Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn twee nieuwste apps:

- Bitcoin koers op alle belangrijkste exchanges
http://www.windowsphone.c...ba-4d89-8868-bf78332cf219
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/bac27010-ca38-46b2-ac05-7fbc0bcc7574?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

- Verkeersinfo voor België
http://www.windowsphone.c...e1-429a-8b1c-6afed18b86bf
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/0a1a7a15-cfa4-41d9-ae3c-171eb59d4771?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:55
Hoi Tomw,

Ik zou de content grid/stackpanel etc. even gelijk maken aan de pivot namen, dit ziet er namelijk erg slordig uit!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er inderdaad veel beter uit, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:16:
Dat ziet er inderdaad veel beter uit, bedankt voor de tip!
;)

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:53:
Ha mede-tweakers,

ten eerste mijn verontschuldigingen indien deze post ongepast is in dit topic. Ik heb met behulp van de zoekfunctie een geschikt topic proberen te vinden en dit topic leek mij het meest geschikt.

Sinds enige tijd volg ik de ontwikkelingen van het Windows Phone platform. Vanwege de enorme potentie van dit platform (en natuurlijk de fun ;) ) heb ik besloten om ook een poging te wagen en een App te creëren, om deze vervolgens in de store te plaatsen.

Met behulp van Visual Studio 2012, een Lumia 520 en (een kleine hoeveelheid) programmeerkennis vordert mijn Windows Phone 8 App gestaag en nadert deze een Beta stadia. Echter merk ik wel dat mijn ervaring en kennis op diverse fronten nog te kort schiet, en zou ik graag jullie hulp willen.

Hierbij een impressie:

Applicatie naam: Conversion Calculator
Applicatie doel: Enable users to convert a collection of units in a quick and easy way.
Applicatie omschrijving: Met Conversion Calculator is een gebuiker in staat om in slechts enkele eenvoudige stappen diverse, veel voorkomende waarden, om te rekenen. Er zijn meer dan 70 waarden aanwezig in de categorieën: Lengte, Gewicht, Snelheid, Tijd, Kracht, Volume, Oppervlakte en Temperatuur.
Verdienmodel: ? (Ik zat te denken aan een 'Pivot' met reclame erin?)

Logo

[afbeelding]

Screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb mezelf als doel gesteld deze App begin december 2013 beschikbaar te stellen. Er zijn daarom nog enkele zaken die ik moet regelen, voordat versie 1.0 beschikbaar is:
  • 'Help' button
  • 'Settings' button
  • 'About' button
  • Beta testing
Nu deze reden van deze post :), ik zou zeer graag feedback willen hebben van live-users (tweakers). Als ontwikkelaar denk ik namelijk geen goed beeld te hebben van de diverse tekortkomingen van deze App en heb ik behoefte aan goede en kritische feedback. Dit mag zowel op de layout, functies, huidige kleurenschema, snelheid, etc, etc, zijn. Mocht je interesse hebben, stuur me dan een DM waarin je naast je Microsoft account naam, ook vermeld welk (Windows Phone 8 ) toestel je gebruikt. Dan zal ik zorgen dat je toegang tot de Beta versie krijgt.

Alle feedback is van harte welkom!

Ook alvast een blik in de toekomst: In versie 1.1 wil ik de volgende functies toevoegen:
  • Meer talen (Engels, Nederlands, Duits, Frans & Spaans).
  • Meer kleurenschema's
  • Meer units & catagorieen
  • Advertisement (?, mijn doel is om de App gratis te houden)
  • Live tile (?)
Echter zou ik graag de basis goed willen hebben voordat ik aan deze zaken ga beginnen. Nogmaals mijn excuses als dit een vervuiling van het topic is, aangezien de App zich nog in ontwikkelingsstadia bevind.
Ziet er mooi uit.. Veel potentieel!

Let wel even op het uit lijnen van je content op de pivot pagina's (dus grote title met alle content daaronder). Daarnaast zou ik je aanraden om de 'officiele' MenuBarItem icons te gebruiken. Je settings icon ziet er nogal gaar en oversized uit, de standaard (zit ergens in een map waar de WP SDK staat geinstalleerd) zal het veel mooier en profi laten uitzien.

Korte update over Regenmeter.. Heb eindelijk weer wat tijd gevonden om de app te verbeteren. Wil wat kleine UI aanpassingen doen, en wat kleine bugjes oplossen.

Iemand nog ideeen en/of wensen voor Regenmeter? (Ik beloof natuurlijk niks ;)).

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Niels, een beetje voor de handliggend maar ik beschik inmiddels over GDR3 dus een andere notificatietoon zou welkom zijn. Ben je wellicht 1 van de eersten.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:35
Niels9001 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:50:
[...]Iemand nog ideeen en/of wensen voor Regenmeter? (Ik beloof natuurlijk niks ;)).
Ik roep maar even wat.
  • Zoomen in het kaartje
  • Een locatie op je kaartje kunnen plaatsen op basis van postcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

@Niels9001: Ik mis eigenlijk nog een actueel radar beeld op de live tile, wat andere weer apps wel hebben (buienradar, weerplaza). Eventueel als tweede live tile?
En het zou leuk zijn als je op de afbeelding kunt zien waar je je op dat moment bent.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de feedback op mijn vorige post (Conversion Calculator). Ik heb jullie feedback bekeken en besloten om deze App te verkopen voor $0.99 om deze vrij te houden van reclame. Ik verwacht vooralsnog geen grote verkoopaantallen, maar het proces om een App te maken geeft mij al genoeg voldoening :).

Op dit moment is de App 'in signing stage' en ik zal een DM naar de TS sturen zodra de App online staat.

Daarnaast is het leuk om te zien dat er velen bezig zijn met het maken van prachtige Apps. Ik zal de komende week verschillende van deze Apps gaan downloaden om misschien zelf ook wat feedback te geven.

P.S. Is het normaal dat mijn 'App tile' in het 'App' overzicht op het developer dashboard een resized versie van het origineel is (32x32px vs 99x99px)?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Misschien nog een optie SouLnl2012: de app gratis / advertentieloos aanbieden en je voldoening halen uit het maken van een app.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 17-11-2013 21:40 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:51:
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de feedback op mijn vorige post (Conversion Calculator). Ik heb jullie feedback bekeken en besloten om deze App te verkopen voor $0.99 om deze vrij te houden van reclame. Ik verwacht vooralsnog geen grote verkoopaantallen, maar het proces om een App te maken geeft mij al genoeg voldoening :).

Op dit moment is de App 'in signing stage' en ik zal een DM naar de TS sturen zodra de App online staat.

Daarnaast is het leuk om te zien dat er velen bezig zijn met het maken van prachtige Apps. Ik zal de komende week verschillende van deze Apps gaan downloaden om misschien zelf ook wat feedback te geven.

P.S. Is het normaal dat mijn 'App tile' in het 'App' overzicht op het developer dashboard een resized versie van het origineel is (32x32px vs 99x99px)?
Tip: Maak een trial versie die bv. een maand gebruikt kan worden. Dit zorgt ervoor dat mensen weten wat voor app ze hebben en dat ze sneller zullen betalen. Merk dat dat het meeste oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Even een vraag aan de developers hier over de dev center van Windows Phone. Als jullie een update van je app upload wordt dan het nieuwe versie nummer automatisch gedetecteerd? Als ik namelijk het versie nummer ophoog en ik upload de nieuwe versie dan blijft de oude versie staan en moet ik die nog een keer met de hand veranderen. Is dat normaal?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij mij ook zo. Ook de description wordt bij mij nooit overgenomen uit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik voeg altijd handmatig de versie nummers toe.. Een van die kleine vervelende dingen van het Dev Center.

Lijkt erop dattie niks overneemt (datum, versienummer, description, naam etc.).

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 107% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:57 ]

• GerCor

GerCor

@Watson. Zo, je hebt al heel wat Apps gemaakt. Even een opmerking: schaduwwerking wordt niet door iedereen op prijs gesteld. Heb je bij de Twitter app ook, maar doet sommigen teveel denken aan iOS.

Maar, prima werk hoor. Ik zag de andere Apps waaronder die van Jumbo. Teveel iOS uiterlijk, maar idee is uitstekend.

• Whatson
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:53:
@Watson. Zo, je hebt al heel wat Apps gemaakt. Even een opmerking: schaduwwerking wordt niet door iedereen op prijs gesteld. Heb je bij de Twitter app ook, maar doet sommigen teveel denken aan iOS.

Maar, prima werk hoor. Ik zag de andere Apps waaronder die van Jumbo. Teveel iOS uiterlijk, maar idee is uitstekend.
Ik heb geen Twitter app :? Ah nu zie ik wat je bedoelt: de officiele twitterapp laat een heel klein balkje met een schaduw zien als je scrollt :).

En die gradient zorgt er voor dat er niet zo'n harde afscheiding is tussen de titlebanner en het witte vlak eronder. Ik weet dat de meeste elementen in WP Plat zijn, zonder schaduw etc, maar in dit geval vind ik het niet misstaan.

en die supermarkt 'apps' -- wrapper om mobiele site, met een mooie tile -- zijn alleen om het aantal apps op te krikken voor de bouw een app voor een device contest van Microsoft :X

[ Voor 10% gewijzigd door Whatson op 21-11-2013 16:10 ]

• GerCor

GerCor

@Watson. Dat is dan maar goed ook dat die supermarkten wrappers zijn want de Jumbo app laat de Jumbo in mijn woonplaats niet zien. En teveel iOS dus direct verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik wil wel die Dumpert app wel testen. Waar kan ik mijn account-adres heen sturen?

Wat betreft design: men moet niet te veel focussen op plat. Een platform laat juist volwassenheid zien als sommige apps gewoon totaal anders zijn (die die niche apps op iOS zoals Sun, of Haze.. Prachtige apps die toendertijd totaal niet leken op iOS5/6). Wel moet het natuurlijk iets toevoegen.

Daarnaast zie je de Microsoft het Metro design ook laat evoluren: bij de Xbox One dashboard wordt nu ook gebruikgemaakt van hele licht schaduwen, gradients en het gevoel van diepte. Iets wat er schitterend uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:01
Shadows zijn ook totaal niet erg. Zolang je maar aan de 5 design principles van Metro houd is het wat mij betreft allemaal goed ^^
Die design principles zeggen ook niets over gradients enz. Het enige wat het zegt over die visuele elementen is dat je het alleen moet toevoegen als het daadwerkelijk nodig is. En verder natuurlijk
[...]so in Metro we try to avoid using the skeumorphic shading and glossiness used in some UI’s that try to mimic real world materials and objects..[...]
In dit geval is het doel duidelijk niet het namaken van world materials, maar het onderscheiden van content en header op een niet ongelooflijk harde manier (al heeft dat ook wel wat hoor :P).
Niels9001 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:34:
[...] Daarnaast zie je de Microsoft het Metro design ook laat evoluren: [...]
God zij dank van wel. Windows Media Center was de eerste iteratie van Metro zover ik weet en dat ziet er toch heel anders uit dan de nieuwe xbox UI of de Windows 8 ui. Mijn favoriet tot nu toe, voor desktop, was echter toch wel de Zune Software.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 22-11-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 98% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Schaduw, wel of niet? Ik vind het zelf ook wel mooi staan, maar het voegt niks toe. Daarnaast zijn er design freaks die, juist omdat er afwijkingen zijn, de app niet willen hebben. En, maar Watson heeft uitgelegd waarom, omdat de Jumbo wapper zo op iOS lijkt en mijn woonplaats er niet in voorkomt, wil ik de app niet hebben. De Dumpert app vind ik zelf erg mooi, maar heb niks met Dumpert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 99% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Klopt mijn vermoeden dat het voor Windows Phone 7.x langzamerhand een aflopende zaak is voor apps? Ik zie op WPCentral en WP7 steeds minder apps verschijnen die beide platformen ondersteunen. Op zich best jammer want hardwarematig is het in veel gevallen helemaal niet nodig voor de 8 SDK te gaan volgens mij...

Ik zou iig best nog een jaartje door kunnen met de lumia 800 maar het app aanbod gaat dat denk ik verhinderen...

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 23-11-2013 11:25 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@DeNachtwacht. Ik zag laatst op WPCentral wel een grappige opmerking (vind ik) toen iemand ook daarover klaagde. De opmerking was: Join us fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:24:
Klopt mijn vermoeden dat het voor Windows Phone 7.x langzamerhand een aflopende zaak is voor apps? Ik zie op WPCentral en WP7 steeds minder apps verschijnen die beide platformen ondersteunen. Op zich best jammer want hardwarematig is het in veel gevallen helemaal niet nodig voor de 8 SDK te gaan volgens mij...

Ik zou iig best nog een jaartje door kunnen met de lumia 800 maar het app aanbod gaat dat denk ik verhinderen...
Ja klopt. WP7 betekent extra werk want het ondersteunt niet alle opties die WP8 bied. Deze moet je er dan voor WP7 uitslopen of een andere oplossing voor verzinnen. Bijvoorbeeld voor het Player Framework dat ik in de dumpert app gebruik zijn veel features alleen in WP8 beschikbaar zoals het onthouden van de video staat als je van een pagina weg navigeert en dan weer terug (WP7, WP8) De lumia 800 is dan maar slechts 2 jaar oud: (november 2011) het beperkt de mogelijkheden van de app in WP8 als je er rekening mee moet houden.

Ook ondersteunen WP7 apps geen inapp purchases, dat kan ook een reden zijn om niet meer voor WP7 te developen.

Het enige wat je kunt doen is een backport maken en alle features die WP8 only zijn eruit slopen, maar dat geeft dan weer niet de complete ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door Whatson op 23-11-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
Whatson schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:15:
[...]

http://sver.re/beta ;)

maar dat stond ook al in een eerdere post
Heb me ook aangemeld :)

Trouwens Niels, een beetje het verkeerde topic maar ik had nog een vraag m.b.t. je Windows 8 versie van regenmeter. De locatie instelling in de app geeft niet de juiste locatie aan, ben altijd een km of 30 verder weg (andere apps geven wel de juiste locatie aan). Heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 41% gewijzigd door SjorsC op 23-11-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:21

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Whatson schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:09:
[...]

Ja klopt. WP7 betekent extra werk want het ondersteunt niet alle opties die WP8 bied. Deze moet je er dan voor WP7 uitslopen of een andere oplossing voor verzinnen. Bijvoorbeeld voor het Player Framework dat ik in de dumpert app gebruik zijn veel features alleen in WP8 beschikbaar zoals het onthouden van de video staat als je van een pagina weg navigeert en dan weer terug (WP7, WP8) De lumia 800 is dan maar slechts 2 jaar oud: (november 2011) het beperkt de mogelijkheden van de app in WP8 als je er rekening mee moet houden.

Ook ondersteunen WP7 apps geen inapp purchases, dat kan ook een reden zijn om niet meer voor WP7 te developen.

Het enige wat je kunt doen is een backport maken en alle features die WP8 only zijn eruit slopen, maar dat geeft dan weer niet de complete ervaring.
Ok. ik ben zelf nog niet heel erg bekend ermee maar dacht dat de verschillen softwarematig minder groot waren, dacht dat alleen dingen als nfc of hogere resoluties dingen waren die de 8 sdk onderscheidden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

SjorsC schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:26:
[...]

Heb me ook aangemeld :)

Trouwens Niels, een beetje het verkeerde topic maar ik had nog een vraag m.b.t. je Windows 8 versie van regenmeter. De locatie instelling in de app geeft niet de juiste locatie aan, ben altijd een km of 30 verder weg (andere apps geven wel de juiste locatie aan). Heb je enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hoef je niet op het antwoord van Niels te wachten. Open de app Regenmeter, veeg van rechts naar links, instellingen > opties > handmatig opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
GerCor schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:01:
[...]

Hoef je niet op het antwoord van Niels te wachten. Open de app Regenmeter, veeg van rechts naar links, instellingen > opties > handmatig opgeven.
Op dit moment gebruik ik inderdaad de handmatige invoer. Maar gebruik mijn tablet op meerdere plaatsen (stage, school, thuis), hierdoor zou de gps functie een betere optie voor mij zijn.

Maar bedankt voor de reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

O, oké. Ik heb een Surface 2 en dus geen GPS. Bij mij geeft de app Regenmeter aan dat ik 18 km verderop zit maar dat komt doordat er bij het ontbreken van GPS er naar het IP-adres van de provider wordt gekeken. En blijkbaar zit mijn provider 18 km verderop. De Weer app van Bing weet wel waar ik zit. Geen idee hoe het precies werkt want als ik in de MSN beginpagina wil ingeven, bij weer, waar ik woon, komt MSN met 2 andere plaatsen en kan ik mijn woonplaats wel invoeren maar dat wordt totaal genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 07:52
Zijn hier developers die zich hebben ingeschreven in het DVLUP programma van Nokia?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
SjorsC schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:33:
[...]

Op dit moment gebruik ik inderdaad de handmatige invoer. Maar gebruik mijn tablet op meerdere plaatsen (stage, school, thuis), hierdoor zou de gps functie een betere optie voor mij zijn.

Maar bedankt voor de reactie ;)
Wat de code doet in Regenmeter is de Lat/Lon bepalen. Dit wordt gedaan door het Windows OS. Die komt dus terug met een Lat/Lon aan de hand van GPS, of op een andere manier als er geen GPS sensor is.

Die Lat/Lon gebruik ik als input voor de Buienradar en weer API's. De plaatsnaam die getoond wordt, word opgehaald met de Bing Geo API. Het kan dus voorkomen de Lat/Lon wel kloppen (en dus de Buienradar data en weer data ook) maar dat de naam zoals die in Bing Maps voorkomt niet klopt.

Kijk dus niet per se naar de naam. Die kan afwijken. Daarnaast geeft het OS de lat/lon terug.

Don't shoot the messenger, ik kan helaas de locatiebepaling niet beinvloeden/verfijnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik heb ondertussen wat back-end dingetjes aangepast bij Regenmeter, en een aantal minimale UI aanpassingen.

Ik heb de Buienradar beelden werkend gekregen op Bing Maps (met custom tile source, hooray!).

Voordelen daarvan:
+ Inzoomen
+ Eigen locatie kan getoond worden.

Nadeel
- Meer data traffic
- Langzamer
- Een control zoals Bing Maps wil je niet in een pivot control. Zoomen en pannen op de kaart zorgt voor raar gedrag (je wilt bijv. naar rechts pannen op de kaart maar je swiped per ongeluk verder naar de Weer pivot). Ook wordt dit afgeraden in de Microsoft WP UX Guidelines.

Ik heb hier nog geen oplossing voor.. Dus ik ben bang dat ik deze functie eruit moet laten, en gewoon de oude radar moet gebruiken. Hebben jullie nog ideeen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Interactie met het ding uitschakelen, behalve klikken. Klikken opent een 'normaal' scherm met de radar beelden waarbij wel interactie mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:57:
Interactie met het ding uitschakelen, behalve klikken. Klikken opent een 'normaal' scherm met de radar beelden waarbij wel interactie mogelijk is?
ja dat is de beste oplossing. Tap to open. In de pivot zelf iedere interactie met de kaart uitzetten (statische afbeelding van maken (?)) Of als dit niet kan afschermen met een transparante rechthoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Niels9001 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:50:
[...]

Wat de code doet in Regenmeter is de Lat/Lon bepalen. Dit wordt gedaan door het Windows OS. Die komt dus terug met een Lat/Lon aan de hand van GPS, of op een andere manier als er geen GPS sensor is.

Die Lat/Lon gebruik ik als input voor de Buienradar en weer API's. De plaatsnaam die getoond wordt, word opgehaald met de Bing Geo API. Het kan dus voorkomen de Lat/Lon wel kloppen (en dus de Buienradar data en weer data ook) maar dat de naam zoals die in Bing Maps voorkomt niet klopt.

Kijk dus niet per se naar de naam. Die kan afwijken. Daarnaast geeft het OS de lat/lon terug.

Don't shoot the messenger, ik kan helaas de locatiebepaling niet beinvloeden/verfijnen ;).
Heb de afgelopen paar dagen de weerdata/buienrader data eens vergeleken tussen de surface en de lumia. En de data is steeds exact hetzelfde :) .Dus om 1 of andere reden kan hij de naam niet correct ophalen, maar dat ligt niet meer bij jou.

Gebruik verder jouw apps nog steeds met veel plezier, maar wou je vooral even op de hoogte stellen hierover ;) . Maar in ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Niels9001 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:48:
Ik heb ondertussen wat back-end dingetjes aangepast bij Regenmeter, en een aantal minimale UI aanpassingen.
Een tijdje terug gaf je aan dat je bezig was met andere keuze notificatietonen. Heb je dat inmiddels ook geïmplementeerd? Dat valt gebruikers denk ik meer op dan minimale UI aanpassingen.

Ben je misschien ook bezig met een Win8.1 versie van Trein, of komt dat er helemaal niet?

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 01-12-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:04:
[...]

Een tijdje terug gaf je aan dat je bezig was met andere keuze notificatietonen. Heb je dat inmiddels ook geïmplementeerd? Dat valt gebruikers denk ik meer op dan minimale UI aanpassingen.

Ben je misschien ook bezig met een Win8.1 versie van Trein, of komt dat er helemaal niet?
Notificatietonen is inderdaad iets wat ik nog steeds overweeg om te implementeren. Wel ben ik niet van plan om een heel keuze menu aan te bieden (anders blijven mensen maar vragen voor andere geluidjes :-)). Alleen een schakelaar om te kiezen uit de custom Regenmeter toon of de normale system toon.

Ook ben ik nog steeds op zoek naar een geluidje. Lijkt me leuk als Tweakers er een uit kiest :-)? Zal wat opties zoeken online.

Wat betreft Trein voor Windows 8.x. Nee, die staat op dit moment niet op de planning. Simpelweg door gebrek aan tijd. (Behalve het bouwen van de app moet je het ook onderhouden etc.). Jammer, maar helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door Niels9001 op 04-12-2013 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Ik heb hier nog geen oplossing voor.. Dus ik ben bang dat ik deze functie eruit moet laten, en gewoon de oude radar moet gebruiken. Hebben jullie nog ideeen om dit op te lossen?
Touch interactie uitschakelen met die control (als dat kan ten minste?) en gewoon toelaten dat gebruikers ofwel de volledige view krijgen van benelux, of dat ze een plaatsnaam kunnen ingeven. Wordt die plaats gevonden dan kan je inzoomen op die plaats. Is volgens mij ook gewoon eenvoudiger dan zitten pinchen en scrollen om en bepaalde plaats te vinden.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Niels9001. Oké, ja dat geluidje is natuurlijk een klein iets maar vind er maar eens 1 die velen aanspreekt. Lastig. Er zitten in Windows 8.1. natuurlijk ook hele mooie geluidjes, dus als je in diezelfde hoek blijft, zal het minder moeilijk zijn, denk ik. Ik had er zelf wel eens aan gedacht een paar liedjes van Armin van Buuren af te luisteren of daar een toontje te vinden valt dat geschikt is. Maar hij heeft zoveel gemaakt, waar moet je beginnen?

Goed, geen Win8 versie dus van Trein. Op zich alle begrip voor natuurlijk, gezien jouw uitleg over onderhoud. Maar worden WP8 en Win8.1 niet in de toekomst 1 store, of heb ik dat verkeerd begrepen?

De app die ik nu heb geïnstalleerd (Treinplanner) vind ik ook al prachtig hoor, dus echt nodig is het ook niet. Maar omdat je zulke mooie Apps maakt, vind ik het een beetje zonde - maar nogmaals, alle begrip - dat het niet voor Win8.1 beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
@Niels9001. Oké, ja dat geluidje is natuurlijk een klein iets maar vind er maar eens 1 die velen aanspreekt. Lastig. Er zitten in Windows 8.1. natuurlijk ook hele mooie geluidjes, dus als je in diezelfde hoek blijft, zal het minder moeilijk zijn, denk ik. Ik had er zelf wel eens aan gedacht een paar liedjes van Armin van Buuren af te luisteren of daar een toontje te vinden valt dat geschikt is. Maar hij heeft zoveel gemaakt, waar moet je beginnen?

Goed, geen Win8 versie dus van Trein. Op zich alle begrip voor natuurlijk, gezien jouw uitleg over onderhoud. Maar worden WP8 en Win8.1 niet in de toekomst 1 store, of heb ik dat verkeerd begrepen?

De app die ik nu heb geïnstalleerd (Treinplanner) vind ik ook al prachtig hoor, dus echt nodig is het ook niet. Maar omdat je zulke mooie Apps maakt, vind ik het een beetje zonde - maar nogmaals, alle begrip - dat het niet voor Win8.1 beschikbaar is.
Ik heb deze voor eens geknipt uit volgens mij uit 'n nummer. Ik vind het wel passen bij Windows Phone, maar verschilt wel met de standaard ringtones.

https://dl.dropboxusercon...4/Regenmeter_Ringtone.wav

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Niels9001 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:45:
[...]

Ik heb deze voor eens geknipt uit volgens mij uit 'n nummer. Ik vind het wel passen bij Windows Phone, maar verschilt wel met de standaard ringtones.

https://dl.dropboxusercon...4/Regenmeter_Ringtone.wav

Wat vinden jullie?
Klinkt niet slecht, misschien voor het regenalarm een geluid van vallende druppels pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
GerCor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:06:
[...] Goed, geen Win8 versie dus van Trein. Op zich alle begrip voor natuurlijk, gezien jouw uitleg over onderhoud. Maar worden WP8 en Win8.1 niet in de toekomst 1 store, of heb ik dat verkeerd begrepen?[...]
Het wordt 1 store, maar dat wil niet zeggen dat je ook WP8 apps op Win8.1 kan installeren of andersom. Wat MS precies onder 1 store verstaat is niet bekend. Kan zijn dat ze simpelweg 1 URL gaan gebruiken, kan zijn dat ze een buy once, install everywhere policy gaan invoeren, kan zijn dat apps op alle platformen gaan werken. We zullen maar (even) moeten afwachten wat MS er over los gaat laten in het komende jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik dacht eigenlijk dat de Apps schaalbaar (moeten) worden gemaakt. Maar goed, laten we het er op houden dat ik er verder ook niks van weet. Lees af en toe eens iets.

@Niels9001, die toon vind ik iets te deprimerend :-( . Net of er iets fout gaat met de telefoon. Duurt ook te lang.

Ideetje: Ken je het muziekje van Ein Tag Am Strand, van Eelke Kleijn? Dat fluittoontje, misschien kun je dat filteren? Vind ik een mooie attentietoon. Beetje echogeluid, moeilijk te omschrijven wat ik precies bedoel, maar misschien begrijp je welke/wat ik bedoel. Het zijn eigenlijk als je goed luistert, 3 dezelfde toontjes, maar steeds net iets anders en zo horen bij elkaar.

Maar eh, als het te veel werk is, never mind. Zelf vind ik het wel bij Windows passen.

Edit:

Wacht. Bij de 2013 versie die 6.06 minuten duurt hoor je het op 1,29 min en 2,56 min. In Xbox Music. _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door GerCor op 04-12-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:17:
Ik dacht eigenlijk dat de Apps schaalbaar (moeten) worden gemaakt. Maar goed, laten we het er op houden dat ik er verder ook niks van weet. Lees af en toe eens iets.

@Niels9001, die toon vind ik iets te deprimerend :-( . Net of er iets fout gaat met de telefoon. Duurt ook te lang.

Ideetje: Ken je het muziekje van Ein Tag Am Strand, van Eelke Kleijn? Dat fluittoontje, misschien kun je dat filteren? Vind ik een mooie attentietoon. Beetje echogeluid, moeilijk te omschrijven wat ik precies bedoel, maar misschien begrijp je welke/wat ik bedoel. Het zijn eigenlijk als je goed luistert, 3 dezelfde toontjes, maar steeds net iets anders en zo horen bij elkaar.

Maar eh, als het te veel werk is, never mind. Zelf vind ik het wel bij Windows passen.

Edit:

Wacht. Bij de 2013 versie die 6.06 minuten duurt hoor je het op 1,29 min en 2,56 min. In Xbox Music. _/-\o_
Goed kunnen knippen uit een nummer is niet makkelijk, ben verder ook geen audio profi :-).
SjorsC schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:03:
[...]
Klinkt niet slecht, misschien voor het regenalarm een geluid van vallende druppels pakken?
Ja, daar zat ik ook aan te denken.. Maar ben alleen bang dat dat een beetje tacky wordt, of zo cartoonachtig.

Deze had ik ook nog (ooit geknipt van een oude Windows Mobile 6.5 Ringtone). Hooray for legacy!

https://dl.dropboxusercon...4/RegenmeterRingtone2.wav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Gaat dit nu over een notificatiegeluid voor de Trein app of regenmeter? Voor de trein app kun je toch gewoon dat perron ding-dong geluid nemen, de regenmeter app een vallende druppel en klaar is kees. Soms moet je ook doorpakken en niet te lang over zo'n klein iets 'doorzeuren'.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nou, doorzeuren. Als je toch een keuze maakt, dan graag een goede keuze. Het moet gebruikers niet irriteren. Je hebt er bij die zeggen: weg met die app, ik word doodziek van dat geluidje.

Maar Wietsee, zet die regendruppels en dingdong dan even online zodat wij het kunnen horen. Misschien is het wat voor Niels9001

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 04-12-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Geluiden, ieks. Zet ik gelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
NS Ding Dong (zeker niet verkeerd en handig voor in Trein)
YouTube: 3FM Jingle - Ding Dong (NS)

De custom notificatie code van Regenmeter werkt in ieder geval. Nu alleen nog een paar goede vinden. Suggesties zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, dat is een mooie voor Trein, Niels9001. Ik zie die mensen al in de trein als ze dat horen. Zijn ze ineens allemaal stil.

Geinig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/BoxFiles_13120413211130.jpg

Huidige implementatie werkt. Gebruiker kan dus kiezen tussen geen custom sound (dan is het gewoon de standaard WP ringtone) of een custom Regenmeter. Een selectie maken uit de dropdownlist laat ook meteen het geluidje horen.

Weer iets om af te strepen van de lijst ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Super, Niels. Eerste app dat er gebruik van maakt voor zover ik weet. (wel GDR3 hebben). _/-\o_

Nu wachten op de update als deze verschijnt op mijn telefoon.

[ Voor 46% gewijzigd door GerCor op 05-12-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Nog 2 afbeeldingen van Regenmeter 3.2 waar aan ik afgelopen week gewerkt heb - de radarbeelden (op een aparte pagina) op Bing Maps. Zo kun je dus verder inzoomen en wordt de door jou ingestelde locatie op de kaart getoond.

Ook heb de vormgeving van Bing Maps veranderd, aangezien ik de 'standaard' Aerial of Roadview niet goed vind passen bij mijn app. Ook is het contrast tussen de radarbeelden en de kaart moeilijk te zien.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/1.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/2.png

Huidige implementatie werkt op Windows Phone 7 - nu nog 'porten' naar Windows Phone 8, maar daar verwacht ik geen problemen.

BETA TESTERS GEZOCHT
Aangezien er in de code behoorlijk wat wijzigingen zijn ben ik op zoek naar BETA testers om Regenmeter 3.2 eerst goed te testen voordat de officiele update gepushed wordt. Wie interesse heeft: stuur even een mail met je OS versie (liefst of je wel of niet GDR3 hebt in geval van WP8) en je Microsoft account naar regenmeter@outlook.com of via PM.

[ Voor 10% gewijzigd door Niels9001 op 06-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Je hebt mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Van mij ook (DM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Van mij niet want ik ben - van nature - veel te ongeduldig. Ik heb 'geen tijd' voor devs. die alle tijd nemen. In het belang van beide partijen meld ik me daarom niet aan als Betatester.

Ik weet vrijwel zeker dat Niels9001 weer een puike update gaat leveren. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van Ship Battle is uit! Hierin is een veelgevraagde chatfunctie ingebouwd. Verder zijn er verschillende thema's en maps toegevoegd in een betaalde versie. Ook is in de betaalde versie een random button beschikbaar voor het neerzetten van je vloot, kun je de laatste 5 opstellingen zien van je tegenstander en kun je ongelimiteerd chatten (er zit een limiet per dag op in de gratis versie)

Verder allerlei kleine verbeteringen. Downloaden dus :)

Ship Battle (gratis)
Ship Battle Premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
Update van Ship Battle is uit! Hierin is een veelgevraagde chatfunctie ingebouwd. Verder zijn er verschillende thema's en maps toegevoegd in een betaalde versie. Ook is in de betaalde versie een random button beschikbaar voor het neerzetten van je vloot, kun je de laatste 5 opstellingen zien van je tegenstander en kun je ongelimiteerd chatten (er zit een limiet per dag op in de gratis versie)

Ship Battle (gratis)
Ship Battle Premium
Top, thanks! Speel dit spelletje dagelijks :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yanze schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]

Top, thanks! Speel dit spelletje dagelijks :)
Graag gedaan :) Wat is je username? Nodig mij anders maar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Mijn username is idem aan mijn Tweakers nick ;)

Bugje? Als ik win krijg ik (bv) -16 en mijn tegenstander +16 ... maar mijn puntentotaal gaat wél omhoog?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:

Ship Battle (gratis)
Ship Battle Premium
Leuk geprobeerd, beide linkjes gaan naar de premium versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Wat mij meteen opvalt, het is een stuk sneller geworden! De app reageert nu veel vlotter, dat is prettig :)

• Niels9001
Korte update: eerste BETA versie verwacht ik dit weekend uit te sturen. Helaas is dit wel een oude versie van Regenmeter, maar ik wil graag testen of de interne instellingen goed verwijderd worden. BETA1 (oude versie) wordt dus geupdate door BETA2 (nieuwe versie) en hier moeten de 'oude' instellingen goed verwijderd zijn.

Voor BETA2 moet ik nog wat kleine dingen aanpassen en inbouwen.

Aan de hand van jullie feedback zal BETA3 bug fixes leveren (als die er moeten zijn), en zorgen dat alles ook goed werkt op 720p schermen (zoals op de 8X).

Kortom: dit weekend BETA1, en volgende week BETA2 (met de nieuwe features zoals Bing Maps radar en custom notificatie geluidjes). Aangezien het (hoop ik dan :)) het toch over minor bugs zal gaan kunnen de BETA versies zich snel opvolgen.

Hopelijk met Kerst een versie voor iedereen :).

EDIT:
UI van de radar, btw. Met de slider kun je zelf handmatig door de tijden/radarbeelden gaan. Playbutton speelt de animatie af.
Kaart kleuren is verder nog aan te passen - gelukkig via de achterkant, dus daar hoeft geen update voor uit gestuurd te worden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/wp_ss_20131212_0001.jpg

Verwijderd

Yanze schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:56:
Mijn username is idem aan mijn Tweakers nick ;)

Bugje? Als ik win krijg ik (bv) -16 en mijn tegenstander +16 ... maar mijn puntentotaal gaat wél omhoog?!
Hmm, in dat scherm is wel wat gewijzigd, bijv. delen op sociale media toegevoegd. Ook zie je dit scherm als je niet online was op moment dat de tegenstander won.
Ik ga er naar kijken!
Yanze schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:57:
[...]

Wat mij meteen opvalt, het is een stuk sneller geworden! De app reageert nu veel vlotter, dat is prettig :)
Top, dank je. Er is inderdaad van alles op performancegebied verbeterd :)
Whatson schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:27:
[...]

Leuk geprobeerd, beide linkjes gaan naar de premium versie :9
Oeps :o :+
Ship Battle (free)
Ship Battle (premium)
Zo klopt het wel :)

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ik had eigenlijk nog wel een vraagje over trein. Ik heb notificatie bij storingen aanstaan. Mijn trajecten die ik gebruik opgeslagen en op een tile gepind. Alleen heb ik nog nooit een notificatie ontvangen terwijl er de laatste tijd toch al redelijk wat is gebeurd, 2 aanrijdingen, kraan op het spoor. Dus de vraag eigenlijk wanneer krijg je die storing notificaties, of wat moet ik anders instellen? locatiebepaling heb ik dan wel weer uitstaan. Misschien nog wel intressanter: een mogelijkheid om een notificatie te ontvangen bij meer dan 10 minuten vertraging?

[ Voor 13% gewijzigd door Rips10 op 12-12-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rips10 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:28:
[...]

Ik had eigenlijk nog wel een vraagje over trein. Ik heb notificatie bij storingen aanstaan. Mijn trajecten die ik gebruik opgeslagen en op een tile gepind. Alleen heb ik nog nooit een notificatie ontvangen terwijl er de laatste tijd toch al redelijk wat is gebeurd, 2 aanrijdingen, kraan op het spoor. Dus de vraag eigenlijk wanneer krijg je die storing notificaties, of wat moet ik anders instellen? locatiebepaling heb ik dan wel weer uitstaan. Misschien nog wel intressanter: een mogelijkheid om een notificatie te ontvangen bij meer dan 10 minuten vertraging?
Zorg in ieder geval dat 'notificaties' aanstaan in de Trein instellingen.

De notificaties van Trein werken als volgt: de background task (elke +/- 30 min) kijkt welke stations (= live tiles) zijn vastgepind aan het Start scherm van de gebruiker. Voor elk station worden dan de ongeplande (!) verstoringen gezocht. Is die er, dan wordt de tile geupdate en een notificatie uitgestuurd (als deze instelling op aan staat).

Kortom: als de tile wel update, en je hebt notificaties aan staan, dan is kans erg groot dat de notificaties gewoon worden uitgestuurd. Dit vind namelijk allemaal in dezelfde code plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

Ik zou het bij de live tile van regenmeter handig vinden als er een paraplu op de achterkant komt, wanneer er x aantal mm valt, als teken dat je maar beter iets kunt meenemen als je dan op pad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

rda schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:17:
Ik zou het bij de live tile van regenmeter handig vinden als er een paraplu op de achterkant komt, wanneer er x aantal mm valt, als teken dat je maar beter iets kunt meenemen als je dan op pad gaat.
Lijkt mij persoonlijk een overbodige toevoeging. Ik ervaar Regenmeter als zeer accuraat. Als ik een melding krijg dat het gaat regenen (kans op neerslag) dan regent ook binnen een paar minuten. Dan heb je, als je ergens bent, niks meer aan de mededeling van een paraplu.

Zo kun je voor alles wel iets bedenken natuurlijk. Maar goed, het is mijn persoonlijke mening.

Als ik een melding krijg over neerslag, en ik moet nog ergens heen, dan kijk ik altijd even naar de grafiek. Heb ik een goed overzicht van wat ik mag verwachten. Maar het kan best zijn dat ik een melding krijg, de grafiek bekijk, er veel regen wordt verwacht die dag volgens de grafiek. Kijk je dan later weer, kan die grafiek er heel anders uitzien.

Daarbij, als jij voor jezelf beslist dat je bijvoorbeeld bij 1 mm regen een paraplu wilt meenemen, dan hoeft dat toch niet voor jou beslist te worden op een livetile?

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 13-12-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
rda schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:17:
Als het regent veranderd te tile al - er staat dan niet groot de temperatuur maar het aantal milimeter en een groot regenwolkje met een melding "KANS OP NEERSLAG" (ja, in capitalen ;)). Conclusie dat je dan misschien een paraplu zou moeten meenemen is aan jou :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het actuele radarbeeld op de live tile zou ik ook een nuttige toevoeging vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Niels9001 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:53:
[...]
De notificaties van Trein werken als volgt: de background task (elke +/- 30 min) kijkt welke stations (= live tiles) zijn vastgepind aan het Start scherm van de gebruiker. Voor elk station worden dan de ongeplande (!) verstoringen gezocht. Is die er, dan wordt de tile geupdate en een notificatie uitgestuurd (als deze instelling op aan staat).
Bedankt voor de uitleg. Het probleem was dus dat ik een traject had gepind in plaats van stations. Het werkt nu dus wel zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Later dan gepland (sorry, ben met een nieuwe app bezig.. Dit keer een controller app voor Philips Hue :)) is Regenmeter BETA1 te installeren (check je mail!).

Deze versie bevat nog een oude versie. Morgenavond zal BETA2 worden uitgestuurd, die de instellingen van BETA1 ongedaan moet maken. Vandaar dat dit de enige manier is om dit te testen.

• GerCor

GerCor

Ik ben benieuwd of de ROVA app het ook in 2014 gaat doen. Ik heb nog maar 1 datum op mijn live tile.

• Niels9001
Voor de testers: BETA3 van Regenmeter is te downloaden. Nieuwe Pivot voor de instellingen, en play button voor de nieuwe ringtones. Radarbeelden op de kaart zijn nu iets transparanter (0.7) zodat de locatie en kaart beter zichtbaar blijven.

• urk_forever
  • Laatst online: 11-09 18:27
GerCor schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:22:
Ik ben benieuwd of de ROVA app het ook in 2014 gaat doen. Ik heb nog maar 1 datum op mijn live tile.
Als je de app opent kan je in het overzicht onderin synchroniseren, dan zou hij nieuwe data op moeten halen. Zou je dat eens willen proberen?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

GerCor schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:22:
je moet ff refreshen dan krijg je weer nieuwe data

edit:
beter lezen |:(

[ Voor 5% gewijzigd door CAP-Team op 27-12-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Beter lezen? Denk je dat ik alle Apps ga lezen? Ik heb de app op mijn homescreen en dan mot ie het gewoon blijven doen. :9 :*)

Maar eh, bedankt hoor. Up and running. _/-\o_

Misschien ook een aardig idee voor de volgende versie (mocht die er komen). Locaties waar je het grofvuil kunt inleveren. Inclusief openingstijden. Ik rij zelf altijd naar een locatie buiten mijn gemeente. Dat is geloof ik niet de bedoeling, maar moeilijk doen ze daar niet over. Ik zou niet weten (heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht) waar ik in mijn eigen gemeente zou moeten zijn.

[ Voor 68% gewijzigd door GerCor op 27-12-2013 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Wel een beetje lief voor elkaar blijven he? Zeker rond deze dagen

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 27-12-2013 12:39 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Modbreak:En nou weer normaal tegen elkaar

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Op dit moment ben ik bezig met het maken van de app Instatic, dit is een app waarmee verschillende activiteiten op je Instagram account bijgehouden kunnen worden.

Hierbij moet gedacht worden aan de volgende activiteiten:
- Verloren/nieuwe Volgers
- Gemeenschappelijke relaties
- volgers die jij volgt maar jou niet terug volgen
- personen die jij volgt maar jou niet terug volgen
- top 10 fotos die het meest geliked zijn.
- top 10 fotos waarop de meeste reacties geplaatst zijn
- top 10 volgers die de meeste foto's van jou liken
- Grafiek weergave van verloren/nieuw volgers per maand
- Connecties zien met een bepaalde gebruiker

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6aa7a901-11cb-463a-8401-c2417f0434ea?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om de beta te testen en feedback/suggesties kunnen geven.
Mocht je interesse hebben stuur dan even een mailtje met je live id naar instatic@outlook.com of stuur een DM.

Linkje naar de store (Kan pas gedownload worden als ik je heb toegevoegd):
Instatic | Windows Phone Apps+Games Store (United States)

[ Voor 64% gewijzigd door Instatic op 05-01-2014 15:20 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gebruik zelf geen Instagram maar mijn complimenten voor het ontwerp van de app, rataplan2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Korte update over Regenmeter 3.2.
BETA3 is inmiddels in omloop, en heeft een hele boel bugs opgelost van BETA2. Ik hoop dit weekend nog een aantal kleine bugs te fixen, en de app ook te testen in de 720p emulator. BETA4 zal dan uitgestuurd worden. Als daar geen gekke dingen bij gebeuren verwacht ik Regenmeter aan het einde van aankomende week naar de Store up te loaden.

Nog eventjes wachten dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

ik heb met beta3 niet echt rare dingen gemerkt. Het is alleen ff wennen dat je op een knop moet drukken om de kaart te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, ik had liever dat je de oude kaart gewoon ziet met knop naar de nieuwe interactieve kaart. Vaak heb je dat toch al niet nodig om een beeld te krijgen :)
Verder wel lekker stabiel. Geen fouten gevonden dus ook niets om te melden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
bij mij werkt het ook foutloos.
al ben ik iedere keer aan het scrollen naar de kaart, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 91% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
Eindelijk, het werd tijd!
Proficiat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik kreeg het mailtje zaterdag ja. Wel mooi om te zien 👍.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Holy crap dat zijn veel reviews!

Ken je het dvlup programma van nokia? Voor die app kan je waarschijnlijk redelijk wat XP krijgen, en voor die xp bieden ze ook leuke rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Nog nooit echt naar gekeken.. Maar zoals ik het nu zie mag dat niet met bestaande apps maar alleen met nieuwe?

EDIT: Wow, hoe heb ik dat gemist. Met de Quality Challenges kan ik inderdaad doen, met als topper meer dan 2500 4*+ reviews. Ik zit bijna aan de 220 en heb nog 3 weken.

Voor iedereen die Regenmeter nog niet beoordeeld heeft. 4/5 sterren is highly appreciated :)!

[ Voor 55% gewijzigd door Niels9001 op 07-01-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zou idd mooi zijn; dat zijn 15.000 punten in een keer... Kun je mooi spul voor krijgen... Een XBOX One of Nokia Lumia 1520 zijn slechts 13.500 punten.. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Is het mogelijk om in Regenmeter de richting van de wind met een pijl aan te geven? Dat zou het voor mij perfect maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:20
Niels9001 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:45:
Nog nooit echt naar gekeken.. Maar zoals ik het nu zie mag dat niet met bestaande apps maar alleen met nieuwe?

EDIT: Wow, hoe heb ik dat gemist. Met de Quality Challenges kan ik inderdaad doen, met als topper meer dan 2500 4*+ reviews. Ik zit bijna aan de 220 en heb nog 3 weken.

Voor iedereen die Regenmeter nog niet beoordeeld heeft. 4/5 sterren is highly appreciated :)!
heb hem net 5 sterren gegeven!

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hetzelfde aantal sterren mogen jullie natuurlijk ook aan de Windows 8(1) versie geven. :P

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 07-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 101% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:11:
[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Versie 2 van Dumpert voor Windows Phone komt binnen een aantal dagen uit
Dumpert 2.2 is de update voor de reguliere versie die veel verbeteringen doorvoert. Naast bugfixes zijn de volgende dingen verbeterd of toegevoegd:
  • Plaatjes bekijken
  • Verbeterde zoekfunctie
  • Plaatjes tussen de Toppers
  • Lijst van recent bekeken items
  • Algehele stabiliteitsverbeteringen
  • Nieuw inapp artwork
  • Waarschuwing als je telefoon tijdens het bekijken van een filmpje van netwerk wisselt

[afbeelding]
Dumpert door Whatson
Dumpert voor je Windows Phone, het bestaat! Bekijk eenvoudig de laatste en beste filmpjes en plaatjes van Dumpert.nl zonder reclame. Met deze app kun je alle filmpjes bekijken, niet alleen maar de laatste 5 toppers of de 5 nieuwste. Deze app is gratis en blijft gratis

Betatesters kunnen deze versie nu al installeren door de app te updaten of op onderstaande logo te klikken:
[afbeelding]
Dumpert Beta door Whatson
Dumpert Beta voor je Windows Phone
Alleen te downloaden als je bent toegevoegd aan de Beta
Ook betatester worden? Ga naar http://sver.re/beta en vul je Microsoft-id in.

Echt een top app geworden :). Heb je toevallig geen contact met GeenStijl? Wellicht willen zij deze app officieel 'ondersteunen'?

Complimenten! Echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 100% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wederom, let but.

[ Voor 101% gewijzigd door GerCor op 08-01-2014 19:39 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.