Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
ik kom wel ff meedoen, wie host? (NL_Joost op psn)

[ Voor 21% gewijzigd door Bastard op 26-03-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Net nadat ik zeg: nu

valt mijn verbinding weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
haha, ach had ik ook toen ik een ruimte had gevonden, daarna andere ruimte met wat fransen en daar roulette races gedaan, was best lachen:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik gooi om 14.00 een room open. Ga ff wat testen voor de races morgen. Wie zin heeft kan joinen.

PSN: DutchDevil79

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
ik heb mn stuur weer vastzitten (na een kleine verbouwing :-) en ben er morgen weer gewoon bij! Devil, als je room nog open is kom ik zo ff langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zijn nog 5 plekjes vanavond in de maandagrace!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2012
Wellicht een echte noob vraag. Maar ik heb het fenomeen lease bakken tot op heden nog niet echt kunnen doorgronden. Wat valt er nou onder lease bakken?! Zijn dat gewoon standaard auto's op comfort banden ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
Dat zijn auto's die je niet zelf hoeft te hebben, maar de host kiest er een uit de lijst met voorkeur auto's. Hier moet je dan verplicht mee rijden. Soms wordt er een auto gekozen en soms heb je keuze uit drie ofzo, Dat ligt aan de roomhost die kiest (meestal wel na overleg met de anderen ;) )

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Oke! Zeer duidelijk!!! Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
GTHQ_MeShell schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:58:
Wellicht een echte noob vraag. Maar ik heb het fenomeen lease bakken tot op heden nog niet echt kunnen doorgronden. Wat valt er nou onder lease bakken?! Zijn dat gewoon standaard auto's op comfort banden ofzo?!
Volgens mij is het fenomeen je nu uitermate duidelijk!!! Strakke overwinning hoor!!

Was wel weer hilarisch met de lease-Swiftjes op High Speed Ring

Camaro's waren ook erg leuk, helaas ging ikzelf een rondje te vroeg wisselen en kwam ik aan het einde banden tekort. De Mixed cars op Suzuka was erg spannend, McLarens F1 die rondje negen op de velg reden maar uiteindelijk toch de 17 ronden met 1 stop konden winnen.....volgende keer 20 rondjes....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Ik baal dat ik het weer heb gemist. Weet iemand de rondetijden nog?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Maciek schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:25:
Ik baal dat ik het weer heb gemist. Weet iemand de rondetijden nog?
Ja, ongeveer

Kwali Camaro: 1:08,9 door Devil
race: 1:09 laag gereden door Devil of Stig geloof ik

Kwali mixed: 1:49.2, door Joep
race: 1:49,3 meen ik en die reed Joep ook!!

Het ging erg hard!!

[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 29-03-2011 01:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
camaro was echt fun, leuke bak. ik moet er maar is aan gaan tunen, dan moet ik toch ook wel de 1:09 in kunnen.
beetje jammer dat ik zelf te versleten was om daarna nog met de mixed race cars mee te doen, ik vloog gewoon minimaal 2x per rondje de zandbak in (en dat lag niet aan de auto :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Die overwinning vergde wel wat vies blok werk van mij net voor de streep!! Mocht wel een beetje met die race toch?! Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Nouja, vies blokwerk........het leek wel of je met twee auto's reed....zo breed was je...haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Maciek schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:25:
Ik baal dat ik het weer heb gemist.
Same here.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja het was weer gezellig.

1ste wedstrijd met de Amerikaanse hokken kunnen winnen. Was op het begin wel spannend met veel wisselingen om de leiding. Maar na wat foutjes van de rest alleen nog last van Stig gehad. Maar na de pitstops maakte die ook een foutje en kon daarna weg rijden (geen slipstream meer). Zat echt ff in een lekker ritme.

2de wedstrijd met de 650 pp klasse ging iets minder lekker. Alhoewel Joep gewoon vleugels had. Kon hem niet bij benen in de wedstrijd. Hij ree wel met een andere setup dan Joep want in sector 1 en 3 won ik maar dat werd totaal weg gewerkt doordat Joep in de 2de sector onaardse tijden neer zette. :) :) Dus uiteindelijk maar genoegen genomen met P2. Nog een extra vermelding voor Stig voor het durven rijden met de Pagani Zonda R in de race. Dat die het met maar 1 spin heeft kunnen uitrijden op P4 is wel een vermelding waard. Heb er zelf Zondag mee getest en snel is die wel maar hij is zo listig. Je moet echt fluwelen voetjes hebben om met dat ding te rijden.

De leasebak race met de Swiftjes was wat minder voor mij. Kreeg in ronde 2 een paar tikkies waardoor men Swift het leuk vond ff een rondje te doen. Was daarna gezien omdat ik laatste lag met geen slipstream mogelijkheid. En op Highspeedring is dat dodelijk.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was zeker erg leuk gisteravond. De camaro, was erg jammer dat Eric en ik de aansluiting na enkele ronden verloren door ons eigen toedoen. Eerste paar ronden was wel gaaf met z'n 4'n op een hoop treintje rijden.

Tja met de BMW McLaren in de race daarna was ik erg op mijn gemak. Wel bizar dat ik toch nog gewonnen heb met 2 behoorlijk heftige crashes. De eerste crash was echt stupide. In een zeer snelle bocht naar links met mijn linkerhand ff kriebel op mijn rechterpols verhelpen. Effect: Kriebels waren niet weg en ik stond met schade ergens in de guard-rail :(

Nou ja was fun.

En gisteren was er een tip voor iets heel anders en dat heb ik meteen maar gepland.

Schrijf je in voor de surprise races!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Ahh! Hoe dan? Ik ben er maandag niet! Kan er niet bij zijn dus met de eerste Mixed race. Ik hoop dat het een groot succes zal worden zodat we het vaker gaan doen en dan ben ik er uiteraard bij! Kwam niet voor niks met dit iedee!

Maak er wat moois van mannen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jammer :( Next time better.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Begon toch een beetje aan mezelf te twijfelen na afgelopen maandag.

Dus gister avond nog even wat online lobby's opgezocht.
En toch wel een leuke lobby gevonden met wat engelsen erin, en gelukkig kon ik zeer goed meekomen.
Na 5 races gewonnen te hebben (van de 6) denk ik toch dat mijn matige prestaties van maandag aan concentratie problemen lagen :)

Was al bang dat het aan de overstap naar stuur zou gaan liggen, dus ook lemans nog even getest, en er een 3.19 uit kunnen persen.

Beetje zelf vertrouwen terug kunnen winnen dus :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
he verdorie, hoopte ik net dat er een mooi stuurtje voor weinig geld beschikbaar zou komen, blijkt ie er toch mee te kunnen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ramsho, ik was ook al bezorgd ;)

@ Alle GT5 online freaks. Iemand zin om vanavond toch even een raceje of 2 te verrijden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:35:
Ramsho, ik was ook al bezorgd ;)

@ Alle GT5 online freaks. Iemand zin om vanavond toch even een raceje of 2 te verrijden????
Had er een tijdje een hard hoofd in, maar gisteravond weer heerlijk kunnen rijden, meerdere races gewonnen, en redelijk foutloos kunnen rijden, het is ook gewoon een kwestie van meters maken. Hiervoor eigenlijk nooit eerder serieus met een stuurtje gereden, dus het is ook een kwestie van aanleren en ervaring denk ik zo maar.

Vanavond wel zin om te rijden, dus ik ben er bij :)

ps. Joep, ik hoorde je maandag over een andere race game praten, welke was dat... toch niet shift 2 he.. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ramsho op 31-03-2011 12:22 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Shift 2, yep. Krijg het morgen geloof ik.... Als het ook een goede sim is voeg ik deze toe als mogelijkheid aan onze GoT-online races ;)

Zullen we vanavond dan gewoon om 20:30 verzamelen?
Ik zal een race 'aanmaken' met jou als host en dan zien we wel even wat we gaan doen.
Misschien een idee om een trackday te doen met wat afstelhulp (van mij ;) en wat losse racejes.

Trackday & wat races vanavond!

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 31-03-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:18:
Shift 2, yep. Krijg het morgen geloof ik.... Als het ook een goede sim is voeg ik deze toe als mogelijkheid aan onze GoT-online races ;)
Mijn ervaring:

Sim gehalte in Shift 2 valt nog wat tegen tot nu toe. Maar ligt ook aan het feit dat men PWTS stuurtje niet lekker werkt met Shift 2. Heb hele vage FFB en ingame ziet die men stuur ook als een G25.
Maar wat ik al wel gemerkt heb is dat Shift 2 wat minder natuur getrouw is dan GT5. Erger me vooral aan de botsingen. Als ik een klein tikje geef aan een tegenstander dan lijkt het wel alsof ik er volop rij zonder te remmen. Auto van me schiet eraf en lig in de berm. Close racen zal denk ik een hele opgave worden zo.
Races zelf zijn op zich wel leuk. Moest goed moeite doen om op medium sommige races te winnen in de wat gevorderde races. maar weet niet of het wat is met een hele room Got-ers. Njaaah ff afwachten of men FFB isue word opgelost voor een eindconclusie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hmmm, even kijken hoe het hier zit maar misschien join ik vanavond ook wel even. Maarre.....Shift 2 zit nog wel wat werk in, eerst mijn stuur maar eens goed configureren want nu lijkt het nergens op, zit totaal geen FFB in....

[ Voor 6% gewijzigd door Ericjooo op 31-03-2011 14:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, laten we ons maar ff concentreren op GT5 on-line.
@Eric: Jij niet huis vol visite? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
nope, lekker rustig.....ben niet zo'n verjaardagenliefhebber;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er zijn nog plekken vrij bij de Surprise race, maandagavond!
Schrijf je in voor een heel ander type race dan tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Kan ik me hier op GoT ook inschrijven? Ik wil voorkomen dat ik aan de gele post-it briefjes moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik sna niet wat je met post-it briefjes moet, maar je kan op de website je inschrijven. Gewoon ff reggen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Een zoveelste account? :/ 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door onox op 02-04-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
net aangemeld voor de race. Na maanden slechts offline racen vind ik het nu wel tijd ook eens online aan de slag te gaan.

PSN ID: crashfridh

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik heb me ook maar aangemeld. Het was handig geweest als tweakers.net een OpenID provider was :p

[ Voor 54% gewijzigd door onox op 03-04-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
ik kom binnenkort ook wel een keertje mee rijden als dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
onox schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:28:
Ik heb me ook maar aangemeld. Het was handig geweest als tweakers.net een OpenID provider was :p
Als je ff gelezen had op de GoT5-onlien site had je gezien dat je met je PSN-ID daar moet reggen. En dan hetzelfde PW en klaar is kees. Nu heb je geregged met je GoT naam...... vaud ;)
Maar welkom morgen. (Wel ff de Algemene Reglementen tot je nemen!)
-------------------------------
Er zijn nog 5 plekken vrij vanavond! Schrijf je snel in!
-------------------------------
Hoe gaat het in het werk vanavond:

Om 20:30 uur gaat de lounge open met een baan die we niet rijden vanavond. En met een 600 pp limiet. Er kan dan ff vrij gereden worden totdat iedereen binnen is.

Als iedereen binnen is doch uiterlijk om 20:45 start race 1. Ramsho zal de auto kiezen, banden restricties instellen en het circuit laden. Iedereen moet dan autokleurtje kiezen, bandjes kiezen en TC uitzetten als je dat wilt dan allemaal naar de pits en starten.

Na elke race blijven we op het circuit met de 'oude' auto totdat iedereen er weer klaar voor is.

Een 'rook-' of 'plas'-pauze doen we dus voor het switchen van circuit ;)

Tot vanavond.

[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 04-04-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
JoepW schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:45:
[...]

Als je ff gelezen had op de GoT5-onlien site had je gezien dat je met je PSN-ID daar moet reggen. En dan hetzelfde PW en klaar is kees. Nu heb je geregged met je GoT naam...... vaud ;)
Maar welkom morgen. (Wel ff de Algemene Reglementen tot je nemen!)
Kun je dan ff mijn GoT5 onox account vermoorden? :p Of anders gewoon de username + nickname editen in de database naar denkpadje :)

Er stond trouwens nergens bij het registratie formulier dat moet gelden dat gebruikersnaam = PSN ID. Misschien handig om dat er bij te zetten zodat iemand anders niet ook die fout maakt :)

[ Voor 16% gewijzigd door onox op 04-04-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
over 2 uurtjes gaan we weer scheuren! er zijn nog een paar plekjes vrij!

volgende week maandag je GT500 bak getuned hebben, we gaan dan endurance rijden!

[ Voor 36% gewijzigd door rlKoekie op 04-04-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
staat in de reglementen die je voor registratie moet lezen ;-)

Wees gerust, je bent niet de enige. Ik heb me ook geregistreerd met tweakers.net FRidh, terwijl PSN crashfridh is. Schermnaam op de site heb ik wel veranderd naar crashfridh, dus ik veronderstel dat het allemaal wel goed is.
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:55:
[...]

Kun je dan ff mijn GoT5 onox account vermoorden? :p Of anders gewoon de username + nickname editen in de database naar denkpadje :)

Er stond trouwens nergens bij het registratie formulier dat moet gelden dat gebruikersnaam = PSN ID. Misschien handig om dat er bij te zetten zodat iemand anders niet ook die fout maakt :)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:16:
over 2 uurtjes gaan we weer scheuren! er zijn nog een paar plekjes vrij!

volgende week maandag je GT500 bak getuned hebben, we gaan dan endurance rijden!
Jaha. Volgende week is er strategies ook wel wat te doen. De keuze is zo'n beetje: Ga je voor stabiliteit, veel downforce, minder hoge top en iets minder snelle rondjes of ga je voor risico, weinig downforce, tricky in de chicanes en echt snellere rondetijden...... of een compromie. Wordt fun. Net ff getraind en voor GT500 Plus endurance en ruim onder de 3:50 is mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Niet vergeten om mij als friend toe te voegen voor vanavond.... gedurende de races vallen die meldingen niet zo op, en kan het zijn dat ik ze dus over het hoofd zie..

Dit even voor de nieuwe mensen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ramsho op 04-04-2011 18:54 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:39:

Wees gerust, je bent niet de enige. Ik heb me ook geregistreerd met tweakers.net FRidh, terwijl PSN crashfridh is. Schermnaam op de site heb ik wel veranderd naar crashfridh, dus ik veronderstel dat het allemaal wel goed is.

[...]
Is helemaal goed als je de schermnaam goed zet. Makkelijker is tuurlijk met je PSN naam reggen. Maar da's een work-around. Heb denkpadje ff aangevuld.

En dat ik de reg-pagina niet heb veranderd is omdat de hele software boel dan lekker standaard is. Makkelijk met updates. ;)
Maar goh de tekst waarin je moet klikken om te reggen vermeld het 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
nou, ik ga de playstation eens even aanslingeren. Hopelijk heb ik geen last van knieblessure meer.

Overigens, het kan gebeuren dat ik eerder moet stoppen of niet meer kan. Ik ben namelijk in onderhandeling met iemand over een woning/kamer in Goteborg :*) Maar ik laat het zo spoedig mogelijk weten!

[ Voor 43% gewijzigd door FRidh op 04-04-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:39:

[...]
Ik heb het algemeen reglement gelezen, maar daar kan ik niks vinden over PSN ID's :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
ramsho schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:53:
Niet vergeten om mij als friend toe te voegen voor vanavond.... gedurende de races vallen die meldingen niet zo op, en kan het zijn dat ik ze dus over het hoofd zie..

Dit even voor de nieuwe mensen. ;)
Ik heb je afgelopen weekend toegevoegd, maar je moet mij nog accepteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
wordt overigens eerste keer dat ik het online speel. Ik moet even waarschuwen dat ik nogal push en moeite heb me wat dat betreft in te houden. Risico's op botsingen zijn er dus zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
je zal je toch een beetje in moeten houden FRidh, iedereen wil winnen en het kan er maar 1 worden. hou het dus leuk voor iedereen en tik mensen er niet af met inremmen van bochten enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
nee, ik zal in het begin dus ook wat vroeger remmen dan ik normaal doe. Ik rem standaard vol op de motor af zodat ik laat kan beginnen met remmen, maar dat wil weleens verkeerd gaan wanneer ik 'm niet in de versnelling krijg...met alle gevolgen van dien.
rlKoekie schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:54:
je zal je toch een beetje in moeten houden FRidh, iedereen wil winnen en het kan er maar 1 worden. hou het dus leuk voor iedereen en tik mensen er niet af met inremmen van bochten enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
:P dan hoop ik dat we je een paar keer voorbij zien vliegen de grindbak in, ipv iemand zn kont in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Een fijne tip is om als je vlak achter iemand zit, voor de bocht niet er recht achter te gaan zitten maar in de remzone een beetje ernaast te gaan rijden; hierdoor verpest je bij een remfout alleen je eigen race en niet die van iemand anders;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 10:38
Het ziet ernaar uit dat ik vanavond ook mee doe. Ik heb niet zo veel online ervaring, en het doel van vanavond zal ook voornamelijk zijn om niemand te rammen.
Ik heb alleen 1 domme vraag: Waar kan ik Ramsho zijn room joinen?
Ik gebruik trouwens gewoon mijn controller. Helaas door de verbouwing heb ik nog niet mijn stuurtje uit kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Tvermeulen schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:10:
Het ziet ernaar uit dat ik vanavond ook mee doe. Ik heb niet zo veel online ervaring, en het doel van vanavond zal ook voornamelijk zijn om niemand te rammen.
Ik heb alleen 1 domme vraag: Waar kan ik Ramsho zijn room joinen?
Ik gebruik trouwens gewoon mijn controller. Helaas door de verbouwing heb ik nog niet mijn stuurtje uit kunnen pakken.
Moet het via gt mode > community > ramsho > lounge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:12:
[...]

Yup, overigens pas ingaan als ik er zelf in zit (gele poppetje erbij).

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 10:38
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:12:
[...]

Ja, zo lukt het. Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
het was een leuk potje racen vond ik! Met de Nissan op Trial Mountain was geweldig. En op Grand Valley bleek maar weer dat racen niet alleen om snel rijden gaat, maar ook op de baan blijven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Laatste race was ook wel leuk :) Alleen erg lastig om op eens zonder slipherstel te racen :p Sorry als ik mensen te veel getikt hebt :p Alle voice gaat ook over mijn gewone speakers dus de gesprekken volg ik niet helemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:55:
het was een leuk potje racen vond ik! Met de Nissan op Trial Mountain was geweldig. En op Grand Valley bleek maar weer dat racen niet alleen om snel rijden gaat, maar ook op de baan blijven. :D
En volgens mij ging dat remmen ook prima!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:08:
Laatste race was ook wel leuk :) Alleen erg lastig om op eens zonder slipherstel te racen :p
Slipherstel uit is even wennen maar als je het eenmaal inder de knie hebt ook veel leuker.......
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:08:
Sorry als ik mensen te veel getikt hebt :p Alle voice gaat ook over mijn gewone speakers dus de gesprekken volg ik niet helemaal :/
Okee.....dat verklaart waarom je geeneen keer hebt gereageerd of een ietwat rommelig verkregen plekje hebt teruggegeven....Misschien toch eens een headsetje aanschaffen, dat werkt erg verhelderend :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ericjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:11:
[...]

Slipherstel uit is even wennen maar als je het eenmaal inder de knie hebt ook veel leuker.......

[...]

Okee.....dat verklaart waarom je geeneen keer hebt gereageerd of een ietwat rommelig verkregen plekje hebt teruggegeven....Misschien toch eens een headsetje aanschaffen, dat werkt erg verhelderend :)
Mja, ik zal eens zo'n sony headset aanschaffen denk ik. Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken? Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Ericjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:09:
[...]

En volgens mij ging dat remmen ook prima!!!
Ja, dat viel gelukkig mee. Ik moet zeggen, ik heb flink wat mensen ingehaald door op deze manier laat te remmen. Helaas heb ik het probleem dat wanneer ik handschakel, ik regelmatig een versnelling mis, en het voordeel weer kwijt raak. Of bij het aanremmen de versnelling mis, niet genoeg remkracht heb, en in het zandbak eindig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:14:
[...]
Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken?
Zeker niet......sterker nog, de slogan van de club is: "Clean racing", daar hoor tikken zeker niet bij en als je iemand raakt en daardoor een positie wint geef je hem terug.....staat allemaal op de site vermeld... (overigens heb ik Stig op de Nurburgring wel geraakt in de eerste bocht, sorry daarvoor....alleen is op dat moment een plekje teruggeven niet echt mogelijk, dan staat het hele veld stil :) )
[...]
Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmen :p
Misschien de herhalingen eens kijken en dan op de meer ervaren mannen letten, die kunnen op centimeters van elkaar rijden en elkaar niet raken.....rondenlang. Dat heet controle ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]
......Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken? Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmen :p
Wij racen al vanaf het uitkomen van GT5 on-line en hebben soms contact, maar zacht. En als het gebeurd sturen we direct de andere kant op plus we respecteren het wederzijds als we een plek op een legitieme plek opeisen. Iemand naast je aan de binnenkant in een krappe bocht is gas lossen en aansluiten.
En de zandbak is ruim baan geven aan anderen als je terug komt op de baan.
Deze situaties staan allemaal in het algemeen reglement. Wat overigens gebaseerd is op algemeen geldende FIA regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Met welke view racen jullie trouwens? Ik race met de motorkap en dan zie je niet wat er achter je gebeurd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:21:
.....die kunnen op centimeters van elkaar rijden en elkaar niet raken.....rondenlang. Dat heet controle ;)
Zal ik weer een GoT5 Racing School organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
JoepW schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:23:
[...]

Zal ik weer een GoT5 Racing School organiseren ;)
Goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:22:
Met welke view racen jullie trouwens? Ik race met de motorkap en dan zie je niet wat er achter je gebeurd :p
Bumper (en niets anders) met spiegel. En op mijn stuur heb ik links en rechts kijken onder de duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
JoepW schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:21:
[...]

Wij racen al vanaf het uitkomen van GT5 on-line en hebben soms contact, maar zacht. En als het gebeurd sturen we direct de andere kant op plus we respecteren het wederzijds als we een plek op een legitieme plek opeisen. Iemand naast je aan de binnenkant in een krappe bocht is gas lossen en aansluiten.
En de zandbak is ruim baan geven aan anderen als je terug komt op de baan.
Deze situaties staan allemaal in het algemeen reglement. Wat overigens gebaseerd is op algemeen geldende FIA regels.
Ik was op Laguna Seca de tweede bocht na de start eraf gevlogen, en gaf meteen ruimte aan een aantal mensen. Toen kwam ik de baan op, er was een groot gat, echter wist toch iemand nog op mijn achterkant te komen. Nu weet ik dat het snelheid verschil groot was, en ik eigenlijk fout zat, maar toch verwacht ik dat iemand dat nog ziet en corrigeert.

Maargoed, verder ging het redelijk netjes. Met Vermeulen op een gegeven moment nog op Laguna Seca een leuk gevecht gevoerd waarbij we elkaar in 1 bocht 2 keer inhaalde, en de volgende bocht weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:26:
[...]
Maargoed, verder ging het redelijk netjes. Met Vermeulen op een gegeven moment nog op Laguna Seca een leuk gevecht gevoerd waarbij we elkaar in 1 bocht 2 keer inhaalde, en de volgende bocht weer :)
En daar gaat het juist om, er kan er namelijk maar eentje winnen en dus is het wel leuk als de andere 11 in ieder geval lekker kunnen racen en schik hebben :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Donderdag weer GoT5-racing school. Drie plekken beschikbaar!
Enkel en alleen rijvaardigheid.

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 04-04-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik ben er bij. Morgen headset halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Goed bezig!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik ben nu maar eens ff bezig met het oefenen met handmatig schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
liep gesmeerd vanavond, toch merk ik dat ik aan het eind van de races concentratie verlies en daardoor nog plekken moet afstaan, al met al wel elke keer kort op of op het podium gefinishd :D

(en ja, ik kreeg het voor elkaar om op de laatste bocht van laguna seca een penalty te pakken door te krap te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Ik moet zeggen dat ik bij laguna op dutchyup wel wachtte (alleen die stopte) en bij grand valley op ramsho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:39:
Ik ben nu maar eens ff bezig met het oefenen met handmatig schakelen :)
bijna alle races schakelde ik met de hand en koppeling. Maar bij de TT werd het toch wel tijd om naar sequentieel te gaan.

Omdat ik handgeschakeld zo leuk vind heb ik eigenlijk wel zin in een race met old-timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ok mannen, het was weer geweldig gisteravond! Lig er gelukkig zelf niet zo wakker van als ik wat aangetikt wordt, maar probeer zelf wel iemand te ontwijken als ik wat later rem.

Wat er op Trial Mountain achter Ericjoo gebeurde moet ik nog even terugkijken want eigenlijk had ik genoeg ruimte, maar ik verloor kompleet de controle over die bak. Wat heb ik gelachen. :D
Ook die eerste hairpin in ronde 2 met de Lambo, de tranen stonden op mijn wangen. Was 4e of 5e en zag iedereen voor me het grind in schuiven met het idee: "zo die pak ik allemaal even" , waarna ik netjes synchroon ook het grind indook. :D _/-\o_ Weet niet meer hoeveel er stonden, maar piste bijna in m'n broek van het lachen. :+

Zou donderdag graag willen helpen met de racing school, maar dat is net de dag dat ik eigenlijk geen tijd heb. Veel plezier daar mensen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Chrasher schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:49:
......Zou donderdag graag willen helpen met de racing school, maar dat is net de dag dat ik eigenlijk geen tijd heb. Veel plezier daar mensen.
Met 1 inschrijving tot nu toe heb ik niet zo veel hulp nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
JoepW schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:14:
[...]

Met 1 inschrijving tot nu toe heb ik niet zo veel hulp nodig ;)
Ik zal proberen even een headsetje te scoren. Kan af en toe wel wat hulp gebruiken :P |:(

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
misschien moeten we is wat races rijden met een formatielap aan het begin, dat lijkt me ook lachen (en goeie oefening voor het dicht bij elkaar in de buurt rijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
rlKoekie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:53:
misschien moeten we is wat races rijden met een formatielap aan het begin, dat lijkt me ook lachen (en goeie oefening voor het dicht bij elkaar in de buurt rijden)
soort van warm-up lap waarna we zelf op de juiste positie op het grid moeten gaan staan? Gewoon even een keer om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
een formation lap (waarin je dus gewoon met zn allen netjes in formatie rond gaat, slingeren/gassen/hard remmen niet toegestaan) gevolgd door een rollende start bedoelde ik meer. iedereen zn eigen gridbox terug laten vinden lijkt me wat te veel van het goede :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
ff wat foto's van gisteren van een leuk gevecht tussen Rlkoekie, D-Raw77 en ik :)
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/_sWQa0sxB0zQ/TZtk-DlhatI/AAAAAAAACfc/9n33lFSUodY/s640/Trial%20Mountain%20Circuit.jpg

Ik heb hier de goede lijn en D-Raw gaat wat wijd. rlKoekie kachelt lekker door!!
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_sWQa0sxB0zQ/TZtolZdfUPI/AAAAAAAACfE/LwHqzjOr9kg/s640/Trial%20Mountain%20Circuit_2.jpg

Ik ben er voorbij, maar er komen nog een paar listige bochten
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_sWQa0sxB0zQ/TZtoPRs-2VI/AAAAAAAACe4/L0eIFXZlF-U/s640/Trial%20Mountain%20Circuit_3.jpg

Hier kwam D-Raw77 mooi tussendoor :Y volgens mij geen contact, scherp gereden!
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_sWQa0sxB0zQ/TZtoUQ_h5oI/AAAAAAAACe8/Q7BCWmFHB3E/s640/Trial%20Mountain%20Circuit_4.jpg

En D-Raw verschalkte ook rlKoekie
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_sWQa0sxB0zQ/TZtmzjzswZI/AAAAAAAACes/Kpfj0KcD7u0/s640/Trial%20Mountain%20Circuit_5.jpg

Helaas ging D-Raw77 er na deze bocht eraf en raakte rlKoekie in de laatste ronde een muurtje zodat ik een felbevochten 6e plek mocht noteren :)

Toch wel een leuk concept, die snelle races. Heeft iemand de Gallardo race opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Yep, welk moment zoek je??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Nou,

een na laatste ronde ofzo, iemand voor me glijdt dwars de grindbak in bij bocht 1. Ik natuurlijk simultaan erachteraan! Van die race kun je wel 100 hilarische foto's maken!

De leukste race iig! Kun je misschien de bestandjes ergens uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Kom ook morgen even gluren bij de rij school ;)

Mocht het te vol worden zal ik uiteraard wijken.

Wel gelachen hoor maandag, ondanks de botsingen, was wel duidelijk te merken dat ook de nieuwe mensen wel leerde van de foutjes.
Hoe frustrerend het ook is, om in de 1e bochten als stootkussen gebruikt te worden, kan ik me ook voorstellen dat er ook een leercurve bij zit, om zo close te rijden.

Die grindbak actie was inderdaad wel heel grappig... een ezel in het algemeen ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
ik mis trouwens de McLaren GTR in de GT500 Plus klasse :9~

Wikipedia: McLaren F1 GTR

Hmm, net begonnen met de auto's uit de klasse te vergelijken. De Raybrig NSX loopt in ieder geval veel harder dan de Castrol Supra '97. Daarentegen is de Supra stabieler, en is het bandenverbruik van die minder. Overigens had de NSX nog veel ruimte over voor bij het slipstreamen, en de Supra eigenlijk niet.

[ Voor 50% gewijzigd door FRidh op 06-04-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

FRidh schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:49:
ik mis trouwens de McLaren GTR in de GT500 Plus klasse :9~

Wikipedia: McLaren F1 GTR

Hmm, net begonnen met de auto's uit de klasse te vergelijken. De Raybrig NSX loopt in ieder geval veel harder dan de Castrol Supra '97. Daarentegen is de Supra stabieler, en is het bandenverbruik van die minder. Overigens had de NSX nog veel ruimte over voor bij het slipstreamen, en de Supra eigenlijk niet.
De McLaren in Gt5 komt niet uit de JGTC. Is de versie die in de Fia GT ree. Daarvoor zit die er niet bij.

NSX zijn snel ja maar ook zeer listig. En we hebben gecontroleerd en met PP instellignen zijn alle auto's in de klasse aan elkaar gewaagt. Maar ze hebben allemaal hun + en - punten.

Snap de opmerking van het slipstreamen niet je kan de bak aanpassen en de gearing wat aanpassen zodat die langer word. Ik gebruik meetsal ook 2 settings ervoor een voor de qualificatie en 1 om mee te racen waar de top speed gewoon hoger ligt.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
DutchDevil79 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:09:
[...]

De McLaren in Gt5 komt niet uit de JGTC. Is de versie die in de Fia GT ree. Daarvoor zit die er niet bij.

NSX zijn snel ja maar ook zeer listig. En we hebben gecontroleerd en met PP instellignen zijn alle auto's in de klasse aan elkaar gewaagt. Maar ze hebben allemaal hun + en - punten.

Snap de opmerking van het slipstreamen niet je kan de bak aanpassen en de gearing wat aanpassen zodat die langer word. Ik gebruik meetsal ook 2 settings ervoor een voor de qualificatie en 1 om mee te racen waar de top speed gewoon hoger ligt.

GreetZ DD
ja, ik weet dat het de LM versie is. Daarentegen, een gelimiteerde GTR toevoegen zou ook wel weer wat toevoegen.

Met de instellingen die ik had, liep de NSX sneller, en had die nog veel meer ruimte over. Ik kan idd de gears aanpassen van de Supra, maar ik verwacht niet dat de Supra er sneller door wordt vergeleken met de NSX.

Maargoed, kijken of ik nog even wat credits ergens vandaan kan toveren om een Skyline en Lexus toe te voegen aan de testbatch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Lekker spannend in het online-klassement:

1 DutchYup 489
2 2fast4Stig 337
3 ericjooo 336
4 DutchDevil79 327
5 ramsho 308
6 jrbunnik 304

Alleen Joep doet niet leuk mee.....haha.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:20:
Lekker spannend in het online-klassement:

1 DutchYup 489
2 2fast4Stig 337
3 ericjooo 336
4 DutchDevil79 327
5 ramsho 308
6 jrbunnik 304

Alleen Joep doet niet leuk mee.....haha.....
Joep is gewoon te vaak aanwezig bij de races. :) Tijd dat die ook is een blesure op loopt. >:)

Maar afgelopen raceavond was wel zeer handig voor mij. Heb een enorme sprong kunnen maken zo. Misschien moeten we kijken om kortere races minder punten te geven. Of zo'n avondje als een mini league zien en punten geven als een soort overal van de gehele avond.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Helemaal gelijk.....gewoon de avond in twee gedeeltes verdelen en bijvoorbeeld de twee beste resultaten per deel tellen, dan krijg je twee meetellende resultaten....dit zou dan de uitslag zijn:

1 DutchDevil79 25
2 Ericjooo 18
3 2fast4stig 15
4 The HansID 12
5 rlKoekie 10
6 DutchYup 8
7 risnind 6
8 ramsho 4
9 D-Raw77 2
10 Denkpadje 1
11 crashfridh 1
12 tsvermeulen 1

1 Ericjooo 25
2 DutchYup 18
3 DutchDevil79 15
4 2fast4stig 12
5 rlKoekie 10
6 ramsho 8
7 risnind 6
8 D-Raw77 4
9 Denkpadje 2
10 crashfridh 1
11 The HansID 1
12 tsvermeulen 1

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ik volg je puntentelling niet helemaal eric :-)

ik zou met een avond als maandag gewoon van elke rijder de 2 of 3 best behaalde resultaten optellen, en die toevoegen aan het klassement. of de 6 beste, en het behaalde puntenaantal dan door 2 of 3 delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Rizn schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:02:
Helaas ging D-Raw77 er na deze bocht eraf en raakte rlKoekie in de laatste ronde een muurtje zodat ik een felbevochten 6e plek mocht noteren :)
mooie plaatjes :-)
ik had die race per ongeluk een handgeschakelde bak gekozen, dus reed de helft van de tijd in de verkeerde versnelling rond :oP maar was alsnog leuk knokken, en ik heb wat geleerd: check je settings dubbel voor je op deelnemen klikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Rijschool was leuk. Op tijd remmen en af en toe wat minder hard gas geven dan ik wil :p Kon het alleen niet laten om op het einde net voor de finish nog wat lekker heen en weer te slingeren om zo m'n tweede plek te behouden }) (Maar ik zal volgende keer proberen dat niet meer te doen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Ben weer terug van een heel lang weekend barcelona. Heb intussen ander internet ook nog. Maar nu krijg ik mijn ps3 maar half online ofzo. Maakt wel verbinding met mijn wifi. Als ik gt5 opstart zegt ie dat ik update 1.09 moet installeren om door te kunnen gaan. Dus er is wel verbinding, anders weet hij niet dat er een nieuwe updaye is. Wanneeer hij deze dan download krijg ik een vage timeout error: 8017xxx of iets in die richting. Heb op mijn router, WRT54G, UPnP aan staan. Ps3 vast ip gegeven. Alle poorten gefoward die in de TS staan en aan mijn vaste ps3 ip gekoppeld. Vind het wel vreemd dat de ps3 zelf aangeeft dat upnp niet beschikbaar is. Handmatig alle ip adressen toegekend in de ps3 van de DNS server. Wellicht hebben jullie nog iedeen hier? Vind het wel redelijk vervelend worden nu.

Groet MeShell.

[ Voor 5% gewijzigd door GTHQ_MeShell op 08-04-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:04:
Ben weer terug van een heel lang weekend barcelona. Heb intussen ander internet ook nog. Maar nu krijg ik mijn ps3 maar half online ofzo. Maakt wel verbinding met mijn wifi. Als ik gt5 opstart zegt ie dat ik update 1.09 moet installeren om door te kunnen gaan. Dus er is wel verbinding, anders weet hij niet dat er een nieuwe updaye is. Wanneeer hij deze dan download krijg ik een vage timeout error: 8017xxx of iets in die richting. Heb op mijn router, WRT54G, UPnP aan staan. Ps3 vast ip gegeven. Alle poorten gefoward die in de TS staan en aan mijn vaste ps3 ip gekoppeld. Vind het wel vreemd dat de ps3 zelf aangeeft dat upnp niet beschikbaar is. Handmatig alle ip adressen toegekend in de ps3 van de DNS server. Wellicht hebben jullie nog iedeen hier? Vind het wel redelijk vervelend worden nu.

Groet MeShell.
Volgens mij is het sowieso handiger om je PS3 via een kabel aan je router te hangen dan via wifi. Ik kan GT5 hier iig gewoon starten en in een lobby gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:04:

Groet MeShell.
Laatst kon je toch ook al niet joinen bij die race?
Ik zou eens een draadje trekken.
Gisteren had ik op mijn krakkemikkie-lijn gewoon 3 man in de lounge met een hoop gepraat en zonder problemen. Maar wel met vast lijntje naar mijn modem (wat ik elke keer reset voordat ik on-line ga).

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
Toen had ik nog kpn met een thomson router. Nu ziggo met een linksys router... Vanmiddag wel weer ff etteren. Wellicht omdat ik nu WPA2 versleuteling toepas ivm apple airport...
Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste