Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Golf2vr6 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:41:
[...]
In de United States van de Verenigde Staten hebben ze mazzel geloof ik:
[afbeelding]
Not so much. Dat is een Galaxy S I, niet de Galaxy S II!

Ik verwacht dat die praktijken nog wel eventjes doorgaan. Op de radio hoorde ik vanmorgen ook "De nieuwe Samsung galaxy S, hebbuh hebbuh hebbuh"... nieuw? :S Hoe lang mag je iets nieuw noemen? Als de opvolger aangekondigd is lijkt me iig niet meer. ;)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:34
Quindor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:47:
[...]

Not so much. Dat is een Galaxy S I, niet de Galaxy S II!

Ik verwacht dat die praktijken nog wel eventjes doorgaan. Op de radio hoorde ik vanmorgen ook "De nieuwe Samsung galaxy S, hebbuh hebbuh hebbuh"... nieuw? :S Hoe lang mag je iets nieuw noemen? Als de opvolger aangekondigd is lijkt me iig niet meer. ;)
Zag het al, heb bericht ook al aangepast.

Hoorde het op weg naar huis net ook op de radio. Dacht precies hetzelfde ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Golf2vr6 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:41:
[...]

Plaatje is staat (nog) Orion op:
[afbeelding]
Exynos 4210 is simpelweg de nieuwe naam voor de Orion, dus het klopt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Vandaar dat ik 'nog' tussen haakjes had gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Al wat eerste benchmarks bij Anandtech. Ziet er zeker niet verkeerd uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:36

Roytoch

Nietes

Quindor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:48:
Al wat eerste benchmarks bij Anandtech. Ziet er zeker niet verkeerd uit! :D
Wordt wel gewhooped door zijn rechtstreekste concurrent. In 3D zal Samsung het beter doen maar in phone-usage scenario's doet de LG het dus beter. Dus het is nu 4.3"-supermooi scherm versus hdmi-uit, hier wel iig :P

Oh trouwens: i know, dit is geen final software. Maar heej, de 2X komt nog 2.3 voor, die draait nu nog op frooyooooooogle.

[ Voor 10% gewijzigd door Roytoch op 14-02-2011 23:54 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat wel in de filmpjes opvalt (op alle cortex A9 telefoons trouwens) is hoe ongelofelijk vlot het browsen gaat. Pagina's inladen en navigeren gaat net zo vlot als op een desktop, zelfs wanneer er flash-elementen aanwezig zijn.

*edit*
Htc heeft hun producten voorgesteld. Men volgende toestel wordt dus een samsung :)

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 15-02-2011 09:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

de LG 2X heeft hw acceleratie mbt flash en de nvidia tegra SoC

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Het is een kwestie van tijd voordat Samsung ook HW heeft met betrekking tot flash en dan worden de verschillen wel weggepoetst. Verder geeft Anandtech duidelijk aan dat de telefoon verre van geoptimaliseerd is. Dus ik ben benieuwd hoever Samsung de telefoon kan tweaken voor de launch. De SGS was bij launch ook niet geoptimaliseerd, maar bij productie wel dus heb goede hoop.

Side note: wat me wel opvalt in alle video's is dat de animaties uitgeschakeld zijn. Zorgt er toch wel voor dat de ervaring van snelheid minder is.
Boeboe schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 01:01:
*edit*
Htc heeft hun producten voorgesteld. Men volgende toestel wordt dus een samsung :)
Erg teleurstellend van HTC. Waar ze vroeger altijd leidend waren op hardware-gebied lopen ze nu achter de feiten aan, omdat ze alleen chips van Qualcomm willen gebruiken.

[ Voor 55% gewijzigd door Relief2009 op 15-02-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Laatst online: 30-08 08:01
Zojuist nav presentatie van HTC besloten dat de GSII mijn huidige Galaxy op gaat volgen. Was erg benieuwd naar de opvolger van de Desire maar het oudbollige design, de achterhaalde specs en het feit dat de micro-usb naar de zijkant is verhuisd gaven de doorslag. De GSII voldoet aan alle eisen en is future-proof. Wel jammer want ik zou Sense verkiezen boven de schil van Samsung.

* voegt topic toe aan bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

nightcrow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:36:
Zojuist nav presentatie van HTC besloten dat de GSII mijn huidige Galaxy op gaat volgen. Was erg benieuwd naar de opvolger van de Desire maar het oudbollige oubollig design, de achterhaalde specs en het feit dat de micro-usb naar de zijkant is verhuisd gaven de doorslag. De GSII voldoet aan alle eisen en is future-proof. Wel jammer want ik zou Sense verkiezen boven de schil van Samsung.

* voegt topic toe aan bookmarks.
Op de spelfout na is dit echt een QFT.

Lijkt me an sich een mooi toestel, hoewel ik wel eerst even wil voelen voor ik besluit. ik zit nu met mn Legend op 3,2", en dan is 4,3" opeens een grote stap, plus ik ben niet helemaal overtuigd van Samsungs kwaliteiten.

Verder is dit natuurlijk een prachtig toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Dank voor de feedback ;)

Heb nu ook n 3.2 scherm en 4.3 is idd echt wel een stuk groter. Daarom is de dikte (of bij de GSII juist het gebrek daaraan) van het toestel des te belangrijker. Hoe dikker hoe minder gemakkelijk het is om met je duim in een bovenhoek te komen. Daarentegen is een groot scherm bij browsen en video en gamen wel ideaal. Ben ook erg benieuwd naar het super amoled plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

nightcrow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:08:
Dank voor de feedback ;)

Heb nu ook n 3.2 scherm en 4.3 is idd echt wel een stuk groter. Daarom is de dikte (of bij de GSII juist het gebrek daaraan) van het toestel des te belangrijker. Hoe dikker hoe minder gemakkelijk het is om met je duim in een bovenhoek te komen. Daarentegen is een groot scherm bij browsen en video en gamen wel ideaal. Ben ook erg benieuwd naar het super amoled plus.
Klopt. Hoewel ik geen problemen heb met een iets dikker toestel (voor mn Legend een Xperia X1 en een K800i gehad, beiden ongeveer 2cm dik), is t wel heel erg mooi natuurlijk :)

* Sorbo wil een hands-on evenementje, nu! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Nou, dat is dan inderdaad duidelijk. Ik had gehoopt dat HTC ook met een dual-core telefoon zou komen en dan liefst nog met een qHD display. Maar daar lijkt de atrix de enige in op dit moment. Motorola vind ik eigenlijk geen optie, zeker gekeken naar de strenge regulering op custom rom's, rooting, etc.

Word tijd dat de telefoon makers en providers hier eens mee zouden kappen. Als ze het officieel zouden ondersteunen (open bootloader, geen root/hacks meer nodig) zou een telefoon serieus aantrekkelijker maken voor me! Mogen ze net zoveel geld vragen. Sterker nog, maakt je custom zooi via een App install beschikbaar, dan weet je meteen of je gebruikers hierop zitten te wachten of niet. Standaard defualt google mode en als je wilt kun je HTC spul installeren en VodaPhone spul installeren, etc. Ben bang dat ze dat alleen niet aandurven. ;) (zou het updaten van de base phone ook VEEL makkelijker maken).

Mijn huidige telefoon is dan ook een Nokia N900, maar helaas komt daar geen echte opvolger van de komende tijd. :( Meego komt ook niet echt van de grond.

Dat betekend dat er eigenlijk maar 1 telefoon over blijft en dat is de SGSII, helaas geen qHD, maar wel het beste display type wat er te verkrijgen is, grote batterij, NFS, etc. etc.

Daar nog een mooie Samsung Tab 10.1 bij en het feest is compleet (en de bankrekening leeg). Ben benieuwd wanneer het allemaal echt te koop is. Overigens denk ik dat ze met de Tab 10.1 een andere weg in slaan dan hiervoor. De XooM is duidelijk een duur product, maar de Tab 10.1 is van plastic gemaakt om de kosten te drukken verwacht ik.

Ik ben iig erg benieuwd! Mooi spul allemaal. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Quindor op 15-02-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:52
Quindor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:31:

Daar nog een mooie Samsung Tab 10.1 bij en het feest is compleet (en de bankrekening leeg). Ben benieuwd wanneer het allemaal echt te koop is. Overigens denk ik dat ze met de Tab 10.1 een andere weg in slaan dan hiervoor. De XooM is duidelijk een duur product, maar de Tab 10.1 is van plastic gemaakt om de kosten te drukken verwacht ik.

Ik ben iig erg benieuwd! Mooi spul allemaal. ;)
De XooM schijnt niet zo'n goede buildquality te hebben volgens AAP.

*geen idee of de geprobeerde versie een definitief product is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt mijn volgende telefoon. Ik ben nooit zo weg geweest van Samsungs, maar dit is echt een beest!
Daarnaast faalt HTC met hun nieuwe collectie, heeft de Xperia arc geen dualcore processor en is de atrix spuuglelijk. Zo wordt de keuze heel erg makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:41:
Dit wordt mijn volgende telefoon. Ik ben nooit zo weg geweest van Samsungs, maar dit is echt een beest!
Daarnaast faalt HTC met hun nieuwe collectie, heeft de Xperia arc geen dualcore processor en is de atrix spuuglelijk. Zo wordt de keuze heel erg makkelijk...
je vergeet de LG Speed (2X) en de LG 3D: allebei met dualcore, en zonder Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zat zelf te dubben tussen een Desire of SGS. Toen ik voor mezelf besloot de MWC af te wachten om te zien wat Samsung/HTC/SE e.d. als nieuws zouden aankondigen. En nu is de keuze voor mij ook eenvoudig. Gewoon nog een half jaar overbruggen met mijn SE W995 en dan een abonnement afsluiten i.c.m. de SGS II. Met al het respect naar de Motorola Atrix, maar Motorola is en blijft een kleine speler in Europa i.v.m. Samsung/HTC. Daarnaast mogen ze dan weliswaar de resolutie navenant hebben aangepast, maar het oog wil ook wat. Vind dat Samsung daarom met de SGS II de gulden middenweg pakt. SE doet het ook niet slecht met die Arc maarja, dan geef ik de SGS II toch de voorkeur.

Nette specificaties en ookal issie compleet plastic fantastic zoals de SGS I vind ik het qua design niet lelijk. Akkoord, onorigineel kun je het noemen. Maar die Atrix heeft een design van likmevestje, de SGS II mag dan veel gelijkenissen vertonen met de iPhone 4, maar wat dan nog? Leuk toch: iPhone 4 formfactor + android 2.3 + iOS schilletje erom heen/touchwizz. En aangezien ik aan het kijken ben voor een "my first android" B) interesseert het mij bar weinig of ik nu met HTC Sense / Motorola Blur / Samsung Touchwizz overweg moet, dat is mij echt om het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joosie200 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:52:

Nette specificaties en ookal issie compleet plastic fantastic zoals de SGS I vind ik het qua design niet lelijk. Akkoord, onorigineel kun je het noemen. Maar die Atrix heeft een design van likmevestje, de SGS II mag dan veel gelijkenissen vertonen met de iPhone 4, maar wat dan nog? Leuk toch: iPhone 4 formfactor + android 2.3 + iOS schilletje erom heen/touchwizz. En aangezien ik aan het kijken ben voor een "my first android" B) interesseert het mij bar weinig of ik nu met HTC Sense / Motorola Blur / Samsung Touchwizz overweg moet, dat is mij echt om het even.
Idd, en als je na 3 maanden TouchWiz/Sense/Blur zat bent kun je altijd een stock-Android ROM gaan flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:42:
[...]

je vergeet de LG Speed (2X) en de LG 3D: allebei met dualcore, en zonder Kies.
en ik koop uit principe geen LG's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:56:
[...]

en ik koop uit principe geen LG's ;)
De hardware is gewoon standaard Tegra-stuff. Software kan je _waarschijnlijk_ wel flashen (als XDA-bakkers er zin in hebben).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe lol, dit wordt ook mijn eerste Android. Gelukkig wel wat ervaring met flashen. Ik maak me ook geen zorgen over touchwiz!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De hardware is gewoon standaard Tegra-stuff. Software kan je _waarschijnlijk_ wel flashen (als XDA-bakkers er zin in hebben).
dat klopt, maar de 2x ziet er niet echt bijzonder uit en de GS2 heeft een mooier scherm (SAMOLEDplus vs. LCD , 4.3"vs 4") en een betere gpu onder de motorkap. Ik bezit momenteel een x10 en 4" vind ik toch wat te klein. 4.3"is daarom een mooi stapje vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
ik heb de sgs en ik vind 4" dikke prima, maar ik ben gewoon zo gewend aan het amoled, dat als ik op een lcd bezig ben (desire collega b.v.) ik echt blij ben als ik mijn eigen sgs weer beet heb.

dus dan maar 4.27" met de sgs II!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Net even die video in de preview van Slashgear bekeken. Die gast heeft echt 0,0 geduld. Als er niet binnen 1 seconde iets gebeurt drukt hij op 'back'. Vraag me af hoe het hem zou vergaan met mijn Galaxy :D
Zoals Arnoud Wokke ook al opmerkt in de Tweakers-preview heeft Samsung nog even om de software te optimaliseren dus ik neem aan dat alles bij de release een stuk vloeiender gaat.

Voor mij was de afweging om voor de SGSII te gaan in plaats van de LG 2X ten eerste het scherm, ten tweede de looks, ten derde de overige betere hardware van het apparaat en ten derde dat Samsung inmiddels de nodige ervaring heeft met Android en met name in de US extreem veel GS'en heeft verkocht. Daarom ga ik ervan uit dat de support bv. op XDA veel beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
[...]

En reken maar dat die er zin in hebben. Supercurio, de eerste die Gingerbread (één dag na de release van de Nexus S!), was al tijdens de aankondiging aan wat nieuws aan het knutselen.
En de Tegra2? Ook:
Supercurio:
Hacking #NVIDIA #Tegra2 will become the real deal very soon for us developers ^^

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Net als vele Desire-bezitters die nu zo ongeveer aan een upgrade toe zijn, heb ik na de HTC-aankondigingen van vandaag besloten ook voor de Galaxy S II te gaan. HTC heeft simpelweg teleurgesteld.

Ik vrees alleen wel het upgrade-beleid van Samsung, gezien dat bij de Galaxy S niet echt om over naar huis te schrijven is geweest.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
@Famoso

Zo slecht is het update beleid van samsung niet hoor? 2.2 was redelijk op tijd. En draait nu 2.2.1, waar de HTC desire nog op 2.2.0 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

en wie geeft er nu om het updatebeleid van samsung? XDA is zeer actief met de Galaxy S en dat zal niet anders zijn met deze opvolger. Wees er maar gerust van dat hij snel genoeg 2.4 zal draaien zodra deze uit is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, maar dat ben jij, een tweaker. De gemiddelde consument denkt: "XDA? Kan je dat roken?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja de gemiddelde consument geeft er ook niet om welke Androidversie er op draait, al zou het 2.0 zijn =)
Die gaan naar de winkel, willen een abbo, willen misschien een groot scherm.. 'Oja Samsung...' 'Nou klaar dan'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
thijsje66 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:49:
Ja, maar dat ben jij, een tweaker. De gemiddelde consument denkt: "XDA? Kan je dat roken?"
En? Laat "de gemiddelde consument" maar, ik ben heel blij met de tweakbaarheid van m'n HD2, hoor. :D

Ik zat ten tijde dan ook te twijfelen tussen de HD2 en de N900; de N900 zou hét tweakers toestel worden, wat me toch wel aansprak. Maar ik ging uiteindelijk toch voor de HD2, aangezien deze simpelweg ongekend goede hardware had. (Het beste Android toestel rond die tijd was de Hero, let wel) En nu heeft deze een vergelijkbare, zo niet grotere, developers community dan de N900. Waarschijnlijk omdat deze hetzelfde idee hadden. (En omdat ze gewoon veel dingen konden verbeteren, WinMo was nou niet bepaald een favoriet, het voelt simpelweg alsof dit de hardware van de HD2 tegenhoud; en dat blijkt dan ook waar te zijn als je de prestaties en mogelijkheden ziet als er Android en WP7 op draaien.)

Een ander alternatief had natuurlijk de iPhone 3GS geweest, maar ook al was die stukken vriendelijker voor "de gemiddelde consument", ik zou deze voor geen goud hebben geruild voor m'n HD2, al helemaal niet nu.
(Ik zit wel goed zo met m'n nieuwe abonnementje op Ben (kan per maand opzeggen, dus wanneer er weer echt iets goeds uitkomt); pas recentelijk, met CES en MWC, zijn er toestellen aangekondigd die ik echt waardige opvolgers vind, en dan voornamelijk de S II.)

Ik vermoed dat net als bij de HD2 en Galaxy S, de Galaxy S II ook genoeg goede developers zal aantrekken dankzij de geweldig goede hardware. En daar kijk ik dan ook zeer naar uit.

edit: Ik ben het ook eens met CLB, de gemiddelde consument zal het inderdaad niet zoveel uitmaken wat er op draait. Zo lang het er maar goed uit ziet, kan internetten en spelletjes kan spelen beschouwen zij het al een volwaardige smartphone. Ze zullen dan ook niet snel het verschil weten tussen Android 2.1 en 2.2, of tussen de 1GHz CPU in de HD2, de Desire HD, de Galaxy S en de iPhone 4. (En al helemaal niet hoeveel RAM er in zit)

De Galaxy S II ziet er mooi uit, is ongelofelijk dun en heeft een groot scherm, bovendien zal Samsung weer behoorlijk wat geld in marketing steken en zullen de providers meteen aan de deur kloppen om deze aan te bieden. Ik betwijfel niet dat deze weer een doorslaand succes zal zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door M-en-M op 15-02-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
CLB schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:51:
Achja de gemiddelde consument geeft er ook niet om welke Androidversie er op draait, al zou het 2.0 zijn =)
Die gaan naar de winkel, willen een abbo, willen misschien een groot scherm.. 'Oja Samsung...' 'Nou klaar dan'
Dat dan nog wel een beetje, maar het verschilt (echt, zonder grappen) heel erg tussen jongens en meisjes. De meeste jongens uit mijn klas weten wel wat op hun telefoon draait, en willen het liefste een update als die verouderd is, maar de meisjes hebben inderdaad zoiets van: "Ja, maar hij ziet er toch mooi uit?"
Dat er ook nog wat verandert onder de UI wil er bij sommige mensen gewoon niet in...

En toch voel ik mensen bewuster worden wat betreft de software-versie op hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Het is wel te hopen dat deze keer de GPS wel goed werkt, ik wacht wel even de echte reviews af in ieder geval, want m'n galaxy s is simpelweg onbruikbaar voor navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Boeboe schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:47:
en wie geeft er nu om het updatebeleid van samsung? XDA is zeer actief met de Galaxy S en dat zal niet anders zijn met deze opvolger. Wees er maar gerust van dat hij snel genoeg 2.4 zal draaien zodra deze uit is :)
Ik ben niet te beroerd om te rooten en ROMs te flashen. Voor m´n Desire had ik een G1 waarop ik een behoorlijk aantal roms heb gedraaid. Het is alleen een nogal tijdrovende bezigheid, en meer dan eens blijkt na een tijdje dat een bepaalde app niet werkt, of dat een custom ROM andere bugs vertoont. In dat opzicht is de software van de fabrikant toch betrouwbaarder en HTC is altijd redelijk snel met updaten. Sneller dan Samsung is mijn ervaring.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-07 08:46
Niborit schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:47:
Het is wel te hopen dat deze keer de GPS wel goed werkt, ik wacht wel even de echte reviews af in ieder geval, want m'n galaxy s is simpelweg onbruikbaar voor navigatie.
Mee eens, en ik hoop ook dat deze out of box geen lag problemen zal hebben, zoals de oude galaxy S.

[ Voor 8% gewijzigd door Colors op 15-02-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niborit schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:47:
Ik kan me niet voorstellen dat Samsung diezelfde fout opnieuw wil maken. Maar goed laten we idd eerst de reviews maar afwachten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik ben echt zo geintereseerd in dit toestel (Met een maagdelijke gingerbread erop!), Ik hoop in ieder geval dat Samsung wat lesjes heeft geleerd van de eerste Galaxy S versies, Dat de lag verdwijnt en de GPS module deftig werkt (Daarom wacht ik na release de gebruikers ervaringen af..)

Verder had ik een vraag: Weet er iemand of de Exynos 4210 dual cores synchroon of asynchroon werken? Ik had ergens gelezen dat de Tegra 2 dual cores synchroon werken dus beide op 500mhz of 1ghz, En dat als er een dual core komt die asynchroon zou werken deze veel minder zou verbruiken dus 1 core op 500mhz en de andere op 800mhz bv. :) Wil graag een android die minimaal 1 dagje haalt op z'n batterij lading. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door mafiatounes op 15-02-2011 23:35 ]

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Quindor schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:31:
Nou, dat is dan inderdaad duidelijk. Ik had gehoopt dat HTC ook met een dual-core telefoon zou komen en dan liefst nog met een qHD display. Maar daar lijkt de atrix de enige in op dit moment. Motorola vind ik eigenlijk geen optie, zeker gekeken naar de strenge regulering op custom rom's, rooting, etc.
Motorola ready to make sweet love to Android ROM devs and rooters?
Mind your words ;)

edit:
@ ^^ ^^
Synchroon dacht ik. Lijkt me erg raar als ze dit op asynchroon gooien, dan is meteen de helft van het effect van een dual-core processor weg :|
En maagdelijke Android? No way. Hier draait TouchWiz 4.0 op, dat vindt Samsung helemaal awesome, maar vanilla Android is inderdaad leuker :)

[ Voor 20% gewijzigd door thijsje66 op 15-02-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
mafiatounes schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:30:

Verder had ik een vraag: Weet er iemand of de Exynos 4210 dual cores synchroon of asynchroon werken? Ik had ergens gelezen dat de Tegra 2 dual cores synchroon werken dus beide op 500mhz of 1ghz, En dat als er een dual core komt die asynchroon zou werken deze veel minder zou verbruiken dus 1 core op 500mhz en de andere op 800mhz bv. :) Wil graag een android die minimaal 1 dagje haalt op z'n batterij lading. 8)7
Cortex-A9 werkt standaard synchroon, alleen Qualcomm's dual-core's werken asynchroon. Dit omdat ze, net als bij Cortex-A8 (werd Scorpion), de architectuur zelf hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
thijsje66 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:35:
[...]

Mind your words ;)

edit:
@ ^^ ^^
Synchroon dacht ik. Lijkt me erg raar als ze dit op asynchroon gooien, dan is meteen de helft van het effect van een dual-core processor weg :|
En maagdelijke Android? No way. Hier draait TouchWiz 4.0 op, dat vindt Samsung helemaal awesome, maar vanilla Android is inderdaad leuker :)
Dan wordt het afwachten op de batterijduur in real life hopen op het beste (Het kan niet slechter dan een Desire HD denk ik zo).

Met maagdelijk bedoelde ik vanilla dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
mafiatounes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:15:
[...]

Dan wordt het afwachten op de batterijduur in real life hopen op het beste (Het kan niet slechter dan een Desire HD denk ik zo).

Met maagdelijk bedoelde ik vanilla dus ;)
Snap ik, maar Samsung gaat er TouchWiz overheen smijten. Tja, een vriend van me heeft ook een Desire HD (Best leuk ding trouwens) en die doet er toch vrij lang mee, ik zal eens vragen hoe lang zijn batterij meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Samsung stelt dat hij langer mee zal gaan dan zijn voorganger, en hij heeft ook een vrij grote batterij. (1650mAh vs. 1500 van de i9000 vs. 1230 voor de HD2 en Desire HD)

Maar ja, naar wat ik verneem van m'n vriendin is zijn voorganger ook geen lichtend voorbeeld van zuinigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
Leuke specs maar ik zou graag een vergelijking willen zien tussen deze en de arc wat betreft media mogelijkheden, video opnamen, geluidsopnamen, speaker, beeldscherm en last but not least: fotocamera.

Specs als 1080p doen mij niets als de kleuren niet goed zijn, geluid ruk opgenomen wordt of bij de minste schemering de kwaliteit inkakt. Bij SE heb ik er toch meer vertrouwen in dat dit beter is uitgewerkt en er betere onderdelen worden gebruikt. Bij die merken als LG, HTC en Samsung is dat altijd al minder geweest dan Nokia en SE. Daarnaast is het dual core gebeuren uiteraard nog wat overrated. Ws zal dat over een jaar pas goed gebruikt worden. Wanneer we dus weer een nieuwe gaan kopen.

Laten we hopen dat hier snel kritisch een vergelijking wordt gemaakt en echt gekeken wordt naar kwaliteit, want wat betreft dat soort dingen ben ik met de desire toch behoorlijk de mist in gegaan. Wat een boutcamera heeft dat ding zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Nollekeuh schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:38:
Leuke specs maar ik zou graag een vergelijking willen zien tussen deze en de arc wat betreft media mogelijkheden, video opnamen, geluidsopnamen, speaker, beeldscherm en last but not least: fotocamera.

Specs als 1080p doen mij niets als de kleuren niet goed zijn, geluid ruk opgenomen wordt of bij de minste schemering de kwaliteit inkakt. Bij SE heb ik er toch meer vertrouwen in dat dit beter is uitgewerkt en er betere onderdelen worden gebruikt. Bij die merken als LG, HTC en Samsung is dat altijd al minder geweest dan Nokia en SE. Daarnaast is het dual core gebeuren uiteraard nog wat overrated. Ws zal dat over een jaar pas goed gebruikt worden. Wanneer we dus weer een nieuwe gaan kopen.

Laten we hopen dat hier snel kritisch een vergelijking wordt gemaakt en echt gekeken wordt naar kwaliteit, want wat betreft dat soort dingen ben ik met de desire toch behoorlijk de mist in gegaan. Wat een boutcamera heeft dat ding zeg...
En laat nou net SE de laatste jaren op camera-gebied niks hebben gepresteerd. De SE van de W850 en K800 bestaat niet meer. Wat zeg ik, SE loopt hoploos achter bij de concurrentie.

De camera op de SGS is van prima kwaliteit en zoals het ernaar uitziet op de SGS2 ook. Ik kan met mijn SGS ook native mkv op 720P kwaliteit afspelen. Met de SGS2 kun je 1080P vloeiend afspelen. Scheelt heel veel conversiewerk.

De grootste fout die je kunt maken is een telefoon kopen omdat hij net een betere camera heeft. Ik kijk het liefst eerst naar het OS en de software die erop draait. Wat heb je aan een SE of Nokia met een iets betere camera als het zo lagged as hell en je naar je updates mag fluiten.
thijsje66 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:35:
[...]

Mind your words ;)

edit:
@ ^^ ^^
Dat berichtje van Motorola was maar een gerucht en is alweer verouderd. Met de Atrix hebben ze nogmaals bewezen dat ze er niets voor voelen om hun telefoons open te houden. De beveiliging is weer zodanig beperkt dat je alleen via de market zaken kunt installeren. Zie review op Engadget.

[ Voor 22% gewijzigd door Relief2009 op 16-02-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
thijsje66 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:30:
[...]

Snap ik, maar Samsung gaat er TouchWiz overheen smijten. Tja, een vriend van me heeft ook een Desire HD (Best leuk ding trouwens) en die doet er toch vrij lang mee, ik zal eens vragen hoe lang zijn batterij meegaat...
Als tweaker root ik het toestel en gooi er een rom op hoef die samsung touchwiz rommel niet! >:)

Ik ben een ex Desire HD gebruiker en ik kan je vertellen met een 4.3" lcd scherm (aka stroomvreter) en een 1230mah (micro) batterij + wat medium gebruik op internet, games, apps enz kom je niet verder dan enkele uurtjes dat is niet genoeg voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Ach, ik snap niet wat iedereen zeurt over een launcher. Launcher Pro erop en je ziet weinig meer terug van je Touchwiz. En de Touchwiz op de SGS2 zag er niet slecht uit vergeleken met die van de SGS.
thijsje66 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:40:
[...]

En reken maar dat die er zin in hebben. Supercurio, de eerste die Gingerbread (één dag na de release van de Nexus S!), was al tijdens de aankondiging aan wat nieuws aan het knutselen.
En de Tegra2? Ook:

[...]
Vergeet ook niet dat de komende tablets allemaal op Tegra2 draaien, dus het is niet raar dat developers op deze trein springen. LG is de enige die met een tegra2-telefoon komt, dus om vast te stellen dat zij met zijn allen op een telefoon springen die in zijn eentje staat is wel erg ver gezocht.
De kennis die ze opdoen kunnen ze natuurlijk gebruiken voor de LG, maar ik verwacht dat xda zich gaat richten op tablets.

Goed nieuws! Het schijnt dat de SGS2 als eerste Smartphone gebruik zal maken van MHL. MHL is een techniek waarbij je HDMI-output hebt via Micro-USB en tegelijkertijd aan het opladen bent. De oplaadfunctie zal alleen werken met TV's met MHL-ondersteuning. Laten we hopen dat Samsung mooie accessoires hiervoor lanceert.

YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)

[ Voor 83% gewijzigd door Relief2009 op 16-02-2011 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:49:
Ach, ik snap niet wat iedereen zeurt over een launcher. Launcher Pro erop en je ziet weinig meer terug van je Touchwiz. En de Touchwiz op de SGS2 zag er niet slecht uit vergeleken met die van de SGS.

[...]

Vergeet ook niet dat de komende tablets allemaal op Tegra2 draaien, dus het is niet raar dat developers op deze trein springen. LG is de enige die met een tegra2-telefoon komt, dus om vast te stellen dat zij met zijn allen op een telefoon springen die in zijn eentje staat is wel erg ver gezocht.
De kennis die ze opdoen kunnen ze natuurlijk gebruiken voor de LG, maar ik verwacht dat xda zich gaat richten op tablets.

Goed nieuws! Het schijnt dat de SGS2 als eerste Smartphone gebruik zal maken van MHL. MHL is een techniek waarbij je HDMI-output hebt via Micro-USB en tegelijkertijd aan het opladen bent. De oplaadfunctie zal alleen werken met TV's met MHL-ondersteuning. Laten we hopen dat Samsung mooie accessoires hiervoor lanceert.

YouTube: Mobile High-Definition Link (MHL)
Dat ziet er goed uit die hdmi (MHL) aansluiting, De GS 2 heeft het allemaal zo te zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
HDMI via micro-USB? Toch? :D

Respect voor Samsung, dat is gewoonweg perfect. Ik had het echt niet verwacht. (Maar er stiekem wel op gehoopt)

Hopelijk maken ze ook een dock/splitter om toch te kunnen opladen zonder MHL TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
M-en-M schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:25:

Respect voor Samsung, dat is gewoonweg perfect. Ik had het echt niet verwacht. (Maar er stiekem wel op gehoopt)

Hopelijk maken ze ook een dock/splitter om toch te kunnen opladen zonder MHL TV.
Laten we het hopen! _/-\o_ MHL is een standaard die al door vele bedrijven zal worden ondersteund.
Wikipedia: Mobile High-definition Link

Quote van iemand die op MWC was:

"Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector, it can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable, it can do USB host stuff such as USB keyboards, which basically means, if Samsung wants, they can make it do most of the things the Motorola Atrix 4G does."

http://armdevices.net/201...ails-infos-release-dates/

Tip: bekijk die gast zijn video's eens. Overenthousiast en on crack.
Sidenote: kijk eens naar de overduidelijke kwaliteit van SAMOLED PLUS vs LCD.
YouTube: Samsung Galaxy S2

[ Voor 57% gewijzigd door Relief2009 op 16-02-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
M-en-M schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:25:

Die splitter is ook te zien in het filmpje, Hopen dat dit snel te verkrijgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:28:
[...]

Laten we het hopen! _/-\o_ MHL is een standaard die al door vele bedrijven zal worden ondersteund.

Quote van iemand die op MWC was:

"Samsung Galaxy S2 has a MHL (Multimedia High-definition Link) connector, which basically allows the Micro-USB to do much more than just be a Micro-USB connector, it can for example output 1080p with a Micro-USB to HDMI cable, it can do USB host stuff such as USB keyboards, which basically means, if Samsung wants, they can make it do most of the things the Motorola Atrix 4G does."

http://armdevices.net/201...ails-infos-release-dates/

Tip: bekijk die gast zijn video's eens. Overenthousiast en on crack.

YouTube: Samsung Galaxy S2
Zit op m'n mobiel nu, en ik heb geen oortjes bij me, dus dat kan ik nu niet horen.

Maar dit is echt geweldig nieuws, nu bied de S II écht alles wat ik wil aan qua hardware. _/-\o_
Nu maar hopen dat Samsung/een independent dev ook zo'n 10-foot interface en/of webtop er op plaatst, zoals de Atrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Hier nog twee video's van eergisteren. Laat ook wat meer zien van UI. Ook mooie vergelijking met SGS. De SGS2 is overduidelijk vele malen sexyer. En SA Plus ziet er stukken beter uit. Scherper en niet meer van die washed kleuren. Ik vond mijn SA a mooi en de Plus is stukken beter.

YouTube: Hands-on Samsung Galaxy S 2 with Android 2.3 Gingerbread and 1GHz dual-core processor

YouTube: Samsung Galaxy S II Hands-On, MWC 2011 - Phandroid.com

Ik moet zeggen dat ik voor het eerst me niet stoor aan Touchwiz. Het ziet er ook sexier uit en minder iOS-achtig. Het zou me niet verbazen als ik mijn LauncherPro hiervoor zou verruilen. Hopelijk kan een dev de launcher naar de SGS porten :P
Wat ook mooi is, is dat de widgets nu de volledige breedte innemen. Ziet er op het eerste oog mooi uit.

[ Voor 36% gewijzigd door Relief2009 op 16-02-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik de boel lang niet zo soepel vind als je zou vermoeden, ik zie de interface soms duidelijk haperen. Misschien is dat omdat het een prebuild versie is, maar ik zou zoiets niet willen zien op een dualcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:04:
[...]

Moet zeggen dat ik de boel lang niet zo soepel vind als je zou vermoeden, ik zie de interface soms duidelijk haperen. Misschien is dat omdat het een prebuild versie is, maar ik zou zoiets niet willen zien op een dualcore.
Dat zijn Demo, Preview, Early build of hoe je het ook wilt noemen versie's in de hands on video's, Samsung heeft nog tijd om de software te optimaliseren :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:21:
Dat zijn Demo, Preview, Early build of hoe je het ook wilt noemen versie's in de hands on video's, Samsung heeft nog tijd om de software te optimaliseren :F
Ik zeg ook, ik weet niet of het komt doordat het nog een vroege versie is, maar zulk spul zou absoluut niet in de definitieve versie mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:04:
[...]

In het filmpje zie je 'battery critical low' verschijnen. Ik heb weleens gelezen dat de cpu omlaag wordt geklokt als de batterij bijna op is om de aanwezige energie zo veel mogelijk te besparen. Misschien dat het daardoor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:24:
[...]

Ik zeg ook, ik weet niet of het komt doordat het nog een vroege versie is, maar zulk spul zou absoluut niet in de definitieve versie mogen zitten.
Was geen aanval hoor, Hopen dat deze geen lagging heeft zoals voorgaande galaxy (Althans de eerdere fw's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:29:
In het filmpje zie je 'battery critical low' verschijnen. Ik heb weleens gelezen dat de cpu omlaag wordt geklokt als de batterij bijna op is om de aanwezige energie zo veel mogelijk te besparen. Misschien dat het daardoor komt?
We zullen het zien. Imho is het ding dat Apple momenteel nog voor heeft op andere telefoon(makers) de soepelheid van iOS, zelfs de duurste high-end Androids komen daarbij niet echt in de buurt (al heb ik die nooit getweaked gebruikt). Ik heb laatst weer even gespeeld met de iPhone van mijn zus en dat doen ze toch echt wel erg goed. Ik hoop dat de dualcores samen met hardwarematige versnelling Android eindelijk ook die mateloos soepele ervaring kunnen geven.

Ik moet zeggen dat dat mij persoonlijk ook een deel van het plezier in mijn Androidtelefoon geeft, dat 'Swhooosh-peeeoooow-vroooom'-gevoel :p Zoals gezegd, tweaks doen wel een hele hoop.
mafiatounes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:35:
Hopen dat deze geen lagging heeft zoals voorgaande galaxy (Althans de eerdere fw's)
Inderdaad, ondanks dat ik de Galaxy S II zeker niet zal kopen (ik heb wat anders op het oog) zou ik het leuk vinden om te zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:36:
[...]

We zullen het zien. Imho is het ding dat Apple momenteel nog voor heeft op andere telefoon(makers) de soepelheid van iOS, zelfs de duurste high-end Androids komen daarbij niet echt in de buurt (al heb ik die nooit getweaked gebruikt). Ik heb laatst weer even gespeeld met de iPhone van mijn zus en dat doen ze toch echt wel erg goed. Ik hoop dat de dualcores samen met hardwarematige versnelling Android eindelijk ook die mateloos soepele ervaring kunnen geven.

Ik moet zeggen dat dat mij persoonlijk ook een deel van het plezier in mijn Androidtelefoon geeft, dat 'Swhooosh-peeeoooow-vroooom'-gevoel :p Zoals gezegd, tweaks doen wel een hele hoop.

[...]

Inderdaad, ondanks dat ik de Galaxy S II zeker niet zal kopen (ik heb wat anders op het oog) zou ik het leuk vinden om te zien.
Welke heb je op het oog als ik vragen mag? Lg speed 2x of Moto Atrix mss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:39:
Welke heb je op het oog als ik vragen mag? Lg speed 2x of Moto Atrix mss..
Iets van een heel andere catagorie, hehe. Aangezien ik zoals gezegd die ultiem soepele ervaring nog mis op Android zie ik de meerwaarde van een high-end toestel niet in. Zodra die supersoepele ervaring er is, met een qwerty toetsenbord (a la Desire Z) en verpakt in een mooi pakketje zit de kans er wel in dat ik in de buidel tast voor een high-end toestel, tot die tijd ga ik voor bang-for-the-buck.

Ik heb net een ZTE Blade binnen die me erg bevalt, voor dat geld een briljante telefoon (en sowieso een heel leuk ding). Ook hou ik de ontwikkelingen rond de ZTE Skate nauwlettend in de gaten, omdat dat ook een heel aardige telefoon voor een goede prijs lijkt te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

We zullen het zien. Imho is het ding dat Apple momenteel nog voor heeft op andere telefoon(makers) de soepelheid van iOS, zelfs de duurste high-end Androids komen daarbij niet echt in de buurt (al heb ik die nooit getweaked gebruikt). Ik heb laatst weer even gespeeld met de iPhone van mijn zus en dat doen ze toch echt wel erg goed
Ik heb er zelf geen last van op m'n X10 Mini. Alles loopt soepel naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:58:
Ik heb er zelf geen last van op m'n X10 Mini. Alles loopt soepel.
Misschien stellen we andere eisen, maar ik heb nog geen Androidtelefoon in mijn handen gehad die niet soepeler kan. Absoluut niet verkeerd, maar het kan ook zeker beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 03:05:
[...]

Misschien stellen we andere eisen, maar ik heb nog geen Androidtelefoon in mijn handen gehad die niet soepeler kan. Absoluut niet verkeerd, maar het kan ook zeker beter.
Met Android 2.3 gaat het allemaal heel vloeiend en snel. Interface wordt dan hw matig versneld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 07:43:
Met Android 2.3 gaat het allemaal heel vloeiend en snel. Interface wordt dan hw matig versneld.
Heb je misschien een bron of iets dergelijks? Voor zover ik weet wordt mijn UI op 2.2 momenteel ook hardwarematig versneld, dus ik ben dan wel benieuwd naar het (technische) verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 02:49:
[...]

Iets van een heel andere catagorie, hehe. Aangezien ik zoals gezegd die ultiem soepele ervaring nog mis op Android zie ik de meerwaarde van een high-end toestel niet in. Zodra die supersoepele ervaring er is, met een qwerty toetsenbord (a la Desire Z) en verpakt in een mooi pakketje zit de kans er wel in dat ik in de buidel tast voor een high-end toestel, tot die tijd ga ik voor bang-for-the-buck.

Ik heb net een ZTE Blade binnen die me erg bevalt, voor dat geld een briljante telefoon (en sowieso een heel leuk ding). Ook hou ik de ontwikkelingen rond de ZTE Skate nauwlettend in de gaten, omdat dat ook een heel aardige telefoon voor een goede prijs lijkt te gaan worden.
Ik heb de Desire Z overgeklokt op 1.42GHz en alles gaat buttersmooth. Kwa benchmarks kan ik het vergelijken met de Tegra2 en Samsung dual core processors. Moet wel zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de S2, maar wil toch een toetsenbord.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:45:
[...]

En laat nou net SE de laatste jaren op camera-gebied niks hebben gepresteerd. De SE van de W850 en K800 bestaat niet meer. Wat zeg ik, SE loopt hoploos achter bij de concurrentie.

De camera op de SGS is van prima kwaliteit en zoals het ernaar uitziet op de SGS2 ook. Ik kan met mijn SGS ook native mkv op 720P kwaliteit afspelen. Met de SGS2 kun je 1080P vloeiend afspelen. Scheelt heel veel conversiewerk.

De grootste fout die je kunt maken is een telefoon kopen omdat hij net een betere camera heeft. Ik kijk het liefst eerst naar het OS en de software die erop draait. Wat heb je aan een SE of Nokia met een iets betere camera als het zo lagged as hell en je naar je updates mag fluiten.

[...]

Dat berichtje van Motorola was maar een gerucht en is alweer verouderd. Met de Atrix hebben ze nogmaals bewezen dat ze er niets voor voelen om hun telefoons open te houden. De beveiliging is weer zodanig beperkt dat je alleen via de market zaken kunt installeren. Zie review op Engadget.
Ik snap dat je heel erg enthousiast bent over dit toestel en je toekomstige keuze graag nu wilt rechtvaardigen, maar jammergenoeg draagt dit niet bij aan een objectieve vergelijking. Mijn ervaring is dat je beter wat goede vergelijkingen kunt afwachten. Daarnaast is het nu juist wel het beste om op iets als de camera te letten. Ze draaien allebei vloeiend android, buiten de hardware zit er niet veel verschil. Ik heb al heeel veel toestellen gehad en specs als ram en processorsnelheid zijn leuk, maar uiteindelijk gaat het toch om de gebruikerservaring. Betere kwaliteit hardware of beter uitgewerkte camerasoftware dragen in dit geval hier meer aan bij dan een extra core die het komende jaar misschien benut gaat worden en verder alleen maar stroom slurpt.

De nokia 5800 van een lange tijd geleden kon onder hoge geluidsdruk hoge en lage tonen feilloos opnemen in een filmpje. Mijn HTC Desire faalt hier en ik heb het idee dat LG en Samsung op dit punt ook gewoon hard falen. Simpelweg omdat dit niet opvalt in de marketing en dual core wel. Dat is iets waarop zij inzetten.
Samsung is net zo ruk qua updates als SE, alleen heeft SE toegezegd updates beter te gaan ondersteunen. Over je film afspelen verhaal, ik ga dat ding niet vol gooien met films van 1080p. Dat zou betekenen dat je altijd je films gaan afspelen op een HDtv om die feature te gebruiken, dat doe ik niet.

De filmpjes van de Arc laten juist een supervloeiende interface zien en de uitwerking van de camerasoftware kan na wat ik heb gezien Samsung nog een puntje aan zuigen. YouTube: Xperia arc - Camera Improvements Check de manier van foto maken na 2:20, je kan instant foto's schieten achter elkaar, geen lag helemaal niets. Bij Samsung moet je wachten na iedere foto. Hier zou ik graag een goede vergelijking willen zien, want SE gaat hier volgens mij scoren t.o.v. samsung. Alleen denk ik dat we dan nog een paar maandjes moeten wachten....

[ Voor 7% gewijzigd door Nollekeuh op 16-02-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 07:54:
[...]

Heb je misschien een bron of iets dergelijks? Voor zover ik weet wordt mijn UI op 2.2 momenteel ook hardwarematig versneld, dus ik ben dan wel benieuwd naar het (technische) verschil :)
Goed opgelet. Ik heb het fout. Ik heb het nagezocht, maar er is (nog) geen hardwarematige UI ondersteuning in android. Ze zijn al jaren bezig met het misschien implementeren, maar er schijnen nogal wat haken en ogen in te zitten gezien qua nut. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=863458

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Nollekeuh schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:36:
[...]

De nokia 5800 van een lange tijd geleden kon onder hoge geluidsdruk hoge en lage tonen feilloos opnemen in een filmpje. Mijn HTC Desire faalt hier en ik heb het idee dat LG en Samsung op dit punt ook gewoon hard falen. Simpelweg omdat dit niet opvalt in de marketing en dual core wel. Dat is iets waarop zij inzetten.
Samsung is net zo ruk qua updates als SE, alleen heeft SE toegezegd updates beter te gaan ondersteunen. Over je film afspelen verhaal, ik ga dat ding niet vol gooien met films van 1080p. Dat zou betekenen dat je altijd je films gaan afspelen op een HDtv om die feature te gebruiken, dat doe ik niet.

De filmpjes van de Arc laten juist een supervloeiende interface zien en de uitwerking van de camerasoftware kan na wat ik heb gezien Samsung nog een puntje aan zuigen. YouTube: Xperia arc - Camera Improvements Check de manier van foto maken na 2:20, je kan instant foto's schieten achter elkaar, geen lag helemaal niets. Bij Samsung moet je wachten na iedere foto. Hier zou ik graag een goede vergelijking willen zien, want SE gaat hier volgens mij scoren t.o.v. samsung. Alleen denk ik dat we dan nog een paar maandjes moeten wachten....
En mijn advies is dat je je niet moet leiden door filmpjes. Ik heb heel vaak SE toestellen gezien waar het op internet vloeiend en goed uitzag totdat ik er zelf mee ging werken. En dat is precies met Samsung ook zo op dit moment. Je kunt geen conclusies trekken totdat je het zelf hebt getest met een final build en een objectieve kijk.

Leuk dat je snel fotos achter elkaar kan maken, maar ik maak zelden fotos en als ik 1 wil maken dan neem ik daar de tijd voor. En eerlijk gezegd interesseert niemand het hoe snel het fotos kan maken. En als ik snel achter elkaar fotos wil maken, dan heb ik daar die snel-shoot functie voor.

Het mooie aan 1080P mogelijkheid is dat ik straks niet mijn films hoef om te zetten om ze op mijn smartphone te mogen kijken. Heeft dus niets te maken met het aansluiten van een tv. Aansluiten op TV is een mooie extra feature, maar is niet de reden waarom 1080P zo belangrijk is.

En Samsung ruk qua updates? Misschien laat jij je leiden door je Amerikaanse vrienden (waar trouwens de providers weigeren de update door te geven dus je kan Samsung nergens de schuld van geven), maar in Europa zitten we allemaal op 2.2.1 :) De volgende update naar 2.3 komt er ook aan. SE zit nog op PAS op 2.1 en ze lanceerden hun toestellen met 1.6 terwijl 2.2 al geintroduceerd was. SE belooft veel, maar er komt helaas weinig van terecht.
[...]

Elke reviewer heeft duidelijk gesteld dat de software verre van af is. Men heeft zelfs heel vaak moeten rebooten omdat de telefoon weer crashte.

Oh dan moet je eens mij SGS zien. Veel sneller en net zo soepel als iOS :)

Wat voor mij al een buy-optie is, is het scherm. Met mijn SGS ben ik zo verwend, dat ik geen LCD meer kan gebruiken zonder me eraan te ergeren.

[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 16-02-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 10:36

RMX

Ik had met veel pijn en moeite de SGSII al uit mijn hoofd gezet, maar die HDMI geeft voor mij echt de doorslag!!
Goed nieuws op de vroege ochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mobile-Review.com heeft eerder een hands-on video gemaakt van wat mij het soepelste model tot nu toe lijkt:
YouTube: MWC 2011. Samsung Galaxy S 2, демонстрация работы
De animaties staan dan ook aan.

edit: En de hands-on tekst en (vooral heel veel) plaatjes.

[ Voor 16% gewijzigd door M-en-M op 16-02-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 07:54:
[...]

Zal beiden ff uit de droom helpen: de Android UI heeft geen hardwarematige acceleratie.
En dat is de reden waarom Android smartphones, ondanks de vaak veel krachtigere specificaties, nog steeds niet de smoothness van iOS kunnen evenaren.
Zie dit Android bug report voor alle technische info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
phobosdeimos schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:38:
[...]

Zal beiden ff uit de droom helpen: de Android UI heeft geen hardwarematige acceleratie.
En dat is de reden waarom Android smartphones, ondanks de vaak veel krachtigere specificaties, nog steeds niet de smoothness van iOS kunnen evenaren.
' Android 3.0 adds hardware acceleration.'
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6914#c197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6914#c217

Het is een zeer beperkte en gedeeltelijke implementatie, en dan nog zal het alleen werken als de applicatie developer er gebruik van maakt.
Dus helaas pindakaas, kan echt niet vergeleken worden met wat WebOS of iOS doen.
En ze spreken over Android 3.0, wat niet draait op smartphones, dus zelfs al is het een incrementele verbetering, we hebben er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
phobosdeimos schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:38:
[...]

Dat Android het niet heeft wil niet zeggen dat Samsung dit niet heeft geimplemtneerd. De soepelheid van Android op de SGS heb ik nog nergens terug kunnen vinden. Ook niet op de Desire HD. Waarschijnlijk heeft samsung dus wel hardware-acceleratie toegepast op haar touchwiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Er bestaat geen HW acceleratie op android. Samsung kan amper software updates uitbrengen, laat staan dat ze interne onderdelen van android gaan herschrijven. Ik heb de Galaxy 2 zien schokken in youtube filmpjes. De Atrix ook. En de LG ook. Soms reageren ze niet direct op een commando, soms verloopt een menu niet vloeiend, soms is er een hapering bij het scrollen in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:54:
[...]

Dat Android het niet heeft wil niet zeggen dat Samsung dit niet heeft geimplemtneerd. De soepelheid van Android op de SGS heb ik nog nergens terug kunnen vinden. Ook niet op de Desire HD. Waarschijnlijk heeft samsung dus wel hardware-acceleratie toegepast op haar touchwiz.
De Galaxy S heeft GEEN hardware-acceleratie. Trust me, if there were, I'd know. Dan Morill FTW!
En de Desire HD is erg soepel. Iemand had de live-wallpaper van Coca Cola erop staan, toen was hij inderdaad erg langzaam, maar zonder dat is het echt een wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
phobosdeimos schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:43:
[...]

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=6914#c217

Het is een zeer beperkte en gedeeltelijke implementatie, en dan nog zal het alleen werken als de applicatie developer er gebruik van maakt.
Dus helaas pindakaas, kan echt niet vergeleken worden met wat WebOS of iOS doen.
En ze spreken over Android 3.0, wat niet draait op smartphones, dus zelfs al is het een incrementele verbetering, we hebben er niets aan.
Beperkt? Onzin, juist zeer geavanceerde 3D en 2D acceleratie. Bovendien maakt ook de Renderscript API gebruik van hardwareacceleratie, waardoor er super-smooth UI's mogelijk zijn (Google Books, Body, Music). Volgens Google is de acceleratie toe te voegen door letterlijk één regel aan code toe te voegen. Verder zijn de browser, homescreens, scrolling, zooming en dergelijke nu hardware geaccelereerd wat gigantische snelheidsverbeteringen brengt. Kijk de filmpjes van Honeycomb maar eens. Verder wordt er ook een nieuwe Animation package toegevoegd voor Honeycomb, waardoor er ook heel erg mooie animaties mogelijk zijn (zie bijvoorbeeld Swiftkey keyboard al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

Maaaaaaaarrrrrr,

Komt HoneyComb officieel ook op de Galaxy S 2?

If ja, then (i) buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

maart april in de winkel vind ik redelijk........ mei = te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spanx schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
Maaaaaaaarrrrrr,

If ja, then (i) buy
Samsung kennende natuurlijk niet. Dan brengen ze liever een nieuwe phone uit aangezien dat veel meer oplevert. Misschien dat er nog wat kleine updates komen na 2.3, die misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
spanx schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
Maaaaaaaarrrrrr,

If ja, then (i) buy
Nee. Ice Cream Sandwich waarschijnlijk wel. Zoals al te vaak eerder gezegd: Honeycomb is gemaakt voor tablets, en het blijft tablet-only. Ice Cream Sandwich (4.0?) gaat Honeycomb en Gingerbread verenigen voor smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Samsung kennende natuurlijk niet. Dan brengen ze liever een nieuwe phone uit aangezien dat veel meer oplevert. Misschien dat er nog wat kleine updates komen na 2.3, die misschien wel.
Waar slaat dit nou toch op?
Ik snap dat de meeste respectabele smartphone/gadget blogs Amerikaans zijn, maar het hoort niet moeilijk te zijn om te beseffen dat die hele update situatie met de Galaxy S alleen in Amerika zo is, en dat het vooral aan de providers daar ligt. In Nederland update Samsung gewoon hun toestellen.

/is een beetje moe van deze discussie |:(

En ja, Honeycomb komt waarschijnlijk niet naar telefoons (ook al zijn daar tegenstrijdige berichten over), Ice Cream (Sandwich) is bedoeld als opvolger en zal sowieso voor zowel telefoons als tablets werken.

Maar als een dev even niets te doen heeft is het wel degelijk mogelijk om dit te porten, WVGA schermen zijn in principe ondersteunt; en de Exynos hoort absoluut geen moeite te hebben bij al het grafisch/logistisch geweld dat zich in het OS afspeelt.

Update: En aangezien dit mogelijk ook betrekking heeft tot de Galaxy S II, quote ik mezelf hier maar even uit het MWC nieuws topic:
M-en-M schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:57:
De Tegra 2 smartphone van Samsung duikt op in benchmarks.

Deze heeft model nummer GT-i9103. De Samsung Galaxy S II heeft nummer GT-i9100.
Deze naamgeving doet me denken aan de Galaxy SL, welke model nummer GT-i9003 heeft en in principe ook een slap aftreksel is van de Galaxy S GT-i9000. (Heeft SLCD i.p.v. SAMOLED en een zwakke OMAP3 SoC i.p.v. de Hummingbird, is ook een stuk dikker)

Het kan ook iets te doen hebben met het feit dat er op de beursvloer van MWC wat verwarring was of er nou wel of niet een Tegra 2 in de S II zat, in plaats van Samsung's eigen Exynos 4210. (Welke theoretisch vele malen krachtiger hoort te zijn, al laten de bovenstaande benchmarks dit niet zien)

Ikzelf speculeer dat sommige markten een Tegra 2 versie krijgen voorgeschoteld, net als op het moment sommigen het moeten doen met SLCD i.p.v. SAMOLED met de Nexus S. Er is dan ook te lezen in het specs lijstje: Samsung Dual Core Application Processor*

Deze asterisk verwijst naar: * May not be applicable in some regions.

[ Voor 37% gewijzigd door M-en-M op 16-02-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
phobosdeimos schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:05:
Er bestaat geen HW acceleratie op android. Samsung kan amper software updates uitbrengen, laat staan dat ze interne onderdelen van android gaan herschrijven. Ik heb de Galaxy 2 zien schokken in youtube filmpjes. De Atrix ook. En de LG ook. Soms reageren ze niet direct op een commando, soms verloopt een menu niet vloeiend, soms is er een hapering bij het scrollen in de browser.
Jij blijft koppig op je Samsung bashing toer. Ik heb je onzin al reeds ontkrachtigd maar je blijft zeiken over updates. Samsung heeft zijn updates prima op orde. En samsung kan prima zaken toevoegen aan Android. Elke bedrijf heeft een software afdeling.

Verder zijn de flimpjes van de andere telefoons pre-production modellen. Je kunt dus helemaal niet concluderen dat Android schokt. Ik heb zelf een SGS met Android en mijn telefoon happert op geen enkel moment :)

Voor wat referentiemateriaal zie hieronder:

SGS UI demo
YouTube: Samsung Galaxy S I9000- Quick look on UI

SGS Darky (no animations)
YouTube: Samsung Galaxy S with Darkys 9.0.2 Extreme Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:59:
Jij blijft koppig op je Samsung bashing toer.
Ach ja, en een ander weer op de eeuwige Samsung-ophemel tour. Beiden even irritant wat mij betreft. Als het "bashen" (wat het niet is naar mijn mening) gewoon gefundeerd is is er weinig aan de hand wat mij betreft.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Om een ander onderwerp aan te snijden: hoe zit het met de notificatie bij berichten etc. Bij HTC is hier bij de meeste modellen een notificatie-led voor ingebouwd. Bij Samsung of meer specifiek de GSII is dat volgens mij niet zo. Kunnen daar ook de verlichte knoppen onder het scherm voor worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wel apps geweest die gewoon het hele scherm op zwart zetten (aangezien dat toch makkelijk kan op een AMOLED) en dan een vierkantje lieten knipperen als er een notificatie nodig was. Je telefoon gaat dan uiteraard niet helemaal in sleep mode, maar da's weer een ander verhaal, je had wél een "LEDje" :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ik ben zelf pro-android, en ga wss de SGS2 kopen. Dus van hersenloos bashen kun je me moeilijk beschuldigen. Maar ik durf ook wel de tekortkomingen aan te duiden als die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Relief2009 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Jij blijft koppig op je Samsung bashing toer. Ik heb je onzin al reeds ontkrachtigd maar je blijft zeiken over updates. Samsung heeft zijn updates prima op orde. En samsung kan prima zaken toevoegen aan Android. Elke bedrijf heeft een software afdeling.

Verder zijn de flimpjes van de andere telefoons pre-production modellen. Je kunt dus helemaal niet concluderen dat Android schokt. Ik heb zelf een SGS met Android en mijn telefoon happert op geen enkel moment :)

Voor wat referentiemateriaal zie hieronder:

SGS UI demo
YouTube: Samsung Galaxy S I9000- Quick look on UI

SGS Darky (no animations)
YouTube: Samsung Galaxy S with Darkys 9.0.2 Extreme Edition
Gast, je bent zelf onwijs koppig! Alle bronnen melden dat Google geen hw acceleratie heeft ingebouwd in Android en jij gaat zomaar even voor jezelf verzinnen dat Samsung dat dan wel heeft gedaan omdat het zo vloeiend gaat op de SGS! 8)7

Echt ben je getrouwd met Samsung ofzo??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Even een praktische vraag aan de mensen die reeds in bezit zijn van SG: hoe dragen jullie hem normaal, broekzak, jaszak, riemtas(!)? telefoon met 4" scherm lijkt mij vrij groot, en SGII zal 4.27" zijn, waar verstop je hem als je bijvoorbeeld naar disco gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
businka19 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:30:
Even een praktische vraag aan de mensen die reeds in bezit zijn van SG: hoe dragen jullie hem normaal, broekzak, jaszak, riemtas(!)? telefoon met 4" scherm lijkt mij vrij groot, en SGII zal 4.27" zijn, waar verstop je hem als je bijvoorbeeld naar disco gaat?
haha ik heb zelf geen SGS 1 maar ik koop altijd broeken met diepe zakken :) heb 1 broek met ondiepe zakken echt een k*t broek daar zal de SGS 2 ook niet in passen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
Ja totaal geen probleem, ik was hier eerst ook bang voor maar ik denk dat omdat ie zo dun is dat het erg mee valt.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Gewoon in de broekzak? past prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:43

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Om hier even een vraag aan toe te voegen: Dragen jullie hem dan meestal met of zonder hoesje, etuitje, of screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
JensinatoR schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:33:
Om hier even een vraag aan toe te voegen: Dragen jullie hem dan meestal met of zonder hoesje, etuitje, of screenprotector?
Zonder alles, ik heb wel een klein krasje op mn scherm maar dit kwam doordat ik m een keer met sleutels in mn zak had gedaan. Hij trekt iig geen stof aan zoals sommige telefoons wel doen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
TYNOz schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:32:
[...]

haha ik heb zelf geen SGS 1 maar ik koop altijd broeken met diepe zakken :) heb 1 broek met ondiepe zakken echt een k*t broek daar zal de SGS 2 ook niet in passen!
ik heb dus goed passende spijkerbroeken, daar zitten geen diepe zakken in :P
Team-RiNo schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:32:
[...]

Ja totaal geen probleem, ik was hier eerst ook bang voor maar ik denk dat omdat ie zo dun is dat het erg mee valt.
Koen87 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:33:
[...]

Gewoon in de broekzak? past prima :)
hoewel ik het nog moet zien toch goed om te weten dat die blijkbaar zonder probleem past, tnx
Team-RiNo schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:35:
[...]

Zonder alles, ik heb wel een klein krasje op mn scherm maar dit kwam doordat ik m een keer met sleutels in mn zak had gedaan. Hij trekt iig geen stof aan zoals sommige telefoons wel doen.
screenprotector lijkt mij toch geen overbodige luxe op een telefoon die één en al scherm is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

uhoh....

Zojuist nieuws op anandtech dat een SGS II wellicht geen SGS II is in alle gevallen. Of iig, een ander kloppend hart heeft....

Baal daar gruwelijk van. 2 verschillende platformen met 2 verschillende SOC's betekend meer driver updates, meer kernels, meer tweaks en optimalisaties. Ik ben erg bang dat dit het proces (wat naar mijn mening al GRUWELIJK traag is) nog erger gaat vertragen aangezien ze 2x zoveel werk per update gaan hebben.

Kijk, een SLCD en SAMOLED+ is nog 1 ding..... daar hoef je niet verschillend voor te ontwikkelen en optimaliseren. Maar een andere SOC.... I really hope it isn't true. |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:43

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Moet de screenprotector wel goed werken (onzichtbaar en maar toch dik genoeg)... Dan doe ik em waarschijnlijk ook gewoon los in mijn zak. Ik heb nu een touch diamond 2, met hoesje, en vind het maar onhandig om de hele tijd de telefoon uit mn hoesje te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Volledig off-topic: Houd er rekening mee dat een smartphone in je broekzak niet goed voor je zaad is!!!
Spreek helaas uit eigen ervaring iui, ivf, icsi als resultaat.

Maar het is net zoiets als roken, je weet dat het slecht is maar........ O-)

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.