Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Fivel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:27:
[...]

True! Maar hij vraagt geen internetverbinding, dus wat kan die app uiteindelijk met je contactgegevens doen?
Ook dat klopt, maar wat heeft hij met én de audio recorder én mijn contacten lijst te maken als ie het "toch niet zou versturen"?

Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:07:
[...]

Ook dat klopt, maar wat heeft hij met én de audio recorder én mijn contacten lijst te maken als ie het "toch niet zou versturen"?

Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit... ;)
FAQ:

http://code.google.com/p/...audio%22_and_%22read_cont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

...Bevestiging van mijn gedachte door Heppieboeddah... ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Erik80 op 17-10-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08-2023
zAo schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:34:
[...]

Ik ken de resolutie niet, maar youtube is 135MB per uur.
Bedankt

OT: Heeft iemand hier het Samsung BKC-1C9U toetsenbord(+case) al uitgeprobeerd?
Ik wil een hoes en toetsenbord dus deze leek mij beter dan het dock wat velen hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Weet iemand hoe je automatisch sms-berichten op je sim kan opslaan? Nu komen ze op het geheugen van de tab, maar ik gebruik meerdere simkaarten voor de tab waardoor de berichten door elkaar staan. Bij instellingen van 'Berichten' kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:30

Erik80

Sinds 1980

Aangezien een hoop mensen een paar maanden geleden hun tab bij Norrod hebben besteld:

Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Heeft wss te maken met dikte van andere dingen die er nog zitten en aaangezien ze al het binnenste al geproduceerd hadden voor de v versie en dit wel in de niet v paste na het plaatsen van een andere cameramodule.
kiwie2 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:15:
[...]

Nooit een galaxy s2 gezien?
Die is bij de camera module zelfs dunner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:23:
Ik overweeg dit tablet aan te schaffen. Wat ik echter nergens kan vinden is hoe lang je video op de hoogste kwaliteit kunt opnemen, voordat het geheugen vol is. Ik wil dit tablet namelijk o.a. gaan gebruiken om conferenties e.d. op te nemen en deze daarna te uploaden. Aangezien er geen microsd cardslot in zit, is het voor mij dus van belang om te weten hoe lang ik met dit ding kan opnemen.

Kan iemand mij wellicht vertellen hoe groot de videobestanden zijn die dit tablet maakt, als je op de hoogste kwaliteit video opneemt?

Alvast bedankt.
Om hier even op terug te komen:
Is het uberhaubt mogelijk om video op te nemen en tussendoor te switchen naar een andere app, bijv. de browser (multitasken) ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Al mensen ervaring met die bookcover van Samsung?

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/0/9/2/9005000011522908.jpg

Heb zelf nu een cover van Belkin (lether ed.) maar vind deze wat aan de (te) dikke kant:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41GY8SN%2BZHL._SL500_AA300_.jpg

Staat overigens ook een filmpje op Youtube erover. Die cover van Samsung ziet er beter uit, lijkt gebruiksvriendelijker. Echter de Tablet erin, lijkt deze wel een stuk kwetsbaarder omdat het zo open is/ligt. De boekcover heeft waar nog een dikke rand omheen zitten waardoor hij beter beschermt (lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-11-2011
Dwazer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:20:

[afbeelding]
Ik heb de Samsung Bookcover nu 2 weken.
Had m in Engeland besteld via Ebay.... bespaarde daarmee 30euries en is letterlijk de helft goedkoper dan Bol.com :) Keurig netjes binnen een week bezorgt.

Je tab zit er erg stevig in en je krijgt m er echt niet zo gemakelijk uit... lijkt bijna magnetisch!
Als de cover dicht is, is je tablet meer dan voldoende beschermt, alleen de zijkanten waar de speakertjes zitten is dan open.
Ik vind m erg prettig werken, hij is stevig en voelt ook erg solide aan.

Je moet alleen oppassen dat als je de bookcover laat staan, dat je het achterste pootje te ver uitelkaar zet, want dan kan ie namelijk uitglijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
Stevennnn schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:20:
Vraagje, ik wil mijn 8.9tablet oa gebruiken om voetbal via eredivisie live te bekijken, maar heeft iemand enig idee hoeveel data een voetbalwedstrijd ongeveer is?
reken maar op ruim 800mb.

Ik heb op mn werk Groningen-Ajax gekeken, dus echt de volle 90 minuten nonstop, en zat bijna op 900mb.
Via eredivisielive.nl

hoop voor je dat je wifi tot je beschikking hebt, of geen datalimiet voor mobiel internet, want t gaat echt heel snel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik heb op mn werk Groningen-Ajax gekeken
offtopic:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

troyce schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Had m in Engeland besteld via Ebay.... bespaarde daarmee 30euries en is letterlijk de helft goedkoper dan Bol.com :) Keurig netjes binnen een week bezorgt.

Je tab zit er erg stevig in en je krijgt m er echt niet zo gemakelijk uit... lijkt bijna magnetisch!
Als de cover dicht is, is je tablet meer dan voldoende beschermt, alleen de zijkanten waar de speakertjes zitten is dan open.

Je moet alleen oppassen dat als je de bookcover laat staan, dat je het achterste pootje te ver uitelkaar zet, want dan kan ie namelijk uitglijden
qft!

Vorige week ook mijn desktop dock gekregen. Die is met de Book Cover onbruikbaar. En voordat je de Cover van je Tab af hebt, was ik een minuut verder. Voor mij is het het makkelijkst om gewoon de cover als standaard te gebruiken.
Het nut van de gratis dock zie ik op dit moment dan ook nog niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dwazer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:20:

...
Mijn SGT10.1 met de Samsung BookCover als jasje heeft afgelopen weekend vliegles gehad door de (bestel)bus bij een noodstop, hij vloog van de tweede rij naar het dashboard, en hij heeft het overleefd. Geen in- of uitwendige schade. Dit heeft voor mij wel bewezen dat de bookcover een goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
zoenvisje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Mijn SGT10.1 met de Samsung BookCover als jasje heeft afgelopen weekend vliegles gehad door de (bestel)bus bij een noodstop, hij vloog van de tweede rij naar het dashboard, en hij heeft het overleefd. Geen in- of uitwendige schade. Dit heeft voor mij wel bewezen dat de bookcover een goede is.
Kijk, daar heb ik nog wat aan!!!
Mooi om te weten dat ie zoiets kan hebben, want mezelf kennende zal k m in de toekomst zeker wel een aantal keer laten stuiteren. 8)7

Btw, Ik was net een week te laat voor die gratis dock, ik balen als een stekker, maar achteraf kan ik me er ook niet echt druk om maken idd.
Ik vraag me af wat voor dock er wordt gebruikt in de tv reclame met winston gerschtanowitz.
Die lijkt er heel anders uit te zien, met een ronde voet. Of ligt het nou aan mij :?

offtopic, zat ik vd week in de intercity, bij gebrek aan plaats maar in een 1e klas coupe gaan zitten.
Was er wifi aan boord, ik blij, lekker mn krantje lezen op mn tab, zit er iemand tegenover mij met een gloednieuwe iPad2, op te scheppen tegen zn collega.
Alleen niks werkte en hij kon geen verbinding op wifi krijgen. Zn colega lacht m uit en zegt, laat maar, ik kijk wel met die jongen mee ( ik dus ).... die heeft tenminste een werkende tab _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door troyce op 18-10-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:16
Postman81 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:56:
[...]

qft!

Vorige week ook mijn desktop dock gekregen. Die is met de Book Cover onbruikbaar. En voordat je de Cover van je Tab af hebt, was ik een minuut verder. Voor mij is het het makkelijkst om gewoon de cover als standaard te gebruiken.
Het nut van de gratis dock zie ik op dit moment dan ook nog niet echt in.
Me too, ik heb een Belkin cover (inderdaad nogal lomp en als je 'm in de hand houdt blijft die flap eronder bungelen wat niet altijd handig is, maar voor de rest prima als beschermhoes en standaard). Alle aansluitingen zijn gewoon bereikbaar dus ik kan 'm gewoon in de cover laten tijdens het laden. Nadeel is dan wel dat je 'm beter plat kan laten liggen want anders moet de tab op de stekker van de USB-kabel blijven staan, en dat lijkt me niet bevorderlijk voor de levensduur van die kabel. Het lijkt me dat de Samsung bookcover hetzelfde probleem heeft.
Die desktop dock is vooral handig als je op de tab wilt blijven werken tijdens het laden. En hij lijkt me ook bruikbaar als standaard voor op de middenconsole in mijn auto, met hulp van wat klitteband o.i.d. Voor het navigatiewerk en de file-info uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Met de Samsung book (slip-case) cover heb je wel dat de power button ongewenst ingedrukt kan worden/ blijven. Een oplossing is de TAB er andersom in te doen of een gleuf snijden in de cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevennnn schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Bedankt

OT: Heeft iemand hier het Samsung BKC-1C9U toetsenbord(+case) al uitgeprobeerd?
Ik wil een hoes en toetsenbord dus deze leek mij beter dan het dock wat velen hier hebben.
Het product is van Samsung zelf, dus verwacht dat die kwalitatief gewoon goed is.
Enige minpunt op het moment is de prijs en verkrijgbaarheid. Prijs varieeert tussen de 99 en 130 euro.
Blijf een pittig bedrag maar het wel waard. Ga hem eind deze maand ook aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Net de nieuwe KH8 (via samfirmware.com) erop geknalt.
Werkt nu echt wel smooth alleen ze hebben de lettertypes verkleind.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
# begin build properties
# autogenerated by buildinfo.sh
ro.build.id=HMJ37
ro.build.display.id=HMJ37
ro.build.version.incremental=XWKH8
ro.build.version.sdk=12
ro.build.version.codename=REL
ro.build.version.release=3.1
ro.build.date=Tue Aug 30 10:10:04 KST 2011
ro.build.date.utc=1314666604
ro.build.type=user
ro.build.user=root
ro.build.host=DELL122
ro.build.tags=release-keys
ro.product.model=GT-P7510
ro.product.brand=samsung
ro.product.name=GT-P7510
ro.product.device=GT-P7510
ro.product.board=GT-P7510
ro.product.cpu.abi=armeabi-v7a
ro.product.cpu.abi2=armeabi
ro.product.manufacturer=samsung
ro.product.locale.language=en
ro.product.locale.region=GB
ro.wifi.channels=
ro.board.platform=tegra
# ro.build.product is obsolete; use ro.product.device
ro.build.product=GT-P7510
# Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint
ro.build.description=GT-P7510-user 3.1 HMJ37 XWKH8 release-keys
ro.build.fingerprint=samsung/GT-P7510/GT-P7510:3.1/HMJ37/XWKH8:user/release-keys
ro.build.characteristics=tablet,nosdcard
# Samsung Specific Properties
ro.build.PDA=P7510XWKH8
ro.build.hidden_ver=P7510XWKH8
ro.build.changelist=519295
ro.build.buildtag=
# end build properties
#
# system.prop for P3
#

ro.opengles.version = 131072
wifi.interface=eth0
rild.libpath=/system/lib/libsec-ril-apalone.so
rild.libargs=-d /dev/ttys0
keyguard.no_require_sim=yes

# Samsung Tvout Service
ro.sectvout.enable=0
#
# ADDITIONAL_BUILD_PROPERTIES
#
ro.config.ringtone=S_Minimal_tone.ogg
ro.config.notification_sound=S_On_time.ogg
ro.config.alarm_alert=Good_Morning.ogg
dev.sfbootcomplete=0
dalvik.vm.heapstartsize=5m
dalvik.vm.heapgrowthlimit=64m
dalvik.vm.heapsize=288m
ro.secdevenc=true
ro.carrier=wifi-only
drm.service.enabled=true
ro.setupwizard.mode=OPTIONAL
ro.setupwizard.enterprise_mode=1
ro.com.google.gmsversion=3.1_r2
ro.error.receiver.system.apps=com.google.android.feedback
ro.url.legal=http://www.google.com/intl/%s/mobile/android/basic/phone-legal.html
ro.url.legal.android_privacy=http://www.google.com/intl/%s/mobile/android/basic/privacy.html
ro.com.google.clientidbase=android-samsung
dalvik.vm.dexopt-flags=m=y
net.bt.name=Android
dalvik.vm.stack-trace-file=/data/anr/traces.txt

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
troyce schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Sinds vanmiddag ben ik ook in het bezit van een Samsung 10.1 tab :) en ben nu op zoek naar de orginele bookcover. Bij welke shop op ebay heb jij de bookcover gekocht?
Als ik op book cover samsung zoek kan ik hem namelijk niet vinden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
Megapaul schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:40:
[...]

Sinds vanmiddag ben ik ook in het bezit van een Samsung 10.1 tab :) en ben nu op zoek naar de orginele bookcover. Bij welke shop op ebay heb jij de bookcover gekocht?
Als ik op book cover samsung zoek kan ik hem namelijk niet vinden.
Total Discount Stores.

Zoek op Genuine Samsung Galaxy Tab 10.1 book cover case 1B1NBEC.
Ik was omgerekend ongeveer €35 euro kwijt, werd binnen 7 dagen keurig bezorgd met selectvracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
heeft er iemand al eens een weigering van de SIM kaart gehad? ( SIM kaart er in, maar hij detecteert de kaart niet )
Heb al een reset vanuit de software gedaan, maar is dit hetzelfde als een reset met power-volume knop?

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiwie2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:48:
Heb je een link? Want ik kan deze niet vinden op samfirmware. (Zie als nieuwste alleen maar de KG7 van juli staan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
troyce schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Total Discount Stores.

Zoek op Genuine Samsung Galaxy Tab 10.1 book cover case 1B1NBEC.
Ik was omgerekend ongeveer €35 euro kwijt, werd binnen 7 dagen keurig bezorgd met selectvracht.
Dank je voor de link echter deze shop heeft ze niet meer helaas.
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met de vraag of hij ze weer binnenkrijgt.
Of heeft iemand anders nog een adresje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Megapaul schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

Bij mijn verkoper was hij ook niet meer aanwezig (stella-comm)
Eventueel kan je deze link bekijken: http://www.ebay.co.uk/itm...iewItem&item=110728228692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Laatst online: 26-06-2024
Megapaul schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:32:
[...]

http://www.ebay.co.uk/itm...em20bdc0cede#ht_500wt_835

Hier kan je hem nog krijgen voor 33 pond. Ik had hem niet via deze persoon gekocht, bij die persoon zijn ze niet meer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Fivel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:59:
[...]

http://www.ebay.co.uk/itm...em20bdc0cede#ht_500wt_835

Hier kan je hem nog krijgen voor 33 pond. Ik had hem niet via deze persoon gekocht, bij die persoon zijn ze niet meer leverbaar.
ik zie dat de goedkoopste niet meer te krijgen is

[ Voor 14% gewijzigd door uroy op 19-10-2011 19:00 ]

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
Ik heb bij sommige websites dat ze in de mobile versie laden. Weet iemand hoe ik kan zorgen dat standaard alle websites in de "desktop" versie worden geladen?

Weet iemand toevallig al hoe je bijlages, anders dan fotos of videos, aan email toevoegt met de sgt 10.1?

Ik gebruik op mijn sgs 1 telefoon lookout als beveiliging, als ik deze nu op mijn sgt probeer te installeren lukt dat niet, omdat deze al op mijn telefoon staat en daardoir denkt dat hij al op mijn tab staat. Weet iemand hoe ik dit ksn oplossen?
En wat is jullie ervaring met virus beveiliging voor de tab?

Bedankt trouwens voor de tip voor dat hackers keybord. Werkt fijn, enige minpuntje is dat er soms ineens tekst overschreven wordt in polaris als ik bv en - teken in toets. Erg vreemd.

Ik heb 3g watchdog geinstalleerd maar er wordt geen data gedetecteerd, heeft iemand hier ervaring mee? Op mijn telefoon werkt deze app prima.

Kan je op de vodafone site zien hoeveel data je hebt verbruikt en nog ovr hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door vincentc op 19-10-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
http://www.123bestdeal.co...Tab-10.1-P7510-P7500.html

Ieman ervaring met deze keyboard case?
Op deze site staan trouwens ook vrij voordelige book cases ed. Heb geen ervaring met de site, dus weet niet hoe de kwaliteit is ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
vincentc schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:04:
http://www.123bestdeal.co...Tab-10.1-P7510-P7500.html

Ieman ervaring met deze keyboard case?
Op deze site staan trouwens ook vrij voordelige book cases ed. Heb geen ervaring met de site, dus weet niet hoe de kwaliteit is ed.
Met deze case heb ik geen ervaring verder maar wel met de site zelf waar ik eergisteren een case voor een Asus TF met dock gekocht heb. Kan alleen maar zeggen dat de case zelf prima voldoet en zeker geen verkeerd producht is, en de site zelf zich goed houd aan wat ze schrijven.

Case had ik eergisteren besteld en netjes gisteren in de bus gekregen hetzij dan wel in een enveloppe met dan plastic om de case zelf heen. Nu maakt dat voor zo'n case toch verder niets uit zo lang als de enveloppe maar onbeschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de Seagate satellite icm de sgt 10.1?

Heeft er iemand ervaringen met de Samsung connector kit zodat ik er sd kaartje ik kan proppen.

Ik wil namelijk on the road films kijken zeg maar en ben benieuwd hoe dit loopt met name dus via de Seagate satellite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Had eerst wat problemen met de tab op wifi, wou de sites vaak niet volledig laden en de market wijgerde heel vaak, en apps downloaden duurde een eeuwigheid voordat deze starte, was in t topic al een paar tegen gekomen over de kanalen van de router, nu toch maar eens gaan kijken en deze stond op 13 nu op 6 gezet en alles doet het nu wel naar behoren. Top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vincentc schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:53:
I[...]
Ik heb 3g watchdog geinstalleerd maar er wordt geen data gedetecteerd, heeft iemand hier ervaring mee? Op mijn telefoon werkt deze app prima.

Kan je op de vodafone site zien hoeveel data je hebt verbruikt en nog ovr hebt?
Klopt dat je dat niet ziet. Hangt een beetje van je Tab af. Heb je de 3G met Wifi?

Had ik met me Vodafone breedband extra ook. Als je de Pershoot-kernel zou flashen, dan meet ie wel wat voor data je verbruikt. Komt omdat de Tab geen smartphone is. Ook op je Vodafone account kan je niet zien wat je verbruik is. De enige optie is, als je dat wil bijhouden. Rooten en een Pershoot-kernel flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
voor de geen die geïnteresseerd is heb ik hier nog een originele Samsung cover te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Vandaag me tab ontvangen die ik retour had gestuurd. Ik had de wifi versie opgestuurd, wat krijg ik terug een 3g versie. Ik dacht jippie, meteen sim kaart erin doen. Hebben ze de 3g ding eruit gehaald, want simkaart viel er helemaal in (die hoef je toch niet met een adapter erin te stoppen toch, of ben ik nu gek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Nee geen adapter nodig, waarschijnlijk verkeerde behuizing eromheen. Echt een kneuze. Waar had je em naartoe opgestuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Fivel schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:23:
Vandaag me tab ontvangen die ik retour had gestuurd. Ik had de wifi versie opgestuurd, wat krijg ik terug een 3g versie. Ik dacht jippie, meteen sim kaart erin doen. Hebben ze de 3g ding eruit gehaald, want simkaart viel er helemaal in (die hoef je toch niet met een adapter erin te stoppen toch, of ben ik nu gek).
Vergelijk je serial met de serial op de verpakking.
Als ze niet overeen komen dan kan je het beste terug gaan naar de winkel.

[ Voor 13% gewijzigd door Strunkie op 20-10-2011 19:37 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
melvin0907 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:32:
Nee geen adapter nodig, waarschijnlijk verkeerde behuizing eromheen. Echt een kneuze. Waar had je em naartoe opgestuurd ?
Bol.com
Je hebt gelijk, bij instellingen staat p7510

Weet niet of ik weer opstuur, duurt namelijk erg lang bij bol.com

Kom er net achter dat er een kleine kras naast het scherm zit. En de achterkant lijkt nog niet goed vast te zitten.. Jammer!

[ Voor 45% gewijzigd door Fivel op 20-10-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
Welk keyboard+case is verstandig om te nemen?

De originele samsung versie voor 119 euro. ( http://www.dynabyte.nl/ca...utm_campaign=beslistclick )

Of deze van een niet bekend merk voor "maar" 50 euro. ( http://www.123bestdeal.co...Tab-10.1-P7510-P7500.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
kiwie2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:48:
Waar heb je die gevonden? ik zoek me suf maar vindt de KH8 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al die verhalen over case en te koop aanbiedingen lijkt dit meer op marktplaats dan tweakers form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Werkt bij iemand de nieuwe Music Beta app (4,0 voor ICS), bij mij loopt ie telkens vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Fivel schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 22:35:
Werkt bij iemand de nieuwe Music Beta app (4,0 voor ICS), bij mij loopt ie telkens vast.
Je geeft het antwoord zelf al.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

micheldenhaag schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:10:
[...]

Waar heb je die gevonden? ik zoek me suf maar vindt de KH8 niet :(
http://www.sammobile.com/...y-Tab-10.1-wifi-Firmwares

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
kiwie2 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:20:
[...]

Je geeft het antwoord zelf al.
Kan natuurlijk zo zijn dat ie bij andere mensen het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 13:58
MAar de KH8 update is niet voor europa? zo zie ik het op die site staan? Updates voor europa staan in het lichtblauw en de laatste is KG7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
nielsvg schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

MAar de KH8 update is niet voor europa? zo zie ik het op die site staan? Updates voor europa staan in het lichtblauw en de laatste is KG7?
THX !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meissie00
  • Laatst online: 14-10-2019
Hallo, ik ben nieuw hier, via zoekfunctie kon ik niet vinden wat ik zoek...
Maar het zit dus zo ;) Ik heb sinds deze week een p1000 tab via Vodafone aangeschaft. Maar na 3 dagen gebruik blijf ik een numb wat betreft 2 dingen:
- mijn dataverbruik is extreem hoog. vannacht lag ie gewoon standby en is er bijna 60mb verbruikt. Ik snap er niks van!
- ik kan geen divx afspelen. volgens gebruiksaanwijzingen zou ik bij instellingen een optie hebben divx en dan kan ik een registratiecode invoeren... maar kan dit nergens vinden.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Meissie00 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:57:
Hallo, ik ben nieuw hier, via zoekfunctie kon ik niet vinden wat ik zoek...
Maar het zit dus zo ;) Ik heb sinds deze week een p1000 tab via Vodafone aangeschaft. Maar na 3 dagen gebruik blijf ik een numb wat betreft 2 dingen:
- mijn dataverbruik is extreem hoog. vannacht lag ie gewoon standby en is er bijna 60mb verbruikt. Ik snap er niks van!
- ik kan geen divx afspelen. volgens gebruiksaanwijzingen zou ik bij instellingen een optie hebben divx en dan kan ik een registratiecode invoeren... maar kan dit nergens vinden.
Wie kan mij helpen?
Hoi je zit in het 10.1 topic ipv het galaxy tab topic.
Maar anyway installeer het programma my data manager uit de market. hierin kan je een limiet instellen zodat je kan zien hoeveel je nog kan internetten zonder extra kosten.
Ook kan je met deze app zien welk programma wat verbruikt. Dan weet je gelijk wat de boosdoener is.

Divx zou hij out of de box moeten afspelen, probeer anders rock player uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meissie00
  • Laatst online: 14-10-2019
Dankjewel. Sorry zie nu pas dat ik verkeerd zit. Maar ga het gelijk proberen. :)

edit, helaas krijg ik melding dat my data manager niet gebruikt kan worden op de 7.0 tab. Dus ik zoek even verder...

[ Voor 42% gewijzigd door Meissie00 op 22-10-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

nielsvg schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

Gewoon een foutje van samfirm.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meissie00 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

edit, helaas krijg ik melding dat my data manager niet gebruikt kan worden op de 7.0 tab. Dus ik zoek even verder...
Er zijn vele data-counters in de market. Ik zou je 3G Watchdog [klik] willen adviseren. Werkt zeker op de P1000

Probeer verder auto-updates van diverse applicaties en widgets zoals, Pulse, MMM..etc zoveel mogelijk te beperken. Dat zijn de grote data-slurpers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 13:58
kiwie2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Gewoon een foutje van samfirm.
hoe bedoel je foutje? die KH8 update is wel voor europa?

wie heeft deze al officieel verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

Ik heb sinds gisteren een GT-7510 (Wifi) en ben tot nu toe erg tevreden. Ik wilde echter kijken of er al een Android update beschikbaar was. Daarbij vroeg de tablet om in te loggen op een samsung account. Ik dacht eerst dat ik bij het aanmaken van het account een wachtwoord kon kiezen en dat mijn email adres de gebruikersnaam zou zijn. Mijn *****@gmail adres wordt echter dan herkend als al bestaand..

Toen dacht ik dus dat ik dan moest inloggen alsof je inlogt op je gmail account.
Echter tot mijn verbazing kreeg ik de vermelding dat het wachtwoord onjuist was.
Op de PC kan ik echter zonder problemen inloggen op het gmail account met het gegeven wachtwoord, die was dus goed ingevoerd.

Hoe moet ik nu precies een Samsung account aanmaken of hoe moet ik nou inloggen??

Ik heb echter nog wat ervaring opgedaan met betrekking tot het probleem van een wegvallende wifi verbinding:

Met niet N-netwerk ondersteunende routers krijg ik problemen om verbonden te blijven. Daarom was ik eigenlijk ook op zoek naar een update. Ik heb dit probleem vaker teruggelezen en wil eigenlijk weten of dit nu aan Android ligt of aan de tablet ( of beide...).

Toevallig heb ik kort geleden nog een 2tal Linksys routers tegelijk moeten vervangen omdat ze ineens geen internet meer via wifi wilde bieden ondanks dat alle instellingen goed werden ontvangen en doorgegeven wanneer er met het netwerk werd verbonden.

Bij de nieuwe routers(met N-netwerk ondersteuning) heb ik geen enkel last van een wegvallende wifi verbinding, heb zeker 4 uur zonder verlies van de verbinding gespeeld met de tablet waar ik met mijn ouder Linksys router (zonder N-netwerk ondersteuning) gek wordt van de wegvallende verbinding. Met die zelfde oude Linksys router werkt mijn PS3, een aantal oude en een aantal nieuwe laptops, probleemloos via wifi

Opnieuw verbinden met de tablet gaat wel goed wanneer:
1- Ik de voeding naar de oude router 2 seconden weghaal (herstart router). ....of...
2- Ik de tablet het netwerk laat 'vergeten' en dus opnieuw het WPA2 wachtwoord moet invullen bij het verbinden.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Ik gebruik het standaard Nederlandse andoid toetsenbord. Weet iemand hoe ik de repeat functie van de backspace terugkrijg. Ik wil meerdere tekens verwijderen als ik de backspace ingedrukt houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandje32
  • Laatst online: 01-07-2021
[quote]Emiel1984 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:44:
Ik heb sinds gisteren een GT-7510 (Wifi) en ben tot nu toe erg tevreden. Ik wilde echter kijken of er al een Android update beschikbaar was. Daarbij vroeg de tablet om in te loggen op een samsung account. Ik dacht eerst dat ik bij het aanmaken van het account een wachtwoord kon kiezen en dat mijn email adres de gebruikersnaam zou zijn. Mijn *****@gmail adres wordt echter dan herkend als al bestaand..

Toen dacht ik dus dat ik dan moest inloggen alsof je inlogt op je gmail account.
Echter tot mijn verbazing kreeg ik de vermelding dat het wachtwoord onjuist was.
Op de PC kan ik echter zonder problemen inloggen op het gmail account met het gegeven wachtwoord, die was dus goed ingevoerd.

Hoe moet ik nu precies een Samsung account aanmaken of hoe moet ik nou inloggen??

Knip.....

Je zal het ongetwijfeld al geprobeerd hebben maar ik kon me gewoon inloggen met mijn g-mail account..Ik kwam deze link tegen...

http://ars.samsung.com/cu...PROD_ID=2103&AT_ID=380498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
Emiel1984 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:44:
Ik heb echter nog wat ervaring opgedaan met betrekking tot het probleem van een wegvallende wifi verbinding:

Met niet N-netwerk ondersteunende routers krijg ik problemen om verbonden te blijven. Daarom was ik eigenlijk ook op zoek naar een update. Ik heb dit probleem vaker teruggelezen en wil eigenlijk weten of dit nu aan Android ligt of aan de tablet ( of beide...).

Toevallig heb ik kort geleden nog een 2tal Linksys routers tegelijk moeten vervangen omdat ze ineens geen internet meer via wifi wilde bieden ondanks dat alle instellingen goed werden ontvangen en doorgegeven wanneer er met het netwerk werd verbonden.

Bij de nieuwe routers(met N-netwerk ondersteuning) heb ik geen enkel last van een wegvallende wifi verbinding, heb zeker 4 uur zonder verlies van de verbinding gespeeld met de tablet waar ik met mijn ouder Linksys router (zonder N-netwerk ondersteuning) gek wordt van de wegvallende verbinding. Met die zelfde oude Linksys router werkt mijn PS3, een aantal oude en een aantal nieuwe laptops, probleemloos via wifi

Opnieuw verbinden met de tablet gaat wel goed wanneer:
1- Ik de voeding naar de oude router 2 seconden weghaal (herstart router). ....of...
2- Ik de tablet het netwerk laat 'vergeten' en dus opnieuw het WPA2 wachtwoord moet invullen bij het verbinden.
Misschien helpt het als je het kanaal van je router aanpast. Las eerder en bericht van iemand die ook problemen had met zijn wifi verbinding. Nadat hij het kanaal had veranderd van 13 naar 6 oid werkte deze prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 11:03

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Kan iemand mij vertellen wat de laatste android versie is die voor de tab verschenen is, ik draai zelf op android 3.1, kernel versie 2.6.36.3.
Heb update gedraaid maar zegt dat ik de nieuwste versie heb, maar ik twijfel daaraan, nadat ik op de samsung site had zitten neuzen en features zag die mij niet bekend voor kwamen.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Ik vind het toch niks, iemand interesse in een bijna ongebruikte tab?

http://link.marktplaats.nl/495643007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 10-10 12:24

Emiel1984

Made in NL

vincentc schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 09:18:
[...]
Misschien helpt het als je het kanaal van je router aanpast. Las eerder en bericht van iemand die ook problemen had met zijn wifi verbinding. Nadat hij het kanaal had veranderd van 13 naar 6 oid werkte deze prima.
Verzet van kanaal 11 naar 6, probleem lijkt opgelost.

Samsung account gekoppeld aan een ander email adres. Gekoppeld aan een **@chello.nl adres werkte wel.
Gun Bros loopt te haperen als ik wifi aan heb staan tijdens het spelen zelf. Wifi uitschakelen laat het spel zonder problemen draaien.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
robotjoek schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:18:
Kan iemand mij vertellen wat de laatste android versie is die voor de tab verschenen is, ik draai zelf op android 3.1, kernel versie 2.6.36.3.
Heb update gedraaid maar zegt dat ik de nieuwste versie heb, maar ik twijfel daaraan, nadat ik op de samsung site had zitten neuzen en features zag die mij niet bekend voor kwamen.
Zie ± 10 posts hierboven: KH8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
ka je trouwens whatsappen en smsen met de wifi versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
kaboom1555 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 08:35:
ka je trouwens whatsappen en smsen met de wifi versie?
Nee, dit kan (helaas) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ckriek
  • Laatst online: 18:11
Zou iemand van jullie weten hoe ik beeld krijg op mijn led tv met de optionele hdmi, samsung verloop kabel die ik gelijk heb aangeschaft met mijn samsung tablet
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ckriek schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:33:
Zou iemand van jullie weten hoe ik beeld krijg op mijn led tv met de optionele hdmi, samsung verloop kabel die ik gelijk heb aangeschaft met mijn samsung tablet
Bij voorbaat dank
Kom op, wat heb je zelf gevonden middels de search? Welke kabel heb je aangeschaft? Wat staat er in de handleiding van dit product? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Heb je de stroomkabel aangesloten aan het adapter? Aangezien de adapter alleen werkt met directe voeding.
Ckriek schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:33:
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ckriek
  • Laatst online: 18:11
melvin0907 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:06:
Heb je de stroomkabel aangesloten aan het adapter? Aangezien de adapter alleen werkt met directe voeding.

[...]
Bedankt hij doet het, was vergeten dat er een voedingskabel aan de hdmi adapter moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:47:
Heeft er iemand ervaring met de Seagate satellite icm de sgt 10.1?

Heeft er iemand ervaringen met de Samsung connector kit zodat ik er sd kaartje ik kan proppen.

Ik wil namelijk on the road films kijken zeg maar en ben benieuwd hoe dit loopt met name dus via de Seagate satellite
Niemand?

Weet iemand toevallig hoe ik tijdvermelding bij de binnenkomende email kan veranderen, deze staat bij mij niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 07:53:
[...]

Niemand?

Weet iemand toevallig hoe ik tijdvermelding bij de binnenkomende email kan veranderen, deze staat bij mij niet goed
Dat met de tijd had ik ook.

Bij je instellingen -> datum en tijd kan je de tijdzone veranderen.

[ Voor 22% gewijzigd door Fivel op 25-10-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 08:06
Ik heb net een firmware OTA gehad/gedaan. Ik kreeg een melding dat er een nieuwe firmware was. De huidige die ik nu heb is P7510XWK12.

Nog niet echt wat anders kunnen ontdekken, mocht ik wel wat vinden dan zal ik het hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Retir schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:22:
Ik heb net een firmware OTA gehad/gedaan. Ik kreeg een melding dat er een nieuwe firmware was. De huidige die ik nu heb is P7510XWK12.

Nog niet echt wat anders kunnen ontdekken, mocht ik wel wat vinden dan zal ik het hier laten weten.
Ja kreeg ook de update. Had gehoopt dat TVGids 2.0 beta het weer deed, helaas. Telkens als ik die open, sluit de app weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Heb hem ook gedaan. Als commentaar stond er "verbeterde stabiliteit". Ik hoop het :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Dus geen update voor de 3G versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
H92! schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:01:
Dus geen update voor de 3G versie :(
daar baal ik ook van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hem wel stabieler met de update.. icoontjes slepen is nu soepeler .. ook switche van screens en het aan zetten van de tab gaat nu smooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:19:
Vind hem wel stabieler met de update.. icoontjes slepen is nu soepeler .. ook switche van screens en het aan zetten van de tab gaat nu smooth
Heb hem zelf niet installed (Heb een custom ROM erin gezet) maar is de accuduur ook behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 05:48:
Opstarten met power- en volume down brengt je in de downloadmodus. Dat is dus een NoGo. Powerknop echt een tijdje ingedrukt houden tot hij echt helemaal uit gaat. Let op het backlight. Daarna alleen opstarten met de powerknop een tijdje ingedrukt houden [10-15sec] tot het Samsung-opstartlogo opkomt. Lukt het dan nog niet, zal er een hard-reset gedaan moeten worden

Harde reset:

Toestel geheel uitzetten
Volume-down ingedrukt houden en dan de aan/uit-knop ingedrukt houden. beiden ingedrukt houden.
Wacht tot 'samsung galaxy tab' op je scherm verschijnt en laat de powerknop los.

...........

Bovenstaande werkt zeker op een Galaxy Tab 10.1 retail
Hoi,

2 vragen:
blijft de geupdate firmware wel funktioneren ?
mijn tab is geroot. Maakt dit iets uit bij factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
jolobe schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Hoi,

2 vragen:
blijft de geupdate firmware wel funktioneren ?
mijn tab is geroot. Maakt dit iets uit bij factory reset?
1: Ja, want je zet alleen de fac. defaults terug en geen andere/nieuwe firmware (Zou ook lekker zijn: Heb je FW v1.01, fac reset en daarna heb je FW v.0.93 8)7 |:( );
2: Nee, maakt niks uit.

Met een beetje zoeken had je ook bij dit antwoord gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Dwazer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:21:
[...]

1: Ja, want je zet alleen de fac. defaults terug en geen andere/nieuwe firmware (Zou ook lekker zijn: Heb je FW v1.01, fac reset en daarna heb je FW v.0.93 8)7 |:( );
2: Nee, maakt niks uit.

Met een beetje zoeken had je ook bij dit antwoord gekomen :)
Bedankt voor je antwoord. Ik heb gezocht dit forum, xda, maar kon niet zo snel antwoord vinden.

Misschien tip voor site waar de meest belangrijke facts , how to's over honeycomb bij elkaar staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
jolobe schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:30:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Ik heb gezocht dit forum, xda, maar kon niet zo snel antwoord vinden.

Misschien tip voor site waar de meest belangrijke facts , how to's over honeycomb bij elkaar staan :?
XDA staan toch echt wel de meeste antwoorden die je daarin zou kunnen vinden. Je zult alleen duidelijk moeten zijn in wat je zoekt, anders wordt het niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 08:29
Ik heb sinds 2 dagen mijn tab (3G). Heb 'm 2e hands gekocht van een mede tweaker. Maar hij heeft de tab minder goed geschoond dan dat hij wellicht dacht. De vakantie foto's en filmpjes heb ik al verwijderd (zat niets tussen :) ), maar in de downloads map staat nog van alles wat ik niet kan plaatsen, en in de root staan allerlei directories die volgens mij weg kunnen. Ik heb nog 7 GB vrij, maar heb er bijna niets op staan).
Staat er ergens een listing van een kale inrichting?

Verder, in OWA (exchange 2007) heb in IE rechtsboven de mogelijkheid om het postvak van een andere gebruiker te openen. Deze mis ik in Chrome (overigens ook als ik chrome vanaf mijn windows pc opstart). Welke browser gaat hier wel correct mee overweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
R Kuipers schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:26:
Ik heb sinds 2 dagen mijn tab (3G). Heb 'm 2e hands gekocht van een mede tweaker. Maar hij heeft de tab minder goed geschoond dan dat hij wellicht dacht. De vakantie foto's en filmpjes heb ik al verwijderd (zat niets tussen :) ), maar in de downloads map staat nog van alles wat ik niet kan plaatsen, en in de root staan allerlei directories die volgens mij weg kunnen. Ik heb nog 7 GB vrij, maar heb er bijna niets op staan).
Staat er ergens een listing van een kale inrichting?
Factory Reset uitvoeren, gooi je alles weg wat je niet nodig hebt en heb je een schone install van de Software.
Verder, in OWA (exchange 2007) heb in IE rechtsboven de mogelijkheid om het postvak van een andere gebruiker te openen. Deze mis ik in Chrome (overigens ook als ik chrome vanaf mijn windows pc opstart). Welke browser gaat hier wel correct mee overweg?
Dit was de tweede hit in google. Zou je eens kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 08:29
Dwazer schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:38:
[...]
Factory Reset uitvoeren, gooi je alles weg wat je niet nodig hebt en heb je een schone install van de Software.
[...]
Dit was de tweede hit in google. Zou je eens kunnen proberen...
Heb dit gedaan:
A hard reset will set the device back to factory default settings and erase all data on the device. This is normally done when troubleshooting methods prove to be fruitless.
1. From the Home screen, select Apps in the upper-right corner.
2. Choose Settings.
3. Select Privacy.
4. Select Factory data reset.
5. Select Reset tablet.
6. Select Erase everything.

Maar in DCIM staan nog gewoon de foto's in de map. En in de download map staan nog bestanden. Kan ik wellicht een firmware herinstalleren of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:33

_David_

FP ProMod

llama llama duck

nieuwste firmware gedownload en geinstalleert, aan het einde kwam herstart uw TELEFOON volgens mij kan ik toch niet bellen met dat ding :+

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R Kuipers schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Heb dit gedaan:
A hard reset will set the device back to factory default settings and erase all data on the device. This is normally done when troubleshooting methods prove to be fruitless.
1. From the Home screen, select Apps in the upper-right corner.
2. Choose Settings.
3. Select Privacy.
4. Select Factory data reset.
5. Select Reset tablet.
6. Select Erase everything.

Maar in DCIM staan nog gewoon de foto's in de map. En in de download map staan nog bestanden. Kan ik wellicht een firmware herinstalleren of zo?
Gewoon de inhoud van die mappen wissen

Wat ook kan is alles wissen van de sdcard en dan een factory-reset doen. Mappen zoas DCIM en notifications etc zullen dan opnieuw aangemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Goed nieuws:
Samsung heeft al laten weten dat haar nieuwste Galaxy tablets, waaronder de Galaxy Tab 10.1, Galaxy Note en de Galaxy Tab 7.7, uiteindelijk allemaal voorzien worden van Android 4.0. Maar, wellicht is dit niet meer weggelegd voor de originele 7 inch Galaxy Tab. Hierover heeft Samsung nog geen mededelingen gedaan. Ook over de Galaxy Tab 10.1V is niks bekend maar we kunnen wel raden dat Samsung hier geen aandacht meer aan gaat besteden. De Android 4.0 update voor de tablets zal wat langer duren dan bij andere fabrikanten door de toevoeging van Samsung’s eigen TouchWiz schil.
Bron: http://www.tabletsmagazin...ics-update-een-overzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Prachtig nieuws maakt mijn kut dag weer goed :)!

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:57
Prachtig nieuws? Schandalig nieuws... De Galaxy Tab 10.1v krijgt weer geen update. Binnenkort mij toch maar eens aan het rooten zetten dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Ponzi schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:40:
Prachtig nieuws? Schandalig nieuws... De Galaxy Tab 10.1v krijgt weer geen update. Binnenkort mij toch maar eens aan het rooten zetten dan !
Inderdaad balen voor de 10.1V users maar dit heeft Vodafone aan zijn eigen te danken.
Het gaat nergens over dat Vodafone nee zegt tegen 3.1.

Volgens mij hebben Vodafone en Samsung nu ruzie ...

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:57
kiwie2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:50:
[...]

Inderdaad balen voor de 10.1V users maar dit heeft Vodafone aan zijn eigen te danken.
Het gaat nergens over dat Vodafone nee zegt tegen 3.1.

Volgens mij hebben Vodafone en Samsung nu ruzie ...
Vodafone? Ik heb niet eens iets met Vodafone te maken ! De mijne komt zo uit de winkel en ik verwacht mijn updates rechtstreeks van Samsung te ontvangen... Binnenkort root ik hem en zet ik er gewoon ICS op vanaf het moment dat de eerste roms beschikbaar zijn :) .

PS: ik ben wel blij voor de 10.1 users natuurlijk !

[ Voor 4% gewijzigd door Ponzi op 27-10-2011 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:11
Ik heb sinds gisteren ook een gala :) xy tab :) En nu is mijn vraag waarom ik geen software update heb. Ik heb versie 3.1 p7510 xwki2 is dit al de nieuwste? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
M3lvinG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:10:
Ik heb sinds gisteren ook een gala :) xy tab :) En nu is mijn vraag waarom ik geen software update heb. Ik heb versie 3.1 p7510 xwki2 is dit al de nieuwste? Alvast bedankt
Je kunt bij Instellingen > Toestelinformatie (helemaal onderaan) > Software Updates controleren of er updates zijn.

Voor automatische updates kun je bij synchronisatie/accounts onder instellingen een Samsung account aanmaken, ik heb dit zelf echter nog niet werkend gekregen, vandaar bovenstaande manier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
pacificocean schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:59:
Ik gebruik het standaard Nederlandse andoid toetsenbord. Weet iemand hoe ik de repeat functie van de backspace terugkrijg. Ik wil meerdere tekens verwijderen als ik de backspace ingedrukt houd.
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 11:33
JohnBQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
Voor automatische updates kun je bij synchronisatie/accounts onder instellingen een Samsung account aanmaken, ik heb dit zelf echter nog niet werkend gekregen, vandaar bovenstaande manier :X
Ik had wekenlang problemen met een Samsung account aanmaken. Ik kreeg continu een "processing failed" foutmelding. Probeerde het een week of 3-4 geleden weer en werkte ineens qua registratie. Ik deed het elke keer via het accounts gedeelte van de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
ashemedai schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Ik had wekenlang problemen met een Samsung account aanmaken. Ik kreeg continu een "processing failed" foutmelding. Probeerde het een week of 3-4 geleden weer en werkte ineens qua registratie. Ik deed het elke keer via het accounts gedeelte van de instellingen.
Dat aanmaken was bij mij dan weer niet het probleem (denk ik, geen meldingen oid in ieder geval :+ ).

De account staat netjes in het lijstje alleen wordt er niet gesynchroniseerd. Bij de google account in het zelfde lijstje is het 'synchroniseercirkeltje' groen en krijg je een aantal opties mee, bij de samsung is het grayed out en krijg je niets te zien qua opties/instellingen. Zal vast niet iets heel bijzonders zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
JohnBQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:37:
De account staat netjes in het lijstje alleen wordt er niet gesynchroniseerd. Bij de google account in het zelfde lijstje is het 'synchroniseercirkeltje' groen en krijg je een aantal opties mee, bij de samsung is het grayed out en krijg je niets te zien qua opties/instellingen. Zal vast niet iets heel bijzonders zijn :P
Volgens mij is er niets te synchroniseren, geloof tenminste dat dat geen feature van het Samsung account is. En vandaar ook dat er geen synchronisatiecirkeltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
ashemedai schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is er niets te synchroniseren, geloof tenminste dat dat geen feature van het Samsung account is. En vandaar ook dat er geen synchronisatiecirkeltje is.
Hmm ik had verwacht dat die op groen moest komen om de updates automatisch binnen te krijgen oid.
Maarja, non-issue eigenlijk, zoveel moeite heb ik er niet mee om op bijwerken te drukken.

Wat ik irritanter vond is hoe ik gisteravond heb lopen pielen met gedownloade afbeelding om die goed als wallpaper te krijgen. Dan heb je een lekker scherpe afbeelding maar als resultaat slechts een sectie van de afbeelding als wallpaper waarin je pixels kunt tellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ashemedai
JohnBQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:55:
Hmm ik had verwacht dat die op groen moest komen om de updates automatisch binnen te krijgen oid.
Maarja, non-issue eigenlijk, zoveel moeite heb ik er niet mee om op bijwerken te drukken.
Ik had mijn tablet een paar dagen niet aangeraakt en ik had vanochtend toen ik keek gewoon die melding dat er een update beschikbaar is. Dus ik denk dat ie gewoon periodiek zelf checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
JohnBQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:55:
[...]
Wat ik irritanter vond is hoe ik gisteravond heb lopen pielen met gedownloade afbeelding om die goed als wallpaper te krijgen. Dan heb je een lekker scherpe afbeelding maar als resultaat slechts een sectie van de afbeelding als wallpaper waarin je pixels kunt tellen |:(
"MultiPicture Live Wallpaper" is je antwoord ;)
Pagina: 1 ... 26 ... 56 Laatste