Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel hosten, doe ik ook een keer waar ik me voor gemeld heb. :p
Alleen ff me vaste internet kabel er in prikken want via de stroom heb ik dus de helft verlies op de 60mb 8)7
Hoop dat het deze keer wat word, zal voor de verandering mn groene cigarettjes is laten liggen ;)

Met de GT300 zal ik de cusco dunlop van stal halen in combie met de racehard bandjes moet dat tog wel heel leuk worden! GT500 gaat ik nog is even goed over slapen, zoveel keus haha. Vind de toms supra heerlijk rijden maar volgens mij zijn de GT-R's tog ietsjes sneller.

Zo dan gaat ik nu nog even verder arbeiten, 0700 weekend!!
Tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

JoepW schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:12:
Morgenavond Japanse avond! Racen met GT300 en daarna met GT500.

Schrijf je NU in!

Wie wil er trouwens hosten?
Ik had gepland om mee te doen (nog niet ingeschreven), echter word vandaag mn internet overgezet van Tele2 20 mb/s naar Tele2 60 mb/s.. Opleverdatum: vandaag...

Dus ik kan vanavond modems gaan wisselen en mijn geluk (en Tele2) kennende, ben ik dus offline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zal even langskomen mocht er een plekje vrij zijn, maar enkel om te testen hoe mijn latency is in de races.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:23:
Ik wil wel hosten, doe ik ook een keer waar ik me voor gemeld heb. :p
Ok, is ingesteld. ;)
Ik zal de boel wel 'leiden' verder ;)
Ik stel voor om 21 uur een race starten en om 22 uur. En dan vanf 22:30 nog wat rijden met leasebakken naar keuze als er interesse voor is.
------------------------------
TIjden van het programma zijn ingevuld.
Er zijn nog 5 plekken vrij.

Schrijf je snel in!

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 07-03-2011 13:02 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok! Dat word dus wat verzoekjes accepten! :)
Heb ik ook een keer vrienden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, lekker KnopjesRammer spammen met friend requests :p
Lol, zag nu pas dat de NISSAN CALSONIC SKYLINE GT-R RACE CAR 1993 ook in de GT500 klasse zit! Als ik thuiskom meteen even proberen, want die wil ik natuurlijk wel hebben :) Ben alleen benieuwd of die mee kan komen met de moderne GT's met hun uber downforce genererende diffusers...

Kart racebaan was gaaf, alleen dat karten is altijd raar racen met die giga slipstreem waardoor je eerder de baan uitvliegt dan dat je er echt wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
oh, net het enige geld wat ik nog had geïnvesteerd in een GT500 bak, die komt op 604pp uit zonder modificaties, is het nodig dat ik ballast toevoeg of maakt zo'n kleine marge niet uit? (room zal neem ik aan gelimiteerd zijn op 600?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
THID schreef op maandag 07 maart 2011 @ 18:45:
oh, net het enige geld wat ik nog had geïnvesteerd in een GT500 bak, die komt op 604pp uit zonder modificaties, is het nodig dat ik ballast toevoeg of maakt zo'n kleine marge niet uit? (room zal neem ik aan gelimiteerd zijn op 600?)
Je kan het vermogen een beetje terug draaien. 600 is de absolute grens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ben eindelijk online.(enorme ruzie gehad met mn nieuwe 1080p monitor die blijkbaar dus geen 1080p aan kan :? haha) Net nog is even het internet via het stroom getest op download snelheid op mn pc en die komt niet boven de 1,2Mb/s 8)7 en met de vaste kabel is dat 7Mb/s dus dat scheelt nog al wat. Dus ik denk dat het kwa verbinding helemaal toppie zit aangezien de vaste nu in me ps3 zit.

Heb al wat mensen geaccepteerd en Eric de uitnodiging is verstuurd. Begrijp alleen niet helemaal waarom jij mij niet kon toevoegen?

Nou zo ff snel eten en dan snel nog even wat oefenen. Lobby zal rond uur of 8 open zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was onwijs de Japanse avond. De half uurs GT300 race (Suzuka) was in het begin een leuk gevecht met Ramsho en mij om plek 1 op de voet gevolgd door Stig. Uiteindelijk lag ik een seconde of 5 voor op Ramsho en Stig, maar ik miste de pits bij de verplichte bandenwissel en verloor daardoor een seconde of zes. Kwam terug op de baan vlak bij Stig na zijn bandenwissel en heb de rest van de race stuivertje met hem gewisseld op plek 1 en 2. Een mooie actie van Stig in de laatste Chicane gaf mij net niet meer de mogelijkheid om met ene slipstream te winnen. Ik finishde ca. 0,1 seconde achter Stig op de 2de plek.
Deze race was de mooiste die ik tot nu toe heb gereden on-line. Morgenavond ga ik de race weer bekijken en wat foto's maken ;)
De half uurs race met de GT500's op de Nordschliefe was ook erg gaaf. Ik startte zo ongeveer als laatste en kon pas na 1 rondje (na een aantal inhaalacties) in mijn ritme komen. Maar door de eerste ronde was ik de aansluiting met de kop kwijt. De kop bestond (geloof ik) uit Maciek, Stig en jrbunnik. Uiteindelijk pakte Stig de winst, maar dat kwam omdat jrbunnik vlak voor hij het rechte eind op draaide zijn verbinding verloor. jrbunnik is uiteindelijk in goed overleg als winnaar 'aangewezen'.
De verschillende pitsstop strategieen leidde wel tot grappige situatie op de Nordschleife. jrbunnik kwam bv na een bandenwissel vlak achter mij de baan op. Een halve ronde lang zat ie achter me opgesloten ik glijden en hij remmen ;) Uiteindelijk maakte ik een remfout (3 rondjes is lang met de GT500 op 1 set banden.....) en was jrbunnik me voorbij ;)
Ook de GT500 was dus fun. Maar de GT300 en ook Suzuka ipv de Norschleife geeft meer close racing.
Afsluitend nog met lease Elise met Sport Hard op een fantasiebaan van Stig een race gereden. Erg leuk. Lange drifts en glijden. De baan is erg leuk en zullen we wel eens in gaan zetten voor een leuke race.

Kortom: Het was top.

Er werd ook gevraagd wanneer er weer een GoT5 racing school is. Ik zal even goed in de agenda moeten kijken. Ik kom daar op terug de komende dagen.

----------------------------------
Wie wil er een programma voor donderdag as. maken / bedenken en wie wil dat hosten. Ik zelf ben die avond niet beschikbaar!

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 07-03-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Top was het zeker, heb me uitstekend vermaakt....ondanks de controller kon ik op Suzuka binnen 0,1 van de pole kwalificeren....en stond daarmee derde; ramsho kreeg het voor elkaar om zich ook binnen die tiende te kwalificeren!! In het begin leuke gevechten met ramsho, Stig en jrbunnik gehad, helaas liet ik mijzelf twee keer in de chicane in de verkeerde hoek zette waardoor ik straf kreeg en iedere keer de aansluiting kwijtraakte;-(

Op de Ring kom ik toch nog iets tekort, sneller als 6:38 ging het niet; overigens wel de derde ronde zonder al te veel problemen kunnen afleggen (slechts 3 seconden langzamer) en daar zal ook wel mijn probleem liggen; ik rijdt te voorzichtig in de rondjes dat ik hard moet gaan...haha...

De "Stig-baan" was helemaal geweldig alleen vier auto's naast elkaar gaat niet (sorry mannen voor de chaos na de start....haha), lijkt me erg leuk om deze baan nog eens te gebruiken, overigens zijn de Lease-Elises met sport zacht ernstig leuk!!!

Donderdag ben ik ook verhinderd, maar maandag ben ik er weer bij voor de Endurance!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was zeker leuk. Voor mij de eerste keer dat ik de races ook daadwerkelijk uitgereden heb en een 6de en 7de plek kunnen bemachtigen. Wat leuke gevechtjes gehad met TheHans op Suzuka maar hij raakte jammer genoeg finaal de baan af :( ook nog een kleine aanvaringkje gehad met machiejk, kwam aardig hard op me af en terwijl ik daar naar keek/van schrok was de aankomende bocht ineens wel heel dichtbij, ging bijna de baan af, ging vol in de ankers waardoor ik een tikje kreeg. Maar maciejk wachten netjes ook al was het niet echt zijn fout en heeft me in de laatste ronde, door weer een stom foutje me toch nog ingehaald :) Nordschleife begon ik ook helemaal achteraan, samen met yoep nog wat mensen ingehaald maar toen we vrijbaan hadden was die pleite! haha Was verder ook wel een leuke race. De disconnect van bunnik was errug zout! als het mij was overkomen had er waarschijnlijk een vuist afdruk in me tv gezetten of iets dergelijks, maar volgensmij bleef bunnik er aardig rustig onder. weet natuurlijk niet wat er zich heeft afgespeeld in de paar minuten dat hij uit de lobby was ;) haha

De laatste race met de leasebakken was trouwens op sport:soft! kan je nagaan hoe dramatisch het was geweest op hard haha.

In afwachting van de data voor de race school :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:22:
Was zeker leuk. Voor mij de eerste keer dat ik de races ook daadwerkelijk uitgereden heb en een 6de en 7de plek kunnen bemachtigen. Wat leuke gevechtjes gehad met TheHans op Suzuka maar hij raakte jammer genoeg finaal de baan af :( ook nog een kleine aanvaringkje gehad met machiejk, kwam aardig hard op me af en terwijl ik daar naar keek/van schrok was de aankomende bocht ineens wel heel dichtbij, ging bijna de baan af, ging vol in de ankers waardoor ik een tikje kreeg. Maar maciejk wachten netjes ook al was het niet echt zijn fout en heeft me in de laatste ronde, door weer een stom foutje me toch nog ingehaald :) Nordschleife begon ik ook helemaal achteraan, samen met yoep nog wat mensen ingehaald maar toen we vrijbaan hadden was die pleite! haha Was verder ook wel een leuke race. De disconnect van bunnik was errug zout! als het mij was overkomen had er waarschijnlijk een vuist afdruk in me tv gezetten of iets dergelijks, maar volgensmij bleef bunnik er aardig rustig onder. weet natuurlijk niet wat er zich heeft afgespeeld in de paar minuten dat hij uit de lobby was ;) haha

De laatste race met de leasebakken was trouwens op sport:soft! kan je nagaan hoe dramatisch het was geweest op hard haha.

In afwachting van de data voor de race school :)
gevecht op suzuka was erg leuk, tot die gigadomme fout van mij, later haalde ik maciejk in maar via uitloopstrook in de snelle linker dus ik dacht laat ik hem zn plaats maar teruggeven, dat kwam helaas niet helemaal over waardoor we nek aan nek op de eerste bocht af gingen en daar maakte ik weer een domme remfout. die foutjes moeten eruit bij mij en dan wordt het steeds beter. ook even een headset scoren voor de communicatie dus. moet wel via BT werken en het racegeluid wil ik over tv hebben. iemand een idee?(is die van sony zelf goed?).

nordschleife ging in begin slecht, excuses voor de overenthousiaste inhaalactie in rondje 1, tempo kwam er later goed in maar helaas had ik toen al een te grote achterstand opgelopen om uberhaupt de finishlijn nog te halen voor de tijdslimiet (en ik probeer tegen iedereen mijn positie te behouden ook al zal ik dat niet gauw zo op de spits drijven dat er virtuele ongelukken gebeuren, dat is in ieder geval nooit de intentie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Heb me goed vermaakt :) Op Suzuka verliep het niet echt soepel allemaal. Sorry voor de tikjes bij het aanremmen hier en daar. Ik kwam er pas na mijn pitstop achter dat de rembalans nog op 5/5 stond :') Na wat foutjes en een 360 later had ik te veel verloren.. Heb niet in m'n eentje hoeven rijden dus heb me wel weten te vermaken. Volgende keer bepaal ik wel iets eerder welke auto ik neem om nog ff te wennen. Bij de mr-2 verlies je bijvoorbeeld tijd als je te ver doortrekt. vermogen piekt al ongeveer bij 5500 rpm.

Op de Ring ging het beter in het begin reed ik met stig en bunnik voorop en was het stuivertje wisselen. Achteraf had ik in ronde ?? bunnik beter voor kunnen laten om fff iets te rusten. Best vermoeiend zo'n gele auto in je binnenspiegel heen en weer.. begon steeds meer te glijden en kerbs te pakken en uiteindelijk ff de zandbak in. De rest van de race constant proberen te rijden om iig 3e te worden.

Het baantje van Stig is leuk :) Er zit een fijne flow in. Bijna overal goed overzicht. 1 bocht die er niet helemaal in past, maar dat heeft ook zo zijn charmes. Ik ga hem iig wel downloaden.
THID schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 01:02:
[...]
gevecht op suzuka was erg leuk, tot die gigadomme fout van mij, later haalde ik maciejk in maar via uitloopstrook in de snelle linker dus ik dacht laat ik hem zn plaats maar teruggeven, dat kwam helaas niet helemaal over waardoor we nek aan nek op de eerste bocht af gingen en daar maakte ik weer een domme remfout. die foutjes moeten eruit bij mij en dan wordt het steeds beter. ook even een headset scoren voor de communicatie dus. moet wel via BT werken en het racegeluid wil ik over tv hebben. iemand een idee?(is die van sony zelf goed?).
Dat kwam niet echt over idd :p maar er gebeurde veel op dat moment en uiteindelijk was t oke.
Wat betreft de fouten..foutjes maken is redelijk mijn ding. Ik probeer vooral rustiger te doen. Sowieso iets eerder remmen dan je voorganger, daar win je bocht uit vaak wel mee.. etc.
Ik heb die van sony maar ik vind hem erg gevoelig. Het pairen schijnt dan wel weer makkelijk te zijn.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Ja was erg leuk gisteren.

Op het laatste moment toch maar niet in de RX7 gaan rijden, en het pakte verassend goed uit. Meestal zijn die laatste moment wijzigingen niet zo verassend goed :)

Helaas op de 2e race een NSX gepakt, hmm kan toch niet een goed woord verzinnen over die bak, in de 1e ronde al dik 8 seconde achter de kop groep, en als de banden minder werden, werd die auto erg onrustig, en met de controller vaak niet op te vangen, met diverse schuivers als gevolg. Ik geef het nog niet op met de NSX, ga er wel mee aan het werk voor de afstelling, want op snelheid is het wel een erg leuke auto, en met bochtenwerk ook niet slecht, alleen bij het uitkomen van de bocht moet je super opletten.

Elises was erg leuk, circuit leende zich er ook wel erg goed voor.

En ga ook maar is kijken voor een stuurtje, want ook met de Le mans auto's kom ik mezelf tegen met de controller.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GT300 race met de scooby was kansloos voor mij, moest het echt hebben van de foutjes van anderen. Wel goede start deze keer, en voorzichtig de eerste bocht in, en toen aangesloten achter de drie gele RX7's. Kon met moeite brsmit volgen en zo aansluiting houden, totdat hij in de 2e ronde in de flauwe rechte bochten na de haarspeldbocht in z'n spiegel keek (zag er zo uit) en rechtdoor het circuit afreed! Kreeg penalty toen ik iets te enthousiast de schicane voor het rechte stuk overknalde, dus kon weer proberen brsmit in te halen ;) En toen hij iets te laat remde had ik hem te pakken!
Dankzij de strafjes die Ericjooo opliep kon ik elke keer weer net bij hem aansluiten, en me mee laten slepen in zijn slipstream :) Op het eind met veel moeite nog net de 4e plek kunnen bemachtigen! Was ik erg blij mee :)

Met de GT500 kon ik aardig snel Stig inhalen op het rechte stuk na de twee snelle knikjes naar rechts, maar blijkbaar mag je daar niet inhalen?? Wist ik dus niet, en voor mij zijn dat allemaal vol gas "dual line" bochten. Dus heb hem even later (waar het kon) de 1e plek weer teruggegeven (en Maciek 2e aangezien die dicht op elkaar reden). Toen dus goed kunnen zien wat voor bizar snelle reflexen Maciek toch wel heeft! Die komt veel bochten gewoon met de auto dwars uit, en kan hem dan nog onder controle houden ook! _/-\o_ Op het rechte stuk kon ik hem voorbij, en kreeg ook nog wat extra snelheid dankzij de push van Maciek O+ zodat we weer snel bij Stig zouden zijn. Stig z'n Lexus liep te hard op het rechte stuk, dus toen hij doorging voor z'n 3e ronde dook ik maar snel de pit in hopende dat ik op een goed plek eruit zou komen.... ging niet helemaal goed dus :p

Was wel grappig om te zien hoeveel harder ik soms door bochten kon (met verse banden) vergeleken met DutchYup, moest soms serieus hard remmen in bochten waar ik normaal geeneens van het gas af ga! Dus maar weer in "zig zag, probeer hem zenuwachtig te maken" mode gegaan. En gelukkig voor mij maakte hij aardig snel nog een foutje, en even later maakte Maciek ook net voor mij een foutje waardoor ik er nog net snel voorbij kon, en Stig kwam dus net na mij de pit uitrijden :9 Toen iets weggereden om vervolgens twee hele domme fouten te maken in de laatste ronde waardoor Stig er weer voorbij kwam. |:( Ondanks de slechtere bandjes kwam ik toch weer rap dichterbij (kreeg weer hoop) om vervolgens Stig in een zandbak te zien spartelen? Dus ik weer eerste, maar net voor de bocht naar het rechte stuk werd ik dus uit PSN geknikkert :( Ik was echt niet blij toen.
Dank allemaal om mij toch als eerste te stemmen _/-\o_ Luv you all :)

Stig's baan is zeker leuk, vind dat verradelijke bochtje eigenlijk wel geniaal! En Elises is altijd leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Maciek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 02:35:
[...] Wat betreft de fouten..foutjes maken is redelijk mijn ding. Ik probeer vooral rustiger te doen. Sowieso iets eerder remmen dan je voorganger, daar win je bocht uit vaak wel mee.. etc.
Ik heb die van sony maar ik vind hem erg gevoelig. Het pairen schijnt dan wel weer makkelijk te zijn.
ja, ik heb de rust nog niet gevonden in de races, hehehe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien de replay van de GT500 wedstrijd voor mij? Zou hem graag nog een zien, maar heb hem dus niet vanwegen de disconect :(
Vond het wel leuk om te zien dat het veld nu wel veel dichter op elkaar zit, verschillen worden steeds kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:16:
Heeft iemand misschien de replay van de GT500 wedstrijd voor mij? Zou hem graag nog een zien, maar heb hem dus niet vanwegen de disconect :(
Vond het wel leuk om te zien dat het veld nu wel veel dichter op elkaar zit, verschillen worden steeds kleiner :)
LIES!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:16:
Ik ga straks de GT300 race herleven (en foto's maken) en zal zien of ik het geduld op kan brengen om de replay van de GT500 race te exporteren, maar kan ook zijn dat ik dat morgen doe. Ik zal hier posten waar ie staat als het gelukt is.
-------------------------------
Er is tot nu toe niemand die zich heeft opgeworpen om de donderdagavond te vullen met een programma en tevens te hosten. Ik wacht morgen af als er dan geen voorstel is dan gaat de race uit het programma.

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 08-03-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:12:
[...]

Ik ga straks de GT300 race herleven (en foto's maken) en zal zien of ik het geduld op kan brengen om de replay van de GT500 race te exporteren, maar kan ook zijn dat ik dat morgen doe. Ik zal hier posten waar ie staat als het gelukt is.
-------------------------------
Er is tot nu toe niemand die zich heeft opgeworpen om de donderdagavond te vullen met een programma en tevens te hosten. Ik wacht morgen af als er dan geen voorstel is dan gaat de race uit het programma.
Ben zelf ook sowieso later online donderdag.
Eventueel track evening of zo wat later op de avond. (zet sowieso wel even mijn room open dan, waarschijnlijk rond 2100 uur, reden zie hieronder )

BTW stuurtje besteld, dus hoop dat hij er morgen is, kan ik opnieuw gaan leren rijden ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, trackday staat in de agenda.

Stuurtje! Haha wordt het nog spannender ;)

Ik heb net de GT300 race opnieuw beleefd met de replay. Wat een geweldige gevechten en wat een blunder dat ik de auto in het betonblok bij de pits parkeerde. En wat een prachtige do or die acties van Stig en mij in de 2 laatste bochten ;)
Hier een aantal foto's.
Morgen zal ik de GT500 race exporteren....

Maandag gaan we weer een Le Mans Modern endurance race rijden en daarna een kortere race met Le Mans Klassiekers ;)

[ Voor 22% gewijzigd door JoepW op 08-03-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Voor de mensen die donderdag avond online willen racen:

PlayStation Network is vanaf 17:05 op donderdag 09/03/2011 tot 04:00 op vrijdag 10/03/2011 offline wegens gepland onderhoud.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.

Daarnaast kun je je op eu.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog voor 17:05 op donderdag 09/03/2011 bij PSN aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Murzeltje schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:20:
Voor de mensen die donderdag avond online willen racen:

PlayStation Network is vanaf 17:05 op donderdag 09/03/2011 tot 04:00 op vrijdag 10/03/2011 offline wegens gepland onderhoud.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.

Daarnaast kun je je op eu.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog voor 17:05 op donderdag 09/03/2011 bij PSN aan.
Donderdag niet juist! Het is woensdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Dit vond ik persoonlijk wel een hele mooie actie; klassiek maar zeer clean;-)

Afbeeldingslocatie: http://gt5.invisio.nl/wp-content/gallery/07-03-11-gt300-suzuka/Suzuka%20Circuit_02.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb de replays beschikbaar:

7 maart 2011 30 minuten Suzuka GT300
7 maart 2011 30 minuten Nordschleife GT500

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 09-03-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke fotos! op eentje sta ik zelfs !! maar daar staat iedereen op haha!
Dat van die werkzaamheden is inderdaad vandaag!
Mijn ps3 staat in ieder geval heel de dag aan ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Heb de replay's gedownloaded! Heel erg bedankt!! Vanavond meteen lekker kijken, biertje & chips erbij en dan merk ik ook niet dat PSN offline is :p Die eerste bocht van Suzuka is ook echt mooi he, kun je zonder problemen met meerdere mensen induiken en vechten voor plekkies. Zijn hele mooie foto's :)

Zal Donderdag niet op tijd thuis zijn, dus ik ben laat dan :'(
Veel plezier met je Stuurtje Ramsho, maar dat zal wel lukken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:49:
Yes! Heb de replay's gedownloaded! Heel erg bedankt!! Vanavond meteen lekker kijken, biertje & chips erbij en dan merk ik ook niet dat PSN offline is :p Die eerste bocht van Suzuka is ook echt mooi he, kun je zonder problemen met meerdere mensen induiken en vechten voor plekkies. Zijn hele mooie foto's :)

Zal Donderdag niet op tijd thuis zijn, dus ik ben laat dan :'(
Veel plezier met je Stuurtje Ramsho, maar dat zal wel lukken! :P
Yup dat gaat wel lukken denk ik zo. ;)
Heb om te beginnen maar is de Logitech Driving force GT besteld, gisteren bij Yorcon.
Vandaag al bij de buren gedropt. Dus vanavond maar alvast beginnen ermee. (als de buren thuis zijn)

Wel tof die replays, had ze zelf ook bewaard, en gisteren de hele suzuka race nog is herbeleefd.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

ramsho schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:28:
[...]

Yup dat gaat wel lukken denk ik zo. ;)
Heb om te beginnen maar is de Logitech Driving force GT besteld, gisteren bij Yorcon.
Vandaag al bij de buren gedropt. Dus vanavond maar alvast beginnen ermee. (als de buren thuis zijn)

Wel tof die replays, had ze zelf ook bewaard, en gisteren de hele suzuka race nog is herbeleefd.
Veel plezier met je DFGT :) ik heb 'm ook, het is even wennen in het begin.. en lang daarna, maar het rijd erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knupoltor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10-2022
Hey iedereen,

Ik was net even dit topic aan het lezen en heb loeiend veel interesse gekregen om aan jullie online races deel te nemen.
Zijn er bepaalde voorwaarden om mee te mogen doen?
Ik hoor het graag van jullie.

Vriendelijke groeten,
Knups

btw: is er vanaaf een race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Knupoltor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:08:
Hey iedereen,

Ik was net even dit topic aan het lezen en heb loeiend veel interesse gekregen om aan jullie online races deel te nemen.
Zijn er bepaalde voorwaarden om mee te mogen doen?
Ik hoor het graag van jullie.

Vriendelijke groeten,
Knups

btw: is er vanaaf een race?
Enige voorwaarde is je registreren op http://gt5.invisio.nl/
En je houden aan de regels die daar vermeld staan.
De regels zijn trouwens vooral om open lobby praktijken te voorkomen (beuken, verkeerde kant op rijden etc)
En dus het rijden leuk en sportief te houden :)

Verder even een reactie achterlaten in de agenda is genoeg om mee te kunnen voor de race die dan gepland staat.

Verder vanavond een trackday, beetje testen en afstelling proberen etc.
Ik host hem vanavond, en ga waarschijnlijk een beetje lemans doen.
Heb net een stuurtje binnen dus moet nog een beetje gevoel krijgen daarvoor.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaww zondagmiddag racingschool dan ben ik aan de arbeid helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
hmm...

net ingeschreven voor Le Mans. Zie ik dat de Minolta uitgesloten is van deelname. Ik wil hier protest tegen aantekenen. ;)

720pp is 720pp ;)

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Afgewezen :P (het was een weloverwogen beslissing afaik)

Hoop wel dat je een andere bak hebt. Want qua waarde zitten ze allemaal wel boven de miljoen en kunnen ze niet getrade worden.

@ Ramsho: Hoe bevalt je stuur?

[ Voor 97% gewijzigd door Vuvuzela op 12-03-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De G(o)T5 Racing School komende zondag is geannuleerd. De Fun 655 pp races zondag zijn vervroegd naar 14:00 uur.
Er is nog plek, dus schrijf je in voor zondagmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Maciek schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:41:
Afgewezen :P (het was een weloverwogen beslissing afaik)

Hoop wel dat je een andere bak hebt. Want qua waarde zitten ze allemaal wel boven de miljoen en kunnen ze niet getrade worden.

@ Ramsho: Hoe bevalt je stuur?
Tja het is nog even wennen, stuurt wel soepel, maar ik moet nog wel even wat meer meters maken.
Qua tijden reed ik nu 3:25 op lemans. Dus komt vanzelf wel weer terug. De ervaring is wel veel leuker met een stuur, veel meer gevoel voor de auto.

Morgen doe ik niet mee trouwens, weekendje weg. Maandag zin in lemans. :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 06:16:
De G(o)T5 Racing School komende zondag is geannuleerd. De Fun 655 pp races zondag zijn vervroegd naar 14:00 uur.
Er is nog plek, dus schrijf je in voor zondagmiddag.
Is de fun klasse wel aangepast met PP na patch banden. Want nu is deze klasse wel errug hetzelfde als de mixed racdeklasse. Je kan bijna alleen die bakken pakken. een upgegrade GT500 auto past niet meer in deze klasse haalt maar max 620 tot 630 PP. Dus die vallen nu allemaal af. Konden wel eertst mee doen in de fun klasse 650 pk.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:23:
[...]

Is de fun klasse wel aangepast met PP na patch banden. Want nu is deze klasse wel errug hetzelfde als de mixed racdeklasse. Je kan bijna alleen die bakken pakken. een upgegrade GT500 auto past niet meer in deze klasse haalt maar max 620 tot 630 PP. Dus die vallen nu allemaal af. Konden wel eertst mee doen in de fun klasse 650 pk.

GreetZ DD
Die klasse is zeker wel aangepast, maar zit wel erg dicht op de Mixed Cars. Ik zal er naar kijken. Kan zijn dat deze klasse vervalt.

-----------------------------------------------

Er is nog plek maandag bij de Le Mans Endurance races

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 13-03-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2012
Ik heb me net ingeschreven voor vanavond Le Mans Endurence...

Het weekend van 11 en 12 Juni kan ik er niet bij zijn helaas... Dan zit ik namelijk in..

!! Le Mans !!

Ik ben er gewoon bij dit jaar! Gaan er nog andere mensen van hier toevallig ook die kant op dat weekend? Wellicht leuk om wat af te spreken. Als je elkaar dan toch eens in real life tegen moet komen, dan maar in het autosport walhalla daar!!

Greetz,
MeShell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Neuh, 've been there ;) Have fun......
----------------------
Zit net naar replay te kijken op 'mijn circuit'en heb echt gereden met de Ford GT met 'Race Normaal'. Bijzonder dat ik gewonnen heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:56:
Neuh, 've been there ;) Have fun......
----------------------
Zit net naar replay te kijken op 'mijn circuit'en heb echt gereden met de Ford GT met 'Race Normaal'. Bijzonder dat ik gewonnen heb.....
Geef maar toe dat je die baan al 100x gereden had voor we begonnen. Net zoals je men Corvette gesaborteerd had in de race op Capering. ;)

Was wel weer gezellig zo racen. En vooral met stuur. Ben ik toch echt een stuk sneller mee. Hoop vanavond er ook bij te zijn. Moet wel ff kijken of men schouder het trekt. Ben vandaag voor het eerst aan het werk zonder mutella.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:00:
Geef maar toe dat je die baan al 100x gereden had voor we begonnen. Net zoals je men Corvette gesaborteerd had in de race op Capering. ;)
Op beide is het antwoord toch echt neuh, zoals je weet ben ik weer begonnen met werken en heb weinig tijd voor GT5 buiten de on-line races. En die laatste was ook vreemd. Je kwam echt niet weg bij de start.
DutchDevil79 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:00:
Hoop vanavond er ook bij te zijn. Moet wel ff kijken of men schouder het trekt. Ben vandaag voor het eerst aan het werk.....
Tuurlijk ben je erbij. Je kan altijd tijdens een pitstop wisselen naar controller...

-----------------------------

Zoek nog een host voor vanavond.... Wie o wie?

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 14-03-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
In geval van nood wil ik wel hosten....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:52:
Ik kan ook wel. Verbinding van mij is altijd stabiel. Alleen met Joep wil die wle is gaan vechten maar ja wie niet. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
ik moet helaas verstek laten gaan, heb geen geschikte auto en ben niet van plan mijn hele saldo op te maken aan een playstation r8 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

THID schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:32:
ik moet helaas verstek laten gaan, heb geen geschikte auto en ben niet van plan mijn hele saldo op te maken aan een playstation r8 :(
Jammer dat je geen auto's duurder dan 1 mil kan sturen anders had ik er wel een door gestuurd.

maar ja volgende keer. En sparen voor zon bakkie. We zullen de klasse wel vaker rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
het zij zo, hebben jullie weer iemand minder om omheen te rijden in de eerste ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
ik doe vanavond ook weer een keertje mee! ben een tijdje afwezig geweest, maar vanavond ben ik samen met mn nieuwe vriendje de R8 gewoon aanwezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
uhm, bij wie gaan we rijden zo?

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:52:
Jij bent de host! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grr, PSN wil weer eens niet meewerken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo de uitslagen van gisteren en vandaag staan op de site.
Het was weer een leuk race avondje ;) Was close en moeizaam (<- de Le Mans met name)
---------------
Donderdagavond is al weer ingepland en ik zoek nog deelnemers en een host...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
Le Mans was weer leuk

Had met de GT-ONE een bak die goed mee kon komen. Na wat foutjes van anderen als 4e/5e (Stig vloog langs mij heen met 200+) de pits in voor de 1e stop. 20 liter getankt en won een plaats in de pits. Reed toen wel naar Rlkoekie toe en had een leuk gevecht (Ericjooo reed ongenaakbaar 1e). Raakte hem nog met aanremmen, maar gelukkig geen ongelukken. Zat vlak achter hem toen we de pits ingingen voor de tweede stop.

29 liter getankt en hierdoor schoot DutchDevil langs mij in de pits. Kon de 4e plaats nog consolideren, maar kon niet meer bij DutchDevil geraken. Voorlaatste ronde bij de tweede chicane raakte ik de auto ff kwijt en gaf twee plaasten toe (zwalkte leuk over de baan met schade, excuses). In de laatste ronde ging Stig er op dezelfde plek af als ik en kon ik toch nog 5e worden.

2e race was het niet voor mij helaas.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had graag meegedaan, maar PSN werkte niet mee. Sinds het onderhoud van afgelopen woensdag en de updates werkt PSN hier voor geen meter. Internet verbinding heeft geen problemen, en kan ook altijd meteen weer inloggen, maar de servers zijn volgens mij overbelast aangezien je er meestal weer uitgeknikkerd wordt.
Dus ik kan niet meer online racen = GT5 gaat de kast in, zal dus een poosje niet meedoen, en probeer het wel weer bij de volgende update ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:52:
Zo de uitslagen van gisteren en vandaag staan op de site.
Helemaal goed, alleen 7 maart mist nog;-)
Het was weer een leuk race avondje ;) Was close en moeizaam (<- de Le Mans met name)
Ja, een andere auto dan de 908 is een handjevol tijdens een uursrace!!! Hadden meer mensen last van...haha...Zelf heb ik dus mijn laatste race gereden met de 908, voor het eerst helemaal foutloos en dat was dan ook de key!! Eerste stop maar 15 liter getankt waardoor 10 seconden voorsprong ineens 40 werd; voorsprong redelijk vast kunnen houden en na mijn tankstop hield ik er nog 27 over; door verder foutloos rijden kunnen uitbreiden naar 33 seconden. Opvallend was wel dat iedereen een snelste ronde van 3:19 of 3:20 reed dus 720pp is inderdaad ook hier erg close!!

Volgende Le mans Endurance ga ik met de Audi R8 rijden, daar zit ook nog een hoop in.

Tweede race was met Le Mans-klassiek.....die auto's had ik nog nooit gereden en de kwali waren mijn eerste rondjes :+ Dankzij Joeps "wereldstart" kon ik de kop pakken maar moest door een berg onderstuur toch Joep, Stig en Devil laten passeren; toch maar eens een leuke setup zoeken voor deze blér-bakken!!
Donderdagavond is al weer ingepland en ik zoek nog deelnemers en een host...
Deelnemen gaat....hosten ff niet ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:07:
Had graag meegedaan, maar PSN werkte niet mee. Sinds het onderhoud van afgelopen woensdag en de updates werkt PSN hier voor geen meter.
Jammer man, gisteravond had slechts 1 persoon twee pogingen nodig om erin te komen, de rest kon probleemloos inloggen. Zelfs toen ik als host de room verliet en nota bene Joep de roomowner werd bleef alles goed werken; volgens mij hebben we nog nooit zo weinig problemen gehad tijdens een online-sessie. Heel raar dus dat je er niet in kwam :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja was zeker weer een leuk avondje racen. En heb het vol kunnen houden met men schouder. Alhoewel ik wel ff 10 minuten op de bank heb moeten bij komen na de LeMans race. Schouder vond meer dan een uur concentreren wat minder prettig, maar ja pijn is fijn.

Kon in de LeMans race na wat foutjes in het begin lekker in een groepje kachelen. Alhoewel dat wel enorm veel concetratie kost. Want je moet snel reageren in deze bakken. En op de bumper rijden van je voorligger geeft wat stres. Maar heb er niemand afgeduwt op een klein kusje hier en daar na dus ging goed. Echter koste het wel veel bandjes en vooral in ronde 6 was t blij dat ik glij. na de pits men tweede stind vrij anoniem rond gereden aangezien ik wel vol tankte. Dit koste me veel tijd en zat hierna in een gat tussen Riznind en Dutchyup. Kon daarvoor wel bandjes sparen en dat was prettig en midner geglij in ronde 12 voor pit nr2. Nu geen fuel hoeven tanken dus schoot Riznind voor bij in de pit. Stind 3 ging daarna lekker. Kon rondjes van 3.19 achter elkaar rijden wat me met rasse schreden dichter naar RLkoekie bracht. In laatste rondje zat ik op zen bumper waardoor die de druk niet aan kon en eraf schoot voor het lange rechte stuk. Kon daarna vrolijk op P2 naar de finisch rijden. Maar Eric was echt niet meer haalbaar. Kon wel van 40 naar 33 seconden achterstand rijden na men 2de pitstop maar daar voelde die niks van volgens mij, :P

Na dus mijn 10 minuten bij kom sessie nog ff met de ouwe bakjes geknald. Was zeer leuk. Geluid is toch wel mooi bij die beesies. Race verliep wat midner. Had eigenlijk te weinig getest met deze auto waardoor ik wat moeite had in een ritme te komen. En de beuk van Macjiek in ronde 1 hielp daar ook niet bij. Toch nog 3de kunnen worden na een foutje van Eric af te straffen.

Ben er Donderdag wel bij maar zal dan pas na 21.30 worden. Heb om 21.00 nog een afspraak staan voor werk.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Mijn race...

Mijn doelstelling bij het meerijden met jullie is gewoon lol te hebben en als het even kan niet hopeloos laatste te worden. Dat eerste is geen probleem, maar dat laatste he.. ;-) Tracktime is bij mij tegenwoordig nihiel dus ik moet mij ervaring opdoen tijdens de races die er gereden worden. Zat wel in een duidelijke leercurve en dat doet me dan weer goed.

Kwalificatie reed ik mezelf per ongeluk naar een 4e plek ofzow en met de start kwam ik goed mee. Omdat ik toch niet mee strijd om de overwinning liet ik in de eerste bochtensectie het een beetje lopen. Je moet je beperkingen kennen zeg maar he in het leven. de eerste ronden gingen in 3:28 ongeveer. Verlies dus gelijk een tien seconde per ronde. Gaandeweg ging het steeds beter maar gebrek aan ervaring liet mij tot twee keer aan toe het einde van de grindbak opzoeken en reed ik weer op de voor mij o zo vertrouwde rode lantaarn-plek. Kwam wel Ramsho nog tegen en hoopte met hem nog wat te kunnen battle-en. Maar telkens als wij wdicht bij elkaar in de buurt kwamen klapte een van ons er weer af. Werd het gat weer kleiner en dan klapte de ander er weer af.

Meer naar het einde van de race kwam ik beter in m'n ritme en zette in een 3:20.8 en en 3:20.1 neer als rondetijd. Echter totaal niet constant want daarna reed ik weer vrolijk een 3:26 en een 3:28.

Wat ik zelf ervaren heb is dat ik er wel bij kan zitten maar de ervaring mis om constant vooraan mee te kunnen blijven doen. Komt vast wel met de tijd, er vanuit gaande dat jullie in die tussentijd natuurlijk niet weer beter worden en massal 3:18 en lager gaan rijden.

In iedergeval hou ik het gebeuren hier in de gaten en ga nog lekker vaak meedoen. Iemand moet de hekkensluiter zijn toch! ;) ;) ;)

MeShell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
GTHQ_MeShell schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:12:
Kwalificatie reed ik mezelf per ongeluk naar een 4e plek ofzow en met de start kwam ik goed mee. Omdat ik toch niet mee strijd om de overwinning liet ik in de eerste bochtensectie het een beetje lopen. Je moet je beperkingen kennen zeg maar he in het leven.
Haha....je pakte bijna de kop in de eerste bocht _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
GTHQ_MeShell schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:12:
. Kwam wel Ramsho nog tegen en hoopte met hem nog wat te kunnen battle-en. Maar telkens als wij wdicht bij elkaar in de buurt kwamen klapte een van ons er weer af. Werd het gat weer kleiner en dan klapte de ander er weer af.

MeShell.
tja dat er af klappen komt bij mij door een gebrek aan ervaring met een stuur, was me eerste race-avond met een stuurtje, en dat merkte ik ook...

Het is nog even wennen allemaal, ronde tijden gingen wel omlaag, van 3.25 naar 3.22. Echter reed ik behoolijk foutgevoelig. Had ook stille hoop elke keer om met MeShell mee te kunnen blijven rijden, maar de fouten vlogen over en weer, waardoor we elkaar steeds misliepen.

Ga voorlopig bijna elke avond wel in mijn lounge rijden, om het gevoel maar beter te maken, en weer terug op nivo te komen. Een ieder die me online ziet is welkom :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:26:
[...]
Helemaal goed, alleen 7 maart mist nog;-)
Staat er nu ook op.
Ericjooo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:26:
Deelnemen gaat....hosten ff niet ;)
Dan zoeken we dus nog steeds een host voor donderdagavond as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Ericjooo schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:44:
[...]

Haha....je pakte bijna de kop in de eerste bocht _/-\o_
Jah he!! Zag je het!! start was goed en kon erg gewoon voor gaan!! Voelde me even vet goed!! :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
ik reed tot in het laatste rondje op de 2e plaats rond, 2e stint een mooi gevecht met rizn, ik kwam niet bij hem weg en de keren dat ie me net voorbij kwam verloor ie de plek een paar bochten later weer :)
erg jammer dat ik het in het laatste rondje wist te verprutsen, ik liep wijd uit bij opkomen van het rechte stuk en gleed net met een wiel het zand in. De druk van achteren werd gewoon te groot, maar toch nog wel 3e kunnen worden.
in de R8 kon ik erg goed meekomen, met 720pp was het erg close allemaal. de laatste rondes echter wist iedereen te versnellen, maar mijn rondes kwamen niet onder de 3:21.1.
Er was wel veel verschil aan instellingen, wat het erg leuk maakte. ik reed met een enorme downforce achterop rond, waardoor ik wat topspeed miste maar in de bochten (soms) flink terug kon pakken.
en eric was eigenlijk gewoon onkwetsbaar, ik moest de eerste bochten nog te veel wennen, waardoor ie meteen meters wist te pakken en daarna was ie zoek :) respect hoor kerel, en ook voor Devil die de laatste rondes er gewoon 3:19 uit bleef stampen en daardoor het gat van een aantal dikke secondes gewoon dicht reed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
as33kawaii, schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:27 op de G(o)T5 site[/message]:
Ik heb zelf ook al een tijd lang geen gt meer gespeeld, ik ga er een keer proberen bij te zijn. Ik hoop dat ik tijdens de race niet naar de wc moet >.> (raad maar waarom ik al 3 dagen ziek thuis zit)
Hoe kan ik trouwens de room zoeken?
Meestal een dag van tevoren wordt bekend gemaakt wie 'host' is. Ik ben helaas afhankelijk van anderen hiervoor, aangezien mijn internetverbinding niet goed genoeg is om te hosten.
Soms is het kort voor de race bekend.
De host zal altijd op de site gepubliceerd worden. En soms ook hier als het 'kort dag' is.
Om niet de hele G(o)T5 site hier te moeten gaan herhalen verwijs ik je de G(o)T5-site onder 'hosts' en 'Algemeen Reglement'.
Overigens is het niet de bedoeling dat je op de G(o)T-site vragen stelt en dergelijke. De site is enkel en alleen bedoeld om je in te schrijven of af te melden!
Het forum is alhier.....
--------------------------------
Ik 'mis' nog aardig wat inschrijvingen voor de race morgenavond. Tevens zoek ik nog een host!

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 16-03-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Denk niet dat ik het ga halen vavavond.

Dus geen host hier :(

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

ramsho schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:39:
Denk niet dat ik het ga halen vavavond.

Dus geen host hier :(
Ik kan pas later dus ook lastig als host. Kan wel room open gooien voordat ik zelf er persoonlijk bij ben. Dat Joep dan gezellig de honeurs waar neemt.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Ik kan pas later dus ook lastig als host. Kan wel room open gooien voordat ik zelf er persoonlijk bij ben. Dat Joep dan gezellig de honeurs waar neemt.

GreetZ DD
Ericjooo neemt de honeurs waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-04 17:57
of ik ben gewoon dom, maar ik heb moeite met de room te vinden
roomnumber anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Jow jow jow eventjes een vraagje
Moet je een headset hebben want mijne had een niet zo leuke date met de muur :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Headset bij een race is handig maar niet noodzakelijk.
We werken niet met roomnumbers. Je moet de host toevoegen in de PS3 en dan zijn private lounge joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Oke JoepW, zal zien als ik dit weekend kan inhoppen, wil wel eens mee doen met de profs :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ondanks dat het behoorlijk rustig was heb ik me prima vermaakt. Vooral de race met de Elise vond ik leuk. Dankzij het geklooi van de snelle boys heb ik zelfs nog gewonnen ;)

Sorry van de beuk bij Nascar. Omdat ik telefoon kreeg was ik even niet bij de les. }:O

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
_/-\o_ Leven de 706 Error!! _/-\o_
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

We zagen je steeds joinen en weer weggaan. Heb je je online cache al leeggegooid?
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=182388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Uitslagen & Klassement zijn bijgewerkt :)
We moeten maar eens wat minder races per week gaan rijden.
Ik stel voor een vaste race op maandagavond. Zondag facultatief, alleen dat zal bij mij minder worden door de weer opstartende buitenhobby (RC-racen) en de donderdag dus laten vervallen.
Verder moet er maar eens flink reclame gemaakt worden voor weer meer deelnemers!

Maandag as. zal waarschijnlijk DTM & RUF RGT worden.

MeShell: Vervelend man! Ik leeg altijd voor een race mijn cache & reset mijn router. Tevens heb ik de racekwaliteit en voicekwaliteit op laag staan. Sinds dien eigenlijk niet echt meer problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 17-03-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Ik snap er niks van. Ik heb inderdaad mijn cach geleegd nadat ik steeds die error kreeg. GT5 opnieuw opgestart, PS3 opnieuw opgestart. PS3 vast IP adres gegeven. uPNP stond al aan in de router. Ik ben als een dolle op internet naar een oorzaak gaan zoeken want wellicht lukte het mij nog op tijd om het op te lossen. Wel raar dat jullie mij steeds zagen joinen en weer weggaan. Bij mij kwam het niet verder dan dat zwarte schermpie de ruimte van ericjooo binnen gaan en dan bleef dat progressie balkie hangen, en dan dat mijn netwerk niet compatible is met de van de server ofzo, error 706.

Volgende keer beter hoop ik maar want ik had er goed de balen van!

Greetz,
MeShell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:10:
Volgende keer beter hoop ik maar want ik had er goed de balen van!
Ken het gevoel. Als je een router/modem (experiabox) van KPN hebt dan is resetten een oplossing (elke keer als je een room wilt joinen) de oplossing. Verder heb ik (vanwege de lage snelheid hier) de kwaliteit laag gezet. Werkt nu 'perfect'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:10:
Ik snap er niks van. Ik heb inderdaad mijn cach geleegd nadat ik steeds die error kreeg. GT5 opnieuw opgestart, PS3 opnieuw opgestart.
Volgens mij ligt het meer aan de GT5 server dan aan je PS3. Zodra je de eerste keer bij een slechte server zit ben je het bokje en kan je van alles proberen tot je een ons weegt maar het helpt voor geen meter. Ik kan bijvoorbeeld zonder problemen met ander spellen online zijn, maar met GT5 klapt hij soms eruit en dan werkt PSN ook voor geen meter meer. En op andere dagen heb je weer geen enkel probleem. Mega frustrerend. Hoop dat we binnenkort weer een update krijgen zodat er weer van server gewisseld wordt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GT5 is zeker de oorzaak. Maar wat er gebeurt is dat GT5 heeeel veel poorten wil gebruiken voor 2 verbindingen naar elke speler in de lounge en nog een paar poorten naar de servers van PD. En daardoor loopt je cache van GT5 vol en ook de cache van de router.
Als de router wat traag is met poorten toekennen (NAT en uPDP, etc.) ontstaan de problemen. Dus...
Cache van router legen door reset.
Cache van GT5 legen.
En verbindingskwali laag zetten (minder belastend voor de router en verbinding).

Met bv F1 2010 nooit dit probleem gehad.
-------------------

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 19-03-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

En morgenmiddag is er ook wat: zondagmiddagrace
Als je je inschrijft stel dan ook een combi voor om te racen :p Dacht eraan om vrij vlot te wisselen van baan/klasse en niet te lang kwalificeren. Maar dat is ook wel afhankelijk van de opkomst en ideeën van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Sorry, morgen buiten spelen, dus ff geen PS3

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Wie wil er hosten?

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 21-03-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wil wel hosten, maar mijn vriendenlijst is vol dus dat kan wat problemen opleveren. Heb nog niet iedereen in die lijst staan.
Kan eventueel een open lobby maken (met duidelijk "private" in de header) als er teveel problemen optreden.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ben ook beschikbaar als host.

Wellicht een idee om gewoon iemand aan te wijzen bij de races, die zich ook aangemeld hebben als host.
Ik heb daar sowieso geen bezwaar tegen, het is een kleine moeite om te hosten toch.... :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

ramsho schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:57:
Ben ook beschikbaar als host.

Wellicht een idee om gewoon iemand aan te wijzen bij de races, die zich ook aangemeld hebben als host.
Ik heb daar sowieso geen bezwaar tegen, het is een kleine moeite om te hosten toch.... :)
De host moet wel van te voren bekend zijn aangezien mensen de host in de lijst moeten hebben.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Ik ben ook beschikbaar als host (22/4 Ziggo lijn) wanneer ik meerij.

[ Voor 15% gewijzigd door Bl0cKeR op 21-03-2011 12:31 ]

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
DutchDevil79 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:09:
[...]

De host moet wel van te voren bekend zijn aangezien mensen de host in de lijst moeten hebben.

GreetZ DD
Ja snap ik.
Er is een lijst hosts op de site. Als 1 van die mensen zich aanmeld voor de desbetreffende race, kan hij/zij toch ook geselecteerd worden als host.
Zo bedoelde ik het meer ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, prima. Doe ik het voortaan zo. Vanavond Ramsho.

En brsmit mijn geheugen laat me even in de steek, maar heb jij een headset?
Wel zo makkelijk als host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op maandag 21 maart 2011 @ 17:08:
Ok, prima. Doe ik het voortaan zo. Vanavond Ramsho.
Leek me gewoon makkelijker, en prima, zet me netbookje vast klaar voor de instellingen :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Hoeveel mensen doen er nou gemiddeld mee aan races hier op GoT? En zijn er ook bij die zonder stuurtje racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

onox schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:03:
Hoeveel mensen doen er nou gemiddeld mee aan races hier op GoT? En zijn er ook bij die zonder stuurtje racen?
Dat verschilt best wat per keer. Maar op een goeie avond zijn er 12 man en op slechtere een stuk of 7 a 8. En ik denk dat het stuurtjes - controler verhouding ongeveer 50 - 50 is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik had jullie nog wat screens beloofd van de race van maandag. Monaco en de race daarvoor heb ik niet aan meegedaan, dus daar heb ik geen beelden van. De laatste race bestond uit 5 rondjes op een custom circuit in de Eifel.

Best druk in de bocht
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8y6o7l.jpg

Joep's zwarte monster
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pylu3l.jpg

Van afstand de bocht aanremmen en nog bij Joep naar binnen rijden... :|
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bAloXl.jpg

Slipstream duel voor de eerste plaats.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yZs0nl.jpg

Een spin van Ericjooo. Stig rechts er langs. Ik ging er uiteindelijk dwars doorheen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OAXeYl.jpg

Het gesmolten ijsje van Riznind.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dz3Hgl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Lachen was dat ja. Lekker kunnen vechten om P1. Die Mercedes lag ook als een blok op de weg. Was zelfs een beetje saai.

Zal is kijken of ik ook eens wat fotoos of mischien een filmpje kan maken van ons online gestoei.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik ga binnenkort weer meedoen. Heb morgen en overmorgen nog 2 tentamens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De vaste maandagrace is weer ingepland. 2 leuke uitdagende 1/2 uursraces met de Camaro en de Mixed Race Cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Het is vandaag een regenachtige dag, lekker rustig. Perfect moment voor GT5 races. Wie doet mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Pyrone89 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:34:
Het is vandaag een regenachtige dag, lekker rustig. Perfect moment voor GT5 races. Wie doet mee?
Hoelaat?

Heb wel zin om een beetje te spelen...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Nu?
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste