Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Als je je afvraagt waarom de fps gecapped is op 30:
Q: Why is the game frame capped to 30FPS?
A: The team at Rockstar Leeds tried their best to find a work around it but there is a fundamental flaw with the technology used in the game. The MotionScan technology by DethAnalysis and TeamBondi used to bring the life-like faces is limited to 30 FPS as it's essentially a series of movies played on top of the character model. Because of it's extensive use even outside of cut scenes, the game has been frame capped. Without the framecap, the audio wouldn't match up and the faces would likely go extremely fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Voor iedereen met slechte performance op de PC: ik denk dat ik zojuist iets gevonden heb wat een flinke boost geeft: gebruik -str op de commandline.

Dit enabled de single threaded renderer.

Ik heb het sterke vermoeden dat Rockstar, om concurrency issues te voorkomen, nogal slechte code heeft tussen verschillende threads.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Ik had inderdaad ook erg slechte performance, maar met de -str in de commandline werkt het wel soepeltjes op de hoogste instellingen (1920*1080, met een HD6950, Phenom II X2 555 @ 3.8 GHz en 4 GB ram)
Alleen krijg je dan wel constant de muisaanwijzer te zien van Windows (die dus niet overeen komt met de aanwijzer op het scherm). Hopelijk doet Rockstar hier nog wat aan...

Verder is het wel een erg leuk spel, heb alleen een keer gehad dat hij vanzelf onder een auto liep, hier dood aan ging en ik weer een heel interview overnieuw moest doen, dat was iets minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mecco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2024
Deze game is bijna onspeelbaar voor mij. De game crasht regelmatig en geeft deze foutmelding:
AD96: Failed to create d3d resource. Please restart your computer.
Mijn specs: Windows 7 32bit
i7 875k
4gig ram
xfx 6870 oc
Iemand een idee of ik het probleem zelf kan oplossen, of dat ik moet wachten op een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Rainmaker schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:40:
Voor iedereen met slechte performance op de PC: ik denk dat ik zojuist iets gevonden heb wat een flinke boost geeft: gebruik -str op de commandline.

Ik heb het sterke vermoeden dat Rockstar, om concurrency issues te voorkomen, nogal slechte code heeft tussen verschillende threads.
Tip van de week. Dit werkte perfect voor mij. Overigens verwees de desktop-link eerst naar LANLauncher.exe, die werkt er niet mee, maar LANoire.exe wel.

Uitgespeeld. maar wat een waardeloos einde. Sowieso is dat met de duitse chick compleet uit de lucht gegrepen, het einde met zijn oud-collega aan het woord slaat nergens op.
Leuk dat ze de gezichtstechniek gebruiken, maar het spel is eentoning en het verhaal waardeloos. Mafia bijvoorbeeld zet een veel betere sfeer neer.

[ Voor 21% gewijzigd door Gisae op 27-11-2011 03:37 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:10

f.h

anandus schreef op woensdag 09 november 2011 @ 09:34:
Ook al is de Complete Edition pas overmorgen uit in Europa, in de VS is-ie wel al uit. Inclusief launch trailer:

[video]
Heb zojuist eens zitten kijken, maar met de lage prijs op Amazon.co.uk van de gewone editiie (£16,91) en de Rockstar Pass is die combinatie iets meer dan een 10tje goedkoper dan de Complete Edition (er vanuit gaande dat je alle mogelijke DLC wil hebben, je moet namelijk in beide gevallen nog wat DLC los kopen).

Ter info voor de twijfelaars :)

[ Voor 9% gewijzigd door f.h op 23-11-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Alleen krijg je dan wel constant de muisaanwijzer te zien van Windows (die dus niet overeen komt met de aanwijzer op het scherm). Hopelijk doet Rockstar hier nog wat aan
Ik had het zelfde en vond het vrij irritant

Je hebt gelukkig een programma genaamd NoMousy waarmee je de muis kan verbergen http://www.autohotkey.com/forum/topic2197.html

Vreemd dat het spel op een andere pc, met een oude Phenom x4 en een ATI 4830 zonder -str gewoon prima loopt (wel wat aangepaste instellingen en op 1440x900)

Vind het zeker een leuk spel, alleen erg veel herhaling, maar dat heeft me nog niet gestoord

Valt me ook op dat sommige gezichten en heel echt lijken, en sommige net weer wat minder
maar wat mij betreft gebruiken ze deze techniek in elke game

[ Voor 11% gewijzigd door Sinester op 29-11-2011 11:20 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Sinester schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:18:
[...]

Ik had het zelfde en vond het vrij irritant

Je hebt gelukkig een programma genaamd NoMousy waarmee je de muis kan verbergen http://www.autohotkey.com/forum/topic2197.html
Bedankt voor de tip! Zo werkt het een stuk beter.

Helaas is het spel al wel een paar keer gecrasht, verder is het goed te doen.
Waar ik me wel aan erger is dat je aan erg veel dingen kunt zien dat het van de consoles af komt, als je bijvoorbeeld in je boek bezig bent kun je alleen maar met het toetsenbord heen en weer, het was erg fijn geweest als je daar gewoon met de muis alles aan kon klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Wat een slechte port. Heb die commandline gefixt maar nog steeds stotterig als gek.
Toevallig een patch in de pijplijn?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• FoxLenny
Na een tijdje eindelijk uit kunnen spelen, zeker de moeite waard, einde viel alleen wel een beetje tegen.

spoiler:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze de complete corrupte bende oprolden, maar helaas waren het er dus maar een paar van.
Dat Phelps doodging vond ik wel ok, net zoals dat bij RDR de hoofdpersoon doodging. Zou Rockstar dit ook doen bij GTA V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LA Noire [PC] is een Daily Deal op Steam. €12,49 voor de Complete Edition. Niet slecht :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geeft wel aan dat het aardig geflopt is op de pc

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:30
:P Of ze hebben al zoveel winst gedraaid dat ze nu wel voor cheapy t aandurven te bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:48
Gunner schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 19:46:
Geeft wel aan dat het aardig geflopt is op de pc
tzijn megasales op steam, -33% op skyrim (en nou nie tkomen zeggen dat dat geflopt is :+) nog geen 2 maand nadat het uit is, is toch wel best straf te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:53
Heerlijk om het spel nu op de pc te spelen. Had de PS3-versie al, maar voor 12,50 met alle DLC kon ik deze niet laten liggen. Ik vind het gewoon lekkerder spelen op de pc :).

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ook in de Steam sale gekocht. Ben zeer benieuwd. Maar hou me nog in, want eerst Batman AC uitspelen en eigenlijk heb ik ook nog de laatste Assassin's Creed liggen en en en ... pff veel te veel op de plank.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Na een pc-update (oa nieuw mobo+geheugen en ssd, vollegede specs in inventaris),
draait de game zonder de -str wel soepel, op de hoogste instellingen.
Geen idee waarom het nu ineens wel werkt, zou er ook aan kunnen liggen dat ik een re-install heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tracker72
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 12:02
Met mijn systeem*1 HAD ik ook enorme FPS- en stutter problemen.
Een combinatie van de -str truuk en uitschakelen van crossfire heeft dit verholpen.
Draait heel soepel nu met alles max.

De game ademt rockstar. Erg mooie stad met veel details en (extreem) goede dialogen. Je vraagt je af af welke enorme stapel referenties ze gebruikt hebben om LA 1947 te re-creëren.

Kleine ergernis is toch wel het gebrek aan een soepele save-game optie. Regelmatig zou je een verhoor opnieuw willen doen omdat je meer goede antwoorden nodig hebt. Hiervoor moet je nu de hele case opnieuw doen.

*1) specs: amd X6 1090t + 2x amd 6950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Dit van die saves vind ik ook erg jammer, maar wel logisch, anders reload je elke keer en heb je moeiteloos een 5 star rating voor elke case.

Op deze manier hebben je foute keuzes direct invloed op de verdere gameplay, al hebben mijn foute keuzes tot nu toe nog niet tot een slechte afloop geleid.

Gave game, ben nu al Vice cop, ben benieuwd hoe snel ik dit uitspeel. Zeer verslavend.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ook ik moest crossfire uitzetten (11.12 Drivers, 2x5850), en dan ook nog eens een 30 FPS limiet. Komt allemaal niet echt PC optimized over, erg jammer.

Hoe kom ik makkelijk terug in Windows, zonder de game af te sluiten, iemand een idee?

[ Voor 22% gewijzigd door tHe_BiNk op 19-01-2012 22:44 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Alt-tab? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Do'h! O+

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, ik zoek een spel die wat exploration biedt, en ook nog een goed verhaal. Ik vond GTAIV wel grappig, maar de controls waren echt crappy (vooral autorijden), voor mij dan.

Zouden jullie mij dit spel aanraden? (Note, ik vond RDR wel weer geweldig)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
Hm, zojuist voor het eerst gefaald met een case (Slip of the tongue). Het doet mij realiseren dat het spel voor mij persoonlijk toch zwakheden kent. Het is niet dat het pas opvalt nu ik een case niet heb opgelost, ik merkte het al langer. Het probleem is dat ik nooit echt een verbondenheid heb met mr. Phelps. Ik begrijp de case waar ik mee bezig ben nooit echt. Dit kan in mijn geval aan twee dingen liggen:

1. Je moet altijd veel informatie tot je nemen. Bij elke case weer enkele namen, locaties, belastende zaken, etc. Op een gegeven moment raak je de draad kwijt en verlies je de link tussen verschillende zaken. Ook het feit dat ik soms cases heb waarin ik op de helft stop en een week later weer verder ga helpt ook niet. Gevolg hiervan is dat het ondervragen vaak een opsomming van gokken en halve zekerheden wordt.

2. Soms wordt het juist te makkelijk gemaakt. Ik heb het idee dat dit is om punt 1 te compenseren. Je selecteert iets in een interview en opeens blijkt dat de doorbraak te zijn. Er wordt opeens een link gelegd die het laatste woord vormt in de case terwijl je zelf geen idee hebt hoe het eigenlijk zit. De gezichtsanimaties wanneer iemand liegt zijn tevens vaak op het B-acteur achtige af.

Voor de rest is het eigenlijk een prima spel. De graphics zijn mooi (ondanks wat lastige problemen met de framerate op mijn PC) en het spel heeft een film-gevoel zoals ik nooit eerder ervaren heb. Het is vermakelijk, vooral als je het ziet als een 'tussenproduct' in de aanloop naar GTA V, want dat wordt natuurlijk de echte topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Dit spel is niet echt met GTA te vergelijken en om het een "tussen product" te noemen lijkt mij wel erg denigrerend naar het spel toe. Grand theft auto is een bijzondere reeks en de hoeveelheid details en inhoud die in het spel zitten is echt belachelijk groot!!! Echter mag het verhaal denk ik nog wel wat leren van LA Noire (voor zover ik het gespeeld heb....) GTA is gewoon een bijelkaar geraapt zooitje missies waar alles en iedereen kapot geschoten moet worden (voornamelijk). Ik heb er wel plezier in hoor, nu bezig met TBOGT en nog steeds vind ik het een prachtwereld. Maar de personages (op de hoofdrolspelers na) zijn op hun best leuk / wel grappig.

Ik heb slechts de "tutorial" van LA Noire gespeeld, dus echt veel spelervaring heb ik nog niet, maar de sfeer heeft me wel meteen te pakken. De personages blijven hangen en het stukje verhaal wat in flashbacks verteld wordt is ook erg leuk gedaan. Dit is in ieder geval een goed begin! Geen idee of het verderop misschien wat saaier wordt, maar het grijpt me meer dan dat de GTA serie tot nu toe heeft laten zien. Ik hoop daarom dat Rockstar met GTA V toch een wat serieuzer verhaal probeert neer te zetten dan voorheen en wat van LA Noire hebben kunnen leren! Natuulijk moet er bij GTA wel ook genoeg ruimte zijn voor een dosis fun, dat hoort er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voor de PC is net een DX11-patch uitgebracht. Heb het nog niet gespeeld, maar ben benieuwd of (en hoeveel) het uitmaakt.

• Shodan
Klinkt niet zo hoopvol op steam forums

• anandus
  • Niet online
Hmm.. Bij mij loopt het juist zeer soepel (NVidia).

Gelukkig kan je kiezen tussen DX9 of DX11 :)

• Shodan
Ik vind het prima lopen met DX9, thuis maar proberen wat 11 doet. Wel moet ik zeggen dat als ik na LA Noire GTA IV ga spelen, dat dit echt stukken soepeler draait, maar dat komt natuurlijk omdat die niet gecapped is op 30. Maar na 5 minuten LA Noire spelen ben ik al weer gewend, je hoeft in dit spel geen hoge framerate te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik speel hem nu op de PS3 maar ik snap er geen snars van.
Ik kan echt niet zien als mensen liegen, en soms kijken ze weg of hebben ze echt trekjes van dat ze liegen en dan liegen ze helemaal niet.

Ook heb ik wel eens bewijs gehad van een getuige en dacht die mooi in te kunnen zetten, nee hoor dan was dat juist weer helemaal verkeerd.

Ik ben nu bij The Golden Butterfly.
spoiler:
Aan het eind 2 verdachten waarvan 1 er helemaal niks mee te maken heeft en de andere alles ontkent waar gemakkelijk bij nagegaan kan worden of hij de waarheid spreekt of niet. En dan moet je toch maar een keuze gaan maken?

En aan de andere kant liggen dingen er zo verschrikkelijk dik bovenop dat je denkt neem dit slaat nergens op hier moet gewoon meer achter zitten, en dan zit er juist helemaal niks achter...

En daar komt nog eens bij dat ik na beide personen te hebben verhoort, achteraf blijkbaar de verkeerde heb ingerekend, en daarna krijg je op je dak van je baas.
Hoezo
spoiler:
Die andere gast had er geen fuck mee te maken en had alleen die gouden collier gejat.
Het slaat helemaal nergens op dat als ik hem inreken ik het wel goed heb gedaan en als ik de ander inreken zegt het spel goedzooo goed gedaan hoor, je hebt het fout maak goed gedaan hoor ga maar lekker verder.

Dus dan weet je nooit waar je nou eigenlijk aan toe bent.

[ Voor 25% gewijzigd door kaasaanfiets op 20-02-2012 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is soms wel erg lastig maar zover ik weet kan je alleen person of intrest beschuldigen van liegen als je bewijs hebt. Wanneer je ze gelooft truth en wanneer je denkt dat ze liegen kan je doubt doen en hopen dat je scoort en anders bewijs hebt wat ze kan overtuigen maar ik ben het met je eens dat het erg lastig is om liegende mensen te spotten :/ Ik probeer wel op nerveus tikjes te letten enzo maar kan het niet zo snel zien.

Vind de game wel leuk! Lekker rustig door de stad rijden onderweg naar een nieuwe case, beetje kletsen met lui en detective spelen :$

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

1 van de minpunten van deze game is, dat je niet eerst naar een "Detective School" moet om meer inzicht te krijgen wanneer mensen liegen. En kleine tutorial zo niet misstaan. In het begin kon ik ook erg slecht mensen "lezen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
Een heel leuk spel, alleen jammer dat er zo weinig te doen is in de stad. (als je de storyline hebt uitgespeeld).
IMHO Zo een vleugje GTA voor "the good guys" erin mogen.

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainmaker schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:40:

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dat -str op de commandline moet uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:04

Vis

Zo, gisteren ook maar voor het eerst aan dit spel begonnen (PC versie) via Steam aangekocht The Complete Edition voor 9,99 kon ik m niet laten liggen...

Eerste x opstarten en spelen had ik echt flink last van lag en framedrops... Toen bedacht ik me dat ik had opgestart met Directx9 i.p.v. 11...
Nadat ik voor 11 had gekozen liep ie goed tot vloeiend gelukkig...

Over het spel:
Het is iets heel aparts moet ik eerlijk zeggen, zo'n soort spellen zijn er natuurlijk niet veel, en het is idd meer een film ervaring die je meemaakt.. vooral met ineens die flashbacks enzo.
Wel vind ik zoals meerdere zeggen de gezichten als ze praten echt TOP gemaakt!!
Ben nu net bij mijn eerste echte moord case als er een lijk is neergeschoten voor een schoenenwinkel..

De muziek is heel goed! Sfeertje heeft me nog niet zo goed te pakken qua omgeving (hou niet zo van dat tilt-shift (blurry) effect in de hoeken..
achja, ik denk dat ik er wel in ga komen, alleen is het gewoon flink wennen.

Voor die 10 euro mag ik niet klagen...

Vanavond weer eens verder :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Vis schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:43:

Ben nu net bij mijn eerste echte moord case als er een lijk is neergeschoten voor een schoenenwinkel..
Heb het spel ook nog liggen (in de seal), moet nodig eens beginnen.

BTW: Iemand moet eerst neergeschoten worden, om daarna een lijk te worden. ;-) Detective skills zijn vereist voor dit spel.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:04

Vis

Jumpman schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:59:
[...]

BTW: Iemand moet eerst neergeschoten worden, om daarna een lijk te worden. ;-) Detective skills zijn vereist voor dit spel.
Thanks voor het citaat Horatio 8)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jumpman schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:59:
[...]

Heb het spel ook nog liggen (in de seal), moet nodig eens beginnen.

Ik ben ook nog steeds bezig met L.A. Noire, maar ik kom naar niet echt verder, ik vind de cases allemaal erg veel op elkaar lijken, ik speel puur voor het verhaal want de gameplay is verder niet erg speciaal, de clues zijn altijd hetzelfde en liggen vrijwel altijd op dezelfde plaatsen in het huis :z

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Wow, wat een game!
Deze nacht uitgespeeld, en ik ben nog altijd verbaasd. Deze zit gegarandeerd in mijn top 5 meest geliefde games ooit.
Het detail in de wereld is ongelofelijk.
- Als je een auto ramt, stapt de bestuurder uit en begin die te manken.
- Als iemand in je arm schoot, komt er bloed van onder je mouw
- Je ziet de rook aan het plafond hangen
- Alle naamplaatjes enzovoort op muren en bureau's zijn in high res (ook die die niet relevant zijn voor het verhaal)
- Zeer veel plaatsen in de wereld zijn high resolution, zelfs de hekken van huisjes waar je nooit moet gaan. Daarnaast zijn die hekjes ook niet gewoon copycats van die ernaast, maar zijn ze echt verschillend.
- Wapens reloaden is realistisch. Bij de Thompson bijvoorbeeld zie je hem echt het wapen in twee buigen.
- Je character gaat trapje voor trapje de trap op.
- In de Hall of Records moet je echt gebruik maken van een authentieke altitude/longitude tracker en een ouderwets rekenmachine met een hendel.
- Je hoort ruis op de lijn als je dispatch belt.
- Je voetstappen klinken anders afhankelijk van waar je bent
- Er is een museum waar echt nog redelijk high resolution beeldjes en schilderijen in staan
- Je ziet scheuren in bepaalde opritten, door het verslijten.

Echt, ik kan blijven doorgaan. Maar dit vind ik echt subliem allemaal. Het is niet te verwonderen dat Rockstar de uitgever is. Terug prachtig werk.
Feit is dat ik niet gewoon een huis in liep en op mijn muis begon te rammen, om zo snel clues te vinden. (Plus, ik heb de hints uit staan. Alleen gaat wel de hintmuziek uit als ik alles heb gevonden) Ik bestudeer echt het huis van top tot teen, puur voor de sfeer. :D Je leert echt nog bij over hoe alles eruit zag vroeger.

Vooral de laatste missies zijn leuk omdat een groot complot ontrafelt wordt, waarvan je sinds het begin van de game al fragmenten over zag.

En dan de allerlaatste missie! Ik denk dat dit de tweede of derde keer ooit was dat ik bijna emotioneel werd met bepaalde game characters. Dit is echt uniek.

Ik zou gerust 50 euro betaald hebben voor deze game.

Straks ben ik nog van plan al die Film Reels te zoeken in de stad (mbv de LA Noire Wikia). Gewoon dus wat cruisen met wat auto's die ik nog niet heb geprobeerd. Daarbij wat mooie '40s muziek. En dan ontdekken. :)

Jammer genoeg is Team Bondi niet meer, maar Rockstar heeft de rechten voor LA Noire, dus ik hoop echt echt echt dat er een vervolg komt.

Mijn enigste minpunt: buiten clues en ondervragingen, mocht er wat meer variatie. Ik heb wel over de helft van de side missions gedaan, maar er mocht nog wat meer zijn. Die side missions waren wel leuk omdat er soms geschoten moest worden.

Ik heb de game tot ongeveer de helft gespeeld zonder een andere game aan te raken. Daarna was ik het toch even beu en begon ik Rage uit te spelen. Toen dat gereed was, begon ik terug LA Noire. Die heb ik dan in 1 ruk volledig tot einde gespeeld.

Damn, LA Noire en z'n '40s sfeer _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 17-07-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al enige tijd geen LA Noire meer gespeeld, maar sinds gisteren weer opgepakt. Hoe kan ik er nou achter komen of dat ik alle cases al heb gedaan? En hoe ga ik naar de volgende?
Moet ik dan eerst een oude case opstarten om deze dan weer uit te spelen om zo door te gaan naar de volgende case?

txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

bij statistics zou dat moeten staan. Bijvoorbeeld 21/21 (dan heb je alle 21 gespeeld). Maar dat aantal kan hoger of lager zijn als je wel, sommige of geen DLC hebt.

Ben er ook weer mee begonnen. Wat een game is het toch. Speel nu wel beetje vals want wil wat achiements erbij halen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kun je dan via het menu "cases" een nog niet bespeelde case spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

niet geloof ik. Dan moet je de missie ervoor doen denk ik,

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Shameless gigaschop omhoog

Dit. Is. Geweldig!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
~2:40 _O-

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Dit weekend eindelijk aan LA Noire (Complete Edition op de PS3) begonnen. na het openingsscherm (zwart/wit in een donkere steeg) had ik het idee dat het helemaal goed ging komen met de sfeer. Maar na een uur of 3-4 valt dat toch wat tegen:
- De flashbacks dit zo abrupt verschijnen en weer weg zijn halen mij compleet uit de flow.
- Hetzelfde geldt voor de kranten
- Alles is zo belachelijk netjes en helder. Bij een game met "noire" in de titel verwacht ik gewoon wat anders
- Het raden of iemand de waarheid spreekt of niet begint mij na interview of 5 al een beetje de keel uit te hangen omdat je niet weet wat de consequenties van je acties zullen zijn. Ik snap dat dit een verkoopargument is geweest, maar ik mis gewoon niet graag belangrijke zaken in een spel
- Je kunt nooit alleen opnieuw beginnen met een interview, maar moet dan de hele case opnieuw spelen. Vreemde beslissing imo

Ik hoop dat de game mij nog gaat boeien, maar het is geen top begin voor mij.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Poosje geleden ook begonnen met deze game. Kom er ook niet zo heel erg in. Het spel heeft zeker zo z'n pluspunten, maar alles bij elkaar geen top game wat mij betreft.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Sommige zaken zijn gewoon te suf: Ik heb een crimescene van een moord. In de buurt vind ik een mes en een honkbalknuppel. Bij beide wordt simpelweg gezegd: "nee, dit heeft er natuuuurlijk niets mee te maken". Ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen.

Ik snap echt geen snars van de enorme hoge scores die deze game heeft gekregen. Het is best aardig allemaal, maar er zitten echt teveel minpunten in om hoger dan een 8 te geven. Ik had meer verwacht van een game met de Rockstar naam er aan verbonden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Toen L.A. Noire net uit kwam heb ik er niet veel aandacht aan besteed maar enkele weken geleden begon het te jeuken en zojuist scrolden de eindcredits alweer over het scherm. Wat een spel zeg, prachtig! Helaas veranderd het spel wel naarmate het einde in zicht komt; steeds meer "persoonlijk gedoe" en het onderzoeken van bewijsmateriaal en het stellen van vragen neemt meer en meer af. Jammer, maar desondanks heb ik me erg vermaakt!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel oud topic maar ik moet toch ff kwijt dat ik me PRIMA vermaak met dit spel (op de PC) dat ik vrijdag gekocht heb. Beter laat dan nooit, haha! Moest wel ff wennen, vooral aan die ondervragingen maar ik heb het systeem nu aardig door. Dat truth/doubt/lie gebeuren is eigenlijk nogal makkelijk (of in ieder geval een stuk makkelijker) als je dat proces in twee stukken hakt: eerst moet je zien of iemand de waarheid vertelt of niet en dat is nogal makkelijk: bij truth kijken ze je recht aan en bij niet-truth niet. Dan is dus de vraag alleen nog maar of het doubt is of lie: die keuze hangt simpelweg af van bewijs dat je hebt: je moet alleen maar lie kiezen als je ook echt evidence hebt in je notebook: heb je dat niet, dan is het altijd doubt. Ik lees hier en daar en ook in reviews dat mensen doubt en lie proberen te achterhalen uit de gezichtstuitdrukking, maar zo werkt het dus niet. De gezichtsuitdrukking zegt alleen maar of iemand de waarheid zegt of niet en bij niet moet je kijken of je bewijs hebt.

Nou ja, waarschijnlijk oud nieuws voor velen, maar als ik blij ben met een game moet ik er gewoon even iets over posten... bij dezen dus. ;) Al met al een heerlijk spel en ik vind het nu al jammer dat er geen deel 2 van is...!

Moest trouwens wel nVidia Inspector gebruiken om goede AA te krijgen: met de ingame settings zag het er allemaal bagger uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 21:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Een flinke bump, maar Rockstar heeft aangekondigd dat L.A. Noire opnieuw wordt uitgebracht voor de PS4, Xbox One en de Nintendo Switch! Ook zullen er bepaalde zaken speelbaar zijn met de HTC Vive

http://www.rockstargames....-NOIRE-Coming-November-14

[ Voor 11% gewijzigd door UrbanWoodz op 07-09-2017 15:32 ]

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

* Player1S kijkt naar portemonnee en bank rekening en denkt "fuck it, still buying it"

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik denk dan: waarom geen RDR remake!!, zou zoveeel meer in het laatje brengen !??

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 07-09-2017 18:16 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Eindelijk een volwassen titel voor de Switch. Ben benieuwd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

lennox-06 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 18:10:
ik denk dan: waarom geen RDR remake!!, zou zoveeel meer in het laatje brengen !??
Daar komt binnenkort een vervolg op dus wachten ze waarschijnlijk nog ff. Na de release van RDR2 levert het nog meer op. En la noire is ook populair

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Ga ik zeker halen. Goed vermaakt met deel 1! Komt voor mij wel redelijk onverwacht en snel al

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

038Zwolle schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:45:
Ga ik zeker halen. Goed vermaakt met deel 1! Komt voor mij wel redelijk onverwacht en snel al
Het is een grafische upgrade voor de ps4 en xbox. Geen nieuw deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
L1nt schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:50:
[...]

Het is een grafische upgrade voor de ps4 en xbox. Geen nieuw deel
Oh jammer. Zag het staan maar heb njet verder gelezen ivm werk. Lichtelijk teleurgesteld :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Hmm in het verleden al 2 keer uitgespeeld en weet nu wel alle verdachten en antwoorden voor perfecte einde.
Had ook liever RDR remaster gehad, die heb ik nooit echt gespeeld.
Ze konden met die remaster nog even lekker cashen voor meer budget voor RDR2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstrein3737
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik maak me wel zorgen dat dit gewoon weer een 60 euro game gaat worden. Dat zou ik het niet waard vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:23

BroWohsEdis

George Orwell was right.

s0kkie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:27:
Hmm in het verleden al 2 keer uitgespeeld en weet nu wel alle verdachten en antwoorden voor perfecte einde.
Had ook liever RDR remaster gehad, die heb ik nooit echt gespeeld.
Ze konden met die remaster nog even lekker cashen voor meer budget voor RDR2 :P
RDR is op de Xbox One te spelen als je er eentje hebt, werkt prima. Rockstar heeft ondertussen genoeg geld voor RDR2, April 2016 al 500 miljoen dollar aan microtransactions binnen gekregen.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19:59
Na jaren weer is opgepakt, was toen der tijd één van mijn favoriete games. Helaas is het grafisch niet heel sterk met de tijd meegegaan. Best veel pop in en texture load, zelfs op pc met alles op high. De setting daarentegen blijft echt uniek en tot heden nog niets gezien wat hier maar ook van in de buurt komt.

Ik hoop dat we een vervolg gaan zien met de setting New York of een andere stad in de jaren 50/60.
Met reshade het iets 'mooier' gemaakt, al zullen smaken verschillen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlvHsvF5T2eKhs7_Cm53qWoLV3s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PegdArEWwmJ0jmSCDJSLr0sG.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zQG4WFsVxR39xxPkKQevVKUB5mQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fqWnnXwkEdELP4qlCxljAQGy.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Een paar jaar geleden speelde ik voor het laatst LA Noire op mijn PC. Vandaag wilde ik het spel weer opstarten, maar nu krijg ik een scherm voor mijn neus met een hele sloot aan extra software die ik moet gaan installeren die ik eerder niet nodig had en die me vaak ook niet veel zegt:

*Rockstar Games Launcher
*Windows Universal CRT
*Chromium Embedded Framework
*Microsoft Visual C+++ 2015-2019 Redistributable (x86/x64)
*Rockstar Games Social Club Framework
*Rockstar Games Authentication Software
*Steam Client API

Die laatste heb ik natuurlijk sowieso al en een aantal van die Rockstar programma's had ik waarschijnlijk ook eerder al wel geïnstalleerd, maar ik vind het wel irritant dat Rockstar me nu met allemaal extra installatie-gedoe opzadelt. Daarnaast zit ik ook niet te wachten op software die aan het rondneuzen is op mijn computer om allerlei metadata door te kunnen sturen naar Microsoft, Google of Rockstar.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edit: op Steam vond ik nog het volgende recente commentaar: Grrr :( ....

Rockstar's most recent update to L.A. Noire added online-only DRM.

https://steamcommunity.co...09237/recommended/110800/

The update was made in April of 2021. Prior to that the game was playable offline. There is currently no known fix or patch that reverts the update, and you can't roll back to the previous version either, since Rockstar changed the executable's file name with this update (trying to launch the game from Steam with the previous version will result in a "missing executable" error).

https://www.reddit.com/r/...update_to_la_noire_added/

[ Voor 30% gewijzigd door choogen op 03-12-2021 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RagnaRock
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14-09 23:44
Ik heb het spel in 2015 gespeeld en toen kon je dat nog zonder hoofdpijn opstarten. Op deze manier moeten ze niet raar gaan opkijken als men meer gaat kijken naar ...alternatieve methodes om te spelen. Wat de omgekeerde wereld zou zijn als je het spel al in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:01
Hm lekker dan. Wilde het spel na al die jaren nog wel een keer uitspelen, maar zo heb ik er geen zin in. Die frameworks is niet zo erg, maar nog een launcher die ik verder niet ga gebruiken is gewoon jammer, zeker gezien het altijd gewerkt heeft zonder. Dat is ook de reden dat ik weiger een game als Unravel te kopen.

Jammer dat GOG.com LA Noire niet heeft. Wellicht ook vanwege deze reden, anders was het nog te overwegen hem daar nog een keer te kopen, want ik vond het wel een hele toffe game, al had al dat rondrijden voor mij niet gehoeven.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste