Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nnoitra schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:33:
[...]
Die heeft nog geen ota naar de nieuwste versie, dus daar heeft ie weinig aan :)
Voor root & nieuwste update; check deze.
dankje hier ga ik dus nu mee bezig...

edit: ben er mee bezig, terugflashen is gelukt. Het rooten duurt nu wel heel lang, meer dan 3 minuten... als dat verder lukt, komt het wel goed. Nu dus ff sprannend...

edit: usb foutopsporig stond niet standaard aan. dit alsnog gedaan. nu nieuwe poging...

Gelukt. Probleem was dat ik geheugenkaart moest formatteren, anders kreeg ik problemen met gingerbreak.
Nnoitra schreef op woensdag 07 september 2011 @ 23:33:
[...]
Die heeft nog geen ota naar de nieuwste versie, dus daar heeft ie weinig aan :)
Voor root & nieuwste update; check deze.
Deze heb ik gebruikt, werkt dus prima! In deze flashtool zit wel de map 'loaders' in versie 0.3.0.0. niet!
Voor uitgebreidere handleiding heb ik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1133650 gebruikt, maar dus niet de bestanden die daarin vermeld zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 09:28 ]

Verwijderd

Heb nog steeds geen update, zit bij HI...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:26:
Heb nog steeds geen update, zit bij HI...
En als je bij SEUS kijkt? Ik heb KPN en had ook geen meldingen bij PC companion 2.0

De vraag die ik nu nog heb: ik gebruik nu root explorer, nav het stappenplan om te rooten op xda forum. Maar ik lees ook goede ervaringen over titanium backup (pro). Welke heeft de voorkeur bij jullie?
Met titanium backup lijkt het dat je goede backups kunt maken van álles op de telefoon. Niet echt onbelangrijk. Met beide programma's kun je ongebruikte apps bevriezen of verplaatsen volgens mij.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen rondom deze twee programma's.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:01:
[...]

En als je bij SEUS kijkt? Ik heb KPN en had ook geen meldingen bij PC companion 2.0

De vraag die ik nu nog heb: ik gebruik nu root explorer, nav het stappenplan om te rooten op xda forum. Maar ik lees ook goede ervaringen over titanium backup (pro). Welke heeft de voorkeur bij jullie?
Met titanium backup lijkt het dat je goede backups kunt maken van álles op de telefoon. Niet echt onbelangrijk. Met beide programma's kun je ongebruikte apps bevriezen of verplaatsen volgens mij.
Kpn en hi hebben dezepfde firmware en hi staat onder kpn. Net als mtv mobile. Oftewel,deze providers hebben nog geen update, en als 1 dat heeft hebben de andere dat ook gelijk ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:01:
[...]

Root explorer is gewoon een file explorer, waarmee je op systeemniveau bestanden kan verwijderen. Backup maak je door het bestand te kopiëren.
Titanium is een gebruiksvriendelijker programma, dat een lijst genereert waarvandaan je programma's kan backuppen en/of verwijderen zonder dat je in allerlei directories hoeft te kijken. Verder kan je ook alles backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:06
Na wachten en wachten en SEUS gebruiken en nogsteeds geen update heb ik maar geflashed via de wotanserver.

Heb nu 4.0.A.2.368 erop staan, moet nog ff alles opnieuw erop zetten.
Zal jullie laten weten hoe ie bevalt.

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42
Dan zal ik jou ook even laten weten hoe die bevalt.
In één woord; prima! ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nnoitra schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:21:
Dan zal ik jou ook even laten weten hoe die bevalt.
In één woord; prima! ;)
Dat vind ik dus ook!! Heb nog niet alle apps erop gezet dan die ik had, maar voor mijn gevoel loopt alles toch soepeler en heb ik meer intern geheugen over. Ook een paar apps eraf gehaald natuurlijk.

By the way, gebruiken de rooters onder jullie dan ook beide programma's tegelijk, bijvoorbeeld root explorer als verkenner, en titanium backup voor de backups/bevriezen van apps? De laatste heeft geloof ik geen verkenner, anders zou ik het wel bij 1 houden.

Ik zit wel te denken: wat zal ik er nu mee doen, kan ik nog wat leuke dingen ermee doen....
Zou wel graag een heel groot intern geheugen willen waarbij sd kaart en intern (deels) samengevoegd kunnen worden. Ik las weleens dat zoiets kon. Zodat ik nog wel 100 apps erop kan zetten zonder dat 'ie traag wordt. MIsschien dat niet iedereen hier dat als doel heeft. Maar het lijkt mij wel wat :D

Ook vraag ik mij af of ik nu één of andere melding kan uitzetten bij Exchange mail, want wanneer ik exchange activeer (werkmail), wordt een externe beheerder aangezet waarbij ik de telefoon moet beveiligen met een pincode of wachtwoord na ontgrendelen. Hier wil ik graag van af. Maar misschien is dit wel onmogelijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:31:
[...]
By the way, gebruiken de rooters onder jullie dan ook beide programma's tegelijk, bijvoorbeeld root explorer als verkenner, en titanium backup voor de backups/bevriezen van apps? De laatste heeft geloof ik geen verkenner, anders zou ik het wel bij 1 houden.
Ik gebruik Titanium Backup voor het verwijderen van bloatware.. Backups maak ik niet echt, ik kopieer alleen 1 keer in de zoveel tijd mijn foto's/video's naar mijn harde schijf en voor contacten gebruik ik de standaard export functie binnen het Contacten menu.. Als het ooit fout gaat installeer ik wel opnieuw een firmware :P Root Explorer heb ik ook en idd, ik gebruik die gewoon als verkenner, heel handige app.. Verder heb ik ook Screenshot It geinstalleerd zolang de officiele screenshot functie er nog niet is (komt in oktober).

[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 12-09-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
@ Nnoitra en speurder.

Idd, hij bevalt heerlijk, was wel weer ff stoeien om simi folder en alle meuk weer te installeren maar alles draait weer als een tiet.
En wat heerlijk snel is dat ding.
1ste boot duurde ff, dus ik dacht bij de 2de boot, laat ik maar ff peukje roken.
Maar, toen ik me omdraaide was ie er al :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Net de nieuwe update geïnstalleerd (4.0.A.2.368), ziet er goed uit. Hier en daar wat veranderingen, optisch allemaal weer wat mooier (vooral als je het scherm lockt, gaat nu zoals de Nexus S). Helaas is de controlewidget verdwenen, maar daar kan ik wel mee leven. :)

De update voor de Android Market heb ik overigens nog steeds niet. Iemand die deze wel automatisch heeft gehad op zijn Arc?

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 12-09-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
SChief schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:42:
Net de nieuwe update geïnstalleerd (4.0.A.2.368), ziet er goed uit. Hier en daar wat veranderingen, optisch allemaal weer wat mooier (vooral als je het scherm lockt, gaat nu zoals de Nexus S). Helaas is de controlewidget verdwenen, maar daar kan ik wel mee leven. :)

De update voor de Android Market heb ik overigens nog steeds niet. Iemand die deze wel automatisch heeft gehad op zijn Arc?
Ik vind die nieuwe market niet echt een verbetering. Heb nu weer de oude, laat het maar even zo. Die nieuwe is complexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:39

S03

Voor het eerst lijkt m'n WiFi niet uit te vallen en behoud ik permanent verbinding! Woaah. Minpunt na de update is dat de accu zeer snel leeg loopt, maar gelukkig is dat overdag geen ramp met alle stopcontacten/computers in mijn omgeving. 's Nachts verlies ik wel zo een 4 a 5% per uur. Die 30 tot 40% accuverlies laad ik dan in de ochtend weer even bij, maar overall ben ik best wel happy. Ook de snelheid is beter zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een paar dagen verder en zeer tevreden met update icm root. Accu bij mij juist minder snel leeg. Ook gaat de bright toggle nu automatisch naar de laatst ingestelde stand terug ipv dat hij alleen maar naar 100 % gaat en dus stroom vreet. Ook ben ik inmiddels uit het probleem dat ik zo snel door mijn data verbruik was. De vorige update daar stonden de instellingen niet goed maar ik ben daar nu pas achter. Wel belangrijk om te weten voor wie nog niet de laatste update heeft. Er is nl een slaap stand ingesteld voor wifi en die moet je uitzetten. Anders zoekt hij voortdurend naar wifi en gaat geregeld op 3g over ook al heb je thuis bv wifi. Misschien bij velen wel bekend maar toch noem ik het maar even. Ik kan nu dus mijn data bundel gewoon aan zetten. Ik heb 1 Gb/mnd, het is toch raar dat ik daar in 2 weken bijna doorheen was de eerste maand.

Met de nieuwe update heb ik weer de oude market. Ik vind deze ook beter, niet van die rommelige plaatjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ik heb build 4.0 nu ook een paar dagen maar wat mij opvalt is dat ie meer stroom verbruikt, aan het einde van de dag staat ie op 30 tot 40% ipv 60/70% verder werkt de home knop de helft van de tijd niet als hij uit standby moet komen. Dan gaan alleen het backlight aan maar niet het scherm. Pas na 'aan' en 'uitzetten' met de powerknop bovenop kom ik op het lockscreen. Anderen geen last van dit stroomgebruik?

@schief: Ze hebben de controlewidget vervangen door de widget status wijzigen, deze is helaas 2x3 ipv 1x4 en bevat airplanemode bleuthoot gps wifi mute en roaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Die 'status wijzigen' was er vroeger ook al.

Mijn Arc had net na de update ook last van flink verhoogd stroomverbruik. Na een weekje werd dat duidelijk beter en inmiddels presteert hij weer prima. Bij mij werkt de home-knop juist prima om hem aan te zetten, helaas. Dat was namelijk de enige reden voor mij om te rooten: key-settings aanpassen zodat hij met HOME niet aan gaat en vervolgens de slide to unlock uitzetten.
Met Gingerbreak ging dat makkelijk, maar dat werkt dus niet meer en ik heb geen zin in alle uitgebreide gedoe om alleen maar een knopje uit te zetten. Dat je met root meer kunt, dat snap ik, maar daar heb ik momenteel geen behoefte aan.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
jvbosma schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:38:
verder werkt de home knop de helft van de tijd niet als hij uit standby moet komen. Dan gaan alleen het backlight aan maar niet het scherm.
Probeer es een "factory reset?
Anderen geen last van dit stroomgebruik?
Nope, althans niet dat me opgevallen is.
@schief: Ze hebben de controlewidget vervangen door de widget status wijzigen, deze is helaas 2x3 ipv 1x4 en bevat airplanemode bleuthoot gps wifi mute en roaming.
Die widget status wijzigen was er in de vorige versies ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
Factory reset gedaan met behoud van gegevens, start nu wel meteen. Even zien of dat goed blijft gaan.

Ik gebruikte ook de andere widget en ben daarom op status wijzigingen uit gekomen, had ik eerder nog niet gezien. Ik ging er daarom maar vanuit dat deze nieuw was. excuses moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nollekeuh schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:32:
[...]

Ik vind die nieuwe market niet echt een verbetering. Heb nu weer de oude, laat het maar even zo. Die nieuwe is complexer.
Sja ik vind het apart dat ik em gewoon niet heb gehad. Of ie nou leuk is of niet, ik wil graag al m'n updates krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
SChief schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:31:
[...]

Sja ik vind het apart dat ik em gewoon niet heb gehad. Of ie nou leuk is of niet, ik wil graag al m'n updates krijgen. :+
Je kan hem gewoon los installeren via de browser. Surf hiernaartoe op je mobiel en klik op de link in het artikel.

http://www.droid-life.com...id-market-version-3-0-26/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, sinds ik de nieuwe update heb staat er wanneer ik alle data verbindingen uitgeschakeld heb en m'n telefoonmodus op GSM heb gezet een R boven m'n netwerkbereik meter, kan je dit ook uitschakelen?
Ik heb data roaming ook uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-08 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:17:
Hallo mensen, sinds ik de nieuwe update heb staat er wanneer ik alle data verbindingen uitgeschakeld heb en m'n telefoonmodus op GSM heb gezet een R boven m'n netwerkbereik meter, kan je dit ook uitschakelen?
Ik vermoed dat dit afhankelijk is van je provider. Ik zit zelf bij Telfort en krijg die R ook niet weg, tenminste ik weet niet hoe.

Wel een nadeel met de global update via flashtool, gingerbreak etc. is dat ik google maps navigatie niet meer in het Nederlands kan instellen voor de navigatiestem. En Nederlandse straatnamen klinken erg vreemd in het Engels.

Rectificatie: ik had de telefoon op Engels staan en zag bij tts geen Nederlands staan. Maar tts is dus niet voor de navigatiestem. Nu ik de telefoon gewoon op Nederlands heb ingesteld heb ik weer een Nederlandse stem.

[ Voor 13% gewijzigd door tr201 op 14-09-2011 18:28 ]

• jvbosma
Reset met behoud van instellingen had nog niet het gewenste resultaat voor mijn problemen, ik heb nu een volledige re-install gedaan, alleen lukt het mij niet met Back-master alles weer terug te zetten. Er zijn wel enkele apps teruggezet maar lang niet alle misschien 20 van de 110. en alle andere instellingen zijn niet terug gezet. Er staan wel bestanden in de mappen van Back-master dus ik neem aan dat deze wel een backup heeft gemaakt.
Hopelijk weten jullie raad!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:17:
Als Telfort klant roam je op het netwerk van KPN. In de aangepaste firmware voor NL-providers is dit opgelost door de functie nationaal roamen. In de World en UK versie is deze functie niet aanwezig.

Verwijderd

nu langzamerhand vreet het toestel toch weer stroom na de update. Dat betekent rond 17.00 uur moet ik hem er weer inpluggen anders is'ie uit. Het lijkt erop dat het te maken heeft met de meerdere apps die ik er nu op heb staan.
Dataverbruik ben ik overigens erg tevreden over.
Snelheid nog steeds prima.

• jvbosma
Ben niet echt tevreden met 4.0 ik heb na de volledige reset nog steeds dat hij blijft hangen wanneer je op de home knop drukt als je em uit stand-by haalt. (wel minder vaak dan voor de re-install)

Dit samen met verhoogd energieverbruik zou ik 4.0 dus niet aanraden, zeker omdat in mijn ogen de enige zinnige update xloud is.

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

jvbosma schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:49:
Ben niet echt tevreden met 4.0 ik heb na de volledige reset nog steeds dat hij blijft hangen wanneer je op de home knop drukt als je em uit stand-by haalt. (wel minder vaak dan voor de re-install)

Dit samen met verhoogd energieverbruik zou ik 4.0 dus niet aanraden, zeker omdat in mijn ogen de enige zinnige update xloud is.
Denk dat je dan toch moet gaan denken aan terugbrengen ivm garantie.. Als dit probleem na een volledige reset niet is opgelost zit het probleem vermoedelijk toch dieper...

• DaRk PoIsOn
Bij mij is juist de batterijduur beduidend omhoog gegaan, waar ik eerst 5 uurtjes op de batterij redde en dan aan de stroom moest leggen redt ik nu makkelijk een hele dag.
Gebruik is:

10 minuten lopen naar station met muziek aan, 9 minuten wachten op trein met muziek.
In de trein 26 minuten internetten, beetje whatsapp'en.
Van station Zwolle naar werk is 3 minuten lopen dus nog 3 minuten muziek.
En op de terugweg omgekeerde volgorde.
Op het werk staat telefoon aan, mail komt binnen en af en toe in de pauzes whatsapp.
Daarna naar huis omgekeerde volgorde van bovenstaande en hou ongeveer 39% batterij over.
Muziek luister ik via bluetooth op een jabra bt 3030.
Hiermee bel ik ook als ik een telefoontje krijg in de trein of tijdens het lopen.

Op zich vind ik dit heel netjes, haalde eerst amper dus de 5 uur op een volle accu

• Nollekeuh
Batterijverbruik in standby is bij mij ook vooruit gegaan, juist met 3G data verbinding altijd aan.

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 18:11
Ehm nog 1 ding: De Ray of Arc heeft 300 mb geheugen op de telefoon zelf, voor apps enzo. Dat is niet veel, maar gelukkig kan je er een micro SD kaart in doen en alles daar op zetten.
Het enige probleem is; ik heb gelezen dat als je apps op de micro SD zet, er een deel gewoon op het geheugen van je telefoon blijft.
Dus dan zou je niet veel apps er op kunnen zetten; want na een tijdje is die 300 mb op.

Klopt het dat apps die op een micro SD kaart staan, ook nog voor een deel op de telefoon zelf staan? En zo ja, hebben jullie daar last van gehad?

Alvast bedankt (:

• Nnoitra
Yup, er blijft wel een deel van je apps achter op je telefoongeheugen.
Maar, het duurt wel even (lees; je kunt heel wat apps installeren) voordat je geen telefoongeheugen meer vrij hebt.

• Fordox

Fordox

00101010

Ik wil mijn telefoon ook terugflashen rooten en updaten.
het enige dat me afschrikt is de APN instellingen.
heeft iemand die voor hi/kpn? en werkt 3g dan ook weer vlekkeloos?

[ Voor 11% gewijzigd door Fordox op 15-09-2011 17:15 ]

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Net de officiële 4.0 build erop gezet.
Ik wordt zo blij van de beeldscherm uit animatie *O* *O* :+

Rest ga ik wel merken qua accuduur etc..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een t-mobile arc, orgineel en geen root geunlocked
nu heb ik met update service (dus geen compagion) een update gedaan
ik heb nu build 4.0.a.368 android versi 2.3.3

is dit de laaste versie?
sorry als het een beetje noob klinkt, maar het was meer omdat ik las dat niet iedereen bij de update kon komen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik heb 4.0.A.2.368, dat is dan ook de nieuwste afaik.

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:57:
ik heb een t-mobile arc, orgineel en geen root geunlocked
nu heb ik met update service (dus geen compagion) een update gedaan
ik heb nu build 4.0.a.368 android versi 2.3.3

is dit de laaste versie?
sorry als het een beetje noob klinkt, maar het was meer omdat ik las dat niet iedereen bij de update kon komen ofzo
Jup, je hebt de meest recente versie.. De volgende update verschijnt pas in oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig nog de default agenda apk liggen of geinstalleerd van voor de .368 firmware? De file heet SemcCalendar.apk. Als het kan ook graag CalendarProvider.apk en GoogleCalendarSyncAdapter.apk. Staan allemaal onder /system/app/

EDIT:
Gevonden via xda. FF weer de oudere (.145) eeuwig scrollable agenda geïnstalleerd.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Xperia Arc gebruikers
ik heb de volgende vraag
ik ben toe aan een nieuwe Telefoon, mijn Nokia N900 voldoet niet meer
wil namelijk een telefoon waarmee ik kan
whats appen e.d.
outlook agenda en email synchronisatie
facebook e.d.
af en toe internetten en buienrader in de gaten kunnen houden
imaps of google maps apps kunnen gebruiken
mooie foto's en filmpies mee kan maken, zowel binnen als buiten
niet ieder dag de batterij opladen
kan dat goed met de arc? of moet je dan de neo of ray hebben?
zit ook te dubben tussen de i-phone 4 en galaxy S2 of voldoet de Sony beter, heb altijd Nokia gehad, en 1 keer een Sony k800 en die beviel wel goed toentertijd :)
wat is jullie ervaring of raad??
groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:42:
whats appen e.d.
outlook agenda en email synchronisatie
facebook e.d.
af en toe internetten en buienrader in de gaten kunnen houden
imaps of google maps apps kunnen gebruiken
mooie foto's en filmpies mee kan maken, zowel binnen als buiten
niet ieder dag de batterij opladen
kan dat goed met de arc? of moet je dan de neo of ray hebben?
- Whatsapp staat standaard geinstalleerd op de phone dus dat is geen enkel probleem
- Synchronisatie is aanwezig maar gebruik ik niet, geen ervaring mee
- Facebook staat standaard geinstalleerd en werkt smooth op deze phone
- Uiteraard werkt internet goed (7.2 Mbps modem) en zijn er genoeg apps om buien te checken etc
- Google Maps en Latitude staan standaard geinstalleerd, heb zelf al een aantal keren de navigatie gebruikt en werkt smooth
- Op deze phone zit perfecte 8 megapixel techniek van Sony voor het maken van fotos en filmpjes, gecombineerd met hun Bravia techniek voor perfecte weergave. Ook komt in oktober een update welke het mogelijk maakt om panorama en 3d fotos te maken! Denk niet dat er veel smartphones zijn met beter camerawerk dan deze.
- Batterij opladen moet zeker bij redelijk-intensief gebruik wel iedere dag, maar gewoon lekker snachts aan de lader hangen, geen enkel probleem.

Vergelijking met andere toestellen kan ik helaas niet doen aangezien ik die ervaring niet heb.. Wel kan ik je zeggen dat je met de Arc een uniek stukje telefoon hebt, iPhone en Galaxy S II zijn toch meer standaard en mijns inziens niet echt origineel *MENING* Succes met je keuze :)

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 20-09-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:23:
[...]

- Whatsapp staat standaard geinstalleerd op de phone dus dat is geen enkel probleem
- Uiteraard werkt internet goed (7.2 Mbps modem) en zijn er genoeg apps om buien te checken etc
- Google Maps en Latitude staan standaard geinstalleerd, heb zelf al een aantal keren de navigatie gebruikt en werkt smooth
- Op deze phone zit perfecte 8 megapixel techniek van Sony voor het maken van fotos en filmpjes, gecombineerd met hun Bravia techniek voor perfecte weergave. Ook komt in oktober een update welke het mogelijk maakt om panorama en 3d fotos te maken! Denk niet dat er veel smartphones zijn met beter camerawerk dan deze.
- Batterij opladen moet zeker bij redelijk-intensief gebruik wel iedere dag, maar gewoon lekker snachts aan de lader hangen, geen enkel probleem.

Vergelijking met andere toestellen kan ik helaas niet doen aangezien ik die ervaring niet heb.. Wel kan ik je zeggen dat je met de Arc een uniek stukje telefoon hebt, iPhone en Galaxy S II zijn toch meer standaard en mijns inziens niet echt origineel *MENING* Succes met je keuze :)
De update wordt schijnbaar op het moment al uitgerold. Deze week zullen de eersten kunnen updaten/flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:29:
[...]

De update wordt schijnbaar op het moment al uitgerold. Deze week zullen de eersten kunnen updaten/flashen.
Heel erg netjes!! Waar heb je dat gelezen dan? Probleem is wel dat ik dan mn root kwijt ben, of ik moet wachten op de OTA update (UK Firmware) :P

Kijk in deze update heel erg uit naar die panorama shots en ook de Swipe en screenshot functies :)

[ Voor 15% gewijzigd door M4DMan op 20-09-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware is er al:
PC Companion
Flash file "Generic" Global wordt geupload

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Perfect!! Nu ga ik wel heel erg twijfelen aangezien ik dan mn root weer kwijt ben.. Heb ff gecheckt en OTA is ie nog niet beschikbaar.. Ik mis overigens in het lijstje in je eerste link wel de vermelding naar de Swipe functionaliteit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem erop staan. 3D panaroma werkt wel maar heb geen idee hoe :P. Later maar eens in verdiepen. Swype werkt ook gewoon maar gebruik toch Swiftkey. Nu nog ff wachten op de unlocked kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:46:
Heb hem erop staan. 3D panaroma werkt wel maar heb geen idee hoe :P. Later maar eens in verdiepen. Swype werkt ook gewoon maar gebruik toch Swiftkey. Nu nog ff wachten op de unlocked kernel.
Je hebt nu geen root meer dus? Of had je die sowieso al niet? En kernel moet je bootloader voor unlocken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:52:
[...]

Je hebt nu geen root meer dus? Of had je die sowieso al niet? En kernel moet je bootloader voor unlocken toch?
Nee als het goed is niet. Heb de file geflasht dus inclusief nieuwe unrooted kernel. Nu dus wachten op modded kernel.

Tot die tijd ff alles proberen.
- Screen-off animatie is anders. Het beeld "krimpt" nog steeds maar niet vanuit alle hoeken. Dus niet echt een CRT animatie maar wel mooi. Persoonlijk doe ik straks de CRT er weer op.
- Agenda is zelfde. Dus nog steeds allemaal roze afspraken (facebook is paars) en niet oneindig doorscrollen in maandview
- 3D panaroma.
- Panorma.
- Swype toetsenbord. Ook iets andere animaties en uiterlijk. Werkt naar mijn mening minder goed dan de officiele Swype (vind ik ook niet fijn). Swiftkey gaat er weer op.
- Gallerij heeft bovenaan een 3D button voor een speciale 3D gallerij
- Facebook integratie lijkt op het eerste gezicht hetzelfde.
- Snelheid/Accu/Geheugen zal wel niet veel verschillen. Was al erg snel dus.
- Games en apps van anderen. Soort app/game-deel functie.
- Wereldklok widget
- Screenshots maken vanuit power-menu
- Backup/restore binnen je google-account. Slaat volgens mij instellingen van apps/telefoon op voor als je iets deinstalleert en later weer installeert. Wel handig lijkt mij.
- USB-otg support? Morgen ff proberen. Zou moeten werken...

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Zo even proberen. Nu is het wachten op een gemodde versie met 1,4 ghz rom etc.

Geinstalleerd. Dat 3D gebeuren kan ik niet veel mee. Geen 3D tv.
Snelheid kan ik niets over zeggen, geen id van zo kort gebruikt.
Scherm uit animatie vind ik ook lelijker. Geen idee waarom ze dat nou weer veranderd hebben.
Swipe werkt goed, maar het is wel manier die ik me helemaal moet aanleren. Toetsenbord is iets veranderd (letters)
Map icoontjes geven nu de inhoud weer in kleine pictogrammetjes.

Verder wordt er in deze video een voorbeeld gegeven van 3D weergave op de phone. De foto wijzigd waardoor het lijkt alsof je vanuit een andere hoek het plaatje bekijkt. Dit werkt niet bij mij?
YouTube: Sony Ericsson Xperia arc S - hands on (incl. Xperia Facebook Inside Upgrade) - YouTube

[ Voor 50% gewijzigd door Nollekeuh op 20-09-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 17:57:
[...]

Zo even proberen. Nu is het wachten op een gemodde versie met 1,4 ghz rom etc.

Geinstalleerd. Dat 3D gebeuren kan ik niet veel mee. Geen 3D tv.
Snelheid kan ik niets over zeggen, geen id van zo kort gebruikt.
Scherm uit animatie vind ik ook lelijker. Geen idee waarom ze dat nou weer veranderd hebben.
Swipe werkt goed, maar het is wel manier die ik me helemaal moet aanleren. Toetsenbord is iets veranderd (letters)
Map icoontjes geven nu de inhoud weer in kleine pictogrammetjes.

Verder wordt er in deze video een voorbeeld gegeven van 3D weergave op de phone. De foto wijzigd waardoor het lijkt alsof je vanuit een andere hoek het plaatje bekijkt. Dit werkt niet bij mij?
YouTube: Sony Ericsson Xperia arc S - hands on (incl. Xperia Facebook Inside Upgrade) - YouTube
Same. Vraagt om 3D tv ipv optie voor tilten. Of ik mis iets. Galerij op normale manier, vanuit camera app, 3D galerij werken allemaal niet... Panorama werkt wel gewoon als verwacht. Misschien is de foto niet goed genoeg??? Bij 16:9 opnames krijgen je wel een kleinere "lengte" dan orgineel. Bij orginieel kun je op play drukken zodat die zelf scrollt door de panorama. Maar geen 3D effect zoals in het filmpje.

EDIT: Wacht. Die optie heet sweep-multi angle. 3d panorma is alleen voor 3d tv's. kijken of ik kan vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:01:
[...]

Same. Vraagt om 3D tv ipv optie voor tilten. Of ik mis iets. Galerij op normale manier, vanuit camera app, 3D galerij werken allemaal niet... Panorama werkt wel gewoon als verwacht. Misschien is de foto niet goed genoeg??? Bij 16:9 opnames krijgen je wel een kleinere "lengte" dan orgineel. Bij orginieel kun je op play drukken zodat die zelf scrollt door de panorama. Maar geen 3D effect zoals in het filmpje.

EDIT: Wacht. Die optie heet sweep-multi angle. 3d panorma is alleen voor 3d tv's. kijken of ik kan vinden.
Misschien alleen voor de Arc S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het. Of die komt in een latere update als de S-versie ook uit is. Sweep Panorama en 3D Sweep panorama zijn aanwezig. De sweep multi-angle dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:24:
Denk het. Of die komt in een latere update als de S-versie ook uit is. Sweep Panorama en 3D Sweep panorama zijn aanwezig. De sweep multi-angle dus niet.
Kan op de SE website ook geen verschil vinden dat erop duid.

Verwijderd

Nollekeuh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:25:
[...]

Kan op de SE website ook geen verschil vinden dat erop duid.
Daarom zullen ze ook wel wachten tot de release. 3D is weer een typische marketing term die ze dan in de reclames van de S kunnen gebruiken. Brengen ze dan een maandje later een update uit zodat ook weer iedereen blij is. Zo kun je natuurlijk wel veel updates uitbrengen...

Voor de mensen met een open bootloader: er is al wel een root script om root te krijgen via recovery. alles blijft behouden, wel ff stap 1 (flashen) overslaan uiteraard.

Is nog wel ff wachten op de kernel want er schijnt wel het een ander veranderd te zijn (wifi, trillen, pc connectivity werken nog niet).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 11:57 ]

• Nollekeuh
Heeft iemand eigenlijk een .ftf van de t-mobile/telfort/MTV versie van de firmware?

Weet iemand eigenlijk de verschillen? Het enige dat ik heb gevonden is de nationaal roamen functie, maar dat is toch niet alles?

Verwijderd

M4DMan schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:23:
[...]

Dank je voor je reaktie, hier kan ik wat mee :) _/-\o_

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 16:08:
[...]

Dank je voor je reaktie, hier kan ik wat mee :) _/-\o_
No biggie :*)

• Fordox

Fordox

00101010

ff repost omdat ik volledig genegeert werd :P

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 22:27
Ik zat dit topic te lezen en zag dat er een nieuwe versie was, build 4.0.1.A.0.283.
Als ik mijn telefoon aan me computer koppel zegt mij dat mijn Arc up to date is.
Het vreemde is alleen dat mijn build nummer 3.0.1.A.0.145 is.
Ook is er OTA geen update beschikbaar en zegt hij dat mijne gewoon up to date is.
Enig idee hoe dit zo kan komen ?

Ik gebruik verder een Hi simkaart en zit op android versie 2.3.3

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
ExilaaHH schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:18:
Ook is er OTA geen update beschikbaar en zegt hij dat mijne gewoon up to date is.
Enig idee hoe dit zo kan komen ?

Ik gebruik verder een Hi simkaart en zit op android versie 2.3.3
Ik heb ook een Hi Arc, en heb hetzelfde. Ik neem aan dat de Hi/KPN versie van de firmware nog niet uit is. Dit duurt meestal nog een paar dagen voordat die beschikbaar is. (Vodafone meestal nog langer).
Volgens mij is alleen de unbranded versie nog te updaten.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Nnoitra
Fordox schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:41:
ff repost omdat ik volledig genegeert werd :P

Genegeerd omdat; http://tinyurl.com/3vuqs32

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
Sentry23 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:42:
[...]

Ik heb ook een Hi Arc, en heb hetzelfde. Ik neem aan dat de Hi/KPN versie van de firmware nog niet uit is. Dit duurt meestal nog een paar dagen voordat die beschikbaar is. (Vodafone meestal nog langer).
Volgens mij is alleen de unbranded versie nog te updaten.
Je kan het via wotanserver doen. Je bent dan alles kwijt en wotan verandert ook de interne code van je xperia, dus bij de volgende update kun je wel weer gewoon pc-companion gebruiken!

Geen idee overigens wat het voor je garantie inhoudt!

• Nnoitra
Willaaam schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:37:Geen idee overigens wat het voor je garantie inhoudt!
Niets.
Je flasht namelijk een officiële firmware en je unlockt je bootloader niet.

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Nnoitra schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:47:
[...]

Niets.
Je flasht namelijk een officiële firmware en je unlockt je bootloader niet.
bedankt allemaal, ik ga er later mee bezig. Ik wist niet dat het ondertussen zo makkelijk was geworden om te debranden.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even tot de ota update komt in oktober. Geniet intussen volop van het geroote toestel. Alle apps daar kan ik bij, opslaan elders, delen, etc. Ook heb ik black mart ontdekt, daar zijn alle apps gratis. Is dit allemaal wel oké vraag ik me af. De apps verwijzen wel naar de market apps, sommige niet want die zijn daar niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen wat CRT animatie inhoudt? Blijkt iets leuks te zijn dat verdwenen is met de update ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even 2 vragen over updaten:

1Via PC companion steeds de melding dat ie telefoon niet herkent ondanks steeds veranderen naar media danwel massa geheugen modus... Nu las ik ergens iets over SEUS, waar kan ik dat vinden?

2 Als je update uitvoert meende ik dat je al je geinstalleerde apps kwijtraaks. Als je dan de apps weer wilt installeren moet je dan voor die apps waarvoor betaald is opnieuw betalen?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:14:

1 Via PC companion steeds de melding dat ie telefoon niet herkent ondanks steeds veranderen naar media danwel massa geheugen modus... Nu las ik ergens iets over SEUS, waar kan ik dat vinden?
PC Companion deïnstalleren / opnieuw installeren.
Wat betreft SEUS; ben je bekend met het fenomeen Google? Probeer 't es, erg simpel in gebruik. Combinatie "SEUS Arc" of SEUS sony ericsson"....
2 Als je update uitvoert meende ik dat je al je geinstalleerde apps kwijtraaks. Als je dan de apps weer wilt installeren moet je dan voor die apps waarvoor betaald is opnieuw betalen?
Of je je apps opnieuw moet installeren hangt van je manier van updaten af. En je hoeft niet opnieuw te betalen voor reeds gekochte apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:14:

1Via PC companion steeds de melding dat ie telefoon niet herkent ondanks steeds veranderen naar media danwel massa geheugen modus... Nu las ik ergens iets over SEUS, waar kan ik dat vinden?

Tnx!
Vraag 1: Is je telefoon bootloader / rooted..? Dat zorgt voor de foutmelding via seus en pccompanion. Dan moet je de .img flashen met flashtool.

Vraag 2: Ligt aan de update. Heb zelf de 4.0.a.2.... laatst geflast, dus dan ben je alles kwijt. Nu net n uurtje geleden de officiële FOTA update binnen gehad, daarbij raak je geen gegevens kwijt. Is echt een update (ondanks de upgrade van 2.3.3 naar 2.3.4). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
VOOR DE MENSEN MET EEN UNLOCKED BOOTLOADER:

NIET updaten via de FOTA-melding die nu langzamerhand binnen kan druppelen... Hiermee 'brick' je je telefoon tot een waardeloos stuk dood plastic dat niet meer aan schakelt...!!! Voor diegene die het al wel gedaan hebben: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1126358 Met deze methode kan je je toestel weer repareren mbv je USB-kabel en een klein scriptje welke je hiermee uitvoert via Flash-Tool.

VOOR DE MENSEN MET EEN GEROOT TOESTEL (en dus bootloader unlockt):

Updaten via FOTA kan, maar dan moet je eerst de bootloader weer relocken. Is egt een appel-eitje via deze wijze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1134334.
Daarna gewoon de Software-update (bij 'Instellingen' uitvoeren en Hoppa! ;) Ow, wel plezant om te weten: je behoud na de update gewoon root-access en superuser permissie's... 8) En je kan je originele code voor unlocken van je bootloader gewoon gebruiken om het weer opnieuw te doen.

(PS Heb dit zelf nmlk al ervaren, dus wil graag anderen voor dezelfde fouten behoeden... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook geflashed naar .4. Met flashtools is het nog bijna makkelijker als updaten via de SEweg :P .

Bevindingen tot nu toe:
- Toetsenbord heeft lelijke dikke letter gekregen. (bold ipv normaal)
- Swype toegevoegd, Werkt ook gewoon goed om normaal te typen dus eens kijken of we er langzaam aan in het veeggebeuren kunnen rollen :P
- Mediabutton is lelijk geworden.
- Mediawidget is gepolijst
- Nieuwe wereldklok widget erbij welke er top uitziet!
- Nieuwe animaties bij het locken en unlocken. Past beter bij de rest nu.
- Snelheid is het menu is nog rapper geworden..
- Panorama foto is flink oefenen.. ik krijg het iig nog niet voor elkaar ;)

En mis vast nog een paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel geinig: Stereoscope. Kun je de 3D panaroma foto's als anaglyph 3d weergeven. Oftwel bekijken met old skool red-cyan brilletjes. Werkt ook nog eens goed. Iemand toevallig een soortgelijke app gevonden die een bewegend gifje (vibrating/wiggle stereoscopy) kan weergeven van de foto's?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben sommigen al de OTA update? Ik nog niet, heb wel roottoegang dmv Gingerbreak.
Oktober staat nu dicht voor de deur, zal dus niet lang meer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:20:
Wel geinig: Stereoscope. Kun je de 3D panaroma foto's als anaglyph 3d weergeven. Oftwel bekijken met old skool red-cyan brilletjes. Werkt ook nog eens goed. Iemand toevallig een soortgelijke app gevonden die een bewegend gifje (vibrating/wiggle stereoscopy) kan weergeven van de foto's?
Er zijn meer apps met 3D achtige beelden (als je dat bedoelt??). Ik ontdekte ook Picsel, een handig office programma. Kun je ook in 3D weergave doen, maar ik heb geen brilletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:18
Toch nog iets geks, of wellicht helemaal niet gek.

Heb m'n Arc via SEUS geupdate omdat inderdaad Pc Companion zat te bitchen. Nu heb ik wel de build 4.0.... maar nog steeds Android 2.3.3 en nu krijg ik de melding dat alles uptodate is.

Hoe krijg ik nu Android op 2.3.4? Ik heb niets gebootlocked o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Mantus schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:14:
Wachten tot de update beschikbaar is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:25:
[...]

Er zijn meer apps met 3D achtige beelden (als je dat bedoelt??). Ik ontdekte ook Picsel, een handig office programma. Kun je ook in 3D weergave doen, maar ik heb geen brilletje...
Klopt gebruik ik altijd op symbian. Weet alleen niet of de standaard 3d panorama's goed ingelezen worden. Heb ook liever een gewone galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n Arc via SEUS geupdate omdat inderdaad Pc Companion zat te bitchen. Nu heb ik wel de build 4.0.... maar nog steeds Android 2.3.3 en nu krijg ik de melding dat alles uptodate is.

Flashen met flashtools! even zoeken op "flashen acr" en je vind het allemaal. Even inlezen waarna het een eitje is. Of geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:18
Nnoitra schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:47:
[...]

Wachten tot de update beschikbaar is.....
:D Damn, toch verkeerd gelezen... Dacht even dat het samen ging 8)7

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Mijn arc is sinds zaterdag overleden , ging plotseling niet meer aan , en dit soort updates of iets , heel vaag ! ik had zelf nog 2.3.3 erop staan en dus geen 2.3.4 en hij heeft ook niet aan de computer gehangen , hij is nu opgestuurd en wordt hopelijk gerepareerd , valt gewoon in de garantie lijkt mij >?!

Verwijderd

jayjay1986 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:16:
Mijn arc is sinds zaterdag overleden , ging plotseling niet meer aan , en dit soort updates of iets , heel vaag ! ik had zelf nog 2.3.3 erop staan en dus geen 2.3.4 en hij heeft ook niet aan de computer gehangen , hij is nu opgestuurd en wordt hopelijk gerepareerd , valt gewoon in de garantie lijkt mij >?!
Vast wel. Gaat waarschijnlijk om een hardwarefout dus zonder tussenkomst van jou.

Verwijderd

iets wat ik ook zelf verwarrend vond: het gaat hier om build/versie 4.0, maar die werkt onder android 2.3.3.
android 2.3.4 is dus overkoepelend een nieuwe upgrade, en daar wachten we allemaal op...
Je build versie kun ze zien onderin het scherm van de telefoon/software eigenschappen, waar je ook meteen ziet welke android versie je hebt. De buildversie eindigt in dit geval dus op 4.0

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:43:
[...]

Vast wel. Gaat waarschijnlijk om een hardwarefout dus zonder tussenkomst van jou.
Zou je zoeits ook zelf kunnen oplossen als je kunt flashen met flashtootls?

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:03:
[...]

Zou je zoeits ook zelf kunnen oplossen als je kunt flashen met flashtootls?
hardware kun je niet veranderen met software. wel de werking er van.
als de fout hardware matig is maakt de software niet uit.

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:29:
[...]

hardware kun je niet veranderen met software. wel de werking er van.
als de fout hardware matig is maakt de software niet uit.
Begrijp ik, maar dan kun je je garantie dus niet verknallen als je toch eerst probeert te flashen... stel dat het toch in de software zit, dan zou het met flashtool goed moeten kunnen komen.

Iemand hier al met een geroot toestel Android 2.3.4 erop geflashed? En nog steeds root toegang?

• Fordox

Fordox

00101010

zo ben nu bezig met mijn telefoon weer aanpassen naar mijn behoeften en ota updaten en zo.
geflasht naar generic uk, geroot en nu ota updaten.
ik haat de geroote market btw >_>
ik snap niet eens hoe je meer dan 15 apps ofzo ziet :P

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 28 september 2011 @ 19:29:
zo ben nu bezig met mijn telefoon weer aanpassen naar mijn behoeften en ota updaten en zo.
geflasht naar generic uk, geroot en nu ota updaten.
ik haat de geroote market btw >_>
ik snap niet eens hoe je meer dan 15 apps ofzo ziet :P
Hoe bedoel je?

• Fordox

Fordox

00101010

nou ik zit dan dus in die nieuwe market en dan druk ik bijvoorbeeld taskiller in omdat dat een app was die ik altijd al had.
hij geeft dus 2000 items gevonden aan, maar als ik naar benede scroll zie ik er maar 15 ofzo.
hoe zie ik de overige 1985 apps?

• Nnoitra

Verwijderd

Heb eerder deze week deze dockingstation gekocht voor mijn xperia arc.

16 euro inclusief verzendkosten, een koopje lijkt mij. Ik zal wanneer het binnen is gekomen nog een update plaatsen :)

Afbeeldingslocatie: http://d3d71ba2asa5oz.cloudfront.net/62000053/images/sonyericssonxperiaarccradle.jpg

link: http://cgi.ebay.nl/USB-Do...olien&hash=item53e83bc32a

• dreamscape
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:47:

16 euro inclusief verzendkosten, een koopje lijkt mij. Ik zal wanneer het binnen is gekomen nog een update plaatsen :)

[afbeelding]

Ik heb 'm ook. Heb hem wel meteen opengeschroefd en de haakjes uit de micro-USB plug verwijderd. Met haakjes zit hij net te strak vast.

Wel even opletten dat er geen scherpe randjes blijven uitsteken die de aansluiting in je telefoon beschadigen.

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:08:
nou ik zit dan dus in die nieuwe market en dan druk ik bijvoorbeeld taskiller in omdat dat een app was die ik altijd al had.
hij geeft dus 2000 items gevonden aan, maar als ik naar benede scroll zie ik er maar 15 ofzo.
hoe zie ik de overige 1985 apps?
Hmmm... bedoel je black market?? Daar zie ik wel elke keer dezelfde apps staan en idd slechts enkele tientallen. Ik weet idd ook niet hoe je de anderen kunt zien...
Er is ook iets als applanet, maar dat werkt allemaal niet. althans ik krijg verbindingsfouten.
Vreemd. Het is toch open spul allemaal, iedereen mag het zelf ontwikkelen en online zetten. Makers moeten betalen voor hun eigen apps om ze in de markt te zetten, en ze kunnen het ook gratis op alternatieve markten zetten. Maar veel verder kom ik dus ook niet om vreemde redenen.

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:00:
[...]

Hmmm... bedoel je black market?? Daar zie ik wel elke keer dezelfde apps staan en idd slechts enkele tientallen. Ik weet idd ook niet hoe je de anderen kunt zien...
Er is ook iets als applanet, maar dat werkt allemaal niet. althans ik krijg verbindingsfouten.
Vreemd. Het is toch open spul allemaal, iedereen mag het zelf ontwikkelen en online zetten. Makers moeten betalen voor hun eigen apps om ze in de markt te zetten, en ze kunnen het ook gratis op alternatieve markten zetten. Maar veel verder kom ik dus ook niet om vreemde redenen.
Applanet is al heel lang dood helaas, het was de fijnstr die ik kon vinden.
is die black market dan de market die standaard word meegeleverd met de root,? Zo ja dat is m.
je hebt ook nog een andere goeie markt die ik nu gebruik. Wil je dat k m dm,? Lijkt me niet zo slim om hier illegaal spul aan te prijzen :p

• S_Chief
  • Niet online
Om even terug te komen op de vraag die ik hier eerder had gesteld betreft de nieuwe Android market; ik heb net (eindelijk) automatisch de update ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Fordox schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:28:
[...]

is die black market dan de market die standaard word meegeleverd met de root,? Zo ja dat is m.
je hebt ook nog een andere goeie markt die ik nu gebruik. Wil je dat k m dm,? Lijkt me niet zo slim om hier illegaal spul aan te prijzen :p
Er wordt niets meegeleverd met root... Root is alleen dat je meer rechten krijgt.
De black market is niets meer dan een 'eigen' market voor apps die root nodig hebben.

Ps; het is ook niet slim om te zeggen dat het je niet slim lijkt om illegaal spul aan te prijzen nadat je er over begonnen bent en aanbied om het te verspeiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:28:
[...]

Nee wordt niet standaard meegeleverd maar is wel te vinden.
Welke gebruik je dan, ik kom niet uit je letters, misschien heb je andere hint?
Het is toch open source dacht ik dus niet illegaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:47:

[afbeelding]

Bedankt voor de tip, ik heb hem meteen gekocht voor EUR 12,20 inclusief verzenden :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:51:
[...]

Nee wordt niet standaard meegeleverd maar is wel te vinden.
Welke gebruik je dan, ik kom niet uit je letters, misschien heb je andere hint?
Het is toch open source dacht ik dus niet illegaal...
ik hint niet :P en ik kan je ook al niet dmen... maargoed.
het doorgeven van apps zonder ervoor te betalen aan de uitgever is illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Fordox schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:28:
[...]

ik hint niet :P en ik kan je ook al niet dmen... maargoed.
Hij denkt dat je 'wil je dat k m dm,?' een soort hint is :)

(als je nou schrijft DM'en in plaats van dmen, en 'ik hem' i.p.v. 'k m', dan is het ook iets duidelijker...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dreamscape schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 14:43:
[...]

Hij denkt dat je 'wil je dat k m dm,?' een soort hint is :)

(als je nou schrijft DM'en in plaats van dmen, en 'ik hem' i.p.v. 'k m', dan is het ook iets duidelijker...)
ik heb nog geen multitouch keyboard geinstalleerd op men geroote telefoon xD letters vielen weg :P
en ik heb gewoon mijn eigen manier van internettaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Fordox schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:42:
ik heb nog geen multitouch keyboard geinstalleerd op men geroote telefoon xD letters vielen weg :P
en ik heb gewoon mijn eigen manier van internettaal
"Internettaal" zijn veelal simpel te herleiden engelse afkortingen.
Dat wat jij geproduceerd hebt is gewoon een onvoldoende op nederlands, lui en niet te begrijpen.

Ontopic; voor de liefhebbers en mensen met een ge-unlockte bootloader; CyanogenMod 7 officially coming to Xperia smartphones

Pagina: 1 ... 22 ... 45 Laatste