Ik zie nog redelijk veel trophy's met een + teken ofzo, en ik denk dus dat die met toekomstige DLC te behalen zijn. Zijn er aardig wat, en als de verkoopcijfers voldoen aan hun verwachting, denk ik wel dat het goed zit met toekomstige DLC.
Dat Naked City leuker is dan Slip of the Tongue, heeft ook wel wat te maken met de zaak. Je kan aan de grootte bij het downloaden al zien dat eerstgenoemde veel groter is en dus ook meer te doen.
Vind de hele sfeer heerlijk, met hier en daar een bug ( smalle trap, partner achter me, kan bijna niet terug ).
Heerlijk, onlangs was Black Dahlia nog op TV, lijkt wel zo van afgeleid qua sfeer en setting.
Er is zelf een verwijzing naar met 1 van de bezienswaardigheden.
Bij films houd ik ook van deze genre, een verhaallijn die je niet verwacht, onverwachte wendingen, onderzoeken etc. Proef een beetje de eerder genoemde Black Dahlia, Seven en Silence of the Lambs, wat mij betreft dus zeker geslaagd.
Probeer wel zo min mogelijk met wiki's etc te spelen, maakt het veel leuker imo.
Dat je het nodig hebt voor het completeren van je autocollectie en film reels kan ik nog wel begrijpen, voor de "collect badges" hebben ze al goede tips, dmv aparte pagina op hun socialclub waar je voortgang en zo kan bijhouden van alle Rockstar spellen.
Next in line:
Agent laat maar komen Rockstar en keep up the good work