Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Pyrone89 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:19:
Ik kan er vanavond eindelijk weer eens bij zijn.

Ik heb mijn Le Mans auto's niet afgesteld (maar het wordt toch gewoon lachen? :D)

Sowieso diep respect voor Joep. Ik ben namelijk samen met wat anderen het organiseren gestart, maar ik kan nauwelijks tijd vinden om nog te rijden (nieuwe vriendin, studie aan Universiteit wordt weer drukker etc.)
Ik ben Joep dan ook dankbaar voor alle inzet die hij toont ondanks dat enkele van de oorspronkelijke oprichters (waaronder ik) nauwelijks nog kunnen helpen.

Joep, bedankt!
np ;)
Ik ben al lang getrouwd, uitgestudeerd en werk momenteel (bewust) weinig. Maar als de hel qua werk weer losbarst dan zal iemand het stokje over moeten nemen. :P

En moet zeggen krijg van allerlei luitjes hulp. Dus valt wel mee hoor O-)

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 27-01-2011 19:28 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Waarom mag de Audi R10 '06 niet meedoen eigenlijk? Die heb ik natuurlijk weer gekocht.. Niet dat ik meedoe vanavond, maar gewoon ff een vraag.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa same q hier. Kheb zo een stealth r10 bak.
Telt die niet ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Met de R10 mag je best meedoen, maar hij staat niet in de lijst omdat ie veeeeel te traag is op een oval.
Maar ook op Le Mans houdt hij het niet bij.
De PEUGEOT 908 HDI FAP ruled op Le Mans, maar niet op de oval.
Binnenkort doen we weer een Le Mans race (op Le Mans) en dan doe je gewoon lekker mee met de R10. Misschien dat ie met de goede afstelling en zuinig doen met banden super meekomt. Maar qua rondetijden valt ie zwaar tegen.
Ik vind het ook jammer dat je in GT5 niet even kan proefrijden voordat je een auto echt koopt. Had me een hoop poen gescheeld.

Net dus 60 ronden oval gedaan met Le Mans bakken. Stig won met maar 3 seconden voorsprong op mij. En dat dus na ruim 40 minuten racen! Was echt lachen dat slipstreamen.
Wel klamme verkrampte handen na de race ;)

We gaan dit ook een keer met Nascar bakken doen. Volgens mij heeft iedereen er wel (minstens) 1 inmiddels.

Ik ben nu 2 avonden niet in de lucht. Overdag wel af en toe. Dus als iemand iets officiels wil doen gewoon ff hier posten en ik zet het in de agenda.
Zondag middag of avond plan ik zelf wel weer wat in. Voorstellen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Tijdens die race op Indy had ik iemand een auto beloofd, maar ik weet niet meer welke en aan wie? 8)7
Stom, maar iemand die dat nog kan herinneren?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Volgens mij riep je zelf ook nog iets wat je niet had die ik wel kwijt kon.....maarja, welke he?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vond het toch nog een prestatie dat ik met de Bentley alsnog 3e wist te worden, wel met een rondje achterstand maar in de bochten zelfs met een slipstream combo krijg je dat ding niet snel rond. Toch, op 60 rondjes, vond ik het wel meevallen :P

Voor de overige races, eindig je achter mij, ben je slecht bezig :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Het is me vandaag drie keer gelukt achter je te eindigen (inclusief Indy;-))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Ericjooo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:35:
Volgens mij riep je zelf ook nog iets wat je niet had die ik wel kwijt kon.....maarja, welke he?
Volgens mij was het die BMW WTCC? De 320i is dat geloof ik.

Ik was er alleen de eerste helft van de 1e race maar heb hard moeten lachen. Dat slipstreamen in het begin met DutchYup :D iemand met de replay? Ik had wel een fijne afstelling voor mijn minolta, ik hoefde niet te liften voor de bochten alleen na t slipstreamen.
Met wat geluk had ik een mooie voorsprong opgebouwd alleen keek ik niet goed naar mijn bandenslijtage. Rechtsachter zag ik helemaal over het hoofd dus ik spinde vlak voor de pitsingang toen die bijna op was.. Tijdens de pits had stig mij ingehaald en met behulp van Koekie kon ik wel wat tijd goedmaken (gek dat slipstreamen met iemand die een ronde achterligt.. je kan gewoon door elkaar blijven rijden, beiden gebruik makend van elkaars slipstream).
Maar toen belde een vriend en sociale dingen gaan toch voor games.. helaas.. vlak na de start gooide ik ook een vol glas cola om, dus ik was ook wel erg benieuwd naar de ravage achter me :X Volgende keer beter
En m'n fatboy plakt nu fijn op de grond.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ericjooo schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:35:
Volgens mij een Le Mans bak...... Die 905? (Heb ik dubbel geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar had ik het over, dat was mijn laatste 'hooded' LMS die ik nog moest hebben :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
het was weer lollig gisteravond :) maar voor dat oval racen moet je toch echt wel minimaal een half uurtje setup tunen voor je begint, ik kwam vlak voor de start nog even binnenvallen, setup gegokt en werd met mn 1000+pk toch wel goed zoek gereden. als we binnenkort een indy 500 willen rijden doe ik zeker weten mee!

ik ben t/m dinsdag offline, ga een weekendje naar mn vriendin in de UK toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maciek schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 02:17:
Ik was er alleen de eerste helft van de 1e race maar heb hard moeten lachen. Dat slipstreamen in het begin met DutchYup :D iemand met de replay?
Was idd errug leuk!
Hier de replay: http://www.invisio.nl/_ext/gt5/oval.zip
SinergyX schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:34:
Daar had ik het over, dat was mijn laatste 'hooded' LMS die ik nog moest hebben :P
Ik heb 'm dubbel. Ik stuur 'm morgen aan je op.
rlKoekie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:17:
het was weer lollig gisteravond :) maar voor dat oval racen moet je toch echt wel minimaal een half uurtje setup tunen voor je begint, ik kwam vlak voor de start nog even binnenvallen, setup gegokt en werd met mn 1000+pk toch wel goed zoek gereden. als we binnenkort een indy 500 willen rijden doe ik zeker weten mee!

ik ben t/m dinsdag offline, ga een weekendje naar mn vriendin in de UK toe :)
Klopt, dat setuppen is essentieel. Door een goede setup kon ik eigenlijk met 2 pitsstops af. Alleen door een crash brandde ik mijn banden op en moest ik 3x naar binnen.
Veel plezier in de UK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Ik kwam ook vlak voor de start binnen vallen.

ff snel setupje aangepast, maar viel vies tegen.

Merkte het vooral in de bochtjes waar ik goed zoek werd gereden door de beter afgestelde bakken. Tevens tijdens de 3e pits besloot gt5 dat ik een volle tank nodig had, en ik zag het te laat ... sta je toch een lange tijd stil...

Evengoed lekker vermaakt, en geleerd. Swift race daarna was ook lol, alleen die boost.. zelfs als je 2e ligt heb je echt het idee dat je voorganger niet opschiet, totdat je zelf vooraan rijd.. Kon er echt geen pijl op trekken of ik nou lekker aan het karren was. Wel grappig, dat dan weer wel.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Indy race was wel heel vet zeg!

Had wel 3 stops nodig, mijn bandjes hielden het maar 15 ronden uit. Door de vroege 1e stop (geen benzine) won ik wel wat plekken en met slipstreamen een snelste ronde van 39.5xx

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Inderdaad, erg gaaf dat slipstreamen; helaas zelf in de eerste drie ronden 3 spins gemaakt en eigenlijk de hele race alleen gereden. Door slim te pitten uiteindelijke een rondje goed kunnen maken. Twee keer een slipstream gehad, eerst van Joep toen reed ik 38,9s en in gevecht met Rizn aan het einde nog een 39,1 kunnen rijden. Uiteindelijk wel een goed gevoel door de snelste ronde van de race (39,3 was de volgende snelste:-)) en toch naar noor P4 terug kunnen rijden, helaas was SinergyX net niet meer haalbaar in zijn Bentley (respect voor je keuze!!)

Absoluut voor herhaling vatbaar, dit is echt racen.....en een oval is niet alleen maar saai linksaf, iedere centimeter telt en een foutje is zomaar gemaakt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:34:
Ga 'm zo versturen.... Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb een lobby op om wat te testen met setups en auto's. Trackdaytje dus. Ga zelf iig even de GT300 testen en zien wat de tijden doen. Dus mensen die gezellig wat willen mee klooien kunnen joinen.

PSN: DutchDevil79

GreetZ DD

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-01-2011 11:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Even qua racelarij morgen: Ik kan vanaf een uur of een, 's avonds is wat lastig ivm nachtdienst.

Misschien zijn de volgende klassen eens leuk om te proberen?:

NASCAR Free practice (alleen is niet leuk maar met meer wordt het toch gaver), indien leuk mssn een raceje?
GT300 t/m 350pk
Weer een rondje op LeMans??
en natuurlijk Swifts en/of Lupo's

[ Voor 5% gewijzigd door Ericjooo op 29-01-2011 19:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Staat er vanavond nog iets op stapel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Niet dat ik weet.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik host morgen wel ff om een uur of 1 een lounge.
Kan me wel vinden in Ericjooo zijn voorstel.
En 's avonds wil ook wel weer wat doen.
Ik zet nu ff wat tijden in de agenda. Programma doen we ter plekke.

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 30-01-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
In het kader van de 24 uur van Daytona.......NASCAR op Daytona oval??? :-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zondag van 13:00 uur Nascar / GT300 practice en eventueel race

Zondag vanaf 20:00 uur weer wat raceseries.

[ Voor 92% gewijzigd door JoepW op 30-01-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

ik kom je lounge niet in... vreemd, niet eerder gebeurd. Ik zag ongeveer 5 mensen in je room

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
ik heb dat probleem ook, snap er niets van want ik heb al vaak zat in de lounge van joep gereden. Overigens sowieso een drama hier om ergens online mee te rijden, ik ga van de week maar eens de huisbaas bellen en wat proberen te regelen met kabels ipv wifi, want het is elke keer een drama als ik online een rondje wil rijden. Wel raar dat GT er zoveel gevoeliger voor is dan de meeste andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja zag je een paar keer connecten. Verder had niemand problems.
Ik zal straks (voor 8 uur) mijn cache en zo resetten.

Vanavond om ca. 8 uur gaan we weer racen.

Laten we weer een vol veld maken. Komt allen.

Lag ik gisteren lekker op kop gebeurt me dit na het pakken van het 'regengootje':
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUWh27z0FzI/AAAAAAAADvs/cU59BMAocyk/Superspeedway%20-%20Indianapolis%20Motor%20Speedway.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door JoepW op 30-01-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10-2024
Zo vandaag 1e online race gereden , hier en daar wat schoonheidsfoutjes ;-) Nog wel wat te leren hier en daar ! Maar was zeker erg leuk , moest wel aan de snelheid wennen 8)

Grtz
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fast-P schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:39:
Zo vandaag 1e online race gereden , hier en daar wat schoonheidsfoutjes ;-) Nog wel wat te leren hier en daar ! Maar was zeker erg leuk , moest wel aan de snelheid wennen 8)

Grtz
Patrick
Ging super man! Vanavond weer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Ik ga het in elk geval proberen erbij te zijn, met een fris gewassen Lupo!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
In welke klasse word er geraced? Want als ik in de agenda kijk zie ik er 3.

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
VW Lupo GTI Cup

DTM 2000-2004

Lotus Elise 111R RM 2004

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roy-91 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:32:
In welke klasse word er geraced? Want als ik in de agenda kijk zie ik er 3.
Dat klopt!
Ericjooo schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:42:
VW Lupo GTI Cup

DTM 2000-2004

Lotus Elise 111R RM 2004
En dat klopt dus ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Kom weer niet in je room:
'Entry was refused due to network incompability with the room owner. [774]'
Tot nu toe nergens problemen gehad om waar dan ook te joinen. Ik heb ook geen KPN abbo maar zit bij Online (voorheen Orange, en daarvoorheen Wanadoo)

Helaas. Ik ga later op de avond nog eens proberen... moet toch eerst een Chinese vechtfilm kijken met m'n moppie

[ Voor 25% gewijzigd door Obi1r op 30-01-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Zo eerst even topgear kijken op bbc.

Daarna kijk ik nog wel ff of jullie nog aan het rijden zijn.

Nog even terug komend op vanmiddag trouwens.
Kreeg wat commentaar dat ik achter de mensen bleef hangen en zodoende misbruik maakte van de slipstream.
Maar de simpele uitleg was, dat ik er gewoonweg niet langs kon, ik kon jullie alleen bijhouden in de slip, had mijn afstelling niet goed genoeg nog.

En sorry voor die klapper nogmaals, gaf iemand een beuk, maar in mijn scherm kwam je ineens mijn kant op, met een snelheid die ik niet meer kon ontwijken.
Verder geen verbindings issues gehad, dus niet helemaal zeker of het aan mij lag.

Wel zonde van een late pitstop, door een spin eerder waren de bandjes net te versleten om de laaste 5 ronden vol te maken, anders had ik 2e kunnen zijn. :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Obi1r schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:02:
Kom weer niet in je room:
'Entry was refused due to network incompability with the room owner. \[774]'
Tot nu toe nergens problemen gehad om waar dan ook te joinen. Ik heb ook geen KPN abbo maar zit bij Online (voorheen Orange, en daarvoorheen Wanadoo)

Helaas. Ik ga later op de avond nog eens proberen... moet toch eerst een Chinese vechtfilm kijken met m'n moppie
Bij opties helemaal onderin kan je je netwerk gegevens wissen (in GT5). Dan leegt GT5 de cache en vaak helpt dat.
Misschien tot straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Toch maar begonnen aan de bspec .... vreselijk saai ! Maar ik ontkom er geloof ik niet aan :(

The money maker moet ik nog ff vinden. Voor alle races van vanmiddag had ik precies 1 auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fast-P schreef op zondag 30 januari 2011 @ 21:49:
Toch maar begonnen aan de bspec .... vreselijk saai ! Maar ik ontkom er geloof ik niet aan :(

The money maker moet ik nog ff vinden. Voor alle races van vanmiddag had ik precies 1 auto.
Als Eric en ik een beetje uitgeruild zijn zullen we jou ook wat auto's geven ;)
De echte money maker is de X2010 in A-spec op een oval race die steeds weer herstart. Zal ik je binnenkort wel ff uitleggen als je in A-spec de xtreme serie hebt op hoogste nivo .

---------------------

De opkomst vanavond was bedroevend laag. 5 rijders + 1 die er niet inkwam.
Is de GT5 hype aan het afnemen of wilde iedereen 'Boer zoekt vrouw' zien? ;)

Woensdagavond gaan we weer racen. Morgen in de loop van de dag zal ik het exacte programma bekend maken.

Ik zit te denken aan eerst een race met de Elise op een kort circuit en dan een Le Mans endurance race. Om het daarna af te leren een race met een lease Swift over de Nordschleife.

Ik wil voor alle drie de races een prijs beschikbaar stellen. Suggesties voor prijzen?

[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 30-01-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Leuk, ik ga proberen er rond een uur of 9 ook bij te zijn.......Ik stel voor de Le Mans race de winnende auto beschikbaar......haha.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
ramsho schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:35:
Kreeg wat commentaar dat ik achter de mensen bleef hangen en zodoende misbruik maakte van de slipstream.
Maar de simpele uitleg was, dat ik er gewoonweg niet langs kon, ik kon jullie alleen bijhouden in de slip, had mijn afstelling niet goed genoeg nog.
Het is nu eenmaal sneller als je elkaar afwisselt, daarom gaf ik commentaar; helaas kan je niets terugzeggen dus dan blijven dat soort dingen een beetje hangen, maakt verder niet uit;-) Toch lekker gereden....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:20
JoepW schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:32:
[...]

Als Eric en ik een beetje uitgeruild zijn zullen we jou ook wat auto's geven ;)
De echte money maker is de X2010 in A-spec op een oval race die steeds weer herstart. Zal ik je binnenkort wel ff uitleggen als je in A-spec de xtreme serie hebt op hoogste nivo .

---------------------

Woensdagavond gaan we weer racen. Morgen in de loop van de dag zal ik het exacte programma bekend maken.

Ik zit te denken aan eerst een race met de Elise op een kort circuit en dan een Le Mans endurance race. Om het daarna af te leren een race met een lease Swift over de Nordschleife.

Ik wil voor alle drie de races een prijs beschikbaar stellen. Suggesties voor prijzen?
ik heb wel interesse om mee te doen, maar ik weet niet of ik van gran turismo mag. Uit verveling heb ik maar in een lobby met wat hollanders lopen rijden van een ander forum, maar die waren een stuk minder snel. Met mijn kamikaze-nsx kon ik op de nordschleife echt heel hard uitlopen, totdat de nsx er geen zin meer in had en ik een paar keer ben gecrashed. Als mensen nog tips hebben qua afstelling: ik heb 'm zo afgesteld dat ik veel meer grip heb bij het uitkomen van de bocht (achter wat zachter, meer downforce en camber), maar nu is ie op hoge snelheidsbochten (laatste bocht voor rechte stuk nordschleife/kombocht op indy-road) met niet helemaal verse banden echt onhoudbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Let op herplanning.
Woensdagavond ben ik verhinderd. De bovengenoemde raceserie is verplaatst naar donderdagavond!
Laat even hier weten of je interesse hebt en mee wilt doen!
Donderdagavond race serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Ericjooo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 01:07:
[...]

Het is nu eenmaal sneller als je elkaar afwisselt, daarom gaf ik commentaar; helaas kan je niets terugzeggen dus dan blijven dat soort dingen een beetje hangen, maakt verder niet uit;-) Toch lekker gereden....
Yup, dat snap ik ook wel, wilde het alleen ff duidelijk maken, dat ik er dus niet langs kon :)

Verder inderdaad lekker gereden, toch ergens ook wel spannend, door de verschillende pit strategieën.

Donderdag wel erbij, maar waarschijnlijk even later, tegen 2100 uur.

[ Voor 6% gewijzigd door ramsho op 31-01-2011 08:17 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ennuh ik overweeg vanavond een trackday GT300 vanaf een uur of 20:30. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
JoepW schreef op maandag 31 januari 2011 @ 06:20:
[...]
Let op herplanning.
Woensdagavond ben ik verhinderd. De bovengenoemde raceserie is verplaatst naar donderdagavond!
Laat even hier weten of je interesse hebt en mee wilt doen!
Donderdagavond race serie
Ik zal er ook weer bij zijn..!
Grtz LL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

JoepW schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:34:
Ennuh ik overweeg vanavond een trackday GT300 vanaf een uur of 20:30. Interesse?
GT300 heb ik nog niet echt gereden, lijkt me dus leuk. Count me in. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik ben er wel bij en denk dat ik Donderdag ook wel tijd vrij heb.

Opmerking voor mensen die nog een GT300 auto moeten aanschaffen:

Stock zijn de volgende 7 GT300 auto's het snelst, liggen dicht bij elkaar:

Premium:
RE Amemiya ASPARADRINK RX7
Autobacs ARTA Garaiya
Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (4WD versie)

Standaard:
Toyota WEDSSPORT CELICA
RE Amemiya ASPARADRINK RX7
Subaru CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA (RWD versie)
Autobacs ARTA Garaiya

De andere kunnen niet echt mee komen met de tijden van deze 7.

Geen motortuning uitvoeren!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond ben ik er weer bij. En donderdag waarschijnlijk ook. :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ook deze GT300 doet het erg lekker:

TOYOTA SUPERAUTOBACS APEX MR-S (JGTC) 2000 S

En natuurlijk ben ik er vanavond en donderdag ook bij;-)

[ Voor 26% gewijzigd door Ericjooo op 31-01-2011 14:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
[...]

Ik vind alle dagen van de week het prima dat de vriendin wat wil zien op tv, maar op zondag avond staat er maar één ding aan. En iedere autokenner zou moeten weten wat dat is... Tipje: Het heeft niets met boeren en trekkers en weet ik veel wat te maken, op één aflevering na. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ybastiaans schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:19:
[...]
Ik vind alle dagen van de week het prima dat de vriendin wat wil zien op tv, maar op zondag avond staat er maar één ding aan. En iedere autokenner zou moeten weten wat dat is... Tipje: Het heeft niets met boeren en trekkers en weet ik veel wat te maken, op één aflevering na. :9
Ow, ik heb Top Gear opgenomen en later op de avond gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Vanavond gaat zeker lukken.

Heb inmiddels ook een Mic gevonden :)

Topgear was weer leuk gisteren idd.. en daarna was er niemand meer online.
Maar zondag avond is vaak wat lastig qua planning

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

Heb zondag avond laat nog geprobeerd nét na elven, maar niemand meer te bekennen.
Is er een Suzuki Swift opgenomen als fav bak trouwens? Is een Honda S2000 een goeie optie om die eens uit te hollen? Achterwiel aandrijving, lekker hoog toerental....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:57:
Ook deze GT300 doet het erg lekker:

TOYOTA SUPERAUTOBACS APEX MR-S (JGTC) 2000 S

En natuurlijk ben ik er vanavond en donderdag ook bij;-)
Ja maar de tijden die je ermee rijdt komen tekort op de andere. Scheede al een seconde op een kleine baan als Grand Valley East. :)
Maar hij is wel heel stabiel. En mischien dat je daardoor er wel weer sneller mee kan zijn. Wie weet.

De Nissan Silvia zal iig nooit snel genoeg zijn,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
@Devil,

Wat is trouwens de max qua GT300-vermogen? De Garaya is namelijk al 339pk.....is 350 een mooie grens??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ericjooo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:46:
@Devil,

Wat is trouwens de max qua GT300-vermogen? De Garaya is namelijk al 339pk.....is 350 een mooie grens??
350 PK als max ja voor auto's in stock. Volgende excel sheet ben ik nu aan het bij houden. Heb afgelopen Zaterdag dan de eerste test gedaan op Grand Valley Short. Kun je zien dat de tijden redelijk aan elkaar gelijk zijn voor die 7 auto's. Met de opmerking dat ik bepaalde tijden nog wel kan verbeteren maar heb nu tussen de 5 a 10 ronden met elke auto gereden op die baan.
Opvallend ook dat die Lexus niet mee kan komen. Kwa vermogen en koppel zou je anders verwachten. Maar ding komt gewoon niet lekker op gang.

Afbeeldingslocatie: http://i246.photobucket.com/albums/gg111/DutchDevil69/gt300_1.jpg

Die laatste 6 auto's zijn als test mee gekomen (ook allemaal rond de 330 PK) maar op die Altezza na zijn die geen partij voor de GT300 auto's. Ze komen echt downforce tekort ten opzichte van de GT300 bakken. Zou een aparte touringcar klasse kunnen zijn mischien.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-01-2011 17:15 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Mooi sheet, tijden zijn ook goed, en inderdaad erg aan elkaar gewaagt. Al zie ik dat de RE amemiya rx7 ruim een seconde sneller is dan de lexus weds sport. ziet er iig veel belovend uit.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Daniel_Elessar schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:26:
Mooi sheet, tijden zijn ook goed, en inderdaad erg aan elkaar gewaagt. Al zie ik dat de RE amemiya rx7 ruim een seconde sneller is dan de lexus weds sport. ziet er iig veel belovend uit.
Yep had ik al aan gegeven dat die niet echt mee komt. Wel enorm jammer want vind het wel een mooie bak om te zien. Alhoewel de hoeveelheid flaps achterop had wel wat minder gemogen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ook aantal van die auto's, zal vanavond eens wat rondjes wagen. Alleen weet ik niet of ik motor#3 er al op heb zitten, zou weer flink minpuntje zijn :P

Welke settings rij jij verder? (TC, Slipherstel, banden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

SinergyX schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:31:
Ik heb ook aantal van die auto's, zal vanavond eens wat rondjes wagen. Alleen weet ik niet of ik motor#3 er al op heb zitten, zou weer flink minpuntje zijn :P

Welke settings rij jij verder? (TC, Slipherstel, banden).
Ik gebruik geen enkele assist. TC, slipherstel, ABS etc ect is allemaal uit.

Test was op Race hard banden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
De Lexus weegt ook even 150 kg meer dan de Altezza; dat kan 8 pk niet opheffen....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Best jammer inderdaad want hij rijdt heerlijk, en dat jij zo snel bent wil niet zeggen dat iedereen dat is 8)
Maar in de middenmoot rijden is soms ook best oke/leuk als je maar een goed gevecht hebt, dan maakt het mij niet uit om welke plaats het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inderdaad, met de Bentley op de endurance Indie was ook afgeraden, toch nog 3rde kunnen worden op 'slecht' 1,5 ronde achterstand. (wegrijden in zo'n bak zonder TC is een nachtmerrie :P). Maar ik ga wat testen, denk dat mijn voorkeur toch op een 4WD of FF zal komen, FR ben ik niet bepaald grote vriendjes mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Daniel_Elessar schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:52:
Best jammer inderdaad want hij rijdt heerlijk, en dat jij zo snel bent wil niet zeggen dat iedereen dat is 8)
Maar in de middenmoot rijden is soms ook best oke/leuk als je maar een goed gevecht hebt, dan maakt het mij niet uit om welke plaats het gaat.
Nee maar is ook maar een referentie en ik heb zelf alle auto's gereden. Dus als je langzamer of sneller bent moet niets uit maken. Het kan wel zo zijn dat als iemand een auto beter ligt die er sneller mee is en daardoor dichter bij de andere auto's zit. Maar vrees niet dat je daaarmee een seconde gaat goed maken op een baantje van 1 minuut.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-01-2011 19:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

C-west krijg ik niet onder de 1.06, en dat is met 349pk (turbo1 met berg rondjes zodat olie slechter wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Lobby is open voor de GT300 trackday en misschien nog een race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
verwacht ook niet dat ik sneller zou zijn, integendeel. Ben niet heel super denk matig, maar als je maar fun hebt. daar gaat het mij in ieder geval om. vind zelf FF ook leuk rijden, FR is wat moeilijker en die Super dingen probeer ik geen eens zonder TC. Zeker die minolta's categorie, Audi R10 is ook zo'n ding waar het zonder niet mee te rijden valt. In het echt hebben die bakken ook vele elektronische hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
SinergyX schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:09:
Inderdaad, met de Bentley op de endurance Indie was ook afgeraden, toch nog 3rde kunnen worden op 'slecht' 1,5 ronde achterstand. (wegrijden in zo'n bak zonder TC is een nachtmerrie :P). Maar ik ga wat testen, denk dat mijn voorkeur toch op een 4WD of FF zal komen, FR ben ik niet bepaald grote vriendjes mee :P
Lekker bakkie hoor die Bentley , kon zondag gewoon zelfde rondetijden rijden als de "snelle"wagens ....
Setuppen doet wonderen 8) Allen vergat ik bij de Pitsstop bij te tanken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het was vanavond weer fun. De GT300 klasse klopt prima. Er zijn verschillen, maar de auto's op de lijst zijn erg aan elkaar gewaagd. En de afsluiting met swifts op race zacht op Le Mans zonder chicanes was lachen. 5-6 dik op de rechte einden ;)
Morgen zal ik wat foto's plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:27:
Het was vanavond weer fun. De GT300 klasse klopt prima. Er zijn verschillen, maar de auto's op de lijst zijn erg aan elkaar gewaagd. En de afsluiting met swifts op race zacht op Le Mans zonder chicanes was lachen. 5-6 dik op de rechte einden ;)
Morgen zal ik wat foto's plaatsen.
Ja was zeer vermakelijk. Leuke gevechten gehad. Gaf Stig wel een zet in de race op Grand Valley waardoor die achterste voren stond. Ging met 2 blokkeerende bandjes vol in zen achterkant. :X Sorry
Maar voor de rest was het zeer leuk beide test racejes in de kop groep lopen klooien en tweede race kunnen winnen. Ook leuk dat het 3 verschillende auto's waren die om de kop posities vochten.

Heb de Swiftjes niet meer mee gemaakt maar klinkt alsof dat nog zeer leuk was. :)

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was duidelijk, de Lexus kon meekomen maar kan absoluut 1 op 1 niet winnen, zolang ik slipstream had, kon ik wel leuk in de buurt blijven. Maar beide races waren bijzonder 'schoon', haast geen tikjes of duwtjes, heel erg netjes door de bochten.

Swift was erg leuk, helaas krijg ik 2de rondje een tik waardoor ik spinde, maar toch door wat 'ahum' bochten wat 'minder scherp' nemen, nog in de top 3 gekomen :P (gewoon rechtdoor over de 2 laatste chicanes :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paar fotootjes van de races van gisteren.

GT300 klasse 3 dik over het rechte end:
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfafTgPGbI/AAAAAAAADwI/y4k9oSY7kxk/Grand%20Valley%20Speedway.jpg

Hoe zou dit nu aflopen (3 foto's achter elkaar) Dit is mijn auto. Ik pakte net te veel curb en ving met veel rook het aardig op:
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfafxQfDdI/AAAAAAAADwM/ypYiICdrPwA/Grand%20Valley%20Speedway_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfagQfCRKI/AAAAAAAADwQ/LGHuIcH91-w/Grand%20Valley%20Speedway_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfagk4na5I/AAAAAAAADwU/PjUsjYjieaE/Grand%20Valley%20Speedway_3.jpg

En dan de Swifts op race zacht banden op Le Mans zonder chicanes. Erg lachen. Slipstreamen en slipstreamen enzo....
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfahD2EZJI/AAAAAAAADwY/h7hZ2dix0JE/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009%20%28zonder%20chicanes%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfahlXMWsI/AAAAAAAADwc/afdAcojAu3M/s576/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009%20%28zonder%20chicanes%29_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfaiKXYQGI/AAAAAAAADwg/OoAP-MTWMz8/s576/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009%20%28zonder%20chicanes%29_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_SvMEntZ61zc/TUfajLA_uUI/AAAAAAAADwk/EiNGYnNlnmE/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009%20%28zonder%20chicanes%29_3.jpg

Donderdag as. weer een race. Hoop dat de opkomst net zo goed of beter is dan gisteren.
Donderdag zijn er ook weer prijzen te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:14:
Paar fotootjes van de races van gisteren.

GT300 klasse 3 dik over het rechte end:
[afbeelding]
Heb je deze ook in groot formaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dank u :) Zal vanavond even kijken of ik nog wat leuke shots kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
Leuke plaatjes allemaal, volgens mij zat ik daar rechts (3 dik over het rechte eind)

Was inderdaad weer erg leuk gisteren.
En die gt300 klasse is best wel een uitdagin om goed over het circuit te kijgen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ramsho op 01-02-2011 17:14 ]

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ja het was zeker weer leuk :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ramsho schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:14:
...En die gt300 klasse is best wel een uitdagin om goed over het circuit te kijgen. :)
Volgens mij zat jij achter me toen ik driftend die lange bocht pakte en de auto nog op de baan hield ook ;) Was wel ff beperkt zicht denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:43:
[...]

Volgens mij zat jij achter me toen ik driftend die lange bocht pakte en de auto nog op de baan hield ook ;) Was wel ff beperkt zicht denk ik ;)
Zag geen moer daar, ben uit voorzorg maar vroeg in de remmen gegaan om evt botsingen te voorkomen.
Kon echt niet zien waar je auto was door het stof en de rook :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor herhaling vatbaar dus. De manier om afstand te creeeren. hehehe.
-------------
Even wat anders. Is het een idee om 2 vast race avonden te gaan plannen per week.
Mijn voorstel is maandagavond en donderdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:15:
Voor herhaling vatbaar dus. De manier om afstand te creeeren. hehehe.
-------------
Even wat anders. Is het een idee om 2 vast race avonden te gaan plannen per week.
Mijn voorstel is maandagavond en donderdagavond.
Voor mij is het wel per week verschillend of ik kan ja of nee. Maar als ik kan ben ik er bij.

Deze Donderdag ben ik iig geval wat later. Hopelijk niet te laat. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bij Le Mans moet je erbij zijn hoor ;)
Revanche.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De raceserie voor donderdagavond is vastgesteld inclusief de prijzen.

Aangezien inschrijven nog niet mogelijk is op de site graag hier je melden op de site voor de race, uiterlijk donderdag om 16:00 uur.
Als je nog geen 'vrienden' bent met mij svp voor donderdag 19:00 uur een vriendenverzoek sturen.

Er geldt weer vol = vol. Aanmelden verzekert je van een plek!
Onderin het agendaitem staan de inschrijvingen tot nu toe.

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 02-02-2011 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
JoepW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 23:44:
De raceserie voor donderdagavond is vastgesteld inclusief de prijzen.

Aangezien inschrijven nog niet mogelijk is op de site graag hier je melden op de site voor de race, uiterlijk donderdag om 16:00 uur.
Als je nog geen 'vrienden' bent met mij svp voor donderdag 19:00 uur een vriendenverzoek sturen.

Er geldt weer vol = vol. Aanmelden verzekert je van een plek!
Onderin het agendaitem staan de inschrijvingen tot nu toe.
Ik zal erbij zijn, echter pas tegen 2100, als ik mazzel heb misschien wel op tijd.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Joep ik ben aanwezig Donderdag..!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
leuke race tsubuka, maar die elise :N no go voor mij, succes!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
himlims_ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:13:
leuke race tsubuka, maar die elise :N no go voor mij, succes!!!
Ik heb je toch ingeschreven. Dan sla je de Elise maar over. Doe in ieder geval mee met de Le Mans race! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 18:57
Ik doe mee donderdagavond

[ Voor 24% gewijzigd door Rizn op 02-02-2011 12:41 . Reden: sorry Joep! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SVP PSN vermelden of in je handtekening zetten. Van jou weet ik het toevallig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik ben ook van de partij. Mijn PSN is Steffan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast-P
Joep , ik hoop dat ik het ook red :-)

Mssn wel iets met een auto regelen voormij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fast-P schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:04:
Joep , ik hoop dat ik het ook red :-)

Mssn wel iets met een auto regelen voormij ;-)
Die komt er morgen aan. De Elise heb je al als het goed is ;) Ik zet je erbij.
--------------------
Nog 5 plaatsen vrij in de race van donderdagavond. Er zijn mooie prijzen te winnen.
--------------------
Ik heb trouwens met de FERRARI 330 P4 RACE CAR 1967 en de JAGUAR XJ13 RACE CAR 1966 tijden gezet en op de korte grand valley ben ik 2 seconden sneller met de Jaguar. Oeps. Ferrari heel veel aan af moeten stellen en de Jaguar zo uit de doos met extra downforce en rembalans veranderd. Niet leuk in 1 klasse. Die Ford komt volgens mij helemaal niet mee.

[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 02-02-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Leuke opzet van de races Joep.
Ga zeker een keer meerijden helaas hebben we(sjakie1 en ik) morgen nachtdienst.
Maar als de maandag ook een vaste race dag word ben ik aankomende zeker van de partij :)
Grtz
BuTTonBaSH-r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:45:
Hey,
Leuke opzet van de races Joep.
Ga zeker een keer meerijden helaas hebben we(sjakie1 en ik) morgen nachtdienst.
Maar als de maandag ook een vaste race dag word ben ik aankomende zeker van de partij :)
Grtz
BuTTonBaSH-r
Fun! Jullie zijn van harte welkom. Ik zal komende dagen de komende weken inplannen. Ik ga die twee dagen inplannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48

Bl0cKeR

titel

Denk dat ik half 9 ook wel ga redden morgenavond, wil evt. ook wel op de reservelijst.

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou vanavond ook graag mee willen doen, mijn PSN = minispilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:29
Ik wil er ook wel eens bij zijn. Heb nog niet veel geraced in Gran Turismo, maar weet wel wat netjes racen is. Ook heb ik geen idee eigenlijk wat mijn PSN is, dus die zal ik zometeen even opzoeken. Moet je overigens die auto's kopen of zijn het standaard auto's waar je zo in kan stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waffle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:33:
Ik wil er ook wel eens bij zijn. Heb nog niet veel geraced in Gran Turismo, maar weet wel wat netjes racen is. Ook heb ik geen idee eigenlijk wat mijn PSN is, dus die zal ik zometeen even opzoeken. Moet je overigens die auto's kopen of zijn het standaard auto's waar je zo in kan stappen?
Voor de eerste 2 races zal je in de buidel moeten tasten.
De Elise is een Premium auto die je 'moet' kopen en daarna een race modification moet geven plus alle mogelijke opties.
De Le Mans auto's staan in de reglementen genoemd (een redelijke lijst) en sommige kan je als Premium kopen en sommige bij de 2de hands dealer. Als je het treft. ;)

De laatste race is met een 'leaseswift' zoals dat af entoe genoemd wordt. Dat is een auto die voor iedereen beschikbaar is in de on-line modus.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste