Kijk, dat is weer duidelijke taal.
Bedankt, heb ik morgen weer even wat te doen.
Bedankt, heb ik morgen weer even wat te doen.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Kapitein Prozac op 24-04-2011 14:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door SpaceK33z op 25-04-2011 01:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Prozac op 25-04-2011 19:05 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Bedankt! De FP is geüpdatet. Ik heb nu gewoon bij de toestellen een link naar miui-dev gezet, maar specifieke versies voor een toestel zijn altijd welkom (zoals MIUI-XJ op de Desire).Kapitein Prozac schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:01:
De meest recente MIUI is 1.4.22.
MIUI-dev's Gingerbread MIUI (voor aardig wat toestellen); http://www.miuiandroid.com/roms/
XJ's Gingerbread en Froyo MIUI XJ (voor de Desire, ook in het Nederlands); http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957291
Beiden draaien goed alhoewel ik soms FC's tegenkom met MIUI XJ. Gingerbread MIUI's UI is nog niet helemaal af dus daarom gebruik ik voorlopig nog Froyo MIUI.
[ Voor 95% gewijzigd door Dennis_k op 27-04-2011 10:43 . Reden: eerst lezen dan vragen ]
Verwijderd
Swiftkey...incl Nederlands woordenboekVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:49:
Iemand enig idee hoe ik MIUI op de Galaxy S in het Nederlands kan krijgen.
Dan doel ik met name op het toetsenbord, de rest maakt me niet uit.
Heb wel al wat gezocht en gister had ik ergens een file die niet voor de GS bedoeld
was geprobeerd. Dat resulteerde in een onbruikbare telefoon.
Tubes....It's what make music music!
Dacht het niet..,wat mis je dan?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:41:
Swiftkey zuigt imho...
[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 26-04-2011 12:22 ]
Verwijderd
Ok, ik had vroeger een swiftkey geprobeerd. Ben nu gewend aan gingerbread keyboard, welke ik echt super fijn vind! Maar moet zeggen dat ik swiftkey (na zojuist geprobeerd te hebben) prima vind werken en zeker waardig genoeg om de tijd te vullen tot er een NL versie in MIUI zit. (wellicht wil ik dan niet meer terugsilitek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:00:
[...]
Dacht het niet..,wat mis je dan?
Edit: Indien niet tevreden pech voor jou...ATM enige alternatief voor NL toetsenbord![]()
pay versie doet wonderen
[ Voor 8% gewijzigd door mesm90 op 26-04-2011 23:06 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Dennis_k op 27-04-2011 10:59 ]
Clock uitzetten zal niet gaan...of je moet een modificatie theme draaien waarin deze uitgeschakeld is.Dennis_k schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:47:
Vandaag (op kantoor ;P ) even de overstap van CM7 naar MIUI gemaakt. Hele verandering m.b.t. de launcher en indeling.
Ben vooral te spreken over de mogelijkheden van de "firewall", de toggels en de algehele layout van het geheel.
Weet iemand hoe ik de klok uit kan zetten in de notificatiebalk, aangezien ik een widget hiervoor gebruik?
ik wil die ook proberen allen dan de d2w versie, omdat dit sneller schijnt te zijn, alleen weet ik niet of je wel of geen swap partitie nodig hebt *stille hint*Mdehoog schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:49:
Ik heb vanmiddag op mijn HTC desire 1.4.22 D2EXT (XJ versie) gezet, en nu wilde ik met titanium backup mijn whatsapp terug zetten. Vervolgens kreeg ik een FC. Hierna whatsapp uit de market gehaald en hetzelfde probleem...
Iemand een idee?
Misschien dat ik dan zo even de d2w versie flash, heb m wel met swap gedaan, omdat ik toch mn geheugenkaart nooit vol heb staanmesm90 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:59:
[...]
ik wil die ook proberen allen dan de d2w versie, omdat dit sneller schijnt te zijn, alleen weet ik niet of je wel of geen swap partitie nodig hebt *stille hint*
waarom eigenlijk je whatsapp terugzetten? je history wordt toch op je "sd kaart" bijgehouden?
[ Voor 34% gewijzigd door Kypo op 27-04-2011 18:41 ]
Verwijderd
Heb net iets erg bijzonders meegemaaktmesm90 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:17:
hmmm jammer
ik gaat het vandeweek ook wel ff proberen denk
heb je wel gewoon alles gereset? cache e.d.?
Ik meen me te herinneren dat de Chinese devs dat weer uit de laatste release hebben gehaald.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:07:
Mensen op diverse screenshots zie ik een apps tab in het menu staan (notifications, apps, toggles).
Maar in MIUI9000 zit dat niet.
Kan iemand me vertellen waar dat vandaan komt?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nog geen MIUI rom gedraaid, maar ben wel bekend met flashen e.d.Helioss schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:57:
Ik ben nog redelijk nieuwe in het hele flash gebeuren...
Gister heb ik met succes Android Revolution HD geflashed, nu heb ik de smaak te pakken en wil ik MIUI draaien. Echter lukt het me niet om deze ROM aan de praat te krijgen en heb maar snel weer een restore gedaan.
MIUI_XJ_A2SD_1.4.22_2.3_Final_Signed probeerde ik te flashen.
Heb Dalvik Cache gewiped en FULL-WIPE-1.3 hierna probeer in dus de ROM te flashen net zoals bij Rev. HD, maar het lukt niet? Wat doe ik niet goed?
mooi en je sd kaart instelling is hetzelfde?Mdehoog schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:07:
[...]
Heb net iets erg bijzonders meegemaakt, had gisteravond dus weer de D2W erop gezet en geen zin gehad om het weer terug te zetten naar A2SD. Vanochtend word ik wakker, kijk naar mn whatsapp, doet hij het zonder kuren of FC's
Waarom hij het opeens wel doet is mij een raadsel, maar ik ben blij ^^
Nu heb ik alleen het volgende, ik denk dat het met een theme instelling te maken heeft. Maar als ik bij bijv. het toetsenbord een taalinstelling wil veranderen (of iets anders met een lange lijst met meerdere keuzes) dan is het contrast tussen de letters en de achtergrond nihil. Iemand daar een idee over? Of is het een theme die ik kan aanpassen?
Verwijderd
Om mezelf maar even te quoten (en wellicht iemand anders te helpen die met dezelfde vragen komt te zitten);Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:26:
Ik draai op dit moment CyanogenMod 7, maar wilde wel eens een MIUI ROM proberen. Aangezien MIUI XJ werd aangeraden leek me dat wel een geschikte kandidaat.
Ik vroeg me alleen af of dat draait op mijn huidige setup:Ik heb de openingspost en de faq gelezen van het topic op XDA, maar deze zaken stonden daar niet in. Uiteraard heb ik het daar gevraagd maar nog geen antwoord gehad, hopelijk is hier iemand sneller
- HTC Desire (amoled versie)
- Clockwork recovery 2.5.0.7 (Ik hoorde dat voor sommige ROM's CWM 3 vereist was)
- HBOOT 93.0001 met N1 partition table
- Radio 5.11.05.27 (Ik weet dat 5.14.05.17 en 5.17.05.08 aanbevolen worden, maar werkt het met mijn versie? Aangezien ik voorlopig MIUI alleen even wil uitproberen wil ik niet gelijk van radio wisselen
)
Verwijderd
Opnieuw flashen maar nu met de laatste rom op XDA..nu je de juiste bootloader bezit is dit relatief een makkie.k_doorman schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:24:
Ik heb een probleem met mijn SGS nadat ik MIUI rc6b rom erop heb gezet, vanaf de standaard samsung froyo rom. Omdat ik niet heel erg ervaren ben met het flashen enz. heb ik een redelijk gedetailleerde handleiding gebruikt. http://www.theandroidsoul.com/galaxy-s-miui-rom/
Hierin heb ik eerst speedmod kernel geflasht, waarna ik efs backup heb gedraaid vanuit recovery mode. Volgende stap was CM7 flashen en hierna de MIUI rom installeren. Dit ging allemaal van een lije dakje, echter heb ik na afronding hiervan geen service van mijn provider. Mijn IMEI nummer wordt niet gevonden.
Op mijn interne SD kaart heb ik wel een map efs staan waarin (volgens mij) de backup gegevens van mijn simkaart staan.
Heeft iemand een idee hoe ik dit weer werkend krijg?
Hiernaast heb ik nog een klein probleem met automatisch opnieuw opstarten, maar dit is voor latere zorg
[ Voor 84% gewijzigd door mesm90 op 01-05-2011 16:37 . Reden: vraagje toegevoegd ]
Ik heb die laatste ROM ( v7 1.4.19) geïnstalleerd, maar zit nog steeds met het probleem dat ik geen service heb. Ik heb een beetje zitten zoeken op xda e.d. hieruit blijkt dat je iets moet doen met de map EFS die in mijn bestanden staat. Ik weet alleen niet wat.silitek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:34:
[...]
Opnieuw flashen maar nu met de laatste rom op XDA..nu je de juiste bootloader bezit is dit relatief een makkie.
MIUI BOZ EDITION [V7 1.4.29][ANDROID 2.3.3][OC 1.54GHz]
Deze is weer een stap beter nu met Voice recorder o.a. Kernel TKGlitch EXTREME
Update vanaf MIUI flash in Cwm eerst "ultimate_kernel_cleaning_script by lippo94.
Daarna BOZ V7. Eerste keer boot (kan) Chinees zijn maar in de setting Engels selecteren en een reboot..
OC mogelijkheid van 1.54Ghz (belachelijk hoog...
Iemand een idee?try to use root explorer and mount to RW and delete efs folder
zit in dit pakket standaard het nederlands eigenlijk of moet ik die zip nog eroverheen flashen?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:15:
Wat gebeurt er eigenlijk als je dit doet? Dus dat downloaden en installeren..
[afbeelding]
Zou alleen maar EFS map file herschrijven/veranderden als je een back-up van je origineel bezit..k_doorman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Ik heb die laatste ROM ( v7 1.4.19) geïnstalleerd, maar zit nog steeds met het probleem dat ik geen service heb. Ik heb een beetje zitten zoeken op xda e.d. hieruit blijkt dat je iets moet doen met de map EFS die in mijn bestanden staat. Ik weet alleen niet wat.
[...]
Iemand een idee?
[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 01-05-2011 17:53 ]
Ai, je had deze efs map moeten overschrijven..Met Odin (JS5) CSC XEN helaas opnieuw flashen.k_doorman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:01:
Uiteraard heb ik een backup gemaakt van mijn efs zoals die in mijn root stond en zoals deze in de map backup stond.
Nu heb ik alleen iets stoms gedaan, denk ik. Ik heb eerst de map efs verwijderd, waarna ik de map efs uit de backup terug wou zetten.
Toen in de map efs verwijderde ging mijn telefoon gelijk over naar de melding "only emergency calls" Hierdoor kan ik niet meer in root explorer.![]()
Wel heb ik van beide mappen een back-up.... Is dit nog op te lossen. Ik wordt toch wel een beetje wanhopig
Factory reset al gedaan?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:09:
Sinds ik vanmiddag de telefoon heb laten vallen wordt mijn SD-kaart niet meer herkend waardoor ik dus niet meer bij mijn apps etc. kan. ><
Daarnaast zijn er ook kleine problemen met het scherm. Soms wil de telefoon niet ontwaken uit de stanby stand zeg maar, waarna ik de batterij eruit moet halen om het weer opnieuw op te starten.
Ik heb al geprobeerd een andere SD kaart in de telefoon te doen maar ook deze wordt niet herkend...
Ik hoop dat iemand hier een mogelijk oplossing weet, anders zit er niks anders op dan de ROM opnieuw te installeren etc... hopelijk werkt dat wel in het ergste geval.
Ik krijg trouwens ook een foutmelding bij het verbinden met mijn WiFi, data doet het wel gewoon
(ik heb overigens al meerdere keren de SD kaart eruit gehaald en opnieuw erin gedaan)
Bvd, Ivar
[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 01-05-2011 18:24 ]
Die OTA is voor de Chinese MIUI en niet voor onze vertaalde MIUI. Niet downloaden en installeren dus.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:15:
Wat gebeurt er eigenlijk als je dit doet? Dus dat downloaden en installeren..
[afbeelding]
D2EXT X-PART is het snelst maar ook het minst veilig/stabiel (zo ik het begrepen heb). D2W schijnt iets veiliger/stabieler te zijn (heb ik niks van gemerkt in de paar minuten dat ik het gebruikt heb) maar weer ietsje langzamer. A2SD+ is de langzaamste van de drie maar ook het meest veilig/stabiel. Ik gebruik standaard A2SD+ MIUI en daar heb ik nooit problemen mee gehad; enkel reboots door een crappy kernel. Met een goeie kernel en tijdig laden is herstarten iets van het verleden, tenzij je natuurlijk iets gaat flashenmesm90 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:33:
ehm ik zou niet al teveel goeds verwachten, misschien eerst een nand backup proberen?
en dan vervolgens dit proberen, kan je altijd nog terug
of eventueel gewoon de nieuwe versie downloaden....
brengt met gelijk op een idee die vraag van je aangezien ik er maar geen duidelijk antwoord op krijg
zie hieronder
edit:
ik zit nog steeds met een vraag waar ik maar geen duidelijkheid over krijg helaas, al verschillende fora afgestruind nu om hier de vraag nogmaals te stellen,
ik ben bezig met de volgende rom:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957291
([ROM][MIUI] 1.4.29 +OTA GB2.3/2.2 [Multi Lang] XJ-D2EXT X-Part, A2SD/+, D2W + Add-ons)
echter word me maar niet duidelijk wat nou de verschillen zijn en welke versie het meest geschikt is,
mijn vraag is dus kortom, wat zouden zullie aanraden uit de volgende rij? en wat zijn de verschillen?
-X-part
-D2ext
-A2SD/+
-D2W
ik zou graag wat meer opslagruimte hebben voor mijn applicatie's op de desire, echter ben ik er wat huiverig voor vandaar dat ik de vraag hier neerleg!
antwoord al gevonden A2SD+ blijkt het beste te zijn
Snapte ik helaas achteraf ooksilitek schreef op zondag 01 mei 2011 @ 18:22:
[...]
Ai, je had deze efs map moeten overschrijven..Met Odin (JS5) CSC XEN helaas opnieuw flashen.
Mits je van een MIUI een totaal back-up bezit..dan deze laden.
[ Voor 19% gewijzigd door Seki op 01-05-2011 20:15 ]
Ja, op samfirmware.com (JS5 met XEN (NL) stock firmware halen. In Odin pit.512 PDA/MODEM/CSC inladen en opnieuw beginnen. (neem aan dat je 3-button werkt). Daarna root+ root explorer nu wel je originele EFS terugzetten.k_doorman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:44:
[...]
Snapte ik helaas achteraf ook![]()
Je gaat alleen nu heel ff een stapje te snel: Opnieuw flashen met odin, helamaal vanaf "speedmod-kernel-k13c-500hz.tar" Wat bedoel je met (JS5) CSC XEN?
iig al bedankt voor je hulp
bedanktKapitein Prozac schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:07:
[...]
Die OTA is voor de Chinese MIUI en niet voor onze vertaalde MIUI. Niet downloaden en installeren dus.
[...]
D2EXT X-PART is het snelst maar ook het minst veilig/stabiel (zo ik het begrepen heb). D2W schijnt iets veiliger/stabieler te zijn (heb ik niks van gemerkt in de paar minuten dat ik het gebruikt heb) maar weer ietsje langzamer. A2SD+ is de langzaamste van de drie maar ook het meest veilig/stabiel. Ik gebruik standaard A2SD+ MIUI en daar heb ik nooit problemen mee gehad; enkel reboots door een crappy kernel. Met een goeie kernel en tijdig laden is herstarten iets van het verleden, tenzij je natuurlijk iets gaat flashen
thanks againKapitein Prozac schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:17:
Met de XJ multi-language packs kan je ze ook in het Nederlands krijgen (zolang de versienummers maar overeenkomen). De D2W en D2EXT zijn iets snappier dan de A2SD maar het verschil is minder groot dan wanneer je van Froyo naar Gingerbread gaat. Persoonlijk vind ik A2SD Froyo MIUI al geen slak; alles gaat soepel en apps staan binnen een seconde klaar. Daarnaast herstart ik vrijwel nooit dus van een lange opstarttijd heb ik geen last.
- Type su
- Type a2sd zipalign
- Type a2sd cachesd
[ Voor 36% gewijzigd door mesm90 op 02-05-2011 19:11 ]
Heb ook altijd Launcher Pro gebruikt zonder problemen met HD2 NDT MIUI GINGER ROM Multilang_MAGLDR maar gebruik nu TyphooN CyanogenMod 7Grudgie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:19:
Ik heb ook maar weer eens MIUI erop gezet, de nieuwste van XJ van 1.4.29.
Werkt weer heerlijk en ziet er weer erg goed uit, nog beter als eerst :D!
Alleen jammer dat als ik Launcher Pro wil gebruiken en de dock icons wil veranderen dat ie crashed.
Verders werkt Launcher Pro wel, alleen de standaard dock icons zijn zo saaimaar kan ze helaas niet aanpassen door het crashen
Permissies herstellen, Launcher Pro prefs/data weggooien of Launcher Pro opnieuw installeren?Grudgie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:19:
Ik heb ook maar weer eens MIUI erop gezet, de nieuwste van XJ van 1.4.29.
Werkt weer heerlijk en ziet er weer erg goed uit, nog beter als eerst :D!
Alleen jammer dat als ik Launcher Pro wil gebruiken en de dock icons wil veranderen dat ie crashed.
Verders werkt Launcher Pro wel, alleen de standaard dock icons zijn zo saaimaar kan ze helaas niet aanpassen door het crashen
Helpt XJ opnieuw downloaden niet? Anders misschien van een mirror?mesm90 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:07:
hmmm ik krijg xj niet geinstalleerd, zegt:
can't open package,
e, (bad)
doe ik iets verkeerds?
ik heb gewoon een full wipe gedaan dus daar kan het niet aan liggen
en nog een vraagje mocht ik hem geinstalleerd (gingerbread) krijgen....
moet ik dit ook nog in de terminal doen?
[...]
Geprobeerd. crashed weer!Kapitein Prozac schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:43:
[...]
Permissies herstellen, Launcher Pro prefs/data weggooien of Launcher Pro opnieuw installeren?
er is al een vertaling, naar nederlands: http://www.miui.nl/forum/index.php?topic=3.0atze schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:57:
Er is nu een nieuwe MIUI NL site
http://miui.nl/
Zou dit betekenen dat er gewerkt wordt aan een nederelandse vertaling van MIUI roms?
Beide links van de language file werken niet meer..hikhakhok schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:11:
[...]
er is al een vertaling, naar nederlands: http://www.miui.nl/forum/index.php?topic=3.0
geen idee of die werkt:P
ik ga nu feesten in zwolle
Er is al een MIUI rom waar je nederlands kan selecteren, werkt primaatze schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:57:
Er is nu een nieuwe MIUI NL site
http://miui.nl/
Zou dit betekenen dat er gewerkt wordt aan een nederelandse vertaling van MIUI roms?
Jupz! Zo heb ik het ook gedaan, de nieuwste rom van MIUI XJ erop geflashed, daarna gelijk de MultiLang geflashed en je rom is gelijk helemaal Nederlands.!radial schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:36:
[...]
Er is al een MIUI rom waar je nederlands kan selecteren, werkt prima
Even zoeken naar MIUI XJ en daarna even multilang installeren en je hebt een goed werkende en snelle rom
PS5 PSN: UnrealKazu
Dat is zeker een mogelijkheid voor zolang de stock MIUI player niet gecombineerd kan worden met een scrobble app. Alleen ik lees overal dat de stock MIUI player best fijn werkt, dus vandaar mijn vraagKapitein Prozac schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:25:
En andere players in combo met een scrobbler app? bv; http://nl.androlib.com/an...com-adam-aslfms-qzBx.aspx
PS5 PSN: UnrealKazu
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:36:
Zijn hier nog meer mensen die geen melding krijgen bij het ontvangen van een sms? Ik heb de instellingen al 10 x gecontroleerd en dat staat zeker weten goed. Alleen mijn ledje gaat knipperen, verder trilt de telefoon niet en krijg ik ook geen geluid. Bellen werkt wel normaal.
Ik heb trouwens ook al andere sms apps geprobeerd maar dit had het zelfde als resultaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Kypo op 10-05-2011 11:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door atze op 10-05-2011 23:44 . Reden: meer info ]
Nee dat is niet helemaal wat ik bedoel. Ik doelde meer op het feit dat de Miui-AU voor de Nexus One eerdaags zal stoppen. De Miui-AU rom maakt gebruik van XJ's languagepack maar dit pack is volgens mij door specifieke aanpassingen(denk aan apk's) alleen te gebruiken op Miui-AU rom's of die van XJ. Omdat ik graag de nederlandse taal wil in een Miui rom vraag ik me af of het mogelijk is om op de één of andere mannier gebruik te maken van XJ's multi languagepack. Dit hoeft dus niet specifiek een EN/NL pack te worden.Kapitein Prozac schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:35:
Dat zou kunnen maar dan loop je wel tegen nieuwe toegevoegde apps en kleine veranderingen aan die nog niet vertaald zijn. Wat jij wil is een aparte NL language pack zonder de toegevoegde bulk van de andere talen (EN/NL zou ook nog kunnen). Misschien dat XJ's NL vertalers te porren zijn voor het idee tezamen met de miui.nl community?
Ik heb het nooit geprobeerd maar volgens mij kan het niet, mede omdat er specifieke Desire en N1 Miui-roms zijn. Die zullen er waarschijnlijk niet voor niets zijn toch?mesm90 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:57:
kan xj niet gewoon op de nexus dan?
de hardware is bijna hetzelfde dus ik zou verwachten dat dat ook makkelijk gaat...
of overschakelen naar miui dev....
[ Voor 15% gewijzigd door Kapitein Prozac op 16-05-2011 18:18 ]
[ Voor 199% gewijzigd door Miki op 17-05-2011 01:18 ]
Some icons not appearing after install
Menu, Settings, Application, Manage Application, All, Look for Launcher, Clear Data, Press Home
Ook dit bied geen oplossing, alle icoontjes resetten zich dan en vallen terug op hun oorspronkelijke plaats. Ik wacht even een update ronde af en ga voor nu terug naar mijn backup.Kapitein Prozac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 06:28:
Oeps, ik had het mis, het moet zijn clear data ipv. clear cache.
[...]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb hetzelfde gehad en ik heb het wel eens opgelost door eerst op te starten in de rom zonder de language pack en dan alle icoontjes te verplaatsen en/of uit mappen te halen. Meestal los ik het op door m'n Mybackup Pro backup terug te zetten die onder andere de plaatsen van de icoontjes op m'n homescreen heeft opgeslagen. De Mybackup Pro oplossing gaat denk ik alleen op wanneer je een backup in MIUI hebt gemaakt.Miki schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:43:
Zojuist "MULTI LANG 2011-05-17 Update 5" geprobeerd maar ook dit mocht niet baten, probleem van de missende MyTools apps(klok, rekenmachine, miui-backup, superuser, enz.) blijft bestaan. Jammergenoeg vind ik al google-end geen herkenbare problemen dus ik heb het vermoeden dat het niet gebruikelijk is om een Desire pack over een N1 miui stock rom te flashen. Maar goed wachten op vrijdag, nieuwe kans om het opnieuw te proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein Prozac op 17-05-2011 21:01 ]
Thx voor de tip. Ik ga me er alleen nu even niet meer aan wagen, genoeg tijd er aan gespendeerd. Ben voor nu overstapt op de RodriquezStyle Miui mod voor de Nexus One zoals al eerder aangegeven. Een rom die behoorlijk bewerkt is maar wel erg mooi en zeer compleet. Aanrader voor Nexus One bezitters!Kapitein Prozac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:51:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad en ik heb het wel eens opgelost door eerst op te starten in de rom zonder de language pack en dan alle icoontjes te verplaatsen en/of uit mappen te halen. Meestal los ik het op door m'n Mybackup Pro backup terug te zetten die onder andere de plaatsen van de icoontjes op m'n homescreen heeft opgeslagen. De Mybackup Pro oplossing gaat denk ik alleen op wanneer je een backup in MIUI hebt gemaakt.
Edit;
Voor zover ik weet ligt het aan gesleutel van XJ aan z'n language pack. Je zou de N1 rom met de language pack van miui-dev voor de Desire kunnen proberen om te kijken of dat het probleem is.
Jouw oplossing werkt dus inderdaad.Kapitein Prozac schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:51:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad en ik heb het wel eens opgelost door eerst op te starten in de rom zonder de language pack en dan alle icoontjes te verplaatsen en/of uit mappen te halen. Meestal los ik het op door m'n Mybackup Pro backup terug te zetten die onder andere de plaatsen van de icoontjes op m'n homescreen heeft opgeslagen. De Mybackup Pro oplossing gaat denk ik alleen op wanneer je een backup in MIUI hebt gemaakt.
Edit;
Voor zover ik weet ligt het aan gesleutel van XJ aan z'n language pack. Je zou de N1 rom met de language pack van miui-dev voor de Desire kunnen proberen om te kijken of dat het probleem is.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq