zoenvisje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]
Mijn SGT10.1 met de Samsung BookCover als jasje heeft afgelopen weekend vliegles gehad door de (bestel)bus bij een noodstop, hij vloog van de tweede rij naar het dashboard, en hij heeft het overleefd. Geen in- of uitwendige schade. Dit heeft voor mij wel bewezen dat de bookcover een goede is.
Kijk, daar heb ik nog wat aan!!!
Mooi om te weten dat ie zoiets kan hebben, want mezelf kennende zal k m in de toekomst zeker wel een aantal keer laten stuiteren.
Btw, Ik was net een week te laat voor die gratis dock, ik balen als een stekker, maar achteraf kan ik me er ook niet echt druk om maken idd.
Ik vraag me af wat voor dock er wordt gebruikt in de tv reclame met winston gerschtanowitz.
Die lijkt er heel anders uit te zien, met een ronde voet. Of ligt het nou aan mij
offtopic, zat ik vd week in de intercity, bij gebrek aan plaats maar in een 1e klas coupe gaan zitten.
Was er wifi aan boord, ik blij, lekker mn krantje lezen op mn tab, zit er iemand tegenover mij met een gloednieuwe iPad2, op te scheppen tegen zn collega.
Alleen niks werkte en hij kon geen verbinding op wifi krijgen. Zn colega lacht m uit en zegt, laat maar, ik kijk wel met die jongen mee ( ik dus ).... die heeft tenminste een werkende tab
[
Voor 39% gewijzigd door
troyce op 18-10-2011 13:35
]