Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diegast schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:05:
[...]

Uit het bericht maak ik niet op dat buitenlandse mobieltjes (bijv. Duitse modellen) die door een Nederlands bedrijf/site verkocht worden, door NL verzekeringen geaccepteerd worden... Of werdt dit in het filmpje vermeldt...?? :?
Volgens mij werd er in het filmpje verteld dat een verzekering uberhaupt weinig zin heeft, omdat de meeste dingen onder fabrieksgarantie vallen en het overige vaak niet gedekt wordt door de verzekering....maar heb het filmpje niet helemaal gezien, dus weet het niet zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:22:
[...]

Volgens mij werd er in het filmpje verteld dat een verzekering uberhaupt weinig zin heeft, omdat de meeste dingen onder fabrieksgarantie vallen en het overige vaak niet gedekt wordt door de verzekering....maar heb het filmpje niet helemaal gezien, dus weet het niet zeker!
Dit filmpje heb ik bekeken, maar dit gaat over buitenlandse verkeraars die via tussenpersonen in NL telefoonverzekeringen afsluiten (oa ProAssist). De nadruk ligt hier bij of Nederlandse regelgeving wel/niet van toepassing is op een verzekeraar die zich ergens anders in de EU bevindt.

Er wordt hier niets vermeldt over het wel of niet mogelijk zijn van afsluiten van een verzekering voor een toestel dat van buitenlande afkomst is (bijv. uit Duitsland).

Een tijdje geleden heb ik contact gehad met ProAssist om na te gaan of ik ook een Duits toestel kon verzekeren, maar mij werdt duidelijk verteld dat toestellen die niet specifiek in Nederland geleverd zijn (maar via vias uit bijv. Duitsland goedkoop ingekocht en verkocht in NL of NL-sites) niet verzekerd kunnen worden.

Zal wel te maken hebben met de IMEI-code ofzo...

Uiteraard is het de vraag of je je toestel wilt verzekeren... Bij mij ben ik erachter gekomen dat ik gemiddeld 1,5x in de 2 jaar me mobiel moet laten repareren door vallen, stoten, beknelling, etc. dus voor mij is het 'rendabel' om een verzekering te hebben... Niet aslles (zoals een scheur in je scherm of knoppen/lichtsensoren naar de donder) vallen onder garantie als het zichtbaar is dat het om gebruikersschade gaat ipv fabrieksfouten, etc. ;) En dan is een 500,- eu dure baksteen tog waardeloosals tie niet meer werkt...! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door diegast op 03-04-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
En wat een mooie baksteen is het tog, die Arc..!!! Kan nie wachte tot ik de zilvere int egt kan bekijke en een beslissing kan neme welke van de 2 et wordt..!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 18:23
Yogoi schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:27:
ik schrok me vanochtend lam van m''n wekker.
misschien slaap ik licht maar heb je niet ergens het volume laag staan?
Sorry mijn fout. Geen last van een te laag volume, maar wel van de verkeerde alarm-toon.
Heb er nu eentje ingesteld waarvan zelfs de kids wakker zullen worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19
diegast schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:38:
En wat een mooie baksteen is het tog, die Arc..!!! Kan nie wachte tot ik de zilvere int egt kan bekijke en een beslissing kan neme welke van de 2 et wordt..!! :D
offtopic:
tog=toch
niet = niet
wachte = wachten
zilvere = zilveren
bekijke = bekijken
et = het

|:(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:51
Mssn een beetje te vroeg met deze vraag, maar hoe zit het met de batterij? Gaat ze lang genoeg mee?

De Arc staat wel bovenaan mijn verlanglijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 00:30
Weet iemand of de arc wel goed om kan gaan met ipod compatible kop telefoons. Ik heb twee kop telefoons voor bij mijn ipod/ipad maar deze doen het beide niet goed op mijn x10. Ik krijg dan een heel raar onderdrukt geluid, tot dat ik de menu knop inklik op de kop telefoon, dan klinkt het in ene wel goed.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:55

databeestje

Von PrutsHausen

Heeft iemand een suggestie voor een snelle micro sd kaart om te gebruiken met apps2sd? Na het zoeken op het internet kom ik erachter dat de Class rating van de kaartjes vrijwel onbruikbaar zijn.

Benchmarks die de random read en write laten zien van de kaartjes zijn ook slecht voorhanden. Bijna alle microsd kaarten blijken geen problemen te hebben met sequentieele doorvoer.

No vondt ik op een forum ook een verwijzing naar een relatief snelle Sandisk Class 8 kaart met circa 2MB/s random read/writes. Bijzonder veel beter als de 0.04 MB/s van de meeste andere microsd kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:10
ZodiacQ schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:43:
Mssn een beetje te vroeg met deze vraag, maar hoe zit het met de batterij? Gaat ze lang genoeg mee?

De Arc staat wel bovenaan mijn verlanglijstje :)
Ik heb het nog niet goed kunnen testen, maar ik mis de functie waarmee je de dataverbinding op non actief kan zetten indien de tel op standby staat. Iemand daar info over? Als de dataverbinding aan blijft slurpt dat echt stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
Nollekeuh schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:26:
[...]

Ik heb het nog niet goed kunnen testen, maar ik mis de functie waarmee je de dataverbinding op non actief kan zetten indien de tel op standby staat. Iemand daar info over? Als de dataverbinding aan blijft slurpt dat echt stroom.
als dataverbinding op non actief staat in standby, dan kan je toch geen notifications ontvangen? Dan vind ik dat de functionaliteit een beetje om zeep geholpen wordt. Bijvoorbeeld whatsapp en push mail.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Mouki_9 schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:36:
[...]

als dataverbinding op non actief staat in standby, dan kan je toch geen notifications ontvangen? Dan vind ik dat de functionaliteit een beetje om zeep geholpen wordt. Bijvoorbeeld whatsapp en push mail.
Wellicht kan je hem ook laten pollen, maar bij mijn Desire vond ik het fijn om dat uit te laten want ik hoef niet de hele tijd bij ieder mailtje of berichtje gewaarschuwd te worden (verplicht ook weer tot reageren ;) ) en het scheelde echt veel accutijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Is het nou mogelijk om een 720p mkv bestandje vloeiend af te spelen? Lijkt me wel relaxed om onderweg series te kijken op het 4,2" scherm en vervolgens thuis aan te sluiten op een tv =D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:19
Nollekeuh schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:30:
[...]

Wellicht kan je hem ook laten pollen, maar bij mijn Desire vond ik het fijn om dat uit te laten want ik hoef niet de hele tijd bij ieder mailtje of berichtje gewaarschuwd te worden (verplicht ook weer tot reageren ;) ) en het scheelde echt veel accutijd.
Er is de dataverkeer-widget die je kan gebruiken, voor de rest denk ik niet dat je er veel aan kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
AmbroosV schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:48:
[...]

Er is de dataverkeer-widget die je kan gebruiken, voor de rest denk ik niet dat je er veel aan kan doen...
Ik vind geautomatiseerd toch fijner, heb geen zin om iedere keer die switch om te zetten. Op de Desire werkte het prima, zodra uit standby werd er verbinding gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:04
Is de Silver versie echt zilver of meer wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

In de review op de frontpage staat dat geluid en beeld niet gelijk lopen als je een filmpje opneemt. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten? Ik sta op het punt eentje te bestellen maar dit zou wel een dealbreaker zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:54:
In de review op de frontpage staat dat geluid en beeld niet gelijk lopen als je een filmpje opneemt. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten? Ik sta op het punt eentje te bestellen maar dit zou wel een dealbreaker zijn voor mij.
Als dit zo is dan zal er binnenkort vast wel een kleine update van SE komen die dit verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 11-09 07:34
Nollekeuh schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:30:
[...]

volgens mij was er android software dat doet wat jij wil. Ik denk juicedefender of iets dergelijks.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Mijne is zojuist bezorgd en tot nu toe zeer tevreden. Heb het toestel blind gekocht en sommige zaken zijn wel ff wennen na 2.5 jaar IOS.

Pluspunten:
- Scherm en de kleuren
- Gewicht
- Toetsenbord werkt zeer fijn
- Leuke user interface (nog wel ff aan wennen)
- Geluid uit de speakers wanneer je muziek / youtube aan luisteren ben
- Wanneer je aan internetten ben en je klikt 3 x op een snelkoppeling dan hoeven de pagina's niet weer opnieuw ingeladen te worden wanneer je de "back" toets gebruikt zoals op de iPhone.

Minpunten tot nu toe:
- Camera knopje kan soms ff vervelend zijn. Als je vinger er goed op ligt dan is het geen probleem, anders is het ff lastig doordrukken. (Kom er net achter dat wanneer je met je vinger op het scherm drukt dan wordt er automatisch scherpgesteld en de foto genomen. Dat knopje heb je dus helemaal niet nodig eigenlijk :) )

Telefoon in de broekzoek is niet storend. De iPhone is zwaarder en de Arc is net iets groter.

[ Voor 31% gewijzigd door vozzie op 04-04-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Je zou Timeriffic kunnen gebruiken om de verbinding uit te zetten. Ik moet zeggen dat ik daar nog niet aan toegekomen ben en met dataverbinding, bluetooth en wifi aan toch gemakkelijk twee dagen haal.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ocdaan schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:54:
Ontkracht, althans bij mijn arc.
Ik heb hem net even getest door mijzelf 3x op te nemen met praten, ik kan geen out of sync vinden ;)

ps, meer vragen? ik hoor het graag!

[ Voor 6% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2011 16:09 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasicQ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 23:55
Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:01:
[...]

Misschien een vreemde vraag, maar kan je de LED Flash gebruiken als zaklamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Jazeker heb ik nog een vraag. Hoe maak je in ...naam een bladwijzer map aan ?
Heb net bij een galaxyS gekeken en daar zat het gewoon onder de bladwijzer instellingen. Maar ik kan het bij de Arc (c.q. android 2.3.2) niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik ben ook zeer benieuwd of de Arc vloeiend een 720p mkv kan afspelen. Redenen: niet converteren en een gedownscalede 720p mkv ziet er in mijn ogen beter uit dan een geupscalede avi.

Kan iemand kijken of dit lukt met Rockplayer (hardwarematige encoding, dus de Adreno 205 kan worden benut) of met Vplayer?

Het afspelen van zo'n bestand is wel een eis voor mn volgende toestel: Arc, Galaxy S2, HTC Pyramid/Evo 3d.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
hansbkp schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:25:
[...]

Jazeker heb ik nog een vraag. Hoe maak je in ...naam een bladwijzer map aan ?
Heb net bij een galaxyS gekeken en daar zat het gewoon onder de bladwijzer instellingen. Maar ik kan het bij de Arc (c.q. android 2.3.2) niet vinden.
Bij mij zit in de browser rechts naast de adresbalk een bladwijzerknop ;)
Daar kan je van je huidige pagina een bladwijzer maken...
BasicQ schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:23:
[...]

Misschien een vreemde vraag, maar kan je de LED Flash gebruiken als zaklamp?
ik ga zoeken ;)
Edit; JA, led light (gratis) werkt!
wilmundo schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:35:
Ik ben ook zeer benieuwd of de Arc vloeiend een 720p mkv kan afspelen. Redenen: niet converteren en een gedownscalede 720p mkv ziet er in mijn ogen beter uit dan een geupscalede avi.

Kan iemand kijken of dit lukt met Rockplayer (hardwarematige encoding, dus de Adreno 205 kan worden benut) of met Vplayer?

Het afspelen van zo'n bestand is wel een eis voor mn volgende toestel: Arc, Galaxy S2, HTC Pyramid/Evo 3d.
Ik ga testen, duurt even ;)
Rockplayer lite met top gear.mkv... pff, duurt even, 1,5 gig
Meh, loopt niet op Rockplayer lite, ga nog even andere testen...
Geen andere gratis player speelt het af... Mischien betaalde wel maar doe niet aan creditcards

[ Voor 103% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2011 16:56 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Laatst online: 00:30
vozzie schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:44:
Mijne is zojuist bezorgd en tot nu toe zeer tevreden. Heb het toestel blind gekocht en sommige zaken zijn wel ff wennen na 2.5 jaar IOS.

Pluspunten:
- Scherm en de kleuren
- Gewicht
- Toetsenbord werkt zeer fijn
- Leuke user interface (nog wel ff aan wennen)
- Geluid uit de speakers wanneer je muziek / youtube aan luisteren ben
- Wanneer je aan internetten ben en je klikt 3 x op een snelkoppeling dan hoeven de pagina's niet weer opnieuw ingeladen te worden wanneer je de "back" toets gebruikt zoals op de iPhone.

Minpunten tot nu toe:
- Camera knopje kan soms ff vervelend zijn. Als je vinger er goed op ligt dan is het geen probleem, anders is het ff lastig doordrukken. (Kom er net achter dat wanneer je met je vinger op het scherm drukt dan wordt er automatisch scherpgesteld en de foto genomen. Dat knopje heb je dus helemaal niet nodig eigenlijk :) )

Telefoon in de broekzoek is niet storend. De iPhone is zwaarder en de Arc is net iets groter.
Heb jij de iPhone kop telefoon nog? Kan je die testen met de arc?

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

ymoona schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:39:
Heb jij de iPhone kop telefoon nog? Kan je die testen met de arc?
Volume is ontzettend zacht als je dat wil weten. Met de meegeleverde koptelefoon komt het geluid er veel harder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:36:
[...]

Bij mij zit in de browser rechts naast de adresbalk een bladwijzerknop ;)
Daar kan je van je huidige pagina een bladwijzer maken...

[...]
Ja die bladwijzerknop had ik gevonden. Maar nu de knop (of ...) om een bladwijzerMAP aan te kunnen maken.
Heb inmiddels tientallen bladwijzers en het is dus een zooitje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
hansbkp schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:54:
[...]

Ja die bladwijzerknop had ik gevonden. Maar nu de knop (of ...) om een bladwijzerMAP aan te kunnen maken.
Heb inmiddels tientallen bladwijzers en het is dus een zooitje geworden.
Ah zo...

En als je in je bladwijzer menu bent, druk dan op de rechterondertoets, dan krijg je een menu hoe je je bladwijzers wilt sorteren. Nee, is ook geen map aan te maken..
En anders even in de market een andere browser proberen? Bladwijzers zijn zo te exporteren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2011 17:01 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:01:
[...]

Ontkracht, althans bij mijn arc.
Ik heb hem net even getest door mijzelf 3x op te nemen met praten, ik kan geen out of sync vinden ;)

Thanx ;)

Wat vind je trouwens van het scherm, ik lees dat de kijkhoek een beetje slecht is. Merk je dit erg of moet je dan echt heeeel erg schuin er op kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
ocdaan schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:14:
[...]

Thanx ;)

Wat vind je trouwens van het scherm, ik lees dat de kijkhoek een beetje slecht is. Merk je dit erg of moet je dan echt heeeel erg schuin er op kijken?
Tja, heb hem naast de Hero gelegd maar er is inderdaad wel verschil.
De Arc heeft inderdaad wat verkleuring op een hoek van meer als 45 graden.
Maar in gebruik merk ik er niks van, het is dat ik er nu specifiek op let.
(en wanneer ga je op een hoek van meer dan 45 graden een film kijken en zo kunnen mensen moeilijker meekijken :P)

Wat mij trouwens ook opvalt is hoe groot hij is tov de Hero.
Past perfect in de pocket en kan overal bij met 1 hand.
Ik heb de desire HD ook geprobeerd maar die was lomp zeg, die kon ik echt niet met 1 hand bedienen.

[ Voor 18% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2011 17:24 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Dat neemt m'n laatste zorgen weg ;)

Vanavond bestellen.. bedankt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:18:
[...]

Tja, heb hem naast de Hero gelegd maar er is inderdaad wel verschil.
De Arc heeft inderdaad wat verkleuring op een hoek van meer als 45 graden.
Maar in gebruik merk ik er niks van, het is dat ik er nu specifiek op let.
(en wanneer ga je op een hoek van meer dan 45 graden een film kijken en zo kunnen mensen moeilijker meekijken :P)

Wat mij trouwens ook opvalt is hoe groot hij is tov de Hero.
Past perfect in de pocket en kan overal bij met 1 hand.
Ik heb de desire HD ook geprobeerd maar die was lomp zeg, die kon ik echt niet met 1 hand bedienen.
Check, zodra je het scherm kantelt dan wordt het snel minder. Alleen als ik naga hoe ik dat ding gebruik dan ben ik de enige die op het scherm kijk. Als ik iets wil laten zien aan iemand dan geef ik het toestel wel in zijn handen.

Alsof je met zijn allen rond dit ding gaat staan om een film te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
ocdaan schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:31:
Dat neemt m'n laatste zorgen weg ;)

Vanavond bestellen.. bedankt he...
No probs, Succes met bestellen ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boarder327
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09-2021
Heeft iemand ervaring met het syncen van de Arc met een Parrot carkit?
Ik heb wel contact met de carkit,maar deze gaat ongeveer elke minuut opnieuw synchroniseren met de carkit.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Zojuist ff Google maps gebruikt voor de navigatie. Moet zeggen dat het bijzonder goed werkt.

Vergeleken met TomTom mis je een aantal zaken zoals snelheid en aankomsttijd, maar dat maakt voor mij weinig uit.

Meestal gebruik ik de navigatie in een stad om een bepaald adres te vinden en daarvoor lijkt het uitstekend geschikt wat ik kan opmaken uit mijn korte test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
vozzie schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:53:
Vergeleken met TomTom mis je een aantal zaken zoals snelheid en aankomsttijd, maar dat maakt voor mij weinig uit.
Snelheid zit er niet op, aankomsttijd kan je wel zien als je gewoon eventjes op de resterende tijd tapt!

Mkv'tjes op 720p gaan vlot in Rockplayer en varianten, zolang ze maar in een fatsoenlijke codec staan. 1280x720 x264 werkt in ieder geval vlotjes!

[ Voor 18% gewijzigd door AmbroosV op 04-04-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:14

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hebben hier meerdere mensen problemen met het instellen van Exchange voor Hotmail gebruikers?
Ik zie dat er meerdere mensen last van hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1019675

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 04-04-2011 20:13 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:08:
[...]
Mkv'tjes op 720p gaan vlot in Rockplayer en varianten, zolang ze maar in een fatsoenlijke codec staan. 1280x720 x264 werkt in ieder geval vlotjes!
Nah, ik heb het net geprobeerd maar liep voor geen meter!( top gear/1,5 gig/1280x720 x264 8)7 ) Rockplayer lite?
@AmbroosV wat voor filmpjes heb je gebruikt?
Ik ga even wat andere mkv proberen..
Neen, wederom 2 films geen succes.. :(
Nah, heb nu 7 .mkv 720P 1280x720 x264 geprobeerd die prima vanaf een usb stick op mijn tv spelen maar niet op de arc, ik geef het op, geen prio
BoyzNDaHood schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:38:
Hmzz... Jammer dat er tegenstrijdige resultaten zijn. Dan heeft de hdmi tv-out voor mij ook niet per direct veel voordeel moet ik zeggen. Foto's en filmpjes (van de camera) kijken doen wij toch beneden en daar staat al een Wii, mediaplayer en laptop met dvi aangesloten om media af te spelen. Op mijn kamer alleen een PS3 die geen mkv's aan kan zonder converteren.
Het kan nog steeds aan de codec liggen,
@ Daeron, weet ik, maar ik blijf testen ;) (deze waren het eerst binnen) zie hierboven

[ Voor 60% gewijzigd door Humma Kavula op 04-04-2011 21:45 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Hmzz... Jammer dat er tegenstrijdige resultaten zijn. Dan heeft de hdmi tv-out voor mij ook niet per direct veel voordeel moet ik zeggen. Foto's en filmpjes (van de camera) kijken doen wij toch beneden en daar staat al een Wii, mediaplayer en laptop met dvi aangesloten om media af te spelen. Op mijn kamer alleen een PS3 die geen mkv's aan kan zonder converteren.

@ hierboven, thanks voor het testen. Erg jammer zeg. Ik had gehoopt dat ik een keer niet meer avi's hoeft te bekijken (nu op x1 en ipod touch 4g). Op zich niet heel erg op een schermpje, maar via de hdmi wil je geen sd kwaliteit op een full hd tv.

[ Voor 31% gewijzigd door BoyzNDaHood op 04-04-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Mp4's op 720p en in h264 met AAC werken wel super, die draaien op hardware out echt op 720p. Al de rest is via HDMI jammer genoeg altijd upscaled. Hardware mode in Rockplayer moet ik nog testen, heb zelf geen tv met HDMI dus dat zal voor een andere keer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:20
Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:16:
[...]

Nah, ik heb het net geprobeerd maar liep voor geen meter!( top gear/1,5 gig/1280x720 x264 8)7 ) Rockplayer lite?
@AmbroosV wat voor filmpjes heb je gebruikt?
Ik ga even wat andere mkv proberen..
Neen, wederom 2 films geen succes.. :(

[...]

Het kan nog steeds aan de codec liggen, ik ben nu wat andere aan het halen.
voorbeeld; nu heb ik 1uur top gear van 1.5 gig, zometeen een bestand van 1 uur van 700 mb 8)7
Ik laat het zo weten ;)
:(
Dan kun je wss net zo goed gewoon de sd versie versie kijken. Een uur aan filmmateriaal in HD kwaliteit op 700mb gaat wss niet de beste kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
BoyzNDaHood schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:38:
@ hierboven, thanks voor het testen. Erg jammer zeg. Ik had gehoopt dat ik een keer niet meer avi's hoeft te bekijken (nu op x1 en ipod touch 4g). Op zich niet heel erg op een schermpje, maar via de hdmi wil je geen sd kwaliteit op een full hd tv.
Geen probleem, maar voor hdmi kan je toch mp4 gebruiken? Die werkt wel op 720p, ok even converteren :+
*Heatonme is blij met tv die 720p .mkv vanaf usb stick/android/HD hapt :Y)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hm. Ik ga m'n Arc verkopen denk ik. 't is mijn eerste smartphone, mijn vorige telefoon kwam nog niet in de buurt van een smartphone, en het blijkt dat het toch niet echt m'n ding is. Touch typing gaat maar niet vlot, de muziekplayer werkt (naar mijn mening) echt niet handig, en, vooral, het blijkt dat ik het absoluut niet nodig heb. Op die paar dagen dat 'k hem heb heb ik alles wel eens geprobeerd, eens HDMI, eens een foto genomen, wat Spotify, wat Angry Birds, maar ik heb nu al het gevoel dat ik het gehad heb, jammer genoeg... En, ik had wat minder impulsief moeten zijn bij de aankoop.

Hoera voor de returngarantie van Coolblue? Dit willen we hier niet zien.

[ Voor 11% gewijzigd door BastiaanN op 05-04-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Humma Kavula schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:45:
[...]

Geen probleem, maar voor hdmi kan je toch mp4 gebruiken? Die werkt wel op 720p, ok even converteren :+
*Heatonme is blij met tv die 720p .mkv vanaf usb stick/android/HD hapt :Y)
Jammer genoeg dus niet heel veel zin om te converteren. Want dan kan ik natuurlijk ook mijn ps3 gebruiken die toch al aangesloten is op mijn tv (die helaasch geen mkv playback functie heeft :()
AmbroosV schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:58:
Hm. Ik ga m'n Arc verkopen denk ik. 't is mijn eerste smartphone, mijn vorige telefoon kwam nog niet in de buurt van een smartphone, en het blijkt dat het toch niet echt m'n ding is. Touch typing gaat maar niet vlot, de muziekplayer werkt (naar mijn mening) echt niet handig, en, vooral, het blijkt dat ik het absoluut niet nodig heb. Op die paar dagen dat 'k hem heb heb ik alles wel eens geprobeerd, eens HDMI, eens een foto genomen, wat Spotify, wat Angry Birds, maar ik heb nu al het gevoel dat ik het gehad heb, jammer genoeg... En, ik had wat minder impulsief moeten zijn bij de aankoop.

Hoera voor de returngarantie van Coolblue? *knip*
Wow, zonde. Wel vreemd/grappig dat een Tweaker geen nut inziet van een smartphone :P.

[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 05-04-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:24:
Wow, zonde. Wel vreemd/grappig dat een Tweaker geen nut inziet van een smartphone :P.
Kijk, 't is leuk, maar ik merk dat ik het eigenlijk gewoon niet nodig heb... Mijn losse Walkman werkt net vlotter (en klinkt beter), ik heb een digitale reflex én een compactcamera. En door wat tegenslag de laatste paar dagen heb ik gemerkt dat ik die €500 beter had gehouden voor een laptop (enkel een desktop hebben suckt)... Nu, dit is wel echt iets voor mij, helemaal hyped up worden over iets, en wanneer ik het dan in m'n handen heb gaat m'n opwinding na een paar dagen altijd over in teleurstelling. Ik heb ermee leren leven, en ik koop nu dus meestal in shops waar je kan retourneren :P

Het blijft wel een geweldig toestel, van alle Androids die 'k al heb geprobeerd (toch een aardig aantal) is het veruit de beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

File info, treintijden, concertdata bijhouden, podcasts/internetradio zoeken en luisteren, thuis je media aansturen, comic/e-book reader, agenda bijhouden, restaurants in de buurt opzoeken met Layar/Iens, enz, enz. Ik kan wel zonder smartphone, maar ik vind het wel ontzettend handig.

Ik heb mijn vorige Android toestel (Galaxy Spica) omgeruild voor de Arc en ik ben er in elk geval heel erg blij mee. Mooi, licht toestel met een groot scherm en reageert heel snel. Foto's en video maken gaat ook snel. Leuk voor de paar daagjes Rome straks.

Nu nog een goed hoesje vinden, want ik zou het zonde vinden dit scherm te bekrassen.

Oh ja, ik had ook nog een vraag:

Ik heb pattern lock ingesteld als beveiliging. Nu zit er een dubbele lock op het scherm. Eerst de standaard schuif lock en dan de pattern lock. Ik was met android gewend dat de pattern lock de plaats van schuif lock overneemt. Nu is dat bij dit toestel niet het geval. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
weet iemand of je bij de arc kunt kiezen wat je wilt verbinden via bluetooth met een autoradio? is het mogelijk om alleen de telefoon functie te koppelen en de BT audio niet? (sony MEX BT2700)

bij mijn huidige nokia worden ze allebei automatisch gekoppeld, terwijl ik de BT audio niet gebruik (en als deze is gekoppeld gaat ook de navigatie via de autoradio, die je vervolgens niet hoort omdat deze niet inbreekt op radio/cd)

btw mooi toestel, als de batterij lang genoeg mee gaat zodat je het een paar dagen zonder bijladen kunt gebruiken is het zeker interressant om aan te schaffen.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Bij instellingen bluetooth moet je het gekoppelde apparaat lang indrukken, dan kun je daar audio uitschakelen.
reyals schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:46:
weet iemand of je bij de arc kunt kiezen wat je wilt verbinden via bluetooth met een autoradio? is het mogelijk om alleen de telefoon functie te koppelen en de BT audio niet? (sony MEX BT2700)

bij mijn huidige nokia worden ze allebei automatisch gekoppeld, terwijl ik de BT audio niet gebruik (en als deze is gekoppeld gaat ook de navigatie via de autoradio, die je vervolgens niet hoort omdat deze niet inbreekt op radio/cd)

btw mooi toestel, als de batterij lang genoeg mee gaat zodat je het een paar dagen zonder bijladen kunt gebruiken is het zeker interressant om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Outerspace schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:13:
Hebben hier meerdere mensen problemen met het instellen van Exchange voor Hotmail gebruikers?
Ik zie dat er meerdere mensen last van hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1019675
Hmm, via pop3 werkt het inderdaad.. maar via push niet :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Om de data verbinding inactief te maken indien standby werkt 'data on demand' goed bij mij. Dat bespaart erg veel stroom. Overigens lopen geluid en beeld gewoon goed bij mij bij opgenomen filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
harlekein schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:35:
Oh ja, ik had ook nog een vraag:

Ik heb pattern lock ingesteld als beveiliging. Nu zit er een dubbele lock op het scherm. Eerst de standaard schuif lock en dan de pattern lock. Ik was met android gewend dat de pattern lock de plaats van schuif lock overneemt. Nu is dat bij dit toestel niet het geval. Zie ik iets over het hoofd?
Ik denk dat dat te maken heeft met de skin van SE. Ze hebben ook hun "eigen" locker gemaakt.
Als ik geen selecteer krijg je die slider. Dus dat wordt dan wachten op de eerste custom rom :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Humma Kavula schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:54:
[...]

Ik denk dat dat te maken heeft met de skin van SE. Ze hebben ook hun "eigen" locker gemaakt.
Als ik geen selecteer krijg je die slider. Dus dat wordt dan wachten op de eerste custom rom :P
Die locker is qua vormgeving SE eigen, maar het concept is gewoon android 2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb hem nu ook, wat een fijn toestel is dit zeg!
Alles werkt soepel, zeker in vergelijking met de Satio waar ik vandaan kwam.
Nu nog maar eens even spelen met de arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, koop deze telefoon niet als je een vriendin hebt.
De mijne is jaloers omdat ik meer naar mn prachtige telefoon zit te staren dan naar haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kiiv3H

hoezien de foto's er uit in vergelijking met de satio, die van de satio zijn super zeker als je inzoomt, is dit met de arc ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:52:
@kiiv3H

hoezien de foto's er uit in vergelijking met de satio, die van de satio zijn super zeker als je inzoomt, is dit met de arc ook zo?
De foto's die ik tot nu toe even snel hebt gemaakt zijn gewoon goed te noemen. De Satio wint in het donker zeker van de arc, voornamelijk omdat de Satio een Xenon flash heeft (die fototoestellen ook hebben) waardoor de ruimte waarin je een foto wil maken veel meer verlicht wordt. De foto's van de arc zijn totaal niet slecht te noemen, ik zal morgen nog eens wat test foto's nemen met daglicht erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Heb hem net binnen gekregen, en ik ben verliefd!
Werkt erg makkelijk, snel en vlot.

Kom zelf af van een HTC HD2 met android erop dus hoef niet te wennen aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
H-S schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:26:
Heb hem net binnen gekregen, en ik ben verliefd!
Werkt erg makkelijk, snel en vlot.
Dat was nou ook precies mijn gedachte toen ik hem aangezet had en door de menu's heen ging wandelen. Wat werkt dit heerlijk snel in vergelijking met mijn vorige satio. Ik ben de komende twee jaar wel weer zoet met deze telefoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Hoe zit het met batterij duur? Ik lees in veel reviews dat die bijzonder slecht zou zijn, maar hoe zit het nu in de praktijk?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Inmiddels heb ik het toestel enkele dagen kunnen gebruiken en mijn ervaring is grotendeels positief, zeker qua hardware. Het scherm van het toestel vind ik echt geweldig (Nou kom ik van een Nokia N82, dus er was niet veel te verliezen). Vooral de kwaliteit tijdens het afspelen van video is erg goed. Ik had verwacht dat het Bravia gebeuren een hoop marketingkolder was, maar ik was verblufd over hoe mooi YouTube filmpjes op het scherm verschenen.
De Arc draait heerlijk soepel. Als ik 'm vergelijk met de iPhone 4 met browsen bijvoorbeeld, dan merk ik geen noemenswaardige verschillen. Ook doet de Arc degelijk aan. Hoewel 't veel plastic is, zijn er geen kraakjes of squeekjes te merken. En de geluidskwaliteit tijdens gesprekken is erg goed. De N82 was al prima, maar de gesprekskwaliteit van de Arc ligt duidelijk merkbaar een stukje hoger.

Er zijn ook wel enkele minpuntjes te noemen. Qua hardware valt de camera onder lowlight omstandigheden wat tegen. Ja, het toestel maakt makkelijker foto's in lichtarme omstandigheden, maar dat wordt beloond met een aanzienlijke ruis. Video vind ik onder dezelfde omstandigheden wel ruim boven gemiddeld.
Bij intensief/regelmatig gebruik valt de batterijduur me enorm tegen. Vooral het display lijkt de accu met TGV snelheid leeg te trekken, als ik 'Accugebruik' mag geloven. >50% van het verbruik gaat linea recta naar 'Weergave'
Vandaag heb ik het toestel echter weinig gebruikt en heb na 20 uur nog 78% resterend. (BT, Wifi en GPS uit, UMTS always on met 1x per 30 minuten email en nieuws/weer syncs) Da's dan wel weer oke.

Het is m'n eerste Android toestel en Android valt me op diverse punten wel tegen. Sommige menu-opties zijn onlogisch en onvolledig. Bijvoorbeeld onder 'Instelllingen' kom ik eerst 'Wifi' en daarna 'Wifi-instellingen' tegen. Ehm.. ik zit al in de instellingen,dus klik intuïtief 'Wifi' aan. Waarna ie uit gaat... Hetzelfde met Bluetooth. Ook mis ik geavanceerde Wifi settings. Het voelt nog aan als een jong OS, al is het beter dan Android 1.6 waar ik vorig jaar uitgebreid mee heb kunnen werken (X10). Dat was echt een lappendeken.
Ook vind ik 't raar dat ik sommige Apps niet kan verwijderen. Ik doel dan op degene die in de firmware zelf zitten. Ik hoef geen Facebook en ook geen Twitter. Dus dat wil ik er niet op. Maar het moet... schijnbaar...
Het meest idioot is misschien wel dat de Arc niet als Bluetooth modem kan worden gebruikt. WTF?! :? Dat kon 10 jaar geleden al met m'n Ericsson T39s: Een toestel met monochroom scherm en net aan GPRS. (Als iemand een tip heeft om dit zonder te rooten wel werkend te krijgen, Bluetooth DUN dus, dan hoor ik 't graag :D)

Ook hier geen problemen met vertraagd geluid bij video's. Daarnaast heb ik geen problemen met de powerknop (sommigen vinden deze te klein/te diep liggen). Ik kan 'm makkelijk met 1 vinger indrukken. Het knopje steekt dan ook iets uit buiten de behuizing. En het geleuter over de kijkhoek snap ik helemaal niets van, zelfs als ik het toestel op 70 graden 'liggend' voor me heb, is alles nog prima leesbaar en kloppen de kleuren nog prima.

Tot zover de eerste impressie na 5 dagen gebruik.

@AmbroosV: Als je de autohouder van eBay binnen hebt, wil je ons dan eens informeren over de pasvorm. Ben vooral benieuwd of het toestel er stevig genoeg in zit om 'm in Landscape mode in de houder te gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Maestro op 06-04-2011 01:52 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon heb ik zaterdag ontvangen, wilde zojuist mijn X1 unlocken met het HI kaartje. Om te proberen zet ik de Arc (provider HI) aan met de Vodafone kaart. Mijn abonnement is nog niet omgezet naar Hi.
Nu blijkt dat ik gewoon kan bellen met de Arc met Vodafone kaartje. M.a.w. de Arc die ik van Hi heb is simlock vrij. :)
Niet dat ik er veel aan heb, uiteindelijk gaat het Hi kaartje er toch weer in, maar kan nu de telefoon echt gaan gebruiken voorlopig met Vodafone.

De Arc werkt trouwens fantastisch, wat een verschil met de X1. De X1 met SPB shell vond ik erg fijn werken, maar het scherm buiten van de Arc is echt goed. Ook het sliden werkt vloeiend. Het geluid klinkt goed en kwaliteit van foto's en films is voor een telefoon erg goed.
Tot nu toe heb ik er totaal geen spijt van, wat een fijn toestel.
Nu Vodafone er tijdelijk op werkt ga ik pushmail (exchange) en dergelijke testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen vergelijking van jullie van foto's met SE K800i (Xenon flitser) met de Xperia Arc (LEd flitser, maar Exmor sensor) en dan met name bij schemering/beetje lamplicht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb mijn foon gekoppeld met mijn BT Parrot autoradio (RKi8400). Ik heb dan alleen een heel laag belvolume, hebben meer mensen daar last van? Mensen horen mij wel goed, maar ik hen niet. Weet iemand hoe je dit aan kunt passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:43:
Nog geen vergelijking van jullie van foto's met SE K800i (Xenon flitser) met de Xperia Arc (LEd flitser, maar Exmor sensor) en dan met name bij schemering/beetje lamplicht??
Ik denk dat de k800i en k850i (heb ik gehad) gewoon erg goed waren. Al hadden die voor vlugge plaatjes in donkere omstandigheden ook scherpstel issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Niemand die hier de pushmail van hotmail gebruikt? Ik kan het namelijk nog steeds niet voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:08:
Niemand die hier de pushmail van hotmail gebruikt? Ik kan het namelijk nog steeds niet voor elkaar krijgen.
Ik heb na het voor de eerste keer aanzetten van de telefoon bij die instellingen, daar mn hotmail ingesteld. Werkt gewoon goed. Heb em wel zelf de instellingen laten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
Ik las net een review (theregister.co.uk) over de Arc, waarin wordt vermeld dat de Arc ook NFC ondersteunt. Is dit nu correct? Ik zie dit nergens in de specs staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

kiiv3H schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:50:
[...]

Ik heb na het voor de eerste keer aanzetten van de telefoon bij die instellingen, daar mn hotmail ingesteld. Werkt gewoon goed. Heb em wel zelf de instellingen laten zoeken
Dan heb je POP ingesteld en heb je geen PUSH ingesteld ;)

Maar daar nog wel een vraag over. Worden submappen met POP ook gescynced? Toen ik dat had ingesteld zag ik alleen m'n Postvak IN, maar niet mijn submappen.

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 06-04-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Outerspace schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:01:
[...]

Dan heb je POP ingesteld en heb je geen PUSH ingesteld ;)

Maar daar nog wel een vraag over. Worden submappen met POP ook gescynced? Toen ik dat had ingesteld zag ik alleen m'n Postvak IN, maar niet mijn submappen.
submappen heb je alleen lokaal ;)

tijd voor een imap accountje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Spekkie99 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:29:
[...]

submappen heb je alleen lokaal ;)

tijd voor een imap accountje?
Met Hotmail (zelf via de webpagina) kan je naast je Postvak In ook meerdere mappen aanmaken. Met mijn oude SE X1 kon ik dmv Windows Live deze mappen ook laten syncen. Ik heb die optie alleen niet gezien met Android 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Ligt het aan mij of is er nou geen HERHAAL functie voor de muziekspeler :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Al een keer gezien, die instellingen die ze daar opnoemen heb ik al getest. Werkt niet.
Heeft iemand het al wel voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
H-S schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:03:
Ligt het aan mij of is er nou geen HERHAAL functie voor de muziekspeler :S?
Zodra je een playlist aanmaakt wordt deze automatisch herhaald. als je gewoon @random de player aanzet zonder playlist is er geen herhaal functie inderdaad.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Net even in mn handen gehad, echt een mooi ding! Lekker licht moet geen probleem zijn om hem in de meeste broekzakken kwijt te kunnen. Echter vond ik hem wat raar in de hand liggen, ben nu een bolle achterkant gewend (Vivaz Pro) en dat voelt toch wat lekkerder, maar kan ook een kwestie van wennen zijn natuurlijk.

Twijfel nog steeds een beetje tussen deze en de Neo, denk die die vorm wat prettiger in de hand ligt en ietsjes kleiner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Maestro schreef op woensdag 06 april 2011 @ 01:48:
Het meest idioot is misschien wel dat de Arc niet als Bluetooth modem kan worden gebruikt. WTF?! :? Dat kon 10 jaar geleden al met m'n Ericsson T39s: Een toestel met monochroom scherm en net aan GPRS. (Als iemand een tip heeft om dit zonder te rooten wel werkend te krijgen, Bluetooth DUN dus, dan hoor ik 't graag :D)
De Arc heeft met Android 2.3. de optie om een wifi hotspot te creëren. Dat lijkt me nog makkelijker werken dan bluetooth aangezien de meeste laptops tegenwoordig ingebouwde wifi ontvanger hebben.

Als het niet voor een laptop is of een apparaat zonder wifi kan ik je helaas niet helpen, gebruik persoonlijk nooit bluetooth.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkNeogen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Iemand een idee waar deze calendar widget te vinden is: http://www.sonyericsson.c...?cc=gb&lc=en#view=support ? (die je ziet in de draaiende Arc).

Ik zoek iets beters dan die van Google, eentje die ook de onderwerpen toont en desnoods een volledig homescreen vult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:20
DarkNeogen schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:21:
Iemand een idee waar deze calendar widget te vinden is: http://www.sonyericsson.c...?cc=gb&lc=en#view=support ? (die je ziet in de draaiende Arc).

Ik zoek iets beters dan die van Google, eentje die ook de onderwerpen toont en desnoods een volledig homescreen vult.
Ik heb CalWidget geinstalleerd. Die heeft een maximum formaat van 4x4 wat een heel homescreen vult. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkNeogen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Zal ik eens proberen, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcoder schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:27:
[...]

Ik heb CalWidget geinstalleerd. Die heeft een maximum formaat van 4x4 wat een heel homescreen vult. :)
Heb Agenda Widget gebruikt. Ziet er wel nice uit en ook taken komen erin te staan als je koppelt met GTasks.

Heeft iemand al een mooie scrollable nieuws (RSS) widget gevonden? Er staan er aardig wat op de market maar veel zijn onbruikbaar traag. Gebruik nu Pure News Beta, maar hij lijkt niet goed te updaten, rest is wel ok. EDIT: lijkt toch wel te werken, met wat vertraging tov de feed.

Ook ben ik nog op zoek naar een LED torch widget in dezelfde look als de energie widgets van SE. Ik gebruik nu TeslaLED, lijkt er enigszins op. Of uiteraard een compleet energie-dock in dezelfde stijl met ook een LED torch erin. EDIT: gevonden, Widgetsoid met LED mode 2.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacQ
Hij is besteld (There's no going back now!) Morgen heb ik hem (joy!).

Heb er een class4 microsd bijgekocht... die class6 zijn moeilijk te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben over de batterij. Ik speel geen games, speel weinig media af, gebruik de camera niet veel. Maar ik browse veel en gebruik veel apps die constant updaten (livescores/betting). Gebruik dan ook meer dan 70% van de accu voor het beeldscherm. Toch haal ik zo'n 1,5 dag waarbij het beeldscherm erg vaak aan staat. Ik kom van symbian af, wat geroemd wordt voor zijn uithoudingsvermogen, maar dit haalde ik dus niet op mijn i8910HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
kan iemand me vertellen of de letters in het normale menu ook te verkleinen zijn? ik heb nu een desire hd, en daar lijken de letters van het menu kleiner. ondanks dat ik de telefoon waanzinnig mooi vind, viel me dat gister meteen op. Het leek net of je zeg maar op een lage resolutie op een groot scherm, zag er niet uit. Maar mss hebben ze bij de saturn de instelling wel ruk, dat gebeurt vaker.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 06:44
Ik wordt helemaal gek van de batterijduur. Volgensmij is er iets niet goed. Standby gebruikt mijn Arc soms zo een 5 procent per uur. Als ik hem 's nachts half opgeladen neerleg is hij 's morges helemaal leeg. Als ik kijk bij batterij verbruik is er steeds weer een andere toepassing die onnodig veel batterij verbruikt. Ik snap het niet meer :s. Iemand tips? Ik heb al een keer gerecovered naar fabrieksinstellingen. Soms werkt het ook wel. Dat is nog het meest vreemde.

[ Voor 6% gewijzigd door Badgeryayo op 08-04-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 13:52
Badgeryayo schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:05:
Ik wordt helemaal gek van de batterijduur. Volgensmij is er iets niet goed. Standby gebruikt mijn Arc soms zo een 5 procent per uur. Als ik hem 's nachts half opgeladen neerleg is hij 's morges helemaal leeg. Als ik kijk bij batterij verbruik is er steeds weer een andere toepassing die onnodig veel batterij verbruikt. Ik snap het niet meer :s. Iemand tips? Ik heb al een keer gerecovered naar fabrieksinstellingen. Soms werkt het ook wel. Dat is nog het meest vreemde.
advanced task killer, doet bij mij de batterij langer leven op mn DHD.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De batterij duur is idd poepie... als de batt s'ochtends (08:00) vol is geladen, dan redt die het niet tot de volgende ochtend. En dan gebruik ik die taskkiller, weergave helderheid bijna op t laagst. Dan verbruikt display nog zo'n 60-70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
kijk even bij je services wat er allemaal op de achtergrond draait:

menu-->instellingen-->applicaties(toepassingen)--> actieve services (tenmisnte op mijn htc desire)

Daarnaast word je accuduur ook beter na een poosje deze gebruikt te hebben, zo vaak mogelijk mag je hem gewoon opladen tegenwoordig. Hij hoeft niet helemaal leeg te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Ewivis op 08-04-2011 10:34 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb scherm (75% helderheid) 75% verbruik, wlan (spaarstand als niet in gebruik) 4%, 2x livescores beiden 4%, standby op 3% (meestal slecht bereik), en voor de rest kleine services. Haal dan toch 1,5 dag bij redelijk veel gebruik. Echte zware taken run ik dus niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Laatst online: 07:08
Mijn accu was tot dinsdag ook zwaar onder de maat.

Ik ben nu gewisseld van Voorkeur GSM/UMTS naar voorkeur UMTS (dus alleen 3G).

Hij staat nu 30 uur aan en hij staat nu nog op 40%. Dan heb ik in die 30 uur :

4 uur muziek geluisterd via bluetooth
1 uur apps herindeeld (scherm constant aan op 45%)
apps gedownload (via 3g en WiFi)
ongeveer 20 minuten gebeld

Voor de wisseling naar voorkeur 3g mocht ik blij zijn als mijn Arc het 15 uur volhield zonder lading. Ben nu zeker te spreken over de accu. Mijn X10 ging ongeveer 30 uur mee op een lading, toen luisterde is zelfs geen muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Heb m ook maar besteld, wilde eigenlijk de Neo maar die is uitgesteld tot juli en geen zin meer om daarop te wachten.

Vreemd dat de accu met alleen 3G langer mee gaat.. zou in theorie niet uit moeten maken lijkt me, aangezien ie bellen sowieso nog via GSM moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Misschien dat de f00n dan niet meer switched en zoekt tussen gsm en umts enzo en daardoor stroom bespaart?

Ik hoop dat de zilvere Arc wel gewoon volgende week geleverd wordt en niet wordt uitgesteld zoals de Neo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Outerspace schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:39:
[...]

Met Hotmail (zelf via de webpagina) kan je naast je Postvak In ook meerdere mappen aanmaken. Met mijn oude SE X1 kon ik dmv Windows Live deze mappen ook laten syncen. Ik heb die optie alleen niet gezien met Android 2.3.3.
met mijn email imap4 server zie ik wel de submappen, hotmail werkt ook een beetje ala imap ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekkie99 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:03:
[...]

met mijn email imap4 server zie ik wel de submappen, hotmail werkt ook een beetje ala imap ...
Momenteel haal ik hotmail binnen via mij gmail account. Dan kun je de imap opties van gmail gebruiken. Of heft hotmail inmiddels ook imap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Heeft hier meerdere mensen problemen met random reboots?
Ik heb de tel nu 2 dagen en heb al 2 random reboots.
1 keer was ik aan het whatsappen en ander keer was ik bezig met de Gallery toen de telefoon plotseling uit zichzelf reboot.
Ik weet wel dat sommige mensen op XDA ook dit probleem hebben, maar heb hier nog niets overgelezen op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
r_ketting schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:19:
Mijn accu was tot dinsdag ook zwaar onder de maat.

Ik ben nu gewisseld van Voorkeur GSM/UMTS naar voorkeur UMTS (dus alleen 3G).

Hij staat nu 30 uur aan en hij staat nu nog op 40%. Dan heb ik in die 30 uur :

4 uur muziek geluisterd via bluetooth
1 uur apps herindeeld (scherm constant aan op 45%)
apps gedownload (via 3g en WiFi)
ongeveer 20 minuten gebeld

Voor de wisseling naar voorkeur 3g mocht ik blij zijn als mijn Arc het 15 uur volhield zonder lading. Ben nu zeker te spreken over de accu. Mijn X10 ging ongeveer 30 uur mee op een lading, toen luisterde is zelfs geen muziek.
Ik heb ook het idee dat dit best wel kan schelen. Alleen is er niet overal dekking. De cellen van UMTS zijn veel kleiner waardoor je vaker moet hoppen en een grotere kans hebt dat dit misgaat of je eventjes geen signaal hebt. In bijvoorbeeld trein of auto heb ik hier erg vaak last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
alvv schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:07:
Heeft hier meerdere mensen problemen met random reboots?
Ik heb de tel nu 2 dagen en heb al 2 random reboots.
1 keer was ik aan het whatsappen en ander keer was ik bezig met de Gallery toen de telefoon plotseling uit zichzelf reboot.
Ik weet wel dat sommige mensen op XDA ook dit probleem hebben, maar heb hier nog niets overgelezen op GOT
Paar dagen geleden heb ik 'm 's nachts 1GB+ aan sygic maps laten downloaden via wifi. Toen ik 's ochtends controleerde of hij klaar was bleek hij zichzelf gereboot te hebben (en Italie slechts gedeeltelijk binnengehaald te hebben ;-). Dus blijkbaar vond hij het ergens na de 1GB wel genoeg ...
Verder geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Laatst online: 07:08
Ik heb gelezen dat je via de stock email app (geen gmail) wel hotmail via Exchange werkend krijgt. (anders lukt het mij namelijk niet)

Nu heb ik de .apk van de email app, echter als ik deze wil installeren via Astro krijg ik de melding dat de app niet is geinstalleerd. Iemand een idee hoe ik de app dan wel kan installeren?

BVD

(Als het me lukt om dit werkend te krijgen zal ik de apk online zetten met de beschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik lees op een aantal sites dat de Xperia Arc komt met WisePilot turn-by-turn navigatie, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 06:44
Nee. Maar google maps navigatie does the trick.

[ Voor 84% gewijzigd door Badgeryayo op 08-04-2011 17:44 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste