Ik zit te denken om een iPhone 4 te nemen straks als ik ga verlengen maar ik zit met nog wat vragen en was benieuwd of er mensen hier zijn die daarop een antwoord hebben....
Als eerste het klopt toch dat je met Apps gebruik
moet maken van iTunes? Om ze te beheren en ze erop te zetten.
De tweede vraag is of er voor iTunes een alternatief is wat het volgende doet. Ik heb een muziek en filmcollectie die ontzettend verschilt in bestandsformaten en extensies.... Voor muziek heb ik redelijk wat in OGG en FLAC. Dit zijn voornamelijk CD's die geript zijn door mijzelf. Dit wil ik niet graag opnieuw doen aangezien dat echt belachelijk veel tijd gaat kosten daarnaast heb ik nog steeds andere apparaten die wel normaal FLAC en OGG afspelen en het andere alternatief voor Lossless van Apple (ALAC) werkt alleen op i-devices.... WAV is geen optie want dat is veels te groot
Nu was ik benieuwd of er programma's zijn die de functionaliteit van iTunes "spoofen" en wel gewoon FLAC en OGG afspelen maar als ze op een iPhone gezet gaan worden dat het programma zelf de bestanden omvormt naar respectievelijk MP3/AAC/ALAC en ze vervolgens netjes op de iPhone parkeert....
als er zoiets bestaat voor films en dergelijke zou dat eigenlijk ook fijn zijn
Handbrake synct afaik niet met een i-device...
Ik zou namelijk mijn Cowon met pensioen willen sturen
als reserve/vakantie/scouting speler willen gebruiken en vervolgens mijn volgende telefoon als zowel telefoon als Mediaspeler willen gebruiken...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker