Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Skimovic
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-09 23:17
Kan er niet bij zijn in verband met sportschool maar ik zat eens op de site te kijken en had alleen even een opmerking op de Le Mans klasses.

Ik heb redelijk wat van die wagens in mn garage staan. Als ik de klassieke le mans kijk:

Chaparral 2D Race Car 1967
Ferrari 330 P4 Race Car 1967
Ford Mark IV Race Car 1967

Zijn absoluut niet opgewassen tegen wagens als:
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car 1989
Nissan R92CP Race Car 1992

DIe kunnen makkelijk bij de moderne le mans wagens mee.

Heb het idee dat de wagens uit de jaren 60-70 een beetje eigen klasse zijn, de wagens van jaren 80+ zijn toch een stuk sneller. (al is die 2J wel erg rap)

Is maar een opmerking hoor, wat de Minolta betreft, ik rij zelf op de oval snellere tijden met mn peugeot 908 dan met de minolta. (minolta kom ik in geen enkele klasse tegen trouwens)

Zijn er verder vaste dagen en tijden om te racen? Dan kan ik misschien eens een avondje of een middagje vrij maken.

Wat de site betreft:
Voor aanmeldingen is mss een phpbb eraan gekoppeld een idee? maar een suggestie.
En Joepw toevallig Ogame gespeeld vroeger? dat Invisio komt me bekend voor :)

Skimovic wijzigde deze reactie 20-01-2011 01:10 (8%)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

• Pyrone89
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:55
Ik heb inmiddels wat aanpassingen gemaakt in de klasses (en een klasse toegevoegd).

Ik wil dan ook iedereen vragen nogmaals de laatste versie van de raceklassen en agenda te bekijken zodat je morgen niet voor verrassingen staat.

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:07

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Skimovic schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 01:08:
Kan er niet bij zijn in verband met sportschool ....
Jammer man, volgende keer beter. Zondagmiddag is er ook weer een raceserie.
quote:
.....maar ik zat eens op de site te kijken en had alleen even een opmerking op de Le Mans klasses.

Ik heb redelijk wat van die wagens in mn garage staan. Als ik de klassieke le mans kijk:

Chaparral 2D Race Car 1967
Ferrari 330 P4 Race Car 1967
Ford Mark IV Race Car 1967

Zijn absoluut niet opgewassen tegen wagens als:
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car 1989
Nissan R92CP Race Car 1992

DIe kunnen makkelijk bij de moderne le mans wagens mee.

Heb het idee dat de wagens uit de jaren 60-70 een beetje eigen klasse zijn, de wagens van jaren 80+ zijn toch een stuk sneller. (al is die 2J wel erg rap)

Is maar een opmerking hoor, wat de Minolta betreft, ik rij zelf op de oval snellere tijden met mn peugeot 908 dan met de minolta. (minolta kom ik in geen enkele klasse tegen trouwens)
.....
Klasses zijn aangepast!
quote:
Wat de site betreft:
Voor aanmeldingen is mss een phpbb eraan gekoppeld een idee? maar een suggestie.
En Joepw toevallig Ogame gespeeld vroeger? dat Invisio komt me bekend voor :)
phpbb3 heb ik al geinstalleerd erbij. Wil alleen niet dat mensen zich moeten registreren en ik wil spambots' weren. Is ff puzzelen en mijn tijd is niet oneindig en ik wil af en toe ook racen. Dus dat duurt nog ff.

Ennuh Ogame? Wat is dat? Neuh dus. Ik kom on-line uit de wereld van Red Alert (oer versie) Q1, Q2, Q3, battlefield DC en Counterstrike. Ouwe games op de PC. Maar ja, ik ben dan dan ook 'oud' 8)

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15-11 20:34
Ok, 20.00 uur beginnen met de Lupo's. Hoe laat gaat dan de lobby open?

ps. Moet ik je alweer toevoegen, Joep. 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:41:
Ok, 20.00 uur beginnen met de Lupo's. Hoe laat gaat dan de lobby open?

ps. Moet ik je alweer toevoegen, Joep. 8)7
Als je denkt dat je dat moet doen, dan heb je de agenda niet gelezen. Onderaan de agenda voor vanavond staat dat de host Pyrone89 is.
Lezen is zo moeilijk....... zucht ;)

• Jackal131
quote:
JoepW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:07:
[...]

Als je denkt dat je dat moet doen, dan heb je de agenda niet gelezen. Onderaan de agenda voor vanavond staat dat de host Pyrone89 is.
Lezen is zo moeilijk....... zucht ;)
Tja, ik houd dit topic een beetje bij op het werk. Dan lees je al snel over zulke dingen heen :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• rlKoekie
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-11 16:28
Ik ben ook van de partij vanavond, maar moet eerst even de DTM seasonal winnen om de nieuwe wagen te bekostigen :)

• ybastiaans
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-07 11:49
quote:
JoepW schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:37:
Hihi, net ff getraind op le mans (on-line) met de Peu. Komt Ybastiaans en rijdt zomaar 3 sec. van mijn tijd af ;( Ik afstellen en zoeken en testen en en en en en totdat ie zegt:
"Heb je turbos's gekocht?" Uhhhhhhhh, neuh 8) :z 8)7 |:( O-)
ff snel gekocht en hupsakee, tijd ok :)
Ik zat toen op 3.25, ik ben verder gegaan met testen en tweaken van de setup. Heb de wagen nu zoals ik wil hebben, ik kan stabiel 3.21 draaien en als ik er voor ga zitten (kwalificatierun) zit ik op 3.19. De wagen is zachter geveerd dan origineel, zachtere demping, iets meer camber en om de auto héél lichtjes onderstuurd te krijgen (is standaard best wel flink) heb ik wat met de settings van de rollbars voor en achter zitten klooien. Het enige waar ik mee zit is de bandenslijtage van de voorbanden tov achter, die houden het langer uit. Dat is natuurlijk logisch (1100 Nm doet toch wel wat met bandjes... :P) maar ik krijg er ook net niet genoeg hitte in...

Nou moet ik eerlijk zeggen dat de tijd al zó ver gezakt is dat me dat eigenlijk ook weer niet zo veel uit maakt. Ik kan runs van 5 a 6 ronden draaien op race zacht met deze setup, en dan zakt de tijd niet onder de 3.22.

Ik moet even kijken, hoop eigenlijk vanavond ook wel mee te kunnen doen vooral met de Lupo's!!

• Pyrone89
Ik zal me vanavond niet mengen in het racen, ik ben namelijk de organisator.

Ik rijd dus voor spek en bonen mee. Mocht ik toch eerste rijden dan gaan eventuele prijzen sowieso naar de nummer 2, maar verwacht dat ik een beetje rond groepjes ga hangen om te kijken hoe het er aan toe gaat.

Je hoeft met mij dus ook geen gevechten aan te gaan (kun je wel proberen :P)

• Pyrone89
EN nog iets: het zou leuk zijn als de winnaar zijn winnende set-up kan doorgeven voor onze site.

Beetje hetzelfde idee als in Amerika, waar de winnende auto wordt tentoongesteld.

Je naam wordt natuurlijk vermeld. Zie het als een Hall of Fame

Pyrone89 wijzigde deze reactie 20-01-2011 13:28 (6%)

• Jackal131
Mocht ik winnen (utopie), dan krijg je mijn settings echt niet... die slaan namelijk helemaal nergens op. Meer een kwestie van hier een beetje meer, daar een beetje minder en maar zien wat er gebeurd. Heb namelijk geen idee waar ik mee bezig ben als ik met die waardes klooi. :o :o :o

• pgerrits
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18-11 22:07
Vooralsnog wil ik vanavond nog steeds graag mee doen. Lupo cup lijkt me leuk. Ben gister in alle haast vergeten de 10 te sturen naar RUDE-BUD.

Is er nog plek vrij of is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst raced in de lounge?

• Ericjooo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-04 20:53
quote:
ybastiaans schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:54:
[...]Heb de wagen nu zoals ik wil hebben, ik kan stabiel 3.21 draaien en als ik er voor ga zitten (kwalificatierun) zit ik op 3.19.
Okee....ik was al heel blij met mijn 3:21.3

Ach wordt vast wel leuk vanavond, geen fouten maken is het belangrijkst!!

groet,

Eric

iRacing Profiel

• Jackal131
quote:
Ericjooo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:44:
[...]
Ach wordt vast wel leuk vanavond, geen fouten maken is het belangrijkst!!
Op de een of andere manier trekt mijn bolide iedere keer naar het gras toe. Misschien is het de reïncarnatie van een grasmaaier, maar het is zwaar irritant. :+

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Iemand nog set-up suggesties voor de 908? Ik heb alleen de topsnelheid wat hoger gezet.

@Eric. Je hoeft niet steeds te groeten.

Shiver23 wijzigde deze reactie 20-01-2011 16:07 (19%)

PSN: Shiver23 //

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik had de downforce niet op max gezet - er zitten weinig harde / snelle bochten in 't circuit dus extra downforce leek mij niet nodig. beetje extra top wel gezien de vele lange rechte stukken. MAAR ik ben zeker geen expert, en of mijn advies zo verstandig is gezien mijn race resultaten ...

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Jackal131
quote:
Shiver23 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:06:
Iemand nog set-up suggesties voor de 908? Ik heb alleen de topsnelheid wat hoger gezet.
Als je nou gewoon niets veranderd, dan kunnen je gewoon met mij strijden om de laatste plek. Is toch ook gezellig?
quote:
@Eric. Je hoeft niet steeds te groeten.
:w

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Jackal131 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:11:
[...]

Als je nou gewoon niets veranderd, dan kunnen je gewoon met mij strijden om de laatste plek. Is toch ook gezellig?
ik zie d'r van af; ik blijf 1min. per ronden op de top achter - betekend dat ik 5x gelapt ga worden door mous of lappy, heb ik geen zin in :x

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• ybastiaans
Ik ben vanavond van de partij jongens, de setup voor de Le Mans Race is klaar, zometeen nog even de Lupo afstellen voor de Nordschleife. Daar heb ik toch wel écht zin in... :D

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Ik ben er ook bij vanavond. Die Tuscan RM is een goed idee, onwijs fijne auto.

I served in a company of heroes.

• ramsho
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:13
Als er nog plek straks is ben ik er ook bij.

Net even en test rondje gedaan met de 908 hdi. 3.25 rondje 2 zonder aanpassingen..
Ben benieuwd straks :)

(Mijn iRacing Profiel)

• Ericjooo
Net nog even wat finetuning gedaan met Joep en Koekie; toch wel erg fijne bakken hoor die 908......onder de 3:20 moet wel kunnen tijdens de race :-) maarja, of de bandjes het houden???

Ericjooo wijzigde deze reactie 20-01-2011 18:09 (10%)

iRacing Profiel

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Ericjooo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:09:
Net nog even wat finetuning gedaan met Joep en Koekie; toch wel erg fijne bakken hoor die 908......onder de 3:20 moet wel kunnen tijdens de race :-) maarja, of de bandjes het houden???
je keuze in banden wordt denk ik bepalend voor je race resultaat - heb je verschil gekeken tussen hard/soft?

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Maciek schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:06:
Ik ben er ook bij vanavond. Die Tuscan RM is een goed idee, onwijs fijne auto.
De Tuscan RM had van mij wel op Race Normaal gemogen.
En ook wel jammer dat ik gisteren 'm al RM had gegeven. Kon ik er vandaag weer 1 kopen voor de Seasonal :?
quote:
himlims_ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 18:15:
[...]
je keuze in banden wordt denk ik bepalend voor je race resultaat - heb je verschil gekeken tussen hard/soft?
Ow? ;)
------
Net ook nog even met de 2J gereden op Le Mans. Bizarre auto. Hobbel-hobbel-hobbel en weg downforce. Hihi.
------
Tot straks!

JoepW wijzigde deze reactie 20-01-2011 18:23 (20%)

• Pyrone89
De ruimte staat inmiddels open.

Om 20:00 start ik de eerste race. Tot dan kun je lekker vrij rijden met de Lupo.

Ik ben ondertussen nog even wat dingen aan het doen (dus ik praat niet terug)

Pyrone89 wijzigde deze reactie 20-01-2011 19:25 (26%)

• Mastasidaz
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16-11 15:58
Heb je een friend request gestuurd :)

Mastasidaz wijzigde deze reactie 20-01-2011 19:56 (20%)

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:11
Ben gejoind, maar wel via wifi, hoop dat het werkt....

• Mastasidaz
Kan je accepten Pyrone89? :) Of kan ik iemand anders toevoegen om via te joinen?

Mastasidaz wijzigde deze reactie 20-01-2011 20:04 (13%)

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:11
sorry dat ik hem startte.... 1e keer.. d8 dat ik dan in de pits kwam gelijk,...

• RUDE-BUD
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23-01-2013
ok sry niet gelezen

RUDE-BUD wijzigde deze reactie 20-01-2011 21:59 (93%)

PSN: rude-bud

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://gt5.invisio.nl/ind...s&catid=3:alles&Itemid=10
Groep van de Le Mans Modern was eerder aangepast.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Skimovic
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12-09 23:17
quote:
Minolta staat er trouwens niet tussen voor zover ik zie.

Maar klasses zijn inderdaad gisteravond aangepast, naar mijn mening zijn ze wel beter nu, waren enorme krachtsverschillen.

MIsschien is er op den duur een ruimte voor een derde klasse met wagens die nu buiten de boot vallen, maar dan moeten eerst de le mans wagens eens goed getest worden.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Het was genieten, maar wel met vallen en opstaan.
Op de ring zagen niet alle rijders elkaar. Ze moeten echt iets doen aan de On-line module. Echt vervelend.
Waren wel hele leuke races met die Lupo's.
De Le Mans race was ingesteld op wisselvallig en tijdsverloop. Nou de regen begon vrij snel, maar bandenwissels die men deed waren niet nodig. Sterker nog op intermediates en op regenbanden was de auto niet te rijden.
Dus die race hebben we afgebroken, want in de stromende regen rijden op sliks is gewoon no fun.
Race herstart met tijdsverloop en zonder weerwisseling. Gewoon zonnig.
De start was behoorlijk rommelig maar toch redelijk bij elkaar eerste ronde gedaan geloof ik. 's Nachts rijden is echt kicken en de tijden gingen meteen wat naar beneden. Later kwam het ritme in het donker weer terug bij iedereen. Vanwege de herstart wel maar 10 rondjes gereden. Maar op 1 setje banden niemand het ;)
De TVR was nog niet zo'n succes, die auto is vreselijk onderstuurd met z'n RM. Daar moet nog flink aan afgesteld worden. De race was leuk..... Maar er werd vaak 'boos' op de auto gereageerd door de rijders.
Daarna nog even met de Elsie RM een race gedaan, dat was weer fun. Moeilijk en uitdagend.
Na de Elise race ben ik gestopt.

De uitslagen staan op de site

JoepW wijzigde deze reactie 21-01-2011 00:24 (10%)

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

quote:
JoepW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:33:
De TVR was nog niet zo'n succes, die auto is vreselijk onderstuurd met z'n RM.
Ik denk dat het circuit waar we reden er ook echt 1 is waar de Tuscan door de mand valt. Op Tsukuba vind ik het leuker.

Iemand een idee voor een headset of eerder microfoon. Om ook eens iets terug te kunnen zeggen. Ik gebruik nu 's avonds ivm medebewoners headphones en wil deze niet vervangen door een setje voor de fractie van de prijs maar met microfoon. Zou zo'n roze singstar microfoon werken? :7

Ik ben er zondag weer bij.

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Maciek schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:25:
[...]

Ik denk dat het circuit waar we reden er ook echt 1 is waar de Tuscan door de mand valt. Op Tsukuba vind ik het leuker.

Iemand een idee voor een headset of eerder microfoon. Om ook eens iets terug te kunnen zeggen. Ik gebruik nu 's avonds ivm medebewoners headphones en wil deze niet vervangen door een setje voor de fractie van de prijs maar met microfoon. Zou zo'n roze singstar microfoon werken? :7

Ik ben er zondag weer bij.
Heb je geen PS EYE? De microfoon werkt daarvan wel.

PSN: Shiver23 //

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Singstar microfoon werkt, maar dan hoor je ook nonstop al je racegeluiden :P Of je moet gevoeligheid heel laag zetten, dat je moet schreeuwen voordat hij activeert :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Niekdude
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 18-02-2011
Ik heb aardig wat van die JGTC bakken, allemaal fully tuned dus voor als je deze raceklasse wil maken zal ik de specs even geven:
Nomad Diablo GT-1 '00 (Lamborghini) 882pk/7300rpm | 1200kg - MR
Woodone Tom's Supra '03 (Toyota) 717pk/7800rpm | 1100kg - FR
Mobil 1 NSX '01 (Honda) 676pk/9800rpm | 1150kg - MR
Takata Dome NSX '03 (Honda) 667pk/9800rpm | 1170kg - MR
ARTA NSX '00 (Honda) 651pk/9300rpm | 1150kg - MR
XANAVI NISMO GT-R '03 (Nissan) 616pk/5700rpm | 1080kg - FR
MOTUL Pitwork Z '04 (Nissan) 597pk/7200rpm | 1080kg - FR
CALSONIC Skyline '00 (Nissan) 578pk/6500rpm | 1100kg - FR
DENSO SARD Supra GT '00 (Nissan) 575pk/6000rpm | 1100kg - FR
PENNZOL NISMO GT-R '99 (Nissan) 570pk/5300rpm | 1200kg - FR
au CERUMO Supra '01 (Toyota) 568pk/6100rpm | 1100kg -FR* (deze kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, dit was mijn favoriete bak dus heb hier erg veel mee geraced)

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Weer een stel reglementen toegevoegd aan de site.
Zondag wil ik daar een stel van gebruiken.

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:00

Murzeltje

PSN : Murzeltje1976

quote:
JoepW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:33:
Op de ring zagen niet alle rijders elkaar. Ze moeten echt iets doen aan de On-line module. Echt vervelend.

De uitslagen staan op de site
JoepW: Dat rijders elkaar niet zien ligt aan de router instellingen van de diverse rijders. Iedereen met type-NAT2 op PSN zal elkaar zien, zit er iemand met type 3 tussen en joinen mensen via die persoon dan krijg je vage dingen als mensen die elkaar wel in de lobby zien, maar niet in de race.. Ik heb het zelf ook diverse keren aan de hand gehand en heb het opgelost door de PS3 in DMZ te zetten in mn router..

Sinds ik dat gedaan heb bij diverse vrienden: geen probleem meer.
Je kan natuurlijk ook elke mogelijke PSN poort openzetten richting je ps3, maar dat was me te veel werk :)

PSN : Murzeltje1976

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
quote:
Murzeltje schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:39:
Je kan natuurlijk ook elke mogelijke PSN poort openzetten richting je ps3, maar dat was me te veel werk :)
heb linkje aan de TS toegevoegd welke verwijst naar een website met instructies (per router) om GT5 via NAT2 te laten werken. nog geen 3min. werk :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• KappeNou
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:34
Helaas was ik niet echt op tijd en waren jullie net begonnen met lap 2 op le Sart ;) Volgende keer beter!

>PC specs<

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Murzeltje schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:39:
[...]

JoepW: Dat rijders elkaar niet zien ligt aan de router instellingen van de diverse rijders. Iedereen met type-NAT2 op PSN zal elkaar zien, zit er iemand met type 3 tussen en joinen mensen via die persoon dan krijg je vage dingen als mensen die elkaar wel in de lobby zien, maar niet in de race.. Ik heb het zelf ook diverse keren aan de hand gehand en heb het opgelost door de PS3 in DMZ te zetten in mn router..

Sinds ik dat gedaan heb bij diverse vrienden: geen probleem meer.
TJa, is that all?
Daar loop ik al maanden mee te klooien e nruzie te maken. Heb KPN ;( Dat is zo omdat we hier 2 bedrijven in huis hebben en de switch niet aandurven. 1 dag geen inet is echt een ramp hier.
Maar KPN is $^@%#$ als het gaat om NAT2/3 en PFW met hun modems in de internet & bellen reeks.
Ik heb zoveel mogelijk poorten open staan op het modem. DMZ kent ie niet. Dus als ik nou eens 1-65545 doe?
quote:
KappeNou schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:18:
Helaas was ik niet echt op tijd en waren jullie net begonnen met lap 2 op le Sart ;) Volgende keer beter!
Ow jammer, heb je niet gezien ;) Was ff druk....

Ik ga zo de replay van Le Mans even goed bekijken en fotootjes maken. De start heb ik al even snel bekeken. Ikkuh van plek 2 op het grid naar 5 of zo door een late remmer. En daarna nog wat vliegende auto's. ;)

Foto's volgen in de loop van de dag. Net als mijn afstelling.

JoepW wijzigde deze reactie 21-01-2011 09:46 (19%)

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:48

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:38:
Weer een stel reglementen toegevoegd aan de site.
Zondag wil ik daar een stel van gebruiken.
Nice, GT300 staat erbij. maar ik denk niet dat het handig is unrestricted bij upgrades (kan bij alle auto's alleen PK's opvoeren, rest is al standaard aanwezig). Als je PK's los laat dan zijn de auto's enorm verschillend. Zijn er 2 of 3 die tot 500PK gaan en de rest varieerd van max 400 tot 450 PK. Kan beter max 400PK of zo kiezen daar zijn alle auto's naar te tunen.

Zelfde bij de Japanse GT klasse (GT500). Die zijn ook enorm varierend in max PK.

GreetZ DD

DutchDevil79 wijzigde deze reactie 21-01-2011 10:03 (6%)

iRacing Profiel

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou ik er wel de duidelijke melding bij doen dat je dus geen motor 3 upgrade moet doen, anders zit je bij veel auto's ver boven de limiet (GT500 gaat dan naar standaard 604pk, wat je niet meer naar beneden krijgt).

• KappeNou
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:34
300 tot 450pk klasse heb ik er ook veel :)

>PC specs<

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:08:
Zou ik er wel de duidelijke melding bij doen dat je dus geen motor 3 upgrade moet doen, anders zit je bij veel auto's ver boven de limiet (GT500 gaat dan naar standaard 604pk, wat je niet meer naar beneden krijgt).
Bij GT300 zijn alleen de 4 premium auto's met motor upgrade 3 te verhogen. En dan komen ze alle niet boven de 400PK uit. Dus dat moet met upgrades geen probleem zijn. Maar ja als je ze stock (max 340 PK) wil rijden dan zijn die upgrades niet handig nee. Zelf heb ik van bijna elke auto waar ik motor upgrade op heb 2 versies van. 1 met en 1 zonder. :)

Bij GT500 zit er meer variatie in ja. Komt ook omdat veel JGTC bakken een stuk minder PK's hebben.

iRacing Profiel

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar de classe is juist de limiet op 300 en 500 pk, met olie vervangen zit je met een marge van een paar PK.

• rlKoekie
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-11 16:28
quote:
KappeNou schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:18:
ik zag je binnenkomen inderdaad. wel jammer, het was echt een mooie race. joep ging als de brandweer, maar pyrone liep de laatste rondes geloof ik hard op em in, tot ie een foutje maakte. maar joep was de laatste stukkies ook niet foutloos als ik de voicechat goed begrepen heb :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bij het inrijden van een verse auto wil je ook ngo wel eens wat extra PK's krijgen - zo had ik na een race 2pk meer dan was toegestaan (luchtfilter downgraden en zat in range)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
pur_DutchDevil schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:02:
[...]

Nice, GT300 staat erbij. maar ik denk niet dat het handig is unrestricted bij upgrades (kan bij alle auto's alleen PK's opvoeren, rest is al standaard aanwezig). Als je PK's los laat dan zijn de auto's enorm verschillend. Zijn er 2 of 3 die tot 500PK gaan en de rest varieerd van max 400 tot 450 PK. Kan beter max 400PK of zo kiezen daar zijn alle auto's naar te tunen.

Zelfde bij de Japanse GT klasse (GT500). Die zijn ook enorm varierend in max PK.

GreetZ DD
Is correct. Was nog vroeg toen ik publiceerde. Zal even de restrictie erin zetten van geen motor tuning en daarmee 300 & 500 pk ;)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:16:
[...]

Is correct. Was nog vroeg toen ik publiceerde. Zal even de restrictie erin zetten van geen motor tuning en daarmee 300 & 500 pk ;)
340 PK dan anders haal je het niet met motorolie verversen bij de Lexus en RX7. :)

iRacing Profiel

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan zou je gewoon kunnen instellen: Stock, geen turbo/motor upgrade.

http://www.mygranturismo.net/index.php
Super site om alle stock settings te vinden van de auto's :)

• Jeroen013
  • Laatst online: 30-01-2011
Ik zag nog geen race staan in de agenda.. Als er intresse is wil ik vanaf een uur of 9 wel mijn lounge openen, als er intresse is dan beslissen we samen wel welke klasse/auto we gaan gebruiken. Laat via een DM weten of je vanavond kan/wil mocht er inderdaad nog niets zijn ingepland.

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Jeroen013 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:01:
Ik zag nog geen race staan in de agenda.. Als er intresse is wil ik vanaf een uur of 9 wel mijn lounge openen
Er is niks ingepland. Dus voel je vrij. Als je offie wilt doen moet je ff mij een bericht sturen en welke klassen je wilt rijden.

---------------------------

Zondagmiddag is voorlopig weer de eerstvolgende gepland.
Reken op een Elise cup, DTM race etc.
De Elise cup is op Race Normaal banden en er is een te winnen prijs. Chroom lak. Als ikzelf win gaat de prijs naar nr. 2 ;)

Voor de DTM ben ik nog even aan het kijken of ik daar ook een prijs op zet. De DTM race wordt wel wat meer rondjes. ;) Aangezien het een wat langere race wordt zal ik daar wel een auto op zetten. Misschien wel een auto die nodig is voor de seasonals.

Verder (misschien) ook GT300 of GT500 en nog fun klasse 650 pk.

Exacte programma en te winnen prijzen maak ik morgen wel bekend. Morgen ben ik vanaf een uur of 4 tot zondag 11 uur uit de lucht.

Meldt je even aan alhier met een post voor zondagmiddag, want ik ga een open lobby testen. Dan kan ik testen of dat werkt. De voordelen van een open lobby zijn:
- Iedereen die niet op mijn lijssie staat kan worden gekicked
- Vriendjes maken hoeft niet ;)
- ???
De moeite waard van het testen. Als het slecht bevalt switchen we snel weer naar private lobby ;)
Enige is dat je buitenlandse schreeuwers als toeschouwers kan krijgen.

Dus zondagmiddag vanaf 14:00 uur tot etenstijd grote race serie met mooie te winnen prijzen!

JoepW wijzigde deze reactie 21-01-2011 18:35 (7%)

• Jackal131
quote:
rlKoekie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 11:15:
[...]
... als ik de voicechat goed begrepen heb :)
De voicechat was erg brak. Joep kon ik amper verstaan door het gekraak, terwijl anderen juist heel helder te verstaan waren. Ook had ik het idee dat ikzelf niet te verstaan was, aangezien ik totaal geen respons kreeg op vragen die ik stelde.

Afgezien van bovenstaande heb ik me enorm vermaakt met de Lupo's. Wat mij betreft een klasse die regelmatig terug mag komen (maar een Mini race o.i.d. lijkt me ook niet verkeerd).
De Le Mans race is echt niet mijn ding. Na de bandenwissel (naar intermediates) heb ik de moed opgegeven en ben ik weggegaan. Ik heb al genoeg moeite om die bolides met mijn DS3 op de baan te houden als het droog is. Met een beetje regen is de lol er dan snel af...

@Joep: wie is zondag de host? Of heb ik weer overheen gelezen?

Jackal131 wijzigde deze reactie 21-01-2011 18:57 (3%)

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Zoals beloofd hier een paar foto's van de Le Mans race van gisteren:
De start.

Het veld drukt wat in elkaar. Met een gaatje naar een tweede groep.

Na deze foto ging het even mis. Maar om het positief te houden plaats ik daar geen foto van ;)

Mooi met de kopgroep door de eerste chicane. Moet zeggen dat ik vlak voor de 2de chicane boven de 400 km/u reed door een mooie slipstream achter Eric _/-\o_

Rooie remschijven van mijn auto bij het aanremmen van de eerste chicane

Treintje rijden door de eerste chicane

En hier maakte nrs. 1 & 2 een flinke fout, waardoor ik de kop over kon nemen.

Voor herhaling vatbaar 8)

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Jackal131 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:56:
[...]
De voicechat was erg brak. Joep kon ik amper verstaan door het gekraak, terwijl anderen juist heel helder te verstaan waren. Ook had ik het idee dat ikzelf niet te verstaan was, aangezien ik totaal geen respons kreeg op vragen die ik stelde.
Idem hiero. Erg vervelend dat gedoe met de verbindingen. Ik zag zelfs soms anderen niet terwijl ik ze wel luid en duidelijk kon horen.
quote:
[...]
Afgezien van bovenstaande heb ik me enorm vermaakt met de Lupo's. Wat mij betreft een klasse die regelmatig terug mag komen (maar een Mini race o.i.d. lijkt me ook niet verkeerd).
Mini's gaan we ook doen hoor, maar ik been het niet bij met alles maken en beschrijven.
En ja de lupo's is lachen. Bandjes waren wel erg kleverig. Mag van mij een tikkie slechter.
quote:
[...]
De Le Mans race is echt niet mijn ding. Na de bandenwissel (naar intermediates) heb ik de moed opgegeven en ben ik weggegaan. Ik heb al genoeg moeite om die bolides met mijn DS3 op de baan te houden als het droog is. Met een beetje regen is de lol er dan snel af...
Met controller kan ik me dat goed voorstellen. Het vreemde is ook dat intermediates helemaal geen grip hadden in de regen. Ik ben doorgereden op sliks en had prima grip enkel iets langere remweg, En dat terwijl ik echt flinke spray achter mijn auto had. Dus voorlopig geen regenraces meer. Hopen dat ze het bandenprobleem oplossen.
quote:
[...]
@Joep: wie is zondag de host? Of heb ik weer overheen gelezen?
Ik ben de host, maar ik ga testen met een open lobby. Dus ik post vlak voor de race hier een lobby nummer wat je in kan geven in GT5. Als het niet bevalt switchen we weer naar prive lounge ;)
Wel ff hier een post doen als je mee wilt doen ;)

• Jeroen013
Hallo allemaal,
Vanavond rond 9 uur open ik mijn lounge, we gaan met de suzuki swift (beide dealermodellen) zonder tuningsbeperking racen over een nog over een te komen circuit. Stuur ff een DM als je zeker wilt zijn van een startpositie. Ook voor vragen kun je me DM'en
Groetjes,
Jeroen

edit: Mijn PSN: Jeroentjuhhh013

Jeroen013 wijzigde deze reactie 21-01-2011 19:11 (5%)

• Eibofoto
  • Laatst online: 26-04-2011
Voor de liefhebbers een GTR only race. Alleen met de lease versie van de GTR. Voor iedereen dus een gelijke auto en daarbijbehorende kansen.

PSN: Eibofoto / roomnummer voor directe toegang: 1472-6118-3615-5260-4735

Room is open vanaf.......NU :)
owja: banen worden democratisch verkozen. De tijdstippen en eventueel weer laten we van het lot afhangen (al dan niet democratisch)

Eibofoto wijzigde deze reactie 21-01-2011 21:27 (20%)
Reden: kleine toevoeging

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

ik ga morgen een trackday hosten voor de mensen die daar zin in hebben.
zal in de middag zijn, heb nu namelijk eindelijk een kabel liggen naar mn ps3 op mn kamer :D
kan nu met g25 online racen. morgen meer details waaronder lobbynummer.
wordt sowieso geen lounge want dan kunnen mensen eraan kloten en dat irriteert me snel :P
voor de mensen die me willen toevoegen mn psn is : hjallo.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
v8power67 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:53:
ik ga morgen een trackday hosten voor de mensen die daar zin in hebben.
zal in de middag zijn, heb nu namelijk eindelijk een kabel liggen naar mn ps3 op mn kamer :D
kan nu met g25 online racen. morgen meer details waaronder lobbynummer.
wordt sowieso geen lounge want dan kunnen mensen eraan kloten en dat irriteert me snel :P
voor de mensen die me willen toevoegen mn psn is : hjallo.
Wil je vermelding in de agenda?

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ok, de zondagmiddag raceserie is klaar.
Het is wel behoorlijk uitdagend.
Maar daarom zijn er ook prijzen te verdienen ;)

Let op: Bij de DTM en GT500 klasses is motortuning niet toegestaan (je redt het dan niet met de pk-grens).

Voor deze 2 series is dit de eerste keer dat we rijden.
Dus zullen we bij het trainen zien of de reglementaire banden keuze de juiste is.
Advies is dan ook om EN race normaal EN race zacht beschikbaar te hebben.
Tevens is de PK grens niet keihard 500 omdat er enkele auto's dicht tegen aan zitten en eroverheen gaan na olie verversen / inrijden. Ook dit zullen we bijstellen als dit een probleem vormt.

Meldt je aan via een post hier met je GoT en PSN naam voor de zondagmiddag race
Bij minder dan totaal 5 deelnemers vervallen de prijzen.
Bij minder dan 3 aanmeldingen vervalt de raceserie

JoepW wijzigde deze reactie 21-01-2011 23:10 (41%)

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:55:
[...]

Wil je vermelding in de agenda?
nee doe maar niet :P dan zit ik er gelijk aan vast, en stel dat ik iets vergeet of zo dan is dat ook weer zo lullig :P maare misschien een andere keer als ik trackday host dan laat ik het je weten keej :D
is dan wel leuk een vermelding in agenda te krijgen :)
maare alvast bedankt :)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:01:

Ik hou het deze keer rustig op Zaterdag avond. Dus kan wel mee doen. Moet even kijken of 2 uur lukt want ga meestal rond een uurtje of 11 of 12 squashen.

GreetZ DD

iRacing Profiel

• RUDE-BUD
ik doe zondag middag mee .

Rude-bud

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik hou in de race agenda onderin de inschrijvingen bij.
Meldt je svp af als je deelname afziet.
En als je er niet bijstaat als je je wel aangemeld hebt geef dat even aan. Dan is er een vaudje in mij admie geslopen ;)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog mogelijk een GT300 wagen gevonden:
Lexus IS200 GT-1 Race car (04), heeft 279pk/1010kg standaard. Hij komt orgineel uit de BTCC en volgens beschrijving ook op de BAT GT (koreaans :P).

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
bedankt voor de aanvulling. Toegevoegd ;)

JoepW wijzigde deze reactie 22-01-2011 00:13 (51%)

• Chrasher
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:21

Chrasher

Tevree met z'n PS4

Natuurlijk ben ik (GTP_2Fast4Stig) er zondagmiddag ook bij. :P

PSN-id: Chrasher

• Ericjooo
En Ericjooo zal ook niet ontbreken;-) gezelli!!!

iRacing Profiel

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Zondagmiddag ben ik ook van de partij. En morgenmiddag ben ik misschien @ Hjallo.

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:05
@ V8power67: Ik ben sowieso van de partij

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Dutchhaze86
  • Laatst online: 11-09 12:33

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:01:
Ok, de zondagmiddag raceserie is klaar.
Het is wel behoorlijk uitdagend.
Maar daarom zijn er ook prijzen te verdienen ;)

Let op: Bij de DTM en GT500 klasses is motortuning niet toegestaan (je redt het dan niet met de pk-grens).

Voor deze 2 series is dit de eerste keer dat we rijden.
Dus zullen we bij het trainen zien of de reglementaire banden keuze de juiste is.
Advies is dan ook om EN race normaal EN race zacht beschikbaar te hebben.
Tevens is de PK grens niet keihard 500 omdat er enkele auto's dicht tegen aan zitten en eroverheen gaan na olie verversen / inrijden. Ook dit zullen we bijstellen als dit een probleem vormt.

Ik wil mij graag aanmelden voor de race van zondag

mijn PSN is DUTCHhaze86

Het is voor mij wel nieuw deze online races...
Moet ik zelf de auto's aanschaffen en tunen of zijn het de standaard auto's in de lijst?

Zo ja welke auto's moet ik aanschaffen om zondag alle races mee te kunnen rijden

Dutchhaze86 wijzigde deze reactie 22-01-2011 11:45 (8%)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
Dutchhaze86 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:30:
[...]

Ik wil mij graag aanmelden voor de race van zondag

mijn PSN is DUTCHhaze86

Het is voor mij wel nieuw deze online races...
Moet ik zelf de auto's aanschaffen en tunen of zijn het de standaard auto's in de lijst?

Zo ja welke auto's moet ik aanschaffen om zondag alle races mee te kunnen rijden
De raceklasses sttaan aangegeven op de site. Bij de agenda. Daar staat precies bij welke auto je mag gebruiken. En je dus moet kopen of al in je garage moet hebben staan.

Voor Zondag zal je een Elise RM moeten aanschaffen en een DTM en GT500 auto. Pas geen motor upgrades (zijn upgrades die je er niet meer af kan halen) toe op de DTM en GT500 auto's. Anders kan je wel eens teveel PK hebben om mee te doen. Turbo upgrades zijn geen probleem. Koop alle turbo's dan kan je switchen naar beste PK voor room settings.

DutchDevil79 wijzigde deze reactie 22-01-2011 12:00 (16%)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Welkom welkom.... Je staat erbij.
quote:
.....Moet ik zelf de auto's aanschaffen en tunen of zijn het de standaard auto's in de lijst?
Ja, je moet zelf de juiste auto's aanschaffen en van de juiste modificaties en banden voorzien.
quote:
.....Zo ja welke auto's moet ik aanschaffen om zondag alle races mee te kunnen rijden
Dit staat allemaal gespecificeerd op de website
Hier het hele race programma.
En de klasses staan weer in het raceprogramma met een link naar de klasse met daar weer alle toegestane auto's, tuning en toegestane banden. Voor de DTM en GT500 weten we nog niet zeker welke banden we gaan gebruiken. Dat testen we in de vrije training. Het worden of race normaal of zacht banden.

Ik ga hier op het forum niet het raceprogramma en klasse reglementen ook publiceren. Alles voor een on-line race staat op de website.

Daar staan ook de Algemene Reglementen lees deze door, want deze hanteren we bij elke on-line race.

Ik was te langzaam, put_DutchDevil je was me voor...

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:05:
Wie is die putter? :P Moet toch is een keer men login naaam hier gaan aanpassen. :)

Trouwens gister een enorm leuke sessie online gehad in publieke room met 13 man zelfs. Was er binnen gekomen met restricties GT300 (max 350PK) en max Race Hard. En iedereen in de room ree clean was echt een verademing ten opzichte van wat je verwacht van publieke rooms. Room bestond voornamelijk uit Fransen en Belgen (denk Waloniers) dus Frans was de voer taal maar iedereen was netjes dus dat maakte niet uit. Ben er nu wel achter dat de Subaru 03 en de MR-S iets te kort komen op de premium GT300's, Celica komt wel netjes mee trouwens.

GreetZ DD

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Hehe, wel een wonder... Een clean race in een public room ;)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:32:
Hehe, wel een wonder... Een clean race in een public room ;)
En met Fransen nog wel. >:)

iRacing Profiel

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

quote:
Daar staan ook de Algemene Reglementen lees deze door, want deze hanteren we bij elke on-line race.

Thanks, heb ze ff uitgedraaid, het wordt mijn eerste online race..Ik zou mijn best doen om zo clean mogelijk te rijden..

Zijn er voor vandaag nog races gepland waar ik mij voor kan inschrijven?

Moet ik trouwens nog iets bijzonders doen om een auto uit eigen garage te gebruiken uploaden of zo?
Ik heb nl alleen nog maar de standaard lijst gezien..

Dutchhaze86 wijzigde deze reactie 22-01-2011 13:47 (14%)

• RUDE-BUD
je moet ze in je garage favoriet maken dan kun je ze online gebruiken.

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Vandaag zijn er geen races geloof ik.. of er moet spontaan iets ontstaan. Misschien wel een trackday van V8power (Hjallo). Je zal zelf de organisator van de race moeten toevoegen btw.
Om een bepaalde auto online te kunnen gebruiken moet je hem favoriet maken. Voeg ook meteen de kart toe.
Let wel op.. dat je bij je eigen auto's alleen de banden kan selecteren die je bezit.

• Dutchhaze86

Dutchhaze86

quote:
[b][ Voeg ook meteen de kart toe.
Let wel op.. dat je bij je eigen auto's alleen de banden kan selecteren die je bezit.
Handige tip van die banden, Thanks for that

Waarom moet ik ook die kart aanmelden?
Kan ik niet gewoon al mijn autos als favoriet aanmelden??

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Moet niet. Maar erg handig als er eens tussendoor een kartrace is dan heb je die meteen als favoriet.
Je kan maximaal 100 favorieten hebben. Lijkt veel maar ik vind het een onhandige beperking.

• v8power67
  • Nu online

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

hey mensen sorry maar mn trackday gaat vanmiddag niet door.
misschien vanavond of anders morgen ergens.

• Fast-P
  • Laatst online: 16-12-2011
Mooi initiatief :-)

Nog wat extra meters maken en dan kom ik graag een keer meerijden!

Ericjooo beetje opjagen ;-)

Grt
Patrick

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Fast-P schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:03:
Mooi initiatief :-)

Nog wat extra meters maken en dan kom ik graag een keer meerijden!

Ericjooo beetje opjagen ;-)

Grt
Patrick
Wat nu! Jij hier ;)
Kom snel een keer meerije man!

• Fast-P
  • Laatst online: 16-12-2011
Ja dat komt wel , wil niemand in de weg rijden , net 2 dagen mijn nieuwe stuur , lang op moeten wachten :-( Maar goed rijd wel heel errug lekker !!

• Ericjooo
Duh!!!! in de weg rijden??? hij reed me gisteren al bijna om de oren.....gewoon morgen meedoen!! Ik heb wel een auto voor je;-)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Fast-P schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:22:
Ja dat komt wel , wil niemand in de weg rijden , net 2 dagen mijn nieuwe stuur , lang op moeten wachten :-( Maar goed rijd wel heel errug lekker !!
Kom op man, gewoon meedoen!
---------------------------------------------------
Er is nog plek in de Zondagsmiddag race serie. Meldt je aan!

• Rizn
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-11 19:16
Ik meld mij ook aan (PSN: riznind)

Na mijn zwakke race avond van de week, kan het alleen maar beter gaan!

PSN: riznind

• ybastiaans
Ik heb van het weekend getest met de TVR Tuscan RM voor de online races, om te kijken of ik het onderstuur uit de auto krijg. Ik krijg het niet voor elkaar, heb de auto zover gekregen dat hij beter instuurt etc etc, maar middenin de bocht is het nog één grote sloot onderstuur. Alles geprobeerd van camber settings, toe out, zachtere veren/dempers/rollbars voor, harder achter, de auto op de neus zetten, noem met maar op en krijg het niet voor elkaar... Jammer maar helaas, ik hoop dat iemand anders het wel voor elkaar krijgt!

ybastiaans wijzigde deze reactie 23-01-2011 11:25 (4%)

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:21

mr.DJ95

Boost!

gister gezellig online gereden met 3 andere nederlanders , heel erg aan elkaar gewaagd. was een eerlijke race

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• Jeroen013
Ik doe ook wel mee! PSN: Jeroentjuhhh013

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ik heb nu 10 rijders voor de race. Om te voorkomen dat we ongewenste gasten krijgen en plek houden nog voor 1 extra rijder zet ik de lobby op 10 man maximaal.

Ik maak wel een open lobby, maar dus met precies genoeg plekken. Ik kick iederen die niet op de lijst staat.

Ik zal zodra de visite weg is de room openen, zal wel tegen 13:45 zijn of zo.

Tot straks.

Het nummer van de room publiceer ik straks hier...

JoepW wijzigde deze reactie 23-01-2011 12:33 (14%)

• Ericjooo
Ik hoop dat ik mee kan doen vanmiddag, sinds gisteravond valt de FFB van mijn Fanatec GT3v2 in bochten naar links soms compleet weg. Helaas niet elke keer op dezelfde manier:-(

Maar eens even zoeken of dit vaker voorkomt

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
quote:
Ericjooo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:53:
Ik hoop dat ik mee kan doen vanmiddag, sinds gisteravond valt de FFB van mijn Fanatec GT3v2 in bochten naar links soms compleet weg. Helaas niet elke keer op dezelfde manier:-(

Maar eens even zoeken of dit vaker voorkomt
Nog nooit van gehoord. Ook niet op de blog van de Thomas. Ik heb wel eens dat de FFB 'weg' is al ie de hele dag aan staat. Dan zet ik 'm uit en weer aan en dan is ie weer ok. Vreemd zeg.

Duim duim duim dat ie het gewoon goed doet vanaf nu weer voor jou...

JoepW wijzigde deze reactie 23-01-2011 13:06 (6%)

• Ericjooo
Ik ga maar even de laatste firmware erop zetten (heb nu nog 676) misschien dat dat helpt??

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Maybe. Wel alle firewall sw en virusscanners uitzetten he. En met W7 is het moeizaam. Met XP gaat het goed. En wel psies de procedure die in de txt-files staat volgen.
ALs je in de prob's zit moet je maar even bellen

JoepW wijzigde deze reactie 23-01-2011 13:17 (13%)

• Mastasidaz
Ik zou graag mee willen doen met de races, maar ik moet zometeen ff weg dus zal pas kunnen instappen bij race 3/4. Is dat een probleem?

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Lobby voor de zondagmiddag race is open. Voor vrienden via mijn lounge te banaderen voor voor de andere deelnemers via 1472-6399-8966-5885-1128

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True