MediaMarkt BTW actiedagen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 73.458 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 22:28
migros schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:21:
Zo net terug van de mediamarkt. Tablets komen niet in aanmerking voor de BTW korting. Nog de Archos nog de Samsung.

Toch maar weer eens voor mijzelf bewezen wat een klote bedrijf dat Media Markt is. Ik ben blij dat ik het nog steeds bij het goede end heb aangaande mijn mening over de Media Markt, gelukkig maar.
weet je wat raar is?
de Archos 5 inch 8gb home tablet valt wel onder de actie, de archos 70 home tablet van 250gb niet. Volgens MM Almere viel die namelijk onder de accesoires. Ik gaf toen aan dat de archos 5 HT er wel onder viel, en dat de apparaatjes in mijn ogen stand alone zijn, en geen accesoire.
Maar ze konden niets voor mij betekenen.

Voor degenen die de archos 70 Home Tablet zoeken met 250gb schijf... (hoorde dat ze slecht leverbaar zijn)
Er liggen er in Almere (tussen de middag vandaag) nog een stuk of 10!!! Prijs: 299 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46

tomk94

Developer

Ik heb even een vraagje.

Ik ben onlangs over gegaan op een iMac voor me thuisbedrijfje en daar moet nog wat software op, waaronder Office for Mac 2011 voor thuisgebruik en zelfstandigen(als iemand hier de prijs van heeft: graag(en het liefst de 1 user licence). Maar kan ik bij de producten die ik met de BTW-korting koop ook de BTW terugvorderen bij de belastingdienst? Want ik neem aan dat je in feite 19/119*100=15,96% korting over krijgt, en dat daarbij gewoon ook de echt BTW van 19% bij inzit. over gaat(dus 119 euro incl. btw voor korting, 100 euro incl. na korting dus 15,96 btw na de btw-korting?). Of heeft MM hier speciale regeltjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Nope, je kan de btw terugvragen op de 'actie prijs'
Bijna dubbel voordeel!

voor 1 user: 109,- EU
3 users: 119,- EU

Prijzen kunnen variabel zijn, maar iig in die richting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Bij veel vestigingen doen de tablets (m.u.v. iPad) wel mee, inclusief de Galaxy Tab. Nu zeker leuk met de 150 euro cashback t/m 31-01-2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
De prijs voor een 1 user licentie is 109,-. En je kunt inderdaad de btw nog terugvorderen, mediamarkt haalt de btw er niet af, er wordt alleen korting gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Het is maar net hoe het ze uitkomt. De Archos 70 250 gb is ook in overvloed verkrijgbaar in Den Haag, ook voor € 299,-. Maar ja bij de Dixons idem dito :'(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
tomwebfreak schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:44:
Ik heb even een vraagje.

Ik ben onlangs over gegaan op een iMac voor me thuisbedrijfje en daar moet nog wat software op, waaronder Office for Mac 2011 voor thuisgebruik en zelfstandigen(als iemand hier de prijs van heeft: graag(en het liefst de 1 user licence). Maar kan ik bij de producten die ik met de BTW-korting koop ook de BTW terugvorderen bij de belastingdienst? Want ik neem aan dat je in feite 19/119*100=15,96% korting over krijgt, en dat daarbij gewoon ook de echt BTW van 19% bij inzit. over gaat(dus 119 euro incl. btw voor korting, 100 euro incl. na korting dus 15,96 btw na de btw-korting?). Of heeft MM hier speciale regeltjes voor?
Je moet het BTW verhaal even wegdenken, dat is gewoon een marketingstunt van de Media Markt.
Je krijgt gewoon 15,96% korting op je aankopen. Je uiteindelijk betaalde bedrag is gewoon inclusief 19% btw die je gewoon mag aftrekken.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
migros schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:49:
Het is maar net hoe het ze uitkomt. De Archos 70 250 gb is ook in overvloed verkrijgbaar in Den Haag, ook voor € 299,-. Maar ja bij de Dixons idem dito :'(
Ik zou er eerlijk gezegd nog een belletje aan wagen, dat het in andere vestigingen wel gebeurt. na aftrek btw was de 250GB in alkmaar ik meen net iets meer dan 250,- EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

paQ

securitymayo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:38:
[...]

weet je wat raar is?
de Archos 5 inch 8gb home tablet valt wel onder de actie, de archos 70 home tablet van 250gb niet. Volgens MM Almere viel die namelijk onder de accesoires. Ik gaf toen aan dat de archos 5 HT er wel onder viel, en dat de apparaatjes in mijn ogen stand alone zijn, en geen accesoire.
Maar ze konden niets voor mij betekenen.

Voor degenen die de archos 70 Home Tablet zoeken met 250gb schijf... (hoorde dat ze slecht leverbaar zijn)
Er liggen er in Almere (tussen de middag vandaag) nog een stuk of 10!!! Prijs: 299 euro.
In rotterdam centrum wel

Daar staat de samsung tablet met cashback actie én met de BTW actie geprijsd.

Ik ging kijken voor de archos 101. Maar wat een drama apparaat is dat zeg...
Had na 7 minuutjes spelen al zo de pest in :D

Lekker bij de ipad houden

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
paQ schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:17:
[...]

In rotterdam centrum wel

Daar staat de samsung tablet met cashback actie én met de BTW actie geprijsd.

Ik ging kijken voor de archos 101. Maar wat een drama apparaat is dat zeg...
Had na 7 minuutjes spelen al zo de pest in :D

Lekker bij de ipad houden
Cashback actie is ook niet van media markt en je betaald gewoon de prijs voor cash back bij de kassa. Dus de BTW is ook nog eens over een hoger bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeosBeing
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:
Voor mensen die geen zin hebben om naar de Mediamarkt te gaan omdat het niet in de buurt is of omdat ze gewoon liever thuisblijven dan kan ook op de website van BCC worden gekeken voor BTW aanbiedingen. http://www.bcc.nl/

Ook zij hebben nu namelijk BTW actiedagen omdat MM het doet ;).
Tja, de MediaMarkt zit bij ons niet echt in de buurt (>30km + €4 tol enkele reis) maar de dichtsbijzijnde BCC is even ver, die zit er nl. praktisch naast. Verschil is volgens Google Maps 100 meter.
Voor dichtbij ga ik wel naar Mikro Electro (600550meter) Echo Audio (550450meter, alleen high-end), Dixons (950700 meter) of (verder weg) één van de andere, meestal veel te dure IT-bouwers in de stad, maar die hebben allemaal geen actie.

[ Voor 2% gewijzigd door BeosBeing op 28-01-2011 16:46 . Reden: Google maps stond op berekenen voor auto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:
Voor mensen die geen zin hebben om naar de Mediamarkt te gaan omdat het niet in de buurt is of omdat ze gewoon liever thuisblijven dan kan ook op de website van BCC worden gekeken voor BTW aanbiedingen. http://www.bcc.nl/

Ook zij hebben nu namelijk BTW actiedagen omdat MM het doet ;).

Kan iemand mij toevallig vertellen wat de prijs is van een 32 of 64GB iPod Touch bij de MM? Is dat gewoon de Apple adviesprijs van 299/399 euro of zitten ze daaronder?
Dacht dacht ik bij It's ook 8)7 Gelukkig met mijn credit card betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:25

masauri

aka qwybyte

weet iemand of dit ook geld voor windows 7 pro of is dit een accessoires ?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58
in amsterdam schijnt er 10% korting gegeven te worden op de ipad..

http://twitter.com/mediamarktarena

Je kan het proberen bij een andere vestiging want het schijnt dat als er 1 korting geeft de rest het ook doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

DDX schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:53:
[...]
Ipads hadden wel 10% korting (deden niet mee met de btw actie)

Was in Amsterdam Zuidoost btw.
;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consolefreak schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:45:
in amsterdam schijnt er 10% korting gegeven te worden op de ipad..

http://twitter.com/mediamarktarena

Je kan het proberen bij een andere vestiging want het schijnt dat als er 1 korting geeft de rest het ook doet ;)
Klopt ik was vandaag bij Mediamarkt Arena, daar krijg je 10% op iPads. Alleen of ze ze nog hebben geen idee. De computer afdeling was al behoorlijk leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
masauri schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:38:
weet iemand of dit ook geld voor windows 7 pro of is dit een accessoires ?
Nee software, doet ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:18

Gem

Net terug van de MM in Rotterdam (Beijerlandselaan) en ook daar geen btw korting op de Ipad of de Samsung ... helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:39:
Net terug van de MM in Rotterdam (Beijerlandselaan) en ook daar geen btw korting op de Ipad of de Samsung ... helaas.
Zal de iPad over een paar maanden sowieso in prijs omlaag gaan als de iPad 2 wordt gelanceerd, of werkt dat bij Apple niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:41:
[...]

Zal de iPad over een paar maanden sowieso in prijs omlaag gaan als de iPad 2 wordt gelanceerd, of werkt dat bij Apple niet zo?
Wordt snel discontinue denk ik, volgens mij wordt alleen nog verkocht wat op voorraad is, niet zoals andere merken.

Nu zie je ja ook alleen iPhone 4 aangeboden maar toen pas de iPhone 4 uit was zag je de providers de iPhone 3GS proberen te slijten aan de man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Denk zelfde constructie als nu bij de iphone.
De 16GB word de normale ipad, 32 en 64GB de duurdere ipad2.
Het zou mij verbazen als dat het niet word.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vandaag een Parrot CK3100 gekocht bij de Mediamarkt in Zoetermeer voor €110,-

Ondanks dat het geen actie-artikel is, konden ze de aanbiedingsprijs van Bol.com zonder gezeur matchen, uiteindelijk dus van €119 voor €110 meegekregen :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:21:
Vandaag een Parrot CK3100 gekocht bij de Mediamarkt in Zoetermeer voor €110,-

Ondanks dat het geen actie-artikel is, konden ze de aanbiedingsprijs van Bol.com zonder gezeur matchen, uiteindelijk dus van €119 voor €110 meegekregen :)
90 euro bij Carkit Stunter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Vanavond bij MM Eindhoven geweest. Hadden nog superveel MacBook Airs! Zowel 11" als 13"!
Ook iMac's hadden ze genoeg. Maar die gingen ook als warme broodjes over de toonbank. Jezus!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
fish schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:33:
[...]

discutabel

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70
en dan doel ik op

1) op het woord "elders"
2) direct uit voorraad leverbaar is. Als je een product koopt wat waarschijnlijk gauw is uitverkocht, dan is die dus niet meer op voorraad.

[...]
idd zeer discutabel!

heb dit zelf gehad met een laptop van 699 euro.

net gekocht.
, twee dagen later wil die niet meer opstarten.
moest ik maar langskomen.
die man de batterij resetten( kon ie natuurlijk niet even uitleggen aan de telefoon of zo.
en deed het weer.
dikke week later dus weer hetzelfde probleem. maar batterij resetten hielp toen ook niet.
dus maar opsturen.

hadden ze dat weekend dus ook die btw actie. ik er over bellen. ik kreeggeen geld terug.
ook nioet voor laagste prijsgarantie, want dat geld alleen ELDERS.

t heeft vervollgens 2 maand geduurd voor ik dat ding weer terug had.

waardeloze service dus.

volgende keer als me zoietsoverkomt binnen 2 week dan vraag ik t geld terug en neem ik wel een andere mee.. heb ik toch de korting. en hoef ik niet te wachten op reparatie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
kmf schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:52:
Net deze gehaald pricewatch: Canon Powershot S95 Zwart voor 285 euro. iets van 50 euro goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch EN ik kan het nog als zakelijk declareren zodat er nog eens 50 euro vanaf gaat.

Goede koop, voor een camera dat tegenwoordig steeds uitverkocht is (en je zal net zien, morgen is er een nieuw model)
wtf ik heb er gister 332 euro voor betaald bij MM den haag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Nee, een fijne winkel is het niet. Maar je kunt er - als je weet wat je zoekt - soms voor weinig geld spullen halen.
Ik heb donderdag een Sony KDL-40nx700 gekocht. De BTW actie was er nog niet, maar ik mocht de prijs de volgende dag komen verrekenen (bon laten zien, geld retour krijgen). Echter bleek dat deze serie van Sony niet meedeed in de actie (vaag verhaal van verkoper), maar ik mocht alsnog 10% korting ontvangen. Uiteindelijk voor 990,- meegenomen. Hoop geld, maar beter dan de bijna 1100 die ik ervoor had uitgetrokken.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb dus 332 euro betaald voor de S95 bij MM Den Haag die dus bij MM R'dam 285 blijkt te zijn. Kan ik dit verschil nog terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
samsung galaxys is 400 euro met btw korting...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Prijzen, voorraden en assortiment ligt bij elke MM anders.
Je kan het verschil denk ik niet terug kregen in DenHaag, proberen kan altijd.
Anders wordt het retourneren en naar Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11
Was in Groningen toen ik las van de Sony kortingsactie, zat vreselijk te twijfelen tussen verschillende camera's maar dit gaf behoorlijk de doorslag!
De A55 Sony-alpha-slt-a55l-+-dt-18-55mm-sam van 750 voor 630, dan de Sonyactie en ik zit op 530!!! das 30% korting

had gisteren trouwens wel de laatste in Groningen.

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberhood
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ben deze week al 2x bij de Media Markt geweest. Ben ik toch geëindigd met het navigatie systeem "Navigon 40 easy" met 25 euro korting door deze BTW actie :) Voor de gene die het nog niet wisten, de BTW actie is ook geldig op computer monitoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Was zojuist bij de MM Groningen. Ongelofelijke drukte, niet normaal meer. Voor de Mac-liefhebbers; er stonden nog zat iMac's. Zelf een prachtige Remington tondeuze gescoord (met korting). Was ook in de markt voor een sleeve voor mijn 15" MBP maar op accesoires zit geen korting.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Crazyanz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:52:
[...]

wtf ik heb er gister 332 euro voor betaald bij MM den haag :X
Hah, vandaag langs mediamarkt den haag geweest om te kijken hoeveel mijn camera daar kost (die ik gisteren in Rijswijk had gekocht). Wat bleek? In den haag hebben ze gewoon de basisprijs verhoogd, zodat je zelfs met korting duurder uitkomt dan de originele prijs.
In Rijswijk zijn ze wel eerlijk in de prijzen.

(sowieso niet echt handig hoor, 332 is de internetprijs, dus je kan vast wel voor goedkoper komende tijd)

[ Voor 32% gewijzigd door kmf op 29-01-2011 14:56 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Ik had al een tijdje mijn oog laten vallen op een Yamaha RX-V767 receiver, goedkoopste via internet 545 euro (maar dan moet ik naar Uden, of all places). Bij Mediamarkt Rotterdam stond ie voor 599, met korting 503 euro. Helaas scande de kassa 649, maar aangezien het prijskaartje duidelijk was werd dat toch verrekend.

Toch weer 50 euro en een halve dag autorijden bespaard!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:26
Zo ik ben weer thuis van 10 uur werken, was behoorlijk druk vanaf ongeveer 11 uur....

Van 14:45 tot 16:15 zijn hier de deuren gesloten geweest, mochten er alleen maar mensen naar binnen als er een paar naar buiten kwamen :)

Weer wat mensen blij gemaakt met een mooie laptop/desktop/monitor/printer :+

Bij ons doet de Galaxy Tab trouwens gewoon mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
kmf schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:52:
[...]

Hah, vandaag langs mediamarkt den haag geweest om te kijken hoeveel mijn camera daar kost (die ik gisteren in Rijswijk had gekocht). Wat bleek? In den haag hebben ze gewoon de basisprijs verhoogd, zodat je zelfs met korting duurder uitkomt dan de originele prijs.
In Rijswijk zijn ze wel eerlijk in de prijzen.

(sowieso niet echt handig hoor, 332 is de internetprijs, dus je kan vast wel voor goedkoper komende tijd)
Ik vertrek over minder dan 2 weken voor paar maanden en hij is nu overal uitverkocht dus dat gedueld heb ik niet ;) Wat ik wel doe is morgen even langs MM rijswijk en als ze hem daar voor 285 hebben koop ik die en breng ik die van mij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

engelbertus schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:43:
[...]

idd zeer discutabel!

heb dit zelf gehad met een laptop van 699 euro.

net gekocht.
, twee dagen later wil die niet meer opstarten.
moest ik maar langskomen.
die man de batterij resetten( kon ie natuurlijk niet even uitleggen aan de telefoon of zo.
en deed het weer.
dikke week later dus weer hetzelfde probleem. maar batterij resetten hielp toen ook niet.
dus maar opsturen.

hadden ze dat weekend dus ook die btw actie. ik er over bellen. ik kreeggeen geld terug.
ook nioet voor laagste prijsgarantie, want dat geld alleen ELDERS.

t heeft vervollgens 2 maand geduurd voor ik dat ding weer terug had.

waardeloze service dus.

volgende keer als me zoietsoverkomt binnen 2 week dan vraag ik t geld terug en neem ik wel een andere mee.. heb ik toch de korting. en hoef ik niet te wachten op reparatie oid.
Ik maak uit op je post dat dat een oudere actie was?

ik had hetzelfde, 2 weken geleden een hp-tje gekocht bij de mm en toen deze actie.

ik heb de MM gemailed met de vraag of het ook geld als ze zelf de actie hebben en dat is via zo'n ticket/mail bevestigd.

als je het nog wil proberen of er werk van wilt maken dan wil ik je wel ff de screenshot sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Crazyanz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 23:10:
Ik heb dus 332 euro betaald voor de S95 bij MM Den Haag die dus bij MM R'dam 285 blijkt te zijn. Kan ik dit verschil nog terug krijgen?
Verschil ga je niet terugkrijgen (dat kan alleen bij hetzelfde filiaal), enige wat je kan doen is terugbrengen bij de een en weer kopen bij de ander, maar ja, nu misschien wat laat. Overigens kan je binnen 14 dagen je aankoop terugbrengen en het volledige bedrag terugkrijgen, dus mocht je hem vandaag of morgen nog kunnen kopen in R'dam, dan kan je die ander nog de komende twee weken terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodDragon schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:16:
[...]

Verschil ga je niet terugkrijgen (dat kan alleen bij hetzelfde filiaal), enige wat je kan doen is terugbrengen bij de een en weer kopen bij de ander, maar ja, nu misschien wat laat. Overigens kan je binnen 14 dagen je aankoop terugbrengen en het volledige bedrag terugkrijgen, dus mocht je hem vandaag of morgen nog kunnen kopen in R'dam, dan kan je die ander nog de komende twee weken terug brengen.
terug brengen als die ongebruikt en originele staat is...

ik denk dat de meeste mensen de beschermfolies er wel aftrekken kort na de aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:46

tomk94

Developer

Ben er vandaag heen gegaan. Helaas hadden ze Office voor Mac 2011 Zelfstandiggebruik 1-user licence niet meer op voorraad in zoetemeer. Dus ben naar huis gegaan met een Apple Battery Charger en oortelefoontjes van senheiser, en volgens mij vielen deze net buiten de voorwaarden, het lijkt er in ieder geval op dat ik geen korting heb gekregen(prijs is het zelfde als adviesprijs). Het was wel echt heeeel druk trouwens:P Kon de auto gewoon niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks nog een dag werken tijdens de BTW actie bij MediaMarkt.

Je kon echt gisteren over de koppen lopen in Eindhoven en dat het slecht met de economie gaat kun je eigenlijk niet voorstellen.
Rijen dik bij de kassa's die op beide verdiepingen allemaal open waren. De witte Apple dozen waren zeer ruim vertegenwoordigd.
Leuk om te lezen dat een hoop mensen denken dat er gesjoemeld wordt met de prijzen maar er wordt alleen terug aangepast vanuit de voorgaande folderaanbiedingen naar de normale prijs. Je hebt dus altijd een hoop mensen die nog met een prijs van een folderaanbieding van begin januari of zelfs vanuit vorig jaar komen.
Op onze afdeling zag ik zelfs een hoop prijzen die veel lager waren dan de week daarvoor, aangepast naar de concurrentie in de omgeving en omdat elke Mediamarkt een zelfstandige vestiging is kan de prijs en assortiment dan ook per productgroep schelen.

Jammer dat ik lees dat sommige mensen op slinkse wijze om willen ruilen en eigenlijk willen frauderen.
Ik ben blij dat ik niet op de serviceafdeling werk want het is echt soms bij de beesten af hoe klanten proberen om de zaak te flessen door gebruikte goederen terug te willen brengen en bij hoog en laag beweren dat het niet uit de doos is geweest.( voorbeeld tondeuses/scheerapparaten vol met haar/ baardresten, koffieapparaten waar de koffiegeur je tegemoet komt als je de doos opent en computers/ telefoons/ camera's waar al diverse bestanden op staan)
Zou jezelf als klant een computer of tv of een scheerapparaat willen kopen die al gebruikt is? Niet dus.

Er zijn inmiddels al lege plekken en ja na drie dagen kan je wel eens misgrijpen ( had je maar eerder moeten komen ) Voor sommige producten kan aanbetaald worden om nadat ze opnieuw besteld en geleverd zijn toch van de actieprijs gebruik te kunnen maken, ook weer afhankelijk van afdeling en fabrikant.
De Iphone 4 bijvoorbeeld gaat helaas hierin niet mee maar voor overige producten zou je per afdeling/product kunnen vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hallo iedereen,

Kijk al jaren dagelijks op tweakers en in diverse forum onderdelen maar heb nog nooit gereageerd.
Wel soms de neiging gehad maar dan was iemand anders me altijd voor ;-)

Ik ben op zoek naar een (nieuwe) macbook pro 15-inch, 2,4-ghz. Gisteren de hele dag en vrijdagavond MM Utrecht, Zoetermeer, Alphen ad rijn., Almere en Rotterdam alexandrium uitgespit, overal uiterverkocht :(

Is er iemand die toevallig weet of ze bij een bepaalde vestiging dit model nog hebben staan? Ik weet dat de kans klein is, maar dit is mijn laatste 'cry for help' :-)

Overigens heb ik al een 27-inch imac en een iphone, ben daar super tevreden over!

En zoals robbertje88 al zegt, wees netjes, jij wilt toch ook het beste van het beste! In dit geval dus: nieuw en ongebruikte apparaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zonnetje83 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 08:12:
Ik ben op zoek naar een (nieuwe) macbook pro 15-inch, 2,4-ghz. Gisteren de hele dag en vrijdagavond MM Utrecht, Zoetermeer, Alphen ad rijn., Almere en Rotterdam alexandrium uitgespit, overal uiterverkocht :(
Aanbetalen en later ophalen deden ze niet? Ik woon namelijk in dezelfde regio en wil dezelfde laptop, liefst ook met 16% korting natuurlijk...

offtopic:
@ RSD1982: BTW krijg je als ondernemer ook niet terug. De BTW die je betaalt heet voorbelasting en wordt verrekend met de BTW die je zelf binnenkrijgt van je facturen. Als je iets van 1190 incl koopt en je verkoopt iets voor 1190 incl hou je dus gewoon weer 0 over.

Kortom: Wat Hahn zegt is het enige wat telt. Het is geen echte BTW-loze transactie (dat zou illegaal zijn binnen de landsgrenzen, tenzij je Sepp Blatter heet) maar een trucje om 16% korting interessant te laten klinken. Kortingen als 25% of 50% klinken namelijk van zichzelf al mooi maar kosten de winkel natuurlijk ook veel meer geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Hoi Wilf,

Nee, overal gelezen dat ze dat niet doen en in utrecht zeiden ze dit ook. En dat terwijl ik gisteravond in zoetermeer wel degelijk macbooks achter de balie zag staan maar die waren gereserveerd:(

Het frustrerend was wel dat ik bij elke mediamarkt net te laat was, telkens als ik de drempel over liep zag ik mensen met macbooks naarbuiten komen. maar 5 min. bij de balie op de mac-afdeling bleken ze uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 06:19:

Voor sommige producten kan aanbetaald worden om nadat ze opnieuw besteld en geleverd zijn toch van de actieprijs gebruik te kunnen maken, ook weer afhankelijk van afdeling en fabrikant.
Kortom, even zoeken naar een MM waar je kunt bestellen. Kun je vast wel via twitter achterkomen!

Heb even rucksichtlos wat posts naar de TC verwijderd. Het betrof posts aangaande slinkse manieren om de MM te benadelen en de zoveelste discussie over de hoogte van de korting. Mijn excuses aan iedereen die hierop goed reageerde, maar ik heb geen zin in vervuiling van dit topic en heb alle gerelateerde berichten verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heeft iemand ook enig idee of de MediaMarkt in Groningen nog Canon 550D kits (18-55mm) heeft liggen en hoeveel deze met de korting kosten? Ik kan er niet zo eventjes heen, maar als het een interessante aanbieding is zorg ik dat ik vandaag nog eentje bemachtig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:41
Prijs in Alkmaar is met korting in ieder geval 537 euro. Heb je tenminste een richtprijs ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ach, gezien mijn tijdsgebrek wacht ik het wel eventjes af. Mijn 350D overleeft het nog wel eventjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
Aloys schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:25:
Ach, gezien mijn tijdsgebrek wacht ik het wel eventjes af. Mijn 350D overleeft het nog wel eventjes :) .
Ongetwijfeld dat Saturn ook nog wat gaat doen in de komende weken..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Dat zou mooi zijn, de normale prijzen van de MediaMarkt en Saturn zullen elkaar waarschijnlijk niet zoveel ontlopen gok ik. Zal dat eventjes in de gaten houden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn heeft toch regelmatig zo'n staffelkorting actie? Dus bij besteding van 100 euro 10 euro korting oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:35:
Saturn heeft toch regelmatig zo'n staffelkorting actie? Dus bij besteding van 100 euro 10 euro korting oid?
Die acties hebben ze ook gehad ja.. maar ook gewoon procentuele korting! Bijvoorbeeld bij de aanschaf van een televisie van een bepaald formaat kreeg je 14/16/18 procent korting! Ook hebben ze een actie gehad dat je cadeaukaarten kreeg.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 21:05

hmr

Inderdaad iemand die nog weet of ik ergens een mediamarkt kan vinden waar ik een
Mackbook pro 13" kan kopen.... Hier op amsterdam Bijlmer iig niet... En vriendelijk zijn ze ook niet echt.. |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
@hmr, gisteren hadden ze deze nog wel aardig wat van in Almere, maar......ik ben net thuis en zag je reactie net, dus sorry, ben te laat !

Zoals gezegd net thuis. Ben in Amsterdam Noord geweest (dacht dat dat hierboven met 'noord' bedoeld werd) maar daar was weer alles op. Mocht ook niet bestellen ('kan niet bijbestellen bij Apple meneer!').

Daarna toch nog maar even naar Alkmaar geweest, als laatste. Wist het eigenlijk al vantevoren: alles uitverkocht. Maarrrr.....zie de verkoper daar: ik mocht wel bestellen voor de nu geldende winkelprijs!
Super, al MM's waar ik nu geweest ben wilden daar niet aan.

Dus, heb hem in de bestelling gezet en binnen nu en 5 weken ben ik ook een trotse eigenaar van een 15-inch macbook pro. Wel mooi om te horen: de verkoper vertelde me dat mocht Apple toch intussen een nieuw model uitbrengen en aan hen leveren, dan krijg ik die.

Waarschijnlijk zal die er echt nog niet zijn tussen nu en 5 weken, maar toch mooi dat hij dat zei.

En als ik de rumors mag geloven dan ben ik hier ook al erg tevreden mee. Backlit-keyboard en cd/dvd drive zijn altijd fijn en deze is ook snel zat. In/op het nieuwe modelel zou dit niet komen te zitten volgens de geruchten.

Nee, ik ben blij en de vriendin ook zelfs. En je weet het he: is de vrouw blij.....

P.s.: shit! vergeten te vragen voor een hi-res anti glare scherm, handig voor in de zon e.d. morgen maar 's bellen of ik die er nog bij mag bestellen..

[ Voor 5% gewijzigd door Zonnetje83 op 30-01-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zonnetje83 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:02:
@hmr, gisteren hadden ze deze nog wel aardig wat van in Almere, maar......ik ben net thuis en zag je reactie net, dus sorry, ben te laat !

Dus, heb hem in de bestelling gezet en binnen nu en 5 weken ben ik ook een trotse eigenaar van een 15-inch macbook pro. Wel mooi om te horen: de verkoper vertelde me dat mocht Apple toch intussen een nieuw model uitbrengen en aan hen leveren, dan krijg ik die.

Waarschijnlijk zal die er echt nog niet zijn tussen nu en 5 weken, maar toch mooi dat hij dat zei.
..
Thanks anyway, levertijd van nu en 5 weken is dat inderdaad niet een indicatie van de upcomming update van de macbook pro? ( / gossip mode uit ) Maar betekent dus trouwens ook, dat als je gelukt hebt, je een macbook pro (de update) met de BTW korting gekocht heb.. Ben je dubbel winnaar ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:26

Tuxie

En WeL nU!

Ik heb ook een mooi nieuw laptopje gekocht bij de MM (Samsung Q330) maar ik blijf me verbazen over de verschillen tussen winkels (m.n. het 'managen' :N ) ...... (prijzen verschillen, wel/niet bijbestellen, wel/niet korting achteraf terugkrijgen etc. etc. )

[ Voor 6% gewijzigd door Tuxie op 30-01-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je stelling dat MM snel die regels op orde moet krijgen en dan met name:
1) Welke producten meedoen
2) Wel of niet bestellen

De overige punten zijn gewoon de basis van franchise en gaan gewoon niet gebeuren. Als MM dat beter aan zou pakken, dan wordt de actie denk ik wat vriendelijker ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:35:
Ik ben het helemaal met je stelling dat MM snel die regels op orde moet krijgen en dan met name:
2) Wel of niet bestellen

De overige punten zijn gewoon de basis van franchise en gaan gewoon niet gebeuren. Als MM dat beter aan zou pakken, dan wordt de actie denk ik wat vriendelijker ontvangen.
Zijn daar consequenties aan verbonden als MediaMarkt zich niet aan zijn eigen opgestelde voorwaarden houdt? Je hoort Kassa en Radar wel altijd over van alles en nog wat te klagen, maar kunnen er ook wettelijke consequenties voor zo'n keten aan kleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Zonnetje83 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:02:

Zoals gezegd net thuis. Ben in Amsterdam Noord geweest (dacht dat dat hierboven met 'noord' bedoeld werd) maar daar was weer alles op. Mocht ook niet bestellen ('kan niet bijbestellen bij Apple meneer!').

Daarna toch nog maar even naar Alkmaar geweest, als laatste. Wist het eigenlijk al vantevoren: alles uitverkocht. Maarrrr.....zie de verkoper daar: ik mocht wel bestellen voor de nu geldende winkelprijs!
Super, al MM's waar ik nu geweest ben wilden daar niet aan.

En als ik de rumors mag geloven dan ben ik hier ook al erg tevreden mee. Backlit-keyboard en cd/dvd drive zijn altijd fijn en deze is ook snel zat. In/op het nieuwe modelel zou dit niet komen te zitten volgens de geruchten.

Nee, ik ben blij en de vriendin ook zelfs. En je weet het he: is de vrouw blij.....

P.s.: shit! vergeten te vragen voor een hi-res anti glare scherm, handig voor in de zon e.d. morgen maar 's bellen of ik die er nog bij mag bestellen..
Nee helaas, gold alleen op standaard configuraties bij bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:38:
[...]

Zijn daar consequenties aan verbonden als MediaMarkt zich niet aan zijn eigen opgestelde voorwaarden houdt? Je hoort Kassa en Radar wel altijd over van alles en nog wat te klagen, maar kunnen er ook wettelijke consequenties voor zo'n keten aan kleven?
Ligt eraan wat je daar precies mee bedoelt... :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met schoonmoeder en vriendin naar MediaMarkt geweest voor een nieuwe laptop, HP G72 geworden. Was maar 420 euro en kregen een gratis HP wifi printer erbij. Toen maar even verder gekeken een 22" full hd tv gekocht voor tv/2e monitor functionaliteit en maar even een nieuwe 40" tv gekocht en een eierkoker en waterkoker. Schoonmoeder sloeg beetje door van die 16% korting.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:35:
Die heeft de MM ook regelmatig.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog als bijen op deze acties afkomen. Enige wat ik doe is een aanbieding afwachten als ik iets nodig heb en niet andersom, iets bedenken alleen maar omdat er een actie is.

Rond de zomer voor een DSLR kijken en dan afwachten tot er een actie is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osxy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:59:
[...]

Die heeft de MM ook regelmatig.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen nog als bijen op deze acties afkomen. Enige wat ik doe is een aanbieding afwachten als ik iets nodig heb en niet andersom, iets bedenken alleen maar omdat er een actie is.

Rond de zomer voor een DSLR kijken en dan afwachten tot er een actie is.
Ik vind het ook erg opmerkelijk.

vriend van mij ook.
Die heeft 3 maanden geleden een mac book pro gehaald omdat die een apple air toch niet zo snel vond (die had die een maand gehad) na zijn ipad die die 2 weken heeft gehad.

Nu was die bij de mediamarkt geweest en heeft een nieuwe macbook air, een macbookpro en een mac mini besteld 8)7 (onder het motto, was in de aanbieding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Dat doe ik ook. Al een tijdje op onderzoek geweest voor een nieuwe tv en wist al een maand welke het moest worden (Panasonic P50G20 :9~ ). Hele tijd stond ie bij internetshops als goedkoopst voor 1199. Nu met de actie van de mediamarkt werd dit €1.175 :P Mooi excuus dus om hem nu al te kopen ipv aan het eind van de maand. Bijkomend voordeel is ook dat de mediamarkt bij mij maar 1 straat verderop ligt dus dat was ook wel makkelijk.

Maar sommige mensen zien bij zulke acties volgens het als een soort grabbelton voor volwassenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:35:
2) Wel of niet bestellen

Dit moet wel met afstand de meest verwende reactie ooit zijn. Jij gaat voorwaarden stellen onder welke MM eventueel volgend jaar de aktie mag herhalen? Als ik dhr M. Markt was, dan had ik nu "dan toch niet" gezegd.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Vandaag op de valreep nog even een Macbook 13" (de gewone) gescoord voor mijn broer. Was de laatste bij MM Groningen. Verkoper vertelde me dat de actie iedere verwachting heeft overtroffen. De eerste dag werd er zelfs gevochten om de laatste Macbook (geen idee welk model).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Twee weken geleden een UE32C6740 bij de BCC toen al de goedkoopste volgens Internet met € 749,99. Gisteren terug gegaan (de prijs zou nu € 629,41 zijn met de BTW actie). Vijf minuten later de winkel uit gelopen met € 120,58, zo kan het ook! Dit vind ik een compliment voor de BCC waard, er wordt dus niet over de actievoorwaarde gevallen dat het elders moet zijn, zoals sommige MM'en wel doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Jumpman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:16:
...
er wordt dus niet over de actievoorwaarde gevallen dat het elders moet zijn, zoals sommige MM'en wel doen.
Zeg je dat uit ervaring, of wou je alleen maar je goede ervaring met de BCC delen in een topic dat helemaal niet over de BCC gaat?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

havana schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:26:
Vandaag op de valreep nog even een Macbook 13" (de gewone) gescoord voor mijn broer. Was de laatste bij MM Groningen. Verkoper vertelde me dat de actie iedere verwachting heeft overtroffen. De eerste dag werd er zelfs gevochten om de laatste Macbook (geen idee welk model).
als je even op "mediamarkt 19% forum" zoekt, dan zie je dat vooral macfora op de actie zitten te wachten. Geen wonder dat die macs er uitgaan als de iPad2 tijdens de launch. ;)
Tja.. normaal heb je natuurlijk nooit korting op apple producten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hahn schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:18:
[...]

Zeg je dat uit ervaring, of wou je alleen maar je goede ervaring met de BCC delen in een topic dat helemaal niet over de BCC gaat?
Zie hier:

engelbertus in "MediaMarkt BTW actie dagen 27 t/m 30 jan..."

Ook van een collega gehoord, dat hij geen geld terug kreeg toen de BTW actie begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Jumpman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:25:
[...]

Zie hier:

engelbertus in "MediaMarkt BTW actie dagen 27 t/m 30 jan..."

Ook van een collega gehoord, dat hij geen geld terug kreeg toen de BTW actie begon.
Tja, als 10 mensen een slechte ervaring hebben met een winkel, dan vertellen 9 mensen erover. Als 10 mensen een goede ervaring hebben, dan hoor je er misschien 1 over.

Jij gaat naar 1 BCC, die doet het wel en daarom is de MM een kutwinkel (ik overdrijf het even :P), terwijl er genoeg MM's zijn die óók niet moeilijk doen hierover, maar dat laat je voor het gemak even buitenwegen.

Ow, en je weet dat de BCC die BTW-actie had, enkel en alleen omdat de MM 'm had en ze er ook een graantje van mee wilden pikken? Dus dankzij de MM ben jij nu zo goedkoop uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hahn schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:28:
[...]

Tja, als 10 mensen een slechte ervaring hebben met een winkel, dan vertellen 9 mensen erover. Als 10 mensen een goede ervaring hebben, dan hoor je er misschien 1 over.

Jij gaat naar 1 BCC, die doet het wel en daarom is de MM een kutwinkel (ik overdrijf het even :P), terwijl er genoeg MM's zijn die óók niet moeilijk doen hierover, maar dat laat je voor het gemak even buitenwegen.

Ow, en je weet dat de BCC die BTW-actie had, enkel en alleen omdat de MM 'm had en ze er ook een graantje van mee wilden pikken? Dus dankzij de MM ben jij nu zo goedkoop uit ;)
Als ik al je posts zo eens bekijken, zijn die over het algemeen in negatieve zin. Geen opbouwende posts.

Dat ik één van die negen ben die een positieve ervaring meldt van een bedrijf, is toch juist mooi. Hierna ga ik hier ook niet verder op in, ik wilde alleen het positieve punt m.b.t. de verrekening even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Jumpman schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:32:
[...]

Als ik al je posts zo eens bekijken, zijn die over het algemeen in negatieve zin.
In dit topic? Knap ;)
Dat ik één van die negen ben die een positieve ervaring meldt van een bedrijf, is toch juist mooi. Hierna ga ik hier ook niet verder op in, ik wilde alleen het positieve punt m.b.t. de verrekening even kwijt.
Je was positief over de BCC, wat helemaal niks te maken heeft met de MM (waar dit topic over gaat).

Het enige wat je hier te zoeken had was de opmerking maken over dat de BCC iets doet wat de MM volgens jou niet doet, dat is niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:38:
[...]

Mijn opmerking is dat ze meer doen dan dat ze zelf beloven. Dat zal inderdaad nogal neatieve consequenties hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:48
Vrijdagavond toch nog even gaan kijken voor die Medion PC. Stond 1399 terwijl die 1299 moest zijn. Prijs werd natuurlijk gelijk aangepast, maar dat was ook het enige wat ze konden doen. Even wachten op de volgende ronde dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 21:21
Afgelopen woensdag naar de MM in Enschede te gaan om te vragen hoe laat ze donderdag open zouden gaan i.v.m. de BTW actie. Daar kreeg ik van twee medewerkers te horen dat ik ook nu al het product kon kopen (tegen volle pond uiteraard). Mooi de laatste MacBook Air 11" met 128 GB SSD op de kop weten te tikken.

Op donderdag me om 08:15 gemeld bij de Mediamarkt en keurig 183,50 aan BTW terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja en voor die personen die te laat waren bij Mediamarkt BTW dagen om een MacBook Pro ( MC 371 13,3 inch) te bemachtigen:
Deze week kost hij in de Mediamarkt EINDHOVEN € 1099, dus dat is ook niet verkeerd.

De IMAC mc 510 27 inch kost deze week: €1699, dus voor wie nog geld over heeft???
Let op: elke Mediamarkt heeft z'n eigen reclamefolder en prijzen en assortiment, deze prijzen gelden voor Eindhoven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Wat mij opviel was dat de aanbiedingen in mijn ogen helemaal niet zo goed waren.
Natuurlijk waren de prijzen niet onaardig, maar bij concurrenten (bijv bcc) vond ik de prijzen toch aantrekkelijker.
Nu moet ik wel zeggen dat ik pas op zondag ben gaan kijken, dus wellicht dat inmiddels de beste aanbiedingen verdwenen waren.
Maar qua laptops had ik het gevoel dat ze de prijzen voor de kortingsactie eerst verhoogd hadden. (verhoog de prijzen eerst met 10% en een daling met 16% tikt veel minder aan)

Het punt is natuurlijk dat de ene MM de andere niet is. Mijn mening is op Rotterdam gebaseerd.

De absurde drukte sloeg echt nergens op. Net alsof ze alles gratis aan het uitdelen waren. Waar gaat het over? 8)7

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mwoah, een Ipod nano voor 116 i.p.v. 139 (159 zelfs bij Dixons) is toch leuk meegenomen. Nu moesten we sowieso een nieuwe (oude gejat vorige week).

Die drukte komt deels door mensen die toch een bepaalde aankoop in de planning hebben en die zien dit als gelegenheid die planning iets naar voren te trekken. Een ander deel loopt naar binnen voor de koopjes en doet wat impulsaankopen.

[ Voor 44% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 31-01-2011 23:29 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:49:
Maar qua laptops had ik het gevoel dat ze de prijzen voor de kortingsactie eerst verhoogd hadden. (verhoog de prijzen eerst met 10% en een daling met 16% tikt veel minder aan)
Mjah.. Met de laptops heb ik geen ervaring bij de MM, mijn interessespan was beperkt tot de camera's. Daar viel het me juist op dat de prijzen niet werden verhoogd voor de kortingsactie. Maar ook dat verschilt mogelijk van filiaal tot filiaal. Filiaal Rijswijk heeft 't wat mij betreft netjes gedaan...

(Maar wat een drukte.. zelfs donderdag ochtend om 09:00 ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik vond de aanbiedingen ook wel een beetje tegenvallen.
Ik heb zelf een MacBook Air 13" gekocht en dat scheelde me € 210,-

Dat was weer wel een goede deal, maar dat komt meer omdat Apple hardware praktisch nooit in de aanbieding is.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voel ineens een mooi citaat van mijzelf aankomen :+
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:35:
Als je GoT leest dan vind ik het iedere keer weer fascinerend om te lezen dat MM het alleen maar fout kan doen. Volgens mij kunnen ze beter geen korting leveren, dan zijn alle zeikerds tenminste blij :+ (<- moraal van het verhaal: je hebt nergens recht op en wees gewoon blij als je een leuke deal krijgt. En denk aan je bloeddruk als het product van jouw keuze niet de extreem optimistische prijs heeft die jij je in je hoofd er al aan had toegekend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 23:29
funk-e schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:27:
Dat was weer wel een goede deal, maar dat komt meer omdat Apple hardware praktisch nooit in de aanbieding is.
True! Heb speciaal op deze actie gewacht om een 27" LED Cinema Display te kopen, scheelde me mooi € 175,50 t.o.v. de adviesprijs! :)
Heb er donderdagavond wel helemaal voor naar MediaMarkt Cruquius moeten rijden nadat ik bij MediaMarkt ArenA achter het net viste (die hadden maar twee tot vier exemplaren op voorraad, zei de verkoper, die allen al rond het middaguur waren verkocht...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:57
Ik had nog ff een vraag over de BTW actie en de laagste prijs garantie. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen (als uberhaupt iemand deze topic nog bekijkt).

Ik heb op 27 januari tijdens de BTW actie een monitor gekocht voor iets meer dan 150 euro. Nu zie ik dat diezelfde monitor in de Mediamarktfolder voor 129 euro. Kan ik mij in deze situatie beroepen op de laagste prijs garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel MediaMarkt, je mag sowieso normaal tot 2 weken na aankoop ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Amps schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:36:
Kan ik mij in deze situatie beroepen op de laagste prijs garantie?
"5. Laagste prijsgarantie

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour"

Maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Of je probeert hem terug te brengen en je koopt hem weer opnieuw.
[Edit] Agree with YipMan aldus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 07-02-2011 15:42 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Amps schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:36:
Ik had nog ff een vraag over de BTW actie en de laagste prijs garantie. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen (als uberhaupt iemand deze topic nog bekijkt).

Ik heb op 27 januari tijdens de BTW actie een monitor gekocht voor iets meer dan 150 euro. Nu zie ik dat diezelfde monitor in de Mediamarktfolder voor 129 euro. Kan ik mij in deze situatie beroepen op de laagste prijs garantie?
Jep! Zal geen probleem moeten opleveren. MM heeft een laagste prijsgarantie tot 14 dagen na aankoop.
Gewoon er naar toegaan en cashen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:42:
[...]

"5. Laagste prijsgarantie

5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour"

Maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Of je probeert hem terug te brengen en je koopt hem weer opnieuw.
[Edit] Agree with YipMan aldus :)
Hij heeft daar dus geen recht op, maar aangezien je product al in gebruik is kun je hem niet ruilen, ruilen kan alleen wanneer je het niet gebruikt hebt of wanneer je in orginele verpakking kan retoureren.

Een collega op werk had bij MediaMarkt een siliconen hoesje gekocht en verkoper beweerde was voor iPhone 4 ook, maar was dus voor iPod touch 4 en kon hij niet ruilen omdat verpakking geopend was en heeft collega het dus aan mij geschonken omdat ik zo'n ipod touch 4 gekocht heb.
SimplySimon schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:46:
[...]

Jep! Zal geen probleem moeten opleveren. MM heeft een laagste prijsgarantie tot 14 dagen na aankoop.
Gewoon er naar toegaan en cashen maar :)
Ik denk juist wel dat problemen gaat op leveren want er staat elders, dat betekend dus als je hem ergens anders goedkoper ziet dan daar.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Doen ze niet moeilijk over, gewoon vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:06:
Doen ze niet moeilijk over, gewoon vragen.
Als ik verkoper was zei ik daar zijn voorwaarden en lees maar eens goed wat er staat, want eigenlijk wel vreemd prijs verschil terug geven nadat je iets verkocht en resterend aantal in prijs verlaagd hebt.

Das volgens mij typische iets van westerse cultuur, want in andere landen is het gekocht is gekocht. In voorwaarden staat elders dus kans dat ze nee zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Ik bén er verkoper en wij doen er niet moeilijk over. Kan jij als niet-medewerker er wel een probleem van gaan maken, maar het zijn jouw zaken niet? ;)

Dat is gewoon service, natuurlijk zouden ze op hun strepen kunnen gaan staan, maar daar maak je mensen niet blij mee. En blije klanten zijn terugkerende klanten.

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 07-02-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees voorwaarden gewoon en daar staat iets anders in dan jij zegt, kan best dat ze er geen probleem van maken, maar verschilt dat niet per vestiging?

Die collega van mij werd verkeerd voorgelicht door een medewerker van MediaMarkt en kreeg zijn geld niet terug omdat verpakking geopend al was ( Daardoor heb ik nu zo'n iPod touch 4g case voor niks gekregen van hem ).

Als het niet geopend was had hij zich kunnen beroepen om te ruilen voor geld en das precies de truc die je kunt gebruiken als je het nog niet geopend hebt, ruilen voor geld, de winkel in en het opnieuw voor goedkopere prijs kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik heb even een paar pagina's van dit topic doorgescant en het blijkt dat een soortgelijke discussie geweest is. Het blijkt dat er geen problemen op moet leveren wat betreft de teruggave van het prijsverschil.

Vandaag maar ff met het bonnetje langs MM Groningen. Iig bedankt voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:21:
Ik lees voorwaarden gewoon en daar staat iets anders in dan jij zegt, kan best dat ze er geen probleem van maken, maar verschilt dat niet per vestiging?
Jij leest de voorwaarden en baseert je daarop, ik kan me baseren op enkele jaren werkervaring ;) Als het niet strikt naleven van voorwaarden in het voordeel van de klant is, lijkt me daar niks op tegen, toch?

En ja, het kan gebeuren dat een MM-medewerker een keer niet akkoord gaat, maar dan heb je wel net een zuurpruim te pakken waarschijnlijk :P
Die collega van mij werd verkeerd voorgelicht door een medewerker van MediaMarkt en kreeg zijn geld niet terug omdat verpakking geopend al was ( Daardoor heb ik nu zo'n iPod touch 4g case voor niks gekregen van hem ).
Dat is een heel ander soort product, waar al heel snel gebruikssporen op te zien zijn, dus dat wordt niet teruggenomen. En dan is het ruilen ook niet mogelijk inderdaad. Wel slordig dat 'ie verkeerd ingelicht is natuurlijk.
Als het niet geopend was had hij zich kunnen beroepen om te ruilen voor geld en das precies de truc die je kunt gebruiken als je het nog niet geopend hebt, ruilen voor geld, de winkel in en het opnieuw voor goedkopere prijs kopen.
Wel geopende producten, die geruild mogen worden, wordt ook niet moeilijk over gedaan. Tenzij de doos helemaal verrot is of het product echt duidelijk schade heeft (krassen, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Inderdaad er zat wat stof op dat siliconen hoesje, dus je hebt gelijk dat soort producten geven inderdaad snel gebruikerssporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:19:
[...]

Mjah.. Met de laptops heb ik geen ervaring bij de MM, mijn interessespan was beperkt tot de camera's. Daar viel het me juist op dat de prijzen niet werden verhoogd voor de kortingsactie. Maar ook dat verschilt mogelijk van filiaal tot filiaal. Filiaal Rijswijk heeft 't wat mij betreft netjes gedaan...

(Maar wat een drukte.. zelfs donderdag ochtend om 09:00 ...)
Ik heb zelf een Nikon D300s body gekocht, deze was zo'n 140 goedkoper dan in goedkoopste internetshop. Ik had dan ook echt op deze actie zitten te azen. :) Jammer alleen dat de objectieven niet binnen de actie vielen, maar je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ben vandaag lang de Mediamarkt gegaan en kon gewoon het prijsverschil terug krijgen. No questions asked. Top service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Zo, enorme 'kick' :)

Waarschijnlijk veel te vroeg enzo, maar deze actie komt er weer aan (weekje of 3 nog) en ik heb m'n oog laten vallen op de Olympus PEN E-P3, als mijn nieuwe vakantiecam.
Nou wil ik graag weten of 'complete kits' ook onder deze actie vallen, ik weet dat (losse) objectieven niet meedoen maar een kit met E-P3 & 14-42/40-150 in één doos ?
Zou ik hier wel de ~16% korting op krijgen, wie weet het... ? Scheelt toch zo'n € 150 !

(Heb al gevraagd bij de lokale Mediamarkt maar daar kon men het mij niet vertellen, praten niet over toekomstige acties....)

[ Voor 6% gewijzigd door Wobcat op 28-12-2011 00:24 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobcat schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:22:
Zo, enorme 'kick' :)

Waarschijnlijk veel te vroeg enzo, maar deze actie komt er weer aan (weekje of 3 nog) en ik heb m'n oog laten vallen op de Olympus PEN E-P3, als mijn nieuwe vakantiecam.
Nou wil ik graag weten of 'complete kits' ook onder deze actie vallen, ik weet dat (losse) objectieven niet meedoen maar een kit met E-P3 & 14-42/40-150 in één doos ?
Zou ik hier wel de ~16% korting op krijgen, wie weet het... ? Scheelt toch zo'n € 150 !

(Heb al gevraagd bij de lokale Mediamarkt maar daar kon men het mij niet vertellen, praten niet over toekomstige acties....)
Mij lijkt het wel dat die meedoen, omdat er ook ander stuff in zit dan alleen maar objectieven. :) Durf het alleen niet mer zekerheid te zeggen.. regeltjes kunnen altijd aangepast worden etc.

Wel leuk dat je al weet dat er weer zo'n actie aankomt! Dan kan iedereen er alweer rekening mee houden m.b.t. aankopen doen!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De discussie over het kortingspercentage is nu wel uitgekauwd. Die posts gaan per direct naar de prullenbak.

Houd even rekening met de inhoud van je bericht. Nutteloze oneliners worden verwijderd.