• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:42
Is de host er al?
Heb namelijk geen idee hoe ik zo'n game join :P

Bij "Open lobby" krijg ik de melding "The network is offline". Terwijl ik wel mensen online zie, draadloos werkt en ik kan ook trophies comparen...

edit: never mind, reboot werkt ook al bij ps3.
Neem aan dat ik bij community -> ramsho -> lounge moet zijn?

edit2: Nou we hebben het geprobeerd maar ik denk dat ik toch eerst maar eens een netwerkkabel naar de PS3 moet gaan trekken. Draadloos wil niet echt, 2x in training eruit gevlogen en daarna ook nog in de race. Lag gelukkig ver laatste ;)

[ Voor 46% gewijzigd door BSTNjitRam op 17-02-2011 21:13 ]

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Verwijderd

Jammer man. Kabeltje zal zeker beter werken. Is je nat wel 2?

Heb de eerste race flink verprutst. Paar keer eraf gevlogen en in de pits vergat ik ook nog is ok te drukken.
Reed op ze gemak door de pits zo weer dan baan op. :F

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:42
Geen idee wat NAT 2 inhield...
Maar heb het ff opgezocht en gechecked. Hoopte eigenlijk dat ik NAT 3 zou hebben en dat dat het zou verklaren maar helaas... Mijn NAT is al type 2, wordt dus toch kabeltje trekken.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 21:42

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Was weer een mooi potje knallen online. ;)

Nordschleife kon beter maar fuji 3e geworden .
Paar leuke gevechtjes gehad.

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De race op de Nordschleife was geweldig!

Hier de foto's van de eerste bochten tot de klapper (sorry Maciek, had geen zin om verder te kijken ;) ).
De verdere race was helemaal geweldig. Ik heb de gok genomen om de mijn bandenwissel uit te stellen, maar dat hielp niet meer.

Ik zal van het weekend mijn setup posten in de nieuwe setup-sectie op de GoT5-Online racing website.

@jrBunnik: Keurige winst! Jammer van dat mijn aangepaste strategie niet werkte. Je was nu wat lonely. Keek steeds naar je achterlichten de eerste 3 rondjes. Laat je via een DM even weten welke auto je wilt hebben voor de winst?

Daarna begon het gekloot weer met de KPN. Als ik morgen een nieuwe opdracht score gaat KPN er met een grote zwieper UIT. Ik heb dus willen reconnecten, omdat ik sommige mensen niet zag en toen kwam ik er dus niet meer in. %&%#^&^#@%*& Baal

Wie heeft Fuji gewonnen?
Want ook die moet me via een DM laten weten welke auto ie wil hebben uit de lijst.

Zondagmiddag gaan we weer een gevarieerd programma bieden. Weet nog niet wat. Misschien wel trackday als proef voor de GoT Racingschool!

Afbeeldingslocatie: http://gt5.invisio.nl/wp-content/uploads/2011/02/racingschool.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 17-02-2011 23:28 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

JoepW schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:25:
De race op de Nordschleife was geweldig!

Hier de foto's van de eerste bochten tot de klapper (sorry Maciek, had geen zin om verder te kijken ;) ).
De verdere race was helemaal geweldig. Ik heb de gok genomen om de mijn bandenwissel uit te stellen, maar dat hielp niet meer.
:P kak was dat zeg. Ik wilde er bewust niet vol voor gaan maar op de 1 of andere manier begon ik te slingeren en was hij niet te houden.. Sorry/lullig van de klap en gevolgen. Voor de rest was het een erg leuke race. Ook tof vanwege de verschillende pitstopstrategieën.

Ik snap overigens niet dat hij me niet doorzichtig maakte. Dat zou handig geweest zijn en lijkt me ook het doel van dat systeem. Ik zag het bij een ander ook gebeuren Vanaf het glijden TOT terug de baan oprollen was diegene doorzichtig :X misschien na de update..

Fuji was volgens mij uiteindelijk door Stig gewonnen, met bunnik op 2..volgens mij hebben ze de hele race wel geknokt. Met op enige afstand een mooi gevecht voor plaats 3.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Waren beide leuke races met flink wat gevechten. Maakte in de eerste ronde op de Ring teveel fouten dus had verder geen kans meer. Op Fuji van het begin tot het einde gevochten met JDBunnik, maar uiteindelijk was ik toch wat sneller. Vooral met uitaccelereren had ik het voordeel (had hiervoor express mijn camber en toe aan de achterkant vrij laag gezet voor maximale grip uit de bocht)
Zal morgen wat foto's online plaatsen van deze race die ik bewaard heb.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
On-line racen wordt een stuk makkelijker met de nieuwe update. In het GT5 draadje staat een eerste lijst met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren twee erg leuke wedstrijden! Nordschleife met de GT500 speelde ik met GT4 altijd met een maatje, dus ik had al wat extra oefening zeg maar ;) Vandaar dat ik de baan erg goed kende met deze auto.
Had wel een beetje mazzel dat net achter me een ongeluk gebeurde op een snel stuk, had ik meteen een veilig gaatje waardoor je wel wat minder druk hebt. Was eigenlijk wel verbaast dat JoepW doorreed na ronde 3, vooral op de ring wordt elk foutje genadeloos afgestraft, dus ik zag het niet zitten om zo lang door te rijden. Maar was wel even zweten, Hij ging erg hard op versleten bandjes, Dus ik moest vol aan de bak!

Gefeliciteerd 2Fas4Stig met de win in de 2e wedstrijd!
2e wedstrijd was erg hard vechten! Had geen fouten gemaakt daardoor kon ik 2Fast4Stig bijhouden, ben er zelfs 2 keer even lang gekomen (rechte stuk) maar was elke keer maar van korte duur, ik kon hem alleen maar bijhouden doordat ik op het rechte stuk elke keer weer net de slipstreem meepakte :)
Maar damn, wat maakt die NSX een mooi geluid als je onder die achtervleugel hangt! Mooiste geluid uit het spel!
Grtz, JRBunnik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik zal van het weekend aan de bak moeten om alle klasses te herdefinieren ivm PP systeem. Vanavond begin ik er aan en zondag(middag) wil ik gebruiken om e.e.a. te testen. Hulp is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dit weekend gaat mij niet lukken. Ik hoop dat de update het verschil tussen de tuners en recreatieven niet te groot maakt. Met custom gear-ratio en nog meer bandenvariatie kan dat nog wel eens lastig worden.

Ik hoop stiekem dat de slijtage van banden ook is gepatcht.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Dit weekend overdag gaat mij wel lukken. Dingen uit testen en kijken of oude regels nog van toepassing zijn.
Ik kijk nu even snel in m'n lounge instellingen en volgens mij valt het wel mee met oude klasses aanpassen. PP systeem is extra en vervangt gelukkig niets. Maar bied meer opties voor open (fun) klasses of extra begrenzing.

Wat wel fijn is is de vermogensbegrenzer en ballast functie. Als je paar pk te veel hebt door inrijden oid. kan je het nu makkelijk aanpassen. Al zal het misschien meer "werk" opleveren. Een 800pk auto terugschroeven naar 600pk geeft een lelijke puntige koppelkromme maar zorgt er bij de PK's wel voor dat je over een groot bereik ongeveer 600pk hebt. Hoop niet dat daarmee gewonnen kan worden.

Wat ik dan wel jammer vind is dat ze bandenslijtage samen met brandstof hebben gedaan. Iedereen dezelfde hoeveelheid brandstof tijdens de kwalificatie vind ik geen slechte optie maar dan slijten de banden ook niet.. je moet ze wel opwarmen. Kan wel fijn zijn om auto's af te stellen/tijden te rijden.

Ben het met Shiver eens. Ik hoop dat de drempel laag blijft om enigszins competitief mee te kunnen doen. Zonder lang te hoeven zoeken naar een auto die perfect in een klasse past en alle mindere dingen van het systeem benut.

En nooit meer het gezeur dat een auto niet in je favorieten staat 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Vuvuzela op 18-02-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
ik moest gisteren tijdens de race afhaken, mn gezondheid werkte niet mee (gebeurd vaker) en daardoor was mn concentratie ook snel zoek. (bakte er dus ook helemaal niets meer van na 2 a 3 rondjes :))
kzag wel dat er nog een mooi gevecht gaande was om plaats 2 t/m 5 in de laatste ronde, leuk om te zien.

vanavond even wat testen met de nieuwe update, en van het weekend maar is wat dingen uitproberen met betrekking tot de klasses enzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou, net ff rondgekeken na de patch. En ff cadeau naar jrbunnik gestuurd ;)
Nou kan ik favorieten gebruiken voor de goed afgestelde auto's per klasse. Eindelijk.
Helaas nog geen meerdere setups per auto / circuit :(
Handling on-line is hetzelfde gebleven. PP is errug welkom, ook de ballast en PK regeling.
Nu kunnen we per klasses gewoon de PP's bepalen en iedereen is in staat om PK's & gewicht van de toegestane auto's af te regelen. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ik gooi over 5 minuten mn room open, iedereen is welkom voor een uurtje of 2 racen & afstellen. waarschijnlijk wat finetunen van de klasses die we al hebben, misschien nog wat nieuws verzinnen (ik zit te denken aan een klasse met weinig performance punten, zodat er veel opties zijn kwa autos maar je altijd ergens op zal moeten bezuinigen.)

Dus iedereen die zin heeft: kom straks lekker scheuren, host = rlKoekie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou waren maar 2 klassen, maar nog niet echt klaar dat testen. Wordt een druk weekendje. PP ziet er wel goed uit. We gaan nog onderzoeken of we bv nu DTM klassiek en modern kunnen combineren en de GT500 klasse kunnen uitbreiden. Duurt nog wel even. Errug veel keuzes...
Als je het vermogen fiks terugschroeft wordt de koppelkromme wel erg vreemd.... testen testen testen.
We zullen er in ieder geval voor zorgen dat de klasses voor de races van volgende week scherp staan.
Jammer is dat PK / Gewicht niet kunnen worden ingesteld als PP ingesteld wordt on-line..... Jammer, maar valt mee te werken. (moet toch iets te zeuren hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ja joep, jij wil gewoon altijd meer :)
maar het ziet er goed uit, we kunnen leuke(re) dingen doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dickie67
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Voor het boodschappen doen mezelf ingeschreven, hopelijk kan ik een beetje meekomen met jullie :)
Doordeweeks rijden zal niet altijd gaan (gezin & werk)

Vanmiddag wat mensen toevoegen op de PS3.

PSN: Houwie2283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Ik slinger de ps3 rond 11 uur aan voor een 2-3 uur sessie tot de lunch, en vanmiddag zal er (zeer waarschijnlijk) ook nog een sessie zijn.
voor een deel van het programma, zie:
http://gt5.invisio.nl/2011/02/pp-tests/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:56:
Ik slinger de ps3 rond 11 uur aan voor een 2-3 uur sessie tot de lunch, en vanmiddag zal er (zeer waarschijnlijk) ook nog een sessie zijn.
voor een deel van het programma, zie:
http://gt5.invisio.nl/2011/02/pp-tests/
Ik ga nu eerst ff stofzuigen en vloer dweilen (tja dat heb je als je een sabbatical hebt) en dan join ik wel ff denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kan er ook wel wat auto's in gooien om te testen, racen zal nog niet gaan, maar hoe meer auto's om te testen, hoe beter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
JoepW schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:12:
[...]

Ik ga nu eerst ff stofzuigen en vloer dweilen (tja dat heb je als je een sabbatical hebt) en dan join ik wel ff denk ik. :)
wij hebben deze thuis O+
Afbeeldingslocatie: http://static.iroboteurope.nl/img/irbt/catalog/555_130.png
(het ding heet roomba, een stofzuigrobot ;))

om ook even iets te melden dat niet offtopic is: ik gooi nu mn PS3 aan, over 5 minuten gaat de room open!

[ Voor 18% gewijzigd door rlKoekie op 19-02-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben nog bezig. Moest even de buren managen. Weet nog niet hoe laat het wordt. Anders vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Volgens mij is het nu lunchtijd? Als er vanmiddag getest oid wordt wil ik er bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
14:30 kijk ik rond of joep al een room gestart is, zo niet start ik er dan weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Mannen, veel plezier met de updatetests, ik lig hier om 09:30 LT een beetje bij te komen van een tripje van bijna 24 uur. Zo maar even naar Daytona Beach, het is hier een nare 26 graden C;-) Ben benieuwd wat de bevindingen zijn mbt de update!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
heej Eric,

de update heeft zeker wat leuke dingen meegebracht. we hebben al 3 klasses (GT300/500 &DTM) omgebouwd naar performance points, maakt het leuker racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Ericjooo schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:34:
Mannen, veel plezier met de updatetests, ik lig hier om 09:30 LT een beetje bij te komen van een tripje van bijna 24 uur. Zo maar even naar Daytona Beach, het is hier een nare 26 graden C;-) Ben benieuwd wat de bevindingen zijn mbt de update!!
Yo Eric

24 uur ......... via china gevlogen of zo ??

Veel plezier daar !!! Maak maar wat mooie platen daar 8)

Nisan staat in je garage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:34:
He die Eric! Temperatuurtje!!!! 24 uur is wel een beetje lang. En je had nog wel zo weinig bagage (heen...)
Update is cooooool. Nog niet alle wensen (tussentijden, beste tijden en setups en zo) maar wel erg veel andere handige zaken.
Have fun daar!
--------------------------------------------------
Kan iemand mij de max downforce waarden geven van de volgende auto's, gesplits voor / achter?
  • HONDA RAYBRIG NSX (JGTC) 2000 S
  • HONDA TAKATA DOME NSX (JGTC) 2003 S
  • NISSAN XANAVI NISMO GT-R (JGTC) 2003 S
  • TOYOTA CASTROL TOM’S SUPRA (JGTC) 2000 S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb er geen. Klopt het btw dat JGTC hetzelfde is als de super GT klasse ?

Vanmiddag karten was wel geinig. Zal morgen kijken of ik wat intressante baantjes kan maken. Misschien een idee om een keer op een middag/avond een paar banen te rijden. Oefenen, kwalificeren en racen. Handig dat iedereen zijn baan kan laden nu. Je moet je baan niet als online instellen maar als favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
* HONDA TAKATA DOME NSX (JGTC) 2003 S: 35/60
* NISSAN XANAVI NISMO GT-R (JGTC) 2003 S: 35/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
HONDA RAYBRIG NSX (JGTC) 2000 S 40/65

Hmm is niet helemaal de goeie misschien...
Bovenstaande waarde is van RAYBRIG NSX '06

[ Voor 54% gewijzigd door ramsho op 20-02-2011 13:05 . Reden: wellicht verkeerde auto ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier het resultaat van een middagje testen met wat GoT-vrienden

Gedetailleerde programma (uitdagend) en de te winnen prijzen zijn bekend van DTM avond morgen!

Schrijf je in voor deze raceserie van 6 races op 3 erg verschillende circuits

Wie wil er hosten, morgenavond?

[ Voor 54% gewijzigd door JoepW op 20-02-2011 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maciek schreef op zondag 20 februari 2011 @ 02:18:
Ik heb er geen. Klopt het btw dat JGTC hetzelfde is als de super GT klasse ?
JGTC is zegmaar de 'voorganger' van SuperGT klasse (300/500):
On December 10, 2004, while the series had been mainly focused on Japanese domestic teams, sponsors and fans, with an ever-rising international fan following and TV coverage shown all over the world it was announced that JGTC would now be called Super GT with the goals of "challenge to the world", "challenge from the world", and "challenge to entertainment".

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:44:
[...]

JGTC is zegmaar de 'voorganger' van SuperGT klasse (300/500):
On December 10, 2004, while the series had been mainly focused on Japanese domestic teams, sponsors and fans, with an ever-rising international fan following and TV coverage shown all over the world it was announced that JGTC would now be called Super GT with the goals of "challenge to the world", "challenge from the world", and "challenge to entertainment".
Klopt met ook wel wat afwijkende regels. Maar om niet om te komen in de 'klasses' maken wij alleen de 2 klasses. Zeg maar GT300 = ca. 300 pk =550 pp en GT500 = ca. 500 pk = 666 pp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Kan iemand mij uitleggen hoe het PP systeem precies werkt?
Ik zag ook iets mbt toevoegen van extra gewicht. Kun je daar je punten mee verlagen, zodat je aan de gestelde eisen kunt voldoen?

Zomaar wat vragen, die me er nu van weerhouden om online te gaan racen

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
nieuw modem is onderweg, zonder dat modem kan ik helaas nog niet meedoen, PSN disconnect minimaal elke 10 minuten :( hopelijk volgende week maandag een mogelijkheid om mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 06:34:
[...]

Klopt met ook wel wat afwijkende regels. Maar om niet om te komen in de 'klasses' maken wij alleen de 2 klasses. Zeg maar GT300 = ca. 300 pk =550 pp en GT500 = ca. 500 pk = 666 pp ;)
kleine correctie: de GT500 klasse is race normaal & 650 pp :) (alleen op de nordschleife mag race zacht, en dan kom je op 666 pp)
Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:44:
Kan iemand mij uitleggen hoe het PP systeem precies werkt?
Ik zag ook iets mbt toevoegen van extra gewicht. Kun je daar je punten mee verlagen, zodat je aan de gestelde eisen kunt voldoen?

Zomaar wat vragen, die me er nu van weerhouden om online te gaan racen
pp is een systeem dat voor het eerst kwam kijken in GT5prologue. het geeft elke auto een aantal punten, afhankelijk van:
*vermogen
*koppel
*downforce
*gewicht
*banden
de precieze weging hiervan is onbekend en moeilijk uit te vogelen, omdat auto's getest zijn om het aantal punten en de weging van de verschillende onderdelen te bepalen. het doel van het pp systeem is dat 2 autos met hetzelfde aantal pp even snel zijn, en dit werkt ook verbazingwekkend goed.

wat je moet weten voor online racen is dat:
een deel van de klasses gelimiteerd is op pp & banden. je auto moet dus het gespecificeerde aantal pp (of minder) hebben om mee te mogen doen. gelukkig kan je hier zelf mee spelen, om het aantal pp te verlagen:
- begrens de motor of verwijder een turbo
- verminder de vleugelinstelling (en haal dus downforce weg)
- neem ballast aan boord (verhoogt het gewicht)
- kies slechtere banden (niet aan te raden, maar wel mogelijk)
overigens zijn de DTM & GT klasses ook gelimiteerd op welke autos mogen deelnemen, kies dus de goede uit!
verder hebben we ook nog de zogenaamde cup-klasses. Dit zijn qua regels de eenvoudigste klasses: er is vaak maar 1 auto toegestaan. Iedereen rijd dus dezelfde auto, maar mag vrij kiezen hoe zijn/haar wagen afgesteld is.

[ Voor 65% gewijzigd door rlKoekie op 21-02-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht dat banden geen invloed hadden op PP? Athans, ik had van het weekend wat getest met dacht ik koekie, zonder effect.

Wel leek duidelijk, te hoge PP auto downtunen is slechter dan een lage PP auto helemaal upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:58:
[...]

kleine correctie: de GT500 klasse is race normaal & 650 pp :) (alleen op de nordschleife mag race zacht, en dan kom je op 666 pp)
[...]
Correct..
SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:51:
Ik dacht dat banden geen invloed hadden op PP? Athans, ik had van het weekend wat getest met dacht ik koekie, zonder effect.
Banden hebben wel invloed. Er is alleen een bugje aanwezig. Wijzig je je banden in het 'instellingen scherm' dan veranderd de pp-waarde niet. Verlaat je vervolgens het 'instellingen scherm' en open je het weer, dan is je pp-waarde veranderd.
Als je in een lounge eerst de banden wijzigt in het scherm waar je ook je abs enzo kan instellen dan klopt de pp-waarde direct in het 'instellingen scherm' .
Bij de lijst van auto's 'te kiezen' wil de pp-waarde ook wel eens niet kloppen.
Kortom: Iets te verbeteren voor PD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ok, dat is wel interessant :) Race hard met hogere downforce wordt ook goeie mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De laatste dagen heb ik veel vriendenverzoeken van mensen gekregen die niet geregistreerd zijn op de "GT5 on-line racing" site.

Hierdoor loopt mijn lijst met 'vrienden' vol en krijgen we de situatie dat niet geregistreerde rijders opeens kunnen binnenstappen in races die georganiseerd worden door ons.

Om die reden heb ik alle 'vrienden' verwijderd die niet onder hun PSN-naam geregistreed staan op de "GT5 on-line racing" site.

Vriendenverzoeken worden door mij alleen nog geaccepteerd als je geregstreerd bent, van plan bent on-line te gaan racen met GT5 en in het vriendenverzoek "GoT online racen" zet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:48:
De laatste dagen heb ik veel vriendenverzoeken van mensen gekregen die niet geregistreerd zijn op de "GT5 on-line racing" site.

Hierdoor loopt mijn lijst met 'vrienden' vol en krijgen we de situatie dat niet geregistreerde rijders opeens kunnen binnenstappen in races die georganiseerd worden door ons.

Om die reden heb ik alle 'vrienden' verwijderd die niet onder hun PSN-naam geregistreed staan op de "GT5 on-line racing" site.

Vriendenverzoeken worden door mij alleen nog geaccepteerd als je geregstreerd bent, van plan bent on-line te gaan racen met GT5 en in het vriendenverzoek "GoT online racen" zet ;)
Heb hetzelfde moeten doen, kreeg ook een hoop verzoekjes van Gotters, echter niet op de site geregistreerd.
Aangezien ik ook host, opgeschoond.

Trouwens als je nog een host zoekt voor vanavond :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik race meestal met bekenden, liever mensen die langer op GoT zitten, dan dat ze enkel 'ook eventjes' op een site registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:03:
Ik race meestal met bekenden, liever mensen die langer op GoT zitten, dan dat ze enkel 'ook eventjes' op een site registeren.
Ow maar de regels zijn erg simpel...... En nooit meedoen is na 1 maand ook gewoon 'delete' op de site en in mijn lijst ;)
ramsho schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:00:
Trouwens als je nog een host zoekt voor vanavond :)
Is ok. Staat nu ook op de site.

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 21-02-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:10:
[...]
Kan iemand mij de max downforce waarden geven van de volgende auto's, gesplits voor / achter?
  • HONDA RAYBRIG NSX (JGTC) 2000 S
  • HONDA TAKATA DOME NSX (JGTC) 2003 S
  • NISSAN XANAVI NISMO GT-R (JGTC) 2003 S
  • TOYOTA CASTROL TOM’S SUPRA (JGTC) 2000 S
Ik zal vanavond even kijken, heb als het goed is alle JGT auto's dus deze moet ik ook hebben.
Waarom is Max downforce trouwens een criteria? Ik had met de GT500 klasse bij bijde races minder dan
standaard vleugel staan, en dat werkte toch wel goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is geen criterium ;)
Ik ben bezig om alle data van de racebakken te verzamelen en in een db op te slaan. Deze heb ik zelf nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
JoepW schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:12:
Is geen criterium ;)
Ik ben bezig om alle data van de racebakken te verzamelen en in een db op te slaan. Deze heb ik zelf nog niet.
Jij maakt er echt werk van :D
Chapeau d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:17:
[...]

Jij maakt er echt werk van :D
Chapeau d:)b
Een klant van mij dreigt met opdracht. Als die doorgaat wordt die inzet wel minder hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn allemaal 35/60!
  • HONDA RAYBRIG NSX (JGTC) 2000 S 35/60
  • HONDA TAKATA DOME NSX (JGTC) 2003 S 35/60
  • NISSAN XANAVI NISMO GT-R (JGTC) 2003 S 35/60
  • TOYOTA CASTROL TOM’S SUPRA (JGTC) 2000 S 35/60
Zag dat je de Mazda's niet meegenomen had dus:
Amemiya AsparaDrink RX7 '06 (P) 35/60
Amemiya AsparaDrink RX7 '04 (S) 35/60

Ik tel in ieder geval zo'n kleine 25 JGTC auto's in m'n Standaard auto lijst. Wel leuk om alle merken door elkaar te zien!
Zelfs LambOrghini Nomad Diable GT-1 '00 Die heeft ook 35/60...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb alleen die 4 gevraagd, omdat ik alle andere al heb ;)
De downforce is of 35 of 40 voor. Met gelijke pp rijdt het allemaal bij elkaar in de buurt. Wel zo leuk. We gaan namelijk alle JGTC en GT500 auto's in 1 klasse doen, genaamd GT500. Een aparte JGTC vonden we onzin. Ik pas de komende dagen de toegestane auto's aan. ;)

---------------------------------------------------------

Leuk geracet vandaag!

Jongens de opkomst was geweldig, mijn netwerkverbinding deed het goed, NA de eerste race. Ook wel een verademing ;)

Er werd goed gereden ook op zo'n moeilijk baan als Madrid. Leuk!

De Alfa (en misschien de Calibra's) zijn misschien wel TE veel in het voordeel met de 4 wiel aandrijving. Komende dagen maar eens nog wat testen. Ik reed in de 2de race van plek 15 ofzo naar plek 3 met de Alfa.

Morgen zal ik de uitslagen verwerken en voor het eerst een klassement plaatsen. (rlKoekie jij hebt alle uitslagen he?)

Voor het vervolg van de race avonden zullen we (en ook anderen als die een keer een raceprogramma bedenken) met het volgende rekening houden:
- Meerdere klassen op 1 avond
- Wat ruimte in het programma houden voor vertraging.
- Wel ca. 15 minuten rijden per race, want dan kan je een foutje weer dicht rijden. Wel zo leuk.

Zijn er nog wensen voor circuits voor donderdagavond in de Camaro Cup en RUF RGT Cup?
Meldt dat ff hier ipv klagen tijdens de race ;)

[ Voor 71% gewijzigd door JoepW op 22-02-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Waar was iedereen? Of had ik een brakke verbinding? Ik kon geen room vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ramsho was host en we waren met 14 man. Zelfs ik had een goede verbinding na de eerste race, waarbij ik niet iedereen zag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ramsho stond nog niet bij mij in de lijst maar dacht wel via een van de anderen te kunnen joinen. Kreeg daarbij alleen geen mogelijkheid. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat joinen VIA anderen is een grote afrader. Werkt vaak niet of deels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er graag bij willen zijn!
Nu net klaar met werken en donderdag mn laatste nachtdienst.
Maar maandag ben ik zeker weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevonden! Kon al niet geloven dat ik zo veel sneller was dan de rest, maar het ligt aan de Downforce settings in combinatie met de banen die we reden. Ik vermoed dat iedereen de downforce naar beneden geschroeft heeft, of op race hard reed? Ik heb een standaard Audi A4 genomen, vleugeld op 35/58 (zelfde als Alfa), en motor naar beneden geschroeft, en voila, ik reed dezelfde ronden. Als ik de vleugels lager zet of geen race medium neem, is de auto niet te rijden! (duurde dus ook bijna twee uur voor dat ik dat door had).

De Nieuwere DTM auto's hebben bijna het dubbele aan trekkracht vergeleken met de Alfa, dus als hij geen downforce genoeg heeft spint hij alleen maar door! Ik had dus mazzel dat de Alfa weinig trekkracht heeft waar door ik alles max moest zetten om 626 PP te halen. Je kunt dus in principe gewoon dezelfde setup houden als normaal, en de PP punten compenseren door vermogen naar beneden bij te stellen. Kwestie van dom geluk :)
Grtz, jrbunnik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Shiver23 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:28:
Ramsho stond nog niet bij mij in de lijst maar dacht wel via een van de anderen te kunnen joinen. Kreeg daarbij alleen geen mogelijkheid. Volgende keer beter.
Sorry shiver, kreeg heel laat pas een verzoekberichtje van je om je toe te voegen.
En we zaten ook nog midden in een race toen, dus kon je pas na 2200 uur toevoegen.

Wel leuk gereden vanavond. Maar moet toch ook wel melden dat sommige toch wel erg ruig kunnen zijn.
Wil niet zeurderig overkomen, maar probeer de regels te lezen en te handhaven. Achterkant van een auto is geen stop blok als extra rem.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:00:
Ik heb het gevonden! Kon al niet geloven dat ik zo veel sneller was dan de rest, maar het ligt aan de Downforce settings in combinatie met de banen die we reden. Ik vermoed dat iedereen de downforce naar beneden geschroeft heeft, of op race hard reed? Ik heb een standaard Audi A4 genomen, vleugeld op 35/58 (zelfde als Alfa), en motor naar beneden geschroeft, en voila, ik reed dezelfde ronden. Als ik de vleugels lager zet of geen race medium neem, is de auto niet te rijden! (duurde dus ook bijna twee uur voor dat ik dat door had).

De Nieuwere DTM auto's hebben bijna het dubbele aan trekkracht vergeleken met de Alfa, dus als hij geen downforce genoeg heeft spint hij alleen maar door! Ik had dus mazzel dat de Alfa weinig trekkracht heeft waar door ik alles max moest zetten om 626 PP te halen. Je kunt dus in principe gewoon dezelfde setup houden als normaal, en de PP punten compenseren door vermogen naar beneden bij te stellen. Kwestie van dom geluk :)
Grtz, jrbunnik
Dan blijft er toch een verschil. De bochtensnelheid van de Alfa (en ik vermoed de Calibra ook) is lager. En van de overige auto's hoger.
Als je in een 'gevecht' bent op de baan en de voorste auto is een Alfa en de achterste bv een CLK in een race kan de achterligger zijn bochtensnelheid niet benutten en de Alfa spurt weg vlak na de Apex en dat maak je dan met de CLK niet meer goed.
Die ervaring had ik met een aantal 'concurrenten' toen ik in de Alfa reed. In free practice zit het wel dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Gisteravond alleen de eerste twee races meegereden ( tot 22.00 ) , 1e race ging wel aardig in een veld van 14 op plek 7 of 8 gereden. Daarna wat setup aanpassingen gedaan aan de CLK en dat had ik beter niet kunnen doen , ronde tijd was 3 sec langzamer dan in race 1 .... laatste in race 2. Was toch erg leuk , verschil in rijders niveau is nog wat groot :-) ( of is het grotendeels setup _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bochten snelheid van de Alfa was gisteren juist een klap hoger dan bij de rest. Is denk ik meer setup?
Ik had meer problemen met topsnelheid en remmen, en in de bochten liep ik gewoon sneller door max downforce en Race Medium banden. Ik vermoed dat er niet veel verschil is met de auto's als je relatief dezelfde setup hebt. Verschil in setup gaf enorm verschil gisteren, denk dat iedereen nog moet wennen aan het PP systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zullen het nog verder 'evalueren'. Naast deze verschillen, die misschien in setups zitten vond ik de diverse moderne bakken wat 'tam' geworden. Het spannende qua vermogen was er een beetje af. Ik heb ook weinig kwispelende 'kontjes' van auto's gezien. Dat zegt al wat.

--------------------------------

Ok, next race!

Welke circuits willen jullie donderdag graag rijden in RUF en de Camaro cup?

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 22-02-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05 14:58
De DTM races van gisteren waren erg gaaf.
Viel me heel erg op dat de Astra waar ik in reed met remmen heel veel goed maakte op de andere wagens, maar vooral in de langzame bochten waren de alfa en mercedes veel sneller.
Paar hele leuke duels gehad daardoor. En door in beide races te spinnen in het begin ( koude bandjes vergeten in 1e race en vangrailtje in 2e race )
Wel weer lekker door het veld heen gekomen naar 6e en 5e plek dacht ik. Hopelijk heb ik geen te agressieve inhaalacties gemaakt :).

Zeker voor herhaling vatbaat wat mij betreft. Helaas moest ik ineens weg tijdens de 3e race.

edit
Wat betreft mijn setup en ervaring van het PP systeem.
Ik had bijna max downforce, medium banden en vermogen van de motor geknepen tot ik 630PP had.
Wel leuk dat je keuzes moet maken tussen grip en vermogen.
Maar zelf met geknepen motor was het nog best oppassen bij uitkomen van de langzame bochten. Zeker toen de bandjes iets minder werden ging de achterkant van de astra soms tekeer als de kont van een labrador die zijn net gevulde etensbak ziet.

[ Voor 27% gewijzigd door irmscher op 22-02-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb net 3 van de 4 races (en soms meerdere malen) in de herhaling gekeken. Erg vermakelijk en leerzaam.
Aantal zaken vielen me op bij meerdere rijders in de hitte van de strijd:
1) Hard remmend een bocht in..... doorzichtig worden..... door de voorligger heen rijden in de bocht.... en dan doorrijden met een gewonnen plek. Absoluut niet toegestaan. Plekkie terug geven en opnieuw beginnen is de regel.
2) Rode waas acties bij ingehaald worden. Als een auto in de binnenbocht naast je zit ga je bij het uitkomen iets van je gas en sluit je aan en zet de battle voort. Niet vol op het gas en via (soms de muur en soms het gras) weer proberen er voor te komen
3) Te laat remmen als je als 2de auto rijdt. En daardoor in de slipstream te weinig downforce en remvermogen hebben en zelf in puntje 1) terecht komen of je voorligger aantikken en uit zijn ritme halen.

Ik hoop dan ook iedereen die zich aangesproken voelt mijn opmerkingen ter harte nemen. Voor de lering en de vermaak kan ik de replays ter beschikking stellen. Maar ik had even geen zin om nu 60 mb te gaan uploaden met mijn krakkemikkige inet-lijntje hier. ;)

Ik tik af en toe ook wel eens iemand aan. Dat kan gebeuren in de hitte van de strijd. Maar daarom hebben we ook die situaties beschreven in het Algemeen Reglement.

Ik heb ook diverse raceaccidents gezien, waarbij de veroorzaker keurig de onterecht gewonnen plek meteen weer terug gaf. Daardoor blijft het leuk! En het was leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Ten eerste nog mijn excuses voor de domme fout met de BMW, was echt in de veronderstelling dat die ook DTM was op dat moment, soort black out. 7(8)7

Ten tweede, Joep, als jij de herhalingen nog opgeslagen hebt staan binnen GT5, dan kun je ze ook delen met vrienden. Zodoende hoef je ze niet te uploaden ergens. (misschien wist je dit al)

Ik hou mij ten zeerste aanbevolen voor de racing school! (als leerling natuurlijk!).

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Rizn schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:06:
Ten eerste nog mijn excuses voor de domme fout met de BMW, was echt in de veronderstelling dat die ook DTM was op dat moment, soort black out. 7(8)7
No problem ;)
Ten tweede, Joep, als jij de herhalingen nog opgeslagen hebt staan binnen GT5, dan kun je ze ook delen met vrienden. Zodoende hoef je ze niet te uploaden ergens. (misschien wist je dit al)
Net even zitten zoeken. Ik kan alleen maar replays op favorieten zetten, niet gedeeld. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik hou mij ten zeerste aanbevolen voor de racing school! (als leerling natuurlijk!).
Je bent de eerste die zich meldt. Ik zou willen dat er meer mensen zo instonden. 8)

---------------------------
De uitslagen zijn en het eerste klassement is gepubliceerd. Nog een beetje houtje touwtje, maar het werkt.

En vergeet niet meteen even in te schrijven voor de RUF en Camero races donderdag as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb ook interesse in de racing school. Heb nog een hoop te leren over goed afstellen van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Ik doe ook mee met de racingschool, nog een hoop te leren , bleek gister weer eens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://gt5.invisio.nl/wp-content/uploads/racingschool.jpg

De opzet van de Racing School is bekend!

De eerste Racing School cursus is ook al gepland. Ik beschouw die middag wel als een try-out om te leren of de formule werkt. Je kan je op de bekende manier inschrijven voor de cursus.

---------------------------------------------------

Verder zijn er nog geen voorstellen voor circuits voor de donderdagavond races met de RUF RGT en de Camaro. Hellup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

JoepW schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:48:
Verder zijn er nog geen voorstellen voor circuits voor de donderdagavond races met de RUF RGT en de Camaro. Hellup?
Als niemand anders iets roept :p. Eiger, Tsukuba, Suzuka, Tokyo en Rome lijken mij leuk. Dit is een fijn topic voor track maps btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
quote:

Net even zitten zoeken. Ik kan alleen maar replays op favorieten zetten, niet gedeeld. Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, ik zag iets over het hoofd, dit kan alleen met foto's en zelfgemaakte tracks. Ik ga maar eerst weer checken voordat ik iets roep. (dacht dat als je de replay bij je favorieten zet, dat hij verschijnt bij replays onder het community tabje, maar dit is alleen bij jezelf 8)7 )

Misschien Laguna Seca voor de Camaro SS RM '10?

[ Voor 3% gewijzigd door Rizn op 23-02-2011 09:29 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trial Mountain is erg leuk die 2 auto's, jammer dat Seattle en New York/Seoul nog niet in GT5 zitten, waren ook leuke banen voor Ruf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
JoepW schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:48:
[afbeelding]

De opzet van de Racing School is bekend!

De eerste Racing School cursus is ook al gepland. Ik beschouw die middag wel als een try-out om te leren of de formule werkt. Je kan je op de bekende manier inschrijven voor de cursus.

---------------------------------------------------

Ben erg benieuwd naar de evaluatie van de Driving School, heb er namelijk ook wel oren naar. Zit de komende tijd alleen wat krap in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Nou, maandagavond mijn pedalenset van m'n MOMO racing uit elkaar gehad. Gisteravond zonder problemen anderhalf uur gestuurd dus ik heb goede hoop.

Die driving school wil ik ook wel gebruik van maken, netjes agressief rijden, goede bochtentechniek kortom nog genoeg te leren. Ook qua afstelling en effecten hiervan bij verschillende aandrijvingen heb ik nog veel te leren.
Hopelijk dat er 's avonds ook sessies gedaan worden, zondagmiddag is geen optie met 2 kleine kids en papa lekker aan het racen ;)

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Hya was afgelopen maandag zekur leuk..! d:)b
Het PP systeem werkt ook goed.. !
Had mn wagens vooral op vleugel en power aangepast.
Maar had misschien ook wel wat kilo's kunnen meenemen denk ik.. :P

Moest alleen weer ff wennen aan mn DFGT stuurtje..
Had ik al een tijdje niet gebruikt zodoende ook de early start :$
Mn nieuwe headset werkte jammergenoeg ook niet :( wordt vervolgt..!
Driving school lijkt me ook intresant kan zekur nog wel wat tips gebruiken.. Meerdere datums volgen nog begrijp ik..!

M.b.t. de tracks Grand vally speedway en/of east, Nurburgring, en Laguna Seca ???? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05 14:58
LL Southside schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:37:
Mn nieuwe headset werkte jammergenoeg ook niet :( wordt vervolgt..!
Klinkt erg bekend :)
kijk eens bij de audio settings van de PS3 en probeer de bluetooth als voice in device te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sinds ik voice kwaliteit op laag heb staan kan ik wel betrouwbaar racen, maar headset doet het alleen als we met weinig man zijn of met veel man als er niet geracet wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
irmscher schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:31:
[...]
Klinkt erg bekend :)
kijk eens bij de audio settings van de PS3 en probeer de bluetooth als voice in device te selecteren.
Thnx voor de tip..!
Maar ga deze USB headset terugbrengen iemand nog tips voor een goede headset.. ?
Het liefst een met 2 oorschelpen.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:46:
Sinds ik voice kwaliteit op laag heb staan kan ik wel betrouwbaar racen, maar headset doet het alleen als we met weinig man zijn of met veel man als er niet geracet wordt ;)
Joep,

Hier heb ik ook last van, zelfs als host. (met kwaliteit op standaard)
En met een logitech usb headset.

Geen idee waar dat aan ligt, maar af en toe, inderdaad vooral als we met veel mensen rijden, valt mijn mic ook uit, en hoor je er af en toe maar een paar.

Als je mic dan weer werkt, heb je ook vaak nog wel een echo ergens

[ Voor 3% gewijzigd door ramsho op 23-02-2011 16:12 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

LL Southside schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:48:
[...]

Thnx voor de tip..!
Maar ga deze USB headset terugbrengen iemand nog tips voor een goede headset.. ?
Misschien heb je hier iets aan: http://www.ehow.com/how_4682970_usb-headset-work-ps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:34
Racing school lijkt me ook leuk, alleen in de week op een middag :( ?
Zit ik helaas op het werk...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
caspervc schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:21:
Racing school lijkt me ook leuk, alleen in de week op een middag :( ?
Huh? Hoe kom je daar bij?

-----------------------

Programma donderdagavond is gepubliceerd. Schrijf je in!

[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 23-02-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

Even een verkapt autoruil verzoek, ik heb nog geen RGT, iemand die mij zou kunnen voorzien?
Ik weet nog niet zeker of ik morgen mee kan doen, maar dan heb ik iig een geschikte kar.
Die camaro kun je gewoon nieuw kopen toch?
Heb wel wat leuke andere auto's dus kan ook iets terugsturen.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik kan je er wel 1 sturen. Volgens mij heb ik je al te vriend op psn.
Camaro is gewoon te krijgen idd.

[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 23-02-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

Super, alvast bedankt! Ben je zelf nog op zoek?

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
[...]
Thnx voor de tip..!
ik rij met dit beestje op mn hoofd: http://www.turtlebeach.co...dsets/ear-force-px21.aspx
Het werkt erg lekker, voice en game geluid los van elkaar regelen. geluid is ook erg goed (je kan tijdens het racen het verschil horen of er iemand links of rechts van je zit, erg handig) en de voicekwaliteit is geloof ik ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

[...]

Thnx voor de tip..!
Ik heb zelf deze: Sharkoon X-Tatic digital
http://www.alternate.nl/h...ARE&l1=Geluid&l2=Headsets

Ben er erg tevreden over! Net als de turtlebeach alles apart te regelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Murzeltje op 23-02-2011 19:05 ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er is weer een nieuwe sectie verschenen op de on-line racing site.
Ik heb enkele van mijn snelle setups gepubliceerd in het setup gedeelte.
De layout is niet super. Maar copy / paste vanuit mijn excel database was even het snelst.
----------------------------------------------------------------
Ook een nieuwe klasse toegevoegd na een avondje testen.
Aanstaande maandag organiseren we een raceserie in deze klasse.
Er is nog plaats bij de eerste GoT5 Racing School zondagmiddag en de tweede is voorlopig volgende week donderdagavond gepland
En vergeet niet in te schrijven voor de mooie raceserie morgenavond met de RUF RGT en Camaro SS

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 23-02-2011 23:18 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:58:
Er is weer een nieuwe sectie verschenen op de on-line racing site.
Ik heb enkele van mijn snelle setups gepubliceerd in het setup gedeelte.
De layout is niet super. Maar copy / paste vanuit mijn excel database was even het snelst.
Ook een nieuwe klasse toegevoegd na een avondje testen.
Aanstaande maandag organiseren we een raceserie in deze klasse.
Er is nog plaats bij de eerste GoT5 Racing School zondagmiddag en de tweede is voorlopig volgende week donderdagavond gepland
En vergeet niet in te schrijven voor de mooie raceserie morgenavond met de RUF RGT en Camaro SS
Leuke klasse. Maar mis de Panoz nog in dat lijstje. :)

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Goed punt. Zal 'm toevoegen...

Verwijderd

Ik zag ook wat nieuwe banen in de lijst staan. Eiger Circuit, Toscane tarmac, en de twee kartbanen.
We moeten ook eens de Special Stage 7 gaan rijden, lekker slipstream battle op de Wangan route :)

Die setups van je rijden erg goed! lekker stabiel :) LM race class race op SS7 lijkt me erg leuk ;)

• LL Southside
Had niet gewerkt met mn thrust maar toch bedankt. d:)b
Bij gebrek aan betere vooraad in de winkel heb deze als tussen oplossing voor vanavond
http://dixons.nl/artikel/...ing_headset_met_Bluetooth :X :o
rlKoekie schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:37:
[...]
ik rij met dit beestje op mn hoofd: http://www.turtlebeach.co...dsets/ear-force-px21.aspx
Het werkt erg lekker, voice en game geluid los van elkaar regelen. geluid is ook erg goed (je kan tijdens het racen het verschil horen of er iemand links of rechts van je zit, erg handig) en de voicekwaliteit is geloof ik ook prima.
Die heb ik ook op t oog lijkt me een vette set..!
Murzeltje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:05:
[...]Ik heb zelf deze: Sharkoon X-Tatic digital
http://www.alternate.nl/h...ARE&l1=Geluid&l2=Headsets
Ben er erg tevreden over! Net als de turtlebeach alles apart te regelen.
Ja pcies maar met betere "surround" :? sound of zo iets toch..?
Weet nu al dat ik mn tussen oplossing binnenkort weer beu ben..
Dus wederom thnx vor de tips.!!!

Ben vanavond waarschijnlijk wel wat later aanwezig i.v.m. werk.. |:(
C U on the track.. :*)

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:57:
Ik zag ook wat nieuwe banen in de lijst staan. Eiger Circuit, Toscane tarmac, en de twee kartbanen.
We moeten ook eens de Special Stage 7 gaan rijden, lekker slipstream battle op de Wangan route :)
Volgens mij is dat o.a dit:
・Using the Course Maker in Online Races
You can now select the "My Tracks" created in [Course Maker] for your online races (Open Lobby, My Lounge), or even race on tracks automatically generated from a selected theme on the spot.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan in de on-line lounge die nieuwe tracks laten 'regenereren'. De baan die dan ontstaat is voor iedereen een verrassing. Wel leuk om een keer mee te experimenteren.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:36:
Je kan in de on-line lounge die nieuwe tracks laten 'regenereren'. De baan die dan ontstaat is voor iedereen een verrassing. Wel leuk om een keer mee te experimenteren.
Is een beetje als die Rally stages in de special events.

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De agenda op de site is veranderd wegens het niet meer functioneren van de 'oude' na een update van de software. Beheer en gebruik zijn mooier en makkelijker van de nieuwe agenda.

Grote verschil voor jullie is dat als je op een evenement klikt en niet meer een popup verschijnt maar rechts de race.
Enkel kan je dan nog niet inschrijven. Je dient vervolgens op het ballonnetje rechts in beeld te klikken en dan kom je in het scherm waar je kan inschrijven.

Het was even stressen, maar het functioneert weer. 8)7
-----------------------------------------------------
Er zijn nog plaatsen vrij in de race vanavond!

[ Voor 80% gewijzigd door JoepW op 24-02-2011 18:50 ]

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

Ik zou ook graag weer meedoen, inloggen lukt even niet op de site ivm paar keer verkeerd ww. O-)

sigh

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb beide auto's niet, dus ik sla over :)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bl0cKeR schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:53:
Ik zou ook graag weer meedoen, inloggen lukt even niet op de site ivm paar keer verkeerd ww. O-)
Je hebt een DM! (met nieuwe ww ;) )

• Bl0cKeR

Bl0cKeR

titel

http://www.google.nl/url?...Ofm3pj9Mpg_76_okWGTVcXlng

Dat filmpje van de Carrera GT bedoel ik, die gozer kan ook best een potje sturen..

sigh

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste