Fordox schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:20:
@speurder, gebruik jij nu ook autostarts?
dat scheelt echt een hoop.
p.s. reboot tijden zijn met root 26 seconde, en 36 seconde als je de batteirj eruit hebt gehaald. vliegt als een trein (als treinen kunnen vliegen)

Nee, ik gebruikt geen autostarts, misschien heb ik die wel ff een poosje gehad.
Ik heb Advanced Task Killer, is ook erg goed. Tenminste, na het opstarten krijg ik een scherm waarin ik weet niet hoeveel tasks staan aangevinkt die ik allemaal meteen 'kill' (je kunt er ook een aantal wegvinken natuurlijk maar dat hoeft dus niet, alles werkt gewoon goed...).
Ik neem aan dat je net zoiets bedoelt met autostarts of zie je daarin nog meer voordelen?
Het rooten zelf heeft wel een snellere reboot tijd gegeven, hoewel ik vlak voor het rooten nog een paar weekjes de toen nieuwste built van android 2.3.3 heb gehad en ik vond toen ook dat de opstarttijd echt veel sneller ging. Dus het ligt er ook maar net aan, welke build iedereen heeft gebruikt voordat hij/zij aan het rooten is geslagen... denk ik
In elk geval heb ik alleen maar profijt van het rooten en geen enkel nadeel ondervonden.
Nog geen CM als ik het zo lees, gewoon de Icecream Sandwicht afwachten. als het nog deze maand wordt tenminste...

Nee ik heb het bij dealextreme (Hong Kong, geen verzendkosten) besteld. tenminste, als die kwalitatief net zo zijn. Het was maar 1 of 2 dollar. Ik heb een zwarte. Vind het toestel er dan wel dik uitzien, en de cover is ook wat slapjes. Dat is aan de ene kant wel prettig in de hand, maar toch vind ik dat hij er makkelijk afgaat en het mooie model zie je niet meer.
Heb het er weer af gedaan. Helaas toestel pas wel beetje beschadigd. Met nagelvijltjes van grof naar fijn het beschadigde hoekje gladgevijld en toen met zwarte stift het witte zichtbare puntje (ik heb een blauwe telefoon) zwart aangestipt en je ziet/voelt niks meer. Wat vond ik dit erg...
Die foto met die cover met stippen erop ziet er wel cool uit. Is dat heel hard materiaal, wat je echt om de telefoon klemt, of een soft case??
O ja ook een reden dat ik het niet meer gebruik is omdat ik ook veel de autohouder gebruik en dan moet je de case er steeds afhalen. Vind ik ook een gedoe.
edit: ik heb deze
http://www.dealextreme.co...arc-lt15i-x12-black-59306