Fordox schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:42:
[...]
sorry hoor, maar de beats audio telefoon heeft de dualcore op 1,5 ghz. deze staat op de standaard sensation op 1.2. het is dus zeker wel wat meer dan alleen een audio profiel. met de rom/kernel wat aangepast heeft hij de sensation op 1.5 gekregen door alleen de rom/kernel dus niet de overklok.
De arc S is eigenlijk gewoon een opgevoerd arc. het heeft dezelfde specs en ook dezelfde cpu en gpu. ik weet ook dat het niet alleen flashen is, het is de hele rom en de kernel. maar gezien de bootloader te unlocken is zal het mogelijk kunnen wezen.
ik heb wel degelijk wat zitten googlen en nederlands is niet mijn sterkste vak. daar hebben er meer last van.
volgens mij mag jij dus ook nog wat googlen voordat je iets terug roept

Eerst was het haast en geen multitouch keyboard en nu is het omdat Nederlands niet je sterkste vak is?
Beide zijn geen excuus om je vraag fatsoenlijk niet te formuleren.
Anyhoe je informatie klopt nog steeds niet.
De orginele sensation heeft exact dezelfde CPU als de XE beats (welke schaalbaar is; 1.2GHz - 1.5GHz), maar HTC heeft in al zijn wijsheid besloten om 'm op 1.2GHz te laten draaien.
Dit is hoogstwaarschijnlijk een software 'underclock', welke in de orginele Sensation firmware zit en de XE firmware heeft deze 'underclock' niet.
Gooi je de XE firmware op de gewone sensation, dan ben je die 'underclock' setting kwijt waardoor je op 1.5GHz draait en je hebt er een audio profiel bij.
Terug naar de Arc.
De Arc heeft dus niet dezelfde CPU als de Arc S.
De Arc heeft de MSM8255 welke op 1GHz draait.
De Arc S heeft de MSM8255
T welke op 1.4-1.5 GHz draait.
Dit is een hardware change! Dit zit niet in de firmware!
Door de Arc S firmware op de Arc te flashen gaat je hardware niet mee veranderen
ps: als je een firmware flasht, dan flash je een rom en dat is inclusief kernel. En zolang het een officiele SE firmware rom betreft hoef je je bootloader niet te unlocken.
pps: ik google inderdaad voordat ik iets terug roep, vandaar dat je alles wat hierboven staat op het internet terug kunt vinden, ter controle..