yeey ik heb hem vast gehouden

nu de beloofde revieuw van mijn opzicht (ik heb de SE play erbij gehouden en een HTC HD2 en een ouwe wegwerp telefoon van samsung)
ik kreeg de telefoon in mijn handen gedrukt, en het design valt echt gelijk op

je voelt echt al gelijk dat je iets nieuws hebt in je handen. ik had de blauwe in mijn handen, die eigg gewoon zwart was. maar ik snap wel waarom hij midnight blue word genoemd, want het heeft een soort vage ster achtige glinsteringen op de achterkant. dat zag er mooi uit. het toestal was heerlijk licht qua gewicht en wat dun t.o.v. de lengte. dat is wel fijn met het sweepen van het scherm met 1 hand, dat nog steeds wel iets minder fijn is als met 2 handen. de hdmi enzo waren mooi weg gewerkt en vielen zelfs met mijn kleine nagels los te trekken. de foto knop glij je al gouw van weg helaas omdat het toestel daar wat naar achter afrond. ik voelde wel verschil tussen de play en de arc qua scherm, het voelde alsof de play een wat ruwere scherm had alsof je meer grip hebt. bij de arc glij je erover alsof het half smeltend ijs is, zo glad. de achterkant lijkt echt totaal niet alsof het gebogen is, maar dat voel je wel. het is dus niet dat je de randen heel duidelijk ziet uitsteken in je zak.
1 nadeel, de rand erboven vind ik wel erg dik, de knoppen onder zijn wel makkelijk te bedienen.
afijn, de software:
na het overdreven kleine aan knopje in te drukken, kreeg ik het scherm te zien en ik kan het echt een reality display noemen ja. het is echt alsof de interface voor het achtergrond plaatje zit, alsof het plaatje verder in het beeldscherm zit en dat vind ik erg fijn en gaf een mooie realistische look. de plaatjes en fotos e.d. waren echt zeer mooi. het kleur de fotos wel wat op als andere cfamera's, maar niet té. het regende vandaag buiten en ik maakte een foto binnen alsof de zon lekker mooi scheen

.
en het is zeker wel duidelijk waarom ze in deze telefoon geen dualcore hebben, want de snelheid was enorm goed. het switchen naar alle schermen ging heerlijk vlot zonder enige lag of wat dan ook te bespeuren hoe kritisch ik ook was. de camera functie werd ook al snel aangezet als je erop drukt. de animaties waren ook subtiel en leuk bedacht. de youtube app werd ook zo geladen.
conclusie: ik vind het echt een geniaale telefoon, alsof je bijna niets in je hand hebt liggen zo fijn ligt het. het houd de komende tijd zeker nog een goeie positie in de telefoon markt, en ik ga hem zeker halen

enige lof die de telefoon van te voren heeft gekregen is echt met vlag en wimpel verdient.
enige vraagjes, plof het er maar in.
edit: de batterij duur is ook netjes, in de ochtend was de telefoon binenn gekomen en de lui die er stonden hadden al volop gespeelt met de telefoon, en toen ik er kwam (zo tegen half 3, om 10 uur was ie binnen), was de batterij op de helft. dus met intensief gebruik kan ie heerlijk ruimschoots een dagje werken/school mee.
ik ag hem morgen halen als ik aangenomen ben met mijn solicitatie (financieele zekerheid ftw

)
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.