Als brokkenpiloot rijden heeft zeker invloed op je rating
Ik heb die missie ook op die manier geeindigd, maar ik kreeg 4 sterren terwijl ik 2x een question fout had...
Denk dat het vooral aan de 'brokkenpiloot' skills ligt..
Denk dat het vooral aan de 'brokkenpiloot' skills ligt..
spoiler:
Bij dat stuk waar je haar tot in de busstop volgt, is het volgens mij ook niet mogelijk om die moord te voorkomen, zodra ik naar binnen liep hoorde ik die gil al...
spoiler:
Misschien moet je gelijk naar de WC rennen 
Verwijderd
Ik wil het spel misschien kopen voor de Xbox360 maar ik vroeg me af hoeveel uur jullie er ongeveer mee bezig zijn geweest? En of het na een tijdje niet een beetje repetitief wordt?
Volgens mij zit ik inmiddels op 15 uur en heb nu 15 missies gedaan ofzo. Bijna geen sidemissions tho..
Good Fella schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:09:
spoiler:Misschien moet je gelijk naar de WC rennen
spoiler:
Dan ziet ze je denk ik..
[ Voor 51% gewijzigd door GAIAjohan op 25-05-2011 15:56 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb niet echt bijgehouden hoelang ik er mee bezig ben geweest, maar schat tussen de 25 en 30 uur.
Vanavond nog eens proberen dan.GAIAjohan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:55:
Volgens mij zit ik inmiddels op 15 uur en heb nu 15 missies gedaan ofzo. Bijna geen sidemissions tho..
[...]
spoiler:Dan ziet ze je denk ik..
PSN ID Binloading_nl
Dat kan je gewoon zien in je statsGood Fella schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:57:
Ik heb niet echt bijgehouden hoelang ik er mee bezig ben geweest, maar schat tussen de 25 en 30 uur.
lijkt me niet dat dat gaat werken.... Als ik kijk hoe die case bij mij verliep dan lijkt het me niet dat het anders kan dan dat
spoiler:
. zij dood gaat
Maar het zou leuk zijn als je het tegendeel bewijst
Dat snap ik, maar ben op mijn werk en ben net opnieuw begonnen. Lijkt mij dat de stats dan ook gereset worden
Speel het spel nog steeds met veel plezier! Ben nu bijna door de Homecide-desk (denk ik) waarbij de zaken langzaam maar zeker steeds uitgebreider worden en ik nu al tot 2x toe twee verdachten heb waaruit ik mag 'kiezen' welke ik aanklaag.
Interessante ontwikkelingen: Rockstar wil nog lang door met de franchise: Link
En de eerste geruchten over een 2e deel: Link
Al met al erg veel plezier met dit spel, waarbij ik uit mijn hoofd nu 11 of 12 vd 21 zaken heb opgelost.
Interessante ontwikkelingen: Rockstar wil nog lang door met de franchise: Link
En de eerste geruchten over een 2e deel: Link
Al met al erg veel plezier met dit spel, waarbij ik uit mijn hoofd nu 11 of 12 vd 21 zaken heb opgelost.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Bij mij begint de verveling inmiddels toe te slaan. Ik ken het geintje nu wel eerlijk gezegt.
Je begint een case. Gaat naar het lijk en zoekt wat rond > dan met haar man/familie lid praten, daar komt een aanwijzing uit en je rijd erheen. > je gaat iemand ondervragen. Die rent/rijd vervolgens weg waardoor er een achtervolging ontstaat. > dit herhaalt zich waardoor de case langer lijkt > misschien nog een ondervraging op het Politiebureau en klaar is de case.
Ik was eerst echt heel positief maar ben inmiddels naar een 7 gezakt.
Als je goed blijft opletten is er ook een patroon te ontdekken in de gezichts uitdrukkingen trouwens, als je dit door hebt heb je de vragen vrijwel altijd goed.
Je begint een case. Gaat naar het lijk en zoekt wat rond > dan met haar man/familie lid praten, daar komt een aanwijzing uit en je rijd erheen. > je gaat iemand ondervragen. Die rent/rijd vervolgens weg waardoor er een achtervolging ontstaat. > dit herhaalt zich waardoor de case langer lijkt > misschien nog een ondervraging op het Politiebureau en klaar is de case.
Als je goed blijft opletten is er ook een patroon te ontdekken in de gezichts uitdrukkingen trouwens, als je dit door hebt heb je de vragen vrijwel altijd goed.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ken je gevoel. Eerst speelde ik zo 3-4 uur achter elkaar. Nu een halve case, omdat ik het dan zat bent. Het is iets te eentoning.Donstil schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:44:
Bij mij begint de verveling inmiddels toe te slaan. Ik ken het geintje nu wel eerlijk gezegt.
spoiler:
Wat zijn de Amerikanen toche en hypocryten of worden ze iig neergezet als zijnde. Aan het einde van de rol als Vice detective, wordt duidelijk dat je bent vreemgegaan. Lekker belangrijk. Ik heb zijn vrouw nog nooit gezien en wist niet eens dat hij kinderen had. Direct wordt hij teruggeplaatst om voortaan brandjes op te lossen. Al je collega's pruimen je niet meer. Op zich grappig, alleen vind ik het in dit geval de plank behoorlijk mis slaan.
PSN ID Binloading_nl
steefje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:41:
[...]
Ik ken je gevoel. Eerst speelde ik zo 3-4 uur achter elkaar. Nu een halve case, omdat ik het dan zat bent. Het is iets te eentoning.
spoiler:Wat zijn de Amerikanen toche en hypocryten of worden ze iig neergezet als zijnde. Aan het einde van de rol als Vice detective, wordt duidelijk dat je bent vreemgegaan. Lekker belangrijk. Ik heb zijn vrouw nog nooit gezien en wist niet eens dat hij kinderen had. Direct wordt hij teruggeplaatst om voortaan brandjes op te lossen. Al je collega's pruimen je niet meer. Op zich grappig, alleen vind ik het in dit geval de plank behoorlijk mis slaan.
spoiler: Over het einde van Vice
Heb je de kranten overal bekeken en gevonden? Deze vertellen een hele belangrijk achtergrondverhaal. In een van de kranten zie je zelfs de reden waarom Phelps ineens zo aan de kant wordt gezet en met de nek wordt aangekeken. Zie hieronder in een andere spoiler 
Dat Phelps een vrouw heeft zag je al helemaal in het begin in de intro. Daar zie je hem van thuis uit vertrekken, z'n vrouw een kus geven en in z'n auto stappen. Ook hoor je volgens mij wel eens wat small talk over het feit dat hij een vrouw en kind heeft.
Dat Phelps een vrouw heeft zag je al helemaal in het begin in de intro. Daar zie je hem van thuis uit vertrekken, z'n vrouw een kus geven en in z'n auto stappen. Ook hoor je volgens mij wel eens wat small talk over het feit dat hij een vrouw en kind heeft.
spoiler: Over de krant in bovenstaande spoiler
Ik weet niet meer precies wanneer je deze krant vind, volgens mij tijdens de laatste of een na laatste Vice case na een achtervolging botst de auto in een steeg tegen een muur en openen de twee mannen het vuur met tommyguns. Hierna vind je in deze steeg de krant. Daarin zie je dat de burgermeester en politietop in de maag zit met het hele morfine verhaal, op dat moment komt je Vice partner binnen en biedt ze een uitweg door jouw als zwart schaap neer te zetten om zo de headlines te domineren.
steefje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:41:
[...]
Ik ken je gevoel. Eerst speelde ik zo 3-4 uur achter elkaar. Nu een halve case, omdat ik het dan zat bent. Het is iets te eentoning.
spoiler:Wat zijn de Amerikanen toche en hypocryten of worden ze iig neergezet als zijnde. Aan het einde van de rol als Vice detective, wordt duidelijk dat je bent vreemgegaan. Lekker belangrijk. Ik heb zijn vrouw nog nooit gezien en wist niet eens dat hij kinderen had. Direct wordt hij teruggeplaatst om voortaan brandjes op te lossen. Al je collega's pruimen je niet meer. Op zich grappig, alleen vind ik het in dit geval de plank behoorlijk mis slaan.
spoiler:
De krant verraadt veel 
Maar ik denk dat dit in jaren 40 heel normaal was. Je brengt het bedrijf in een slecht daglicht, en de mensen waren streng gelovig, dusja ze kijken je met de nek aan.
Ik heb net de eerste Arson case opgelost, en hoop dat ik toch nog terug word geplaatst om die andere Vice detective op z'n plaats te zetten, heb nml erg het idee dat hij bij de drugs en omkoping betrokken is, gezien z'n vriendjes..
Maar ik denk dat dit in jaren 40 heel normaal was. Je brengt het bedrijf in een slecht daglicht, en de mensen waren streng gelovig, dusja ze kijken je met de nek aan.
Ik heb net de eerste Arson case opgelost, en hoop dat ik toch nog terug word geplaatst om die andere Vice detective op z'n plaats te zetten, heb nml erg het idee dat hij bij de drugs en omkoping betrokken is, gezien z'n vriendjes..
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 26-05-2011 10:28 ]
Nou tijdens het rijden in een Case maakt je nieuwe "partner" een opmerking over vrouwen en over de vrouw/vriendin van phelps.steefje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:41:
[...]
spoiler:
Phelps zegt dan (in het engels
) "praat niet zo over mijn vrouw. Ze is de moeder van mijn kinderen".
Je had het dus wel kunnen weten

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:34:
[...]
Nou tijdens het rijden in een Case maakt je nieuwe "partner" een opmerking over vrouwen en over de vrouw/vriendin van phelps.
spoiler:Phelps zegt dan (in het engels) "praat niet zo over mijn vrouw. Ze is de moeder van mijn kinderen".
spoiler:
Klopt, maar vind het een beetje triest overkomen. Had de krant ook gevonden dus ik verwachte al zoiets dergelijks. Het is nu meer een manier om de setting iets te veranderen door je gedwongen degradatie.
PSN ID Binloading_nl
Ik ben inmiddels ook bij een van de laatste cases. Ik geloof dat ik bij 20 ben.
Maar vind vanaf hier dat het steeds moeilijker word om fatsoenlijk de gezichtsuitdrukkingen te zien, waardoor je te weinig vragen goed beantwoord.
Maar vind vanaf hier dat het steeds moeilijker word om fatsoenlijk de gezichtsuitdrukkingen te zien, waardoor je te weinig vragen goed beantwoord.
Ja dat had ik eigenlijk vanaf Vice zon beetje... Maar op zich is dat ook wel logisch. In het begin kom je veel normale burgers tegen die wel of niet een crime passionel hebben gepleegd...
Maar als je wat meer richting de georganiseerde criminaliteit gaat, is het wel logisch dat die gasten hun gezicht beter in de plooi kunnen houden...
Zo zie ik het iig tot nu toe, ik ben bij de 3e case van Vice, The naked city.
Maar als je wat meer richting de georganiseerde criminaliteit gaat, is het wel logisch dat die gasten hun gezicht beter in de plooi kunnen houden...
The Naked City is toch DLC?KingKoning schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:31:
Ja dat had ik eigenlijk vanaf Vice zon beetje... Maar op zich is dat ook wel logisch. In het begin kom je veel normale burgers tegen die wel of niet een crime passionel hebben gepleegd...
Ben zelf nog niet zo ver maar vermoed 2 mogelijkheden
1: Spel kent 21 cases en de DLC die bij pre-orders zit wordt ertussen gedrukt als 22e case
2: Spel kent eigenlijk 20 cases en DLC is case 21.
Ik hoop op 1
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is niet eens perse de eentonigheid die me uit het spel haalt , maar het is gewoon zo makkelijk.steefje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:41:
[...]
Beetje op X drukken op de bekende plekken en je hebt zo alles gevonden. Dan wat vragen stellen met eigenlijk maar 2 opties. True en leugen/twijfel. . ja dat zijn er 3 , maar als je leugen doet en je ontdekt dat je geen bewijzen hebt in je boekje dan ga je gewoon terug en doe je twijfel.
Het had wel iets meer uitdaging en puzzelwerk mogen zijn om uit een zaak te komen. Dat je tussen meerdere dingen zelf het verband moet leggen ofzo en dat er door zoiets nieuwe vragen komen.
Of dat je zelf wapens enz moet vegen op afdrukken of aanwijzingen en niet een beetje heen en weer tot je controller gaat trillen.
Ik zit nu al een beetje te gamen met het gevoel dat het echt helemaal niks uitmaakt wat ik kies of doe , want je komt er toch wel uit en rennen gaan ze hoe dan ook.
Nu klinkt het alsof ik er helemaal geen lol aan heb , maar dat is het niet. Vind het idee, de sfeer en alles er omheen geweldig , maar ik mis gewoon een hardcore mode ofzo.
En ik beschouw mijzelf toch echt als een casual gamer de laatste jaren dus daar kan het niet aan liggen
Uhm, je kunt al die audio en tril hulpmiddelen uitzetten, dat zal het al een stuk meer "hardcore" makenBeakzz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:02:
[...]
Het is niet eens perse de eentonigheid die me uit het spel haalt , maar het is gewoon zo makkelijk.
Beetje op X drukken op de bekende plekken en je hebt zo alles gevonden. Dan wat vragen stellen met eigenlijk maar 2 opties. True en leugen/twijfel. . ja dat zijn er 3 , maar als je leugen doet en je ontdekt dat je geen bewijzen hebt in je boekje dan ga je gewoon terug en doe je twijfel.
Het had wel iets meer uitdaging en puzzelwerk mogen zijn om uit een zaak te komen. Dat je tussen meerdere dingen zelf het verband moet leggen ofzo en dat er door zoiets nieuwe vragen komen.
Of dat je zelf wapens enz moet vegen op afdrukken of aanwijzingen en niet een beetje heen en weer tot je controller gaat trillen.
Ik zit nu al een beetje te gamen met het gevoel dat het echt helemaal niks uitmaakt wat ik kies of doe , want je komt er toch wel uit en rennen gaan ze hoe dan ook.
Nu klinkt het alsof ik er helemaal geen lol aan heb , maar dat is het niet. Vind het idee, de sfeer en alles er omheen geweldig , maar ik mis gewoon een hardcore mode ofzo.
En ik beschouw mijzelf toch echt als een casual gamer de laatste jaren dus daar kan het niet aan liggen
De storyline inmiddels uitgespeeld, dus nu met de Brady guide erbij op zoek naar alle collectables en 5-sterren cases
Klopt.
The Naked City & A Slip of the Tongue zijn beide DLC
L.A Noire heeft 21 cases (DLC niet meegeteld)
Ik denk dat er nog veel DLC cases zullen worden uitgebrackt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 26-05-2011 23:21 ]
De audio hulp had ik al uit staan , maar dat trillen had ik denk ik ff gemist dan . Bedankt voor de tip.DaFrenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:59:
[...]
Uhm, je kunt al die audio en tril hulpmiddelen uitzetten, dat zal het al een stuk meer "hardcore" maken
De storyline inmiddels uitgespeeld, dus nu met de Brady guide erbij op zoek naar alle collectables en 5-sterren cases
Alle mensen die zeggen dat het spel te makkelijk is.. Onzin.
Speel het zonder guide of whatever.. No way dat je zomaar 5 sterren krijgt. Wel is het zo dat het niet echt uitmaakt of je 1 of 5 sterren haalt als uiteindelijke beoordeling voor de verloop van de game, maar een beetje drang naar prestige zorgt er toch wel voor dat je cases zo goed mogelijk af wilt sluiten? ( lees 5 sterren)?
Met guide, muziekjes en intuition points idd easy. Zonder?
Speel het zonder guide of whatever.. No way dat je zomaar 5 sterren krijgt. Wel is het zo dat het niet echt uitmaakt of je 1 of 5 sterren haalt als uiteindelijke beoordeling voor de verloop van de game, maar een beetje drang naar prestige zorgt er toch wel voor dat je cases zo goed mogelijk af wilt sluiten? ( lees 5 sterren)?
[ Voor 11% gewijzigd door Voxalizer op 27-05-2011 10:30 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Heeft iemand voor de PS3 al DLC kunnen downloaden trouwens?
Het lukt mij namelijk niet kom gewoon niet bij de Playstation store en vanuit de game ook niet.
Ok ik lees net dat de store pas eind mei weer online komt.
Het lukt mij namelijk niet kom gewoon niet bij de Playstation store en vanuit de game ook niet.
Ok ik lees net dat de store pas eind mei weer online komt.
[ Voor 16% gewijzigd door Flex0r op 27-05-2011 08:42 . Reden: het is nog vroeg ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
ja klopt maar ik hoefde hem niet los op te starten.... Hij starte hem vanzelf na de 2e case van vice (Boks-case).
Dus vandaar, op zich wel leuk dat ze hem gewoon implementeren in de normale cases...
wat ook nog kan, is dat ze alles meerekenen. In dat geval kent het spel 19 cases + 2 DLC (Naked City en Slip of the Tongue) = 21 cases....L1nt schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:49:
[...]
Ben zelf nog niet zo ver maar vermoed 2 mogelijkheden
1: Spel kent 21 cases en de DLC die bij pre-orders zit wordt ertussen gedrukt als 22e case
2: Spel kent eigenlijk 20 cases en DLC is case 21.
Ik hoop op 1
maar ik hoop t niet
Ik heb geen DLC cases (heb wel slip of the tongue code maar kan het nog niet activeren vanwege de PSN store) en heb volgens mij alle 21 cases opgelost.
Uitgespeeld Spoiler
Ik heb verder wel genoten van het spel, maar mijn cijfer zou uiteindelijk een 8 geweest zijn.
+ Prachtige gezichtanimaties
+ Grote wereld
+ Auto’s besturen goed
+ jaren 40/50 sfeer komt lekker over
+ Ondervragingsgameplay goed uitgewerkt…
- Gameplay te veel van het zelfde
- Stad leeft niet echt
- Nauwelijks iets te beleven buiten de missies om
spoiler:
Gisterenavond het spel uitgespeeld. Ik vond het einde nogal vreemd. Ik was namelijk in de veronderstelling dat met behulp van de DA de eigenaar van het verzekeringsbedrijf, het bouwbedrijf, de corupte burgermeester en de corupte Vice Squad zou oprollen. Uiteindelijk heb ik de eigenaar van het bouwbedrijf in zijn been geschoten, de dokter was dood. Verder kreeg ik niets mee van de andere betrokkenen. Sterker nog, die corupte cop was op mijn begrafenis aan het preken.
Ik heb verder wel genoten van het spel, maar mijn cijfer zou uiteindelijk een 8 geweest zijn.
+ Grote wereld
+ Auto’s besturen goed
- Stad leeft niet echt
PSN ID Binloading_nl
Helemaal met je eens.steefje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:28:
+ Grote wereld
+ Auto’s besturen goed
- Stad leeft niet echt
Maffia lijkt veel op dit spel maar de missies in Maffia zijn veelzijdiger.
En misschien komt het omdat je in Maffia de bad guy speelt en daarom meer leuke dingen kan uithalen waardoor je meer spanning hebt in het spel.
De levendigheid in de stad vond ik in Maffia ook beter uitgewerkt. In L.A. Noire zie je bijvoorbeeld wel weer op een bouwplaats echt bouwvakkers iets doen maar verder weinig aktie op straat. In maffia gebeurd wel regelmatig iets op straat.
Nog steeds easy , maar dat komt merendeels omdat het mij helemaal niet boeit om 5 sterren te halen. Ik krijg er niks extra voor toch ? Eigenlijk let ik er zo weinig op dat ik niet eens weet hoeveel sterren ik heb aan het einde van een Case. Wel let ik op het aantal clues en aantal vragen goed. Heb meestal iets van 2 of 3 vragen fout , maar ik heb nog geen enkele clue laten liggen. Het gaat m,ij eigenlijk alleen maar op het speelplezier en het verhaal. Voor punten speel ik liever een goede puzzelgameVoxalizer schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 02:11:
Alle mensen die zeggen dat het spel te makkelijk is.. Onzin.
Verder heb ik in het hele spel nog maar 4 x een ongeluk gehad terwijl ik toch behoorlijk race (1 x lag ik zelf ineens in dat bord onder aan die heuvel
Ben nu halverwege disc 2 dus misschien komt het moeilijke gedeelte nog.
Het zou leuk zijn geweest als je er zelf voor zou kunnen kiezen om een good cop of bad cop te spelen.
Bijvoorbeeld dat je zelf bewijsmateriaal zou kunnen plaatsen om er iemand in te luizen o.i.d.
Lekker corrupt agentje spelen.
Bijvoorbeeld dat je zelf bewijsmateriaal zou kunnen plaatsen om er iemand in te luizen o.i.d.
Lekker corrupt agentje spelen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
vraag aan de PS3 spelers onder ons
Bij het level
Meer mensen last van?
Bij het level
spoiler: The Red Lipstick Murder
ondervraag je Jacob Henry en uiteindelijk wordt het een gevecht. Hier doen de knoppen op de controller helemaal niks
Ik kan wel heen en weer lopen, maar XOΔ en ■ doet niks 
Meer mensen last van?
Hou de L2 eens ingedrukt, terwijl
Serieus? Zou dat het zijn?

Ja dat is het. Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik dat door had ....altern8 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:42:
[...]
Serieus? Zou dat het zijn?Hoe heb ik dan die anderen 'opgelost'
Onbewust L2 ingedrukt dan.. Ik ga het vanavond proberen.

Hopelijk krijgt die viezerik z'n verdiende loon nog wel in een eventueel vervolgsteefje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:28:
Uitgespeeld Spoiler
spoiler:Gisterenavond het spel uitgespeeld. Ik vond het einde nogal vreemd. Ik was namelijk in de veronderstelling dat met behulp van de DA de eigenaar van het verzekeringsbedrijf, het bouwbedrijf, de corupte burgermeester en de corupte Vice Squad zou oprollen. Uiteindelijk heb ik de eigenaar van het bouwbedrijf in zijn been geschoten, de dokter was dood. Verder kreeg ik niets mee van de andere betrokkenen. Sterker nog, die corupte cop was op mijn begrafenis aan het preken.
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 27-05-2011 13:48 ]
steefje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:28:
Uitgespeeld Spoiler
spoiler:Gisterenavond het spel uitgespeeld. Ik vond het einde nogal vreemd. Ik was namelijk in de veronderstelling dat met behulp van de DA de eigenaar van het verzekeringsbedrijf, het bouwbedrijf, de corupte burgermeester en de corupte Vice Squad zou oprollen. Uiteindelijk heb ik de eigenaar van het bouwbedrijf in zijn been geschoten, de dokter was dood. Verder kreeg ik niets mee van de andere betrokkenen. Sterker nog, die corupte cop was op mijn begrafenis aan het preken.
spoiler:
Ik verwacht dat je in een vervolg/DLC de DA of Kelso zal spelen om het verhaal af te maken cq. verder te ontwikkelen. Lijkt me de logische volgende stap. Heb er al zin in!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Voor de mensen die de game hebben uitgespeeld, is het mogelijk om te freeroamen na de laatste missie?
Lijkt me toch wel een spoiler?
spoiler:
Ik weet nu iig dat iemand z'n verdiende loon niet gaat krijgen...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja.SL65 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:12:
Voor de mensen die de game hebben uitgespeeld, is het mogelijk om te freeroamen na de laatste missie?
Via 'Cases' kan je Free-Roam kiezen
Hmmm ik geloof dat ik het niet zo handig gedaan heb. Ik heb 54,99 betaald bij de Mediamarkt en hoewel op de 20e gekocht geen enkele vorm van DLC-bonus gezien. Op de sticker stond wel 'slip of the tongue', maar bij de kassa heb ik er niet aan gedacht.
Ik neem toch aan dat ik een of andere kraskaart zou hebben moeten krijgen? Weet iemand dat?
Ik neem toch aan dat ik een of andere kraskaart zou hebben moeten krijgen? Weet iemand dat?
Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
Die codes hadden inderdaad op een kaart in het doosje moeten zitten.warnas schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:27:
Hmmm ik geloof dat ik het niet zo handig gedaan heb. Ik heb 54,99 betaald bij de Mediamarkt en hoewel op de 20e gekocht geen enkele vorm van DLC-bonus gezien. Op de sticker stond wel 'slip of the tongue', maar bij de kassa heb ik er niet aan gedacht.
Kan zijn dat de codes op waren of dat ze ze vergeten zijn. Op de sticker staat 'Zolang de voorraad strekt'
Is het eigenlijk mogelijk om binnen je zelfde profiel het verhaal nog een keer van voor af aan te spelen? Volgens mij als je new game doet vanuit het hoofdmenu maakt hij een hele nieuwe save aan, waardoor al je stats weer op 0 staan.
spoiler: Hugo Moller in the Golden Butterfly
Speelde net die case met Hugo Moller en de Child Molester, waarbij H.M. eerst duidelijk zegt dat zijn dochter hem belde omdat zijn vrouw haar niet op kwam halen, en een vraag later zegt ie dat Michelle (zijn vrouw) dus de dochter op heeft gehaald. Ik heb de vragen niet in de normale volgorde gesteld (weet zo ook niet meer welke wel..). Kon hem dus niet beschuldigen van liegen omdat ik geen evidence had... Alleen in de log.
Uiteindelijk kreeg ik 2 sterren voor de case, en zou ik weer terug naar de straat moeten, als patroling cop. De missie er na, ga ik weer aan tafel zitten met de Capt. die net verteld hoe grondig ik het zojuist heb verneukt, en nu ben ik opeens weer the Man, the face of the LAPD...
Uiteindelijk kreeg ik 2 sterren voor de case, en zou ik weer terug naar de straat moeten, als patroling cop. De missie er na, ga ik weer aan tafel zitten met de Capt. die net verteld hoe grondig ik het zojuist heb verneukt, en nu ben ik opeens weer the Man, the face of the LAPD...
En dat is toch vreemd...
Ik heb hem ook bij MM gehaald. Zit er niet naast de handleiding 2 losse vellen bij, 1 voor soundtrack, en de ander voor de DLC. Codes staan er gewoon op.warnas schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:27:
Geht doch nicht mann, de game is gesealed, en op de sticker zit onder de seal. Kans is wel heeeel klein. Bij mij idd ook 2 losse vellen in de hoes, onder het boekje. Ook gekocht bij MM.Ike. schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:10:
[...]
Die codes hadden inderdaad op een kaart in het doosje moeten zitten.
Kan zijn dat de codes op waren of dat ze ze vergeten zijn. Op de sticker staat 'Zolang de voorraad strekt'
Ik had de vragen allemaal goed, en bij mij was de uitkomst hetzelfde.ihre schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 02:29:
spoiler: Hugo Moller in the Golden ButterflySpeelde net die case met Hugo Moller en de Child Molester, waarbij H.M. eerst duidelijk zegt dat zijn dochter hem belde omdat zijn vrouw haar niet op kwam halen, en een vraag later zegt ie dat Michelle (zijn vrouw) dus de dochter op heeft gehaald. Ik heb de vragen niet in de normale volgorde gesteld (weet zo ook niet meer welke wel..). Kon hem dus niet beschuldigen van liegen omdat ik geen evidence had... Alleen in de log.
En dat is toch vreemd...
Volgens loopt het verhaal gewoon zo.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Maikel64 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:41:
[...]
Ik had de vragen allemaal goed, en bij mij was de uitkomst hetzelfde.
spoiler:
Je hebt de verkeerde te pakken
Ondanks dat het bewijs naar H.M. wijst, moet je toch de kinderverkrachter als dader kiezen. Je had dat al een beetje kunnen voelen aankomen omdat zowel je baas als je partner er op wijst dat die kinderverkrachter van de straat moet en dit positief uit zou pakken voor de LAPD.
Maikel64 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:41:
[...]
Ik had de vragen allemaal goed, en bij mij was de uitkomst hetzelfde.
spoiler:
Nee je moet ze beiden ondervragen. Het is een flauwe missie, want de captain wilt dat je die kinderverkrachter beschuldigd. Je hebt voor beide geen direct bewijs, maar als je die verkachter aanklacht dan heb je vijf sterren.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Verhaal is uit. Alleen nu kom ik tot de ontdekking dat je geen rank punten meer kan krijgen. Mis er 2 om door te kunnen naar max rank. Heb wat zitten kloten maar volgens mij is het nu onmogelijk voor me om de achievment te halen. Naast dit euvel loopt mijn Xbox vaak vast bij dit spel. Vooral na het wisselen van disk. Hij gaat dan heel hard draaien, laadtijden lopen op totdat ik een freeze krijg. Dat motiveert niet om alle auto's te verzamelen etc.
Wel een heel gaaf spel, jammer van wat kleinere irritaties.
Nou, kudo's voor de gamesverkoper bij Mediamarkt Hoofddorp (ik weet nooit hoe je Cruqiiuiuss schrijft) want ik had op de releasedag kennelijk een versie bemachtigd ZONDER DLC tegen de hoogste prijs (54,95). Beetje jammer. (Er stond trouwens wel 'Slip of the tongue' op het zegel.)
Met een ingewikkelde ruilactie is dat toch weer rechtgezet. Mijn versie gaat nu geloof ik voor 44 euro het schap weer in.
Ik zou volgende keer wel weer naar het 'gameboertje' op de hoek gaan, waar ik dan een warme persoonlijke band mee opbouw om dit soort gedoe te voorkomen, maar dat gameboertje is alweer een jaar failliet he.
Tip: let op de holografische ronde sticker. DAN krijg je een bonus.
Dit gaat natuurlijk alleen maar erger worden met die gamesfabrikanten en hun onderdelenverkoop.
Met een ingewikkelde ruilactie is dat toch weer rechtgezet. Mijn versie gaat nu geloof ik voor 44 euro het schap weer in.
Ik zou volgende keer wel weer naar het 'gameboertje' op de hoek gaan, waar ik dan een warme persoonlijke band mee opbouw om dit soort gedoe te voorkomen, maar dat gameboertje is alweer een jaar failliet he.
Tip: let op de holografische ronde sticker. DAN krijg je een bonus.
Dit gaat natuurlijk alleen maar erger worden met die gamesfabrikanten en hun onderdelenverkoop.
Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
XP krijg je ook voor film reels, landmarks en street crimes.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:39:
Verhaal is uit. Alleen nu kom ik tot de ontdekking dat je geen rank punten meer kan krijgen. Mis er 2 om door te kunnen naar max rank. Heb wat zitten kloten maar volgens mij is het nu onmogelijk voor me om de achievment te halen. Naast dit euvel loopt mijn Xbox vaak vast bij dit spel. Vooral na het wisselen van disk. Hij gaat dan heel hard draaien, laadtijden lopen op totdat ik een freeze krijg. Dat motiveert niet om alle auto's te verzamelen etc.
Je kan in het hele spel meer XP halen dan dat je nodig hebt voor rank 20, dus iedereen kan het hoogste level halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 30-05-2011 14:50 ]
Verwijderd
Het punt is dat ik de rank bonus niet meer krijg nu ik alleen maar cases kan replayen. Iedereen kan het halen als je maar niet het spel (qua cases) uitspeelt.Ike. schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:48:
[...]
XP krijg je ook voor film reels, landmarks en street crimes.
Je kan in het hele spel meer XP halen dan dat je nodig hebt voor rank 20, dus iedereen kan het hoogste level halen.
ETA hmm, misschien wel in free roam. Ik ga even aan mijn speur technieken werken...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 15:00 ]
Net bij de Vice desk aangekomen want een schitterende sfeer heeft het spel toch, rijdend in de convertible naar de crimescene geweldig
Zo ik heb dat spel al dagen niet gespeeld; terwijl ik zo gefixeerd was / ben. Moet weer verder gaan ... ben gebleven bij level "the fallen idol". Ben alleen met de nieuwe Laptop bezig geweest en de rest is opgegaan aan onzinnige familie dingen. Morgen weer beginnen en ik denk rond "Hemelvaart".
Iphone 5 -- eerste Iphone
Kan gewoon in freeroam. Je krijgt nog xp voor streetcrimes iig. Ook voor autos waar je niet eerder in gereden hebt en het vinden van filmrollen (hidden packages). Ook krijg je nog xp voor landmarks die je nog niet hebt ontdekt.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Het punt is dat ik de rank bonus niet meer krijg nu ik alleen maar cases kan replayen. Iedereen kan het halen als je maar niet het spel (qua cases) uitspeelt.
ETA hmm, misschien wel in free roam. Ik ga even aan mijn speur technieken werken...
Bij het herspelen van cases krijg je bovendien punten voor clues die je eerst niet gevonden hebt en vragen goed inschatten die je eerst fout had.
Verwijderd
Dit is niet waar. Je krijgt geen XP bij herspelen van cases. (Behalve als je op restart klikt voordat de case is afgerond.) Ook krijg je geen XP in Free Roam. Ik in ieder geval niet. Op de Xbox. Dit kan er aan liggen dat ik het spel al uitgespeeld heb overigens. Heb pas toen ik het uitgespeeld heb cases opnieuw opgestart om op 5 sterren te halen. Eerst helemaal zonder walkthrough gedaan.Voxalizer schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:13:
[...]
Kan gewoon in freeroam. Je krijgt nog xp voor streetcrimes iig. Ook voor autos waar je niet eerder in gereden hebt en het vinden van filmrollen (hidden packages). Ook krijg je nog xp voor landmarks die je nog niet hebt ontdekt.
Bij het herspelen van cases krijg je bovendien punten voor clues die je eerst niet gevonden hebt en vragen goed inschatten die je eerst fout had.
Ik ga nog even alle andere dingetjes doen en dan een nieuwe game starten. Wil zeker weten dat niet alle vehicles etc gewist worden bij een herstart,
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 00:51 ]
Gister Vice Desk uitgespeeld.
Tot nu toe zijn er weinig games geweest waarbij ik op zo'n manier werd opgeslokt door het verhaal.
Goed werk Team Bondi.
spoiler: Einde Vice desk en verder
Ik snap nog steeds niet zijn keuze om na de duitse zangeres enkel drie keer gezien te hebben ermee in bed te duiken maar goed. Wat ik wel goed gedaan vindt is weergeven hoe men toen over vreemdgaan dacht en dan met name bij meer publieke persoonlijkheden en ook met name als je bij de Arson desk begint. Op een gegeven moment had kreeg ik de neiging om te gaan reageren op het commentaar van iedereen daarover en het dus op te nemen voor Phelps.
Tot nu toe zijn er weinig games geweest waarbij ik op zo'n manier werd opgeslokt door het verhaal.
Goed werk Team Bondi.

Ik vind het een uitermate lastig spel. Soms denk ik die persoon zit gewoon te liegen dus dan druk ik op lie maar weet vervolgens niet zo goed welk bewijs ik er tegenover moet zetten en terwijl ik daar over na denk weet ik eigenlijk al niet eens meer waar ik hem op dat moment precies van beschuldig. Dat zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb het echt regelmatig.
Over het algemeen moet je dan Doubt kiezen. Alleen dat werkt bij mij ook niet altijdKaasje123 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:10:
Ik vind het een uitermate lastig spel. Soms denk ik die persoon zit gewoon te liegen dus dan druk ik op lie maar weet vervolgens niet zo goed welk bewijs ik er tegenover moet zetten en terwijl ik daar over na denk weet ik eigenlijk al niet eens meer waar ik hem op dat moment precies van beschuldig. Dat zal wel aan mij liggen hoor, maar ik heb het echt regelmatig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ga ook met grote regelmaat op dezelfde manier de fout in.Kaasje123 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:10:
Ik heb een probleempje. Heb mijn PS3 fat verkocht en een slim gekocht en de savegames op USB gezet.
Nu opnieuw LA Noire geinstalleerd maar nu zegt hij dat de savegames van een andere user zijn en niet overdraagbaar. Ik heb nog steeds dezelfde gebruikersnaam op de PS3 slim.
Heb de Ps3 fat niet meer in bezit en schijf dus ook niet, dus kan niet een backup ps3-ps3 meer maken
wie helpt?
Nu opnieuw LA Noire geinstalleerd maar nu zegt hij dat de savegames van een andere user zijn en niet overdraagbaar. Ik heb nog steeds dezelfde gebruikersnaam op de PS3 slim.
Heb de Ps3 fat niet meer in bezit en schijf dus ook niet, dus kan niet een backup ps3-ps3 meer maken
wie helpt?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
nou, ik ben toch echt rank 20 geworden door twee cases opnieuw te spelen na het uitspelen van het spel en vervolgens wat leftover xp in freeroam (paar streetcrimes en stuk of tien auto's unlocked).Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:49:
[...]
Dit is niet waar. Je krijgt geen XP bij herspelen van cases. (Behalve als je op restart klikt voordat de case is afgerond.) Ook krijg je geen XP in Free Roam.
Maar zoals ik zei: je krijgt bij een replay alleen xp voor clues die je de eerste keer niet hebt gevonden en vragen die je eerst verkeerd in hebt geschat. Je krijgt op zich geen xp voor het herspelen van een case wanneer je bijvoorbeeld de eerste keer alle clues hebt gevonden, alle vragen goed had, maar geen vijf sterren hebt gehaald door veel brokken te maken in het verkeer. Wanneer je die dan opnieuw speelt en dan wel veilig rijd en dus vijf sterren haalt krijg je idd geen xp meer.
Nieuwe DLC:
800 MS points is toch ongeveer €8?The Rockstar Pass is now available to download on Xbox.com for 800 MS Points.
The L.A. Noire Rockstar Pass you will get the following:
The Broderick Detective Suit
The Sharpshooter Detective Suit
The Badge Pursuit Challenge & Button Man Suit
The Naked City Vice Case
A Slip Of The Tongue Traffic Case
Nicholson Electroplating Arson Case
Reefer Madness Vice Case
individual items will become available to download when released
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 31-05-2011 13:08 ]
waar haal je die info vandaan??
kan het zelf nog niet vinden. Ook niet op xbox.com
Verwijderd
http://marketplace.xbox.c...Type=GameAddon&noSplash=1L1nt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:30:
waar haal je die info vandaan??
En Passant lost dit ook het probleem dat ik heb met de Max Rank achievment op denk ik. Was toch al van plan nieuwe cases te kopen omdat het spel uitermate goed bevalt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 13:32 ]
Thnx....aantal dingen in de queue gezet
Nicholson Electroplating Arson Case & Reefer Madness Vice Case kan je pas later gratis downloaden als je de Rockstar Pass koopt (21 juni / 12 juli)
$10 (zal wel €10 worden voor PS3 NL
) voor 4 cases + wat andere extra's vind ik wel een goede prijs.
$10 (zal wel €10 worden voor PS3 NL

[ Voor 74% gewijzigd door Ike. op 31-05-2011 14:34 ]
PSN
The Broderick Detective Suit - €1,00
The Chicago Piano (machinegeweer) - Gratis
'A Slip of the Tongue' Traffic Case - €4,00
The Sharpshooter Detective Suit - €1,00
The Badge Pursuit challenge - €2,00
'The Naked City' Vice Case - €4,00
Rockstar Pass - €10,00 (tijdelijke actieprijs, binnenkort €12,00)
Staat op diverse sites.
The Broderick Detective Suit - €1,00
The Chicago Piano (machinegeweer) - Gratis
'A Slip of the Tongue' Traffic Case - €4,00
The Sharpshooter Detective Suit - €1,00
The Badge Pursuit challenge - €2,00
'The Naked City' Vice Case - €4,00
Rockstar Pass - €10,00 (tijdelijke actieprijs, binnenkort €12,00)
Staat op diverse sites.
Wat doet die Rockstar Pass dan precies?
Toegang geven tot alle beschikbare DLC tot nog toe?
Eerst maar eens zien dat PSS weer online komt
Inderdaad, heb wel weer eens zin in wat nieuwe cases.
Good Fella schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:13:
Wat doet die Rockstar Pass dan precies?
+ 2 DLC cases die komende maanden uitkomen (21 juni / 12 juli). Die kan je dan later gratis downloaden.DutchOwnage schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:17:
Toegang geven tot alle beschikbare DLC tot nog toe?
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 31-05-2011 16:24 ]
Je moet echt alleen op Lie drukken als je bewijs hebt. Als je twijfelt, de persoon niet vertrouwt, of als hij zenuwachtig met z'n ogen weg kijkt, dan moet je op Doubt drukken. Anders gewoon Truth.Kaasje123 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:10:
Als je na iedere vraag op ''twijfel'' klikt dan krijg je alsnog de juiste info en heb je alle antwoorden correct heb ik gemerkt. Beetje jammer.
Verwijderd
Dat is volgens mij niet zo. Als iemand de waarheid spreekt en je zegt dat niet worden ze boos en klappen ze dicht.Artwido schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:00:
Als je na iedere vraag op ''twijfel'' klikt dan krijg je alsnog de juiste info en heb je alle antwoorden correct heb ik gemerkt. Beetje jammer.
@Bram, beter nog, druk eerst op lie als je eraan twijfelt. Blijk je toch niet de juiste evidence te hebben kun je altijd nog doubt kiezen zonder verlies. (Backout of accusation gaat terug naar doubt, best handig
Had het wel leuk gevonden als je echt een potje kon bowlen bij het bowlingcentrum.
Het zag er leuk uit maar moest achter een verdachte aan en toen ik later terug reed kon ik er helaas niet meer in om er is rond te kijken.
Het zag er leuk uit maar moest achter een verdachte aan en toen ik later terug reed kon ik er helaas niet meer in om er is rond te kijken.
Yep, goede deal lijkt me zo. Voor 1 prijs alle DLC die nu en in de toekomst beschikbaar komt. Ik heb hem maar meteen aangeschaft voor de XboxIke. schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:23:
[...]
[...]
+ 2 DLC cases die komende maanden uitkomen (21 juni / 12 juli). Die kan je dan later gratis downloaden.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Ik kom alleen maar in dit topic om te zeggen dat ik die $10 pass van Rockstar voor al die DLC eindelijk eens echt een fatsoenlijke prijs vind voor DLC.
Ik moet helaas ook nog bekennen dat ik L.A. Noire nog steeds niet heb. In 2010 werd ik wel weer een beetje opgehyped, maar begin dit jaar is dat weer helemaal weggevallen. Maar met al die reclame en al die ervaringen hier en daar, begin ik toch weer te twijfelen. Misschien deze maand maar 's bestellen.
EDIT: Dat spel is dus echt overal uitverkocht en heeft overal wel een levertijd van x aantal werkdagen. Ik heb echt maar bij 2 of 3 webshops het spel op voorraad (dat staat er tenminste dan), kunnen vinden. Maar dan is de prijs wel weer 60 euro.
Ik moet helaas ook nog bekennen dat ik L.A. Noire nog steeds niet heb. In 2010 werd ik wel weer een beetje opgehyped, maar begin dit jaar is dat weer helemaal weggevallen. Maar met al die reclame en al die ervaringen hier en daar, begin ik toch weer te twijfelen. Misschien deze maand maar 's bestellen.
EDIT: Dat spel is dus echt overal uitverkocht en heeft overal wel een levertijd van x aantal werkdagen. Ik heb echt maar bij 2 of 3 webshops het spel op voorraad (dat staat er tenminste dan), kunnen vinden. Maar dan is de prijs wel weer 60 euro.
[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 31-05-2011 22:56 ]
Ik heb een vraag is dit spel echt de moeite waard?
Ik heb nu nog 2 andere Rockstar games in de kast staan die stof staan te vangen.
(GTA4 en Red Deat Redemption)
Deze leken mij ook heel mooi maar helaas kan het me niet zo boeien.
L.A. Noire vorig weekend bij een maat van mij gespeeld meer het is ook wel weer veel van het zelfde rijden en dan pas je missie al dat heen en weer gevlieg in de games vind ik inmiddels heel vervelend.
Ik hoor graag hoe jullie hier over denken misschien koop ik hem dan als nog.
Ik heb nu nog 2 andere Rockstar games in de kast staan die stof staan te vangen.
L.A. Noire vorig weekend bij een maat van mij gespeeld meer het is ook wel weer veel van het zelfde rijden en dan pas je missie al dat heen en weer gevlieg in de games vind ik inmiddels heel vervelend.
Je hoeft niet overal naar toe te rijden. je kan ervoor kiezen om je partner te laten rijden.chil1983 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:09:
Je krijgt dan meestal een korte scene en daarna skip je de hele rit.
Zoals Ike zegt, je kunt je partner laten rijden.chil1983 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:09:
Waarom niet over tijdje de game lenen van je maat?
Zoals ik het lees, zijn Rockstar games gewoon niet jou ding. Misschien dat de games te langzaam op gang komen voor jou om je echt aan te grijpen.
Als ik het zo lees is dit geen game voor jou. Niet kopen dus.chil1983 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:09:
@bram1984 @L1nt @Ike.
Bedankt voor jullie reactie.
Misschien was ik een beetje te negatief. (nog geen idee of ik hem koop morgen en vrijdag wel lekker tijd om te gamen als het niet te mooi weer word)
Heb hem dus al wel gespeeld sterker nog de 1e 4levels heb ik gehaald.
Het verhaal is goed maar ik vraag mij af of de game mij ook blijft boeien ben nu ook nog bezig met AC Brotherhood en die is echt goed.
Hier in moet je ook veel heen en weer op je paard maar het verhaal blijft boeien.
Zelf zie ik L.A Noire als een kruising tussen heavy rain en mafia en gta.
En jullie?
Misschien was ik een beetje te negatief. (nog geen idee of ik hem koop morgen en vrijdag wel lekker tijd om te gamen als het niet te mooi weer word)
Het verhaal is goed maar ik vraag mij af of de game mij ook blijft boeien ben nu ook nog bezig met AC Brotherhood en die is echt goed.
Hier in moet je ook veel heen en weer op je paard maar het verhaal blijft boeien.
En jullie?
LA Noire speelt voor mij heel erg anders als AC:B. Bij AC:B heb ik meer het idee dat ik steeds weer een nieuwe missie wil doen terwijl ik bij LA Noire meer relaxed bezig ben en meestal na een case weer wat anders ga doen.chil1983 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:10:
@bram1984 @L1nt @Ike.
En jullie?
Begrijp me niet verkeerd, het verhaal is echt geweldig. Zeker als je bij Ad-Vice komt, maar ik vind het niet zo verslavend als bijvoorbeeld AC:B - RDR of GTA.
Verwijderd
Aha dit schiijnt een glitch te zijn waar Rockstar al sinds 24 mei aan werkt.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:39:
Verhaal is uit. Alleen nu kom ik tot de ontdekking dat je geen rank punten meer kan krijgen. Mis er 2 om door te kunnen naar max rank. Heb wat zitten kloten maar volgens mij is het nu onmogelijk voor me om de achievment te halen.
http://support.rockstarga...9-after-reaching-level-20
Jammer dat mijn controller niet ging trillen toen ik op google.com zat zodat ik door had dat ik op A moest klikken.
Ik kap maar even met locations en vehicles. Misschien fixen ze het en moet ik alsnog 2 puntjes scoren.
janvanmil schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:31:
Begrijp me niet verkeerd, het verhaal is echt geweldig. Zeker als je bij Ad-Vice komt, maar ik vind het niet zo verslavend als bijvoorbeeld AC:B - RDR of GTA.
spoiler: persoonlijke mening over ad-vice
Ad-Vice vind ik maar niks...irritante, corrupte partner zeg 

@chil1983: Is lenen van die maat geen optie? Bij twijfel, niet kopen zou ik zeggen.
Al is dit off-topic: ik ben echt heel blij met jullie dat jullie de spoiler tag gebruiken. In sommige topics gebeurt dit absoluut niet, maar hier dus wel!
Top!
Welke rijke Tweaker schenkt mij L.A. Noire voor de PS3? Mijn Xbox is overleden dus ik kan niet spelen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Haha 
spoiler: Over Slip of the Tongue
Die autoverkoper in die Slip of the Tongue case was wel komisch. Had eigenlijk verwacht dat je partner z'n gun zou trekken toen hij zei "Shoot"
Vond het wel leuk dat er weer eens een personage met een bril in voor kwam, maakt het lezen van de ogen net iets moeilijker.
[ Voor 5% gewijzigd door DaFrenk op 02-06-2011 16:43 . Reden: Spoiler label toegevoegd ]
Mijn vriendin is halverwege homicide en kan bij traffic al free roam kiezenSL65 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:12:
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Ja kan in het case menu begrijp ikPeenutzz schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:43:
[...]
Mijn vriendin is halverwege homicide en kan bij traffic al free roam kiezen
Zal binnenkort de startpost updaten met de dlc en rockstarpass.
In het 'case menu' kan je zien hoevel sterren je voor elke case hebt gehaald.SL65 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:31:
[...]
Ja kan in het case menu begrijp ik. Weet iemand trouwens waar je de results van verschillende cases kan zien? Sommige cases heb ik al met 5 sterren afgerond, maar ik kan nergens meer vinden welke.
Zal binnenkort de startpost updaten met de dlc en rockstarpass.
Heb L.A. Noire nu op 100%
Moet alleen nog de 47,000 damage trophy voor de Platinum
SL65 als jij die DLC pass niet van plan bent om te kopen mag jij mijn DLC codes wel hebben. Ik heb codes over voor de Sharpshooter suit en A Slip of the Tongue.
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 12:21 ]
Okey thx. Ben zelf van plan om de dlc pass te kopen en heb zelf ook al een code voor A Slip of the Tongue, maar bedankt voor het aanbodIke. schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:35:
[...]
In het 'case menu' kan je zien hoevel sterren je voor elke case hebt gehaald.
Heb L.A. Noire nu op 100%![]()
Moet alleen nog de 47,000 damage trophy voor de Platinum
SL65 als jij die DLC pass niet van plan bent om te kopen mag jij mijn DLC codes wel hebben. Ik heb codes over voor de Sharpeshooter suit en A Slip of the Tongue.
Zojuist The Naked City uitgespeeld, tot nu toe vind ik dit eigenlijk de beste case die ik in het spel gespeeld heb. Lekker lang, veel afwisseling en interessante characters.
Straks eens naar Slip of the Tongue kijken, als die ook zo goed is.
Kom maar op met meer DLC's.
Straks eens naar Slip of the Tongue kijken, als die ook zo goed is.
Kom maar op met meer DLC's.
Ik vond The Naked City beter dan A Slip of the Tongue.
Ik hoop dat de 2 aangekondigde DLC cases niet de laatste DLC zullen zijn.
Ik hoop dat de 2 aangekondigde DLC cases niet de laatste DLC zullen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 03-06-2011 13:32 ]