Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Whatson schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:52:
[...]Heb dat al eens gevraagd op twitter:
@Sverrevh uitblinkers vallen automatisch op, maar vanuit Nederland kan ik ook suggesties doen voor apps die interessant/relevant/etc zijn (https://twitter.com/rajen_k/status/326382225010606080)
Ja, ik zie echt heel vaak dezelfde applicaties.. Beetje jammer.

Zouden ze ook veel relevanter moeten maken. Bij zonnig weer krijg je bijv. de BBQMeter, bij Eredivisie wedstrijden krijg je de voetbal apps etc.. Veel werk, maar dan wordt het wel veel nuttiger!

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Heel mooi, maar Windows 8 apps horen hier echt niet thuis
Trein 3.1.0.2 is sinds gisteren in de Store te vinden.

Volgens 2 gebruikers crashed de app weleens. Zelf ben ik dit niet tegengekomen op mijn devices. Het kan zijn dat zij van een oudere versie (dus niet 3.1.0.1) afkomen waardoor de applicatie crashed.

Zouden jullie willen kijken of dit ook het geval is bij jullie?

[ Voor 41% gewijzigd door PaT op 07-07-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:20:
[...]

Mjah dat is bullshit. Als je een xbox live abo hebt die op 20 juli verloopt en je koopt vandaag een jaar abo en die verzilver je met de code dan gaat dat jaar abo pas na 20 juli in. Het kan dus wel, maar of ze het willen....
Dat is dus geen bullshit! Xbox Live is heel wat anders. Het kan dus echt niet.
Hello Boland,

Thank you for your email. If I understand correctly, you are wanting to renew your account early to take advantage of the limited time offer of a Windows Phone Dev Center subscription for $19USD. As it turns out, subscriptions are currently unable to "stack" or extend subscription time beyond a year. More information from the Windows Phone Dev Center Forums can be found here: MSDN: READ: Early Subscription Renewal

If you were to renew now, you would lose 8 months of time you paid for as your subscription does not expire until March 1st, 2014.

If you have any questions or concerns, please respond to this e-mail and we will work to resolve them, as quickly as possible. I will be monitoring this service request and will provide any updates as they arrive. Thanks again for your patronage of the Windows Phone Store. As always, we will continue to strive to provide you a great developer experience.

Best regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Niels9001 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:08:

Volgens 2 gebruikers crashed de app weleens. Zelf ben ik dit niet tegengekomen op mijn devices. Het kan zijn dat zij van een oudere versie (dus niet 3.1.0.1) afkomen waardoor de applicatie crashed.

Ik was daar volgens mij een van:) Ik heb gister nieuwe Windows 8.1 updates geïnstalleerd en vanochtend Regenmeter opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het als een zonnetje. Geen idee aan welke update het heeft gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Megalo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:23:
[...]

Ik was daar volgens mij een van:) Ik heb gister nieuwe Windows 8.1 updates geïnstalleerd en vanochtend Regenmeter opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het als een zonnetje. Geen idee aan welke update het heeft gelegen.
Inderdaad.. Regenmeter moet ik ook opnieuw compilen voor 8.1 dus die gaat sowieso wel werken.

Dit gaat om Trein.. Daar gaan wat dingen mis schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trein 3.1.0.2 is sinds gisteren in de Store te vinden.

Bij mij crasht hij sinds deze update elke keer net nadat een stationspagina geladen is.
Ik kwam gewoon van de laatste versie af. Ik heb een reinstall gedaan, dat heeft niks verandert.
Het is op een Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:18:
[...]

Bij mij crasht hij sinds deze update elke keer net nadat een stationspagina geladen is.
Ik kwam gewoon van de laatste versie af. Ik heb een reinstall gedaan, dat heeft niks verandert.
Het is op een Lumia 920.
Godver, dat is klote! Ik heb 3 klagende gebruikers (inc. jij) en ze hebben alle 8.0. Lijkt erop alsof het hier in zit.
Verder werkt alles wel bij mij dus debuggen gaat moeilijk. Alle code wordt afgevangen behalve het ingeven van de BING key van de kaart (en die is anders op WP7). Denk je dat het daar aan kan liggen? Deze staat op het Loaded event van de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Godver, dat is klote! Ik heb 3 klagende gebruikers (inc. jij) en ze hebben alle 8.0. Lijkt erop alsof het hier in zit.
Verder werkt alles wel bij mij dus debuggen gaat moeilijk. Alle code wordt afgevangen behalve het ingeven van de BING key van de kaart (en die is anders op WP7). Denk je dat het daar aan kan liggen? Deze staat op het Loaded event van de pagina.
Ik heb helaas totaal geen verstand van dit soort zaken, dus dat weet ik niet.

Misschien dat je hier wat aan hebt, ik heb even gefilmd hoe het crasht. Filmpje
Het is nogal knullig gefilmd, en 90 graden gedraaid, maar ik denk dat het wel duidelijk is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 19:19 . Reden: schandalige spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:56:
[...]

Ik heb helaas totaal geen verstand van dit soort zaken, dus dat weet ik niet.

Misschien dat je hier wat aan hebt, ik heb even gefilmd hoe het crasht. Filmpje
Het is nogal knullig gefilmd, en 90 graden gedraaid, maar ik denk dat het wel duidelijk is.
Heel erg bedankt :)! Dat legt het inderdaad goed uit. Trein crasht dus 'alleen' op de Stationspagina zo te zien?

Ik heb exact hetzelfde gedaan als jij, en bij mij laad ie Driebergen-Zeist zonder problemen. Erg vreemd allemaal.

Ik denk dat ik een groot gedeelte van de code ga herschrijven.. Het is een grote rommel geworden door de vele updates die steeds weer wat hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:23:
[...]

Heel erg bedankt :)! Dat legt het inderdaad goed uit. Trein crasht dus 'alleen' op de Stationspagina zo te zien?

Ik heb exact hetzelfde gedaan als jij, en bij mij laad ie Driebergen-Zeist zonder problemen. Erg vreemd allemaal.

Ik denk dat ik een groot gedeelte van de code ga herschrijven.. Het is een grote rommel geworden door de vele updates die steeds weer wat hebben toegevoegd.
Het gebeurt trouwens bij alle stations die ik heb geprobeerd, maar Driebergen-Zeist is nou eenmaal makkelijk te openen voor mij.
Succes ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Regenmeter 3.0.0.1 is in de Windows 8 Store te vinden.

Het zorgt er voor dat het nu 'on-par' is met de Windows Phone variant - nieuwe UI, meer weerinformatie, verbeterde radar etc.. Ik heb gisteren 3.0.0.2 ingediend om minor bugs op te lossen.

[afbeelding]
[afbeelding]
hee dit is het Windows PHONE subforum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Voor de volgende versie van,Trein zoek ik BETA testers. Deze update zal vooral gaan om performance en back-end verbeteringen, en wellicht wat nieuwe UI dingetjes. Qua nieuwe features wordt het dus niet heel spannend ;).

Als je mee wilt doen: stuur even een mailtje met je device type, OS versie en het Microsoft account die je gebruikt op je telefoon naar treinWP@outlook.com of stuur een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 00:28
Hey Niels

ivm met de regenmeter, mijn live tile zegt al dagen dat het bewolkt is, maar er is hier geen wolk te bespeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
levi1700 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:34:
Hey Niels

ivm met de regenmeter, mijn live tile zegt al dagen dat het bewolkt is, maar er is hier geen wolk te bespeuren.
Hier hetzelfde :(. Maar ik blame dat op de weerdata die niet altijd van hoge kwaliteit is :(. Vrij weinig wat ik daar aan kan doen. Heeft iemand nog tips voor betere weerdata-providers die ook nog gratis zijn :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 00:28
Niels9001 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Hier hetzelfde :(. Maar ik blame dat op de weerdata die niet altijd van hoge kwaliteit is :(. Vrij weinig wat ik daar aan kan doen. Heeft iemand nog tips voor betere weerdata-providers die ook nog gratis zijn :)?
Daar kan ik u spijtiggenoeg niet mee helpen. Voor de rest super bezig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie uit van Ship Battle! met een compleet nieuwe layout en uiteraard wat bugfixes. We werken aan nog meer functionaliteit:
  • Meer themes
  • Random knop voor opstelling neerzetten
  • Spelen tegen een CPU
    ... en nog meer!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/afqLZ0ZTlKdeOOUz1YJ4L3t5/full.png

Laat maar weten wat jullie er van vinden :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Lijkt erop dat WWO even de weer-output heeft veranderd. Daardoor kloppen het weer-icoon en weer beschrijving nu niet (dit is standaard bewolkt nu). Ga dit vanavond meteen oplossen voor zowel Windows 8 als Windows Phone. Fix in de loop van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Niels9001 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:37:
Lijkt erop dat WWO even de weer-output heeft veranderd. Daardoor kloppen het weer-icoon en weer beschrijving nu niet (dit is standaard bewolkt nu). Ga dit vanavond meteen oplossen voor zowel Windows 8 als Windows Phone. Fix in de loop van de week.
Super .... _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Update 3.0.0.2 is zojuist ingediend.

Verder is Regenmeter eind vorige week 'grote concurrent' Regenvoorspeller voorbij gegaan m.b.t. reviews - en dat terwijl Regenmeter pas 9 maanden oud is :). Staat nu op de 8ste plek in de 'Best Bevonden' categorie met 715 reviews en 4.5*.

Op naar plek 1 + 5* :).
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/top-rated-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Graag gedaan Niels! :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 12:50
Niels9001,

ik heb een probleempje met trein, ik heb versie 3.1.0.2 op mijn nokia lumia 920
als ik de vertrektijden van een station open dan stopt de app na enkele seconden, hij heeft dan wel de tijden geladen en toont deze ook (enkele seconden dan) daarna sluit de app af...

ik kan wel trein starten en naar de settings pagina enz. komen alleen de info van stations sluit af (ook bij niet favoriete stations)
enig idee hoe dit op te lossen is ? (ben ik de enige met dit probleem ?)

de app heb ik nog niet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar kan ik eventueel straks wel even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ashaman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:03:
Niels9001,

ik heb een probleempje met trein, ik heb versie 3.1.0.2 op mijn nokia lumia 920
als ik de vertrektijden van een station open dan stopt de app na enkele seconden, hij heeft dan wel de tijden geladen en toont deze ook (enkele seconden dan) daarna sluit de app af...

ik kan wel trein starten en naar de settings pagina enz. komen alleen de info van stations sluit af (ook bij niet favoriete stations)
enig idee hoe dit op te lossen is ? (ben ik de enige met dit probleem ?)

de app heb ik nog niet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar kan ik eventueel straks wel even proberen...
Er zijn meerdere gebruikers met hetzelfde probleem. Ik ben bezig met een re-write van de volledige app, aangezien ik de fout niet heb kunnen vinden (en het op mijn device geen probleem is en het wel gewoon werkt!). Kun je me aangeven welke instellingen je precies hebt?

En voordat je de app opnieuw installeert, zou je de stationslijst eens kunnen bijwerken in het Instellingen scherm? Misschien is het zoiets kleins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
het bijwerken heb ik geprobeerd maar heeft het probleem niet opgelost

instellingen:
loc bepaling: aan
livetiles met storingen: aan
notificatie bij storingen: uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
trouwens Niels,

zou het bij trein mogelijk zijn om bij de tekstvakken van de reisplanner automatisch te beginnen met een hoofdletter?
ik wil die persoonlijk nog wel eens geregeld vergeten, en met een kleine letter krijg je de melding dat de velden niet goed zijn ingevuld.

of is dit met een reden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ashaman schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:14:
het bijwerken heb ik geprobeerd maar heeft het probleem niet opgelost

instellingen:
loc bepaling: aan
livetiles met storingen: aan
notificatie bij storingen: uit
Vervelend. Helpt een reinstallatie?
SjorsC schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:23:
trouwens Niels,

zou het bij trein mogelijk zijn om bij de tekstvakken van de reisplanner automatisch te beginnen met een hoofdletter?
ik wil die persoonlijk nog wel eens geregeld vergeten, en met een kleine letter krijg je de melding dat de velden niet goed zijn ingevuld.

of is dit met een reden gedaan?
De manier waarop het nu werkt moet de gebruiker echt op een station in de AutoCompleteBox klikken.. Ik zal kijken of ik dit selectie proces kan verbeteren in een toekomstige update.

De Regenmeter 3.0.0.2 update staat inmiddels online.. Klik op je telefoon op de onderstaande link en klik dan op 'bijwerken' om de update te installeren. Het weericoon en de conditie zal dan weer correct zijn.

http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En is geïnstalleerd. Wel even wachten tot de livetile weer meeloopt .... TOP Niels.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
[quote]Niels9001 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:21:
[...]

nee, helaas heeft het probleem niet verholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels, ik heb het nog niet voorbijkomen, maar Regenmeter geeft verschillende dingen aan bij mij. Bij het kopje weer staat er 0,1mm neerslag, nw wind, windkracht 3. Terwijl het balkje voor vrijdag in de lijst eronder aangeeft dat er 0,7 mm neerslag komt, windkracht 2 is en een Noordenwind. Enig idee waarom deze data niet overeenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij de regenmeter vind ik de verwachtingen voor de komende dagen ook gek.
Hij heeft de live tile data net een paar minuten geleden ververst, maar er blijft staan dat het de komende dagen 18, 18,19,18 en 18 graden overdag wordt hier. Overigens geeft hij al dagen zulke temperaturen in de verwachting.
Terwijl als ik op weer.nl, weeronline, etc kijk, zijn de maximumtemperaturen 20, 22, 23, 25 en 25 graden voor mijn woonplaats.
Enig idee hoe het kan dat deze data zo verschilt? Elke andere weersite geeft veel hogere temperaturen aan. En de nachttemperaturen zijn het niet, die zijn 10-12 graden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ashaman schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:59:
[quote]Niels9001 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:21:
[...]

nee, helaas heeft het probleem niet verholpen :(
Ik hoop versie 3.2.0.0 volgende week in te dienen.. Deze versie is compleet herschreven en daarmee hoop ik de stability + performance verbeterd te hebben.
Echt een heel vreemd verhaal. Uit Localytics lijkt het erop dat zo'n 5-10% van de mensen crashes ondervinden. Mijn Trein draait prima (ook na herinstallatie), maar bij andere gebruikers weer niet. De Stacktrace van het Dev Center komt ook niet met iets nuttigs (heel verassend.. not).

Ik zou zo graag willen dat hij crashte op mijn device zou dat ik het probleem zou kunnen vinden.. Maar hopelijk helpt de update!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:32:
Niels, ik heb het nog niet voorbijkomen, maar Regenmeter geeft verschillende dingen aan bij mij. Bij het kopje weer staat er 0,1mm neerslag, nw wind, windkracht 3. Terwijl het balkje voor vrijdag in de lijst eronder aangeeft dat er 0,7 mm neerslag komt, windkracht 2 is en een Noordenwind. Enig idee waarom deze data niet overeenkomt?
Klopt. De eerste cijfers gaan over 'Nu', de rest is de voorspelling voor de rest van de dag en week.

Als er dus om 12u 0.0mm staat, en op vrijdag 0.7mm dan gaat er in de loop van de dag nog een spatje regen vallen.
Glacier schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:38:
Bij de regenmeter vind ik de verwachtingen voor de komende dagen ook gek.
Hij heeft de live tile data net een paar minuten geleden ververst, maar er blijft staan dat het de komende dagen 18, 18,19,18 en 18 graden overdag wordt hier. Overigens geeft hij al dagen zulke temperaturen in de verwachting.
Terwijl als ik op weer.nl, weeronline, etc kijk, zijn de maximumtemperaturen 20, 22, 23, 25 en 25 graden voor mijn woonplaats.
Enig idee hoe het kan dat deze data zo verschilt? Elke andere weersite geeft veel hogere temperaturen aan. En de nachttemperaturen zijn het niet, die zijn 10-12 graden :P
Dat ligt simpelweg aan de weerprovider. Ik gebruik World Weather Online en die leveren (gratis) deze weer data.
Ik kan me voorstellen dat er kwalitatief veel betere weer data is, maar voor deze diensten moet je vaak betalen. En zoals je begrijpt ben ik dat niet van plan voor een gratis applicatie als Regenmeter :-)!

Als je een gratis weerdata-provider weet met dezelfde info (of meer!) laat het me dan weten, kan ik het altijd implementeren :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zijn de developers een beetje uitgepoept? Ik zie weinig nieuwe berichten over nieuwe apps. Zelf heb ik er geen verstand van maar een app met de vaartijden van de diverse vervoerders naar de Waddeneilanden zou erg welkom zijn, vooral omdat ik met vakantie naar 1 van die eilanden ga. (hehe)

Ik zag gisteren een filmpje van Microsoft over het ontwikkelen van apps. Je moet de beste app willen maken en als jouw app waardevol is voor de store dan wil Microsoft graag helpen. Moet de app wel ergens over gaan natuurlijk. Vooral grote merken....

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 13-07-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:55:
Zijn de developers een beetje uitgepoept? Ik zie weinig nieuwe berichten over nieuwe apps. Zelf heb ik er geen verstand van maar een app met de vaartijden van de diverse vervoerders naar de Waddeneilanden zou erg welkom zijn, vooral omdat ik met vakantie naar 1 van die eilanden ga. (hehe)
Klinkt als leuke app, alleen heb ik even gekeken en kan nergens een API/Webservice vinden om dat uit te lezen. Wellicht is dat er wel, dat zou dan nagevraagd moeten worden.
Nadeel is wel de kleine gebruikersgroep. Net als bij de tip een tijdje terug voor een Nevobo app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

WP zelf is klein, Nederland natuurlijk helemaal. Maar ja, het zijn dan wel unieke apps. Van die zaklampen en kompassen zijn er inmiddels zat. Vergroot ook de kansen van WP in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:04:
[...] Klinkt als leuke app, alleen heb ik even gekeken en kan nergens een API/Webservice vinden om dat uit te lezen. Wellicht is dat er wel, dat zou dan nagevraagd moeten worden. [...]
Ik weet niet of het grote bedrijven zijn die tussen het vasteland en de eilanden varen, anders kan je natuurlijk gewoon even bellen om te vragen naar de vaartijden en of ze je op de hoogte willen houden als ze wijzigen. Het is zo weinig data (neem aan dat er een vaarrooster is) dat het niet zo'n probleem hoeft te zijn dat handmatig in te vullen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nou, het gaat er ook om dat je kunt reserveren. Mijn vriendin lette even niet op en nou moeten we om 7:30 al op de boot van het eiland af. Kan zijn dat er in die tijd een annulering bijkomt en dan willen wij dat natuurlijk wel als eerste weten zodat we wat later kunnen. Scheelt een dag vakantie.

Inmiddels goed opgelet en tijd van vertrek naar de middag kunnen verschuiven. Moet je wel de site voor in de gaten houden. Notificatie op de telefoon was zoveel makkelijker geweest.

En ... waar ik ook aan zat te denken. Van Schiphol zijn diverse apps, maar hoe zit dat met de overige luchthavens? Zit dat in die Schiphol app? Nooit naar gezocht maar van andere luchthavens zoals Den Haag Rotterdam, Maastricht en Groningen vertrekken toch ook aardig wat vakantievluchten.

Ik heb Nokia Nederland getwitterd van de week. Kan een Jan Smit (heeft zo'n ouderwetse iPhone) de Nokia telefoons niet promoten, of wellicht een actie met Qmusic en Radio538? Vonden ze een goede suggestie.

Gewoon bij iedereen aan de bel trekken, en anders de deur intrappen. :9 .

Inmiddels gaan mijn vrienden bij Fundament All Media in Groningen een app maken. Alleen ... voor dat vreselijke Android.... dikke bah. Ben in staat om ze uit mijn contacten te donderen. >:)

[ Voor 35% gewijzigd door GerCor op 13-07-2013 16:12 . Reden: Vertrekttijd boot gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Trein 3.2.0.0 laat iets langer op zich wachten: heb de achterkant voor 99% opnieuw geschreven/hergestructureerd. Onnodige code eruit gehaald, en sommige stukken beter ingedeeld. Ook wat kleine front-end dingetjes aangepast (waaronder een aantal nieuwe achtergrondafbeeldingen). Ik wil de app aankomende dagen zelf even testen, en nog wat kleine verbeteringen doorvoeren.

Voor de mensen die crashes ondervonden: stuur me even een PM of een mailtje naar treinWP@outlook.com met je device type en Microsoft account.. Dan kan ik je mee laten doen aan de BETA, en kunnen we zien of dit het crashen oplost.

[ Voor 16% gewijzigd door Niels9001 op 14-07-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerCor schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:55:

Ik zag gisteren een filmpje van Microsoft over het ontwikkelen van apps. Je moet de beste app willen maken en als jouw app waardevol is voor de store dan wil Microsoft graag helpen. Moet de app wel ergens over gaan natuurlijk. Vooral grote merken....
Heb zelf ook niet de kennis om een app te maken, wellicht komt dat nog wel, maar het ontbreekt me gewoon aan tijd, 40 urige werkweer exclusief 2 uur reistijd per dag, gezin, sport etc etc.

Ik zit zelf overigens nog te wachten op een soort van image upload app voor fora. Dus als je bv een screenshot of foto op een forum wilt plaatsen dat je dat dan vanaf skydrive naar bv postimage.org, imageshack.com of andere aanbieders kunt uploaden en dan de link in je post (via boardexpress of tapatalk) kunt zetten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 13-09 11:18
Voor alle ontwikkelaars: Ziet niemand brood in een SABNzbd+, CouchPotato v2 en Sickbeard app? Er staan een paar in de store maar geen enkele werkt naar behoren. Volgens mijn het ook allemaal wp7 ports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Nu we toch bezig zijn met app requests, iemand zin om een Discogs app te maken? Ze hebben een API beschikbaar voorzover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

ECiftci schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:58:
Voor alle ontwikkelaars: Ziet niemand brood in een SABNzbd+, CouchPotato v2 en Sickbeard app? Er staan een paar in de store maar geen enkele werkt naar behoren. Volgens mijn het ook allemaal wp7 ports.
Ja, maar te weinig tijd... :)
Corman schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:52:
Nu we toch bezig zijn met app requests, iemand zin om een Discogs app te maken? Ze hebben een API beschikbaar voorzover ik weet.
API en 3th party library. Wat zou je verwachten van zo'n app..?

[ Voor 36% gewijzigd door Rowdy.nl op 16-07-2013 10:42 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Het is al een paar keer voorgekomen dat ik op een vinylbeurs was en niet goed wist welke plaat ik nu wel en niet had van een bepaalde artiest, of dat ik wou weten of de vraagprijs daar niet ver boven de Discogs marketplace was. Ik hou alles netjes bij op mijn Discogs-account dus checken gaat altijd wel, maar de website is niet zo handig om te gebruiken op een telefoon.

De ideale Discogs app voor mij zou dan ook het volgende kunnen:
  • Door de hele catalogus browsen en eventueel zelf informatie toevoegen
  • Je collection/wantlist bekijken en bewerken (de staat van je media, organiseren in mappen,...)
  • Je berichten lezen en beantwoorden
  • Je aankopen/verkopen kunnen tracken
  • Je recommendations bekijken
  • ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Corman schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:43:
[...]

Het is al een paar keer voorgekomen dat ik op een vinylbeurs was en niet goed wist welke plaat ik nu wel en niet had van een bepaalde artiest, of dat ik wou weten of de vraagprijs daar niet ver boven de Discogs marketplace was. Ik hou alles netjes bij op mijn Discogs-account dus checken gaat altijd wel, maar de website is niet zo handig om te gebruiken op een telefoon.

De ideale Discogs app voor mij zou dan ook het volgende kunnen:
  • Door de hele catalogus browsen en eventueel zelf informatie toevoegen
  • Je collection/wantlist bekijken en bewerken (de staat van je media, organiseren in mappen,...)
  • Je berichten lezen en beantwoorden
  • Je aankopen/verkopen kunnen tracken
  • Je recommendations bekijken
  • ...
Klinkt als een leuk projectje.. helaas weinig tijd nu. Als ik binnenkort weer tijd heb en er is nog niemand geweest die hier mee bezig is geweest zal ik eens kijken...

Nu druk bezig met mijn app te updaten voor de komende editie van het Zomerparkfeest... :)
Deze visual, heb je die geheel zelf gemaakt of heb je dit ergens gegenereerd? (linkje? ;))
Ik vind 'm erg gaaf iig.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
Het zou inderdaad mooi zijn om meer Nederlandstalige apps beschikbaar komen.
Wat suggesties betreft zou ik een aantal apps van sportvisserij Nederland graag op WP zien, zoals de visplanner. Zou zoiets mogelijk zijn (ben een behoorlijke leek op dat vlak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Sonny7 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:04:
Het zou inderdaad mooi zijn om meer Nederlandstalige apps beschikbaar komen.
Wat suggesties betreft zou ik een aantal apps van sportvisserij Nederland graag op WP zien, zoals de visplanner. Zou zoiets mogelijk zijn (ben een behoorlijke leek op dat vlak)
Met een beetje toewijding van de organisatie is zoiets best mogelijk. Ik merk vooral vaak dat bedrijven zich er gewoon niet op toespitsen.

Ben een paar weken terug een aardige discussie bij Endomondo gestart, en die zeggen gewoon, we hebben weinig resources en aangezien het aandeel van Windows Phone erg klein is zetten we die gewoon niet aan WP ontwikkeling.

Ik heb ook contact gezocht met de organisatoren van twee gratis festivals bij ons in Venlo en beide aangeboden om gratis een app te ontwikkelen. De ene heeft nog geen apps en zegt van ja, maar WP heeft zo weinig marktaandeel en verder hoor je d'r niks meer van.

De andere heeft alreeds een iPhone en Android app en daar heb ik nadat ik geen reactie kreeg vorig jaar gewoon zelf een app voor ontwikkeld. Daarna zeiden ze, volgend jaar gaan we op tijd in gesprek, dan gaan we even samen zitten en dan kunnen we dat voor komend jaar wel goed regelen. Ik heb begin dit jaar contact gezocht en na wat heen en weer gemailen kreeg ik een paar weken terug een mailtje dat ze dat ze daar nu geen energie in wilden steken. Ik mocht het natuurlijk zelf wel doen, maar ik mocht dan wel beslist geen logo's ed van hun gebruiken.
Ter vergelijking, elke kroeg mag een 'officiële' afterparty organiseren en hun logo's voeren..

Zodra je een beetje dedication van de bedrijven/organisaties krijgt is het prima te doen, maar goed, mijn ervaring is dat men (onnodig) moeilijk doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rowdy.nl schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:51:
[...]

Klinkt als een leuk projectje.. helaas weinig tijd nu. Als ik binnenkort weer tijd heb en er is nog niemand geweest die hier mee bezig is geweest zal ik eens kijken...

Nu druk bezig met mijn app te updaten voor de komende editie van het Zomerparkfeest... :)

[...]
Deze visual, heb je die geheel zelf gemaakt of heb je dit ergens gegenereerd? (linkje? ;))
Ik vind 'm erg gaaf iig.
Zelf gemaakt.. je kunt via Google .PSD's vinden van de verschillende devices.

Kom je toevallig uit Venlo? Vroeg gisteren nog iemand van de organisatie waarom er geen Windows Phone versie is. Live tile die het aankomende concert per podium laat zien zou wel vet zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Niels9001 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:37:
[...]

Zelf gemaakt.. je kunt via Google .PSD's vinden van de verschillende devices.

Kom je toevallig uit Venlo? Vroeg gisteren nog iemand van de organisatie waarom er geen Windows Phone versie is. Live tile die het aankomende concert per podium laat zien zou wel vet zijn :).
Hm, diezelfde organisatie die volgens Guus zelf besloten heeft dat er geen app voor hoefde te komen..? :/
Ik kom idd uit Venlo, dat feestje is in mijn voortuin (woon aan het Julianapark).

Maar goed, maar ik heb gisteren de 2013 versie van de Zomerparkfeest app ingediend, dus over een paar dagen is de eerste versie beschikbaar. (nog gebaseerd op de vorige versie)

Ik was inderdaad van plan een grote live tile met het programma toe te voegen, maar ook hopelijk een blokkenschema en wat hi-res afbeeldingen voor de WP8 toestellen etc.. Genoeg ideeën, eerst eens kijken hoeveel tijd ik heb.. :)

Nog tips waar ik op moet zoeken via Google? Ik kom slechts de JPG's ed tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 15 juli 2013 @ 06:27:
[...]
Ik zit zelf overigens nog te wachten op een soort van image upload app voor fora. Dus als je bv een screenshot of foto op een forum wilt plaatsen dat je dat dan vanaf skydrive naar bv postimage.org, imageshack.com of andere aanbieders kunt uploaden en dan de link in je post (via boardexpress of tapatalk) kunt zetten.
imgur uploader bijvoorbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rowdy.nl schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:54:
[...]

Hm, diezelfde organisatie die volgens Guus zelf besloten heeft dat er geen app voor hoefde te komen..? :/
Ik kom idd uit Venlo, dat feestje is in mijn voortuin (woon aan het Julianapark).

Maar goed, maar ik heb gisteren de 2013 versie van de Zomerparkfeest app ingediend, dus over een paar dagen is de eerste versie beschikbaar. (nog gebaseerd op de vorige versie)

Ik was inderdaad van plan een grote live tile met het programma toe te voegen, maar ook hopelijk een blokkenschema en wat hi-res afbeeldingen voor de WP8 toestellen etc.. Genoeg ideeën, eerst eens kijken hoeveel tijd ik heb.. :)

Nog tips waar ik op moet zoeken via Google? Ik kom slechts de JPG's ed tegen...
Grappig. Hout-Blerick hier :)!

Voor de mensen die graag app 'renders' willen maken, hier zijn wat PSDs:
Nokia Lumia 920 - http://designerfirst.com/...kia-lumia-920-mock-up-psd

HTC 8X - http://freebiesbug.com/psd-freebies/htc-8x-mockup/

Nokia Lumia 800 - http://livven.me/psds/nokia-lumia-800-psd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Klinkt allemaal goed, genoeg enthousiaste WP gebruikers en met leuke ideeën.
Van die festival apps waar je kunt zien wie wanneer op welk podium optreedt. Dat kun je wellicht bij veel meer festivals gebruiken. Eenmaal het wiel uitgevonden....

Noemen ze dat een template? Geen idee.

Naam festival:
Aantal podia:
Aantal bands:
Naam band:
Foto's toevoegen
Notificaties ja of nee .....
blabla,

Welke OS-en?

En .... opslaan en submit. 8)

[ Voor 82% gewijzigd door GerCor op 17-07-2013 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:28:
[...]

imgur uploader bijvoorbeeld ?
Hmm ziet er intressant uit, maar je moet weer een account hebben. En met een gratis account heb je weer beperkingen tenzij je 24 euro per jaar wil aftikken. Voor zo af een toe een pic uploaden en sharen vind ik dat te gek ondanks dat ik weet dat zo'n bedrijf ook niet van funding rond kan komen.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Af en toe geeft Regenmeter een foutmelding bij (slecht) 2G bereik dat de Buienradar server niet reageert. Dat is ook zo, maar ik denk dat ik het opgelost heb door over te stappen naar de Http Client library van Microsoft. Hier is namelijk de TimeOut in te stellen, waardoor de verbinding als het ware langer open blijft staan.

Als ik mijn toestel nu op 2G zet, wifi uit blijft het netjes de data op halen. Voorheen ging dat af en toe mis. Ik hoop dit zo snel mogelijk te backporten naar 7.5 gebruikers, zo dat ook zij kunnen mee profiteren.

Ik wil de huidige versie dan ook gaan updaten naar 3.1. Hierin moet, naast wat back-end dingetjes zoals deze, ook de 'huidige' locatie op de tile te zien zijn (waar nu Regenmeter staat komt dan de plaats). Dit is een veelgevraagde feature in de reviews en ook hier op Tweakers.

Deze code is al geimplementeerd (maar is nu uitgecomment), dus dat is een kwestie van aanzetten. Het is alleen afwachten of het ook werkt op 7.x devices (geheugenlimiet van de Background Agent). Daarvoor wil ik graag weer een BETA versie uitbrengen, dat is me de vorige keer erg goed bevallen (bedankt daarvoor :))!

Kortom: voor de mensen die Regenmeter 3.1 willen BETA testen kunnen zich aanmelden via regenmeter@outlook.com of via een PM. Zet daarin wel even je Microsoft account die je gebruikt op je telefoon, toestel type en OS versie.

Ik hoop dan in de loop van de week de BETA versie in te dienen en uit te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Niels9001 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Deze code is al geimplementeerd (maar is nu uitgecomment), dus dat is een kwestie van aanzetten. Het is alleen afwachten of het ook werkt op 7.x devices (geheugenlimiet van de Background Agent). Daarvoor wil ik graag weer een BETA versie uitbrengen, dat is me de vorige keer erg goed bevallen (bedankt daarvoor :))!

Kortom: voor de mensen die Regenmeter 3.1 willen BETA testen kunnen zich aanmelden via regenmeter@outlook.com of via een PM. Zet daarin wel even je Microsoft account die je gebruikt op je telefoon, toestel type en OS versie.

Ik hoop dan in de loop van de week de BETA versie in te dienen en uit te sturen.
Heb je ook BETA testers nodig voor WP8? :)

[ Voor 33% gewijzigd door E2TK op 17-07-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

GerCor schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 07:07:
Klinkt allemaal goed, genoeg enthousiaste WP gebruikers en met leuke ideeën.
Van die festival apps waar je kunt zien wie wanneer op welk podium optreedt. Dat kun je wellicht bij veel meer festivals gebruiken. Eenmaal het wiel uitgevonden....

Noemen ze dat een template? Geen idee.

Naam festival:
Aantal podia:
Aantal bands:
Naam band:
Foto's toevoegen
Notificaties ja of nee .....
blabla,

Welke OS-en?

En .... opslaan en submit. 8)
Heb ik ook al eens aan gedacht... Zoveel ideeën, zo weinig tijd..

Er is zoiets voor Windows 8, maar da's met dat 'App in a day' of hoe het ook mag heten gemaakt. Beetje karig imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
E2TK schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:03:
[...]

Heb je ook BETA testers nodig voor WP8? :)
Oh, misschien niet helemaal duidelijk inderdaad.. Zowel WP7.x als WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En toch, Niels9001, blijf ik van mening dat wanneer jij jouw apps in meerdere talen zou aanbieden, je meer gebruikers krijgt.

Even een tussendooropmerking. Verder niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje, onze app Ship Battle komt 20 juli in de Spotlight in o.a. Nederland voor Nokia gebruikers :D
Dear Windows Phone Developer,

We have exciting news for you! Your app is scheduled to be featured in the Windows Phone Store on 20 July 2013. Each week, the Store features a fixed number of notable apps and games in prominent promotional spots for the day. Apps are featured in different combinations where they are visible based on market, placement, and device. These promotions help give great apps like yours the visibility and attention we think they deserve.
Ik heb +- 2 weken geleden de background image geupload, welke gebruikt wordt voor de Spotlight. Die is wel vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:26:
Kreeg net een mailtje, onze app Ship Battle komt 20 juli in de Spotlight in o.a. Nederland voor Nokia gebruikers :D

[...]

Ik heb +- 2 weken geleden de background image geupload, welke gebruikt wordt voor de Spotlight. Die is wel vereist.
Nice man, gefeliciteerd :)! Cool, dat je ook echt een mailtje krijgt.

Baal dat Regenmeter of Trein nooit vooraan de Store vermeldt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels9001 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:50:
[...]
Nice man, gefeliciteerd :)! Cool, dat je ook echt een mailtje krijgt.
Baal dat Regenmeter of Trein nooit vooraan de Store vermeldt wordt.

Background image wel geupload neem ik aan? Gewoon wachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Hebben jullie ook geen downloads de afgelopen dagen in het Dev Center?

Kan het me bijna niet voorstellen dat ik 3/4 dagen op rij 0 downloads heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik krijg al 3 dagen niks meer gedownload vanuit de store.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Niels9001 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:15:
Hebben jullie ook geen downloads de afgelopen dagen in het Dev Center?

Kan het me bijna niet voorstellen dat ik 3/4 dagen op rij 0 downloads heb.
Dev Center lijkt weer eens niet te werken inderdaad.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Klopt, bij mij ook al een paar dagen 0 downloads. Dit komt vaker voor en meestal is het na het weekend weer up to date.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
zonoskar schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:43:
Klopt, bij mij ook al een paar dagen 0 downloads. Dit komt vaker voor en meestal is het na het weekend weer up to date.
Klopt, heb het vaker gehad, maar dan ging het om 1 a 2 dagen. Ik hoop zo dat GDR3 + een grote Dev Center update eindelijk eens wat meer functies voor developers meebrengt.

• Reageren op specifieke reviews
• App versie breakdown
• Een normaal functionerende Store die veel beter laat zien of er updates voor apps zijn.
• Nóg beter: auto updates installen.
• Snellere indiening van (kritische) fixes.
• Release notes scherm
• Actuele geld/verdien status
• Terugrollen naar oude versie bij problemen

Dat zou in ieder geval al een hele verbetering zijn.

Ik stoor me vooral aan de slechte updates. Ik heb per dag nog zo'n 50 gebruikers die op hele oude versies zitten van Regenmeter. Deze gebruikt een oude weer API en die stopt volgende maand. Wordt leuk allemaal die klagende gebruikers in de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Heb je dat soort zaken al ingediend bij Microsoft als feedback?
Desnoods via Microsoft Nederland (die zullen wel weten hoe populair Regenmeter e.d. inmiddels zijn hier). Of probeer via WPCentral meer developers voor deze punten op te laten komen om zo wat teweeg te brengen. Lijkt me niet zo heel moeilijk om het hier mee eens te zijn?

[ Voor 79% gewijzigd door Martinspire op 21-07-2013 17:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Niels9001 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 16:12:
[...] Ik stoor me vooral aan de slechte updates. Ik heb per dag nog zo'n 50 gebruikers die op hele oude versies zitten van Regenmeter. Deze gebruikt een oude weer API en die stopt volgende maand. Wordt leuk allemaal die klagende gebruikers in de reviews.
Heb je geen manier om een push bericht te sturen naar specifieke gebruikers ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Caelorum schreef op zondag 21 juli 2013 @ 23:59:
[...]

Heb je geen manier om een push bericht te sturen naar specifieke gebruikers ingebouwd?
Nope, leek me allemaal een beetje overdreven.. Maar achteraf :-).. Jij wel?

Andere oplossing zou zijn is dat bij het opstarten een bepaalde URL wordt uitgelezen met de laatste versie nummer. Maar eigenlijk zou Microsoft daar gewoon een API van moeten maar, zoiets:

if(!LatestVersion)
{
MessageBox.Show("Update binnenhalen!");
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niels9001 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 06:35:
[...]
if(!LatestVersion)
{
}
Zoiets hebben ze volgens mij ook ingebouwd in de Facebook Beta. Zodra er een update binnen is krijg je een melding. Bij klikken op OK redirect hij naar de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...] Nope, leek me allemaal een beetje overdreven.. Maar achteraf :-).. Jij wel? [...]
Mja, voor mijn afstuderen een applicatie gemaakt waarin dat wel inzat. Kon in de backend een lijst van alle devices met de app erop geïnstalleerd en die push aan hadden staan opvragen. Met wat filters erop kon ik een bericht naar een gerichte groep sturen. De applicatie is zover ik weet nooit in het wild gebruikt, maar ik ben er vrij zeker van (na alle tests) dat het deed wat het moest doen.
Overdreven misschien, maar dat hooguit dagje werk is het in the long run wel de moeite waard hoor. Zoals je nu ook al achter bent gekomen ^^
In jouw geval zou je zelfs 1 backend voor al je applicaties kunnen maken en een library maken die je makkelijk in je applicaties kan toevoegen. Dan hoef je het ook maar 1 keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

[...]

Andere oplossing zou zijn is dat bij het opstarten een bepaalde URL wordt uitgelezen met de laatste versie nummer. Maar eigenlijk zou Microsoft daar gewoon een API van moeten maar, zoiets:

if(!LatestVersion)
{
}
Of voor jouw apps een Twitter (WebCare of AppsCare) account openen. Zet je in jouw apps: volg ons op Twitter. Tsja, open deur misschien?

Begint het ondertussen wel aardig op een klein bedrijfje te lijken. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 22-07-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:43:
Hier nog steeds geen downloads sinds 16 juli. Dit gebeurt echt vaker, je kunt totaal niet op de statistieken vertrouwen. Onderaan bij summary staat een aantal wat elke dag AFNEEMT. Het aantal is een kwart van het daadwerkelijke aantal downloads nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Wel handig dat Localytics Niels, wel grappig om te zien met wat voor toestellen men bij Microsoft test. Test center zit iig ergens in Philly.. :P

De voorlopige 2013 versie van mijn Zomerparkfeest App staat iig online. Vrijdagmiddag gesubmit, vannacht om 3 uur gecertificeerd. Valt me allemaal nog wel mee.. ;)

Nu gaan werken aan de echte update van de App zelf. Eerst verder ruzieën met het nieuwe LongListSelector control met een custom jumplist. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
[b][message=40598913,noline]

De voorlopige 2013 versie van mijn Zomerparkfeest App staat iig online. Vrijdagmiddag gesubmit, vannacht om 3 uur gecertificeerd. Valt me allemaal nog wel mee..
Hulde voor deze app. Ziet er goed uit en heeft aardig wat functionaliteiten :)! Heb je het gemeld bij ZPF? Wellicht willen ze het wel vermelden op de website!

Kun je de coden delen om een .png te mappen op Bing Maps? Tot nou toe nooit goed gelukt, en kan handig zijn voor Regenmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Thanks! Wat betreft melden aan het ZPF, zie ook mijn vorige post, het ZPF is er een van. Vreemd eigenlijk, ze lopen meestal voorop qua acts (Vaak staan acts eerder op het ZPF dan op alle grote podia in NL) maar de marketing/app afdeling is blijkbaar een stukkie conservatiever. :/

Maar, onze zwahiel zit ook in de organisatie en die heeft zich net een mooie Windows Phone aangeschaft, dus hopelijk dat die intern wat los gaat schoppen. Hoop alleen dat ze me dit keer wel contacten, jaartje of drie teru stuurde ik een mobiele versie van de timetable (webgebaseerd) naar ze door en daar kwam geen reactie op. Het werd wel klakkeloos gekopieerd, met een paar improvements, maar ach. :P

Wat betreft die maps, ik was bezig met een artikel op m'n blog daarover, want eigenlijk is het erg simpel. Het is echter wel gebaseerd op de (deprecated) Bing Maps Api, dus ik moet 'm nog omschrijven. (en in deze versie de kaart vernieuwen.. :P)

In het kort; je maakt met bijvoorbeeld MapChruncer (download) je tiles aan en zet die ergens publiekelijk neer.
Ook dien je een Bing Maps API key aan te vragen.

.
code:
1
Microsoft.Phone.Controls.Maps

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<!-- Center is het Julianapark in Venlo -->
<Grid x:Name="LayoutRoot">
    <map:Map Name="mapControl" 
                    HorizontalAlignment="Left" 
                Margin="0" 
                Width="480" 
                Height="800" 
                CredentialsProvider="BingMapsAPIKey"
                Center="51.36835441,6.17482603" 
                ZoomLevel="17.5"/>
</Grid>

C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
// De LocationRectTileSource waarin we willen dat de tilelayers geladen worden (om layers voor bijvoorbeeld Amsterdam te laden zou onzin zijn)
// Het Uriformat specificeerd waar de tiles staan; de quadkey wordt automatisch vervangen door een nummer en die correspondeerd met de bestandsnamen van de files die MapChruncer uitspuwt  
// Als laatste geef je nog de zoomrange op waarvoor je tilelayers gegenereert hebt
var locationRectTileSource = new Microsoft.Phone.Controls.Maps.LocationRectTileSource();
locationRectTileSource.UriFormat = @"http://dev.rowdy.nl/layers/zpf/{quadkey}.png";
locationRectTileSource.BoundingRectangle = new Microsoft.Phone.Controls.Maps.LocationRect(51.36980453, 6.17281437, 51.36698462, 6.17586136);
locationRectTileSource.ZoomRange = new Range<double>(10, 20); ;

// De MapTileLayer, hier voegen we de zojuist gecreeerde LocationRectTileSource toe
// Verder kunnen we nog wat variabelen zetten, pretty straight forward
var mapTileLayer = new Microsoft.Phone.Controls.Maps.MapTileLayer();
mapTileLayer.TileSources.Add(locationRectTileSource);
mapTileLayer.Opacity = .8;
mapTileLayer.Visibility = Visibility.Visible;

// Als laatste voegen we de MapTileLayer toe aan het MapControl
mapControl.Children.Add(mapTileLayer);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Rowdy.nl. HULDE, Rowdy. Een prachtige app, zeker voor zo'n beperkt evenement. Maar wel een voorbeeld voor andere evenementen. Prima aanwinst voor de Windows Phone Store. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

GerCor schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:31:
@Rowdy.nl. HULDE, Rowdy. Een prachtige app, zeker voor zo'n beperkt evenement. Maar wel een voorbeeld voor andere evenementen. Prima aanwinst voor de Windows Phone Store. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:$ thanks! ;)

Wel handig, kreeg nog een mail van Microsoft..
From: appcert
To: Me
CC: appcert
Subject: Windows Phone Store Certification: Update Recommended with Fix - Rowdy.nl AppID 617### Zomerparkfeest
Date: Wed, 24 Jul 2013 01:39:46 +0000

*********** This email is sent from an unmonitored mailbox ***********

Dear Windows Phone Store Developer,

It has been determined through certification testing that the application indicated in the subject line has the following problem(s):

5.5.2
When the device's theme is set to light, the textual content of the application is difficult to decipher.

Steps to Reproduce:
1. Set the device's theme to light.
2. Launch the application.
3. Select the "optreden" tile.
4. Observe the application's content is difficult to decipher.

The application passed certification, however we recommend that you review the reported issue(s) stated above and resolve them in the next update submission to the application. This will help ensure you avoid any unexpected failures on future submissions. You may also wish to review the Windows Phone Application Certification requirements (http://go.microsoft.com/?linkid=9730556) for additional guidance.

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS MESSAGE. For further assistance, please visit Windows Phone Development Forum.

Thanks,

Windows Phone Store Certification
Microsoft Corporation Confidential
Ze hebben ook nog gelijk; het is gewoon ook bijna niet te lezen. Wel netjes dat ze het laten weten en niet de certificering er op laten klappen.

Het is verzonden van een niet gemonitorde mailbox, met een CC naar diezelfde niet gemonitorde mailbox. Rare jongens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:15:
Wel handig dat Localytics Niels, wel grappig om te zien met wat voor toestellen men bij Microsoft test. Test center zit iig ergens in Philly.. :P
Localytics is niet gratis toch? Ik heb zoiets nog niet ingebouwd, ben nu op zoek. Dit ziet er ook wel goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Rowdy.nl schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:47:
Ze hebben ook nog gelijk; het is gewoon ook bijna niet te lezen. Wel netjes dat ze het laten weten en niet de certificering er op laten klappen.
Vreemd, bij mij is toen de certificatie wel afgebroken na een gelijke mail. Zouden ze nu wat milder zijn?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowdy.nl schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 00:22:
Thanks! Wat betreft melden aan het ZPF, zie ook mijn vorige post, het ZPF is er een van. Vreemd eigenlijk, ze lopen meestal voorop qua acts (Vaak staan acts eerder op het ZPF dan op alle grote podia in NL) maar de marketing/app afdeling is blijkbaar een stukkie conservatiever. :/
Je kunt het naast je tweet aan #zpf13 ook nog altijd even twitteren aan @zpfvenlo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:03:
[...]

Localytics is niet gratis toch? Ik heb zoiets nog niet ingebouwd, ben nu op zoek. Dit ziet er ook wel goed uit?
De geavanceerde features zijn betaald, maar een groot deel is gratis, oa;
  • Users & Sessions
  • New vs Returning
  • Daypart
  • Device
  • Carrier
  • Country
  • OS Version
  • App Version
  • Session Length
  • Events (zelf aan te maken triggers)
  • World Map
Zaken zoals Funnels, Segments, Screens (hoe men door de app beweegt) zijn imho minder interessant. Opzich zijn Retention, Loyalty en Session interval wel interessant mgoed.. Om daar nu voor te gaan dokken..

Ook gratis is Google Analytics. Zijn diverse libraries voor:
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:17:
[...]
Je kunt het naast je tweet aan #zpf13 ook nog altijd even twitteren aan @zpfvenlo
Been there done that. Weinig interesse. Zelfde afdeling gok ik. Zoals vorig jaar verteld werd; "Ik zal op persoonlijk noot retweeten, vanuit het ZPF doen we hier niets mee."... -O-

Ga het evenwel nogmaals proberen als de geupdate versie online staat. ;)
zonoskar schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Vreemd, bij mij is toen de certificatie wel afgebroken na een gelijke mail. Zouden ze nu wat milder zijn?
Probably? de vorige versie had dit nl ook al, misschien daarom?

Maar ze stellen wel dat ze adviseren dit aan te passen omdat het voor een volgende certificatie problemen kan opleveren. Zullen wel een notitie gemaakt hebben en daar op gaan testen... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Rowdy.nl op 24-07-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 138% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 18:50 . Reden: meer apps toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mag ik vlaggen: 3v3rt
http://www.windowsphone.c...18-4be3-9b78-014c360ece56

Microwave Buddy: Martinspire
http://www.windowsphone.c...18-40b1-adf7-0ed12fce149b

Wanneer met pensioen: Zonoskar
http://www.windowsphone.c...fb-45d2-b081-4378440c9596

Zomerparkfeest: Rowdy.nl
http://www.windowsphone.c...48-4397-bf7c-ff7bc5e65419

MetroPortal: Rowdy.nl
http://www.windowsphone.c...0c-4a25-b3d8-4e8e48ff1876

[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 25-07-2013 11:40 . Reden: die kan ik me nog herinneren.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:56

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

@Whatson,

Ik heb een verzoek voor je applicatie. Hier een scenario:

Op de webserver draait een applicatie met bijv meerdere albums of een reisverslag systeem met meerdere reizen.

Het zou mooi zijn als je met de windows phone applicatie meerdere profielen kunt aanmaken met zelf in te stellen server parameters. De upload URL bijv.

Een voorbeeld:

- Start app
- Selecteer profiel (Album Vakantie 1)
- Eventueel dit profiel bewerken (url invoeren, extra post parameters toevoegen).

Als je dan vanuit de galerij of welke andere applicatie dan ook maar "Share" kiest, klik je je app aan, en vervolgens je profiel. Vervolgens wordt de afbeelding netjes geüpload en is ie per direct zichtbaar op de website binnen 't gewenste album of reisverslag.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7e5ec437-886f-49c5-b0e6-fa9400bc5fc3?imageType=ws_icon_large
Ship Battle door Boland
Ship Battle is een strategisch spel met als doel de vloot van je tegenstander te vernietigen voordat hij/zij dat bij jou kan doen. Je schiet om en om op een positie in elkaars speelveld.
Dit klassieke spel, bij velen bekend als Zeeslag, kun je nu digitaal spelen op je telefoon. Nodig je tegenstanders uit, vrienden of willekeurige spelers, plaats je vloot strategisch en schieten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb nog een 2 andere apps:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/99685aab-3637-409d-9157-55c482fed1b1?imageType=ws_icon_large
ABSI door zonoskar
Deze app berekent de 'A Body Shape Index' (ABSI) en de 'Body Mass Index' (BMI) volgens de nieuwe formule. Om de ABSI goed te bepalen gebruikt u het plaatje om de correcte manier te gebruiken om de buikomvang te meten. Je gewicht wordt bijgehouden en zichtbaar gemaakt in een grafiek.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e3e6da72-1be6-42d0-96d7-cc83530682a4?imageType=ws_icon_large
Bad Pixel door zonoskar
Met deze app kun je Bad en Stuck pixels zoeken. Druk op het scherm om de kleur te laten veranderen. Met een long-press roep je het context menu op waarin je kunt kiezen voor een reparatie mode die snel alle kleuren zal laten zien totdat er weer op het scherm gedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Rowdy.nl schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:15:

De voorlopige 2013 versie van mijn Zomerparkfeest App staat iig online. Vrijdagmiddag gesubmit, vannacht om 3 uur gecertificeerd. Valt me allemaal nog wel mee.. ;)

Nu gaan werken aan de echte update van de App zelf. Eerst verder ruzieën met het nieuwe LongListSelector control met een custom jumplist. :(
Wat en schitterende app zeg! Mooi gedaan met die tiles op het beginscherm en het ziet er gewoon superstrak uit. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Ik kan wel een optie aanmaken om custom Post parameters mee te geven en eventueel profielen, maar dan moet je even zelf de backend in elkaar klussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Indien iemand de TS wil aanvullen met bovenstaande apps, stuur mij dan even een DM, dan voeg ik je toe als mede auteur en dan kan je aan de slag

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:56

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Whatson schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:59:
[...]

Ik kan wel een optie aanmaken om custom Post parameters mee te geven en eventueel profielen, maar dan moet je even zelf de backend in elkaar klussen ;)
Dat zou een fijne toevoeging zijn. Serverafhandeling is geen probleem. Dat kan wel geprogrammeerd worden. Maar custom profiles (eventueel zou het nóg fijner zijn om profielen uit te lezen van een website. XML bijv. Zodat, wanneer je op je website een album of reisverslag aanmaakt. Dit wordt toegevoegd aan een XML op de site, en dit wordt uitgelezen in de app.

Verder een wens om bij "Share" deze applicatie er tussen te zetten. Je kunt nu met 1 klik afbeeldingen sharen naar whatsapp, facebook, etc etc. Weet niet of dit veel werk is???

Bedankt!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
NeFoRcE schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:14:
[...]

Verder een wens om bij "Share" deze applicatie er tussen te zetten. Je kunt nu met 1 klik afbeeldingen sharen naar whatsapp, facebook, etc etc. Weet niet of dit veel werk is???

Bedankt!
Als je naar je Pictures hub gaat een foto selecteert en onderaan op de appbar en vervolgens op Apps... klikt staat hij er al tussen. ;)
Maar goed kan hem ook aan Share toevoegen, even kijken hoe dat moet.

[ Voor 4% gewijzigd door Whatson op 28-07-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Is er geen fanatieke volleyballer die een WP app kan maken vergelijkbaar met de 'Mijn Nevobo' android app? Volgens mij is er namelijk geen vergelijkbare app voor WP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
[...]

if(!LatestVersion)
{
}
Ik heb in de app waar ik mee bezig ben het volgende gedaan:
XML-file met versienummer op server gezet.
Deze download ik in het launch event en parse ik in het event dat gecreerd wordt op het moment dat de download klaar is. Hieronder de code.(r.Version) komt uit de code ervoor en die haalt het versienummer uit de XML op.

C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
double storeversie = double.Parse(r.Version);
var nameHelper = new AssemblyName(Assembly.GetExecutingAssembly().FullName);
string appversion = nameHelper.Version.ToString();
double appversie = double.Parse(appversion);

if (storeversie > appversie)
                   {
                       SolidColorBrush background = new SolidColorBrush(Color.FromArgb(255, 27, 106, 165));
                       SolidColorBrush foreground = new SolidColorBrush(Color.FromArgb(255, 255, 255, 234));

ToastPrompt toast = new ToastPrompt();
                       toast.Background = background;
                       toast.Foreground = foreground;
                       toast.Title = "UPDATE";
                       toast.FontSize = 20;
                       toast.MillisecondsUntilHidden = 2500;
                       toast.TextOrientation = System.Windows.Controls.Orientation.Horizontal;
                       toast.Message = "Er is een nieuwe versie beschikbaar.";
                       toast.Completed += VersionCheck_Completed;
                       toast.Show();
                       ;
                   }

Ik heb nu even voor XML gekozen omdat ik daar al eea aan code voor had staan. Maar met een txt-file is het natuurlijk makkelijker en verbruikt het sowieso minder data. Wellicht omslachtige code, maar ach optimalisatie komt later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
TS is inmiddels aangepast.

Je eigen app toevoegen?

Voor je eigen app gebruik:
code:
1
2
3
4
5
[code]
[url=http://www.windowsphone.com/s?appid=<APPID>][img=100,,,left]<ICON URL>[/img][/url][hr][b][url=http://www.windowsphone.com/s?appid=<APPID>]<APP NAAM>[/url][/b] [small]door [i][user=<USER>]<USER>[/user][/i][/small]
<OMSCHRIJVING>
[hr]
[/code]

Stuur een DM met bovenstaande, en ik voeg hem toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Whatson op 29-07-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update voor Ship Battle is uit, je kunt nu ook tegen de computer spelen :)

App is al ruim een week featured in verschillende delen van de wereld, elke dag ergens anders. Vooral in India merkte ik dat. Aantal downloads x 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:59:
Update voor Ship Battle is uit, je kunt nu ook tegen de computer spelen :)

App is al ruim een week featured in verschillende delen van de wereld, elke dag ergens anders. Vooral in India merkte ik dat. Aantal downloads x 10 :)
Heb Ship Battle gelijk gedownload. Ga er eens naar kijken! Leuk dat je app zo in de spotlight staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:06:
[...]

Heb Ship Battle gelijk gedownload. Ga er eens naar kijken! Leuk dat je app zo in de spotlight staat!
Top :)
Ja, kreeg anderhalve week geleden dat hij featured zou worden in NL en een paar andere landen. Net weer een mail dat hij overmorgen featured is in Italie voor niet-Nokia telefoons.

Als je nog tips of aanmerkingen hebt m.b.t. Ship Battle: laat maar weten!

Er is gisteren een kleine bug ontdekt dat als je je schip te hard beweegt naar de rechterkant, die boot na submitten links staat... Of, dat je (onterecht) de melding krijgt dat je schepen op elkaar hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zo, ook de laatste hand aan de flyer voor m'n ZPF App gelegd. Helaas is die nog in certificering, hoop dattie voordat de parkfeesten begint gecertificeerd is.. ;)

Nieuwe features: 2.71.1 en 2.80.1
[list]• Live tile*
• HD resoluties*
• Bugfixes
• Wijzigingen aan het thema

* Windows Phone 8 only

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0eIttWcix9aoRt7TjaXyUVeF/full.png
(klik voor vergroting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rowdy.nl schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:03:
Zo, ook de laatste hand aan de flyer voor m'n ZPF App gelegd. Helaas is die nog in certificering, hoop dattie voordat de parkfeesten begint gecertificeerd is.. ;)

Nieuwe features: 2.71.1 en 2.80.1
[list]• Live tile*
• HD resoluties*
• Bugfixes
• Wijzigingen aan het thema

* Windows Phone 8 only

[afbeelding]
(klik voor vergroting)
Nice hoor, echt goed werk afgeleverd :)! Lijkt me dat WP een perfecte match is voor dit soort concerten aangezien je gebruik kunt maken van de Live Tiles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het lijkt een beetje uitgekakt hier met de plannen om een app te lanceren. Wel jammer, want volgens mij zijn er uitdagingen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:24:
Het lijkt een beetje uitgekakt hier met de plannen om een app te lanceren. Wel jammer, want volgens mij zijn er uitdagingen genoeg.
Tsjah, tijd he. Ik tel hier max 10 developers, dus dat is zeer weinig. Ik vind 1 app onderhouden al tijdrovend genoeg naast gezin en werk...
Er moeten gewoon meer developers bij, hopelijk gebeurt dat met de vernieuwingen/aanpassingen en prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In verband met de actie die nog tot eind deze maand loopt toch voor 15 euro nog ff een dev account aangevraagd. Eens kijken of ik ook wat in elkaar kan fröbelen :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.