Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
overigens zou ik alleen voor de 2600k gaan als je wat gaat doen met multithreaded programma's,

maar dat is een heel ander verhaal,

De msi P67A-GD65 nu uit vooraad leverbaar bij azerty en informatique, azerty heeft echter sinds mijn bestelling dinsdag kans gezien de prijs met bijna 10% te verhogen (13 euro vanaf 157), ik was dus net op tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Beter de topic titel veranderen naar 'P67/ H67 B3 levertijden topic' . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 17:47
Zo, net maar eens mijn Asus P8P67 PRO besteld... Ligt al een week of 2 hier nu 8GB DDR3, een i5 2500k, en 2x1TB harddisks te wachten XD

Ik wil mijn hardware kunnen gebruiken!!!!!!!! XD

Verdomde designfout >.> Irritante is nog wel dat het nog steeds pas preorder is, azerty zegt >10 werkdagen voor dat moederbord, ik hoop dat het sneller gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik wacht nog even tot ze ruim op voorraad zijn en ook dat ze worden aangeboden voor de normale prijs. Het bordje wat ik wil (MSI P67A-GD65 B3) is in prijs verhoogd tot bijna 170 euro terwijl de normale prijs rond de 149 euro ligt. Dus nog even een weekje of 2+ geduld.

[ Voor 3% gewijzigd door Arsenius op 06-03-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Denk dat de asus bordjes er ook over 2 weken wel zijn, als ik zo op Salland zie. Om er dan net een week eerder bij te zijn te zijn bij net die ene shop voor net die 20 meer, mij teveel gedoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Arsenius schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:27:
Ik wacht nog even tot ze ruim op voorraad zijn en ook dat ze worden aangeboden voor de normale prijs. Het bordje wat ik wil (MSI P67A-GD65 B3) is in prijs verhoogd tot bijna 170 euro terwijl de normale prijs rond de 149 euro ligt. Dus nog even een weekje of 2+ geduld.
Die heeft altijd al zoveel gekost hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Beatboxx schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:22:
[...]

Die heeft altijd al zoveel gekost hoor
Hij bedoeld waarschijnlijk het volgende:
MSI P67a-GD65 B3: 167,46 euro
MSI P67a-GD65 Sata Bug: 152,30 euro

Het enigste verschil is de revisie, verder is het het zelfde bord. Alleen de prijs is anders, namelijk 15,16 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 11:37
Yup de Asus bordjes worden over 2 weekjes verwacht.
Spannend! ben nog aan het twijfelen, maar haal waarschijnlijk de p8h67-m pro.
Maar ik ben nog erg aan het twijfelen tussen P8H67 M PRO of P8P67 M PRO.
Iemand daar nog een wijze uitspraak over?
ik ben pas vanplan te Overclocken als de garantie verlopen is. Dus daarmee hou ik geen rekening.
ookal neem ik wel een 2500k i5 omdat het maar 1 tientje scheelt.

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Corsair Vengeance CMZ4GX3M1A1600C9
Intel Core I7 2600K
MSI P67A-GD65 (B3)
XFX PRO750W

Besteld bij Zercom en binnen 3 dagen had ik het!

msi bordje is echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:46:
Intel Core I7 2600K
MSI P67A-GD65 (B3)
XFX PRO750W

Bij Zercom staat geen B3 versie van dat MSI board? Ik kan het iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Arsenius schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:50:
[...]

Bij Zercom staat geen B3 versie van dat MSI board? Ik kan het iig niet vinden.
MSI 1155 P67A-GD65 (B3) S/GbL/F/R/DDR3/USB3/ATX ff intypen bij zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:52:
[...]

MSI 1155 P67A-GD65 (B3) S/GbL/F/R/DDR3/USB3/ATX ff intypen bij zoeken.
Lekker vaag dat dat board niet staat bij de normale 1155 sectie, daar staat alleen de oudere versie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ja klopt vond het ook al vaag, ik heb volgens forums gelezen dat je bezig om de site helemaal om te gooien, misschien dat het daarom er nog niet bij staat.

maar daar kan je hem gewoon bestellen( wel wat omslachtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Roshnak schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:04:
Ja klopt vond het ook al vaag, ik heb volgens forums gelezen dat je bezig om de site helemaal om te gooien, misschien dat het daarom er nog niet bij staat.

maar daar kan je hem gewoon bestellen( wel wat omslachtig)
Idd maar bij Alternate staat hij voor 149 euro + 2 dagen levertijd. Even kijken of die op voorraad komt. De 2600k is daar ook een tientje goedkoper dus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ah!! toen ik hem dat besteld stond die nog niet in de webshop van alternate :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:14
Roshnak schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:46:
Intel Core I7 2600K
MSI P67A-GD65 (B3)
XFX PRO750W

Maar te hopen dat die B3 revisie minder of geen vage postcodes geeft dan de B2 versie.
Alvast geen MSI meer voor mij in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
internaut schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:17:
[...]

Maar te hopen dat die B3 revisie minder of geen vage postcodes geeft dan de B2 versie.
Alvast geen MSI meer voor mij in de toekomst.
Misschien een bios update doen? MSI en Asus zijn gewoon goede boardjes. Maakt weinig uit welke je neemt denk ik.

De mijne gaat ook zo in de bestelling.
Core™ i7-2600K (4x 3400 MHz)
P67A-GD65 (B3) (Intel® P67 Express)
Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit
:9

Btw, is de stock i7 2600K koeler stil genoeg? Ik ga nu iig nog niet overlocken, misschien later maar dat boeit me niet zo. Want ik hoor iedereen over een Scythe Mugen rev b. Bij gewoon normaal gebruik is de Intel koeler ook stil toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Arsenius op 07-03-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Arsenius schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:51:
[...]

Misschien een bios update doen? MSI en Asus zijn gewoon goede boardjes. Maakt weinig uit welke je neemt denk ik.
Laatste nieuwe bios staat erop dus daar ligt het alvast niet aan.
De B2 borden hadden ook usb problemen dus hopelijk opgelost in de B3 versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Arsenius schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:51:
[...]

De mijne gaat ook zo in de bestelling.

[...]

:9

Btw, is de stock i7 2600K koeler stil genoeg? Ik ga nu iig nog niet overlocken, misschien later maar dat boeit me niet zo. Want ik hoor iedereen over een Scythe Mugen rev b. Bij gewoon normaal gebruik is de Intel koeler ook stil toch?
Volgens mij zit bij de 2600k het towermodel, dus die is stil zat, maar waarom de K als je niet gaat overclocken?

Mugens is natuurlijk nog mooier, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
windwarrior schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:31:
Volgens mij zit bij de 2600k het towermodel,
Er zit gewoon een standaard boxed koeler bij elke 2600K

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Waarom 2600k? Omdat het maar een tientje scheelt en mocht het zo zijn dat 'm ooit weer wegdoe dan lijkt me dat de animo beter is voor een unlocked versie. Als het 50 euro zou schelen dan was ik wel voor de normale versie gegaan.

Anyway, ik ga geen Scythe aanschaffen, dat is ook weer 40 euro.. Standaard koeler zal prima zijn. Alleen hopelijk wel stil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 23:18

mad_mavrick

There are 10 kinds of people..

Ik zie net dat "een bedrijf in Raalte" net 5 4 stuks van de Asus P8P67 B3 Deluxe op vooraad hebben.

:)

Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
mad_mavrick schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:46:
Ik zie net dat "een bedrijf in Raalte" net 5 4 stuks van de Asus P8P67 B3 Deluxe op vooraad hebben.

:)
Nu niet meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Wat zijn de verwachtingen voor de prijzen van de B3-stepping moederborden? Meer bepaald de MSI P67-GD65 (B3) bij Azerty.

Het zit namelijk als volgt: ik heb een B2-stepping moederbord gekocht bij hen. Na wat heen en weer gemail bieden ze mij het volgende aan:

-Ik bestel een B3-stepping en betaal deze.
-Ik stuur de B2-stepping terug als ik de B3 ontvangen heb en zij storten "een bedrag" terug. Quote: "De hoogte van dit bedrag is pas te bepalen wanneer de RMA hier is ontvangen."
-Het verschil in prijs tussen wat ik betaald heb en de B3 is voor mijn rekening...

Wat vinden jullie hiervan? Indien de prijzen nog zouden dalen van de B3-stepping kan ik eventueel nog enkele maanden of weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vind ik niet alleen niet coulant, ik vind dat gewoon incorrect, dat jij moet bijbetalen. Wie schiet hier nou te kort, zij/Intel, en moeten dat per omgaande corrigeren. Jij hebt jouw aandeel van de verbintenis is al voldaan, door je mobo destijds te betalen, en mag daar foutloos gebruik voor verwachten. Als dat dan niet zo is, mogen zij niet met mitsen of maaren aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm volgens mij moet het toch echt gewoon gratis zijn om te ruilen. Dat je de verzendkosten moet betalen lijkt me dan nog wel prima maar de verschil in prijs is niet correct.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entr_opy
  • Laatst online: 31-07 12:23
thommich schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:55:
Wat vinden jullie hiervan? Indien de prijzen nog zouden dalen van de B3-stepping kan ik eventueel nog enkele maanden of weken wachten...
Lijkt me eerder onwaarschijnlijk; http://nl.hardware.info/n...dprijzen-in-het-verschiet

(wacht zelf op voorradigheid van ASUS P8P67 DL die ik 28/02 bestelde bij Tones.be voor 214,90.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Zo, heb mijn zooi besteld. Hopelijk arriveert het morgen. Vandaag maar eens alles backuppen voor een verse windows install morgen. :9
Core™ i7-2600K (4x 3400 MHz)
MSI P67A-GD65 (B3) (Intel® P67 Express)
Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Wat zijn de verwachtingen voor de prijzen van de B3-stepping moederborden? Meer bepaald de MSI P67-GD65 (B3) bij Azerty.

Het zit namelijk als volgt: ik heb een B2-stepping moederbord gekocht bij hen. Na wat heen en weer gemail bieden ze mij het volgende aan:

-Ik stuur de B2-stepping terug als ik de B3 ontvangen heb en zij storten "een bedrag" terug. Quote: "De hoogte van dit bedrag is pas te bepalen wanneer de RMA hier is ontvangen."
-Het verschil in prijs tussen wat ik betaald heb en de B3 is voor mijn rekening...

Heb je er zelf achter gevraagd of kreeg je automatisch een mail van Azerty?
Ik heb nl ook een B2 bord van hen maar zij zouden mij contacteren..

edit..Net zelf al de mail van Azerty gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door internaut op 08-03-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoitkever
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:47
Ze hebben geen enkel recht om je om geld te vragen als ze zelf een product met problemen leveren. En tuin niet in onzinpraat over fabrieksgarantie en dat het problemen van Intel/MSI zijn en ze hier niets aan kunnen doen, je hebt altijd recht op garantie en dus heb je recht op een nieuw mobo zonder bij te betalen. Zie ook de laatste paragraaf op wikipedia

Wat betreft verzendkosten weet ik niet hoe het zit trouwens, lijkt me niet dat dat ook onder garantie valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
Ik heb nu de Gigabyte p67a ud7 (euro 324,00) binnenkort kan ik deze omruilen
voor d eB3 versie.

Vraag me af of ik ev. zal overstappen naar de MSL p67a gd65 scheelt euro 175,00
die ik goed kan gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe monitor.

Het Msi mb heeft wel minder mogelijkheden maar achter af genoeg voor mijn
doeleinden.

Wat adviseren jullie?

Heb tot nu toe altijd Gigabyte Moedereboards gehad.

Mijn proc. is de Intel i7 2600K draait nu op 4500 mhz alles auto in de bios.

ben geen die hard overclocker.

vast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
http://www.hardocp.com/ne...b3_revision_motherboards/

dan zouden de Asusjes toch eerder er moeten zijn, dan over pakweg 13 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entr_opy
  • Laatst online: 31-07 12:23
Sjah schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:27:
http://www.hardocp.com/ne...b3_revision_motherboards/

dan zouden de Asusjes toch eerder er moeten zijn, dan over pakweg 13 dagen?
Benieuwd me ook. Laatste comment van je link zal wel kloppen; eerst worden die in garantie geregeld, dan de nieuwe verkoop. Kan niet al te lang meer duren.

edit; eventjes quotje toevoegen; "this whole bloody mess has been a nightmare for sales since no one wants to buy a known defective computer, and we have no time lines to tell customers of when system builds will continue again since everyone is maintaining they have no ETA of when the boards will be shipped to distributors.

Manufact's are covering the cost of distribution replacement, Intel is covering the costs of Manu replacement, but the end point of sale is screwed not because we can't return them, but because of 6 weeks now lost sales."

[ Voor 38% gewijzigd door Entr_opy op 08-03-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Bedankt voor jullie reacties, ik neem verder contact op met azerty en hou jullie op de hoogte.

(Is een apart topic daarvoor beter geschikt? Eventueel in SF?)
internaut schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:27:
[...]

Heb je er zelf achter gevraagd of kreeg je automatisch een mail van Azerty?
Ik heb nl ook een B2 bord van hen maar zij zouden mij contacteren..

edit..Net zelf al de mail van Azerty gehad.
Ik had het zelf gevraagd aan hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nec1560 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:03:
Ik heb nu de Gigabyte p67a ud7 (euro 324,00) binnenkort kan ik deze omruilen
voor d eB3 versie.

Vraag me af of ik ev. zal overstappen naar de MSL p67a gd65 scheelt euro 175,00
die ik goed kan gebruiken voor de aanschaf van een nieuwe monitor.

Het Msi mb heeft wel minder mogelijkheden maar achter af genoeg voor mijn
doeleinden.

Wat adviseren jullie?

Heb tot nu toe altijd Gigabyte Moedereboards gehad.

Mijn proc. is de Intel i7 2600K draait nu op 4500 mhz alles auto in de bios.

ben geen die hard overclocker.

vast dank.
uh dude, je kan hem omruilen niet zo even inwisselen voor iets wat je niet hebt. Ik gok niet dat ze hier zomaar mee akkoord gaan. Blijft mogelijk dat ze het wel doen maar ik zou er niet op rekenen dat ze je zomaar dat geld gaan geven.
waarom koop je eigenlijk ook ook zo'n enorm overpriced mobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Azerty jouw een mail gestuurd dat de nieuwe mobo's binnen waren? Dit is belachelijk, 'een bedrag'. Ik heb bij hun ook besteld en ben benieuwd hoe ze dit voor mij gaan oplossen (niet anders dan anderen prolly). Ik heb gelukkig geen gedoe met verzenden.
''RMA ontvangen WTF''? kijken ze wat er mis is met het bord, dat is toch vrij duidelijk? Ja ze zullen per bord - (insert bedrag) eraf halen en de rest mag jij aftikken. Vrij logisch ze zullen om elke 5 cent zeuren.

Even vraagje: Kan je gewoon dat bord niet langsbrengen en gelijk ruilen tegen een ander? Waarom het gedoe met RMA etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
De mail dus van Azerty.
Mijn B2 opsturen en een B3 bord komt naar mij.

Beste,

Enig tijd geleden heeft u zich bij ons gemeld en aangegeven een moederbord aangeschaft te hebben met het bekende probleem rondom de SATA 300 controller van het moederbord.
Wij hebben zojuist voor u een nieuw moederbord ontvangen, waarmee dit probleem is verholpen.

Indien uw systeem door Azerty is geassembleerd kunt u uw complete systeem middels een rma aanvraag naar ons retourneren. Wij zullen dan voor u het oude moederbord demonteren en het vervangende moederbord monteren.

Heeft u zelf uw systeem gebouwd dan kunt u uw oude moederbord naar ons retourneren (middels een rma aanvraag) in de originele verpakking en met alle accesoires.
Zodra wij uw oude moederbord hebben ontvangen zullen wij direct het vervangende moederbord naar u opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Voor de duidelijkheid: ik ben belg en heb gevraagd of het mogelijk was om eerst m'n B3 te ontvangen en daarna m'n B2 te verzenden. Dit omdat met verzenden heen/terug van moederborden ik snel 2 weken zonder moederbord zit.
Ik vraag even na bij azerty of de regeling blijft gelden als ik het doe zoals in bovenvermelde mail. Eventueel heb ik dat er dan wel voor over zodat ik geen extra kosten hoef te betalen.

Wie betaalt trouwens de verzendkosten?
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:06:
[...]
Even vraagje: Kan je gewoon dat bord niet langsbrengen en gelijk ruilen tegen een ander? Waarom het gedoe met RMA etc..
Omdat ik Belg ben dus ;)

[ Voor 22% gewijzigd door thommich op 08-03-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
thommich schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 20:32:
Voor de duidelijkheid: ik ben belg en heb gevraagd of het mogelijk was om eerst m'n B3 te ontvangen en daarna m'n B2 te verzenden. Dit omdat met verzenden heen/terug van moederborden ik snel 2 weken zonder moederbord zit.
Ik vraag even na bij azerty of de regeling blijft gelden als ik het doe zoals in bovenvermelde mail. Eventueel heb ik dat er dan wel voor over zodat ik geen extra kosten hoef te betalen.

Wie betaalt trouwens de verzendkosten?

[...]

Omdat ik Belg ben dus ;)
Dat wil ik ook wel eens weten.
Ben nl ook belg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Omdat ik Belg ben dus ;)
[lol]

Belgen mogen hier ook op de snelweg hoor, alleen zou ik eerst even tanken voordat je Belgie uitrijdt. :*)

[/lol]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik gok niet dat ze zomaar even een mobo opsturen, denk dat je gewoon de rma procedure moet volgen maar je kan altijd even proberen te mailen of bellen.

*foute belgenmoppen zal ik maar achterwege laten ;) *

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:02
maar wat is dan nu die freaking levertijd???
ik lees alleen over RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Als je wat terugleest (op de vorige pagina) zie je dat zij al een voorstel hadden gedaan, maar dat ik daarmee niet akkoord ben...

edit: net antwoord van Azerty:
Beste *thommich*,

Wanneer u het moederbord zo goed als nieuw en compleet word ingeleverd krijgt u hiervoor de aankoop waarde gecrediteerd.

Wanneer het incompleet en beschadigt terug komt word niet het volledige bedrag gecrediteerd.

Hier is niets absurd aan.

Wanneer wij het moederbord van u in compleet ontvangen en dit bij de fabrikant aanbieden krijgen wij ook niet het volledige bedrag vergoed.

Echter ga ik er van uit dat het moederbord compleet in originele verpakking word terug gestuurd. En dat wij gewoon de aankoop waarde kunnen crediteren.

Wanneer u eerst het defecte moederbord naar ons op stuurt dient u RMA aan te vragen. U kunt dan het moederbord naar ons opsturen onder vermelding van het verkregen RMA nummer.

Wanneer wij uw moederbord mogen ontvangen, word voor u een nieuwe besteld. Indien deze op voorraad is kan deze dezelfde dag naar u terug gestuurd worden.

De verzendkosten tot 13 euro worden door ons vergoed.

Met vriendelijke groet,
Ik ga het dan maar op de tweede manier oplossen denk ik. Heb geen zin in al dat gedoe. Dan maar anderhalve week zonder moederbord...

[ Voor 82% gewijzigd door thommich op 09-03-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Het is natuurlijk wel een klein beetje logisch dat een bedrijf niet gaat beginnen aan eerst een MB opsturen en dan pas later de ''defecte'' ontvangen. Wat als je dat na 6 maanden doet? of helemaal niet?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Tjah, ik kon het maar proberen. Ik zou er geen probleem mee gehad hebben om een waarborg op hun rekening over te maken bijvoorbeeld.

Bovendien heb ik toen ik bestelde net hetzelfde gedaan: Vooruitbetaald en dan wachten tot zij het product verzenden... Maar goed, allemaal een beetje offtopic waarschijnlijk.

Ik wacht wel nog even voor ik m'n RMA indien, tot de moederborden perfect leverbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:21
In plaats van 1,5 week zonder mobo kun je natuurlijk (in overleg) nu een nieuwe bestellen en betalen, en pas als je die binnenhebt de oude RMA sturen en het geld terugkrijgen.
(of zat je met het probleem van prijsverschil?)

Ik zit liever 1,5 week zonder €150 dan 1,5 week zonder computer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick

mad_mavrick

marcel87 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:25:
[...]

Ligt eraan wat je budget is en wat je er mee wilt gaan doen. Gezien deze samenstelling zou ik gewoon voor 1600MHz RAM gaan, maar ja, wil je het maximale halen om te benchen dan kan je natuurlijk wat hogers kiezen. Het ligt er dus aan wat je wilt... ;)
Als je wilt OC-en, kan je natuurlijk kijken wat men zoal gebruikt in het Sandy Bridge LGA1155 Core i3/i5/i7 Overclock topic - deel 1.
Wat late reactie, maar alles is ondertussen besteld. Het is dit geheugen geworden (leek mij wel voldoende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn "spul" is vandaag ook binnengekomen.

Intel Core i2500k
MSI P67A-GD65 B3
en een MSI 6970

En nu kan ik tussen 2 verschillende geheugen kiezen.

pricewatch: Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9

En

pricewatch: GeIL Black Dragon GB38GB1600C9DC

Welke kan ik beter nemen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verkeerd-

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
thommich schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:47:
Als je wat terugleest (op de vorige pagina) zie je dat zij al een voorstel hadden gedaan, maar dat ik daarmee niet akkoord ben...

edit: net antwoord van Azerty:

[...]

Ik ga het dan maar op de tweede manier oplossen denk ik. Heb geen zin in al dat gedoe. Dan maar anderhalve week zonder moederbord...
Dus je krijgt je aankoopwaarde terug als je je moederbord compleet met alle toebehoren terugstuurt ?
Vreemd want een eerdere mail van Azerty vertelde me dat creditering van produkten niet mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:07:
Mijn "spul" is vandaag ook binnengekomen.
Intel Core i2500k
MSI P67A-GD65 B3
en een MSI 6970
En nu kan ik tussen 2 verschillende geheugen kiezen.
pricewatch: Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9
pricewatch: GeIL Black Dragon GB38GB1600C9DC
Welke Kan ik beter nemen?
Gezien dit geen aankoop en/of adviestopic is, is dit vraag dus behoorlijk offtopic! In de BBG kan je zoiets natuurlijk ook vragen ;).

Offtopic (antwoord op je vraag):
Bij de vorige generatie i5/i7 CPU's (dus LGA 1156 en 1366) liep je RAM op ong. 1,65 V. Bij Sandy Bridge is dit 1,5 V geworden. XMS RAM loopt als ik het me goed herinner ook op 1,65! Het is het dat het niet kan, maar op langere duur kan er schade optreden heb ik gehoord. (iemand mag me verbeteren als ik het mis heb, dank je Huit ;)) Wat betreft die black dragon weet ik niet op welk voltage ze lopen. In het Sandy Bridge OC topic worden ook wel G.Skill Ripjaws gebruikt of Corsair Vengeance RAM. Dit RAM is geschikt voor Sandy Bridge systemen.
Daarnaast gezien je CPU keuze, zou ik persoonlijk naar minimaal 1600MHz gaan. Dus hier iets uit kiezen:
Corsair Vengeance
G.Skill Ripjaws (enkel 1333MHz)
MemoryC DDR3 (kijken naar Sandy Bridge of Intel P55 compatible!, sommige modules zijn hier goedkoper dan in de PW)

Edit: Kijk ook even op de QVL van je moederbord (niet dat het alles zegt, maar dan heb je wat meer zekerheid) en ff de hoogte controleren van je "toekomstige" modules t.o.v. je CPU koeler!

[ Voor 4% gewijzigd door Aardwolf op 10-03-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb de Black Dragons, maar mijn setup werkte niet. Dacht dat het aan het mobo lag, maar in RMA bleek dat die prima werkt. Gelukkig pakte Azerty wel gelijk de B3 omruil toe, zodat ik niet nog een keer het mobo hoef te versturen.
Nu ik marcel87 z'n reactie lees besef ik ineens dat een SB geheugen nodig heeft dat op 1.5V loopt. De Blackdragons hebben 1.6 tot 1.7 nodig (http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/202). Wellicht dat dit m'n probleem is. Het geheugen is namelijk wel goed (getest op een 'oud' Core i3 systeem).
Voor de zekerheid dus maar geen Blackdragons nemen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 20:52
SB vereist helemaal geen 1.5V voor RAM. Het gaat om het spaningsverschil tussen vtt en vdimm dat niet groter mag worden dan 0.5V.

Zie voor een uitleg hier:
http://forums.anandtech.com/showthread.php?p=31239704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
@ Huit: Donders.... ik wist niet dat het daarvan af hing. Al weer wat geleerd :9, vandaar zei ik ook dat iemand me mag verbeteren omdat ik het niet helemaal zeker wist ;). Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Laatst online: 20-07-2024
De laatste ASRock P67 Extreme 4 is ook weer uit de pricewatch verdwenen. Neem aan dat die deze maand niet meer gaan komen?

Gek genoeg zijn de P67 Pro3 boards wel weer aangevuld bij leveranciers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick

mad_mavrick

Huit schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:57:
SB vereist helemaal geen 1.5V voor RAM. Het gaat om het spaningsverschil tussen vtt en vdimm dat niet groter mag worden dan 0.5V.

Zie voor een uitleg hier:
http://forums.anandtech.com/showthread.php?p=31239704
Thanks voor de info Huit! Mijn P8P67 Deluxe (B3) schijnt onderweg te zijn nu, hopelijk dit weekend schroeven!

- edit - en geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een B2 moederbord, besteld bij alternate. Ik had een mailtje gestuurd en ze zouden reageren als ze moederborden op voorraad zouden hebben.

Echter toen ik op de website keek waren ze al op voorraad. In overleg heb ik een nieuwe gekocht en bij retour zenden van de oude krijg ik mijn geld terug. Zo zit ik niet een tijd zonder moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Ik krijg maandag eindelijk mijn Intel Extreme Series DP67BG-B3 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:52:
Ik had ook een B2 moederbord, besteld bij alternate. Ik had een mailtje gestuurd en ze zouden reageren als ze moederborden op voorraad zouden hebben.

Echter toen ik op de website keek waren ze al op voorraad. In overleg heb ik een nieuwe gekocht en bij retour zenden van de oude krijg ik mijn geld terug. Zo zit ik niet een tijd zonder moederbord.
Das wel mooi systeem ja, niemand die dan mogelijkerwijze wat kan flikken en jij hebt mooi je pc werkend tot je mobo thuis word afgeleverd. Ga ik ook maar doen komende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Beetje raar gedoe met de levertijden Eerst was de P67 Pro3 van Asrock nog leverbaar en vandaag nergens meer te bekennen. SB is qua boards wel de vaagste release ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 08:15
Inderdaad, ik zit elke dag te kijken of er al iets aan de levertijd van het moederbord dat ik wil veranderd is..... Ondertussen zit ik weer te twijfelen met wat componenten omdat dit zo lang duurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
BastiaanCM schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:35:
Inderdaad, ik zit elke dag te kijken of er al iets aan de levertijd van het moederbord dat ik wil veranderd is..... Ondertussen zit ik weer te twijfelen met wat componenten omdat dit zo lang duurt :p
Enige waar ik tussen twijfel is het board en dat is vanwege de rare levertijden. Ik wilde eerst een P67 Extreme4 board maar die staat helemaal niet meer in pricewatch, dus toen voor de p67 Pro3 gekozen maar die is ook niet meer leverbaar sinds vandaag(terwijl ie in de pricewatch er nog wel staat).

En bellen naar de webwinkels is ook weer zoiets want dan moet je een 0900 nummer bellen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja irri he, zie dat bij Mycom 0900 zelfs verplicht is, ze doen niet aan mail, waar ik op zich altijd wel het geduld voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mipje
  • Laatst online: 25-04 11:05
@ thommich, welke je ram je uiteindelijk haalt boeit eigenlijk vrij weinig. zoek maar een rond op internet wat van snelheids winst je hebt met meer mhz en lagere timings. niks. bijna niks. het is nog geen euro extra waard uiteindelijk.
met de beste/ duurste, krijg je niet eens bragging rights :P
de goedkoopste dus.

en wat marcel 87 zegt. ik denk dat je voltages op oc bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:32
Volgens Salland is de Asrock Extreme 4 in 1-5 dagen leverbaar en die hebben meestal hun zaakjes goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick

mad_mavrick

- J.W. - schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:17:
Volgens Salland is de Asrock Extreme 4 in 1-5 dagen leverbaar en die hebben meestal hun zaakjes goed op orde.
Daar heb ik mijn bord/cpy/graka/geheugen ook dus maandag besteld. Alles vandaag binnen gehad, prima geregeld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-09 20:52
Ik hoop wel dat mijn Asus P8P67 PRO er is voor Crysis 2!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Jurianus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:10:
Ik krijg maandag eindelijk mijn Intel Extreme Series DP67BG-B3 binnen.
Daar ga ik dus ook voor.
Goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Net gezien dat de Asrock P67 Pro3 weer in de lijst stond en dit keer maar gelijk besteld.

Het is toch gek, dat je nu 350 euro betaalt voor een moederbord, CPU en 4gig ram, daar waar je jaren geleden 350 euro voor een middensegment cpu betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.sicomputers.nl heeft de MSI P67A-GD65 B3 op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Denk dat nu de bordjes er snel zullen zijn.

Moet maar eens uitmaken of ik nou voor een overklok ga, ik neig van laat maar. Dan wordt het een i5 2400 met een H chipset, is goedkoper ook. http://azerty.nl/producte...aid-gigabit-ethernet.html
Die is er binnen 3 dagen, gigabyte is IMO wel ok, wat ik erover lees.

Maar ook de asusjes komen er wel binnen een week, kan niet anders. Dat merk heeft op zich mijn voorkeur, omdat Gigabyte op zeker bestellen wordt, Asus kan ik 3 straten verderop afhalen. :S

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 12-03-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toycor71
  • Laatst online: 17-08 17:30
Ik ben nog steeds op de "ASUS P8P67 PRO -=Rev.3.0=-" aan het wachten,
hopelijk volgende week ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Over de bordjes, Asus komt met zijn levering bij Grote distributie rond 16-03 binnen.
Dus dan is het afwachten wanneer hij bij verschillende webshops of shops ligt.

Ik heb een Asus P8H67-m Pro Besteld. Precies goed voor wat ik ga doen.
i5 2500k ( K aangezien er 10 eu verschil in zit, en misschien pers ik er nog iets extra's uit)
ook een OCZ SSD erin... Ogh,

Spannend afwachten

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Mipje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:13:
@ thommich, welke je ram je uiteindelijk haalt boeit eigenlijk vrij weinig. zoek maar een rond op internet wat van snelheids winst je hebt met meer mhz en lagere timings. niks. bijna niks. het is nog geen euro extra waard uiteindelijk.
met de beste/ duurste, krijg je niet eens bragging rights :P
de goedkoopste dus.

en wat marcel 87 zegt. ik denk dat je voltages op oc bedoelt?
Uhm, ik weet niet op welk bericht je hiermee reageert? Maar ik kan me niet herinneren dat ik iets over geheugen zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Laatst online: 09-09 17:47
toycor71 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:56:
Ik ben nog steeds op de "ASUS P8P67 PRO -=Rev.3.0=-" aan het wachten,
hopelijk volgende week ...
Ik ook :'( Word er echt gek van, heb alle andere nieuwe hardware hier al liggen, maar moet ondertussen maar kwijlend naar mijn i5 2500k kijken :'( kom nou Asus, geef me mijn nieuwe moederbord!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
elnaeth schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:06:
[...]

Ik ook :'( Word er echt gek van, heb alle andere nieuwe hardware hier al liggen, maar moet ondertussen maar kwijlend naar mijn i5 2500k kijken :'( kom nou Asus, geef me mijn nieuwe moederbord!!!!!
I'm feeling the same way! :P

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Laatst online: 17-08 18:41
Tijdje terug voor het laast op pricewatch gekeken, maar het blijkt dat ze weer aardig op vooraad komen. databyte weer even ge-emaild voor nog een retour bon zodat ik me P67Pro voor een Sabertooth kan wisselen binnekort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Salland denkt 21 maart mijn/de Asus P8P67 B3 binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salland adverteert met een levering van 1-5 dagen en schuift het nu door naar de 21e gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
XanaduNL schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:15:
Salland denkt 21 maart mijn/de Asus P8P67 B3 binnen te hebben.
Dit is zojuist 16 maart geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
Ik vond ik het OC topic zojuist nog een linkje over RAM voor huidige SB systemen (thnx to savale):
The Best Memory for Sandy Bridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanaduNL schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:10:
[...]

Dit is zojuist 16 maart geworden.
Heb jij een mail ontvangen dat het de 16e wordt? Ik heb namelijk vanavond een mail ontvangen voor de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Hoop voor de 16e reken op de 21ste :P

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:38:
[...]

Heb jij een mail ontvangen dat het de 16e wordt? Ik heb namelijk vanavond een mail ontvangen voor de 21e.
9 maart besteld, stond kort op 25 maart, daarna aantal dagen op 21 maart, en dus sinds gisteren op 16 maart. Ik kreeg inderdaad ook een mail hierover (zoals elke dag dat er een verwachte datum veranderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Toevallig dat ik het ook al zei, paar posts terug... veel plezier met je systeem ;)

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_mavrick

mad_mavrick

[...]

Ik heb zaterdagavond alles in elkaar gezet :9~ ..nog wel wat kleine issues in Windows maar gaaaaan als een tierelier. Ik hoop dat die van jullie er ook snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Net mijn "systeem" opgehaald. De Asrock P67 Pro3 B3 is dus op voorraad bij leveranciers, was in 2 werkdagen geleverd( ik had op minstens een week gerekend)

Asrock heeft z'n zaken dus nu voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Asus P8H67 is vandaag verstuurd, als het goed is morgen in huis.
Hopelijk krijg ik dit keer wel alles goed werkend. Kan niet wachten.....eerst werken morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
welke webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:03
Maandag mijn Sandy Bridge upgrade bij Azerty besteld. Toen hadden ze mijn mobo nog niet in binnen. Ondertussen hebben ze de Asus P8P67 nu wel in stock (status: direct leverbaar). Jammer dat buitenlandse overschrijvingen nog zo traag gaan anno 2011, en dat ik nog moet wachten op andere componenten.

Met een beetje geluk heb ik mijn bestelling nog vrijdag, maar dat betwijfel ik.

[ Voor 6% gewijzigd door SanderH_ op 15-03-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
De mijne idd via Azerty. Had m'n oude voor RMA gestuurd omdat ik dacht dat er iets kapot aan was. Was volgens hun niet zo, maar hebben wel gelijk even voor de revisie gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 01:07

Termy

valt er nog wat te fragge?

[...]

Yorcom heeft em, gisteren besteld :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Salland heeft er direct leverbaar... Asus bordje :P

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Jan_V schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:00:
[...]

Ik heb de Black Dragons, maar mijn setup werkte niet. Dacht dat het aan het mobo lag, maar in RMA bleek dat die prima werkt. Gelukkig pakte Azerty wel gelijk de B3 omruil toe, zodat ik niet nog een keer het mobo hoef te versturen.
Nu ik marcel87 z'n reactie lees besef ik ineens dat een SB geheugen nodig heeft dat op 1.5V loopt. De Blackdragons hebben 1.6 tot 1.7 nodig (http://www.geil.com.tw/products/showSpec/id/202). Wellicht dat dit m'n probleem is. Het geheugen is namelijk wel goed (getest op een 'oud' Core i3 systeem).
Voor de zekerheid dus maar geen Blackdragons nemen.
Meh, ik heb blackdragons icm MSI P67A-GD65 (B3) en Core i7-2600K, gaat als een speer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
dragon2 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:16:
[...]

Meh, ik heb blackdragons icm MSI P67A-GD65 (B3) en Core i7-2600K, gaat als een speer _/-\o_
Offtopic:

Man had ik die maar gelijk besteld.. Ik denk dat ik ze na een paar maandjes in mijn P8H67-m Pro Asus bord douw.. wel wat beter dan mijn value ram kaartjes... Echter, zijn 16 GBtjes niet wat overkill?

[ Voor 1% gewijzigd door Artilux op 16-03-2011 16:19 . Reden: spelfoutje... ]

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Artilux schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:19:
[...]
Echter, zijn 16 GBtjes niet wat overkill?
Dit is een video edit systeem. Ik heb de system requirements voor Premiere Pro CS6 al eens langs zien komen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
dragon2 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:24:
[...]

Dit is een video edit systeem. Ik heb de system requirements voor Premiere Pro CS6 al eens langs zien komen... :|
Verklaart in een keer ALLES! hehe,
nee die 16 GB voor gwn gaming is nog niet echt nodig.. Ookal lijkt 8 GB Black dragon van Geilz ook wel nice...
Die is er toch... geloof dat ik het gezien had.. of die Ripjaws :P

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
dragon2 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:16:
[...]

Heb ook antwoord van Geil terug, moet gewoon werken.
Die is er toch... geloof dat ik het gezien had.
Die is er inderdaad, heb ze hier naast me liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Producten crediteren doet Azerty precies niet.
Vandaag krijg ik een mail dat ze mijn RMA goed hebben aangekregen en direct daarop al een mail dat het vervangend product al verstuurd is alhoewel ik heb vermeld bij de RMA dat ik kies voor creditering. ( hetgeen ze zelf aanhalen dat dit kan in een vorige mail ).
Ze kunnen imo toch hoogstens navragen wat je wenst.
Nu ga ik dus een bord aankrijgen dat ik dan maar weer verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toycor71
  • Laatst online: 17-08 17:30
Pfff de "Asus P8P67 PRO (3.0)" blijkbaar nog nergens leverbaar.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste