Jaja, eindelijk is mijn app dan ook goedgekeurd:
Microwave Buddy
De ideale app om even wattages om te rekenen voor het opwarmen van voedsel/maaltijden.
Je kent het wel, je hebt een verpakking waarop staat hoe lang iets in de magnetron moet, maar je weet niet precies hoe lang omdat de wattage op de verpakking niet bij jou in te stellen is.
Tuurlijk, je kunt wat gokken, beetje nattevingerwerk en opwarmen, maar met Microwave Buddy moet het een eitje zijn om dat even door te rekenen.
Bij de eerste start krijg je de mogelijkheid om je instellingen toe te voegen en vervolgens kun je een tijd en wattage invoeren waarna je het resultaat te zien krijgt met het dichtsbijzijnde magnetron wattage. Voor het gemak heb ik ook wat standaardwaarden toegevoegd zodat je even kunt kijken hoe het werkt.
Naast het converteren kun je ook een timer instellen. Deze timer heeft overigens geen audio-notificatie als ie klaar is, maar geeft wel een popup. Ook het pauzeren ga ik later toevoegen. Naast een geconverteerde timer kun je ook een normale timer instellen.
Meer features komen later (al mag je heus wat ideeën insturen).
Screenshots:

Video:
Downloadlink:
http://www.windowsphone.c...18-40b1-adf7-0ed12fce149b
QR scannen:
Ik weet dat misjavs ook al een tijd geleden een timer had gemaakt, maar dat deed me denken aan iets anders, namelijk dat gedoe met wattages.
Overigens heb ik nog wel wat dingen te veranderen. Zo werkt de huidige timer met de datetime waardes om te berekenen hoe lang het moet duren, maar dat is natuurlijk niet zo handig voor het pauzeren. Verder wil ik nog een kleine database met veelgebruikte producten toevoegen zodat je daar snel kunt opzoeken hoe lang je ook alweer iets moest opwarmen of hoe lang je bepaalde dingen moet ontdooien als je het uit de vriezer hebt gehaald en snel wilt koken.
Het startup scherm is ook nog niet echt netjes. Het is een popup over de huidige pagina ipv een aparte pagina waar je eenmalig langskomt. Maar dat lukte me niet goed te maken, net als het toevoegen van meertaligheid. Ook het toevoegen van een notificatiegeluid vond ik erg omslachtig om toe te voegen. Nog even kijken of ik dat anders kan gaan doen. Ook moet ik nog wat aanpassen in de berekening zelf om de tijd die een product langer of korter staat en dus meer of minder kan afkoelen tijdens het opwarmen bij te stellen in de tijd. En nog een optie uitwerken waarmee je de tijden wat mooier kunt afronden zodat het makkelijker in te typen is.
Al met al niet slecht voor een eerste app dacht ik zo. Het duurde wel even voordat ik alles doorhad (ben geen echte programmeur namelijk). Had wel eerder al een test-app gemaakt waar ik mn portfolio/cv mee kan laten zien maar die heb ik niet publiekelijk beschikbaar gemaakt. Al heb ik voor de liefhebbers van het filmpje erboven
ook daar een filmpje van gemaakt.
Ik had een tijd terug al enkele tweakers benaderd om een WP Development topic te maken bij het Programmingforum. Ik denk dat ik daar vandaag maar eens aan ga beginnen. Lijkt me wel handig als we daar bepaalde dingen kunnen delen over hoe je het moet realiseren, handige tutorials of samples erbij, etc. More to come dus, maar graag hoor ik wat feedback over de zojuist opgeleverde app
En oja @ mods: kan er in de TS een overzicht van alle apps in het topic komen? Lijkt me wel leuk als daar een mooi lijstje staat met wat er zoal gemaakt is. Desnoods wil ik het wel bij gaan houden
[
Voor 5% gewijzigd door
Martinspire op 31-05-2013 13:13
]