Kan er niet bij zijn in verband met sportschool maar ik zat eens op de site te kijken en had alleen even een opmerking op de Le Mans klasses.
Ik heb redelijk wat van die wagens in mn garage staan. Als ik de klassieke le mans kijk:
Chaparral 2D Race Car 1967
Ferrari 330 P4 Race Car 1967
Ford Mark IV Race Car 1967
Zijn absoluut niet opgewassen tegen wagens als:
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car 1989
Nissan R92CP Race Car 1992
DIe kunnen makkelijk bij de moderne le mans wagens mee.
Heb het idee dat de wagens uit de jaren 60-70 een beetje eigen klasse zijn, de wagens van jaren 80+ zijn toch een stuk sneller. (al is die 2J wel erg rap)
Is maar een opmerking hoor, wat de Minolta betreft, ik rij zelf op de oval snellere tijden met mn peugeot 908 dan met de minolta. (minolta kom ik in geen enkele klasse tegen trouwens)
Zijn er verder vaste dagen en tijden om te racen? Dan kan ik misschien eens een avondje of een middagje vrij maken.
Wat de site betreft:
Voor aanmeldingen is mss een phpbb eraan gekoppeld een idee? maar een suggestie.
En Joepw toevallig Ogame gespeeld vroeger? dat Invisio komt me bekend voor
Ik heb redelijk wat van die wagens in mn garage staan. Als ik de klassieke le mans kijk:
Chaparral 2D Race Car 1967
Ferrari 330 P4 Race Car 1967
Ford Mark IV Race Car 1967
Zijn absoluut niet opgewassen tegen wagens als:
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car 1989
Nissan R92CP Race Car 1992
DIe kunnen makkelijk bij de moderne le mans wagens mee.
Heb het idee dat de wagens uit de jaren 60-70 een beetje eigen klasse zijn, de wagens van jaren 80+ zijn toch een stuk sneller. (al is die 2J wel erg rap)
Is maar een opmerking hoor, wat de Minolta betreft, ik rij zelf op de oval snellere tijden met mn peugeot 908 dan met de minolta. (minolta kom ik in geen enkele klasse tegen trouwens)
Zijn er verder vaste dagen en tijden om te racen? Dan kan ik misschien eens een avondje of een middagje vrij maken.
Wat de site betreft:
Voor aanmeldingen is mss een phpbb eraan gekoppeld een idee? maar een suggestie.
En Joepw toevallig Ogame gespeeld vroeger? dat Invisio komt me bekend voor
[ Voor 8% gewijzigd door Skimovic op 20-01-2011 01:10 ]
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache