Localytics werkt idd erg fijn, maar irritant inderdaad dat je geen nieuwe apps meer kunt toevoegen bij hun oude 'plans'.
Ik heb Localytics gemaild waarom ik voor hun Free upgrade een Credit Card moet opgeven. Zal waarschijnlijk zijn dat als je om de een of andere reden opeens door die tresshold heen komt je moet dokken, maar daar zou ik in zo'n geval eerst even contact over willen hebben. Ben benieuwd naar hun reactie.Whatson schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:05:
Localytics werkt idd erg fijn, maar irritant inderdaad dat je geen nieuwe apps meer kunt toevoegen bij hun oude 'plans'.
Ga nu voorlopig even testen met Flurry, alhoewel ik daar berichten over lees dat hun stats erg traag verwerkt worden. Een trage helpdesk hebben ze iig niet; ik had gisterenmiddag een mailtje gestuurd omdat ik niets over een Windows Phone 7 SDK kan vinden, vannacht om 4 uur had ik al een reply met een SDK versie die backwards compatible is..
(Link in de mail is vervangen door hetzelfde bestand op mijn SkyDrive, voor de geïnteresseerdenYogesh, Sep 01 19:15 (PDT):
Hello Rowdy,
Great connecting with you and happy to help.
Attached the Flurry WP8 SDK v3.1.2 which is backward compatible with WP7.x apps.
You can use the attached SDK for WP7.x and WP8 apps.
Does this clarify? Do you have any questions?
Cheers,
Yogesh.
Flurry, Inc.
support@flurry.com
Attachment(s)
Flurry WindowsPhone8 SDK v3.1.2.zip
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Gedownload en werkend bevondenNiels9001 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:20:
Regenmeter 3.1 is nu te downloaden!
http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c
Wat is er nieuw in 3.1?
• Diverse bugfixes en performance verbeteringen.
• Locatie wordt nu op de live tile weergegeven.
• Bij slecht bereik (2G) blijft Regenmeter langer proberen om verbinding te krijgen met de Buienradar server. Dit zorgt voor minder foutmeldingen bij het ophalen van de neerslagdata.
• Locaties buiten Nederland en Belgie kunnen nu ook worden ingesteld als vaste locaties (let op: neerslaggegevens kunnen voor deze locaties niet worden opgevraagd).
Fijne app die doet wat ie zegt.
Vraag: de app synchroniseerd nu automatisch iedere x minuten. Als ik in het buitenland ben, wil ik Regenmeter uit kunnen schakelen (geen data verkeer) zonder de hele telefoon roaming-uit te zetten.
Mis ik een optie?
Ik vermoed dat het uitschakelen van de Live Tile optie in de instellingen van Regenmeter dit gewenste effect heeft.wmeester schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:28:
[...]
Gedownload en werkend bevonden![]()
Vraag: de app synchroniseerd nu automatisch iedere x minuten. Als ik in het buitenland ben, wil ik Regenmeter uit kunnen schakelen (geen data verkeer) zonder de hele telefoon roaming-uit te zetten.
Mis ik een optie?
Wil je het zeker weten, en dit is universeel voor alle Apps,: Ga naar Instellingen, naar rechts voor Applicaties en daar bij Achtergrondtaken even Regenmeter uitzetten. Dan draait ie niet meer in de achtergrond en zal geen updates doen. Hier kun je ook zeggen dat dit weer gestart mag wordne bij het openen van de App.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Je kunt de Achtergrondtaak inderdaad in het OS uit zetten. Of je zet in de Regenmeter instellingen de Live Tile handmatig uit, samen met de Notificaties bij regen.wmeester schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:28:
[...]
Gedownload en werkend bevonden![]()
Mis ik een optie?
Vraag me alleen af waarom je dat per app zou willen doen. Is Roaming aanzetten niet gewoon sneller / makkelijker in de gaten te houden?
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Bedankt voor je bericht, de uit-optie van apps zouden mi meer gemaakt moeten worden. Zo weet ik exact welke app data download en welke niet.Niels9001 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:41:
[...]
Je kunt de Achtergrondtaak inderdaad in het OS uit zetten. Of je zet in de Regenmeter instellingen de Live Tile handmatig uit, samen met de Notificaties bij regen.
Vraag me alleen af waarom je dat per app zou willen doen. Is Roaming aanzetten niet gewoon sneller / makkelijker in de gaten te houden?
In het buitenland wil ik namelijk dat WhatsApp wél werkt maar alle andere programma's alleen als ik daar om vraag.
Even hierop terugkomend:Soundless schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:15:
[...]
Ik heb al paar dagen contact met een MS medewerker. Ik heb hem gisteravond gevraagd hoe het zit met de sortering van de 'new' lijst en waar dat op gebaseerd is. Zodra ik daar antwoord op heb, zet ik het hier wel neer
Er wordt niet direct op gereageerd. Die gast zegt dat ik een nieuwe support call moet doen naar de developers ofzo. Zoveel interesse heb ik er ook weer niet in.
UPDATE
Raar maar waar: sinds gisteren, sta ik wel op een normale positie in de 'new' lijst. 10de in de nieuwe puzzle games lijst. Nu snap ik er dus helemaal niks meer van
[ Voor 14% gewijzigd door Soundless op 04-09-2013 11:24 ]
Voor de devs die eventueel nog op zoek zijn naar een mooi projectje:
Ik erger me er blauw aan dat er geen fatsoenlijke app met livetile is om het resterende beltegoed en de reeds verbruikte data en dergelijke is voor m'n Mobile Vikings prepaid kaart, en dat terwijl ze een makkelijke Api ter beschikking stellen: https://mobilevikings.com/api/2.0/doc/
Er bestaan reeds enkele apps, maar ofwel hebben die geen livetile, ofwel werkt hij niet of zeer buggy (Viking!)
Voor mij zelf wordt het moeilijk om iets te ontwikkelen aangezien ik geen enkele pc met Windows licentie (En al helemaal geen 64bit Windows
heb. Als er iemand echter een poging zou willen wagen kan ik steeds vertrouwelijk m'n logingegevens voorzien voor dev- en testdoeleinden. (Zo spannend is m'n oproepgeschiedenis immers niet
.
Ik erger me er blauw aan dat er geen fatsoenlijke app met livetile is om het resterende beltegoed en de reeds verbruikte data en dergelijke is voor m'n Mobile Vikings prepaid kaart, en dat terwijl ze een makkelijke Api ter beschikking stellen: https://mobilevikings.com/api/2.0/doc/
Er bestaan reeds enkele apps, maar ofwel hebben die geen livetile, ofwel werkt hij niet of zeer buggy (Viking!)
Voor mij zelf wordt het moeilijk om iets te ontwikkelen aangezien ik geen enkele pc met Windows licentie (En al helemaal geen 64bit Windows
Ik heb van het weekend wat gemist in Regenmeter, een indicatie waar je eigenlijk bent op de radar-kaart.
Zat van het weekend in het midden van het land ergens, maar waar precies dat op de kaart is weet ik dan niet. En met de buien die net wel of net niet over komen is dat best lastig inschatten
Zat van het weekend in het midden van het land ergens, maar waar precies dat op de kaart is weet ik dan niet. En met de buien die net wel of net niet over komen is dat best lastig inschatten
Klopt, dat staat ergens nog op een wensenlijst. Heb het eerder geprobeerd, alleen dat werkte niet helemaal goed. Je moet de GPS coordinaten immers omrekenen naar pixels (op een specifieke kaart). Als iemand een stuk code heeft om dat te doen, zal ik het met liefde implementeren :)!hjs schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:51:
Ik heb van het weekend wat gemist in Regenmeter, een indicatie waar je eigenlijk bent op de radar-kaart.
Trein 3.2
Trein 3.2 is zojuist (eindelijk, ik weet het
Heb trouwens al dagen geen up-to-date download gegevens in het Dev Center. En net nu het zo'n rotweer is (= veel downloads/reviews voor Regenmeter
Leuke app. Heb nu wel het probleem dat ie crasht zodra ik op het instellingenicoontje druk.Rhndy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:16:
Sinds gister staat er een nieuwe app in de Store: Dagacties.
Met Dagacties kan je in één oogopslag zien welke aanbiedingen er zijn bij een aantal aanbiedingsites.
Via de QR-code kan je de app downloaden
[afbeelding]
Versie 1.1 is al in de maak met meer sites
Meer sites zou idd mooi zijn!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Meen je niet!
Hmmm... ik heb afgelopen zaterdag een update ingediend met meer sites en een nieuw notificatiesysteem.
Wat je even kan proberen is een re-install en het set-up scherm helemaal te doorlopen (dus ook opzij swipen voor de notificatie-instellingen)
Anders even op de update wachten en kijken of het nog steeds voorkomt. Ik heb namelijk e.e.a. in de logging aangepast waardoor ik het probleem gelijk aan kan pakken.
Heb wel een idee waar het door zou komen, maar heb daar echt even wat tijd voor nodig om dat te fixen. Morgen werk ik aan de EVT-app en zaterdag heb ik alle tijd voor Dagacties
.
PM me anders even het resultaat, dan hebben we daar even verder contact
Hmmm... ik heb afgelopen zaterdag een update ingediend met meer sites en een nieuw notificatiesysteem.
Wat je even kan proberen is een re-install en het set-up scherm helemaal te doorlopen (dus ook opzij swipen voor de notificatie-instellingen)
Anders even op de update wachten en kijken of het nog steeds voorkomt. Ik heb namelijk e.e.a. in de logging aangepast waardoor ik het probleem gelijk aan kan pakken.
Heb wel een idee waar het door zou komen, maar heb daar echt even wat tijd voor nodig om dat te fixen. Morgen werk ik aan de EVT-app en zaterdag heb ik alle tijd voor Dagacties
PM me anders even het resultaat, dan hebben we daar even verder contact
Inderdaad, Trein is uit de Store verdwenen. Alleen nog Regenmeter en Zon.
[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 14-09-2013 13:42 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Ik zou graag eens wat experimenteren, en een eigen WP app maken. Helaas heb ik momenteel niet echt een idee van wat ik zou kunnen maken, en zelf mis ik ook niet onmiddelijk een bepaalde app. Zijn hier misschien mensen die nog ergens iets missen, en daar graag een app voor zien?
Nou ja, het volleybalseizoen is weer begonnen, dus een NeVoBo app? Lijkt mij dat WP8 bezitters dat wel leuk zullen vinden.
Tsja, verzin het maar. Misschien heb je wat met Weduwe Joustra en maak je daar een app voor.
http://www.weduwejoustra.nl/home
Of anders: een Oerol app. http://www.oerol.nl/
Ik zou zeggen: wat past precies bij jou en waar zou je zelf een app van willen hebben als je toch een app wilt maken. En hoe ondernemend ben je? Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je een app van Weduwe Joustra wil maken, gewoon omdat je een app wilt maken en iets met Berenburg hebt, je contact opneemt met Joustra. Wellicht werken ze graag met je mee. Wie weet waar het toe leidt?
Tsja, verzin het maar. Misschien heb je wat met Weduwe Joustra en maak je daar een app voor.
http://www.weduwejoustra.nl/home
Of anders: een Oerol app. http://www.oerol.nl/
Ik zou zeggen: wat past precies bij jou en waar zou je zelf een app van willen hebben als je toch een app wilt maken. En hoe ondernemend ben je? Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je een app van Weduwe Joustra wil maken, gewoon omdat je een app wilt maken en iets met Berenburg hebt, je contact opneemt met Joustra. Wellicht werken ze graag met je mee. Wie weet waar het toe leidt?
[ Voor 83% gewijzigd door GerCor op 14-09-2013 15:34 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Damn, Trein is weg.
Omdat ik de Amber update wilde op m'n Lumia 720 heb ik hem opnieuw in moeten stellen, maar nu is trein dus niet meer opnieuw te installeren. Ik hoop dattie snel terug is.
Omdat ik de Amber update wilde op m'n Lumia 720 heb ik hem opnieuw in moeten stellen, maar nu is trein dus niet meer opnieuw te installeren. Ik hoop dattie snel terug is.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Klopt, Trein is uit de Store.
BETA werkte prima.. De Store versie crashed als je een station wilt vastpinnen
. Onmogelijk om dus te debuggen..
Daarom heb ik 'm even offline gehaald. Ik maak morgen een nieuwe build en zal die wederom indienen.
Heeft iemand al de update geinstalleerd naar 3.2? Crashed de app bij jullie ook?
BETA werkte prima.. De Store versie crashed als je een station wilt vastpinnen
Daarom heb ik 'm even offline gehaald. Ik maak morgen een nieuwe build en zal die wederom indienen.
Heeft iemand al de update geinstalleerd naar 3.2? Crashed de app bij jullie ook?
Ik heb 3.2 wel geïnstalleerd staan, maar hij crasht inderdaad als je een station pint.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Jup, crasht hier ook als je een station pint (Lumia 720).
Verwarmen en koelen met Elga/Toshiba, Panasonic Z42-XKE en Innova 10HP, SSW met Atlantic Explorer V4 270LC, 9880 Wp Enphase
Een paar dingen waar ik in eerste intantie naar zou kijken bij zo'n probleem:Niels9001 schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:19:
Klopt, Trein is uit de Store.
BETA werkte prima.. De Store versie crashed als je een station wilt vastpinnen. Onmogelijk om dus te debuggen..
- Heb je het updaten van een oudere versie naar 3.2 getest? Als er in de IsolatedStorage oude data staat en het datamodel daarvan is in de nieuwe versie veranderd dan kan dat crashes geven als je daar niet op rekent. Bijv. het opslaan van een oude state of andere data die je mogelijk wil bewaren.
- In de store kun je crashreports krijgen, wellicht dat je inmiddels de crashes terug kunt vinden? Dan kan een clue geven van waar je moet zoeken.
- Kijk voor de toekomst evt. naar een oplossing als BugSense, eenvoudig in je app te integreren en uitgebreide logs van oa crashes.
- Crashes die alleen bij een storeversie optreden hebben ook nog wel eens met vergeten capabilities in de manifest te maken, maar dat zou bij pinnen niet aan de orde moeten zijn.
Gaat er overigens nog iemand 5 oktober naar de Windows Phone Developer Day in Amsterdam?
Mocht er iemand mee willen rijden op de route vanaf Venlo naar A'dam, stuur dan ff een dm. Ik kachel die kant toch op met m'n lease auto...
Mocht er iemand mee willen rijden op de route vanaf Venlo naar A'dam, stuur dan ff een dm. Ik kachel die kant toch op met m'n lease auto...
Interesting, bookmarked..tomverhoeff schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:38:
[...]
- Kijk voor de toekomst evt. naar een oplossing als BugSense, eenvoudig in je app te integreren en uitgebreide logs van oa crashes.
[...]
Alle informatie wordt bij het installeren van de update ge-deinstalleerd. Ook een verse installatie wilde niet baten, BugSense is inderdaad iets wat ik zou moeten gebruiken in de toekomst.. Thanks!tomverhoeff schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:38:
[...]
Een paar dingen waar ik in eerste intantie naar zou kijken bij zo'n probleem:
- Heb je het updaten van een oudere versie naar 3.2 getest? Als er in de IsolatedStorage oude data staat en het datamodel daarvan is in de nieuwe versie veranderd dan kan dat crashes geven als je daar niet op rekent. Bijv. het opslaan van een oude state of andere data die je mogelijk wil bewaren.
- In de store kun je crashreports krijgen, wellicht dat je inmiddels de crashes terug kunt vinden? Dan kan een clue geven van waar je moet zoeken.
- Crashes die alleen bij een storeversie optreden hebben ook nog wel eens met vergeten capabilities in de manifest te maken, maar dat zou bij pinnen niet aan de orde moeten zijn.
Ik kan dat weekend helaas niet, anders was ik meegereden ;-)!Rowdy.nl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:50:
Gaat er overigens nog iemand 5 oktober naar de Windows Phone Developer Day in Amsterdam?
[...]
Interesting, bookmarked..
Trein 3.2 is uit!
Het heeft lang geduurd maar Trein 3.2 is nu ein-de-lijk beschikbaar. Ik heb de XAPs ge-rebuild en nu crashed de app niet meer bij het Vastpinnen. Heel erg vaag, maar goed.

Voor de mensen die 3.2 al hadden - doe even een verse her-installatie om problemen te voorkomen
Downloaden kan hierrr:
http://www.windowsphone.c...9c-41b9-a156-4cb33ea7ad2d

En Niels, G E F E L I C I T E E R D, jouw app Regenmeter staat op 1 bij 'Best bevonden' in de store.

Ik weet niet hoe je hier een screenshot plaatst, maar een screenshot is het wel waard.
Ik weet niet hoe je hier een screenshot plaatst, maar een screenshot is het wel waard.
[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 20-09-2013 10:22 ]
----
[ Voor 99% gewijzigd door Niels9001 op 20-09-2013 10:53 ]
Thanks :)!GerCor schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:21:
En Niels, G E F E L I C I T E E R D, jouw app Regenmeter staat op 1 bij 'Best bevonden' in de store.
![]()
![]()
![]()
Zag het van de week al, toch een mooie achievement :)! Komt natuurlijk door het regenachtige weer waardoor ik een increase in downloads + reviews zag. Dat laatste wordt versterkt door het blijven vragen (= bedelen
Weet verder wel niet waar dit nou op gebaseerd is. Combinatie van downloads + reviews per dag? Zijn toch wel betere applicaties te vinden.
Als ik zo kijk zie ik 4/5 ster en de meeste reviews. Dat zou het kunnen zijn bij 'best bevonden'. Maar inderdaad, het is allemaal erg vaag.
Ik denk dat het algoritme vrij ingewikkeld is, maar zeker is iig wel dat de gemiddelde beoordeling wordt meegenomen. Ik verwacht dat ook een tijdsperiode wordt meegenomen (zeg een maand ofzo) en het aantal reviews dat is geplaatst. Aantal reviews vanwege betrouwbaarheid en tijdsperiode om seizoenseffecten en effecten van goede/slechte updates mee te kunnen nemen. Maar hoe dan ook niet eenvoudig om op nummer 1 te komen staan lijkt me
[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 20-09-2013 11:49 ]
Best leuk, die halleluja stemming om Regenmeter, maar bij mij weigert hij consequent om gegevens in te laden en crashed zelfs behoorlijk vaak! Op een Lumia 900 that is...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Heb me net ingeschreven, wil wel gaan beginnen met devven.Rowdy.nl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:50:
[...]
Interesting, bookmarked..
Maar verder dan Hello World ben ik nog niet
Je zit neem ik aan op de laatste versie?PaT schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:53:
Best leuk, die halleluja stemming om Regenmeter, maar bij mij weigert hij consequent om gegevens in te laden en crashed zelfs behoorlijk vaak! Op een Lumia 900 that is...
Eerdere versies hadden nog weleens last van een Buienradar server die al heel snel de verbinding verbrak. Dit is met de laatste versie verholpen, en moet zeggen dat hij bij mij vlekkeloos loopt de afgelopen weken (en misschien ben ik nog wel de meest kritische gebruiker aangezien ik 'm zelf maak
Leuk dat jullie komen! Het is geen probleem als je nog weinig ontwikkelervaring hebt. Tijdens de dag hebben we content zowel voor beginners als voor meer ervaren ontwikkelaars. Daarnaast is er ruimte om met voorbeelden of aan eigen apps te werken, waarbij ervaren ontwikkelaars je kunnen helpen.CAP-Team schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:34:
[...]
Heb me net ingeschreven, wil wel gaan beginnen met devven.
Ach ja. Tijd voor een WP8 telefoon zou ik zeggen.PaT schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:53:
Weet je zeker dat dit zo is? Ik ben nu net op driekwart met een C# cursus, en wil daarna de C# Windows Phone cursus van Bob Tabor gaan doen, maar vroeg me af of ik met mijn kennis dan al 'nuttig' ben op zo'n bijeenkomst. Het lijkt me wel erg leuk om eens te kijken namelijk.tomverhoeff schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:52:
[...]
Leuk dat jullie komen! Het is geen probleem als je nog weinig ontwikkelervaring hebt. Tijdens de dag hebben we content zowel voor beginners als voor meer ervaren ontwikkelaars. Daarnaast is er ruimte om met voorbeelden of aan eigen apps te werken, waarbij ervaren ontwikkelaars je kunnen helpen.
Mijn ervaring met programmeren gaat namelijk echt niet verder dan dit, naast wat knippen en plakken met Visual Basic een jaar of 10 terug
youtube.com/@hisrep
zijn Kantoor is schuin tegenover die van mij. Blijft coolNiels9001 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:47:
Volgens Todd Brix, GM van Windows Phone Store App is de $99,- developer fee blijvend verlaagd naar $19,-.
Erg nice.
https://twitter.com/toddbrix/status/372444926099070976
Hehe, mister America..
Jij zult er woensdag wel niet bij zijn in Houten..?
Handig zo'n contact op Microsoft HQ? Kun je de apps van Tweakers members niet onder de aandacht brengen om in de NL featured of 'app of the day' te krijgen (zie pagina 1 van dit topic voor de complete lijst).Matthijs Hoekstra schreef op maandag 23 september 2013 @ 04:05:
[...]
zijn Kantoor is schuin tegenover die van mij. Blijft cool
Mag ik je veel succes wensen met de ontwikkeling van de appsCAP-Team schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:34:
[...]
Heb me net ingeschreven, wil wel gaan beginnen met devven.
Ik ga ook 5 oktober. Je kan me herkennen aan het feit dat ik denk ik de enige ben die op een macbook air werkt en met de WP7 SDK werkt haha.Rowdy.nl schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:50:
Leuk dat er meer van Tweakers gaan!
Ik zou hem dan liever willen vragen of hij eens naar de taxforms afdeling wil kijken, ik wacht al TWEE maanden op de reviewNiels9001 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:58:
[...]
Handig zo'n contact op Microsoft HQ? Kun je de apps van Tweakers members niet onder de aandacht brengen om in de NL featured of 'app of the day' te krijgen (zie pagina 1 van dit topic voor de complete lijst).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat wil ik overigens wel even zien, in het echt op een MacBook. Meen dat Matthijs daar ook ooit een foto van getweet had; op een of ander camp heel veel MacBooks met Windows 8.1 en VS...Rhndy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:12:
[...]
Ik ga ook 5 oktober. Je kan me herkennen aan het feit dat ik denk ik de enige ben die op een macbook air werkt en met de WP7 SDK werkt haha.
Leuk dat er meer van Tweakers gaan!
Maar tof idd.. Effe meeten en met z'n allen een biertje, of ehh, koffie drinken..
offtopic:
Gaan er overigens nog mensen morgen naar het Windows 8.1 developer Camp in Houten, of de Lumia 1020 presentatie morgen in Amsterdam? Voor mij iig een druk programma morgen..
Gaan er overigens nog mensen morgen naar het Windows 8.1 developer Camp in Houten, of de Lumia 1020 presentatie morgen in Amsterdam? Voor mij iig een druk programma morgen..
Ja, ik heb een Air uit 2011 met 64GB SSD en 2GB RAM. Windows 8 ging het dus niet worden maar met Windows 7 en de VS 2010 werkt het wel prima. Gaat wel piepen als ik de emulator opstart, maar ach.. Even kijken of ik ergens een muis kan vinden om mee te werken.Rowdy.nl schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:07:
[...]
Dat wil ik overigens wel even zien, in het echt op een MacBook. Meen dat Matthijs daar ook ooit een foto van getweet had; op een of ander camp heel veel MacBooks met Windows 8.1 en VS...
Maar tof idd.. Effe meeten en met z'n allen een biertje, of ehh, koffie drinken..
offtopic:
Ik die devday nu pas; gaat hem helaas niet worden. Ik moet op de kindertjes passen.
Was wel leuk geweest.
Inmiddels een paar apps online, waarvan er maar één de moeite is:
http://www.windowsphone.c...db-4f59-a46f-6ac85e77cc77
(de overige apps had ik alleen gemaakt om voor zo'n Nokia dev-telefoon in aanmerking te komen)
Ga nu proberen dezelfde app als Windows App te bouwen.
Loopt niet echt storm qua downloads, maar het was vooral een app om zelf te kunnen gebruiken.
Was wel leuk geweest.
Inmiddels een paar apps online, waarvan er maar één de moeite is:
http://www.windowsphone.c...db-4f59-a46f-6ac85e77cc77
(de overige apps had ik alleen gemaakt om voor zo'n Nokia dev-telefoon in aanmerking te komen)
Ga nu proberen dezelfde app als Windows App te bouwen.
Loopt niet echt storm qua downloads, maar het was vooral een app om zelf te kunnen gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door MrSleeves op 24-09-2013 11:49 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zijn er nog mensen uit regio Overijssel/Twente die morgen naar de DevDays gaan?
Bij DevDays denk ik aan iets anders, de vroegere DevDays van MS (nu TechDays oid?)..CAP-Team schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:12:
Zijn er nog mensen uit regio Overijssel/Twente die morgen naar de DevDays gaan?
Maar, niet vanuit die richting nee, ik rij de route Nijmegen, Utrecht, Amsterdam..
Ben iig wel benieuwd naar de sessies, ik ben dan wel al een redelijk gevorderde ontwikkelaar, maar er zitten wel wat interessante sessies tussen en het is altijd leuk om met medeontwikkelaars te sparren en ideeën uit te wisselen..
Ik ook ^^ DevDays is hier ook compleet misplaatst, vooral omdat het maar 1 dag is.Rowdy.nl schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:00:
[...] Bij DevDays denk ik aan iets anders, de vroegere DevDays van MS (nu TechDays oid?)..
[...]
En, hoe was het?
Was wel leuk vond ik. Interessante sessies en veel bekende namen gezien en gehoord
Maar het kakt wel aardig in hier. Geen enkele nieuwe app van de Nederlandse developers.
Ik heb laatst nog een app gemaakt maar die is vooral gericht op oost Nederland, verder nogal inspiratieloos. Heb jij nog ideeën?GerCor schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:23:
Maar het kakt wel aardig in hier. Geen enkele nieuwe app van de Nederlandse developers.
Versie 1.2 voor m'n applicatie is onderweg.

[ Voor 15% gewijzigd door Wietsee. op 08-10-2013 13:34 ]
Verwijderd
Ik wilde zelf ook gaan beginnen met het opzetten van een App, maar heb ik totaal geen inspiratie
Nou, ik ben betatester voor de EVT app, maar daar gebeurt helemaal niks. Dat is natuurlijk aan de dev. zelf maar ik heb er verder helemaal niks aan. Verder heb ik een app Media Smart maar daar kan ik geen IP adres invoeren. Maker beloofde 2 maanden geleden met een update te komen, maar ook daar gebeurt niks. Reageert momenteel ook niet meer op mail.
Ooit had ik een app waar ik notities in kon maken, alleen heeft de maker die app uit de store gehaald en heeft nu een app beschikbaar gesteld waarbij je de notities op je homescreen MOET pinnen. En dat wil ik helemaal niet want die gegevens die ik heb mogen niet op mijn homescreen, ook niet op Skydrive. Was een prachtige Modern UI app die ik kwijt ben geraakt na een reset.
En verder zie ik dat voor de trein app van Niels in de store wordt gevraagd om een Engelse versie omdat niet iedereen in Nederland Nederlands kan lezen. De app treintijden van M. Post is inmiddels wel in het Engels verkrijgbaar en dan denk ik: zet even een tandje bij om meer gebruikers te krijgen. Maar ook dat is weer aan Niels zelf natuurlijk.
Maar, hoewel ik de apps van Niels fantastisch vind, ik ben geen Nederlandse developer tegengekomen met dezelfde inzet als een Rudi Huyn. 'We' zijn te snel tevreden. Klaar is klaar.
Jammer.
Ooit had ik een app waar ik notities in kon maken, alleen heeft de maker die app uit de store gehaald en heeft nu een app beschikbaar gesteld waarbij je de notities op je homescreen MOET pinnen. En dat wil ik helemaal niet want die gegevens die ik heb mogen niet op mijn homescreen, ook niet op Skydrive. Was een prachtige Modern UI app die ik kwijt ben geraakt na een reset.
En verder zie ik dat voor de trein app van Niels in de store wordt gevraagd om een Engelse versie omdat niet iedereen in Nederland Nederlands kan lezen. De app treintijden van M. Post is inmiddels wel in het Engels verkrijgbaar en dan denk ik: zet even een tandje bij om meer gebruikers te krijgen. Maar ook dat is weer aan Niels zelf natuurlijk.
Maar, hoewel ik de apps van Niels fantastisch vind, ik ben geen Nederlandse developer tegengekomen met dezelfde inzet als een Rudi Huyn. 'We' zijn te snel tevreden. Klaar is klaar.
Jammer.
Ik weet niet of je weet hoeveel tijd erin zit, buiten dit heb ik nog genoeg aan m'n hoofd zo moet ik dit jaar o.a. m'n examen VWO halen, Niels en andere developers zullen ook genoeg aan het hoofd hebben.GerCor schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:29:
Jammer.
Daarnaast levert het praktisch weinig op...
Ik ben zelf helaas niet kunnen gaan door ziekte.. Gr..Niels9001 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 07:09:
En, hoe was het?
Inmiddels wel via diverse media (mail, Twitter) wat presentaties bij elkaar gesprokkeld. handig voor degenen die geweest zijn, of voor anderen die er hun voordeel mee zouden willen doen..
[list]
• Windows Azure Mobile services (Roy Janssen, Semper IT)
• Designing Windows Phone apps UI using Blend (Fons Sonnemans)
• MVVM QuickCross (Vincent Hoogendoorn, Macaw)
Ik mis d'r nog een paar... Iemand de rest al gevonden? (Sessies van Tom en Mark)
Inderdaad. Ik heb een fulltime baan en doe m'n apps ernaast als hobby. En aangezien ik niet van half werk hou duurt het bij mij allemaal wat langer.Wietsee. schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:24:
[...]
Ik weet niet of je weet hoeveel tijd erin zit, buiten dit heb ik nog genoeg aan m'n hoofd zo moet ik dit jaar o.a. m'n examen VWO halen, Niels en andere developers zullen ook genoeg aan het hoofd hebben.
Daarnaast levert het praktisch weinig op...
Maar goed; Niels heeft volgens mij voor praktisch al z'n apps meerdere versies; Windows Phon 7.8 en 8 èn Windows 8. Da's een een hoop onderhoud en voorzichtig programmeren en ik vermoed dattie verder nog ook wel andere dingen te doen heeft..
Rudy Huyn is tegenwoordig fulltime app developer; voor wat ik gehoord heb issie gestopt met z'n dayjob. Niet gek dattie er veel tijd in kan steken. Hoop ik ooit ook te kunnen doen..
Ja, het is ook geen verwijt. Die Rudy Huyn is 'wereldberoemd' binnen de WP wereld. Wie, op WPCentral, kent hem niet? Ik gun dat elke Nederlandse developer, ook omdat wij er dan vervolgens weer apetrots op kunnen zijn. Ik zeg alleen dat wij zo iemand in Nederland niet hebben. En dat vind ik jammer, ook omdat ik merk dat het hier wat inkakt.
Ik heb inderdaad lang niets laten horen m.b.t. de apps. Voor de EVT loopt een beta test waar ik al weken geen nieuwe versie heb gepost. Dat is niet zo netjes van me natuurlijk. Ik zal deze week nog een nieuwe versie proberen te posten op de beta. Als er nog mensen zijn die willen testen, PM me even.
De app is wel bijna af. Reden dat het zo lang heeft geduurd is omdat ik bezig ben met een test om push-notificaties in te bouwen. Dit wil ik beheren via php/mysql en daar zit wat tijd in. Ik ga hier binnenkort een blog over schrijven hoe ik dit gedaan heb. Dit is dus 1 van de redenen dat ik geen beta-versie heb gepost om jullie niet constant te hoeven spammen met test notificaties.
Ik heb contact gezocht met de EVT, maar zij reageren niet op mijn berichten.
Irritant zijn de prijzen die ze hanteren! Afhankelijk van de bezetting wordt er een prijs bepaald. Wel is er ergens een lijst maar daar wordt ik duizelig van. Vandaar dat ik maar voor een min/max systeem heb gekozen. Het is nu even niet anders..
In ieder geval, via onderstaande link kan je wat screenshots zien die ik even snel heb geplakt in een bestandje.
http://sdrv.ms/1fifSHo
De app is wel bijna af. Reden dat het zo lang heeft geduurd is omdat ik bezig ben met een test om push-notificaties in te bouwen. Dit wil ik beheren via php/mysql en daar zit wat tijd in. Ik ga hier binnenkort een blog over schrijven hoe ik dit gedaan heb. Dit is dus 1 van de redenen dat ik geen beta-versie heb gepost om jullie niet constant te hoeven spammen met test notificaties.
Ik heb contact gezocht met de EVT, maar zij reageren niet op mijn berichten.
Irritant zijn de prijzen die ze hanteren! Afhankelijk van de bezetting wordt er een prijs bepaald. Wel is er ergens een lijst maar daar wordt ik duizelig van. Vandaar dat ik maar voor een min/max systeem heb gekozen. Het is nu even niet anders..
In ieder geval, via onderstaande link kan je wat screenshots zien die ik even snel heb geplakt in een bestandje.
http://sdrv.ms/1fifSHo
Klopt, aantal weken geleden zijn zowel Regenmeter als Trein geupdate naar een stabiel niveau, en heb op dit moment maar een klein lijstje aan verbeteringen die ik nog wil inbouwen. Daarnaast ben ik afgelopen week verhuisd en zijn je uren maar gelimiteerd naast een full-time baan.
De mensen die gebruik maken van in-app donaties / betaalde apps tijdens het devven: wat halen jullie zoal op?
Als ik naar mijn financial summary ga bij Windows Phone, kom ik op 212 EUR uit (daar is de Microsoft taks en US belasting al af). Dit in een periode van precies 4 maanden. Ben wel benieuwd of iemand er daadwerkelijk brood mee kan verdienen (behalve de top devs zoals Rudy Huyn natuurlijk
De mensen die gebruik maken van in-app donaties / betaalde apps tijdens het devven: wat halen jullie zoal op?
Als ik naar mijn financial summary ga bij Windows Phone, kom ik op 212 EUR uit (daar is de Microsoft taks en US belasting al af). Dit in een periode van precies 4 maanden. Ben wel benieuwd of iemand er daadwerkelijk brood mee kan verdienen (behalve de top devs zoals Rudy Huyn natuurlijk
Thnx voor de links. Had die van Vincent toevallig al langs zien komen op Twitter.Rowdy.nl schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:47:
[...]
Ik ben zelf helaas niet kunnen gaan door ziekte.. Gr..
Inmiddels wel via diverse media (mail, Twitter) wat presentaties bij elkaar gesprokkeld. handig voor degenen die geweest zijn, of voor anderen die er hun voordeel mee zouden willen doen..
[list]
• Windows Azure Mobile services (Roy Janssen, Semper IT)
• Designing Windows Phone apps UI using Blend (Fons Sonnemans)
• MVVM QuickCross (Vincent Hoogendoorn, Macaw)
Ik mis d'r nog een paar... Iemand de rest al gevonden? (Sessies van Tom en Mark)
Heb 't helaas ook moeten missen. Was graag weer eens bij Macaw langsgegaan (oud werkgever).
Heb inmiddels trouwens mijn eerste app 'af'. Heb nog wel leuke ideetjes, maar heb er nu even geen tijd voor. Jammer genoeg is het een chat app voor intern gebruik. Hij zal dus niet in de store verschijnen.
[ Voor 8% gewijzigd door InZane op 11-10-2013 16:07 ]
Mijn sessie had amper slides, grofweg heb ik het volgende verteld:Rowdy.nl schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:47:
- Kort wie ik ben, wat ik doe, welke apps ik ontwikkel
- Hoe start ik met het bouwen van een Windows Phone app (File->New Project) etc. Echt de meest simpele basis
- Een paar voorbeelden op basis van demoappjes die data uit het Nationaal Georegister halen. Deze komen waarschijnlijk nog online, dat zal ik laten weten
- Gebruik van Microsoft App Studio om vrij eenvoudig je eerste app in elkaar te zetten zonder direct programmeerkennis nodig te hebben. Als je daar interesse in hebt moet je zeker eens op de App Studio website van Microsoft kijken.
De developers hier nemen gewoon lekker de tijd voor hun applicaties wat ik zeer goed vind. Ik wacht gewoon af totdat er weer een nieuwe app is van een NL developer .
Kijk, dit is nog eens goed nieuws... 

Later vandaag maar eens aanmelden dan..Introducing Windows Phone Preview for Developers
Following today’s announcement of Windows Phone 8 Update 3 (8.0.10512), I’m pleased to introduce Windows Phone Preview for Developers, which will kick off later today. Windows Phone Preview for Developers gives you, our developer community, access to prerelease builds of Windows Phone updates on your dev phone before operating system updates generally are available to consumers. With the update in hand early, we hope that you can use the time to exercise your code on the update and verify that your app works as you expect. If you find issues, you can fix your app and get an update into the Store before your customers get the OS update.
[..]
To participate, you need to meet one of the three conditions: your phone is ‘developer-unlocked,’ you are a registered Windows Phone Store developer, OR you are a registered Windows Phone App Studio developer.
Blij dat je er zo over denkt. Persoonlijk ben ik van van mening dat kwaliteit belangrijker is als kwantiteit. Als ik er zelf niet tevreden over ben, komt het niet in de store..Rockvee2 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:38:
De developers hier nemen gewoon lekker de tijd voor hun applicaties wat ik zeer goed vind. Ik wacht gewoon af totdat er weer een nieuwe app is van een NL developer .
http://blog.rajenki.com/2013/10/build-apps-device/
Lumia 925 = 2500 downloads met nieuwe apps
Lumia 925 = 2500 downloads met nieuwe apps
[ Voor 52% gewijzigd door Whatson op 14-10-2013 18:40 ]
Kwaliteit is natuurlijk beter dan kwantiteit maar je leert steeds betere en mooiere apps te maken. Je eerste keer fietsen of auto-rijden is ook niet 100% , je wordt er steeds beter in.Rowdy.nl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:23:
Kijk, dit is nog eens goed nieuws...
[...]
Later vandaag maar eens aanmelden dan..
[...]
Blij dat je er zo over denkt. Persoonlijk ben ik van van mening dat kwaliteit belangrijker is als kwantiteit. Als ik er zelf niet tevreden over ben, komt het niet in de store..
Ik weet wel waar ik mee aan de slag ga! 
MSDN: Toasts for Windows Phone
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| public void ShowToast(bool useCustomSound, bool useWavFormat, bool doSilentToast) { ShellToast toast = new ShellToast(); toast.Title = "[title]"; toast.Content = "[content]"; //If the device is running the right version and a custom sound is requested if ((IsTargetedVersion) && (useCustomSound)) { if (useWavFormat) { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("MyToastSound.wav", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } else { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("MyToastSound.mp3", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } } // For a silent toast, check the version and then set the Sound property to an empty string. else if ((IsTargetedVersion) && (doSilentToast)) { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } toast.Show(); } |
Zag het, inderdaad mooi. Jammer dat je als gebruiker dit zelf niet kan kiezen onder de sound settings.InZane schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:05:
Ik weet wel waar ik mee aan de slag ga!
C#:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 public void ShowToast(bool useCustomSound, bool useWavFormat, bool doSilentToast) { ShellToast toast = new ShellToast(); toast.Title = "[title]"; toast.Content = "[content]"; //If the device is running the right version and a custom sound is requested if ((IsTargetedVersion) && (useCustomSound)) { if (useWavFormat) { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("MyToastSound.wav", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } else { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("MyToastSound.mp3", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } } // For a silent toast, check the version and then set the Sound property to an empty string. else if ((IsTargetedVersion) && (doSilentToast)) { //Do the reflection to get the new Sound property added to the toast SetProperty(toast, "Sound", new Uri("", UriKind.RelativeOrAbsolute)); } toast.Show(); }
Zouden jullie dit graag in Trein of Regenmeter willen zien? Wellicht de traditionele NS 'ding-ding-ding' die je altijd op het station hoort? Suggesties voor andere geluiden?
Die van de NS is wel gaaf ja. Van Regenmeter is lastig, iets van een korte regenbui. Of dat je water druppels hoort vallen in water soort ''plop''.'Niels9001 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
Zag het, inderdaad mooi. Jammer dat je als gebruiker dit zelf niet kan kiezen onder de sound settings.
Zouden jullie dit graag in Trein of Regenmeter willen zien? Wellicht de traditionele NS 'ding-ding-ding' die je altijd op het station hoort? Suggesties voor andere geluiden?
Zat ik ook aan te denken, een grote drup in een plas water ofzo
*PLOEP*
zou mooi zijn als iemand iets kan maken wat gebaseerd is op www.ovzoeker.nl
alleen dan mobiel op basis van je locatie ofzo.
alleen dan mobiel op basis van je locatie ofzo.
dat zou te gek zijnNiels9001 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:03:
[...]
Zag het, inderdaad mooi. Jammer dat je als gebruiker dit zelf niet kan kiezen onder de sound settings.
Hoi Niels, vind je trein app geweldig!
Gebruik hem nu eigenlijk alleen voor de Live Tile.
Dit omdat de bus informatie er niet bijzit. Dus toch ov9292 voor het planwerk. Staan bussen nog op je planning?
Dit omdat de bus informatie er niet bijzit. Dus toch ov9292 voor het planwerk. Staan bussen nog op je planning?
Helaas is de businformatie in Nederland naar mijn weten in 1 API te vinden (alleen 9292, maar die hebben het (nog) niet open gemaakt).Xymie schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:05:
Hoi Niels, vind je trein app geweldig!
Daardoor zal het voorlopig vooral blijven bij trein info. Ikzelf gebruik de app 99% van de keren ook alleen maar voor de live tile en actuele vertrektijden
De API is op zich wel vrij toegankelijk alleen hebben ze nooit toestemming gegeven om het te gebruiken (maar ook niet andersom) en is er geen documentatie. Ik zie wel dat iemand er al genoeg van heeft gehad en de api die de iPhone app gebruikt heeft bestudeerd. Daar is het volgende uitgekomen: https://github.com/timvanelsloo/9292-api-spec.Niels9001 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:43:
[...] Heaas is de businformatie in Nederland naar mijn weten in 1 API te vinden (alleen 9292, maar die hebben het (nog) niet open gemaakt). [...]
De API zelf kan je hier vinden: https://api.9292.nl/0.1/
Ik begrijp overigens volledig als je het niet in je eigen app wilt zetten
Momenteel zelf druk bezig met een Android app en studeren dus kan geen vrijwilligerswerk er naast doen jammer genoeg
[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 18-10-2013 09:43 ]
Niels, zo snel mogelijk een eigen notificatiegeluid voor regenmeter. Trein gebruik ik niet, hoewel ik dat een fantastische app vind. Ik vind zelf 'melding 6' HTC 8X een prima keuze. 5 is bij mij het geluid van alle notificaties. Ook mooi. Geen idee eigenlijk of de Nokia's en samsung's hetzelfde geluid hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 18-10-2013 23:25 ]
Melding 5 is het standaard notificatie geluid van Whatsapp, NOS, Twitter enz. Melding 6 staat voor Geheugen bijna vol. (Als HTC 8S eigenaar wordt ik chagrijnig door dat geluid aangezien ik maar 4GB intern geheugen hebGerCor schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:24:
Niels, zo snel mogelijk een eigen notificatiegeluid voor regenmeter. Trein gebruik ik niet, hoewel ik dat een fantastische app vind. Ik vind zelf 'melding 6' HTC 8X een prima keuze. 5 is bij mij het geluid van alle notificaties. Ook mooi. Geen idee eigenlijk of de Nokia's en samsung's hetzelfde geluid hebben.
Dus een custom sound zou wel beter wezen.
@niels9001 ik krijg de laatste tijd bij regen vaak dubbele of driedubbele notificaties, iets fout op je toast service?
Nou betekende driedubbel, in de tijd dat ik naar school ging, 6. Maar goed, tegenwoordig mag het van De TaalUnie en betekent het ook 3. Wij hadden daar het woord drievoudig voor. Niels heeft al uitgelegd dat hij van die meervoudige notificatie op de hoogte is en ook geen idee heeft waar dat door komt. Ik vind het zelf wel handig want als het gebeurt weet ik dat het een notificatie van regenmeter is.
En CokeZero, dan moet Melding 6 het niet worden voor jou
. Ik heb zelf nog 11 GB vrij dus heb dat geluidje nog nooit gehoord (als notificatie voor wat dan ook). Misschien kan iemand een voorstel doen en kunnen we daar voor kiezen. Zelf heb ik helemaal niks met een geluid zoals regen of bliksem.
De standaard notificatietoon vind ik super. Dus, wat mij betreft, iets dat daar op lijkt.
Ik denk, nu ik er zo over nadenk, dat een toon kiezen voor een dev. nog een hele opgave is. Vooral omdat gebruikers zelf geen toon kunnen kiezen en zich aan de toon zouden kunnen ergeren. Ik had verwacht dat devs daar als een gek mee aan de slag zouden gaan, zoals een WPCentral. Maar tot nu toe geen enkele update waarbij dat is aangepast. Op zich vreemd want vele gebruikers vinden een standaard notificatiegeluidje verwarrend en erg jammer van het OS. Nu kunnen devs dat aanpassen maar doen ze het niet.
Misschien kan iemand Armin van Buuren overhalen een reeks notificaties te maken en beschikbaar te stellen?
---
Iets anders. Tegen de dev van de EVT app zou ik willen zeggen: Give It Up, heilloze missie: http://www.schuttevaer.nl...nst-evt-de-wacht-aan.html
Ik hoorde van mijn broer dat je een API alleen mag gebruiken om informatie op te vragen, niet om bijvoorbeeld zoals bij EVT een reis te boeken, ergo ... informatie toevoegen. Geen idee of dat klopt, ik zit niet in die wereld.
En CokeZero, dan moet Melding 6 het niet worden voor jou
De standaard notificatietoon vind ik super. Dus, wat mij betreft, iets dat daar op lijkt.
Ik denk, nu ik er zo over nadenk, dat een toon kiezen voor een dev. nog een hele opgave is. Vooral omdat gebruikers zelf geen toon kunnen kiezen en zich aan de toon zouden kunnen ergeren. Ik had verwacht dat devs daar als een gek mee aan de slag zouden gaan, zoals een WPCentral. Maar tot nu toe geen enkele update waarbij dat is aangepast. Op zich vreemd want vele gebruikers vinden een standaard notificatiegeluidje verwarrend en erg jammer van het OS. Nu kunnen devs dat aanpassen maar doen ze het niet.
Misschien kan iemand Armin van Buuren overhalen een reeks notificaties te maken en beschikbaar te stellen?
---
Iets anders. Tegen de dev van de EVT app zou ik willen zeggen: Give It Up, heilloze missie: http://www.schuttevaer.nl...nst-evt-de-wacht-aan.html
Ik hoorde van mijn broer dat je een API alleen mag gebruiken om informatie op te vragen, niet om bijvoorbeeld zoals bij EVT een reis te boeken, ergo ... informatie toevoegen. Geen idee of dat klopt, ik zit niet in die wereld.
[ Voor 48% gewijzigd door GerCor op 19-10-2013 11:44 ]
De 3 dubbele notificaties komen vaak doordat de GPS sensor heel snel achter elkaar een nieuwe locatie vind en dus de code meerdere keren uitvoert. Dit heb ik afgevangen maar blijkbaar gaat er nog steeds iets niet goed, aangezien meerdere gebruikers hier over klagen.
Wat betreft notificaties geluiden: Microsoft faalt weer met implementatie. Waarom kan de app niet een geluidje aanbieden en kan de de gebruiker deze zelf aanpassen met eigen geluiden in de Instellingen? Nu is het inderdaad maar afwachten of de gebruiker het een fijne toon vindt.
Of is dit de manier zoals MSFT dit wel geïmplementeerd heeft? Heb het niet kunnen testen aangezien ik nog geen apps heb die het al kunnen.
Wat betreft notificaties geluiden: Microsoft faalt weer met implementatie. Waarom kan de app niet een geluidje aanbieden en kan de de gebruiker deze zelf aanpassen met eigen geluiden in de Instellingen? Nu is het inderdaad maar afwachten of de gebruiker het een fijne toon vindt.
Of is dit de manier zoals MSFT dit wel geïmplementeerd heeft? Heb het niet kunnen testen aangezien ik nog geen apps heb die het al kunnen.
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Een API is niets meer dan interface voor het systeem er achter. Een set regels waar je tegen aan programmeert als het ware. In principe mag je er alles mee doen wat de aanbieder van de API zegt dat je er mee mag doen. Het een en ander wordt vaak afgevangen door unieke sleutels af te geven aan mensen die gebruik willen maken van de API. Op die wijze kan toegang tot bepaalde delen worden ontzegd of bijv. een gebruikslimiet instellen (aantal calls per periode bijv.). Er zijn genoeg API's in de wereld waarbij je wel degelijk dingen kan toevoegen aan een systeem of het zelfs de bedoeling is, neem bijv. de Facebook en Twitter API.GerCor schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:00:
[...] Ik hoorde van mijn broer dat je een API alleen mag gebruiken om informatie op te vragen, niet om bijvoorbeeld zoals bij EVT een reis te boeken, ergo ... informatie toevoegen. Geen idee of dat klopt, ik zit niet in die wereld.
Overigens als de aanbieder van een API verzuimt om het te beveiligen en er verder niet hoeft te worden ingestemd met voorwaarden is het IMO gewoon eigen schuld als er wel gebruik van wordt gemaakt op een manier waarop het eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik ken de regelgeving rond dit laatste niet echt, dus kan zijn dat het wettelijk een grijs gebied is of gewoonweg verboden.
Wie, O wie, kan hier een prachtige Win8.1/WP8 app van/voor maken?
Ik kan zelf voor geen meter programmeren maar zou iemand die wel graag een app wil ontwikkelen maar geen idee heeft wat, een Win8.1/WP8app kunnen maken van de mobiele website van Niki.nl?
m.niki.nl
Met locatiebepaling. Prachtig gedaan maar het blijft een mobiele website en het werkt ook nog niet optimaal. Maar ik zou het geweldig vinden, niet alleen omdat ik meerdere jaren met die club heb gewerkt.
Dus, open m.niki.nl op je telefoon en kijk of je er iets mee kunt. Ik meld me direct aan als betatester.
Ik heb ook via Twitter contact gehad en de API documentatie is hier te vinden: http://www.stichtinglnp.n...mentatie-laatste-release/
Met andere woorden: ze staan er open voor. Developers zijn welkom.
EDIT: Niemand
Erg jammer. Toch een zeer uitgebreide database en ontzettend veel gebruikers zoals potentiële kopers, makelaars, vastgoedbedrijven, en overheid zoals gemeentes.
Ik kan zelf voor geen meter programmeren maar zou iemand die wel graag een app wil ontwikkelen maar geen idee heeft wat, een Win8.1/WP8app kunnen maken van de mobiele website van Niki.nl?
m.niki.nl
Met locatiebepaling. Prachtig gedaan maar het blijft een mobiele website en het werkt ook nog niet optimaal. Maar ik zou het geweldig vinden, niet alleen omdat ik meerdere jaren met die club heb gewerkt.
Dus, open m.niki.nl op je telefoon en kijk of je er iets mee kunt. Ik meld me direct aan als betatester.
Ik heb ook via Twitter contact gehad en de API documentatie is hier te vinden: http://www.stichtinglnp.n...mentatie-laatste-release/
EDIT: Niemand
[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 05-11-2013 14:10 ]
Sinds kort staat mijn app ook in de store:

Rova afvalkalender door urk_forever
Deze app toont afval ophaal informatie voor gemeentes die gebruik maken van Rova. Deze app kan een herinnering geven voor het ophalen en heeft een live tile met ophaal informatie.
Nu bezig met de volgende
@GerCor: als ik daarna zin/tijd heb wil ik wel iets met die Niki api proberen.
Deze app toont afval ophaal informatie voor gemeentes die gebruik maken van Rova. Deze app kan een herinnering geven voor het ophalen en heeft een live tile met ophaal informatie.
Nu bezig met de volgende
Hail to the king baby!
Er zijn zeer veel API's, voor zeer veel services. Om nou voor elke klakkeloos een app te gaan schrijven is natuurlijk niet heel zinvol. Ik zit totaal niet in de nieuwbouw, dus wat er nu precies interessant is voor een gebruiker van een dergelijke app kan ik niet bepalen. Misschien als je een concept uitwerkt (welke data wil je zien, schermindeling oid misschien?) dat iemand er dan wel heil in ziet?GerCor schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:28:
Wie, O wie, kan hier een prachtige Win8.1/WP8 app van/voor maken?
m.niki.nl
EDIT: NiemandErg jammer. Toch een zeer uitgebreide database en ontzettend veel gebruikers zoals potentiële kopers, makelaars, vastgoedbedrijven, en overheid zoals gemeentes.
Wat er interessant aan is veelvuldig. Als eerste zou het al prachtig zijn als je in de buurt kunt kijken (locatiebepaling) welke woningen er in ontwikkeling zijn. Daarnaast, er wordt op de site van Niki bijgehouden welke woningen te koop staan, welke een optie hebben en welke verkocht zijn. Leuk voor mensen die een woning kopen en op hun app ook daadwerkelijk zien dat hun woning verkocht is.
Voor makelaars is het handig als ze het over een nieuwbouwproject hebben met een mogelijke koper, direct, wellicht op de bouwlocatie zelf, direct informatie hebben ... maar dat hebben mogelijke kopers ook, welke woningen nog beschikbaar zijn.
Wie is de projectontwikkelaar, wie de makelaar, en hoe kom ik met de makelaar in contact? Kan ik, als ik even tijd heb, de bouwlocatie bekijken? 'navigeer naar' zou ik willen zeggen. Of rij direct naar de makelaar. Je kunt op de site van de stichting landelijke nieuwbouwportaal zien dat zo'n beetje de hele wereld die met vastgoed te maken heeft zich bij Niki heeft aangesloten. Hier en daar en lokale makelaar of bouwbedrijf nog niet.
Ik zit zelf te denken aan de Funda app op Windows 8.1. Mooie app, en ook Funda werkt samen met Niki. Maar ook, en dat klinkt misschien gek: de Treinplanner app. Daar kun je jouw favoriete stations op een live tile pinnen. Dus, projecten in je woonplaats of regio.
Kijk, achterliggende verhaal is in het kort het volgende:
Ik heb jaren bij AM gewerkt, toen de grootste projectontwikkelaar van Nederland, onderdeel van het grootste bouwbedrijf, NBM-Amstelland (16.000) medewerkers op het hoogtepunt van de bouw.
Wij wilden dat mensen die ergens een nieuwbouwwoning kochten met elkaar in contact konden komen. Zo ontstond de project community. Nieuwe bewoners hadden inspraak hoe hun wijk er uit zou komen te zien, met onder andere wethouders. Hartstikke leuk dat dat allemaal via internet kon.
Toen ontstond het idee al ons woningaanbod (van AM dus) online te zetten. Toen we dat gerealiseerd hadden hebben we de andere grote projectontwikkelaars uitgenodigd en ook zij vonden het een prima plan maar het moest ondergebracht worden in een stichting (landelijke nieuwbouw portal. LNP).
Toen werden er makelaars bij betrokken en overheden zoals gemeentes. Jaap.nl ontstond. En niet zolang geleden kwam ook Funda tot een samenwerking met Niki.
De database wordt gemaakt door Fundament All Media (FAM) uit Groningen. Ook weer een bedrijfje dat begon met 2 man en door 'onze database' uitgegroeid tot een mannetje of 35/40.
En ja, met 35/40 man richt je je niet op de Windows stores maar eerder op Android. Maar ze maken internetsites van projecten en nu hebben ze dus eindelijk de mobiele Niki app uitgebracht.
FAM is trouwens een club van wat je zou zeggen, een mix tussen hardrock figuren en marketing meisjes, om het maar oneerbiedig te zeggen. En projectontwikkelaars, dat zijn voor velen toch de gevierde jongens met dure maatpakken en veel te dure auto's met chauffeur.
En die wereld is jaren geleden al bij elkaar gekomen omdat ze samen meer bereiken dan alleen.
Dat is lang mijn wereld geweest en daarom wil ik graag, omdat ik denk dat een Windows app met Live Tiles waar jouw projecten op te zien zijn, weer een stap verder zijn dan wat we nu al hebben.
Ik zie nu al, als er ook een Windows 8.1 app zou zijn, de beeldschermen bij de makelaars hangen. Nieuwe projecten komen automatisch in beeld, hoeft de makelaar zelf niks voor te doen. Op de minuut actuele informatie.
Boris is directeur van Fundament All Media, en Rob van der Schoot de directeur van LNP (Niki). En Rob is altijd de man geweest van: geef de mogelijke koper zoveel mogelijk informatie .... en altijd gratis.
Beide hele leuke normale mensen. En als je er iets in ziet weet ik zeker dat ze je met koffie en gebak zullen willen ontvangen. Mocht je behoefte hebben aan contact met deze mannen.
Je realiseert het je waarschijnlijk niet maar omdat Niki eigenlijk overal aanwezig is, kom je op vrijwel elke site die iets met nieuwbouw te maken heeft, in aanraking met de Niki database. Misschien ook wel in jouw woonplaats op de site van jouw gemeente.
Het zou zo maar, als iemand die een app wil maken, een begin kunnen zijn van nieuwe kansen kennis te maken met een wereld waarvan je nooit gedacht had deel uit te zullen maken.
Voor makelaars is het handig als ze het over een nieuwbouwproject hebben met een mogelijke koper, direct, wellicht op de bouwlocatie zelf, direct informatie hebben ... maar dat hebben mogelijke kopers ook, welke woningen nog beschikbaar zijn.
Wie is de projectontwikkelaar, wie de makelaar, en hoe kom ik met de makelaar in contact? Kan ik, als ik even tijd heb, de bouwlocatie bekijken? 'navigeer naar' zou ik willen zeggen. Of rij direct naar de makelaar. Je kunt op de site van de stichting landelijke nieuwbouwportaal zien dat zo'n beetje de hele wereld die met vastgoed te maken heeft zich bij Niki heeft aangesloten. Hier en daar en lokale makelaar of bouwbedrijf nog niet.
Ik zit zelf te denken aan de Funda app op Windows 8.1. Mooie app, en ook Funda werkt samen met Niki. Maar ook, en dat klinkt misschien gek: de Treinplanner app. Daar kun je jouw favoriete stations op een live tile pinnen. Dus, projecten in je woonplaats of regio.
Kijk, achterliggende verhaal is in het kort het volgende:
Ik heb jaren bij AM gewerkt, toen de grootste projectontwikkelaar van Nederland, onderdeel van het grootste bouwbedrijf, NBM-Amstelland (16.000) medewerkers op het hoogtepunt van de bouw.
Wij wilden dat mensen die ergens een nieuwbouwwoning kochten met elkaar in contact konden komen. Zo ontstond de project community. Nieuwe bewoners hadden inspraak hoe hun wijk er uit zou komen te zien, met onder andere wethouders. Hartstikke leuk dat dat allemaal via internet kon.
Toen ontstond het idee al ons woningaanbod (van AM dus) online te zetten. Toen we dat gerealiseerd hadden hebben we de andere grote projectontwikkelaars uitgenodigd en ook zij vonden het een prima plan maar het moest ondergebracht worden in een stichting (landelijke nieuwbouw portal. LNP).
Toen werden er makelaars bij betrokken en overheden zoals gemeentes. Jaap.nl ontstond. En niet zolang geleden kwam ook Funda tot een samenwerking met Niki.
De database wordt gemaakt door Fundament All Media (FAM) uit Groningen. Ook weer een bedrijfje dat begon met 2 man en door 'onze database' uitgegroeid tot een mannetje of 35/40.
En ja, met 35/40 man richt je je niet op de Windows stores maar eerder op Android. Maar ze maken internetsites van projecten en nu hebben ze dus eindelijk de mobiele Niki app uitgebracht.
FAM is trouwens een club van wat je zou zeggen, een mix tussen hardrock figuren en marketing meisjes, om het maar oneerbiedig te zeggen. En projectontwikkelaars, dat zijn voor velen toch de gevierde jongens met dure maatpakken en veel te dure auto's met chauffeur.
En die wereld is jaren geleden al bij elkaar gekomen omdat ze samen meer bereiken dan alleen.
Dat is lang mijn wereld geweest en daarom wil ik graag, omdat ik denk dat een Windows app met Live Tiles waar jouw projecten op te zien zijn, weer een stap verder zijn dan wat we nu al hebben.
Ik zie nu al, als er ook een Windows 8.1 app zou zijn, de beeldschermen bij de makelaars hangen. Nieuwe projecten komen automatisch in beeld, hoeft de makelaar zelf niks voor te doen. Op de minuut actuele informatie.
Boris is directeur van Fundament All Media, en Rob van der Schoot de directeur van LNP (Niki). En Rob is altijd de man geweest van: geef de mogelijke koper zoveel mogelijk informatie .... en altijd gratis.
Beide hele leuke normale mensen. En als je er iets in ziet weet ik zeker dat ze je met koffie en gebak zullen willen ontvangen. Mocht je behoefte hebben aan contact met deze mannen.
Je realiseert het je waarschijnlijk niet maar omdat Niki eigenlijk overal aanwezig is, kom je op vrijwel elke site die iets met nieuwbouw te maken heeft, in aanraking met de Niki database. Misschien ook wel in jouw woonplaats op de site van jouw gemeente.
Het zou zo maar, als iemand die een app wil maken, een begin kunnen zijn van nieuwe kansen kennis te maken met een wereld waarvan je nooit gedacht had deel uit te zullen maken.
[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 13-11-2013 09:18 ]
Ik heb je app geïnstalleerd hoor. Niet helemaal geschikt voor mijn HTC 8X scherm maar als de informatie maar klopt. Bedankt, zat ik op te wachten want als er een app ontbreekt die mijn vriendin wel heeft (iPhone) is het altijd: Ja, Windows Phone hè.urk_forever schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:29:
[afbeelding]
Nu bezig met de volgende
Mooi, met een Live Tile maar bij mij is het zwarte tekst op een donkerblauwe achtergrond. Maar goed, het begin is er.
Mogen we al weten wat de volgende app wordt?
[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 13-11-2013 10:53 ]
Hoe is de app niet geschikt voor de HTC 8X? Kan je er misschien een screenshot van maken? Zal even kijken hoe dat zit met de tekst kleur voor de live tile.GerCor schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:41:
[...]
Ik heb je app geïnstalleerd hoor. Niet helemaal geschikt voor mijn HTC 8X scherm maar als de informatie maar klopt. Bedankt, zat ik op te wachten want als er een app ontbreekt die mijn vriendin wel heeft (iPhone) is het altijd: Ja, Windows Phone hè.
Mooi, met een Live Tile maar bij mij is het zwarte tekst op een donkerblauwe achtergrond. Maar goed, het begin is er.
Mogen we al weten wat de volgende app wordt?
Hail to the king baby!
Ik heb bovenin het scherm nog een heleboel witruimte. Ik heb als achtergrond kleur wit. Ik weet niet hoe je hier een printscreen plaatst. Kan het je wel mailen eventueel.
Ook valt het jaartal weg bij ophaaldagen. 'donderdag 14 november 2' Moet natuurlijk 2013 zijn maar dat vind ik verder geen probleem.
Ook valt het jaartal weg bij ophaaldagen. 'donderdag 14 november 2' Moet natuurlijk 2013 zijn maar dat vind ik verder geen probleem.
Handige app, net geïnstalleerd.
...
[ Voor 99% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:52 ]
Leuke apps! Echter werkt de preview van zowel 'Lapetus' and 'Lo' op mijn HTC 8X niet.Whatson schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:31:
Twee nieuwe apps om de ringtones van andere platformen op je windows phone te krijgen:
[afbeelding]
Ubuntu Sounds door Whatson
With Ubuntu Sounds for Windows Phone you can bring the beautiful Ubuntu Touch ringtones and notification sounds to you Windows Phone. You can either preview the ringtones or directly add them to your ringtone list.
[afbeelding]
KitKat Sounds door Whatson
With KitKat Sounds for Windows Phone you can bring the Android 4.4 KitKat ringtones and notification sounds to you Windows Phone. You can either preview the ringtones or directly add them to your ringtone list.
[afbeelding] [afbeelding]
don't mistake lack of talent for genius.
...
[ Voor 99% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:53 ]
Verwijderd
Ha mede-tweakers,
ten eerste mijn verontschuldigingen indien deze post ongepast is in dit topic. Ik heb met behulp van de zoekfunctie een geschikt topic proberen te vinden en dit topic leek mij het meest geschikt.
Sinds enige tijd volg ik de ontwikkelingen van het Windows Phone platform. Vanwege de enorme potentie van dit platform (en natuurlijk de fun
) heb ik besloten om ook een poging te wagen en een App te creëren, om deze vervolgens in de store te plaatsen.
Met behulp van Visual Studio 2012, een Lumia 520 en (een kleine hoeveelheid) programmeerkennis vordert mijn Windows Phone 8 App gestaag en nadert deze een Beta stadia. Echter merk ik wel dat mijn ervaring en kennis op diverse fronten nog te kort schiet, en zou ik graag jullie hulp willen.
Hierbij een impressie:
Applicatie naam: Conversion Calculator
Applicatie doel: Enable users to convert a collection of units in a quick and easy way.
Applicatie omschrijving: Met Conversion Calculator is een gebuiker in staat om in slechts enkele eenvoudige stappen diverse, veel voorkomende waarden, om te rekenen. Er zijn meer dan 70 waarden aanwezig in de categorieën: Lengte, Gewicht, Snelheid, Tijd, Kracht, Volume, Oppervlakte en Temperatuur.
Verdienmodel: ? (Ik zat te denken aan een 'Pivot' met reclame erin?)
Logo

Screenshots
Ik heb mezelf als doel gesteld deze App begin december 2013 beschikbaar te stellen. Er zijn daarom nog enkele zaken die ik moet regelen, voordat versie 1.0 beschikbaar is:
, ik zou zeer graag feedback willen hebben van live-users (tweakers). Als ontwikkelaar denk ik namelijk geen goed beeld te hebben van de diverse tekortkomingen van deze App en heb ik behoefte aan goede en kritische feedback. Dit mag zowel op de layout, functies, huidige kleurenschema, snelheid, etc, etc, zijn. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een DM waarin je naast je Microsoft account naam, ook vermeld welk (Windows Phone 8 ) toestel je gebruikt. Dan zal ik zorgen dat je toegang tot de Beta versie krijgt.
Alle feedback is van harte welkom!
Ook alvast een blik in de toekomst: In versie 1.1 wil ik de volgende functies toevoegen:
ten eerste mijn verontschuldigingen indien deze post ongepast is in dit topic. Ik heb met behulp van de zoekfunctie een geschikt topic proberen te vinden en dit topic leek mij het meest geschikt.
Sinds enige tijd volg ik de ontwikkelingen van het Windows Phone platform. Vanwege de enorme potentie van dit platform (en natuurlijk de fun
Met behulp van Visual Studio 2012, een Lumia 520 en (een kleine hoeveelheid) programmeerkennis vordert mijn Windows Phone 8 App gestaag en nadert deze een Beta stadia. Echter merk ik wel dat mijn ervaring en kennis op diverse fronten nog te kort schiet, en zou ik graag jullie hulp willen.
Hierbij een impressie:
Applicatie naam: Conversion Calculator
Applicatie doel: Enable users to convert a collection of units in a quick and easy way.
Applicatie omschrijving: Met Conversion Calculator is een gebuiker in staat om in slechts enkele eenvoudige stappen diverse, veel voorkomende waarden, om te rekenen. Er zijn meer dan 70 waarden aanwezig in de categorieën: Lengte, Gewicht, Snelheid, Tijd, Kracht, Volume, Oppervlakte en Temperatuur.
Verdienmodel: ? (Ik zat te denken aan een 'Pivot' met reclame erin?)
Logo

Screenshots
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb mezelf als doel gesteld deze App begin december 2013 beschikbaar te stellen. Er zijn daarom nog enkele zaken die ik moet regelen, voordat versie 1.0 beschikbaar is:
- 'Help' button
- 'Settings' button
- 'About' button
- Beta testing
Alle feedback is van harte welkom!
Ook alvast een blik in de toekomst: In versie 1.1 wil ik de volgende functies toevoegen:
- Meer talen (Engels, Nederlands, Duits, Frans & Spaans).
- Meer kleurenschema's
- Meer units & catagorieen
- Advertisement (?, mijn doel is om de App gratis te houden)
- Live tile (?)
Verwijderd
Ik hoor hier nu en dan dat mensen een developer device krijgen van Nokia. Al een tijdje vroeg ik mij af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, en kwam uiteindelijk hier op uit: http://www.microsoft.com/nl-be/msdn/appollo5/. Helaas is deze wedstrijd bijna afgelopen en is het niet meer te doen om nu nog te beginnen. Ik heb al een heleboel ideeen voor apps die misschien zouden kunnen aanslaan, maar zijn hier nog mensen die mij kunnen wijzen naar dergelijke wedstrijden? Het is natuurlijk altijd leuker en spannender als je aan zoiets kan deelnemen. Alvast bedankt!
Goed bezig, helaas verzorgt rova niet meer de afval inzameling in mijn gemeente. Dat doet circulus nu. Http://www.circulus.nl waarna je weer door geleid wordt naar http://kalender.afvalvrij.nl/ voor de gemeente Deventer. Misschien dat je dit ook voor circulus wilt maken.urk_forever schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:29:
[afbeelding]
Nu bezig met de volgende
App ziet er verder netjes uit
XBL: MRE Inc
@SouLnl2010. Ik weet natuurlijk niet hoe anderen er over denken maar een app met advertenties komt er bij niet op te staan. Ik betaal liever 1 keer een bedrag dan me te ergeren aan advertenties. Ik zit niet voor niks bij Microsoft. Als ik advertenties wil dan ga ik wel naar Google of neem een Facebook account.
Altijd wel TOP als er weer een Nederlandse app developer bij komt.
Altijd wel TOP als er weer een Nederlandse app developer bij komt.
[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 14-11-2013 19:59 ]
Whatson in "Post hier je eigen Windows Phone App!"Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:52:
Ik hoor hier nu en dan dat mensen een developer device krijgen van Nokia. Al een tijdje vroeg ik mij af hoe je dat voor elkaar kan krijgen, en kwam uiteindelijk hier op uit: http://www.microsoft.com/nl-be/msdn/appollo5/. Helaas is deze wedstrijd bijna afgelopen en is het niet meer te doen om nu nog te beginnen. Ik heb al een heleboel ideeen voor apps die misschien zouden kunnen aanslaan, maar zijn hier nog mensen die mij kunnen wijzen naar dergelijke wedstrijden? Het is natuurlijk altijd leuker en spannender als je aan zoiets kan deelnemen. Alvast bedankt!
@SouLnl2010 : ik denk dat er ondertussen al genoeg conversion apps zijn voor WP, maar het ziet er wel verzorgd uit!
Wat betreft in-app advertising: ik zou eerst eens kijken hoeveel conversie apps er zijn zonder advertising. Als dat er redelijk wat zijn, denk ik dat de meeste gebruikers gaan kiezen voor de apps zonder ads.
Wat betreft in-app advertising: ik zou eerst eens kijken hoeveel conversie apps er zijn zonder advertising. Als dat er redelijk wat zijn, denk ik dat de meeste gebruikers gaan kiezen voor de apps zonder ads.
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
Dit. Mooie overzichtelijke app, welke ik direct verwijder mocht er reclame in komen. Er zijn voldoende alternatieven. Ook ik betaal liever een klein bedrag en steun op deze manier de developer. Succes!spoonman schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:54:
@SouLnl2010 : ik denk dat er ondertussen al genoeg conversion apps zijn voor WP, maar het ziet er wel verzorgd uit!
don't mistake lack of talent for genius.
Verwijderd
Ik kreeg een mail voor de developers dat de kosten verlaagd worden naar $19 voor zowel Win8 als Windows Phone 8! Dat is een stuk beter dan $99 + $39...
En, een jaar gratis als tegemoetkoming.
En, een jaar gratis als tegemoetkoming.
Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.