Was gisteren erg leuk met racen. Kon wel goed merken dat ik nog niet fit was, maakte erg veel fouten

Met de start expres wat rustig gestart en toegekeken hoe 10+ man probeerde tegelijk de eerste bochten te nemen

Ik heb rustig aan gedaan en erg vroeg geremd voor bochten zodat ik makkelijk m'n route door de bochten kon nemen, en maximaal kon profiteren van de slipstreems en de problemen van anderen

Helaas besloot m'n auto een eigen leven te gaan leiden en vloog ik opeens door de lucht en (zachtjes) tegen een muurtje... meteen 15 seconden achterstand. Weer wat terug gereden todat ik bij DutchDevil en Riznind kwam, leuke gevechten met hun gehad maar koste veel tijd (en ik maakte weer een paar foutjes).
Riznind ging voor een 2 stopper, dus toen samen met DutchDevil samen werken om het gat te dichten naar de kop. na onze pitstops ging dat erg goed en kwamen we in een lekker ritme, en werd het gat met de kop steeds kleiner

Moest weer naar DutchDevil rijden nadat ik weer een bezoekje aan een grindbak had gemaakt. En net op het moment dat ik bijna bij hem was maakte hij een foutje. Dus toen in m'n uppie langzaam het gat naat Joep dichtgereden. En die maakte in de laatste ronde een foutje door iets te lang in z'n spiegel te kijken waardoor hij zich verremde

en kon ik een hard bevochte derde plaats bijschrijven
@Rinz, Als je net achter de kopgroep rijd is het ook aan te bevelen om meer samen te werken dan te gaan vechten voor positie, zeker op dit circuit

Met samen werken rijd je namelijk naar de kopgroep toe, terwijl je met vechten alleen maar tijd verliest.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 12-04-2011 11:55
]