Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponzi schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:30:
[...]

Vodafone? Ik heb niet eens iets met Vodafone te maken ! De mijne komt zo uit de winkel en ik verwacht mijn updates rechtstreeks van Samsung te ontvangen... Binnenkort root ik hem en zet ik er gewoon ICS op vanaf het moment dat de eerste roms beschikbaar zijn :) .

PS: ik ben wel blij voor de 10.1 users natuurlijk !
Hmm android...op samsung en hun updates,,,ongelooflijk hoe deze hiermee klanten behandelen, of het nu samsung, vodafone, belgacom, mobistar is, ge kunt er de pot op als klant ivb noodzakelijke updates van android OS'en!!

Ik heb mn 10.1v (defecte,loslatende glasplaat) gekocht bij belgacom en een nieuwe vodafone retour gekregen...we gaan mogen blij zijn dat we ooit een 3.1 update gaan krijgen...man deze tab is ocharme 4 maand oud en waarschijnlijk al afgeschreven van support :-(
Dank u wel klant voor uw aankoop :€-)

Zelfde met mn galaxy apollo, gekocht bij mobistar, geen froyo update bij mobistar...
Dank u wel klant voor uw aankoop...

Ziet er naar uit dat je voor android support bij motorola, assus, of acer ed moet zijn, bij samsung gaat ge waarschijlijk ook wel een lange baard hebben wanneer deze de ICS voor de 10.1 gaat releasen.

Laat je hier iets weten, Ponzi als je em root ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Ik heb de mijne (Wel een P7510) geroot en voorzien van een andere Custom ROM: Ben er meer dan tevreden over! Gemak, gebruiks vriendelijk, snel, perfecte accuduur :)

Root voor de 10.1v is ook mogelijk, wellicht hier even inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:24
JohnBQ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
[...]

Je kunt bij Instellingen > Toestelinformatie (helemaal onderaan) > Software Updates controleren of er updates zijn.

Voor automatische updates kun je bij synchronisatie/accounts onder instellingen een Samsung account aanmaken, ik heb dit zelf echter nog niet werkend gekregen, vandaar bovenstaande manier :X
heb ik gedaan maar dan zegt hij geen software update.
Dus is hij dan al up to date?
En ik las net in het boekje van samsung dat je hem out of the box gelijk moet opladen ik heb hem eerst gebruikt en toen hij bijna leeg was pas aan de oplader gehangen kan dit een probleem vormen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Thanks voor de tip Dwazer, ik had hetzelfde probleem en heb de installatie alvast naar mijn Tab verzonden :) Heb hiervoor Wallpaper Wizardrii geprobeert, maar vond dat erg buggy\traag.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Speek schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:19:
Thanks voor de tip Dwazer, ik had hetzelfde probleem en heb de installatie alvast naar mijn Tab verzonden :) Heb hiervoor Wallpaper Wizardrii geprobeert, maar vond dat erg buggy\traag.
YW :)

Had dat probleem nmlk ook, super mooie foto. Wordt ie vervolgens "cropped" weergegeven... :/ Hiermee was het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Thanks!

*begint wallpaperjacht*

edit: Helaas, toch niet bepaald wat ik zoek :( Je zou denken dat een wallpaper veranderen vrij standaard zou zijn :+

[ Voor 13% gewijzigd door JohnBQ op 28-10-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Ik krijg net opeens een melding van een OTA updatepakket van 13.22MB, pakket gedownload en geïnstalleerd. Tablet moest opnieuw opstarten en had een laad balk onder het start logo, duurde ongeveer vijf minuten tot hij op 100% stond. Daarna schermpje met daarin de tekst 'update bootloader'. Vervolgens booten hij volledig door en kreeg ik een melding dat het apparaat bijgewerkt is naar versie P7510WK12.

Is dit een update die net uitgekomen is? Ik heb een paar dagen geleden, toen ik de tablet gekocht had, naar updates gezocht, maar niks gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://gallery.datmartens.com/cache/albums/Tweakers/Forum/SC20111027-163325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.datmartens.com/cache/albums/Tweakers/Forum/SC20111027-163333.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.datmartens.com/cache/albums/Tweakers/Forum/SC20111027-163339.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gallery.datmartens.com/cache/albums/Tweakers/Forum/SC20041026-163925.jpg

Edit: blijkt dat ik niet de enige ben in dit topic, dus mijn post is niets-toevoegend :P

[ Voor 30% gewijzigd door xp7amrkr op 27-10-2011 16:50 ]

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

In zoverre voegt het wat toe, dat ik wel benieuwd ben naar het klokwidget en de knoppen naar Browser, Gallery, en Gmail. Welke widget(s) is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Allemaal Minimalistic Text van Devmil.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:04:
[...]

Hmm android...op samsung en hun updates,,,ongelooflijk hoe deze hiermee klanten behandelen, of het nu samsung, vodafone, belgacom, mobistar is, ge kunt er de pot op als klant ivb noodzakelijke updates van android OS'en!!

Ik heb mn 10.1v (defecte,loslatende glasplaat) gekocht bij belgacom en een nieuwe vodafone retour gekregen...we gaan mogen blij zijn dat we ooit een 3.1 update gaan krijgen...man deze tab is ocharme 4 maand oud en waarschijnlijk al afgeschreven van support :-(
Dank u wel klant voor uw aankoop :€-)

Zelfde met mn galaxy apollo, gekocht bij mobistar, geen froyo update bij mobistar...
Dank u wel klant voor uw aankoop...

Ziet er naar uit dat je voor android support bij motorola, assus, of acer ed moet zijn, bij samsung gaat ge waarschijlijk ook wel een lange baard hebben wanneer deze de ICS voor de 10.1 gaat releasen.

Laat je hier iets weten, Ponzi als je em root ?
Ik laat je iets weten ! Ben aan het twijfelen om er nu al een 3.1 rom op te zetten die gebaseerd is op de P7500 of dat ik gewoon wacht tot 4.0 uit is en er daar een rom van is :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ponzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Ik laat je iets weten ! Ben aan het twijfelen om er nu al een 3.1 rom op te zetten die gebaseerd is op de P7500 of dat ik gewoon wacht tot 4.0 uit is en er daar een rom van is :) ...
Ik ben bezig met het maken een Custom Rom Topic voor de SGT10.1 (mocht je geinteresseerd zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd in een custom rom topic! Wel jammer dat de meeste roms voor de p7510 gemaakt worden..
Trouwens, de p7500 is nu voor €515 te krijgen (pricewatch vermeldt €465 maar dat is de p7510), best mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
crispo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:01:
Ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd in een custom rom topic! Wel jammer dat de meeste roms voor de p7510 gemaakt worden..
Trouwens, de p7500 is nu voor €515 te krijgen (pricewatch vermeldt €465 maar dat is de p7510), best mooie prijs.
Goed om te horen :)

De basis opzet is er, echter komt er zoveel bij kijken wil het een beetje compleet lijken, dat het nog even tijd nodig heeft. Posten en dan verder afmaken is ook een idee (Hoewel ik niet denk dat de modjes het waarderen een niet geheel complete TS te ontvangen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:49:
[...]

Ik ben bezig met het maken een Custom Rom Topic voor de SGT10.1 (mocht je geinteresseerd zijn) :)
Ha, mooi zo ! Het probleem is dat ik nog nooit een Android apparaat geroot heb of iets dergelijks, dus ik ben nu druk bezig met mij in te lezen in de materie... Wil straks natuurlijk niet met een apparaat zitten dat helemaal niets meer doet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ponzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Ha, mooi zo ! Het probleem is dat ik nog nooit een Android apparaat geroot heb of iets dergelijks, dus ik ben nu druk bezig met mij in te lezen in de materie... Wil straks natuurlijk niet met een apparaat zitten dat helemaal niets meer doet :) .
Ik zeg je bij deze: Eenmaal gedaan, denk je echt bij jezelf: "Ok, waar heb ik me druk om gemaakt...?"

It's easy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Wel jammer dat je alleen 515 voor de zwarte versie betaald. Bij de witte versie moet je nog 54 euro bij betalen. (yourtablet.nl)

[ Voor 62% gewijzigd door Fivel op 28-10-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2022
Ben in het bezit van een Galaxy S2 en wilde een tablet gaan kopen.
Bij MM gekeken en even zitten spelen op de 8.9 en daar zag ik Allshare staan.
Ik dacht das handig want dat heeft de Galaxy S2 ook, snel en makkelijk bestanden overzetten.
Het scherm van de 10.1 vond ik prettiger om mee te werken dus heb die aangeschaft ipv de 8.9.

Dacht thuisgekomen snel wat filmpjes van mijn Galaxy S2 over te zetten naar de TAB 10.1 maar helaas.... GEEN allshare...
Heb gelezen dat Allshare wellicht in een volgende release erbij gezet gaat worden door Samsung maar dit kan nog wel even duren.
Toen dacht ik: dan maar via WIFI Direct, heeft de Galaxy S2 wel maar de TAB 10.1 weer niet, zucht...
Toen maar wat filmpjes overgezet via Bluetooth maar dat duurt een eeuw..

Op het forum heb ik gelezen over Skifta maar daar kom ik niet uit...
Is er nog een andere manier om filmpjes snel over te zetten zonder de TAB aan de PC te hoeven aansluiten?
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Je eigen lokale WiFi netwerk? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Dwazer op 28-10-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:21:
[...]

Je eigen lokale WiFi netwerk? :?
Ga ik mij maar eens in verdiepen dan, want ben niet zo thuis in dit soort dingen...
Mijn laptop en mijn vaste pc zie ik wel maar de TAB en de Galaxy S2 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Ik zeg je bij deze: Eenmaal gedaan, denk je echt bij jezelf: "Ok, waar heb ik me druk om gemaakt...?"

It's easy :)
Dan wacht ik vol verwachting op je topic :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2023
Ponzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:25:
[...]

Had hetzelfde (tot 2 dagen geleden). Heb toen exact de stappen gevolgd die hier worden uitgelegd. Gaat echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jolobe
  • Laatst online: 11-03-2023
:9
Dwazer schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:49:
[...]

SUPER, vol verwachting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Ponzi schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:28:
[...]

Dan wacht ik vol verwachting op je topic :) !
jolobe schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:56:
:9
[...]

SUPER, vol verwachting....
Het Samsung Galaxy Tab 10.1 Custom Rom Topic

Hij is aangemaakt. Verwacht er niet teveel van, heb mijn best gedaan voor de eerste opzet. Op/aanmerkingen altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evdv schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:16:
[...]

Dacht thuisgekomen snel wat filmpjes van mijn Galaxy S2 over te zetten naar de TAB 10.1 maar helaas.... GEEN allshare...
Heb gelezen dat Allshare wellicht in een volgende release erbij gezet gaat worden door Samsung maar dit kan nog wel even duren.
[...]
.
Allshare zit inderdaad in een EU-update. Je kan proberen m te installen. Niet de rom-update, maar de apk.. ;)

http://forum.xda-develope...p?p=17602427&postcount=48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:10:
[...]

Allshare zit inderdaad in een EU-update. Je kan proberen m te installen. Niet de rom-update, maar de apk.. ;)

http://forum.xda-develope...p?p=17602427&postcount=48
Daar begin ik maar helemaal niet aan...
Heb File Expert op mn TAB en de S2 gezet maar krijg t niet voor elkaar om ff snel een video van mn S2 naar mn TAB te zetten.
Snap er geen moer van, haha :?
Ik wacht wel tot Samsung met Allshare komt voor de TAB en tot die tijd doe ik gewoon omslachtig:

eerst video van de S2 naar mn pc zetten met de USB kabel
TAB aansluiten op mn PC met de USB kabel
en daarna videobestand op de TAB zetten
Zo...video staat erop...(duurt alleen ffies...) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De apk die in de link staat installeren en je hebt Allshare..thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdv
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:53:
De apk die in de link staat installeren en je hebt Allshare..thats all
Bedankt! heb m geïnstalleerd maar t werkt niet helemaal goed.
foto,s gaat goed maar video,s spelen niet af, dan komt er een foutmelding en kan ik niets anders doen dan allshare geforceerd sluiten.
Toch maar wachten op de officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 22:57
Fivel schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:29:
Ik heb de tab nu paar dagen in een hoes gehad, nu heb ik hem er weer uitgehaald. Nu lijkt het alsof de achterkant niet goed vast zit. Als ik op de achterkant links van Samsung logo druk, hoor ik een tik alsof het ergens tegen aan komt. Andere kant van logo gebeurt er niks als ik er op druk. Ik heb dit nog niet eerder gehad dacht ik, wie weet wat dit kan zijn..?
Ik had op mijn tab ook dat de achterkant dat tik geluid gaf bij het Samsung logo. :(
Ik had hem echter niet in een hoes gebruikt.
Terug gegaan naar de winkel en een andere meegekregen die deze tik niet heeft. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Megapaul schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:02:
[...]

Ik had op mijn tab ook dat de achterkant dat tik geluid gaf bij het Samsung logo. :(
Ik had hem echter niet in een hoes gebruikt.
Terug gegaan naar de winkel en een andere meegekregen die deze tik niet heeft. :)
Ik heb het nu weer. Ook zit er sinds de reparatie kras op het scherm en hebben ze verkeerde behuizing erom heen gedaan. Maar weer opsturen en 6 week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Fivel schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:28:
[...]

Ik heb het nu weer. Ook zit er sinds de reparatie kras op het scherm en hebben ze verkeerde behuizing erom heen gedaan. Maar weer opsturen en 6 week wachten.
Lekker dan ik hoop voor je dat ze het nu goed repareren en dat ze ook het scherm vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
troyce schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Total Discount Stores.

Zoek op Genuine Samsung Galaxy Tab 10.1 book cover case 1B1NBEC.
Ik was omgerekend ongeveer €35 euro kwijt, werd binnen 7 dagen keurig bezorgd met selectvracht.
Deze shop had ze niet meer in voorraad en toen ik net keek weer wel.
Ook gelijk maar besteld voor € 35,-.
Voor anderen die de orignele book cover case willen hebben kijk op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook last van een tikje ... stoor me er niet aan ... zelf heb ik de zwarte .. mijn ouders hebben de witte en die heeft het zelfde tikje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:17:
Heb ook last van een tikje ... stoor me er niet aan ... zelf heb ik de zwarte .. mijn ouders hebben de witte en die heeft het zelfde tikje ...
Een andere tab in de winkel had de tik ook maar minimaal de tab die ik had had het veel harder.
Heb er nu 1 die het helemaal niet meer heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat het niet echt kwaad kan ... voelt verder solide .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:16:
Persoonlijk denk ik dat het niet echt kwaad kan ... voelt verder solide .
Het kan ook vast geen kwaad. Maar ik erger me elke keer aan, als ik op de achterkant druk dat ik een tik hoor. In het begin viel het nog meer, na een tijdje werd het wat harder (achterkant liet meer los?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-10 08:29
ik had een .nfo bestandje naar mijn tablet gekopieerd. Daar is geen viewer voor. Hoe kun je een applicatie koppelen met deze extentie, of hoe kan ik het makkelijkste de extentie veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
R Kuipers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:23:
ik had een .nfo bestandje naar mijn tablet gekopieerd. Daar is geen viewer voor. Hoe kun je een applicatie koppelen met deze extentie, of hoe kan ik het makkelijkste de extentie veranderen?
Dat kun je toch met de app "Mijn bestanden" doen? File selecteren, lang indrukken, hernoemen naar bestand.TXT en daarna met een tekst editor openen :)

Kind kan de was doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update naar versie P7510XWKI2

Vanavond eens kijken wat de update brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evdv schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:16:
Ben in het bezit van een Galaxy S2 en wilde een tablet gaan kopen.
Bij MM gekeken en even zitten spelen op de 8.9 en daar zag ik Allshare staan.
Ik dacht das handig want dat heeft de Galaxy S2 ook, snel en makkelijk bestanden overzetten.
Het scherm van de 10.1 vond ik prettiger om mee te werken dus heb die aangeschaft ipv de 8.9.

Toen dacht ik: dan maar via WIFI Direct, heeft de Galaxy S2 wel maar de TAB 10.1 weer niet, zucht...
Toen maar wat filmpjes overgezet via Bluetooth maar dat duurt een eeuw..

Op het forum heb ik gelezen over Skifta maar daar kom ik niet uit...
Is er nog een andere manier om filmpjes snel over te zetten zonder de TAB aan de PC te hoeven aansluiten?
.
Tversity op je computer om een server te maken, dan bubble upnp op je tab (kan je files kopieren naar je tab) en mobo player op je tab, kan je zelfs gewoon streamen van je harde schijf. Af en toe "restart sharing" doen in Tversity als je problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
Dwazer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:40:
[...]

Dat kun je toch met de app "Mijn bestanden" doen? File selecteren, lang indrukken, hernoemen naar bestand.TXT en daarna met een tekst editor openen :)

Kind kan de was doen :)
Nee, heb ik al geprobeerd. ik kan alleen de bestandsnaam aanpassen, niet de extentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny01
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-01-2024
heeft iemand al iets meer gehoord van de update 3.2 of wordt deze overgeslagen i.v.m de 4.0 versie van android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
R Kuipers schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:38:
[...]

Nee, heb ik al geprobeerd. ik kan alleen de bestandsnaam aanpassen, niet de extentie.
ES File Explorer

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik kijken of de update e ris...is er geen update.....
Nu nog steeds P7510UEKME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
danny01 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:40:
heeft iemand al iets meer gehoord van de update 3.2 of wordt deze overgeslagen i.v.m de 4.0 versie van android
Ze mogen van mij gewoon 3.2 overslaan en hard werken aan 4.0. Echter zal 4.0 pas na eerste kwartaal volgend jaar komen (Samsung Italie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
En dan lukt het wel. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele topic doorgelezen en wel wat gelezen over vastlopende tabs maar ik heb toch weer een ander soort vastlopers.
Vooral tijdens surfen op marktplaats loopt de browser regelmatig vast, het scherm reageert dan nergens meer op en lijkt een soort "vast plaatje" te worden.
Alleen de uitknop 10 seconden inhouden en rebooten werkt dan nog, dit doet die soms wel aantal keer op 1 avond.

Dit probleem heb ik al eerder gehad en toen de tab 10.1 (alleen wifi) teruggebracht naar MM waar die gekocht is, ze hebben hem toen opgestuurd en kreeg hem 2 weken later terug met de melding dat er een software update is gedaan maar heeft dus weinig geholpen.

Het probleem lijkt nog heftiger te zijn geworden, is dit iets wat meer mensen herkennen of moet ik weer terug naar MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
@kaatje_74, Honeycomb was een snelle oplossing van Google om Android op tablets te laten werken. Deze vastlopers komen redelijk vaak voor, dus het ligt gewoon aan de software, niet aan de Tab. Bij Android 3.2 zijn deze problemen verholpen en bij 4 (ICS) zullen ze zeker weg zijn (hoop ik).

Je kunt proberen een custom rom te installeren, die werken wat soepeler, zie Het Samsung Galaxy Tab 10.1 Custom Rom Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 17:47
Ben ik nou de enige die het wat merkwaardig vind dat de p7500, de 3g versie niet meegenomen word in de updates? Ik vind het met de touchwiz update een draak van apperaat geworden en moet een andere launcher gebruiken om een werkbaar product in handen te hebben. Nu word het zielige broertje geholpen en kan de 3g wortel schieten... De reden natuurlijk waarom android producten wat treurig zijn, dat wist ik voor aanschaf al. Maar ook nog onderscheid binnen de zelfde lijn tablets vind ik ronduit schokkend.

Geen idee of andere fabrikanten dezelfde ellende hebben maar voor mij heeft samsung de boel van eieren gemaakt. En daar ik ook de concurrent bezit (appel) wat ook een draak is maar wel een draak die in iedergeval zijn apparaat met een update niet verandert in iets wat niet langer de eigenschappen bezit van voor de update, vastlopers kan ik mee leven, de meeste van de eigenaardigheden vind ik wel charmant maar traagheid is daar niet een van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Alles is merkwaardig aan Samsung updates... erzit compleet geen lijn in! De 10.1v heeft ook nog altijd geen deftige update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mojoritty
  • Laatst online: 11-12-2024
Wat is jullie ervaring met HD embedded flash video afspelen in de stock browser? Ik heb flash 11 geinstalleerd, maar als ik video's in HD wil bekijken (bij voorbeeld de videos in de "mists of pandaria" preview op t-net) gaat dit slechts hortend en stotend. Geluid loopt wel door, maar beeld blijft telkens hangen.
Op mijn Galaxy SII heb ik totaal geen problemen met het afspelen van deze videos.
HD you-tube videos via de youtbe app werken ook prima op de 10.1, maar youtube in browser geeft ook issues.
Iemand vergelijkbare problemen?

edit: Het gaat om de 3G versie, geupdate met de laatst beschikbare firmware.

[ Voor 6% gewijzigd door mojoritty op 02-11-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellen247
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02-2017
Even een "oud" pobleem terug halen. Ik heb mijn tab sinds 12 augustus. Nu heb ik sinds deze week ineens toch een newton ring. Ik weet de huis tuin en keuken oplossingen, maar ik vraag me af (heb gezocht in het forum maar kon het niet vinden) hoe het de mensen is vergaan die hun tab terug hebben gebracht naar de winkel? Ik heb het gevraagd bij de phoneshop.nl zij zeide dat ze hem opsturen naar samsung en dat die bepaald of hij gerepareerd wordt of omgeruild en dat ik hem ongeveer 2 weken kwijt ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-10 17:47
@ponzie, maar die is toch alleen van vodafone?
Al is dat idd helemaal schandalig, early adapter dank en nou wegwezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Even voor alle Galaxy tab 10.1 v eigenaren.

De app. smart view zodat je dus dual tv kan ontvangen op je tab werkt niet met de 10.1 v.
Ik heb zelf een 10.1 v maar die is geflashed naar een 10.1 qua software en zou je dus zeggen dat het zou moeten werken, maar waarschijnlijk zit het ook in de hardware want de mijne is dan wel geflashed naar de nieuwe honeycomb maar heb de app geinstalleerd en alles werkt maar het icoontje van dual tv verschijnt gewoon niet.
Dus ik denk dat de hardware er ook mee te maken heeft.

Flink balen dus, ik heb die tab ook gekocht vanwege mijn samsung tv zodat ik dual tv zou hebben.

Iemand nog een 10.1 v kopen die geflashed is naar de nieuwe honeycomb voor een zacht prijsje ? ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Le_Freak ! op 04-11-2011 17:05 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
CQC AnacondA schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:09:
@ponzie, maar die is toch alleen van vodafone?
Al is dat idd helemaal schandalig, early adapter dank en nou wegwezen?
In België was de 10.1v zo los te koop... ik wacht nog altijd tot ofwel Samsung of Google zijn verantwoordelijkheid opneemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he Ponzi, ik met u !!!
Enfin nog iets, laatst mn losse producten bij Belgacom als pack genomen, en zo nu en dan kan ik wel eens een geringe data gebruiken, zodus dacht aan start mobiel internet en ja met die p1000 galaxy tab, enfin 2€ huur voor 24 maanden, dus dacht dat er daar gingerbread ging opstaan, nee jong is nog froyo en na nog es kies te hebben geinstalleerd => noppes...van updates...jeesus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Laatst online: 03-09 17:36
de p1000 draait op gingerbread 2.3.3 als het goed is, mischien toch eens koppelen via een andere computer.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 18:25:
he Ponzi, ik met u !!!
Enfin nog iets, laatst mn losse producten bij Belgacom als pack genomen, en zo nu en dan kan ik wel eens een geringe data gebruiken, zodus dacht aan start mobiel internet en ja met die p1000 galaxy tab, enfin 2€ huur voor 24 maanden, dus dacht dat er daar gingerbread ging opstaan, nee jong is nog froyo en na nog es kies te hebben geinstalleerd => noppes...van updates...jeesus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

We hebben vandaag de tab 10.1 P7510 binnen gekregen. Direct een screenprotector geïnstalleerd, maar heb nu nog problemen met de mail van mijn vrouw. Ze maakt gebruikt van hotmail en de agenda synchroniseert goed, maar de mail niet. We zien de mappen wel, maar geen mail inhoud. Kon via google geen oplossing vinden, wel mensen met soortgelijke problemen.

Weet iemand een oplossing of een workaround? De hotmail app is helaas niet beschikbaar voor de tab.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
troyce schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:05:
[...]

Total Discount Stores.

Zoek op Genuine Samsung Galaxy Tab 10.1 book cover case 1B1NBEC.
Ik was omgerekend ongeveer €35 euro kwijt, werd binnen 7 dagen keurig bezorgd met selectvracht.
Deze shop had de book covers weer voorradig en ik heb er 1 besteld en vandaag mogen ontvangen.
Er valt me echter wel iets op ten opzichte van de book cover die ik in de winkel heb zien liggen.
Er zit namelijk naast de camera opening nog 2 andere (soort) openingen op. 1 voor aan/uit knop en
en 1 voor de koptelefoon, deze opening ziet er anders uit en er zit een soort rubbertje in.
Hebben andere mensen dit ook de de book cover bij Total Discount Stores gekocht hebben?

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/250219.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Megapaul schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:46:
[...]

Deze shop had de book covers weer voorradig en ik heb er 1 besteld en vandaag mogen ontvangen.
Er valt me echter wel iets op ten opzichte van de book cover die ik in de winkel heb zien liggen.
Er zit namelijk naast de camera opening nog 2 andere (soort) openingen op. 1 voor aan/uit knop en
en 1 voor de koptelefoon, deze opening ziet er anders uit en er zit een soort rubbertje in.
Hebben andere mensen dit ook de de book cover bij Total Discount Stores gekocht hebben?

[afbeelding]
Inderdaad raar. Was er op de verpakking zo'n glanzende genuine sticker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Le_Freak ! schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 16:42:
Even voor alle Galaxy tab 10.1 v eigenaren.

De app. smart view zodat je dus dual tv kan ontvangen op je tab werkt niet met de 10.1 v.
Ik heb zelf een 10.1 v maar die is geflashed naar een 10.1 qua software en zou je dus zeggen dat het zou moeten werken, maar waarschijnlijk zit het ook in de hardware want de mijne is dan wel geflashed naar de nieuwe honeycomb maar heb de app geinstalleerd en alles werkt maar het icoontje van dual tv verschijnt gewoon niet.
Dus ik denk dat de hardware er ook mee te maken heeft.

Flink balen dus, ik heb die tab ook gekocht vanwege mijn samsung tv zodat ik dual tv zou hebben.

Iemand nog een 10.1 v kopen die geflashed is naar de nieuwe honeycomb voor een zacht prijsje ? ;(
Iemand interesse in een 10.1 v met de nieuwste honeycomb software erop voor een zacht prijsje ? pm me dan maar.
Ik heb hem aangeschaft voor dual tv maar dat lukt dus niet bij deze. zie tekst hierboven wat ik daarmee bedoel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
Hoi, ik heb een vraag mbt het gebruik van gmail in de standaard browser.
Ik heb mij laatst op de site van gmail aangemeld en iedere keer als ik daar nu weer heen ga komt er bovenin een gele balk met automatisch aanmelden. Dit vind ik zelf niet echt relaxxed, dus dat wilde ik uit hebben. Nu heb ik rechtsboven in de browser al naar de instellingen gekeken en cookies, wachtwoorden enz. verwijderd maar het blijft er staan. Browser ook al terug gezet naar de standaardinstellingen maar probleem blijft aanwezig. Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Heb hem ook al aan en uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:21:
We hebben vandaag de tab 10.1 P7510 binnen gekregen. Direct een screenprotector geïnstalleerd, maar heb nu nog problemen met de mail van mijn vrouw. Ze maakt gebruikt van hotmail en de agenda synchroniseert goed, maar de mail niet. We zien de mappen wel, maar geen mail inhoud. Kon via google geen oplossing vinden, wel mensen met soortgelijke problemen.

Weet iemand een oplossing of een workaround? De hotmail app is helaas niet beschikbaar voor de tab.
Updates gaan niet zo automatisch blijkbaar, na een samsung account aangemaakt te hebben en te hebben geupdated is het probleem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
H92! schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:56:
[...]

Inderdaad raar. Was er op de verpakking zo'n glanzende genuine sticker?
Ja die zat er gewoon op ik heb zelf de verpakking vergeleken met die die in de winkel ligt maar deze zijn
identiek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
YourTablet heeft vandaag trouwens een actie: http://yourtablet.nl/samsung-galaxy-tab-10-1-16gb-3g-p7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Misschien heeft Samsung de bookcovers op die punten aangepast. Heb mijne vorige week gekregen via Total Discount Stores (duurde maar liefst 15 werkdagen!) maar ik heb die opening voor de aan/uit-knop niet en die van de hoofdtelefoon ziet er iets anders uit.

@Koen-: deze actie loopt al een weekje of wat. Niet dat het een slechte deal is..

[ Voor 14% gewijzigd door crispo op 05-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:21:
[..]

Hangt er een beetje vanaf hoe je de server hebt ingesteld

Voor Hotmail en/of Live accounts zet je een exchange verbinding op:

Account toevoegen

emailadres: ikke@live.nl of ikke@hotmail.com
wachtwoord: je wachtwoord

handmatige instelling kiezen!
Microsoft Exchange ActiveSync

Domein: ikke@live.nl of ikke@hotmail.com [de slash aan het begin kan je eventueel weglaten]
wachtwoord: is al voor je ingevuld
exchange-server: m.hotmail.com
SSL; beide aanvinken

Tik volgende, inkomende serverinstellingen worden gecontroleerd
Dan kom je in de opties. Die moet je zelf configgen. Ik heb achteréénvolgens : push, push, alles, alles, 1 maand. Dan zul je al je mappen zien en als je op een map tikt, dan zal ie syncen.

Tik volgende en geef dat account een naam.

Edit
Had je reply dat het gelukt was even gemist....
Hyperdunk_15 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:57:
Hoi, ik heb een vraag mbt het gebruik van gmail in de standaard browser.
Ik heb mij laatst op de site van gmail aangemeld en iedere keer als ik daar nu weer heen ga komt er bovenin een gele balk met automatisch aanmelden. Dit vind ik zelf niet echt relaxxed, dus dat wilde ik uit hebben. Nu heb ik rechtsboven in de browser al naar de instellingen gekeken en cookies, wachtwoorden enz. verwijderd maar het blijft er staan. Browser ook al terug gezet naar de standaardinstellingen maar probleem blijft aanwezig. Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Heb hem ook al aan en uit gezet.
Moet je eerlijk zeggen dat ik niet begrijp wat er storend aan is?! Je gaat bewust naar gmail.com, dus wil je ook iets op die site. Je aanmelden voor je email-account lijkt mij voor de hand liggen. Dan tik je inloggen aan. Bespaart een hoop pruts werk op dat softkeyboard. Wil je niet inloggen, dan druk je op dat x rechtsboven.

Kort antwoord: neen die balk krijg je niet weg,

Als alternatief zou je een andere browser kunnen installen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Klopt het dat je in de standaard browser niet kan aangeven dat je vanaf een desktop internet in plaats van een mobiel device.

Wat een fijne tablet. Goede keus om in plaats van 2 laptops een laptop en een tablet te nemen. Vrouw is er ook zeer blij ongeacht dat we geen ipad hebben genomen (ze heeft een iphone)

[ Voor 42% gewijzigd door Meneer iCy op 05-11-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
iCy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:34:
Klopt het dat je in de standaard browser niet kan aangeven dat je vanaf een desktop internet in plaats van een mobiel device.

Wat een fijne tablet. Goede keus om in plaats van 2 laptops een laptop en een tablet te nemen. Vrouw is er ook zeer blij ongeacht dat we geen ipad hebben genomen (ze heeft een iphone)
Tik in de brouwser: about:useragent

Dan krijg je een overzchtje en kan je aangeven dat je vanaf een desktop internet.
Er bestaan ook gemodde browsers die de instelling standaard op desktop hebben staan in de browser.
Echter je moet dan wel rooten. kijk hiervoor op het XDA forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je niet wil rooten. Neem je i.e. Maxthon Browser for Tablets. Zelf gebruik ik die als standaardbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Deze werkt stukken beter dan de dolphin browser. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-10 21:53
Misschien dat iemand mij op weg zou kunnen helpen met het volgende.
Ik probeer via WiFi films en series vanaf mijn tv te kijken op de tab.
Dit lukt heel goed met SplashTop, briljant programma maar eigenlijk wil ik iets simpelers.
Ik ben nu bezig met Skifta, Bubble upnp met tversity in combi met moboplayer, etc maar daarmee merk ik dat alleen de mp4 files vloeiend afspelen en de rest niet of zeeeer schokkerig.
Mis ik iets qua instellingen of moet ik het toch maar bij SplashTop houden!?

bvd

Schimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Laatst online: 03-09 17:36
dit is echt een topaanpasing, zat er zelf al over na te denken zoiets te maken maar ze zijn er nu zelf mee gekomen. kijken of ik die van mij kan omruilen bij samsung voor de aangepaste versie.
[...]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyce
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-11-2011
melvin0907 schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:27:
dit is echt een topaanpasing, zat er zelf al over na te denken zoiets te maken maar ze zijn er nu zelf mee gekomen. kijken of ik die van mij kan omruilen bij samsung voor de aangepaste versie.

[...]
_/-\o_ hallelujah _/-\o_
Al die keren dat mn tab in mn tas bleef aanstaan de hele nacht en de volgende ochtend leeg was!
Zal vd week wel ff mailen naar Samsung of k die bookcover kan omruilen..... lukt meestal wel met die service van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24

Emiel1984

Made in NL

troyce schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:32:
[...]

_/-\o_ hallelujah _/-\o_
Al die keren dat mn tab in mn tas bleef aanstaan de hele nacht en de volgende ochtend leeg was!
Zal vd week wel ff mailen naar Samsung of k die bookcover kan omruilen..... lukt meestal wel met die service van ze.
Heb sinds gister ook een Samsung Case voor mijn tab 10.1. Ik snap echter niet helemaal dat stukje rubber bij de audio-aansluiting. Verder blij dat ik de case heb aangeschaft. Had er echter wel veel meer voor betaald dan de 35 euro die hier staat vermeld...

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zijn die 32 GB versies nou zo onpopulair of zijn ze gewoon super schaars? Kan vrijwel geen normale bekende webshops vinden die deze versie op voorraad hebben. Liefst dan nog de 8.9 maar die zie je helemaal nergens in 32 Gb versie.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Only schreef op zondag 06 november 2011 @ 19:02:
Zijn die 32 GB versies nou zo onpopulair of zijn ze gewoon super schaars? Kan vrijwel geen normale bekende webshops vinden die deze versie op voorraad hebben. Liefst dan nog de 8.9 maar die zie je helemaal nergens in 32 Gb versie.
Ze worden in Nederland officieel niet verkocht naar mijn weten, ik baalde er ook van! Tot nu toe heb ik aan 16GB genoeg maar ik heb de tablet nog niet zo lang en dit is mijn eerste tablet.
Je heb echter een accessoire waarmee je een SD kaartje kan gebruiken. Toegevende dat het niet de mooiste oplossing is, moet er zelf niet aan denken om een tablet met een staartje te hebben :p !

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:11:
[...]

Ze worden in Nederland officieel niet verkocht naar mijn weten, ik baalde er ook van! Tot nu toe heb ik aan 16GB genoeg maar ik heb de tablet nog niet zo lang en dit is mijn eerste tablet.
Je heb echter een accessoire waarmee je een SD kaartje kan gebruiken. Toegevende dat het niet de mooiste oplossing is, moet er zelf niet aan denken om een tablet met een staartje te hebben :p !
Ja, maar die oplossing is bagger, ik heb ook al keer in het 8.9 topic gepost dat ik er erg van baal dat er geen kaartlezer in zit, ik wil gewoon een clean oplossing en geen lelijk kabeltje eronder laten bungelen.
Toen dacht ik nouja, 32 GB is ook genoeg, maar die versie is dus vrijwel niet verkrijgbaar.
Het is net alsof samsung niet wil dat ik er eentje koop..
En bij thuis gebruik is het allemaal geen probleem, daar heb ik alles op de NAS staan, maar wil straks ook op me werk lekker paar filmpjes voor handen hebben en dan is die 16 GB wel erg krap voor mij, maar ik vind die samsungetjes gewoon zo mooi...yarr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Only schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:31:
[...]

Ja, maar die oplossing is bagger, ik heb ook al keer in het 8.9 topic gepost dat ik er erg van baal dat er geen kaartlezer in zit, ik wil gewoon een clean oplossing en geen lelijk kabeltje eronder laten bungelen.
Toen dacht ik nouja, 32 GB is ook genoeg, maar die versie is dus vrijwel niet verkrijgbaar.
Het is net alsof samsung niet wil dat ik er eentje koop..
En bij thuis gebruik is het allemaal geen probleem, daar heb ik alles op de NAS staan, maar wil straks ook op me werk lekker paar filmpjes voor handen hebben en dan is die 16 GB wel erg krap voor mij, maar ik vind die samsungetjes gewoon zo mooi...yarr
Kreeg vandaag de vraag of ik whatsapp had. Ik direct daarna maar dus even zoeken naar de toepassing. Helaas niet te krijgen voor windows mobile.. Ahhh maar ik heb nu een android tablet .. dus ik download whatsapp... werkt dit niet omdat ik niet de 3G versie heb.!!!!! arhghhh

Het hele stomme daarvan vind ik dat whatsapp gewoon via wifi zou kunnen werken maar dat ze perse willen dat je dus de sim kaart met je telefoonnummer in hetzelfde apparaat hebt zitten als waarop je whatsapp draait. Ik zie daar de logica dus echt niet van in.. Dat je telefoonnummer gekoppelt wordt, ja dat wel maar waarom kan dit niet gewoon buiten je whatsapp device om. Ik denk dat ik maar is op zoek ga naar een oplossing om dit probleem te omzeilen..

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet on te trollen of een flame war te starten.
Maar ik had op mijn Ipad 2 ook gewoon Whatsapp geinstalleerd en dat werkte goed?
Dus ik verwacht eerlijk gezegt ook dat het zou moeten werken op deze tablet.

Ps. Ipad 2 is de deur uit, en ben aan het wachten op mijn 10.1.
Daarom zat ik dus in dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
[...]

Goedemorgen (nog),

Ik probeer nu een Book Cover case voor mijn 8.9 te kopen. Ik kan de winkel Total Discount Stores niet vinden. Ik vind alleen de volgende product;

BookCover 8.9

Nu is mijn vraag, weet iemand of deze ook de nieuwe design bevat? (Die van Megapaul)

Of heeft iemand de 8.9 nieuwe design kunnen vinden? Dan bestel ik hem.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
PrinceXEvil schreef op maandag 07 november 2011 @ 11:59:
[...]

Goedemorgen (nog),

Ik probeer nu een Book Cover case voor mijn 8.9 te kopen. Ik kan de winkel Total Discount Stores niet vinden. Ik vind alleen de volgende product;

BookCover 8.9

Nu is mijn vraag, weet iemand of deze ook de nieuwe design bevat? (Die van Megapaul)

Of heeft iemand de 8.9 nieuwe design kunnen vinden? Dan bestel ik hem.

Thanks!
Ehh. als ik kopier en plak is het de eerste hit op google die ik tegenkom?
http://www.totaldiscountstores.co.uk/
Die heeft ook galaxy tab dingen, dus neem aan dat je die zoekt?

[ Voor 4% gewijzigd door Only op 07-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 13:22
Ik zit te kijken of ik dat bluetooth keyboard/case van samsung zal gaan aanschaffen, maar naast dat deze bij de goedkopere shops al een tijdje is uitverkocht, vraag ik me af, is het mogelijk om het toestenbord makkelijk naar achteren te vouwen, voor als je zonder toetsenbord wilt werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Kan ik de samsung update draaien als ik mn tab geroot heb?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:15

delorean7

Let's take the Aston toni

Heeft iemand de volgende case al eens in het wild gezien?
YouTube: Capdase Protective Case - FolioDot for Samsung Galaxy Tab 10.1" GT-P7510/P7500 installation Guide

Het is er een van capdase en ziet er op zich net en dun uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Only schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:31:
[...]

Ehh. als ik kopier en plak is het de eerste hit op google die ik tegenkom?
http://www.totaldiscountstores.co.uk/
Die heeft ook galaxy tab dingen, dus neem aan dat je die zoekt?
XD, had alleen op eBay geprobeerd. Thanks!

PS
Helaas geen BookCover voor de 8.9 =(

[ Voor 5% gewijzigd door PrinceXEvil op 08-11-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

delorean7 schreef op maandag 07 november 2011 @ 23:30:
Heeft iemand de volgende case al eens in het wild gezien?
YouTube: Capdase Protective Case - FolioDot for Samsung Galaxy Tab 10.1" GT-P7510/P7500 installation Guide

Het is er een van capdase en ziet er op zich net en dun uit.
Ziet er m.i. erg flimsy uit. Ook de 'rechtop' stand ziet er niet heel stabiel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

En dan nog zoiets, waarom doet pumpkins vs monsters het niet goed op de tab? Kan nergens een reden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Iemand al een nieuwe glasplaat langs zien komen ergens voor de 10.1?
De mijne heeft een "mooi" motief beter bekend als "barst"...

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 09-11-2011 12:04 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Heren,

Kan 1 van jullie voor mij de 8.9 SGT Book Cover cheap vinden? Ik ben onhandig en heb nooit eBay gebruikt. Als jullie een goede retailer kennen en geloven, dan wil ik er 1 halen. In NL is hij ontzettend slecht leverbaar.

Alvast bedankt voor de moeite, ik kom er jammer genoeg niet uit.
(De site die ik hierboven heb geprobeerd had ze ook niet.)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is trouwens het 10.1 topic! Maar kom op joh...Een Ebay-account en Paypal account zijn zo aangemaakt. Maar goed..komt ie

http://www.amazon.co.uk/S...d=1320845126&sr=1-1-fkmr0

En als je m morgen in huis wil hebben, iets duurder..:-0

http://www.tab2.nl/Webwin...ook-Cover-Case-zwart.html

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 01-10 08:30
Ballebek schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:03:
Iemand al een nieuwe glasplaat langs zien komen ergens voor de 10.1?
De mijne heeft een "mooi" motief beter bekend als "barst"...
dat was niet zo moeilijk toch?

http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item5ae377b973

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:28:
Dit is trouwens het 10.1 topic! Maar kom op joh...Een Ebay-account en Paypal account zijn zo aangemaakt. Maar goed..komt ie

http://www.amazon.co.uk/S...d=1320845126&sr=1-1-fkmr0

En als je m morgen in huis wil hebben, iets duurder..:-0

http://www.tab2.nl/Webwin...ook-Cover-Case-zwart.html
Thanks kerel. De 8.9 topic is nagenoeg dood. eBay heb ik nooit gebruikt zodoende mijn noobness. Thanks ik koop die van eBay wel. Heb geen haast.

EDIT
Kennelijk wordt die cover als mobiel gezien. Kunnen hem niet buiten UK versturen. Heb de verkoper gemaild.

[ Voor 7% gewijzigd door PrinceXEvil op 09-11-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Voor ieder die dat gezeur met wallpapers zat is, autoresizewallpaper werkt hier het beste waar wizardrii niet werkte (zou aan mijn combi met go launcher kunnen liggen).

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:43
Toevoeging: Originele. Mijn ervaring met imitatie is niet al te best.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• micheldenhaag
Ben ik nou de enige die met mn p7500 opeens geen verbinding met KIES meer kan maken? Drivers, andere pc, ADW launcher uitgeschakeld... soms kan ik zo boos er om worden. Ik zie dat de PC alle drivers installeerd met succes, maar in KIES blijft het hangen op verbinden.
Ik verdenk iets in de tab... maar wat?

• PrinceXEvil
micheldenhaag schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:02:
Ben ik nou de enige die met mn p7500 opeens geen verbinding met KIES meer kan maken? Drivers, andere pc, ADW launcher uitgeschakeld... soms kan ik zo boos er om worden. Ik zie dat de PC alle drivers installeerd met succes, maar in KIES blijft het hangen op verbinden.
Ik verdenk iets in de tab... maar wat?
Misschien is het te duidelijk, maar die TAB start wel de MTP applicatie? Ik heb ook vaak dat hij wel is niet gezien wordt. TAB uit en aan gedaan? Net geprobeerd een S2 van mijn collega te updaten. Niet gelukt, geadviseerd om het maar thuis te proberen. Maar soms pakt hij hem niet, uit en aan gedaan en toen ineens wel. Vaag.

• micheldenhaag
PrinceXEvil schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:46:
[...]

Misschien is het te duidelijk, maar die TAB start wel de MTP applicatie? Ik heb ook vaak dat hij wel is niet gezien wordt. TAB uit en aan gedaan? Net geprobeerd een S2 van mijn collega te updaten. Niet gelukt, geadviseerd om het maar thuis te proberen. Maar soms pakt hij hem niet, uit en aan gedaan en toen ineens wel. Vaag.
Hoe kan ik zien of de tab de MTP applicatie start? Komt dat dan in mijn taakbeheer te staan?

Verwijderd

Vink USB-foutopsporing eens aan../instellingen/applicaties/ontwikkeling==>usb-fouten opsporen. En ontkoppel en koppel je tab weer even van je pc

Lees anders onderstaan de link goed door:

http://ars.samsung.com/cu...76&PROD_ID=0&AT_ID=375610

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 15:34 ]

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:28:
Vink USB-foutopsporing eens aan../instellingen/applicaties/ontwikkeling==>usb-fouten opsporen. En ontkoppel en koppel je tab weer even van je pc

Lees anders onderstaan de link goed door:

http://ars.samsung.com/cu...76&PROD_ID=0&AT_ID=375610
Mijn tab verbind goed met mn pc (alle juiste drivers zijn geinstalleerd, ik krijg de P7500 popup en kan met de verkenner de data benaderen). Echter... KIES wil niet verbinden met mn tab. En kies heb je nodig voor op normale wijze firmware up te daten... (naast de OTA methode... )

Verwijderd

Kies verwijderen. Opnieuw installen. Andere usb-poort proberen. Reboot.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 17:11 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 56 Laatste