Animated live tiles kunnen (helaas) niet. Ik ken de animaties van RTL inderdaad, erg fraai gedaan. Helaas wel (heel) veel werk om na te bootsen, zult alles handmatig moeten animeren. Wie weet, ooitGerCor schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:07:
Klinkt goed maar ik denk dat we meer succes hebben met developers zoals jij. 'Ik wil die app, die er al zijn zijn kut, dus maak ik het zelf wel even.'
En Niels, ik heb je al vaak genoeg de hemel in geprezen maar omdat jij oog hebt voor detail. Ik zag op RTL-nieuws dat zij geanimeerde icoontjes gebruiken bij bijvoorbeeld bliksemflitsen en regen. Dus, jij gebruikt voor regenmeterapp statische icoontjes maar What about geanimeerd? En dat ook op een Live-Tile?
Maar misschien kan dat nog helemaal niet in 8.1?
Fun fact. Maandag was het nogal nat weer, en Regenmeter was featured in de Store. Dit zorgde voor 48k app sessies (vorige record was 25k!!!) met 10k unieke gebruikers op 1 dag. (En dat terwijl de API geeneens werkte
Sowieso lijkt het aantal downloads toe te nemen over de laatste maanden - begint het WP marketshare dan eindelijk te groeien hier in Nederland?
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!