Ik zit echt helemaal verkeerd

als ik dit zo lees.

Niet dat ik dat niet wist, en Ik heb plezier in wat ik doe al is dat in de begin maanden van dit jaar iets aangetast.
Leeftijd: 25
Opleiding(en): mbo4 sociaal pedagogisch medewerker, vmbo grafisch.
Certificaten: kaleidoscoop
Werkervaring: videotheek, vormgeving, zeilkamp leiding.
Werkgever: kinderopvang compagnie
Huidige functie: groepsleiding
Vakantiegeld: x aantal %
Vakantiedagen:nvt> 0 uren contract
13/14e maand of winstuitkering: eindejaars uitkering
Laptop: nee
GSM: nee
Leaseauto*:nee
Werkweek: 4 dagen
Pensioenregeling:ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Land: Nederland
Regio:Amsterdam
Reistijd**:45min ov enkele reis
reiskosten: 7 euro per gewerkte dag
Maand salaris (bruto): tussen de 1000 - 1700
Dit vraagt om uitleg, Ik werk inderdaad in de kinderopvang partime, met een 0 uren contract dit levert een belanstingvoordeeltje op voor mij. Het probleem is dan wel dat als je niet nodig bent je geen werk hebt maar dat spreekt voor zich, dit komt weinig voor. Werk zoals gezegd 4 dagen in de week en verdien meestal tussen de
1100 en
1500 euro netto met dit werk. Hier zit in deze branche een probleem dat je niet continu 5 dagen kan werken als vaste groepsleiding omdat hier geen vacatures voor zijn.
Nu met alle heisa over de kinderopvang was het even vervelend, ik ben mannelijk en we krijgen nu best wat kinderen van het hofnarretje op onze groepen. Dit levert behalve soms ongemakkelijke gesprekken weinig problemen op. Hulde voor m'n leiding gevende
Hiernaast werk ik voor mijn vaders bedrijf als freelance vormgever wat me als ik een beetje doorzet 50euro per uur kan opleveren wat dus per maand voor een leuk extraatje zorgt. Statistisch gezien bedraagt dit extraatje zo'n 1200 euro netto per maand.
Ik ben wel rustig aan het rondkijken voor een leuke andere baan, liefst vast en dichter in de buurt al is amsterdam best leuk werken. Vervangende baan is voor de kinderopvang dan. Hoewel, waar kun je verkopen dat je naar de dierentuin gaat en iedereen enthousiast is? Misschien als foto graaf
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar