Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZeilDude schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:27:
Wanneer komt de Arc2? Echt jammer dat ie niet dual core is, want ik vind 'm mooier dan de Galaxy S2.
Arc2? Waarschijnlijk nooit, Sony Ericsson zet niet gewoon een nummer achter een naam, en elke telefoon heeft bij Sony Ericsson een duidelijk apart design, dus ik zou niet echt rekenen op nog een telefoon met het design van de Arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:01
Daarom kan er nog wel een Opvolger komen met een Dual core dit is natuurlijk de opvolger van de X10 (former flagship)

Maar eventueel in deze zin mogen ze de X1 (eerste Xperia) ook wel op nieuw uitbrengen, en dan hopen dat hij niet binnen een week scheurt en of op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd wanneer de sony ericsson arc nou echt uit komt. Heb de zilvere bij Hi besteld. Van de week stond er nog dat ie eind april geleverd zou worden en de zwarte begin april en nu is het andersom...hoop zo dat dit klopt!! Wil niet meer langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:17:
Ik ben benieuwd wanneer de sony ericsson arc nou echt uit komt. Heb de zilvere bij Hi besteld. Van de week stond er nog dat ie eind april geleverd zou worden en de zwarte begin april en nu is het andersom...hoop zo dat dit klopt!! Wil niet meer langer wachten.
daar heb ik net even over gebeld want het was eerst andersom :(
zilveren zeggen ze nu 5 april en zwarte 23 april.

wel vreemd want bij alle andere webshops komt de zwarte eerder dan de zilveren.
ze zag ook veel meer voorbestellingen voor de zwarte dan voor de zilveren.

[ Voor 13% gewijzigd door Spekkie99 op 28-03-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekkie99 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:23:
[...]

daar heb ik net even over gebeld want het was eerst andersom :(
zilveren zeggen ze nu 5 april en zwarte 23 april.

wel vreemd want bij alle andere webshops komt de zwarte eerder dan de zilveren.
ze zag ook veel meer voorbestellingen voor de zwarte dan voor de zilveren.
Oke, dat is fijn om te weten....alhoewel ik nog maar niet te hard ga juichen, want voor hetzelfde geld is het over een paar dagen weer anders. Maar indd op velen andere sites en webshops lees ik dat de zwarte eerder komt, raar dat het bij Hi dan andersom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk heeft iemand het gewoon bij Hi verkeerd in 't systeem gezet. De zilveren gaan gewoon pas binnen twee weken bij Sony Ericsson vertrekken, de donkerblauwe beginnen ze nu te verzenden. Ook op de demo vorige week woensdag bijvoorbeeld waren er van de Arc en de Neo alleen maar blauwe toestellen uit te proberen, enkel de Play hadden ze al in blauw en zilver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wordt ik ook niet vrolijk van dat het misschien pas eind april wordt voor de blauwe Arc. Ik mag 2 april verlengen, en heb dan weinig zin om nog een maand te gaan wachten op de Arc. Maarja, dan maar hopen dat het een fout is in het systeem van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

ZeilDude schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:27:
Wanneer komt de Arc2? Echt jammer dat ie niet dual core is, want ik vind 'm mooier dan de Galaxy S2.
Als je nou 8 maanden wacht dan kan je daarna zeuren over wanneer de Arc 3 uitkomt, omdat de Arc 2 geen quad core is.

Het is een telefoon. Je gaat ermee bellen, sms-en, internetten en waarschijnlijk af en toe een spelletje spelen. Dual core is leuk, maar zeker geen must.

[ Voor 19% gewijzigd door vozzie op 28-03-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:10
Bij Telfort staat voor de midnight blue 5 april en de zilveren 20 april.

- De sgs 2 gaat vrij laat geleverd worden.
- Iphone 4 is geen optie omdat die vervangen gaat worden en nu veel te duur is (lees: overpriced).
- LG altijd al matige kwaliteit gevonden.
- HTC ben ik het design van beu, de matige (video)camera kwaliteit en speakerkwaliteit
- N8 draait jammerlijk op symbian

Wat me een beetje weerhoud is dat ik er niet heel erg op vooruit ga komende van een HTC desire met amoled scherm. Daarnaast krijgt de desire ook gewoon een update naar android 2.3 met nieuwe sense, waarbij veel vernieuwingen mee komen. Toch denk ik dat ik het doe, ik kan de Desire nog voor een goed prijsje verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Nee. Dit doen we niet.

[ Voor 93% gewijzigd door BastiaanN op 28-03-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat met het scherm van de Arc wel vooruit. Je verliest wat contrast, maar het realisme van het scherm van de Arc is echt onovertroffen. Tenzij je op zwarte vlakken gaat staren, is het scherm van de Arc echt wel beter. Ook in zonlicht is het verrassend goed doordat er geen luchtlaagje tussen het scherm en het glazen front zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
AmbroosV schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:54:
Waarschijnlijk heeft iemand het gewoon bij Hi verkeerd in 't systeem gezet. De zilveren gaan gewoon pas binnen twee weken bij Sony Ericsson vertrekken, de donkerblauwe beginnen ze nu te verzenden. Ook op de demo vorige week woensdag bijvoorbeeld waren er van de Arc en de Neo alleen maar blauwe toestellen uit te proberen, enkel de Play hadden ze al in blauw en zilver!
ik gok ook op een foutje, dat zou niet de eerste keer zijn bij hi.
eerder op de dag belde ik nog, omdat ze me iedere keer midden in de nacht smsen dat ze de arc nog niet hebben, en toen vertelde de dame me nog dat ik hem eind van de week in huis zou hebben.
we gaan het zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spekkie99 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:18:
[...]

ik gok ook op een foutje, dat zou niet de eerste keer zijn bij hi.
eerder op de dag belde ik nog, omdat ze me iedere keer midden in de nacht smsen dat ze de arc nog niet hebben, en toen vertelde de dame me nog dat ik hem eind van de week in huis zou hebben.
we gaan het zien :?
Haha ja iedereen ook he met dat smsen. Ben blij dat ik zelf om 12 uur nog niet slaap, maar anders zou ik me er ook mateloos aan irriteren.
Waarschijnlijk hebben er ook al heel veel mensen over geklaagd maar is het toch op de een of andere manier heel moeilijk om zoiets anders in te stellen in hun systeem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Moet zeggen dat ik de Arc ook heel graag wil. Qua afmetingen is het maar een stukje groter dan de X10, maar wel platter. Misschien dat ik toch maar even wacht tot dat de Arc in de winkel ligt (ik wil toch liever de zilvere, net als mijn X1 =D). De grootste telefoon die ik had was een Touch HD. Hmmzz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:23
Iemand al reviews gezien van de retail exemplaren ?
Heb zat filmpjes en previews gezien obv prototypes, maar nog geen enkele site met een echte review.
Tot dat moment hou ik m'n geld nog maar even op zak (zal wel te achterdochtig zijn, maar ik vind het verdacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hansbkp schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:59:
Iemand al reviews gezien van de retail exemplaren ?
Heb zat filmpjes en previews gezien obv prototypes, maar nog geen enkele site met een echte review.
Tot dat moment hou ik m'n geld nog maar even op zak (zal wel te achterdochtig zijn, maar ik vind het verdacht).
Swedroid heeft deze en deze video's, geen review, maar je kan toch duidelijk zien dat er niks lag meer te bespeuren valt! Overmorgen (woensdag) gaat de eerste batch van Arcs bij mensen in huis zijn, dan zullen we wel een hoop reviews krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Alweer over de blauwe versie eerder of zilveren eerder? Ik had een paar dagen terug al gemeld dat de Hi medewerkers zeggen dat de zilveren eerder komt, maar hoe dan ook als je gewoon vraagt dat je de gene wilt die het eerste leverbaar is zit je altijd goed. Die hi pipo's snappen er toch te weinig van. Zelfde dat die smsjes in de nacht opgelost zouden moeten zijn.... wat dus niet zo is. We moeten t maar gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blogs.sonyericsson...-new-xperia™-smartphones/

De nieuwe Androids van Sony Ericsson krijgen dus een unlockable bootloader bij simlockvrije toestellen! Wie geloofde er nu nog dat SE zo gemeen en slecht met updates is :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat veranderd constant op de site van HI... in eerste instantie stond de blauwe namelijk wel op begin April en de zilvere op eind April. Ik wacht nu al dik een maand op dit toestel dus ik hoop dat ik hem snel ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Mag begin Juni verlengen, deze telefoon staat hoog op de lijst van mogelijke vervanger voor mijn huidige Nokia E5-00.

Waar ik benieuwd naar ben, hoe is de precies is het scherm, HTC's zijn niet zo accuraat wat betreft touch bediening namelijk. Heb een HTC Wildfire gehad en dat was niet geweldig (mogelijk ook vanwege budget toestel).

Vooral bij whatsapp gebruik kan het irritant zijn als je er steeds naast zit namelijk. Verder is het wat betreft design een pracht apparaat om te zien, ook wat ik zie aan video's laat een soepele gebruikers ervaring zien.

Vooral ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:29:
Mag begin Juni verlengen, deze telefoon staat hoog op de lijst van mogelijke vervanger voor mijn huidige Nokia E5-00.

Waar ik benieuwd naar ben, hoe is de precies is het scherm, HTC's zijn niet zo accuraat wat betreft touch bediening namelijk. Heb een HTC Wildfire gehad en dat was niet geweldig (mogelijk ook vanwege budget toestel).

Vooral bij whatsapp gebruik kan het irritant zijn als je er steeds naast zit namelijk. Verder is het wat betreft design een pracht apparaat om te zien, ook wat ik zie aan video's laat een soepele gebruikers ervaring zien.

Vooral ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van het scherm.
Op de kijkhoeken na blijkt dit een zeer goed beeldscherm te zijn als we de p(reviews) mogen geloven. Denk ook niet dat Sony zijn Bravia naam te grabbel gaat gooien.
AmbroosV schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:36:
http://blogs.sonyericsson...-new-xperia™-smartphones/

De nieuwe Androids van Sony Ericsson krijgen dus een unlockable bootloader bij simlockvrije toestellen! Wie geloofde er nu nog dat SE zo gemeen en slecht met updates is :P ?
Kijk dat is mooi nieuws. Gaat dus toch de goede kant op met SE! Nu maar hopen dat er goede support komt vanuit de community. Maar met een open bootloader moet dit geen probleem zijn lijkt mij, vooral niet in de tijd dat alle andere bedrijven de bootloader juist steeds beter beveiligen...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de (unbranded/locked) Arc, Neo, Pro en Play zouden wel eens heel erg populair kunnen worden op XDA dankzij de open bootloader! Ook een root zal waarschijnlijk niet lang duren. Misschien moeten we deze Xperia reeks de Xperia Nexus-reeks noemen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Net toch maar Hi weer eens gebeld. De zilveren komt 9 april binnen, de blauwe 23 april. Ik heb verder alleen voor de zilveren meer informatie gevraagd:

Ze verwachten er 150, er zijn nu 77 voorinschrijvingen.

Misschien wordt het dan toch tijd voor een levertijden/abo onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh, bij Coolblue is de datum van de donkerblauwe verschoven naar donderdag, daar gaat mijn weekplanning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Vin87 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:08:
Net toch maar Hi weer eens gebeld. De zilveren komt 9 april binnen, de blauwe 23 april. Ik heb verder alleen voor de zilveren meer informatie gevraagd:

Als je het over de duivel hebt. Ik wilde ze vandaag juist even gaan bellen of ze een indicatie hadden omtrent de levertijd. Thanks voor deze info.

wachten tot 9 april overleef ik nog wel. (ik ben een van die 77 voorinschrijvingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:08:

Misschien wordt het dan toch tijd voor een levertijden/abo onderwerp.
Pff wat is dat voor onzin...heb ik weer, heb ik de donkerblauwe besteld net bij die ene winkel die eerst de zilvere krijgt :| Wil toch echt de blauwe want ben het zilver van mijn huidige x1 helemaal beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook ingeschreven voor de zwarte (dus midnight blue). Ik zie op de site dat deze eind april leverbaar wordt. De zilvere komt bij Hi als enige eerder. Beetje vreemd.
Wil toch de zwarte omdat ik nu een zilveren X1 heb.
Het is gissen wanneer ze nu echt worden geleverd. Het lijkt erop dat het verhaal bij Hi niet helemaal consequent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 06:44
Zo. Net even de blauwe bij 4Launch besteld. Als het goed is nog wel deze week in huis. Iphone 4 verkocht aan een vriend omdat ik het toch wel een keer zat was na 3 1/2 jaar iOS. Hoop dat android niet gaat tegenvallen. En dat de Arc nog lang ondersteund zal worden door zowel de mod community als SE zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij algebeld de volgende verzend datum

Verwachte verzenddatum:
30-03-2011

Dit gaat om de midnight blue
Tis wel zo dat ik mijn bestelling begin maart heb gedaan. Denk als je nu besteld dat je natuurlijk achteraan de lijst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:14:
Ik heb bij algebeld de volgende verzend datum

Verwachte verzenddatum:
30-03-2011

Dit gaat om de midnight blue
Tis wel zo dat ik mijn bestelling begin maart heb gedaan. Denk als je nu besteld dat je natuurlijk achteraan de lijst komt.
Kan wel kloppen, verzenddatum is 't zelfde als bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Misschien dan toch maar bij een andere winkel informeren, en daar verlengen in plaats van bij Hi

Edit:
Studentmobiel maar eens een mailtje gestuurd wanneer zij hem verwachten.

[ Voor 30% gewijzigd door kiiv3H op 29-03-2011 16:00 . Reden: toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Heb de donkerblauwe besteld besteld bij HI, maar ik denk dat ik dat weer annuleer want eind april duurt een beetje te lang voor mij.
Aangezien mij huidige abonnement 8 april eindigt.

Bij MTV mobile verwachten ze de donker blauwe 6 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
H-S schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:55:
Heb de donkerblauwe besteld besteld bij HI, maar ik denk dat ik dat weer annuleer want eind april duurt een beetje te lang voor mij.
Aangezien mij huidige abonnement 8 april eindigt.

Bij MTV mobile verwachten ze de donker blauwe 6 april!
wacht nog ff, het is weer anders, nu beide voor begin april :)

edit 17:37, er staat nu bij de zwarte vanaf 5 april.

[ Voor 6% gewijzigd door Spekkie99 op 29-03-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgebreide review van een of andere gast uit azie:
Review: Sony Ericsson Xperia Arc – Hardware
Review: Sony Ericsson Xperia Arc – Software & Performance
Review: Sony Ericsson Xperia Arc – HDMI Output
Review: Sony Ericsson Xperia Arc – Camera

Nog geen batterij/conclusie (komt nog)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:49

Fordox

00101010

ik had vandaag de mail gekregen van the phone house dat ie vandaag leverbaar was in de winkels. ben langs geweest, en zeiden dat dat dus DONDERDAG A.S. is :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Fordox schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:45:
ik had vandaag de mail gekregen van the phone house dat ie vandaag leverbaar was in de winkels. ben langs geweest, en zeiden dat dat dus DONDERDAG A.S. is :D
Daarnet de zwarte besteld bij telfort als verlenging, maar nog niet leverbaar. (kon nergens anders want kreeg een monsterkorting/gratis bij 1 jarig abbo) Waarschijnlijk de 5e. Heb nog nooit een telefoon zonder eerst te zien besteld. Dus het is een beetje een risico, maar op dit moment lijkt dit me de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Die gast die die review geschreven heeft meld even leuk dat de Arc geleverd gaat worden met de volgende accesoires:

Hi-Fi Wireless Headset with FM radio (MW600) 8)7
HDMI Cable (IM820)
Screen protector (ET912)
Car charger (AN401) + USB cable

Dat zou wel heel ziek zijn... denk dus dat het voor NL niet zal gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

hdmi kabel zit er wel bij en de usb kabel, maar al dat andere niet. wij ehbben wel een 16 gig micro-SD kaart :)
ik ga donderdag gelijk ff langs hengelo om te kijken in the phone house naar het leuke telefoontje. donderdag ligt ie dus in de phone house :D (ik denk alleen zonder abbonement zoals ik hier zo lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolblue heeft de donkerblauwe, morgen gaat ie geleverd worden en bij hun in de winkel liggen! Heb het even gechecked, bij Coolblue zeggen ze dat ze de NL-packaging hebben. In de NL-packaging zit geen HDMI-kabel, wel een MicroSD van 16 ipv 8, gewone in-ears met een microfoon in de kabel (basic), USB-kabel en de USB-lader.

[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 29-03-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20
Wat is dat toch altijd met alle apparatuur in Nederland dat fabrikanten er zo'n moeite mee hebben om gewoon fatsoenlijk de bijhorende bekabeling mee te leveren?

Kocht laatst een blu-ray speler, zat er alleen een tulp kabel bij, moet ik of naar een andere winkel wil ik een beetje fatsoenlijk geprijsde hdmi kabel of ik moet daar een dure hdmi kabel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! Inderdaad op Hi.nl nu de zwarte voor 5 april. Dat scheelt toch weer 2 weken :)
Dat overleef ik wel. Kan ik vantevoren nog even langs een winkel lopen om beide kleuren in real life te zien, zodat ik toch eventueel nog kan switchen.

Denk niet dat ik wil switchen maar als je de foto op de site van mtv-mobile bekijkt, is de midnight blue daar een stuk 'blauwer' dan op andere foto's waar ie bijna zwart is. Als ie echt blauw is ga ik toch maar voor zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Remcoder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:31:
Wat is dat toch altijd met alle apparatuur in Nederland dat fabrikanten er zo'n moeite mee hebben om gewoon fatsoenlijk de bijhorende bekabeling mee te leveren?

Kocht laatst een blu-ray speler, zat er alleen een tulp kabel bij, moet ik of naar een andere winkel wil ik een beetje fatsoenlijk geprijsde hdmi kabel of ik moet daar een dure hdmi kabel kopen...
Het is een complot!

Nee maar serieus, dat van die MW600 zou een beetje de prijs opdrijven. Dat ding kost 50 euro los. HDMI kabeltje zou er wel vanaf kunnen voor een paar euro vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Spekkie99 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:52:
[...]

wacht nog ff, het is weer anders, nu beide voor begin april :)

edit 17:37, er staat nu bij de zwarte vanaf 5 april.
Pff wat een gedoe, heb Hi gebeld en me aanvraag laten annuleren. En een abonnement aangevraagd bij MTV mobile.
Bewijst wel weer hoe slecht het geregeld is bij Hi, :( heb ook gehoord dat bereik bij Hi heel slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:37:
Yes! Inderdaad op Hi.nl nu de zwarte voor 5 april. Dat scheelt toch weer 2 weken :)
Dat overleef ik wel. Kan ik vantevoren nog even langs een winkel lopen om beide kleuren in real life te zien, zodat ik toch eventueel nog kan switchen.

Denk niet dat ik wil switchen maar als je de foto op de site van mtv-mobile bekijkt, is de midnight blue daar een stuk 'blauwer' dan op andere foto's waar ie bijna zwart is. Als ie echt blauw is ga ik toch maar voor zilver.
je keek naar de xperia neo. die staat naast de zilveren arc, de zwarte/blauwe stond eronder. ik vond hem al zo raar dik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remcoder schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:31:

Ik heb me voorbereid, op voorhand deze HDMI-kabel gekocht via eBay, maar €24 goedkoper (inclusief levering) dan in de MediaMarkt, en netjes in de brievenbus na drie dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff denk al de MW600 er ook standaard bij.. die heb ik namelijk vorige week nog gekocht zodat ik die dadelijk meteen kan gebruiken op mn nieuwe Xperia Arc. maar idd wel vreemd dat ze bij HI geen lever datum wisten vandaag en nu opeens wel. Ik heb vanmiddag toevallig ook nog gebeld en niemand die er iets van wist..
Kijk er wel naar uit naar mn nieuwe telefoon.

Trouwens: MW600 echt een aanrader. Gebruik deze nu zolang op mijn oude telefoon en werkt echt prima, ook de radio die erop zit is ideaal.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
H-S schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:40:
[...]

Pff wat een gedoe, heb Hi gebeld en me aanvraag laten annuleren. En een abonnement aangevraagd bij MTV mobile.
Bewijst wel weer hoe slecht het geregeld is bij Hi, :( heb ook gehoord dat bereik bij Hi heel slecht is.
Vond je de MTV webshop niet ontzettend op de hi shop lijken? :)
Beide powered bij KPN dus bereik is net zo goed/slecht :+

Vind hi inderdaad erg rommelig de laatste tijd, ook de berichtgeving en de medewerkers die je aan de lijn krijgt.
Is in het verleden wel beter geweest, ze komen nu ronduit rommelig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:00:
Pff denk al de MW600 er ook standaard bij.. die heb ik namelijk vorige week nog gekocht zodat ik die dadelijk meteen kan gebruiken op mn nieuwe Xperia Arc. maar idd wel vreemd dat ze bij HI geen lever datum wisten vandaag en nu opeens wel. Ik heb vanmiddag toevallig ook nog gebeld en niemand die er iets van wist..
Kijk er wel naar uit naar mn nieuwe telefoon.

Trouwens: MW600 echt een aanrader. Gebruik deze nu zolang op mijn oude telefoon en werkt echt prima, ook de radio die erop zit is ideaal.!
Heh, ik heb een andere Bluetooth-headset van Sony Ericsson, en die kwam na een week de kast niet meer uit. De radio erop is inderdaad super, maar audio die van je telefoon komt via A2DP (Bluetooth dus) klinkt naar mijn mening als een verschrikkelijk slechte MP3, ook al zijn je bronbestanden van hoge kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Spekkie99 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:00:
[...]

Vond je de MTV webshop niet ontzettend op de hi shop lijken? :)
Beide powered bij KPN dus bereik is net zo goed/slecht :+

Vind hi inderdaad erg rommelig de laatste tijd, ook de berichtgeving en de medewerkers die je aan de lijn krijgt.
Is in het verleden wel beter geweest, ze komen nu ronduit rommelig over.
Ja dat is waar maar Telfort is ook van KPN, maar vind die totaal anders dan Hi en MTV Mobile.
Denk dat ik toch maar bij MTV mobile blijf, vind Hi nu al een beetje ongeregeld.

Weet 1 van jullie ook toevallig of je bij de koerier van MTV Mobile contant kan betalen ? Ik weet wel dat je 1 cent moet pinnen.

[ Voor 9% gewijzigd door H-S op 29-03-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:42:
[...]

je keek naar de xperia neo. die staat naast de zilveren arc, de zwarte/blauwe stond eronder. ik vond hem al zo raar dik :P
Ja inderdaad, nu zie ik het :) Gelukkig want dat blauw beviel me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
IK HEB HEM BINNEN!

Dit zit er allemaal bij:

Lader inclusief usbkabel
Headset
Tasje
HDMI kabel
16GB microsd

Het is echt een super toestel. Foto's overdag zijn super. S'avonds ook wel goed alleen hebben ze een wat gele tint. Video is ook heel goed. Geluid uit externe speaker is echt hard. Veel harder en mooier dan die van de Optimus 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
halilg85 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:27:
IK HEB HEM BINNEN!

Dit zit er allemaal bij:

Lader inclusief usbkabel
Headset
Tasje
HDMI kabel
16GB microsd

Het is echt een super toestel. Foto's overdag zijn super. S'avonds ook wel goed alleen hebben ze een wat gele tint. Video is ook heel goed. Geluid uit externe speaker is echt hard. Veel harder en mooier dan die van de Optimus 2x.
Ken dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
IK HEB HEM BINNEN!

Dit zit er allemaal bij:

Lader inclusief usbkabel
Headset
Tasje
HDMI kabel
16GB microsd

Hoe kom je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In sommige andere landen is hij sinds gisteren beschikbaar, ik denk zelfs hier en daar al van zaterdag. Aan wat er allemaal bijgeleverd zit te zien is het in ieder geval niet de NL-kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
AmbroosV schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:38:
In sommige andere landen is hij sinds gisteren beschikbaar, ik denk zelfs hier en daar al van zaterdag. Aan wat er allemaal bijgeleverd zit te zien is het in ieder geval niet de NL-kit.
Bij pdashop ook leverbaar volgens de site!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:31
Ik heb vanvond de inpak bevestiging gehad van smartphoneshop.nl (coolblue)

Hij wordt vanavond verzonden en dus als het goed is morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaveD1109 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:50:
[...]
Bij pdashop ook leverbaar volgens de site!
Jup, maar daarmee bedoelen ze dus dat ze morgen beginnen met thuisleveren, en de toestellen vanaf morgenmiddag in de winkel liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

best lelijk dat ie niet overal tegelijk word verkocht. die providers laten altijd op zich wachten, nu heb je dnek ik alleen zonder abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Hoe denken jullie over de batterij gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
Zoals ik al zei heb ik al een paar uur. Ik heb hem via de groothandel binnen. Of het de NL kit is of niet. Hij is gewoon Nederlands. Ik ben echt super tevreden. Hij is groot maar omdat hij zo dun is valt hij lekker in handen. Beeldscherm is PRACHTIG! Batterij kan ik niks over zeggen. Dat komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

@halilg85

Je maakt me jaloers.
waar heb jij hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Hoop niet dat ie te groot is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is ongeveer even breed als de X10 en de meeste 'grote' Androids, maar net wat langer. Hij lijkt dus echt erg slank en helemaal geen baksteen in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: url
Heh, ik heb een andere Bluetooth-headset van Sony Ericsson, en die kwam na een week de kast niet meer uit. De radio erop is inderdaad super, maar audio die van je telefoon komt via A2DP (Bluetooth dus) klinkt naar mijn mening als een verschrikkelijk slechte MP3, ook al zijn je bronbestanden van hoge kwaliteit!
Ik vind deze headset wel erg goed klinken al moet ik wel zetten dat ik niet de originele headset gebruik maar een van Philips, ook in-ear. Het klinkt gewoon erg goed. Ik gebruik hier nu voor tijdelijk mijn SE w890i Walkman phone. Laatst ook aangesloten op mijn Z5500 en zelfs daarop was het geluid niet slecht. Ideaal voor muziek af te spelen van uit je luie stoel, kijk er daarom uit naar de ARC met de 16GB opslagruimte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Kan je misschien vertellen hoe groot het intern geheugen is?
Hoeveel geheugen blijft er ongeveer over voor de apps nadat de telefoon gestart is ?
IK HEB HEM BINNEN!

Dit zit er allemaal bij:

Lader inclusief usbkabel
Headset
Tasje
HDMI kabel
16GB microsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alvv schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:44:
Kan je misschien vertellen hoe groot het intern geheugen is?
Hoeveel geheugen blijft er ongeveer over voor de apps nadat de telefoon gestart is ?
Intern geheugen is 512MB, waarvan een kleine 400MB overblijft (dacht ik, niet helemaal zeker).
Als 't over RAM gaat, bij een cleane boot (dus hoe je 'm krijgt in de doos) is er nog iets meer dan 100MB RAM vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
halilg85 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 21:35:
Zoals ik al zei heb ik al een paar uur. Ik heb hem via de groothandel binnen. Of het de NL kit is of niet. Hij is gewoon Nederlands. Ik ben echt super tevreden. Hij is groot maar omdat hij zo dun is valt hij lekker in handen. Beeldscherm is PRACHTIG! Batterij kan ik niks over zeggen. Dat komt later wel.
Ik kom van een desire met amoled dus het scherm maak ik me ook nog zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nollekeuh schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:52:
[...]
Ik kom van een desire met amoled dus het scherm maak ik me ook nog zorgen over.
Het zwart is zwarter op de Desire, maar de kleuren op het scherm van de Arc kloppen veel meer. Kleurechtheid is de grote troef van de Arc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

AmbroosV schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 22:47:
[...]

Intern geheugen is 512MB, waarvan een kleine 400MB overblijft (dacht ik, niet helemaal zeker).
Als 't over RAM gaat, bij een cleane boot (dus hoe je 'm krijgt in de doos) is er nog iets meer dan 100MB RAM vrij.
het gaat over het intern geheugen, geheugen waar je apps op installeert. Ik hoor verschillende geruchten, zoals de europese versie zou 1GB intern geheugen hebben, maar blijkbaar niet zo dus.
Maar met 300-400 MB overleef ik het wel denk ik :). Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffft, stressstressstressstress! "Pakket onderweg voor distributie", er kan hier dus elk moment een postbode voor de deur staan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50
alvv schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:40:
[...]

het gaat over het intern geheugen, geheugen waar je apps op installeert. Ik hoor verschillende geruchten, zoals de europese versie zou 1GB intern geheugen hebben, maar blijkbaar niet zo dus.
Maar met 300-400 MB overleef ik het wel denk ik :). Bedankt voor de info
Maar je kunt de apps toch ook op je "extern" geheugen kwijt? Of is het deel dat verplicht op het intern geheugen moet ook altijd nog aanzienlijk?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
cheiron schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:25:
[...]

Maar je kunt de apps toch ook op je "extern" geheugen kwijt? Of is het deel dat verplicht op het intern geheugen moet ook altijd nog aanzienlijk?
nee das niet groot. Gaat meestal over 1/5 tot 1/6 van totaal. Daarnaast kunnen sommige applicaties volledig verplaatst worden. Je zal daar niet last van krijgen. Op mijn desire heb ik 170 MB beschikbaar op de telefoon en ik heb veel geinstalleerd staan maar nog steeds 30 MB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
Er is zo rond de 250mb beschikbaar voor als maar je kan ze dus ook nog naar je ze kaartje zetten dus genoeg ruimte als je het aan mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:34
mede door weinig opslaggeheugen voor applicaties ben ik niet voor deze phone gegaan. Er zijn wel opties, zoals A2SD+ enz, maar ideaal is het allemaal niet. Moet je weer een snelle sd kaart zoeken.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jokke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-12-2024
Weet iemand wanneer de zilveren editie beschikbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

waarscheinlijk ook gewoon donderdag bij the phone house. ik ga na school wel even hengelo in om ff naar dat leuke toestel te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is hier net geleverd! Nederlandse kit, simpele oortjes met microfoon in de kabel, USB-kabel (en lader), en een 16GB MicroSD HC Class 2 voorgeïnstalleerd! Nu is het speeltijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het maar een class 2 kaart is. Toch minimaal een class 4 kaartje nodig om apps2sd lekker te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 09-09 15:07
halilg85 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:47:
Er is zo rond de 250mb beschikbaar voor als maar je kan ze dus ook nog naar je ze kaartje zetten dus genoeg ruimte als je het aan mij vraagt
Lang niet genoeg opslagruimte, ik heb alles wat verplaatst kan worden verplaatst, en kom toch nog steeds ruimte tekort.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:23:
Hij is hier net geleverd! Nederlandse kit, simpele oortjes met microfoon in de kabel, USB-kabel (en lader), en een 16GB MicroSD HC Class 2 voorgeïnstalleerd! Nu is het speeltijd!
Dat is lekker op tijd Ambroos!
Ik kan helaas niet naar Coolblue.. Ben ziek opgestaan.. Maar als ie morgen toch ook bij andere winkels te bewonderen is dan ga ik gewoon bij mij in de buurt ;).

Dat wil zegegn, als ik me dan beter voel.

Hoe is je eerste speelervaring? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super, alles werkt echt gewoon zoals verwacht! Het enige wat ik wat jammer vind is dat ik het stock keyboard op geen enkele mogelijke manier op Azerty + NL woordenboek krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:31
Vanochtend de Arc ontvangen. Net klaar met installen.

Wat een verademing tov de X10. Hij ligt zo lekker in de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Laatst online: 18:23
Als de early buyers uitgespeeld zijn .... ;-)
Heb net een review op gsmhelpdesk doorgenomen. Daar was nogal kritiek op de batterij (nauwelijks genoeg voor een dag), browser snelheid (af en toe traag) en de connectiviteit (dropped calls).
Maar die persoon had blijkbaar geen retail exemplaar (video software was niet final).
Kunnen jullie die problemen bevestigen of zijn die verdwenen met de retail versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 20:19
Sowieso was dit probleem met de x10 in het begin ook aanwezig. Misschien toch verstandig om eerst een paar keer volledig te laden en ontladen (zo'n 5 keer). Dit deed bij de x10 wonderen voor de batterij

edit: heb het hier natuurlijk alleen over batterij prestaties

[ Voor 13% gewijzigd door crazymister op 30-03-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hem natuurlijk nog maar eventjes, maar op XDA zeggen de meeste mensen dat de batterijprestaties bij normaal gebruik erg goed zijn, je doet gemakkelijk 24u. Een toestel dat nooit eerder werd gebruikt gaat het altijd wat minder doen de eerste paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 18:33
Aan het twijfelen om miss ook maar voor deze te gaan, heb nu nog een Vivaz Pro die opzich goed bevalt dus niet echt haast. Wat me tegenstaat is het formaat, is dit niet een te groot toestel om in een broekzak van een strakke spijkerbroek te dragen?

Andere optie is de Neo (wil sowieso weer een SE) maar die is nog zwaarder dan de Arc en vind een laag gewicht ook belangrijk aangezien ik hem bij hardlopen ook voor muziek gebruik dus wil geen zwaar blok in mn zak tijdens het lopen. De Arc is lekker licht dus dat weer een voordeel.

Ga hem maar eens bekijken in een winkel want vind hem erg mooi, heb sowieso niet echt haast (koop mn telefoons altijd gewoon los).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIjn bestelling is ook onderweg.
Kan niet wachten! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

crazymister schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:25:
Sowieso was dit probleem met de x10 in het begin ook aanwezig. Misschien toch verstandig om eerst een paar keer volledig te laden en ontladen (zo'n 5 keer). Dit deed bij de x10 wonderen voor de batterij

edit: heb het hier natuurlijk alleen over batterij prestaties
Dat was met oude batterijen het geval. Met de moderne batterijen niet meer:

http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries

Juist niet leeg laten lopen dus, maar regelmatig opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 16:53
harlekein schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:08:
[...]

Dat was met oude batterijen het geval. Met de moderne batterijen niet meer:

http://batteryuniversity....g_lithium_based_batteries

Juist niet leeg laten lopen dus, maar regelmatig opladen.
Dus de accu's van tegenwoordig moet je vaker opladen dan oude accu's voor een langere levensduur? Maar ondertussen kan je die levensduur niet optimaal gebruiken, omdat het niet goed is voor de accu om hem leeg te laten lopen. Heb je dus niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 18:01
Best wel tegenstrijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Laatst online: 05-05-2023
drav91 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:36:
[...]

Dus de accu's van tegenwoordig moet je vaker opladen dan oude accu's voor een langere levensduur? Maar ondertussen kan je die levensduur niet optimaal gebruiken, omdat het niet goed is voor de accu om hem leeg te laten lopen. Heb je dus niks aan..
Nee, je moet hem niet vaker opladen. Maar het is alleen minder goed wanneer je hem helemaal leeg laat lopen. Dan gaat de performance harder achteruit dan wanneer je hem begint op te laden als hij nog maar half leeg is. Echter voelt het nu wel alsof ik mezelf uiteindelijk tegenspreek... 8)7 Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat je doet; dat de batterij na een aantal keer opladen erop vooruit gaat staat wel vast. Daarna gaat de batterij in de loop van de tijd er weer op achteruit natuurlijk..

[ Voor 14% gewijzigd door AdnanKananda op 30-03-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt er gewoon op neer dat je hem best gewoon altijd aan de lader hangt als je de kans hebt!

Over het formaat, ik zit nu in het station en heb hem al even op zak, hij is toch vrij groot, maar goed, hij is ook erg dun, dus stoort het eigenlijk helemaal niet. Ik krijg wel veel bewonderende en geïnteresseerde blikken als ik hem uit m'n jeans haal :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymister
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 20:19
AdnanKananda schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:51:
[...]

Nee, je moet hem niet vaker opladen. Maar het is alleen minder goed wanneer je hem helemaal leeg laat lopen. Dan gaat de performance harder achteruit dan wanneer je hem begint op te laden als hij nog maar half leeg is. Echter voelt het nu wel alsof ik mezelf uiteindelijk tegenspreek... 8)7 Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat je doet; dat de batterij na een aantal keer opladen erop vooruit gaat staat wel vast. Daarna gaat de batterij in de loop van de tijd er weer op achteruit natuurlijk..
Edit, hier werd mijn reactie ook in gepost,.dat prestatie vooruit ging dus

[ Voor 78% gewijzigd door crazymister op 30-03-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11
Een vraag voor de eigenaars van dit ding, hoe bevalt de grote van het apparaat?
En hoe bevallen de knoppen onderaan het scherm, is het hinderlijk dat ze ingedrukt moeten worden of werkt het ondanks hun lage ligging wel fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
http://www.engadget.com/2...icsson-xperia-arc-review/

De review van Engadget is online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 11:59
Kun je er een cardreader aan verbinden en gegevens ervan lezen en schrijven via usb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

amark schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:21:
Kun je er een cardreader aan verbinden en gegevens ervan lezen en schrijven via usb poort?
Engadget is pro Apple en alles wat niet Apple is is slecht in hun ogen.
Deze site heb ik nog nooit serieus genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je hun Motorola Atrix review wel is gelezen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

CLB schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:05:
Heb je hun Motorola Atrix review wel is gelezen?
Sinds ik ze niet serieus neem, ga ik niet alle reviews van hun lezen.
Alles wat Apple is, krijgt standaard al een 9, zoiets zegt al genoeg.
Kijk maar hoevaak zij Android afkraken, het is overal bekend dat Engadget pro Apple is.

Maar daar gaat het in principe niet om. Wat zij voor cijfers geven maakt mij niet zo heel veel uit. Ik ga toch deze tel. halen.

[ Voor 14% gewijzigd door alvv op 30-03-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Huh? Is toch gewoon een hele positieve review? Enige nadeel wat ze noemen is dat de kwaliteit van de video's wat tegenvalt. En software issues, tsja, dat is een beetje inherent aan Android, dat had ik ja van tevoren ook wel kunnen vertellen.

[ Voor 32% gewijzigd door MarcoC op 30-03-2011 22:24 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 45 Laatste