Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372544

Weetje de Tweakers race forum is een minder uitnodigende raceplek geworden.
Ik begrijp dat niet.

Mensen worden teveel afgerekent op fouten.
Er zijn toch ook wel goeie dingen gedaan of zie ik dat verkeerd.

En jullie hebben 1 gast gewoon letterlijk weg gejaagd.
Dat vond ik diep triest dat ik tot een punt moest komen dat ik het zelfs voor die gast opnam, omdat jullie gedrag te triest voor woorden was die jullie vertoonde aan hem.(misschien was zijn racegedrag dieptriest maar dat kan, dat is weer een andere verhaal.)

Leer wat klasse mensen.
en ga niet bitcherig en dominanter doem omdat jij de baas bent reageren op anderen.

Lappy en ik hebben het ook kunnen uitpraten. Ik was pissed dat hij zo reageerde op dat moment maar uiteindelijk had hij een beetje gelijk. Maar daar kan je over praten.

Oja voordat ik het vergeet , sowiezo respect voor joep voor organiseren. Ik had best wel lol gister :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 372544 op 18-01-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392150

Waarom gaan de mensen die er onserieus over denken en onserieus willen spelen niet gewoon naar een open lobby. Ik snap dat racen racen moet blijven en een per ongeluk tikje moet daarbij wel kunnen. Ik weet dat ik gisteren aan het begin van de avond niet al te netjes reed en heb dit in de rest van de avond aardig bijgeschaafd denk ik zo. Ik hoop wel dat Joep doorgaat met het organiseren en het negatieve commentaar van sommige niet al te zwaar opvat...

Joep! +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392150 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:21:
Waarom gaan de mensen die er onserieus over denken en onserieus willen spelen niet gewoon naar een open lobby. Ik snap dat racen racen moet blijven en een per ongeluk tikje moet daarbij wel kunnen. Ik weet dat ik gisteren aan het begin van de avond niet al te netjes reed en heb dit in de rest van de avond aardig bijgeschaafd denk ik zo. Ik hoop wel dat Joep doorgaat met het organiseren en het negatieve commentaar van sommige niet al te zwaar opvat...

Joep! +1
Vergeet niet dat ze je wel meteen eruit wouden schoppen, onder het motto vriendelijk verzoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Om even Hims te benadrukken:

Het Online Races systeem geeft iedereen de mogelijkheid om zijn eigen race op te zetten. In dit geval was dit Joep, in dit geval dus (imho) vrij duidelijke regels. Wil jij liever vrijere regels, of een trackday, of een weetikveelwatjenogmeeronlinekandoen, maak een race, host hem en have fun.

Dit gaat niet over regels, dit gaat niet over beoordelingen, maar over de sportiviteit van de spelers.
Anoniem: 372544 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:
Vergeet niet dat ze je wel meteen eruit wouden schoppen, onder het motto vriendelijk verzoekje.
Je maakt zelf de fout, moet je dan andere de schuld geven dat ze boos op je zijn? De ervaring wordt enkel beter als je inderdaad 16 man hebt, die gewoon een fijne en spannende race rijden zonder zulke 'opzettelijke' foutjes te maken, dat zal zelfs de grootste botsauto bestuurder wel begrijpen.

Er werd tijdens de elise race ook even flink op mij gescholden, korte erna gaf ik wel mijn plekje terug omdat ik inderdaad gewoon een foute inhaalactie deed. (Wat? De bumper van je voorganger remt beter dan die elise zelf...).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 21:56
Wat mij een bevreemd is dat mensen problemen hebben met het feit dat iemand regels opstelt in zijn eigen lobby. Gesteld is, dat als je mee wilt doen, dat je je dan aan die regels moet houden. Lijkt me niet meer dan redelijk.

Als je je niet kunt vinden in die regels, waarom join je dan überhaupt de lobby van die persoon? 8)7

Als ik een voorbeeld mag geven: Pyrone89 heeft als regel dat er geen gebruik mag worden gemaakt van de ideale lijn. Prima. Zijn lobby, dus zijn regels.
Persoonlijk vind ik dat een slechte regel, aangezien ik geen racer pur sang ben en de ideale lijn voor mij een hou vast is voor de rempunten. Dat is de reden waarom ik zijn lobby niet zal joinen ipv de hele tijd roepen in zijn lobby dat ik het maar k** vindt en dat de ideale lijn terug moet komen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:34:

Je maakt zelf de fout, moet je dan andere de schuld geven dat ze boos op je zijn? De ervaring wordt enkel beter als je inderdaad 16 man hebt, die gewoon een fijne en spannende race rijden zonder zulke 'opzettelijke' foutjes te maken, dat zal zelfs de grootste botsauto bestuurder wel begrijpen.

Er werd tijdens de elise race ook even flink op mij gescholden, korte erna gaf ik wel mijn plekje terug omdat ik inderdaad gewoon een foute inhaalactie deed. (Wat? De bumper van je voorganger remt beter dan die elise zelf...).
Sjaak ik heb het daar nog geen eens over mezelf :|
Die race waar ik het over had, reed ik ergens alleen met 5 man flink achter me.

Toen ging iemand huilen van "jaaa door jeroen kwam ik er niet langs"
En toen werd er meteen gezegd, "Dan ga ik hem vriendelijk verzoeken Eruit gekickt te worden"

Weet waar je het over hebt 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Anoniem: 372544 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:26:
[...]
Misschien vergeet je zelf ook een belangrijk menselijk aspect, online racen- of wat dan ook via internet- heeft een nogal directe werking (noem het rechts).
Als we bijvoorbeeld met dezelfde club mensen een potje bij elkaar zaten te kaarten is iedereen een stuk beheerster. Dus doe je er goed aan om bepaalde opmerkingen of beslissingen (online) ook wat minder hard opvatten. Hij is tenslotte niet uit de race gegooid feitelijk toch?

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
conclusie; zint een lobby je niet? doe je niet mee, zoek een andere, start een eigen.
laat de discussie aub niet afwijken op persoonelijke vette's en verwijzingen, anders zit topic vanavond nog op slot. just my 2ct :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392150

Ik snap dat mensen mij gelijk wouden kicken maar het was mijn eerste keer en veel mensen wisten dat niet, waarschijnlijk 'verlicht' dat het probleem.. Ik ben op een gegeven moment zelf weggegaan om andere ook een plaats in de lobby te geven en om nog een ruil af te handelen. Dus feitelijk of niet ben ik niet weggestuurd en begrijp ik de hele comotie niet zo goed/vind het wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obi1r schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:42:
[...]

Misschien vergeet je zelf ook een belangrijk menselijk aspect, online racen- of wat dan ook via internet- heeft een nogal directe werking (noem het rechts).
Als we bijvoorbeeld met dezelfde club mensen een potje bij elkaar zaten te kaarten is iedereen een stuk beheerster. Dus doe je er goed aan om bepaalde opmerkingen of beslissingen (online) ook wat minder hard opvatten. Hij is tenslotte niet uit de race gegooid feitelijk toch?
Nee klopt, maar als iedereen zijn mond had gehouden.
En dat is het mooie van het hebben van een headset :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 20:33
Ik heb gisteren de room verlaten nadat ik ineens een enorme beuk kreeg van iemand terwijl we clean en fair aan het racen waren, de druppel voor mij was dat ik 5 plekken verloor en de aanstichter gewoon vrolijk aan de horizon verdween terwijl in mijn oren klonk: "moet toch gewoon kunnen man??"; de races die ik tot maandag aan toe heb meegedaan waren met een beperkte groep enthousiaste racers die een "onrechtmatig verkregen" plek ook weer netjes teruggaven (ook al kostte je dat zelf de nodige plekken).

Dit is imo de enige juiste manier van racen die we zowel in de door mij beoefende modelracerij als in de echte racerij altijd perfect konden uitvoeren, ik heb geen zin in geram en gebeuk (duwtje kan altijd maar iemand "laten leven" is veel belangrijker dan een positie pakken) en ik ga dan ook alleen nog maar online meedoen aan races met echte racers; dan heb ik het over mannen als Joep, KappeMaus, GTP_2fast4stig, brsmit, maciejk8, ybastiaans, hollandhards, rlKoekie, lappy en alle anderen die wel met respect racen. (om positief maar eens wat namen te noemen) Komen er teveel stoorzenders dan stel ik mijn plekje voor die avond graag ter beschikking.

Maargoed, zo denk ik erover;-)

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:42:
conclusie; zint een lobby je niet? doe je niet mee, zoek een andere, start een eigen.
laat de discussie aub niet afwijken op persoonelijke vette's en verwijzingen, anders zit topic vanavond nog op slot. just my 2ct :+
Ga een paar bladzijdes terug en kijk waar het begon.
Ik zeg ongeveer de foto's en wat comments ervoor.

Overal bestaat er een reactie om ik neem aan dat het menselijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:34:
En toen je dat teruggeven deed was het allemaal prima en ging de fun door. Zo zijn de regels van 'mijn' races.
offtopic:
[quote]v8power67 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:07:
owh echt nice :D
wat heb je geraced dan welke klasse of auto ??
[/quote]
Ik heb klassiekers gereden. MG's voornamelijk. MG B's waarvan 1 een complete klassieke copy van een works racer. Hier een link naar de originele auto's (dit is niet de auto): http://www.supercars.net/cars/3146.html
Tevens was ik secretaris van de overkoelende raceorganisatie. We reden op alle grote (en kleine) circuits in Europa. Kostte veel tijd en uiteindelijk ook levens van mede(st)rijders. Toen ben ik ermee gekapt. Vandaar nu simmen, maar wel serieus. ;)
Heb ook nog rally's gereden met vergelijkbare auto's en nog ouder zoals deze (ook niet de auto waar ik in heb gereden):
Afbeeldingslocatie: http://www.mgownersclub.co.uk/images/1947-mg-tc-midget.jpg

En om alle opschudding hier wat af te zwakken en de stemming weer richting 'ok' te krijgen. Er is niemand gebanned of verwijderd en er is niemand aan de schandpaal gehangen hier. In de lounge onstond af en toe lawaai, maar bij het benaderen van 3x zelfde fout snap ik dat wel.
En als mensen na 4 keer van de baan gedrukt te zijn door diverse (niet 1) rijders er mee stoppen kan ik best begrijpen.
Ik blijf races organiseren, maar wel op mijn voorwaarden. En zoals al enkele keren gezegd, als mensen dat niet aanstaat moeten ze niet meedoen .... bij mij en ook niet races onder dit zelfde regime gehost door anderen.

Het is fun, maar ik wel na een avondje terug kunnen kijken op een aantal clean races met de nodige narrow escapes en soms een schampje.

just my 2cents.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ericjooo schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:49:

1. "moet toch gewoon kunnen man??";

2. ik ga dan ook alleen nog maar online meedoen aan races met echte racers; dan heb ik het over mannen als Joep, KappeMaus, GTP_2fast4stig, brsmit, maciejk8, ybastiaans, hollandhards, rlKoekie, lappy en alle anderen die wel met respect racen. (om positief maar eens wat namen te noemen) Komen er teveel stoorzenders dan stel ik mijn plekje voor die avond graag ter beschikking.
dat was ik man over punt 1 ik had het over een fout maken dat het kan gebeuren.
maar dat doorijden heb je gelijk in.

2. Mooie uitnodiging........., jullie zijn de echte racers ik zal dat voortaan respecteren O-)
Ik vond jou reactie gister wel geweldig genieten man ;)

Alleen de echte racers kunnen poositieeeveee dingen doen ;)

Ik dacht dat je al een beetje afgekoeld was man... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 372544 op 18-01-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb geen zin in geram en gebeuk (duwtje kan altijd maar iemand "laten leven" is veel belangrijker dan een positie pakken) en ik ga dan ook alleen nog maar online meedoen aan races met echte racers; dan heb ik het over mannen als Joep, KappeMaus, GTP_2fast4stig, brsmit, maciejk8, ybastiaans, hollandhards, rlKoekie, lappy en alle anderen die wel met respect racen. (om positief maar eens wat namen te noemen) Komen er teveel stoorzenders dan stel ik mijn plekje voor die avond graag ter beschikking.
Begrijp je boosheid en frustratie maar met rage quiten schiet je sowieso niets op. Dat levert alleen maar anti reacties op. Je zou er ook voor kunnen zorgen dat dat geval bij de organisator gemeld wordt zodat het niet meer voor komt. Nu sluit je de deur eigenlijk voor de andere GoT'ers en jezelf.

..knip..

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 18-01-2011 17:02 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Kunnen de ruzies via DM/MSN/overig uitgevochten worden in plaats van dit topic te verstieren?
Mocht dat niet lukken dan kan ik er natuurlijk met de schaar doorheen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er hebben mij een aantal mensen gemeld dat ze eventueel een race willen hosten vanavond. Als je wilt dat de race in de agenda verschijnt op de gt5 agenda en reglementen site dan moet je even een verzoek per DM sturen.
De ontwikkeling van de site gaat nog een aantal dagen duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

pur_DutchDevil schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:24:Maciek was denk ik wel blij dat wij zo aan het vechten waren kon hij mooi de winst pakken.
Haha ja, niet heel erg spannend maar ik kon ietwat safe rijden en m'n voorsprong behouden omdat jullie aan het vechten waren.
Snelheid overigens mede dankzij jouw setup :> o.a de nare bocht tussen de 2 tunnels kon ik 10kmh harder door.

Als er vanavond nog niets is wil ik wel hosten. 40/10 internet hier maar wel een draadloze router. Tot nu heb ik geen problemen gehad. PSN = Maciejk8 vanaf half 8/8 ongeveer.
Het zal een combinatie zijn van klasses en track. Desnoods gewoon leasebakken. Het online racing reglement is ook bij mij gewoon van toepassing. Ongelukjes kunnen voorkomen maar kamikaze acties zijn niet welkom. Je moet de rijder voor je respecteren. Er zijn altijd punten op t circuit waar je even snel of sneller bent dan diegene voor je maar probeer hem dan niet aan de binnenkant uit te remmen/rammen. Op het 1e circuit als je sneller bent op het einde hou dan iets ruimte neem de laatste bocht meer snelheid mee en haal hem dan icm de slipstream in.

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 18-01-2011 17:30 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Ik houd er over op nu maar mijn teksten zijn louter opbouwend en positief bedoelt (om de zaken ietwat leuker te krijgen....adrenaline is een raar goedje namelijk), persoonlijk race ik volgens de mij aangevoerde "regeltjes" mochten mensen dit niet respecteren dan rijdt ik (niet alleen online) gewoon de pits in en ga ik lekker iets voor mijzelf doen;-)

Kortom, foutjes kunnen gebeuren maar wees ook zo fair een ander hier niet echt het slachtoffer van te laten worden.

happy racing all!!

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Jackal131 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:35:
Wat mij een bevreemd is dat mensen problemen hebben met het feit dat iemand regels opstelt in zijn eigen lobby. Gesteld is, dat als je mee wilt doen, dat je je dan aan die regels moet houden. Lijkt me niet meer dan redelijk.

Als je je niet kunt vinden in die regels, waarom join je dan überhaupt de lobby van die persoon? 8)7

Als ik een voorbeeld mag geven: Pyrone89 heeft als regel dat er geen gebruik mag worden gemaakt van de ideale lijn. Prima. Zijn lobby, dus zijn regels.
Persoonlijk vind ik dat een slechte regel, aangezien ik geen racer pur sang ben en de ideale lijn voor mij een hou vast is voor de rempunten. Dat is de reden waarom ik zijn lobby niet zal joinen ipv de hele tijd roepen in zijn lobby dat ik het maar k** vindt en dat de ideale lijn terug moet komen.
Inmiddels sta ik de ideale lijn weer toe ;)

Ik ben overigens aan het kijken om een complete race-avond in thema samen te stellen.

Mijn idee is: Zit zelf te denken aan de Lupo @ Nordschleife, SLS AMG op Suzuka, Moderene LMP auto's op Le Mans, klassiekers op Monaco.

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrone89 op 18-01-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
[...]
Dit is imo de enige juiste manier van racen die we zowel in de door mij beoefende modelracerij als in de echte racerij altijd perfect konden uitvoeren, ik heb geen zin in geram en gebeuk (duwtje kan altijd maar iemand "laten leven" is veel belangrijker dan een positie pakken) en ik ga dan ook alleen nog maar online meedoen aan races met echte racers; dan heb ik het over mannen als Joep, KappeMaus, GTP_2fast4stig, brsmit, maciejk8, ybastiaans, hollandhards, rlKoekie, lappy en alle anderen die wel met respect racen. (om positief maar eens wat namen te noemen) Komen er teveel stoorzenders dan stel ik mijn plekje voor die avond graag ter beschikking.
O-)

Ik voel me vereerd!! (Vooral omdat de gigantische klapper na de oude start-finish van zondag op Le Mans begon met mijn spin... :D)

Ik heb het al eerder gezegd: Ik heb gister met de Lupo's echt HEEL veel lol gehad, dankzij zo ongeveer de bovenstaande mannen inclusief DutchDevil. Dank u wel jongens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
Pyrone89 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:23:
[...]

Inmiddels sta ik de ideale lijn weer toe ;)

Ik ben overigens aan het kijken om een complete race-avond in thema samen te stellen.

Mijn idee is: Zit zelf te denken aan de Lupo @ Nordschleife, SLS AMG op Suzuka, Moderene LMP auto's op Le Mans, klassiekers op Monaco.
Klinkt leuk, ik ben vanavond ook aanwezig.

Zo te lezen zit de spanning van gisteravond vandaag ook nog op het forum :+
Joep, de regels die je hebt opgesteld zijn duidelijk, voor 'over fanatieke racers' moeten er wel consequenties zijn.
Dan vind ik het nog niet eens belangrijk of het komt door gebrek aan talent of gebrek aan respect voor andere rijders. Als iemand het rijplezier verziekt voor andere GOT'ers zijn we ze liever kwijt dan rijk.

Tot slot een bedankje voor Joep voor de moeite d:)b

Gr. Heuving a.k.a. Lappy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Pyrone89 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:23:
[...]
Vanavond?

[ Voor 18% gewijzigd door Vuvuzela op 18-01-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Nee, dan staan er volgens mij al dingen, het wordt sowieso wat groter dus met wat meer voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 00:49
Ik heb gisteren de room verlaten nadat ik ineens een enorme beuk kreeg van iemand terwijl we clean en fair aan het racen waren, de druppel voor mij was dat ik 5 plekken verloor en de aanstichter gewoon vrolijk aan de horizon verdween terwijl in mijn oren klonk: "moet toch gewoon kunnen man??"; de races die ik tot maandag aan toe heb meegedaan waren met een beperkte groep enthousiaste racers die een "onrechtmatig verkregen" plek ook weer netjes teruggaven (ook al kostte je dat zelf de nodige plekken).

Maargoed, zo denk ik erover;-)

groet,

Eric
toon volledige bericht
Ik heb zo een gevoel dat ik die "aanstichter" (oranje lupo cup) was.
Gebeurde het vlak voor de finish bij de 2e baan die we reden?
Mijn excuses daarvoor ik had niet in de gaten dat ik er iemand af reed.
Ik kwam wat te wijd uit de bocht waardoor ik de muur aantikte |:( en ik een stukje naar links schoot, ik wist dat ik iemand aantikte maar voor mijn gevoel dat was dat een zacht vriendschappelijk tikje en doordat het zo zacht was keek ik niet naar achteren (zag ook niemand naast me zitten en ik gebruik altijd de motorkap view).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Excuses aanvaard; maargoed, het is allemaal verleden tijd;-)

groet,

Eric

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Voor donderdagavond is er een Le Mans endurance race in voorbereiding.
Duurt een uur. Of het klassieke of moderne auto's wordt nog besloten.
Kijk op de site

Op de site zijn ook alle tot nu toe gebruikte klasses gepubliceerd en zijn ook de algemene reglementen weer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:58
U nadert plaatselijk zeer dichte mist met een snelheid van 300km per uur. U wilt uitwijken naar rechts.

Is dit juist?
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_sWQa0sxB0zQ/TTX3v0GRaSI/AAAAAAAABcg/KW1EFmMLwLQ/s640/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009.jpg

Nee. verkeer van rechts heeft voorrang ;)
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_sWQa0sxB0zQ/TTX2meGxEEI/AAAAAAAABcM/CoqMDL4AuJs/s640/Circuit%20de%20la%20Sarthe%202009_1.jpg
Het nu al legendarische rookgordijn van zondagavond :+ 1e race Le Mans

Alle gekheid op een stokje natuurlijk.

Is het niet handiger om toch met "straffen aan" te rijden, omdat dan op je voorganger botsen en afsnijden zowiezo wordt bestraft met "straftijd".

Het slachtoffer heeft dan de tijd om te herstellen. De dader leert het zo misschien sneller af.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik was net lekker aan het racen by HollandsHard zijn room toen ik ineens een PSN foutmelding kreeg. Meer mensen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 13:51
waar wordt er nu geraced eigenlijk en waarmee? heb wel zin om nog ff een rondje mee te racen, maar kan niemand vinden die ik kan joinen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bastard op 18-01-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:56
@pyrone89 ik krijg het al de hele avond met willekeurige lobby's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

**is er nog iemand laps aant racen??

[ Voor 164% gewijzigd door Anoniem: 372544 op 18-01-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
die *tjes doen me denken aan als je iets probeert te typen in een room :P, het niet hebben van een headset wordt echt onmogelijk gemaakt....
maarreh er zijn nog wel wat mensen aan het racen, maar hoe wat en waar weet ik niet, de host zit niet bij mijn psn-vriendjes dus k kan dr niet bij ;).
Sowieso vanavond al een kunst om uberhaupt online te racen, de hele tijd wordt de verbinding met de host verbroken enz :|

edit: hollandhards host, racen *O*

[ Voor 57% gewijzigd door Bastard op 18-01-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:58
Er zijn wel wat problemen met de servers vanavond zo te merken.

[ Voor 44% gewijzigd door Rizn op 18-01-2011 23:17 ]

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Was wel weer even leuk! Vooral snachts op de nordschleife zonder hulp lijn _/-\o_ Blijft een mooi circuit! Ik ben blij dat ik hem een beetje ken, anders had ik er niks van gesnapt haha

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
KappeNou schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:20:
Was wel weer even leuk! Vooral snachts op de nordschleife zonder hulp lijn _/-\o_ Blijft een mooi circuit! Ik ben blij dat ik hem een beetje ken, anders had ik er niks van gesnapt haha
Dan moet je stoer zijn en dan ook in een FGT stappen. Mij lukt het niet. Maar een Bobje van mij wel en gewoon vol erop. Buggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Rizn schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:13:
U nadert plaatselijk zeer dichte mist met een snelheid van 300km per uur. U wilt uitwijken naar rechts.

Is dit juist?
[afbeelding]

Nee. verkeer van rechts heeft voorrang ;)
[afbeelding]
Het nu al legendarische rookgordijn van zondagavond :+ 1e race Le Mans

Alle gekheid op een stokje natuurlijk. Is het dan niet handiger om toch met "straffen aan" te rijden, omdat dan op je voorganger botsen en afsnijden zowiezo wordt bestraft met "straftijd".

Het slachtoffer heeft dan de tijd om te herstellen. De dader leert het zo misschien sneller af.
Oeps, sorry, my bad... Dat was voor mij in de categorie:

"Ik heb geen file gezien nee, stond er 5 km? Langzaamrijdend? Neuj, niet gezien... Spiegels?? Ach, daar ben ik al langs gekomen dus dat heb ik al gezien..." :9

De rook en de mayhem kreeg ik pas door toen ik het geroep op de headsets hoorde van anderen (Joep bijvoorbeeld :P).
KappeNou schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:20:
... En dan met schade aan rijden en in de eerste ronde een braketest krijgen. Koplampjes kapot, en nog 23 km te gaan tot de pit... >:)

[ Voor 14% gewijzigd door ybastiaans op 18-01-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rizn schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:00:
Ik zat jou game te zoeken maar lukte nie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
Anoniem: 372544 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:24:
[...]

Ik zat jou game te zoeken maar lukte nie....
host maar wat, ik kom wel ff mee rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KAdrifter schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:30:
[...]

host maar wat, ik kom wel ff mee rijden :)
Kom maar op psn zelfde username als tweaks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Is dit niet allemaal een beetje een storm in een glas water?

Er zijn nu eenmaal verschillende type racers (strikt volgens de regels of vrij racen) daarnaast heb je het verschil tussen beginners en gevorderden, en zelfs de bijna pro's die ook in het echt al op circuits hebben gereden.

Beginnende racers hebben hun auto ook niet volledig onder controle, hebben nog geen goede ideale lijn en rijden wel eens tegen mensen aan . Snap ook best dat dit storend kan zijn.

Is het niet simpel op te lossen met verschillende categorieën ofzo?
Aan de ene kant races voor gevorderden met strikte regels, daarnaast en soort free for all voor alle tweakers (Ook geen bewust beuken natuurlijk). Kan me voorstellen dat dit zelfs voor de gevorderde racers af en toe een leuke afwisseling kan zijn en zo krijg je ook niet dit soort ergernissen. Of misschien zijn trackdays inderdaad een alternatief.

Ik heb zelf nog niet online meegereden, maar ik tik ook wel eens iemand aan in een bocht, of haal ergens in waar het eigenlijk niet kan. Lijkt me toch niet dat dit allemaal onoverkomelijk is en er zon heisa moet ontstaan. Als er gewoon verschillende categorieën worden gereden blijft iedereen uit elkaars vaarwater en weet men waar ze aan toe zijn. Voor ieder wat wils.

Dan moeten er natuurlijk wel mensen zijn die dit willen hosten.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
zo strikt is het nou ook weer niet. Ik zou zeggen rij een keer mee, dan snap je het.
Als je iemand aan tikt maakt dit niet zo veel uit. Maar gewoon random overal je auto voor gooien en niet anticiperen op rem punten is gewoon irritant voor anderen. Of je nou slecht of goed bent.
Dit heeft ook vaak te maken met niet het circuit goed kennen. Dus als iemand nog niet goed online kan racen vanwege te weinig GT ervaring, dan raad ik die gene aan te A-speccen. Als dit ook niet lukt en deze persoon kan gewoon niet anticiperen, dan is het helaas..
We verwachten gewoon een redelijk niveau voor de georganiseerde races. Als beginners zelf iets willen organiseren kan dit natuurlijk.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond weer ouderwets vermaakt moet ik zeggen :) Nordschleife in het donker is intens!
Wat mij opviel is dat straf op licht stond en dit toch op een aantal momenten erg handig kan zijn. (als iemand crasht of vergeet te remmen dan neemt hij het vaak wel over.) Onvoorspelbaarheid van de ghostcars is wel een nadeel maar ik denk dat het een goede optie is met bepaalde combinaties van circuit / auto's / drukte. Maar liever niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl0cKeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 21:01

Bl0cKeR

titel

ybastiaans schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:36:
[...]

O-)

Ik voel me vereerd!! (Vooral omdat de gigantische klapper na de oude start-finish van zondag op Le Mans begon met mijn spin... :D)

Ik heb het al eerder gezegd: Ik heb gister met de Lupo's echt HEEL veel lol gehad, dankzij zo ongeveer de bovenstaande mannen inclusief DutchDevil. Dank u wel jongens!!
hehe, ik voel me ook vereerd genoemd te worden, was pas de tweede keer geloof ik dat ik meedeed (en die jag die Joep beschreef was ik.. :X )

Mijn headset is in bestelling jongens en ik hoop nog vaak leuke sportieve online races mee te mogen doen!

sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
KappeNou schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:49:
We verwachten gewoon een redelijk niveau voor de georganiseerde races. Als beginners zelf iets willen organiseren kan dit natuurlijk.
Psies ;)
Maciek schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:54:
Vanavond weer ouderwets vermaakt moet ik zeggen :) Nordschleife in het donker is intens!
Grrrrrrrrrrrrrr. Had ik ook gewild. Is slopend he? Heb 1 keer gedaan. pfffffffff.
Wat mij opviel is dat straf op licht stond en dit toch op een aantal momenten erg handig kan zijn. (als iemand crasht of vergeet te remmen dan neemt hij het vaak wel over.) Onvoorspelbaarheid van de ghostcars is wel een nadeel maar ik denk dat het een goede optie is met bepaalde combinaties van circuit / auto's / drukte. Maar liever niet natuurlijk.
Ik denk dat we bv bij Le Mans 1 uurs race do-dag (en die is mijn inziens voor gevorderden) de straf op licht moeten zetten. Dit ivm de Chicanes en zoals we weten de Megaklappers die het kan opleveren ;)
En aangezien we nu zeggen dat leunen in de bochten (zie de regels) niet is toegestaan (dit in tegenstelling tot cup races in real life) kan het ook best aan.
Alle moet je een ghost toch altijd ontwijken. Soms gebeurt het dat een ghost in een split second een 'harde' auto wordt. En dan ben je als 'botser' weer de veroorzaker van een nieuw incident....
Dus do-dag de boel maar aan, toch?
Bl0cKeR schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 00:03:
[...]
hehe, ik voel me ook vereerd genoemd te worden, was pas de tweede keer geloof ik dat ik meedeed (en die jag die Joep beschreef was ik.. :X )

Mijn headset is in bestelling jongens en ik hoop nog vaak leuke sportieve online races mee te mogen doen!
Was ook fun om met je te racen. Je gedroeg je keurig en het was af en toe heel close met snelheden dik over de 300 km/u ;) Bij de chicanes hadden we echt van die gave uitremacties. En het ging 'maar' om plaats 6 & 7 of zo. Want die bak is wel veel te langzaam tegen de minolta's en de peu's.
En die headset is een goed plan hoor. Dat maakt het allemaal wat makkelijker. Zeker als je na lang typen bv dit ziet verschijnen in de chatbox: "***********" :F

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 19-01-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
KappeNou schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:49:
zo strikt is het nou ook weer niet. Ik zou zeggen rij een keer mee, dan snap je het.
Als je iemand aan tikt maakt dit niet zo veel uit. Maar gewoon random overal je auto voor gooien en niet anticiperen op rem punten is gewoon irritant voor anderen. Of je nou slecht of goed bent.
Dit heeft ook vaak te maken met niet het circuit goed kennen. Dus als iemand nog niet goed online kan racen vanwege te weinig GT ervaring, dan raad ik die gene aan te A-speccen. Als dit ook niet lukt en deze persoon kan gewoon niet anticiperen, dan is het helaas..
Zal ik binnenkort zeker is een keer doen als ik in de gelegenheid ben.
Reageerde ook puur op wat ik lans zag komen aan posts.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik zal proberen donderdagavond er op tijd te zijn. Kan ik online mijn Peug eens goed testen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
Misschien ook leuk om eens met de Le Mans-bakken een paar rondjes Indy te rijden, volgens mij krijg je dan geweldige slipstream-gevechten....lijkt me ook wel eens gaaf!! Zit nu met de 908 maar 0,7s achter het Indycar-baanrecord van Arie Luyendijk :-)

groet,

Eric

[ Voor 17% gewijzigd door Ericjooo op 19-01-2011 06:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Pyrone89 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:15:
Ik was net lekker aan het racen by HollandsHard zijn room toen ik ineens een PSN foutmelding kreeg. Meer mensen gehad?
Ik had de indruk dat er maar een man of 3 in de lobby zijn gebleven en dat de rest een connectie fout kreeg. Na de fout gewoon weer terug gegaan naar de lobby, waarna ik de één na de ander terug zag komen in de lobby.

Was inderdaad erg vermakelijk gisteravond, behalve het rondje op Monaco waar ik toch weer moedwillig van de baan werd getorpedeerd. Ik ga hier geen namen noemen, maar ik zou de persoon in kwestie toch willen verzoeken om zijn racestijl iets aan te passen. Als je namelijk consequent tè laat remt, dan moet je er toch serieus over na gaan denken om eens iets eerder te gaan remmen...*zucht*

Nordschleife in het donker ziet er echt schitterend uit. Vooral de overgang van donker naar licht is geweldig. Helaas hadden we in de ochtend last van een buitje, maar ook dat was geweldig om te zien. De race zelf lag mij wat minder met de Le Mans bakken, maar het gras rondom de baan is in ieder geval weer mooi kort >:)

Binnenkort ben ik er weer bij.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Rizn schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:00:
was niet beperkt tot onze gameroom(s) schijnbaar weer iets bij sony :X
helaas kun je niet kiezen; ghostcars uit, en schade aan :( als die jappaners nu die opties die ze implementeren fatsoenlijk uitwerken ..

Maar nodschleife in 't donker :P :P wist niet dat weer zo verschillend kon zijn. Vorige keer had ik een prachtige lente zons opkomst. Dit was duidelijk een duitse regen race dag gister avond
JoepW schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:41:
Voor donderdagavond is er een Le Mans endurance race in voorbereiding.
Duurt een uur. Of het klassieke of moderne auto's wordt nog besloten.
Kijk op de site

Op de site zijn ook alle tot nu toe gebruikte klasses gepubliceerd en zijn ook de algemene reglementen weer aangepast.
klinkt uitdagend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202792

heeft iemand nog een le mans wagen te leen voor mij? want zo ver ben ik nog niet en heb iets van 1.5 mil op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Anoniem: 202792 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:10:
heeft iemand nog een le mans wagen te leen voor mij? want zo ver ben ik nog niet en heb iets van 1.5 mil op de bank.
Dat is iets voor het autoruil topic :9 :P Hahaha, nee geintje. Ik zal ff rondsnuffelen en laten we dat ff via DM doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Als het kan wil ik donderdag ook wel voor de 1e keer mee doen. Heb het hele topic gelezen, vraag me stiekem beetje af of ik het wel mag? Gezien het feit dat ik nog niet eerder heb meegedaan.

Heb trouwens zowel de R10 als de 908 HDi FAP, dus als iemand wil lenen is dat prima. (mijn voorkeur gaat naar de peugeot).

PSN: Shintaii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pgerrits schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:39:
Als het kan wil ik donderdag ook wel voor de 1e keer mee doen. Heb het hele topic gelezen, vraag me stiekem beetje af of ik het wel mag? Gezien het feit dat ik nog niet eerder heb meegedaan.

Heb trouwens zowel de R10 als de 908 HDi FAP, dus als iemand wil lenen is dat prima. (mijn voorkeur gaat naar de peugeot).

PSN: Shintaii.
Natuurlijk kun je mee doen ik ben zelf ook niet zo'n geweldige rijder, het geval was dat mensen op hun vingers werden getikt was gewoon dat mensen opzettelijk mensen er niet langs lieten en de race al in de eerste bocht wouden winnen , en natuurlijk word er hier en daar een tik uitgedeeld maar probeer het gewoon te voorkomen en rij gewoon fatsoenlijk dan blijft het voor iedereen leuk en als je iemand perongeluk raakt is het echt geen ramp.

ps mag ik je r10 gebruiken in de race? psn rude-bud zou leuk zijn als ik er nog mee kan oefenen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 202792 op 19-01-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 20:49
pgerrits, ook als first-timer ben je natuurlijk van harte welkom :) zolang je netjes racet natuurlijk.

mijn advies:
- probeer je auto uit in je eigen lobby; online gedraagt een auto zich toch wat anders
- doe in het begin rustig aan. zeker nu het een endurance race is, kan je in de eerste bochten het voor veel mensen verpesten (inclusief jezelf), maar absoluut niet winnen. probeer gewoon netjes rond te komen zonder contact te maken met anderen en voer als het lekker gaat het tempo op.
- neem niet te veel risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Ok komt helemaal goed. Zal de tips volgen en natuurlijk ook het reglement.

@rude-bud; Die r10 mag je natuurlijk gebruiken. Zal hem vanavond even sturen goed?

Hij is trouwens al getuned (turbo's e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
rlKoekie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 10:56:
pgerrits, ook als first-timer ben je natuurlijk van harte welkom :) zolang je netjes racet natuurlijk.

mijn advies:
- probeer je auto uit in je eigen lobby; online gedraagt een auto zich toch wat anders
- doe in het begin rustig aan. zeker nu het een endurance race is, kan je in de eerste bochten het voor veel mensen verpesten (inclusief jezelf), maar absoluut niet winnen. probeer gewoon netjes rond te komen zonder contact te maken met anderen en voer als het lekker gaat het tempo op.
- neem niet te veel risico!
Daarbij komt dat in een uur tijd genoeg mensen van de baan raken, waardoor je vanzelf wat plaatsjes opschuift, mits je natuurlijk niet met een slakkegangetje over de baan gaat.
Gisteren werd ik op Le Mans 5e (van de 10?), maar was ik absoluut sneller dan de mensen die achter mij geëindigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hadden het gister ook nog even over de verschillende GT500/GT300/JGTC/etc, meteen een tip vooraf.. als je dus een 900k auto koopt (GT500 series), neem _geen_ Motor Tuning 3. Hiermee kom je dus buiten de 2 groepen te liggen, 550 en 650pk.

Ga denk vanavond beginnen met een lijst met de precieze auto's uit deze cups, qua kosten moet je rekenen op 1miljoen afhankelijk van de extra tuning opties (900k basis, 35k race zacht, 30k motor en 20k turbo, desnoods nog een 20k improve stability). Ik moet eerst nog even wat extra centjes sparen, aangezien mijn C430 dus nu Motor 3 heeft en dit niet meer terug te draaien is.

Als hij af is stuur ik hem wel richting Joep, voor extra classes op de site.

Edit, zit net deel van de regels te lezen, toch iets complexer dan ik dacht :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2011 11:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:30:
We hadden het gister ook nog even over de verschillende GT500/GT300/JGTC/etc, meteen een tip vooraf.. als je dus een 900k auto koopt (GT500 series), neem _geen_ Motor Tuning 3. Hiermee kom je dus buiten de 2 groepen te liggen, 550 en 650pk.

Ga denk vanavond beginnen met een lijst met de precieze auto's uit deze cups, qua kosten moet je rekenen op 1miljoen afhankelijk van de extra tuning opties (900k basis, 35k race zacht, 30k motor en 20k turbo, desnoods nog een 20k improve stability). Ik moet eerst nog even wat extra centjes sparen, aangezien mijn C430 dus nu Motor 3 heeft en dit niet meer terug te draaien is.

Als hij af is stuur ik hem wel richting Joep, voor extra classes op de site.

Edit, zit net deel van de regels te lezen, toch iets complexer dan ik dacht :P
Zo'n lijst zou inderdaad handig zijn. Gisteren had ik dus ook geen auto's die aan de gestelde restricties voldeden. Of ze hadden net te veel vermogen óf ze hadden aardig wat minder vermogen.

Edit: vermeld je in de lijst ook (een aantal) auto's die binnen betreffende auto's vallen? Ik heb namelijk geen idee in welke klasse mijn GT auto's geplaatst moeten worden.
Geen van mijn auto's kwam ook maar een beetje in de buurt van de restricties...

[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 19-01-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Jackal131 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:37:
[...]

Zo'n lijst zou inderdaad handig zijn. Gisteren had ik dus ook geen auto's die aan de gestelde restricties voldeden. Of ze hadden net te veel vermogen óf ze hadden aardig wat minder vermogen.

Edit: vermeld je in de lijst ook (een aantal) auto's die binnen betreffende auto's vallen? Ik heb namelijk geen idee in welke klasse mijn GT auto's geplaatst moeten worden.
Geen van mijn auto's kwam ook maar een beetje in de buurt van de restricties...
Aangezien het een onwijze klus om een lijst te maken van alle auto's die binnen een bepaalde klasse vallen heb ik diverse mensen gevraagd mij hierbij te helpen. Het duurt nog ff voordat deze lijstjes af zijn.

Verder kan ik zeggen dat het af en toe verbazingwekkend is hoe een auto met minder pk's of meer kg, maar bv lekker jou rijgedrag ondersteund heel erg goed meekomt. Mijn BMW GTR Race Car '01 is zo' voorbeeld. Altijd te zwaar en altijd net te weinig PK's. Maar ik kom er erg ver mee. ;)

Maar Work in Progress wat betreft de lijstjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Race agenda ziet er netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben iets verder, we kunnen dus een hele grote splitsing maken, of gewoon alles op 1 grote hoop met HP restrictie en een (gok) 50-tal auto's. Kleine verschil ligt dan rond de 80kg, lichtste auto is 1070 en zwaarste zit op 1150. (met 3 uitzonderingen op 1070, 1170 en 1200kg).

De 3 groepen die ik nu heb:
JGTC (voor 2004) - 20 auto's.
SuperGT (alles na 2004) - ongeveer 24 auto's
Touring (moet ik gewicht nog nakijken) - 10 auto's. (deze vallen volgens mij onder 'nieuwe' FIA GT3)

In principe kunnen ze allemaal bij elkaar, of we kunnen verschil maken tussen JGTC en SuperGT+Touring, nadeel dat JGTC dan enkel standaard auto's heeft en geen enkele premium (de SC430's en nieuwe NSX vallen onder de SuperGT series). Anders kunnen we 2 series maken, 500 (regels zeggen 470-505pk, handig ivm met olie) en 650PK (wat de meeste kunnen halen), zolang het gewicht maar bij die 1070-1150 blijft.

Leuk detail, de SuperGT verbied dus bijna elke vorm van support, geen ABS, geen TC, geen enkele vorm van 'ingame' aanpasbare settings (wat bijvoorbeeld die GT stuurtjes kunnen), maar zeker dit laatste is heel moeilijk te controleren.

Het is toch jammer dat GT5 zelf hier niet meer support in had, meeste auto's hadden ze toch wel een tag kunnen meegeven welke FIA/JAF/ACO groep zij vallen, zoekt wat makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:38:, geen enkele vorm van 'ingame' aanpasbare settings (wat bijvoorbeeld die GT stuurtjes kunnen), maar zeker dit laatste is heel moeilijk te controleren.
kan tegenwoordig neit meer zoals voorheen, voor TC enzo moeten ook de GT rijders terug naar de lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:38:
Ben iets verder, we kunnen dus een hele grote splitsing maken, of gewoon alles op 1 grote hoop met HP restrictie en een (gok) 50-tal auto's. Kleine verschil ligt dan rond de 80kg, lichtste auto is 1070 en zwaarste zit op 1150. (met 3 uitzonderingen op 1070, 1170 en 1200kg).

De 3 groepen die ik nu heb:
JGTC (voor 2004) - 20 auto's.
SuperGT (alles na 2004) - ongeveer 24 auto's
Touring (moet ik gewicht nog nakijken) - 10 auto's. (deze vallen volgens mij onder 'nieuwe' FIA GT3)

In principe kunnen ze allemaal bij elkaar, of we kunnen verschil maken tussen JGTC en SuperGT+Touring, nadeel dat JGTC dan enkel standaard auto's heeft en geen enkele premium (de SC430's en nieuwe NSX vallen onder de SuperGT series). Anders kunnen we 2 series maken, 500 (regels zeggen 470-505pk, handig ivm met olie) en 650PK (wat de meeste kunnen halen), zolang het gewicht maar bij die 1070-1150 blijft.

Leuk detail, de SuperGT verbied dus bijna elke vorm van support, geen ABS, geen TC, geen enkele vorm van 'ingame' aanpasbare settings (wat bijvoorbeeld die GT stuurtjes kunnen), maar zeker dit laatste is heel moeilijk te controleren.

Het is toch jammer dat GT5 zelf hier niet meer support in had, meeste auto's hadden ze toch wel een tag kunnen meegeven welke FIA/JAF/ACO groep zij vallen, zoekt wat makkelijker :P
toon volledige bericht
Je bent eigenlijk 1,5 jaar te vroeg... In 2012 willen de mannen van het JGTC/SuperGT kampioenschap de regelementen van de auto's uit de GT500 klasse gelijk trekken met de DTM:
In 2010 the GT association announced they will start to unite their GT500 regulations with the DTM regulations for the 2012 season, and they are expected to be the same by the 2015 season. Additionally, 2012 season GT500 cars based on 4-door sedans are allowed, where in the past only 2-door cars were allowed in GT500.
Ik zou gewoon de wagens op een hoop gooien, normaliter pakken mensen toch zo'n SuperGT. Gewoon standaard houden, die dingen zijn volgens mij erg gelijk aan elkaar door de regelementen waar ze aan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ybastiaans schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Je bent eigenlijk 1,5 jaar te vroeg... In 2012 willen de mannen van het JGTC/SuperGT kampioenschap de regelementen van de auto's uit de GT500 klasse gelijk trekken met de DTM:

[...]

Ik zou gewoon de wagens op een hoop gooien, normaliter pakken mensen toch zo'n SuperGT. Gewoon standaard houden, die dingen zijn volgens mij erg gelijk aan elkaar door de regelementen waar ze aan voldoen.
Per baan zit er wel verschil tussen de auto's. Kampioenschap hiermee zou erg gaaf zijn, maar of dat we zo'n optie ooit nog gaan zien in GT5 online? Ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ybastiaans schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:16:
Daar zat ik inderdaad aan te denken, kwam dat stuk tegen doen ik de Cusco een plekje wilde geven.

Mooiste is natuurlijk als je een 16grid hebt enkel uit Lexus, Nissan en NSX (zgn 900k wagens), al geeft inderdaad de keuze uit 50 auto's wel voor iedereen de auto die zij het fijnst vinden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 13:23

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb een test gedaan met de GT300 klasse auto's in GT5 (JGTC en Super GT). Die lagen stock ook redelijk dicht bij elkaar.

Dan heb je de volgende keuzes:

RE Amemiya Amemiya AsparaDrink RX7 2006 (Premium) +/- 328 PK
Lexus Weds Sport IS350 2008 (Premium) +/- 332 PK
Autobacs ARTA Garaiya 2008 (Premium) +/- 325 PK
Toyota SUPERAUTOBACS APEX MR-S 2000 (Standard) +/- 320 PK
Toyota WEDSSPORT CELICA 2003 (Standard) +/- 328 PK
Nissan C-WEST RAZO SILVIA (Standard) +/- 316 PK
Subaru CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA 2003 (Standard) +/- 320 PK

Volgende auto's niet getest:
Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA 2008 (Premium) ? PK
Autobacs ARTA Garaiya 2003 (Standard) ? PK
RE Amemiya Amemiya AsparaDrink RX7 2004 (Standard) ? PK

Hierbij lagen de tijden op Tokio tussen de seconde kwa snelste en langzaamste. Alleen de Nissan Silvia was een stuk langzamer (2 tot 3 seconden van de snelste tijd). De Nissan klink trouwens wel lekker extreem. Voor mij waren de RX7 en de Celica wel de snelste maar zoals ik al zij scheelde het niet veel en kan ook aan mijn rijstijl liggen.
Ze zijn allemaal RWD alleen de premium Subaru is 4WD. Heb hem wel maar was hem vergeten te testen met de rest. De standaard auto's Autobacs en RX7 heb ik nog niet in mijn collectie.
Prijzen liggen tussen de 290.000 credits tot 500.000 credits. Daarnaast hebben een aantal engine upgrades die er niet meer af kunnen. Je zou ze ook allemaal rond de 400 PK kunnen geven denk dat ze dan ook nog wel goed te vergelijken zijn.
Banden tijdens test waren race normaal. Maar Race hard is ook nog zeker te doen. Normaal was zelfs beetje saai gezien het moter vermogen. :)

GreetZ DD

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:33:
[...]

Daar zat ik inderdaad aan te denken, kwam dat stuk tegen doen ik de Cusco een plekje wilde geven.

Mooiste is natuurlijk als je een 16grid hebt enkel uit Lexus, Nissan en NSX (zgn 900k wagens), al geeft inderdaad de keuze uit 50 auto's wel voor iedereen de auto die zij het fijnst vinden rijden.
Vergeet Toyota niet. Die YellowHat Supra is ook uit de Super GT. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Kan iemand mij precies uitleggen wat precies de klassen GT300 en GT500 zijn?
Heeft dit te maken met 300+ pk en 500+ pk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Jackal131 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:11:
Kan iemand mij precies uitleggen wat precies de klassen GT300 en GT500 zijn?
Heeft dit te maken met 300+ pk en 500+ pk?
ff van Wikipedia gekopied:

GT300 cars are much more regulated than their GT500 counterparts, and much more closely resemble road-going versions. Chassis clips and realignments are not allowed (except the latter in the case of front-wheel drive cars), which results in a much more affordable racing experience for privateers. While engine outputs and modifications are at a lower level than the GT500 cars, the GT300 cars still post competitive times and races are very competitive.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik kan niet zeggen dat bovenstaande mij meer inzicht in het verschil heeft gegeven. Heb nog steeds geen idee welke van mijn bolides behoren tot welke klasse. Mijn kennis mbt autosport is dan ook nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

pur_DutchDevil schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:53:
Vergeet Toyota niet. Die YellowHat Supra is ook uit de Super GT. :)
Ah natuurlijk :) Had eerder in andere draadje de 900k auto's neergezet, aantallen per merk.
Jackal131 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:23:
Ik kan niet zeggen dat bovenstaande mij meer inzicht in het verschil heeft gegeven. Heb nog steeds geen idee welke van mijn bolides behoren tot welke klasse. Mijn kennis mbt autosport is dan ook nihil.
We zijn nog even aan het zoeken welke classes we precies willen gebruiken :P Als dat concreet is, dan maken we de overzichten.

Mijn voorstel voor de classes:
GT500 (auto's na 2004 - de 900k premiums, aantal moet ik nog nakijken)
JGTC (auto's voor 2004 - 20 auto's, allemaal standaards)
GT300 (10 auto's, mixed premium/standaard)
Touring (10 auto's, afaik allemaal standaard)

SuperGT (de mix van GT500 en JGTC)
WorldGT (GT500, JGTC en touring)

Mogelijk dat races gewoon op SuperGT of WorldGT worden gereden, maar zo hebben we wel makkelijk onderscheid voor standaard/premium races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Een GT500 is meer een silhouetteracer, met een flink aangepast chassis. Ze zien er vanbuiten uit als een standaard auto met spoilers, maar dat is een carbon body die niets met de wagen te maken heeft. Een GT500 wagen mag een andere motor hebben dan de straatversie (als hij maar door de fabrikant gebruikt wordt) en is dus een echte racewagen, sneller dan waar in Europa mee geraced wordt (behalve F1's natuurlijk, en wagens zoals de prototypes op Le Mans) en met geavanceerde aerodynamica. De auto mag max 500 pk hebben (wordt gemeten door de officials, en de inlaat wordt daar op aangepast).

Een GT300 is een aangepaste straatauto (Porsche 911 GT3 bijvoorbeeld) met een rolkooi en wat raceaanpassingen. Max 300 pk, maar geen andere motor dan het origineel, minder aanpassingen aan het chassis etc. Oftewel: als je zo'n bestickerd Japans geval ziet met ca. 300 pk: GT300, als het zo'n bestickerd bevleugeld vuurbrakend racemonster ziet met 500 pk: GT500.

Je kunt het ook zo zien: in Japan is de GT500 de klasse waar de grote fabrikanten met hun duurste sportwagen racen (Nissan met de GT-R, Honda met de NSX, Toyota met de Supra en toen die met pensioen ging de Lexus SC430), de GT300 klasse is meer voor privateers die zelf een auto aanpassen. Alles van Impreza's, 911 GT3's, Toyota MR2's, Celica's, Mazda RX-7's, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als je mijn post van de GT300 klasse ziet. Zie je alle GT300 auto's in GT5. Rest van de JGTC en Super GT bakken in GT5 zijn GT500 auto's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
pur_DutchDevil schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:35:
[...]
Als je mijn post van de GT300 klasse ziet. Zie je alle GT300 auto's in GT5. Rest van de JGTC en Super GT bakken in GT5 zijn GT500 auto's.
Dat maakt het inderdaad al een stuk overzichtelijker.

@ybastiaans: thx voor de uitleg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Een klein handig geheugensteuntje is dat alle moderne SUPERGT wagens in het spel een grote sticker/banner op de voorruit hebben met "SUPERGT". Kan je haast niet missen. Het verschil tussen de GT500 en GT300 zit hem in het aantal pk's en gewicht.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Wel een kleine opmerking over de LeMans klasse zoals ze nu zijn ingedeeld.

Lijkt me beter om de Classics 1970 en lager te maken en dan de moderne 1980 en later. Die 905, XJ9, 787B kunnen volgens mij makkelijk met de moderne LM bakken mee (upgraden).

Nu gaat niemand in zon 330 rijden denk ik als ze het dan tegen de jaren 80 bakken moeten op nemen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, zat ik ook aan te denken. Kom ik op terug. Ga nu ff rijden met een paar auto's :)
De race morgenavond wordt een verder aangepast programma.

Het zal iets worden als dit:
Race 1 en 2: Nordschleife (1 ronde) met Lupo GTI
Race 3: Le Mans 2009 met chicanes 20 ronden met moderne Le Mans auto's
Race 4: Verschillende circuits met de TVR Tucson Speed 6 '00 RM

Vanavond definitief programma en regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik ben wel te porren voor race 1 en 2, maar 20 ronden Le Mans lijkt me voor mezelf niet echt aantrekkelijk (vooral niet in het donker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Jackal131 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:18:
Ik ben wel te porren voor race 1 en 2, maar 20 ronden Le Mans lijkt me voor mezelf niet echt aantrekkelijk (vooral niet in het donker).
ronden duurt ~5min? dan is idd wel tijdje rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:37:
[...]
20 ronden lijkt me wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Na wat brainstormen met de GT300 zouden dit wel 2 leuke classes met die auto's zijn:

Standaard GT300 (zonder upgrades):
Max: 340PK
Min: 1050 KG
Banden: Race Hard

Etreme GT300 (upgraded):
Max: 400PK
Min: 1050 KG
Banden: Race Normal

Toegestane auto's:

RE Amemiya Amemiya AsparaDrink RX7 2006 (Premium)
Lexus Weds Sport IS350 2008 (Premium)
Autobacs ARTA Garaiya 2008 (Premium)
Toyota SUPERAUTOBACS APEX MR-S 2000 (Standard)
Toyota WEDSSPORT CELICA 2003 (Standard)
Nissan C-WEST RAZO SILVIA (Standard)
Subaru CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA 2003 (Standard)
Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA 2008 (Premium)
Autobacs ARTA Garaiya 2003 (Standard)
RE Amemiya Amemiya AsparaDrink RX7 2004 (Standard)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

himlims_ schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:37:
[...]
Ronde duurt denk ik 3 minuut nog iets. Zijn snelle bakken die LeMans auto's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Eventueel maken we de Le Mans 15 ronden, en je doet er hoguit 3 minuten over ofzo, als je 5 minuten onderweg bent heb je ergens een afslag gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Pyrone89 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 16:46:
Eventueel maken we de Le Mans 15 ronden, en je doet er hoguit 3 minuten over ofzo, als je 5 minuten onderweg bent heb je ergens een afslag gemist :P
Het is geen Hungaroring, anders zou ik wel weten welke afslag hij genomen zou hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:56
komt er vanavond nog een race waarin in mee kan doen?, anders open ik weer een drift lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hihi, net ff getraind op le mans (on-line) met de Peu. Komt Ybastiaans en rijdt zomaar 3 sec. van mijn tijd af ;( Ik afstellen en zoeken en testen en en en en en totdat ie zegt:
"Heb je turbos's gekocht?" Uhhhhhhhh, neuh 8) :z 8)7 |:( O-)
ff snel gekocht en hupsakee, tijd ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Welke tijd rijden jullie? Ik heb net ook even getest. Met TC op 5 (controller) hou ik hem wel op de weg. Reed 3:35 met wat foutjes.
Ook de Lupo getuned en TVR gekocht. Alleen de upgrades moeten daar nog op.
Voor morgen lijkt me 15 rondjes wel ok. Moet je waarschijnlijk 2 pitstops maken en voor de hele zuinige rijder misschien maar 1.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 19-01-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Met wat foutjes: 3:25 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02-2024
JoepW schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:37:
Hihi, net ff getraind op le mans (on-line) met de Peu. Komt Ybastiaans en rijdt zomaar 3 sec. van mijn tijd af ;( Ik afstellen en zoeken en testen en en en en en totdat ie zegt:
"Heb je turbos's gekocht?" Uhhhhhhhh, neuh 8) :z 8)7 |:( O-)
ff snel gekocht en hupsakee, tijd ok :)
Zijn de races met realistische gripreductie? Lijkt me belangrijk aangezien het weer op veranderlijk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heuving schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:15:
[...]

Zijn de races met realistische gripreductie? Lijkt me belangrijk aangezien het weer op veranderlijk staat.
Die gripreductie in de instellingen betreft alleen naast de baan. Het grote nadeel van realistisch is dat je bij een fout onmiddelijk hopeloos verloren bent. Straf staat aan, dus afsnijden is er niet bij. En inhalen door 'afsnijden op hoge snelheid' is verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 23:53

r.marijnissen

sapphire512mb

bugatti veyron,,,,

Hoe zit dat nou?

Ik heb in de A spec de beginner, amateur en prof reeks afgerond.
Bij de prof reeks zie ik overal een goude beker alleen niet bij
de granturismo world Championchip.

Als ik dat event open heb ik wel 5 gouden bekers gehaald( zit geen brons of zilver tussen.

Toch krijg ik geen auto, terwijl je de veyron zou moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

r.marijnissen schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:36:
bugatti veyron,,,,

Hoe zit dat nou?

Ik heb in de A spec de beginner, amateur en prof reeks afgerond.
Bij de prof reeks zie ik overal een goude beker alleen niet bij
de granturismo world Championchip.

Als ik dat event open heb ik wel 5 gouden bekers gehaald( zit geen brons of zilver tussen.

Toch krijg ik geen auto, terwijl je de veyron zou moeten krijgen?
Dit is het online-topic. Hoort eigenlijk in het normale GT5-topic. Maar voor de Veyron moet je ook het kampioenschap zelf halen, niet alleen de losse races.
Ok, verbaast me niet dat je een stukje sneller bent :)

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 19-01-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De race serie voor donderdagavond is op de site gepubliceerd.
Vooralsnog hanteren we nog het principe vol=vol.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel mee wil doen met de race met de lupo's en niet met de Le Mans bakken. Ik verzoek die mensen dan ook om na de lupo-serie de lounge te verlaten na de lupo-serie.
Datzelfde geldt voor de de volgende overgang.
Gezien de planning zal de Le Mans serie ongeveer om 20:30 starten.

Let op: Het kan in het vervolg zo zijn dat in een race wordt afgeweken t.o.v. de standaard reglementen ten aanzien van de banden.
Dit geldt morgen voor de Lupo's. Race zacht is toegestaan in de Lupo's op de Ring

Let op: Helemaal onderaan in de agenda staat de PSN van de Host! (Lukt me nog niet om te verplaatsen in de layout)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 19-01-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er bij morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-03 21:52

Shva

aka Jos_theboss

is die peu al niet snel genoeg, moet er nou echt nog een turbo op? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shva schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:24:
is die peu al niet snel genoeg, moet er nou echt nog een turbo op? :/
If you still can blink your eyes and not miss a corner.. you're going not fast enough :P

Voor mijn gevoel gaat die Minolta toch sneller.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SinergyX schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:32:
[...]

If you still can blink your eyes and not miss a corner.. you're going not fast enough :P

Voor mijn gevoel gaat die Minolta toch sneller.
Klopt, gaat ie ook, maar de Minolta vind ik een stuk lastiger om te besturen. Voor een langere race kies ik dus liever voor een auto die over het algemeen wel op de baan kan houden. Zeker met de stage 3 turbo sta ik na iedere langzame bocht achterstevoren -O-

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 19-01-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik wil best meedoen morgenavond, maar de Minolta is uitgesloten van deelname? Of mogen oudere Le mans auto's dan het jaar 2000 wel meedoen? Moet ik me trouwens op de site ook aanmelden? Kan het niet echt vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mastasidaz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:01:
Ik wil best meedoen morgenavond, maar de Minolta is uitgesloten van deelname? Of mogen oudere Le mans auto's dan het jaar 2000 wel meedoen? Moet ik me trouwens op de site ook aanmelden? Kan het niet echt vinden :P
We rijden Le Mans Modern klasse en dus is de Minolta uitgesloten. ;)
Verder staat op de openingspagina van de site dat we voorlopig nog vol=vol doen aangezien we de site nog niet gereed hebben. Als we het al werkend krijgen..... Kan ook zijn dat het met aanmeldingen hier in de draad zal gaan. Zien we nog wel... Dus wie het eerst komt het eerst maalt.....

Zondag vanaf 14:00 uur zal ik weer een raceserie organiseren. Reken weer op mijn favoriet (Elise) en wat met 650 pk scheurbakken denk ik. Korte trainingen, Korte races, veel circuits ;)

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 19-01-2011 23:49 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste