Martinspire schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:51:
Is het eigenlijk mogelijk om voor de tweakers-wrapper ook iets van notificaties in te bouwen? In feite kun je bij het ophalen van de HTML natuurlijk wel inlezen of er notificaties zijn (als dat al niet via een xml te bekijken is). Zou het zelf wel erg fijn vinden als ik via die manier reacties op mijn reactie kan bekijken of pms.
En misschien dat een mogelijkheid tot shortcuts ook wel handig is (om snel naar de hoofd-elementen van tweakers te gaan bv)
Notificaties haalt Tweakers op via
deze link dus dat is niet zo heel moeilijk te implementeren, maar dat vereist dan weer wel dat gebruikers moet inloggen in de app, omdat tweakers geen api heeft...
edit: of ik moet de
cookies stelen uit het webbrowser control en daarmee de authenticatie voor de backgroundtask regelen...
Custom tiles voor verschillende pagina's is ook een goede.
Welke pagina's mogen dan zeker niet ontbreken?
robg1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Top idee, net als in de Windows 8-app.
Ik vind het zelf momenteel irritant aan de Tweakers-app dat de reacties niet duidelijk zijn, er staat dan bv een reactie en dan paar reacties verder dezelfde reactie onder een andere naam... (diegene heeft hem misschien gemodereerd ofzo?
Verder werken de reviews nog neit lekker na pagina 3...
Dit is geen app, maar een veredelde browser om
http://tweakers.net heen die wat foefjes uithaalt om het zo goed mogelijk op een app te laten lijken :-) Als je in IE op Windows Phone naar Tweakers.net gaat dan zie je ongeveer hetzelfde

De app die jij bedoelt is gemaakt door iemand anders, zie TS.
Als je een Windows Phone hebt moet je trouwens even dit aan je
custom stylesheet voor tweakers.net toevoegen (Aan te schaffen in de
Karmastore):
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| html {
-ms-touch-action: manipulation;
touch-action: manipulation;
} |
Dit zorgt ervoor dat de browser niet hoeft te wachten op een dubbeltap wanneer je op een link drukt. Scheelt weer 0.3 seconde en maakt alles net was sneller
[
Voor 63% gewijzigd door
Whatson op 08-01-2014 13:26
]