Beste Arc eigenaren,
Ik heb op dit moment een Motorola XT720 die aan vervanging toe is. Als eerst dacht ik voor de vervanging aan een Galaxy S2, maar na een tijd begon ik te twijfelen. Ik gebruik mijn telefoon vooral als ik in de bus en in de trein zit, dus zou een tablet dan niet beter zijn? Ik reis altijd met een tas, dus de grootte is geen probleem. Dan kan ik ook tenminste eens fatsoenlijk video kijken zondar dat m'n batterij meteen leeg is. Ik heb dus besloten inderdaad voor een tablet te gaan; waarschijnlijk de Transformer Prime.
Mijn probleem is dat ik nog steeds een nieuwe telefoon nodig heb, maar ik dus niet voor een hele dure telefoon wil gaan als ik al een tablet koop.
Mijn eisen voor een telefoon zijn deze:
- Klaar voor de toekomst (dus nog redelijke hardware en OS)
- Ice Cream Sandwich update (zelfde reden als hierboven, plus wegens usability)
- Goede camera (mij zie je geen foto's maken met een tablet!)
- Licht (aangezien ik ook al een tablet meesleep)
- Mooi design is een mooie bonus.
- Niet te duur uiteraard
- Fijn om muziek mee te luisteren met oortjes (beetje lomp om daar een hele tablet voor te gebruiken)
Ik zal de telefoon vooral gebruiken om even snel dingen op te zoeken, GPS navigatie als ik iets zoek in de stad (maps), muziek luisteren, snel mail checken en en bellen uiteraard. Voor games spelen, youtuben, het meeste surfen, zwaardere apps en het meeste typewerk zal ik de tablet gebruiken.
Na wat zoekwerk vanavond kwam ik op de Xperia Arc S uit (actuele prijs 307 euro). Voor zover ik kan zien heeft de phone een mooi design, krijgt hij binnenkort de ICS update, heeft hij een (erg) goede camera en is de hardware redelijk voor de prijs.
Mijn vraag is nu dus, zijn jullie het hiermee eens? Specs en wat reviews bekijken is 1 ding, maar wat vinden jullie als eigenaren van het apparaat? Hoe zit het met de bouwkwaliteit op de lange termijn, heeft hij gebreken, voldoet de telefoon inderdaad de hierboven beschreven eisen?
Alvast bedankt