Met toestemming van Ed_L is er de mogelijkheid om in dit topic te praten over de volgende zaken van de Sandy Bridge CPU:
- Levertijden
- De beste prijsjes
- w0000000t ik heb hem binnen !!11!
- Wat je nog kwijt wil over de CPU
Leef je uit en stel elkaar op de hoogte.
Ik had zelf de Core i5 2500K bij 4launch besteld, omdat die volgende de website nog 5 op voorraad hadden bij de leverancier. Een dag later kreeg ik doodleuk een e-mail met daarin:
U heeft bij ons een bestelling staan voor een Intel Core i5 2500K 3.30GHz 6MB Box. Op het moment van bestelling werd een levertijd van 1 tot 5 werkdagen aangegeven op onze webshop. Dit was ook het geval, maar dit product is teveel besteld waardoor de voorraad op is. Uw order is daarmee in backorder gekomen. Excuses voor de achteraf niet kloppend blijkende levertijdindicatie. Ik kan op dit moment helaas geen verwachte levertijd geven. Zal ik uw bestelling ongewijzigd laten? Of wilt u liever een vergelijkbaar product dat wel direct leverbaar is bestellen?
Beetje jammer dus, aangezien ik de rest van de onderdelen waarschijnlijk volgende week in huis heb, op de CPU na...ik heb 4launch terug gemaild en verteld dat ze mij hopelijk volgende week een indicatie kunnen geven van de levertijd en dat ze eventueel als vergelijkbaar product de 2600K mogen sturen. Niet geschoten is altijd mis hé

Iemand al enig idee wanneer er een volgende levering komt?