Ja, in de intro van de missie na The Fallen Idol speelt ze die Duitse zangeres. Geen idee hoe die missie heet, want toen zette ik 'm uit.....
de graphics op de X360 vind ik er goed uitzien. auto's zijn mooi, de overgang van je boekje naar de omgeving is ingame en geweldig! (rechter stick omlaag als je in je boekje kijkt... zie je de "verdachte". Het gaat zó vloeiend). En dan heb ik het nog niet eens over de gezichtsuitdrukkingen. Dit is echt ongeëvenaard in een game en verdiend alleen daar al lof voor...! Het is vaak zo levensecht dat ik de gedachte van een film kreeg.
Ik heb wel vaker niet echt haperingen, maar gewoon lage framerate. Zet maar eens je auto overdwars stil op de weg. Moet je op letten hoeveel impact dat heeft als er 2 rijen van 10 auto's in de straat staan... Kan iemand dit eens met een PS3 proberen?
Verder heeft ook dit spel last van elke sandbox game: op hoge snelheid langdurig recht uit rijden, resulteert in slechte textures en pop-up. Al is dit niet zo erg als oude GTA's (San Andreas bijv) valt het nog wel op...
Maar dan nog... de graphics vind ik voor dit spel erg goed... de details zijn perfect waardoor je op straat de kogelhulzen ziet liggen...

en je het bloed bijna kan ruiken...
Dit gecombineerd met de gameplay (vernieuwend), cast, voice acting, acteren anzich, muziek en verhaal maakt dit spel een juweeltje. Opzeker een 9 waard.