Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

retlaw schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:14:
Ik mis ook de standaard energie widget van Android in de 4.0.A.2.368 versie...
Iemand die de 2.3.4 versie al heeft geïnstalleerd die kan aangeven of de kalender weer normale kleuren geeft en de energie widget er weer bij zit?

Verder is het echt een top toestel!
Energiewidget geen idee, maar er zijn genoeg te vinden zoals widgetsoid. Agenda heeft nog steeds dezelfde fout, maar ook daarvoor zijn er genoeg opties zoals business calendar.

CM heeft nu ook een rom beschikbaar voor de Arc welke wel deze dingen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:23:
[...]

hoe het zit:
ik heb mijn telefoon geflasht naar generic uk van 2.3.2. deze had ik ondertussen nog aan de pc gehangen en pc companion en seus gaven een update aan maar dat wil ik dus niet.
Als je update via de pc word je hele android geflasht met systeembestanden. als je OTA update, doet ie alleen android en installeerd ie extra dingen en past hij apps aan maar gaat niet de systeemmappen omgooien, waar je root in staat.
een root is de goede bestanden op de goede plaats zetten.
als je ota update heb je je root nog, als je seus doet niet meer. je verneukt niks, je haalt alleen je systeeminstellingen weg.

maargoed, wat ik bedoel is als ik mijn telefoon nu aan de pc hang, geeft pc companion nog niks aan ;)
Ik heb alleen roottoegang en geen bootlader geunlocked. Dus kan ik het beste alleen OTA update doen denk ik.
Ik kan daarop wachten, hoef niet direct een cyanogen mod oid. Eerst kijken wat icecream sandwich doet en hoe dat bevalt.

Trouwens voor typen gbruik ik nu swift key. Heb diverse keyboards getest, deze bevalt het best. Snel, mooie layout, wel wennen ivm de woordvoorspelling. Maar ik typ niet zo snel omdat ik weinig typefouten wil maken (gebruik hem ook zakelijk wel wat) en dan is het handig dat je tijd hebt om ondertussen het volgende woord meteen aan te klikken. Uiteindelijk dus wel snel daardoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:00:
[...]

Ik heb alleen roottoegang en geen bootlader geunlocked. Dus kan ik het beste alleen OTA update doen denk ik.
Ik kan daarop wachten, hoef niet direct een cyanogen mod oid. Eerst kijken wat icecream sandwich doet en hoe dat bevalt.

Trouwens voor typen gbruik ik nu swift key. Heb diverse keyboards getest, deze bevalt het best. Snel, mooie layout, wel wennen ivm de woordvoorspelling. Maar ik typ niet zo snel omdat ik weinig typefouten wil maken (gebruik hem ook zakelijk wel wat) en dan is het handig dat je tijd hebt om ondertussen het volgende woord meteen aan te klikken. Uiteindelijk dus wel snel daardoor!
Swiftkey is inderdaad top. Heb nu CM7.1 draaien zonder fouten en erg goede batterij. Maar ik mis toch wel de SE facebook integratie in de agenda en de camera app. Ga denk ik maar eens de Achotjan versie proberen als die geupdate is naar 7.1. Klinkt als het beste van beide werelden, maar jammer genoeg nog steeds met de CM7.1 camera volgens mij. Ik ben er in ieder geval wel uit dat ik een CM gebaseerde versie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

mijn bootloader is ook nog steeds gelockt.
ik heb dus geen ervaring/weten hoe het zit met een unlocked bootloader en updaten.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Hij zegt dat ie geen bootloader geunlockt heeft... Oftwel, zijn bootloader is gelockt..

@Speuder:
Als je ROOT wilt houden, dan moet alleen de OTA manier van updaten toepassen.
Ga je updaten met SEUS / PC Compagnion of ga je flashen met Falshtool / WotanServer dan ben je ROOT kwijt.

En hoe het zit met ge-unlockte bootloaders heb ik een paar posts terug verteld.

[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 11-10-2011 13:08 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xisuthros333
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 15:47
Is er al wat meer bekend over de verkrijgbaarheid van de Arc S? M'n Desire is aan het sterven, en ik zie de S wel als een waardige opvolger maar helaas is hij volgens de pricewatch nog maar op 1 plek verkrijgbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43

Dennis1812

Amateur prutser

Weet iemand of het mogelijk is update 4.0 ongedaan te maken? Sinds die update enkelt problemen met mn toestel, dat hij geen netwerk kan vinden, battery drains etc etc.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denikids schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:51:
Weet iemand of het mogelijk is update 4.0 ongedaan te maken? Sinds die update enkelt problemen met mn toestel, dat hij geen netwerk kan vinden, battery drains etc etc.
terugzetten/downgraden met flashtool...??
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Swiftkey is inderdaad top. Heb nu CM7.1 draaien zonder fouten en erg goede batterij. Maar ik mis toch wel de SE facebook integratie in de agenda en de camera app. Ga denk ik maar eens de Achotjan versie proberen als die geupdate is naar 7.1. Klinkt als het beste van beide werelden, maar jammer genoeg nog steeds met de CM7.1 camera volgens mij. Ik ben er in ieder geval wel uit dat ik een CM gebaseerde versie wil.
Wat bedoel je met de camera app?? de Arc heeft een goede camera, ik neem aan dat je met CM nog steeds de goede camera kunt blijven gebruiken?? Of is de kwaliteit minder goed/mis je functies? M.i. is de uitgebreidheid van de camera van de Arc toch al niet heel groot (geen multishot, geen fotoberwerking/effecten toevoegen/kaders/etc.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

denikids schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:51:
Inderdaad via flashtool of je kunt het ook via wotan server doen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:33:
[...]

terugzetten/downgraden met flashtool...??

[...]

Wat bedoel je met de camera app?? de Arc heeft een goede camera, ik neem aan dat je met CM nog steeds de goede camera kunt blijven gebruiken?? Of is de kwaliteit minder goed/mis je functies? M.i. is de uitgebreidheid van de camera van de Arc toch al niet heel groot (geen multishot, geen fotoberwerking/effecten toevoegen/kaders/etc.)
De camera software is anders. Ik weet niet of het alleen bij UI blijft of ook op verwerkings niveau. Denk alleen de UI aangezien de foto's en video's nog steeds prima zijn en SE nu dus ook CM ondersteunt. De opties zijn minder uitgebreid (stabilisatie, 3D stuff, etc), touch-to-focus werkt niet (alleen center-focus), en de snelheid is ook minder. Of ik heb iets gemist. Desalniettemin wegen deze minpunten niet op tegen de pluspunten (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 07:46
Xisuthros333 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:32:
Is er al wat meer bekend over de verkrijgbaarheid van de Arc S? M'n Desire is aan het sterven, en ik zie de S wel als een waardige opvolger maar helaas is hij volgens de pricewatch nog maar op 1 plek verkrijgbaar..
Ik heb de Arc S vrijdag bij The Phone House online besteld en de andere dag in huis.
Is trouwens wel even wennen als je van een HTC Desire overstapt; back to basic, widgets die je standaard in HTC had moet je nu zelf zoeken en downloaden en zo.
Kom ook achter vervelende zaken in de mail app van Sony E.; je kunt bijv. niet een hele rij mail in één keer selecteren om te verwijderen (moet één voor één) en bij het syncen met Exchange server op kantoor (t.b.v. mijn agenda) kun je niet uitzetten dat je de e-mail ook synct... grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

MarcelGr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Ik heb de Arc S vrijdag bij The Phone House online besteld en de andere dag in huis.
Is trouwens wel even wennen als je van een HTC Desire overstapt; back to basic, widgets die je standaard in HTC had moet je nu zelf zoeken en downloaden en zo.
Kom ook achter vervelende zaken in de mail app van Sony E.; je kunt bijv. niet een hele rij mail in één keer selecteren om te verwijderen (moet één voor één) en bij het syncen met Exchange server op kantoor (t.b.v. mijn agenda) kun je niet uitzetten dat je de e-mail ook synct... grrr
Ik heb ook Sense gebruikt, maar vind de UI van SE toch echt fijner... En ik kan wel meerdere emails selecteren om te verwijderen?! staan gewoon hokjes voor, die ik aan kan vinken. Zodra ik er 1 heb aangevinkt verschijnen er onder een aantal opties...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
[...]

HTC had in Sense toch wel wat handigheden. Bijvoorbeeld de dialer, nummers zoeken adhv T9 toetsenbord was zeer snel en intuitief. Bij de standaard google (en SE) UI moet ik 6 keer tikken en door een lijst scrollen.... You do the math. Tuurlijk er zijn daar anderre proggies voor, maar ik vind dat zulke functionaliteit gewoon standaard erin moet zitten. Zeker voor een ZOEK bedrijf als google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xisuthros333
[...]

Scherpe prijs bij The Phone House, dalijk maar even bestellen ;)

Het gemis van Sense is mij niet zo groot, vond het niet erg fijn namelijk. Daarnaast gebruik ik de G-Mail app en laat al mijn mail staan. Exchange maak ik verder geen gebruik van.

In ieder geval bedankt voor de tip!

[ Voor 3% gewijzigd door Xisuthros333 op 12-10-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

HTC had in Sense toch wel wat handigheden. Bijvoorbeeld de dialer, nummers zoeken adhv T9 toetsenbord was zeer snel en intuitief. Bij de standaard google (en SE) UI moet ik 6 keer tikken en door een lijst scrollen.... You do the math. Tuurlijk er zijn daar anderre proggies voor, maar ik vind dat zulke functionaliteit gewoon standaard erin moet zitten. Zeker voor een ZOEK bedrijf als google.
Als je op de Arc de menu toets lang indrukt, kun je zoeken, toestenbord wordt zichtbaar en als je typt komen er gelijk resultaten. Als je daar bij je opties ook de contacten aanvinkt, gaat dat net zo snel...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Exchange maak ik verder geen gebruik van.

In ieder geval bedankt voor de tip!
Dat is juist een van de voordelen van Android voor mij.. Contacten en Agenda staan niet meer op een apparaat maar bij Google. Maakt niet uit welke telefoon je gebruikt. Zolang je Android hebt en in kan loggen met de google account heb je altijd je contacten bij de hand!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
bij het syncen met Exchange server op kantoor (t.b.v. mijn agenda) kun je niet uitzetten dat je de e-mail ook synct... grrr
Wat je wel zou kunnen doen is naar "Accounts & sync" gaan, je exchange account selecteren, naar "account settings" gaan, dan naar "Inbox check frequency" en deze op "never" zetten.
En dan onder "account settings" wel 'Sync contacts' / 'Sync calandar' aanvinken.
retlaw schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:55:
En ik kan wel meerdere emails selecteren om te verwijderen?! staan gewoon hokjes voor, die ik aan kan vinken.
Natuurlijk kun je meerdere emails selecteren om te verwijderen, maar het punt van MarcelGr is dat je ze één voor één moet selecteren voordat je ze (in één keer) kunt verwijderen!
Een "select all" knop zou makkelijker / sneller zijn :)

[ Voor 35% gewijzigd door Nnoitra op 12-10-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
retlaw schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:13:
Dat is juist een van de voordelen van Android voor mij.. Contacten en Agenda staan zowel niet meer op een apparaat als maar bij Google. Maakt niet uit welke Android telefoon je gebruikt, als je je google account kun koppelen kunnen je contacten en agenda gesynct worden. Zolang je Android hebt en op een apparaat met internet in kan loggen met je google account heb je altijd je contacten en agenda bij de hand!
There, I fixed it for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Ik heb vandaag de Arc getest in de winkel maar wat mij tegenvalt tov de HTC Sense is het toetsenbord.
Ik kreeg alleen het standaard QWERTY toetsenbord tevoorschijn.

Ik typ momenteel met een alfanummeriek toetsenbord met AB CD EF GH, etc.
Dus per 'hokje' twee letters. Ideaal en icm T9 typ je super snel.

Is een dergelijk toetsenbord ook op de SE te zetten en in te stellen als standaardtoetsenbord? Ik weiger namelijk QWERTY te gaan typen, juist omdat je met T9 zoveel sneller kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

dagizmo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:
Ik heb vandaag de Arc getest in de winkel maar wat mij tegenvalt tov de HTC Sense is het toetsenbord.

Is een dergelijk toetsenbord ook op de SE te zetten en in te stellen als standaardtoetsenbord? Ik weiger namelijk QWERTY te gaan typen, juist omdat je met T9 zoveel sneller kunt.
Dit is mogelijk. Als je het toetsenbordje open hebt staan op de "moersleutel" tikken. Hiermee open je het instellingen menu > Staand toetsenbord > Bolletje zetten bij "Toetsenblok" ipv "Volledig toetsenbord". Voila :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
M4DMan schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:00:
[...]

Dit is mogelijk. Als je het toetsenbordje open hebt staan op de "moersleutel" tikken. Hiermee open je het instellingen menu > Staand toetsenbord > Bolletje zetten bij "Toetsenblok" ipv "Volledig toetsenbord". Voila :P
En is dat de normale ABC DEF (dus drie letters per blok) of kan je ook de AB CD EF (dus twee letters per blok) kiezen? Of is er een dergelijk toetsenbord te installeren?

Ik vind juist de combinatie van 2 letters en T9 heerlijk werken. Veel sneller een hit met T9 en je zit qua ruimte nooit naast de juiste toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

dagizmo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:10:
[...]

En is dat de normale ABC DEF (dus drie letters per blok) of kan je ook de AB CD EF (dus twee letters per blok) kiezen? Of is er een dergelijk toetsenbord te installeren?

Ik vind juist de combinatie van 2 letters en T9 heerlijk werken. Veel sneller een hit met T9 en je zit qua ruimte nooit naast de juiste toets.
Aaah.. Ik heb het even gecheckt voor je en het zijn inderdaad blokken met 3 letters erop. Blokken met 2 letters erop instellen is helaas niet mogelijk. Of dit kan via een app kan ik je helaas niet zeggen. Je kan even kijken op de Android Market of wellicht weet iemand hier op het forum dit zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xisuthros333
Het is wel mogelijk om het Sense keyboard op de Arc te krijgen, maar hiervoor moet je het toestel wel rooten..

Nog even snel een vraagje over de Arc S: denken jullie dat het een meerwaarde is voor 60/80 euro meer dan de gewone Arc?

EDIT: Leuke actie bij de Phonehouse, 15% korting op alles met een studentenpas.. komt neer op 322 voor de S wat dicht genoeg in de buurt zit bij de gewone arc

[ Voor 26% gewijzigd door Xisuthros333 op 12-10-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dagizmo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:53:

Er zijn ontzettend veel mogelijkheden met toetstenborden, ik heb er van allerlei uitgeprobeerd. Volgens mij kun je bijna je eigen toetsenbord maken. Je hebt ook iets met 'thumb keyboard,' om snel met je duimen te typen. Maar je kunt echt van alles veranderen. Ik heb een gerooted toestel dus ik weet niet of al die apps alleen op een gerooted toestel werken of ook op unrooted. Maar het rooten is erg simpel en beslist de moeite waard. Waar ik een maandje geleden nog erg over twijfelde... maar dat is niet je vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
Ik typ ook enkel met de duim, vandaar dat ik op zoek ben naar het standaard HTC toetsenbord met dus 2 letters per toets.

Maar over dat rooten, ben ik net aan het lezen. WIe kan in dummie-taal uitleggen wat je dan doet en wat je ermee bereikt? Begrijp ik t goed dat je dan van UI kunt veranderen of is het enkel om bepaalde apps eraf te halen en andere te installeren? Als je van UI kunt switchen en bijv. een HTC Sense toetsenbord kunt installeren is het zeker iets waarin ik me wil verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

@speurder, gebruik jij nu ook autostarts?
dat scheelt echt een hoop.

p.s. reboot tijden zijn met root 26 seconde, en 36 seconde als je de batteirj eruit hebt gehaald. vliegt als een trein (als treinen kunnen vliegen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:30

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Net even geflashed met Cyanogenmod 7.1.0.

Ging de eerste keer mis omdat ik een te oude kernel had, de 3.1.blabla en je moet perse een 4.blabla draaien. Dus, voor degene die gaat flashen, flash eerst ff een SEMC 4.0.A.2.368 kernel.

Kun je trouwens hier halen (Officiele link van XDA forum) http://hotfile.com/dl/126...eneric_Global.ftf.7z.html

Even erop bakken met fastboot & clockworkmod recovery en dan gewoon zoals standaard met clockworkmod de Cyanogen installeren.

Draait als een baas tot nu toe moet ik zeggen!

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
Niemand verder nog een idee of je het HTC toetsenbord, compact qwerty kunt installeren op de arc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Als je de APK hebt, zou 't in theorie moeten kunnen (wel ff een vinkje zetten bij 'onbekende bronnen toestaan')...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
Nnoitra schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:21:
Als je de APK hebt, zou 't in theorie moeten kunnen (wel ff een vinkje zetten bij 'onbekende bronnen toestaan')...
Heb wel talloze HTC_IME.apk files gezien maar ik kan ze nog niet testen omdat ik het toestel overweeg te kopen en dus nog niet heb.'
Lijkt me dat je voor elk toestel een andere file nodig hebt ivm resolutie etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
dagizmo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:21:
Heb wel talloze HTC_IME.apk files gezien maar ik kan ze nog niet testen omdat ik het toestel overweeg te kopen en dus nog niet heb.'
Lijkt me dat je voor elk toestel een andere file nodig hebt ivm resolutie etc?
Schiet me ineens wat te binnen; ik heb die HTC_IME jaartje geleden ook geïnstalleerd op de X10 :)
Gewoon de nieuwste, "high resolution" versie pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd een aantal fotos van de dockingsysteem + wat nieuwe frontjes.

Voor de geinteresseerden zal ik beide links naar ebay bijzetten :)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/x3afzq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/1pxwzp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/15wnj95.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/69hod3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2iijyuf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/3ec9e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/34g0t1v.jpg

Dockingsysteem:

http://www.ebay.nl/itm/US...olien&hash=item53e83bc32a

Frontjes:
http://www.ebay.nl/itm/25..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die frontjes alleen via ebay bestelbaar? Ik ben me wachtwoord en gebruikersnaam kwijt van ebay en heb ook geen creditcard :(

of als je ze voor mij wil bestellen dan zou ik ook blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 23:26
Imprezzion schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:49:
Net even geflashed met Cyanogenmod 7.1.0.

Ging de eerste keer mis omdat ik een te oude kernel had, de 3.1.blabla en je moet perse een 4.blabla draaien. Dus, voor degene die gaat flashen, flash eerst ff een SEMC 4.0.A.2.368 kernel.

Kun je trouwens hier halen (Officiele link van XDA forum) http://hotfile.com/dl/126...eneric_Global.ftf.7z.html

Even erop bakken met fastboot & clockworkmod recovery en dan gewoon zoals standaard met clockworkmod de Cyanogen installeren.

Draait als een baas tot nu toe moet ik zeggen!
ik was zo stom om niet eerst even de global firmware te plaatsen, dus had geen ontvangst met radio, CM7 draaide wel mooi, maar de camera app is te basic, dat kan je wel oplossen met een andere app, maar vond de dialer ook te basic. Terug dan maar naar de global 4.aA.2.368 rom. die bevalt me nog beter als cm7.

wat me ook opvalt dat ie beter en sneller was de de europese 4.0 rom die er op stond? batterij gaat ook veel langer mee.

ik denk dat ik de doomkernel en tweak route maar ga nemen totdat er een mooie arc rom op xda staat

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AteZ schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:26:
[...]

ik was zo stom om niet eerst even de global firmware te plaatsen, dus had geen ontvangst met radio, CM7 draaide wel mooi, maar de camera app is te basic, dat kan je wel oplossen met een andere app, maar vond de dialer ook te basic. Terug dan maar naar de global 4.aA.2.368 rom. die bevalt me nog beter als cm7.

wat me ook opvalt dat ie beter en sneller was de de europese 4.0 rom die er op stond? batterij gaat ook veel langer mee.

ik denk dat ik de doomkernel en tweak route maar ga nemen totdat er een mooie arc rom op xda staat
Ik mis de camera app, facebook integratie, fm-radio, bravia engine, xloud, en in mindere mate de 3d panorama app. Batterij ben ik nog niet zeker over, maar lijkt gelijk. De volgende SE firmware, die waarschijnlijk vrijwel gelijk aan de s zal zijn, zet ik er denk ik weer op mits er een goede unlocked kernel voor komt. Snelheids issues had ik toch al niet. Merk ook dat CM7.1 een bluetooth battery drain heeft (zet hem nu maar altijd uit) en slechte belkwaliteit...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:00:
[...]

Ik mis de camera app, facebook integratie, bravia engine, xloud, en in mindere mate de 3d panorama app. Batterij ben ik nog niet zeker over. De volgende SE firmware, die waarschijnlijk vrijwel gelijk aan de s zal zijn, zet ik er denk ik weer op mits er een goede unlocked kernel voor komt. Snelheids issues had ik toch al niet. Of de batterij moet veel beter zijn met CM7.1
Dit weerhoudt mij er dus ook van. (behalve facebook gedoe) De standaard SE software is gewoon erg goed. Er zijn een aantal dingen die ik anders wil zien, maar dat is meer android eigen.

Wat zou precies de meerwaarde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de software eigenlijk ook wel weer geniaal van SE.

De Arc is de eerste smartphone waarmee ik hun oude eigen os niet meer mis.

Wel een vraag aan Arc eigenaren, Zit er bij jullie ook een verschikkelijke ghosting in alleen de rode kleur? Bij bv. icoontjes van Opera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Dit weerhoudt mij er dus ook van. (behalve facebook gedoe) De standaard SE software is gewoon erg goed. Er zijn een aantal dingen die ik anders wil zien, maar dat is meer android eigen.

Wat zou precies de meerwaarde zijn?
Geen tot nu toe. Batterij is vrijwel gelijk en geluidskwaliteit tijdens bellen volgens mij ook veel slechter. Denk dat ik voor de update van SE al weer overgestapt ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiskneuzer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 15:22
Ik draai nu ook op de Cyanogenmod, maar overweeg ook om terug te gaan op iets anders. De camera is echt slechter geworden, GPS werkt niet en qua batterijduur heb ik zelfs het idee dat de CM eerder leeg is.

Edit:
Mocht ik nou CM helemaal zat zijn, weet iemand waar ik bijvoorbeeld de normale Sony Ericsson ROM kan vinden? Heb gezocht op XDA maar kom daar niet echt uit welke ik nou moet hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Maiskneuzer op 16-10-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Maiskneuzer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:35:
Ik draai nu ook op de Cyanogenmod, maar overweeg ook om terug te gaan op iets anders. De camera is echt slechter geworden, GPS werkt niet en qua batterijduur heb ik zelfs het idee dat de CM eerder leeg is.

Edit:
Mocht ik nou CM helemaal zat zijn, weet iemand waar ik bijvoorbeeld de normale Sony Ericsson ROM kan vinden? Heb gezocht op XDA maar kom daar niet echt uit welke ik nou moet hebben.
Wotan server. Even googlen... Daar kun je een bestandje downloaden waarmee je de officiële firmware kunt flashes. Instructies krijg je van het bestand..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Willaaam schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:29:
[...]

Heb je ooit gezien wat dat met je accu doet? Android heeft al sinds 2.2 een sync bug in exchange die je batterij levend verslindt.
Bedankt voor de tip! Heb zelf 4 Exchange accounts op mijn Arc staan en na een dag was mijn accu dan ook echt leeg.

Heb nu de synchronisatie in plaats van constant push op pollen om de x minuten gezet, bij elke account verschillend. Vanochtend vroeg van de lader gehaald en nu nog 85% ondanks een telefoontje en een berg whatsapp en beetje mail. Anders zat ik zo rond deze tijd echt rond de 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:20:
@speurder, gebruik jij nu ook autostarts?
dat scheelt echt een hoop.

p.s. reboot tijden zijn met root 26 seconde, en 36 seconde als je de batteirj eruit hebt gehaald. vliegt als een trein (als treinen kunnen vliegen) :)
Nee, ik gebruikt geen autostarts, misschien heb ik die wel ff een poosje gehad.
Ik heb Advanced Task Killer, is ook erg goed. Tenminste, na het opstarten krijg ik een scherm waarin ik weet niet hoeveel tasks staan aangevinkt die ik allemaal meteen 'kill' (je kunt er ook een aantal wegvinken natuurlijk maar dat hoeft dus niet, alles werkt gewoon goed...).
Ik neem aan dat je net zoiets bedoelt met autostarts of zie je daarin nog meer voordelen?

Het rooten zelf heeft wel een snellere reboot tijd gegeven, hoewel ik vlak voor het rooten nog een paar weekjes de toen nieuwste built van android 2.3.3 heb gehad en ik vond toen ook dat de opstarttijd echt veel sneller ging. Dus het ligt er ook maar net aan, welke build iedereen heeft gebruikt voordat hij/zij aan het rooten is geslagen... denk ik O-)
In elk geval heb ik alleen maar profijt van het rooten en geen enkel nadeel ondervonden.
Nog geen CM als ik het zo lees, gewoon de Icecream Sandwicht afwachten. als het nog deze maand wordt tenminste... 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:08:
zijn die frontjes alleen via ebay bestelbaar? Ik ben me wachtwoord en gebruikersnaam kwijt van ebay en heb ook geen creditcard :(

of als je ze voor mij wil bestellen dan zou ik ook blij zijn :)
Nee ik heb het bij dealextreme (Hong Kong, geen verzendkosten) besteld. tenminste, als die kwalitatief net zo zijn. Het was maar 1 of 2 dollar. Ik heb een zwarte. Vind het toestel er dan wel dik uitzien, en de cover is ook wat slapjes. Dat is aan de ene kant wel prettig in de hand, maar toch vind ik dat hij er makkelijk afgaat en het mooie model zie je niet meer.
Heb het er weer af gedaan. Helaas toestel pas wel beetje beschadigd. Met nagelvijltjes van grof naar fijn het beschadigde hoekje gladgevijld en toen met zwarte stift het witte zichtbare puntje (ik heb een blauwe telefoon) zwart aangestipt en je ziet/voelt niks meer. Wat vond ik dit erg...
Die foto met die cover met stippen erop ziet er wel cool uit. Is dat heel hard materiaal, wat je echt om de telefoon klemt, of een soft case??
O ja ook een reden dat ik het niet meer gebruik is omdat ik ook veel de autohouder gebruik en dan moet je de case er steeds afhalen. Vind ik ook een gedoe.

edit: ik heb deze http://www.dealextreme.co...arc-lt15i-x12-black-59306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

door autostarts heb je bijna geen taskiller meer nodig. zorgt ervoor dat de programma's uberhaupt niet meer opstarten. hoef je ze ook niet meer te killen. ze werken dan nog wel als je erop klikt.

sommige apps gaan om de domste manieren aan. voorbeeld: als je een app verwijderd, starten maps, market, voice dialer en timescape. slaat toch nergens op?
en heel vaak start maps 2x op.
als je scherm aan of uit gaat, start track id op.
als je een widget update, starten alle programma's op die widgets ondersteunen ookal gebruik je ze niet.

ik vind de helft nergens op slaan, mooi uit gezet en scheelt me 40 mb ram :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga het maar eens proberen, slaat idd nergens op dat je bij het opstarten van je telefoon eerst de hele zooi uit moet doen.
by the way. timescape etc heb ik met rootexplorer tijdelijk verwijderd, zodat dat ook al rommel scheelt. ook bbc i player, waar ik helemaal niks mee doe maar die wel op de firmware file zat.
Fordox schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:43:
door autostarts heb je bijna geen taskiller meer nodig. zorgt ervoor dat de programma's uberhaupt niet meer opstarten. hoef je ze ook niet meer te killen. ze werken dan nog wel als je erop klikt.

sommige apps gaan om de domste manieren aan. voorbeeld: als je een app verwijderd, starten maps, market, voice dialer en timescape. slaat toch nergens op?
als je een widget update, starten alle programma's op die widgets ondersteunen ookal gebruik je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
GH45T schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:23:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb zelf 4 Exchange accounts op mijn Arc staan en na een dag was mijn accu dan ook echt leeg.

Heb nu de synchronisatie in plaats van constant push op pollen om de x minuten gezet, bij elke account verschillend. Vanochtend vroeg van de lader gehaald en nu nog 85% ondanks een telefoontje en een berg whatsapp en beetje mail. Anders zat ik zo rond deze tijd echt rond de 40%.
Graag gedaan, het is echt schandalig dat google dit nog steeds niet opgelost heeft...

Wat soms ook werkt is het synchroniseren van de agenda uit zetten, er zijn een paar verschillende bugs namelijk, het is ook niet altijd duidelijk welke er optreedt en bij welke omstandigheden. Het is voor mij de reden om altijd een iPhone langs m'n android apparaat te moeten hebben, das best balen.

edit:

Mocht je maar 1 exchange account gebruiken, het installeren van andere software (zoals touchdown) lost het meteen op, maar helaas heb ik nog geen andere software gevonden voor meerdere servers tegelijk. Als iemand daarvoor iets weet of suggesties heeft... graag!

[ Voor 13% gewijzigd door Willaaam op 17-10-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maiskneuzer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:35:

Edit:
Ik ben ook weer terug bij SE. Misschien dat ik over een paar releases weer eens CM probeer.

unlocked kernel voor 283 (laatste firmware) komt er ook aan want de sources zijn eindelijk beschikbaar. Dus dan hebben we de trilfunctie weer terug.

283 link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Zou er iemand misschien eens een Browsermark kunnen draaien in de stock browser op de laatste stock rom? Naar aanleiding van de review van de twee nieuwe HTC's ben ik hem zelf eens gaan draaien op mijn Neo, en de score (in de 58.000) was erg hoog vergeleken met andere toestellen (hoger dan de Galaxy S2 zelfs)... Kan iemand dit bevestigen?

browsermark.rightware.com is de url!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

32500 op mijn arc...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:46:
Zou er iemand misschien eens een Browsermark kunnen draaien in de stock browser op de laatste stock rom? Naar aanleiding van de review van de twee nieuwe HTC's ben ik hem zelf eens gaan draaien op mijn Neo[...]
De Neo heeft zijn eigen topic, je zit nu bij de Arc. :) : Het Sony Ericsson Xperia Neo-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
SChief schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:26:
[...]

De Neo heeft zijn eigen topic, je zit nu bij de Arc. :) : Het Sony Ericsson Xperia Neo-topic
Niet dat dat zoveel uitmaakt hé, de software is exact hetzelfde.

Wel vreemd dat retlaw maar 32500 haalt. Achja, ik zal maar blij zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Nog een keer gedaan en nu 41000 als resultaat... Nog lang niet de score van 58000...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Krijg morgen de arc s binnen! Ben erg benieuwd! Heb nu een iPhone 4 en ben uitgekeken op Apple na bijna 4 jaar. :-)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

lijkt erop dat de uitrol van de 2.3.4 update is begonnen... Firmware nummer is 4.0.2.A.0.42. Duitsland en België kunnen deze dus al installeren via PCC!

http://forum.xda-develope...p?p=18523869#post18523869

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

retlaw schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:17:
lijkt erop dat de uitrol van de 2.3.4 update is begonnen... Firmware nummer is 4.0.2.A.0.42. Duitsland en België kunnen deze dus al installeren via PCC!

http://forum.xda-develope...p?p=18523869#post18523869
Eeuhh.. Ik heb al ongeveer een maand de 2.3.4 versie op mn foon :P De firmwareversie is inderdaad nieuwer (ik heb 4.0.1.A.0.283), maar 2.3.4 is al geruime tijd beschikbaar via de Generic World flash..

Iemand enig idee wat er veranderd is in deze firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Net de 4.0.2.A.0.42. Firmware geïnstalleerd via seus. Nu kijken wat er anders is.
Sowieso camera en galerij app. Toetsenbord heeft dikkere letters en de mappen laten de eerste 4 apps zien die erin staan. Ook kun je swipen...

Er kan nu ook een screenshot gemaakt worden... Het lukt me alleen niet om een afbeelding te posten?!

[ Voor 39% gewijzigd door retlaw op 18-10-2011 17:43 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wWRVOpTGrrgHkuwZqLACuoAm/full.jpg

Ik zie em inmiddels ook via PC Companion. :) Mijn toestel is een Generic NL versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

retlaw schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:33:
Net de 4.0.2.A.0.42. Firmware geïnstalleerd via seus. Nu kijken wat er anders is.
Sowieso camera en galerij app. Toetsenbord heeft dikkere letters en de mappen laten de eerste 4 apps zien die erin staan. Ook kun je swipen...

Er kan nu ook een screenshot gemaakt worden... Het lukt me alleen niet om een afbeelding te posten?!
Wat vreemd.. Ik heb deze functies al ruim een maand met mijn firmware (zie mn vorige post). Als het goed is kan je nu dus ook die (3d) panorama fotos maken. Niet zo heel interessant, nog niet gebruikt tot nu toe :P

[ Voor 10% gewijzigd door M4DMan op 18-10-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Echt het allereerste wat mij opvalt, wat hebben ze met die prachtige animatie gedaan als je je scherm uitschakelt? :/ Dit ziet er echt niet uit. ;(

Godzijdank is die TouchNote app waarmee je een kaartje naar iemand kon sturen verdwenen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door S_Chief op 18-10-2011 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Jaja, m4dman; jij had de 2.3.4 firmware al.. Dat hoef je niet om het uur te vermelden.
Iedereen die de moeite wou doen om een NORDIC FW te flashen kon een paar weken geleden al updaten naar 2.3.4.
Alleen komt de 2.3.4 FW nu vrij voor andere regio's & kits.. De 'changelog' van toen is daarom ook nu weer van toepassing (plus wat minor bugfixes).

Voor de oplettende tweakerts; de FW versie van de nu vrijgegeven 2.3.4 is hoger dan die van een paar weken geleden. Dat was een 'pre-release' voor de 'Nordics'..

[ Voor 10% gewijzigd door Nnoitra op 18-10-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

SChief schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:05:
Echt het allereerste wat mij opvalt, wat hebben ze met die prachtige animatie gedaan als je je scherm uitschakelt? :/ Dit ziet er echt niet uit. ;(

Godzijdank is die TouchNote app waarmee je een kaartje naar iemand kon sturen verdwenen. :+
Alleen is wisepilot ervoor in de plaats gekomen.... En ik snap nog steeds niet dat de standaard statusbar of energiewidget is weggelaten...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Maar Wisepilot kan je zelf dumpen, dat kon niet met TouchNote. En dat van die widget vind ik ook jammer ja.
retlaw schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:33:

Gaat toch echt prima..:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wUDi270qPy3EJDqUd8ehdQGI/full.png

[ Voor 85% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

Freak187

geen

Wellicht ben ik off-topic, maar ik heb toch een brandende vraag. Ik ben in het bezit van een Xperia Ray en als ik wil synchronizen met PC compagnion, dan pakt hij niet al mijn contacts. Volgens mij heeft dat iets te maken met het feit dat sommige contacten op de SIM kaart staan en andere op de memory kaart. De contacts op de memory card pakt ie wel namelijk. Heeft iemand een idee hoe ik alle contacts kan overzetten naar SIM? Of dat het sync programma ook die contacts meepakt?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gensoid Mega Drive Emulator werkt niet meer na update 2.3.4

Sinds ik de laatste update van Android 2.3.4 geinstalleerd heb kan ik ik geen roms meer laden in Gensoid.
Hebben jullie ook dit zelfde probleem, ik vind het echt vaag, bij Android 2.3.3 geen problemen mee gehad.
Ik heb de app ook meerdere malen gedeinstalleerd. Zelfs een zachte reset van de gebruikergegevens mog niet baten, k´heb geen zin om een harde reset uit te voeren, maar misschien is dit wel een oplossing.

edit, ik heb zojuist gensoid 2.43 gedownload en ik heb onbekende bronnen toestaan ingeschakeld, het lijkt nu weer te werken _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Browsermark haal ik 39088. Geroote telefoon met veel standaard spul uit. Geen overklok, en standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Gatsie, wat zien de mapjes op mijn homescreen er opeens lelijk uit. Ik wilde gewoon een mapje zien, niet lelijke mini-icoontjes van wat er in de map staat...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik vond de 'oude' mapjes ook mooier...
Maar de overige veranderingen zijn allemaal positief! De tekstinvoer door te vegen werkt erg goed! Ben benieuwd naar het energieverbruik. Maar daar valt pas over een week ofzo wat over te zeggen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Qua overige heb ik gemerkt:
- Lettertype van de toetsen anders gemaakt (imo lelijker)
- Wisepilot icoontje (openen vraagt om een installatie die in mijn regio niet beschikbaar is)
- Mappen op homescreen veranderd (lelijker en onoverzichtelijker imo)
- "uitgaan" animatie veranderd (geen mening over)
- Toevoeging van 3d camera en 2d album (waar ik echt niets aan heb, en ik niet zomaar kan verwijderen)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Android 4.0 uit, komende zomer op de Arc? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Obvious troll is being obvious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

wie weet als custom rom wel eerder?! Wel mooi dat de knoppen in '4.0 ICS' goed overeenkomen met de fysieke knoppen van onze Arc...

Schijnt wel wat te zijn met het verplicht ondersteunen van hardware acceleration om ICS te kunnen draaien?! Weet zo even niet meer waar ik dat heb gelezen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisdrielsma
  • Laatst online: 17-02-2024
Weet iemand hoe je screenshots kan maken en waar je het swipe toetsenbord kan vinden en aanzetten in de nieuwste 2.3.4 versie ??

Ben al de hele middag aan het vogelen om dit te vinden :S zonder suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Screenshots kun je makes door de powerknop Lang in te drukken. Daar staat dan de optie tussen.
Bij de internationale toetsenbord instellingen kun je vegen aanzetten of iets wat erop lijkt!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ chrisdrielsma

voor Swipe
instellingen>taal en toetsenbord>internationaal toetsenbord>instellingen voor tekstinvoer>swipen om te schrijven aanvinken

werkt prima, praktisch hetzelfde als de 'echte' Swype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Wanneer weet ik niet, maar dat ie komt lijkt vrijwel bevestigd als ik naar de FB pagina van SE Nederland kijk.
Sony Ericsson Nederland
We zijn van plan om onze 2011 Xperia smartphone portfolio na Gingerbread 2.3.4. te upgraden met het volgende Android-platform. De officiële Sony Ericsson communicatie over software-upgrades wordt altijd door mijn Internationale collega's publiceert op onze product blog: http://blogs.sonyericsson.com/
cheiron schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:26:
[...]
- Wisepilot icoontje (openen vraagt om een installatie die in mijn regio niet beschikbaar is)
[...]
Wisepilot heb ik meteen gedumpt, net als McAfee. :+

[ Voor 15% gewijzigd door S_Chief op 19-10-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:43:

Ben toch weer terug bij advanced task killer. Autostarts bleef tekens hangen wanneer ik een wijziging had ingevoerd en ik weer terug wilde naar het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Wat ik apart vindt bij de nieuwe update is dat bij het media icoontje in de balk onderin er 1 insert mist?
Het waren er 3 en zijn er 3 alleen zit er nu een leeg vakje bij in.
Ook als je erop drukt is er een extra "vrije" plaats..

Iemand hetzelfde cq een idee?

-edit- ter illustratie:
Afbeeldingslocatie: http://i711.photobucket.com/albums/ww115/Heatonme/screenshot_2011-10-19_2215.png

[ Voor 19% gewijzigd door Humma Kavula op 19-10-2011 22:21 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De icoontjes van de mappen zijn vervangen door miniaturen van de apostelen die erin staan. Als je er een app bij zet, zal het lege hokje met de miniatuur van deze app gevuld worden. Je kunt net zoveel paps in een mapje zetten als je wilt. Ik heb bijvoorbeeld youtube bij de mediamap gezet...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:48:
[...]

Ben toch weer terug bij advanced task killer. Autostarts bleef tekens hangen wanneer ik een wijziging had ingevoerd en ik weer terug wilde naar het menu.
dan is er volgens mij iets mis met je root... dat is altijd het moment dat mijn root word geprompt.
probeer je superuser eens up te daten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
retlaw schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:50:
De icoontjes van de mappen zijn vervangen door miniaturen van de apostelen die erin staan. Als je er een app bij zet, zal het lege hokje met de miniatuur van deze app gevuld worden. Je kunt net zoveel paps in een mapje zetten als je wilt. Ik heb bijvoorbeeld youtube bij de mediamap gezet...
Thnx! :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
retlaw schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:50:
Damn you autocorrect? ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
klopt het dat die media-widget van SE (met snelkoppeling naar Muziek, Foto's en nog eenje) weg is? hij werkte niet meer en na verwijdering is ie niet meer te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Haha, inderdaad... via de pc typen gaat toch vaker foutloos, zie het nu pas 8)7

Ik ben echt wel tevreden over de Arc trouwens. Heb een aantal concurrerende toestellen gebruikt, maar deze Arc is echt fijn in het gebruik.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

habermas schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:07:
klopt het dat die media-widget van SE (met snelkoppeling naar Muziek, Foto's en nog eenje) weg is? hij werkte niet meer en na verwijdering is ie niet meer te vinden...
Die widget zou er gewoon nog moeten zijn! De widget heet: Snelkopp. media

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
retlaw schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:11:
Die widget zou er gewoon nog moeten zijn! De widget heet: Snelkopp. media
thanks! die had ik over het heeofd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Er nieuwe software beschikbaar voor je Xperia™ smartphone

Update je software om te profiteren van:

* xLOUD™ – versterkt je muziek wanneer deze via de speaker wordt afgespeeld
* Stereo-opnamen – maak video's met hoogwaardig stereogeluid
* Digital Home – geniet van de entertainment die is opgeslagen in je telefoon op DLNA-Certified media-apparaten
* Nieuwe thema's en Landschapmodus voor je beginscherm

Je kunt de upgrade uitvoeren door te zoeken naar nieuwe software in je telefoon of PC Companion te gebruiken.

Opmerking:De beschikbaarheid van de nieuwe software is afhankelijk van het land en de operator.

Dit staat op de site van SE.
Er staat ook vermeldt, dat landschapmodus aanwezig zou moeten zijn?! Iemand een idee?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Dat zat al in de laatste 2.3.3 update.
En wat die landschapmodus inhoud is hier ook al besproken; is voor als je je Arc op je TV aansluit dmv hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
retlaw schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

Ik ben echt wel tevreden over de Arc trouwens. Heb een aantal concurrerende toestellen gebruikt, maar deze Arc is echt fijn in het gebruik.
Hier ook een tevreden gebruiker, met name omdat hij niet meer vanzelf uitvalt.
Wel was ik gister even met een Galaxy S2 aan het spelen, maar dat gaat nog wel een stuk vlotter allemaal. Met name het openen van de camera en gallery ging misschien wel 2 keer zo snel. Maar ach, verder weinig te klagen over de snelheid. En ik blijf het design van de Arc (iig de zwarte versie) geweldig vinden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sorry... Niet gezien. Was zo enthousiast, dat ik gelijk de link wilde delen!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Sorry is nergens voor nodig. :+ Iedereen heeft dat wel eens. :P

[ Voor 31% gewijzigd door S_Chief op 20-10-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Ice Cream Sandwich ziet er inderdaad gelikt uit, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor deze wordt uitgerold..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik gok erop dat het ergens in de lente van 2012 zal komen... Gok aan de hand van deze post overigens: http://www.theandroidsoul...e-2011-devices-confirmed/
:)

[ Voor 59% gewijzigd door S_Chief op 20-10-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Speculeren/gokken wanneer ICS voor de Xperia 2011 lijn komt heeft geen zin zolang SE niet officieel bevestigd dat ze de Xperia 2011 lijn updaten naar ICS.
En nee, een twitter en facebook berichten van SE Nederland zijn geen "officiele bevestigingen".
In de afgelopen jaar hebben meerderde SE 'landen' berichten de wereld ingeholpen die later weer ingetrokken werden.
Het bericht dat SE de Xperia 2011 lijn ging updaten naar ICS is op 8 september al geplaatst en binnen no-time weer ontkracht.

Er is maar één officieel kanaal en dat is SE Zweden & http://blogs.sonyericsson.com/products/

Laten aub niet het topic volspammen met op niets gebaseerde voorspellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

hopen mag toch ook wel?
en SE had belooft om de nieuwe xperia lijn regelmatig en zo snel mogelijk van de nieuwste versies te voorzien.
zou me dus sterk lijken als ze ICS niet naar de arc brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zien wel. De laatste devices van 2011 zullen wel geupdate worden, al dan niet met een kale versie. Denk alleen wel dat dit na de release van hun dual core. Dan hebben we uiteraard ook nog CM die een ICS versie zullen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:36:
Browsermark haal ik 39088. Geroote telefoon met veel standaard spul uit. Geen overklok, en standaard browser.
Net ook even geprobeerd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RiSATiqpirvkudhKgpaYZFpV/full.png

Versie 2.3.4, niet geroot, niets afgesloten en ook de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de 2.3.4 update Nu al volledig uitgerold ? Ik zou toch graag de update willen hebben .
Betrefte een helemaal standaard 2.3.3 Arc die ik wekelijks kan laat checken via SEuS en PC companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Je beantwoord je eigen vraag al.
Als jij de update via SEUS en/of PCC nog niet gekregen hebt, dan is de 2.3.4 update nog niet volledig uitgerold. :+

En voor de zoveelste keer; gebrande versies van updates kunnen tot wel enkele maanden later komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online
SChief schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:36:
[...]

Net ook even geprobeerd:
[afbeelding]

Versie 2.3.4, niet geroot, niets afgesloten en ook de standaard browser.
Ik dus ook, eerst haalde ik rond 41000, nu met 2.3.4 update 60886 :o

Sjees, nog een run, nu 62675 _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Humma Kavula op 20-10-2011 19:52 ]

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 24 ... 45 Laatste