Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:02

Fordox

00101010

Ik heb wel dat de apps op de sd langer nodig hebben om te laden op het homescreen. verdergeen problemen

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:17
idd, op de homescreen moeten mijn widgets opnieuw laden, en m'n batterij gaat ook veel sneller leeg.

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Bij mij bouwt het alle apps en shortcuts weer op. Voelt daardoor erg traag aan. Heb het gevoel dat 2.3.4 meer geschikt is voor de dualcore telefoon ARC S ipv de Arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Sinds de update 2.3.4 is ook de animatie uit 2.3.3 'het scherm uitzetten (net als een tv) ' verdwenen. Vond dat wel zo mooi. Iemand een idee om dit aan te zetten? Of is het gewoon eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
MKY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
Bij mij bouwt het alle apps en shortcuts weer op. Voelt daardoor erg traag aan. Heb het gevoel dat 2.3.4 meer geschikt is voor de dualcore telefoon ARC S ipv de Arc.
Sinds wanneer is de Arc S dualcore? Hebbe hebbe! :+
MKY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:24:
Sinds de update 2.3.4 is ook de animatie uit 2.3.3 'het scherm uitzetten (net als een tv) ' verdwenen. Vond dat wel zo mooi. Iemand een idee om dit aan te zetten? Of is het gewoon eruit gehaald?
Is eruit gesloopt.. Op XDA kun je vast wel vinden hoe je het terug kunt krijgen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:17
Hij vreet trouwens ook als een gek geheugen.
Ik heb een paar apps verwijderd, had 123mb vrij, 40 seconden later was dit nog 63mb.
Ga straks maar is ff door de instellingen struinen

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Dacht dat het de S was, maar bedoelde eigenlijk de Xperia DUO 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MKY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:24:
Vreemd Bij mij is dat precies omgekeerd.

sinds 2.3.4 is mijn telefoon sneller , Minder snel leeg en heb ik een tv flits uit als ik mijn screen lock ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
MKY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:58:
Dacht dat het de S was, maar bedoelde eigenlijk de Xperia DUO 8)7
Xperia DUO? Bestaat die? Istie uit? Hebbe hebbe!! :+
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:04:
... en heb ik een tv flits uit als ik mijn screen lock ..
Het gaat over de eerdere 'tv flits', die in 2.3.3 zat en vele malen cooler is dan de nieuwe 'tv flits' :)

[ Voor 39% gewijzigd door Nnoitra op 09-11-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Xperia DUO? Bestaat die? Istie uit? Hebbe hebbe!! :+
A link>> http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_duo-4047.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nnoitra schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:33:
[...]

[...]
Is eruit gesloopt.. Op XDA kun je vast wel vinden hoe je het terug kunt krijgen.
Kan dus niet op de laatste 2 nieuwste firmwares (42 en 283). Schijnbaar is er wel een screen-off app maar dus geen vervanging beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Unofficial preliminary specifications
Niet alles wat op het internet staat is waar ;)

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:49
Heb het toch voor elkaar gekregen om redelijk wat krassen in de screen protector te maken. Waar kan ik het beste een nieuwe bestellen?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:01
Ik wilde vanmorgen mijn telefoon in mijn jas stoppen, glijdt dat stomme kut ding uit het hoesje en flikkert op het zeil en met de zijkant tegen mijn PC kast. Nu zit er een klein deukje / krasje aan de zijkant van mijn telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://us.cdn3.123rf.com/168nwm/logos/logos0805/logos080500009/3112517-very-frustrated-and-angry-mad-woman-hands-in-her-hair-pulling-isolated-on-white-background.jpg

GTA VI - All aboard the hype train!!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:57
Ach, toen ik de mijne 2 weken had gleed ie uit het hoesje toen ik mijn armen strekte, van 2 meter hoog op een grindtegel... Zit nu een deukje in de hoek linksonder. Viel mij nog mee dat er voor de rest niets stuk was, heb al diverse Samsung telefoons zien sneuvelen bij het vallen van minder hoogte.

Verwijderd

Liet hem van de trap vallen. 5-6x stuiteren vanaf 3m, alleen haarscheurtje bovenin bij lichtsensor. Maar dat had hij misschien al :). Het lichte gewicht maakt hem natuurlijk ook minder kwetsbaar voor val.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Lang leve de plastic telefoons!
Volgens velen oogt het goedkoop (volgens mij niet, Nexus S en Arc zijn beiden van plastic en de mooiste toestellen op de markt...), maar zeker met kids en een plavuizen vloer een uitkomst!

Battle.net || Strava

• Nnoitra
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:27:
Kan dus niet op de laatste 2 nieuwste firmwares (42 en 283). Schijnbaar is er wel een screen-off app maar dus geen vervanging beschikbaar.
*kuch* http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1057556

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

http://www.allaboutphones...Certified-smartphone.html

http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=18648

zal de update hiervoor in de 4.0.2.A.0.58 firmware zitten?! Ben benieuwd...

Battle.net || Strava

Verwijderd

Graag ook topic lezen. Dan kom je erachter dat dit dus niet werkt. Eerste post is verouderd en niet compleet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 15:18 ]

Verwijderd

Denk het. Als Sony eraan kan verdienen via de PS Store dan komen de updates des te sneller :). Hopelijk voegen ze de sweep-panorama-camera ook toe (bedoel dus niet de reeds aanwezige 3d-panorama-camera).

• Nnoitra
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:17:
Graag ook topic lezen. Dan kom je erachter dat dit dus niet werkt. Eerste post is verouderd en niet compleet.
Kwam dat topic eind oktober tegen en toen was er een verwijzing naar een bestand voor de 4.0.2.A.0.42 dus echt verouderd is zijn eerste post niet :)
Dat de CRT animatie niet werkt werd later over geklaagd.. Maar die nieuwe reacties had ik niet gelezen, dus wat dat betreft heb je gelijk :(

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:18:
Ik wilde vanmorgen mijn telefoon in mijn jas stoppen, glijdt dat stomme kut ding uit het hoesje en flikkert op het zeil en met de zijkant tegen mijn PC kast. Nu zit er een klein deukje / krasje aan de zijkant van mijn telefoon.

[afbeelding]
Helaas zelf ook al mee mogen maken, alleen dan wel op een wat 'dommere' manier. :X Ik zwaaide met m'n arm (zoals je onderhands gooit) en ik had totaal niet door dat ik m'n telefoon in die hand had (vraag me echt niet hoe).. Telefoon zat ook in een hoesje en de opening daarvan was natuurlijk van mij af (dus in de richting waar ik de gooibeweging heen maakte).

BAM! En daar lag hij dan, op de grond zonder backcover... Opgepakt en de cover er weer opgezet, godzijdank werkt alles nog en is er 'slechts' een stukje chroom verdwenen van een hoekje. Je moet ook nog eens behoorlijk goed kijken wil je het zien.

Maar, zonde blijft het zeker! :/
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:20:
[...]

Denk het. Als Sony eraan kan verdienen via de PS Store dan komen de updates des te sneller :). Hopelijk voegen ze de sweep-panorama-camera ook toe (bedoel dus niet de reeds aanwezige 3d-panorama-camera).
Sweep panorama zit er nu ook al in. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qPFR6E8mIX9EPKX7VbZr19IO/full.png

De onderste, 'Draaipanorama'

[ Voor 16% gewijzigd door S_Chief op 10-11-2011 16:21 ]

Verwijderd

Nnoitra schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:09:
[...]
Kwam dat topic eind oktober tegen en toen was er een verwijzing naar een bestand voor de 4.0.2.A.0.42 dus echt verouderd is zijn eerste post niet :)
Dat de CRT animatie niet werkt werd later over geklaagd.. Maar die nieuwe reacties had ik niet gelezen, dus wat dat betreft heb je gelijk :(
Hij is inderdaad niet echt duidelijk in zijn openings post. Wel jammer dat het er niet meer in zit. Misschien brengt SE het wel terug in de aanstaande update, of in een andere vorm zodat het te modden is.
SChief schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:15:
[...]
Sweep panorama zit er nu ook al in. :)

[afbeelding]

De onderste, 'Draaipanorama'
Klopt, ik bedoel multi-angle sweep panorama (links onderin). Zat in de Arc S software op beurzen en preview units maar nog niet in de laatste firmwares. Dan kun je dus door je telefoon te bewegen een 3d-effect krijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 17:09 ]

• S_Chief
  • Niet online
Aha. Dat is een hele gave optie ja! :D

[ Voor 13% gewijzigd door S_Chief op 10-11-2011 17:18 ]

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:18:

[afbeelding]
Ik had een tijdje geleden ook zoiets. In een hoekje wat beschadiging, het voelde ruw aan en het kleurde licht Ik heb een donkerblauwe telefoon). Met een aantal nagelvijls van ruw naar grof gevijld, toen voelde het weer net zo glad aan als de rest van de telefoon. Toen met een permanent marker het witte stipje zwart gekleurd en nu zie je er echt niets meer van, misschien alleen als je met superveel licht en loupe er naar gaat zoeken.
Maar ik weet niet of jouw kras veel groter is. Die van mij was niet heel erg groot, maar voor mij is elk krasje al heel erg.... |:(
Remcoder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:18:
Heb het toch voor elkaar gekregen om redelijk wat krassen in de screen protector te maken. Waar kan ik het beste een nieuwe bestellen?
Je kunt er zoveel kopen als je op ebay kijkt. Ik heb daar één besteld bij 'universal gadgets,' in Groot Brittannie zit het geloof ik. Een stuk of 6 voor een paar euro. Helaas zijn het wel dunnetjes, veel dunner dan het origineel en die gaan nog sneller krassen volgens mij. Ik heb net een mirror-screenprotector binnen uit Hong Kong, moet hem er nog op zetten maar voelt al wel meteen steviger aan. Die zijn vaak ook wat dikker en daarmee denk ik ook beschermender. Dan heb je ietsje minder licht, maar als het scherm uit is, heb je een mooie spiegel :*)

• Fordox

Fordox

00101010

uit Hong Kong
ode voor DX :P
ik ga binnenkort ook maar de mijne vervangen, ik heb een puntje in het midden van het scherm. lijkt op een wegkrasbare vuiltje op het scherms als je een wit beeld hebt.
stoor me er af en toe vreselijk aan op tweakers. zon spiegel lijkt me wel handig moet ik zeggen :) ik moet vaak op plekken kijken bij men pc waar ik niet in 1 lijn naar kan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:00:
[...]

ode voor DX :P
ik ga binnenkort ook maar de mijne vervangen, ik heb een puntje in het midden van het scherm. lijkt op een wegkrasbare vuiltje op het scherms als je een wit beeld hebt.
stoor me er af en toe vreselijk aan op tweakers. zon spiegel lijkt me wel handig moet ik zeggen :) ik moet vaak op plekken kijken bij men pc waar ik niet in 1 lijn naar kan kijken :P
http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1497.l2649 deze heb ik gekocht. Enige wat niet klopt is het plaatje. Ik kocht deze, omdat het op het plaatje lijkt alsof het folie de hele voorkant beslaat terwijl de andere standaard zo groot zijn als die er standaard op zit. Ik zal ze daarover berichtne. Tot nu toe bevalt het goed, een klein luchtbelletje eronder maar die laat ik zitten, als ik het er weer af haal, komt er stof in wat ik er zeker niet meer uit krijg. Ik heb het licht wel wat feller gezet. De zomer is nu toch voorbij dus maakt me dat niet zoveel uit dat het wat doffer is. Als je schuin naar de telefoon kijkt, is het wel moeilijk om te zien, hoewel je daarmee minder last hebt van ongewenste meekijkers.
Ik heb ook een mesh cover besteld bij een andere firma via ebay, een link van iemand op dit topic. Zit daar nog op te wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:18
Een hele domme vraag misschien.

Ik wil een telefoonnummer van een contact verzenden naar iemand anders d.m.v. een SMS.

Hoe doe ik dit precies, ik zie alleen de optie: Contact verzenden, dat kan ik dan verzenden als .vcf via bluetooth, gmail, berichten, enz.
Maar dan maakt hij er meteen een MMS van, van heel het contact.
Ik wil gewoon simpel alleen het telefoonnummer versturen.

Is er een mogelijkheid om het nummer te kopiëren en te plakken in een SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:17:
Een hele domme vraag misschien.

Ik wil een telefoonnummer van een contact verzenden naar iemand anders d.m.v. een SMS.

Hoe doe ik dit precies, ik zie alleen de optie: Contact verzenden, dat kan ik dan verzenden als .vcf via bluetooth, gmail, berichten, enz.
Maar dan maakt hij er meteen een MMS van, van heel het contact.
Ik wil gewoon simpel alleen het telefoonnummer versturen.

Is er een mogelijkheid om het nummer te kopiëren en te plakken in een SMS?
Ja hoor, als je alleen het nummer wilt (je kunt inderdaad van alles via berichten, gmail, etc. versturen maar dat wil je dus niet) kopieren. Probeer even te stoeien met het telefoonnummer, je moet eerst 'bewerken voor bellen' hebben, vervoglens lang op het nummer drukken, nummer selecteren, dan zien te kopieren. Beeetje omslachtig lijkt het me, maar het kan. Plakken in een SMS gaat wel makkelijk. Lang tekstveld indrukken, dan plakken. Sorry als het niet zo goed beschreven is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvbroek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07-2023
Ik heb een probleem.
Ik heb net een arc gekregen.
Nu heb ik hem aan de pc gehangen om te updaten enzo.
Dan ga ik naar het updaten. Ik voor dan de stappen uit zoals het er staat.
Dus de usb verbinden en dan tegelijkertijd op de back knop drukken.
Maar dan geeft ie aan dat ik S1boot Download moet installeren.
Dit kan ik alleen nergens vinden. Iemand ervaring hier mee?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:11:
[...]

Ja hoor, als je alleen het nummer wilt (je kunt inderdaad van alles via berichten, gmail, etc. versturen maar dat wil je dus niet) kopieren. Probeer even te stoeien met het telefoonnummer, je moet eerst 'bewerken voor bellen' hebben, vervoglens lang op het nummer drukken, nummer selecteren, dan zien te kopieren. Beeetje omslachtig lijkt het me, maar het kan. Plakken in een SMS gaat wel makkelijk. Lang tekstveld indrukken, dan plakken. Sorry als het niet zo goed beschreven is hoor.
Je bent een held, eindelijk is het gelukt :)
Het lang indrukken van de sms om te plakken is wat ik zocht, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
martijnvbroek schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 21:26:
Ik heb een probleem.
Ik heb net een arc gekregen.
Nu heb ik hem aan de pc gehangen om te updaten enzo.
Dan ga ik naar het updaten. Ik voor dan de stappen uit zoals het er staat.
Dus de usb verbinden en dan tegelijkertijd op de back knop drukken.
Maar dan geeft ie aan dat ik S1boot Download moet installeren.
Dit kan ik alleen nergens vinden. Iemand ervaring hier mee?
Alvast bedankt!
Probeer eens te updaten via SEUS ( http://sony-ericsson-update-service.en.uptodown.com/), dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnvbroek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07-2023
Super! Dit werkt wel.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Het blijft alleen raar dat je SEUS niet officieel kan downloaden op de Sony Ericsson site van de ARC, bij de download sectie, maar alleen die PC Companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
MKY schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:18:
Dan moet je een keer de ARC rebooten, dat doet wonderen, zowel voor de batterij als voor de snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Arjantje72 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:39:
Het blijft alleen raar dat je SEUS niet officieel kan downloaden op de Sony Ericsson site van de ARC, bij de download sectie, maar alleen die PC Companion.
had ik wel, maar dat is ook weer een tijdje terug.
ik gebruik pc companion nooit. en nu SEUS ook niet meer sinds ik root heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjantje72 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:39:
Daar verbaas ik me ook over, ik begrijp er niets van, het is toch ook van SE?

Nu met root gebruik ik ook niets meer. Telefoon in laptop pluggen, even wachten en vanzelf komt de geheugenkaart tevoorschijn in het scherm. Synchen doe ik verder via google. En titanium backup voor als het mis gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Dan moet je een keer de ARC rebooten, dat doet wonderen, zowel voor de batterij als voor de snelheid
Had ik al een keer gedaan, maar blijft het trage opbouwen hebben. Heb geen rare dingen staan oid. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 22:32

S03

Ook ik ervaar die slowdowns, met name na webbrowsing of andere (wat zwaardere) applicaties. Vervolgens duurt het even voor de Launcher (SE Home) helemaal klaar voor gebruik is, waarbij je de widget maar zeker de apps ziet laden (sloom dus). Het enige verschil met vroeger is dat mijn geheugen vol raakt (niet de SD), maar verder zou ik niet weten wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

S03 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:04:
Ook ik ervaar die slowdowns, met name na webbrowsing of andere (wat zwaardere) applicaties. Vervolgens duurt het even voor de Launcher (SE Home) helemaal klaar voor gebruik is, waarbij je de widget maar zeker de apps ziet laden (sloom dus). Het enige verschil met vroeger is dat mijn geheugen vol raakt (niet de SD), maar verder zou ik niet weten wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Komt door het geheugenmanagement van Android... Als er geheugen nodig is, sluit Android applicaties die op dat moment niet worden uitgevoerd. Dus ook de launcher... Deze moet dan weer opnieuw worden opgebouwd.

Als je root hebt, kun je met een script de launcher in het geheugen vastpinnen. Dan zul je niet meer zien, dat deze opnieuw moet worden opgebouwd.

zie de link voor een how-to!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1334834

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Bovenstaande ga ik me ook eens aan wagen,donkere dagen genoeg in het vooruitzicht :*) ,maargoed voorlopig ben ik tevereden met de snelheid van mijn arc s ,met doomkernel v14/setcpu [overklock 1.8 ghz ] titanium backup [ heel veel eruit gesloopt ],werkt het toestel als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
1.8Ghz?! Goedemorgen zeg, dat zal zeker een heel stuk vlotter lopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

van 1,4 naar 1,8 lijkt me niet een wereld van verschil.
het lijkt me meer de warmte productie... na een half uur zwaar gamen op de telefoon kunnen mijn vingers nu al zeer doen van de hitte (op 1 ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Nu online
Gamen doe ik niet,maar als ik een stock rom laadt en niks tweak,dan is de arc s tuurlijk lekker snel,maar nu heeft het geheel toch wat meer byte,tevens klokt het zaakje ook terug naar 122 mhz als het scherm uitgaat.
dus werken kreng als ik je nodig heb,en anders op de plaats rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
En toen was het officieel!!
Ice Cream Sandwich for Sony Ericsson 2011 Xperia™ portfolio
There have been a few questions here on the blog and in our support forums regarding our upgrade plans beyond Gingerbread. We can today confirm that we plan to upgrade the entire 2011 Xperia™ portfolio* to the next version of Android known as Android 4.0 or Ice Cream Sandwich. We are working on merging our current Xperia™ experience with the new features in Android 4.0. More detailed information regarding this upgrade, timing and global availability will be communicated in due course here on the blog.

* “2011 Xperia™ Portfolio” refers to the following products: Xperia™ arc and arc S, Xperia™ PLAY, Xperia™ neo and neo V, Xperia™ mini and mini pro, Xperia™ pro, Xperia™ active, Xperia™ ray as well as Sony Ericsson Live with Walkman™
http://blogs.sonyericsson...peria%E2%84%A2-portfolio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe die loopt op ICS. Als het goed is nog beter door de hardware versnelling. Heb er vertrouwen in dat SE weer met een goede firmware komt waar zelfs CM niet of moeilijk aan kan tippen (zoals nu het geval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of zit er inderdaad geen geluidsrecorder op? Hij kan wel opnemen, als ik een programma als catch.com gebruikt. Maar zit de app ook in de telefoon? Eigenlijk erg onlogisch als dat niet zo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

retlaw schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:07:
[...]

Komt door het geheugenmanagement van Android... Als er geheugen nodig is, sluit Android applicaties die op dat moment niet worden uitgevoerd. Dus ook de launcher... Deze moet dan weer opnieuw worden opgebouwd.

Als je root hebt, kun je met een script de launcher in het geheugen vastpinnen. Dan zul je niet meer zien, dat deze opnieuw moet worden opgebouwd.

Nee, mijn toestel is nog niet geroot, maar ik ben me erin aan het verdiepen om het wel uit te gaan voeren! De voordelen van de extra vrijheden klinken erg welkom in ieder geval! Maar er is zo verschikkelijk veel info (en mods) beschikbaar dat je door de bomen het bos nauwelijks ziet. Nou heb ik dit draadje gezien op XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1320350 en ik geloof dat het toestel daarna geroot is? En als ik het goed begrijp kan ik daarna doen wat ik wil? Dus met titanium aan de slag, en ik zag ook een rom (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278758) die alles ingebakken heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
S03 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:02:
Nou heb ik dit draadje gezien op XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1320350 en ik geloof dat het toestel daarna geroot is? En als ik het goed begrijp kan ik daarna doen wat ik wil? Dus met titanium aan de slag
Klopt!
en ik zag ook een rom (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278758) die alles ingebakken heeft!
Om deze ROM te flashen moet je van te voren wat andere handelingen uitvoeren;
- Bootloader unlocken,
- "Fastboot for ClockworkMod recovery" installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Thx. En als ik nou geen andere rom wil, kan ik dan enkel na het installeren van die root module (toestel is nu bone-stock @ 2.3.4.) wel titanium installeren en enkel de home launcher vastpinnen? Voor mij zou het ideaal wezen om enkel daarmee te beginnen! De overige stapjes kunnen later alsnog worden uitgevoerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ja hoor.
Als je 'm geroot hebt kun je Titanium installeren & gebruiken.
En om de 'Home Launcher' vast te pinnen moet je "Script Manager" installeren en vervolgens dat "Supercharger"script installeren / gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Dan zal dat in eerste instantie voldoen, misschien later nog transformeren naar een 'Arc S' d.m.v. overklok, ben benieuwd wat ik er allemaal van zal merken, want als hij eenmaal draait loopt hij eigenlijk best goed! Als SE de Arc met 512MB puur voor het systeem had gereserveerd, dan had ik waarschijnlijk niet van die hick ups? Ik ga nu maar 's achter die ADR files aan en zal m'n bevinden uiteraard posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Volgens mij heb je om de kunnen overklokken een kernel nodig die dit ondersteund. En om zo'n kernel (bijvoorbeeld; DooMKernel) te flashen moet je je bootloader eerst unlocken.

Btw; ADR files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Excuus, ADB moest het zijn. Bij de gebruikte rootsoftware werd er verteld dat de juiste ADB bestanden geïnstalleerd moesten zijn. Ik heb het echter gewoon gedraaid zonder problemen, waarschijnlijk stonden ze er al op. ADB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ahh, bedoelde je dat :p
Die .zip file die je gedownload hebt bevat al de benodigde ADB files (kijk maar in de \files\) voor het root process.
Makkelijker en sneller dan de Android SDK moeten installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Nu na de root en v6 script heb ik op een website (met spelend youtube filmpje) deze kunnen starten en meteen naar de launcher kunnen gaan zonder reload! ^^ Hopen dat het zo blijft, want hoewel de script nu zegt dat de launcher hard to kill is, komen de current minfrees niet overeen met het ideaal. Zo begint hij weer op 8 i.p.v. 6, maar dat mag voorlopig de pret niet drukken, mits hij zo blijft werken! Had er eerder aan moeten beginnen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S03 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:31:
Nu na de root en v6 script heb ik op een website (met spelend youtube filmpje) deze kunnen starten en meteen naar de launcher kunnen gaan zonder reload! ^^ Hopen dat het zo blijft, want hoewel de script nu zegt dat de launcher hard to kill is, komen de current minfrees niet overeen met het ideaal. Zo begint hij weer op 8 i.p.v. 6, maar dat mag voorlopig de pret niet drukken, mits hij zo blijft werken! Had er eerder aan moeten beginnen... _/-\o_
Probeer eens eerst optie 11 en dan optie 6 in eht script. Althans dat doe ik altijd en dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
S03 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:31:
Hopen dat het zo blijft, want hoewel de script nu zegt dat de launcher hard to kill is, komen de current minfrees niet overeen met het ideaal. Zo begint hij weer op 8 i.p.v. 6
Open ScriptManager, ga een paar directories 'omhoog' en dan naar '/data'.
Hier staat "99Supercharger.sh", tik deze aan en zet een vinkje bij; "Run as root" & "Run at boot". Dan "Save" & "Run".
Problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Bedankt voor de tips. Mnoitra's tip was een stuk sneller en blijkt goed te werken. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

S03 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:39:
Bedankt voor de tips. Mnoitra's tip was een stuk sneller en blijkt goed te werken. :*)
Als je het scriptje hebt gedraaid, staan er ook 1 of 2 tekstbestandjes met output tekst. Hierin staat het ook beschreven, hoe Mnoitra aangeeft hoe het blijft werken. Handig voor als je het even niet meer weet.

Ben zwaar aan het twijfelen of ik de bootloader zal unlocken... Ik heb geen zin om de DRM kwijt te raken, maar wil ook wel even CM proberen op de Arc... Zeker nu bekend is dat ICS naar de Arc komt (zal nog wel even duren, maar toch) heb ik eigenlijk toch liever de telefoon nog met DRM. Wie weet wat S(E) verzint..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:25
retlaw schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:07:
[...]

Dit vind ik dus echt shit. Ik heb hier geregeld last van! Geeft echt een slechte gebruikerservaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03

S03

Binnen 5 minuten kan je ervoor zorgen, dat je hier geen last meer van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit de geluidsrecorder op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik had je vorige berichtje ook al gelezen, en ik was vergeten om even te kijken. Heb net even gekeken, en ik kan echt niks vinden.. :X

Trouwens, ik las net ergens dat met een van onze laatste updates de Arc HQ stereo recording heeft gekregen als je aan het filmen bent? Dat wist ik helemaal niet! 8)

[ Voor 38% gewijzigd door S_Chief op 16-11-2011 22:40 ]

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 10:58
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:21:
Waar zit de geluidsrecorder op de telefoon?
Even googlen bracht me op xda waar die vraag ook gesteld werd. Het zit er wel op, maar het is om een of andere reden verstopt. Als je een sms/mms-bericht maakt dan kan je een geluid toevoegen en dan ook een eigen geluid opnemen en dit amr-bestand ook elders gebruiken. Beetje omslachtig, dus een app uit de market halen of prolauncher gebruiken lijkt een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tr201 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:49:
[...]

Even googlen bracht me op xda waar die vraag ook gesteld werd. Het zit er wel op, maar het is om een of andere reden verstopt. Als je een sms/mms-bericht maakt dan kan je een geluid toevoegen en dan ook een eigen geluid opnemen en dit amr-bestand ook elders gebruiken. Beetje omslachtig, dus een app uit de market halen of prolauncher gebruiken lijkt een betere optie.
Klopt dat het verstopt moet zitten dan, want met evernote, catch of wat dan ook voor app kun je wel opnemen idd.
Maar als hij verstopt zit, kun je hem dan vinden met titanium bijvoorbeeld???
Goed, ik kan ook idd ff een appje zoeken op de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:26:
[...]

Klopt dat het verstopt moet zitten dan, want met evernote, catch of wat dan ook voor app kun je wel opnemen idd.
Maar als hij verstopt zit, kun je hem dan vinden met titanium bijvoorbeeld???
Goed, ik kan ook idd ff een appje zoeken op de market.
Ja hoor, in titanium is de geluidsrecorder/soundrecorder 2.3.4 te zien. Dus alles wat je eigenlijk nodig hebt is een shortcut link

Deze shortcut voor de x10 werkt bij mij op de Arc, recorder is wel erg basic, opgenomen bestanden worden weggeschreven naar de root van je sd-card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tr201 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:32:
[...]

Ja hoor, in titanium is de geluidsrecorder/soundrecorder 2.3.4 te zien. Dus alles wat je eigenlijk nodig hebt is een shortcut link

Deze shortcut voor de x10 werkt bij mij op de Arc, recorder is wel erg basic, opgenomen bestanden worden weggeschreven naar de root van je sd-card.
Ik heb hem idd gezien, de geluidsrecorder 2.3.4 in titanium, maar met geen mogelijkheid krijg ik het 'zichtbaar'.
Dank voor je shortcut, het is een heel klein bestandje, maar jammer idd van de root plaatsing bestanden.
Ik heb inmiddels tape-a-talk eropgezet, https://market.android.co...JvZXNzZXIudGFwZWF0YWxrIl0. dat ziet er ook goed uit en alles komt in een aparte map op de sd kaart.
Ik zal beide eens proberen. Ben ook tevreden over de recorder in Catch (dit gebruik ik veel), maar helaas kan ik die voice notities in catch niet terugvinden op de root/sd. Anders was dat voor mij wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:04:
[...]

...
Ik zal beide eens proberen. Ben ook tevreden over de recorder in Catch (dit gebruik ik veel), maar helaas kan ik die voice notities in catch niet terugvinden op de root/sd. Anders was dat voor mij wel voldoende.
Catch zet de voice mp4-recordings in sdcard\android\data\com.threebananas.notes\media
Met ES file explorer kan je van deze map een snelkoppeling op je homescreen maken als je er direct toegang toe wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tr201 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:10:
[...]

Catch zet de voice mp4-recordings in sdcard\android\data\com.threebananas.notes\media
Met ES file explorer kan je van deze map een snelkoppeling op je homescreen maken als je er direct toegang toe wil.
thanks! Ik gebruik root explorer, bevalt ook prima. Ik kan daar een bookmark van deze map maken, dan heb ik hem ook snel gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 22:53
Ik heb vorige week een Arc S gekocht, bevalt goed tot nu toe. Ben nog aan het kijken en ontdekken in Android, en vraag me af of ik roottoegang nodig heb. Juicydefender ea. werken alleen goed en volledig met idd root acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee om alle verwijderde e-mails in 1x te verwijderen op de Arc? Vraag is een tijdje terug ook voorbij gekomen maar nooit een antwoord op gekomen. Had verwacht in de laatste FW de optie wel erbij te hebben gekregen maar helaas, alleen maar een optie voor bevestiging of je je e-mail wel wilt verwijderen........

Is er een third party software die dat kan?

Ik heb nu 3800 e-mails in postvakje verwijderde items staan en deze beginnen het geheugen op te vreten. Em om ze 1 voor 1 te verwijderen.........

Edit 1; Iig werkt Advanced Email niet, deze laat niet de verwijderde mails zien die in de prullenbak staan van de ingebouwde e-mail client.

Edit 2; Net een omslachtige methode gevonden maar werkt wel. Bij geinstallaeerder programma's bij email kijken en daar niet de applicatie verwijderen maar de gegevens wissen. Hierdoor worden alle oude (verwijderde) mails definitief van je intern geheugen gewist. Je moet dan wel even je account opnieuw instellen maar dat is 10 seconden werk.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:30:
Heeft iemand een idee om alle verwijderde e-mails in 1x te verwijderen op de Arc? Vraag is een tijdje terug ook voorbij gekomen maar nooit een antwoord op gekomen. Had verwacht in de laatste FW de optie wel erbij te hebben gekregen maar helaas, alleen maar een optie voor bevestiging of je je e-mail wel wilt verwijderen........

Is er een third party software die dat kan?

Ik heb nu 3800 e-mails in postvakje verwijderde items staan en deze beginnen het geheugen op te vreten. Em om ze 1 voor 1 te verwijderen.........

Edit 1; Iig werkt Advanced Email niet, deze laat niet de verwijderde mails zien die in de prullenbak staan van de ingebouwde e-mail client.

Edit 2; Net een omslachtige methode gevonden maar werkt wel. Bij geinstallaeerder programma's bij email kijken en daar niet de applicatie verwijderen maar de gegevens wissen. Hierdoor worden alle oude (verwijderde) mails definitief van je intern geheugen gewist. Je moet dan wel even je account opnieuw instellen maar dat is 10 seconden werk.
Helaas zag ik je vraag ook eerder, maar geen olossing. daarnaast vond ik het sinds de nieuwste update onhandig dat hij ook nog eens bevestiging vraagt bij elke mail die je wilt wissen. Dat was eerst niet zo bij 2.3.3

• jejeh
  • Nu online
Erg handig flashtool en fastboot in een tool.
net geprobeert en werkt prima.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1000012

* 0.5.3.0:
- Corrected an issuee where some X10 Mini Pro devices are not recognized (and maybe others)

* 0.5.2.0:
- Corrected issue where flashtool refused to close when using fastboot (hopefully)
- You can now have spaces in path to flashtool (can be installed in program files)
- Optimized device recognition
- Optimized Flashtool exit (there were some lags)
- Updated Superuser to 3.0.7 and su to 3.0.3
- Updated CWM5 to 5.2.0.7 for X10

* 0.5.1.0:
- Corrected an issue where devices are not recognized in the right mode

* 0.5.0.0:
- Added BL unlock for E10,E15,U20
- Added E10,E15,U20 to list of devices
- Added a Fastboot Toolbox (thanks DooMLoRD)
- More accurate phone connection/disconnection detection as well as connection mode

[ Voor 73% gewijzigd door jejeh op 24-11-2011 10:57 ]

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:27:
[...]

Helaas zag ik je vraag ook eerder, maar geen olossing. daarnaast vond ik het sinds de nieuwste update onhandig dat hij ook nog eens bevestiging vraagt bij elke mail die je wilt wissen. Dat was eerst niet zo bij 2.3.3
idd goede tip nu mijn ARC ook begon te miepen over weinig ruimte, 90mb aan email in 5K berichten.
en dat met een imap account ??
en ook niet mogelijk om de email te moven naar SD.

ik zie een oppurtunity voor 2.3.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Heb net een mailtje ontvangen van Sony Ericsson dat zij gaan stoppen met hun eigen sync service (29 december sluiten zij de boel af). Was ook wel te verwachten, want het was knap onhandig aangezien Google dit al standaard ingebouwd heeft in Android. Ik heb zelf ook altijd gebruik gemaakt van m'n Google account en Hotmail account (via ActiveSync). Stond ook een linkje in voor de mensen die nu wel gebruik maken van de SE sync services, zodat zij weten hoe zij moeten omschakelen: http://www.sonyericsson.c...emd_FE_SYNC_gben_nov_2011

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 25-11-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe versie van TrackID, je kan gewoon de APK installeren :) En het schijnt dat deze ook werkt op unlocked SE-toestellen, maar dat kan ik niet bevestigen...

Geeft je ook een leuk beeld van de stijl waarin Sony Ericsson waarschijnlijk ICS aan het themen is!

Enjoy!

http://www.ambroosvaes.be/com.sonyericsson.trackid.apk

Afbeeldingslocatie: http://www.ambroosvaes.be/trackid1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.ambroosvaes.be/trackid2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.ambroosvaes.be/trackid3.png

Afbeeldingslocatie: http://www.ambroosvaes.be/trackid4.png

[ Voor 42% gewijzigd door AmbroosV op 26-11-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ziet er goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Ik heb met de nieuwe updates met name last van een zwaar batterijverbruik! Soms red ik het niet eens van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds, en dan heb ik de telefoon een half uurtje gebruikt voor bellen en verder niet gebruikt. Standbye slurpt de telefoon dus al gigantisch.

Half uurtje Wordfeurd en de accu verliest 25%.

Ik zit eraan te denken een zwaardere batterij aan te schaffen maar heeft iemand al een goed alternatief gevonden? Ik heb een 2500mah gevonden maar dat moet je een andere dikke backcover gebruiken.

http://www.mobilesupplies...0fb5c0c7106f9821b097d46e7

Ook biedt Mugen een batterij, 1700mah maar dat is amper een vooruitgang te noemen.

Wie heeft er een goede batterij gevonden voor de Arc?

En een tweede probleem, sinds de update, de mail app. Hij blijft continu mijn hotmail account bijwerken. Als ik mail verwijder, gaat hij oude email uit de hotmailbox ophalen. Willekeurig wordt er email opgehaald van de server, steeds verder terug in datum. Dit terwijl ik enkel de nieuwe emails wil binnenhalen, de mails die dus op vandaag binnenkomen. Irritante is dat de app niets kan instellen daaromtrent en ik elke dag tig emails kan verwijderen van de telefoon die ver in t verleden op de hotmailaccount zijn binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
dagizmo schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:50:
Ik heb met de nieuwe updates met name last van een zwaar batterijverbruik! Soms red ik het niet eens van 8 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds, en dan heb ik de telefoon een half uurtje gebruikt voor bellen en verder niet gebruikt. Standbye slurpt de telefoon dus al gigantisch.

Half uurtje Wordfeurd en de accu verliest 25%.

Ik zit eraan te denken een zwaardere batterij aan te schaffen maar heeft iemand al een goed alternatief gevonden? Ik heb een 2500mah gevonden maar dat moet je een andere dikke backcover gebruiken.

http://www.mobilesupplies...0fb5c0c7106f9821b097d46e7

Ook biedt Mugen een batterij, 1700mah maar dat is amper een vooruitgang te noemen.

Wie heeft er een goede batterij gevonden voor de Arc?

En een tweede probleem, sinds de update, de mail app. Hij blijft continu mijn hotmail account bijwerken. Als ik mail verwijder, gaat hij oude email uit de hotmailbox ophalen. Willekeurig wordt er email opgehaald van de server, steeds verder terug in datum. Dit terwijl ik enkel de nieuwe emails wil binnenhalen, de mails die dus op vandaag binnenkomen. Irritante is dat de app niets kan instellen daaromtrent en ik elke dag tig emails kan verwijderen van de telefoon die ver in t verleden op de hotmailaccount zijn binnengehaald.
Ik denk niet dat het toegenomen batterijverbruik aan de update ligt, maar eerder aan een bepaalde app die veel verbruikt. En je geeft zelf al aan welke dat wss is. Ik zou eens een dag je mail-app bevriezen (stoppen, verwijderen). Ik gebruik gmail en dat blijkt (logisch) de beste combinatie met Android. En anders is een reset naar fabrieksinstellingen ook aan te bevelen om te kijken of de Arc kaal veel stroom verbruikt, zeker voordat je met uitstulpende batterijn gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ik ben Nnoitra en ik doe "Capt. Obvious" na; WordFeud vreeeeeeeeeeeeeeeeet stroom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb er geen last van, soms kan mijn telefoon 2 dagen mee met smsen en 2 uur internetten per dag. Misschien komt het door mijn root :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Root geeft je als gebruikers meer rechten.. Het heeft geen invloed op de stroomverbruik.
Wel kun je met root scripts/apps installeren die je stroomverbruik iets meer kunnen beperken dan de non-root versies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
M'n vriendin en ik wilde gisteren even samen een film kijken in de woonkamer. Maar mijn netbook heeft geen hdmi aansluiting voor onze TV. Haar laptop echter wel maar die is zooooo traag dat het beeld altijd schokt. Dus dacht ik misschien werkt het wel via m'n telefoon. Dus ik kopieer 'The Smurfs 720p (1,5gb mp4)' op de telefoon en sluit hem vervolgens aan via hdmi.

Zo wtf!! Echt vet mooi beeld en m'n receiver speelde het geluid over m'n surround heen. Echt een toffe belevenis. Gewoon zo maar even 720p vanaf je telefoon. Vroeger moest je maar blij zijn met 320x240 3gp met dikke pixels maar nu gewoon al 720p!! Wat gaat dat toch eigenlijk snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sir_Hendro schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:07:
M'n vriendin en ik wilde gisteren even samen een film kijken in de woonkamer. Maar mijn netbook heeft geen hdmi aansluiting voor onze TV. Haar laptop echter wel maar die is zooooo traag dat het beeld altijd schokt. Dus dacht ik misschien werkt het wel via m'n telefoon. Dus ik kopieer 'The Smurfs 720p (1,5gb mp4)' op de telefoon en sluit hem vervolgens aan via hdmi.

Zo wtf!! Echt vet mooi beeld en m'n receiver speelde het geluid over m'n surround heen. Echt een toffe belevenis. Gewoon zo maar even 720p vanaf je telefoon. Vroeger moest je maar blij zijn met 320x240 3gp met dikke pixels maar nu gewoon al 720p!! Wat gaat dat toch eigenlijk snel :D
Das mooi! Dan ga ook ik ook maar op zoek naar een hdmi kabel... Zijn verschillende aansluitingen geloof ik, dus wordt wel even googelen denk.
Geruchtenmachine voor een update naar ICS komt ook al op gang! SE zegt maart 2012, maar er is een medewerker die beweert dat er januari al een update komt. En wel een kale ICS, skinless... Maar het eerste zal wel waar zijn.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
retlaw schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:49:
Das mooi! Dan ga ook ik ook maar op zoek naar een hdmi kabel... Zijn verschillende aansluitingen geloof ik, dus wordt wel even googelen denk.
Geruchtenmachine voor een update naar ICS komt ook al op gang! SE zegt maart 2012, maar er is een medewerker die beweert dat er januari al een update komt. En wel een kale ICS, skinless... Maar het eerste zal wel waar zijn.
Je moet een MICRO hdmi kabel hebben.
Wat betreft ICS, het was iemand van SE Italië die het had over maart 2012.
Informatie die niet vanuit SE Zweden komt en/of op het SE Product blog staat moet je met een héééééle grote korrel zout nemen.

--edit-- Spuitelf hieronder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
retlaw schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:49:
[...]

Wat je nodig hebt is een 'micro hdmi kabel'. Deze kan je voor EUR 2,- op ebay kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thanks voor de tips. Ben er al achter, dat ik een type D connector moet hebben. Vanavond maar op ebay zoeken dan, want via google en de nederlandse webwinkels ben je minimaal EUR 15 kwijt...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De mijne kwam uit China en daardoor duurde het 2 weken voor ik hem binnen had maar ik had wel slechts 2,- betaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Nu online
Zo dat Miui is ook wel ontzettend mooi zeg.
heb deze rom nu draaien

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1308849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenAH
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-06-2015
Goedenmiddag,
Sinds twee weken ben ik in het bezit van een SE arc, aangezien het mijn eerste telefoon is die duurder was dan 70 euro, moet ik bekennen dat ik sommige dingen niet begrijp.
Het eerste probleem is dat het scherm van zelf donkerder en lichter wordt. Ik heb mij laten vertellen dat dit veroorzaakt door de automatische lichtsensor. Leuk! Hoe zet ik het uit:@? Ik vind het schijtirritant, aangezien mijn telefoon heel spastisch reageert op lichtveranderingen (in tegenstelling tot de Arc van mijn zusje).
Het tweede probleem is dat mijn Wi-Fi de hele tijd uitvalt als ik mijn telefoon even wegleg??? Is dit normaal?
Zou iemand mij plzzz kunnen helpen in normaal taalgebruik:D??
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nnoitra schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:00:
Root geeft je als gebruikers meer rechten.. Het heeft geen invloed op de stroomverbruik.
Wel kun je met root scripts/apps installeren die je stroomverbruik iets meer kunnen beperken dan de non-root versies..
Waarom denk je dan dat ik root heb? :p ik ging er vanuit dat je die link dan ook gelijk kon leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

MaartenAH schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:18:
Goedenmiddag,
Sinds twee weken ben ik in het bezit van een SE arc, aangezien het mijn eerste telefoon is die duurder was dan 70 euro, moet ik bekennen dat ik sommige dingen niet begrijp.
Het eerste probleem is dat het scherm van zelf donkerder en lichter wordt. Ik heb mij laten vertellen dat dit veroorzaakt door de automatische lichtsensor. Leuk! Hoe zet ik het uit:@? Ik vind het schijtirritant, aangezien mijn telefoon heel spastisch reageert op lichtveranderingen (in tegenstelling tot de Arc van mijn zusje).
Het tweede probleem is dat mijn Wi-Fi de hele tijd uitvalt als ik mijn telefoon even wegleg??? Is dit normaal?
Maarten
Ik heb geen last van de zaken die jij beschrijft?! Heb je je Arc wel voorzien van de nieuwste firmware?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49
MaartenAH schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:18:
Goedenmiddag,
Maarten
Je displayverlichting kan op drie standen: laag, automatisch en volle sterkte. Ik bedien hem met Extended Controls en daarbij kun je nog kiezen tussen een donkere en een lichte variant van automatisch. Volle sterkte is echt niet handig want funest voor je accu.

Wat Wifi betreft: kijk bij de geavanceerde instellingen van wifi. Daar vind je 'slaapbeleid' en daarmee kun je instellen wat hij moet doen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Fordox schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
Waarom denk je dan dat ik root heb? :p ik ging er vanuit dat je die link dan ook gelijk kon leggen.
Ik leg die link ook wel..
Maar iemand die iets minder bekend is in het Android wereldje, en dat zijn d'r nog steeds heel wat (zie ook de enkele post terug), gaat die link never-nooit-niet leggen.
Die lezen; Als ik root heb gaat m'n batterij minder snel leeg, yeah!!
En zo werkt het niet, dus moet je die illusie ook niet gaan wekken.

Overigens is batterij verbruik voor velen ook niet de primaire reden om te rooten; die 2 zaken aan elkaar te koppelen is daarom ook niet vanzelfsprekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Xperia-bezitters zullen niet al te lang hoeven te wachten op Android 4.0.
Lol. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt toch wel mee. Weet haast wel zeker dat de andere fabrikanten er langer over gaan doen. Is trouwens nog niet zeker dat in maart is, komen ook geluiden dat in januari komt. Hoe dan ook, het gaat waarschijnlijk een vrij basic versie worden welke langzaam uitgebouwd wordt (zoals nu het geval is mte 2.3.x). Dus je kunt net zo goed straks de CM versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Altijd leuk als mensen zo maar ff in een topic langskomen om oud nieuws te spammen. :+

Dat ICS bericht is al van de 21e/22e en heeft (onder andere) al op de frontpage gestaan.. Dat Gsminfo er een week later nog es mee aan komt zetten :')

Maar goed, nogmaals:
Al het SE Xperia nieuws wat NIET op de SE product blog staat moet je met een héle grote korrel zout nemen!! Dat is het enige officiele nieuws kanaal.. Alles wat <insert land> afdeling van SE op facebook pleurt is on-officieel.

Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste