Toch vreemd. We hadden vanavond verder totaal geen issues met joinen enzo. Ging echt vlekkeloos. Jammer, man. Wel vreemd. Volgende keer beter. Misschien binnenkort even 1 op 1 testen.
Tja, je had ff langs moeten komen, want tijdens het rijden kijk ik niet meer op het forum

--------------------------
Het was vanavond weer erg leuk. En ik moet zeggen dat er zeer clean werd gereden.
Met de Elise op Tsukuba en ook op Madrid verliep de start echt zoals het hoort. Echt mooi.
De 'Chroom-race' op Madrid ging naar Steffan, die niet te verslaan was.
(Chroom komt morgen!, Laat nog even weten welke seasonal auto je wilt hebben voor de DTM race van vorige week!)
De Le Mans race werd nipt door Stig gewonnen.
(Stig wil je die Suzuki of zoals je zei een spannend kleurtje?)
De eerste paar ronden wisselden Eric en ik elkaar af. Maar na een foutje van Eric kon ik wegrijden.
Eric liep na de pitsstop op mij in, maar hij had te weinig getankt. Hierdoor kwam Stig op de 2de plek.
Door te veel praten maakte ik een blunder in de eerste chicane en moest ik Stig voor laten gaan.
Deze plek pakte ik terug, maar de bocht voor de laatste chicane stuurde ik net te laat in en raakte (zonder schade) de muur. Dus Stig weer voor me. In de een aan laatste bocht maakt Stig weer een fout, maar als ik die plek had opgeeist waren we beiden van de baan gegaan. Uiteindelijk werd ik 2de.
Eric had extra moeten stoppen om te tanken en tot overmaat van ramp weer te weinig getankt en kwam dus met 80 km/u uiteindelijk ver achter ons over de finish.
Wel is weer gebleken dat het afstellen voor dit soort races essentieel is. Ik had een bijzondere afstelling op mijn Peugeot 908.
Bij deze de afstelling.
De swift race hebben we niet door laten gaan. Het werd echt te laat.
Maandag weer een race. Programma wordt binnenkort bekend gemaakt.
[
Voor 8% gewijzigd door
JoepW op 03-02-2011 23:51
]