Als jij erop kickt (zo leest het wel tenminste) dat je kaart zo lekker heet word dan moet je ook niet hier over een maand of 2 boos zijn dat ze kapot zijn want 95 graden klinkt niet gezond als de max 105/110 is.
Ik heb zelf 2 weken terug mijn processor koeler (standaard intel koelertje) maar eens vervangen + m'n kast (oude zwarte paradigit), Aangezien wanneer ik in de middag mijn hand waar dan ook legde de hele kast gloeiend heet aanvoelde (net op het randje van dat het brand qua temperatuur).
Dus een Scythe Mugen erin gezet en een CM690 II (basic) kast gekocht, loopt tenminste mijn CPU niet in de middag constant te balanceren tussen 70 en 80 graden

.
Enige minpunt nu is dat ik op mijn Macbook (gelukkig een spiksplinternieuwe) noodgedwongen zit omdat ik mijn moederbord verkeerd aangesloten had en deze zodoende opgeblazen heb (Front HD audio op de audio link poort gezet, headset willen aansluiten en poef, moederbord gone). Kwam omdat mijn huidige videokaart de HD Audio aansluiting blokkeerde, (ASUS GTX570 DirectCUII) en ik dus de vergissing maakte.
Vervangend moederbord moeten bestellen omdat er tot overmaat van ramp 2 pinnetjes niet meer goed zaten in de CPU socket (een compleet raadsel hoe dat gebeurd is, cpu nooit vervangen heeft altijd gewerkt), wel korting gekregen bij 4Launch op een Asus Sabertooth x58 (goede en snelle service daar trouwens). Alles weer geïnstalleerd: krijg ik te maken met de "400/500 series lockup glitch".
Weer contact opgenomen met 4Launch, mag het moederbord weer inleveren en zal dan een nieuw intel moederbord kopen voor de "meerprijs" aangezien die intel moederborden best prijzig zijn (maar wel goed, aangezien ik eerst dus een DX58SO had). Dus nu hebben er in 3 a 4 weken tijd dadelijk 3 verschillende moederborden in een nieuwe kast, heerlijk is dat.
Ben er wel nu als de doods voor dat het dadelijk weer niet werkt, fingers crossed!