Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik heb ze gemaild, maar blijkbaar heeft dat beantwoorden geen prioriteit...
Het liefst kocht ik hem bij MyCom omdat ik enkel goede ervaringen met ze heb (en ik het gewoon kan ophalen, dus geen enkel risico dat het GEEN C2 is), maar ook zij zijn druk met wat anders blijkbaar...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Tijgert schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:05:
Ik heb ze gemaild, maar blijkbaar heeft dat beantwoorden geen prioriteit...
Het liefst kocht ik hem bij MyCom omdat ik enkel goede ervaringen met ze heb (en ik het gewoon kan ophalen, dus geen enkel risico dat het GEEN C2 is), maar ook zij zijn druk met wat anders blijkbaar...
Ik heb een 3930k met C2 stepping in mijn systeem zitten. SiComputers heeft ze wel op voorraad, en daar is de service ook goed, dus dat is een aanrader - heb ik zelf ook besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ondertussen zegt MyCom ze niet specifiek te kunnen leveren. Zwak, scheelt ze de rest van mijn build mogelijk ook...
CD-Romland is consistent 6 a 7 euro duurder dan MyCom per onderdeel, dus die vallen dan zeer zeker ook af. Ik kijk even naar Si dan.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste