[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 79.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:57:
[...]

even uit nieuwsgierigheid, waarom wil je dat?
Hoi,

Degene voor wie ik dit vraag belt veel met die menu bedrijven.
Als ze belt en moet plotseling dat toestenbordje openen krijgt ze dat niet zo gemakkelijk voor elkaar.
( inschakelen, schuije op schemr naar aan schuiven, toetsenbordje te pakken krijgen en intussen verbinding verbroken.
Dat ergert haar zo dat ze een hekel begint te krijgen aan de Iphone. ( hoewel eindeloos veel toestellen datzelfde hebben, maar goed)

Als nu vanaf het begin dat cijferkeyboard in beeld is en blijft dan is ze daar erg blij mee.
Vandaar dus.

Groeten
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:55:
[...]

Hoi,

Degene voor wie ik dit vraag belt veel met die menu bedrijven.
Als ze belt en moet plotseling dat toestenbordje openen krijgt ze dat niet zo gemakkelijk voor elkaar.
( inschakelen, schuije op schemr naar aan schuiven, toetsenbordje te pakken krijgen en intussen verbinding verbroken.
Dat ergert haar zo dat ze een hekel begint te krijgen aan de Iphone. ( hoewel eindeloos veel toestellen datzelfde hebben, maar goed)

Als nu vanaf het begin dat cijferkeyboard in beeld is en blijft dan is ze daar erg blij mee.
Vandaar dus.

Groeten
Arie
waarom doet ze haar mobielscherm uit als ze belt, als je je iphone naar je hoofd brengt springt het beeld automatisch op zwart, als je hem daarna voor je houdt zoals je normaal doet krijg je het belscherm weer.
1x klikken op toetsen en je hebt het voor elkaar, ik zou niet weten wat sneller zou moeten zijn dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zit te denken om een iPhone 4 te nemen straks als ik ga verlengen maar ik zit met nog wat vragen en was benieuwd of er mensen hier zijn die daarop een antwoord hebben....

Als eerste het klopt toch dat je met Apps gebruik moet maken van iTunes? Om ze te beheren en ze erop te zetten.

De tweede vraag is of er voor iTunes een alternatief is wat het volgende doet. Ik heb een muziek en filmcollectie die ontzettend verschilt in bestandsformaten en extensies.... Voor muziek heb ik redelijk wat in OGG en FLAC. Dit zijn voornamelijk CD's die geript zijn door mijzelf. Dit wil ik niet graag opnieuw doen aangezien dat echt belachelijk veel tijd gaat kosten daarnaast heb ik nog steeds andere apparaten die wel normaal FLAC en OGG afspelen en het andere alternatief voor Lossless van Apple (ALAC) werkt alleen op i-devices.... WAV is geen optie want dat is veels te groot :X

Nu was ik benieuwd of er programma's zijn die de functionaliteit van iTunes "spoofen" en wel gewoon FLAC en OGG afspelen maar als ze op een iPhone gezet gaan worden dat het programma zelf de bestanden omvormt naar respectievelijk MP3/AAC/ALAC en ze vervolgens netjes op de iPhone parkeert.... als er zoiets bestaat voor films en dergelijke zou dat eigenlijk ook fijn zijn :+ Handbrake synct afaik niet met een i-device...

Ik zou namelijk mijn Cowon met pensioen willen sturen als reserve/vakantie/scouting speler willen gebruiken en vervolgens mijn volgende telefoon als zowel telefoon als Mediaspeler willen gebruiken...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Touchdomex schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:59:
De tweede vraag is of er voor iTunes een alternatief is wat het volgende doet.
iPhone. magazine 4 Lente 2011
Alternatieven voor iTunes:
* SharePod 3.9.7
* Footbar2000 1.1.2
* Songbird 1.8.0
* Winamp 5.6
* MediaMonkey 3.2.4
* CopyTrans Manager 0.929
* doubleTwist 3.0 bèta

Conclusie iPhone. magazine: voorkeur gaat uit naar Songbird en MediaMonkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Touchdomex schreef op woensdag 20 april 2011 @ 21:59:

Als eerste het klopt toch dat je met Apps gebruik moet maken van iTunes? Om ze te beheren en ze erop te zetten.

De tweede vraag is of er voor iTunes een alternatief is wat het volgende doet. Ik heb een muziek en filmcollectie die ontzettend verschilt in bestandsformaten en extensies.... Voor muziek heb ik redelijk wat in OGG en FLAC. Dit zijn voornamelijk CD's die geript zijn door mijzelf. Dit wil ik niet graag opnieuw doen aangezien dat echt belachelijk veel tijd gaat kosten daarnaast heb ik nog steeds andere apparaten die wel normaal FLAC en OGG afspelen en het andere alternatief voor Lossless van Apple (ALAC) werkt alleen op i-devices.... WAV is geen optie want dat is veels te groot :X

Nu was ik benieuwd of er programma's zijn die de functionaliteit van iTunes "spoofen" en wel gewoon FLAC en OGG afspelen maar als ze op een iPhone gezet gaan worden dat het programma zelf de bestanden omvormt naar respectievelijk MP3/AAC/ALAC en ze vervolgens netjes op de iPhone parkeert.... als er zoiets bestaat voor films en dergelijke zou dat eigenlijk ook fijn zijn :+ Handbrake synct afaik niet met een i-device...

Ik zou namelijk mijn Cowon met pensioen willen sturen als reserve/vakantie/scouting speler willen gebruiken en vervolgens mijn volgende telefoon als zowel telefoon als Mediaspeler willen gebruiken...
Je hebt iTunes nodig om apps op je iPhone te zetten (Als je jailbreakt eventueel ook via Cydia & Installous).

Werkt je met Windows of met OSX, ivm beantwoorden van je overige vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

niekbaars schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:23:
[...]

iPhone. magazine 4 Lente 2011
Alternatieven voor iTunes:
* SharePod 3.9.7
* Footbar2000 1.1.2
* Songbird 1.8.0
* Winamp 5.6
* MediaMonkey 3.2.4
* CopyTrans Manager 0.929
* doubleTwist 3.0 bèta

Conclusie iPhone. magazine: voorkeur gaat uit naar Songbird en MediaMonkey
Waar kan ik dit artikel terug lezen? Op het internet of moet ik de winkel in om een blad te kopen?
Brm-G schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:25:
[...]

Je hebt iTunes nodig om apps op je iPhone te zetten (Als je jailbreakt eventueel ook via Cydia & Installous).

Werkt je met Windows of met OSX, ivm beantwoorden van je overige vragen.
Dat dacht ik al maar toch fijn dat het beantwoord is :+
en het tweede punt is Windows of Linux

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via iTunes een app probeer te downloaden of updaten, krijg ik de foutmelding "Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een timeout van de netwerkverbinding voorgedaan." Ook als ik op m'n iPhone een app wil downloaden of updaten, krijg ik een foutmelding die met de verbinding met de iTunes Store te maken heeft. Iemand een idee waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 23:03:
Als ik via iTunes een app probeer te downloaden of updaten, krijg ik de foutmelding "Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een timeout van de netwerkverbinding voorgedaan." Ook als ik op m'n iPhone een app wil downloaden of updaten, krijg ik een foutmelding die met de verbinding met de iTunes Store te maken heeft. Iemand een idee waar dat aan ligt?
Had ik net ook, zowel vanuit iTunes als direct via de iPad.
Denk dat de AppStore al die aankopen ff niet meer aankan (ook een luxe-probleem).
Dat kost Good Old Steve weer een paar ton vannacht $$$$$ :+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Over een maand of 2 loopt het abonnement van mijn iPhone 3G af en nu zit ik te denken over het volgende:
- overstappen naar een iPhone 4 (nadeel: de abo's + aanschafprijzen daarvoor zijn nogal erg prijzig);
- mijn huidige 3G nog even laten doorlopen totdat de iPhone 5 uit is (nadelen: nog niet bekend);
- overstappen naar een 3GS (voordeel: stukken goedkoper).

Dus mijn vraag aan de iPhone 4 bezitters die van en 3G afkomen: hebben jullie geen spijt, en zouden jullie het voor de huidige hoge abonnementsprijzen nog wel gedaan hebben?

Alle tips welkom!
:>

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
nu een 3GS kopen lijkt me helemaal raar. die wordt over een tijdje niet meer ondersteund. een 4. ja, dat is aan jou. persoonlijk vind ik de 4 niet zo bijzonder. liever even wachten op een 5 want dan heb je het nieuwste van t nieuwste. vermoedelijk komt die gewoon augustus/september in NL. (ik heb zelf ook een 3G die sinds maandag contractvrij is). Maar ik ga opzoek naar een andere telefoon. Denk de SGS2.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Alekz87 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 00:22:
nu een 3GS kopen lijkt me helemaal raar. die wordt over een tijdje niet meer ondersteund. een 4. ja, dat is aan jou. persoonlijk vind ik de 4 niet zo bijzonder. liever even wachten op een 5 want dan heb je het nieuwste van t nieuwste. vermoedelijk komt die gewoon augustus/september in NL. (ik heb zelf ook een 3G die sinds maandag contractvrij is). Maar ik ga opzoek naar een andere telefoon. Denk de SGS2.
Bedankt voor je tip. Die SGS2 ziet er zeker niet verkeerd uit, moest ik me ook maar eens in verdiepen.
De iPhone is niet verkeerd, maar ik vind wel dat de prijzen nogal de pan uitrijzen.

Daarnaast: als ik nu overstap naar een niet-iPhone, ben ik ook gelijk van dat vervelende iTunes af. Heb daar een hoop ellende aan te danken in de afgelopen 2 jaar. Op de een of andere manier werken iTunes en Windows 7 64-bit gewoon niet lekker samen. Ook moest mijn iPhone na 1 jaar worden omgeruild, omdat die al helemaal vastzat, en niet meer te "ontwaken" was.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Wat crap, installeer ik net ios 4.3, had nog 4.1 met in mijn achterhoofd het gebruik van de hotspot functie, is het zoals gewoonlijk weer niet mogelijk om die te gebruiken met T-Mobile... over 3 maanden is mijn abbo afgelopen toch maar overstappen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
STIMPPYYY schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:33:
Wat crap, installeer ik net ios 4.3, had nog 4.1 met in mijn achterhoofd het gebruik van de hotspot functie, is het zoals gewoonlijk weer niet mogelijk om die te gebruiken met T-Mobile... over 3 maanden is mijn abbo afgelopen toch maar overstappen denk ik.
Met Vodafone kan het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
MarcoC schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:35:
[...]
Met Vodafone kan het ook niet.
met kpn werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Met een jailbreak ook ben ik net achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 21:38
Is er een manier om te voorkomen dat een (out of focus) whatsapp melding mijn ipodmuziek permanent pauzeert?

iPhone 4 4.2.1 jailbroken.
Nieuwste Whatsapp updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
Brm-G schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:25:
[...]

Niet helemaal waar..je kunt apps ook rechtstreeks vanuit de Appstore op je iPhone zetten, heb je totaal geen iTunes voor nodig..
Tot 20 mb via 3G
Grotere bestanden via wifi, maar totaal geen iTunes voor nodig. Of bedoel je dat je een account moet hebben, dat moet nl. wel eenmalig via iTunes, maar in principe kun je daarna apps steeds via de iPhone zelf installeren en downloaden. Met een jailbreak wordt het inderdaad nog leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
hpt870 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:27:
Is er een manier om te voorkomen dat een (out of focus) whatsapp melding mijn ipodmuziek permanent pauzeert?

iPhone 4 4.2.1 jailbroken.
Nieuwste Whatsapp updates
Meldingen uitzetten van Whatsapp?? Kan je bij de Instellingen > Berichtgeving > Whatsapp. doen

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Is er een manier om andere geluiden instellen voor sms, mail, agenda.

Ik heb iets gevonden waar je bestanden van de huidige geluiden moet vervangen.
Dit gaat via cyberduck. kan iemand miss uitleggen hoe ik daarmee verbinding maak met de iphone?
of moet die hiervoor ook gejailbreaked zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Denthis schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:31:
Is er een manier om andere geluiden instellen voor sms, mail, agenda.

Ik heb iets gevonden waar je bestanden van de huidige geluiden moet vervangen.
Dit gaat via cyberduck. kan iemand miss uitleggen hoe ik daarmee verbinding maak met de iphone?
of moet die hiervoor ook gejailbreaked zijn?
Yep, Cyberduck werkt alleen met je iPhone als deze ge-jb-ed is.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
de nieuwe plannen van KPN gelezen mbt mobielinternet? Ze willen van de zomer hun abbo's aanpassen waarbij je extra moet gaan betalen voor VoIP en smsdiensten als whatsapp/pingchat. Zijn ze helemaal gek geworden daaro? Ook streamen via 3G kost dan extra. ;w KPN

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
Even een klein vraagje...

Ik heb in de auto nu een Pioneer AVIC-F930BT in laten bouwen. Deze kan dus volledig overweg met de iphone waarbij je dus gewoon je bibliotheek vanaf je radio kan benaderen en alle functies kan gebruiken. Het gaat om dit apperaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.connexie.nl/images/img5632_586x352/avic-f930bt-front-large-3uw%5B3%5D.jpg

Alleen hier moet je het volgende kabeltje bijkopen, dit kost gewoon even 50 euries :S Nou wil ik dit best kopen alleen vind ik hem ook te lang. Dus maar even op dealextreme gekeken en daar vond ik dit kabeltje voor omgerekend 4 hele euros inclusief verzenden. De vraag is of mensen hier ervaring mee hebben en dit compatible is?

Pioneer kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/caraccessories/pioneer/cdiu50v_main_1_gallery.jpg

Deal extreme kabel:

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_37204_1.jpg

Als je zo kijkt zo het bijna moeten werken, allebei zo een split erin. Maar wellicht zijn er mensen die dit kunnen bevestigen. Voordat ik eerst 3 weken ga zitten wachten en er vervolgens achter komt dat het niet gaat werken. ;)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een probleem wat ik zie is dat de mini-jack op de Pioneer kabel 3 streepjes heeft waar de DX-kabel er maar 2 heeft. (zie hier). Dit duidt waarschijnlijk op microfoonondersteuning. Of dit van toepassing is, no idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Daarbij lijkt de mini-jack kabel van Pioneer wel 3x zo dik als die van DX. Maar misschien dat die met het derde streepje uit te staan heeft zoals Phuncz zegt.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja maar KPN wordt geen interessante optie meer omdat je mag betalen voor Facebook, Whatsapp enz:

http://www.iphoneclub.nl/...ij-kpn-moet-gaan-betalen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
magnifor schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:01:
[...]

Ja maar KPN wordt geen interessante optie meer omdat je mag betalen voor Facebook, Whatsapp enz:

http://www.iphoneclub.nl/...ij-kpn-moet-gaan-betalen/
Echt te triest voor woorden dit. Ik heb me jaren lang helemaal scheel betaald aan bellen en smsen, heb je eindelijk apps waarmee het "gratis" kan (je betaald nog steeds voor een internet abbo dus helemaal gratis is het niet) en je dus een klein beetje kosten bespaard (je betaald nog steeds snel 40 euro p/m) en dan gaan ze daar geld voor vragen? En dan bijvoorbeeld ook nog voor Facebook terwijl dat gewoon een social media app is naast bijvoorbeeld Viber of WhatsApp?

Ben blij dat ik overgestapt ben naar Vodafone, nu maar hopen dat ze daar deze gekkigheid niet uit gaan halen.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
naja gewoon snel weer een contract aangaan. over 3 weken verleng ik ergens mn contract waar ze dat niet hebben en kan ik er weer 2 jaar tegen aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Alekz87 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 00:22:
Ik ben je errrug dankbaar voor deze (gouden) tip. Heb me ingelezen in de Samsung Galaxy S2 en die gaat het zeker worden, als vervanger van mijn iPhone 3G.

Helemaal geweldig: groter en beter beeldscherm dan de iPhone 4, wèl leesbaar in zonlicht, camera 8MP, video 1080/30 fps met stereo geluid, Flash ondersteuning, syncen en benaderen van de telefoon via WiFi, geheugenkaartslot om het geheugen uit te breiden, NFC (betalen via je phone). Kortom vanalles wat Steve Jobs de iPhone bezitter onthoudt, en dan nog eens stukken betaalbaarder.
I Go Samsung! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door wvexeltweakers op 22-04-2011 22:38 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Denk niet dat de S2 zoveel betaalbaarder zal zijn dan de iPhone 4 hoor :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Weet iemand of het normaal is als er 29 euro in rekening wordt gebracht voor het omruilen van een iPhone als je Apple Care heb aangeschaft. Ik kreeg deze replacement binnen 48 uur aangeboden i.p.v. het opsturen ter reparatie en heb er zelf niet om gevraagd. Op zich perfecte service als ik gewoon een nieuwe iPhone krijg, omdat mijn home button kuren vertoont ook al moet ik dan 29 euro betalen, maar en beetje vreemd zou ik het wel vinden. Als ik de inhoud van de mail die als titel ""Aanvraag voor vervanging"" heeft staat onderaan:

Kosten voor Express Replacement Service
--------------------------------------------------------------------------------
iPhone-gebruikers: de kosten voor deze Express Replacement Service bedragen € 29.

iPad-gebruikers: er worden geen kosten in rekening gebracht voor een Express Replacement Service die alleen beschikbaar is voor iPad-producten die worden gedekt door een AppleCare Protection Plan.

Raadpleeg de onderstaande sectie Extra informatie voor informatie over mogelijke toepasselijke kosten.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Afbeeldingslocatie: http://thisismynext.com/wp-content/uploads/2011/04/iPhone5_mockup.jpg

Zeg 't maar, plausibel of gewoon flauwekul?

Bronartikel:
http://thisismynext.com/2011/04/22/iphone-5-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Moeten we nou echt serieus antwoord gaan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hij is nog te dik en het scherm moet groter...
Boontjes schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:54:
Weet iemand of het normaal is als er 29 euro in rekening wordt gebracht voor het omruilen van een iPhone als je Apple Care heb aangeschaft. Ik kreeg deze replacement binnen 48 uur aangeboden i.p.v. het opsturen ter reparatie en heb er zelf niet om gevraagd. Op zich perfecte service als ik gewoon een nieuwe iPhone krijg, omdat mijn home button kuren vertoont ook al moet ik dan 29 euro betalen, maar en beetje vreemd zou ik het wel vinden.
vreemd, ik dacht dat dat juist gratis was. Oh well, een nieuwe buiten garantie kost nog steeds minimaal 280€ dus echt een blunder sla je er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:58:
[...]

Ik ben je errrug dankbaar voor deze (gouden) tip. Heb me ingelezen in de Samsung Galaxy S2 en die gaat het zeker worden, als vervanger van mijn iPhone 3G.

Helemaal geweldig: groter en beter beeldscherm dan de iPhone 4, wèl leesbaar in zonlicht, camera 8MP, video 1080/30 fps met stereo geluid, Flash ondersteuning, syncen en benaderen van de telefoon via WiFi, geheugenkaartslot om het geheugen uit te breiden, NFC (betalen via je phone). Kortom vanalles wat Steve Jobs de iPhone bezitter onthoudt, en dan nog eens stukken betaalbaarder.
I Go Samsung! 8)
Moet je gewoon voor gaan. Lezen in zonlicht kan gewoon met de 4, en syncen kan ook via WiFi.
Maar het gaat niet om de specs bij Apple, en dat is altijd zo geweest, het is zo moeilijk software vergelijken maar als ik dan toch een poging waag, Apple >>> Samsung, ZWAAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Waarom is de Iphone 4 en alle software zo ingewikkeld :?

Heb vandaag 50 fotos op de autorai gemaakt en wil een album genaamd autorai maken, maar hoe in godsnaam? Google me suf, zie allemaal iphoto tips, (wat nergens te downloaden is voor vista 64 ofzo ) en tig how-to's maar niks lukt. Is er iemand die hier meer vanaf weet of goede duidelijkere (hulp) sites heeft?

Nu krijg ik ze van me foon > pc > foon maar dan heet het fotobibliotheek, hoe ik ook de map op pc re-name het komt altijd in dit op de iphone, ongelooflijk..

[ Voor 17% gewijzigd door FSXnoob op 23-04-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Laatst online: 21:38
rohit schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:24:
[...]

Meldingen uitzetten van Whatsapp?? Kan je bij de Instellingen > Berichtgeving > Whatsapp. doen
Maar hiermee krijg ik toch helemaal geen melding meer van een bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tuzla schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:59:

Heb vandaag 50 fotos op de autorai gemaakt en wil een album genaamd autorai maken, maar hoe in godsnaam? Google me suf, zie allemaal iphoto tips, (wat nergens te downloaden is voor vista 64 ofzo ) en tig how-to's maar niks lukt. Is er iemand die hier meer vanaf weet of goede duidelijkere (hulp) sites heeft?

Nu krijg ik ze van me foon > pc > foon maar dan heet het fotobibliotheek, hoe ik ook de map op pc re-name het komt altijd in dit op de iphone, ongelooflijk..
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar iPhoto is een stuk software voor Mac OS X dus voor Windows kan je wel stoppen met zoeken naar iPhoto. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Tuzla schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:59:

Je moet een map maken op je telefoon met autorai en deze bij iTunes selecteren om te synchroniseren. Of gewoon een Mac kopen, dan is dat een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

The Great HooD schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:34:
[...]

Moet je gewoon voor gaan. Lezen in zonlicht kan gewoon met de 4, en syncen kan ook via WiFi.
Maar het gaat niet om de specs bij Apple, en dat is altijd zo geweest, het is zo moeilijk software vergelijken maar als ik dan toch een poging waag, Apple >>> Samsung, ZWAAR.
Syncen via WiFi met de iPhone 4? Standaard mogelijk, of moet je dan eerst jailbreaken?
En de specs zijn voor mij zeker wèl belangrijk. Zeker als er behoorlijk meer voor een toestel gevraagd wordt. En de nieuwe prijzen voor de iPhone 4 vind ik niet misselijk. Wat de iPhone 5 gaat doen is helemaal nog onbekend, met daarbij de onzekerheid òf die dit jaar al wel komt.

En wat betreft de software heb ik wel vertrouwen in de dualcore die de SGS II heeft.
De tijd zal het leren.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
[...]

apple >>> samsung in wat? Samsung heeft geen eigen software. Hooguit een "schil" om Android heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

[...]

Daar vergis je je. Apple doet alsof de hardware niks uitmaakt en dat ze daarmee niet concurreren, maar het feit dat ze de 3GS en de 4 steeds een camera bump hebben gegeven, de A4 hebben geïntroduceerd, een dual core processor in de A5, retina display, 2e mic voor achtergrond geluiden weg te filteren, etc.

Die dual core was niet nodig. Retina display ook niet, maar dat doen ze ook omdat ze iets nodig hebben om te concurreren. Die 2e mic kwam ook nadat de Nexus S daarmee veel reclame had gemaakt.

Apple doet alsof ze niet concurreren met hardware, maar feit is dat ze er heel erg mee bezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
wvexeltweakers schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:39:
[...]

Syncen via WiFi met de iPhone 4? Standaard mogelijk, of moet je dan eerst jailbreaken?
En de specs zijn voor mij zeker wèl belangrijk. Zeker als er behoorlijk meer voor een toestel gevraagd wordt. En de nieuwe prijzen voor de iPhone 4 vind ik niet misselijk. Wat de iPhone 5 gaat doen is helemaal nog onbekend, met daarbij de onzekerheid òf die dit jaar al wel komt.

En wat betreft de software heb ik wel vertrouwen in de dualcore die de SGS II heeft.
De tijd zal het leren.
Jailbreak ja, maar voor mij is jailbreaking standaard, daar doe ik niet moeilijk over.
Omdat de iPhone helemaal uniek is is de optimalizatie vele malen beter. Er wordt optimaal gebruik gemaakt van de kracht van de i4. Ok, de prijs is hoog, klopt zeer zeker, maar voor het toestel en zijn mogelijkheden en gebruikersgemak vind ik het waard. Het is bij Apple altijd de keus of je hem nu haalt of wacht op de opvolger maar soms kan je lang wachten.

Tijd zal het leren inderdaad.
Alekz87 schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:26:
[...]

apple >>> samsung in wat? Samsung heeft geen eigen software. Hooguit een "schil" om Android heen.
Apple >> Samsung in de mobiele telefonie.
Squatjj schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:04:
[...]

Daar vergis je je. Apple doet alsof de hardware niks uitmaakt en dat ze daarmee niet concurreren, maar het feit dat ze de 3GS en de 4 steeds een camera bump hebben gegeven, de A4 hebben geïntroduceerd, een dual core processor in de A5, retina display, 2e mic voor achtergrond geluiden weg te filteren, etc.

Die dual core was niet nodig. Retina display ook niet, maar dat doen ze ook omdat ze iets nodig hebben om te concurreren. Die 2e mic kwam ook nadat de Nexus S daarmee veel reclame had gemaakt.

Apple doet alsof ze niet concurreren met hardware, maar feit is dat ze er heel erg mee bezig zijn ;)
Ja tuurlijk zijn ze ermee bezig, maar hij zijn nuttige upgrades. Maar de software is echt het toppunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Tja, in alle eerlijkheid. Ik zou nu ook ff geen iPhone 4 meer kopen. Het toestel is bijna een jaar oud. Ik heb hem sinds de UK lauch, dus in die periode was hij qua prijs/kwaliteit zéker competitief en dus het geld waard. Maar inderdaad, als je NU een telefoon wilt met goede specs dat Is de Galaxy 2 zeker een goede telefoon die je niet echt kunt ontwijken.

(En iOS mag dan goed geoptimaliseerd zijn,.... Android wordt daar ook steeds beter in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lorefice schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:47:
Tja, in alle eerlijkheid. Ik zou nu ook ff geen iPhone 4 meer kopen. Het toestel is bijna een jaar oud. Ik heb hem sinds de UK lauch, dus in die periode was hij qua prijs/kwaliteit zéker competitief en dus het geld waard. Maar inderdaad, als je NU een telefoon wilt met goede specs dat Is de Galaxy 2 zeker een goede telefoon die je niet echt kunt ontwijken.

(En iOS mag dan goed geoptimaliseerd zijn,.... Android wordt daar ook steeds beter in)
Na een voorstel voor mobiele telefoon waar de galaxy ook bij zat, werd er van hogeraf besloten dat er Iphones moeten komen. Nu zijn we de 4 aan het testen. Mocht straks de 5 uitkomen dan willen we deze graag hebben. Maar dat ligt aan de provider aangezien die mogen reageren.

Vraagje van persoonlijke aard, maar ik krijg maar een paar sim contacten te zien? Terwijl ik veel meer contacten op mijn sim heb staan. Iemand die dit kent?

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 26-04-2011 09:35 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:33:
[...]

Na een voorstel voor mobiele telefoon waar de galaxy ook bij zat, werd er van hogeraf besloten dat er Iphones moeten komen. Nu zijn we de 4 aan het testen. Mocht straks de 5 uitkomen dan willen we deze graag hebben. Maar dat ligt aan de provider aangezien die mogen reageren.

Vraagje van persoonlijke aard, maar ik krijg maar een paar sim contacten te zien? Terwijl ik veel meer contacten op mijn sim heb staan. Iemand die dit kent?
Je kan bij je instellingen onder contacten je nummers van je SIM-kaart naar het geheugen in de telefoon 'transplanteren'. Maar let goed op waar het staat, ik had er indertijd namelijk enkele keren overheen gekeken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

import sim contacts heb ik al gedaan.
maar ik mis dus gewoon een zooi namen

Bleek dat via mijn oude windows mobiel toestel hij niet alles had gekopieerd. |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 26-04-2011 11:30 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Lorefice schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:47:

True. Op dit moment zal ik ook twijfelen om ik hem aan kan schaffen, daarom had ik hem ook op de release, wat je vrijwel bij elke iPhone moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1xxer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:58
[...]

Ja 1080p met crappy kwaliteit, vastlopende wifi sync, en 8MP.. je weet toch wel dat kwaliteit van filmen niet alleen megapixels is?

De 5MP camera van de iphone 4 is nog ongeevenaard door welk mobiel toestel dan ook. Qua beeld en geluid.

Die mockup van die iphone 5 is best zielig.. hij ziet er echt niet uit. Het ontwerp zal waarschijnlijk weer hetzelfde worden, was met 2G, 3G en 3GS ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
F1xxer schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:52:
[...]

Ja 1080p met crappy kwaliteit, vastlopende wifi sync, en 8MP.. je weet toch wel dat kwaliteit van filmen niet alleen megapixels is?

De 5MP camera van de iphone 4 is nog ongeevenaard door welk mobiel toestel dan ook. Qua beeld en geluid.

Die mockup van die iphone 5 is best zielig.. hij ziet er echt niet uit. Het ontwerp zal waarschijnlijk weer hetzelfde worden, was met 2G, 3G en 3GS ook zo.
Waarschijnlijk zal de iPhone 5 een 4GS worden. De echte 5 zal later pas uitkomen.

De camera van de i4 is goed, en MP zeggen feitelijk niets. Maar ongevenaard?
Nokia komt aardig in de buurt hoor, en zeker ook oudere toestellen, zo heb ik een oude N nog iets, en die schiet even mooie filmpjes dan mijn i4, misschien iets slechter maar het verschilt niks.
Voor mij is het hele plaatje van de i4 ongevenaard, qua software, hardware en gebruikersgemak/mogelijkheden. Eenmaal een iPhone nooit meer iets anders, evenals met Macbook en MacOSX.

Eenmaal een Apple, altijd een Apple?

Doen ze goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ik ga toch mar eens kijken om te jailbreaken.
DIt is niet illegaal, dus iemand een handleiding of een linkje waar dit uitgelegd staat hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Wat dacht je hier van: [iOS] Jailbreaken - Deel 7

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

The Great HooD schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:59:
[...]
Waarschijnlijk zal de iPhone 5 een 4GS worden. De echte 5 zal later pas uitkomen.
je bedoelt een iPhone 4S, zoals iPhone 3G en 3GS.

Maar je hebt gelijk vermoed ik, een volledige nieuwe telefoon verwacht ik pas in 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52
Iemand die weet of je nog iets van een replacement kan krijgen of kopen als je iPhone 3GS 16GB met jou is gaan zwemmen. Het backlight het niet meer doet. en de telefoon niet meer aangaat zonder stekker in het stopcontact? Dat laatste is gewoon het vervelendst want het LCD scherm had ik wel kunnen vervangen :(.

In het water vallen is nog tot daar aan toe. Maar er vervolgens achter komen dat je iPhone nog in je broekzak zit is echt geen leuk grapje meer :'(. nu wilde ik eigenlijk wachten tot de iPhone 5 of in elk geval de opvolger van de iPhone 4 voordat ik de 3GS zou vervangen. Maar nu lijkt het er op dat ik toch de iPhone 4 moet gaan kopen. Terwijl het niet eens zo lang meer duurt voor die iPhone 5 op de markt komt.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
iemand die nog geprobeerd heeft zijn gescheurde iphone 3gs aan te bieden bij Tmobile na de "1"jaar garantie ?? hij is van april 2010..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hm ik heb versie 4.3.2. dus moet nog helaas ff wachten voor de jail.

Miss kan iemand mij hier wel al mee helpen:
Is er iets van software waarmee ik dus wel foto's kan verzenden en ontvangen via bleutooth?
En is er iets waarmee ik mijn bestanden kan beheren (sort file explorer) zodat ik heel makkelijk mapjes kan maken voor mijn foto's te sorteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Denthis schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:04:
Hm ik heb versie 4.3.2. dus moet nog helaas ff wachten voor de jail.

Miss kan iemand mij hier wel al mee helpen:
Is er iets van software waarmee ik dus wel foto's kan verzenden en ontvangen via bleutooth?
En is er iets waarmee ik mijn bestanden kan beheren (sort file explorer) zodat ik heel makkelijk mapjes kan maken voor mijn foto's te sorteren?
Standaard zijn deze functies er niet voor iOS. Met de jailbreak is dit wel eenvoudig. iFile en iBlueNova heb je dan nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Super die info zocht ik dus.
Jailbreak wil ik gaan doen, zodra het kan voor de 4.3.2 versie!

Miss namelijk wat instellingen/acties!
En mijn sms/mail geluiden instellingen enzo.

die wil ik hiermee oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Phuncz schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:53:
[...]

je bedoelt een iPhone 4S, zoals iPhone 3G en 3GS.

Maar je hebt gelijk vermoed ik, een volledige nieuwe telefoon verwacht ik pas in 2012.
Ik verwacht wel hetzelfde design, maar wel het grotere scherm. En natuurlijk de dualcore A5.

Grotere scherm (3,7") past eenvoudig in het huidige design. Op MacRumors is er ook al aardig wat van voorbij gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 26-04-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Foto's en filmpjes die ik met mijn iPhone maak worden niet meer opgeslagen. De thumbnail vliegt wel naar linksonderin en je kunt 'm zelfs even opvragen, maar daarna niet meer.

Ik heb voor dat dit probleem optrad een heleboel files via de PC weggegooid. Sindsdien doet-ie dit.

Overigens krijg ik ook de laatste firmware via iTunes niet geïnstalleerd, ondanks de hele help gevolgd te hebben.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Hoeveel ruimte heb je nog vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:28:
iemand die nog geprobeerd heeft zijn gescheurde iphone 3gs aan te bieden bij Tmobile na de "1"jaar garantie ?? hij is van april 2010..
Met welk probleem? Haarscheurtjes probleem is bij een vriend van me na 1,5 jaar nog vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22
Denthis schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:47:
Super die info zocht ik dus.
Jailbreak wil ik gaan doen, zodra het kan voor de 4.3.2 versie!

Miss namelijk wat instellingen/acties!
En mijn sms/mail geluiden instellingen enzo.

die wil ik hiermee oplossen
Waar wil je op wachten dan?

http://www.iphoneclub.nl/...or-de-iphone-4-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

11.7GB van de 14.3GB. Ik had dus net juist veel verwijderd om ruimte te maken. Via PC/Windows.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
ow oke, zag bij het jailbreak topic niks staan voor versie 4.3.2. namelijk zodoende dat ik dacht dat het nog niet mogelijk was!

Ik ga het proberen, op mijn werk kan het helaas niet, mijn laptop geeft een blauwscherm als ik mijn iphone aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Kareem schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:06:
[...]

11.7GB van de 14.3GB. Ik had dus net juist veel verwijderd om ruimte te maken. Via PC/Windows.
Hoe heb je de files verwijderd?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
rohit schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:28:
ze vervangen dan je achterkant ja. die hebben ze nog genoeg op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Alekz87 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:15:
[...]

ze vervangen dan je achterkant ja. die hebben ze nog genoeg op voorraad
Mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 21:54
Hallo,

Graag stel ik hier even een vraag m.b.t. mijn iphone 4 en de batterijduur. Wellicht de zoveelste vraag maar heb ook op google gezocht ;) Momenteel zie ik de batterijpercentage van mijn iphone steeds met 1% per 3min achteruit gaan tijdens het gebruik. en over de nacht waar 3g/wifi etc uit staat gebruikt hij in 10 uur ook ruim 8%. Welke manier bestaat er om mijn batterij te testen? Is er een duidelijke tabel waarin staat wat normaal zou moeten zijn kwa gebruik? Momenteel ben ik bezig met het herstellen in DFU mode om zo hopelijk het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

funk-e schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:11:
Hoe heb je de files verwijderd?
Met Windows Verkenner. Dus gewoon met 'delete'. Niet naar de recycle bin.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Sinds 2 dagen blijft naast het batterijpercentage ook die "GPS pijl" staan. Ik had altijd al locatievoorzieningen aanstaan maar toen stond dat ding er alleen als een app de GPS gebruikte. Nu staat de pijl er constant en ik heb geen apps open staan (ook niet in de switchbar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Brm-G schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:20:
[...]

Standaard zijn deze functies er niet voor iOS. Met de jailbreak is dit wel eenvoudig. iFile en iBlueNova heb je dan nodig.
tip waar ik deze kan krijgen?
Vanavond ga ik kijken om mijn iphone te jailbreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Camera.app wordt erg erg langzaam op mijn i4. Opstarttijd is meer dan 5 seconden. Heb het vermoeden dat dit ligt aan de hoeveelheid foto's en video's die er op staan. Zou het helpen die allemaal te verwijderen?

/edit
Helpt helemaal niks dus. Waarom start die camera.app zo langzaam op? Bij anderen start hij in < 2 seconden. Erg annoying :(

[ Voor 36% gewijzigd door UltraSub op 28-04-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Denthis schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:34:
[...]

tip waar ik deze kan krijgen?
Vanavond ga ik kijken om mijn iphone te jailbreaken
iphoneclub.nl, jailbreak hem en installeer hem dan via Cydia.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Krijg vandaag mijn iPhone terug van reperatie van Solid Vision uit Den Haag. Benieuwd of het een nieuwe is of een refurbished :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al meer mensen die een Witte iPhone hebben besteld?

Ik heb net gelijk besteld. Verzenddatum staat (nu nog) op 3-5 dagen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

MrJames schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:43:
Krijg vandaag mijn iPhone terug van reperatie van Solid Vision uit Den Haag. Benieuwd of het een nieuwe is of een refurbished :/.
Ah zie je dat verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven. Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Donstil schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:15:
Zijn er al meer mensen die een Witte iPhone hebben besteld?

Ik heb net gelijk besteld. Verzenddatum staat (nu nog) op 3-5 dagen.
Jep, gisteren bij Vodafone :) Via de orderstatus desk reguliere iPhone order laten omzetten naar iPhone wit. Voorraad was er nog niet, wordt gemaild zodra termijn bekend is.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven. Nice! maar ik bedoelde meer op de site bij apple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
wie koopt er nu een jaar oud toestel? (behalve als je echt mooi vind natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik heb nu een Zwarte 4 en die voelt absoluut nog niet ouderwets aan. Ik wilde aan het begin al een witte.

iPhone5 (4gs) koop ik dan wel weer. Apple is dure een hobby (al ruim voor de iPhone was ik fan dus geen iPhone fanboy hier) maar nog steeds een stuk goedkoper als de tassen tik van me vriendin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een witte besteld voor mijn vrouw bij apple.com, verwachte verzend tijd 3-5 werkdagen. Levering waarschijnlijk 11-13 mei.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:01
Heb net bij de T-mobile in Utrecht mijn IPhone 4 white opgehaald. Er was daar genoeg voorraad!
Weet iemand waarom de Iphone bij het instellen van een Exchange server voor Gmail toch blijft zoeken naar nieuwe mail, zou toch Push moeten zijn met Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Mijn 3GS heeft na 1.5 jaar problemen met de proximitysensor, steeds als ik bel gaat mijn oor random andere telefoonnummers bellen, het ding op speaker zetten etc.

Wat is het het slimste om te doen? Het gaat om een neverlocked toestel (gewoon in NL gekocht), ben de bon echter kwijt denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rudy_V schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:35:
Mijn 3GS heeft na 1.5 jaar problemen met de proximitysensor, steeds als ik bel gaat mijn oor random andere telefoonnummers bellen, het ding op speaker zetten etc.

Wat is het het slimste om te doen? Het gaat om een neverlocked toestel (gewoon in NL gekocht), ben de bon echter kwijt denk ik...
Ik zou starten met het nagaan of je toestel überhaupt nog gedekt is:
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

T7D_Sneezy schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:59:
Sinds 2 dagen blijft naast het batterijpercentage ook die "GPS pijl" staan. Ik had altijd al locatievoorzieningen aanstaan maar toen stond dat ding er alleen als een app de GPS gebruikte. Nu staat de pijl er constant en ik heb geen apps open staan (ook niet in de switchbar).
Ga naar instellingen, Locatievoorzieningen en kijk bij welke apps de locatievoorziening aanstaan..

klik ze uit en voila... pijltje weg.. ik had het net ook.. en Camera app bleek de boosdoener..

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

-=Arjan=- schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:51:
[...]

Jep, gisteren bij Vodafone :) Via de orderstatus desk reguliere iPhone order laten omzetten naar iPhone wit. Voorraad was er nog niet, wordt gemaild zodra termijn bekend is.
Best bizar... eindelijk dat ik dan een iPhone 16GB White heb. Wel vanmiddag bij de Vodafone winkel gewoon zo mee kunnen nemen. Ze hadden er 7 stuks op voorraad. Ik had geen haast.. maar wel prettig om er geen levertijd op te hebben.

Cheers mate! en ik zal dit forum blijven volgen met jullie (en mijn) tips, vragen en adviezen ;)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
Iemand enig idee of je tegenwoordig bij een random telefoonwinkel je normale KPN SIM kunt omwisselen voor een microsim?
Knippen kan ook, maar beetje bang dat het fout gaat (SIM van werk).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Ja dat kun je omwisselen, maar volgens mij wel alleen bij een kpn business center.

Dat ibluenova kan ik niet vinden met cydia.

ik lees ook iets dat over dat shsh moet opslaan hoe doe je dit precies?
dat vind ik niet terug.

hoe kan ik apps installeren vanaf de pc?

[ Voor 8% gewijzigd door Denthis op 28-04-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Denthis schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:50:
Ja dat kun je omwisselen, maar volgens mij wel alleen bij een kpn business center.

Dat ibluenova kan ik niet vinden met cydia.

ik lees ook iets dat over dat shsh moet opslaan hoe doe je dit precies?
dat vind ik niet terug.

hoe kan ik apps installeren vanaf de pc?
shsh opslaan:
http://www.appletips.nl/i...bewaren-met-tinyumbrella/

"You can download bluetooth hack from Cydia Store exclusively through the iSpazio repo. If you do not have iSpazio repo, you can add it manually by adding “www.ispaziorepository.com”

(bron: http://www.ihackintosh.co...ive-files-over-bluetooth/)

apps via je pc installeren is een kwestie van appstore zowel betaalde als gratis apps kopen of downloaden. daarna synchroniseren met je iphone.

[ Voor 13% gewijzigd door Alekz87 op 29-04-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Kan iemand mij vertellen waar ik een iPhone 4 wit kan kopen zonder abonnement. Simlockvrij en voor max 750 euro ?

Apple online store is geen optie, 11-13 mei duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:41

MaxPoweR

-=StopTech=-

Benny schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 02:51:
Kan iemand mij vertellen waar ik een iPhone 4 wit kan kopen zonder abonnement. Simlockvrij en voor max 750 euro ?

Ik heb die van mij simlockvrij gekocht bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
Zou er ook graag 1 oppikken vandaag , maar nergens te vinden online wie of waar ze op voorraad zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webaccess
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-07 19:59

Webaccess

Garmin Epix 2

Benny schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 02:51:

De tweakers.net pricewatch heeft er een van €650,-
pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Misschien interessant voor de mensen die van plan zijn om een witte iphone te kopen: http://gizmodo.com/#!5796...phone-4-is-fat-and-cursed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Als je goed kijkt, zie je dat het niet dikker is. Het lijkt optisch zo. Kijk maar alleen naar de hoeken. Die komen overeen (is ook een aparte invalshoek).

Lol, bij sommige (niet allemaal) hebben ze een verschil van 0.2mm gevonden. WOW! :+
Seriously waar gaat het over :)

[ Voor 28% gewijzigd door Nitai op 29-04-2011 08:10 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Webaccess schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 07:28:
[...]

De tweakers.net pricewatch heeft er een van €650,-
pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Wit
Ik wil hem vandaag hebben en die sites hebben allemaal dikke levertijden :( Ik wil hem gewoon in een winkel oppikken ergens
MaxPoweR schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 05:24:
[...]

Ik heb die van mij simlockvrij gekocht bij Dixons.
Oke welke dixons en wat heb je betaald? 16 of 32gb?

[ Voor 48% gewijzigd door Benny op 29-04-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:08:
Als je goed kijkt, zie je dat het niet dikker is. Het lijkt optisch zo. Kijk maar alleen naar de hoeken. Die komen overeen (is ook een aparte invalshoek).

Lol, bij sommige (niet allemaal) hebben ze een verschil van 0.2mm gevonden. WOW! :+
Seriously waar gaat het over :)
Haha mooi he en het bizarre aan dit verhaal is nog dat een lezer van Macrumors beweerd het gevoeld te hebben toen hij hem oppakte terwijl hij een zwarte in zijn hand had.

Onzin natuurlijk. Wie voelt er nou 0,2mm 8)7
Ryan Cash of Marketcircle.com discovered the same and noticed,

"A colleague of mine just picked up a 16 GB iPhone 4 in white. I was a bit surprised when I picked it up off his desk (I had my black 32 GB in my other hand at the same time) – it immediately felt thicker."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Donstil schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:57:
[...]

Haha mooi he en het bizarre aan dit verhaal is nog dat een lezer van Macrumors beweerd het gevoeld te hebben toen hij hem oppakte terwijl hij een zwarte in zijn hand had.

Onzin natuurlijk. Wie voelt er nou 0,2mm 8)7

[...]
Is niet echt optisch bedrog hoor ;) http://www.engadget.com/2...e-for-case-makers-owners/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.