Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:23:
Tijdens deze missie moet je zelf op zoek naar een locatie

spoiler: Homicide: The Quarter Moon Murders
Echt niet te doen, hoe vind je in godsnaam een plek in zo'n grote stad. A cave with flowers, could be a painting.
Deze missies zijn juist heel logisch nadenken.
spoiler:
Soms vind je je antwoord zelfs in de beschrijving van de landmarks ;)

Tot nu toe vind ik deze missies niet eens zo moeilijk. Ik vind de ondervragingen veel moeilijker.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Zooo uitgespeeld, maare een vraagje over het einde
spoiler:
Waarom is die corrupte vice pipo de gene die spreekt op de begrafenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:12:
maakt het voor het verloop van het spel uit of je niet alle vragen goed krijgt beantwoord?
Nope, beinvloedt alleen je uiteindelijke scoren voor betreffende case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Kwam net even bij een bar/club genaamt Blue Room.
Lijkt me homage aan Police Quest 1. Daar zit ook een Blue Room in

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gisteren het spel opgehaald, paar uurtjes gespeeld en op zich prima mee vermaakt maar ik heb niet echt de behoefte om verder te spelen.

Grafisch ziet het er best aardig uit, animaties zijn top! maar het is allemaal veel te veel voor gekauwd.
Er zijn bijna niks geen consequenties (afaik) als je iets verkeerd doet of iemand vals beschuldigt ergens van.
Het zoeken naar clues enzo is niet echt leuk uitgewerkt, dat het veel beter uitgepakt in first person mode.
De stad is groot maar daar heb je niks aan, is er alleen voor zodat je ook van die side missies kunt krijgen.

Het idee achter het spel is goed maar de uitwerking valt mij tegen.

Spel krijgt van mij een 6je -O-

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin hem nu wel echt goed te vinden! Hoe verder je komt, hoe beter die wordt. Toenet ook voorbij een geweldig 'knal' stuk in de missie gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Ben inmiddels al weer aardig wat uurtjes mee zoet geweest. Ben nu al een tijdje detictive. Het is zeker een vermakelijk spel, maar ik vind het niet bijzonder qua gameplay. De gezichtanimaties waar deze game om wordt geroemd zijn magistraal, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me steeds minder opvalt. Toch vermaak ik me er prima mee en wil ik ook het einde halen. Ik stoor me echter aan drie zaken:

1. Tot nu toe zijn alle zaken redelijk eentoning. Het lijkt wel alsof iedeeen wordt gewurgd met een stuk touw of de kop ingeslagen door een stuk ijzer. Dit had voor mij wel iets uitgebreider gemogen. Beetje CSI achtig toegepast op dejaren 40.

2. Ik heb al een paar een keer een misie voltooid terwijl ik niet het idee had dat ik alles uit de kast had gehaald. Er waren nog bewijsstukken over en soms had ik niet eens het gevoel de goede dader te hebben aangepakken.

3. De vragen de gesteld worden tijdens een interview vind ikniet niet altijd logisch. Al een paar keer heb ik vollop bewijs verzameld, maar de vraag die daar toe moet leiden komt niet te pas.de True, doupt en lie rectie levert ook niet altijd het geweste restultaat op. Ik vind het zo nu en dan niet consequent overkomen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb ook al de nodige zaken gedaan, zal ergens halverwege zijn denk ik. De oproepen heb ik 10/40 gedaan. Ik vind alles prachtig uitgewerkt. De wereld ziet er weer ontzettend goed uit (al is er iets minder interactie tussen jou en die omgeving, minder als in GTA/RDR imho). Werking van de game is goed doordacht en duidelijk; zo met dat notitieblok, het bekijken van spullen etc. Grafisch en de animaties vind ik ook helemaal top.

De ondervragingen zijn behoorlijk lastig, ik merk dat ik daar vaak fouten maak en soms maar de helft goed heb. Achteraf zie je ook niet welke vragen je fout had, dus het is moeilijk om jezelf daarin te verbeteren.

Wat mij alleen tegenvalt is de moeilijkheidsgraad, het is allemaal wel erg gemakkelijk. Uiteindelijk lijk je elke zaak op te lossen. Je begint op één locatie, daar verzamel je bewijs en namen van personen, door daarheen te gaan breidt je verder uit en uiteindelijk kom je op een punt dat je alle betrokken personen hebt en is het een kwestie van afstrepen. De hele volgorde waarin je dit alles doet lijkt niet uit te maken. En volgens mij ook niet hoe je de antwoorden beoordeelt. Het lijkt wel alsof je uiteindelijk altijd met de dader eindigt en niet de mist in kunt gaan (los van een score achteraf). Al twijfel ik bij één zaak of ik de juiste persoon achter de tralies heb gedaan, maar volgens mij krijgt dat nog een vervolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Het is wel mogelijk om te zien welke vragen je goed of fout had, tijdens het stellen van de vragen kan er bij je notitieblok een kruis of een vinkje komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

OK thanks, even op letten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Uitgespeeld.

Vond het uiteindelijk maar een matig verhaal. Het is al met al toch een vrij onorigineel cliche verhaal.

Het spel an sich is erg goed, er had mijns inziens echter meer ingezeten. Hoogtepunt voor mij was de vice-desk. Hier vond ik de story ook op zijn hoogtepunt. Verder vond ik de sfeer en de stad geweldig. Gameplay zit ook goed, hoewel het vrij gemakkelijk is om vijf sterren in cases te halen wanneer je het truukje van de ondervragingen eenmaal doorhebt. Toffe game, enige grote minpunt vind ik dus het naar mijn mening wat beperkte verhaal.

Ik geef de game een 8.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
En vindt je de game een replay waardig, of gaat de game nu nooit meer gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik denk dat er gezien de grootte van de stad genoeg DLC aankomt.
Misschien wel zelfs weer één met een volledige verhaallijn maar een andere detective ofzo :)

ben inmiddels bezig bij de bokswedstrijd

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Ik moet wel zeggen, bepalen of iemand liegt doe ik eigenlijk zelden op basis van de (overigens voortreffelijke!) gezichtsuitdrukkingen :? Als ik daar op af ga, ga ik 9/10 keer gigantisch de fout in. Ik bepaal op basis van de vraag en antwoord of ik daar passend bewijs bij heb. Zo ja, Lie en bewijs kiezen. Zo nee, klinkt het aannemelijk dan Truth, anders Doubt. Dat werkt voor mij op dit moment beter.
GAIAjohan schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:27:
[...]

Deze missies zijn juist heel logisch nadenken.
spoiler:
Soms vind je je antwoord zelfs in de beschrijving van de landmarks ;)

Tot nu toe vind ik deze missies niet eens zo moeilijk. Ik vind de ondervragingen veel moeilijker.
Wellicht komt het omdat ik hints nog aan hebt staan, maar bij mij vond Cole na een aantal minuten doelloos rondrijden altijd zelf de oplossing. Ik heb er denk ik 2 zelf gevonden, de rest kwam hij zelf mee aanzetten.
Was ik ook wel erg blij mee, ik heb lang niet alle landmarks gevonden nog

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
BM schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:25:
Ik moet wel zeggen, bepalen of iemand liegt doe ik eigenlijk zelden op basis van de (overigens voortreffelijke!) gezichtsuitdrukkingen :? Als ik daar op af ga, ga ik 9/10 keer gigantisch de fout in. Ik bepaal op basis van de vraag en antwoord of ik daar passend bewijs bij heb. Zo ja, Lie en bewijs kiezen. Zo nee, klinkt het aannemelijk dan Truth, anders Doubt. Dat werkt voor mij op dit moment beter.

[...]

Wellicht komt het omdat ik hints nog aan hebt staan, maar bij mij vond Cole na een aantal minuten doelloos rondrijden altijd zelf de oplossing. Ik heb er denk ik 2 zelf gevonden, de rest kwam hij zelf mee aanzetten.
De benodigde landmarks staan in dat geval gewoon achter een vraagteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
GAIAjohan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:31:
[...]

De benodigde landmarks staan in dat geval gewoon achter een vraagteken
Hmmz, is dat zo? De paar vraagtekens die ik bekeken had gaven alleen aan 'hidden vehicle'. Vanavond eens verder kijken :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:24
Heb het nu een paar uurtjes gespeeld en heb de volgende conclusie:

In eerste instantie lijkt het op GTA of Mafia maar dat is het absoluut niet. Hoewel je overal heen kunt rijden mist het toch de echte vrijheid. Ik denk vooral omdat je nu de good guy moet spelen. >:)
De missies zijn zoals al eerder in dit topic aangegeven erg voorgekauwd.
Grafisch vind ik het gewoon er eg goed uitzien. Er is gelet op veel details.
Dit spel speel je één keer en daarna niet meer. Gta wil ik nog wel eens spelen en dan gewoon wat rondcrossen met de politie achter me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
BM schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:29:
[...]

Hmmz, is dat zo? De paar vraagtekens die ik bekeken had gaven alleen aan 'hidden vehicle'. Vanavond eens verder kijken :)
Jup, ik had ook een aantal benodigde landmarks nog niet gevonden, die stonden uiteindelijk onder een vraagteken tijdens die case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jorn1986 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:13:
En vindt je de game een replay waardig, of gaat de game nu nooit meer gespeeld worden?
Ik ga nog wel proberen alle cases op vijf sterren te krijgen in iedér geval.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:26:
[...]

Ik ga nog wel proberen alle cases op vijf sterren te krijgen in iedér geval.
Precies, daarom alleen al replaywaardig. Verder niet echt. Nadat je deze game op 100 procent hebt zul je hem niet snel meer opstarten tenzij ze toffe DLC uitbrengen met een aantal grote cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:23:
Tijdens deze missie moet je zelf op zoek naar een locatie

spoiler: Homicide: The Quarter Moon Murders
Echt niet te doen, hoe vind je in godsnaam een plek in zo'n grote stad. A cave with flowers, could be a painting.

Ik heb het maar opgezocht.

spoiler: Antwoord van de lokatie
Hall of Records:

The Los Angeles County Hall of Records is a location in L.A. Noire. It is located west of the City Hall. North on Broadway from 1st st. The central police station is near.

En vervolgens nog een locatie
spoiler:
Los Angeles Public Library is a location and a landmark in L.A. Noire. The Library is located at 630 W. 5th St. between Flower and Grand in Downtown, Los Angeles.
BM schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:25:
wauw dat wist ik niet eens. Ik heb ze allemaal zelf gevonden adhv die gedichten. Het spreekt redelijk voor zich,
spoiler:
Meestal kan je aan het plaatje, of de beschrijving van de landmark al zien wat ze in het gedicht bedoelen. Plus dat Cole precies de zin uit het gedicht voorleest die van toepassing is, en niet het hele gedicht. Daarna ff je map openen en scrollen naar de landmarks en je vind ze zo...

Ik zoek bewust helemaal niets op op youtube, want in mijn ogen ga je dan de essentie van de game voorbij. De main thing van L.A. Noire is zoeken naar clues en mensen ondervragen. Als ik dan wat op ga zoeken dan voelt het een beetje als een machine. Misschien bij PT2 als ik alles 5 sterren wil hebben. Maar eerste keer geniet ik gewoon nog van alles zelf uitvogelen 8) maar goed, ieder ze eigen ding....

Overigens vind mijn vriendin het ook geweldig. Ze zit gewoon naast me beetje mee te speculeren over de clues en of iemand liegt :P We spelen dan ook zonder trillen en geluid etc... Dat maakt het een stuk leuker imo. Ze ziet het als een soort film die alleen veel langer dan 1,5 uur duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan, denk ik, mijn laatste homicide case bezig met iid de landmark clues. De sfeer is geweldig en je wilt na een case vooral aan de volgende beginnen maar eerlijk gezegd vind ik het jammer dat de cases wel enorm lineair zijn. Je kunt bijvoorbeeld niet terug naar een eerdere locatie om de barman nog eens een vraag te stellen. Je moet het echt gelijk goed hebben. Dat doet voor mij een beetje afbreuk aan het speurwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Ik ga hem over een paar uur ook aanschaffen. Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:23:

1. Tot nu toe zijn alle zaken redelijk eentoning. Het lijkt wel alsof iedeeen wordt gewurgd met een stuk touw of de kop ingeslagen door een stuk ijzer. Dit had voor mij wel iets uitgebreider gemogen. Beetje CSI achtig toegepast op dejaren 40.

2. Ik heb al een paar een keer een misie voltooid terwijl ik niet het idee had dat ik alles uit de kast had gehaald. Er waren nog bewijsstukken over en soms had ik niet eens het gevoel de goede dader te hebben aangepakken.
Dan staat jou nog een verassing te wachten. Ik zeg; speel rustig verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Ik denk dat ik wel een idee heb waar het verhaal heen gaat...

Echter soms begrijp ik niets van de keuzes die je kan maken bij ondervragingen.
Zoals die case waar ik nu mee bezig ben (maldonado, met dat bloedspoor wat uiteindelijk tot op het dak loopt). Ik ga naar haar verblijf adres en spreek daar een oudere vrouw, die oude vrouw geeft netjes antwoorden en verteld voor mijn gevoel de waarheid, dus ik geef aan de ze steeds de waarheid spreekt. Blijkt dat ik maar 1 van de 4 vragen goed had, het lijkt me niet dat ze liegt maar is het dan de bedoeling dat je vaker twijfel uitspreekt ofzo? Dat is niet helemaal duidelijk, ik kies alleen Lie als ik bewijs daarvoor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Unbreukable schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:59:
Ik denk dat ik wel een idee heb waar het verhaal heen gaat...

Echter soms begrijp ik niets van de keuzes die je kan maken bij ondervragingen.
Zoals die case waar ik nu mee bezig ben (maldonado, met dat bloedspoor wat uiteindelijk tot op het dak loopt). Ik ga naar haar verblijf adres en spreek daar een oudere vrouw, die oude vrouw geeft netjes antwoorden en verteld voor mijn gevoel de waarheid, dus ik geef aan de ze steeds de waarheid spreekt. Blijkt dat ik maar 1 van de 4 vragen goed had, het lijkt me niet dat ze liegt maar is het dan de bedoeling dat je vaker twijfel uitspreekt ofzo? Dat is niet helemaal duidelijk, ik kies alleen Lie als ik bewijs daarvoor heb...
Inderdaad, je zegt twijfel als je vermoed dat ze liegt maar geen bewijs hebt. In het geval van dat oude vrouwtje:

spoiler:
Loog ze over de inbraak, volgens mij moest je het raam als bewijs geven en loog ze over het feit dat het slachtoffer geen andere sierraden had (foto op de kamer als bewijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook onschuldige mensen kunnen zaken achterhouden

En zwaar schuldige mensen kunnen ook wel eens de waarheid spreken

Duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
DaFrenk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Inderdaad, je zegt twijfel als je vermoed dat ze liegt maar geen bewijs hebt. In het geval van dat oude vrouwtje:

spoiler:
Loog ze over de inbraak, volgens mij moest je het raam als bewijs geven en loog ze over het feit dat het slachtoffer geen andere sierraden had (foto op de kamer als bewijs).
Hmmm ja maar dat zegt toch niet dat die oude vrouw dat ook weet omdat Phelps
spoiler:
toevallig een foto heeft gezien waarop ze dat armbandje om heeft terwijl later blijkt dat ze die NOOIT draagt en pas 2 maanden een kamer huurt bij die oude vrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net de eerste case van de Vice desk gedaan, en ik dacht, laat ik eens de cases op zich beoordelen! Met spoilers uiteraard.

Patrol desk:
spoiler:
Niet veel te zeggen hier. Zo doet Rockstar het altijd: je laten leren door te spelen.

Traffic desk:
spoiler:
Hier geldt hetzelfde voor als voor de Patrol desk. Dit keer wordt je een beetje in het diepe gegooid.

Homicide desk:
spoiler:
Nu begint het interessant te worden. Je merkt dat de cases in deze desk niet meer los van elkaar staan. Zeker ook omdat jij en je partner het steeds over een zekere 'Werewolf' hebben. Elke case lijkt op de vorige: een vrouw, gewurgd, in elkaar geslagen met een pijp, en de meesten met een boodschap. Elke vrouw heeft problemen, en elke keer is er weer een bar in het spel waar het slachtoffer voor de moord nog is geweest. Ook valt het op dat er altijd genoeg verdachten zijn, en het bewijsmateriaal ligt recht voor je voeten. Toen bij de laatste case duidelijk werd gemaakt dat alle moorden door de 'Werewolf' waren gemaakt, kwam dat als een verassing, maar toch ook niet. Cole liet vaak genoeg weten dat hij twijfelde of ze wel de goede moordenaars hadden opgesloten. Dit is iets waar ik me wel een beetje aan ergerde, maar waarvan ik weet dat het niet echt anders kan. Doordat Cole steeds zegt wat hij denkt, heb je geen kans zelf na te denken. Want naast dat Cole het de hele tijd ter sprake liet komen, viel me zelf ook wel op dat er iets niet klopte. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik in een bepaalde case een barman ondervraagde, een temp. Het spel liet me die (expres :?) snel weer vergeten. Wel kwam hij een of meerdere keren weer aan bod bij de ondervraging van andere barmannen in andere zaken (zoals ik al zei, bij elke zaak was een bar betrokken). Toen dacht ik al: hier klopt iets niet. Ik had een vermoeden dat die barman wel eens de moordenaar kon zijn, maar zoals ik al zei, het spel deed me dat snel weer vergeten. Ik kwam er pas weer op toen ik de 'Werewolf' echt te pakken had. Doordat de 'Werewolf' zoveel ter sprake kwam, maar het spel toch ook probeerde je alle clues weer te laten vergeten, voelden de zaken niet 'af'. Je sloot wel elke keer iemand op (soms moest je zelfs kiezen, wat me echt aan het nadenken zette. Dat vond ik erg leuk), maar het voelde niet echt 'goed' aan, alsof er iets miste.

De laatste zaak was erg leuk. Het puzzelen naar landmarks was weer iets nieuws, en ook echt moeilijk. Een of twee had ik er zelf, andere heb ik gevraagd aan mijn partner (druk op X (Xbox360), en er komen best interessante dingen uit je partner - alleen een tip -), of kwam Cole zelf op, door zijn gedachten hardop uit te spreken. Dit kwam geen minuut te vroeg of te laat. Het spel liet me zelf nadenken, maar toen Cole zei waar ik heen moest dacht ik wel "eindelijk!". In de kerk werd het zelfs nog even spannend, zeker in dat huisje daarnaast en in de gangen onder de grond. De spanning werd versterkt door het feit dat ik de zwart-wit filter aan had staan (aanrader!). Het einde was een leuke kijk op hoe het in de realiteit gegaan is. De Black Dahlia-zaak is nooit opgelost, maar stel nou dat-ie wel opgelost is, maar dat het gewoon niet bekend mocht worden?

Een van de hoogtepunten van deze desk vond ik het volgen van het superlange bloedspoor in de Maldonado zaak!

The Black Caesar (zaak 1 van Vice):
spoiler:
Een aparte en totaal andere zaak dan die van de Homicide desk. Waar bij die desk de nadruk lag op de spanning, is die hier totaal weg naar mijn mening. Dat is niet erg, want in plaats daarvan is het veel 'swingender'. Neem als voorbeeld de achtervolgingen, begeleid door een leuk jazz-deuntje! Die deden me erg denken aan de allereerste trailer van LA Noire. Wel kwam het einde van deze zaak erg abrupt. Veel meer dan 'follow the trail' was het niet. Via gebruikers van drugs naar de 'big fish'. Wat wel leuk was, was de manier waarop ze de drugs verborgen; in het ijs :).

Hoogtepunt van deze zaak vond ik de achtervolgingen, begeleid door een fantastisch swingend deuntje!

Edit; wow, ik heb veel getypt! Lees het als je wilt, het hoeft niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister het spel uitgespeeld en wat een prachtspel!

Vooral het verhaal is super! Mooi om te zien hoe je al ontdekkende de puzzelstukjes in elkaar ziet vallen. De gefilmde gezichten geven wat mij betreft een grote meerwaarde. Karakters worden geloofwaardiger en realistischer. Er is meer emotie.

De veel gehoorde klacht dat de actie te simpel is stoort mij totaal niet. De actie zie ik als afwisseling op het speurwerk. Heel fijn dat je na 3 keer mislukken kan aangeven dat je de actie kan overslaan. Voor mij vergrootte dit het spelplezier. Het gaat mij om de verhaallijn en niet zozeer om het neerschieten van personen.

Daarnaast is de stad super mooi uitgewerkt. Geen straat is dezelfde. Ook het interieur van huizen vond ik prachtig. Voor mij gevoel klopt het ook. Een keukentje (met boodschappen, bestek, etc) , washok, woonkamer. Hier woont iemand.

Dit is toch wel het leuke computerspel die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:58:

De veel gehoorde klacht dat de actie te simpel is stoort mij totaal niet. De actie zie ik als afwisseling op het speurwerk. Heel fijn dat je na 3 keer mislukken kan aangeven dat je de actie kan overslaan. Voor mij
Dit vind ik ook een goede. Normaal gesproken kan dat de reden zijn voor mij om het spel aan de kant te gooien als ik na 10 keer een missie nog niet haal en het iedere keer weer opnieuw ingeladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:58:
Gister het spel uitgespeeld en wat een prachtspel!

De veel gehoorde klacht dat de actie te simpel is stoort mij totaal niet. De actie zie ik als afwisseling op het speurwerk. Heel fijn dat je na 3 keer mislukken kan aangeven dat je de actie kan overslaan. Voor mij vergrootte dit het spelplezier. Het gaat mij om de verhaallijn en niet zozeer om het neerschieten van personen.
die optie heb ik onmiddelijk uitgezet. Ten eerste is de actie idd vrij simpel en ten tweede vind ik het een beetje gaar om al die hulpmiddelen te gebruiken. Ik ben blij dat het iig een optie is, en geen verplichting. Want als je alle hulpmiddelen aanzet wordt je imo wel iets teveel bij het handje genomen.

Ik heb alles uitgezet, geen hoge tonen bij een clue, geen optie om actie over te slaan, en geen trillen als ik bij een clue ben. Anders wordt het allemaal een beetje machinaal dan zit er geen uitdaging meer in in mijn ogen.

Het is me dus ook al regelmatig voorgekomen dat ik een bierflesje oppik en dat cole dan iets in de trant van "circumstantioal" oid zegt.

Als je alles aan heb staan rijd je eigenlijk alleen van A naar B, om vervolgens bij B rond te lopen tot je controller trilt, vervolgens moet je met iemand vechten, gaat dat 3x fout en kan je dat ook doorklikken... Dan kijk ik wel een film daar gaat het ook automatisch. Uitdaging is de essentie van gaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb een vraag over de film reels, waar kan ik die terug vinden?
Verder heb ik nog een vraag over een case;

spoiler:
Die zaak waar het meisje abused is door die filmproducent, daar in die kamer achter die spiegel zit nog een geheime ruimte, hoe kom ik daar???

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

@FragNeck: buitenom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:13:

spoiler:
Die zaak waar het meisje abused is door die filmproducent, daar in die kamer achter die spiegel zit nog een geheime ruimte, hoe kom ik daar???
spoiler:
ga naar buiten en ga linksaf...op gegeven moment kun je naar een muur kijken. Met hints aan, gaat je controller ook trillen

Iemand trouwens opgevallen dat Jon Cryer (AKA Alan Harper) in de game zit?? ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:13:

spoiler:
Antwoord op case-vraag:
spoiler:
Buiten, waar die shrunken heads worden gemaakt, staat een schilderij dat doet lijken alsof de ruimte waar je op dat moment bent groter is dan-ie eigenlijk is (er zit diepte in het schilderij, als je snapt wat ik bedoel). Loop daarheen en druk op A/kruisje.

Voortaan even zeggen over welke case je het hebt, dan weten wij of we de spoiler tekst moeten lezen of niet. Het gaat hier om 'The Fallen Idol'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

Stel ik verneuk een ondervraging van een bepaalde case waardoor ik 0/3 questions correct heb.
Hoe kan ik dit simpel overnieuw doen?

Restart begint heel je case overnieuw, en moet je een half uur of meer overnieuw doen.

Elke x als ik opstart om verder te gaan, heb ik het idee dat ik 1 stukje terug begin (Meer mensen dit opgevallen)
Kan ik heir iets mee of gewoon heel de case overnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
RMX schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:23:
Stel ik verneuk een ondervraging van een bepaalde case waardoor ik 0/3 questions correct heb.

Restart begint heel je case overnieuw, en moet je een half uur of meer overnieuw doen.

Elke x als ik opstart om verder te gaan, heb ik het idee dat ik 1 stukje terug begin (Meer mensen dit opgevallen)
Meestal als je bij een nieuwe locatie komt slaat de game aan het auto-saven misschien dat je die save point opnieuw in kunt laden??
weet ik niet zeker daar ik het nog niet geprobeerd heb.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:18:
[...]

Antwoord op case-vraag:
spoiler:
Buiten, waar die shrunken heads worden gemaakt, staat een schilderij dat doet lijken alsof de ruimte waar je op dat moment bent groter is dan-ie eigenlijk is (er zit diepte in het schilderij, als je snapt wat ik bedoel). Loop daarheen en druk op A/kruisje.

Voortaan even zeggen over welke case je het hebt, dan weten wij of we de spoiler tekst moeten lezen of niet. Het gaat hier om 'The Fallen Idol'.
Over 'The Fallen Idol'.

spoiler:
Dat klopt, dat weet ik, die zaak is ook opgelost, maar in die geheime ruimte zit nog een gat in de muur, waar je het een en ander ziet liggen, je kan er alleen niet bij. Aan de buitenkant zie je alleen een flesje bier liggen, en een raam, maar je kan dus niet in die geheime ruimte die in die geheime ruimte zit ... Dat bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Over 'The Fallen Idol'.

spoiler:
Dat klopt, dat weet ik, die zaak is ook opgelost, maar in die geheime ruimte zit nog een gat in de muur, waar je het een en ander ziet liggen, je kan er alleen niet bij. Aan de buitenkant zie je alleen een flesje bier liggen, en een raam, maar je kan dus niet in die geheime ruimte die in die geheime ruimte zit ... Dat bedoel ik
Fallen Idol:
spoiler:
Sorry, ik volg je niet meer? Als je door het gat in de geheime ruimt kijkt(waar die video-camera op gericht staat), zie je de ruimte waar die spiegel zat. Je kijkt als het ware door de spiegel heen (one-way mirror, zoals in verhoren wordt gebruikt). Die spiegel zit daar om te verbergen dat er een gat in de muur zit. Haal de spiegel weg, en je kan in de geheime ruimte kijken waar de video-camera staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
L1nt schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:17:

Iemand trouwens opgevallen dat Jon Cryer (AKA Alan Harper) in de game zit?? ;)
Die had ik niet gezien, wel Greg Grunberg(Parkman van Heroes) en Brian Krause(Charmed) en die jankmuil vriend van Francis in Malcolm in The Middle die hem naar Alaska krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:34:
[...]

Fallen Idol:
spoiler:
Sorry, ik volg je niet meer? Als je door het gat in de geheime ruimt kijkt(waar die video-camera op gericht staat), zie je de ruimte waar die spiegel zat. Je kijkt als het ware door de spiegel heen (one-way mirror, zoals in verhoren wordt gebruikt). Die spiegel zit daar om te verbergen dat er een gat in de muur zit. Haal de spiegel weg, en je kan in de geheime ruimte kijken waar de video-camera staat.
spoiler:
Er zit nog een ruimte in die verborgen kamer, naast het bedje / bankje aan de rechterkant van dat ding zit een muur met een aantal bakstenen er uit, daar kun je ook 'in' kijken, en zie je nog een deurklink en iets liggen, wat weet ik niet maar er zit wel degelijk iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

John Noble (Walter) van Fringe heb ik ook al gezien als projectontwikkelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HamburgerHenk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Die had ik niet gezien, wel Greg Grunberg(Parkman van Heroes) en Brian Krause(Charmed) en die jankmuil vriend van Francis in Malcolm in The Middle die hem naar Alaska krijgt.
En die kerel van Vice, die Roy, is dat Johnny Knoxville?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Ik heb LA Noire gisteren uitgespeeld, het is een leuke gamr maar ik heb wel flink wat kanttekeningen.
- LA is schitterend gemaakt, alleen er is niets te doen. Ik heb er wat uurtjes in rond gelopen en je hoort wel de GTAesque conversaties van de burgers. Alleen wat rondrijden en de sidequests doen. Die wel leuk zijn, maar er is geen echte keuze. Je moet bijv een dader subdue-en maar je kan hem alleen neer schieten. Dat vind ik jammer. Ik zou graag willen kiezen of ik mss bij de dader kan komen en hem dan toch oppakken.
- Verhaal is opzich wel goed, maar
spoiler:
Cole komt twee, drie keer in de Blue Room en meteen gaat hij vreemd.

spoiler:
Jammer dat je de BD murderer niet kan oppakken

spoiler:
Het einde vind ik ook erg jammer want dan lijkt ineens dat Tex alles heeft gedaan.

spoiler:
Je moet alles onderzoeken, interviewen en dan is het einde 'ineens' alleen maar schieten

Volgens de Film Noir kenners is dit een goed noir verhaal. Maar ik vond het einde toch erg teleurstellend.
Ik zou persoonlijk ook een optie willen waarbij je niet een hele case overnieuw doet maar waarbij je ook de keuze hebt om een interview of een charge overnieuw kan doen.

Al met al is het een leuk spel, maa dan hoop ik wel dat de DLC veel gaat toevoegen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De game is ook helemaal niet gemaakt als freeroamer, en zo moet je 'm ook niet spelen. Ik vind het persoonlijk al bijzonder dat Bondi heel L.A. heeft nagemaakt, terwijl dit verder eigenlijk helemaal niet nodig was. Wat ik nu meestal dan ook doe, is mijn partner laten rijden, net als dat ik in GTA vaak een taxi pakte. Dat rijden heb je na een half uurtje ook wel gezien.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:54:
Heb nu net de eerste case van de Vice desk gedaan, en ik dacht, laat ik eens de cases op zich beoordelen! Met spoilers uiteraard.

*Grote zwarte spoilervlakken*
Spoiler hoef je in principe alleen te gebruiken als je dingen uit het verhaal verklapt. Met uitzondering van het Homicide stukje is het gebruik van de tags volstrekt onnodig.

[ Voor 156% gewijzigd door bram1984 op 23-05-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:33:
De game is ook helemaal niet gemaakt als freeroamer, en zo moet je 'm ook niet spelen. Ik vind het persoonlijk al bijzonder dat Bondi heel L.A. heeft nagemaakt, terwijl dit verder eigenlijk helemaal niet nodig was. Wat ik nu meestal dan ook doe, is mijn partner laten rijden, net als dat ik in GTA vaak een taxi pakte. Dat rijden heb je na een half uurtje ook wel gezien.

[...]

Spoiler hoef je in principe alleen te gebruiken als je dingen uit het verhaal verklapt. Met uitzondering van het Homicide stukje is het gebruik van de tags volstrekt onnodig.
Je denkt dat heel LA Noire nabouwen een beetje overbodig is, maar zoals met veel dingen: je weet pas wat je mist, als het er niet is!

Wat ik wil zeggen is dat het helpt voor de sfeer, om je echt mee te trekken in het verhaal.

Over die spoiler-tags, ik doe ze altijd maar voor de zekerheid, zeker bij games als deze waar het verhaal zo centraal staat. Bovendien vind ik dat de Black Caesar case wel degelijk spoilers bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:33:

Vanuit sociaal aspect gewoon spoilertags gebruiken.
Wat jij geen spoiler vind, vind een ander misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het halve topic staat vol met zwarte balken, terwijl er in de helft van de gevallen helemaal niets interessants in staat. Een spoiler is iets wat de volgende reactie opwekt: GVD had je niet ff spoiler tags kunnen gebruiken? Ik ben nog niet zover, en nu weet ik al dat Cole een SM bunker onder z'n huis heeft en een anale fixatie heeft (rustig mensen, dit verzin ik ter plekke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:58:
Het halve topic staat vol met zwarte balken, terwijl er in de helft van de gevallen helemaal niets interessants in staat. Een spoiler is iets wat de volgende reactie opwekt: GVD had je niet ff spoiler tags kunnen gebruiken? Ik ben nog niet zover, en nu weet ik al dat Cole een SM bunker onder z'n huis heeft en een anale fixatie heeft (rustig mensen, dit verzin ik ter plekke).
Het is een story-driven game.....om de plezier van anderen niet te verpesten zijn de meesten hier sociaal genoeg om spoilers te gebruiken.
Dat het jou geen ene moer interesseert betekend niet dat dat de algemene opinie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Met deze engine is het volgens mij ook best gemakkelijk om een moderne 'csi' game te maken met dezelfde setting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Het is een story-driven game.....om de plezier van anderen niet te verpesten zijn de meesten hier sociaal genoeg om spoilers te gebruiken.
Dat het jou geen ene moer interesseert betekend niet dat dat de algemene opinie is.
Gewoon zoveel mogelijk spoilers gebruiken, als je er maar bij zet wat er in de spoiler staat. Anders weet iemand niet of-ie 'm wel of niet moet lezen. Ze doen geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Over 'The Fallen Idol'.

spoiler:
spoiler: The Fallen Idol
Je bedoelt dat gat op de andere wand waar geen camera op gericht is? Als je links naast die soundstage gaat, zit er nog een deur die naar een toilet gaat met ook een spiegel. Dat is niet echt een geheime ruimte maar kan wel vanuit de geheime ruimte bekeken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
L1nt schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Moeilijk hè, lezen?

Ik zeg dat er niets interessants m.b.t. het spoilen van de verhaallijn in staat, en niet dat ik het zelf niet interessant vind.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:09:
[...]

Gewoon zoveel mogelijk spoilers gebruiken, als je er maar bij zet wat er in de spoiler staat. Anders weet iemand niet of-ie 'm wel of niet moet lezen. Ze doen geen kwaad!
Daar ben ik ook voor, alleen helaas lang niet altijd het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:03:
Met deze engine is het volgens mij ook best gemakkelijk om een moderne 'csi' game te maken met dezelfde setting...
Zeker. Ondanks dat ik deze setting best cool vind denk ik toch vaak: Hoe vet zo een soort gelijke game zijn maar dan in een hedendaags of futuristisch jasje.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:24:

Moeilijk hè, lezen?

Ik zeg dat er niets interessants m.b.t. het spoilen van de verhaallijn in staat, en niet dat ik het zelf niet interessant vind.
Maar of er iets interessants m.b.t. het spoilen van de verhaallijn in staat, dat is is toch een mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
L1nt schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:18:
[...]

spoiler: The Fallen Idol
Je bedoelt dat gat op de andere wand waar geen camera op gericht is? Als je links naast die soundstage gaat, zit er nog een deur die naar een toilet gaat met ook een spiegel. Dat is niet echt een geheime ruimte maar kan wel vanuit de geheime ruimte bekeken worden
Ahh op die fiets! Thanks! Dat maakt het al wat duidelijker dan.
Ik kon er ook al niets over terug vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
FragNeck schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:03:
Ik zou wel graag een DLC-pakket met advanced cases oid krijgen. Gewoon cases waarbij je wél opnieuw kan beginnen als je bewijs mist of als je zegt dat iemand liegt terwijl dat niet zo is.

Ik vind de huidige verhaallijn en methodes prima, maar ik zou een soort advanced pakket wel leuk vinden. Beetje extra uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Phydomir schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Zeker. Ondanks dat ik deze setting best cool vind denk ik toch vaak: Hoe vet zo een soort gelijke game zijn maar dan in een hedendaags of futuristisch jasje.
Futuristisch detectivewerk kan je vinden in Heavy Rain: daar kan je een FBI-detective spelen voor een klein deel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Heb hem net een uurtje of 2 kunnen spelen en vind em erg gaaf :o. Zoals eerder al gezegd is het ondervragen van mensen erg lastig. Soms denk ik dat, als er heel luchtig over een onderwerp wordt gepraat, iemand liegt maar dat is dan niet zo. Ook een super gaaf sfeertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
stoofpeer schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:01:
Heb hem net een uurtje of 2 kunnen spelen en vind em erg gaaf :o. Zoals eerder al gezegd is het ondervragen van mensen erg lastig. Soms denk ik dat, als er heel luchtig over een onderwerp wordt gepraat, iemand liegt maar dat is dan niet zo. Ook een super gaaf sfeertje :D
Hier hetzelfde, vind het een zeer gave setting, ben nu net bij de 1e case als je traffic cop word.
Ben ik de enige die de mist in ging bij de ondervraging?? Er stond inderdaad wat je moest drukken, maar ik vond het blijkbaar niet logisch genoeg.

Straks maar weer proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
klaasvd79 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:33:
[...]

Hier hetzelfde, vind het een zeer gave setting, ben nu net bij de 1e case als je traffic cop word.
Ben ik de enige die de mist in ging bij de ondervraging?? Er stond inderdaad wat je moest drukken, maar ik vond het blijkbaar niet logisch genoeg.

Straks maar weer proberen:)
spoiler:
Haha, ja daar werd ik ook meerdere keren gewezen en ik wist niet dat je moest doen wat er werd vermeld daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
GAIAjohan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:40:
[...]

spoiler:
Haha, ja daar werd ik ook meerdere keren gewezen en ik wist niet dat je moest doen wat er werd vermeld daar :+
Ohw gelukkig, ik denk als het hele zo gaat, dan haal ik de 100uur wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:23:

Gewoon gelijk Quit en resume. Bij ondervragingen na dat je clues hebt lopen zoeken, moet je weer die clues zoeken maar goed je weet waar ze zijn dus das een kleine moeite. Bij ondervragingen op het politie bureau begin je gewoon gelijk weer bij de ondervragingen.

Ik persoonlijk heb geen zin om dit steeds opnieuw te doen en vervolgens de vraag die na de vraag die ik fout had ook weer fout te doen en weer te moeten "restarten". Gebruik guides om te checken of het antwoord wat ik wil geven klopt. Fuck uitdaging ik wil dat verhaal weten! Haha. En speel meestal na wat hollandse groente gerookt te hebben en dat draagt niet echt bij aan mn concentratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:20

Draven

It wasn't me

Nu ook weer even bezig in La Noire, ik vind het een verfrissende game. Weer eens wat anders dan de standaard actie game.
Daar moet ik wel bij zeggen dat de sfeer en de verhaallijn om het spel heen daar zeker in meewerken.. Elk case is een beetje hetzelfde; je vind bewijs, je ondervraagt verdachten en je probeerd het geheel te linken en je hebt je case. Toch wordt het geheel niet vervelend door de side missions en het verhaal waarmee het allemaal in elkaar steekt. Af en toe de juiste antwoorden kiezen is lastig, maar meestal het ene zinnetje waarmee je de 'ondervraging' kan starten geeft al een hint naar het juiste bewijsmateriaal. Al snap ik af en toe niet welk bewijs ik waar in moet zetten.
Ben nu bezig in de case dat je de locaties moet zoeken, en het is wel even puzzelen af en toe.. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik nog niet alle Landmarks ontdekt heb.

Heb het maar even in een spoiler gezet, alhoewel ik niet weet of het klopt
spoiler:
Ik heb al een tijdje het gevoel dat de barkeeper uit een van de eerste missies, diegene die als 'invalkracht' in kroegen over de hele stad werkt de moordenaar is. Alle vrouwen zijn in een kroeg geweest, en in een v/d missies krijg je de opmerking dat er een invalkracht aan 't werk was de avond dat ze in de kroeg was. (net als in een v/d eerste cases)
Toch vindt ik telkens weer bewijsmateriaal wat in de richting van de echtgenoot/[andere kennis van slachtoffer] wijst.
Ook heb ik een hint gekregen over een bruine Ford, maar hier heb ik nog niets mee kunnen doen

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:35:
[...]Greg Grunberg(Parkman van Heroes)
Aah.. Ik herkende hem al maar wist niet meer waarvan. Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Draven schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:06:

spoiler:
Ik heb al een tijdje het gevoel dat de barkeeper uit een van de eerste missies, diegene die als 'invalkracht' in kroegen over de hele stad werkt de moordenaar is. Alle vrouwen zijn in een kroeg geweest, en in een v/d missies krijg je de opmerking dat er een invalkracht aan 't werk was de avond dat ze in de kroeg was. (net als in een v/d eerste cases)
Toch vindt ik telkens weer bewijsmateriaal wat in de richting van de echtgenoot/[andere kennis van slachtoffer] wijst.
Ook heb ik een hint gekregen over een bruine Ford, maar hier heb ik nog niets mee kunnen doen
spoiler:
Haha ik had dat idee ook al. Ook ben ik ook al een paar keer de bijrol acteur Bob Clendenin tegen gekomen (in verschillende gedaantes), misschien dat deze er ook mee te maken heeft.

Ik kwam hem al eens tegen als zwerver en al twee keer als klant in een bar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sharon Stone! :9 als Duitser! :X
en Kurt Fuller (in Slip of the Tongue)
En Mark Bishop uit The Fallen Idol herkende ik ook, maar geen idee wat zijn naam is.

In vrijwel elke case herken ik wel iemand. Dat vind ik ook echt helpen bij het verhaal.

Tot nog toe vind ik het echt een fantastisch spel. Het enige minpuntje vind ik de car handling. Die banden hebben echt teveel grip. Volgas de bocht door is makkelijk te doen. Ik ben tot nog toe maar 1 auto tegengekomen die een klein beetje uitbrak.... Al die dikke amerikanen hebben achterwielaandrijving en met geen enkele kan ik driften..... :'(

Tot nog toe heb ik iig 72 van de 95 auto's... Nog 5 hidden cars te gaan en verder van alles en nog wat...
Kwam ook nog een bulldozer tegen, maar daar kan je helaas niet in rijden...

Trouwens hier op de X360 een enkele keer last van framerate drops. En hier en daar bugs... zoals door elkaar rijdende auto's. Ik denk wel dat de graphics op de 360 beter kunnen... Hopelijk wordt in dit opzicht GTA V beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Sharon Stone? Die zit er niet in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik vind die vice agent met dat overdreven pak in de traffic wel lijken op robbie williams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Jobbie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:27:
Trouwens hier op de X360 een enkele keer last van framerate drops. En hier en daar bugs... zoals door elkaar rijdende auto's. Ik denk wel dat de graphics op de 360 beter kunnen... Hopelijk wordt in dit opzicht GTA V beter.
Merk dat soms ook... rijd je een straat in moeten sommige dingen nog gerenderd worden.
Het is maar een fractie van een seconde maar je ziet het wel.
Verder niets dan lof over de grafische wergave hoor. :) Ik ben nu eenmaal een pietlult in grafische weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Artwido schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Merk dat soms ook... rijd je een straat in moeten sommige dingen nog gerenderd worden.
Het is maar een fractie van een seconde maar je ziet het wel.
Verder niets dan lof over de grafische wergave hoor. :) Ik ben nu eenmaal een pietlult in grafische weergave.
Ik heb beide versies geprobeerd, de X360 (niet officieel...) en de PS3 versie, de gekochte BluRay CD.
Ik merk wel een enorm verschil in de graphics, met name de textures en de belichting is een stuk mooier op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

HamburgerHenk schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:36:
Sharon Stone? Die zit er niet in toch?
Ja, in de intro van de missie na The Fallen Idol speelt ze die Duitse zangeres. Geen idee hoe die missie heet, want toen zette ik 'm uit..... :P

de graphics op de X360 vind ik er goed uitzien. auto's zijn mooi, de overgang van je boekje naar de omgeving is ingame en geweldig! (rechter stick omlaag als je in je boekje kijkt... zie je de "verdachte". Het gaat zó vloeiend). En dan heb ik het nog niet eens over de gezichtsuitdrukkingen. Dit is echt ongeëvenaard in een game en verdiend alleen daar al lof voor...! Het is vaak zo levensecht dat ik de gedachte van een film kreeg.

Ik heb wel vaker niet echt haperingen, maar gewoon lage framerate. Zet maar eens je auto overdwars stil op de weg. Moet je op letten hoeveel impact dat heeft als er 2 rijen van 10 auto's in de straat staan... Kan iemand dit eens met een PS3 proberen?

Verder heeft ook dit spel last van elke sandbox game: op hoge snelheid langdurig recht uit rijden, resulteert in slechte textures en pop-up. Al is dit niet zo erg als oude GTA's (San Andreas bijv) valt het nog wel op...

Maar dan nog... de graphics vind ik voor dit spel erg goed... de details zijn perfect waardoor je op straat de kogelhulzen ziet liggen... B) en je het bloed bijna kan ruiken... :Y)

Dit gecombineerd met de gameplay (vernieuwend), cast, voice acting, acteren anzich, muziek en verhaal maakt dit spel een juweeltje. Opzeker een 9 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Jobbie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:07:
[...]

Ja, in de intro van de missie na The Fallen Idol speelt ze die Duitse zangeres. Geen idee hoe die missie heet, want toen zette ik 'm uit..... :P
Dat is Elsa Lichtman, en die wordt gespeeld door Erika Heynatz

Sharon Stone speelt niet in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Damn, die lijken erg op elkaar.... en misschien een beetje wishfull thinking? :)

En zeg nou zelf... lijkt wel een beetje op Sharon Stone, toch...
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/lanoire/images/4/4a/Elsa.png

hmmm... zo groot misschien ook niet.... maar het was ook donker waar ik dr zag! :p en ze was opgemaakt! En dronken! ;)

[ Voor 86% gewijzigd door SqueakyClean op 24-05-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

It's a trap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Valt best mee toch:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/13271o1G210S1x0Z2c1I/Erika-Sharon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik wat biertjes op heb zie ik dat verschil echt niet meer 8)7

Edit: Shit he ik zie nu op imdb pas dat Sharon Stone al 53 is. Ik hoop maar dat me vriendin er ook nog zo uit ziet als ze 53 is :P

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 24-05-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ga er maar niet van uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha nee daar zal best een geld in zitten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Laatst online: 11-09 16:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Bij mij liep het spel gisteren vast toen 1 van de vluchtende tegenspelers te voet niet over een hek klom maar vast liep tegen het hek (volgens mij die macaffrey)... ik kreeg mijn PS3 niet eens meer naar het hoofdmenu en moest het systeem echt uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Met deze gameplay heb je me overgehaald om de game te kopen. Waaaaauw :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanWilder
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-04-2023

VanWilder

Dev @ Eurocontrol

Hehe, ik deed net 't zelfde op die plek :p.

Ben nu bezig met de tweede vice case.

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
net me eerste case verpest, baal dan toch wel ergens een beetje in deze game, je wilt het gewoon goed afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Sn0wblind schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 01:18:
net me eerste case verpest, baal dan toch wel ergens een beetje in deze game, je wilt het gewoon goed afronden.
Heb ik ook wel eens, ga later de cases nog wel eens overnieuw doen. Merk wel dat ik er steeds beter in word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ik vind ze echt 2 druppels water....

Erika heeft een wat smaller gezicht en Sharon is gewoon echt een super mooie vrouw...!

maar het was dus wishfull thinking... ;(

Is er trouwens ergens een cast lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Jobbie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:44:

Is er trouwens ergens een cast lijst?
Ik weet alleen dat ze voor Cole Phelps de acteur Aaron Staton hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Dat zijn de personen die een karakter hebben ingesproken. Niet hun gezicht hebben gebruikt op de eerste acteur na dan.
Voorbeeld: Achter acteur Ned Vaughn staat de naam Captain Gordon Leary

De eerste foto is van Ned Vaughn en de tweede die van Gordon Leary:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lY9Zct3t0RiNLX7TBU3faZf7/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.giantbomb.com/uploads/10/107058/1723024-la_noire_screenshots_1_.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Artwido op 25-05-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Die 2e is geen leary hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Volgens mij ook niet...
Dit is Gordon Leary
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/lanoire/images/9/95/James_Donnelly.jpg

Maar dat bedoel ik trouwens... Er zitten zoveel bekende gezichten in het spel... dat geeft het m.i. een hoog blockbuster gehalte.

Thanks voor de IMDb link!

[ Voor 21% gewijzigd door SqueakyClean op 25-05-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
ze hebben ook John Noble gebruikt o.a. bekend van de tv serie Fringe:

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTUwMDM3OTUwM15BMl5BanBnXkFtZTYwMjc5NjYy._V1._SX640_SY972_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Artwido schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:07:
[...]

Dat zijn de personen die een karakter hebben ingesproken. Niet hun gezicht hebben gebruikt op de eerste acteur na dan.
Voorbeeld: Achter acteur Ned Vaughn staat de naam Captain Gordon Leary

De eerste foto is van Ned Vaughn en de tweede die van Gordon Leary:
oh lol. ik ging er niet vanuit dat dat anders was... Heb je acteurs voor in je game, gebruik je alleen hun gezichten en/of stemmen.... Dat vind ik sowieso vaag in de relatie met Motionscan. Ze willen toch elke gezichtsuitdrukking gebruiken... Dan is het wel vaag om iemand anders de stem te laten doen. Dan klopt het gezicht nooit 100% met de stem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Lees eens naar boven, hij had gewoon vekeerd gegeven, ze doen ook gewoon de stem en het gezicht van die acteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Als je in de castlist kijkt dan klopt het allemaal. Iedereen gebruikt zijn eigen gezicht en stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
ok mijn fout :) Ik had gegoogld op Captain Gordon Leary en kreeg betreffende foto als hit.
Dan is die lijst toch wel de lijst van gebruikte acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:30
Vraag mbt tweede missie als detective!

spoiler:
Gisterenavond bezig geweest met tweede missie als detective. Er was een bokser die op zijn eigen wedstrijd had gewed en er vervolgens met het geld vandoor ging. Zijn vriendin werd enigszins verdacht omdat zij zou moeten weten waar hij was. De missie eindige met het feit dat zij was neergestoken ( er was ook geschoten, maar schijnbaar niemand geraak?) De bokser mocht van de politie er vandoor gaan omdat hij de wet niet had overtreden. Hoewel ik alles clues had gevonden, kreeg ik maar 1 ster. Commentaar kwam er op neer dat ik zijn vriendin niet wist te redden. Ik heb werkelijk geen idee wat ik fout heb gedaan, maar is deze missie zo te spelen dat zijn vriendin het overleefd?

Ps. Ik rijd nogal als een brokken piloot. Heeft dit invloed op je rating?

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste