Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:53:
Ha mede-tweakers,
ten eerste mijn verontschuldigingen indien deze post ongepast is in dit topic. Ik heb met behulp van de zoekfunctie een geschikt topic proberen te vinden en dit topic leek mij het meest geschikt.
Sinds enige tijd volg ik de ontwikkelingen van het Windows Phone platform. Vanwege de enorme potentie van dit platform (en natuurlijk de fun

) heb ik besloten om ook een poging te wagen en een App te creëren, om deze vervolgens in de store te plaatsen.
Met behulp van Visual Studio 2012, een Lumia 520 en (een kleine hoeveelheid) programmeerkennis vordert mijn Windows Phone 8 App gestaag en nadert deze een Beta stadia. Echter merk ik wel dat mijn ervaring en kennis op diverse fronten nog te kort schiet, en zou ik graag jullie hulp willen.
Hierbij een impressie:
Applicatie naam: Conversion Calculator
Applicatie doel: Enable users to convert a collection of units in a quick and easy way.
Applicatie omschrijving: Met Conversion Calculator is een gebuiker in staat om in slechts enkele eenvoudige stappen diverse, veel voorkomende waarden, om te rekenen. Er zijn meer dan 70 waarden aanwezig in de categorieën: Lengte, Gewicht, Snelheid, Tijd, Kracht, Volume, Oppervlakte en Temperatuur.
Verdienmodel: ? (Ik zat te denken aan een 'Pivot' met reclame erin?)
Logo
[
afbeelding]
Screenshots
Ik heb mezelf als doel gesteld deze App begin december 2013 beschikbaar te stellen. Er zijn daarom nog enkele zaken die ik moet regelen, voordat versie 1.0 beschikbaar is:
- 'Help' button
- 'Settings' button
- 'About' button
- Beta testing
Nu deze reden van deze post

, ik zou zeer graag feedback willen hebben van live-users (tweakers). Als ontwikkelaar denk ik namelijk geen goed beeld te hebben van de diverse tekortkomingen van deze App en heb ik behoefte aan goede en kritische feedback. Dit mag zowel op de layout, functies, huidige kleurenschema, snelheid, etc, etc, zijn. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een DM waarin je naast je Microsoft account naam, ook vermeld welk (Windows Phone 8 ) toestel je gebruikt. Dan zal ik zorgen dat je toegang tot de Beta versie krijgt.
Alle feedback is van harte welkom!
Ook alvast een blik in de toekomst: In versie 1.1 wil ik de volgende functies toevoegen:
- Meer talen (Engels, Nederlands, Duits, Frans & Spaans).
- Meer kleurenschema's
- Meer units & catagorieen
- Advertisement (?, mijn doel is om de App gratis te houden)
- Live tile (?)
Echter zou ik graag de basis goed willen hebben voordat ik aan deze zaken ga beginnen. Nogmaals mijn excuses als dit een vervuiling van het topic is, aangezien de App zich nog in ontwikkelingsstadia bevind.