Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:38:
[...]

Super cool dat je hem al hebt (ook al is het dan een sample)!
Kan je mij vertellen of je ook een alfanumeriek toetsenbord kan gebruiken tijdens het sms'en?

Alvast thnx en have fun! Ik wacht met smart op je tweakblog blogje over de Arc (of ga je daar neit over bloggen? :P)
Tuurlijk ga ik daarover bloggen, maar eerst maar even lekker uitproberen. Fijn ding, erg fijn. De software is volgens mij wel final. Oh, en sample houdt niets meer in dan dat het een model is dat aan journalisten wordt verstrekt ;)
Alfanumeriek, da's toch met T9, dus bij de 1.?! 2abc 3def 4ghi enz? Geloof het niet, maar dat staat vast wel ergens in de Market. Trouwens ook geprobeerd te rooten met superoneclick, werkt niet. Z4root ga ik vanavond nog even proberen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:49:
[...]

Tuurlijk ga ik daarover bloggen, maar eerst maar even lekker uitproberen. Fijn ding, erg fijn. De software is volgens mij wel final. Oh, en sample houdt niets meer in dan dat het een model is dat aan journalisten wordt verstrekt ;)
Alfanumeriek, da's toch met T9, dus bij de 1.?! 2abc 3def 4ghi enz? Geloof het niet, maar dat staat vast wel ergens in de Market. Trouwens ook geprobeerd te rooten met superoneclick, werkt niet. Z4root ga ik vanavond nog even proberen.
Dank je wel voor je snelle antwoord!
ja dat is alfanumeriek. Net zoals op die oude koelkasten van vroeger.. ;).
Ik heb nu een smartphone waar dat (alfanumeriek) ook op kan en vertikte het om via Qwerty te typen. Die functie zit er dus wel op maar vond mijn vingers altijd te breed ofzo. Nu ik weet dat de Arc geen alfanumeriek toetsenbord heeft ga ik dat toch maar alvast even oefenen, met de qwerty! :)

En ik kijk uit naar je blog!

Speelze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Er zit een led indicator op voor gemiste oproepen, sms'jes of mails ( net boven het oplaadpunt aan de zijkant ).
YouTube: Sony Ericsson Xperia Arc Exclusive In Depth First Look ( kijk maar bij ongeveer min 2.45 )
Hele mooie review trouwens. >:)
:9~ Dat vind ik echt super met m'n huidige Blackberry Bold. Zou me niks verbazen als die LED multi-color is.

Grote kans dat dit m'n volgende mobiel wordt. Na een deprimerende touch ervaring met de LG Viewty gekozen voor een Blackberry, maar nu is Android toch wel volwassen en SE maakt nog steeds pracht telefoons. T610 FTW

Hoe zit het nou met Android en Yahoo! Mail (Plus)? gaat dat net zo soepel als met mijn huidige Blackberry? Aangezien dat Yahoo! adres mijn primary mail adres is, moet dat wel lekker werken. (Of is alleen GMail goed geïntegreerd in Android)
Zo te zien is alleen GMail true push, Yahoo! kan wel sort-of pushen, maar dan via hun eigen app. }:|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06
thijsje66 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:47:
Geloof het of niet, ik heb hem hier. Is dan wel een review sample, maar goed, hij werkt prima. Wat Sony Ericsson wel even uit moet leggen is waarom de Arc in Quadrant even goed (of slecht?) presteert als de Nexus One...
Hij wel!!! _/-\o_
Ze zien mij nou nooit als journalist en droppen dan zo'n telefoon.
Maar ga je er alleen over bloggen of ga je een uitgebreide review schrijven?
Hoe lang mag je hem houden?
Kan/ga je ook wat vertellen over de speaker van de telefoon? Hoe zuiver is het geluid, overstuurt het snel? En dan bedoel ik de speaker aan de buitenkant van het toestel. Gebruik dit zelf namelijk regelmatig.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
l3art schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:22:
[...]

Hij wel!!! _/-\o_
Ze zien mij nou nooit als journalist en droppen dan zo'n telefoon.
Maar ga je er alleen over bloggen of ga je een uitgebreide review schrijven?
Hoe lang mag je hem houden?
Kan/ga je ook wat vertellen over de speaker van de telefoon? Hoe zuiver is het geluid, overstuurt het snel? En dan bedoel ik de speaker aan de buitenkant van het toestel. Gebruik dit zelf namelijk regelmatig.
Ik mag hem 2-3 weken houden, en natuurlijk ga ik er een uitgebreide review over schrijven! De speaker is prima, maar als je hem te hard zet kan hij een beetje schel klinken. Oversturen doet hij alleen als je hem op zijn hardst zet. De speaker van de Galaxy S waarop ik dit typ klinkt wel beter moet ik zeggen, maar die is ook echt goed. Hij wil niet rooten met Z4Rroot of superoneclick, vanavond ga ik wat aggresievere methodes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juok
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
apart, ze zeggen nl dat ze dat niet kunnen zien.
ze kunnen wel zien dat er al 89 voorbestellingen zijn voor de arc blauw en dat hij 24-4 geleverd gaat worden maar ze kunnen ook nog niet zien hoeveel er dan komen.
de zilveren komt idd eerder maar daar heb ik verder niet naar gevraagd.
heb zelf nl de blauwe al op dag 1 dat je die kon pre-orderen besteld maar ook kunnen ze de volgorde niet zien.
op welke keuzeknoppen van het menu druk jij dan ;)
Als ik een mederwerker via de verleng keuzemethode aan de lijn krijg, dan kunnen ze me geen zak vertellen.
Dit keer belde ik via overige of iets dergelijks, want ik kreeg 2x om kwart over twaalf snacht een smsje dat de Arc nog niet binnen was(lekker als je er om 6 uur uit moet), dus kging eff vragen of ze dat leuk vonden. Toen keek die gozer, eigenlijk zonder dat ik erom vroeg, in het systeem wanneer die geleverd zou gaan worden en dat kon hij zo vinden.
Maar ik heb dus al eerder Hi-figuren aan de lijn gehad die me geen zak hebben geholpen met wat dan ook, b.v. toen ik, in 3 verschillende gesprekken, informatie vroeg over de E7 wisten ze hellemaal noppes, maar 3 dagen later stond ie op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
@thijsje66
Zou je misschien nog wat meer sample foto's en video's willen schieten? Vooral foto's waar veel detail op te zien is vind ik zeer welkom. Hopelijk zien die foto's er beter uit dan wat ik hierboven heb gepost :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Sir_Hendro schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:00:
@thijsje66
Zou je misschien nog wat meer sample foto's en video's willen schieten? Vooral foto's waar veel detail op te zien is vind ik zeer welkom. Hopelijk zien die foto's er beter uit dan wat ik hierboven heb gepost :)
Tuurlijk, ik zal ze vanavond even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's ook op Flickr; http://www.flickr.com/sea...xperia%20arc&w=all#page=0

Officiële foto's SonyEricsson; https://picasaweb.google.com/sonyericssonsocial/XperiaArc#

Maar ook interessante accessoires die bij de Arc passen zeg, zo ook een Fitness Experience Pack waar het LiveView mini display deel van uit maakt

Afbeeldingslocatie: http://img813.imageshack.us/img813/5339/xp111overviewtop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img859.imageshack.us/img859/8360/liveviewseeproduct2.jpg
:9~

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33
Juok schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:31:
[...]

Als ik een mederwerker via de verleng keuzemethode aan de lijn krijg, dan kunnen ze me geen zak vertellen.
Dit keer belde ik via overige of iets dergelijks, want ik kreeg 2x om kwart over twaalf snacht een smsje dat de Arc nog niet binnen was(lekker als je er om 6 uur uit moet), dus kging eff vragen of ze dat leuk vonden. Toen keek die gozer, eigenlijk zonder dat ik erom vroeg, in het systeem wanneer die geleverd zou gaan worden en dat kon hij zo vinden.
Maar ik heb dus al eerder Hi-figuren aan de lijn gehad die me geen zak hebben geholpen met wat dan ook, b.v. toen ik, in 3 verschillende gesprekken, informatie vroeg over de E7 wisten ze hellemaal noppes, maar 3 dagen later stond ie op de site.
ik al enkele keren de sms 3 over 12, daar belde ik ook over :(

maar de dame die ik had klonk erg overtuigd en het feit dat ze wel vertelde hoeveel er in pre-order stonden gaf mij vertrouwen. Nog een keer geprobeerd maar ook nu het bericht dat ze zolang het nog pre-order is niets kunnen zien. Ik ben benieuwd of je hem idd op die datum ook krijgt.

Informatie verspreiding is binnen HI niet de sterkste kant, ook al meerdere keren meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:10
Ik zou wel graag willen weten of de microfoon goed video opnamegeluid registreert onder hoge geluidsdruk, dus op een concert ofzo en dat de hoge en lage tonen goed worden opgenomen. Daarnaast, maakt de speaker goed geluid? Dus niet zo schel zoals de HTC toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:56:
Mooie foto's ook op Flickr; http://www.flickr.com/sea...xperia%20arc&w=all#page=0

Officiële foto's SonyEricsson; https://picasaweb.google.com/sonyericssonsocial/XperiaArc#

Maar ook interessante accessoires die bij de Arc passen zeg, zo ook een Fitness Experience Pack waar het LiveView mini display deel van uit maakt

[afbeelding]

[afbeelding]
:9~
Is van dat speelgoed al een releasedatum en prijs bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
YouTube: Xperia arc(エクスペリア アーク) docomo Android 最新スマートフォン

weliswaar niet te verstaan, maar ze gebruiken de musicplayer ook een keer... klinkt op zich niet verkeerd.

(btw de roze versie ziet er echt niet uit...)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:38:
[...]

Super cool dat je hem al hebt (ook al is het dan een sample)!
Kan je mij vertellen of je ook een alfanumeriek toetsenbord kan gebruiken tijdens het sms'en?

Alvast thnx en have fun! Ik wacht met smart op je tweakblog blogje over de Arc (of ga je daar neit over bloggen? :P)
Als je dat filmpje van Reyals hierboven even bekijkt, zie je op 1:22 een alfanumeriek toetsenbord. Tenminste, dat denk ik toch?

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankK800i schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:32:
[...]

Als je dat filmpje van Reyals hierboven even bekijkt, zie je op 1:22 een alfanumeriek toetsenbord. Tenminste, dat denk ik toch?
Ja ik had het ook gezien in dat filmpje!

Helaas nog nergens anders dus ik wacht nog maar even af voordat ik heel hard ga juichen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:01
Wat houd dat met Alfanumeriek Toetsonbord? dat je dan T9 kan gebruiken? Hope so gezien ik met kleine toestellen sneller kan typen dat met bijvoorbeeld de Xperia 1 ( uitschuiftoetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:18:
Wat houd dat met Alfanumeriek Toetsonbord? dat je dan T9 kan gebruiken? Hope so gezien ik met kleine toestellen sneller kan typen dat met bijvoorbeeld de Xperia 1 ( uitschuiftoetsenbord)
Nee, een alfanumeriek toetsenbord is iets los staands, ik bedoel: het is niet zo dat dat perse T9 is.
Je kunt bijvoorbeeld 3x de 3 intoetsen om de F te krijgen. Dat is dan geen T9.
De T9 functie zit er wel op natuurlijk,, ALS er een alfanumeriek toetsenbord op zit.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:59
Een leuk promo filmpje over de Arc:

YouTube: Sony Ericsson Xperia Arc - Video Promo

Toch wel bijzonder dat in het filmpje full hd recording wordt genoemd. En het lijkt een officieel SE filmpje te zijn dus is het een foutje van de marketing afdeling of hebben ze het op de één of andere manier toch nog voor elkaar gekregen in de final software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adrenaline schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:57:
Een leuk promo filmpje over de Arc:

YouTube: Sony Ericsson Xperia Arc - Video Promo

Toch wel bijzonder dat in het filmpje full hd recording wordt genoemd. En het lijkt een officieel SE filmpje te zijn dus is het een foutje van de marketing afdeling of hebben ze het op de één of andere manier toch nog voor elkaar gekregen in de final software?
Ik veronderstel dat 't gewoon een foutje is, maar voor de rest, zolang ze het officiele logo voor Full HD (dit dus) niet gebruiken, wil het eigenlijk niets zeggen. Full HD is geen officiële standaard, maar gewoon een marketingterm...

En, bij Cooblue (smartphoneshop.be, en al de varianten) is de leveringsdatum met één week vervroegd, nu heb ik hem in huis op 1 april! (Ik hoop maar dat 't geen grap is)

[ Voor 10% gewijzigd door AmbroosV op 18-03-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Staat er inderdaad alsof je gewoon full-hd kan opnemen.
Maar misschien bedoelen ze full-hd afspelen.... want dat kan dan wel weer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Sample shots komen eraan. Ook nog behoefte aan een filmpje?

edit:
Sample shots Arc
Foto's genomen met de Xperia Arc
Sample shot arcSample shot arcSample shot arc
Sample shot arcSample shot arc

[ Voor 91% gewijzigd door thijsje66 op 19-03-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
Vooral die keukenfoto met weinig licht is mooi, ziet er goed uit.
Camera is toch een van de dingen waarom ik voor de ARC ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:23:
[...]

Nee, een alfanumeriek toetsenbord is iets los staands, ik bedoel: het is niet zo dat dat perse T9 is.
Je kunt bijvoorbeeld 3x de 3 intoetsen om de F te krijgen. Dat is dan geen T9.
De T9 functie zit er wel op natuurlijk,, ALS er een alfanumeriek toetsenbord op zit.

_/-\o_
Fijn om te weten :P Ben benieuwd hoop dat ik hem komende maand ook binnen krijg, moet me maar eens meer verdiepen in Android Apps ,gezien ik nog een HTPC bouw (Win7/Ubuntu) zo ie zo effe een goeie remote App zowel in het afspelen voor media op de TV en Downloads managen op het werk.

Weet niet of games mij gaan boeien op zo'n telefoon buiten Scummvm om!

Hoewel ik wel een Scorched Earth achtig iets wil spelen zowel hotseat en WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
thijsje66 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:10:
Ook nog behoefte aan een filmpje?
Neem aan dat dit een retorische vraag is? ;)
Uiteraard ook een filmpje! Liefste in verschillende omstandigheden. Want met genoeg ligt, filmen veel telefoons wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
l3art schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:50:
[...]

Neem aan dat dit een retorische vraag is? ;)
Uiteraard ook een filmpje! Liefste in verschillende omstandigheden. Want met genoeg ligt, filmen veel telefoons wel redelijk.
Ok dan, komt vanavond :)
De Arc rooten is trouwens echt een pain-in-the-ass, maar ik verwacht vandaag of morgen root te hebben. 't is dan wel op de grove manier, met fastboot een system.img en boot.img flashen, maar goed - dan heb je wel root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Vind je 't gek dat 't nu nog "een pain in the ass" is.. Bijna niemand heeft dat ding (nog).
Een paar weken na de release kunnen we, hoogstwaarschijnlijk, weer "SuperOneClick"en..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 12:56:
Maar ook interessante accessoires die bij de Arc passen zeg, zo ook een
Zitten best leuke accessoires bij, vooral op het gebied van geluid, maar SE zal een Car Dock toch niet vergeten hoop ik !?

Broodnodig voor gebruik van Google Maps Navigation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Zitten best leuke accessoires bij, vooral op het gebied van geluid, maar SE zal een Car Dock toch niet vergeten hoop ik !?

Broodnodig voor gebruik van Google Maps Navigation!
HCB-108? http://www.sonyericsson.c...cc=nl&lc=nl#view=overview

hmmm Voet en speakertelefoon worden apart geleverd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is zeker een super interessant ding en ga ik zeker bestellen, namelijk, : een draagbare handsfree-set voor aan de zonneklep die je van auto naar auto kunt verhuizen. Maar dit is geen "Car Dock" voor gebruik van de Arc als Tomtom-killer.

Wel heb ik de CK100 gezien, maar die is zo ... "universeel"
http://www.sonyericsson.c...verview/ck100?cc=nl&lc=nl

Anders dan de Car Dock voor de Dell Streak of de Nexus One Car Dock .. speciaal geintroduceerd voor het het gebruik van Maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:53
De telefoon komt steeds dichterbij. Hij wordt nu al in de reclame gebruikt van hi: http://www.youtube.com/watch?v=Rud-TyNAr8c&hd=1. In deze reclame kan die echt mooie nachtfoto's maken! :P

[ Voor 15% gewijzigd door drav91 op 19-03-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drav91 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:28:
De telefoon komt steeds dichterbij. Hij wordt nu al in de reclame gebruikt van hi: http://www.youtube.com/watch?v=Rud-TyNAr8c&hd=1. In deze reclame kan die echt mooie nachtfoto's maken! :P
jaja, nou ik denk toch wel dat het in die studio v/d reclame barst van de lichtbakken. Anders is het beeld te donker voor de filmcamera's.

Verder vind ik het jammer dat deze telefoon wordt gepromoot door een stel struisvogelverkrachters, maar de reclames van KPN zijn altijd kansloos geweest. /rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
drav91 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:28:
Dan zullen ze nog wel wat aan de software moeten sleutelen, die is nu nog far from final...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Voor degenen die een T-mobile abonnement hebben en deze willen verlengen i.c.m. een Arc, let even op...

Op 4 April komen ze met een nieuwe abonnement voor de iPhone en heb je een datalimiet van 1 GB. Daarna val je terug naar een snelheid van 64 Kbps. Voor € 10,- kan je de snelheid weer later resetten tot een limiet van 1 GB.

Dit is ook van toepassing op nieuwe iPhone abonnementen vanaf 4 April.

Als ik mij niet vergis kan je een iPhone abonnement afsluiten i.c.m. een ander toestel, dus handig om te weten misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
YouTube: Sony Ericsson Xperia arc - review

Soort van review van de Arc.
Alhoewel ik weet dat je niet teveel naar de Quadrant score moet kijken, valt deze me wel erg tegen in dit filmpje :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
smartphoneshop.nl staat hij op 1 april en telfort shop 4 april, kan nu niet meer lang duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 15:13
Adrenaline schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:52:
YouTube: Sony Ericsson Xperia arc - review

Soort van review van de Arc.
Alhoewel ik weet dat je niet teveel naar de Quadrant score moet kijken, valt deze me wel erg tegen in dit filmpje :s
Misschien dat de software nog niet final is, en dat daarom de Quadrant score nogal tegenvalt. Hoop in iedergeval dat je hem snel kan bestellen bij vodafone, want ik moet binnenkort verlengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quadrant kan niet omgaan met Android 2.3, that's it =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Sony Ericsson Xperia arc retail unboxing and UI preview - Swedroid.se
(De microHDMI-kabel zit voor zover ik weet enkel bij de Nordic-editie. Moet overmorgen eens navragen hoe het zit hier in de Benelux!)

De interface ziet er geweldig snel uit, zelfs de widget overview!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
AmbroosV schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:02:
(De microHDMI-kabel zit voor zover ik weet enkel bij de Nordic-editie. Moet overmorgen eens navragen hoe het zit hier in de Benelux!)

ziet er idd geweldig uit, loopt lekker soepel ook!

btw lekkere muziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline

Zo inderdaad zeg!
De snelheid is echt stukken beter dan bij al die hands-on en preview exemplaren!

Impressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66

De interface ziet er geweldig snel uit, zelfs de widget overview
Er zit bij de Benelux geen HDMI kabel in het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijsje66 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:43:
[...]

Ah, bleh. Ik heb nog geen enkele winkel kunnen vinden waar microHDMI leverbaar is, zelfs in de mediamarkt stond er nog niets in hun systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
thijsje66 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:43:
[...]

Ja balen, ga ik het ws ook nooit gebruiken! ;) Nokia leverde wel alle shit er altijd bij. Snelheid is goed uitgewerkt idd, maar ik denk zo out of the box niet representatief voor het echte gebruik.

Wordt zo onderhand wel eens tijd voor een echte in depth review & comparison. SGS2 laat geloof ik wat steken vallen m.b.t. tot het scherm, het is niet zeker of de super amoled versie in NL geleverd wordt. In dat geval streepje voor voor dit ding. Ook even wachten waar HTC nog mee aan komt kakken! En de iphone 5 zou ik ook wel willen zien, maar dat duurt nog tot juli/augustus?

@thijsje66: Al iets bekend over kwaliteit speaker/kwaliteit videogeluidsopname/scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nollekeuh schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Ja balen, ga ik het ws ook nooit gebruiken! ;) Nokia leverde wel alle shit er altijd bij. Snelheid is goed uitgewerkt idd, maar ik denk zo out of the box niet representatief voor het echte gebruik.

Wordt zo onderhand wel eens tijd voor een echte in depth review & comparison. SGS2 laat geloof ik wat steken vallen m.b.t. tot het scherm, het is niet zeker of de super amoled versie in NL geleverd wordt. In dat geval streepje voor voor dit ding. Ook even wachten waar HTC nog mee aan komt kakken! En de iphone 5 zou ik ook wel willen zien, maar dat duurt nog tot juli/augustus?

@thijsje66: Al iets bekend over kwaliteit speaker/kwaliteit videogeluidsopname/scherm?
Hm, ik kan donderdag een comparison doen met de SGG2 en de SGS. Xperia X10 heb ik helaas niet meer in huis, maar ik zal even kijken wat ik nog kan opsnorren. Desire HD kan misschien wel, een vriend van me heeft er een.

Speaker:
Goed
Scherm:
Epic
Videogeluidsopname:
Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.accu-shop.nl/hdmi-micro-hdmi-kabel.html is 7,95 inc. gratis verzending.
Of op ebay http://cgi.ebay.nl/Micro-...es_JN&hash=item2a0f23778e is 6,48 inc. verzending.

Kwaliteit boeit bij hdmi niet, tot op zekere hoogte uiteraard, dus hoe goedkoper hoe beter. Let wel ff op de lengte die je nodig hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
thijsje66 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:36:
[...]

Hm, ik kan donderdag een comparison doen met de SGG2 en de SGS. Xperia X10 heb ik helaas niet meer in huis, maar ik zal even kijken wat ik nog kan opsnorren. Desire HD kan misschien wel, een vriend van me heeft er een.

Speaker:
Goed
Scherm:
Epic
Videogeluidsopname:
Prima.
Ok thx. Ik heb nu een desire met amoled, dus ben benieuwd wat echt fijner/beter is (zwart = zwart?). Geluidsopname is vooral belangrijk omdat dat bij de Desire echt huilen met de pet op is. Dat is zo'n slechte kwaliteit! Het gaat mij erom dat er een goed gebalanceerd geluid wordt opgenomen, waarbij hoge en lage tonen strak worden weergegeven, en bij hoge volumes er geen overstuurd geluid opgenomen wordt. Nokia kan dat wel bij de high end modellen, alleen heb ik geen behoefte meer aan symbian.

De camera geloof ik onderhand wel dat dat beter is. Als laatste: de speaker, ik denk dat we allemaal wel weten dat HTC daar echt heel erg faalt.

Hiervoor had ik een nokia 5800, dus misschien ben ik wel verwend qua hardware en is nokia de enige die daar echt kwaliteit aflevert. Ook misschien een tip: de tweaker reviews gaan nooit in op kwaliteit van geluidsopname of kwaliteit van speaker, echt een gemis. Terwijl de eerste toch altijd van belang is bij het filmen en ook leuk voor later als je eens iets terugkijkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Nollekeuh op 22-03-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nollekeuh schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Ok thx. Ik heb nu een desire met amoled, dus ben benieuwd wat echt fijner/beter is (zwart = zwart?). Geluidsopname is vooral belangrijk omdat dat bij de Desire echt huilen met de pet op is. Dat is zo'n slechte kwaliteit! Het gaat mij erom dat er een goed gebalanceerd geluid wordt opgenomen, waarbij hoge en lage tonen strak worden weergegeven, en bij hoge volumes er geen overstuurd geluid opgenomen wordt. Nokia kan dat wel bij de high end modellen, alleen heb ik geen behoefte meer aan symbian.

De camera geloof ik onderhand wel dat dat beter is. Als laatste: de speaker, ik denk dat we allemaal wel weten dat HTC daar echt heel erg faalt.

Hiervoor had ik een nokia 5800, dus misschien ben ik wel verwend qua hardware en is nokia de enige die daar echt kwaliteit aflevert. Ook misschien een tip: de tweaker reviews gaan nooit in op kwaliteit van geluidsopname of kwaliteit van speaker, echt een gemis. Terwijl de eerste toch altijd van belang is bij het filmen en ook leuk voor later als je eens iets terugkijkt.
Mwah, het zwart is niet S-AMOLED zwart, maar zeker niet zo grijs als op bijv. de iPhone. Ik zal eens wat comparison shots maken met de iPhone 3G (misschien de iPhone 4 ook), Galaxy S en de Desire HD.

Edit:

YouTube: Sample video Xperia Arc
Youtube video van mijn SGS die een liedje afspeelt. Geloof me, het klinkt precies hetzelfde als op de SGS.

[ Voor 8% gewijzigd door thijsje66 op 22-03-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Deze ga ik zeker halen! niet top spec's maar zeker geen slechte spec's. En de zilvere is echt waaaauuwww!!
Hij staat hier op 1april levering. Hopen dat dit klopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
thijsje66 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:49:
[...]

Mwah, het zwart is niet S-AMOLED zwart, maar zeker niet zo grijs als op bijv. de iPhone. Ik zal eens wat comparison shots maken met de iPhone 3G (misschien de iPhone 4 ook), Galaxy S en de Desire HD.

Edit:

YouTube: Sample video Xperia Arc
Youtube video van mijn SGS die een liedje afspeelt. Geloof me, het klinkt precies hetzelfde als op de SGS.
Kun je hem ook even mee naar buitennemen en wat korte clipjes schieten? Zeg maar iets met straat en auto's, winkelcentrum, neem hem mee naar het werk en film wat dingen onderweg ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Zal ik even doen vanmiddag, als ik weet naar huis ga (of een rookpauze neem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Sir_Hendro schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:22:
[...]

Kun je hem ook even mee naar buitennemen en wat korte clipjes schieten? Zeg maar iets met straat en auto's, winkelcentrum, neem hem mee naar het werk en film wat dingen onderweg ofzo :D
Die zijn wel zat te vinden op youtube.
XstarzZ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 07:52:
Deze ga ik zeker halen! niet top spec's maar zeker geen slechte spec's. En de zilvere is echt waaaauuwww!!
Hij staat hier op 1april levering. Hopen dat dit klopt :D
Zwart of zilver: weet nog niet welke ik moet nemen. Hiervoor moet ik toch echt even wachten totdat ik het vast heb gehad. De midnight blue schijnt bijna zwart te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
thijsje66 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:17:
Zal ik even doen vanmiddag, als ik weet naar huis ga (of een rookpauze neem)
Welke kleur heb jij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:06
Waarom hebben ze die knoppen nou weer omgedraaid... :s
Ben nu al zo gewend aan mijn X10.

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Nollekeuh schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:50:
[...]

Welke kleur heb jij eigenlijk?
Zwart. Ik was ook gewend aan de X10, maar na tijdje went het vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Zwart of zilver: weet nog niet welke ik moet nemen. Hiervoor moet ik toch echt even wachten totdat ik het vast heb gehad. De midnight blue schijnt bijna zwart te zijn.
Ik neem zeker de zilvere versie. Heb hem nog niet gezien, maar door naar filmkes te kijken heb ik besloten van de zilvere te pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekkie99
XstarzZ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:17:
[...]

Ik neem zeker de zilvere versie. Heb hem nog niet gezien, maar door naar filmkes te kijken heb ik besloten van de zilvere te pre orderen.
bij hi staat verkoop van de zilveren voor eind april en de zwarte voor begin april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Spekkie99 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:25:
[...]

bij hi staat verkoop van de zilveren voor eind april en de zwarte voor begin april.
Op pdashop staan ze beide voor 1april. Dus ik hoop dat pdashop het bij het rechte eind heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
Nederlandse unboxing video op androidworld.nl.

Geheugenslot 16 GB MicroSD meegeleverd (tot 32 GB) dat is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Wai_AM schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:59:

Mooi! Maar die gast in het filmke mag echt eens zijn nagels knippen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Die oude clips op youtube al lang gezien ik wil nieuwe clips zien. Vandaar mijn verzoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Wai_AM schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:59:

Mja stelt niet zoveel voor. Maar dus toch 16 GB. Das mooi meegenomen, andere filmpjes 8 GB meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm. Net terug van de VIP-launch (morgen een uitgebreider verslag), en de Arc gaat hier in België 'begin april' on sale! Neo is voor 'begin mei', en de Pro is voor 'begin juni'. De Play komt ook erg binnenkort.

Bij de Belgische editie zit er een HDMI-kabel en een 16GB-kabeltje bij, maar zoals gewoonlijk zijn alle toestellen hier zonder Youtube-app (Google heeft ruzie met Sabam), die moet je dus zelf installeren.

Ik ga morgen eens bellen naar Coolblue (of iemand moet het mij hier met zekerheid kunnen zeggen), maar als er geen 16GB-kaartje bij de NL-editie van Coolblue (die we in België waarschijnlijk ook krijgen via Coolblue), dan annuleer ik mijn pre-order en koop ik hem liever hier in de winkel!

Edit: En we kregen een Gingerbread mee naar huis ^^
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EvLgus.jpg
(edit 2: erg lekkere gingerbread!)

[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 24-03-2011 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iphone4 vs arc video: http://www.xperiablog.net...ding-up-against-iphone-4/

Geluid van de arc is toch wel heel erg goed. Beeld ziet er ook wat beter/realistischer uit (rare blauwe tint over video van iphone4). Video is alleen niet helemaal in sync maar zal wel slecht ge-edit zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:26:
iphone4 vs arc video: http://www.xperiablog.net...ding-up-against-iphone-4/

Geluid van de arc is toch wel heel erg goed. Beeld ziet er ook wat beter/realistischer uit (rare blauwe tint over video van iphone4). Video is alleen niet helemaal in sync maar zal wel slecht ge-edit zijn.
Vind het geluid van de arc erg goed voor een telefoon! (sowieso is de film/foto kwaliteit erg goed voor een telefoon), vind alleen de N8 nog iets beter.
Kan echt niet wachten totdat hij uit is, hoop dat hij snel te bestellen is bij vodafone! (wel vreemd dat je daar nog niet kan pre-orderen, terwijl dat wel kan bij andere providers!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-09 20:47
review op techzine Sony Ericsson Xperia Arc.

specificatie staat 16 GB maar foto's weer 8 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
Wai_AM schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:13:
review op techzine Sony Ericsson Xperia Arc.

specificatie staat 16 GB maar foto's weer 8 GB
hey de eerste review!

Maar ik vind hem niet al te best...
Zoals de vergelijk met de Nexus S, en dat ze dezelfde processor hebben.... Hmmm yeah right Hummingbird & Snapdragon.

En de conclusie:

"Wat ons betreft kan deze telefoon zich qua prestaties wel meten aan deze toestellen maar verder blijft het toestel achter."

En waarin blijft dit toestel dan achter vraag ik me af. Alleen de bouwconstructie? Daar zijn de meningen over verdeeld ik zag namelijk dit gisteren op androidworld:

"De achterkant is wel van kunststof maar in een metallic-kleur afgewerkt waardoor het er chique uitziet. Een plastic look heeft het zeker niet."

Terwijl deze review aangeeft:

"Het is veel plastic en het toestel voelt gewoon niet zo heel stevig aan in vergelijking tot de concurrentie."

Een beetje tegenstrijdig, bovendien heb ik heb ook niks concreets gelezen over de accuduur.

Al met al heb ik een beetje het idee dat diegene de review een beetje snel in elkaar heeft geflanst om als één van de eersten een review online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Mis ook nog dingen als accuduur.
Meer inzicht in de SE schil die er omheen zit, behalve dan dat ze er niet warm of koud van worden, etc. Al met al inderdaad niet een hele goede review. Tevens vind ik sommige foto's nogal onscherp... Kan beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adrenaline schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:18:
[...]

hey de eerste review!

Maar ik vind hem niet al te best...
Zoals de vergelijk met de Nexus S, en dat ze dezelfde processor hebben.... Hmmm yeah right Hummingbird & Snapdragon.

En de conclusie:

"Wat ons betreft kan deze telefoon zich qua prestaties wel meten aan deze toestellen maar verder blijft het toestel achter."

En waarin blijft dit toestel dan achter vraag ik me af. Alleen de bouwconstructie? Daar zijn de meningen over verdeeld ik zag namelijk dit gisteren op androidworld:

"De achterkant is wel van kunststof maar in een metallic-kleur afgewerkt waardoor het er chique uitziet. Een plastic look heeft het zeker niet."

Terwijl deze review aangeeft:

"Het is veel plastic en het toestel voelt gewoon niet zo heel stevig aan in vergelijking tot de concurrentie."

Een beetje tegenstrijdig, bovendien heb ik heb ook niks concreets gelezen over de accuduur.

Al met al heb ik een beetje het idee dat diegene de review een beetje snel in elkaar heeft geflanst om als één van de eersten een review online te zetten.
Ach ja, gewoon met een (flinke) korrel zout nemen. Als je puur op specs kijkt dan doet die inderdaad niet mee met de dual-cores. Feit blijft dat het nut hier van nog niet duidelijk is. Behalve dat je 1080p kunt opnemen en afspelen. Voor mijzelf is dat dus niet nuttig en heb ik liever een mooi design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb late developmentversies kunnen proberen gisteren, alles gaat toch echt enorm vlot! Ik zou niet weten wat het nut van een dualcore zou zijn in deze toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
AmbroosV schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:06:
Ik heb late developmentversies kunnen proberen gisteren, alles gaat toch echt enorm vlot! Ik zou niet weten wat het nut van een dualcore zou zijn in deze toestellen.
Dan eventueel als het uiteindelijk helpt afwachten tot Android geoptimaliseerd is voor een DualCore CPU en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zo, de laatste review filmpjes van de ARC hebben mij overtuigd. Heb vandaag mijn bestelling geplaatst met een contractverlenging (stond al open sinds oktober 2010!). Ben razend benieuwd of dit de goede keuze is voor mij.

De levering (2Call) zou ergens binnen twee weken plaatsvinden. Ik gok op de eerste week van april. Heb overigens de Mystic Silver besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Weet iemand of de actie van Hi van korting op internet zolang je abbonnement loopt volgende maand ook nog geldt? Ik mag namelijk 2 april verlengen, en wil ook de ARC nemen. Zou natuurlijk fijn zijn als die korting dan ook nog geldt ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke camera vergelijking met lg optimus 2x (op einde). YouTube: Sony Ericsson Arc vs LG Optimus 2x

Opnieuw een groot verschil in slecht licht. En dan heb ik het nog niet eens over de framerate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiiv3H schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:08:
Weet iemand of de actie van Hi van korting op internet zolang je abbonnement loopt volgende maand ook nog geldt? Ik mag namelijk 2 april verlengen, en wil ook de ARC nemen. Zou natuurlijk fijn zijn als die korting dan ook nog geldt ^^.
Vast wel. Ze hebben namelijk enkele maanden terug al de prijs van internet omhoog gegooid (had nog voor 2,50eu pm). Ik neem nu een abbo van simyo met internet voor 5eu pm, tevens op kpn netwerk. De arc koop ik wel los. Scheelt over 2 jaar ongeveer 100euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrenaline
kiiv3H schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:08:
Yep ik heb Hi gebeld vandaag, tot 8 mei geldt de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Adrenaline schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:37:
[...]

Yep ik heb Hi gebeld vandaag, tot 8 mei geldt de actie.
Mooi, dan weet ik nu zeker wat mijn volgende telefoon wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Pfff, fastboot herkent de Arc niet in recovery mode. Zo wordt het rooten wel een heel stuk lastiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Vraag me af of die actie wel eindigd?! gezien het eigenlijks al in December al zou eindigen. Wat hun toen der tijd mij zo graag vertelden. Volgens mij is het gewoon hun nieuwe standaard maar omdat ze het pas sinds lente vorig jaar al hadden er nog graag reclame mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Laatst online: 19-11-2024
Mijn vriendin is om. Dit is echt een telefoon die een "wauw" effect oproept. Verder ligt er op dit moment ook niets moois in de winkel natuurlijk. Iphone te duur, HTCs te lelijk, LG instabiel, Samsung te plastic, blackberry te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20
Zojuist met t-mobile gebeld en ze gaan blijkbaar vanaf volgende week actie voeren met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Remcoder schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:35:
Zojuist met t-mobile gebeld en ze gaan blijkbaar vanaf volgende week actie voeren met dit toestel.
*O* *O* Yes, ik kan al verlengen maar hier wachte ik nog op.
Nu maar hopen dat de actie een beetje aantrekkelijk is anders wachten we gewoon nog even ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik was op zoek naar het topic van de arc voor het abonnement.
Bestaat het al of is dit nog te vroeg voor deze telefoon?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Laatst online: 12:31
Zo juist de Arc besteld (De blauwe) bij Coolblue. Leverdatum : aanstaande woensdag

Niet de goedkoopste, tot nu toe wel de snelste.

Kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand met een prototype me even zeggen of (WiFi)tethering gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 16:10
AmbroosV schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:50:
Kan iemand met een prototype me even zeggen of (WiFi)tethering gaat?
WiFi tethering gaat sowieso lukken vanaf Android 2.2, en anders kun je nog Barnacle gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:53:
[...]
WiFi tethering gaat sowieso lukken vanaf Android 2.2, en anders kun je nog Barnacle gebruiken.
Hm. Ik hoop het! Barnacle werkt alleen met root...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_ketting schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:40:
Zo juist de Arc besteld (De blauwe) bij Coolblue. Leverdatum : aanstaande woensdag

Niet de goedkoopste, tot nu toe wel de snelste.

Kan niet wachten!!
Ja raar, die blauwe staat inderdaad voor woensdag. De silver edition is echter veranderd.naar 15 april :).

Laat even weten als je hem hebt please! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:42:
[...]

Ja raar, die blauwe staat inderdaad voor woensdag. De silver edition is echter veranderd.naar 15 april :).

Laat even weten als je hem hebt please! :)
Status bij Algebeld.nl

Verwachte verzenddatum:
De producten worden op dit moment gereserveerd of besteld.
owja en reactie op een mail.

Goedemorgen,

Wij zullen de aanvraag vandaag verwerken bij Vodafone.
De sony ericsson arc word deze week verwacht bij de leverancier.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Ik twijfel nog steeds. Ik zou hem graag even vast willen hebben, want de grootte baart mij zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Laatst online: 12:31
@Xivi,

Komt in orde. Als het goed is krijg ik morgen voor 23:00 een mail dat hij verstuurd is.

@nollekeuh,

Heb je een X10? Zo ja, hij is slechts 6 mm hoger/langer dan de X10. Dan valt de grootte weer mee

Arc : 125.0 × 63.0 × 8.7 mm
X10 : 119.0 × 63.0 × 13.0 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
r_ketting schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:32:
@Xivi,

Komt in orde. Als het goed is krijg ik morgen voor 23:00 een mail dat hij verstuurd is.

@nollekeuh,

Heb je een X10? Zo ja, hij is slechts 6 mm hoger/langer dan de X10. Dan valt de grootte weer mee

Arc : 125.0 × 63.0 × 8.7 mm
X10 : 119.0 × 63.0 × 13.0 mm
Nee ik heb een desire en die meet 119 mm x 60 mm x 11.9 mm.

Dus hij valt wel iets forser uit. Maar de dikte kan dat weer teniet doen. Vorig jaar heb ik echter de desire genomen mede omdat ik de x10 iets te fors vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Arc vastgehad, en hij voelt eigenlijk niet echt zo groot aan doordat hij zo dun is, en omdat het scherm echt 16:9 (854x480) is. Desire is 800x480, en lijkt dus breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Bah 15dagen langer wachten :(. 'K wil echt ze zilvere versie. Dus dat wordt wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Pfft, wil ook de zilveren versie. Had eerst de blauwe maar heb me dezelfde dag nog bedacht en de bestelling om laten zetten naar een zilveren. Ben alleen benieuwd wanneer 2Call hem levert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Is dat blauw duidelijk blauw of lijkt het meer zwart. Ik heb wel vaker apparaten gezien in middenacht blauw en dat lijkt bijna zwart. Persoonlijk lijkt een zwarte versie mij wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Zojuist eens gebeld naar pdashop ze zijn nog niet 100% zeker dat de zilvere versie de 15de zou binnenkomen. Ze hebben het uit "vermoeden" er op gezet. De blauwe versie is een dag eerder gezet. Waarom kan een bedrijf niet gewoon iets in 2kleuren op de zelfde datum uitbrengen? Apple hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We wachten al 9 maanden op de witte iPhone 4 :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Jep, en zal dan gepresenteerd worden als de iphone 5 :D. Maargoed, genoeg oftopic. 15extra dagen zullen wel snel voorbij gaan. Niet aan denken dat het eigenlijk een halve maand is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:47:
Is dat blauw duidelijk blauw of lijkt het meer zwart. Ik heb wel vaker apparaten gezien in middenacht blauw en dat lijkt bijna zwart. Persoonlijk lijkt een zwarte versie mij wel wat :)
Het is een gradient. Aan de onderkant is 't duidelijk nachtblauw (donkerblauw), en dat gaat dan geleidelijk over naar quasi-zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Wanneer komt de Arc2? Echt jammer dat ie niet dual core is, want ik vind 'm mooier dan de Galaxy S2.
Pagina: 1 ... 3 ... 45 Laatste