Hmm android...op samsung en hun updates,,,ongelooflijk hoe deze hiermee klanten behandelen, of het nu samsung, vodafone, belgacom, mobistar is, ge kunt er de pot op als klant ivb noodzakelijke updates van android OS'en!!Ponzi schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:30:
[...]
Vodafone? Ik heb niet eens iets met Vodafone te maken ! De mijne komt zo uit de winkel en ik verwacht mijn updates rechtstreeks van Samsung te ontvangen... Binnenkort root ik hem en zet ik er gewoon ICS op vanaf het moment dat de eerste roms beschikbaar zijn.
PS: ik ben wel blij voor de 10.1 users natuurlijk !
Ik heb mn 10.1v (defecte,loslatende glasplaat) gekocht bij belgacom en een nieuwe vodafone retour gekregen...we gaan mogen blij zijn dat we ooit een 3.1 update gaan krijgen...man deze tab is ocharme 4 maand oud en waarschijnlijk al afgeschreven van support
Dank u wel klant voor uw aankoop :€-)
Zelfde met mn galaxy apollo, gekocht bij mobistar, geen froyo update bij mobistar...
Dank u wel klant voor uw aankoop...
Ziet er naar uit dat je voor android support bij motorola, assus, of acer ed moet zijn, bij samsung gaat ge waarschijlijk ook wel een lange baard hebben wanneer deze de ICS voor de 10.1 gaat releasen.
Laat je hier iets weten, Ponzi als je em root ?