Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens, dat zou een mooie toevoeging zijn!

ik had nog niet eens ontdekt dat je kon swipen op de radar beelden.. leuk! :)

1 klein puntje voor de brede live tile: als de windrichting uit 3 letters bestaat (WNW) valt deze net over de rand. (op een lumia 800).

(mogelijk had je dat zelf al gezien aangezien je de live tiles iets gaat aanpassen, ik ben benieuwd hoe het gaat worden!)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 12:50
Niels9001 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:46:
[...]

Op dit moment ben ik bezig met een update die de radarbeelden (veel) vloeiender laat lopen, ook het swipen op het radarbeeld om vooruit en achteruit in de tijd te gaan werkt nu veel beter.

Bedankt voor je feedback. In de eerst volgende update heb ik in ieder geval de live tiles aangepast: ook de voorkant geeft nu weer informatie, waardoor de tiles wat minder vol worden.

Ik loop hier nog tegen wat memory problemen aan. Zodra deze zijn opgelost push ik de update uit, en zal daarna denken over het vast pinnen van losse elementen uit de app!

In ieder geval bedankt voor je feedback. Heb ik veel aan :-)!

Groeten,
Niels
Kijk wel uit naar de nieuwe Live Tile. Dat de voorkant geen data toonde was mijn enige opmerking, buiten dat is het een prachtige app.

Ook vind ik de optie geen update berichten te krijgen 's nachts een goede toevoeging. Dit zouden alle apps moeten doen (vooral whatsapp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:05:
mee eens, dat zou een mooie toevoeging zijn!

1 klein puntje voor de brede live tile: als de windrichting uit 3 letters bestaat (WNW) valt deze net over de rand. (op een lumia 800).

(mogelijk had je dat zelf al gezien aangezien je de live tiles iets gaat aanpassen, ik ben benieuwd hoe het gaat worden!)
taurgis schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:26:
[...]

Kijk wel uit naar de nieuwe Live Tile. Dat de voorkant geen data toonde was mijn enige opmerking, buiten dat is het een prachtige app.

Ook vind ik de optie geen update berichten te krijgen 's nachts een goede toevoeging. Dit zouden alle apps moeten doen (vooral whatsapp).
Jullie suggesties zijn gehoord :-). Ik verwacht de update morgen in te dienen bij Microsoft, en als er dan niks geks gebeurt zou de update aan het einde van de week klaar moeten staan.

De voorkant van alle tiles (small, medium, wide) tonen nu het huidige weer. De achterkant geeft de weersvoorspellingen weer. Ook geeft de tile nu aan wanneer hij voor het laatst geupdate is.

Verder is er een contact e-mailadres toegevoegd voor vragen/suggesties/tips. (Veel mensen klagen in de Beoordelingen, wat logisch is. Nadeel alleen daarop is dat ik men daar niet kan helpen aangezien ze het nooit meer (zullen) lezen.

Tot slot is de radar flink verbeterd: beelden worden nu beter gecached waardoor de animatie vloeiend loopt zoals Buienradar, en werkt het swipen om terug- en vooruit te gaan veel beter. Graag zou ik ook een Europa radar toevoegen, helaas kom ik daar niet aan de .png's.

Als jullie nog suggesties/tips hebben hoor ik het graag :). En als jullie problemen zijn opgelost, wees niet bang om een goede beoordeling in de Marketplace te geven ;) . Geeft mij als developer weer wat motivatie!

Groeten,
Niels

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Yanze schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:00:
Wat ik in de app Weather View wel fijn vind (en wat jij misschien in Regenmeter mee zou kunnen nemen ;) ) is dat je bij het wekelijkse weeroverzicht op een dag kunt klikken en dat er dan ingezoomd wordt op die dag. Je krijgt dan per uur te zien wat voor weer het wordt door middel van zon/wolk/regen icoontjes en aantal graden.
Goede suggestie. Zal het zeker meenemen, probleem in vergelijking met de 'grote jongens' dat ik het moet doen met gratis weerdata. Deze zal kwalitatief minder goed zijn, uur overzichten krijg ik bijvoorbeeld niet terug :(. Ik wil Regenmeter kost wat kost gratis houden, om het platform te ondersteunen en te voorzien van een kwalitief goede applicatie! Vandaar dat ik het ook met gratis data moet doen.

Hopelijk snap je m'n probleem :-). In ieder geval bedankt voor de suggestie, en zal het zeker aan de wishlist toevoegen. Wie weet komt ik nog ergens een andere weer-data provider tegen!

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik ben begonnen aan een Windows 8 + Windows Phone 8 applicatie, genaamd Afterburner. Het is een auto OBDII tool, die via bluetooth naar een bluetooth ODBII sensor verbindt. Deze leest vervolgens dan alle data van de auto uit, timingen, temperaturen, snelheden alles wat beschikbaar is. De gebruiker ziet dit in een mooi 'dashboard' terug.

Ben zelf een javascript/php/c# .NET programmeur, daarnaast vormgever. Dus ben benieuwd hoe me dit af gaat om eens een native app te programmeren. I'll keep you posted on the progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:06
hey cool heb sinds vorige week ook een BT ODBII sensor binnen en al wat c# code liggen die het doet. Maar nog niet aan toe gekomen om daar een fatsoenlijke win8/wp8 app voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:00:
hey cool heb sinds vorige week ook een BT ODBII sensor binnen en al wat c# code liggen die het doet. Maar nog niet aan toe gekomen om daar een fatsoenlijke win8/wp8 app voor te maken.
Dat klinkt best goed, heb je zelf die C# code geschreven of heb je die ergens gevonden? Zou je die code toevallig inzichtelijk willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Zie onderstaande bericht!

[ Voor 85% gewijzigd door Niels9001 op 17-02-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Waarom niet in thema kleur, dat vind ik zelf persoonlijk veel mooier. Ik heb de live tile bewust niet op m'n startscherm omdat ik de kleur niet erg mooi vind.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Wietsee. schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:38:
Waarom niet in thema kleur, dat vind ik zelf persoonlijk veel mooier. Ik heb de live tile bewust niet op m'n startscherm omdat ik de kleur niet erg mooi vind.
Ik ben van plan om in versie 2.3 ondersteuning te bieden voor de accent kleur (standaard op Regenmeter-blauw, maar ook in eigen kleur in te stellen). Dit vergt voor nu wat meer werk, aangezien alle plaatjes opnieuw moet worden geexporteerd. Kon het nu nog niet meenemen aangezien de huidige update wat (kritische) UX bugs moet oplossen (radarbeelden).

UPDATE: Aangezien het update process van MS toch altijd weer lang duurt heb ik besloten om 2.2 tegen te houden en een nieuwe versie te submitten waarbij er ondersteuning wordt geboden voor tiles die zich houden aan de accent kleur :-). Behalve bij neerslag kleuren de tiles nog in 'Regenmeter-blauw', om zo de gebruiker nog beter te waarschuwen voor eventuele neerslag! Hopelijk gebruik je nu wel de tiles *O*.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Promo_V2.png

Zojuist ingezonden voor 7.x en 8.0, dus hij is aan het einde van de week dan eindelijk te verwachten!

Groeten,
Niels

[ Voor 30% gewijzigd door Niels9001 op 17-02-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Aangezien HLN.be het voorlopig vertikt een app aan te bieden had ik besloten gisterenavond te beginnen, geweldige valentijn :p, aan een eigen app.

Ben redelijk ver gekomen en is ook meteen gesubmit in de market voor WP8... WP7 zal volgende week volgen!

Het is wat speed programming, dus er kan hier en daar nog een klein bugje in zitten :-) Zal posten als het op de market zit.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/vzvjtj.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/66dkdc.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2zzuolz.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/35irgix.png

[ Voor 14% gewijzigd door taurgis op 15-02-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Is er eigenlijk een limiet aan het aantal keer dat je een app kunt submitten na een bug? De eerste keer was ik vergeten te testen met een wit thema, de 2de keer vonden ze een crash (die ik pas na wat proberen zelf ook kon reproduceren). Nu is ie dus voor de 3de keer aangeboden.

Mijn eerste app kwam trouwens in 1 keer door de certificatie.

Hoe testen jullie de apps? Gewoon wat proberen, of echt via een test-driven implementatie?

[ Voor 9% gewijzigd door zonoskar op 18-02-2013 12:47 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Ik draai 2 weekjes mijn app op mijn gewone GSM. Dit is niet echt "testen". Soms submit ik mijn app al na 2 dagen van testen en zet ik het op "manually publish". Als ik dan zonder problemen een week doorkom met de app, publish ik de versie.

Anders moet ik nog ééns 5 dagen wachten voor verificatie...

Ben het wel aan het overwegen om testers te zoeken aangezien WPtrakt best ingewikkeld begint te worden nu ik meer en meer opties zit toe te voegen...

[ Voor 20% gewijzigd door taurgis op 18-02-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
zonoskar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:46:
Is er eigenlijk een limiet aan het aantal keer dat je een app kunt submitten na een bug? De eerste keer was ik vergeten te testen met een wit thema, de 2de keer vonden ze een crash (die ik pas na wat proberen zelf ook kon reproduceren). Nu is ie dus voor de 3de keer aangeboden.

Hoe testen jullie de apps? Gewoon wat proberen, of echt via een test-driven implementatie?
Net als Zonoskar draai ik 'm ook lokaal op mijn Lumia 800. Als ik geen problemen tegen kom stuur ik 'm op. Ik heb geen WP8 device, dus test daar wat op de emulator (totaal niet verantwoord, maar aangezien het vrijwel dezelfde code is als de WP7 ga ik er vanuit dat alles werkt). Ik doe het voor mijn lol, dus ben niet van plan om meerdere devices te kopen.

Daarnaast duurt het update traject vrij lang vind ik. Graag wil je updates morgen als in de Store hebben staan om kritieke bugs op te lossen. Opvallend vind ik dat dit bij Windows 8 wel kan. Daar heb ik weleens een update binnen 6(!) uur in de Store hebben staan. Gemiddeld duurt het nu 24 uur.

Wat ik erg irritant vind is dat terwijl je de update opstuurt je deze niet kunt 'cancellen', en meteen een nieuwe versie kunt opsturen. Je moet eerst 5 dagen wachten tot dat hij goedgekeurd is, dan de nieuwe versie uploaden en dan WEER 5 dagen wachten.

Denk dat testen nooit kwaad kan :) !

groeten is aardig, maar hoeft niet op GoT

[ Voor 1% gewijzigd door PaT op 20-02-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
zonoskar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:46:

Je kan er ook van uit gaan dat je app goed getest wordt door het Windows Phone market team. Ben er recent achter gekomen dat ze effectief op alle knopjes duwen die ze tegenkomen.

Ik had een lijst van 20 items en 1 er van ging in error (had er zelf maar 6 getest aangezien ze allemaal hetzelfde doen), app moest hiervoor terug gesubmit worden. Ook zie ik voor WPtrakt dat ze af en toe comments toevoegen aan films (natuurlijk niet netjes voor de trakt.tv website mabon).

Hun testing is vrij uitgebreid wat natuurlijk vrij positief is. De testing gebeurd ook op de verschillende phones (5 lumia's, ...), dus ze doorlopen je app vele malen.

Dit is een job die ik zelf nooit zou willen doen, maar ben blij dat ze het doen :-)

[ Voor 9% gewijzigd door taurgis op 20-02-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
taurgis schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 07:57:
[...]
Dit is een job die ik zelf nooit zou willen doen, maar ben blij dat ze het doen :-)
Kan me niet voorstellen dat ze daarvoor mensen inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
fruitbakje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:23:
[...]

Kan me niet voorstellen dat ze daarvoor mensen inschakelen.
Weet niet of het mogelijk is om een app volledig automatisch te testen, zeker omdat alle apps anders zijn opgebouwd. Het kan natuurlijk, maar er word ook veel gebruik gemaakt wordt van custom controls die je moeilijker automatisch kan testen.

Meer voor de hand liggend is dat misschien iemand de app "mapt" en dan een automatisch proces start.

[ Voor 16% gewijzigd door taurgis op 20-02-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel83
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 15:31
Iemand hier eigenlijk ervaring met het porten van W7 apps naar W8 of andersom? Wat is handiger?
Niet dat ik direct een app wil maken voor beide platforms, maar toch iets om mee in het achterhoofd te nemen :)

Ik wil nu me er onderhand toch ook een beetje in gaan verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
De WP8 SDK is eigenlijk slechts een uitbreiding van de WP7 SDK. Het porten van een WP7 app naar WP8 is vaak een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Alleen XNA is niet aanwezig voor WP8 terwijl de WP7 XNA apps er wel op draaien. Er zijn echter initiatieven die de XNA functionaliteit bieden voor WP8 in de form van een library.

Overigens kreeg ik laatst twee reviews op mijn App,

1 die zei dat hij een bug had gevonden waarbij een score van 1500 gehaald kan worden als je niets doet(3 van de 5 sterren, ik kan het echter niet reproduceren) en 1 die zei dat hij er nix van snapte... 1 van de 5 sterren.

http://www.windowsphone.c...aa-4662-aced-be11842f0537

Helaas vanwege studie/werk nog geen tijd gehad om een echte app( af) te maken. Maar hoop hier vanaf eind deze week weer tijd voor vrij te kunnen maken.

[ Voor 58% gewijzigd door CR35 op 20-02-2013 16:06 ]

• taurgis
De laatste versie van WPtrakt is nu uit:

http://www.windowsphone.c...c3-487b-9e78-56bfb8e83d5f

Redelijk wat visuele updates om de "first impression" van de app te verbeteren. Zelfde screen als wat posts terug :p

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BDm_MhnCQAAXArv.jpg:large

[ Voor 6% gewijzigd door taurgis op 21-02-2013 08:10 ]

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wat kun je trouwens met de crash count op je dev dashboard? Ik zie dat mijn app 1 keer is gecrashed bij iemand, maar geen idee of ik nog kan achterhalen wat er gebeurd is.

/edit: Bedankt @taurgis, ik had het zelf ook al gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door zonoskar op 21-02-2013 12:31 ]

• taurgis
zonoskar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:06:
Wat kun je trouwens met de crash count op je dev dashboard? Ik zie dat mijn app 1 keer is gecrashed bij iemand, maar geen idee of ik nog kan achterhalen wat er gebeurd is.
Druk op view details, en op de volgende pagina staat een knop "export stack traces"

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik ben zelf niet bedreven in het maken van apps voor Windows Phone, maar wat ik echt mis is een batterij app, zoals deze er wel is voor WP8. Ik moet nu steeds naar m'n settings scherm om te zien hoe vol de batterij is. Dus bij deze een tip! :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

In WP7.5 is er geen mogelijkheid voor app schrijvers om de accustatus uit te lezen, dus een batterij app zoals in WP8 is niet mogelijk. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Regenmeter v2.2 is (eindelijk) te downloaden! :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2097414/Promo_V2.png

Deze update bevat verbeteringen in de radar (betere animatie, swipen door de tijd werkt beter) en daarnaast de nieuwe live tiles!

Ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties/suggesties :-)!

Download:
http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Met vriendelijke groet,
Niels

[ Voor 14% gewijzigd door Niels9001 op 22-02-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:52
Slightly ontopic ... Ik heb vorige maand al een telefoontje van een medewerker van MS gehad, en nu vandaag weer. Met de vraag of ik nog nieuwe apps op mijn planning had staan (ben aan het verbouwen, dus dat is niet voor direct). Hebben er hier nog developers zulke telefoontjes gehad?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
spoonman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:06:
Slightly ontopic ... Ik heb vorige maand al een telefoontje van een medewerker van MS gehad, en nu vandaag weer. Met de vraag of ik nog nieuwe apps op mijn planning had staan (ben aan het verbouwen, dus dat is niet voor direct). Hebben er hier nog developers zulke telefoontjes gehad?
Ik krijg gisteren een telefoontje uit Redmond over iets soortgelijks. Of ik nog verdere ondersteuning en/of vragen had over het ontwikkelplatform.

Met vriendelijke groet,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Deze update bevat verbeteringen in de radar (betere animatie, swipen door de tijd werkt beter) en daarnaast de nieuwe live tiles!
Ik ben niet meer in staat om de grootste tilesize te kiezen?

Verder nog effe mijn complimenten, heeft bij mij een tijdje geleden weather view vervangen en is zeker en vast de betere keuze ;)

[ Voor 24% gewijzigd door spoonman op 22-02-2013 12:26 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Jullie hebben deze toch wel gezien: http://www.wp7.nl/29434/b...okia-lumia-windows-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
spoonman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Ik ben niet meer in staat om de grootste tilesize te kiezen?

Verde nog effe de complimenten, heeft bij mij een tijdje geleden weather view vervangen en is zeker en vast de beter keuze ;)
Op welke OS versie zit je?
8.0 => Moet gewoon standaard aanwezig zijn.
7.5 => Grote tiles worden niet ondersteund. Update snel naar 7.8!
7.8 => In Regenmeter, ga naar Instellingen en uncheck de Tile checker, en check de Tile checker dan weer. Je zou nu de grote tile met het Regenmeter icoon moeten kunnen selecteren. Als je even wacht (tot dat de Background Agent weer langs komt) wordt de tile geupdate met de weersverwachting. Dit zou een uurtje kunnen duren.

Met vriendelijke groet,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
7.8 => In Regenmeter, ga naar Instellingen en uncheck de Tile checker, en check de Tile checker dan weer. Je zou nu de grote tile met het Regenmeter icoon moeten kunnen selecteren.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
3 apps, of zelfs 5 voor een 920?

Ze zouden beter de nadruk leggen op kwaliteit ipv kwanteit ... er zit al genoeg troep in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
spoonman schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:32:
[...]

3 apps, of zelfs 5 voor een 920?

Ze zouden beter de nadruk leggen op kwaliteit ipv kwanteit ... er zit al genoeg troep in de store.
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Lijkt me enkel voor NL en niet voor BE. + zoals eerder gezegd ga je enkel crap apps krijgen en exacte kopieën van een vorige app.

Ik zou dit kunnen doen met bv. de HLN.be app die ik heb gemaakt, ik heb hier de volledige datalaag afgesloten.
Dus op zich zou ik in 1 class wat functies moeten aanpassen voor deze op andere sites te laten werken. Op een avondje kan ik op zich zo 3 kranten doen.

Maar als ik kwaliteit wil, zou ik hier gewoon 1 app van maken die alle kranten doet.... en via opties de kranten kiezen. Als gevolg heb ik dan maar 1 app in plaats van 5 ofzo... maar dan is het een kwaliteits app tegenover 5 quickies....

[ Voor 7% gewijzigd door taurgis op 22-02-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Het is alleen een beetje lastig om objectief te beoordelen wat een kwaliteitsapp is. Ik vermoed dat MS daarom voor een aantal is gegaan. Bovendien kunnen simpele apps ook populair worden.

Misschien zou MS ook een "bijzondere categorie" inzending mogelijk moeten maken, waarbij je met een enkele mooie, bijzondere app toch kans maakt op een phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Heb in het verleden weleens apps gemaakt voor android (voor mijn werk) maar zou nu aan WP-apps willen beginnen. Jammer genoeg moet je direct 99 dollar betalen... Graag zou ik eerst proberen en pas die jaarlijkse kosten betalen als ik ook daadwerkelijk ga publiceren of iets ga maken. Zijn hier oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
robg1984 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:25:
Heb in het verleden weleens apps gemaakt voor android (voor mijn werk) maar zou nu aan WP-apps willen beginnen. Jammer genoeg moet je direct 99 dollar betalen... Graag zou ik eerst proberen en pas die jaarlijkse kosten betalen als ik ook daadwerkelijk ga publiceren of iets ga maken. Zijn hier oplossingen voor?
Je kan gratis developen, zolang je enkel de ingebouwde virtual machine gebruikt. Enkel voor te deployen op je eigen toestel moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
+1

De bij de SDK emulator is zodanig goed, dat je prima kunt ontwikkelen zonder op een echt toestel te deployen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Ok, dat had ik niet begrepen, overigens zie ik wel dat je Windows 8 Pro moet hebben om de emulator te kunnen runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
robg1984 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:16:
Ok, dat had ik niet begrepen, overigens zie ik wel dat je Windows 8 Pro moet hebben om de emulator te kunnen runnen.
Klopt, dit is omdat pas vanaf de Pro het virtualisatie systeem er bij zit. Je kan nog wel WP7 draaien zonder W8 pro denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Je CPU moet trouwens ook speciale virtualisatie (Hyper-V) hardware hebben, niet elke CPU heeft dat. Mijn oude Q6600 heeft het in ieder geval niet. Een Core i3 heeft het volgens mij ook niet en sommige Core i5's ook niet.

Check even je eigen CPU: http://www.edtittel.com/w...ows-8-hyper-v-gotcha.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Niels9001 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:16:
Regenmeter v2.2 is (eindelijk) te downloaden! :)
Hij is mooi, ik heb hem ook op W8.
Ik heb hem net voor het eerst op m'n WP7.8 toestel gezet, en ik krijg als eerste een instellingenscherm voor m'n neus voor de manier van locatiebepaling en alerts enzo. Daaronder staat twee keer 'volgende' (dus 2 pijltjes naar recht), die (denk ik) allebei hetzelfde doen. Minor iets natuurlijk, maar dat je het even weet ;).
Als ik later naar het instellingen menu ga zijn er overigens geen pijltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
fruitbakje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Hij is mooi, ik heb hem ook op W8.
Ik heb hem net voor het eerst op m'n WP7.8 toestel gezet, en ik krijg als eerste een instellingenscherm voor m'n neus voor de manier van locatiebepaling en alerts enzo. Daaronder staat twee keer 'volgende' (dus 2 pijltjes naar recht), die (denk ik) allebei hetzelfde doen. Minor iets natuurlijk, maar dat je het even weet ;).
Als ik later naar het instellingen menu ga zijn er overigens geen pijltjes.
Thanks, ben ik niet tegengekomen tijdens het debuggen maar ga ik verhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
/\/\|) schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:11:
+1

De bij de SDK emulator is zodanig goed, dat je prima kunt ontwikkelen zonder op een echt toestel te deployen.
Het enige wat er moeilijk mee te testen valt is performance op de WP 7 apparatuur. Die zijn een pak trager dan de virtuele omgeving. Hierdoor kan het zijn dat je app perfect snel reageerd op de PC.... maar onmogelijk traag is op de low end telefoons.

Hier heb ik zelf een paar fouten mee gemaakt die ik nu aan het rechtzetten ben, dit omdat ik bij WPtrakt met veel images werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 22:55
Gebruik de Regenmeter al een tijd. Top app!
Wat ik jammer vind is dat de achtergrond kleur van de tegel zich nu aanpast aan de thema kleur. Ik weet dat hier om gevraagd is, maar ik had gehoopt op een keuze uit thema kleur of de huisstijl van Regenmeter, het blauw dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
De twee apps die ik heb gemaakt worden toch goed ontvangen. De HLN app heeft na de eerste week 190 actieve installaties.

Denk dat de volgende app die ik ga schrijven zal zijn voor de openingsuren van Belgische winkels. Kent er iemand een goeie site die een API aanbiedt voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
taurgis schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:57:
De twee apps die ik heb gemaakt worden toch goed ontvangen. De HLN app heeft na de eerste week 100 actieve installaties.

Denk dat de volgende app die ik ga schrijven zal zijn voor de openingsuren van Belgische winkels. Kent er iemand een goeie site die een API aanbiedt voor dit?
Geen idee, ben hier ook wel geinteresseerd in voor de NL markt. En dan vooral de koopzondagen, maar dat is op dit moment een puinhoop dus ik verwacht geen API. Laat me weten als je wat gevonden hebt,

Groeten,
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
HLN update is niet doorgekomen. Rihanna stond gisteren met haar bloot gat in het nieuws met haar nieuwe botten, en nu is de app gefaalt wegens "naakt"....

Hoe moet ik dat in godsnaam opvangen in een "nieuws" app. Heb de app voorlopig nog een keer gesubmit. Hopelijk testen ze net wanneer er geen nieuws is over een celeb nip-slip ofzo :p

[ Voor 22% gewijzigd door taurgis op 07-03-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Nu is het wel door de validatie geraakt. Best wel grappig :p Dus ik moet mijn update gewoon goed timen om hem door validatie te krijgen.

Voorlopig nog geen site gevonden met openingsuren die iets of wat api heeft :-(

[ Voor 23% gewijzigd door taurgis op 11-03-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Laatst online: 12-09 12:54
Verkeerde topic... :+

[ Voor 92% gewijzigd door wimvanp1 op 07-04-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ben op dit moment druk bezig om een WebDAV client te maken zodat ik bij de bestanden op mijn NASje kan. Er stonden er al wat in de market maar met beide heb ik helaas het probleem dat ze regelmatig crashen op WP8. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Dev environment, er valt zeer goed te testen met de emulator! :)

Alvast wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XHRKnPyIuo4nuvMPM1JbiTYZ/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uL77tf5PZ7n2TqL04qdkDlgF/thumb.jpg

En inmiddels in de store :)

[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 11-05-2013 11:34 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

MIjn 3de app is ook goedgekeurd. En die gaat eigenlijk boven verwachting goed voor zo'n simple app.

Wanneer met Pensioen

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4e78b4bb-4cb2-44fb-aa29-64b2cdb167c5?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Mooi voorbeeld van een volstrekt nutteloze app.
Misschien iets tactvoller?

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 12-05-2013 09:42 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ship Battle was al beschikbaar voor Android, nu ook al eventjes voor Windows Phone.

Ship Battle for Windows Phone 7.1 / 8.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 20:39
GerCor schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:41:
Mooi voorbeeld van een volstrekt nutteloze app.
Dat bepalen de gebruikers zelf wel, hou alsjeblieft opmerkingen voor je. Iedereen staat vrij om te ontwikkelen wat hij of zij wil. Snotneus.
Niet zo reageren, komt de sfeer niet ten goede, maak des noods een topic report aan.
zonoskar schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:28:
MIjn 3de app is ook goedgekeurd. En die gaat eigenlijk boven verwachting goed voor zo'n simple app.

Wanneer met Pensioen

[afbeelding]
Geinig appje ;)

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 12-05-2013 09:43 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
En de eerste update voor Mag Ik Vlaggen is te vinden in de app-store. (link). Voor de volgende update ben ik van plan de kalender-feature in te bouwen en iets meer info voor elke vlagdag toe te voegen (fotootje, tekst).

Voor de kalender feature kreeg ik de suggestie om 2 afspraken in de agenda te zetten, een voor het hijsen en een voor het neerhalen van de vlag. Heeft iemand daar nog een mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
ekoopman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:44:
En de eerste update voor Mag Ik Vlaggen is te vinden in de app-store. (link). Voor de volgende update ben ik van plan de kalender-feature in te bouwen en iets meer info voor elke vlagdag toe te voegen (fotootje, tekst).

Voor de kalender feature kreeg ik de suggestie om 2 afspraken in de agenda te zetten, een voor het hijsen en een voor het neerhalen van de vlag. Heeft iemand daar nog een mening over?
Mooie eerste update. :)
Kalender feature heb ik persoonlijk geen interesse in, dus daar heb ik ook geen mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Vandaag is onze eerste app gelanceerd in de Store.

bbqmeter is een app die checkt of het vandaag bbq weer zal zijn en geeft ook een voorspelling van het weer de komende dagen. Als je liever niet wilt dat de app je locatie gebruikt kan je bij het settings scherm zelf een locatie opgeven.
Het is onze eerste app en we horen graag feedback van de gebruikers.
Ik heb zojuist de site live gezet (er moet nog wel e.e.a. aan gebeuren) en de FB en Twitter page's staan ook live. Ik nodig jullie graag uit om de app te proberen en wellicht hebben jullie nuttige feedback en ik wil jullie ook vragen, om de app te liken/volgen. Voel je zeker niet verplicht maar het zou ons zeker helpen :)!

De app is te downloaden via : http://www.windowsphone.c...2f-4ed8-b2f2-a82bbf7bff02

Afbeeldingslocatie: https://chart.googleapis.com/chart?chs=250x250&cht=qr&chl=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Fbbqmeter%2Fa718d9be-5b2f-4ed8-b2f2-a82bbf7bff02&choe=UTF-8

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 21-05-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:13:
Vandaag is onze eerste app gelanceerd in de Store.

bbqmeter is een app die checkt of het vandaag bbq weer zal zijn en geeft ook een voorspelling van het weer de komende dagen. Als je liever niet wilt dat de app je locatie gebruikt kan je bij het settings scherm zelf een locatie opgeven.
Het is onze eerste app en we horen graag feedback van de gebruikers.
[...]
Zeker een nuttige app ;)

Hier mijn eerste feedback:
- Niet duidelijk of de app aan het updaten is. Er staat wel "determining location" en "retreiving weather data", maar lijkt meer dat hij vast loopt. Neem een kijkje in Regenmeter, deze laat die 5 blokjes zien boven in het scherm waneer hij updated.
- Settings zou in een ander menu kunnen, niet d.m.v. sliden maar als menu item onder de application bar, voor about geldt hetzelfde.
- Een refresh knop in de application bar.
- Forecast zou je wel in een andere tab kunnen zetten.
- Informatie toevoegen over het eerstvolgende BBQ moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb sinds kort mijn eerste app in de store staan. Hij heet Timer in Minutes.

http://www.windowsphone.c...2a-4a19-b7d6-71c2de0c6244

Afbeeldingslocatie: http://qrfree.kaywa.com/?l=1&s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-gb%2Fstore%2Fapp%2Ftimer-in-minutes%2F627aa344-9f2a-4a19-b7d6-71c2de0c6244

Met de app kan je zeer snel een timertje zetten voor bijvoorbeeld spaghetti of eitjes koken. Toegevoegde waarde is de snelheid waarmee je er eentje kan starten. Ik ben vooral benieuwd hoe deze op WP8 werkt, ik werk zelf met een Omnia 7 en daarop is de app loeisnel.

Eigenlijk was deze app om te kijken hoe je een app maakt. In de toekomst ben ik van plan nog een aantal mooie pareltjes te gaan maken. De volgende zit nu in de certificatie: Recepten Zoeker. Deze doorzoekt de database van Albert Heijn. Over vijf dagen moet die online zijn!

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 21-05-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
misjavs schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:47:

Met de app kan je zeer snel een timertje zetten voor bijvoorbeeld spaghetti of eitjes koken. Toegevoegde waarde is de snelheid waarmee je er eentje kan starten. Ik ben vooral benieuwd hoe deze op WP8 werkt, ik werk zelf met een Omnia 7 en daarop is de app loeisnel.

Eigenlijk was deze app om te kijken hoe je een app maakt. In de toekomst ben ik van plan nog een aantal mooie pareltjes te gaan maken. De volgende zit nu in de certificatie: Recepten Zoeker. Deze doorzoekt de database van Albert Heijn. Over vijf dagen moet die online zijn!
Hij is inderdaad supersnel op mijn Lumia 800 met WP 7.8! Maar ... ik eet alleen maar zachtgekooktje eitjes en die moet je 3,5 minuut koken en dat snapt jouw app niet ;)

AH Recepten lijkt me ook super handig, ik kijk er naar uit :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:11
misjavs schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:47:

Moet hem nog installeren, maar heb een vraag en wellicht is de app nog aan te vullen of passen. Waar ik behoefte aan heb is een app die ik repeterend kan instellen op bv 3 minuten, dat dan een geluidsignaal klinkt als einde van die 3 minuten, dat dan automatisch 1 minuurt wordt doorgeteld. En dat dan een signaal start klinkt en weer die 3 minuten gaat lopen etc. dit repeterend bv voor een interval training.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
rambocus schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Moet hem nog installeren, maar heb een vraag en wellicht is de app nog aan te vullen of passen. Waar ik behoefte aan heb is een app die ik repeterend kan instellen op bv 3 minuten, dat dan een geluidsignaal klinkt als einde van die 3 minuten, dat dan automatisch 1 minuurt wordt doorgeteld. En dat dan een signaal start klinkt en weer die 3 minuten gaat lopen etc. dit repeterend bv voor een interval training.
Bestaan daar niet al kneiter veel apps van? Als ik zoek op Interval timer dan krijg ik er een hele hoop ;) Maar misschien zijn die niet zo goed? Kan je daarom vertellen wat je het liefst wilt, dan kan ik dat wel voor je maken :9

Ik ben eigenlijk vooral van plan om een heleboel Nederlandse apps te maken; daar zijn er nog veels te weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Laatst online: 12-09 17:11
misjavs schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:43:
[...]

Bestaan daar niet al kneiter veel apps van? Als ik zoek op Interval timer dan krijg ik er een hele hoop ;) Maar misschien zijn die niet zo goed? Kan je daarom vertellen wat je het liefst wilt, dan kan ik dat wel voor je maken :9

Ik ben eigenlijk vooral van plan om een heleboel Nederlandse apps te maken; daar zijn er nog veels te weinig van.
bedankt, je hebt helemaal gelijk. Ik heb gewoon steeds gezocht met de verkeerde termen.Ga er wel eens een paar uit proberen indien ik nog zaken "tekort" kom meld ik mij weer hier.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Yanze schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:25:
[...]

Hij is inderdaad supersnel op mijn Lumia 800 met WP 7.8! Maar ... ik eet alleen maar zachtgekooktje eitjes en die moet je 3,5 minuut koken en dat snapt jouw app niet ;)

AH Recepten lijkt me ook super handig, ik kijk er naar uit :)
Ben niet de maker van de app (obviously, dat is misjavs :P) maar ik zou wel waarderen als je even een review achterlaten als je de app handig vind. Te vaak zie ik app zonder reviews (zoals deze), terwijl reviews superhandig kunnen zijn om van te voren een app op waarde te kunnen schatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefal schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Ben niet de maker van de app (obviously, dat is misjavs :P) maar ik zou wel waarderen als je even een review achterlaten als je de app handig vind. Te vaak zie ik app zonder reviews (zoals deze), terwijl reviews superhandig kunnen zijn om van te voren een app op waarde te kunnen schatten :)
Ik heb in mijn app, Ship Battle, een rate-app reminder ingebouwd. Hierdoor krijg ik veel meer reviews. Ik was bang dat mensen het te irritant zouden vinden met negatieve reviews tot gevolg, maar het valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:08:
[...]

Ik heb in mijn app, Ship Battle, een rate-app reminder ingebouwd. Hierdoor krijg ik veel meer reviews. Ik was bang dat mensen het te irritant zouden vinden met negatieve reviews tot gevolg, maar het valt reuze mee.
Dat ga ik er zeker inbouwen, alleen leek het me handiger om de apps eerst tot een volwaardig niveau te maken en vervolgens pas zo'n functie erin bouwen ;) Overigens kan je als je op 'About' drukt wel een link vinden naar de Review rating.

Over vijf dagen komt ook de VI Nieuws app; heb ik gisteravond gemaakt. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:08:
[...]

Hoe heb je die ingesteld als ik mag vragen? Na een x aantal launches of na een x aantal dagen? :)

Helaas is dan toch gisteren bij iemand mijn app, WebDAV File gecrash. Ik had er van Telerik een Diagnostisch dingetje in gezet waardoor iemand er voor kan kiezen om mij het error rapport te e-mailen incl. stack trace. Nu krijg ik helaas alleen niet het probleem gereproduceerd en ik zie verder ook geen reden waarom de fout voorkomt. Nu wilde ik eigenlijk contact opnemen met de persoon die de stack trace heeft verstuurd alleen ben ik daar een beetje huiverig voor (wie weet stelt hij/zij het wel helemaal niet op prijs.) Hoe staan jullie daar tegenover?

[ Voor 39% gewijzigd door BastiaanN op 17-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
BastiaanN schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:25:
[...]

Hoe heb je die ingesteld als ik mag vragen? Na een x aantal launches of na een x aantal dagen? :)

Helaas is dan toch gisteren bij iemand mijn app, WebDAV File gecrash. Ik had er van Telerik een Diagnostisch dingetje in gezet waardoor iemand er voor kan kiezen om mij het error rapport te e-mailen incl. stack trace. Nu krijg ik helaas alleen niet het probleem gereproduceerd en ik zie verder ook geen reden waarom de fout voorkomt. Nu wilde ik eigenlijk contact opnemen met de persoon die de stack trace heeft verstuurd alleen ben ik daar een beetje huiverig voor (wie weet stelt hij/zij het wel helemaal niet op prijs.) Hoe staan jullie daar tegenover?
Waarom zou je niet 1 mailtje mogen sturen? Ik zou dat niet erg vinden hoor! Ik stuur zelf ook wel eens een mailtje naar de devver en in alle gevallen krijg je gewoon een normaal antwoord terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
Hij wilt het andersom doen he, van devver naar user. weet je dan ook bij welke user het fout is gegaan en kan je die dan mailen? Dat zou betekenen dat iedere devver mijn emailadres heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
thefal schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:47:
Hij wilt het andersom doen he, van devver naar user. weet je dan ook bij welke user het fout is gegaan en kan je die dan mailen? Dat zou betekenen dat iedere devver mijn emailadres heeft!
Normaliter heeft een ontwikkelaar je e-mail adres niet. De crash reporter die ik gebruik is gemaakt door Telerik en zodra een user aangeeft dat hij of zij wel een crash report wil versturen wordt de e-mail client geopent met de stacktrace in het berichtenveld en mijn e-mail adres in het aanvak. Vervolgens moet je zelf nog op verzenden klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:25:
[...]

na 15 launches.
Ik gebruik die uit de RadControls. Let op dat je daarin wel enabled dat men een vinkje kan zetten "stoor me niet weer". Anders komt hij elke 15 keer terug, zelfs als men een rating geeft....

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Zoals al verteld is hier dan eindelijk Recepten Zoeker! :9~

Ik heb deze app gemaakt om eindelijk eens simpel een recept te kunnen opzoeken tijdens het winkelen. Deze versie is nog in Beta, wat betekent dat er af en toe een kleine bug in kan zitten. Maar ik wilde deze jullie niet onthouden! ;)

Overigens is de volgende versie alweer een tijdje in de maak, met daarbij meer functionaliteit. Zijn er nog dingen die jullie graag in de volgende versie willen zien?

http://www.windowsphone.c...c4-4a11-8c64-beb0887e6516

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/ywov7qt2l/image.jpgAfbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/6vatu1nsd/image.jpgAfbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/561qlz831/image.jpg

Afbeeldingslocatie: http://qrfree.kaywa.com/?l=1&s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-gb%2Fstore%2Fapp%2Frecepten-zoeker%2Fa2f56d2b-86c4-4a11-8c64-beb0887e6516

[ Voor 78% gewijzigd door PaT op 21-05-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
misjavs schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:56:
Zoals al verteld is hier dan eindelijk Recepten Zoeker! :9~

Ik heb deze app gemaakt om eindelijk eens simpel een recept te kunnen opzoeken tijdens het winkelen. Deze versie is nog in Beta, wat betekent dat er af en toe een kleine bug in kan zitten. Maar ik wilde deze jullie niet onthouden! ;)

Overigens is de volgende versie alweer een tijdje in de maak, met daarbij meer functionaliteit. Zijn er nog dingen die jullie graag in de volgende versie willen zien?

http://www.windowsphone.c...c4-4a11-8c64-beb0887e6516

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
Leuke app, eens kijken of ik hem kan gebruiken.

Wat me wel opvalt is dat je niet alle Modern-UI elementen terug laat komen. De titel van het recept kun je bijvoorbeeld wel wat groter maken.
De uitlijning van de zoektekst en de naam van het gerecht bij de zoekresultaten zou ik ook gewoon links uitlijnen. Mogelijk ook een zoek-knop bij die pagina toevoegen.

In de tekst zie ik verder nog wat � icoontjes aan wat doet vermoeden dat er een encoding probleem is (mogelijk van iso naar utf gedaan?)

Ook snap ik niet waarom je de bovenkant wit hebt gelaten, dan een groen blok en daaronder weer wit. Maak dan de hele bovenkant groen. Bovendien is bij de zoekpagina als ik het tekstvak activeer de groene achtergrond ineens wat hoger waardoor de uitlijning op de pagina niet mooi werkt. Net als dat de groene knoppen op die pagian iets te hoog zijn (of maak ze aan de onderkant wat langer).

Tijdens het zoeken zie je de puntjes in het midden verschijnen. Dat kan op zich wel maar ze verdwijnen onder de afbeelding. Bovendien is het niet direct duidelijk dat ie aan het zoeken is als je al resultaten hebt. Misschien onder/boven de tekstbox plaatsen.

De menubalk is aan de onderkant bij de receptpagina te hoog. Je hebt daar geen iconen in staan maar toch is er wel de ruimte voor. Even wat omlaag zetten dus.

Als laatste zou ik bij de "over deze app"-pagina ook even je email-adres clickable maken of een knop van toevoegen. Is namelijk wat gebruiksvriendelijker.

Ik weet niet wat je er verder nog aan toe gaat voegen. Ook weet ik niet wat je precies met de data kunt doen. Stappen weergeven in cijfers bij de instructies kan mogelijk wel handig zijn, alsmede misschien een begrippenlijst. Of je ingredienten nog wat opdelen in de grote ingrediënten (vlees, groente) met de kleine dingen (saus, kruiden, olie). Of een variatie-tip erbij. Of nog een paar zoek-filters (soort gerecht, regio, bereidingstijd, ingrediënten die iemand met diabetes of lactose niet mag hebben, prijs, etc) en misschien een overzichtspagina waar je wat gerechten neerzet die je niet zo op hoeft te zoeken om wat inspiratie op te doen of waar je elke week nieuwe gerechten in zet voor de afwisseling. En misschien is het nog leuk om daarbij ook categoriën te maken met "student", "meat lover", "veganist", etc. :) En natuurlijk zouden enkele kook-plaatjes het geheel wat aantrekkelijker maken dan alleen witte of groene vlakken.

In ieder geval een goed begin en hoop dat je wat aan deze feedback hebt ;)
Mocht ik wat negatief klinken, dan is dat niet mijn bedoeling. Ik vind het prachtig dat er steeds meer mooie en handige Nederlandse apps bij komen en zie dit ook wel uitgroeien tot een must-have ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:01:
[...]

Leuke app, eens kijken of ik hem kan gebruiken.

Wat me wel opvalt is dat je niet alle Modern-UI elementen terug laat komen. De titel van het recept kun je bijvoorbeeld wel wat groter maken.
De uitlijning van de zoektekst en de naam van het gerecht bij de zoekresultaten zou ik ook gewoon links uitlijnen. Mogelijk ook een zoek-knop bij die pagina toevoegen.
Eerlijk gezegd vind ik het onzin dat alle apps 'Modern-UI' moeten zijn. Wat betekent dat eigenlijk? Dat alle apps er hetzelfde uit moeten zien? Dat lijkt me niet.Volgens mij betekent Modern-UI namelijk dat je bijvoorbeeld geen iconen uit het echte leven pakt en die in je app gebruikt. En dat er geen gradients worden gebruikt. En natuurlijk dat het gewoon goed ontworpen is.

Ik ben het wel met je eens dat het ontwerp nog niet mooi genoeg is. Maar goed, ik heb dit in twee avonden in elkaar geknutseld dus er is nog niet veel denkwerk aan te pas gekomen :) Ik ga hier dus zeker nog even goed over nadenken en neem je punten dus ook zeker mee!!
In de tekst zie ik verder nog wat � icoontjes aan wat doet vermoeden dat er een encoding probleem is (mogelijk van iso naar utf gedaan?)
Ik weet dat dit probleem er is en is vrij eenvoudig om te lossen. Ik vond het echter niet erg genoeg om de app nu al te publishen.
Ook snap ik niet waarom je de bovenkant wit hebt gelaten, dan een groen blok en daaronder weer wit. Maak dan de hele bovenkant groen. Bovendien is bij de zoekpagina als ik het tekstvak activeer de groene achtergrond ineens wat hoger waardoor de uitlijning op de pagina niet mooi werkt. Net als dat de groene knoppen op die pagian iets te hoog zijn (of maak ze aan de onderkant wat langer).
Dit is inderdaad al aangepast. En dat het groene vlak naar onderschiet ook, dat werd veroorzaakt doordat de appbar geminimaliseerd was. Daarom had ik dat bij de receptenpagina maar groot gelaten ;)
Tijdens het zoeken zie je de puntjes in het midden verschijnen. Dat kan op zich wel maar ze verdwijnen onder de afbeelding. Bovendien is het niet direct duidelijk dat ie aan het zoeken is als je al resultaten hebt. Misschien onder/boven de tekstbox plaatsen.
Dat de puntjes nog doorgaan klopt niet. Als het goed is verdwijnt deze (althans, bij mij). Zou je dit straks nog eens kunnen testen? Overigens is deze in de volgende versie idd naar boven verhuist.
De menubalk is aan de onderkant bij de receptpagina te hoog. Je hebt daar geen iconen in staan maar toch is er wel de ruimte voor. Even wat omlaag zetten dus.

Als laatste zou ik bij de "over deze app"-pagina ook even je email-adres clickable maken of een knop van toevoegen. Is namelijk wat gebruiksvriendelijker.
De menubalk was zo hoog omdat er anders layout-problemen zouden optreden. Ik heb nu overigens alles in Grids geplaatst dus is al veel beter. Daarnaast komen hier straks natuurlijk die functies in waar ik het al over had.

Ik zal idd even een emailknop maken!
Ik weet niet wat je er verder nog aan toe gaat voegen. Ook weet ik niet wat je precies met de data kunt doen. Stappen weergeven in cijfers bij de instructies kan mogelijk wel handig zijn, alsmede misschien een begrippenlijst. Of je ingredienten nog wat opdelen in de grote ingrediënten (vlees, groente) met de kleine dingen (saus, kruiden, olie). Of een variatie-tip erbij. Of nog een paar zoek-filters (soort gerecht, regio, bereidingstijd, ingrediënten die iemand met diabetes of lactose niet mag hebben, prijs, etc) en misschien een overzichtspagina waar je wat gerechten neerzet die je niet zo op hoeft te zoeken om wat inspiratie op te doen of waar je elke week nieuwe gerechten in zet voor de afwisseling. En misschien is het nog leuk om daarbij ook categoriën te maken met "student", "meat lover", "veganist", etc. :) En natuurlijk zouden enkele kook-plaatjes het geheel wat aantrekkelijker maken dan alleen witte of groene vlakken.
Goede punten, ik zal er een aantal uithalen!!

Over het laatste puntje: het klopt niet dat er geen kook-plaatjes zijn. Dit kan te maken hebben met een slechte 3G verbinding of met een slechte AH site. Maar dit hoort niet! Er horen plaatjes in die vlakjes :)
In ieder geval een goed begin en hoop dat je wat aan deze feedback hebt ;)
Mocht ik wat negatief klinken, dan is dat niet mijn bedoeling. Ik vind het prachtig dat er steeds meer mooie en handige Nederlandse apps bij komen en zie dit ook wel uitgroeien tot een must-have ;)
Haha negatief is niet het goede woord, je helpt me om die app beter te krijgen, ik zou je dus moeten bedanken! Dus bij deze bedankt! :D

Ik hoop idd dat deze snel tot volwaardig niveau komt. Het belangrijkste vind ik dat de app zich straks gaat gedragen alsof de app continue aanstaat, een soort multitasking dus. Ik heb zo'n bloedhekel aan apps die weer helemaal opnieuw opstarten, net als OV9292. Heb je net je reis uitgezocht, druk je per ongeluk opnieuw op de app ipv met multitasking. Reis weg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Er is vannacht nog een app van mij gepublished! De VI Nieuws app, idd Voetbal International Nieuws. :9~

De app haalt nieuws op van de VI Rss en kan dat vervolgens weergeven. De app is nog supersimpel, dus verwacht niks speciaals. Echter, als veel mensen het tof gaan vinden ga ik hem natuurlijk uitbreiden.

http://www.windowsphone.c...f0-4d15-b926-8866160981e4

Afbeeldingslocatie: http://qrfree.kaywa.com/?l=1&s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-gb%2Fstore%2Fapp%2Fvi-nieuws%2F7b1ba75d-fff0-4d15-b926-8866160981e4

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/ds4d1cubt/image.pngAfbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/eix374wp5/image.pngAfbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/vkuimz0y1/image.png

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 21-05-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb even de QR-codes van een aantal apps hierboven terug gezet naar een maat van 150x150, anders zijn die dingen wel heeeeeeel erg prominent in beeld. Zouden jullie in het vervolg die plaatjes ongever in die maat willen plaatsen?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
misjavs schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:10:
[...]
Eerlijk gezegd vind ik het onzin dat alle apps 'Modern-UI' moeten zijn. Wat betekent dat eigenlijk? Dat alle apps er hetzelfde uit moeten zien? Dat lijkt me niet.Volgens mij betekent Modern-UI namelijk dat je bijvoorbeeld geen iconen uit het echte leven pakt en die in je app gebruikt. En dat er geen gradients worden gebruikt. En natuurlijk dat het gewoon goed ontworpen is.

Ik ben het wel met je eens dat het ontwerp nog niet mooi genoeg is. Maar goed, ik heb dit in twee avonden in elkaar geknutseld dus er is nog niet veel denkwerk aan te pas gekomen :) Ik ga hier dus zeker nog even goed over nadenken en neem je punten dus ook zeker mee!!
Ik snap dat je nog wat meer tijd wilt besteden aan het ontwerp, maar wat ik bedoel is dat er wel degelijk richtlijnen zijn. Daar hoef je je niet aan te houden, maar het is natuurlijk wel slim om er even bij stil te staan. Als je overigens niet snapt wat ik met Modern UI bedoel moet je misschien even de handleiding erover lezen.(Ik zie nu overigens dat de oude pdf weg is).
Het gaat er dus niet om dat je je app saai maakt, maar dat je wel bepaalde eigenschappen van het platform overneemt. Mensen verwachten nu een bepaalde navigatie, plaatsing van content etc waardoor je je app begrijpelijker en gebruiksvriendelijker maakt. Ik zeg niet dat hij nu slecht is, maar ik zou wel wat dingen aanpassen zodat het er niet alleen mooier uitziet, maar ook beter past bij de overige apps.
[...]
Ik weet dat dit probleem er is en is vrij eenvoudig om te lossen. Ik vond het echter niet erg genoeg om de app nu al te publishen.
Het is ook geen groot probleem, maar staat dus niet zo netjes. Mooi dat er een fix komt ;)
[...]
Dit is inderdaad al aangepast. En dat het groene vlak naar onderschiet ook, dat werd veroorzaakt doordat de appbar geminimaliseerd was. Daarom had ik dat bij de receptenpagina maar groot gelaten ;)
[...]
Dat de puntjes nog doorgaan klopt niet. Als het goed is verdwijnt deze (althans, bij mij). Zou je dit straks nog eens kunnen testen? Overigens is deze in de volgende versie idd naar boven verhuist.
Ze verdwijnen ook wel als hij klaar is met zoeken, maar als ik opnieuw ga zoeken dan komen ze dus weer in beeld (hij is tenslotte bezig met het doorspitten van de database) en dan komen ze er dus onder en ook middenin de content waardoor het niet echt opvalt.
[...]
De menubalk was zo hoog omdat er anders layout-problemen zouden optreden. Ik heb nu overigens alles in Grids geplaatst dus is al veel beter. Daarnaast komen hier straks natuurlijk die functies in waar ik het al over had.

Ik zal idd even een emailknop maken!
Mooi mooi mooi.
[...]
Goede punten, ik zal er een aantal uithalen!!

Over het laatste puntje: het klopt niet dat er geen kook-plaatjes zijn. Dit kan te maken hebben met een slechte 3G verbinding of met een slechte AH site. Maar dit hoort niet! Er horen plaatjes in die vlakjes :)
Over welke vlakjes heb jij het precies? Ik heb het niet over de plaatjes van de gerechten, die zie ik prima, maar over de inhoud van de bereidingspagina. Maar ik zie nu dat niet elk recept een genummerde lijst met stappen heeft staan. Dat ligt dus aan de database ;)
[...]
Haha negatief is niet het goede woord, je helpt me om die app beter te krijgen, ik zou je dus moeten bedanken! Dus bij deze bedankt! :D

Ik hoop idd dat deze snel tot volwaardig niveau komt. Het belangrijkste vind ik dat de app zich straks gaat gedragen alsof de app continue aanstaat, een soort multitasking dus. Ik heb zo'n bloedhekel aan apps die weer helemaal opnieuw opstarten, net als OV9292. Heb je net je reis uitgezocht, druk je per ongeluk opnieuw op de app ipv met multitasking. Reis weg. 8)7
Beter multi-tasken kun je bereiken door de app gewoon voor WP8 in te stellen. Mogelijk ben je een WP7.1 project begonnen, waardoor dat niet kan, maar als je de code overzet naar een WP8 project, dan heb je dat wel. Ik had dit met mijn app laatst ook en na het aanpassen kreeg ik het op mijn WP8 toestel wel prima. WP7 ondersteund die quick resume namelijk niet zo goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 21-05-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
Martinspire schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:09:
[...]
Ik snap dat je nog wat meer tijd wilt besteden aan het ontwerp, maar wat ik bedoel is dat er wel degelijk richtlijnen zijn. Daar hoef je je niet aan te houden, maar het is natuurlijk wel slim om er even bij stil te staan. Als je overigens niet snapt wat ik met Modern UI bedoel moet je misschien even de handleiding erover lezen.(Ik zie nu overigens dat de oude pdf weg is).
Het gaat er dus niet om dat je je app saai maakt, maar dat je wel bepaalde eigenschappen van het platform overneemt. Mensen verwachten nu een bepaalde navigatie, plaatsing van content etc waardoor je je app begrijpelijker en gebruiksvriendelijker maakt. Ik zeg niet dat hij nu slecht is, maar ik zou wel wat dingen aanpassen zodat het er niet alleen mooier uitziet, maar ook beter past bij de overige apps.
Even hier puur mijn mening:
Ik snapte al wat je bedoelde. Ik heb een Omnia 7 dus ben al lange tijd WP gebruiker ;). Ik ben het alleen niet eens dat ALLES Modern UI moet zijn. Een applicatie moet gewoon goed worden ontworpen. Zoals die discussie over Facebook (die ik dus niet kan gebruiken), dat deze dus niet Modern UI is, dat vind ik een onzinnige discussie. Als deze app goed werkt, op een manier waarop veel mensen gewend zijn Facebook te gebruiken, dan is dat veel beter. Ik vind dus dat veel meer apps hiervan mogen afwijken, mits het beter is dan Modern UI.

Voor de app:
Nou snap ik ook wel dat ik niet in staat zal zijn iets beters te maken dan de Modern UI richtlijnen :P En over het algemeen leveren deze wel een beter resultaat op. Hier ga ik dan ook zeker nog even naar kijken, dus bedankt voor de link! ;)
[...]
Ze verdwijnen ook wel als hij klaar is met zoeken, maar als ik opnieuw ga zoeken dan komen ze dus weer in beeld (hij is tenslotte bezig met het doorspitten van de database) en dan komen ze er dus onder en ook middenin de content waardoor het niet echt opvalt.
Ik snap nu wat je bedoeld. Ik zal dit aanpassen.
[...]
Over welke vlakjes heb jij het precies? Ik heb het niet over de plaatjes van de gerechten, die zie ik prima, maar over de inhoud van de bereidingspagina. Maar ik zie nu dat niet elk recept een genummerde lijst met stappen heeft staan. Dat ligt dus aan de database ;)
Wat ik nu heb gedaan is de totale inhoud er gewoon ingegooid. Ik zal dit ook meenemen in een volgende versie.
[...]
Beter multi-tasken kun je bereiken door de app gewoon voor WP8 in te stellen. Mogelijk ben je een WP7.1 project begonnen, waardoor dat niet kan, maar als je de code overzet naar een WP8 project, dan heb je dat wel. Ik had dit met mijn app laatst ook en na het aanpassen kreeg ik het op mijn WP8 toestel wel prima. WP7 ondersteund die quick resume namelijk niet zo goed.
Ik heb dus nog geen WP8. Maar bedankt voor de tip, ik zal hier even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden ben ik ook bezig geweest met het ontwikkelen van een aantal apps, maar helaas nooit de tijd gehad om ze hier te vermelden.

De eerste is "iTunes Top 100". Dit is in feite de combinatie van de iTunes API en de YouTube API.
Voor elk nummer in de iTunes Top 100 wordt de beste match gezocht op YouTube. Op deze manier is het makkelijk om alle nummers snel te beluisteren.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/097a1e6e-a187-4bdc-9673-363a5bf8c2b0?imageType=ws_screenshot_small&rotation=0Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/07cccf6c-867b-402a-895e-c2ac3ffac3ea?imageType=ws_screenshot_small&rotation=0

http://www.windowsphone.c...a2-4bce-85de-fcf5b27be049

De tweede app is "Multi Chrono". Deze spreekt meer voor zich.
Meerdere acties kunnen tegelijkertijd gechronometreerd worden. Wordt onder andere gebruikt om meerdere referentiepunten te kunnen tracken bij wielrennen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/db6437bb-ec34-4a85-b904-7413adbd50d1?imageType=ws_screenshot_small&rotation=0

http://www.windowsphone.c...af-4ccc-9689-f30d698810c8

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Ikzelf ben bezig met het ontwikkelen van mijn eerste Windows Phone app: een uitgebreide Vine viewer :). Het effectief zelf maken en uploaden van Vines is momenteel nog onmogelijk. :/

De app heeft volgende functionaliteit:
- Account aanmaken
- Inloggen (en gegevens veilig bewaren)
- Persoonlijke tijdlijn bekijken
- Vines liken of een comment posten
- Explore: Editor's Picks / Popular Now
- Zoeken op personen of hashtags
- Personen volgen
- Profiel van anderen bekijken + hun eigen Vines en likes
- Eigen profiel bekijken + eigen Vines en likes
- Profiel aanpassen (naam/beschrijving/locatie/contact...)
- Background agent voor Notificaties en Live tile
- Een mooie user interface

Hieronder een paar screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/b87pn759f/wp_ss_20130526_0005.png
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/ba166d2sx/wp_ss_20130526_0003.png
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/b9hxjnolx/wp_ss_20130526_0004.png

Indien je nog opmerkingen of voorstellen hebt laat het me dan weten!
Ik mik op een release data van midden Juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Laatst online: 11-07 12:15
MrMute schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:16:
Ikzelf ben ...

Indien je nog opmerkingen of voorstellen hebt laat het me dan weten!
Ik mik op een release data van midden Juni ;)
Van waar die zwarte balk boven in? Aangezien ik een HTC 8X heb en dus heel veel apps niet fullscreen zijn ben ik echt allergisch geworden voor zwarte balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haisma
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Hierbij mijn app: Rummiclub voor windows phone 7 en 8.

Het is rummikub dat je online kan spelen tegen andere mensen of tegen een bot. Live tile, chat, rating systeem en statistieken zijn ook aanwezig.

Het was een zware bevalling, maar hier ie dan ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.rummiclub.net/images/screenshot_large1.png

Afbeeldingslocatie: http://qrfree.kaywa.com/?l=1&s=8&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fs%3Fappid%3De27443f7-d95f-4d9b-b8e4-39f28cb2708d

Link naar marketplace

Opmerkingen, vragen, suggesties zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
haisma schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:19:

Ziet er goed uit!!
1 opmerking, de rijtjes lijken tegen elkaar aan te liggen (doordat je met een raster werkt van vierkantjes) waardoor het lijkt of die nieuwe rijtjes vormen, terwijl dat bij Rummikub niet is, het is maar visueel maar ik zou iets meer ruimte tussen rijtjes laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haisma
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Bedankt! Ik had het op deze manier gedaan om optimaal gebruik te maken van de ruimte. Vooral bij kleinere mobieltjes moet het speelbaar blijven.

Hier een voorbeeldje hoe het er dan uit komt te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.rummiclub.net/test/test_screenshot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
Ok, kun je dan geen lijntje om de rijtjes die bij elkaar horen zetten? Zodat duidelijk is dat alleen die bij elkaar horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel83
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 15:31
haisma schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:20:
Bedankt! Ik had het op deze manier gedaan om optimaal gebruik te maken van de ruimte. Vooral bij kleinere mobieltjes moet het speelbaar blijven.
Te cool! Het favoriete spel van m'n vriendin! Ik heb zelf Windows Phone 8 en zij 7.5. Dus deze ga ik zeker even checken!

Edit: Typo bij Register? ;) "To need an account to play Rummiclub" --> "You need an account to play Rummiclub"

[ Voor 13% gewijzigd door Giel83 op 28-05-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Het is rummikub dat je online kan spelen tegen andere mensen of tegen een bot. Live tile, chat, rating systeem en statistieken zijn ook aanwezig.

Het was een zware bevalling, maar hier ie dan ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Link naar marketplace

Ziet er leuk uit. Zal het vanavond even proberen met de telefoon van mn moeder erbij.

Vraag me alleen wel af of je die rijtjes ook nog kunt verplaatsen? Anders wordt het al snel lastig om 2 rijen met oplopende getallen aan te vullen?
Al is het misschien niet verkeerd om vaste plekken te maken voor het neerleggen van de stenen. Bovenaan de 4 rijen met oplopende getallen van 1 kleur
Daaronder de gelijke cijfers van verschillende kleuren, te beginnen bij 1.

Of je moet ze natuurlijk vrij laten neerleggen op een groot bord waar je ook op kunt zoomen :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Voor alle Regenmeter 3.0 Beta testers.. De BETA1 staat in de Store, check je mail voor de link!

Voor alle niet-Regenmeter 3.0 Beta testers.. Om het wachten wat aangenamer te maken, dit is een screenshot van de nieuwe weerpagina:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2097414/Regenmeter3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die link werkt bij mij niet.

Krijg als melding 'bad request'. En MS weet niet wat het probleem is. Waarschijnlijk verkeerde url?

Tijdens het typen van bovenstaand bericht kreeg ik net het mailtje binnen. Nu werkt het wel.

[ Voor 28% gewijzigd door The Dolf op 28-05-2013 22:01 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Nu online
Niels9001 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:48:
Voor alle Regenmeter 3.0 Beta testers.. De BETA1 staat in de Store, check je mail voor de link!

Voor alle niet-Regenmeter 3.0 Beta testers.. Om het wachten wat aangenamer te maken, dit is een screenshot van de nieuwe weerpagina:

[afbeelding]
Super mooi design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Alleen jammer dat de luchtdruk buiten het beeld valt.
WP 7.8 trouwens.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Laatst online: 19:12
SjorsC schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:46:
[...]

heb inderdaad hetzelfde probleem tegenwoordig, jammer want verder werkte hij wel fijn
werkt hier nog steed goed

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:42
Mooie app Niels, zoals altijd!

Wel twee kleine UI-dingetjes gezien. Heb ik naar je gemaild met afbeeldinkjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online

dit is een screenshot van de nieuwe weerpagina:
Ziet er goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online

[...]
Gewoon de topic warning nergeren _/-\o_

Die nergens op slaat... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Whatson schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:36:
[...]

Gewoon de topic warning nergeren _/-\o_

Die nergens op slaat... :X
Excuses aan de moderator(s). Ik zal het verplaatsen daar de "Post hier je eigen Windows Phone app" topic.
The Dolf schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:38:
Alleen jammer dat de luchtdruk buiten het beeld valt.
WP 7.8 trouwens.
Je kunt de balk naar links scrollen.. Het is een horizontale listbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Ik heb op het plusje geklikt voor een Random Invite en toen heeft de app mijn eigen account gekozen?

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.