Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdgriendt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06 08:55
Sinds kort ook een eigen app! Het is een soort van Evernote voor designers. Het is nu nog super basis, maar van de zomer heb ik meer tijd om het beter te maken en bijvoorbeeld cloud opslag in te bouwen.

http://www.windowsphone.c...a6-4bbb-ac3d-aa8a55c64687

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3f1C1H2I0g43/b711edaa-f4e7-47d8-b0f6-9f3f5eb2a179.png
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2V2D2W3N0I1l/815e3551-4d7e-4835-bd98-ae14e9fa496f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
avdgriendt schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:32:
Sinds kort ook een eigen app! Het is een soort van Evernote voor designers. Het is nu nog super basis, maar van de zomer heb ik meer tijd om het beter te maken en bijvoorbeeld cloud opslag in te bouwen.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
haisma schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:20:
Bedankt! Ik had het op deze manier gedaan om optimaal gebruik te maken van de ruimte. Vooral bij kleinere mobieltjes moet het speelbaar blijven.

Hier een voorbeeldje hoe het er dan uit komt te zien:

[afbeelding]
Nog paar kleine suggesties/opmerkingen:
- Spel kunnen beeindigen (andere speler wint)
- Batterij snel leeg als er gespeeld wordt
- Live-tile staat momenteel een 1-tje in terwijl er geen nieuwe zetten/chats zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

avdgriendt schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:32:

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is dus wat mij betreft een goed voorbeeld hoe je met minimale afwijkingen aan de 'standaard' templates je toch een verfrissend, nieuw ontwerp krijgt wat toch imho prima voldoet aan de design language van Microsoft. (in navolging op de discussie hierboven op die recepten app)

Netjes!

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haisma
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Giel83 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Te cool! Het favoriete spel van m'n vriendin! Ik heb zelf Windows Phone 8 en zij 7.5. Dus deze ga ik zeker even checken!

Edit: Typo bij Register? ;) "To need an account to play Rummiclub" --> "You need an account to play Rummiclub"
Ik heb hem op de backlog gezet. Dat is inderdaad niet zo netjes ;)
Martinspire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:00:
[...]

Ziet er leuk uit. Zal het vanavond even proberen met de telefoon van mn moeder erbij.

Vraag me alleen wel af of je die rijtjes ook nog kunt verplaatsen? Anders wordt het al snel lastig om 2 rijen met oplopende getallen aan te vullen?
Al is het misschien niet verkeerd om vaste plekken te maken voor het neerleggen van de stenen. Bovenaan de 4 rijen met oplopende getallen van 1 kleur
Daaronder de gelijke cijfers van verschillende kleuren, te beginnen bij 1.

Of je moet ze natuurlijk vrij laten neerleggen op een groot bord waar je ook op kunt zoomen :+ 8)
Op het bord kan alles verplaatst worden. Misschien is het een idee dat je met een druk op de knop het hele bord kan ordenen, ik zal eens kijken of dat werkt. Het kan nu wel eens aan het einde van een potje een chaotische boel worden.
Yanze schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:31:
[...]

Ik heb op het plusje geklikt voor een Random Invite en toen heeft de app mijn eigen account gekozen?
Meer help en duidelijkheid staat boven aan mijn lijstje voor de volgende versie. Random invite stuurt een uitnodiging naar een willekeurige andere tegenstander. Die kan die uitnodiging accepteren of wijgeren. In het hoofdscherm zie je de uitstaande uitnodigingen (your turn, their turn, played, invitations). Is het gelukt?
robg1984 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:51:
[...]

Nog paar kleine suggesties/opmerkingen:
- Spel kunnen beeindigen (andere speler wint)
- Batterij snel leeg als er gespeeld wordt
- Live-tile staat momenteel een 1-tje in terwijl er geen nieuwe zetten/chats zijn
Als jij aan de beurt bent voor een spel, kan je het beeindigen door het spel ingedrukt te houden. Je krijgt dan de optie "Resign".

Ik heb inderdaad gemerkt dat de batterij redelijk snel gaat. Ik zou niet weten hoe ik dat tegen zou moeten gaan. Je veranderd continu van scherm en dat kost grafische rekenkracht, er is redelijk wat http verkeer (dat heb ik al geminimaliseerd om de server te ontlasten). Als iemand nog suggesties heeft dan hoor ik die graag ;)

De live tile wordt vanaf de server bijgewerkt (niet vanuit mn app). Dus als de push notification dienst van Microsoft problemen of vertaging heeft, dan kan het zijn dat de live tile niet bijgewerkt wordt. Over het algemeen gaat het goed. Mocht ie het helemaal niet goed doen, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
haisma schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:18:
Als jij aan de beurt bent voor een spel, kan je het beeindigen door het spel ingedrukt te houden. Je krijgt dan de optie "Resign".
Ah, dat had ik nog niet gezien, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ontwikkelaars , als jullie een update of app submitten... hoelang duurt het dan ongeveer voordat hij ook daadwerkelijk in de store staat?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dreameater schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:36:
Ontwikkelaars , als jullie een update of app submitten... hoelang duurt het dan ongeveer voordat hij ook daadwerkelijk in de store staat?
1-4 week.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Zo das behoorlijk lang. Dus niet de 5 dagen waar ze mee adverteren?
Is dat voor een nieuwe app of voor updates? En heb je voor een app die wordt geweigerd eigenlijk wel sneller de kans om hem toch online te krijgen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:40
Als iemand nog suggesties heeft dan hoor ik die graag ;)
Is er misschien nog iets te regelen dat als mensen niet binnen 24 uur reageren je automatisch wint? Ik krijg nu invites van mensen die ik accepteer en vervolgens doen ze niks, dat is vervelend en die game blijft maar open staan.

Daarnaast als ik meer dan 20 stenen heb, staan die achter de advertentie, die komt ook telkens terug en is maar heel soms even weg. Ik kan dan bijna niet meer bij mijn stenen. Heel vervelend.

De battery drain heeft wellicht ook te maken met die knallende flitsende advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:32
Klopt het dat je alleen apps kunt maken als je een windows 8 computer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
volgens mij kan je altijd apps maken, maar de windows phone 8 simulator werkt alleen in windows 8 meen ik gehoord te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Nee hoor, ik had destijds ook een app gemaakt toen ik op Vista zat ;) De emulator op de pc is mogelijk wel een stuk sneller op Windws 8, iets met virtualisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
thefal schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:54:
Nee hoor, ik had destijds ook een app gemaakt toen ik op Vista zat ;) De emulator op de pc is mogelijk wel een stuk sneller op Windws 8, iets met virtualisatie
Als ik dat SDK gebeuren wil installeren zegt die namelijk het volgende:
This Product can only be installed on Windows 8 or later 64-bit Machine.

Of moet ik een ander programma hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22
Voor WP8 heb je Windows 8 nodig.WP7.X kan ook op Win7 / Vista

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deick
sig69 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:11:
Voor WP8 heb je Windows 8 nodig.WP7.X kan ook op Win7 / Vista
Oke balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Kun je niet 'gewoon' ontwikkelen voor WP7.x? Dat werkt in 99,999% van de gevallen ook prima op WP8, en je pakt nog eens een extra doelgroep mee ook. Overigens is het ontwikkelen niet zo'n probleem. Heb ook WP8 code geschreven op mijn Windows 7 laptop, en dat gaat wel. Je moet alleen niet willen debuggen. Ideaal is dus anders, maar als je tussen een W8 en een W7 wisselt is het te doen.

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 30-05-2013 22:25 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
sonna schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:44:
[...]
De battery drain heeft wellicht ook te maken met die knallende flitsende advertenties.
Ik heb geen advertenties en de drain zit er nog in, wellicht minder maar merk weinig verschil.
Kan de optie 'Remove ads' uit het menu als je dit al gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
Kun je niet 'gewoon' ontwikkelen voor WP7.x? Dat werkt in 99,999% van de gevallen ook prima op WP8, en je pakt nog eens een extra doelgroep mee ook. Overigens is het ontwikkelen niet zo'n probleem. Heb ook WP8 code geschreven op mijn Windows 7 laptop, en dat gaat wel. Je moet alleen niet willen debuggen. Ideaal is dus anders, maar als je tussen een W8 en een W7 wisselt is het te doen.
Ik ontwikkel in 7.1, zodat ik voor zowel W7 als W8 kan deployen in 1 app. Ik mis vooral in-app purchases. Verder is het minder makkelijker te kopieren naar een Windows 8 Store app, omdat bijv. resources helemaal anders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
[...]
Meer help en duidelijkheid staat boven aan mijn lijstje voor de volgende versie. Random invite stuurt een uitnodiging naar een willekeurige andere tegenstander. Die kan die uitnodiging accepteren of wijgeren. In het hoofdscherm zie je de uitstaande uitnodigingen (your turn, their turn, played, invitations). Is het gelukt?
Ik bedoelde dit: ik klik op het plusje en als random tegenstander word ik zelf uitgekozen door de computer! Dus ik moet dan tegen mezelf spelen?

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Dat is niet mijn ervaring. Bij mij 4 tot 5 werkdagen gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jaja, eindelijk is mijn app dan ook goedgekeurd:

Microwave Buddy

De ideale app om even wattages om te rekenen voor het opwarmen van voedsel/maaltijden.

Je kent het wel, je hebt een verpakking waarop staat hoe lang iets in de magnetron moet, maar je weet niet precies hoe lang omdat de wattage op de verpakking niet bij jou in te stellen is.
Tuurlijk, je kunt wat gokken, beetje nattevingerwerk en opwarmen, maar met Microwave Buddy moet het een eitje zijn om dat even door te rekenen.

Bij de eerste start krijg je de mogelijkheid om je instellingen toe te voegen en vervolgens kun je een tijd en wattage invoeren waarna je het resultaat te zien krijgt met het dichtsbijzijnde magnetron wattage. Voor het gemak heb ik ook wat standaardwaarden toegevoegd zodat je even kunt kijken hoe het werkt.

Naast het converteren kun je ook een timer instellen. Deze timer heeft overigens geen audio-notificatie als ie klaar is, maar geeft wel een popup. Ook het pauzeren ga ik later toevoegen. Naast een geconverteerde timer kun je ook een normale timer instellen.

Meer features komen later (al mag je heus wat ideeën insturen).

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy1.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy2.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy3.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy4.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy5.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy7.jpgAfbeeldingslocatie: http://martinspierings.nl/images/portfolio/microbuddy8.jpg

Video:

Downloadlink:
http://www.windowsphone.c...18-40b1-adf7-0ed12fce149b

QR scannen:
Afbeeldingslocatie: http://www.martinspierings.nl/images/microwavebuddyqr.png

Ik weet dat misjavs ook al een tijd geleden een timer had gemaakt, maar dat deed me denken aan iets anders, namelijk dat gedoe met wattages.

Overigens heb ik nog wel wat dingen te veranderen. Zo werkt de huidige timer met de datetime waardes om te berekenen hoe lang het moet duren, maar dat is natuurlijk niet zo handig voor het pauzeren. Verder wil ik nog een kleine database met veelgebruikte producten toevoegen zodat je daar snel kunt opzoeken hoe lang je ook alweer iets moest opwarmen of hoe lang je bepaalde dingen moet ontdooien als je het uit de vriezer hebt gehaald en snel wilt koken.

Het startup scherm is ook nog niet echt netjes. Het is een popup over de huidige pagina ipv een aparte pagina waar je eenmalig langskomt. Maar dat lukte me niet goed te maken, net als het toevoegen van meertaligheid. Ook het toevoegen van een notificatiegeluid vond ik erg omslachtig om toe te voegen. Nog even kijken of ik dat anders kan gaan doen. Ook moet ik nog wat aanpassen in de berekening zelf om de tijd die een product langer of korter staat en dus meer of minder kan afkoelen tijdens het opwarmen bij te stellen in de tijd. En nog een optie uitwerken waarmee je de tijden wat mooier kunt afronden zodat het makkelijker in te typen is.

Al met al niet slecht voor een eerste app dacht ik zo. Het duurde wel even voordat ik alles doorhad (ben geen echte programmeur namelijk). Had wel eerder al een test-app gemaakt waar ik mn portfolio/cv mee kan laten zien maar die heb ik niet publiekelijk beschikbaar gemaakt. Al heb ik voor de liefhebbers van het filmpje erboven ook daar een filmpje van gemaakt.

Ik had een tijd terug al enkele tweakers benaderd om een WP Development topic te maken bij het Programmingforum. Ik denk dat ik daar vandaag maar eens aan ga beginnen. Lijkt me wel handig als we daar bepaalde dingen kunnen delen over hoe je het moet realiseren, handige tutorials of samples erbij, etc. More to come dus, maar graag hoor ik wat feedback over de zojuist opgeleverde app :)

En oja @ mods: kan er in de TS een overzicht van alle apps in het topic komen? Lijkt me wel leuk als daar een mooi lijstje staat met wat er zoal gemaakt is. Desnoods wil ik het wel bij gaan houden

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Geinstalleerd, maar vraag me af hoe die door de goedkeuring is gekomen als je de About pagina doorleest: "....using the oven takes too much goddamn time."

Niet dat het mij wat boeit, maar het staat niet echt netjes en ik zou het eruit halen. Mensen kunnen hier over vallen namelijk en het is gewoon niet professioneel.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dat valt wel mee toch? Nouja, ik was al bezig met het verzinnen van een pakkendere slogan. Overigens ga ik het mailadres in de aboutpagina ook aanpassen, maar een update komt binnenkort. Wil echter eerst wat meer feedback verzamelen omdat het controleren van de app toch nog wel even duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haisma
  • Laatst online: 29-06-2023
sonna schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:44:
[...]

Is er misschien nog iets te regelen dat als mensen niet binnen 24 uur reageren je automatisch wint? Ik krijg nu invites van mensen die ik accepteer en vervolgens doen ze niks, dat is vervelend en die game blijft maar open staan.

Daarnaast als ik meer dan 20 stenen heb, staan die achter de advertentie, die komt ook telkens terug en is maar heel soms even weg. Ik kan dan bijna niet meer bij mijn stenen. Heel vervelend.

Thanks voor je feedback!

Op dit moment win je als je tegenstander 72 uur niet reageert. Ik stuur na 48 uur niet reageren een notificatie naar de tegenstander.

De stenen achter de advertentie had ik inderdaad ook gezien. Hij staat op de todo list. Als je terug naar het menu gaat en weer terug naar het spelletje, dan gaat het wel goed (work-a-round).

Die advertenties zorgen inderdaad ook voor het nodige netwerk verkeer en scherm updates. Misschien moet ik dat ook als reden aan te dragen om de advertenties weg te kopen ;)
Yanze schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Ik bedoelde dit: ik klik op het plusje en als random tegenstander word ik zelf uitgekozen door de computer! Dus ik moet dan tegen mezelf spelen?
Aha, nu snap ik je! Dat is inderdaad niet de bedoeling! Hij staat op de backlog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:36
Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:29:
Jaja, eindelijk is mijn app dan ook goedgekeurd:

Microwave Buddy

De ideale app om even wattages om te rekenen voor het opwarmen van voedsel/maaltijden.

Je kent het wel, je hebt een verpakking waarop staat hoe lang iets in de magnetron moet, maar je weet niet precies hoe lang omdat de wattage op de verpakking niet bij jou in te stellen is.
Tuurlijk, je kunt wat gokken, beetje nattevingerwerk en opwarmen, maar met Microwave Buddy moet het een eitje zijn om dat even door te rekenen.

Bij de eerste start krijg je de mogelijkheid om je instellingen toe te voegen en vervolgens kun je een tijd en wattage invoeren waarna je het resultaat te zien krijgt met het dichtsbijzijnde magnetron wattage. Voor het gemak heb ik ook wat standaardwaarden toegevoegd zodat je even kunt kijken hoe het werkt.

Naast het converteren kun je ook een timer instellen. Deze timer heeft overigens geen audio-notificatie als ie klaar is, maar geeft wel een popup. Ook het pauzeren ga ik later toevoegen. Naast een geconverteerde timer kun je ook een normale timer instellen.
Ik neem aan dat het resultaat in deze print screen niet echt wordt weergegeven:
http://cdn.marketplaceima...reenshot_large&rotation=0

Maar het ziet er toch een beetje slordig uit.

[ Voor 52% gewijzigd door Frankvbr op 01-06-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Martinspire schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:26:
[...]

Zo das behoorlijk lang. Dus niet de 5 dagen waar ze mee adverteren?
Is dat voor een nieuwe app of voor updates? En heb je voor een app die wordt geweigerd eigenlijk wel sneller de kans om hem toch online te krijgen?
Nieuw. En nee, geen voorrang voor zover ik gemerkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Phyxion schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 09:04:
[...]

Nieuw. En nee, geen voorrang voor zover ik gemerkt heb.
Bij de app die wij laatst hebben opgeleverd duurde het 4 werkdagen. Nou is die niet erg geavanceerd maar vind 4 weken toch wel erg lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Ik heb zo te zien dit topic veel te lang niet gevolgd! Veel dev activiteit de laatste tijd, cool :)!

voor de Regenmeter BETA testers. Versie 2 van de BETA staat online in de Store. Klik de link in het mailtje om de huidige versie bij te werken. Hoop dat ik weer net zoveel feedback krijg als bij de eerste versie!

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Frankvbr schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:00:
[...]

Ik neem aan dat het resultaat in deze print screen niet echt wordt weergegeven:
http://cdn.marketplaceima...reenshot_large&rotation=0

Maar het ziet er toch een beetje slordig uit.
Nee dat klopt inderdaad niet, maar ik had wel een andere fout ontdekt en dr komt al een update aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Wat een leuke apps worden hier ge-submit de laatste tijd. Keep on going dev's!
Ben zelf ook met wat nieuws bezig dus dat zal ik binnenkort hier posten.

Even een vraagje.
Ik ben een redelijke leek op dit gebied maar bv. een game als Rummiclub heeft denk ik e.e.a. via een server draaien. Ik denk dat er wel meer apps zijn die op een soortgelijke manier werken. Ik vraag me af:
Is dit te behappen op een enkele computer of moet je al snel aan het huren van serverruimte gaan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
haisma schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:58:
Die advertenties zorgen inderdaad ook voor het nodige netwerk verkeer en scherm updates. Misschien moet ik dat ook als reden aan te dragen om de advertenties weg te kopen ;)
Over advertenties gesproken, sinds de laatste update krijg ik de advertenties weer te zien terwijl ze 'weggekocht' had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Rhndy schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 10:06:
[...]

Bij de app die wij laatst hebben opgeleverd duurde het 4 werkdagen. Nou is die niet erg geavanceerd maar vind 4 weken toch wel erg lang...
Gemiddeld 3 werkdagen hier zelfs. Zowel voor een nieuwe app als voor updates aan de xap. En dit is incl. een Technical Exception i.v.m. taal van bestanden en mappen die mijn app ophaalt. De developer support is sneller, die reageren doorgaans binnen een dag.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Martinspire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:14:
Dat valt wel mee toch? Nouja, ik was al bezig met het verzinnen van een pakkendere slogan. Overigens ga ik het mailadres in de aboutpagina ook aanpassen, maar een update komt binnenkort. Wil echter eerst wat meer feedback verzamelen omdat het controleren van de app toch nog wel even duurt.
Ook geïnstalleerd al word ik zelf altijd wat kriegelig van het woord Buddy. Waarom niet (en dan is het voor iedereen duidelijk) Microwave timeconverter? Tsja ...., bij buddy denk ik niet direct aan een timeconverter.

Maar qua ontwerp een dikke 7. Uitlijnen mag wel iets beter/netter en steeds dezelfde achtergrond begint, denk ik, snel te vervelen. Vooral als het plaatje van een vrouw is met een bord groente dat niet echt iets toevoegt. En uh .... graag z.s.m. in het Nederlands. :9

Vooralsnog de app weer verwijderd ... want dat Buddy.....nee, ik heb er niets mee.

------

Ook even wat opmerkingen over de Mag ik vlaggen app. Als eerste, maar dat is wel erg klein misschien, mis ik een vraagteken achter de tekst.

Ik vind de tekst Mag ik vlaggen veel te groot en de vlaggen zelf nogal saai. Kun je niet iets maken met een vlag, eventueel met wimpel als dat van toepassing is en een foto van de betreffende persoon? Als de koning jarig is, een foto van de koning dus, of als Amalia jarig is .... uh, ja. Dan de blauwe tekst van het onderwerp. Vind ik ook een ongelukkig gekozen kleur in combinatie met de achtergrondfoto.

Kortom, in de stijl van Niels. Je maakt een app, dat werkt dan.... en dan constant het design verbeteren.

Design daarom een klein 6-je. Maar wel een app die ik vanaf dag 1 op mijn telefoon heb staan.

[ Voor 32% gewijzigd door GerCor op 04-06-2013 02:17 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GerCor schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 02:01:
[...]

Ook geïnstalleerd al word ik zelf altijd wat kriegelig van het woord Buddy. Waarom niet (en dan is het voor iedereen duidelijk) Microwave timeconverter? Tsja ...., bij buddy denk ik niet direct aan een timeconverter.

Maar qua ontwerp een dikke 7. Uitlijnen mag wel iets beter/netter en steeds dezelfde achtergrond begint, denk ik, snel te vervelen. Vooral als het plaatje van een vrouw is met een bord groente dat niet echt iets toevoegt. En uh .... graag z.s.m. in het Nederlands. :9

Vooralsnog de app weer verwijderd ... want dat Buddy.....nee, ik heb er niets mee.
Thanks voor je reactie.

Tjah, buddy komt meer vanwege het feit dat het uiteindelijk wat meer moet worden dan alleen het converteren van tijden. Het was voor een eerste versie wel het belangrijkste wat ik erin wilde hebben, maar er komt nog meer bij (zoals je ook hebt kunnen lezen). Daarom wordt het meer een hulpmiddel voor je magnetron, waarbij ik zelf Buddy een prima benaming vond. "tool", "aid" of iets anders slaat waarschijnlijk minder aan bij de iets jongere doelgroep die ik op het oog heb. Misschien dat ik nog iets beters verzin, maar momenteel ben ik even ergens anders mee bezig dus misschien wordt het niet meer dan dit (naast het feit dat mn dev-account aan het aflopen is en ik mijn Dreamspark blijkbaar niet kan gebruiken om te verlengen :S ).

Uitlijnen en achtergrond wil ik nog wel aan gaan passen, maar vond het voor een eerste versie toch wel voldoende. Overigens, heb ik qua uitlijning weinig veranderd, die elementen zijn gewoon niet mooi onder elkaar opgezet (vanuit de SDK dan). Ik vond het trouwens best lastig om te werken met die wptoolkit, de documentatie is daar erg gebrekkig van, anders had de selectbox met selector er wel wat mooier uit gezien. En zaken als een echte notificatie of een startpagina kon ik nergens goed vinden hoe je dat moest implementeren. Misschien dat jij een betere tutorial hebt?

Ik heb het idee dat je trouwens de magnetron op de achtergrond lijkt te missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 02:36:
[...]En zaken als een echte notificatie of een startpagina kon ik nergens goed vinden hoe je dat moest implementeren. Misschien dat jij een betere tutorial hebt?
Dit gebruik ik om de eerste launch af te vangen en dus een startpagina te tonen die de gebruiker maar 1 keer ziet. (Zie Regenmeter en Trein): http://www.jimmycollins.org/blog/?p=366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Ontwikkelaars: Ik kom er niet uit met het maken van custom tiles. Ik kan wel met de normale set werken maar dit ziet er gewoon niet gelikt uit.

Heeft 1 van jullie een guide/tut/ waar dit staat uitgelegd?

Thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rhndy schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:34:
Ontwikkelaars: Ik kom er niet uit met het maken van custom tiles. Ik kan wel met de normale set werken maar dit ziet er gewoon niet gelikt uit.

Heeft 1 van jullie een guide/tut/ waar dit staat uitgelegd?
Ik zelf gebruik nu deze library.. Werkt fijn, al neemt het wel behoorlijk wat geheugen in beslag als je een Background Agent gebruikt. Verder wel fijn dat je een usercontrol kunt maken en stylen in XAML.

Het principe bestaat dus uit een image laten renderen, deze opslaan in de IsolatedStorage (die moet well in de Shell folder).. Daarna update je de tiles met de URL naar de image die je zojuist hebt gemaakt / opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Niels9001 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Ik zelf gebruik nu deze library.. Werkt fijn, al neemt het wel behoorlijk wat geheugen in beslag als je een Background Agent gebruikt. Verder wel fijn dat je een usercontrol kunt maken en stylen in XAML.

Het principe bestaat dus uit een image laten renderen, deze opslaan in de IsolatedStorage (die moet well in de Shell folder).. Daarna update je de tiles met de URL naar de image die je zojuist hebt gemaakt / opgeslagen.
Welke library is dat? Dan ga ik daar even naar googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sorry, link vergeten te posten!

MSDN: Windows Phone Manage LiveTiles on 7.1 AND 8.0 sample in C# for Visual Studio 2012

Je moet dus in SLN het Tiles project toevoegen (daarin kun je je tiles ontwerpen in XAML). Dan de Tiles.dll (dus het eerder genoemde project) toevoegen in je Background Agent. Verder nog TCD.Controls.Tiles.LIGHT toevoegen in je BA. De niet-light zorgt voor certificatie problemen in het Dev Center. Vergeet de namespaces niet in je BA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Thanks! Ga er mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Voor alle Regenmeter beta testers.. Binnen 2 uur moet versie 3 online staan. Hierin zijn hopelijk de tiles gefixed voor 7.x gebruikers. Graag feedback terug mailen hierover.

http://www.windowsphone.c...b0-4395-b1d8-6c37d25df5e4

Voor alle niet-beta testers.. Als alles goed gaat moet Regenmeter 3.0 begin volgende week te downloaden zijn uit de Windows Phone Store :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Mijn Vine client, Viner, is gesubmit voor certificatie. Ik verwacht hem volgende week in de store.
Een voorproefje:

YouTube: Viner - the first personal Vine client for Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MrMute schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:25:
Mijn Vine client, Viner, is gesubmit voor certificatie. Ik verwacht hem volgende week in de store.
Een voorproefje:

YouTube: Viner - the first personal Vine client for Windows Phone
Cool, je hebt zelfs WPCentral gehaald 😊, en ziet er inderdaad top uit!
http://m.wpcentral.com/vi...ewing-vines-windows-phone

Misschien nog transities tussen de verschillende pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Rhndy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:13:
Vandaag is onze eerste app gelanceerd in de Store.

bbqmeter is een app die checkt of het vandaag bbq weer zal zijn en geeft ook een voorspelling van het weer de komende dagen. Als je liever niet wilt dat de app je locatie gebruikt kan je bij het settings scherm zelf een locatie opgeven.
Het is onze eerste app en we horen graag feedback van de gebruikers.
Ik heb zojuist de site live gezet (er moet nog wel e.e.a. aan gebeuren) en de FB en Twitter page's staan ook live. Ik nodig jullie graag uit om de app te proberen en wellicht hebben jullie nuttige feedback en ik wil jullie ook vragen, om de app te liken/volgen. Voel je zeker niet verplicht maar het zou ons zeker helpen :)!

De app is te downloaden via : http://www.windowsphone.c...2f-4ed8-b2f2-a82bbf7bff02

[afbeelding]
Ik zag hem net langsschieten op Facebook :-)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VxTiCwVnimoIAOUnkD8ynDfZ/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
BastiaanN schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:24:
[...]

Ik zag hem net langsschieten op Facebook :-)

[afbeelding]
Gaaf zeg!! Bedankt!
Ik wist hier helemaal niets van af haha. Ben benieuwd wat dit met het aantal downloads doet.
Heb btw. gister versie 2.0 aangeboden. Binnenkort de WP8 versie omzetten naar WP7. Ik zie dat we beter in WP7 hadden kunnen beginnen en dan naar WP8 ipv andersom..
De changelog is als volgt:
  • The app will be more accurate due to parameter improvements
  • Added an app-bar which makes it possible to refresh data
  • We added an Background Agent to make loading quicker and give a faster bbq advice
  • bbqmeter will show the bbq prediction for the next 3 days
  • A switch is added so that the user can choose to see the weather at 6 pm or at the current time
  • Improved overall app performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rhndy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:44:
[...]
Binnenkort de WP8 versie omzetten naar WP7. Ik zie dat we beter in WP7 hadden kunnen beginnen en dan naar WP8 ipv andersom..
Coole app :).

Ik werk inderdaad ook uit vanaf een WP7 applicatie naar WP8. Achteraf toch wel vervelend dat je 2 solutions moet onderhouden, en daarnaast ook nog de 'rare' afmeting van 720p devices. Toch weer lastig en extra moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Niels9001 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Coole app :).

Ik werk inderdaad ook uit vanaf een WP7 applicatie naar WP8. Achteraf toch wel vervelend dat je 2 solutions moet onderhouden, en daarnaast ook nog de 'rare' afmeting van 720p devices. Toch weer lastig en extra moeite!
Thanks.. Ja stom. Weer een les voor de volgende apps... Hoop dat het omzetten een beetje lukt.
Het zou beter zijn als je in 1 solution 2 versies kan onderhouden.. Maar wat niet is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Rhndy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Thanks.. Ja stom. Weer een les voor de volgende apps... Hoop dat het omzetten een beetje lukt.
Het zou beter zijn als je in 1 solution 2 versies kan onderhouden.. Maar wat niet is....
Dit kan ook in principe (gemeenschappelijke classes etc.) maar het blijft niet helemaal ideaal.

Daarnaast komt dan ook nog het hele reflection verhaal als je wijde tegels wilt ondersteunen op 7.8 devices. Lijkt vooraf niet helemaal goed over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Niels9001 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:09:
[...]

Cool, je hebt zelfs WPCentral gehaald 😊, en ziet er inderdaad top uit!
http://m.wpcentral.com/vi...ewing-vines-windows-phone

Misschien nog transities tussen de verschillende pagina's?
Ik zag het inderdaad voorbijkomen op verschillende nieuwssites ondertussen, pretty excited! ;)

Ik ben begonnen met alle pagina's een typische "flip" animatie mee te geven maar dat werd toch al vlug wat TE. Misschien dat ik het hier en daar nog wel tussen steek. Ben ook aan het uitdokteren hoe ik vines zou kunnen uploaden maar dat is toch wel van een ander niveau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
MrMute schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Ik zag het inderdaad voorbijkomen op verschillende nieuwssites ondertussen, pretty excited! ;)

Ik ben begonnen met alle pagina's een typische "flip" animatie mee te geven maar dat werd toch al vlug wat TE. Misschien dat ik het hier en daar nog wel tussen steek. Ben ook aan het uitdokteren hoe ik vines zou kunnen uploaden maar dat is toch wel van een ander niveau..
Mooi werk heb je daar afgeleverd. Ik heb geen Vine-account, maar ga er gelijk 1 aanmaken om de app te testen ! Succes met de ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MrMute schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Want ik begrijp dat er geen officiele Vine API is? Of alleen een waarmee je videos kunt zien, en niet posten? Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Rhndy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Mooi werk heb je daar afgeleverd. Ik heb geen Vine-account, maar ga er gelijk 1 aanmaken om de app te testen ! Succes met de ontwikkeling!
Bedankt! Ik ga jou BBQ app ook uitproberen vanaf dat mijn (allerlaatste voor ik afstudeer) examens gedaan zijn en ik dus effectief tijd heb om te BBQ'n :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Niels9001 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Want ik begrijp dat er geen officiele Vine API is? Of alleen een waarmee je videos kunt zien, en niet posten? Vaag!
De app die er momenteel is werkt compleet via de Vine API, niet officieel maar wel op veel plaatsen uitleg te vinden. Echter, uploaden van Vines doet Vine via Amazon AWS, zodat ze hun eigen servers niet moeten gebruiken voor al het dataverkeer. Er moet echter bij Amazon geauthenticeerd worden met een public en secret key. De public key is makkelijk te achterhalen maar de secret key is andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
MrMute schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:20:
[...]

Bedankt! Ik ga jou BBQ app ook uitproberen vanaf dat mijn (allerlaatste voor ik afstudeer) examens gedaan zijn en ik dus effectief tijd heb om te BBQ'n :9
Haha thanks :)
Ik zie dat deze nog niet te downloaden is. Zag in eerdere post dat hij nog in submission is.
Zodra die er is, zet ik de app er gelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Hier is het topic dus niet voor bedoeld.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 08-06-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knipje

[ Voor 151% gewijzigd door RoD op 08-06-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Rhndy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:44:
[...]

Gaaf zeg!! Bedankt!
Ik wist hier helemaal niets van af haha. Ben benieuwd wat dit met het aantal downloads doet.
Heb btw. gister versie 2.0 aangeboden. Binnenkort de WP8 versie omzetten naar WP7. Ik zie dat we beter in WP7 hadden kunnen beginnen en dan naar WP8 ipv andersom..
De changelog is als volgt:
  • The app will be more accurate due to parameter improvements
  • Added an app-bar which makes it possible to refresh data
  • We added an Background Agent to make loading quicker and give a faster bbq advice
  • bbqmeter will show the bbq prediction for the next 3 days
  • A switch is added so that the user can choose to see the weather at 6 pm or at the current time
  • Improved overall app performance
En hij is live. Dat was snel! Donderdagavond ge-submit en kreeg gisteravond een mailtje dat de app akkoord was bevonden :)

Beetje jammer dat de Reports bij Dev Center plat liggen. Kan ik nog steeds niet zien wat het effect was van de FB-post van Windows NL. Vind dat die reports sowieso erg achterlopen. Bij iOS en Android is dit 1 dag. Hier normaal al 3 dagen en nu komt er dus vanaf donderdag niets meer door

[ Voor 12% gewijzigd door Rhndy op 10-06-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Rhndy schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:15:
[...]

En hij is live. Dat was snel! Donderdagavond ge-submit en kreeg gisteravond een mailtje dat de app akkoord was bevonden :)

Beetje jammer dat de Reports bij Dev Center plat liggen. Kan ik nog steeds niet zien wat het effect was van de FB-post van Windows NL. Vind dat die reports sowieso erg achterlopen. Bij iOS en Android is dit 1 dag. Hier normaal al 3 dagen en nu komt er dus vanaf donderdag niets meer door
Normaal lopen de reports 1 dag achter. Op dit moment zijn ze er (weer eens) mee aan het steggelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
BastiaanN schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:24:
[...]

Normaal lopen de reports 1 dag achter. Op dit moment zijn ze er (weer eens) mee aan het steggelen...
Hmm. Bij de eerste versie (die werd op een donderdag gereleased) zag ik pas op zaterdag de cijfers.
Wellicht dat het toen ook feest was. Zag op de MSDN forums dat het wat vaker gebeurd dat het een zooitje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Heb zojuist een mail gekregen dat mijn app, Viner, goedgekeurd is en spoedig in de store zal verschijnen (jeuj!). Ik ben echter nogal ongeduldig en vraag mij af hoelang het duurt voor een app effectief te vinden is in de store nadat deze is goedgekeurd.. Wat zijn jullie ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
@MrMute, hele certificatie proces rond de 3 a 4 dagen. Na certificatie ongeveer 2 uurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
De eerste vine app voor windows phone:
http://www.windowsphone.c...09-4243-ac00-fdd06b1bdd0b

Ik heb zojuist al een update binnengediend. Bij het inloggen vraagt mijn app naar de username ipv het email adres. Veel mensen klagen dus ook dat ze niet kunnen inloggen... Stom van me.
Verder kan je nu ook je wachtwoord resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
MrMute schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:15:
De eerste vine app voor windows phone:
http://www.windowsphone.c...09-4243-ac00-fdd06b1bdd0b

Ik heb zojuist al een update binnengediend. Bij het inloggen vraagt mijn app naar de username ipv het email adres. Veel mensen klagen dus ook dat ze niet kunnen inloggen... Stom van me.
Verder kan je nu ook je wachtwoord resetten.
Ik denk dat die er een stuk sneller door heen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Rhndy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat die er een stuk sneller door heen is :)
Hoelang denk je? Ik heb hier vrij weinig ervaring mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MrMute schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:31:
[...]

Hoelang denk je? Ik heb hier vrij weinig ervaring mee :P
Een update is bij mij altijd net zo lang als 'n nieuwe applicatie, dus rond de 3 a 4 dagen. Wel heb je een boel publiciteit te pakken (WPCentral :)) dus wie weet ziet Microsoft dat ook wel!

Jammer genoeg zit 6sec je op de hielen, closed BETA is begonnen inc. Vine uploads:
http://wmpoweruser.com/pr...pload-now-in-closed-beta/

Echt klote is dat met die updates. Als je een kleine snelle bug wilt oplossen kost het je een halve week duimen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Niels9001 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:39:
[...]

Een update is bij mij altijd net zo lang als 'n nieuwe applicatie, dus rond de 3 a 4 dagen. Wel heb je een boel publiciteit te pakken (WPCentral :)) dus wie weet ziet Microsoft dat ook wel!

Jammer genoeg zit 6sec je op de hielen, closed BETA is begonnen inc. Vine uploads:
http://wmpoweruser.com/pr...pload-now-in-closed-beta/

Echt klote is dat met die updates. Als je een kleine snelle bug wilt oplossen kost het je een halve week duimen draaien!
Oh, zo lang :-(.
Ja 6sec is een grote concurrent en gaat mijn app waarschijnlijk platwalsen. Maarja, ik heb heel wat ervaring opgedaan en misschien verdien ik er nog wel iets aan :).

Hoe zit dat trouwens met het dev center? Ik kan nog steeds niet zien hoeveel keer mijn app gedownload/gekocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Dat duurt vaak 2 a 3 dagen.. Op 14 juni zie je pas de downloadcijfers van 11 juni bijv.. Met betalingen is het helemaal vaag, dat krijg je pas als het totale aantal verkopen in euro's boven een bepaald bedrag is (en das nog 'n best hoog bedrag, dus hopelijk levert je app wat op :))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:55:
Dat duurt vaak 2 a 3 dagen.. Op 14 juni zie je pas de downloadcijfers van 11 juni bijv.. Met betalingen is het helemaal vaag, dat krijg je pas als het totale aantal verkopen in euro's boven een bepaald bedrag is (en das nog 'n best hoog bedrag, dus hopelijk levert je app wat op :))!
200 USD, Maar je kan wel zien hoe vaak je app vekocht is door in reports de filter op "paid" te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

BastiaanN schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
200 USD, Maar je kan wel zien hoe vaak je app vekocht is door in reports de filter op "paid" te zetten.
Die kende ik nog niet, bedankt. Ben er achter gekomen dat er dus 1 persoon is die mijn app gekocht heeft. Nog 199 te gaan dus :) Inkomsten uit de ads stelt ook niks voor, gemiddeld 10 cent per maand (komt volgens ook omdat er vaak geen ads getoond worden omdat het ad netwerk van MS niet veel klanten heeft). Eigenlijk wel jammer dat je als devver geen stats kunt krijgen ala Android over hoe vaak je app opgestart wordt enzo.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
zonoskar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:31:
[...]

Die kende ik nog niet, bedankt. Ben er achter gekomen dat er dus 1 persoon is die mijn app gekocht heeft. Nog 199 te gaan dus :) Inkomsten uit de ads stelt ook niks voor, gemiddeld 10 cent per maand (komt volgens ook omdat er vaak geen ads getoond worden omdat het ad netwerk van MS niet veel klanten heeft). Eigenlijk wel jammer dat je als devver geen stats kunt krijgen ala Android over hoe vaak je app opgestart wordt enzo.
Om die reden hebben wij de 'betaalde' ads er uit gegooid en gekozen voor AdDuplex.
https://www.adduplex.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Boom! Daar issie dan, de Regenmeter 3.0 update. Van een simpele neerslagvoorspeller tot een complete weer app (inclusief neerslagradar!).

Nieuw in 3.0.0.0:
• Nieuwe weer features: gevoelstemperatuur, luchtvochtigheid, bewolking, zicht, druk, zonsopgang, zonsondergang.
• Diverse UI verbeteringen.
• Nieuwe weerpagina - tap op een dag voor meer informatie, scroll door de horizontale detailbar voor weerdetails
• Nieuwe grote live tile (alleen op Windows Phone 7.8 of hoger).
• In-app purchases om de ontwikkelaar te steunen.
• Diverse performance verbeteringen door gedeeltelijk herschreven back-end.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter3.png

Downloaden kan hier:
Regenmeter | Windows Phone Apps & games Store (Nederland)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/download_regenmeter.png

Heel erg veel dank aan alle BETA testers van Tweakers :)! Tof dat jullie wilden helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Eerste statistieken zijn binnen, voor 10 juni alleen al ongeveer 200 aankopen :). Dus ik verwacht dat ik uitbetaald krijg? Btw Niels, prachtige app die regenmeter. Had hem al van het begin maar nu voelt die nog een tikkeltje beter afgewerkt en ik dacht dat ie ervoor al nagenoeg perfect was. Ik gebruik je app constant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
MrMute schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:43:
[...]

Oh, zo lang :-(.
Ja 6sec is een grote concurrent en gaat mijn app waarschijnlijk platwalsen. Maarja, ik heb heel wat ervaring opgedaan en misschien verdien ik er nog wel iets aan :).

Hoe zit dat trouwens met het dev center? Ik kan nog steeds niet zien hoeveel keer mijn app gedownload/gekocht is?
Ik gebruik nu de closed beta, en oh wat werkt 6sec lekker zeg. Prachtig design enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
CokeZero schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik nu de closed beta, en oh wat werkt 6sec lekker zeg. Prachtig design enz.
Heb 6sec ook kunnen testen. Puur kwa UI vind ik Viner mooier. Ik vind het verder ook niet super dat vines automatisch beginnen spelen en vind ik de manier van liken/sharen/comments wel mooi gedaan maar niet echt handig. Buiten dat biedt 6sec idd wel meer functionaliteit zoals sharen/vines uploaden/profile foto aanpassen.

De ontwikkelaar heeft een heel dure server moeten kopen voor het uploaden van vines te doen werken. Dat lag net buiten mijn budget als student :p.

Viner wordt spoedig wel geupdate met "login with twitter", sharen en livetile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
MrMute schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Heb 6sec ook kunnen testen. Puur kwa UI vind ik Viner mooier. Ik vind het verder ook niet super dat vines automatisch beginnen spelen en vind ik de manier van liken/sharen/comments wel mooi gedaan maar niet echt handig. Buiten dat biedt 6sec idd wel meer functionaliteit zoals sharen/vines uploaden/profile foto aanpassen.

De ontwikkelaar heeft een heel dure server moeten kopen voor het uploaden van vines te doen werken. Dat lag net buiten mijn budget als student :p.

Viner wordt spoedig wel geupdate met "login with twitter", sharen en livetile.
Ik kon gewoon inloggen met Twitter. Sharen werkte 1 keer, nu alleen niet meer :-(

Dat automatisch afspelen van vines hoeft van mij ook niet, maar daar zal vast binnenkort wel een update voor komen dat je dat kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
MrMute schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:33:
Eerste statistieken zijn binnen, voor 10 juni alleen al ongeveer 200 aankopen :). Dus ik verwacht dat ik uitbetaald krijg? Btw Niels, prachtige app die regenmeter. Had hem al van het begin maar nu voelt die nog een tikkeltje beter afgewerkt en ik dacht dat ie ervoor al nagenoeg perfect was. Ik gebruik je app constant!
Wauw, das toch mooi 140 euries verdiend! Zo zie je maar, dat het best wat kan op leveren :). Waarom gebruiken apps zoals Instagram / Vine servers van Amazon en geven ze daar geen API voor vrij.. enig idee?

Goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
haisma schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:19:
Hierbij mijn app: Rummiclub voor windows phone 7 en 8.

Opmerkingen, vragen, suggesties zijn van harte welkom!
Volgens mij heb ik een bug gevonden die in strijd is (denk ik) met de officiele rummikub regeltjes:

Bij de eerste beurt moetj e minimaal 30 uitleggen zonder een joker te gebruiken, dat is de officiele regel.
Als je bijvoorbeeld 10-11-JOKER neerlegt als eerste beurt krijg je netjes de melding dat dit niet mag.
Als je bijvoorbeeld 6-7-8 en 4-5-JOKER neerlegt krijg je deze melding niet en wordt dit gewoon geaccepteerd ... maar volgens mij mag dit niet. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yanze schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:24:
[...]

Volgens mij heb ik een bug gevonden die in strijd is (denk ik) met de officiele rummikub regeltjes:

Bij de eerste beurt moetj e minimaal 30 uitleggen zonder een joker te gebruiken, dat is de officiele regel.
Als je bijvoorbeeld 10-11-JOKER neerlegt als eerste beurt krijg je netjes de melding dat dit niet mag.
Als je bijvoorbeeld 6-7-8 en 4-5-JOKER neerlegt krijg je deze melding niet en wordt dit gewoon geaccepteerd ... maar volgens mij mag dit niet. Toch?
Nee, dat mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:21:
[...]

Wauw, das toch mooi 140 euries verdiend! Zo zie je maar, dat het best wat kan op leveren :). Waarom gebruiken apps zoals Instagram / Vine servers van Amazon en geven ze daar geen API voor vrij.. enig idee?

Goed om te horen!
Ik denk dat de voornaamste reden is dat ze op die manier een veel grotere controle hebben over hetgeen er geupload wordt + dat ze hun eigen servers niet moeten belasten. :/

EDIT: De WP7.x versie van Viner (nee ik was jullie niet vergeten) wordt waarschijnlijk morgenavond ingediend. Normaal is ie tegen maandag avond dan wel in de store :).

[ Voor 14% gewijzigd door MrMute op 12-06-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
haisma schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:19:
Hierbij mijn app: Rummiclub voor windows phone 7 en 8.

Het is rummikub dat je online kan spelen tegen andere mensen of tegen een bot. Live tile, chat, rating systeem en statistieken zijn ook aanwezig.

Het was een zware bevalling, maar hier ie dan ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Link naar marketplace

Opmerkingen, vragen, suggesties zijn van harte welkom!
Zojuist speel ik een spelletje tegen iemand en die speelt als eerste beurt 1-1-1 en daarna ben ik aan de beurt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
MrMute schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:33:
Eerste statistieken zijn binnen, voor 10 juni alleen al ongeveer 200 aankopen :). Dus ik verwacht dat ik uitbetaald krijg?
Dat kan nog wel een tijdje duren. Het ligt er aan hoe je app betaald is, die bedragen moeten eerst bij Microsoft binnen zijn. Dat varieert per betaalmethode nogal, dat kan soms zelfs tot 90 dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Ik wacht al sinds dinsdag op de certificatie van een update waar ik enkel een woordje heb aangepast! Wat verschrikkelijk lang. Ik vraag bij het inloggen op Vine de gebruikersnaam ipv email, wat zorgt voor veeeel negatieve reacties van mensen die niet kunnen inloggen (begrijpelijk). Heb mijn app nu ook verborgen in de store (tot de update er is), en toch wordt de app nog gedownload/gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
MrMute schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:36:
Ik wacht al sinds dinsdag op de certificatie van een update waar ik enkel een woordje heb aangepast! Wat verschrikkelijk lang.
Zodra je de XAP aanpast wordt je app van onder tot boven helemaal opnieuw gevalideerd. Dit is dus ook het geval bij het aanpassen van een woordje.
Ik vraag bij het inloggen op Vine de gebruikersnaam ipv email, wat zorgt voor veeeel negatieve reacties van mensen die niet kunnen inloggen (begrijpelijk). Heb mijn app nu ook verborgen in de store (tot de update er is), en toch wordt de app nog gedownload/gekocht?
Wellicht stond er in dat artikel op WPCentral een directe link? Daar kunnen gebruikers dan nog steeds bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik zou WPCentral/WMPowerUser in ieder geval een mail sturen als de bug verholpen is. Levert je nog 'n keer extra publiciteit op ;)!

Op dat punt moet MS nog echt schaven.. Kritische updates duren veel te lang. Ook zie ik in mijn logs dat er nog genoeg gebruikers zijn die 7(!) versies achterlopen en dus blijkbaar niet updaten maar de app wel elke dag vrolijk gebruiken. Ook mis ik het niet zelf kunnen reageren op recensies. Vaak klagen mensen, en zou ik ze zo kunnen helpen maar bereik is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:45:
Ik zou WPCentral/WMPowerUser in ieder geval een mail sturen als de bug verholpen is. Levert je nog 'n keer extra publiciteit op ;)!

Op dat punt moet MS nog echt schaven.. Kritische updates duren veel te lang. Ook zie ik in mijn logs dat er nog genoeg gebruikers zijn die 7(!) versies achterlopen en dus blijkbaar niet updaten maar de app wel elke dag vrolijk gebruiken. Ook mis ik het niet zelf kunnen reageren op recensies. Vaak klagen mensen, en zou ik ze zo kunnen helpen maar bereik is onmogelijk.
Over wat voor een logs heb je het? Iets wat meet hoe vaak iemand de app opstart zou wel chill zijn ;)

Ben het trouwens met je eens. Maar opzich kan je wel bij een update dingen vermelden waar je gebruikers last van hadden. Bij 9gag van Rhuyn komt er af en toe zo'n notificatie als er iets helemaal mis is met de app; dat is wel netjes. Maar goed, ik heb geen server helaas.

Is er hier trouwens een expert op het gebied van de WP8 emulator. Ik krijg hem niet aan de praat. Het vreemde is dat deze wel opstart in Hyper-V, maar als de app gedeployed wordt kan deze niet worden gestart.

Ps. Recepten zoeker versie 2 heb ik eergister voor certifcatie opgestuurd. Dus hopelijk vrijdag in de store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ik zat er bijna aan te denken om op Dropbox een TXT met het nieuwste versienummer te hosten. App controleerd dan steeds of er een nieuwere versie is dan de huidige.. Maarja, weer zo'n gedoe.

Ik gebruik Localytics: heel erg handig - real time info over de versies die je gebruikers gebruiken, device types, OS versies, hoelang ze je app gemiddeld gebruiken, hoevaak je app gebruikt wordt per dag, hoeveel nieuwe gebruikers, etc. En heel erg makkelijk te implementeren (Localytics.cs toevoegen aan je project en een stukje code in het Launching event zetten)!

Echt een aanrader voor iedereen 😊!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Goede tip! Ik heb gelijk even een account aangemaakt.

Ik vind het eigenlijk best een goed plan, via Dropbox. Is wel de makkelijkste oplossing denk ik. Maar kost inderdaad tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:54:
Ik zat er bijna aan te denken om op Dropbox een TXT met het nieuwste versienummer te hosten. App controleerd dan steeds of er een nieuwere versie is dan de huidige.. Maarja, weer zo'n gedoe.

Ik gebruik Localytics: heel erg handig - real time info over de versies die je gebruikers gebruiken, device types, OS versies, hoelang ze je app gemiddeld gebruiken, hoevaak je app gebruikt wordt per dag, hoeveel nieuwe gebruikers, etc. En heel erg makkelijk te implementeren (Localytics.cs toevoegen aan je project en een stukje code in het Launching event zetten)!

Bedankt voor de tip! Die komt er bij de volgende update in, waar ik dan weer heel lang op kan wachten..
Vraag me trouwens ook het volgende af: als mijn WP7 versie van Viner in de store komt, zien WP8 gebruikers dan beide versies ? :/

En inderdaad, kunnen reageren op reviews had al heel wat miserie opgelost!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMute op 13-06-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Niels9001 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:54:

Gaaf! Bedankt voor de tip :)

Weet iemand trouwens of je in-app purchases ook selectief gratis kunt weggeven? Dus stel dat je alle beta-testers van je app later alle features gratis wilt geven. Kan dat via een coupon o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boom! Daar issie dan, de Regenmeter 3.0 update. Van een simpele neerslagvoorspeller tot een complete weer app (inclusief neerslagradar!).

Nieuw in 3.0.0.0:
• Nieuwe weer features: gevoelstemperatuur, luchtvochtigheid, bewolking, zicht, druk, zonsopgang, zonsondergang.
• Diverse UI verbeteringen.
• Nieuwe weerpagina - tap op een dag voor meer informatie, scroll door de horizontale detailbar voor weerdetails
• Nieuwe grote live tile (alleen op Windows Phone 7.8 of hoger).
• In-app purchases om de ontwikkelaar te steunen.
• Diverse performance verbeteringen door gedeeltelijk herschreven back-end.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter3.png

Downloaden kan hier:
Regenmeter | Windows Phone Apps & games Store (Nederland)

https://dl.dropboxusercon...4/download_regenmeter.png

Niels een andere ringtone zou erg welkom zijn,of is dit dichtgespijkerd bij wp8?

.Groeten hoeft hier niet

[ Voor 2% gewijzigd door PaT op 14-06-2013 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Wat gebruiken jullie om apps te maken . En zijn er tuturials .. Lijkt me leuk maar ben nogal een leek hierin

Ik zou beginnen met het intikken van http://www.bing.nl (of een willekeurig andere zoekmachine). Daar tik je die vraag van hierboven in en ik weet vrijwel zeker dat er een wereld voor je open zal gaan. Op GoT verwachten we echt eigen inzet van onze bezoekers.Dus zo'n vraag als de jouwe wordt hier absoluut niet gewaardeerd. Lees nog eens een keertje Het algemeen beleid door

[ Voor 64% gewijzigd door PaT op 14-06-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
picardo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:48:
Wat gebruiken jullie om apps te maken . En zijn er tuturials .. Lijkt me leuk maar ben nogal een leek hierin

[mbr]Ik zou beginnen met het intikken van http://www.bing.nl (of een willekeurig andere zoekmachine). Daar tik je die vraag van hierboven in en ik weet vrijwel zeker adt er een wereld voor je open zal gaan. Op GoT verwachten we echt eigen inzet van onze bezoekers.Dus zo'n vraag als de jouwe wordt hier absoluut niet gewaardeerd. Lees nog eens een keertje Het algemeen beleid door[/mbr]
Je hebt een developer account nodig om apps te kunnen submitten in de store. Ben je student? Dan kan je via Dreamspark gratis een account aanmaken (heb ik ook gedaan).

Dan moet je VS2012 downloaden. En dan wijst alles zich wel vanzelf.

Reken er wel op dat je de eerste twee weken behoorlijk aan het kloten bent en de errors je om je oren heen vliegen. Laat dit je niet afschrikken. Kan je al wat programmeren? Bijvoorbeeld HTML lijkt erg op het XAML wat voor WP gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
picardo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:48:

[mbr]Ik zou beginnen met het intikken van http://www.bing.nl (of een willekeurig andere zoekmachine). Daar tik je die vraag van hierboven in en ik weet vrijwel zeker adt er een wereld voor je open zal gaan. Op GoT verwachten we echt eigen inzet van onze bezoekers.Dus zo'n vraag als de jouwe wordt hier absoluut niet gewaardeerd. Lees nog eens een keertje Het algemeen beleid door[/mbr]
Heb ik gedaan .. Visual basic , appmaker .. enzz ... Allemaal naar gekeken .. Alleen ik kan geen fantsoenlijke tuturials vinden ... En ik wou weten wat ze hier gebruikten ..

Dus iets minder graag ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
picardo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Heb ik gedaan .. Visual basic , appmaker .. enzz ... Allemaal naar gekeken .. Alleen ik kan geen fantsoenlijke tuturials vinden ... En ik wou weten wat ze hier gebruikten ..

Dus iets minder graag ..
Er zijn tutorials zat over het ontwikkel voor WP. Het ligt er natuurlijk wel aan wat je wilt maken.
Ik heb redelijke html/php kennis en met de tuts die er zijn kan ik toch wel een app bouwen (niet al te gecompliceerd). Er staat genoeg op het internet. Kijk eens naar de samples op dev center. Ook zijn er een reeks filmpjes waar ze dingen erg goed uitleggen.

Op Tweakers wordt verwacht dat je zelf ook e.e.a. opzoekt voor dat je iets vraagt.

Persoonlijk zou ik het trouwens fijn vinden als er een developer-topic komt waar gepraat kan worden over issues qua developing waar developers elkaar kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Rhndy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:23:
[...]
Persoonlijk zou ik het trouwens fijn vinden als er een developer-topic komt waar gepraat kan worden over issues qua developing waar developers elkaar kunnen helpen.
Die kan je toch gewoon aanmaken in Programming?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Een uurtje geleden is Recepten Zoeker V2.0 in de store verschenen! :*) Dit is er allemaal nieuw:

+ Verbeterd ontwerp
+ Snel zoeken in populaire lijstjes
+ Meer recepten kunnen bekijken na zoekactie
+ Bij recept staan nu het aantal personen, bereidingstijd en de waardering
+ Laatst gezochte zoekwoorden
+ Snel naar laatst bekeken recept
+ Mogelijkheid om recept in browser te bekijken
+ Stappen tussen de bereidingsstappen
+ Foutmeldingen als er geen internetconnectie is of dat er fout is gespeld.
+ Aantal bugfixes

Link naar de store: http://www.windowsphone.c...-beb0887e6516?signin=true

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/66u11ae9x/promotie3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
misjavs schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:37:
Een uurtje geleden is Recepten Zoeker V2.0 in de store verschenen! :*) Dit is er allemaal nieuw:

+ Verbeterd ontwerp
+ Snel zoeken in populaire lijstjes
+ Meer recepten kunnen bekijken na zoekactie
+ Bij recept staan nu het aantal personen, bereidingstijd en de waardering
+ Laatst gezochte zoekwoorden
+ Snel naar laatst bekeken recept
+ Mogelijkheid om recept in browser te bekijken
+ Stappen tussen de bereidingsstappen
+ Foutmeldingen als er geen internetconnectie is of dat er fout is gespeld.
+ Aantal bugfixes

[afbeelding]
Schitterende app! Chapeau!
Wellicht een idee dat mensen zelf recepten kunnen toevoegen?
Soort van Epicurious idee?
Succes met de ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:22
Niels9001 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:33:
...
Ook maar eens geinstalleerd. Ik moet zeggen: echt een goed voorbeeld van een goede app. Nuttige informatie, performance is goed, vormgeving is goed. Top! _/-\o_

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
misjavs schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:37:
Een uurtje geleden is Recepten Zoeker V2.0 in de store verschenen! :*)

[afbeelding]
Erg leuke app, en ziet er ook nog eens goed uit!!! Is het een idee om een PageTransition (zie WP Toolkit) tussen het navigeren tussen de verschillende pagina's? Maakt het nog even wat meer af!

Trouwens, misschien is het wel gaaf om te beginnen met een Panoramaview (met AppBar met zoekknop erin), waar je al meteen alle populaire recepten van deze week ziet met afbeelding etc.. Beetje zoals de Store, waarbij je alvast alle populaire apps ziet met afbeeldingen. Maar dat vergt nogal wat werk lijkt me, was een ideetje :-)!

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.