...
[ Voor 102% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:12 ]
[ Voor 102% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:12 ]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
[ Voor 98% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:13 ]
"What do you get if you multiply six by nine..."
Daarom vraag ik het hier. Ik ben best handig met VBA maar heb nog nooit een app gemaakt. En om elke stap hier aan jullie na te vragen is ook niet de bedoeling. Ik kijk wel hoever ik kom en of ik het zie zitten met niet al te veel hulp van jullie. Bedankt.Caelorum schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:45:
Alles is mogelijk, maar ligt een beetje aan wat je wilt of het voor jou haalbaar is.
Bedankt voor de bemoedigende woordenNiels9001 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:00:
Het is in ieder geval goed om een daadwerkelijk app-doel te hebben. Alleen tutorials volgen geeft niet veel voldoening vind ik zelf.
C# / .NET en Visual Studio / Blend roemt men vaak omdat het zo goed in elkaar zit, en relatief eenvoudig is. Ga het vooral doen, genoeg voorbeelden online te vinden.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Regenmeter werkt in NL, Belgie en het westen van Duitsland (Buienradar geeft helaas niet meer data). Verder kun je de app wel gewoon buiten dit gebied gebruiken. Weer informatie klopt altijd, alleen geeft de regengrafiek 'Geen neerslag verwacht.' aan.Punkrocker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:05:
[...]
Bedankt voor de bemoedigende woorden
Ik zal van 't weekend eens een begin maken. Wat moet je anders doen met Pasen? Tuincentrum?
P.S. Kan ik de regenmeter ook buiten Nederland gebruiken?
Lekker hor, ook al getipt op wpcentral?Niels9001 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:15:
Eindelijk is het dan zo ver... Huetro is uit BETA, en vanaf nu voor iedereen te downloaden.
Huetro
Huetro is een 3rd party client voor Philips Hue lampen. Lijkt qua functionaliteit erg veel op de officiele iOS/Android apps van Philips.
Features
- Beheer je lampen (kleuren, intensiteit, naam etc.) of maak individuele groepen.
- Creeer je eigen scenes m.b.v. een colorpicker of eigen afbeelding.
- Scheduling - laat je lampen op een bepaald tijdstip aan of uit gaan (met een bepaalde scene).
- Disco! Get that party started.
- Settings - volledig instellingen paneel om updates te downloaden, remote access aan te zetten, lampen hernoemen.
- Voice commands. Gebruik voice commands om je lampen met spraak te besturen ("Hue, wake up" / "Hue, set scene to beach."Hue, turn on bedroom" etc.)
- NFC en startscreen support. Schrijf of pin je favoriete lamp, groep of scene naar 'n tag of je startscherm.
- Windows Phone 7.x en Windows Phone 8 support!
Downloaden kan hier (volledig gratis):
http://www.windowsphone.c...9d-42e4-99ca-88b44d10449b
[afbeelding]
XBL: MRE Inc
Ik hoop dat ik het goed omschrijf, maar ik zou heel graag een wekker app hebben waar die knoppen wat meer van elkaar verschilden.Avalaxy schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:04:
Van de ingebouwde wekker...? Daar gaan we namelijk niks aan kunnen veranderen. Zelf aangemaakte alarms zou ik even moeten checken, nooit iets mee gedaan.
Niet in het Nederlands, dus een app die ik niet zou gaan gebruiken. Maar ik vind het natuurlijk wel weer geweldig van Niels. Benieuwd of WPCentral dit oppikt.Niels9001 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:15:
Eindelijk is het dan zo ver... Huetro is uit BETA, en vanaf nu voor iedereen te downloaden.
Huetro
Huetro is een 3rd party client voor Philips Hue lampen. Lijkt qua functionaliteit erg veel op de officiele iOS/Android apps van Philips.
Features
- Beheer je lampen (kleuren, intensiteit, naam etc.) of maak individuele groepen.
- Creeer je eigen scenes m.b.v. een colorpicker of eigen afbeelding.
- Scheduling - laat je lampen op een bepaald tijdstip aan of uit gaan (met een bepaalde scene).
- Disco! Get that party started.
- Settings - volledig instellingen paneel om updates te downloaden, remote access aan te zetten, lampen hernoemen.
- Voice commands. Gebruik voice commands om je lampen met spraak te besturen ("Hue, wake up" / "Hue, set scene to beach."Hue, turn on bedroom" etc.)
- NFC en startscreen support. Schrijf of pin je favoriete lamp, groep of scene naar 'n tag of je startscherm.
- Windows Phone 7.x en Windows Phone 8 support!
Downloaden kan hier (volledig gratis):
http://www.windowsphone.c...9d-42e4-99ca-88b44d10449b
[afbeelding]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Bedankt voor deze app, de app werkt goed met windows phone 8.1 Lumia 925. Weer een hele mooie app erbij.Niels9001 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:15:
Huetro
[.......
Ik heb het inderdaad ingezonden.. Nu nog afwachten of ze er ook daadwerkelijk wat mee doen. Maar als iedereen ze tipt maak ik wellicht meer kan :)!
Nu Huetro 1.0 'af' is herschrijf ik Regenmeter naar een universal app, en daarna ook Huetro / Trein. Een toevoeging daarbij wordt het vanaf de grond af aan ondersteunen van meerdere language files - zo zijn er gemakkelijk meer talen in te stellen.GerCor schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:40:
[...]
Niet in het Nederlands, dus een app die ik niet zou gaan gebruiken. Maar ik vind het natuurlijk wel weer geweldig van Niels. Benieuwd of WPCentral dit oppikt.
Goed om te horen.. je kunt altijd een review achter latenHappy2000 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:41:
[...]
Bedankt voor deze app, de app werkt goed met windows phone 8.1 Lumia 925. Weer een hele mooie app erbij.
Ik had wel een paar dingen anders gezien namelijk:
Als ik vanuit de app een thema pin aan startscherm dan opent hij de app steeds, ik had liever dat hij de lampen aan doet zonder de app te openen, nu moet je steeds de app weer sluiten. Ook voor de knoppen lampen aan en uit, liever direct de lampen aan en uit zonder de app op starten.
Wie heb je getipt? Ik heb in het verleden een aantal keer op WPCentral gestaan, kan ze wel een berichtje sturen.Niels9001 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:48:
[...]
Ik heb het inderdaad ingezonden.. Nu nog afwachten of ze er ook daadwerkelijk wat mee doen. Maar als iedereen ze tipt maak ik wellicht meer kan :)!
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Via de normale 'tip functie'. Maar ze zullen wel zoveel binnen krijgen dat hier wellicht over heen wordt gekeken. Als jij ze een berichtje zou willen sturen.. Wie weet helpt dat :)!Avalaxy schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:41:
[...]
Wie heb je getipt? Ik heb in het verleden een aantal keer op WPCentral gestaan, kan ze wel een berichtje sturen.
Klopt, maar dan belandt alles op de grote berg. Als je de reviewers direct benadert maak je meer kans.GerCor schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:55:
Je kunt in de WPCentral app een tip versturen. Die komt volgens mij gewoon bij WPCentral aan. Zoeken ze daar wel uit wie wat wil reviewen, toch?
Done! Wat vaak ook helpt is het meesturen van een persbericht met info over je app en plaatjes die ze kunnen gebruiken. Verder helpt het vaak ook om gewoon een ander te mailen als degene die je hebt gemaild niet reageert. Volgens mij communiceren ze onderling niet echt over wat ze afwijzen dus als persoon A je app niet wilt reviewen ga je gewoon naar persoon BNiels9001 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:00:
[...]
Als jij ze een berichtje zou willen sturen.. Wie weet helpt dat :)!
[ Voor 43% gewijzigd door Avalaxy op 19-04-2014 17:04 ]
[ Voor 90% gewijzigd door GerCor op 21-04-2014 11:11 ]
Thanks :)!Avalaxy schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:01:
[...]
Klopt, maar dan belandt alles op de grote berg. Als je de reviewers direct benadert maak je meer kans.
[...]
Done! Wat vaak ook helpt is het meesturen van een persbericht met info over je app en plaatjes die ze kunnen gebruiken. Verder helpt het vaak ook om gewoon een ander te mailen als degene die je hebt gemaild niet reageert. Volgens mij communiceren ze onderling niet echt over wat ze afwijzen dus als persoon A je app niet wilt reviewen ga je gewoon naar persoon B
Tonen kunnen er inderdaad uit.. Deze zullen ook niet meer in de 8.1 versie zitten.GerCor schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:12:
Of in een discussie de lezers attenderen op de nieuwe app. Ze hebben net hun eigen app een update gegeven, net 'bijgewerkt'.
Niels, die door jou gekozen toontjes in Regenmeter kun je nu wel weer uit de app halen met de WP8.1 versie toch?
Edit
Op het moment is Regenmeter (WP8 en Win8) een beetje een zinloze app. Het regent hier maar volgens de beide apps niks aan de hand.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Door de app te verbergen kan het straks tot 72h duren voordat hij weer in Best Rated staat... (eigen ervaring) Ik hoop trouwens dat het reageren op reviews er snel komt.... Al die mensen die de app niet updaten en dan een of twee sterren geven omdat hij het niet meer doetNiels9001 schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:50:
[...]
[...]
Tonen kunnen er inderdaad uit.. Deze zullen ook niet meer in de 8.1 versie zitten.
Regenmeter is op dit moment gehide in de Store. Buienradar heeft al een week hun server + API niet op orde. Soms reageert deze helemaal niet en als 'ie reageert dan beweert deze dat er geen neerslag gaat vallen.
Echt goed klote, want ik begin het aan de recensies te merken (* ster). Het ligt ook echt niet aan Regenmeter, aangezien de webURL ook niet werkt en ook andere apps/websites geen informatie laten zien (zie www.buie.nl).
Erg vervelend. Heb al een aantal keer contact probereren om te nemen met Buienradar maar die reageren, zoals altijd, gewoon niet.
Dat niet alleen, men LEEST gewoon niet wat er in de omschrijving van de app staat. Kijk voor de gein eens bij de ROVA app. Een app die een soort van kalender is voor je grijze/groene/oranje afval container. Echt legio reacties van: App werkt niet.Whatson schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:53:
[...]
Door de app te verbergen kan het straks tot 72h duren voordat hij weer in Best Rated staat... (eigen ervaring) Ik hoop trouwens dat het reageren op reviews er snel komt.... Al die mensen die de app niet updaten en dan een of twee sterren geven omdat hij het niet meer doet
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Is natuurlijk op te lossen door een configuratiewizard te maken die wordt getoond zodra de app is opgestart en nog niet geconfigureerd. Daarin dat duidelijk die zaken vermelden. Dan nog zal je randdebielen hebben, maar dat voorkomt al weer een hoop gezeik van mensen die meteen op install klikken zonder de beschrijving te lezen.MRELynx schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:24:
[...]
Nee duh... je gemeente moet in de eerste plaats als afval verwerker ROVA hebben, en in de tweede plaats zich aanmelden zodat de gemeente in de app database gezet kan worden.... En zo kan ik nog wel meerdere apps noemen die 1 ster krijgen omdat de gebruiker gewoon niet leest wat er in de omschrijving staat.....
@rajen_k
Windows app aan het maken? Kom 16-17 mei naar Amsterdam, publiceer voor 1 juni en maak kans op prijzen!
https://publishwindows.co...413414d31b49ff7b6e87fb235
Mooi dat het iig weer werkt..ik neem aan dat de app dan ook weer snel te zien is in de store?Niels9001 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:45:
Berichtje terug van Buienradar.. Het lag inderdaad aan hun server, en hebben in de loop van de dag opgelost.. Oftewel - Regenmeter werkt weer zoals het moet.
Ook een update ingediend om de radar terug te zetten naar de 'standaard' Bing Maps. Ik hoop zo snel mogelijk een oplossing te vinden en weer iets te krijgen zoals het op dit moment is.
Cool, thanks :)!GerCor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:11:
En ik heb jouw nieuwe 'Philips' lampen app getipt bij WPCentral. Helaas nog zonder resultaat. Ik heb zelf het idee dat ze zich voorlopig focussen op 8.1.
Moet weer te vinden zijnnnn.. Ik kan 'm in ieder geval weer zien. Anders even via deze directe link:Glacier schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:23:
[...]
Mooi dat het iig weer werkt..ik neem aan dat de app dan ook weer snel te zien is in de store?
Kan ik mijn vriendin het ook even laten installeren ^^
Ja, das mooi dat dat nu ein-de-lijk kan met 8.1! Hoeft het tenminste niet meer in de app beschrijving.GerCor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:32:
WPCentral roept developers op een changelog bij te voegen.....
Kreeg Regenmeter net automatisch bij de 'te updaten apps' in de store te zien, dus dat werkt ookMoet weer te vinden zijnnnn.. Ik kan 'm in ieder geval weer zien. Anders even via deze directe link:
http://www.windowsphone.c...-07191353e19c?signin=true
Sapperedosio!b2vjfvj75gjx7 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:29:
Sapperedosio!
De allereerste Purno De Purno app ter wereld, exclusief op je Windows Phone!
Yes!Punkrocker schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:01:
[...]De volgende series volgen later nog?
[ Voor 12% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 24-04-2014 18:34 ]
De laatste gegevens van mij zijn ook van 19 april.Niels9001 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:52:
Devs - loopt bij jullie de app-download info ook al 6 dagen achter?
That Is The Question
Slaat dit op die Purno-App ?Afvalzak schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:10:
Zit er geen auteursrecht op dan? Zou zonde zijn als je later de app alsnog moet verwijderen.
Zelf geen Windows Phone, dus kan hem helaas niet checken
[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 27-04-2014 18:10 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:13 ]
Ja, ging daar over inderdaadb2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:48:
[...]
Slaat dit op die Purno-App ?
Er zit ongetwijfeld auteursrecht / vaderschapsrecht / intellectueel-eigendomsrechts op de filmpjes, maar ik betwijfel of men echt moeilijk gaat doen;
Heel YouTube staat vol met Purno-filmpjes, zei het in wisselende kwaliteit (zo'n beetje heel Villa Achterwerk is daar te vinden)...
Ik heb een eigen (afgesloten) account aangemaakt, puur voor deze app, en verzamel momenteel zo veel mogelijk afleveringen van dezelfde kwaliteit- die ik later weer ontsluit via de app.
Dus het is grijs gebied... net als bv. de vele andere apps op Windows Phone die (bij gebrek aan officiële versies) door derden worden gemaakt...
Ze checken wel - tijdens het uploaden - het algoritme van de audio-stream; als die matched met een beschermd nummer in hun database, dan krijg je wel een 'alert' te zien.Afvalzak schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:47:
[...]Duidelijk, ik had verwacht dat tekenfilmpjes etc. wel wat meer op gecontroleerd werd maar goed
[ Voor 28% gewijzigd door Tyuilp op 28-04-2014 21:26 ]
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Hehe, ik weet het. Zie dit als een beginpunt en eerste kennismaking met Windows Phone :-)
Evey: "Who are you? " V: "Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask."
Dat is jouw mening, installeer het dan inderdaad niet. Ik vind bijvoorbeeld de wrapper van Tweakers. Wrappers zijn fijner dan de website zelf, mits goed uitgevoerd. (denk aan notificaties, extra menuitems etc.)Avalaxy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:26:
Tja, ik ben het nogal zat dat een groot deel van de Windows Phone apps gewoon een wrapper is om een website is die niets toevoegt. Denk aan de marktplaats app. Maak dan gewoon geen app imho. Als ik de website wil zien ga ik wel naar de website.
Ben ik opzich wel met je eens, maar Tyuilp geeft aan dat het zijn eeste stappen zijn in het ontwikkelen van een app. Dan vind ik zo'n opmerking niet op zijn plaats en kun je gewoon zeggen dat hij nu door moet gaan met een echt native app ipv een wrapper.Avalaxy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:26:
Tja, ik ben het nogal zat dat een groot deel van de Windows Phone apps gewoon een wrapper is om een website is die niets toevoegt. Denk aan de marktplaats app. Maak dan gewoon geen app imho. Als ik de website wil zien ga ik wel naar de website.
[ Voor 9% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 29-04-2014 17:35 ]
Wat zou een Onze Taal app moeten doen?GerCor schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:40:
PaT, ik heb altijd als motto waar het de digitale wereld betreft: 'Als jij het kunt bedenken, bestaat het al'.
Nog even iets voor ontwikkelaars die een app willen maken maar geen idee hebben welke. Ik volg @onzetaal op Twitter. Ze hebben zelf geen budget voor een Windows app. Wellicht zijn ze te benaderen en welwillend.
[ Voor 24% gewijzigd door HooksForFeet op 01-05-2014 12:20 ]
[ Voor 126% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:13 ]
Je heb de website niet doorgelezen?
Mobile ready
A clean and lightweight mobile interface is automatically shown when using a mobile phone. MyTimetable runs in your mobile browser, so no need to install an app.
MyTimetable supports Apple, Android, Windows Phone and Blackberry devices.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
App is niet nodig. Gewoon de ical feed importeren in je agenda
Vorige week was er een driedaagse gratis online training op MVA; Building Apps for Windows Phone 8.1 Jump Start.Niels9001 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:45:
Heeft iemand een goede (eenvoudige!) uitleg over hoe je meerdere talen kunt ondersteunen met Multilangual App Toolkit? Snap er echt geen hol van, en niks lijkt te werken.
Vind sowieso het Universal app model nogal tegen vallen. Echt veel zaken zijn aangepast (je kunt bijv. je SystemTray (= nu StatusBar) niet meer in XAML aanpassen, alleen maar in code-behind).
[ Voor 7% gewijzigd door Rowdy.nl op 05-05-2014 17:00 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Het Universal-app model is wel wat andere koek dan alleen WP8. Ben met een nieuwe app bezig en merk dat de Windows Runtime gewoon heel anders werken. Ik zit nog steeds te k*tten met die Appbar. Die kon je in Silverlight 8.0 gewoon heel makkelijk in code aanmaken en aanpassen naar wens. Nu moet je de default-style aanpassen (geen idee hoe dat moet). Idem voor de System Tray en de Progressbar. Ook is er e.e.a. veranderd aan backgroundtasks en tile-designs. Ik zie wel veel verbeteringen, al zorgde ik altijd wel voor een manier waarmee de code gedeeld kon worden. Het lastige aan die globalization vind ik het feit dat je je resources in design-time niet kan zien en dat je dus gewoon een placeholder moet gebruiken. Er zal vast wel een class zijn die dat in designtime voor je regelt. Maar zoveel verstand heb ik er nou ook niet van...Rowdy.nl schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:15:
[...]
Vorige week was er een driedaagse gratis online training op MVA; Building Apps for Windows Phone 8.1 Jump Start. Over anderhalve week komen de videos van de sessies online, maar ondertussen kun je misschien al iets met de presentatie en de voorbeelden. Sessie 8 gaat over globalisatie.
Presentatie's dag 1 hier en voorbeelden hier.
Van de ene kant lijkt het wat ingewikkelder, maar het is enorm doorgevoerd. Je kunt nu ook eenvoudig de titel van je app globaliseren (en niet meer k*tten met assemblies om dat voor elkaar te krijgen) maar ook afbeeldingen kun je globaliseren. Het is iig wel totaal anders dan de vorige versies idd.
En ja, er is heel veel aangepast, aangezien ze nu grotendeels compatibel zijn met Windows dmv de WinRT (90%+). En ja, daar veranderd een hoop mee; maar dat betekend wel dat je heel eenvoudig voor alle platforms (W, WP, XBOX) kunt ontwikkelen..
Ah, ik dacht bij het kopiëren van de titel nog; Windows Phone, moet ik zo verduidelijken, vergeten.Rhndy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:43:
[...]
Het Universal-app model is wel wat andere koek dan alleen WP8. Ben met een nieuwe app bezig en merk dat de Windows Runtime gewoon heel anders werken. Ik zit nog steeds te k*tten met die Appbar. Die kon je in Silverlight 8.0 gewoon heel makkelijk in code aanmaken en aanpassen naar wens. Nu moet je de default-style aanpassen (geen idee hoe dat moet). Idem voor de System Tray en de Progressbar. Ook is er e.e.a. veranderd aan backgroundtasks en tile-designs. Ik zie wel veel verbeteringen, al zorgde ik altijd wel voor een manier waarmee de code gedeeld kon worden. Het lastige aan die globalization vind ik het feit dat je je resources in design-time niet kan zien en dat je dus gewoon een placeholder moet gebruiken. Er zal vast wel een class zijn die dat in designtime voor je regelt. Maar zoveel verstand heb ik er nou ook niet van...
Hoofdstuk 6 voor jou.Avalaxy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:50:
Ik vind het irritante van die universal apps dat het er simpelweg anders uitziet in WP8 dan in Win8. Bij Phone hebben alle form-elementen een margin die ze op Windows weer niet hebben bijvoorbeeld. Uiteindelijk zit je dus 2 views/usercontrols te maken, alleen maar om die margins netjes te zetten voor beiden, zodat het er goed uitgelijnd uitziet.
[ Voor 5% gewijzigd door Rowdy.nl op 05-05-2014 12:33 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Avalaxy op 05-05-2014 12:35 ]
Mijn vorige post.
[ Voor 70% gewijzigd door Avalaxy op 05-05-2014 12:36 ]
Zeker.. Ik zat aan bovenstaande te denken. Vrijwel hetzelfde, maar iets meer met de accentkleur (net als de huidige W8 versie).GerCor schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:31:
Misschien vind je het zelf saai maar een heleboel gebruikers prijzen de app juist daarom. Clean and simple. Jij kijkt er wellicht uren naar, een gebruiker misschien een paar seconden. Maar goed, als je ideeën hebt ......
That Is The Question
Nieuwe link naar m'n eigen One Drive: http://1drv.ms/1mv5w7xAvalaxy schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:36:
Ik las het al, excuses.
Overigens doet je skydrivelinkje het niet. Ik krijg "Het item bestaat niet of is niet meer beschikbaar".
Ziet er leuk/goed uit! Is overigens nu gratis in de Store. Maar waarom vraag je zoveel rechten?Instatic schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:34:
Ik heb weer een nieuwe app in de store: Headline Tile. Het idee is simpel je voert je favoriete rss feeds in en de tile van de app laat de laatste headlines van deze feeds zien. De tile kan aangepast worden naar je eigen smaak dus je kan zelf kiezen hoeveel headlines er weergegeven moeten worden (het is ongeveer leesbaar tot 20 items per kant van de tile) ook kan je nog wat extra dingen wijzigen zoals font grootte en de positie van de tekst.
De app is hier te downloaden: http://www.windowsphone.c...f5-4c46-b347-82bdb74bce95
De app in de store is niet gratis, maar als je even een dm stuurt met je live id dan voeg ik je toe aan de gratis beta.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Marrik
Er zit een in app product in de app waarmee je meer bronnen aan de tile kan toevoegen en advertenties kan weghalen. Flurry en Vserv hebben sommige van deze rechten nodig om te kunnen werken, maar ik zie wel een paar overbodige ik zal dit even aanpassen!marrik schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:33:
[...]
Ziet er leuk/goed uit! Is overigens nu gratis in de Store. Maar waarom vraag je zoveel rechten?
Je moet de link uit de mail gebruiken die ik gister heb verstuurdtriesvan schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:38:
@instatic
Ik heb toegang tot de Beta, maar kan deze niet downloaden vanwege de regio, is dit vanwege WP8.1? Ik zit in regio US vanwege Cortona.
That Is The Question
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq