Dit probleem heb ik ook. De ene keer lukt het direct om met Kies te verbinden, de andere keer helemaal niet (Kies opnieuw geinstalleerd, driver uit-aan doen...). Geen idee waar het aan ligt.
KIES mogen ze van mij aanpassen in K-U-T. Wat een frusty shit is dat toch.H92! schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:05:
Dit probleem heb ik ook. De ene keer lukt het direct om met Kies te verbinden, de andere keer helemaal niet (Kies opnieuw geinstalleerd, driver uit-aan doen...). Geen idee waar het aan ligt.
Mn tab is volgens de notificatie-info 'MTP connected' via USB, dat is dus goed.
Maar KIES weigert te verbinden.
Herinstall heeft geen zin gehad.
Ik denk dat ik die KIES er voorgoed uit trek. Het zal wel door een windowsupdate komen, die KIES iets niet meer laat doen.
Hey michel,
Ik had in het begin ook problemen met KIES. Alleen toen mijn firmware geupdate was (Dat was volgens mij nog de S1) begon het ook iets beter te werken. Of ter wel de interoperability tussen OS en S1. Zit je op Windows of niet? Probeer is een ander Windows versie voor de lol. Bij een vriend of op werk. Update al je spul indien mogelijk en probeer het dan opnieuw.
Je MTP applicatie en ook de USB icoon blijft in je balk hangen? Ik had in het begin dat hij hem helemaal ging flippen. Ook de originele kabel gebruikt? Daar wilt het ook nog is aan zitten. Heb zelf ook kabels van Hong Kong, die willen soms niet meewerken, de originele werkt gewoon goed.
Kijk maar kerel, veel succes.
PxE
Ik had in het begin ook problemen met KIES. Alleen toen mijn firmware geupdate was (Dat was volgens mij nog de S1) begon het ook iets beter te werken. Of ter wel de interoperability tussen OS en S1. Zit je op Windows of niet? Probeer is een ander Windows versie voor de lol. Bij een vriend of op werk. Update al je spul indien mogelijk en probeer het dan opnieuw.
Je MTP applicatie en ook de USB icoon blijft in je balk hangen? Ik had in het begin dat hij hem helemaal ging flippen. Ook de originele kabel gebruikt? Daar wilt het ook nog is aan zitten. Heb zelf ook kabels van Hong Kong, die willen soms niet meewerken, de originele werkt gewoon goed.
Kijk maar kerel, veel succes.
PxE
Hallo mannen, ik wil een nieuwe Galaxy tab 10.1 gaan kopen, heb dus net gisteren mijn 10.1 v verkocht, maar wil even weten of er nog iets is waar ik aan moet denken voordat ik weer een tablet koop die niet 100% support heeft.
Ik had een 10.1 v 3G en WIFI, is dat de beste versie? P7500 ? of P7510 wat is het verschil ?
Ik had een 10.1 v 3G en WIFI, is dat de beste versie? P7500 ? of P7510 wat is het verschil ?
[ Voor 5% gewijzigd door Le_Freak ! op 11-11-2011 07:49 ]
isimobileLe_Freak ! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:44:
Hallo mannen, ik wil een nieuwe Galaxy tab 10.1 gaan kopen, heb dus net gisteren mijn 10.1 v verkocht, maar wil even weten of er nog iets is waar ik aan moet denken voordat ik weer een tablet koop die niet 100% support heeft.
17th August 2011, 10:51 PM
Yes, you are correct the 7510 version is wifi only, and the 7500 is 3g + wifi. Other than that there is no difference.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Samsung heeft al aangekondigd dat ze deze tab zullen updaten naar Android 4.Le_Freak ! schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:44:
P7500: 3G+Wifi versie
P7510: Wifi versie.
Duidelijk, thankx! 515 heb ik nu als laatste bedrag voor de zwarte 3G+wifi en 549 voor de witte 3G + wifi iemand nog een geweldige andere aanbieding ?
Mensen,
Ik heb gisteren een 10.1 (P7500) gekocht, echter heb ik dubbele gevoelens over dit ding. Het werkt allemaal super, maar echt super happerig is de 10.1 ook weer niet, zeker in vergelijking met mijn SG2 niet.
De interface vind ik nogal traag werken, net of in interface in de stroop gedompeld is.
Hebben meer mensen dit? Of is de tegra chip gewoon traag? Of heeft het temaken dat de resolutie (1280x800) roet in het eten gooit?
Want in de winkel had ik juist het idee dat ie lekker snel was. (demo model)
Ik zal vanavond zowiezo ff kijken of het misschien aan de firmware ligt. Ik weet even niet welke firmware er geinstalleerd staat.
Ik heb gisteren een 10.1 (P7500) gekocht, echter heb ik dubbele gevoelens over dit ding. Het werkt allemaal super, maar echt super happerig is de 10.1 ook weer niet, zeker in vergelijking met mijn SG2 niet.
De interface vind ik nogal traag werken, net of in interface in de stroop gedompeld is.
Hebben meer mensen dit? Of is de tegra chip gewoon traag? Of heeft het temaken dat de resolutie (1280x800) roet in het eten gooit?
Ik zal vanavond zowiezo ff kijken of het misschien aan de firmware ligt. Ik weet even niet welke firmware er geinstalleerd staat.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Heb je een interactieve achtergrond?Audione0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:49:
Mensen,
Ik heb gemerkt dat hij een stuk sneller reageert wanneer je een gewone achtergrond gebruikt.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Nee, daar had ik al naar gekeken.
Uit mn hoofd gezegd staat er nog Adroid 3.0 op. En als ik de review van hardware.info moet geloven dan is 3.1 een stuk sneller.
http://nl.hardware.info/r...101-review-prestaties-cpu
Dus grote kans dat het daar aan ligt. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de nieuwe firmware er wel op zou staan.
Uit mn hoofd gezegd staat er nog Adroid 3.0 op. En als ik de review van hardware.info moet geloven dan is 3.1 een stuk sneller.
Dus grote kans dat het daar aan ligt. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat de nieuwe firmware er wel op zou staan.
[ Voor 19% gewijzigd door Audione0 op 11-11-2011 12:57 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Goedemiddag,Audione0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:56:
Nee, daar had ik al naar gekeken.
Hij is inderdaad ietsjes traag. Dat is gewoon de software. Je kan hem rooten naar Overcome. Die werkt een stuk sneller. Heb wel de 8.9 versie. Sindsdien vind ik hem sneller. Of je wacht op ICS. 4.0 Android. Die zal veel smoother gaan. Het is inderdaad teleurstellend. Die Asus quadruple ultra komt in 2012 pas uit. Dan mag je geen lag meer hebben XD.
Hoi,
Ik heb de 3g+wifi versie met 16GB opslag.
De meeste ROMS die ik op XDA zie zijn alleen Wifi. Geeft dit geen problemen?
Ik heb de 3g+wifi versie met 16GB opslag.
De meeste ROMS die ik op XDA zie zijn alleen Wifi. Geeft dit geen problemen?
ok, goed dat je het zegt.
Nu ff naar een 3g versie opzoek
Er bestaat ook een Overcome P7500 rom, en dat lijk me dan de goede?
Edit:
Ben nu ook opzoek naar een OC kernel die 1400Mhz loopt of kan lopen dmv een OC.
Tot zover alleen een Oc kernel kunnen vinden voor de P7510
Uhum.. Ik heb een paar OC kernels geprobeerd. Het booten gaat goed. Eenmaal geboot dan zie ik allerlei strepen en een hoop geflikker
Dus dat gaat niet goed..
De tab is iig geroot, dus daar kan het niet aan liggen. Nu weer de orginele rom erop en weer opnieuw geroot.
Wie ow wie heeft een goede OC kernel die ik erop kan flashen?
Ik weet dat tweakers geen helpdesk is, maar ik hoef alleen maar een goede link. Het flashen is voor mij iig geen probleem
Edit 2
Het is gelukt
Ik heb deze OC kernel gebruikt (Max 1400Mhz) Met de overcome ROM (misschien zijn er andere die het er ook op doen)
Ff de links onder elkaar voor diegene die het ook willen proberen.
Let wel, dat ik alleen de P7500 (3g+wifi versie) post.
Overcome Rom:
http://www.multiupload.com/FAGDWBJ9KY
Kernel:
http://droidbasement.com/...a-vfpv3-d16_fp-102411.zip
Edit:
Uhum.. Ik heb een paar OC kernels geprobeerd. Het booten gaat goed. Eenmaal geboot dan zie ik allerlei strepen en een hoop geflikker
De tab is iig geroot, dus daar kan het niet aan liggen. Nu weer de orginele rom erop en weer opnieuw geroot.
Ik weet dat tweakers geen helpdesk is, maar ik hoef alleen maar een goede link. Het flashen is voor mij iig geen probleem
Edit 2
Het is gelukt
Ik heb deze OC kernel gebruikt (Max 1400Mhz) Met de overcome ROM (misschien zijn er andere die het er ook op doen)
Overcome Rom:
Kernel:
[ Voor 180% gewijzigd door Audione0 op 11-11-2011 21:46 ]
Wat is nu het grote voordeel tov stock rom?Audione0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:27:
ok, goed dat je het zegt.
Edit:
Uhum.. Ik heb een paar OC kernels geprobeerd. Het booten gaat goed. Eenmaal geboot dan zie ik allerlei strepen en een hoop geflikkerDus dat gaat niet goed..
Edit 2
Het is gelukt![]()
Overcome Rom:
Kernel:
Uhm, niet zo erg veel. Althans, zover ik nog niet weet. De rom is wel wat rapper zoals meer gezegd. Zeker icm de OC kernel.
Ik ben alwel 1 probleem tegen gekomen. Contacten werkt in deze rom niet. Als ik op het icoontje druk dan wordt er gezegd dat toepassing niet geïnstalleerd is? Vreemd!
Ik ben alwel 1 probleem tegen gekomen. Contacten werkt in deze rom niet. Als ik op het icoontje druk dan wordt er gezegd dat toepassing niet geïnstalleerd is? Vreemd!
Weet iemand hoe ik mijn galaxy s2 en mijn htc sensation kan verbinden met bluetooth? Telkens kan hij geen foto ontvangen van beide toestellen. Hij zegt: toegang extern aparaat geweigerd'
Kan de tab niks ontvangen van gsm toestellen?
Heb verder alles goed aangevinkt.
Kan de tab niks ontvangen van gsm toestellen?
Heb verder alles goed aangevinkt.
Zichtbaar staat gewoon aan?
Soms is de remedie met bluetooth, om even opnieuw te connecten, dus opnieuw een wachtwoord in te stellen voor beide apparaten.
Soms is de remedie met bluetooth, om even opnieuw te connecten, dus opnieuw een wachtwoord in te stellen voor beide apparaten.
En hoelang gaat de batterij mee in OC mode.Audione0 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:27:
Het is gelukt![]()
Overcome Rom:
Kernel:
talkin' is cheap, people follow like sheep
Dit heb ik nog niet getest.
Alleen de vraag is tot hoever ik de tab gebruik.
Tot zover gebruik ik de tab alleen maar facebook en een beetje surfwerk. En ik kijk er gemiddeld 1 film per dag op.
Het gaat het er mij meer om hoe de tab op algemeen gebruik reageert. Dus hoe snel de UI werkt en hoe snel de apps openen. Vandaar ik de OC kernel gebruik. Omdat deze wat happeriger omspringt in de UI en wat vloeiender plaatjes laat zien in games en 720P filmpjes.
Als de accu helemaal opgeladen is ga ik dit testen.
De test zal er dan als volgt uit gaan zien:
Algemeen gebruik. Dus een beetje surfen en facebook meuk
En een test waarbij er constant een film gedraaid wordt in HD ready (720P).
Alleen de vraag is tot hoever ik de tab gebruik.
Tot zover gebruik ik de tab alleen maar facebook en een beetje surfwerk. En ik kijk er gemiddeld 1 film per dag op.
Het gaat het er mij meer om hoe de tab op algemeen gebruik reageert. Dus hoe snel de UI werkt en hoe snel de apps openen. Vandaar ik de OC kernel gebruik. Omdat deze wat happeriger omspringt in de UI en wat vloeiender plaatjes laat zien in games en 720P filmpjes.
Als de accu helemaal opgeladen is ga ik dit testen.
De test zal er dan als volgt uit gaan zien:
Algemeen gebruik. Dus een beetje surfen en facebook meuk
En een test waarbij er constant een film gedraaid wordt in HD ready (720P).
[ Voor 4% gewijzigd door Audione0 op 13-11-2011 19:21 ]
Android honeycomb 3.2 stock is uit!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1345363
k zie dat er een SG Tab 10.1 custom rom gedeelte is. Ik ga hierin verder aangezien dit allemaal over custom gaat.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1345363
k zie dat er een SG Tab 10.1 custom rom gedeelte is. Ik ga hierin verder aangezien dit allemaal over custom gaat.
[ Voor 38% gewijzigd door Audione0 op 14-11-2011 12:52 ]
Kan je nog beter even wachten met de aanschaf i.v.m komende feestdagen?
Ik denk dat de prijs nog stuk gaat dalen.
2 x Marstek V3.0 v139 LAN - CT003 v117 - 14 st zonnepaneel Jinko 425 N-Type / 5950Wp / 6150 KWh / 3 x 25A / Shell Recharge laadpaal / Tesla model Y bj 2024
Past de ipad2 smartcover op de galaxy tab? Of is er inmiddels een sgt versie van?
Ik zoek nog een hoes maar, wil niet m'n sgt helemaal inpakken in een dikke leren map...
Ik zoek nog een hoes maar, wil niet m'n sgt helemaal inpakken in een dikke leren map...
Heb De honeycomb 3.2 rom geinstalleerd, tab loop nu een stuk soepeler vooral door het menu heen scrollen gaat echt super. Het is wel een joodse versie dus wat rare apps. Maar in her total plaatje een super update.
Alleen Engels en wat joodse talen zijn beschikbaar.
Via root menu geinstalleerd en er is geen data wipe nodig alleen een cache wipe.
Alleen Engels en wat joodse talen zijn beschikbaar.
Via root menu geinstalleerd en er is geen data wipe nodig alleen een cache wipe.
[ Voor 9% gewijzigd door melvin0907 op 14-11-2011 23:07 ]
Uhmm... misschien kun je dan nog wat langer wachten tot de Tegra 3 uitkomt?timvanloon schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:10:
Kan je nog beter even wachten met de aanschaf i.v.m komende feestdagen?

Heeft iemand al de 3.2 update voor de 3g versie gekregen?
Verwijderd
dat lijkt me niet, de camera zit op een andere plaats net als de knoppen.Ye Greate'96 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:18:
Past de ipad2 smartcover op de galaxy tab? Of is er inmiddels een sgt versie van?
Met de zoekfunctie in dit topic krijg ik geen hits. Dat kan betekenen dat het probleem nauwelijks voorkomt of dat ik niet goed zoek. Bij voorbaat excuses als het antwoord al ergens staat.
Sinds vanmorgen doet mijn Galaxy Tab 10.1 niets meer. Gisteravond werkte de Tab nog prima en heb ik hem overnacht aan de oplaadkabel gelegd. Vanmorgen wilde ik de Tab aanzetten maar geeft hij geen enkel teken van leven! Ik heb getracht met de power button ingedrukt te houden om tot een soort van reset te komen maaar ook daar kwam geen reactie op.
Heeft iemand enig idee of de Tab te reanimeren is? Een harde reset kan alleen via de instellingen las ik dus dat is geen optie.
Sinds vanmorgen doet mijn Galaxy Tab 10.1 niets meer. Gisteravond werkte de Tab nog prima en heb ik hem overnacht aan de oplaadkabel gelegd. Vanmorgen wilde ik de Tab aanzetten maar geeft hij geen enkel teken van leven! Ik heb getracht met de power button ingedrukt te houden om tot een soort van reset te komen maaar ook daar kwam geen reactie op.
Heeft iemand enig idee of de Tab te reanimeren is? Een harde reset kan alleen via de instellingen las ik dus dat is geen optie.
Power Button en Vol. Down al geprobeerd om te booten?Paledo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:20:
Met de zoekfunctie in dit topic krijg ik geen hits. Dat kan betekenen dat het probleem nauwelijks voorkomt of dat ik niet goed zoek. Bij voorbaat excuses als het antwoord al ergens staat.
Wel + en - tegelijk. Alleen down nog niet. Ga ik proberen vanmiddag, thanx.
+ en - tegelijk? Breek je dan niet je volumeknop?Paledo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:03:
Wel + en - tegelijk. Alleen down nog niet. Ga ik proberen vanmiddag, thanx.
Heb je 'm niet toevallig opgeladen aan je pc? Want opladen via usb is (zonder hack) niet mogelijk.
Ik ben geinteresseerd in een Galaxy Tab 10.1 maar heb hierover een vraag waarop ik nergens het antwoord kan vinden
In hoeverre is het mogelijk om audio op te nemen met deze tab? Kan hiervoor de headphone-aansluiting gebruikt worden? (m.a.w. werkt deze 2 kanten op, zodat er ook een microfoon-input van gemaakt kan worden?). Of kan de USB-kit gebruikt worden om een audio-USB-interface aan te sluiten en hiermee audio op te nemen? En kan dit in cd-kwaliteit (in elk geval 2-kanaals/stereo)?
Heb filmpjes gezien dat dat met de iPad kan, maar moet toch ook met de GT lukken?
In hoeverre is het mogelijk om audio op te nemen met deze tab? Kan hiervoor de headphone-aansluiting gebruikt worden? (m.a.w. werkt deze 2 kanten op, zodat er ook een microfoon-input van gemaakt kan worden?). Of kan de USB-kit gebruikt worden om een audio-USB-interface aan te sluiten en hiermee audio op te nemen? En kan dit in cd-kwaliteit (in elk geval 2-kanaals/stereo)?
Heb filmpjes gezien dat dat met de iPad kan, maar moet toch ook met de GT lukken?
Verwijderd
De Samsung Book Cover is nog veel mooier en handiger.Ye Greate'96 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:18:
En doordat deze zo dun is blijft het een mooi dun geheel zoals je blijkbaar wenst.
Link (naar een commerciële site) http://www.pdashop.nl/pro...lack-galaxy-tab-10-1.html
Groot nieuws voor de 10.1v gebruikers ! Stock Android 3.2 (zonder TW) aankondiging !
http://community.vodafone...699/highlight/true#U54699
en
http://blog.vodafone.com....wrap-up-november-16-2011/ (onderaan)
en
Verwijderd
als ik hem aansluit op de powerd USB poort van mijn pc laad hij gewoon op?crispo schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:58:
Heb je 'm niet toevallig opgeladen aan je pc? Want opladen via usb is (zonder hack) niet mogelijk.
Het duurt wel lang, maar het werkt wel. Dit is zonder de pc aan te zetten.
Wat ik me afvroeg, heeft hier iemand nog geniale tips voor het makkelijk meenemen van de tab?
Ik kwam gister bij een vriend van me en ik had mijn tab mee in mijn rugtas (waar ook mijn laptop in zat) toen hij gekscherend zei dat ik hem eigenlijk aan een keycord moest hangen. Leek me eigenlijk helemaal zo gek nog niet zoiets, zo portable als maar kan een geen extra (mini-)tas
Ik kwam gister bij een vriend van me en ik had mijn tab mee in mijn rugtas (waar ook mijn laptop in zat) toen hij gekscherend zei dat ik hem eigenlijk aan een keycord moest hangen. Leek me eigenlijk helemaal zo gek nog niet zoiets, zo portable als maar kan een geen extra (mini-)tas
Ik heb gewoon een normale schoudertas waar ik ook autopapieren en zulke rommel in doe.JohnBQ schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:40:
Wat ik me afvroeg, heeft hier iemand nog geniale tips voor het makkelijk meenemen van de tab?
Meestal ga je toch niet alleen met je Tab op stap lijkt me? En die bookcover beschermt hem verder wel in de tas.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Kijk, daar word ik nou blij vanPonzi schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:20:
Groot nieuws voor de 10.1v gebruikers ! Stock Android 3.2 (zonder TW) aankondiging !
en
Is er al iemand die een langere oplaad kabel gevonden heeft? Die korte is toch wat lastig als je in bed nog even wil internetten terwijl je tabje zijn infuus nodig heeft.
Ik gebruik daarvoor een standaard usb verlengkabel.zoenvisje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:12:
Is er al iemand die een langere oplaad kabel gevonden heeft? Die korte is toch wat lastig als je in bed nog even wil internetten terwijl je tabje zijn infuus nodig heeft.
@boven: 9/10 keer is het bij mij ook zo dat ik hem in een standaard €20 case logic hoesje meeneem in mijn laptoptas, maar voor die ene keer ben ik gewoon nieuwsgierig.
Even een vraagje over rooten. Heeft dat ook nog effect op de werking van applicaties?
Een voorbeeldje, ik draai nu stock en Facebook crasht daar nogal eens. Een ander irritatiepuntje is dat de cursor om tekst te kunnen invoeren/aanpassen niet meteen in 1 keer op het punt komt te staan waar je de regel aanraakt. Vaak begint hij alsnog achteraan.
Zijn dit dingetjes die ook opgelost zouden kunnen zijn als ik hem root?
Als ik het logisch bekijk zou ik zeggen voor Facebook van niet, aangezien dat echt een market applicatie is en als ik die na het rooten weer installeer zal de werking waarschijnlijk hetzelfde zijn.
Wat de cursor betreft, dat is natuurlijk onderdeel van het besturingssysteem, ik kan me voorstellen dat dat wel opgelost zou kunnen worden (waarschijnlijk niet, ik vermoed dat het werkt 'as designed').
Kan iemand dit, al dan niet, bevestigen?
Een voorbeeldje, ik draai nu stock en Facebook crasht daar nogal eens. Een ander irritatiepuntje is dat de cursor om tekst te kunnen invoeren/aanpassen niet meteen in 1 keer op het punt komt te staan waar je de regel aanraakt. Vaak begint hij alsnog achteraan.
Als ik het logisch bekijk zou ik zeggen voor Facebook van niet, aangezien dat echt een market applicatie is en als ik die na het rooten weer installeer zal de werking waarschijnlijk hetzelfde zijn.
Wat de cursor betreft, dat is natuurlijk onderdeel van het besturingssysteem, ik kan me voorstellen dat dat wel opgelost zou kunnen worden (waarschijnlijk niet, ik vermoed dat het werkt 'as designed').
"It's about time you showed up Fox!"
Root heeft daar echt totaal niets mee te maken. Root zorgt ervoor dat je wat meer zaken kan verwijderen, zoals standaard apps en dat je apps kan draaien die direct bepaalde devices aanspreken zoals de flitser. De werking van bestaande apps wordt er op geen enkele wijze door beinvloed.
Helaas, dat vermoedde ik al. Thanks.
Voor degenen die het ontgaan is:
Dit is de Duitse versie van de 10.1 (Tab 10.1N):
http://www.cyberport.de/?DEEP=1H53-00C&APID=101
(zie ook nieuws: Samsung verkoopt aangepaste Galaxy Tab 10.1 in Duitsland)
Wat mij opviel is dat op deze 10.1N (die hardwarematig identiek is), Android 3.2 stock wordt geleverd.
Betekent dit dat er voor de 10.1 toch een Android 3.2 update aan zit te komen??
Wat mij opviel is dat op deze 10.1N (die hardwarematig identiek is), Android 3.2 stock wordt geleverd.
drs. Kama
Die zal denk ik zeker wel komen.Kama schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:53:
Voor degenen die het ontgaan is:
Zelf denk ik dat 4.0 zelfs onze kant op zal komen!:)
Ik krijg die crash altijd als je via de nieuwsoverzicht een foto opent, naar de reactie gaat en als je daarna terug gaat. Is een vervelende bug inderdaad. Heb ik gehad met en zonder root. (Heb een 8.9)Speek schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:39:
Even een vraagje over rooten. Heeft dat ook nog effect op de werking van applicaties?
Ik krijg het als hij naar Vrienden gaat zoeken. Of ik ze toevoeg via een status bericht of gewoon zoek naar de pagina van vrienden, dan crasht hij hier.
yep zoHyperdunk_15 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:57:
Hoi, ik heb een vraag mbt het gebruik van gmail in de standaard browser.
Ik heb mij laatst op de site van gmail aangemeld en iedere keer als ik daar nu weer heen ga komt er bovenin een gele balk met automatisch aanmelden. Dit vind ik zelf niet echt relaxxed, dus dat wilde ik uit hebben. Nu heb ik rechtsboven in de browser al naar de instellingen gekeken en cookies, wachtwoorden enz. verwijderd maar het blijft er staan. Browser ook al terug gezet naar de standaardinstellingen maar probleem blijft aanwezig. Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Heb hem ook al aan en uit gezet.
Ik heb werkelijk geen enkele website gevonden die dit zo uitlegd. Het is namelijk voor de ogen een plek die je helemaal niet verwacht en ik denk dat vele het niet eens hebben gezien. Soms meld men zelfs om de hele zooi maar te default-en.
succes ermee.
[ Voor 14% gewijzigd door freedzed6 op 17-11-2011 15:32 ]
Iemand die dit weet? Kan het echt nergens vinden, en Samsung zelf mailt alleen een link terug naar de specs maar daar staat het niet bij 
Syntagma schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:43:
In hoeverre is het mogelijk om audio op te nemen met de Galaxy Tab? Kan hiervoor de headphone-aansluiting gebruikt worden (m.a.w. werkt deze 2 kanten op, zodat er ook een microfoon-input van gemaakt kan worden)? Of kan de USB-kit gebruikt worden om een audio-USB-interface aan te sluiten en hiermee audio op te nemen? En kan dit in cd-kwaliteit?
Heb filmpjes gezien dat dit met de iPad kan, maar moet toch ook met de GT lukken?
Ik heb hier niets mee uitgeprobeerd nog maar bij de standaard meegeleverde in-ears zit er bij mij ook een microfoontje aan de kabel. Ik neem dus aan dat het antwoord op je eerste vraag een ja is. Ik zal het vanavond even uitproberen!Syntagma schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:54:
Iemand die dit weet? Kan het echt nergens vinden, en Samsung zelf mailt alleen een link terug naar de specs maar daar staat het niet bij
[...]
3.2 was beschikbaar in de US voor de tab maar ze hebben de update ingetrokken vanwege problemen, zie voor info androidworld en xda.Twixell schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:55:
[...]
Die zal denk ik zeker wel komen.
Zelf denk ik dat 4.0 zelfs onze kant op zal komen!:)
Cool, ben benieuwd! 
JohnBQ schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:58:
[...]
Ik heb hier niets mee uitgeprobeerd nog maar bij de standaard meegeleverde in-ears zit er bij mij ook een microfoontje aan de kabel. Ik neem dus aan dat het antwoord op je eerste vraag een ja is. Ik zal het vanavond even uitproberen!
Verwijderd
Als je de stekker eruit trekt zul je zien dat er een zgn brilaansluiting zit voor een brilstekker mogelijk heb je nog ergens zon kabeltje liggen bij oudere apperatuur werd deze kabel voorheen veel gebruikt. Iemand eerder op dit forum kwam met die tip. Dit werkt super mijn kabel is nu zon 1,5m zie pagina 40 van dit forum daar zie je plaatjezoenvisje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:12:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 18:50 ]
Sorry voor de vertraging, had een onverwacht drukke avond
Anyways, op de microfoon aan de in-ears wordt wel gereageerd, het zal dus 2 kanten op werken
Ok thanks!
Dan is nog de vraag of je in cd-kwaliteit kunt opnemen en audio opslaan als wav-file. Misschien met een bepaalde app? En ben nog benieuwd of dit ook allemaal kan middels de USB-kit, net als in dit filmpje over de iPad: YouTube: How to record DJ sets on iPad using the BEHRINGER UCA222 USB interface
Leuk spul allemaal zo
Dan is nog de vraag of je in cd-kwaliteit kunt opnemen en audio opslaan als wav-file. Misschien met een bepaalde app? En ben nog benieuwd of dit ook allemaal kan middels de USB-kit, net als in dit filmpje over de iPad: YouTube: How to record DJ sets on iPad using the BEHRINGER UCA222 USB interface
Leuk spul allemaal zo
Ja uiteraard, gewoon via ebay te krijgen.zoenvisje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:12:
Verwijderd
Ik ben een volslagen leek maar ben zeer geinteresseerd in de Galaxy.10.1 3G met Wifi maar heb een paar vragen.
1. Kan ik dmv de Connection kit wel een usb en/of sdcart aansluiten?
2. Kan ik gedowndeloade youtube filmpjes afspelen?
3. Als ik de wifi gebruik heb ik dan een simkkaart nodig?
Alvast dank.
1. Kan ik dmv de Connection kit wel een usb en/of sdcart aansluiten?
2. Kan ik gedowndeloade youtube filmpjes afspelen?
3. Als ik de wifi gebruik heb ik dan een simkkaart nodig?
Alvast dank.
1. Ja
2. Ja (maar waarom zou je in hemelsnaam youtube filmpjes willen downloaden?)
3. Nee
3. Nee
Dan kijk ik vast scheel of ik kan niet goed zoeken want ik vind ze niet, heb je een linkje?Le_Freak ! schreef op zondag 20 november 2011 @ 01:08:
[...]
Ja uiteraard, gewoon via ebay te krijgen.
Verwijderd
Reden is heel simpel. De facebook app is nog steeds niet geoptimaliseerd voor tablets en honeycomb. Heb die er al lang afgegooid en gebruik Friendcaster.Speek schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:56:
Ik krijg het als hij naar Vrienden gaat zoeken. Of ik ze toevoeg via een status bericht of gewoon zoek naar de pagina van vrienden, dan crasht hij hier.
Verwijderd
Hartelijk dank Crispo.crispo schreef op zondag 20 november 2011 @ 02:58:
1. Ja
3. Nee
Wat is er mis met een USB verlengkabeltje? Overal voor een habbekrats te verkrijgen...zoenvisje schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:21:
[...]
Dan kijk ik vast scheel of ik kan niet goed zoeken want ik vind ze niet, heb je een linkje?
Bovendien is de optie van een "brilsnoer" (ala apple) ook heel eenvoudig.
[ Voor 31% gewijzigd door begetolo op 21-11-2011 10:31 ]
zoenvisje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:12:

Die kun je voor een paar piek bij de lokale electronica handel halen (het is een snoer voor bijvoorbeeld een radio)
Aardappelschilmesje erbij om de hoekjes pas te snijden en voila: Een snoer van 1,5m voor het opladen
Aansluiten op de adapter voor het stopontact, dus geen ideale oplossing hangt er namelijk zo een groot ding in het midde.
crispo schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:19:
Hoe ga je 'm daarmee opladen dan?
Voor alle duidelijkheid: de oplader kun je uit elkaar halen. De pinnen die je in het stopcontact stopt kun je er afhalen en vervolgens kun je een brilsnoer aansluiten. Net als bij aplle laderscrispo schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:19:
Hoe ga je 'm daarmee opladen dan?

Ah zo! Excuses, zal voortaan nadenken voordat ik domme vragen ga stellen..
Ik dacht dat Le_Freak een Samsung oplader bedoelde
. USB verlengkabels kan ik ook wel vinden, ga ik dat maar eens proberen.
Standaard zit er een kort USB kabeltje bij waarbij de ene kant in de tab gaat en de andere in de stekker, ik heb daar inderdaad nu een langere kabel voor gekocht via ebay.[b]zoenvisje schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:14:[/
b]
Ik dacht dat Le_Freak een Samsung oplader bedoelde. USB verlengkabels kan ik ook wel vinden, ga ik dat maar eens proberen.
En heb dus niet dat stekkerblok ergens in het midden hangen, wat irritant is.
Dus mijn stekkerblok zit gewoon in het stopcontact en de kabel zelf is langer, dat bedoelde je toch?
Als ik het goed begrijp heb je een langere kabel om op te laden zonder een usb verlengkabeltje te gebruiken, toch? Ingewikkeld al die kabels
.
Ik zou graag een langere kabel willen hebben zonder dat ik met verlengkabeltjes of stekkerblokken in het midden zit en die kan ik dus niet vinden op Ebay maar ik kijk misschien scheel of ik zoek niet goed.
Ik zou graag een langere kabel willen hebben zonder dat ik met verlengkabeltjes of stekkerblokken in het midden zit en die kan ik dus niet vinden op Ebay maar ik kijk misschien scheel of ik zoek niet goed.
Verwijderd
Ik zou graag live tv willen kijken op de Tab.
Nu is er een usb connection kit voor de tab (deze heb ik besteld altijd handig)
Maar kan je er meer op aansluiten dan alleen een harde schijf toetsenbord e.d?
Mij lijkt het geweldig als je iets als dit http://www.elgato.com/elg...eTV-One-Digitenne.en.html erop aan zou kunnen sluiten, maar dit is voor de MAC en Windows.
De vraag is dus iemand enig idee of het überhaupt mogelijk is?
Of misschien een ander idee heeft.
Mij lijkt het geweldig als je iets als dit http://www.elgato.com/elg...eTV-One-Digitenne.en.html erop aan zou kunnen sluiten, maar dit is voor de MAC en Windows.
Verwijderd
Update naar 3.2 net binnen en inmiddels op m'n tab gezet.
Ik merk eigenlijk (nog) geen verschil.
Edit: ik zie net dat je een telefoon app nu kan resizen
.
.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 23:37 ]
Hangt van je tv provider af. Met xs4all en KPN kan het via het web, de rest weet ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:50:
Ik zou graag live tv willen kijken op de Tab.
Hoe heb je deze update binnen gehaald, via Kies of met odin?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
.
Welke firmware heb je er nu precies op en wat is de CSC code?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Samsung Galaxy Tab 10.1 Wi-Fi Android 3.2 update released, then pulled after it breaks Wi-FiVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
.
http://www.theverge.com/2...d-3-2-update-breaks-wi-fi
http://www.galaxytabforum...honeycomb-3-2-update.html
[ Voor 21% gewijzigd door d3vlin op 23-11-2011 08:54 ]
Leaping Lab Rats!
Plaats dan wel het meest recente nieuwsd3vlin schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:52:
[...]
Samsung Galaxy Tab 10.1 Wi-Fi Android 3.2 update released, then pulled after it breaks Wi-Fi
http://www.theverge.com/2...for-wi-fi-only-galaxy-tab
Ah nice! Nog niets in Kies of OTA, though.
[ Voor 71% gewijzigd door d3vlin op 23-11-2011 10:20 ]
Leaping Lab Rats!
Met interactieve TV van KPN kan je inderdaad gewoon TV kijken op je PC/laptop. Helaas is hiervoor Silverlight nodig, dus het werkt niet op de Tab. Voor de Ipad is er een app die dit oplost, maar die is er nog niet voor Android.zAo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
[...]
Hangt van je tv provider af. Met xs4all en KPN kan het via het web, de rest weet ik niet.
Heeft iemand misschien al een work around gevonden?
Verwijderd
Dit lijkt voornamelijk de OTA-update te betreffen. Als je de volledige rom flashed zoals die op XDA beschikbaar is, dan heb je dat wifi-probleem niet. En zoals een ander al schreef: voor de wifi-only variant is er een fix.d3vlin schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:52:
[...]
Samsung Galaxy Tab 10.1 Wi-Fi Android 3.2 update released, then pulled after it breaks Wi-Fi
En ik heb het dan over de 10.1 wifi+3G
Verwijderd
Ik ben dus meer opzoek voor buitenshuis zonder gebruik te maken van internet.zAo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
[...]
Hangt van je tv provider af. Met xs4all en KPN kan het via het web, de rest weet ik niet.
dat eye tv one (via digitenne abbo) is ideaal alleen is het dus voor pc en mac.
Het zou toch geweldig zijn als android dat zou ondersteunen!
Verwijderd
kijk hier eens:zoenvisje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:21:
Als ik het goed begrijp heb je een langere kabel om op te laden zonder een usb verlengkabeltje te gebruiken, toch? Ingewikkeld al die kabels.
http://www.netimes.com/sh...-p-2979.html?cPath=87_838
deze is 120 cm ik heb er eergisteren 2 besteld.
Ik bestel al mijn telefoon tablet spullen daar top spul!
Ik vind sowieso de oplader kabel erg fragiel van de tablet
ps ze verkopen hier ook cardreader en usb connector ook maar gelijk besteld xD
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 19:00 ]
Ziggo komt begin december in hun verzorgingsgebied met een dergelijke applicatie. Werkt alleen als je ook ziggo internet hebt over je WLAN in huis.zAo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:55:
[...]
Nou hierbij dan de link, maar idd je kijkt niet goed :-)zoenvisje schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:21:
[...]
Dan kijk ik vast scheel of ik kan niet goed zoeken want ik vind ze niet, heb je een linkje?
http://www.ebay.com/itm/3...ories&hash=item45fbb1412f
Deze kabel is 3 meter lang en werkt uitstekend als oplaadkabel en datakabel. Ik heb die kabel gekocht samen met hun lader + 2 meter kabel.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:58:
kijk hier eens:
http://www.netimes.com/sh...-p-2979.html?cPath=87_838
deze is 120 cm ik heb er eergisteren 2 besteld.
De 2 meter kabel van hen is flexibeler en dunner en laad alleen op als je niet te zware applicaties gebruikt. De lader kan 2 apparaten tegelijk opladen (max. 2 ampère). Samen (lader + kabels) een prima en voordelige combinatie!
Heb ook een Samsung Galaxy Tab 10.1 Wifi aangeschaft. Gaaf dingetje, ligt lekker in de hand, multimedia is goed (al wel extra media players moeten installeren via de market, de standaard mediaplayer werkt niet lekker met avi).
Het standaard Samsung toetsenbord is wat traag, door de Android versie vervangen, is beter. Internet werkt lekker, al had ik verwacht dat youtube automatisch in de youtube player geopend werd... helaas in de browser zelf, waardoor je na 60 seconde in de slaap stand terecht komt.
Het E-mail en caldender gedeelte is echter een regelrechte ramp.
De layout is lekker, van links naar rechts door mappen, berichten en het bericht zelf.
Maar Imap:
*verwijderen van berichten werkt niet (op tab is het weg, op server niet)
*verstuurde berichten worden wel verstuurd, maar niet zichtbaar op de tab in de verzonden items, het blijkt er echter wel te staan.
Exchange:
*de status van de berichten worden niet gesynced
*syncen zegt hij dat hij gesynced is, icoontje draait niet rond, maar 30 seconde later update het scherm wel met de nieuwste e-mail.
Calender widget update niet tot amper, dit terwijl de calender wel de juiste informatie geeft. Het is puur de widget op de desktop die niet werkt/update.
Heeft iemand hier een oplossing voor ? of gewoon wachten op 3.2/4.0?
Verder een aantal applicaties die op de HTC Hero G2 wel in de markt staan, maar met de tab niet helaas.
Het standaard Samsung toetsenbord is wat traag, door de Android versie vervangen, is beter. Internet werkt lekker, al had ik verwacht dat youtube automatisch in de youtube player geopend werd... helaas in de browser zelf, waardoor je na 60 seconde in de slaap stand terecht komt.
Het E-mail en caldender gedeelte is echter een regelrechte ramp.
De layout is lekker, van links naar rechts door mappen, berichten en het bericht zelf.
Maar Imap:
*verwijderen van berichten werkt niet (op tab is het weg, op server niet)
*verstuurde berichten worden wel verstuurd, maar niet zichtbaar op de tab in de verzonden items, het blijkt er echter wel te staan.
Exchange:
*de status van de berichten worden niet gesynced
*syncen zegt hij dat hij gesynced is, icoontje draait niet rond, maar 30 seconde later update het scherm wel met de nieuwste e-mail.
Calender widget update niet tot amper, dit terwijl de calender wel de juiste informatie geeft. Het is puur de widget op de desktop die niet werkt/update.
Heeft iemand hier een oplossing voor ? of gewoon wachten op 3.2/4.0?
Verder een aantal applicaties die op de HTC Hero G2 wel in de markt staan, maar met de tab niet helaas.
Je kan de wizz agenda widget gebruiken. Vind ik zelf wel prettig werken.easydisk schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:42:
Update wel uitgevoerd? Ik had ook problemen met de mail voordat ik hem had geupdate. Is niet de update naar 3.2, maar een andere update.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Oh, welke update update heb je het over ? Heb Kernel 2.6.36.3 / Build HMJ37 P7510XWKI2 .. volgens de auto-update is er geen nieuwe update beschikbaar?!
Heeft iemand al een link naar de 3.2 update om te downloaden ?
Iemand al ervaring met BKC-1C9U toetsenbord(+case) ?
Heb sinds iets meer dan een week ook een Samsung tablet (de 7500).
Heb zelf een Iphone maar kon deze voor een heel aantrekkelijk prijsje nieuw kopen en ben geen fan boy;)
Hierbij mijn ervaring.
Mijn eerste apparaat met Android dus. Toch was het even schrikken als je gewent bent aan een iphone.
Had/heb soms het gevoel dat je te maken hebt met "mijn first app", vaak onoverzichtelijk en (sommige) apps komen kwa uiterlijk (vooral die thema's) kneuterig over. Apps die vaak niet af waren of met veel bugs, merk ik dat het allemaal vrij nieuw is, vertraging met typen, het lettertype grootte niet kunnen aanpassen van de socialhub widget.
Zou hem eigenlijk zo willen ruilen voor een ipad2 omdat ik daar toch meer in thuis ben apps komen toch wat gelikter/overzichtelijker over en gebruik het vooral om wat te surfen, filmpje kijken, simpel spelletje. Deze avond toch weer met de tablet op de bank en begin er toch wat positiever over te woorden. Waarschijnlijk even wennen, dus kijk nog even aan want er zitten ook veel positieve dingen aan zoals de widgets, flash, beter multitasken, wat lichter (zal hem ook wel is onderweg gebruiken). Open systeem, heb wel een gruwelijke hekel aan Itunes. Waarschijnlijk zullen de kinderziektes er ook vast wel uitgaan omdat alles nog vrij nieuw is.
Nog wel een vraagje, ik gebruik nu de Dolphin browser maar is er ook een manier om in een klik naar bovenin te scrollen? Bij de iphone browser kan je dit in een keer doen om op de bovenste (tijd) bar te klikken. Weet dat het ook met gesture kan maar is toch weer een handeling extra.
Heb zelf een Iphone maar kon deze voor een heel aantrekkelijk prijsje nieuw kopen en ben geen fan boy;)
Hierbij mijn ervaring.
Mijn eerste apparaat met Android dus. Toch was het even schrikken als je gewent bent aan een iphone.
Had/heb soms het gevoel dat je te maken hebt met "mijn first app", vaak onoverzichtelijk en (sommige) apps komen kwa uiterlijk (vooral die thema's) kneuterig over. Apps die vaak niet af waren of met veel bugs, merk ik dat het allemaal vrij nieuw is, vertraging met typen, het lettertype grootte niet kunnen aanpassen van de socialhub widget.
Zou hem eigenlijk zo willen ruilen voor een ipad2 omdat ik daar toch meer in thuis ben apps komen toch wat gelikter/overzichtelijker over en gebruik het vooral om wat te surfen, filmpje kijken, simpel spelletje. Deze avond toch weer met de tablet op de bank en begin er toch wat positiever over te woorden. Waarschijnlijk even wennen, dus kijk nog even aan want er zitten ook veel positieve dingen aan zoals de widgets, flash, beter multitasken, wat lichter (zal hem ook wel is onderweg gebruiken). Open systeem, heb wel een gruwelijke hekel aan Itunes. Waarschijnlijk zullen de kinderziektes er ook vast wel uitgaan omdat alles nog vrij nieuw is.
Nog wel een vraagje, ik gebruik nu de Dolphin browser maar is er ook een manier om in een klik naar bovenin te scrollen? Bij de iphone browser kan je dit in een keer doen om op de bovenste (tijd) bar te klikken. Weet dat het ook met gesture kan maar is toch weer een handeling extra.
Verwijderd
ik heb 3.2 ota binnengehaald via instellingen.easydisk schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:18:
Oh, welke update update heb je het over ? Heb Kernel 2.6.36.3 / Build HMJ37 P7510XWKI2 .. volgens de auto-update is er geen nieuwe update beschikbaar?!
Welk model? Ik heb gehoord dat de 8.9 android 3.2 al heeft, maar de 10.1 3g nog nietVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:26:
[...]
ik heb 3.2 ota binnengehaald via instellingen.
dat klopt. mijn 3G heeft m ook nog niet.H92! schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:49:
[...]
Welk model? Ik heb gehoord dat de 8.9 android 3.2 al heeft, maar de 10.1 3g nog niet
Mijn 10.1 wifi krijgt de update anders ook nog niet.
Wel gek, 112 pagina's en niemand ervaring met het blue tooth keyboard.
pricewatch unsorted: Samsung BKC-1C9U - Toetsenbord - Bluetooth - zwart
pricewatch: Samsung Bluetooth Toetsenbord (BKC-1B1USBGSTD) (Samsung Galaxy Tab 10.1)
87 eur nu.
pricewatch unsorted: Samsung BKC-1C9U - Toetsenbord - Bluetooth - zwart
pricewatch: Samsung Bluetooth Toetsenbord (BKC-1B1USBGSTD) (Samsung Galaxy Tab 10.1)
87 eur nu.
[ Voor 87% gewijzigd door Philflow op 26-11-2011 15:46 ]
Verwijderd
Via >instelling >info >updates op de Tab zelfMegapaul schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:14:
[...]
Hoe heb je deze update binnen gehaald, via Kies of met odin?
Welke firmware heb je er nu precies op en wat is de CSC code?
Hallo,
Ik ben sinds een week een tevreden gebruiker van de Galaxy Tab 10.1
En heb met veel interese dit forum gelezen.
Ik heb van diverse mensen gelezen dat ze de orignele book cover via Total Discount Stores voor rond de 30,- hebben gekocht.
Echter als ik nu op de site kijk zijn ze 127 pond, weet iemand wat er mee aan de hand is.
Lijkt wel of ze van goud zijn geworden :-)
http://www.totaldiscounts...-case-efc-1b1nbecstd.html
Ik ben sinds een week een tevreden gebruiker van de Galaxy Tab 10.1
En heb met veel interese dit forum gelezen.
Ik heb van diverse mensen gelezen dat ze de orignele book cover via Total Discount Stores voor rond de 30,- hebben gekocht.
Echter als ik nu op de site kijk zijn ze 127 pond, weet iemand wat er mee aan de hand is.
Lijkt wel of ze van goud zijn geworden :-)
http://www.totaldiscounts...-case-efc-1b1nbecstd.html
Dat vindt ik heel vreemd, want ik heb net een nieuwe 10.1 3G+WIFI en hij haalt hem op die manier niet binnen die 3.2 update, iemand een idee hoe dat kan ?Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:58:
[...]
Via >instelling >info >updates op de Tab zelf