Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:24:
Ik vond The Naked City beter dan A Slip of the Tongue.

Ik hoop dat de 2 aangekondigde DLC cases niet de laatste DLC zullen zijn.
Dat hoop ik ook! Ik zou met veel plezier Rockstar geld blijven geven als ze dit soort kwaliteit blijven leveren. Zo moet DLC wezen game ontwikkelaars. :P

Het liefst Homicide cases overigens. Rusty is een gave vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:32
Ik heb nog een code over voor sharpshooter detective suite PS3 iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Kimo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:42:
Wil hem wel hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Kimo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:42:
me2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Ik zie nog redelijk veel trophy's met een + teken ofzo, en ik denk dus dat die met toekomstige DLC te behalen zijn. Zijn er aardig wat, en als de verkoopcijfers voldoen aan hun verwachting, denk ik wel dat het goed zit met toekomstige DLC.

Dat Naked City leuker is dan Slip of the Tongue, heeft ook wel wat te maken met de zaak. Je kan aan de grootte bij het downloaden al zien dat eerstgenoemde veel groter is en dus ook meer te doen.

Vind de hele sfeer heerlijk, met hier en daar een bug ( smalle trap, partner achter me, kan bijna niet terug ).
Heerlijk, onlangs was Black Dahlia nog op TV, lijkt wel zo van afgeleid qua sfeer en setting.

Er is zelf een verwijzing naar met 1 van de bezienswaardigheden.

Bij films houd ik ook van deze genre, een verhaallijn die je niet verwacht, onverwachte wendingen, onderzoeken etc. Proef een beetje de eerder genoemde Black Dahlia, Seven en Silence of the Lambs, wat mij betreft dus zeker geslaagd.

Probeer wel zo min mogelijk met wiki's etc te spelen, maakt het veel leuker imo.
Dat je het nodig hebt voor het completeren van je autocollectie en film reels kan ik nog wel begrijpen, voor de "collect badges" hebben ze al goede tips, dmv aparte pagina op hun socialclub waar je voortgang en zo kan bijhouden van alle Rockstar spellen.

Next in line: Agent laat maar komen Rockstar en keep up the good work 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 19:32
Sorry Quido was eerder. Quido check je dm heb een berichtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Zoals al eerder is opgemerkt.. Vind het nu wat saai worden. Ben nu vice en de cases verlopen allemaal een beetje op de zelfde manier. Ook een beetje rondrijden is ondanks dat het er goed uitziet saai. Bij gta en maffia was meer spanning omdat je de badguy bent denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Rondrijden zonder doel is inderdaad saai, maar het is dan ook niet zo'n spel, ook al snap ik wel dat je dat idee krijgt (open wereld / gelijkenis met GTA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Kimo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 17:07:
[...]

Sorry Quido was eerder. Quido check je dm heb een berichtje gestuurd.
Geen probleem, veel plezier er mee Quido. Ik neem hem mee zodra de DLC te koop is, samen met nog een paar cases. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:39
Jorn1986 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:09:
[...]

Geen probleem, veel plezier er mee Quido. Ik neem hem mee zodra de DLC te koop is, samen met nog een paar cases. :)
DLC is al te koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:33

rCk

Zo vandaag bij de MM L.A. Noire toch meegepikt, kon het niet laten. Nu ff opstarten, kan mn PS3 weer wat stof uithoesten :).
Ben benieuwd, heb het topic hier wel wat doorgenomen en klonk goed wat ik zag. Lijkt me wel wat.

TBC met inhoudelijkere ervaringen van mijn kant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Vanochtend een leuk stukje in de Pers gelezen over de link tussen L.A. Noire in zwart wit en Film Noir, wat ze heel leuk "Game Noir" noemen.

Voor hen die geinterreseerd zijn: Klik!

Zo ga die Rockstar pass maar aanschaffen. Ookal heb ik Naked City al, alsnog is het vrij voordelig. Voor 800 punten heb je vrij veel waar voor je geld imo.

Was trouwens wel grappig die badge pursuit challenge (hoorde bij de naked city pre order). In het doosje zaten dia's van sights uit L.A. waar die dingen lagen. Zo kon je dus adhv die dia's die badges opzoeken. Als beloning krijg je een suit waarmee je wat precieser schiet. Niet dat je dat echt nodig heb imo maarja hebben, hebben, hebben hé :*) (plus dat ik die sights ook allemaal wou hebben dus kon ik net zo goed ook ff die badge oppikken :P)
Naked City was ook een leuke case. Ik heb wel zin in nog meer DLC, ookal heb ik de main game nog niet uitgespeeld :P

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 06-06-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gisteravond uitgespeeld. Kreeg althans de aftiteling al dacht ik eigenlijk bij case 20 ipv 21 te zijn... kon daarna op resume klikken dus misschien dat er nog één case is als soort vervolg ofzo. Was al laat dus probeer dat vanavond wel even. Sowieso moet ik nog aardig wat side-missions (vond die iets minder boeiend).

Maar het is een mooi spel. Ook goed uitgewerkt met het bekijken van objecten etc.
Wel zijn er wat minpuntjes.. je lijkt te leven in een wereld van robots. In GTA en RDR is er meer interactie met die omgeving. Nu is dit niet echt een open wereld maar het rijden naar de locatie voegt zo weinig toe. De missies kunnen soms wat eentonig zijn. Sowieso vond ik het spel wat makkelijk omdat je eigenlijk nooit iets fout kunt doen. Eerst werk je aan zoveel mogelijk aanknopingspunten en daarna bouw je het weer af middels ondervragingen. Een dood zijspoor kun je niet ingaan of daar kom je al snel achter.
Vond het z'n geld zeker waard en geef L.A. Noire een 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Net de 100% behaald door de laatste drie auto's te vinden die alleen tijdens bepaalde missies spawnen. Nu nog voor de platinum trophy gaan, wil sowieso enkele cases nog eens opnieuw doen die ik echt flink vern**kt heb :D Alleen die Roscoe and Friends trophy lijkt me nog wat pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Net de main story uitgespeeld:
spoiler: Einde
Maar wat een klote eind zeg, in één keer is het afgelopen en krijg je de aftiteling, ik had wat meer van het einde van het verhaal verwacht. Maar gelukkig hebben we de DLC nog. 8)
Tom schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:56:
Maar het is een mooi spel. Ook goed uitgewerkt met het bekijken van objecten etc.
Wel zijn er wat minpuntjes.. je lijkt te leven in een wereld van robots. In GTA en RDR is er meer interactie met die omgeving. Nu is dit niet echt een open wereld maar het rijden naar de locatie voegt zo weinig toe. De missies kunnen soms wat eentonig zijn. Sowieso vond ik het spel wat makkelijk omdat je eigenlijk nooit iets fout kunt doen. Eerst werk je aan zoveel mogelijk aanknopingspunten en daarna bouw je het weer af middels ondervragingen. Een dood zijspoor kun je niet ingaan of daar kom je al snel achter.
Vond het z'n geld zeker waard en geef L.A. Noire een 8 :)
Maar net wat Tom zegt, er zijn wel wat minpunten en het is eigenlijk echt (te) makkelijk. En ik had ook wat meer diepgang in de personages en hun leven buiten de cases om verwacht, zeker van een Rockstar titel. Maar zeker een tof verhaal en zeker z'n geld waard (40 euro bij Eplaza 8) ). Zeker een dikke 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Inmiddels de Rockstar pass aangeschaft. Als ik van te voren had geweten dat ik voor 9 euro alle DLC (die ook bij de pre-orders zat) kon downloaden, had ik waarschijnlijk een goedkopere pre-order genomen en me die 10 euro uitgespaard. Maarja: achteraf praten is altijd makkelijker.

EDIT: zit niet meer vast, spoiler met vraag weggehaald :)

[ Voor 41% gewijzigd door Jorn1986 op 07-06-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan niet wachten op de nieuwe DLC, Nickelson Electroplating :P

Zojuist het spel voor écht 100% uitgespeeld, dan bedoel ik dus niet alleen de 100% checklist, maar echt alle cases 5*, alle achievements en de badge pursuit challenge :)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2011 13:39 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Ik ben bijna zo ver, moet nog 6 cases uitspelen op 5 sterren en dan ook alle trophies en 100% binnen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 17-06-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je nu die Rockstar Pass aanschaft, daar zit de komende DLC releases al bij? Of kan je die dan op dag van release gratis downloaden?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Gunner schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:48:
Als je nu die Rockstar Pass aanschaft, daar zit de komende DLC releases al bij? Of kan je die dan op dag van release gratis downloaden?
Die kan je wanneer ze gereleased zijn gratis downloaden. De pass unlocked als het ware de beschikbare downloads.

[ Voor 8% gewijzigd door Hakulaku op 17-06-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

vanmorgen 100 procent uitgespeeld, nu net de Rockstar Pass aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
DaFrenk schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:10:
Net de 100% behaald door de laatste drie auto's te vinden die alleen tijdens bepaalde missies spawnen. Nu nog voor de platinum trophy gaan, wil sowieso enkele cases nog eens opnieuw doen die ik echt flink vern**kt heb :D Alleen die Roscoe and Friends trophy lijkt me nog wat pittig.
Die is juist makkelijk.
spoiler:
Als het goed is heb je met alle guns al eens geschoten. Het enige wapen waar je waarschijnlijk niet mee hebt gevuurd is je standaard pistool als Patrol Officer: In je enige echte schietmissie van Patrol (Armed and Dangerous) krijg je namelijk meteen een shotgun in je handen. Gooi dat weg en kill de baddies met je pistool en voila. :)

Heerlijk spel trouwens. Leuk is het ook om de game eens in zwart-wit te spelen als je zaken over moet doen voor de 5-star rating. Geeft toch een aparte sfeer, zeker als je eens goede Film Noir's hebt gezien. De titels op de gouden filmreels zijn overigens echte films, waarvan er veel in de IMDB Top 250 staan. Stuk voor stuk aan te raden om eens te kijken!

Overigens ook mijn eerste Platina trophy binnen met L.A. Noire. Dat er maar nog veel DLC mag komen!

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2011 20:32 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Voor de weinigen die de trailer van de aankomende DLC case 'Nicholson Electroplating' nog niet hebben gezien:

YouTube: ‪L.A. Noire "Nicholson Electroplating" DLC Case Trailer‬‏

Het belooft wat!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Nu online
Wauw, ik zag in de trailer het 8-motorige vliegtuig waarmee Howard Hughes ooit een recordvlucht had gemaakt, en later naar een L.A. museum verplaatst was. Ik denk nog steeds een vliegtuig met de grootste spanwijdte ooit. Zijn biografie valt te bekijken in de film The Aviator. Dit vliegtuig denk ik:
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/oldtownman/USPics3/79021.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 18-06-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Jup, Hughes speelt in ieder geval een kleine rol: Hij presenteert dit vliegtuig (de Hercules H4)! Of hij een grotere rol heeft is onbekend.

Op de website van Rockstar staat ook het achtergrondverhaal van de waar gebeurde 'Nicholson Electroplating' case, compleet met foto's van de echte ramp. http://www.rockstargames....cholson-electroplati.html

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hakulaku schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 09:55:
[...]

Die kan je wanneer ze gereleased zijn gratis downloaden. De pass unlocked als het ware de beschikbare downloads.
Dat is een leuk pakketje dan, als je voor €9 alle DLC's kunt downloaden :)

Als ik het goed heb zijn er op dit moment 2 v/d 4 uit en later kun je dan nog die andere 2 spelen?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Jep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Zo uitgespeeld. Zeer boeiende en spannende game, zeker de laatste cases als alles op z'n plek gaat vallen. Het einde deed me wel ergens aan denken.
spoiler:
Dat de main character dood gaat was ook al in een andere Rockstar game zonder teveel te spoileren voor wie die nog moet spelen. Ik had alleen wel verwacht dat je daarna nog met Kelso kon doorspelen, ook omdat je dat in de laatste paar cases ook al doet. Je moet echter in de cases apart voor Free Roam kiezen.

Ik snap alleen iets niet in de laatste scene voor de aftiteling
spoiler:
Waarom spreek Roy Earle op Phelps zijn begrafenis nadat hij hem heeft verraden in zijn affaire? Moet hij ook niet opgepakt zijn omdat hij ook in die grote corruptie zaak participeerde? Was er wellicht geen bewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
Maranello schreef op zondag 19 juni 2011 @ 17:01:
Ik snap alleen iets niet in de laatste scene voor de aftiteling
spoiler:
Waarom spreek Roy Earle op Phelps zijn begrafenis nadat hij hem heeft verraden in zijn affaire? Moet hij ook niet opgepakt zijn omdat hij ook in die grote corruptie zaak participeerde? Was er wellicht geen bewijs?
spoiler:
Omdat die assistent DA (Petersen? de nieuwe baas van Kelso) een dealtje had gesloten met de chief of police toen Kelso de LA river tunnels inging. Ik denk dat toen is afgesproken dat als ze Walter Bishop Leland Monroe en consorten te grazen nemen ze zelf op hun plekje mogen blijven. Daarom staat Earle daar dus, met de brass van de LAPD op achtergrond. En daarom liep Elsa dus weg.

[ Voor 0% gewijzigd door JBrennan op 20-06-2011 08:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
JBrennan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:26:
[...]

spoiler:
Omdat die assistent DA (Petersen? de nieuwe baas van Kelso) een dealtje had gesloten met de chief of police toen Kelso de LA river tunnels inging. Ik denk dat toen is afgesproken dat als ze Walter Bishop Leland Monroe en consorten te grazen nemen ze zelf op hun plekje mogen blijven. Daarom staat Earle daar dus, met de brass van de LAPD op achtergrond. En daarom liep Elsa dus weg.
spoiler:
In ieder geval erg vaag. Ik vind het wel jammer dat je wat dat betreft niet meer verhaal rondom de losse cases hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
spoiler:
Ik denk juist dat je als speler (kijker?) dmv alle cutscenes moet bepalen wat nu het echte verhaal is. Net als in bepaalde (fictie)boeken gebeurt er veel meer achter de schermen dan je als speler mee krijgt. Ik vond het iig niet storend.

Wellicht dat er later nog meer DLC komt om wat gaten op te vullen. Rockstar wil wellicht eerst dat genoeg mensen de game uitspelen voordat ze die spoilerrijke DLC uitbrengen. Okay, dat is allemaal wishful thinking :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik baal een beetje. Ik ben pas op de helft van deze game, maar ik heb 'm al twee weken niet meer aangeraakt. Ik heb er om een of andere reden helemaal geen zin meer in sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb. Hopelijk komt die zin snel weer terug, want ik vind het zonde om 'm niet uit te spelen. DLC ga ik niet halen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:50:
Ik baal een beetje. Ik ben pas op de helft van deze game, maar ik heb 'm al twee weken niet meer aangeraakt. Ik heb er om een of andere reden helemaal geen zin meer in sinds de laatste keer dat ik gespeeld heb. Hopelijk komt die zin snel weer terug, want ik vind het zonde om 'm niet uit te spelen. DLC ga ik niet halen in ieder geval.
Had ik eerlijk gezegd ook last van, beetje doorbijten en uitspelen die hap! :)

Ik ga de DLC zeer waarschijnlijk wel erbij halen, vond het overall toch een zeer vermakelijke game.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
janvanmil schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Ik vind het wel jammer dat je wat dat betreft niet meer verhaal rondom de losse cases hebt.
Die kranten die je vind op de crime scenes geven nog extra achtergrondverhaal die de cases wat meer verbinden met elkaar. Ik heb ze allemaal gevonden, zijn niet lastig te vinden.
spoiler:
In het begin lijkt het verhaal in de kranten over Sheldon en Fontaine nog op zichzelf te staan. Pas vanaf Vice krijg je met die verhaallijn te maken. Het spel is eigenlijk verdeeld in grote delen: De losse cases op Patrol en Traffic, het verhaal rond de Black Dahlia killer op Homicide en daarna de Suburban Redevelopment oplichtingszaak. De overkoepelende verhaallijn is dat rond de gebeurtenissen tijdens en na de oorlog van Phelps, Kelso en Sheldon

[ Voor 10% gewijzigd door Maranello op 20-06-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Sp33dFr34k schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:02:
[...]

Had ik eerlijk gezegd ook last van, beetje doorbijten en uitspelen die hap! :)

Ik ga de DLC zeer waarschijnlijk wel erbij halen, vond het overall toch een zeer vermakelijke game.
Als je het vandaag nog haald (de rockstar pass) dan krijg je 1 euro korting. Morgen komt de nieuwe dlc uit en zal de prijs van de rockstar pass 10 euro zijn.

Toch 1 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:50:
Hier exact hetzelfde. Fanatiek begonnen, maar op +/- 50% vh spel gestopt en hem niet meer uit de kast gehaald. Nu weer meer bezig met shooters.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vandaag komt ook de Arson Case uit als DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Afgelopen Zondag uitgespeeld had toch een iets grotere ontknoping verwacht in de laatste serie cases.
Al met al wel een lekkere game die mijn geld toch wel waard is.

"slip of the tongue" nog even spelen en dan eerst maar even laten liggen voor een latere replay in zwart-wit met meer dlc.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag is de laatste dag dat je de Rockstar Pass met korting kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Iemand de Arson case al gespeeld intussen?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb gister geprobeerd de achievement 'The Moose' proberen te halen, maar ondanks dat ik geen dekking zoek of incognito ga unlocked hij niet. Op het net lees ik een hoop problemen met deze achievement, maar wat doe ik fout? Ik hou altijd voldoende afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Vreemd. de DLC case Nicholson Electroplating verschijnt maar niet in mijn PSN Store... wtf?
edit: nog altijd niet beschikbaar in EU...

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 22-06-2011 14:20 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Jeroenimoes schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:05:
Vreemd. de DLC case Nicholson Electroplating verschijnt maar niet in mijn PSN Store... wtf?
edit: nog altijd niet beschikbaar in EU...
Er kan toch helemaal geen content worden toegevoegd aan de store, behalve bij de wekelijkse update? Nog nooit gezien tot er tussentijds dingen bij kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
SL65 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Er kan toch helemaal geen content worden toegevoegd aan de store, behalve bij de wekelijkse update? Nog nooit gezien tot er tussentijds dingen bij kwamen.
Dat gebeurd wel eens.

De Nicolson Electroplating Arson Case staat over een uurtje of 2 in de EU Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Gunner schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:10:
Ik heb gister geprobeerd de achievement 'The Moose' proberen te halen, maar ondanks dat ik geen dekking zoek of incognito ga unlocked hij niet. Op het net lees ik een hoop problemen met deze achievement, maar wat doe ik fout? Ik hou altijd voldoende afstand.
Ik heb onderstaand filmpje bijna letterlijk gekopieerd, de eerste keer unlockte et bij mij ook niet, tweede keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:07
Dat is echt goed nieuws! Ik baalde echt dat deze game niet naar de pc kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zeker goed nieuws :D
Heb 'm nog niet gespeeld en wou 'm gaan kopen maar nu wacht ik nog wel evne en koop ik de pc versie :*)
Wel heel vol najaar dan, maar ach zal me dan in ieder geval niet vervelen :9

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Baal hier juist van, had liever RDR naar de PC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Dit had ik nooit verwacht, maar mooi om te zien dat Rockstar toch naar de community luisterd. Misschien binnenkort ook RDR?

Hoe kan ik trouwens de titel veranderen? Ik zie het nergens staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
Ik vind hun strategie juist geniaal eerst centen ontvangen met consoles dan een release op de pc.

Consoles geeft hen verdiende zuurstof maar een poc release kan veel piraterij met zich mee brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SL65 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:32:
Dit had ik nooit verwacht, maar mooi om te zien dat Rockstar toch naar de community luisterd. Misschien binnenkort ook RDR?

Hoe kan ik trouwens de titel veranderen? Ik zie het nergens staan :o
Topic Report aanmaken of een modje vragen (komt op hetzelfde neer). Leuke om te horen dat het naar de PC komt :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
MrVegeta schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:08:
[...]

Topic Report aanmaken of een modje vragen (komt op hetzelfde neer). Leuke om te horen dat het naar de PC komt :)
Bedankt :)

Morgen zal ik de firstpost helemaal updaten, die loopt namelijk flink achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik vind het niet leuk :P Ik heb een PS3 gekocht, oa voor LA Noire en Red Dead Redemption, en ben er recent aan begonnen. Het spel is heel tof, maar als je niet gewoon bent op de PS3 te spelen, maak je nogal brokken bij het rondrijden. Ik had het liever op de pc gespeeld. Nu ja, het blijft een dijk van een spel, en ik zal de besturing hopelijk wel onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja controller is even wennen in het begin maar je heb het zo door. Ik had het zelf ook ten tijde van GTA 4. Toen kocht ik mn X360, maar was vrij snel gewend aan het rijden eigenlijk, en tegenwoordig speel ik zelfs shooters zonder problemen op de console.

Het zou me niet verbazen dat ze nu ook de stap naar PC maken omdat de verkopen toch een klein beetje tegenvielen. Dan hopen ze op de PC misschien nog wat extra te kunnen verkopen. Wat ik dan niet snap is dat een hit als RDD, die het in de 1e weken beter deed qua verkopen dan LA Noire nog steeds niet op de PC is....

Maar goed, zelf heb ik ze allebei al stuk gespeeld gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
KingKoning schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:03:
Ja controller is even wennen in het begin maar je heb het zo door. Ik had het zelf ook ten tijde van GTA 4. Toen kocht ik mn X360, maar was vrij snel gewend aan het rijden eigenlijk, en tegenwoordig speel ik zelfs shooters zonder problemen op de console.

Het zou me niet verbazen dat ze nu ook de stap naar PC maken omdat de verkopen toch een klein beetje tegenvielen. Dan hopen ze op de PC misschien nog wat extra te kunnen verkopen. Wat ik dan niet snap is dat een hit als RDD, die het in de 1e weken beter deed qua verkopen dan LA Noire nog steeds niet op de PC is....

Maar goed, zelf heb ik ze allebei al stuk gespeeld gelukkig :)
Zoals op de frontpage ook al stond komt dit waarschijnlijk door het feit dat deze game niet ontwikkeld is door Rockstar Games in tegenstelling tot RDR, MCLA en GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
mattderi schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:37:
Ik vind het niet leuk :P Ik heb een PS3 gekocht, oa voor LA Noire en Red Dead Redemption, en ben er recent aan begonnen. Het spel is heel tof, maar als je niet gewoon bent op de PS3 te spelen, maak je nogal brokken bij het rondrijden. Ik had het liever op de pc gespeeld. Nu ja, het blijft een dijk van een spel, en ik zal de besturing hopelijk wel onder de knie krijgen.
Ik had dat ook indertijd met GTA IV. Ben altijd een PC gamer geweest. Naarmate je het spel meer speelt wen je er snel aan. Ik ben nú accurater met het rijden dan op een PC. Shooters zijn en blijven toch anders. Een muis en toetsenbord is veel intuïtiever - naar mijn mening- als je een wapen hanteert.

maar na GTA IV was RDR ook weer even wennen (paarden), en na RDR was LA Noire ook weer wennen (oudere auto's hebben veel stuggere handliing).

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Heb inmiddels een missie of 8-9 gespeeld, maar ik mis nog steeds uitdaging. Het is allemaal zo simpel :(
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik zelf echt moest nadenken wie de dader was... maar het is allemaal net te gestuurd en alles ligt net iets teveel voor de hand. Best een teleurstelling. Ik had iets verwacht dat toch minimaal de uitdaging zou hebben van een good old Monkey Island bijv. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 26-06-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Je kunt het idd niet vergelijken met een adventure als Monkey Island. Maar zo zwart wit vind ik het toch ook niet allemaal. Ik heb al een paar keer de situatie verkeerd beoordeeld. En het 'leuke' aan het spel vind ik dat je dan iets hebt van: waar heb ik de clue gemist? Wat deed ik verkeerd? Maar er is geen weg terug. Je moet de gevolgen van je beslissing dragen. Dat vind ik aan de ene kant frustrerend, maar ook wel knap en realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Dat heb ik dus nog niet gehad. Ik loop er te makkelijk doorheen.

Wat het voor mij leuk zou maken is:
- geen muziek die aangeeft of je alle clues hebt
- veel meer bewijslast, geen hints als "nee, niet alles is relevant" erbij.. zodat je zelf meer moet nadenken en filteren. Nu filtert het spel alles en is het gewoon een kwestie van alles zoeken totdat de muziek stopt.
- het moordwapen goed verstoppen of niet laten terugkomen ipv het steeds op het nachtkastje van de dader te plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Je kunt de muziek en het trillen van de controller uitzetten, maakt het al een stuk lastiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Oh de muziek ook? Ik had het trillen al meteen uitgezet, dacht dat dat het was. Muziek ook maar eens uitzetten dan, want dat maakt het echt te easy :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 20:56
Loona35 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:52:
Heb inmiddels een missie of 8-9 gespeeld, maar ik mis nog steeds uitdaging. Het is allemaal zo simpel :(
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik zelf echt moest nadenken wie de dader was... maar het is allemaal net te gestuurd en alles ligt net iets teveel voor de hand. Best een teleurstelling. Ik had iets verwacht dat toch minimaal de uitdaging zou hebben van een good old Monkey Island bijv. :)
Sowieso zijn de eerste paar cases vrij simpel. Vanaf homicide / vice desk komen er een aantal pittige cases vond ik zelf. En dan krijgen de cases ook een overkoepelend verhaal.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Startpost helemaal geupdate, voor de liefhebbers ook original artwork toegevoegd met linkjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sander H schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:22:
[...]

Ik heb onderstaand filmpje bijna letterlijk gekopieerd, de eerste keer unlockte et bij mij ook niet, tweede keer wel.

[video]
Heb hem gehaald. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met DLC als je de Rockstar pass hebt? Ik heb mijn spel uitgeleend aan een vriend terwijl ik op vakantie ben. Heb hem nog niet terug maar dacht even de nieuwe case te downloaden. Moest betalen dus heb ik niet gedaan. Moet ik het via het spel downloaden?

Belangrijker: hoe is de nieuwe case? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:43:
Weet iemand hoe het zit met DLC als je de Rockstar pass hebt? Ik heb mijn spel uitgeleend aan een vriend terwijl ik op vakantie ben. Heb hem nog niet terug maar dacht even de nieuwe case te downloaden. Moest betalen dus heb ik niet gedaan. Moet ik het via het spel downloaden?

De DLC moet via het spel worden gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
janvanmil schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:23:
[...]

De DLC moet via het spel worden gedownload.
Hoeft niet.
Ik had de Rockstar pass gekocht en daarna werden alle L.A. Noire DLC gratis in de PSN Store.
Ik vind ze tegenvallen. Ik had gedacht dat de DLC cases wat langer/groter zouden zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Ike. op 03-07-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reacties. Ga zo eens even mijn spel terugvorderen.

Hoop dat mijn ervaring anders is dan de jouwe ike maar negatieve review is ook waardevol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Ik ga er ook maar eens aan beginnen :) Is nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ike. schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:26:
Ik vind ze tegenvallen. Ik had gedacht dat de DLC cases wat langer/groter zouden zijn.
Ik ook eigenlijk ... zeker die electroplating case had veel langer gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:37
Heb het spel zojuist ook maar gehaald, ben toch wel benieuwd geraakt na het zien van de filmpjes en lezen van reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam/werving is niet toegestaan zoals te lezen is in het Algemeen Beleid: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Reefer Madness case is nu beschikbaar om te downloaden op Xbox Live in Noord-amerika en Europa. Deze case wordt later vandaag beschikbaar voor Playstation 3 gebruikers wanneer de PSN Store update klaar is en morgenvoeg is ie beschikbaar voor PS3 gamers in Europa. We later je meteen weten wanneer ie beschikbaar is op de PSN Store!

Reefer Madness
Wanneer een tip van een informant, Detective Cole Phelps en zijn partner Roy Earle leidt tot een lokale LA drugsdealer ontstaat een dodelijk vuurgevecht en opeens bevinden ze zich in de greep van een de grootste drugsbendes van de stad.

De DLC-case voor L.A. Noire komt uit op PlayStation Network voor 3,99 euro en op Xbox LIVE voor 320 Microsoft Points en heet Reefer Madness.

Hoe download je Reefer madness op het playstation Netwerk:
Als je geregistreerd bent op het playstation netwerk met je account, kan je scrollen naar het playstation netwerk icoon op je xmb en selecteer je playstation store. De "Reefer Madness" DLC is beschikbaar in het add-on sectie.

Hoe download je Reefer madness op het Xbox Live:
Ga naar Xbox Live Marketplace met je xbox 360 console en selecteer "Reefer Madness" vanuit het Game Add-ons Sectie van de Marketplace. Of je kan het downloaden van DLC Xbox Live Marketplace Website. Dan heb je hem als je online gaat met je Xbox 360!
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Misschien handig om er even bij te vermelden: Als je eerder al de Rockstar pass heb aangeschaft dan is deze dus gratis. Ik weet niet hoe het op de PS3 werkt, maar op de xbox moet je dan die DLC downloaden vanuit L.A. Noire en dus niet zoals hierboven vermeldt vanaf de game marketplace. Dan vraagt hij nl om ms-points en vanuit l.a. noire niet.
janvanmil schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:15:
[...]

Ik ook eigenlijk ... zeker die electroplating case had veel langer gemogen
Ja en Nee imo. Ja, want de cases zijn inderdaad vrij kort. Maar aan de andere kant, je krijgt voor +- 10 euro (de prijs van de rockstar pass tot voor kort) wel 4 cases. Als je ze individueel koopt is het een beetje weggegooid geld idd. Maar voor dat tientje krijg je Naked City, Nicholas Electroplating, Slip of the Tongue en Reefer Madness. Toch wel ruim 4 uur gameplay....

Ik teker er iig voor. Vanavond maar is naar Reefer kijken :) Alleen hoop ik op nog een hommocide DLC case. Dat vond ik wel de leukste cases eigenlijk. Echt moorden oplossen, dus ik hoop eigenlijk op nog een flinke case voor die desk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
KingKoning schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:14:
Misschien handig om er even bij te vermelden: Als je eerder al de Rockstar pass heb aangeschaft dan is deze dus gratis. Ik weet niet hoe het op de PS3 werkt, maar op de xbox moet je dan die DLC downloaden vanuit L.A. Noire en dus niet zoals hierboven vermeldt vanaf de game marketplace. Dan vraagt hij nl om ms-points en vanuit l.a. noire niet.
[...]
Dat is bij de PlayStation Store niet zo: als je de Rockstar Pass hebt gekocht dan kun je ook de extra cases zonder kosten downloaden vanuit de Store. De prijs is dan 'gratis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
PS3/XBOX360 L.A. Noire (ook de Slip Of The Tongue Edition met CD en DLC) voor € 16,33 bij MM Utrecht (onderdeel van de 3 games voor € 49,00 actie).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Reefer Madness was naar mijn idee wel een erg korte case, en lang niet zo spectaculair als Nicholson Electroplating. Iemand anders ook een beetje teleurgesteld?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jeroenimoes schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:00:
Reefer Madness was naar mijn idee wel een erg korte case, en lang niet zo spectaculair als Nicholson Electroplating. Iemand anders ook een beetje teleurgesteld?
Ja. Ik vond hem te kort, niet boeiend, en hersenloos voorspelbaar. Nergens was er een moment waar ik me afvroeg hoe de zaak in elkaar zat.

Naked city en electroplating vond ik erg tof, deze daarentegen vind ik de slechtste case in de hele game.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik kom niet voorbij het interview met de Jood. Heb alle evidence gehad maar na de accusation van dat hij hek voor het geld vermoord heeft kan ik dus geen passend bewijs geven en dan lijkt het op te houden. Ik had de vrouw verkeerd die ik moest ondervragen wss mis ik daardoor bewijs en kan ik nu niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Handig hè, spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben na 3 dagen al bijna door het spel heen, ik houd wel van een beetje door een game geloodst worden omdat ik meestal verveeld raak of het moeilijk begin te vinden (ga me frustreren en dan ontspant het niet meer), dus dit is opzich voor mijn doen snel.

Maar nu zat ik even te kijken naar DLC, welke raden jullie aan (of welke is het bedrag echt waard?)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik vond Naked City en Slip of the Tongue wel leuk.

Ik weet niet op welk platform je speelt, maar deze week is de Rockstarr Pass (alle DLC tegen een lager totaalbedrag dan alles los) in de aanbieding op Xbox Live (bron: http://majornelson.com/20...-xbox-live-marketplace-9/)

• Geronimous
Rockstar Pass is sowieso aan te bevelen, alle DLC in een goedkope bundel, dat is alle bij elkaar het zeker waard...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Ike.
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:37:
Rockstar Pass is sowieso aan te bevelen, alle DLC in een goedkope bundel, dat is alle bij elkaar het zeker waard...
Je krijgt niet alle DLC als je die Rockstar Pass koopt. 'The Consul's Car' moet je los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Tijdens het v&d prijzencircus volgende week slechts 29 euro !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na lang lurken (als PC-gamer) kan ik dan eindelijk posten in dit topic met goed nieuws voor PC-gamers:
L.A. Noire Complete Edition Announced For PC

Rockstar has confirmed a new PC edition of L.A. Noire.

L.A. Noire: The Complete Edition will include a multi-use code allowing access to the following DLC:
"Nicholson Electroplating" Arson case
"Reefer Madness" Vice case
"The Consul's Car" Traffic case
"The Naked City" Vice case
"A Slip of the Tongue" Traffic case

According to Rockstar, the game "will run on a wide range of PCs and feature increased resolution and graphical detail along with keyboard remapping and gamepad functionality, as well as support for NVIDIA 3D Vision for an even greater sense of interaction and immersion."

The Complete Edition is set to release on November 8th in North America and November 11th in Europe. Complete system specifications are available on Rockstar's official site
*O*

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
zojuist uitgespeeld in een paar dagen, heerlijk spel alleen tegenvallend einde vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ietsje meer info over de PC-versie:
[...]
Our goal from the start of PC development was to provide a complete, comprehensive experience for the PC gamers. To that end, we're including all of the downloadable content released to date for the PC version of L.A. Noire, including the cases, outfits, weapons, and challenges released pre and post-launch for the console versions. All of this will come at no additional charge. In terms of content, everything is intact and unchanged from the original game aside from the inclusion of all the DLC.

[...]

3D support is exclusive to PC, and is provided by Nvidia's 3D Vision system. We implemented 3D in a way that adds an overall depth and realism to the world, bringing out the finer details of the game, rather than overwhelming the player. You'll appreciate subtle aspects of the game's design, like cigarette smoke trails, falling specks of ash and rays of sunlight through shaded windows look amazing in 3D.

We've also included a wide range of graphic and performance-specific customization for the PC version. Players can set resolution, framerate, anti-aliasing (up to 6X), anisotropic filtering (up to 4X) and SSAO. Players can also set user interface scaling, shadows, textures, lighting and overall level of detail. Full keyboard mapping is also user-customizable, and plug-and-play gamepad support is available for players that would rather use a controller instead.
[...]
Nog 3 weekjes wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Reloader schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:06:
zojuist uitgespeeld in een paar dagen, heerlijk spel alleen tegenvallend einde vind ik :(
leuk juist.... dat eeuwige
spoiler:
Hollywood-actige eind-goed-al-goed mag ook wel is doorbroken worden. Ik kan dat wel waarderen in films, en zeker ook in games als het een keer anders loopt. Net als in RDR waardeerde ik dit juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Hoe lang duurt het spel eigenlijk?
Ik heb geen idee of ik bij vice of arson of zo ben.

Ik ben nu bij het stuk met die oude kerel.
^volgens mij spoilt dat niet en snapt iedereen die er is geweest wat ik bedoel.

Moet ik nog veel cases of ben ik al bijna bij de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Op 18 november komt de complete edition naar de PS3 en X360:
L.A. Noire - The Complete Edition wordt op 18 november uitgebracht voor PlayStation 3 en Xbox 360. Dit heeft uitgever Rockstar Games bekendgemaakt. De editie was eerder al aangekondigd voor PC en verschijnt daar op 11 november.

De Complete Edition bevat naast L.A. Noire zelf de eerder verschenen downloadbare uitbreidingen Nicholson Electroplating, Reefer Madness, The Consul's Car, The Naked City en A Slip of the Tongue. Daarnaast bevat deze editie de Badge Pursuit Challenge en alle extra wapens en outfits die inmiddels voor de game zijn uitgekomen. L.A. Noire verscheen 20 mei voor het eerst, toen nog enkel voor PS3 en Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

leuk juist.... dat eeuwige
spoiler:
Hollywood-actige eind-goed-al-goed mag ook wel is doorbroken worden. Ik kan dat wel waarderen in films, en zeker ook in games als het een keer anders loopt. Net als in RDR waardeerde ik dit juist.
spoiler:
Vind het persoonlijk niet erg dat het slecht afloopt. Daarin deel ik je mening. Dat het echter saai afloopt met een fletse nieuwe hoofdpersoon en een enorm suffe sisser missie vind ik wel kwalijk.

Ik vind dat ze de kwaliteit van Homocide hebben laten vallen op het einde. Arson vond ik ook goed (iit velen), vooral vanwege het mooie effect dat een terugval in de pikorde betekende en de indrukwekkende beelden van dat verkoolde gezin, maar dat einde als suffe verzekeringsadviseur oid maakte dat ik blij was toen het spel klaar was. Terwijl toen ik op Homocide zat het spel me niet lang genoeg kon dure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ook al is de Complete Edition pas overmorgen uit in Europa, in de VS is-ie wel al uit. Inclusief launch trailer:

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:50

fynrd1

Fooled by Randomness

Spel valt me heel erg tegen op de pc.. grafisch dan.. 1920*1200 en alles max..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Hoe speelt het spel op de PC, is het beter speelbaar dan GTA IV destijds was? Deze was nogal slecht geport naar de PC, is dat met LA Noire ook het geval? Lijkt me echt een geweldige game om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:11
Het is over het algemeen niet slecht geport vind ik. Wel 2 x een crash gehad tot nu toe en er is een 30 fps cap. Wel een voordeel daarvan is dat je de graphics op max kan hebben zonder een terugval in fps als je een redelijke pc hebt ( ik heb q6600 en gtx460) en heb hem op mijn Ssd staan, en fps is dus constant 30 en laadtijden maar ongeveer 2 à 3 seconden, ik heb wel het gevoel dat rockstar niet zoveel moeite heeft gedaan als bijvoorbeeld bij GTA. De gezichten zijn natuur
Ijk fantastisch, maar soundtrack bijvoorbeeld is beperkt net als Side-missions. Wel een origineel spel, en ben benieuwd naar het einde. Zit nu op ong 35 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Op je SSD ga je niet meer FPS krijgen, maar qua laadtijden is het natuurlijk wel ideaal :) Ik heb hem vandaag binnen gekregen als het goed is. Heb al eens bij een vriend op de PS3 gespeeld, en dat smaakte echt naar meer. Zeker als het geen beroerde port is ben ik heel tevreden. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen in ieder geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het spel niet eens aan de praat. Als ik op het starticoon druk gebeurt er niets, en via rockstar social club kom ik er ook niet in omdat la noire niet eens in social club staat.....
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste