Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 06:44
De toon van de review valt inderdaad een beetje negatief uit. Maar als je goed leest valt het inderaad wel mee. Ik denk ook niet dat Engadget per se pro apple is. Volgensmij zijn ze gewoon objectief, en het is daar bijna altijd dezeflde persoon die de Apple producten reviewt, en deze persoon heeft waarschijnlijk gewoon een zwak voor de manier waarop apple zijn producten en software ontwerpt. Dit heb ik zelf namelijk ook, maar dat betekent niet dat ik niet objectief ben. Binnen iemands objectiviteit spelen ook nog dingen als smaak mee, subjectiviteit dus.

Ik vind het overigens wel vreemd dat ze over de videocamera geklaagd wordt. Bij de meeste telefoons is het nog veel slechter, en daar wordt het niet per se als een minpunt genoemd.

Mijn zwart/blauwe Arc komt morgen aan. Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 15:13
Badgeryayo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:56:
De toon van de review valt inderdaad een beetje negatief uit. Maar als je goed leest valt het inderaad wel mee. Ik denk ook niet dat Engadget per se pro apple is. Volgensmij zijn ze gewoon objectief, en het is daar bijna altijd dezeflde persoon die de Apple producten reviewt, en deze persoon heeft waarschijnlijk gewoon een zwak voor de manier waarop apple zijn producten en software ontwerpt. Dit heb ik zelf namelijk ook, maar dat betekent niet dat ik niet objectief ben. Binnen iemands objectiviteit spelen ook nog dingen als smaak mee, subjectiviteit dus.

Ik vind het overigens wel vreemd dat ze over de videocamera geklaagd wordt. Bij de meeste telefoons is het nog veel slechter, en daar wordt het niet per se als een minpunt genoemd.

Mijn zwart/blauwe Arc komt morgen aan. Ik heb er zin in!
De review is wel goed verder, alleen ze verzinnen een beetje gekke punten om een lager cijfer te geven, zo is de video kwaliteit volgens mij redelijk goed voor een telefoon en snap ik het punt van slechte ergonomics ook niet helemaal, daar is de hele telefoon toch om ontworpen?
Maar ik zal hem binnenkort bestellen, dan kan ik het zelf ervaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 11:19
Slechte ergonomie? Sorry hoor Engadget, maar de Arc ligt beter in de hand dan eender welk toestel ik ooit geprobeerd heb. De afgeronde randen zijn super, en dankzij de holle achterkant past hij gewoon vlot in je hand.

De kopjes onderaan zijn vlot in gebruik. Een beetje wennen, maar zelfs voor iemand mer z'n eerste smartphone zoals ik ben je er na een uurtje of twee helemaal mee vertrouwd. Het enige wat een beetje jammer is is de plaatsing van de speaker. Het speaker is nogal makkelijk dichtgehouden, en dan klinkt hij nogal slecht. Toch, het blijft een toptoestel dat zich imo gemakkelijk kan meten met de iPhone4 bijvoorbeeld.

Softwarebugs heb ik nog niet gemerkt. Wel al op XDA gelezen dat heel wat brander versies wel bugs hebben, maar is dit dan de fout van Sony Ericsson?

Als er nog vragen zijn, shoot.

(dit is verzonden vanop de trein met een constante stabiele dataverbinding, netwerk is erg erg goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat het review filmpje ook niet geweldig is. Niet slecht ofzo maar van SE en een nieuwe cameratechniek verwacht je meer. Audio is moelijk te beoordelen in verkeer en veel wind. Andere videos als die van besteproduct lieten wel zien dat audio juist erg goed en helder is voor bv spraak. Verder haalt de sensor juist zijn voordeel tov de concurrentie bij minder ideale (licht)omstandigheden oftwel in 75% van de gevallen. Bij ideale lichtomstandigheden lijkt de video van engadget idd geblurred. Geen id of het toeval is, een instelling, hardwarefout, of daadwerkelijk de software. Als dat zo is dan kan SE nog makkelijk de scherpte instellingen in de camera interface tweaken voor de volgende update. Of misschien werkt het al wel goed, kan het helaas nog niet testen want ik wacht nog op mijn zilveren versie (los gekocht).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:31
Ik hem heb nu een dag binnen en ik moet zeggen dat het echt een flinke verbetering is tov de X10.

Totaal geen lag, ligt super in de hand en voelt totaal niet groot aan.

Heb nog geen foto's en video's gemaakt dus kan daar nog niet over oordelen.

Ik vind alleen 1 ding een beetje vreemd. Ze hebben de usb aansluiting gelukkig verplaatst naar de zijkant. Ze hebben er ook een kabel bijgedaan die haaks is op de aansluiting (ook heel fijn). Alleen jammer is dan wel weer dat de aansluiting zo in geplaatst dat de kabel wederom naar boven gericht wordt. Niet echt handig als je gebeld wordt of als hij in een houder zit in de auto. Maar misschien ligt het wel aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Dan pak je toch gewoon een andere kabel? Poort aan de zijkant vind ik zelf ook wel een verbetering trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
Ik naar de phonehouse op het dorp om hem te bekijken, hebben ze hem weer niet. De verwachting was volgende week. De verkoper was overigens wel erg te spreken over het scherm.

Ben ik eigenlijk zo ouderwets dan dat ik het toestel eerst in mijn hand wil hebben gehad voordat ik tot aanschaf over ga? In combinatie natuurlijk met andere toestellen waar ik nog over twijfel. Het blijft ten slotte toch 500 euro die je uitgeeft (al dan niet gespreid via abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvw schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:20:
Ik naar de phonehouse op het dorp om hem te bekijken, hebben ze hem weer niet. De verwachting was volgende week. De verkoper was overigens wel erg te spreken over het scherm.

Ben ik eigenlijk zo ouderwets dan dat ik het toestel eerst in mijn hand wil hebben gehad voordat ik tot aanschaf over ga? In combinatie natuurlijk met andere toestellen waar ik nog over twijfel. Het blijft ten slotte toch 500 euro die je uitgeeft (al dan niet gespreid via abonnement)
Dit wordt mijn 4e telefoon die ik aanschaf via internet en nog niet gezien heb. Als het kan ga ik wel bij de winkel even kijken als ik er langs kom. Zo wist ik dat de blackberry torch gewoon een lelijk lomp ding is :P

Veel reviews lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

is iemand al een mooie aanbieding tegengekomen?
Is deze telefoon DE telefoon die ik moet hebben voor het gene wat ik er mee wil en wat mij eisen zijn?
- groot scherm, gemakkelijke bediening, licht gewicht
- eventueel korte aantekeningen kunnen maken op school.
- gebruk voor social media, gps, af en toe surfen.
- en zou deze over een jaar nog up-to date zijn?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:30:

Abbo of los?
Morgen is die bij wijze van alweer oud ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Beste mensen,

Is deze telefoon DE telefoon die ik moet hebben voor het gene wat ik er mee wil en wat mij eisen zijn?

Thanks!
- Scherm, bediening, gewicht: zeker en vast!
- Korte aantekeningen: eventueel, ja, maar daarvoor heb je beter een fysiek toetsenbord
- Social media, GPS, surfen -> Android is hier ideaal voor! Social media kan je met Timescape, de officiële apps, of eender wat er in de market zit. Google Maps + Navigation is standaard aanwezig en gaat erg vlot (gisteren getest), surfen gaat super (Flash inbegrepen)
- Updates: Sony Ericsson gaat voor minstens één jaar lang de nieuwste versie van Android, hebben ze mij verteld op de persvoorstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:31:
[...]

- Scherm, bediening, gewicht: zeker en vast!
- Korte aantekeningen: eventueel, ja, maar daarvoor heb je beter een fysiek toetsenbord
- Social media, GPS, surfen -> Android is hier ideaal voor! Social media kan je met Timescape, de officiële apps, of eender wat er in de market zit. Google Maps + Navigation is standaard aanwezig en gaat erg vlot (gisteren getest), surfen gaat super (Flash inbegrepen)
- Updates: Sony Ericsson gaat voor minstens één jaar lang de nieuwste versie van Android, hebben ze mij verteld op de persvoorstelling.
En door de (binnenkort) open bootloader zal je daarna hoogstwaarschijnlijk via roms ook aan nieuwe versies van android kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

yeey ik heb hem vast gehouden :D
nu de beloofde revieuw van mijn opzicht (ik heb de SE play erbij gehouden en een HTC HD2 en een ouwe wegwerp telefoon van samsung)
ik kreeg de telefoon in mijn handen gedrukt, en het design valt echt gelijk op :) je voelt echt al gelijk dat je iets nieuws hebt in je handen. ik had de blauwe in mijn handen, die eigg gewoon zwart was. maar ik snap wel waarom hij midnight blue word genoemd, want het heeft een soort vage ster achtige glinsteringen op de achterkant. dat zag er mooi uit. het toestal was heerlijk licht qua gewicht en wat dun t.o.v. de lengte. dat is wel fijn met het sweepen van het scherm met 1 hand, dat nog steeds wel iets minder fijn is als met 2 handen. de hdmi enzo waren mooi weg gewerkt en vielen zelfs met mijn kleine nagels los te trekken. de foto knop glij je al gouw van weg helaas omdat het toestel daar wat naar achter afrond. ik voelde wel verschil tussen de play en de arc qua scherm, het voelde alsof de play een wat ruwere scherm had alsof je meer grip hebt. bij de arc glij je erover alsof het half smeltend ijs is, zo glad. de achterkant lijkt echt totaal niet alsof het gebogen is, maar dat voel je wel. het is dus niet dat je de randen heel duidelijk ziet uitsteken in je zak.
1 nadeel, de rand erboven vind ik wel erg dik, de knoppen onder zijn wel makkelijk te bedienen.

afijn, de software:
na het overdreven kleine aan knopje in te drukken, kreeg ik het scherm te zien en ik kan het echt een reality display noemen ja. het is echt alsof de interface voor het achtergrond plaatje zit, alsof het plaatje verder in het beeldscherm zit en dat vind ik erg fijn en gaf een mooie realistische look. de plaatjes en fotos e.d. waren echt zeer mooi. het kleur de fotos wel wat op als andere cfamera's, maar niet té. het regende vandaag buiten en ik maakte een foto binnen alsof de zon lekker mooi scheen :).
en het is zeker wel duidelijk waarom ze in deze telefoon geen dualcore hebben, want de snelheid was enorm goed. het switchen naar alle schermen ging heerlijk vlot zonder enige lag of wat dan ook te bespeuren hoe kritisch ik ook was. de camera functie werd ook al snel aangezet als je erop drukt. de animaties waren ook subtiel en leuk bedacht. de youtube app werd ook zo geladen.

conclusie: ik vind het echt een geniaale telefoon, alsof je bijna niets in je hand hebt liggen zo fijn ligt het. het houd de komende tijd zeker nog een goeie positie in de telefoon markt, en ik ga hem zeker halen :) enige lof die de telefoon van te voren heeft gekregen is echt met vlag en wimpel verdient.

enige vraagjes, plof het er maar in.

edit: de batterij duur is ook netjes, in de ochtend was de telefoon binenn gekomen en de lui die er stonden hadden al volop gespeelt met de telefoon, en toen ik er kwam (zo tegen half 3, om 10 uur was ie binnen), was de batterij op de helft. dus met intensief gebruik kan ie heerlijk ruimschoots een dagje werken/school mee.

ik ag hem morgen halen als ik aangenomen ben met mijn solicitatie (financieele zekerheid ftw :D)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Batterijduur is inderdaad goed. Ondertussen heb ik hem één keer bijna helemaal laten leeglopen, daarna in één keer helemaal volgeladen, en nu blijft hij echt lang werken. (WiFi+EDGE, geen 3G waar ik woon; scherm iets onder de helft van max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Heb net Swype geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat dat erg leuk typt! Blijft alleen jammer dat ze bij Swype niet doorhebben dat wij Belgen een azerty en geen qwerty :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Thanks!
Ik weet niet wat je wilt maar ik kom net van de phone house.

Ze hebben nu een aanbieding, (tot aanstaande zondag!).
KPN abbo van 25,- per maand -> je kunt uit de hoogste bundel kiezen voor de eerste 6 maanden. Die bundel kost normaal gesproken geloof ik 150,- per maand.
Na 6 maanden kan je dat dan weer downgraden naar een ander bedrag per maand.
Voor het toestel moet je dan nog even 74 euro bijbetalen.

Het gaat hier ook om een 2 jarig abbo. KPN Smart heet het.

Bij the phone house kan je ook je oude toestel inleveren en bij mij zou ik dan nog maar 4 euro voor de Arc neer hoeven te leggen.

Ik weet niet of het wat is.. Ik had die aanbieding aan willen nemen maar ik kan pas de 12e verlengen dus ik mis die aanbieding net (tenzij ze de actie gaan verlengen, waar ik op hoop! :*) )

BTW.. Ik liep in de stad en ging daar naar binnen maar hij was er nog niet. Afgesproken dat ik gebeld werd als ie er wel was. Hij belde mij dus net terwijl ik richting het OV ging om naar huis te gaan! Ik ben als een gek omgedraaid en gelijk richting TPH gegaan. Heb hem vast mogen houden en er even mee mogen spelen.Doordat ik ook al veel filmpjes had gezien wist ik hoe alles werkte dus ik mocht alles doen van de meneer :P. Hoe bedoel je Arc verslaafd :X

Maar ja, ik ga dus de 12e terug en dan kijken wat voor aanbiedingen hij dan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

AmbroosV schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:25:
Heb net Swype geïnstalleerd, en ik moet zeggen dat dat erg leuk typt! Blijft alleen jammer dat ze bij Swype niet doorhebben dat wij Belgen een azerty en geen qwerty :-P
Ik heb deze telefoon ook besteld. (Morgen binnen als het goed is) En het eerste wat ik wil doen is Swype er op zetten. Hebben die lui het inmiddels in de markt gezet of moet ik de bekende sites langsgaan? In het laatste geval, welke versie van Swype werkt met de Arc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over leveringen, winkels, prijzen en dergelijke zijn verwijderd. Dit toestel is alleen om het toestel zelf te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
harlekein schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:46:
[...]

Ik heb deze telefoon ook besteld. (Morgen binnen als het goed is) En het eerste wat ik wil doen is Swype er op zetten. Hebben die lui het inmiddels in de markt gezet of moet ik de bekende sites langsgaan? In het laatste geval, welke versie van Swype werkt met de Arc?
Gewoon langs deze site: http://beta.swype.com/

Registreren, stapjes volgen, werkt helemaal zoals het hoort! (Bij de keuze tussen Engels+Spaans of Full moet je dus voor Full kiezen, zit Nederlands en nog een hoop andere talen bij)

--

En, aan alle mensen die klagen over het kleine geheugen (zowel RAM als storage voor apps op telefoon): Ik heb 6 menuschermen vol apps, zo veel mogelijk op SD gezet, en er is nog steeds 206MB vrij. En er zit heel wat zware stuff (Flash, Spotify, Swype) op de telefoon zelf. Kan me dus moeilijk voorstellen dat iemand daar ooit echt problemen mee zou hebben. RAM is erg goed, 151 van de 292 vrij, dus nog meer dan 50% beschikbaar. En ik heb nog geen enkele 'task' gekilled. Alles gaat gewoonweg supervlot!

[ Voor 29% gewijzigd door AmbroosV op 31-03-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 20:33
Ik heb sterk de neiging om ook deze tel binnenkort aan te schaffen, maar heb een paar puntjes die me doen twijfelen:

- Het geluid: kan iemand mij vertellen hoe de geluidskwaliteit is? ik heb nu de HTC Desire en als je die op handsfree zet is het geluid pijnlijk aan je oren en schel!! Hoe is dit op de Arc?

- Geheugen intern: 320MB?!? Is dat echt het geval? Want veel Android apps willen nog steeds op het interne geheugen geïnstalleerd worden. Het geheugen zit na 5 apps dan al vol?!. Nu op mijn Desire heb ik naast Android ong 100 MB over en dat is zo vol.... Deze heeft 576 MB...

- De camera: De camera van de Desire is super crap. Nou zijn er veel sample foto's van de Arc te vinden op het net, maar zijn die werkelijk zo veel beter als die van de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

gebruikershaes schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:17:
Ik heb sterk de neiging om ook deze tel binnenkort aan te schaffen, maar heb een paar puntjes die me doen twijfelen:

- Het geluid: kan iemand mij vertellen hoe de geluidskwaliteit is? ik heb nu de HTC Desire en als je die op handsfree zet is het geluid pijnlijk aan je oren en schel!! Hoe is dit op de Arc?

- Geheugen intern: 320MB?!? Is dat echt het geval? Want veel Android apps willen nog steeds op het interne geheugen geïnstalleerd worden. Het geheugen zit na 5 apps dan al vol?!. Nu op mijn Desire heb ik naast Android ong 100 MB over en dat is zo vol.... Deze heeft 576 MB...

- De camera: De camera van de Desire is super crap. Nou zijn er veel sample foto's van de Arc te vinden op het net, maar zijn die werkelijk zo veel beter als die van de Desire?
het geluid is echt goed, gaat lekker hard en kijk voor de oordoppen maar naar de ouwe walkman series van sony ericsson :P

geheugen is niet zo waardeloos dankzij meegeleverde SD kaart van 16 gig

en de camera staat ie bekend om XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Zoals ik al regelmatig heb laten weten is het intern geheugen echt geen probleem! Je kan bijna al je apps op je SD zetten, en dan is 250 MB echt wel genoeg! Ik heb tonnen apps geïnstalleerd, en heb nog steeds 180MB vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Fordox schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:24:
[...]

het geluid is echt goed, gaat lekker hard en kijk voor de oordoppen maar naar de ouwe walkman series van sony ericsson :P

geheugen is niet zo waardeloos dankzij meegeleverde SD kaart van 16 gig

en de camera staat ie bekend om XD
Ja dat snap ik dat geheugen er wordt bijgeleverd maar dat is EXTERN! (class 2 crap kaartje ook nog). Maaaar.. sommige applicatie MOET je perse op je interne geheugen installeren zoals maps bijv. En anderen kan je maar gedeeltelijk naar je SD kaart verplaatsen.

Of mis ik iets? En kan je met apps2sd alle applicaties in het geheel op SD zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Daar is hij dan eindelijk:
Het Abonnementen Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:10
gebruikershaes schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:17:

Camera van de desire zuigt erg. Die van de arc zal vele malen beter zijn. RAM zal ik me niet zoveel zorgen om maken. De processor is sneller en de GPU is veel sneller dan de desire. Geluid zeggen de meesten dat het een stuk voller is, iig beter dan dat schelle geluid van de desire. De camera is veel beter dan de Desire, dat is echt maar dan ook echt crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een eerste review geplaatst over de arc met wat uitpak plaatjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

het geluid geeft wel wat meer mee dan indere interne speakers. en je hoort geen lelijke hoge ruis
dit is voor mij zeer belangrijk gezien ik zelf een wat audiofielig persoon ben. daraom ga ik altijd voor SE want de geluid uit die ouwe walkman phones waren echt geniaal

[ Voor 46% gewijzigd door Fordox op 31-03-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Inderdaad, het geluid met oortjes of een hoofdtelefoon is erg goed, vergelijkbaar met de betere walkmans van Sony. Ik heb ooit een Zune verkocht omdat het geluid minder was dan van mijn walkman. Dat probleem heb ik nu niet meer. Zelfs met Spotify klinkt alles bijna even goed als mijn Walkman! Echt Sony-kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu 1 dag in huis:
Muziek kwaliteit is echt Top, Fotos in goed licht ook top, Fotos in het donker.... Mua nog niet van overtuigd
Het toestel ligt echt goed in de hand. Nadeel krijg wel doordat hij zo dun is het idee dat die zo kan breken :P

Vandaag even naar een hoesje zoeken.
Heel erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:38:

Vandaag even naar een hoesje zoeken.
Heel erg tevreden :)
Ja goeie, als je ergens een goed hoesje hebt gevonden wil je het dan even posten? Kan nog niet veel vinden.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Hoesjes en andere accessoires koop je best gewoon op eBay! Erg goedkoop, en er is erg ruim aanbod. Ik heb er al een paar besteld, ik zal hier iets laten weten wanneer ze aankomen!

[ Voor 17% gewijzigd door AmbroosV op 01-04-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
Trouwens hebben jullie het toestel rechtstreeks bij de provider besteld?
Ik wilde de arc namelijk net bestellen bij Hi, maar ik dacht ik vraag even voor de zekerheid of hij gesimlocked is.
Dit omdat SE heeft gezegd dat je de bootloader via hun tooltje alleen kan unlocken als je een simlockvrij toestel hebt.

Maar nu blijkt dus dat Hi als je de toestellen online besteld wel simlockt.
Is dit echt het geval? Of was het de onwetenheid van de helpdeskmedewerkster.
Want dit kan wel echt een dealbreaker zijn, juist de mogelijkheid om de bootloader te unlocken is een groot voordeel van de Arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20
Je kan (na een jaar) toch gewoon de simlock verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 11-09 07:34
Remcoder schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:33:
Je kan (na een jaar) toch gewoon de simlock verwijderen?
jup, maar kan in principe ook al direct, moet je alleen voor betalen

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arc review op gsmarena in 1april taal hehe. iemand enig idee welke :P

http://www.gsmarena.com/s...xperia_arc-review-583.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
Lorem Ipsum, is dummy tekst. Dus vertalen heeft niet veel zin.

Maar over de simlock, hoe duur is het dan ongeveer om het te unlocken (moet ik denken aan 10 euro, of aan een veelvoud hiervan)? Ik kan het niet zo snel vinden op de website van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
snapt babblefish geen latijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adrenaline schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:56:
[...]

Lorem Ipsum, is dummy tekst. Dus vertalen heeft niet veel zin.

Maar over de simlock, hoe duur is het dan ongeveer om het te unlocken (moet ik denken aan 10 euro, of aan een veelvoud hiervan)? Ik kan het niet zo snel vinden op de website van Hi.
Geen idee of het alleen aan de simlock ligt of dat SE de toestellen met simlock extra beveiligd heeft. In dat geval kun je wel de simlock unlocken maar niet de bootloader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Adrenaline schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:12:
Trouwens hebben jullie het toestel rechtstreeks bij de provider besteld?
Ik wilde de arc namelijk net bestellen bij Hi, maar ik dacht ik vraag even voor de zekerheid of hij gesimlocked is.
Dit omdat SE heeft gezegd dat je de bootloader via hun tooltje alleen kan unlocken als je een simlockvrij toestel hebt.

Maar nu blijkt dus dat Hi als je de toestellen online besteld wel simlockt.
Is dit echt het geval? Of was het de onwetenheid van de helpdeskmedewerkster.
Want dit kan wel echt een dealbreaker zijn, juist de mogelijkheid om de bootloader te unlocken is een groot voordeel van de Arc.
Ik vraag me af of ze de toestellen sim locken.. Ik heb het zelf nooit online besteld, maar altijd telefonisch en er zat nooit een sim lock op. Ook bij Hi trouwens. Maar goed miss hebben ze ondertussen iets gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 14:03:
[...]

Ik vraag me af of ze de toestellen sim locken.. Ik heb het zelf nooit online besteld, maar altijd telefonisch en er zat nooit een sim lock op. Ook bij Hi trouwens. Maar goed miss hebben ze ondertussen iets gewijzigd?
Ik heb Hi hierover gebeld vorige week en ze zeiden dat er op de Arc wel een simlock zit. Is lang niet bij alle toestellen zo, maar bij de Arc dus wel. Volgens mij was het bij de X10 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een hoesje van Valenta gehaald.
Bevalt prima en past precies. 15 euro bij belcompany in Leiden.
Wel goed om ergens even te proberen daar bijna alle hoesjes te kort zijn (of arc te lang ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15
Adrenaline schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:56:
Een veelvoud daarvan als je het via de provider laat doen.
En de kans is groot dat je lokale telefoon-turk het over een paar weken doet voor €50.

Maar met alleen een sim-lock vrij toestel ben je er nog niet; het moet ook een 'non-branded' versie zijn!
Vodafone heeft, voor zover ik weet, alleen maar branded meuk (eigen applicaties geinstalleerd enzo). KPN & Hi hebben dit niet.
Maar het kan ook zijn dat het "kit" gerelateerd is; en KPN/Hi hebben wel een eigen "kit".

In het meest gunstige geval kun je, als je je toestel geroot hebt, je "kit" nummer aanpassen. Net zoals op de X10 zeg maar.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Vanmiddag even in mijn handen gehad tijdens een rondje langs de belwinkels. Op het eerste oog lijkt hij heel groot, maar eenmaal in mn handen viel het eigenlijk wel mee. Het lijkt daarbij wel te helpen dat hij echt heel erg dun is. Ik ben in ieder geval om. Met de melding dat SE custom roms beter mogelijk maakt, zelf gaat updaten en de snelheid van het apparaat in de reviews lijkt dit voor mij nu een goed toestel.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Ik heb het toestel vanmiddag opgehaald bij GSMWijzer. Zij hebben de Duitse kit (volgens mij) en deze wordt geleverd met:

- Headset
- 220V lader
- Autolader
- HDMI kabel
- USB/laadkabel
- Leder hoesje
- Screenprotector
- 8GB MicroSD

Nog niet veel kunnen spelen, werd de hele tijd gebeld. :D Sinds 20 minuten kan ik echter niet meer bellen of gebeld worden. Geluidskwaliteit tijdens gesprekken was in ieder geval erg goed, beter dan z'n voorganger (Nokia N82 die 't ook al niet slecht deed)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
Maestro schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:55:
Ik heb het toestel vanmiddag opgehaald bij GSMWijzer. Zij hebben de Duitse kit (volgens mij) en deze wordt geleverd met:

- Headset
- 220V lader
- Autolader
- HDMI kabel
- USB/laadkabel
- Leder hoesje
- Screenprotector
- 8GB MicroSD
........
Wat voor hoesje is het, beschermd het goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Net het ding in mijn handen gehad. Ik vind hem vrij groot, dit komt echter niet door de breedte maar door de lengte. Ik zal daar even aan moeten wennen. Wat ik jammer vind aan het uiterlijk is de plastic rand waar de oortelefoon in verwerkt zit. Als dat weg was gelaten, was het formaat precies goed geweest.

Verder wel een van de mooiste toestellen van het moment. Het scherm ligt echt direct onder het glas en hij ligt zeker fijn in de hand, het lichte gewicht vind ik fijner dan de desire. Wel is het zwart niet zo zwart als bij amoled, maar de kleuren zijn erg mooi en de bewegingen gaan erg vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Wai_AM schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:10:
[...]

Wat voor hoesje is het, beschermd het goed ?
Een lederen hoesje van imo goede kwaliteit. Klik voor grote foto (geschoten met de Arc)
Afbeeldingslocatie: http://xcellerate.nl/images/DSC_0003_small.png

[ Voor 26% gewijzigd door Maestro op 01-04-2011 17:42 ]

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
Kan iemand mij vertellen of het veel uitmaakt als ik van een class 2 sdkaart naar class 6 upgrade. Dan doel ik vooral op de snelheid tijdens het gebruiken van de telefoon. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
Ik heb hem maar gehaald vanmiddag!
Een vriend van me werkt bij de belcompany, dus hij zou er 1 apart houden.
Ik kwam daar vanmiddag en was eigelijk gelijk verliefd, dus abbonement afgesloten en nu een Xperia Arc rijker!
Het was overigens de enige die ze in het filiaal hadden gekregen, dus hun speeltje is nu weg. Haha

Ik kom van een HTC Hero, dus bijna alles is al een vooruitgang.. maar dit voelt prima.
Ik voelde hem tijdens het fietsen nauwelijks in mijn broekzak, ondanks zijn grootte!

Ik hou de vragen hier wel in de gaten en ik zal reageren waar ik kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
standaard SE hoes. hmm mmisschien toch maar over nadenken om een niet NL kit te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Wai_AM schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:29:
standaard SE hoes. hmm mmisschien toch maar over nadenken om een niet NL kit te nemen
Hoesjes zijn gewoon via eBay te vinden:

http://cgi.ebay.nl/Sony-E...ories&hash=item2eb42ec87a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de SE K800i en de Nokia 5800 gewend. Ik vraag mij af hoe de foto's in het donker/schemer/lamplicht zijn in vergelijking tot bovengenoemde toestellen. Heeft iemand dit al getest? (Die van de SE k800 vond ik al heel goed, die van de nokia 5800 bagger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

- Headset
- 220V lader
- Autolader
- HDMI kabel
- USB/laadkabel
- Leder hoesje
- Screenprotector
- 8GB MicroSD

Nog niet veel kunnen spelen, werd de hele tijd gebeld. :D Sinds 20 minuten kan ik echter niet meer bellen of gebeld worden. Geluidskwaliteit tijdens gesprekken was in ieder geval erg goed, beter dan z'n voorganger (Nokia N82 die 't ook al niet slecht deed)
Maar begrijp ik nu goed dat de duitse simlock vrij zijn, hdmi kabel, hoesje,screenprotector en autolader hebben maar het met 8 gb minder moet doen ten opzichte van de NL versie?

Hmmz, even goed rondkijken dus wat ik wil :9

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Laatst online: 24-03-2024
Humma Kavula schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:24:
[...]

Maar begrijp ik nu goed dat de duitse simlock vrij zijn, hdmi kabel, hoesje,screenprotector en autolader hebben maar het met 8 gb minder moet doen ten opzichte van de NL versie?

Hmmz, even goed rondkijken dus wat ik wil :9
Ik weet niet of het class2 kaartje voldoende is voor HD filmen, maar zo niet dan moet je je 16Gb geheugenkaartje met de NL versie toch ook vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
MikoMission schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:47:
[...]

Ik weet niet of het class2 kaartje voldoende is voor HD filmen, maar zo niet dan moet je je 16Gb geheugenkaartje met de NL versie toch ook vervangen..
True, bij deze Maestro; welk class kaartje zit erbij? :P

Thnx AmbroosV, class 2 dus ;) Heb ik ook op mijn Hero nu dus op zoek gaan naar sneller >:)
En dus de duitse versie, nieuwe sd is vereist

[ Voor 18% gewijzigd door Humma Kavula op 01-04-2011 21:50 . Reden: Mwa... ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

- Headset
- 220V lader
- Autolader
- HDMI kabel
- USB/laadkabel
- Leder hoesje
- Screenprotector
- 8GB MicroSD

Vet relaxed van de screen protector en officiële hoesje. Jammer dat GSMWijzer de zilvere versie niet verkoopt. Hoesje vind ik belangrijker dan 16GB. Heb sowieso meerdere 8GB's kaartjes liggen en de kans is zeer klein dat ik veel data op een telefoon ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Na een paar dagen even een update. Batterij valt goed mee, je komt altijd wel de dag door, 2 dagen bij licht gebruik. SD Class 2 is meer dan snel genoeg voor filmen in HD.

Ik heb wel al wat vreemde softwarebugs gevonden. XDA-app werkt zelden, en om een of andere reden is gewoon browsen naar de forums bijna onmogelijk. Vreemd is ook dat alles daarna een heel stuk minder goed lijkt te gaan, en mijn snelheid over WiFi zakt enorm, tot ik WiFi herstart. Andere websites of apps zijn geen probleem.

Nog iets is de gisting sorting in het menu. Die blijkt regelmatig gewoon te veranderen en random apps te verplaatsen. Ik heb nu XDA App verwijderd, voorlopig nog geen problemen.

Geen hangs of crashes, behalve één keer bij Google Goggles toen ik WiFi verloor. Ik hoop dat de problemen hier stoppen, maar 't blijft jammer dat ik niet aan XDA kan...

Nog vraagjes?

** Edit: Ik merk juist dat er standaard een screen protector opzit! Je moet erg, erg goed kijken om hem te kunnen zien, maar hij is er! Leuk ^^

[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 01-04-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Laatst online: 08-09 15:07
Die screenprotector zat er bij de X10 ook standaard op, dus ik keek nu meteen of het bij de Arc ook was, en gelukkig wel. Vorige keer had ik er al een gekocht, dat gebeurt me nu niet meer :)

Verder erg fijn toestel tot nu toe. Vergelijking is de X10, Nexus, Galaxy S, Nexus S en Desire HD. Deze springt er nog weer bovenuit, iets minder snel dat de Desire HD in de Quadrant test maar voor het gevoel wel sneller.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Jiriki schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:12:
Die screenprotector zat er bij de X10 ook standaard op, dus ik keek nu meteen of het bij de Arc ook was, en gelukkig wel. Vorige keer had ik er al een gekocht, dat gebeurt me nu niet meer :)

Verder erg fijn toestel tot nu toe. Vergelijking is de X10, Nexus, Galaxy S, Nexus S en Desire HD. Deze springt er nog weer bovenuit, iets minder snel dat de Desire HD in de Quadrant test maar voor het gevoel wel sneller.
Nexus s had ik vanmiddag ook in mijn handen en vond die wel errug groot en daarnaast een stuk dikker. Qua uiterlijk is ie wel apart mooi aan de voorkant. Achterkant vind ik er een beetje cheap uitzien. Desire hd vind ik te groot (lees: breed). De armani verse van de galaxy s vond ik wel prachtig, alleen de achterkant niet, echt cheap plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jiriki schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:12:

Als je deze vergelijkt met de Galaxy S, wat zijn dan de belangrijkste verschillen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:23
Heb de afgelopen twee jaar met een Samsung i8910hd (amoled) gespeeld en vind het Arc scherm toch een beetje tegenvallen. Bij foto's en video's geen probleem, maar in de menu's en applicaties komt het scherm toch een beetje flets over.Gecombineerd met de kijkhoek problemen toch een beetje een tegenvaller tov m'n 2 jaar oude amoled scherm.
En wat me na een paar uur nog steeds irriteert is de plaats van die back/home/menu toetsen. Zitten naar mijn smaak net iets te laag, waardoor het lastig wordt het toestel met één hand te bedienen. Had die toetsen liever een halve centimeter hoger gehad. Maar misschien is m'n duim te kort.
Maar snelheid en gemak van android 2.3 op de Arc tov van symbian op de samsung zijn heerlijk.
Foto's en gps schat ik nog beter in dan die van de samsung (welke daar ook al vrij goed mee om ging).
Tenslotte ook heerlijk snel op m'n wifi netwerk. Of het door de betere hardware, browser of android komt weet ik niet. Maar dat is een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
hansbkp schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 03:59:
Heb de afgelopen twee jaar met een Samsung i8910hd (amoled) gespeeld en vind het Arc scherm toch een beetje tegenvallen. Bij foto's en video's geen probleem, maar in de menu's en applicaties komt het scherm toch een beetje flets over.Gecombineerd met de kijkhoek problemen toch een beetje een tegenvaller tov m'n 2 jaar oude amoled scherm.
En wat me na een paar uur nog steeds irriteert is de plaats van die back/home/menu toetsen. Zitten naar mijn smaak net iets te laag, waardoor het lastig wordt het toestel met één hand te bedienen. Had die toetsen liever een halve centimeter hoger gehad. Maar misschien is m'n duim te kort.
Maar snelheid en gemak van android 2.3 op de Arc tov van symbian op de samsung zijn heerlijk.
Foto's en gps schat ik nog beter in dan die van de samsung (welke daar ook al vrij goed mee om ging).
Tenslotte ook heerlijk snel op m'n wifi netwerk. Of het door de betere hardware, browser of android komt weet ik niet. Maar dat is een verademing.
Die knoppen snap ik ook nog niet. Daar moet je best naar toe reiken idd. Waarom maken ze de interface niet zo dat die knoppen (ook) geïntegreerd zitten? Mijn inziens niet erg intuïtief in gebruik, net als de home knop van Apple, ook zo'n onding in gebruik. Desondanks vind ik de knoppen wel fijn, ze zijn licht en makkelijk in te drukken en te vinden.

Het zwart op het scherm had beter gekund, maar de kleuren vond ik erg goed voor lcd en wellicht nog wel beter gebalanceerd dan amoled van mijn desire.

Maar goed, maandag komt ie dus dan zal ik hem helemaal uitpluizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dinsdag komt de mijne binnen :)
en ik had niet veel last van de knoppen, die grbuik je toch niet al te vaak als je ff een app gebruikt. de bolling achterin maakt het wel wat makkelijker om de telefoon vast te houden tegelijk als je die knoppen indrukt vind ik, dus ik zie het niet als een minpunt. bijna elke telefoon heeft dat wel. het is maar wat je gewent bent.
nja en ik ga ook een enorme stap zetten, want ik kom van een samsung SGH-M110 af XD google maar hoe waardeloos die is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dit, heb ik hem eindelijk binnen, met een abbo van Hi, doe ik de simkaart en de accu erin, zegt ie: Sim Card is locked.
Kan niks doen er mee. Ik gebeld, sim kaart is wel geactiveerd zeggen ze. Moet nu dus naar de winkel.
Hopen dat ze er iets aan kunnen doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
Moet je niet gewoon doodsimpel een wachtwoord invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag, ik zou dan voor de duitse versie gaan (woon imers 8km van de grens), maar is het toestel wel in het NL in te stelllen? want aan 8GB heb ik genoeg.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 15:13
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:46:
Lekker dit, heb ik hem eindelijk binnen, met een abbo van Hi, doe ik de simkaart en de accu erin, zegt ie: Sim Card is locked.
Kan niks doen er mee. Ik gebeld, sim kaart is wel geactiveerd zeggen ze. Moet nu dus naar de winkel.
Zag dit ook al voorbij komen in het topic van de LG optimus 2X, daar werd gezegd dat het waarschijnlijk aan je simkaart ligt. Wil nog wel eens voorkomen als je al een tijdje een abonnement hebt met dezelfde simkaart, dat je simkaart gewoon te oud is, dus zal je wss gewoon een nieuwe simkaart nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:46:
dat is je simcard pincode

niet ingesteld standaard 0000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik bij de Hi winkel geweest, was ik daar, deed ie het. Blijkbaar duurde het nog even voordat die simkaart echt goed geactiveerd was. Werkt nu prima en ben zeer tevreden ermee. Echt een toptoestel, en hij ziet er nog mooier uit (zwart) dan op de foto's vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Iemand al ontdekt waar je auto houders voor de arc kunt vinden ?
Universele houders zat op het net, maar ik wou nu eens een goed passende houder aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

hansbkp schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:54:
Iemand al ontdekt waar je auto houders voor de arc kunt vinden ?
Universele houders zat op het net, maar ik wou nu eens een goed passende houder aanschaffen.
Op Ebay vind je ze.
En ze zijn nog goedkoop ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:46:
Ik heb nog een vraag, ik zou dan voor de duitse versie gaan (woon imers 8km van de grens), maar is het toestel wel in het NL in te stelllen? want aan 8GB heb ik genoeg.

alvast bedankt!
Jup, zolang hij unbranded is staan alle talen er op!

Over de autohouder: ik heb er via eBay ééntje gekocht, komt hopelijk in de loop van de week aan, ik zal dan wat foto's maken. 't is geen universele, maar echt een passende, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databeestje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55

databeestje

Von PrutsHausen

Ik zie wel een aantal zilveren gel cases op ebay, maar op mijn huidige bb storm nooit een case gebruikt. Daar staan dan ook meerdere straat afdrukken in inmiddels.

Wat zijn de ervaring met gel cases? Is dat te prefereren over bijvoorbeeld een lederen pouch oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten er nog wat mensen zijn welke goede info voor de TS heeft, laat het even weten!!

Ik kan helaas niet mijn abo vroegtijdig verlengen dus waarschijnlijk moet ik wachten op de opvolger van de Arc ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
AmbroosV schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:19:
[...]

Jup, zolang hij unbranded is staan alle talen er op!

Over de autohouder: ik heb er via eBay ééntje gekocht, komt hopelijk in de loop van de week aan, ik zal dan wat foto's maken. 't is geen universele, maar echt een passende, dus ben benieuwd!
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heel misschien wil ik deze ook wel hebben. Het uiterlijk spreekt me toch wel heel erg aan.

1 ding zit mij dwars, hoe is de smoothness van het browsen? Op filmpjes zie ik dat Android zich qua browsen nog steeds niet kan meten qua smoothness met de Iphone, is dat bij deze telefoon opgelost?

Dus pinch to zoom etct gewoon super snel? Of is de Iphone toch nog beter hierin. Thanx voor antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
Voor degene die naar Duitse/buitenlandse modellen/kits ant kijken zijn:

Vergeet niet in overweging te nemen dat niet-Nederlandse modellen niet verzekerd kunnen worden door Nederlandse telefoonverzekeringen..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
diegast schreef op zondag 03 april 2011 @ 01:31:
Voor degene die naar Duitse/buitenlandse modellen/kits ant kijken zijn:

Vergeet niet in overweging te nemen dat niet-Nederlandse modellen niet verzekerd kunnen worden door Nederlandse telefoonverzekeringen..... :F
als je het ding koopt bij een nederlandse leverancier wel. (zie bijvoorbeeld gsmwijzer)

(en kijk dit misschien ook eens http://www.trosradar.nl/u...?tx_brmenu2010[year]=2010)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

alwaysleft schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:51:
Heel misschien wil ik deze ook wel hebben. Het uiterlijk spreekt me toch wel heel erg aan.

1 ding zit mij dwars, hoe is de smoothness van het browsen? Op filmpjes zie ik dat Android zich qua browsen nog steeds niet kan meten qua smoothness met de Iphone, is dat bij deze telefoon opgelost?

Dus pinch to zoom etct gewoon super snel? Of is de Iphone toch nog beter hierin. Thanx voor antwoord
browsen is ook sneller geworden. met de gingerbread update is alles weer sneller geworden.
en anders download je de firefox app :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
Heeft die nou wel of geen front facing camera?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:21:
Heeft die nou wel of geen front facing camera?
Nee, alleen Xperia Neo heeft front camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
alwaysleft schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:51:

1 ding zit mij dwars, hoe is de smoothness van het browsen? Op filmpjes zie ik dat Android zich qua browsen nog steeds niet kan meten qua smoothergness met de Iphone, is dat bij deze telefoon opgelost?

De vlotheid van het surfen is zeker vergelijkbaar met surfen op een iPhone. Alleen tijdens het laden van erg zware sites gaat het net wat trager, maar eens de pagina geladen is gaat het altijd erg vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 11-09 07:34
AmbroosV schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:47:
[...]

De vlotheid van het surfen is zeker vergelijkbaar met surfen op een iPhone. Alleen tijdens het laden van erg zware sites gaat het net wat trager, maar eens de pagina geladen is gaat het altijd erg vlot.
iphone laadt ook geen flash content, android browser wel :-)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mouki_9 schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:11:
[...]

iphone laadt ook geen flash content, android browser wel :-)
Kun je dat eigenlijk uitzetten in de standaard browser? Het tonen van Flash. Mocht je wat extra browse-snelheid willen hebben zegmaar.

[ Voor 10% gewijzigd door cheiron op 03-04-2011 15:55 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
cheiron schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:55:
[...]

Kun je dat eigenlijk uitzetten in de standaard browser? Het tonen van Flash. Mocht je wat extra browse-snelheid willen hebben zegmaar.
Menu --> Meer --> Instellingen --> Plug-ins inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Alexander6501 schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:59:
[...]

Menu --> Meer --> Instellingen --> Plug-ins inschakelen
Thanx. Ga ik eens uitproberen zodra ik het toestel binnen heb ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
De flotheid van het scrollen in de browser doet dik onder voor de iPhone. Ik kom van de iphone 4 en dat scrollt toch wel wat fijner. Heeft er ook mee te maken dat de iphone een checkerboard gebruikt tijdens het scrollen, en bij android laad hij gewoon alles in 1 keer. Verder is het wel gewoon een superchille browse ervaring. Het grote scherm is ook erg fijn. Ik merk bij mezelf ook dat ik mij er na 2 dagen al niet meer aan 'irriteer' dat het soms wat hapert.

[ Voor 12% gewijzigd door Badgeryayo op 03-04-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
[quote]AmbroosV schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:47:
[...]

[/quot]

surfervaring op de iphone 4 vind ik beter. Wellicht komt dat door zware flash dat het laden van pagina's wat minder soepel verloopt. Verder is het scrollen etc verfijnder op de iphone 4.

Het apparaat overtreft de desire overigens op alle punten. Behalve het zwarte van het amoled scherm. Verder vind ik de SE schil wat verbeteringen bevatten. Video en geluidsopname is echt een verademing. Veel helderder en bassen worden ook strak opgenomen. Belkwaliteit is ook echt superieur, de oortelefoon is veel helderder en handsfree is ook veel helderder. HTC is echt crap gebleken.

Moet alleen wel wennen aan het formaat. Het randje waar de oortelefoon in zit verwerkt hadden ze van mij mogen weglaten. Was ook wat mooier geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Nollekeuh op 03-04-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat de internet browser flash ondersteunt. Betekent dit dat alles nu zichtbaar is, zoals bijv. op de pc?
Bijv. RTL gemist bekijken. Ik krijg bij mijn Nokia 5800 dan altijd de melding dat het toestel het niet ondersteunt (terwijl er toch flash op schijnt te zitten...).

Kan iemand mij al een vergelijking geven met de SE k800i voor wat betreft de kwaliteit van foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nollekeuh, hoe is de geluidskwaliteit en het volume van de externe speaker? Op mijn DHD is de externe speaker gewoon bagger, zelfs met de volumeaanpassing van een custom rom. Meerdere alternatieven zijn al afgevallen door de kwaliteit van de externe speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:53:
Ik lees dat de internet browser flash ondersteunt. Betekent dit dat alles nu zichtbaar is, zoals bijv. op de pc?
Bijv. RTL gemist bekijken. Ik krijg bij mijn Nokia 5800 dan altijd de melding dat het toestel het niet ondersteunt (terwijl er toch flash op schijnt te zitten...).

Kan iemand mij al een vergelijking geven met de SE k800i voor wat betreft de kwaliteit van foto's?
Flash werkt super, zelfs video's die normaal niet op de mobiele Youtube gaan kan je gewoon op de desktopversie bekijken, en ook de Belgische variant van RTL gemist werkt hier super, in het station via hotspot live tv kijken is echt super!
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:00:
@nollekeuh, hoe is de geluidskwaliteit en het volume van de externe speaker? Op mijn DHD is de externe speaker gewoon bagger, zelfs met de volumeaanpassing van een custom rom. Meerdere alternatieven zijn al afgevallen door de kwaliteit van de externe speaker.
Het blijft natuurlijk maar een gsm, maar de geluidskwaliteit is zeker beter dan 99,9% van alle telefoons die ik al heb gehoord, en erg luid! Je zal niet teleurgesteld zijn!

[ Voor 27% gewijzigd door AmbroosV op 03-04-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
Wat doe ik dan verkeerd, of begin ik toch wat doof te worden ???
Geluid via de oortelefoon of via een bluetooth koptelefoon is gewoon goed (en hard).
Maar via de externe speaker(s) vind ik het volume zwaar tegenvallen. Op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat ik m'n phone ook als wekker pleeg te gebruiken. En dan is er wat geweld nodig.
Heb het net even geprobeerd, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik me morgen verslaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
ik schrok me vanochtend lam van m''n wekker.
misschien slaap ik licht maar heb je niet ergens het volume laag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23
Badgeryayo schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:16:
De flotheid van het scrollen in de browser doet dik onder voor de iPhone. Ik kom van de iphone 4 en dat scrollt toch wel wat fijner. Heeft er ook mee te maken dat de iphone een checkerboard gebruikt tijdens het scrollen, en bij android laad hij gewoon alles in 1 keer. Verder is het wel gewoon een superchille browse ervaring. Het grote scherm is ook erg fijn. Ik merk bij mezelf ook dat ik mij er na 2 dagen al niet meer aan 'irriteer' dat het soms wat hapert.
En het scrollen door de Android interface en applicatie menu's, hoe soepel is dat in vergelijking met de iPhone 4? Ik ging van een Xperia X10 naar iPhone 4, en dat was wat dat betreft echt een verademing. In de toekomst wil ik wel terug naar Android, omdat ik iOS verder saai vind (qua customizen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Alleen als je echt veel op de achtergrond draaien hebt durft hij wel eens iets trager gaan, in het algemeen erg vlot! Misschien niet helemaal iOS-smooth, maar zeker beter dan de X10! Met dank aan Gingerbread en veel minder integratie van Sony Ericsson-apps in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Laatst online: 08-09 15:07
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 01:34:
[...]
Als je deze vergelijkt met de Galaxy S, wat zijn dan de belangrijkste verschillen?
De Galaxy S is soms erg traag, je moet eigenlijk wel een custom rom draaien om de volle potentie van de hardware te halen (Darky's bijvoorbeeld). Daarnaast is het Amoled scherm wel helder, maar ik vind de kleuren niet mooi en je ziet de pixels te goed zitten, maar dat is een probleem dat ik zelf vaker heb met schermen.

Vergeleken met een X10 met CM7 en een Galaxy S met Darkys is de X10 iets sneller dan de GS. Deze is toch weer een stuk vlotter in gevoel.

Dan is het touchscreen een stuk gevoeliger en doet zeker niet onder voor de Iphone 4. Van alle smartphones die ik ken, en dat zijn ze bijna allemaal, is dit het prettigste toestel tot nu toe in gebruik en qua touchscreen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ik kan echt niet wachten tot ie dinsdag binnen is na al dat gelof van jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
reyals schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:11:
[...]

als je het ding koopt bij een nederlandse leverancier wel. (zie bijvoorbeeld gsmwijzer)

(en kijk dit misschien ook eens http://www.trosradar.nl/u...?tx_brmenu2010[year]=2010)
Uit het bericht maak ik niet op dat buitenlandse mobieltjes (bijv. Duitse modellen) die door een Nederlands bedrijf/site verkocht worden, door NL verzekeringen geaccepteerd worden... Of werdt dit in het filmpje vermeldt...?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:59:
ik kan echt niet wachten tot ie dinsdag binnen is na al dat gelof van jullie :P
Toch zul je moeten wachten, want het is nog geen dinsdag:P Neej ik kan ook echt niet meer wachten hoor...maja ik heb geen idee wanneer de zilvere geleverd wordt....ik hoop echt volgende week!
Maar ik lees tot nu toe alleen maar positieve berichten over de phone!! Heb hem vandaag even in de winkel gezien en hij ziet er erg mooi uit!
Pagina: 1 ... 5 ... 45 Laatste