ik kom wel ff meedoen, wie host? (NL_Joost op psn)
[ Voor 21% gewijzigd door Bastard op 26-03-2011 15:34 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Bastard op 26-03-2011 15:34 ]
PSN: riznind
Volgens mij is het fenomeen je nu uitermate duidelijk!!! Strakke overwinning hoor!!GTHQ_MeShell schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:58:
Wellicht een echte noob vraag. Maar ik heb het fenomeen lease bakken tot op heden nog niet echt kunnen doorgronden. Wat valt er nou onder lease bakken?! Zijn dat gewoon standaard auto's op comfort banden ofzo?!
I served in a company of heroes.
Ja, ongeveerMaciek schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:25:
Ik baal dat ik het weer heb gemist. Weet iemand de rondetijden nog?
[ Voor 3% gewijzigd door Ericjooo op 29-03-2011 01:44 ]
Same here..Maciek schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:25:
Ik baal dat ik het weer heb gemist.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
JammerGTHQ_MeShell schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:53:
Ik ben er maandag niet!
Had er een tijdje een hard hoofd in, maar gisteravond weer heerlijk kunnen rijden, meerdere races gewonnen, en redelijk foutloos kunnen rijden, het is ook gewoon een kwestie van meters maken. Hiervoor eigenlijk nooit eerder serieus met een stuurtje gereden, dus het is ook een kwestie van aanleren en ervaring denk ik zo maar.JoepW schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:35:
Ramsho, ik was ook al bezorgd
@ Alle GT5 online freaks. Iemand zin om vanavond toch even een raceje of 2 te verrijden????
[ Voor 8% gewijzigd door ramsho op 31-03-2011 12:22 ]
[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 31-03-2011 13:24 ]
Mijn ervaring:JoepW schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:18:
Shift 2, yep. Krijg het morgen geloof ik.... Als het ook een goede sim is voeg ik deze toe als mogelijkheid aan onze GoT-online races
[ Voor 6% gewijzigd door Ericjooo op 31-03-2011 14:14 ]
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
[ Voor 54% gewijzigd door onox op 03-04-2011 19:28 ]
Als je ff gelezen had op de GoT5-onlien site had je gezien dat je met je PSN-ID daar moet reggen. En dan hetzelfde PW en klaar is kees. Nu heb je geregged met je GoT naam...... vaudonox schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:28:
Ik heb me ook maar aangemeld. Het was handig geweest als tweakers.net een OpenID provider was
[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 04-04-2011 16:04 ]
Kun je dan ff mijn GoT5 onox account vermoorden?JoepW schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:45:
[...]
Als je ff gelezen had op de GoT5-onlien site had je gezien dat je met je PSN-ID daar moet reggen. En dan hetzelfde PW en klaar is kees. Nu heb je geregged met je GoT naam...... vaud
Maar welkom morgen. (Wel ff de Algemene Reglementen tot je nemen!)
[ Voor 16% gewijzigd door onox op 04-04-2011 17:57 ]
[ Voor 36% gewijzigd door rlKoekie op 04-04-2011 18:18 ]
onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:55:
[...]
Kun je dan ff mijn GoT5 onox account vermoorden?Of anders gewoon de username + nickname editen in de database naar denkpadje
Er stond trouwens nergens bij het registratie formulier dat moet gelden dat gebruikersnaam = PSN ID. Misschien handig om dat er bij te zetten zodat iemand anders niet ook die fout maakt
Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi
Jaha. Volgende week is er strategies ook wel wat te doen. De keuze is zo'n beetje: Ga je voor stabiliteit, veel downforce, minder hoge top en iets minder snelle rondjes of ga je voor risico, weinig downforce, tricky in de chicanes en echt snellere rondetijden...... of een compromie. Wordt fun. Net ff getraind en voor GT500 Plus endurance en ruim onder de 3:50 is mogelijkrlKoekie schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:16:
over 2 uurtjes gaan we weer scheuren! er zijn nog een paar plekjes vrij!
volgende week maandag je GT500 bak getuned hebben, we gaan dan endurance rijden!
[ Voor 4% gewijzigd door ramsho op 04-04-2011 18:54 ]
Is helemaal goed als je de schermnaam goed zet. Makkelijker is tuurlijk met je PSN naam reggen. Maar da's een work-around. Heb denkpadje ff aangevuld.FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:39:
staat in de reglementen die je voor registratie moet lezen ;-)
Wees gerust, je bent niet de enige. Ik heb me ook geregistreerd met tweakers.net FRidh, terwijl PSN crashfridh is. Schermnaam op de site heb ik wel veranderd naar crashfridh, dus ik veronderstel dat het allemaal wel goed is.
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door FRidh op 04-04-2011 19:21 ]
Ik heb het algemeen reglement gelezen, maar daar kan ik niks vinden over PSN ID'sFRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:39:
staat in de reglementen die je voor registratie moet lezen ;-)
Wees gerust, je bent niet de enige. Ik heb me ook geregistreerd met tweakers.net FRidh, terwijl PSN crashfridh is. Schermnaam op de site heb ik wel veranderd naar crashfridh, dus ik veronderstel dat het allemaal wel goed is.
[...]
Ik heb je afgelopen weekend toegevoegd, maar je moet mij nog accepterenramsho schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:53:
Niet vergeten om mij als friend toe te voegen voor vanavond.... gedurende de races vallen die meldingen niet zo op, en kan het zijn dat ik ze dus over het hoofd zie..
Dit even voor de nieuwe mensen.
rlKoekie schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:54:
je zal je toch een beetje in moeten houden FRidh, iedereen wil winnen en het kan er maar 1 worden. hou het dus leuk voor iedereen en tik mensen er niet af met inremmen van bochten enzo...
Moet het via gt mode > community > ramsho > lounge?Tvermeulen schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:10:
Het ziet ernaar uit dat ik vanavond ook mee doe. Ik heb niet zo veel online ervaring, en het doel van vanavond zal ook voornamelijk zijn om niemand te rammen.
Ik heb alleen 1 domme vraag: Waar kan ik Ramsho zijn room joinen?
Ik gebruik trouwens gewoon mijn controller. Helaas door de verbouwing heb ik nog niet mijn stuurtje uit kunnen pakken.
Yup, overigens pas ingaan als ik er zelf in zit (gele poppetje erbij).onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:12:
[...]
Moet het via gt mode > community > ramsho > lounge?
Ja, zo lukt het. Hartelijk dank.onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:12:
[...]
Moet het via gt mode > community > ramsho > lounge?
En volgens mij ging dat remmen ook prima!!!FRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:55:
het was een leuk potje racen vond ik! Met de Nissan op Trial Mountain was geweldig. En op Grand Valley bleek maar weer dat racen niet alleen om snel rijden gaat, maar ook op de baan blijven.
Slipherstel uit is even wennen maar als je het eenmaal inder de knie hebt ook veel leuker.......onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:08:
Laatste race was ook wel leukAlleen erg lastig om op eens zonder slipherstel te racen
Okee.....dat verklaart waarom je geeneen keer hebt gereageerd of een ietwat rommelig verkregen plekje hebt teruggegeven....Misschien toch eens een headsetje aanschaffen, dat werkt erg verhelderendonox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:08:
Sorry als ik mensen te veel getikt hebtAlle voice gaat ook over mijn gewone speakers dus de gesprekken volg ik niet helemaal
Mja, ik zal eens zo'n sony headset aanschaffen denk ik. Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken? Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmenEricjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:11:
[...]
Slipherstel uit is even wennen maar als je het eenmaal inder de knie hebt ook veel leuker.......
[...]
Okee.....dat verklaart waarom je geeneen keer hebt gereageerd of een ietwat rommelig verkregen plekje hebt teruggegeven....Misschien toch eens een headsetje aanschaffen, dat werkt erg verhelderend
Ja, dat viel gelukkig mee. Ik moet zeggen, ik heb flink wat mensen ingehaald door op deze manier laat te remmen. Helaas heb ik het probleem dat wanneer ik handschakel, ik regelmatig een versnelling mis, en het voordeel weer kwijt raak. Of bij het aanremmen de versnelling mis, niet genoeg remkracht heb, en in het zandbak eindig.Ericjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:09:
[...]
En volgens mij ging dat remmen ook prima!!!
Zeker niet......sterker nog, de slogan van de club is: "Clean racing", daar hoor tikken zeker niet bij en als je iemand raakt en daardoor een positie wint geef je hem terug.....staat allemaal op de site vermeld... (overigens heb ik Stig op de Nurburgring wel geraakt in de eerste bocht, sorry daarvoor....alleen is op dat moment een plekje teruggeven niet echt mogelijk, dan staat het hele veld stilonox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:14:
[...]
Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken?
Misschien de herhalingen eens kijken en dan op de meer ervaren mannen letten, die kunnen op centimeters van elkaar rijden en elkaar niet raken.....rondenlang. Dat heet controleonox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:14:
[...]
Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmen
Wij racen al vanaf het uitkomen van GT5 on-line en hebben soms contact, maar zacht. En als het gebeurd sturen we direct de andere kant op plus we respecteren het wederzijds als we een plek op een legitieme plek opeisen. Iemand naast je aan de binnenkant in een krappe bocht is gas lossen en aansluiten.onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:14:
[...]
......Maar zat iedereen niet elkaar beetje te tikken? Volgens mij is dat ook best moeilijk te voorkomen als je allemaal bij elkaar in de buurt rijdt. We zijn geen computers die hun posities elke 10 ms op elkaar afstemmen
Zal ik weer een GoT5 Racing School organiserenEricjooo schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:21:
.....die kunnen op centimeters van elkaar rijden en elkaar niet raken.....rondenlang. Dat heet controle
Goed planJoepW schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:23:
[...]
Zal ik weer een GoT5 Racing School organiseren
Bumper (en niets anders) met spiegel. En op mijn stuur heb ik links en rechts kijken onder de duimen.onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:22:
Met welke view racen jullie trouwens? Ik race met de motorkap en dan zie je niet wat er achter je gebeurd
Ik was op Laguna Seca de tweede bocht na de start eraf gevlogen, en gaf meteen ruimte aan een aantal mensen. Toen kwam ik de baan op, er was een groot gat, echter wist toch iemand nog op mijn achterkant te komen. Nu weet ik dat het snelheid verschil groot was, en ik eigenlijk fout zat, maar toch verwacht ik dat iemand dat nog ziet en corrigeert.JoepW schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:21:
[...]
Wij racen al vanaf het uitkomen van GT5 on-line en hebben soms contact, maar zacht. En als het gebeurd sturen we direct de andere kant op plus we respecteren het wederzijds als we een plek op een legitieme plek opeisen. Iemand naast je aan de binnenkant in een krappe bocht is gas lossen en aansluiten.
En de zandbak is ruim baan geven aan anderen als je terug komt op de baan.
Deze situaties staan allemaal in het algemeen reglement. Wat overigens gebaseerd is op algemeen geldende FIA regels.
En daar gaat het juist om, er kan er namelijk maar eentje winnen en dus is het wel leuk als de andere 11 in ieder geval lekker kunnen racen en schik hebbenFRidh schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:26:
[...]
Maargoed, verder ging het redelijk netjes. Met Vermeulen op een gegeven moment nog op Laguna Seca een leuk gevecht gevoerd waarbij we elkaar in 1 bocht 2 keer inhaalde, en de volgende bocht weer
[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 04-04-2011 23:35 ]
Ik ben er bij. Morgen headset halenJoepW schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:31:
Donderdag weer GoT5-racing school. Drie plekken beschikbaar!
Enkel en alleen rijvaardigheid.
bijna alle races schakelde ik met de hand en koppeling. Maar bij de TT werd het toch wel tijd om naar sequentieel te gaan.onox schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:39:
Ik ben nu maar eens ff bezig met het oefenen met handmatig schakelen
PSN-id: Chrasher
Met 1 inschrijving tot nu toe heb ik niet zo veel hulp nodigChrasher schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:49:
......Zou donderdag graag willen helpen met de racing school, maar dat is net de dag dat ik eigenlijk geen tijd heb. Veel plezier daar mensen.
Ik zal proberen even een headsetje te scoren. Kan af en toe wel wat hulp gebruikenJoepW schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:14:
[...]
Met 1 inschrijving tot nu toe heb ik niet zo veel hulp nodig
soort van warm-up lap waarna we zelf op de juiste positie op het grid moeten gaan staan? Gewoon even een keer om te oefenen.rlKoekie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:53:
misschien moeten we is wat races rijden met een formatielap aan het begin, dat lijkt me ook lachen (en goeie oefening voor het dicht bij elkaar in de buurt rijden)
[ Voor 50% gewijzigd door FRidh op 06-04-2011 21:02 ]
De McLaren in Gt5 komt niet uit de JGTC. Is de versie die in de Fia GT ree. Daarvoor zit die er niet bij.FRidh schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:49:
ik mis trouwens de McLaren GTR in de GT500 Plus klasse![]()
Wikipedia: McLaren F1 GTR
Hmm, net begonnen met de auto's uit de klasse te vergelijken. De Raybrig NSX loopt in ieder geval veel harder dan de Castrol Supra '97. Daarentegen is de Supra stabieler, en is het bandenverbruik van die minder. Overigens had de NSX nog veel ruimte over voor bij het slipstreamen, en de Supra eigenlijk niet.
ja, ik weet dat het de LM versie is. Daarentegen, een gelimiteerde GTR toevoegen zou ook wel weer wat toevoegen.DutchDevil79 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:09:
[...]
De McLaren in Gt5 komt niet uit de JGTC. Is de versie die in de Fia GT ree. Daarvoor zit die er niet bij.
NSX zijn snel ja maar ook zeer listig. En we hebben gecontroleerd en met PP instellignen zijn alle auto's in de klasse aan elkaar gewaagt. Maar ze hebben allemaal hun + en - punten.
Snap de opmerking van het slipstreamen niet je kan de bak aanpassen en de gearing wat aanpassen zodat die langer word. Ik gebruik meetsal ook 2 settings ervoor een voor de qualificatie en 1 om mee te racen waar de top speed gewoon hoger ligt.
GreetZ DD
Joep is gewoon te vaak aanwezig bij de races.Ericjooo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:20:
Lekker spannend in het online-klassement:
1 DutchYup 489
2 2fast4Stig 337
3 ericjooo 336
4 DutchDevil79 327
5 ramsho 308
6 jrbunnik 304
Alleen Joep doet niet leuk mee.....haha.....
mooie plaatjes :-)Rizn schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:02:
Helaas ging D-Raw77 er na deze bocht eraf en raakte rlKoekie in de laatste ronde een muurtje zodat ik een felbevochten 6e plek mocht noteren
[ Voor 5% gewijzigd door GTHQ_MeShell op 08-04-2011 10:06 ]
Volgens mij is het sowieso handiger om je PS3 via een kabel aan je router te hangen dan via wifi. Ik kan GT5 hier iig gewoon starten en in een lobby gaan.GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:04:
Ben weer terug van een heel lang weekend barcelona. Heb intussen ander internet ook nog. Maar nu krijg ik mijn ps3 maar half online ofzo. Maakt wel verbinding met mijn wifi. Als ik gt5 opstart zegt ie dat ik update 1.09 moet installeren om door te kunnen gaan. Dus er is wel verbinding, anders weet hij niet dat er een nieuwe updaye is. Wanneeer hij deze dan download krijg ik een vage timeout error: 8017xxx of iets in die richting. Heb op mijn router, WRT54G, UPnP aan staan. Ps3 vast ip gegeven. Alle poorten gefoward die in de TS staan en aan mijn vaste ps3 ip gekoppeld. Vind het wel vreemd dat de ps3 zelf aangeeft dat upnp niet beschikbaar is. Handmatig alle ip adressen toegekend in de ps3 van de DNS server. Wellicht hebben jullie nog iedeen hier? Vind het wel redelijk vervelend worden nu.
Groet MeShell.
Laatst kon je toch ook al niet joinen bij die race?GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:04:
Ben weer terug van een heel lang weekend barcelona. Heb intussen ander internet ook nog. Maar nu krijg ik mijn ps3 maar half online ofzo. Maakt wel verbinding met mijn wifi. Als ik gt5 opstart zegt ie dat ik update 1.09 moet installeren om door te kunnen gaan. Dus er is wel verbinding, anders weet hij niet dat er een nieuwe updaye is. Wanneeer hij deze dan download krijg ik een vage timeout error: 8017xxx of iets in die richting. Heb op mijn router, WRT54G, UPnP aan staan. Ps3 vast ip gegeven. Alle poorten gefoward die in de TS staan en aan mijn vaste ps3 ip gekoppeld. Vind het wel vreemd dat de ps3 zelf aangeeft dat upnp niet beschikbaar is. Handmatig alle ip adressen toegekend in de ps3 van de DNS server. Wellicht hebben jullie nog iedeen hier? Vind het wel redelijk vervelend worden nu.
Groet MeShell.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq