Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Waffle, kijk even op gt5.invisio.nl daar staan alle details (regels, en in de agenda ook de planning voor de races)
ik ben vanavond waarschijnlijk niet online, dus veel plezier allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:29
Oké ik zie net dat je hem ook nog moet tunen. Ik heb alleen nog zo weinig in Gran Turismo gedaan, dat dat hem dus nog niet wordt. Misschien doe ik de volgende keer wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben er wat laat bij, maar weet nu pas dat ik vanavond mee kan doen.
Als er nog plaats is doe ik graag mee. (GTP_2Fast4Stig)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag dat ik per ongeluk onder een oudere account had gepost.. Is er nog plek voor vanavond?? ik zou graag een keertje mee willen doen, aanschaf van nieuwe auto's is geen probleem..

PSN = minispilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je bent van harte welkom. Lees wel ff de reglementen door.
Nog 2 plekjes vrij!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben ook wat later maar hoop dat ik nog op tijd ben voor de lemans serie.
PSN = Shiver23

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Onverwachts eerder thuis, zal dus op tijd erbij zijn.

Tnx voor de tips trouwens gisteravond. (JoepW)
Heb die diesel bak nu eindelijk eens zoals ik hem hebben wil.

3.21 op lemans, dus ben benieuwd hoe die vanavond meekomt.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:34
ik kom ook wel ff meerijden vanavond, psn=NL_Joost, nu maar hopen dat ik in de ruimte kom..

[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 03-02-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand een goede setup voor de Le Mans race? Liefst voor de 908.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ben ook op tijd erbij. Afspraaak van mij was ook naar voren geplaatst. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik rij rondjes van 56 sec op Tsukuba met de rm elise is dat een beetje acceptabel voor vanavond??

overigens heb ik je toegevoegd op psn JoepW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik heb je ook net toegevoegd joepw, Dutchyup is je PSN toch?

Kan iemand misschien het nummer van de room posten? Ik heb een raar probleem niemand in me GT5 community is online maar ik zie in me friendslist wel dat vrienden van me GT5 aan het spelen zijn :S

Heb al gereboot enz maar dat lijkt het probleem niet op te lossen.

[ Voor 74% gewijzigd door Mastasidaz op 03-02-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
jaha ;) Kom er zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04:34
kak, mijn ps3 vindt joep zijn ps3 weer eens niet lief, dus ik ben niet van de partij:(. Veel plezier vanavond.

[ Voor 4% gewijzigd door Bastard op 03-02-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik zou ook wel weer eens even mee willen racen.

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk om een keertje 2 races mee te hebben gedaan :) ik moet nog veel oefenen merk ik al wil ik mee komen met jullie :'( toch op het einde nog wat mensen ingehaald die meer mijn snelheid gingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
KAdrifter schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:30:
kak, mijn ps3 vindt joep zijn ps3 weer eens niet lief, dus ik ben niet van de partij:(. Veel plezier vanavond.
Toch vreemd. We hadden vanavond verder totaal geen issues met joinen enzo. Ging echt vlekkeloos. Jammer, man. Wel vreemd. Volgende keer beter. Misschien binnenkort even 1 op 1 testen.
Pyrone89 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:02:
Ik zou ook wel weer eens even mee willen racen.
Kan dat?
Tja, je had ff langs moeten komen, want tijdens het rijden kijk ik niet meer op het forum ;)
--------------------------
Het was vanavond weer erg leuk. En ik moet zeggen dat er zeer clean werd gereden.

Met de Elise op Tsukuba en ook op Madrid verliep de start echt zoals het hoort. Echt mooi.
De 'Chroom-race' op Madrid ging naar Steffan, die niet te verslaan was. (Chroom komt morgen!, Laat nog even weten welke seasonal auto je wilt hebben voor de DTM race van vorige week!)

De Le Mans race werd nipt door Stig gewonnen. (Stig wil je die Suzuki of zoals je zei een spannend kleurtje?)
De eerste paar ronden wisselden Eric en ik elkaar af. Maar na een foutje van Eric kon ik wegrijden.
Eric liep na de pitsstop op mij in, maar hij had te weinig getankt. Hierdoor kwam Stig op de 2de plek.
Door te veel praten maakte ik een blunder in de eerste chicane en moest ik Stig voor laten gaan.
Deze plek pakte ik terug, maar de bocht voor de laatste chicane stuurde ik net te laat in en raakte (zonder schade) de muur. Dus Stig weer voor me. In de een aan laatste bocht maakt Stig weer een fout, maar als ik die plek had opgeeist waren we beiden van de baan gegaan. Uiteindelijk werd ik 2de.
Eric had extra moeten stoppen om te tanken en tot overmaat van ramp weer te weinig getankt en kwam dus met 80 km/u uiteindelijk ver achter ons over de finish.

Wel is weer gebleken dat het afstellen voor dit soort races essentieel is. Ik had een bijzondere afstelling op mijn Peugeot 908. Bij deze de afstelling.

De swift race hebben we niet door laten gaan. Het werd echt te laat.

Maandag weer een race. Programma wordt binnenkort bekend gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 03-02-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Geweldige afstelling Joep, Ik kon er heel makkelijk hard mee rijden (3:19.5 in de kwali en 3:20,4 in de race), was alleen zo stom om eigenwijs de geadviseerde brandstof te verminderen (tijdens de race op Daytona werkte dat wel goed). Erg leuk was de pitstop, Joep voorop, Stig erachter en ik daar weer achter, door mijn mindere brandstofinname kon ik Stig passeren in de pits, overigens de hele race met Stig in gevecht geweest, zonder dat het echt fout ging.....haha......maargoed, de laatste halve ronde met 80 km/u leverde mij slechts een vijfde stek op nadat DutchDevil en Ramsho mij nog inhaalden.

Wel heel erg gaaf dit racen, Le Mans mag wat mij betreft vaker gereden worden.

EDIT: het is ook voor de controller een hele goede setup, later op de avond -zonder wedstrijddruk;-)- nog een 3:16.7 gereden met de controller (zonder de chicanes af te snijden)

[ Voor 18% gewijzigd door Ericjooo op 04-02-2011 01:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geef mij maar een spannend kleurtje (met zo'n kleurverandering erin) dan ben ik al blij. :)
Was nog best een spannende race trouwens, zo'n 15 ronden met drie man binnen de 6 seconden gemiddeld. Het laatste rondje was echt overleven, waar ik dus wat meer geluk had.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
is er intresse om komende zaterdag of zondag te racen? ik zat te denken aan Le Mans (20-25 rondjes, lange race dus!). lijkt me alleen leuk om te doen met 10 man of meer, dus als je mee wil doen roep even zaterdag en/of zondag.
andere suggesties kunnen ook overwogen worden, als er niet genoeg mensen zin hebben in le mans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik heb wel interesse, alleen ben ik zondag overdag weg......mssn zaterdag-of zondagavond, vroeg beginnen met Le Mans??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er maandag bij zijn! Ik zal jou(Joep) vanmiddag even aan mijn vriendjes toevoegen :)

Ter info:
Heb vorige week 25 rondjes op le mans gedaan in de GT500 klasse (530pk 1100kg) en daar iets meer als 1,5 uur mee bezig geweest. Weet niet waar jullie mee gaan rijden? le mans bakken neem ik aan, dus dan ben je iets minder lang bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 06:48:
Ik zal er maandag bij zijn! Ik zal jou(Joep) vanmiddag even aan mijn vriendjes toevoegen :)

Ter info:
Heb vorige week 25 rondjes op le mans gedaan in de GT500 klasse (530pk 1100kg) en daar iets meer als 1,5 uur mee bezig geweest. Weet niet waar jullie mee gaan rijden? le mans bakken neem ik aan, dus dan ben je iets minder lang bezig.
le mans bakken, inclusief pitstops ongeveer 3minuut30 per ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Gisteravond was beetje drama voormij. Twee nieuwe bolides (waarvoor dank) , nog geen meter mee gereden en dus met de standaard setup gereden. Met de elise ging het nog wel maar kon niet in de buurt van de snelle tijden komen , wel nagenoeg foutloos kunnen rijden. Lemans was een drama , standaard afstelling niet mee te rijden , had een 1/2 rondje training , toen werd het ook nog donker ....... Ging allemaal nog te snel :-)
Heb veelal ruimte gemaakt voor de 4 snelle mannen .... en ben op dik 3 ronden gereden ...... snelste ronde 3.48 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Helaas voor mij had gt5 besloten mijn peugeot weer op standaard instellingen te zetten.

Dus de instellingen proberen weer terug te zetten, die ik de avond van te voren met Joep had gemaakt,
Maar niet helemaal goed, waardoor ik een enorm zenuwachtige auto had, iets te vroeg op het gas, en ik stond achterste voren, wat ook meerdere keren is gebeurd helaas.

Door de slechte afstelling trouwens 2 x moeten pitten, met mindere banden kon ik hem echt niet houden.
Leuk was het wel, weer een hoop opgepikt, en m'n eigen pr wel verbeterd, 3,21,4 tijdens de race.

De elise had ik wel lekker, kon goed meekomen in de 1e race. 2e race wat minder.

Al met al voor herhaling vatbaar, maandag zal ik er ook weer bij zijn.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fast-P schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:02:
Gisteravond was beetje drama voormij. Twee nieuwe bolides (waarvoor dank) , nog geen meter mee gereden en dus met de standaard setup gereden. Met de elise ging het nog wel maar kon niet in de buurt van de snelle tijden komen , wel nagenoeg foutloos kunnen rijden. Lemans was een drama , standaard afstelling niet mee te rijden , had een 1/2 rondje training , toen werd het ook nog donker ....... Ging allemaal nog te snel :-)
Heb veelal ruimte gemaakt voor de 4 snelle mannen .... en ben op dik 3 ronden gereden ...... snelste ronde 3.48 !
Jammer Pat. Maar beide auto's hadden geen standaard Setup. Met de Elise afstelling rijden een aantal mensen rond. Waaronder ik.
En de Peugeot stond op de afstelling waarmee ik vorige week Le Mans won. Maar de afstelling die ik gisteren gebruikte is superieur. Moet je maar eens proberen.

Later vandaag post ik nog wat foto's van de Le Mans race.

Ik weet nog niet precies hoe mijn weekend eruit gaat zien. Zaterdag- of zondagavond kan ik misschien meedoen. Ik heb voorkeur voor zondagavond, omdat de kans groot is dat ik zaterdagavond bezet ben.

Als ik verhinderd ben zal ik wel mijn PS3 aanzetten in een lounge. Dan kan iedereen zonder al te veel 'vrienden' te maken wel joinen. :9

Laat hier even weten welke dag jullie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gisteren toch iets later beschikbaar dan ik had gedacht dus ik kon nog net de laatste ronde van Le Mans zien. Wel erg gaaf hoe dicht jullie nog bij elkaar zaten vooraan. Daarna de setup van de 908 mooi af kunnen luisteren. :P

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
JoepW schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:24:
[...]

Jammer Pat. Maar beide auto's hadden geen standaard Setup. Met de Elise afstelling rijden een aantal mensen rond. Waaronder ik.
En de Peugeot stond op de afstelling waarmee ik vorige week Le Mans won. Maar de afstelling die ik gisteren gebruikte is superieur. Moet je maar eens proberen.

Later vandaag post ik nog wat foto's van de Le Mans race.

Ik weet nog niet precies hoe mijn weekend eruit gaat zien. Zaterdag- of zondagavond kan ik misschien meedoen. Ik heb voorkeur voor zondagavond, omdat de kans groot is dat ik zaterdagavond bezet ben.

Als ik verhinderd ben zal ik wel mijn PS3 aanzetten in een lounge. Dan kan iedereen zonder al te veel 'vrienden' te maken wel joinen. :9

Laat hier even weten welke dag jullie kiezen?
Joep lekker bericht :P ...... dat geeft de burger moed 8)7

Met Lemans waren de achter banden met 2/3 ronden op nog maar een kwart ..... Dat zal dan wel aan mijn rijstijl liggen 8)

Ik gaat wel eens wat extra meters maken in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ok wijziging van de plannen, dit weekend een lange le mans race doen is gewoon iets te kort dag.

daarom:
aankomende zondagmiddag (de 6e dus) van 14:00 tot ±17:00 le mans training. kom gezellig langs om te setup-en, de baan te leren kennen enzovoorts. Ik zal hosten, mijn PSN is rlKoekie (stuur een vriendverzoek met GoT in het bericht als ik ontbreek in je lijst) aanmelden is niet nodig, vol is vol.

volgende week zondag (13feb) om 14:00 room open, 15:00 starten we voor 25 rondes le mans. aanmelden door mij even een DM te sturen met je PSN naam erin. details volgen nog op de gt5.invisio.nl agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was gezellig weer afgelopen avond. Met de Elises lekker van voren kunnen mee racen. Setup van Route 5 blijkt op meerdere circuits te werken. Ging iig lekker.

LeMans was ook leuk. Erg tricky met een standaard wagen in het donker maar gelukkig kennen we de baan wel een beetje nu. Had alleen wat meer practise moeten hebben met de Pescarlo. Was eerste keer en vooral aan het begin van de race men banden enorm lopen op roken. Daardoor eerder dan de rest moeten pitten. En aan einde nog een keer vanwege benzine tekort. Toch 3de kunnen worden door een wel heel langzaam rijdende Eric.

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:52:
ok wijziging van de plannen, dit weekend een lange le mans race doen is gewoon iets te kort dag.

daarom:
aankomende zondagmiddag (de 6e dus) van 14:00 tot ±17:00 le mans training. kom gezellig langs om te setup-en, de baan te leren kennen enzovoorts. Ik zal hosten, mijn PSN is rlKoekie (stuur een vriendverzoek met GoT in het bericht als ik ontbreek in je lijst) aanmelden is niet nodig, vol is vol.

volgende week zondag (13feb) om 14:00 room open, 15:00 starten we voor 25 rondes le mans. aanmelden door mij even een DM te sturen met je PSN naam erin. details volgen nog op de gt5.invisio.nl agenda!
Waarom niet maandagavond as. een full race Le Mans Modern? Zondagmiddag is gebleken niet de grootste opkomst te geven. En maandag heb ik al een reservering in de GoT agenda staan. Id?
En zondag (als mijn vrouw niet een programma voor die middag bedenkt) ben ik er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
JoepW schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:17:
[...]

Waarom niet maandagavond as. een full race Le Mans Modern? Zondagmiddag is gebleken niet de grootste opkomst te geven. En maandag heb ik al een reservering in de GoT agenda staan. Id?
En zondag (als mijn vrouw niet een programma voor die middag bedenkt) ben ik er bij.
ik kan zelf meestal niet op maandagavond (A), maar de 14e wel. de race dan rijden is wat mij betreft ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Misverstandje? Ik bedoelde zondag as. trainen. Maandag as. Le Mans ;)
Maar dan kan jij niet. Nou dan doen we Le Mans op de 14de en verzin ik nog iets leuks voor maandag as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
JoepW schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:14:
Misverstandje? Ik bedoelde zondag as. trainen. Maandag as. Le Mans ;)
Maar dan kan jij niet. Nou dan doen we Le Mans op de 14de en verzin ik nog iets leuks voor maandag as.
nee we snappen mekaar geloof ik :) ik kan komende maandag niet, de 14e wel. komende zondag lekker afstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja verzin is wat leuks Joep!

Ideetje: Rally! met het oog op de online garage van dit moment ;) (heb ze allemaal !)
Uiteraard wel in de sneeuw want op klei of anderr rommel is er weinig aan en me playseat staat waarschijnlijk aan het end van de rit op de gang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ja ik had ook al is rally geroepen, lijkt me lachen :) moeten we wel ff een regelementje voor verzinnen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Hè jammer, ik kan komende donderdag niet....nouja, dan rijdt ik zondag- of maandagavond zelf wel even 25 rondjes;-) kan ik tenminste wel winnen....haha

[ Voor 20% gewijzigd door Ericjooo op 05-02-2011 11:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor donderdag staat (nog) geen programma vast....... Maandag 14 gaan we zeker weer le mans rijden.

-------

Eergisteren vroegen we ons af hoe die factor werkt tbv tijdsverloop.
Heb het maar in een excelletje gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen, ik heb echt zin in een race vandaag.

Ik kan de hele middag. Mensen die zin hebben? Mail @ pyrone89@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ben bezig de nieuwe GT5 site in het leven te roepen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
lukt het een beetje joep? ik heb ff pauze, ben met het FGT championship bezig in a-spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ben aan het 'overcopieren' ;)
Daarna ff layoutten en nieuwe agenda vullen. Max nog 1 uurtje dan is ie klaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:28:
Wel is weer gebleken dat het afstellen voor dit soort races essentieel is. Ik had een bijzondere afstelling op mijn Peugeot 908. Bij deze de afstelling.
Het was nogal laat toen ik deze setup publiceerde. Nou laat viel wel mee, maar wel moe na die race. En ja hoor ik heb 2 fouten gemaakt in de setupsheet. De rijhoogte was niet helemaal ok en de overbrenging niet.
Bij deze de nieuwe versie

--------------------------------

Groot nieuws!
De nieuwe site is live!
Lees vooral goed het welkomswoord zodat je weet hoe e.e.a. werkt.
Inschrijven is vanaf mogelijk per race! Het is niet high-tech, maar toereikend voor ons. ;)

Indien je onvolkomenheden ziet graag even melden met een DM aan mij, rlKoekie of Himlims_

Mijn dank aan Himlims_ en rlKoekie is groot voor de hulp...... pfffffffff. klaar. En nu weer racen!

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 05-02-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Hoi Joep

Ik de registratie gedaan maar de mail is erg lang onderweg .... nog niet ontvangen ....

Nu wel + 10 min :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Fast-P op 05-02-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Euhm, die setup zorgt er lijkt me voor dat je direct spint. Differentieel op 5 bij acceleratie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pyrone89 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:32:
Euhm, die setup zorgt er lijkt me voor dat je direct spint. Differentieel op 5 bij acceleratie....
Probeer maar. No problem ;)
3:17 op Le Mans met chicanes en met controller (By Ericjooo). Ik zelf met stuur 3:19 met alle hulpmiddelen uit.

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 05-02-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toegevoegd aan het Algemeen Reglement:
R. Instellingen race

Standaard worden de volgende instellingen gehanteerd voor onze races:

Starttype: Normale start met valsestartcontrole
Volgorde startopstelling: Snelste eerst
Straf: Licht
Boost: Geen
Gripreductie langs de circuitranden: Zwak
Mechanische schade: Licht
Finish limiet: 1 rondje (dit is dus ongeveer)
Slipherstel: Niet toegestaan
Stuurhulp: Niet toegestaan
ASM: Niet toegestaan
Ideale lijn: Toegestaan
Tractiecontrole: Toegestaan

[ Voor 83% gewijzigd door JoepW op 05-02-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo en nu niks meer over de nieuwe site. Maar racen en trainen met die hap ;)

Morgen vanaf 14:00 uur is er een vrije training Le Mans Modern op Le Mans met chicanes. Misschien af en toe een korte race om te kunnen slipstreamen.

Schrijf je in!

Ik heb een voorstel gemaakt voor een Rally Klasse.

Het programma voor de races van maandag as. is bekend.
en
het programma voor de races van donderdas as. is bekend.

[ Voor 120% gewijzigd door JoepW op 06-02-2011 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heb problems te registreren en/of inloggen.

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.invisio.nl Port 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
dat is vreemd, het draait allemaal wel. je moet gewoon naar http://gt5.invisio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
rlKoekie schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:57:
dat is vreemd, het draait allemaal wel. je moet gewoon naar http://gt5.invisio.nl
Haalt niks uit, krijg direct error. Bij registreren als inloggen.

browser: G. Chrome

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 06-02-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het topmenu verwees nog naar de testsite. Is opgelost.
Maar op de hoofdpagina kan je ook direct inloggen ;)

Site werkt met Chrome, Firefox en zelfs IE en smartphones :D

[ Voor 55% gewijzigd door JoepW op 06-02-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:28:
Het topmenu verwees nog naar de testsite. Is opgelost.
Maar op de hoofdpagina kan je ook direct inloggen ;)

Site werkt met Chrome, Firefox en zelfs IE en smartphones :D
Ziet er hier in IE8 en Firefox goed uit.

Super gedaan. Petje af :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
de Le Mans trainingsmiddag is gestart! http://gt5.invisio.nl/2011/02/training-le-mans-modern/ voor verdere info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Hmm ik heb gisteravond een account geregistreerd maar nog steeds geen mail gehad. Als ik nu nogmaals probeer te registreren geeft hij aan dat username en mailadres al in gebruik zijn.

*edit* Hier dus ook spam in de gmail box. Gevonden en registratie voltooid.

[ Voor 17% gewijzigd door Bl0cKeR op 06-02-2011 20:03 ]

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Dat heb ik ook. En na het opvragen van mijn wachtwoord heb ik ook niets gehad. Maakt niet uit maar ik kan nu niet hetzelfde mail adres gebruiken.
kwam terecht bij spam @ gmail

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 06-02-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Wat is jouw psn? Via JoepW en Stig kan ik vooralsnog niet joinen al zijn ze wel online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

rlkoekie. Nu een mannetje of 6/7

Voor de mensen die geen mail gehad hebben na registreren op de got GT5 online site. Ik heb gmail en heb hem in m'n spambox gevonden.

De mensen die niet kunnen joinen. Voeg "rlKoekie" toe en probeer het dan rechtstreeks via hem.

[ Voor 90% gewijzigd door Vuvuzela op 06-02-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Mastasidaz schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:32:
[...]
Via JoepW en Stig kan ik vooralsnog niet joinen al zijn ze wel online :?
Same here :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
het was een gezellig middagje klooien op le mans :) uit eindelijk hebben we 2x een race gedaan, 1tje van 1 ronde (dankzij Stig ;)) en 1tje van 9 ronden, waarbij de tijdsverloop berekening van Joep precies leek te kloppen.

conclusies: de snelste tijden die voorbij kwamen waren rond de 3:16, 1 iemand wist er een 3:15 uit te persen.
however, als je stabiel rondjes van rond de 3:22 kan rijden kom je prima mee (ik heb nog een tijd op kop gereden, en mijn snelste rondetijd die ik vandaag uit de peugot geperst kreeg was 3:21)
verder is de maffe afstelling van Joep erg sterk (hierboven wel ergens te vinden). de FAP-mobiel is dan echt goed op de baan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Mooi dat de tijden steeds sneller worden; gisteren tijdens een privetraining met Joeps setup een 3:15,001 eruit kunnen persen, setup werkt ook voor de audi r8 (2005), daar reed ik een 3:16,2 mee alleen sleten de banden wel sneller bij deze auto!!! Ook de 905 reed 3:16,4..... Setup is gewoon de bom!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Thnx ;)

Huh... er zijn nog geen inschrijvingen voor morgenavond :(
Dat rally gedeelte morgenavond ga ik trouwens kort houden. Vond het niet erg boeiend zojuist.
Dus we gaan snel over op de twee fun-klasses.

Donderdag gaan we een aantal cup races rijden en in elke klasse voor elke race is er de kleur Chroom (kom niet van mijn voorraad af ;) ) te winnen.

Funny, deze wil ik ook (klik op de foto):
Afbeeldingslocatie: http://www.invisio.nl/_ext/gt5/p908_nieuw.jpg
Zouden ze mijn afstelling gaan gebruiken?

[ Voor 42% gewijzigd door JoepW op 06-02-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Toch een peekaatje of 400 minder....zal de gang ook wel wat minder zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:27:
Thnx ;)
Dat rally gedeelte morgenavond ga ik trouwens kort houden. Vond het niet erg boeiend zojuist.
Denk dat we die rally bakken gewoon op normale circuits moeten rijden. Dan kan je er meer plezier aan beleven denk ik. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil79 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:43:
[...]

Denk dat we die rally bakken gewoon op normale circuits moeten rijden. Dan kan je er meer plezier aan beleven denk ik. :) :)
Denk het ook. Wel wat kleinere circuits. En wat sneeuw misschien.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 06-02-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
JoepW schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:27:
Thnx ;)

Huh... er zijn nog geen inschrijvingen voor morgenavond :(
Dus we gaan snel over op de twee fun-klasses.

Donderdag gaan we een aantal cup races rijden en in elke klasse voor elke race is er de kleur Chroom (kom niet van mijn voorraad af ;) ) te winnen.

Funny, deze wil ik ook (klik op de foto):
[afbeelding]
Zouden ze mijn afstelling gaan gebruiken?
Zal toch wel, als er iemand van dat team op tweakers zal die het zeker voordragen ;)
Ben benieuwd naar wat voor tijden hij kan neerzetten op bijv. Paul richard/ La sarthe

Je setup is geweldig, ook voor grand valley werkt hij lekker. _/-\o_

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
en we hebben een prijs voor de le mans race van maandag de 14e!
"De ietwat zeldzame Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) ’08, in het blauw (De premium car die niet te koop is!)"
schrijf je dus in op: http://gt5.invisio.nl/2011/02/le-mans-modern-endurance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Mooie prijs! Vind het bijna jammer dat ik dan uit eten ben met mijn vriendin... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Daniel_Elessar schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:51:
Mooie prijs! Vind het bijna jammer dat ik dan uit eten ben met mijn vriendin... :X
Afzeggen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Denk dat ze dat niet gaat begrijpen/waarderen. Moet inderdaad eens wat mensen gaan toevoegen om mee te kunnen doen met sommige races. Maar deze Le man's moet ik toch echt afslaan. Heb nu wel tijden waar ik me mee kan meten, en de baan echt goed onder de knie leren krijgen is ook geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Iemand nog zin om nu te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou nee, hele middag al gereden :P
Maar maandagavond gaan we weer racen. Even kort rally auto's maar daarna weer lekker de 550pk en 650pk fun klasses!

Schrijf je in mannen (en vrouwen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Als ik me wil registreren en dus een username en mail in geef krijg ik: Error: please enter a password :(
Ik gebruik: Iphone4 safari
Wil me graag opgeven voor morgen..naja vandaag eigenlijk ;)

Goodnight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
gister uurtje getraind op le mans met de setup van Joep. Het lukt nu om de auto op de baan te houden. Lage rondjes in de 3.30 lukt nu met uitschieter naar 3.28. nu de baan verder leren kennen en wat sneller door de bochten ......

ronde record is gister gezet door eric 3.13.1 .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 04:43:
Hey,
Als ik me wil registreren en dus een username en mail in geef krijg ik: Error: please enter a password :(
Ik gebruik: (als ik jou was zou ik dit weghalen)
Wil me graag opgeven voor morgen..naja vandaag eigenlijk ;)

Goodnight!
Deze foutmelding krijg je als je tijdens registreren maar een (1) maal een wachtwoord ingeeft ipv twee maal!
Fast-P schreef op maandag 07 februari 2011 @ 07:53:
gister uurtje getraind op le mans met de setup van Joep. Het lukt nu om de auto op de baan te houden. Lage rondjes in de 3.30 lukt nu met uitschieter naar 3.28. nu de baan verder leren kennen en wat sneller door de bochten ......

ronde record is gister gezet door eric 3.13.1 .......
Gelukkig kruip je steeds dichter bij.... En Eric moet ophouden met trainen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JoepW op 07-02-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:04:
Deze foutmelding krijg je als je tijdens registreren maar een (1) maal een wachtwoord ingeeft ipv twee maal!
Ok je begreep me helemaal verkeerd. Ik gebruik dus een iPhone4 die Safari draait ;)
Maar er zit dus een fout in de site (volgensmij...). Als ik naar http://gt5.invisio.nl ga en ik klik daar op login in de menu balk en vanuit daar weer op "sign up here" klik, dan gaat die naar: http://gt5.invisio.nl/wp-login.php?action=register waar ik dus de eerder aangegeven error krijg.

Via de link in de beginpost kom ik wel bij het goede scherm en heb me inmiddels geregistreerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Gisteren was er iets raars aan de hand met de Le Mans training.

Bij de 2e race zag ik maar vier rijders. 2fast4Stig hoorde ik wel op de voice chat maar zag hem en Steffan niet op de baan.

En ik was allang blij een keer 3.18.8 te rijden, nee nu moet het naar de 3.13 :( _/-\o_

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:12:
[...]
.....Ik gebruik dus een iPhone4 die Safari draait ;)
.....Via de link in de beginpost kom ik wel bij het goede scherm en heb me inmiddels geregistreerd! :)
Ik heb (gelukkig) geen iPhone, maar een langmetzijnaccudoende Nokia E71 ;)
Dus ik kan het niet testen. Denk niet dat ik dat ga oplossen ;)
En gelukkig is wel op andere manier gelukt :)
Rizn schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:18:
Gisteren was er iets raars aan de hand met de Le Mans training.

Bij de 2e race zag ik maar vier rijders. 2fast4Stig hoorde ik wel op de voice chat maar zag hem en Steffan niet op de baan.

En ik was allang blij een keer 3.18.8 te rijden, nee nu moet het naar de 3.13 :( _/-\o_
Tja, komt geregeld voor. De servers bij PD / Sony maken nogal eens een fout :(

En tja, Als Ericjooo gaat slijpen aan een rondetijd, dan zijn we allemaal verloren :'(

[ Voor 37% gewijzigd door JoepW op 07-02-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:19:
[...]

Ik heb (gelukkig) geen iPhone, maar een langmetzijnaccudoende Nokia E71 ;)
Dus ik kan het niet testen. Denk niet dat ik dat ga oplossen ;)
En gelukkig is wel op andere manier gelukt :)
Kreeg hetzelfde probleem via de iphone, maargoed we doen het wel even via de normale compu
JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:19:

En tja, Als Ericjooo gaat slijpen aan een rondetijd, dan zijn we allemaal verloren :'(
Scusi.....maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het wel met maar 20 liter brandstof en nieuwe banden was;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:36:
[...]
Kreeg hetzelfde probleem via de iphone, maargoed we doen het wel even via de normale compu
Wil je het nogmaals testen? Heb de link anders ingesteld.
Ericjooo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:36:
[...]
Scusi.....maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat het wel met maar 20 liter brandstof en nieuwe banden was;-)
Leuk dat die brandstof uitmaakt, maar jammer dat je er eerst zo veel rondjes voor moet rijden en niet in de pits die beslissing kan nemen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:42:

Leuk dat die brandstof uitmaakt, maar jammer dat je er eerst zo veel rondjes voor moet rijden en niet in de pits die beslissing kan nemen.... :?
Jij hebt er gelukkig nog niet zoveel gereden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ah ja die le mans ronde tijden :P ik kom op goeie dagen net onder de 3:20, maar kon gister wel constant rondjes rijden rond de 3:22. foutloos rijden is bij langere races veel belangrijker dan echt bloedsnelle rondes maken, tenminste, daar spreek ik mezelf moed mee in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:44:
ah ja die le mans ronde tijden :P ik kom op goeie dagen net onder de 3:20, maar kon gister wel constant rondjes rijden rond de 3:22. foutloos rijden is bij langere races veel belangrijker dan echt bloedsnelle rondes maken, tenminste, daar spreek ik mezelf moed mee in :P
Idem ;) En slimme bandenwissel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
[...]

Ok je begreep me helemaal verkeerd. Ik gebruik dus een iPhone4 die Safari draait ;)
Maar er zit dus een fout in de site (volgensmij...). Als ik naar http://gt5.invisio.nl ga en ik klik daar op login in de menu balk en vanuit daar weer op "sign up here" klik, dan gaat die naar: http://gt5.invisio.nl/wp-login.php?action=register waar ik dus de eerder aangegeven error krijg.

Via de link in de beginpost kom ik wel bij het goede scherm en heb me inmiddels geregistreerd! :)
goed gezien, zal vanavond corrigeren

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:06:
[...]
goed gezien, zal vanavond corrigeren
Volgens mij is dat me al gelukt..... of heb ik het mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Volgens mij is jouw PSN: Buttonbasher en heb je je op de site met knopjesrammer geregistreerd. Vaudje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Het is me inderdaad gelukt.
Heb het nog even gecheckt: is nog steeds niet in orde. Maar goed is dus wel al gelukt.
Zit nu ook op de PC en moet zeggen dat de site een stuk overzichtelijker is vergeleken met de telefoon.
Ik kan op me telefoon ook niet de normale site laden. Kan "Mobile Theme" aan en uitschakelen maar als ik hem uitschakel laad die de mobiele site gewoon opnieuw. (Is trouwens kopie van GTPlanet? 8) )

Heb ook niet me PSN als aanmeld naam gebruikt. Sorry! Het reglement komt op de telefoon ook niet duidelijk naar voren, vandaar.
EDIT:
JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 13:36:
Volgens mij is jouw PSN: Buttonbasher en heb je je op de site met knopjesrammer geregistreerd. Vaudje?
BuTTonBaSH-r is mijn exacte PSN.

Site ziet er verder top uit! Mooi werk! :*)
En heb me uiteraard aangemeld voor vanavond. Maar die Rally wordt die nou in de sneeuw of...? Ik vind de rally namelijk verder ook niet zo boeiend alleen in de sneeuw vond ik het zeer vermakelijk.

Offtopic: Heb je nou haat tegen de iPhone? Om de Accu? haha. Die van de 3G en 3GS is echt belachelijk inderdaad, hoe kort die mee gaat. Die van de 4 gaat zeker 3 keer langer mee ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Van mij mag de mogelijkheid van mobile de site kijken er wel uit. Gaan we naar kijken. Ennuh sneeuw en gewone circuits gaat het worden vanavond met de rally bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok toppie gaat ik is ff kijken of ik de engine tuning nou wel of niet gedaan heb bij mn c4tje en de rest van de bakken in orde maken. Wie is de host vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 14:22:
Ok toppie gaat ik is ff kijken of ik de engine tuning nou wel of niet gedaan heb bij mn c4tje en de rest van de bakken in orde maken. Wie is de host vanavond?
Ikkuh, maar dat staat ook allemaal op de site:

Lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... :F

Nog wat fouten in de mobiele versie:
Geen mogelijkheid om in te schrijven/te reageren.
Reacties niet zichtbaar.
Race Klasses nergens te vinden.
Algemeen Reglement idem.
Lees dit eerst!! idem.

Wat wel goed werkt:
Profiel aanpassen en updaten! 8)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Ik sla trouwens wel het rally-en over vanavond, zit niet zo heel dik in de tijd en rally heb ik niet veel mee :P hoelaat beginnen de fun classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mastasidaz schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:21:
Ik sla trouwens wel het rally-en over vanavond, zit niet zo heel dik in de tijd en rally heb ik niet veel mee :P hoelaat beginnen de fun classes?
Als het aan mij ligt tussen 9 en 9:15 fun klasses. Dat rally gedoe zie ik als een testje ;)

-------------------------
Mobile gedoe is opgelost. Heb het mobile theme buiten werking gezet. Soms kan je met een kanon simpele dingen bereiken O-)

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 07-02-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:24:
-------------------------
Mobile gedoe is opgelost. Heb het mobile theme buiten werking gezet. Soms kan je met een kanon simpele dingen bereiken O-)
Haha inderdaad, alles werkt prima nu (voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paar fotootjes van gistermiddag op Le Mans (klik op de foto voor uitvergroting):

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/_SvMEntZ61zc/TVAtxu2icBI/AAAAAAAADyo/etf27mmfk2A/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009.jpg

Op deze foto zijn de roodgloeiende remschijven goed te zien. ;)
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/_SvMEntZ61zc/TVAtyE1xxPI/AAAAAAAADys/OsXCPaEPgRQ/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009_2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_SvMEntZ61zc/TVAtydUZjbI/AAAAAAAADyw/drdfis-Yr_k/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009_4.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door JoepW op 07-02-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Wow gave screens zeg, die nacht foto's _/-\o_ Vind ik persoonlijk ook het mooist om live te zien, zeker als het commentaar gestaakt wordt snachts en je alleen de auto's etc hoort. Geweldig dat ook deze "kleine" dingen als rood gloeiende remschijven te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
ik begin steeds meer verliefd te worden op die baan, helemaal met tijdverloop erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het gedetailleerde raceprogramma van donderdag as. (cupraces) is gepubliceerd. Elke race heeft een te winnen prijs.

Dus schrijf je snel in op de GoT - GT5 Online Racing website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rlKoekie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:04:
ik begin steeds meer verliefd te worden op die baan, helemaal met tijdverloop erop :)
Tot nu toe de leukste races daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Le Mans vond ik in andere games altijd verschrikkelijk (net als de Nordschleife overigens). Sinds GT5 zijn dit toch wel heel erg gave banen geworden!! Voor donderdag maar even kijken of ik wifi heb in Oostenrijk....haha

Overigens vanavond af en toe wel lekker gereden, rally was erg gaaf in de sneeuw alleen verloor ik na een paar ronden alle topsnelheid en kwam de auto niet meer boven 150 km/u?? Op Suzuka moest ik helaas afhaken ivm zakelijke beslommeringen;-) de 650-klasse op Deep Forest was erg leuk!!

Aan het einde nog even Nascar gereden op Daytona; misschien een tipje voor bepaalde rijders....op een oval moet je tijdens het slipstreamen gewoon blijven rijden en niet van links naar rechts gaan....dit veroorzaakte nogal wat chaos met zoveel rijders op een kluitje;-) Maargoed, al doende leert men...haha

[ Voor 58% gewijzigd door Ericjooo op 08-02-2011 09:23 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste