Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

GTHQ_MeShell schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:56:
Toen had ik nog kpn met een thomson router. Nu ziggo met een linksys router... Vanmiddag wel weer ff etteren. Wellicht omdat ik nu WPA2 versleuteling toepas ivm apple airport...
Sommige Linksys routers staan er om bekend om enorm dwars te liggen icm een een PS3. Misschien dat je het daar moet zoeken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:10
als het een linksys is, kan je ook is kijken naar dd-wrt. met een beetje mazzel kan je dat erover heen gooien, en dat doet het prima in combinatie met een ps3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2012
dd-wrt? Wat is dat? Een alternative firmware? De PS3 heeft het gewoon gedaan in mijn vorige huis op de linksys, dat is het vreemde aan het verhaal als het aan de linksys ligt.

Heb net de PS3 met een kabel verbonden aan 1 van de 4 poorten die achterop de router. Mocht ook niet baten. Toen met een kabel direct in de modem, maar dat gaf ook geen soelaas. Laptop direct aan de modem gehangen met dezelfde kabel en die deed het wel. Dus de kabel is goed.

PS3 terug gezet naar de fabrieks instellingen maar nog steeds niks... Hebben jullie nog iedeen? Ik ben een beetje ten einde raad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
ff zitten googlen op je foutmelding, maar krijg meedere antwoorden die zeggen dat je je streaming media servers eens uit moet zetten om te testen:

"simply go to media server settings in your PS3 and disable the streaming media servers. i tried this and it worked immediately. no restarting or anything. i promise this works.....goodluck"

Oh en hier nog een mooi lijstje zodat je je foutmelding kan herleiden:
http://playstation3-ps3-k...-network-error-codes.html

[ Voor 20% gewijzigd door ramsho op 08-04-2011 18:48 . Reden: toevoeging ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTHQ_MeShell
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01-2012
Inmiddels is het probleem redelijk ge-escaleerd hier. Het modem is er mee opgehouden. Wellicht dat het al een brak ding was... Die drollen van ziggo gebeld. Maandag komt er pas een monteur, en dat kan alleen overdag. Moet ik nog vrij nemen ook. Ben na een week alweer helemaal klaar met die gasten. Ik zal jullie mijn gesprek met de helpdesk besparen maar ik was witheet. Ze kunnen zich ipv klantenservice daar gewoon klantenbelplatform noemen, want service hebben ze nog nooit van gehoord daar! Dus ook dit weekend ben ik er nog niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
kabelleveranciers zijn verschrikkelijk ja. als UPC er hier uit klapt duurt het ook altijd lang voor het weer werkt. laatste keer hadden de drollen op vrijdagochtend een modemupdate uitgerold, bleek dat mijn modem dus niet goed door de reboot heen was gekomen en niet aangemeld was in hun systeem. ik kwam vrijdag om half 6 thuis, bel de helpdesk en krijg vrolijk te horen dat de technische dienst op maandag pas weer aanwezig is.

ik hoop dat je internet snel weer wil werken, offline zijn is niets mis mee, maar gedwongen offline zijn is gewoon prut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:56

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik hoop toch echt dat je de boel aan de praat krijgt.

Er nog 8 plekken vrij voor de maandag endurance GT500 plus race!

Schrijf nu in!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
wat is het vechten om temperatuur in die GT500-banden te krijgen op le mans, misschien moet ik eerst maar een paar bochten gaan driften voor ik serieus rondjes wil rijden, het schiet gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
Zojuist een goede setup gevonden voor de NSX zodat deze naast snel ook stabiel is. Bandenslijtage is niet te erg dus ik denk dat ik wel klaar ben met de voorbereiding voor morgen :*)

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Ik ga morgen op zoek naar een bak. De Yellowhat GT-R is tot nu toe mijn favoriet in gt500 maar denk niet dat ik op Le Mans veel win met stabiel bochtgedrag.
Heb er wel veel zin in :9

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
FRidh, wat voor rondentijden haal je ongeveer? enneh, je oefent toch wel in online mode he? (in je eigen lobby bedoel ik daarmee) want er zit een enorm verschil in het gevoel en de snelheid van autos tussen online en offline

ik zit rond de 3:47

[ Voor 4% gewijzigd door rlKoekie op 10-04-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
rlKoekie schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:29:
FRidh, wat voor rondentijden haal je ongeveer? enneh, je oefent toch wel in online mode he? (in je eigen lobby bedoel ik daarmee) want er zit een enorm verschil in het gevoel en de snelheid van autos tussen online en offline

ik zit rond de 3:47
Tot nu toe heb ik niet in de lobby geoefend maar offline. Ik moet inderdaad even online ook testen om te kijken wat afsnijden is en wat niet. Wat ik ook deed om te oefenen was een offline one type race om inzicht te krijgen in de bandenslijtage.

Met de Supra reed ik 3.58 met hard.
Met de Lexus reed ik 3.57 met hard.
Met de NSX reed ik 3.54 met hard en met zacht zit ik ook rond de 3.47.
Soms rijd ik met de NSX 3.45 maar meestal iets hoger. Snelste tijd dacht ik op 3.44 tot nu toe.

Ik merkte echter wel dat de NSX voor geen meter rijdt met harde banden. Met zachte banden is die wel heel stabiel, en is een uur rijden geen probleem. De NSX heeft overigens nog genoeg ruimte vrij qua versnellingen om te slipstreamen, met de Supra en Lexus is dat wel anders...

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
offline reed ik met mn nsx (ik gebruik de 2003 dome) 3:44, online komt er al snel 3 seconden bij. het grootste verschil zit em er bij mij in (denk ik dan) dat ik offline de banden wel warm krijg, maar online niet. die physics engine doet dan gewoon andere dingen dat stoort me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
Ik rij ook 3.47 met de mobil nsx en 3.48 met de diablo

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
mooi, dan hebben we tenminste wat te knokken morgen :P Joep en Erik zullen wel weer onder de 3:45 uitkomen, GT5 junkies dat ze zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
zojuist ook even in m'n lobby getest. Helaas heb ik het rondje niet kunnen afmaken omdat de verbinding met mijn eigen lobby werd verbroken, maar het zou uitkomen op een 3.47. Dit was met de Raybrig NSX uit 2006.

Ik ben trouwens benieuwd welke auto's er gekozen zullen worden. Ik zit toch nog steeds te twijfelen om de Supra te kiezen met harde banden. Die is wel een stuk langzamer, maar de banden gaan veel langer mee.

[ Voor 33% gewijzigd door FRidh op 10-04-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
rlKoekie schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:30:
mooi, dan hebben we tenminste wat te knokken morgen :P Joep en Erik zullen wel weer onder de 3:45 uitkomen, GT5 junkies dat ze zijn :P
Haha....ik kan niet voor Joep spreken maar zelf heb ik precies een enkel rondje gereden met de GT500 op Le Mans. We hebben vandaag buiten met autootjes gereden....deze keer won Joep, morgen kan ik hem misschien wel verslaan....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Vanavond ook nog een half uurtje kunnen testen.. uiteraard in mijn online lobby.
3.48 met de raybrig nsx nauwelijks afgesteld.
En een 3.47 met de Supra die redelijk afgesteld stond.

Zo te zien wordt het dus lekker spannend morgen avond.

[ Voor 7% gewijzigd door ramsho op 11-04-2011 00:00 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Hoe krijg je dat le mans circuit? Ik zie het nergens staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Circuit de la Sarthe 2009 moet je hebben.

en dan niet de versie zonder chicanes.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ericjooo schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:43:
[...]
Haha....ik kan niet voor Joep spreken maar zelf heb ik precies een enkel rondje gereden met de GT500 op Le Mans. We hebben vandaag buiten met autootjes gereden....deze keer won Joep, morgen kan ik hem misschien wel verslaan....haha
ik heb altijd een beetje het idee dat jullie slaapwandelen naar je GT5 setup en dan slaap-racen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
ramsho schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:00:
Vanavond ook nog een half uurtje kunnen testen.. uiteraard in mijn online lobby.
3.48 met de raybrig nsx nauwelijks afgesteld.
En een 3.47 met de Supra die redelijk afgesteld stond.

Zo te zien wordt het dus lekker spannend morgen avond.
met welke Supra, de Castrol '97? Die heeft bij gelijk aantal PP zo'n 80 pk minder, dus ik vond het eigenlijk niet vreemd dat ik er zoveel langzamer mee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
FRidh schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:08:
[...]

met welke Supra, de Castrol '97? Die heeft bij gelijk aantal PP zo'n 80 pk minder, dus ik vond het eigenlijk niet vreemd dat ik er zoveel langzamer mee was.
Ik haal met de Supra '97 op de la Sarthe 2009 slechts 4:14 :s Volgens mij doe ik iets fout :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
TOYOTA YELLOWHAT YMS SUPRA (SUPER GT) 2005 P

en de NSX die ik gebruik is de
HONDA RAYBRIG NSX (SUPER GT) 2006 P

Maar die is een stuk listiger bij het uitkomen van een bocht, die supra is echt super safe, en kan je heel konstant mee rijden.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heren, wat een misverstanden over de GT5 inzet van mij (en ook Eric). Ik heb 2 rondjes gereden met een GT500 Plus bak op Le Mans om te zien of het wat was om te rijden en toen reed geloof ik iets onder de 3:50. Let wel, gewoon PK's opgeschroefd en niks afgesteld. Dat doe ik vanavond wel.

De RC Race tijd is weer begonnen en ik werk weer dus de bakken tijd die ik er in gestopt heb zijn gereduceerd tot 1 tot max. 2 keer per week en af en toe wat uitzoeken. Beetje trainen en zo is er niet meer bij.

Dus sla je slag vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ik geloof er niets van Joep ;)

Ik moet vanavond nog even mn pedalen schoon maken, mn rem blijft weer hangen :( misschien is mn logitech formula force toch een beetje aan het overlijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:13:
......Ik moet vanavond nog even mn pedalen schoon maken, mn rem blijft weer hangen :( misschien is mn logitech formula force toch een beetje aan het overlijden
Lijkt wel een Fanatec met een zware voet van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Even een setupje gemaakt op de Supra maar ik kom na 8 rondjes niet verder dan 3:42.4, misschien kan er vanavond nog wat af. Wel erg listig deze karretjes, zal moeilijk worden stabiele rondjes te rijden....zit ook erg veel onderstuur in de auto, hoe krijg ik dat nou weer weg :?

[ Voor 14% gewijzigd door Ericjooo op 11-04-2011 11:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
what? 3:42.4? in je lobby? ik voel me opeens weer zo traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
yep, maargoed, je kan maar een of twee ronden echt hard gaan op de bandjes, vanaf ronde 4 worden ze een stuk minder.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zal ik zo dan toch ff testen 8)
Op naar de 3:35 :P 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 11-04-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Heb je hulp nodig???....haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ik krijg die bandjes niet eens op gang, misschien ga ik nog maar even vechten met de settings als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

3:51... Dat wordt achteraan harken. Krijg mijn auto's amper op 650pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
het is max 620pp vanavond wel race zacht

Eric, wat is je topsnelheid als ik mag vragen. Ik kom aan de 313 met de NSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

doh, dan ben ik dus nog langzamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik zat op 315 qua top en de banden kwamen ook prima op temperatuur

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Shiver23 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:05:
doh, dan ben ik dus nog langzamer :)
Kom anders om kwart over 8 even naar mijn lobby, geef ik je even een mooie setup;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ericjooo schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:16:
[...]

Kom anders om kwart over 8 even naar mijn lobby, geef ik je even een mooie setup;-)
Ik gooi de lobby waarschijnlijk al om 20:00 uur open, met een reset van de baan om 20:30.
Ben zelf ook wel nieuwsgierig, waar ik die 5 sec moet goed maken.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ben ik er wat eerder :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
ramsho schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:20:
TOYOTA YELLOWHAT YMS SUPRA (SUPER GT) 2005 P

en de NSX die ik gebruik is de
HONDA RAYBRIG NSX (SUPER GT) 2006 P

Maar die is een stuk listiger bij het uitkomen van een bocht, die supra is echt super safe, en kan je heel konstant mee rijden.
damn, moet ik zo nog gaan grinden om die Supra te kunnen kopen. Die Supra is idd super safe, en dat is wel fijn bij een 1 uurs race. Bovendien, bandenslijtage is ook wel lager dacht ik, dus 1 stop moet dan genoeg zijn. En daar win je die tijd makkelijk mee terug die je verliest per rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
idee trouwens voor een volgende keer: de Special Event Grand Tour online.
Nog wel even kijken dan hoe het moet met de Tuscan night race en het rally parcours.

Dat event was toch wel wanneer mijn hartje harder begon te kloppen O+

[ Voor 19% gewijzigd door FRidh op 11-04-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ik ben ondertussen ook onder de 3:45 gedoken met mn nsx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
rlKoekie schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:49:
ik ben ondertussen ook onder de 3:45 gedoken met mn nsx :)
online? Dan mag ik nog wel eens gaan werken aan m'n afstelling vrees ik }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Bleh! Stomme Supra! Traag, onderstuur en spinnen :( Ik had m'n GT-R moeten kiezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Was weer mooi vanavond. Eerste paar rondjes had ik nog wel wat aansluiting maar daarna helaas helemaal de aansluiting verloren. Ik kon uiteindelijk er nog een 3:49 uitpersen, maar als jullie vooraan 3:42 rijden, dan helpt dat nog weinig :)

Zo'n Swift is meer mijn ding. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was weer een spannende race met de top toch weer dicht bij elkaar. Dit ondanks 1 en 2 stop strategien ;)
Erg leuk. De betere strategie was trouwens 2 stops ;)

Volgende week maandag weer eens 2 races. Een van de Clio-cup en een met de GT300's. Programma nog te bepalen..... Schrijf vast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Zeker een toffe race. Eerste deel wel leuke gevechten gehad met DutchDevil en rlKoekie (denk ik). Voor mij was 2 stops niet goed. Lag 3e bij mijn tweede stop. Als 6e weer op de baan en kon nergens inlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
het was inderdaad erg spannend, na de stop van de 1-stoppers kon ik een voorsprong gaan opbouwen die net boven de 30 secondes uit kwam. bij bi mn 2e stop moest ik 24 liter tanken en kwam met 5 secondes achterstand op de baan, achter de 1stoppers. Joep en Stig hadden erg goed hun best gedaan op banden sparen, en doordat ik nog een klein foutje maakte kwam het echt aan op de laatste ronde.
ik nam eind rondje 16 de leiding over van stig en kon toen wegrijden, wat bij de finish een gat opleverde van 5 secondes in mijn voordeel.

Ik moet wel toegeven dat ik de ballen uit mn broek heb moeten rijden en daarna ook wel echt versleten was, ik heb vannacht als een blok geslapen :)

mn setup post ik vanavond nog wel even, mn rondetijden waren:
training: 3:42.5
race (1 na laatste ronde: leeg + goede banden + slipstream van stig): 3:40.7
normale rondjes tijdens de race: 3:43 - 3:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
@Rizn, twee stops was wel de strategie alleen moet je dan ieder rondje knallen en met de mensen meerijden die ook twee stops maken; ik zag je nu de hele tijd bij Bunnik en Devil rijden.....en die deden maar 1 stop, dus ben je dan na je tweede stop alle aansluiting kwijt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteren erg leuk met racen. Kon wel goed merken dat ik nog niet fit was, maakte erg veel fouten :(
Met de start expres wat rustig gestart en toegekeken hoe 10+ man probeerde tegelijk de eerste bochten te nemen :) Ik heb rustig aan gedaan en erg vroeg geremd voor bochten zodat ik makkelijk m'n route door de bochten kon nemen, en maximaal kon profiteren van de slipstreems en de problemen van anderen :p
Helaas besloot m'n auto een eigen leven te gaan leiden en vloog ik opeens door de lucht en (zachtjes) tegen een muurtje... meteen 15 seconden achterstand. Weer wat terug gereden todat ik bij DutchDevil en Riznind kwam, leuke gevechten met hun gehad maar koste veel tijd (en ik maakte weer een paar foutjes).

Riznind ging voor een 2 stopper, dus toen samen met DutchDevil samen werken om het gat te dichten naar de kop. na onze pitstops ging dat erg goed en kwamen we in een lekker ritme, en werd het gat met de kop steeds kleiner :) Moest weer naar DutchDevil rijden nadat ik weer een bezoekje aan een grindbak had gemaakt. En net op het moment dat ik bijna bij hem was maakte hij een foutje. Dus toen in m'n uppie langzaam het gat naat Joep dichtgereden. En die maakte in de laatste ronde een foutje door iets te lang in z'n spiegel te kijken waardoor hij zich verremde 8)7 en kon ik een hard bevochte derde plaats bijschrijven :D

@Rinz, Als je net achter de kopgroep rijd is het ook aan te bevelen om meer samen te werken dan te gaan vechten voor positie, zeker op dit circuit :9 Met samen werken rijd je namelijk naar de kopgroep toe, terwijl je met vechten alleen maar tijd verliest. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:
@Rizn, twee stops was wel de strategie alleen moet je dan ieder rondje knallen en met de mensen meerijden die ook twee stops maken; ik zag je nu de hele tijd bij Bunnik en Devil rijden.....en die deden maar 1 stop, dus ben je dan na je tweede stop alle aansluiting kwijt.
Daar heb je helemaal gelijk in! Alleen ging dat ding niet harder en de mensen die voor twee stops gingen hield ik echt niet bij. Zodoende zat ik bij DutchDevil en Bunnik in de buurt. Want wij gingen ongeveer even hard. Tweede stint zat ik nog maar een paar seconden achter DutchYup. Maar de tank begon leeg te raken....

@TheWulfen. Ja, begrijp ik. Was alleen bang dat ik als laatste reed ik de slipstream niet kon houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Rizn op 12-04-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Een mooi startveld hadden we voor GT500 op Le Mans, zelf kon ik maar net de pole pakken voor Stig en Koekie maar dat voordeel was met de start als sneeuw voor de zon verdwenen; wat een mega start hadden Stig en Koekie!!!

Ik heb mijn race weggegeven door een te lage overbrenging, ging in de slipstream continue in de limiter. Na een te enthousiaste bocht het rechte stuk op kreeg ik straf en kwam onder andere Maciekj voorbij; bij het aanremmen van de tweede chicane had ik een geweldige entry en kon ik naast Maciekj komen, helaas zat er links van hem ook nog iemand en werd ik in de banden geduwd en stond ik stil...stom, toen ik weer wegreed was de auto en motor flink kapot en kwam ik "in gevecht" met crashfridh die zag zijn kans schoon en wilde mijn kreupele auto inhalen.....tegen elke prijs.....leunen, blokken noem het maar op....maargoed, hij spinde en toen maar weer de achtervolging ingezet en netjes weer een beetje ingelopen op de koplopers

Na ronde vijf de banden gewisseld en nog meer ingelopen maar toen ik crashfridh (die door mijn stop er weer voor zat) binnen hengelde spinde hij wederom in de Porschebochten (de eerste keer had ik hem daar dus gewoon kunnen passeren) alleen bleef hij nu middenin een grote rookwolk midden op de baan stilstaan waardoor ik niet kan ontwijken, ik straf krijg en hij dwars door mijn doorzichtige auto gewoon weer verder reed. Dit kan en mag niet de bedoeling zijn. Als je een fout maakt zorg je iig dat een ander daar niet het slachtoffer van wordt. Overigens is een beetje communicatie ook wel fijn in dit soort gevallen; volledige radiostilte kreeg ik als antwoord op mijn vragen......tijd voor een beter headsetje?? Ik hoop dat het een PSN-network foutje was en hij mij en mijn gele Supra!! helemaal niet zag (zoals wat mensen opperden)

Door dit voorval was mijn complete strategie naar de vaantjes en kon ik wederom op jacht naar crashfridh; toen ik op het rechte stuk weer een tikje kreeg van hem en ik tegen de rail klapte was ik er klaar mee.....dure race voor mij....

Gelukkig nog wel de gevechten van de koplopers kunnen volgen via het meekijken en gezien dat mijn strategie de juiste was; banden sparen en een stop minder is leuk maar kost zoveel tijd op de baan dat twee stops sneller is. Strakke zege Koekie, ondanks een onwillig rempedaal!!

[ Voor 11% gewijzigd door Ericjooo op 12-04-2011 12:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:27:
Een mooi startveld hadden we voor GT500 op Le Mans, zelf kon ik maar net de pole pakken voor Stig en Koekie maar dat voordeel was met de start als sneeuw voor de zon verdwenen; wat een mega start hadden Stig en Koekie!!!
Ik speel vals met de start ;) ik rij met tracktion controll :)

en ik miste je wel, ik dacht al dat je ook voor een 2 stops ging en was tot jou grote ongeluk echt doodnerveus dat je me weer voorbij zou komen met een paar rondjes van rond of onder de 3:42 :)
toen jij uitstapte en ik mn voorsprong op Joep & stig voorbij de 15 secondes zag komen zakte mn hartslag, en zonder druk van achter reed ik een stuk sneller; rondjes van 43 vlak waren toen opeens prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Die goede start van Stig en jou had ik niet op gerekend, meer dat jullie achter me elkaar bezig zouden houden en ik rustig een paar seconden kon pakken.....haha......Ik reed na mijn vroege eerste stop op een kleine 40 seconden en was aan het inlopen; met pitstops van 35-40 seconden had ik na de tweede stop toch inderdaad weer achter je gezeten, maargoed als je 5-10 seconden op nieuwe banden verspeelt in een gevecht met een langzamere deelnemer dan is de taktiek snel overboord;-)

Desondanks had een rondje 40.7 mij niet echt gelukt volgens mij......

[ Voor 19% gewijzigd door Ericjooo op 12-04-2011 16:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

rlKoekie schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:10:
[...]

Ik speel vals met de start ;) ik rij met tracktion controll :)
* Steekt hand op. :/

Maar dan wel maximaal op 1, net als ABS.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huh, TC????? Ik alleen ABS op 1. verder niks naks nada.
Dat verklaart een hoop, hahahaha. Not....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:32:
Huh, TC????? Dat verklaart een hoop, hahahaha. Not....
Hmmm, verklaart niets, ik had de TC ook aanstaan :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:54:
[...]

Hmmm, verklaart niets, ik had de TC ook aanstaan :*)
Alleen echte mannen rijden zonder TC. >:) >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:16:
[...]
Alleen echte mannen rijden zonder TC. >:) >:)
+ Rijden handgeschakeld en ruiken naar vuur :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maciek schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:59:
[...]

En hebben klotsende oksels en gebruiken geen deodorant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Maciek schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:59:
[...]

dat deed ik ooit lang geleden nog in GT4, maar momenteel verlies ik daarmee zoon seconde per minuut racen, als het niet meer is :P achja een mens slijt, wordt oud en vooral lui :)
JoepW schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:56:
[...]

En hebben klotsende oksels en gebruiken geen deodorant :X
je vergeet de bierbuik :P

Ik zou nog even de settings posten van mn NSX:
honda takata dome nsx uit 2003
aero: 34 voor 50 achter
geen ballast
motor tuning lvl3
begrensd op 95,7% levert 621 Pk
turbo 3
transmission: top op 350, verder stock
diff: 5 5 15
suspension:
hoogte: 0 0
veren: 13.0 14.2
dempers: 7 7
demp uit: 8 8
stabilisa: 6 5
camber: 0.7 0.5
spoor: -0.05 0.20
remmen: 9 6

verder rij ik dit ding met automaat en TC op 3 :D (watjesmode, i know, maar met mijn plastic prutpedaaltjes doseert het zo wel lekkerder)

[ Voor 56% gewijzigd door rlKoekie op 12-04-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:27:

Ik heb mijn race weggegeven door een te lage overbrenging, ging in de slipstream continue in de limiter. Na een te enthousiaste bocht het rechte stuk op kreeg ik straf en kwam onder andere Maciekj voorbij; bij het aanremmen van de tweede chicane had ik een geweldige entry en kon ik naast Maciekj komen, helaas zat er links van hem ook nog iemand en werd ik in de banden geduwd en stond ik stil...stom, toen ik weer wegreed was de auto en motor flink kapot en kwam ik "in gevecht" met crashfridh die zag zijn kans schoon en wilde mijn kreupele auto inhalen.....tegen elke prijs.....leunen, blokken noem het maar op....maargoed, hij spinde en toen maar weer de achtervolging ingezet en netjes weer een beetje ingelopen op de koplopers

Na ronde vijf de banden gewisseld en nog meer ingelopen maar toen ik crashfridh (die door mijn stop er weer voor zat) binnen hengelde spinde hij wederom in de Porschebochten (de eerste keer had ik hem daar dus gewoon kunnen passeren) alleen bleef hij nu middenin een grote rookwolk midden op de baan stilstaan waardoor ik niet kan ontwijken, ik straf krijg en hij dwars door mijn doorzichtige auto gewoon weer verder reed. Dit kan en mag niet de bedoeling zijn. Als je een fout maakt zorg je iig dat een ander daar niet het slachtoffer van wordt. Overigens is een beetje communicatie ook wel fijn in dit soort gevallen; volledige radiostilte kreeg ik als antwoord op mijn vragen......tijd voor een beter headsetje?? Ik hoop dat het een PSN-network foutje was en hij mij en mijn gele Supra!! helemaal niet zag (zoals wat mensen opperden)

Door dit voorval was mijn complete strategie naar de vaantjes en kon ik wederom op jacht naar crashfridh; toen ik op het rechte stuk weer een tikje kreeg van hem en ik tegen de rail klapte was ik er klaar mee.....dure race voor mij....

Gelukkig nog wel de gevechten van de koplopers kunnen volgen via het meekijken en gezien dat mijn strategie de juiste was; banden sparen en een stop minder is leuk maar kost zoveel tijd op de baan dat twee stops sneller is. Strakke zege Koekie, ondanks een onwillig rempedaal!!
Nu ben ik zeer benieuwd. Ik kan mij namelijk alleen herinneren dat ik in gevecht was met Ramsho, en dat was naar mij weten 1x raak, maar zeker weet ik niet meer (die haakse bocht). Dit was binnen de eerste 4 of 5 ronden. Ik hoorde echter wel vaak wat door de radio, en ik wist niet zeker of mijn naam dat nou was.

Hoe dan ook kon ik dat niet zijn, want ik reed de gehele race, op dat eerste stukje na, in mijn eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Fridh is jouw psn CrashD oid?

Dan was jij het, de laatste crash van Ericjoo aan het begin van het rechte stuk zag ik gebeuren. Ik ging te wijd en kreeg een penalty jullie haalden me in en in de verte zag ik een hoop rook en Eric dwars op de baan :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Maciek schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:55:
Fridh is jouw psn CrashD oid?

Dan was jij het, de laatste crash van Ericjoo aan het begin van het rechte stuk zag ik gebeuren. Ik ging te wijd en kreeg een penalty jullie haalden me in en in de verte zag ik een hoop rook en Eric dwars op de baan :x
ja, crashfridh

Dan ben ik het vergeten denk ik. Wanneer was het ongeveer? Als ik merk dat ik iemand ervan af rijd dan geef ik die zeker de ruimte. Maar voor zover ik herinner was ik alleen met Ramsho in gevecht waarbij het een poosje close was. Mogelijk daarvoor nog, maar dat was heel vroeg in de race iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik denk dat je gewoon een slechte verbinding hebt gehad (KPN internet + bellen??) Ik heb je namelijk vier of vijf keer proberen in te halen tussen ronde drie en zes en dus regelmatig met een gele Supra in je spiegel gezeten. Dat verklaart ook het nogal (in mijn ogen;-)) lompe gedrag tov een snellere deelnemer. Verbindingen kan niemand wat aan doen, ik was alleen bang dat je het bewust deed......

Misschien dat we volgende keer bij twijfel even een check moeten doen voor de race of iedereen elkaar wel ziet en vooral hoort, niets is frustrerender als geraakt worden en geen enkele reactie te krijgen op je opmerking daarover.....en dan nog drie kwartier kansloos in de rondte rijden....LOL

Maargoed, volgende week nieuwe kansen en nieuwe prijzen....haha

[ Voor 4% gewijzigd door Ericjooo op 12-04-2011 23:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:15:
Ik denk dat je gewoon een slechte verbinding hebt gehad (KPN internet + bellen??) Ik heb je namelijk vier of vijf keer proberen in te halen tussen ronde drie en zes en dus regelmatig met een gele Supra in je spiegel gezeten. Dat verklaart ook het nogal (in mijn ogen;-)) lompe gedrag tov een snellere deelnemer. Verbindingen kan niemand wat aan doen, ik was alleen bang dat je het bewust deed......

Misschien dat we volgende keer bij twijfel even een check moeten doen voor de race of iedereen elkaar wel ziet en vooral hoort, niets is frustrerender als geraakt worden en geen enkele reactie te krijgen op je opmerking daarover.....

Maargoed, volgende week nieuwe kansen en nieuwe prijzen....haha
ik denk dat het idd dat is. Ik keek net namelijk bij de resultatenlijst op gt5.invisio.nl, en ik zie 10 mensen die punten hebben gekregen, en dat vind ik heel vreemd. Naar mijn weten hebben we een lange poos met 7 mensen gereden, ik op 6 (eerst vocht ik nog voor 4 en 5), en aantal ronden voor het einde was de 7 weg en reed ik dus als laatste, op 6. Op de resultatenpagina in de lobby stond ik ook op 6. Nu 10e?

edit:

lol, ik zie nu dus namen waarvan ik heel de tijd dacht dat ze in de lobby zaten. De rijders die mij in de race zaten waren, voor zover ik herinner:
rlKoekie
DutchYup
DutchDevil79
riznind
ramsho
crashfridh
ericjooo

Dit was de eindscore die ik zag, op ericjooo na, die was namelijk vertrokken, maar reed daarvoor achter mij.

[ Voor 12% gewijzigd door FRidh op 12-04-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
FRidh schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:18:
[...]
Naar mijn weten hebben we een lange poos met 7 mensen gereden, ik op 6 (eerst vocht ik nog voor 4 en 5), en aantal ronden voor het einde was de 7 weg en reed ik dus als laatste, op 6.
Jij riep op een gegeven moment toen Denkpadje wegging dat je baalde dat je laatste was....toen lag je dus 10e en waren er twee vertrokken. We zijn de race met 12 man begonnen......vier stuks zag je dus niet:-(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Ericjooo schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:20:
[...]

Jij riep op een gegeven moment toen Denkpadje wegging dat je baalde dat je laatste was....toen lag je dus 10e en waren er twee vertrokken. We zijn de race met 12 man begonnen......vier stuks zag je dus niet:-(
en ik hoorde wel iemand over iemand die aan het botsen was, alleen ik kon het niet goed verstaan, en wist dus niet of ik het was. Met een beetje fantasie kon ik ook riznind verstaan. Maargoed, dit verklaart een hoop! Nu alleen de oorzaak dus nog vinden :/

Edit:
Ik zal eens kijken of porten forwarden nodig is, en zoja, welke poorten.

[ Voor 6% gewijzigd door FRidh op 12-04-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Bij mij was de audio ook niet helemaal goed in de room. Zal wrs aan mijn netwerk liggen. Maar toen iemand joinde was alle spraak opeens verdwenen daarna rejoinde ik en hoorde ik wel weer spraak. Tijdens de race had ik soms dat het idee dat niet alles doorkwam.

Is er animo voor wat races deze zondag? Moet nog wel ff checken hoe laat F1 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
volgende keer zal ik eens op bandbreedte zetten en zorgen dat mijn pc even niets verbruikt.

Zondag lijkt me wel leuk. Wellicht een trackday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb dezelfde probleem ook gehad en heb een heel ritueel ontwikkeld en bepaalde instellingen gekozen.
Vooraf wat info. Ik heb KPN Internet & Bellen, maar hetzelfde probleem doet zich ook voor met de 'minder snelle' internet verbindingen van andere aanbieders.

Ik zal de komende dagen onderstaande zaken (met screendumps) op de website plaatsen:

Settings:
Ik heb de setting in 'mijn lounge' staan op laag voor voice & laag voor racing.

Ritueel voor het joinen van een lounge (dus ook als ik rejoin!):
1) Ik reset het modem / router van de KPN (PS3 moet dan uit zijn)
2) Ik start de PS3
3) Start GT5
4) Leeg de internet cache (in de settings helemaal onderin)
5) Join een lounge
6) En in de lounge check ik regelmatig of ik iedereen 'zie'. Ik vraag dat dus aan anderen.
7) Ultiem check je dat door in de lounge te kijken of je alle namen ziet en of niemand een geblokt bewegend balkje onder zijn naam heeft.

Als 6) of 7) foute boel is -> start ik bij stap 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hieronder een lijstje van de rijders die echt meedoen vanaf het begin van de competitie en er achter hoe vaak ze gereden hebben:

DutchYup 30
riznind 30
ramsho 29
DutchDevil79 26
2fast4Stig 25
ericjooo 22
jrbunnik 16
Maciejk8 16
rlKoekie 16
D-Raw77 12
brsmit 11
crashfridh 9
TheHansID 9
tsvermeulen 8
denkpadje 7
FAST-P 6
GTHQ_MeShell 6
animotion 4
Shiver23 4
KappeMaus 3
BuTTonBaSH-r 2
mnnanninga 2
Ravebeast 2
LL Southside 1

Dat zijn dus 24 min of meer actieve rijders terwijl we 63 geregistreerde rijders hebben op de site. Vreemd hoor dat meer dan de helft nooit mee doet. Terwijl het on-line racen juist zo leuk is.

Als ik over de maand maart een eindstand opmaak, waarbij ik van de 7 race avonden er 3 laat tellen is de eindstand over de maand:
PSN
1 DutchYup 127
2 2fast4Stig 110
3 ericjooo 110
4 DutchDevil79 106
5 jrbunnik 98
6 Maciejk8 80
7 ramsho 85
8 riznind 58
9 Shiver23 35
10 GTHQ_MeShell 27
11 rlKoekie 23
12 D-Raw77 18
13 BuTTonBaSH-r 16
14 brsmit 13
15 FAST-P 10
16 TheHansID 6

(Let niet op de layout, geen zin in html-gedoe...)

[ Voor 102% gewijzigd door JoepW op 13-04-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Goed idee, een maandklassement......lekker overzichtelijk;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga vanaf nu per maand een klassement bijhouden en een paar schraps 2-3 doen per maand om gemiste races te compenseren.....
Schraps doe ik pas NA afloop van de maand.
Ben nu de stand van februari en maart aan het maken en publiceren op de site.
April publiceer ik als tussenstand....

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 13-04-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Als we de helft van de resultaten zouden laten meetellen dan zou de stand nu halverwege deze maand als volgt zijn: (de Endurance van maandag heb ik dubbel laten tellen:-)

1 DutchDevil79 111
2 ericjooo 105
3 rlKoekie 95
4 2fast4Stig 94
5 DutchYup 88
6 TheHansID 61
7 riznind 44
8 ramsho 40
9 D-Raw77 32
10 jrbunnik 30
11 crashfridh 22
12 denkpadje 21
13 tsvermeulen 13
14 Maciekj 8
15 Shiver23 4

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga het niet nog ingewikkelder maken.
Heb net alles op de site bijgewerkt met steeds iets minder dan de helft schraps (per avond) en geen weging van soorten races.
Bij de lopende maand geen schraps tot de maand voorbij is.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 13-04-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
weging lijkt me toch wel een wenselijk iets, want anders weegt de leasebakkenavond 7x zwaarder dan de endurance avond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vind die stand van Eric wel leuk. :P

Maar denk wel dat het eerlijker is om endurance races gewoon dubbele punten te geven (tel het als twee races). Dus als je hem mist zijn het 2 races die je mist. Rest gewoon normale punten. :) Maakt het niet al te ingewikkeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok, zal (vanaf deze maand) endurance dubbel doen ;)
Ennuh endurance is 1 uur.......

EDIT: Done.

@DD: Dit is toch ook goed.....

Btw. Is er animo voor een race of trackday vanavond?

[ Voor 52% gewijzigd door JoepW op 13-04-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
Iemand hier trouwens een idee hoe je roulette race's wat competitiever krijgt en wat de roulette verhouding daar precies mee doet? Met een roulette-verhouding van 0 was mijn auto veel trager (kon de rest in de slipstream niet bijhouden op het rechte stuk), dus daarna stond de roulette verhouding wat hoger en toen reed ik de rest met 5 sec per rondje zoek op laguna seca en rome :? .

Ik heb vanavond wel ff tijd om een rondje mee te rijden, maar of ik bij jou in de ruimte kan komen weet ik niet :'( .

[ Voor 25% gewijzigd door Bastard op 13-04-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die roulette races zijn niet echt leuk. We hebben het geprobeerd, maar was niet echt uitdagend. Liever leasebakken, dan.
Ennuh ik hoop dat er iemand zich meldt om mee te doen met een snelle lijn. Dan is het joinen bij mij ook geen issue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Op zich wel zin om vanavond wat te doen, maar ben waarschijnlijk wel ff later, 2100 of zo..

Kan wel een lobby openzetten van te voren, als er vraag naar is ;)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:47:
Op zich wel zin om vanavond wat te doen, maar ben waarschijnlijk wel ff later, 2100 of zo..

Kan wel een lobby openzetten van te voren, als er vraag naar is ;)
21:oo uur it is. Staat in de agenda

Ik stel voor dat we de Clio en de GT300 eens lekker gaan afstellen :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
JoepW schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:39:
Dat zijn dus 24 min of meer actieve rijders terwijl we 63 geregistreerde rijders hebben op de site. Vreemd hoor dat meer dan de helft nooit mee doet. Terwijl het on-line racen juist zo leuk is.
I know online is egt heel gaaf, echter hier baalt iemand dat ie naast zn werk ook nog een bedrijfje heeft.. |:(
Heb ondertussen mn agenda voor de komende zomer al redelijk op orde dus zal wat vaker proberen mee te doen ;) om mijn klassement positie te redden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:06
voor gt300 heb ik mijn rx-7 die wel redelijk afgesteld is, maar hebben jullie iets van een basis-setup voor de clio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
KAdrifter schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:18:
voor gt300 heb ik mijn rx-7 die wel redelijk afgesteld is, maar hebben jullie iets van een basis-setup voor de clio?
tuurlijk ;) Zal 'm je geven in de lounge van Ramsho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
room kan en gaat eerder open.. mijn afspraak vanavond ging niet door...

dus rond een uur of 20:00-20:30 zet ik de room open :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:31:
room kan en gaat eerder open.. mijn afspraak vanavond ging niet door...

dus rond een uur of 20:00-20:30 zet ik de room open :)
Tijd is aangepast op 20:30....
Ik ben er pas rond 20:30. Tracks zijn ook ingevuld 8)

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 13-04-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
JoepW schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:41:
Die roulette races zijn niet echt leuk. We hebben het geprobeerd, maar was niet echt uitdagend. Liever leasebakken, dan.
Ennuh ik hoop dat er iemand zich meldt om mee te doen met een snelle lijn. Dan is het joinen bij mij ook geen issue ;)
Ik kan hier met iets van 4.6 MB/s downloaden, 1.2 MB/s uploaden en ik heb nog nooit de cache hoeven te legen ofzo. Is dat snel genoeg? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:13:
Ok, zal (vanaf deze maand) endurance dubbel doen ;)
Ennuh endurance is 1 uur.......

EDIT: Done.
Hmm, volgende keer toch maar proberen de "netwerkgeesten" te negeren, Le Mans is nu wel een duur "uitstapje" :'(

By the way: welke tijden hebben jullie ongeveer gereden op Deep Forest en Grand Valley met de GT300 en Clio's?? Kan ik vannacht nog een beetje trainen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ericjooo op 14-04-2011 00:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij maakt die hele puntentelling niets uit, maar als je toch een puntentelling per maand gaat houden zou ik het wel wat simpeler houden. Wat dacht je van zoiets:
- Beste 6 resultaten tellen
- Max 2 punten races per avond (of een dubbel tellende endurance)

Als je elke Maandag raced heb je dus 8 races die punten opleveren, en je kunt makkelijk nog wat extra race avondjes bijplannen zonder rare effecten. Als je dan dus een avondje mist kun je nog steeds meedoen, en voor de mensen die elke keer kunnen racen is het leuk om wat slechte scores weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
wat maakt het allemaal ook uit, ik heb gewonnen met mn takata dome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
ahh nee he. Ik net een Clio gekocht en getuned want
Alle modificaties zijn toegestaan
Lees ik daarna
Minmum gewicht: 1150 Kg
Nouja, dan maar extra gewicht er weer in plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

FRidh schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:15:
ahh nee he. Ik net een Clio gekocht en getuned want

Nouja, dan maar extra gewicht er weer in plaatsen.
Hoeveel kg verschilt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
er is geen pp limiet, dus gewicht eraf trimmen en er weer bijleggen is beter: je kan dan nog wat spelen met de balans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij kan je bij die race clio's geen gewicht verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:26:
Volgens mij kan je bij die race clio's geen gewicht verwijderen....
Yep is niet mogelijk. Knappe vent die t wel lukt. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
ik heb de standaard Clio V6 gekocht. Misschien later nog eens kijken voor die race versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

FRidh schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 08:31:
ik heb de standaard Clio V6 gekocht. Misschien later nog eens kijken voor die race versie.
Weet niet of die nog in de online dealership staat. Anders word het lastig hem te vinden (standaard auto). Maar zal er vandaag of morgen eentje jouw kant op gooien.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste