Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
janvanmil schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:28:
[...]

Bedankt!

[...]

Dit is eigenlijk wat ik bedoel. Hoe gedetaileerd is het geheel. Is er buiten de politie-missies nog wat te doen, te zien in de stad? Ik kan me bijvoorbeeld in RDR lang vermaken door gewoon doelloos rond te rijden en lopen. of her en der een random event etc te doen. Is dat hier mogelijk?
Zoals gezegd zijn er de main cases, en als je onderweg van punt naar punt bent mag je zo lang mogelijk rondcruisen als je wilt. Als je in je politieauto rijdt krijg je onderweg af en toe oproepen van het hoofdkantoor als er een streetcrime (die dus losstaan van de main cases) ergens opgelost moet worden. Je kunt zelf kiezen om het te accepteren of te negeren.

Daarnaast zijn er secret vehicles te vinden in de stad, maar cafetjes, restaurants, bowlinghallen etc. zul je niet vinden in LA. Het stoort mij ook totaal niet en zou imo ook niet echt in de vibe van de hele game gepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook geen last gehad van overheating oid. Na een uurtje of 4 spelen was de console niet eens echt warm. Wel merk ik dat de ps3 het maar net aan kan allemaal, al meerdere keren framedrops gehad.
Die gezichts animaties zijn een hele vooruit gang, alleen is het wel goed te zien dat alleen de hoofden zijn gedaan. Dus hopelijk in de toekomst gewoon hele lichamen gemotionscanned en het is top.

De game zelf is heel cool gedaan, de aanwijzing zijn allemaal wel makkelijk te vinden. De verhoringen echter, soms heb ik echt geen idee wat ik moet antwoorden. Ik zie dan dat ze liegen en doe dan ook Lie en dit is dan niet goed en ik had doubt moeten doen.(bijvoorbeeld) Daarom heb ik voor sommige casses de antwoorden gewoon opgezocht, omdat ik alles van het verhaal wil mee krijgen en alles in 1 keer goed wil doen. Uitdaging is er dan niet echt meer maar dat vind ik ook niet echt belangrijk bij een game als dit. Gewoon genieten van de sfeer en het verhaal!

Edit:
@ hierboven
Ben het met je eens over restaurants e.d. En eerlijk gezegd vind ik het in GTA ook niet echt boeiend, leuk dat het erin zit maar doe dat soort dingen eigenlijk alleen als het moet voor een missie oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:02:
Heb ook geen last gehad van overheating oid. Na een uurtje of 4 spelen was de console niet eens echt warm. Wel merk ik dat de ps3 het maar net aan kan allemaal, al meerdere keren framedrops gehad.
Die gezichts animaties zijn een hele vooruit gang, alleen is het wel goed te zien dat alleen de hoofden zijn gedaan. Dus hopelijk in de toekomst gewoon hele lichamen gemotionscanned en het is top.

De game zelf is heel cool gedaan, de aanwijzing zijn allemaal wel makkelijk te vinden. De verhoringen echter, soms heb ik echt geen idee wat ik moet antwoorden. Ik zie dan dat ze liegen en doe dan ook Lie en dit is dan niet goed en ik had doubt moeten doen.(bijvoorbeeld) Daarom heb ik voor sommige casses de antwoorden gewoon opgezocht, omdat ik alles van het verhaal wil mee krijgen en alles in 1 keer goed wil doen. Uitdaging is er dan niet echt meer maar dat vind ik ook niet echt belangrijk bij een game als dit. Gewoon genieten van de sfeer en het verhaal!

Edit:
@ hierboven
Ben het met je eens over restaurants e.d. En eerlijk gezegd vind ik het in GTA ook niet echt boeiend, leuk dat het erin zit maar doe dat soort dingen eigenlijk alleen als het moet voor een missie oid.
Waarom zoek je die antwoorden op dan? Als je een keer een fout antwoord kiest heeft dat echt 0 invloed op het verhaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExtendedCaesar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:00
Er zijn in LA Noire ook een aantal landmarks die je kunt vinden. Zo is kwam ik gisteren bij de Hall of Archives (zo iets ten minste). Hier kon ik naar binnen en verschillende verdiepingen bekijken. Vanuit de ramen een leuk overzicht over de stad. Maar geen interactieve mogelijkheden in dit gebouw. Ook zijn er kleine restaurantjes en kroegjes waar je soms in kunt. Wederom is hier verder niks te doen. Wel is het grappig dat mensen op je reageren. Ze herkennen je bijvoorbeeld als "That cop that solved that big murder case". Dit geeft mij wel een gevoel van sfeer die mij erg aanspreekt. Er is dus genoeg om te bekijken, en om van de sfeer te genieten. Daadwerkelijk de kroeg binnen stappen en een biertje kopen kan dan weer niet. Maar persoonlijk mis ik het eigenlijk niet. Geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, daarnaast moet je alleen "Lie" kiezen als je in jouw notebook een bewijs hebt dat het antwoord van de persoon tegenspreekt, je kan niet iemand beschuldigen zonder bewijs er voor te hebben, dan heb je alleen vermoedens en kies je voor "doubt".

Het heeft (tot nu toe) allemaal weinig invloed op het spelverloop als je alles fout kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Gister 2 uurtjes gespeeld, beviel erg goed goed. Wel aantal plekken waar mijn 360 echt liep te stotteren als een idioot, om 4 seconden later weer smooth verder te draaien. Beetje jammer. In cutscenes is het irritant, maar meer niet, maar in-game is het knap lastig als je net iemand aan het achtervolgen bent :p

Vind het nog wel knap lastig om te bepalen of iemand liegt. Ik let vooral op de ogen merk ik, en volgens mij kun je dat in dit spel juist beter niet doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
BM schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:40:
Gister 2 uurtjes gespeeld, beviel erg goed goed. Wel aantal plekken waar mijn 360 echt liep te stotteren als een idioot, om 4 seconden later weer smooth verder te draaien. Beetje jammer. In cutscenes is het irritant, maar meer niet, maar in-game is het knap lastig als je net iemand aan het achtervolgen bent :p

Vind het nog wel knap lastig om te bepalen of iemand liegt. Ik let vooral op de ogen merk ik, en volgens mij kun je dat in dit spel juist beter niet doen :)
Heb er inderdaad ook af en toe wel last van dat ie stottert. Maar in achtervolgingen nog niet gehad.
Verder let ik inderdaad ook op de ogen en vooral op de uitdrukkingen met de armen.
Als de gast je niet aankijkt weet je zeker dat ie liegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
Iemand enig idee wat patch 1.01 doet? Kan het nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Op de PS3 merk je wel dat de framerate soms inkakt, maar stotteren niet.
En ja, ik probeer ook op de ogen te letten, alleen als je teveel op die subtitles zit te kijken zie je neit wat het gezicht doet.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

GAIAjohan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:45:
Op de PS3 merk je wel dat de framerate soms inkakt, maar stotteren niet.
En ja, ik probeer ook op de ogen te letten, alleen als je teveel op die subtitles zit te kijken zie je neit wat het gezicht doet.
Ik merk dat hij op de ps3 perfect speelt. Mij valt niets geks op ofzo. Vind hem ook niet echt stotteren. Ik kan ook niet goed engels en kijk dus ook naar de ondertitels. Vaak mis ik dan ook het gezicht etc van de persoon in kwestie.

Even een ander vraagje:
- Is het mogelijk om de PS3 uit te zetten als je in een case bezig bent? En dan als je hem aan zet weer verder gaat in die case?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Woohoo, heb hem ook binnen. Straks in de pauze even in de PlayStation gooien. Ben erg benieuwd. Heb de eerste en tweede case al wel bekeken, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel over feel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Installatie duurt iets van 5 minuten ofzo. iig lekker snel, zeker vergeleken GT5 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:52:
Hmm, ik vind de interviews anders nog best lastig. Lastig om te zien of iemand de waarheid spreekt of niet. Daarnaast moet ik daarbij helaas teveel op de ondertiteling letten, waardoor ik niet genoeg naar het gezicht kan kijken.
Ik heb de ondertiteling verder niet nodig (wel aanstaan) maar toch zit ik er best vaak naast.
Mevrouw zegt iets en kijkt dan heel raar omhoog. Ik denk dan "ooh die liegt want ze kijkt me niet aan".
Kies ik "twijfel" en dan blijft "waarheid" goed te zijn.

Best lastig allemaal.

Rest van de game is erg simpel maar wel zeer vermakelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Als het goed is krijg ik hem vandaag ook binnen :) kan niet wachten totdat ik naar huis ga. (Maar eerst de vrijdagmiddagborrel natuurlijk :P)

Ben expres gestopt met het kijken van gameplay beelden na de eerste gameplay beelden die de eerste missie betrof want ik wil verrast worden. (Hopelijk wel positief :P)

Betreffende de vergelijkingen tussen GTA en LA Noire kwa linaire gameplay, bij GTA was dit ook al het geval. Je kon wel meerdere missies doen maar uiteindelijk speelde je ook gewoon een sandbox game. Het enige verschil is dat je SOMS kon kiezen uit welke missie je wou doen maar heel vaak gebeurde het ook dat je nog maar uit 1 missie kon kiezen omdat het verhaal je het niet toeliet om verder te gaan met een bepaald persoon die missies gaf.

Ik kan echt niet wachten

[ Voor 7% gewijzigd door Hakulaku op 20-05-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Even een ander vraagje:
- Is het mogelijk om de PS3 uit te zetten als je in een case bezig bent? En dan als je hem aan zet weer verder gaat in die case?
Ja, na veel gebeurtenissen vind een autosave actie plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Ja, na veel gebeurtenissen vind een autosave actie plaats.
Mooi, weten we dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 12:18
Wat betreft de problemen met de framerate op de xbox360, het stotteren, ik heb hier eigenlijk geen last van. Heb zelf een oude 360 van begin 2006. Heb het spel geïnstalleerd op de HD, maar draait prima, vrijwel zonder stotteren. Toen ik het spel opstartte had ik aan het begin van het eerste intro filmpje een kleine tiental seconden stotterend beeld. Ik dacht WTF, maar daarna was het over en er verder helemaal geen last meer van gehad, ben net gepromoveerd tot detective, dus al een aantal missies gespeeld.

Ik las ergens dat het wel kan helpen als je de cache van je 360 eens leegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:12:
[...]

Waarom zoek je die antwoorden op dan? Als je een keer een fout antwoord kiest heeft dat echt 0 invloed op het verhaal.
Weet dat het verder geen invloed heeft op het verhaal. Ik baal gewoon als ik een vraag fout heb, omdat je dan toch een klein stukje mist. En enige manier om het opnieuw te doen (zonder echt heel de case opnieuw te moeten doen) is door te quiten en dan resume game te doen en dat begon me al vrij snel te irriteren. Daarom zoek ik ze gewoon op, neemt voor mij 0% van het plezier dat ik met deze game heb weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
Iemand patch 1.01 al binnengehaald? 10mb groot op de PS3, genaamd LA Noire DLC. Ben benieuwd wat het doet, ik zie geen verschil. Ingebouwde PS Store geprobeerd op te starten, crasht nog steeds. Kan mn extra DLC nog steeds niet binnenhalen omdat PS Store nog steeds down is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Powder Toastman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:57:
Wat betreft de problemen met de framerate op de xbox360, het stotteren, ik heb hier eigenlijk geen last van. Heb zelf een oude 360 van begin 2006. Heb het spel geïnstalleerd op de HD, maar draait prima, vrijwel zonder stotteren. Toen ik het spel opstartte had ik aan het begin van het eerste intro filmpje een kleine tiental seconden stotterend beeld. Ik dacht WTF, maar daarna was het over en er verder helemaal geen last meer van gehad, ben net gepromoveerd tot detective, dus al een aantal missies gespeeld.

Ik las ergens dat het wel kan helpen als je de cache van je 360 eens leegt.
Dat komt denk ik doordat je hem heb geinstalleerd op de HD. Dat schijnt een heel stuk te helpen. Als het goed is ligt ie bij mij op de deurmat, vanmiddag na werk gelijk spelen.

Ik ga hem meteen installeren, na het horen van alle verhalen. Doe ik eigenlijk met elke game die ik een tijdje veel ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39
Heeft iemand de slip of the tonque ontvangen en de soundtrack van Bart Smit? Ik had daar gereserveerd ivm de DLC helaas niks erbij ontvangen.

En de Consuls Car Traffic Case is dat een code die erbij geleverd word voor de ps3?

[ Voor 23% gewijzigd door Kimo op 20-05-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vind het echt een super spel, alleen het rijden met de auto's is een beetje wazig. Het sturen hebben ze duidelijk niet van GTA overgenomen. Ik snap dat oude auto's anders rijden, maar het sturen is wel een beetje wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren na het spelen van ~3uur al op 17% completed van het spel....ik had wel ff zoiets van uhm, da kan niet...hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:26:
Ik zat gisteren na het spelen van ~3uur al op 17% completed van het spel....ik had wel ff zoiets van uhm, da kan niet...hebben jullie dat ook?
In Mafia2 zou je al op 40% zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik zat na 4 uurtjes op 20% en moet toch wel zeggen dat de magie ook wel een beetje weg is na de eerste twee desks. Dat was trouwens 4 uur op een oude PS3 80GB met patch 3.61 zonder overheating of lawaaierige fans.

Misschien had ik er wel gewoon teveel van verwacht maar heb nu eigenlijk niet eens de drang om meteen verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook de mogelijkheid om een eerder gedane case over te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:05:
Heb je ook de mogelijkheid om een eerder gedane case over te doen?
yep

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
naja ze zeiden dat er ongeveer 25 uur inzat. Dus op zich lig je dan aardig op dat schema....

Overigens zojuist gelezen op gamer.nl dat de 1e DLC (buiten de pre-order cases en suits of course) inmiddels ook is aangekondigd.
21 juni beschikbaar en gaat "The Nicholson Electroplating-case heten. Het zou om brandstichting gaan in die zaak.
mbt prijs is nog neits bekend behalve dat hij gratis is als je L.A. Noire tijdens de nachtopening bij Best-Buy heb gekocht.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je dat doen dan...een oudere case opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:15:
Hoe kun je dat doen dan...een oudere case opnieuw doen?
Gewoon in het hoofdmenu naar beneden en 'cases' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Tip voor iedereen met een ps3, druk niet op playstation store in het hoofdmenu loopt de ps3 van vast doordat de ps store nog down is.

Zie trouwens nu dat de incl. soundtrack een downloadcode is, had gehoopt op een mooie cd maargoed maakt niet uit :)

[ Voor 30% gewijzigd door SL65 op 20-05-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren ook het spel ontvangen, mijn vrouw had hem opgehaald bij de winkel hier.
Eerst geinstalleerd op mijn xbox, vervolgens heerlijk gespeelt.. voor het ik wist was het alweer 00.30 en tijd voor bed. Erg meeslepend verhaal!

Wat ik vooral erg goeie pluspunten vind:

1. Gezichtsanimatie (duh)
2. Handling van auto's is lekker soepel, kun je hard door de bochten rammen!
3. Het ondervragen van verdachten levert soms meer op dan je verwacht.

Wat ik zelf nog wel lastig vind is te bepalen of iemand liegt of dat hij meer informatie achterhooudt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

Is ie bij E-Plaza nu 39 euro of niet?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Licko schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:10:
Is ie bij E-Plaza nu 39 euro of niet?
Ja, zie ook de vorige 6 pagina's waar deze vraag al 50x is gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

Oxigeon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Ja, zie ook de vorige 6 pagina's waar deze vraag al 50x is gesteld
Ja, gezien. Ging me er meer om of het iemand daadwerkelijk gelukt is 'm voor 39 euro mee te nemen. De site van eplaza toont nog de 'normale' prijs van 59 euro namelijk.

Maar toch bedankt hè ;b

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Licko schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Ja, gezien. Ging me er meer om of het iemand daadwerkelijk gelukt is 'm voor 39 euro mee te nemen. De site van eplaza toont nog de 'normale' prijs van 59 euro namelijk.

Maar toch bedankt hè ;b
Ja lijkt me wel, heb het zelfs bij de Mediamarkt voor elkaar gekregen om de game voor 39,99 mee te krijgen doormiddel van de eplaza folder. ;)

sigh 2 GOTY games op dezelfde datum... 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door PredNL op 20-05-2011 15:34 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Ace schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Ik zat na 4 uurtjes op 20% en moet toch wel zeggen dat de magie ook wel een beetje weg is na de eerste twee desks. Dat was trouwens 4 uur op een oude PS3 80GB met patch 3.61 zonder overheating of lawaaierige fans.

Misschien had ik er wel gewoon teveel van verwacht maar heb nu eigenlijk niet eens de drang om meteen verder te spelen.
zelf zit ik rond de 25% en met 4 uur op de teller. Wel doe ik alle side missions die ik tegenkom, blijf zoeken naar bewijs tot het muziekje is afgelopen en ondervraag alles en iedereen, tevens rij ik ook altijd zelf. Ben nu ook pas bij case 7.

Hoorde zowiezo dat de latere cases een stuk langer duren, als je kijkt dat de eerste 4 cases uit de tutorial bestaan en daar met 1 uurtje doorheen bent, dus eigenlijk moet je pas vanaf case 5 gaan tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Dat viel me ook op, 1e 4 cases waren in een uur klaar. Daarna ben ik tot nu toe (case 9 net opgelost) toch zeker wel een uur per zaak bezig geweest :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb em ook, erg gaaf spel :)
Lekkere sfeer, speelt goed en vermakelijk. Doen ze keer op keer weer goed bij Rockstar.
De ondervragingen zijn inderdaad wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Geniale game, tijd niet meer zo leuke SP game gespeeld, heb het gevoel van vroegere adventures games een beetje.

Maar belachelijk dat je achievements kan halen voor pre-order missies.
Of mag ik straks 5 euro betalen als ik 100% achievements wil hebben.

Wordt echt zo schijt ziek van die 25 verschillende pre-order packs en dan DLC om hele verhaal mee te krijgen bij games tegenwoordig. (Maar goed dat is een heel andere discussie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Veel gelezen over deze game, en hij lijkt me erg goed. Gezien de vele DLC, ga ik deze denk ik pas halen als "The Complete Edition" in de rekken ligt. Dit heb ik nu ook voor GTA IV en Mafia II gedaan, en bevalt me prima. Ik ben het uitmelken met DLC een beetje zat aan het worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Albinoraptor schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 19:26:
Geniale game, tijd niet meer zo leuke SP game gespeeld, heb het gevoel van vroegere adventures games een beetje.

Wordt echt zo schijt ziek van die 25 verschillende pre-order packs en dan DLC om hele verhaal mee te krijgen bij games tegenwoordig. (Maar goed dat is een heel andere discussie.)
Die DLC achievements/trophies tellen toch niet mee voor je 100% score? Bij de PS3 meen ik sowieso niet. Ze staan wel in je lijst maar de 100% trophy staat los van die extra trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ja ik heb hem binnen. Bij www.topdealgames.com besteld en ja het is binnen. zo nu ga ik beginnen met het spel.

Ik installeer hem meteen op de HDD heb toch 250 GB.

Trouwens moet ik elke disc apart installeren?

[ Voor 32% gewijzigd door Mouse_NL op 20-05-2011 20:34 . Reden: install vraagje. ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

Ik heb 1 zonder DLC. Ik zie het wel .... hpenlijk zijn ze goedkoper en zijn wij (jij en ik zonder DLC) straks goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel een beetje jammer dat dit (vooralsnog ) niet op de PC te krijgen is, vooral omdat ik daar pas bij de review achter kwam. Maargoed, daar valt nu eenmaal weinig aan te doen, ik ga nu echt geen 360 of PS3 meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 23:18
Ik heb hem ook via de Bart Smit besteld en heb alleen een suit mogen ontvangen. Ik ben er nog niet helemaal klaar mee.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
herr_tol schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 20:33:
Ik heb hem ook via de Bart Smit besteld en heb alleen een suit mogen ontvangen. Ik ben er nog niet helemaal klaar mee.
Suit krijg je automatisch als je aanlogt op de Social Club van Rockstar, maar je hebt gelijk als het er niet bij zit klagen uiteraard.

Dit is een andere mijn fout excuses! :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Mouse_NL op 20-05-2011 21:00 . Reden: foutje bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Laatst online: 22-05-2024
Net de eerste 5 zaken gedaan, waarbij ik 'slechts' 3 sterren kreeg voor zaak 5 (eerste 4 geen beoordeling in sterren).

Ondanks de muziekjes miste ik blijkbaar toch een paar clue's en ben ik nog niet erg goed in het herkennen van leugens of waarheid. Je moet toch goed opletten wat voor bewijs je hebt en met wie je spreekt, het is mooi uitgewerkt en je moet goed opletten.

Natuurlijk los je elke zaak op, dus echt moeilijk is het spel niet om door de verhaallijn heen te komen, maar ik denk dat als je overal 5 sterren voor wil krijgen je toch een aantal replays nodig hebt.

Sfeer, besturing, grafisch, allemaal top!! Er zijn zat Side-missions en hoogtwaarschijnlijkk verzinnen ze bij Rockstar/Team Bondi nog wel meer moois als het spel een suc6 is, dus meer dan genoeg speelplezier! Wat is de stad trouwens immens groot zeg!!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

marijnhak schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:13:
Net de eerste 5 zaken gedaan, waarbij ik 'slechts' 3 sterren kreeg voor zaak 5 (eerste 4 geen beoordeling in sterren).

Ondanks de muziekjes miste ik blijkbaar toch een paar clue's en ben ik nog niet erg goed in het herkennen van leugens of waarheid. Je moet toch goed opletten wat voor bewijs je hebt en met wie je spreekt, het is mooi uitgewerkt en je moet goed opletten.

Natuurlijk los je elke zaak op, dus echt moeilijk is het spel niet om door de verhaallijn heen te komen, maar ik denk dat als je overal 5 sterren voor wil krijgen je toch een aantal replays nodig hebt.

Sfeer, besturing, grafisch, allemaal top!! Er zijn zat Side-missions en hoogtwaarschijnlijkk verzinnen ze bij Rockstar/Team Bondi nog wel meer moois als het spel een suc6 is, dus meer dan genoeg speelplezier! Wat is de stad trouwens immens groot zeg!!
Mensen die liegen kijken meestal weg en je dus niet direct aan. Zo herken ik de leugenaars ook altijd. Maar alleen zeggen dat ze liegen als je het kan bewijzen. Anders "doubt" klikken.

Tot nog toe machtig spel, maar ik vraag me af hoe groot de replay value is. Ik wil heel graag verder spelen, maar ben bang er te snel klaar mee te zijn...

Kheb m trouwens gister bij e plaza gekocht voor 39,99 met Slip of the toungue en de sharpshooter dlcs erbij! Erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Platinum trophy is gewoon te halen zonder DLC hoor. 100 procent is altijd incl. DLC, maar druk in je trophy menu eens op vierkantje, dan wordt betreffende game netjes opgedeeld in DLC en non-DLC.

Je hebt nooit DLC nodig om een PS3 game platinum te halen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben er alweer op uitgekeken na 5 uurtjes spelen ofzo. Er gebeurt te weinig, allemaal zo droog en voorgekauwd. Wat een misser van Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Lekker de originele game aan het spelen, eindelijk bij disc 2 (xbox), loopt mijn xbox vast.
Ik denk kan gebeuren, steeds vaker, sneller, aantal witte strepen. Andere game geprobeerd (GTA IV) ook witte strepen, kan niet meer naar dashboard, niets.

Xbox uit 2007 met HDMI poort, gezocht op internet, volgens mij is mijn GPU kapot.
FUUUUUUUUUUU! Ik wil L.A. Noire spelen, maar even een xbox lenen van vrienden ofzo.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Kecin schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 01:26:
Lekker de originele game aan het spelen, eindelijk bij disc 2 (xbox), loopt mijn xbox vast.
Ik denk kan gebeuren, steeds vaker, sneller, aantal witte strepen. Andere game geprobeerd (GTA IV) ook witte strepen, kan niet meer naar dashboard, niets.

Xbox uit 2007 met HDMI poort, gezocht op internet, volgens mij is mijn GPU kapot.
FUUUUUUUUUUU! Ik wil L.A. Noire spelen, maar even een xbox lenen van vrienden ofzo.
Mijn advies koop een Slim als het kan. Mijn slim loopt nu als een zonnetje en installeeer de game op de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Jobbie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:
[...]

Mensen die liegen kijken meestal weg en je dus niet direct aan. Zo herken ik de leugenaars ook altijd. Maar alleen zeggen dat ze liegen als je het kan bewijzen. Anders "doubt" klikken.

Tot nog toe machtig spel, maar ik vraag me af hoe groot de replay value is. Ik wil heel graag verder spelen, maar ben bang er te snel klaar mee te zijn...

Kheb m trouwens gister bij e plaza gekocht voor 39,99 met Slip of the toungue en de sharpshooter dlcs erbij! Erg blij mee!
Yep, dat wordt een aantal zaken opnieuw doen. Voor goede score moet je trouwens wel erg netjes rijden, ik ben blijkbaar nogal een brokkenpiloot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:36:
Ben er alweer op uitgekeken na 5 uurtjes spelen ofzo. Er gebeurt te weinig, allemaal zo droog en voorgekauwd. Wat een misser van Rockstar.
Jij loopt ALLES wat je binnnenkrijgt af te zeiken.Kun je je niet eens wat positiever opstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 00:36:
Haha een misser? Het spel krijgt overal negens en tienen, wat een fail hè? :+

Als ik jou was zou ik Call of Duty er weer in stoppen, want je snapt dit blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bram1984 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:29:
[...]

Haha een misser? Het spel krijgt overal negens en tienen, wat een fail hè? :+

Als ik jou was zou ik Call of Duty er weer in stoppen, want je snapt dit blijkbaar niet.
Snappen?
ja ik geef toe; de graphics zijn ok en de facial animations mijlen beter dan ik ooit in en game gezien heb. Verder zit er totaal geen sfeer in het spel. Het lijkt alsof je door een klinisch dode stad rijdt met alleen maar zombies.
De missies zijn allemaal te voorgekauwd. Omdat je niet kunt falen is er ook geen spanning.
Als ik een slecht verhaal wil zien ben ik goedkoper af met een film huren.

En reviews geloof ik al lang niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox, je laat je weer goed kennen! :P

De game is gewoon anders dan andere games. Het rijden, de stad en de freeroamaspecten zijn in deze game ondergeschikt aan de primaire game-onderdelen, het detective spelen. Daar draait deze game om, crimescene onderzoeken, bewijzen vinden en uit getuigen zien te krijgen, om vervolgens de uiteindelijke hoofdverdachten te kunnen ontmaskeren en aan te klagen.

En dat hebben ze gewoon prima gedaan vind ik. Ook met die continue overlap met kore cutscenes e.d.
Ik vind het allemaal erg goed gedaan.

Ik had ook even mijn twijfels na een paar cases gespeeld te hebben, maar als je eenmaal doorhebt hoe de game gespeeld moet worden, dan is het echt wel een topper vind ik. Net als RDR een heel eigen feeling en sfeer waarin Rockstar toch altijd sterk in blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:24:
Phusebox, je laat je weer goed kennen! :P

De game is gewoon anders dan andere games. Het rijden, de stad en de freeroamaspecten zijn in deze game ondergeschikt aan de primaire game-onderdelen, het detective spelen. Daar draait deze game om, crimescene onderzoeken, bewijzen vinden en uit getuigen zien te krijgen, om vervolgens de uiteindelijke hoofdverdachten te kunnen ontmaskeren en aan te klagen.

En dat hebben ze gewoon prima gedaan vind ik. Ook met die continue overlap met kore cutscenes e.d.
Ik vind het allemaal erg goed gedaan.

Ik had ook even mijn twijfels na een paar cases gespeeld te hebben, maar als je eenmaal doorhebt hoe de game gespeeld moet worden, dan is het echt wel een topper vind ik. Net als RDR een heel eigen feeling en sfeer waarin Rockstar toch altijd sterk in blijkt.
Spannend die crime scene onderzoek, wat rondlopen en A rammen. Getuigen, boeit geen flikker wat je doet want het spel gaat toch wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wil het onderzoek toch zo goed mogelijk afronden? Daarom zou je de hele case rond moeten hebben.

Ik zou je wel eens willen horen als het anders was, dus dat je de case geheel opnieuw moest doen als je een getuige dicht deed klappen met een foute vraag of aanname. Dan had je hier geklaagd over het ondoenlijke van interviews en dat je steeds cases opnieuw zat te doen en filmpjes opnieuw moest kijken. De uitdaging zit er niet in om het spel door te komen, maar door het op een goede manier door te komen.

Het lijkt soms wel dat je niet je best doet om een game te waarderen hoe hij is, maar dat je achter je Xbox gaat zitte met de gedachte " even kijken welk klote spel ik nou weer hebt gekocht."

De game is top, maar je moet hem wel spelen en waarderen op de manier die bij deze game past. Het is geen GTA, maar een nieuwe game waarbij je een detective moet spelen. En als je een beetje je best doet dan wil je als detective toch je case goed rond hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:56:
Je wil het onderzoek toch zo goed mogelijk afronden? Daarom zou je de hele case rond moeten hebben.

Ik zou je wel eens willen horen als het anders was, dus dat je de case geheel opnieuw moest doen als je een getuige dicht deed klappen met een foute vraag of aanname. Dan had je hier geklaagd over het ondoenlijke van interviews en dat je steeds cases opnieuw zat te doen en filmpjes opnieuw moest kijken. De uitdaging zit er niet in om het spel door te komen, maar door het op een goede manier door te komen.

Het lijkt soms wel dat je niet je best doet om een game te waarderen hoe hij is, maar dat je achter je Xbox gaat zitte met de gedachte " even kijken welk klote spel ik nou weer hebt gekocht."

De game is top, maar je moet hem wel spelen en waarderen op de manier die bij deze game past. Het is geen GTA, maar een nieuwe game waarbij je een detective moet spelen. En als je een beetje je best doet dan wil je als detective toch je case goed rond hebben?
Tja ik mis sowieso een first person view bij het onderzoeken. De halve tijd zie je geen zak en zijn er toch clues. Vroeger bij point and click games kon je dingen veel beter zoeken.

Maar goed, het zal gewoon niet mijn ding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Lampuhkap schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 07:51:
[...]

Jij loopt ALLES wat je binnnenkrijgt af te zeiken.Kun je je niet eens wat positiever opstellen?
Ik dacht gisteravond hetzelfde toen ik het las. In ieder geval gebeurde hetzelfde bij GT5, F1 2010 Shift 2 etc

Misschien moet Phusebox gewoon evene en gamepauze inlasten, want het lijkt er gewoon op dat ie atm geen enkele game meer leuk vindt. Ook omdat het niet tof voor andere gamers is dat 1 iemand overal over zit te zagen.

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 21-05-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Tja ik mis sowieso een first person view bij het onderzoeken. De halve tijd zie je geen zak en zijn er toch clues. Vroeger bij point and click games kon je dingen veel beter zoeken.

Maar goed, het zal gewoon niet mijn ding zijn.
met andere worden je hebt er gewoon geen geduld voor, zoals er al meerdere malen gezegd is ben je een detective die bewijs moet zoeken, waar is de lol als je alles al voorgekauwd krijgt? zowiezo hoor je als je niks uit hebt gezet een melodietje dat je bij bewijs staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Weet iemand of je de game ook met Nederlandse ondertitels kan spelen? Mijn Engels is niet slecht, maar sommige woorden/ termen in de diologen ken ik niet. Mijn PS3 taal staat normaal op Engels, in het boekje staat dat je je systeemtaal dan naar NL moet zetten, maar dan blijft alles in het Engels. Geen showstopper, maar als het met NL ondertitels kan is het allemaal misschien net iets beter te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Raxious schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:26:
[...]

met andere worden je hebt er gewoon geen geduld voor, zoals er al meerdere malen gezegd is ben je een detective die bewijs moet zoeken, waar is de lol als je alles al voorgekauwd krijgt? zowiezo hoor je als je niks uit hebt gezet een melodietje dat je bij bewijs staat.
Uiteraard heb ik alle hints uitgezet, anders is het gewoon rondlopen tot je geluidjes hoort :s
GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Ik dacht gisteravond hetzelfde toen ik het las. In ieder geval gebeurde hetzelfde bij GT5, F1 2010 Shift 2 etc

Misschien moet Phusebox gewoon evene en gamepauze inlasten, want het lijkt er gewoon op dat ie atm geen enkele game meer leuk vindt. Ook omdat het niet tof voor andere gamers is dat 1 iemand overal over zit te zagen.
Of de kwaliteit van games neemt gewoon drastisch af.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 21-05-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Phusebox schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:45:
[...]

Uiteraard heb ik alle hints uitgezet, anders is het gewoon rondlopen tot je geluidjes hoort :s

[...]

Of de kwaliteit van games neemt gewoon drastisch af.
Ik denk gewoon dat je erg verwend bent, want de kwaliteit van spellen worden steeds beter.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Ook omdat het niet tof voor andere gamers is dat 1 iemand overal over zit te zagen.
Ach..
Is zijn probleem dat ie zo zuur in het leven staat en nergens van kan genieten denk ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 19:18
Ik vind het wel echt vet dat je zelf gaat nadenken. Ben zelf nu bij 1 van de eerder cases (zit er nog midden in) maar het lijkt of er geen sprake is van moord. Dus ik ben benieuwd of het zo blijkt te zijn.

spoiler: title
Er lag een briefje in de kofferbak dat Adrian Black een levend varken had gekocht, er zat zoveel bloed in de auto, hij was niet meer happy met zijn vrouw, dus ik denk dat die auto vol zit met varkensbloed en dat hij er vandoor is... met die vrouw die dat bericht achterop die foto geschreven heeft... en nog leeft

maar misschien heb ik het mis, ik laat me verrassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Unbreukable schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:27:
Ik vind het wel echt vet dat je zelf gaat nadenken. Ben zelf nu bij 1 van de eerder cases (zit er nog midden in) maar het lijkt of er geen sprake is van moord. Dus ik ben benieuwd of het zo blijkt te zijn.

Er lag een briefje in de kofferbak dat Adrian Black een levend varken had gekocht, er zat zoveel bloed in de auto, hij was niet meer happy met zijn vrouw, dus ik denk dat die auto vol zit met varkensbloed en dat hij er vandoor is... met die vrouw die dat bericht achterop die foto geschreven heeft... en nog leeft

Haha prachtig, ja dat is wel mooi dat zo'n game dat met je doet! Er staat je nog heel wat te wachten. Net The Fallen Idol uitgespeeld, wat een case! Het had volgens mij alles, intriges, actie en onwijs mooie locaties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L.A. Noire. Waarschijnlijk de meest interessante game die ik ooit gespeeld heb. Ik weet niet waarmee ik het moet vergelijken.

Het belangrijkste aan L.A. Noire is denk ik het oog voor detail. Niet alleen is Los Angeles prachtig nagebouwd, ook andere dingetjes zoals clues kloppen. Neem bijvoorbeeld het dossier van een bepaalde patient in een bepaald ziekenhuis. Niet alleen staat er iets op wat te maken heeft met de zaak die je aan het oplossen bent, ook staan er dingen op die feitelijk niets met de game zelf te maken hebben. Overbodig, kan je zeggen, maar het geeft je wel het gevoel dat de wereld in het spel 'leeft'.

Dit geldt ook voor de bewegingen. Probeer eens over een lijk te lopen. Cole zet er dan netjes een (realistische) stap overheen. De mogelijkheid bestaat dat iemand zegt dat je moet oppassen waar je loopt. Probeer eens over de afzetting van een crime scene te stappen. Jup, Cole zet er weer netjes een stap overheen. Deuren? Ook die maakt Cole open zoals een echt persoon dat zou doen, niet door er tegenaan te lopen. Is dit oog voor detail een verassing? Niet echt. Rockstar staat daar sowieso al bekend om. Maar dit keer is er wel erg veel werk in gestopt.

Het feit dat bewegingen er zo mooi uit zien en zo goed werken, maakt het spel wel wat lineair. Als je bijvoorbeeld een trap afloopt kan je niet naar links op naar rechts bewegen. Als je een brandtrap opklimt is het enige wat je hoeft te doen omhoog lopen. Cole loopt zelf naar de volgende trap. Is dit erg? Nee, maar wel wennen. Het is indrukwekkend om te zien hoe Cole een paar treden overslaat als hij een trap op rent.

Het spel is dus lineair, en ook niet overdreven moeilijk. Ik ben pas net bij de Homicide desk beland, dus misschien kan ik daar niet zoveel over zeggen. Als voorbeeld (alleen lezen als je "A Marriage Made in Heaven" van de Traffic desk al gedaan hebt):
spoiler:
In de jaszak van het lijk vind je een brief over een levensverzekering, die daar 'toevallig' zat. Dan weet je al waar de zaak heen gaat. Aan de andere kant heeft het verhaal wel plotwendingen. Even later belt de 'investigator' (ben zijn naam kwijt) dat je snel naar het lijkenhuis moet komen. Als ik daar heen rij, ben ik toch wel erg benieuwd wat er precies is.

Ondanks dat het spel niet moeilijk is, is het handig wel je aandacht er bij te houden, of in ieder geval zelf een paar dingen op te schrijven. Zeker als je stopt middenin een zaak, en de volgende dag weer verder gaat spelen, is het lastig te herinneren wie wie is, en wat ze met elkaar te maken hebben. Toch raad ik iedereen aan alle hints uit te zetten, en de clue music altijd aan te laten. Zo voorkom je dat je gewoon random gaat rondlopen, wachtend op het trillen van je controller. En het is echt wel te doen zonder hints. De meeste crime scenes hebben toch bordjes met 'A', 'B', 'C', enz.

Wat zeker wel waard is om even te proberen, is de zwart/wit optie in het menu. Ik weet dat de meeste mensen liever in kleur spelen, maar zwart/wit heeft een aantal voordelen:
- Alles ziet er foto-realistischer uit. Dit heeft niks te maken met dat het doet lijken alsof je echt in de jaren 40 bent. Vooral gezichten zien er gewoon beter uit in zwart/wit.
- Het doet denken alsof je er echt bij bent, daar in de jaren 40. Zelf vind ik dit een onzin argument, maar sommige mensen vinden van niet.
- Het ziet er net allemaal wat 'geheimzinniger/grittier' uit. Eigenlijk hetzelfde probleem als het eerste punt. Kleuren namaken is gewoon erg moeilijk.

Toch switch ik soms terug naar kleur. Alhoewel in kleur spelen gewoon 'verkeerd' lijkt, lijkt het ook alsof ik wat mis in zwart/wit. Ik heb vaak dat ik erg benieuwd ben hoe de omgeving er nou in kleur uit zet. Dan switch ik snel naar kleur, ben ik toch teleurgesteld omdat het er beter uitzag in zwart/wit, en switch ik weer terug.

Al met al een geweldig spel, zoals je nog nooit gespeeld hebt. Een aanrader, maar zeker niet voor iedereen! Maar dat is al genoeg duidelijk gemaakt op internet denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
HAHAHA, Antonia Maldonado case
spoiler:
, die case waar Antonia Maldonado vermoord is moet je langs de buren van haar man en jkomt er een kerel met een masker uit.

Ik schrok wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

- Ja ik ook ik zit daar nu in

- vraagje hoe kan je vrij effe rondlopen want ik krijg maar constant oproepen ... kan je niet off duty of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik snap niet waarom je in zwart/wit zou spelen. Ook in de jaren 40 konden mensen kleuren zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:07:
Het feit dat bewegingen er zo mooi uit zien en zo goed werken, maakt het spel wel wat lineair. Als je bijvoorbeeld een trap afloopt kan je niet naar links op naar rechts bewegen. Als je een brandtrap opklimt is het enige wat je hoeft te doen omhoog lopen. Cole loopt zelf naar de volgende trap. Is dit erg? Nee, maar wel wennen. Het is indrukwekkend om te zien hoe Cole een paar treden overslaat als hij een trap op rent..
Ik vind dat van die brandtrap eigenlijk wel een hele goed oplossing voor het probleem/irritatie punt uit de GTA serie. Hoe vaak ik daar wel niet net een stap te ver of iets heb gezet tijdens een achtervolging oid. Ook als iemand vlucht in een auto en jij erachteraan moet, daat die dan heel vaak zelf naar de auto rent en instapt, zodat jij alleen maar hoeft te gassen. Hele goede oplossing voor de nogal loggebesturing. En sowieso alle autoactions zoals die bij deuren, over hekjes e.d. vind ik ook super maakt het allemaal toch wat vloeiender.
Enige minpuntje ( dit is ook bij GTA) als je een stapje wil zetten maakt die heel vaak aanstalte om te gaan rennen waardoor dat stapje ineens 2 stappen worden. Soms wel vervelens bij het zoeken naar clues maar kan er wel meeleven.

Ook zijn de eerdere cases soms wel vrij voorspelbaar, maar zit nu bij de 4de case van de Homicide desk en het is toch niet echt allemaal zo vanzelf sprekend als je soms zou denken, leuk!
GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:12:
HAHAHA, Antonia Maldonado case
spoiler:
, die case waar Antonia Maldonado vermoord is moet je langs de buren van haar man en jkomt er een kerel met een masker uit.

Ik schrok wel even
Haha mja ik ook wel een beetje. :D

@mouse je kan die oproepen gewoon negeren en als je niet in een politie auto rijdt krijg je helemaal niet meer. Doe ze meestal wel tussendoor omdat het me aardig saai lijkt om na het verhaal nog ff een berg van die oproepen te moeten gaan doen.

En ja dat zwart/wit, ik heb het ff gechecked. Cool gedaan en leuk dat het erin zit maar vind met kleur toch leuker. Had het leuk gevonden als ze toch wat kleuren erin hadden laten zitten. Zoals bij die ene film met jessica alba met die 4 verschillende verhalen (ken ff niet op de naam komen 8)7 ) DOH Sin City dus, geweldige film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Laatst online: 10-09 08:21
Kecin schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 01:26:

http://www.zdnet.nl/news/...ting-ps3-blijft-mysterie/

dit is dan wel van de ps3 en niet van de 360 maargoed had zelf direct in de 1e 5 min ook een vastloper te pakken..
en hoor heel veel mensen over vastlopers en dergerlijke |:( weet niet of er meer mensen met dit soort problemen zijn? (op de 360 dan?) want dan is het niet alleen ps3 en zitten er toch daadwerkelijk fouten in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Ik nog balen van de week dat ik vergeten was mijn amazone pre-order te cancelen , omdat e-plaza hem ook voor 40 ging verkopen ligt hij ineens op de deurmat :D En dat nog wel met de gratis (dus langzamere) verzendoptie. Helaas mooi weer ! Ik blijf binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:37:
Ik snap niet waarom je in zwart/wit zou spelen. Ook in de jaren 40 konden mensen kleuren zien.
Gezichten zien er realistischer uit (niet zo glimmend/'pasty'). En sowieso ziet alles er realistischer uit in zwart/wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Gezichten zien er realistischer uit (niet zo glimmend/'pasty'). En sowieso ziet alles er realistischer uit in zwart/wit.
Heel leuke optie vind ik dat. Weer iets anders dan het Full HD 3D tijdperk waarin we leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:07:

Dit geldt ook voor de bewegingen. Probeer eens over een lijk te lopen. Cole zet er dan netjes een (realistische) stap overheen. De mogelijkheid bestaat dat iemand zegt dat je moet oppassen waar je loopt. Probeer eens over de afzetting van een crime scene te stappen. Jup, Cole zet er weer netjes een stap overheen. Deuren? Ook die maakt Cole open zoals een echt persoon dat zou doen, niet door er tegenaan te lopen. Is dit oog voor detail een verassing? Niet echt. Rockstar staat daar sowieso al bekend om. Maar dit keer is er wel erg veel werk in gestopt.
Erg goed gedaan inderdaad. Alleen jammer dat hij blijft lopen als je tegen een muur loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Erg goed gedaan inderdaad. Alleen jammer dat hij blijft lopen als je tegen een muur loopt :)
Je kan niet alles hebben ;). De besturing is nooit prettig geweest bij Rockstar (GTA, RDR). Met GTA IV liep ik al tegen muren aan, en nu nog meer, zeker als ik clues probeer te vinden in een klein kamertje waar ook nog een bank in het midden staat. Het camerabeeld helpt dan ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik bedoel eigenlijk dat ie een loopbeweging blijft maken maar geen meter vooruit komt. Probeer maar eens. De bewegingen an sich zijn knap uitgewerkt en weer een stukje beter als GTA en RDR, waarom ze die loopbeweging bij een muur er dan niet uitgehaald hebben snap ik niet.. het maakt weinig uit maar het lijkt mij vrij makkelijk te verhelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:32
Ik zit met een vervelende bug. In de case van The Red Lipstick Murder moet ik de auto instappen maar ik kan met geen mogelijkheid de auto in stappen.... Is deze bug te omzeilen?

spoiler:
Dus het stuk nadat je Mendez op de daken hebt achtervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vind de besturing prima. Eigenlijk altijd al bij R*. Dit is wel mn eerste game van hun op ps3. Op x360 heb ik rdr. Op de pc de rest van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij eplaza gekocht voor 40 euro.Toenet gelijk maar drie uurtjes gespeeld.
Wat meteen opvalt is dat de graphics en dan vooral de gezichten geweldig zijn.
Verder erorm veel details in de game en de zaken die je moet oplossen zitten zeer goed in elkaar.

Minpunten tot nu toe vind ik dat de stad enorm groot en mooi is maar dat je er weinig aan hebt.
En de game voelt tot nu toe wat linear aan. Daarmee bedoel ik dat de verhaallijn van te voren al bekend is en dat je gewoon wat moet klikken.

Overal tot nu toe zeker positieve indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

GAIAjohan schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:37:
Om de game een echte Film Noire gevoel te geven aangezien de game hier sterk op gebaseerd is...Hence the name LA Noire

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens deze missie moet je zelf op zoek naar een locatie

spoiler: Homicide: The Quarter Moon Murders
Echt niet te doen, hoe vind je in godsnaam een plek in zo'n grote stad. A cave with flowers, could be a painting.

Ik heb het maar opgezocht.

spoiler: Antwoord van de lokatie
Hall of Records:

The Los Angeles County Hall of Records is a location in L.A. Noire. It is located west of the City Hall. North on Broadway from 1st st. The central police station is near.

En vervolgens nog een locatie
spoiler:
Los Angeles Public Library is a location and a landmark in L.A. Noire. The Library is located at 630 W. 5th St. between Flower and Grand in Downtown, Los Angeles.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren binnen, net even aangeslingerd. Besturing valt me vies tegen (van de auto's), waarom niet zoals in GTA4? Die besturing was echt perfect mijns inziens. Goed, bij dit spel zal ik er verder niet over vallen, maar ik snap het niet. De handrem op RB is ook lekker logisch, waarom niet op A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
Mja, dat is verder wel idd een irritant punt. Maar verder is de sfeer en de muziek wel top :D Vind t echt heel tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 19:18

Whooo leuk, ik had gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:01:
Gisteren binnen, net even aangeslingerd. Besturing valt me vies tegen (van de auto's), waarom niet zoals in GTA4? Die besturing was echt perfect mijns inziens. Goed, bij dit spel zal ik er verder niet over vallen, maar ik snap het niet. De handrem op RB is ook lekker logisch, waarom niet op A?
Als je achteruit rijdt om om iets heen te rijden (meestal waar je net tegen aan bent gereden) dan draait de camera net genoeg dat de besturing omdraait. Dat gebeurt weer als je dan vooruit gaat rijden. Zo irritant voor de man die veel botst. :)

Verder vind ik het een top spel. Het verhaal zit goed in elkaar. De gezichten zijn erg goed gedaan. Hierdoor krijg je het gevoel mee te doen in een film. Dat het lineair is draagt juist bij aan de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De beleving is geweldig, ben er nu verder mee en ben al helemaal opgeslokt. Het hele principe vind ik trouwens min of meer "gejat" van Discworld Noir (1999) die toen al een detective met notebook waarbij je zelf de leugens kon aantonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Cases oplossen blijft soms lastig, blijkbaar net (ondanks al het goede bewijs) de verkeerde aangeklaagd voor moord en hoppa, slechts 1 ster beoordeling. De meeste zaken ga ik zeker nog eens overdoen, zeker een spel wat vraagt om meerdere malen gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer ik hem speel, hoe beter het wordt. Ik vond hem gelijk wel tof, maar de cases gingen te snel. Maar als je later steeds meer cases krjgt die veel groter zijn en je steeds een goede afwisseling ziet in wat je moet doen ( chases, street crimes, verschillende snelle cutscenes e.d.) dan blijft het toch wel goed boeien.

Het is ook gewoon een beetje wennen aan dit spel, het zit goed elkaar en het is een heel originele game geworden. Dat hebben ze erg goed gedaan. Dit ook is ook een spel wat zit goed leent voor DLC (ben ik eigenlijk geen liefhebber van). Het is een sterke basis waar ze zo nieuwe cases aan toe kunnen voegen, met eventueel nog andere verbeteringen of afwisselingen. Als ze een keer een flinke uitbreiding doen à la GTAIV DLC dan ga ik het wel kopen denk ik.

Wat mij betreft net zo goed uitgewerkt als RDR, qua sfeer en compleetheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou daar zeg je wat idd. DLC past hier super makkelijk nog tussen.

Oké er is dan geen grote verhaallijn meer maar een losse (grote) case kan makkelijk, een extra case voor een redelijk bedrag (€3,99 ofz) zou ik zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al aardig wat DLC-cases bij pre-orders gepropt en die verschilde per land(?) en komen allemaal in de verkoop. Geen idee tegen watvoor prijs.

De stad is iig groot genoeg voor nog een hele berg cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja de map is enorm idd. Moet makkelijk mogelijk zijn.

Hopelijk komt al die "gratis" DLC ook in de store beschikbaar.
Misschien denk ik er straks aan het eind van de game heel anders over maar ik kan er nu (nog) geen genoeg van krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe mja ik moet ook nog maar is zien of ik er wat mee ga doen. Meestal speel ik een game als dit uit en belandt die in de kast.(en ligt de volgende game ook weer te wachten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik ga hem zoals gewoonlijk platinum proberen te halen, dan heb je toch echt nog heel wat uren extra gameplay met al die collectibles. En je ontdekt meteen ook alle hoekjes en gaatjes van de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

maakt het voor het verloop van het spel uit of je niet alle vragen goed krijgt beantwoord?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:23:
Tijdens deze missie moet je zelf op zoek naar een locatie

spoiler: Homicide: The Quarter Moon Murders
Echt niet te doen, hoe vind je in godsnaam een plek in zo'n grote stad. A cave with flowers, could be a painting.

Ik heb het maar opgezocht.
Je hoeft het niet op te zoeken op internet. Het staat gewoon in je notebook. Je moet wel even zoeken in je noteboekje.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste