GT300 race met de scooby was kansloos voor mij, moest het echt hebben van de foutjes van anderen. Wel goede start deze keer, en voorzichtig de eerste bocht in, en toen aangesloten achter de drie gele RX7's. Kon met moeite brsmit volgen en zo aansluiting houden, totdat hij in de 2e ronde in de flauwe rechte bochten na de haarspeldbocht in z'n spiegel keek (zag er zo uit) en rechtdoor het circuit afreed! Kreeg penalty toen ik iets te enthousiast de schicane voor het rechte stuk overknalde, dus kon weer proberen brsmit in te halen

En toen hij iets te laat remde had ik hem te pakken!
Dankzij de strafjes die Ericjooo opliep kon ik elke keer weer net bij hem aansluiten, en me mee laten slepen in zijn slipstream

Op het eind met veel moeite nog net de 4e plek kunnen bemachtigen! Was ik erg blij mee
Met de GT500 kon ik aardig snel Stig inhalen op het rechte stuk na de twee snelle knikjes naar rechts, maar blijkbaar mag je daar niet inhalen?? Wist ik dus niet, en voor mij zijn dat allemaal vol gas "dual line" bochten. Dus heb hem even later (waar het kon) de 1e plek weer teruggegeven (en Maciek 2e aangezien die dicht op elkaar reden). Toen dus goed kunnen zien wat voor bizar snelle reflexen Maciek toch wel heeft! Die komt veel bochten gewoon met de auto dwars uit, en kan hem dan nog onder controle houden ook!

Op het rechte stuk kon ik hem voorbij, en kreeg ook nog wat extra snelheid dankzij de push van Maciek

zodat we weer snel bij Stig zouden zijn. Stig z'n Lexus liep te hard op het rechte stuk, dus toen hij doorging voor z'n 3e ronde dook ik maar snel de pit in hopende dat ik op een goed plek eruit zou komen.... ging niet helemaal goed dus
Was wel grappig om te zien hoeveel harder ik soms door bochten kon (met verse banden) vergeleken met DutchYup, moest soms serieus hard remmen in bochten waar ik normaal geeneens van het gas af ga! Dus maar weer in "zig zag, probeer hem zenuwachtig te maken" mode gegaan. En gelukkig voor mij maakte hij aardig snel nog een foutje, en even later maakte Maciek ook net voor mij een foutje waardoor ik er nog net snel voorbij kon, en Stig kwam dus net na mij de pit uitrijden

Toen iets weggereden om vervolgens twee hele domme fouten te maken in de laatste ronde waardoor Stig er weer voorbij kwam.

Ondanks de slechtere bandjes kwam ik toch weer rap dichterbij (kreeg weer hoop) om vervolgens Stig in een zandbak te zien spartelen? Dus ik weer eerste, maar net voor de bocht naar het rechte stuk werd ik dus uit PSN geknikkert

Ik was echt niet blij toen.
Dank allemaal om mij toch als eerste te stemmen

Luv you all
Stig's baan is zeker leuk, vind dat verradelijke bochtje eigenlijk wel geniaal! En Elises is altijd leuk