Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Remcoder schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:09:
[...]

Verder niemand die me hiermee verder kan helpen? Dat ik dus het navigatie geluid via HFP kan laten afspelen?
Ik heb een Parrot autoradio waarmee ik muziek van mijn Arc kan streamen, bijv. Spotify. Als ik mijn Arc verbind met bluetooth, dan kun je bij je de instellingen van bluetooth ondermeer aangeven of je een mediaverbinding wilt hebben. Je gaat op het gekoppelde apparaat staan en je drukt er lang op, dan kom je in de instellingen.

Hetzelfde geldt dan voor navigatie. Als er een melding komt van je navigatieprogramma, dan wordt de muziek van je autoradio onderbroken. Als je kiest om geen mediaverbinding te hebben, dan gebeurt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eawert schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:28:
[...]

Ik heb een Parrot autoradio waarmee ik muziek van mijn Arc kan streamen, bijv. Spotify. Als ik mijn Arc verbind met bluetooth, dan kun je bij je de instellingen van bluetooth ondermeer aangeven of je een mediaverbinding wilt hebben. Je gaat op het gekoppelde apparaat staan en je drukt er lang op, dan kom je in de instellingen.

Hetzelfde geldt dan voor navigatie. Als er een melding komt van je navigatieprogramma, dan wordt de muziek van je autoradio onderbroken. Als je kiest om geen mediaverbinding te hebben, dan gebeurt dit niet.
maar dan moet je ook muziek afspelen via de arc zelf. via de normale autoradio gaat dit dus niet werken. althans mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Heeft er iemand een idee waar dat H-tje voor staat bovenaan? Normaal staat er 3G maar af en toe verschijnt er een H-tje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:06
M4DMan schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:37:
Heeft er iemand een idee waar dat H-tje voor staat bovenaan? Normaal staat er 3G maar af en toe verschijnt er een H-tje :P
HSDPA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Oke thanks voor de snelle reactie, ik ga wel ff googlen wat dat precies inhoud hehehe

edit:
Nice! 3G+ :P

http://nl.wikipedia.org/w...ed_Downlink_Packet_Access

[ Voor 18% gewijzigd door M4DMan op 12-05-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:33:
[...]

maar dan moet je ook muziek afspelen via de arc zelf. via de normale autoradio gaat dit dus niet werken. althans mij lukt het niet.
Nee hoor, ook als ik gewoon radio luister gaat het geluid uit bij een melding van mijn navigatieprogramma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:20
eawert schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:
[...]

Nee hoor, ook als ik gewoon radio luister gaat het geluid uit bij een melding van mijn navigatieprogramma.
Heb je daarvoor nog iets moeten instellen op de radio, of werkte dat gewoon direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
Remcoder schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Heb je daarvoor nog iets moeten instellen op de radio, of werkte dat gewoon direct?
werkt gewoon direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
logische vraag: welke radio wordt er gebruikt? bij een parrot misschien wel, maar bij een sony (de mijne) doet het dan ook echt niets.

daar zijn de instellingen van de radio niet in te stellen dat ook de audiosignalen muziek kunnen onderbreken. (parrot is volgens mij een bluetooth carkit met ingebouwde radio, en ik heb een radio met ingebouwde bluetooth carkit)

[ Voor 52% gewijzigd door reyals op 12-05-2011 16:27 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
reyals schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:22:
[...]

logische vraag: welke radio wordt er gebruikt? een parrot misschien wel, maar bij een sony (de mijne) doet het dan ook echt niet.
Welke sony radio heb jij dan?

Ik heb de bt2800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
@daeron ik ook (dacht ik)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Na wat instellingen te hebben uitgeschakeld ben ik erachter gekomen wat een ontzettende invloed heeft op het stroomverbruik: de always sync knop. Indien ik de telefoon instel op auto sync off haal ik 2 dagen. Ik denk dat ik maar gebruik ga maken van de sync now knop en alleen synchroniseer indien nodig. Het heeft zo'n ontzettende invloed dat het nog niet interessant is om altijd verbonden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ga vanmiddag een Arc halen ter vervanging van mijn X10. Nu had ik een vraagje: is het mogelijk om bij de arc het build nummer te veranderen in de build.prop file zodat je met seus of pc companion van firmware kunt wisselen of kan dit alleen met de flashtool van xda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:28:
Hallo allemaal,

Ik ga vanmiddag een Arc halen ter vervanging van mijn X10. Nu had ik een vraagje: is het mogelijk om bij de arc het build nummer te veranderen in de build.prop file zodat je met seus of pc companion van firmware kunt wisselen of kan dit alleen met de flashtool van xda?
Rooten -> build.prop aanpassen zou inderdaad moeten werken om met SEUS firmware van een ander land te kunnen flashen. Er is echter niet echt een goede reden om dat te doen, de Nederlandse firmware is erg clean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Eigen HSPA. Op het moment dat je download dan gebruik je HSDPA, als je upload dan gebruik je HSUPA.
In beide gevallen gaat de H aan.

Wikipedia: High Speed Packet Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is alleen de generic en de UK firmware beschikbaar, waarvan de UK firmware o.a. BBC's iPlayer heeft.

Helaas is de generic versie customized en accepteert SEUS deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Rooten -> build.prop aanpassen zou inderdaad moeten werken om met SEUS firmware van een ander land te kunnen flashen. Er is echter niet echt een goede reden om dat te doen, de Nederlandse firmware is erg clean.
Ok dankjewel. Er is dus geen sprake van branded firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wat voor progamma edit je de films van de xperia zonder kwaliteits verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sksksksk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 21:20
Even een berichtje tussendoor.

Omdat er weinig recente vergelijking te vinden waren van de schermafmetingen van smartphones hieronder een afbeelding van de Iphone 3gs, Samsung Galaxy S 1&2, S E Arc en de HTC sensation t.o.v. elkaar

http://i51.tinypic.com/2vcdlwn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
ik doe zo'n 3 dagen met mijn batterij, donderdag om 17u full charged...nacht aangelaten, dan 2 nachten uit...en pas een uurtje geleden moeten opladen, maar dan wel ze ook werkelijk helemaal leeg !

wat ik me wel afvraag is hoe het komt dat 's nachts terwijl de gsm volledig afligt toch 5% kan verminderen...iemand een idee hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Laatst online: 01:04

Dennis1812

Amateur prutser

Er blijven altijd bepaalde processen aanstaan, ookal zet jij ze uit dan zet je telefoon ze weer aan.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:11:
[...]

Ok dankjewel. Er is dus geen sprake van branded firmware?
Zolang je geen providerspecifieke software kan vinden is hij niet branded, nee. Ik heb eventjes de Arc gehad die ze bij Coolblue leveren, die is bijvoorbeeld volledig unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
ook ik kan melden dat ik over ben.. heb een zilvere arc gekocht via MP ;-)

wat ik aardig irritant vind is dat de telefoon ook aangaat bij het indrukken van de home toets.
en niet alleen de aan/uit knop... is hier nog wat aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Diminish schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:11:
wat ik aardig irritant vind is dat de telefoon ook aangaat bij het indrukken van de home toets.
Bij mijn X10 was dat een kwestie van rooten en een configuratiebestandje aanpassen:
Het gaat om es209ra_keypad.kl in /system/usr/keylayout. Verwijder 'WAKE_DROPPED' bij key 102.
Misschien werkt dat bij de Arc ook op die manier, omdat hij qua knoppen wel vergelijkbaar is.

Ik heb het hele weekend met een Arc gespeeld (testmodelletje van een collega-redacteur) en ik vind 'm ook net wat fijner dan mijn X10. Wel merkte ik dat ik die home-toets vaak gebruikte om hem aan te zetten, omdat de powerknop bovenop beduidend kleiner is en zwaarder gaat dan bij de X10.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diminish schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:11:
ook ik kan melden dat ik over ben.. heb een zilvere arc gekocht via MP ;-)

Hier heb je wel root & root explorer voor nodig. Ga met root explorer naar /system/usr/keylayout en open de file pm8085-keypad.kl in de text editor, er staat ergens een regel key 102 HOME WAKE_DROPPED
Je moet WAKE_DROPPED verwijderen uit de text daarna opslaan & sluiten en even opnieuw opstarten.

Edit: dreamscape was sneller:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men lijkt hier wel verstand te hebben van het betreffende product, vandaar dat ik jullie ook de vraag stel. Misschien dat jullie me kunnen helpen :p

Heb vandaag m'n xperia arc binnen gekregen en heb er een uurtje mee kunnen spelen. Stuitte al gauw op een probleem; Toetsenbord (van Messaging/email etc.) weigert mee te kantelen als ik m'n telefoon 90 graden draai (landscape). Doe ik iets verkeerds? Dacht dat het automatisch zou moeten gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:56:
Men lijkt hier wel verstand te hebben van het betreffende product, vandaar dat ik jullie ook de vraag stel. Misschien dat jullie me kunnen helpen :p

Heb vandaag m'n xperia arc binnen gekregen en heb er een uurtje mee kunnen spelen. Stuitte al gauw op een probleem; Toetsenbord (van Messaging/email etc.) weigert mee te kantelen als ik m'n telefoon 90 graden draai (landscape). Doe ik iets verkeerds? Dacht dat het automatisch zou moeten gebeuren..
Die optie kan je in- en uitschakelen. Instellingen -> Weergave -> Scherm autom. draaien.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Die optie kan je in- en uitschakelen. Instellingen -> Weergave -> Scherm autom. draaien.
Het werkt. Superbedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icm met juicedefender ultimate (app, verkrijgbaar voor 4,99 die overigens 3.99 was toen ik hem kocht) haal ik makkelijk 3 dagen met telefoon 24/7 aan. Ik gebruik hem regelmatig om mail/web te checken en uiteraard te telefoneren, spelletjes speel ik er niet op. Verder gebruik ik hem als alarmklok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik heb onlangs de SE MW-600 Bluethooth headset gekocht. Helaas blijkt google nog geen volledige bluetooth ondersteuning te geven in Android voor oa. Caller ID en Track Title ID.

Er is al een request aangemaakt bij Google Code:
Request Android support the Bluetooth AVRCP 1.4
Bluetooth AVRCP 1.4 Profile http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=5450

Graag even starren als je deze feature zou willen gebruiken.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds woensdag de Arc in huis en vind het een geweldig apparaat! Maar.....ook ik loop er tegen aan dat de batterij erg snel leeg is. Ik lees hier heel veel tips maar zie door de bomen het bos niet meer.
Wat kan ik nou het beste doen?
Ik had al een task killer geinstalleerd, maar toch lees ik hier en daar dat dat geen goede oplossing is.
Wifi, gps etc staat uit. Schermhelderheid verminderd etc. Ik doe op zich weinig met die telefoon. Hooguit een paar sms'jes, een paar keer mail checken en toch heb ik om een uur of 16.00 nog maar 20% batterij.
Wie helpt? Er is ergens een optie waarbij je het continu synchroniseren uit kan zetten, dat schijnt te helpen. Waar vind ik die?
Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de experts onder ons. Ben al een poosje bezig om m'n emailaccount in te stellen via k9 mail op m'n arc. Heb alleen geen flauw idee wat ik nou precies aan het doen ben en loop er maar een beetje mee te rommelen. Heb een Windows Live account (@live.nl) en moet steeds kiezen tussen IMAP/POP3/Exchange. Daarnaast krijg je gerommel aangesmeerd dat met allerlei poorten. Iemand enig idee hoe het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Linda S; zie mijn post 2 naar boven, anders zal je het handmatig moeten doen via instellingen>draadloos en netwerken.

@Obelisk; inkomend pop3 met poort 110, uitgaand smtp met poort 25 is standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:23

S03

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:04:
Hoi, ik heb sinds woensdag de Arc in huis en vind het een geweldig apparaat! Maar.....ook ik loop er tegen aan dat de batterij erg snel leeg is. Ik lees hier heel veel tips maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik had al een task killer geinstalleerd, maar toch lees ik hier en daar dat dat geen goede oplossing is.
Wifi, gps etc staat uit. Schermhelderheid verminderd etc. Ik doe op zich weinig met die telefoon. Hooguit een paar sms'jes, een paar keer mail checken en toch heb ik om een uur of 16.00 nog maar 20% batterij.
Wie helpt? Er is ergens een optie waarbij je het continu synchroniseren uit kan zetten, dat schijnt te helpen. Waar vind ik die?
Vast bedankt!
Klinkt als battery drain, hier vind je veel over op XDA, Sony Ericsson Support forum en in dit topic is ook het meeste al gezegd. Waar het echt door komt weet niemand denk ik (Sony wel inmiddels hoop ik!), maar merk je niks van een verbeterde accuduur na een herstart van je telefoon. En als je de camera na een herstart een dag niet gebruikt, haal je het einde van de dag dan wel? Ik moest namelijk ook net als jou dagelijks bijladen om een dag door te komen, terwijl ik er niet zoveel mee deed. Ik kon namelijk niet anders, anders was hij toch al leeg. :z Nu herstart ik de telefoon nadat ik de camera gebruik, en daar lijkt het euvel voor mij (en vele anderen?) te liggen. Want je telefoon kan makkelijk(!) een dag mee... twee à drie dagen ook, als je daadwerkelijk alleen hetgeen doet van wat je zelf al beschreef. De ware potentie hoop ik met een update van SE te mogen ervaren, maar tot die tijd kom ik gemakkelijk de dag door met wat slimmer gebruik. Een aantal pagina's terug staat meer informatie hierover, voor zover we het zelf hebben kunnen achterhalen.

De taskmanager is niet nodig om je geheugen te cleanen, Android kan dit zelf prima. Ik heb echter altijd een taskmanager geïnstalleerd om te bekijken wat er zoal loopt in het geheugen, mocht ik tegen moeilijkheden aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:02:
@Linda S; zie mijn post 2 naar boven, anders zal je het handmatig moeten doen via instellingen>draadloos en netwerken.

@Obelisk; inkomend pop3 met poort 110, uitgaand smtp met poort 25 is standaard
Vreemd.

Bij mij staat er het volgende:
- SMTP Server : mail.live.nl
- Beveiligingstype; Geen
- Poort: 25
-Authenticatie type: PLAIN
-Gebruikersnaam: ****
- Wachtwoord: ****

Wat doe ik dan verkeerd als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:17:
[...]

Vreemd.

- Beveiligingstype; Geen

Kopieer de settings op deze pagina maar http://www.goeievraag.nl/...-hotmail.24926#antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn arc nou zo'n 2 weken en ik vind het een heerlijk toestel echt perfect. Alleen vind ik net een dode pixel onderaan mijn scherm :s. Iemand anders dit gehad en een vervanging gekregen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]

Vreemd.

- Beveiligingstype; Geen

Je kan alleen POP instellen, maar nog geen Exchange gebruiken. Die instellingen van POP kan je automatisch laten uitvoeren, dat is zo gepiept.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

[...]

Vreemd.

- Beveiligingstype; Geen

Als je een live-account hebt gebruik dan ajb Exchange, zo worden al je settings heen en weer gesynct. Net Gmail alleen dan net een stapje minder ;). Wil je echt meegaan maak dan gewoon een Gmail account en importeer alles daar in. :)
Email: username@live.com of username@hotmail.com of username@msn.com
Server Address: m.hotmail.com
SSL: Aan!
Username: username@live.com of username@hotmail.com of username@msn.com
Password: [jewachtwoord]
Domain: [leeg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:24
Ik ga de telefoon ook deze week bestellen zoals het er naar uitziet :)

De accu issues neem ik even voor lief en neem aan dat er verschillende oplossingen voor zijn of komen vanuit SE (ook al een aantal benoemd hier).

[ Voor 51% gewijzigd door SniperEye op 17-05-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Jeetje neem ik de arc gewoon als mooie telefoon, raak ik er nu gewoon aan verslaafd om erop te gamen. Die mmorpg 'Pocket Legends' is zo verslavend!! Waar ben ik aan begonnen?! Nu met onbeperkt internet dus onberperkt mmorpgen de hele dag door!! :o

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Vast bedankt!
Task killer is niet nodig. Het probleem zit hem in a) altijd de dataverbinding aan hebben en b) continue synchroniseren. Dit vreet stroom. Zet de dataverbinding uit, of laat hem regelen door juicedefender. Gebruik de synchroniseer nu knop van bijvoorbeeld widgetsoid. Totdat er beter stroommanagement komt in wellicht de vorm van een update is het raadzaam om bovenstaande te doen. Je zal zien dat je makkelijk 1,5 dag haalt. GPS mag overigens gewoon aan staan, die wordt toch alleen ingeschakeld wanneer nodig. aGPS verbruikt niet veel stroom. Schermhelderheid gewoon op auto.

Je moet jezelf gewoon even aanleren niet meer de auto sync te gebruiken maar elke keer als je iets wilt checken de sync knop te gebruiken. Mark my words: je zult versteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Nollekeuh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:51:
[...]

Task killer is niet nodig. Het probleem zit hem in a) altijd de dataverbinding aan hebben en b) continue synchroniseren. Dit vreet stroom. Zet de dataverbinding uit, of laat hem regelen door juicedefender. Gebruik de synchroniseer nu knop van bijvoorbeeld widgetsoid. Totdat er beter stroommanagement komt in wellicht de vorm van een update is het raadzaam om bovenstaande te doen. Je zal zien dat je makkelijk 1,5 dag haalt. GPS mag overigens gewoon aan staan, die wordt toch alleen ingeschakeld wanneer nodig. aGPS verbruikt niet veel stroom. Schermhelderheid gewoon op auto.

Je moet jezelf gewoon even aanleren niet meer de auto sync te gebruiken maar elke keer als je iets wilt checken de sync knop te gebruiken. Mark my words: je zult versteld staan.
Kleine aanvulling:

In het hoofdmenu heb je een Sync icoontje. Als je je vinger daar op houd voor een tijdje kan je dit icoon op 1 van je homescreens plaatsen. Hiermee krijg je direct toegang tot de synchronisatie instellingen en kan je deze dus uitschakelen en ook via daar direct bepaalde onderdelen syncen.. Scheelt je weer gescroll door menu's etc :P

(Overigens kan je op deze manier alle icoontjes uit het menu op je homescreens plaatsen, heel handig :P)

[ Voor 4% gewijzigd door M4DMan op 17-05-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
M4DMan schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:01:
[...]

Kleine aanvulling:

In het hoofdmenu heb je een Sync icoontje. Als je je vinger daar op houd voor een tijdje kan je dit icoon op 1 van je homescreens plaatsen. Hiermee krijg je direct toegang tot de synchronisatie instellingen en kan je deze dus uitschakelen en ook via daar direct bepaalde onderdelen syncen.. Scheelt je weer gescroll door menu's etc :P

(Overigens kan je op deze manier alle icoontjes uit het menu op je homescreens plaatsen, heel handig :P)
Het eerste dat ie daar bij mij wilde is een SE account aanmaken. Pas daarna kom je direct in het synchronisatiemenu. Een sync now knop is toch wel makkelijker, je hebt dat menu in principe nooit nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Nollekeuh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:24:
[...]

Het eerste dat ie daar bij mij wilde is een SE account aanmaken. Pas daarna kom je direct in het synchronisatiemenu. Een sync now knop is toch wel makkelijker, je hebt dat menu in principe nooit nodig.
True, eenmalig accountje aanmaken en daar word niet meer om gevraagd. Binnen dat menu kan je je diverse accounts beheren en zelf kiezen wat je wil syncen.. Maar goed, ik begrijp idd wat je bedoeld.. Ik persoonlijk vind het wel fijn zo, ik hoef niet continu mijn gmail contactpersonen of whatsapp contacten gesynct hebben, maar wel bv inkomende e-mail en facebook.. Via dat menu kan je zelf kiezen wat je gesynct wil hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel op XDA bezig een lijst te maken met SI nummers zodat er makkelijk geswitched kan worden tussen verschillende firmware's(branden/debranden) Je SI nummer staat in het servicemenu(toets in de dialer *#*#7378423#*#*) onder service info -> software info -> customization version

Ik ben nog op zoek naar de SI nummers voor KPN/Vodafone/T-mobile/NL generic zouden jullie me hieraan kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Me batterij deed het een aantal dagen goed ( door dagelijks te rebooten )
Maar nu haal ik een halve dag niet eens door intensief te whatsappen en FB'en.
Mijn verbinding staat ook nog eens gewoon op GSM.
Heb echt geen idee door wat het komt:S

Hebben jullie bij de sync opties Achtergrondgegevens aan staan?
Auto-sync heb ik wel uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Kleine browser test: Androidguys.com laden op drie telefoons:
Xperia Arc: 25 seconden
SGS2: 9 seconden
iPhone 3GS: 20 seconden.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H-S schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
Me batterij deed het een aantal dagen goed ( door dagelijks te rebooten )
Maar nu haal ik een halve dag niet eens door intensief te whatsappen en FB'en.
Mijn verbinding staat ook nog eens gewoon op GSM.
Heb echt geen idee door wat het komt:S

Hebben jullie bij de sync opties Achtergrondgegevens aan staan?
Auto-sync heb ik wel uit staan.
Had ik dus laatst ook. Ik kwam altijd gemakkelijk de dag door tot op een zeker moment. Bleek de Go Score widget extreem veel batterij te gebruiken (60% van totaal!). nu is alles weer ok met alle sync opties aan en binnehalen van mail/rss/twitter om het uur. Kijk dus eens ff naar je widgets en accu gebruik onder instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsje66 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:50:
Kleine browser test: Androidguys.com laden op drie telefoons:
Xperia Arc: 25 seconden
SGS2: 9 seconden
iPhone 3GS: 20 seconden.
ff getest met arc op wifi en in opera mobile (geen turbo aan): 8s eerste keer laden. Zal op de s2 dan nog wel een stuk sneller zijn. Maar 25s is wel aan de erg trage kant met de std browser (neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:12:
[...]

ff getest met arc op wifi en in opera mobile (geen turbo aan): 8s eerste keer laden. Zal op de s2 dan nog wel een stuk sneller zijn. Maar 25s is wel aan de erg trage kant met de std browser (neem ik aan)
Was idd met de standaard browser.
Met Opera is het 7 seconden :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:07:
Ik ben momenteel op XDA bezig een lijst te maken met SI nummers zodat er makkelijk geswitched kan worden tussen verschillende firmware's(branden/debranden) Je SI nummer staat in het servicemenu(toets in de dialer *#*#7378423#*#*) onder service info -> software info -> customization version

Ik ben nog op zoek naar de SI nummers voor KPN/Vodafone/T-mobile/NL generic zouden jullie me hieraan kunnen helpen?
1247-1044_R4C, en dat is GENERIC volgens de Arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiiv3H schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:58:
[...]

1247-1044_R4C, en dat is GENERIC volgens de Arc.
thanx, en er staat altijd generic volgens mij. De mijne was van Hi er er stond ook generic bij terwijl hij wel branded was.(stelde niks niks voor, alleen voor geïnstalleerde home page)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Nadat je de telefoon opnieuw opstart dan moet je via instellingen -> toepassingen naar de actieve services gaan. Wat ik standaard doe is Google Maps en Mediaserver stoppen. Dan gaat bij mij de batterij met gemak een dag mee met intensief gebruik (bellen, sms, internet en facebook)

Auto synchronisatie staat bij mij op 1 x per uur ingesteld. Uitschakelen maakt geen groot verschil bij mij. Op Facebook na heb ik voor de rest geen andere widgets op het bureaublad. Als je allemaal widgets hebt die info van het internet haalt dan gaat je accu sneller op natuurlijk.

Denk nog steeds dat het probleem door Google Maps veroorzaakt wordt, maar ja hoop dat SE binnenkort met een update komt wat het echte probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties! De taskkiller heb ik er gisteravond al afgehaald. Vandaag 3G uitgezet en mijn vriend heeft er een Startup Cleaner Pro opgezet en verdomd dat ik nu (21:00) nog op 67% batterij zit! En dat terwijl ik er vandaag best veel mee heb zitten klooien. Die 3G vreet de batterij dus echt leeg.... Mijn mail kan ik gewoon ophalen als de 3G uitstaat en via een snelkoppeling heb ik `m in een tel weer aan staan, mocht ik echt even iets op willen zoeken op internet.
Ik stond gisteren op het punt om het kreng om te ruilen, maar nu ben ik weer blij! :-) Het is verder echt een geweldig ding. Mijn vriend is behoorlijk Iphonefan maar gaat ook echt uit zijn dak van deze Arc!
Nu nog alleen eens zien te bedenken hoe ik ga navigeren in de auto. Ik heb er nog geen carkit voor. En dat was met mijn Iphone zo makkelijk, toen had ik de TomTom gedownload en die TomTom carkit erbij aangeschaft. Ideaal was dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:12:
Bedankt voor jullie reacties! De taskkiller heb ik er gisteravond al afgehaald. Vandaag 3G uitgezet en mijn vriend heeft er een Startup Cleaner Pro opgezet en verdomd dat ik nu (21:00) nog op 67% batterij zit! En dat terwijl ik er vandaag best veel mee heb zitten klooien. Die 3G vreet de batterij dus echt leeg.... Mijn mail kan ik gewoon ophalen als de 3G uitstaat en via een snelkoppeling heb ik `m in een tel weer aan staan, mocht ik echt even iets op willen zoeken op internet.
Ik stond gisteren op het punt om het kreng om te ruilen, maar nu ben ik weer blij! :-) Het is verder echt een geweldig ding. Mijn vriend is behoorlijk Iphonefan maar gaat ook echt uit zijn dak van deze Arc!
Nu nog alleen eens zien te bedenken hoe ik ga navigeren in de auto. Ik heb er nog geen carkit voor. En dat was met mijn Iphone zo makkelijk, toen had ik de TomTom gedownload en die TomTom carkit erbij aangeschaft. Ideaal was dat....
Heb al een aantal navigatie apps gehad en moet zeggen dat ik het meest te spreken ben over navigon en google maps navigatie. Voordeel van google maps is natuurlijk dat het gratis is maar wel altijd een internetverbinding nodig heeft op de maps te downloaden. Met navigon kun je maps installeren zoals bij tomtom en heb je dus geen internetverbinding nodig maar dis is wel weer een betaalde app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Sinds vanochtend heb ik mijn Xperia Arc, prachtig toestel.

Maar; Ik kan mijn agenda niet aan de praat krijgen! Bij ''Accounts'' heb ik mijn gmail account toegevoegd, maar heb daarna alleen de keuze om mijn contacten en mijn gmail te syncen, de optie voor de agenda is er domweg niet.

Heb het net afgespeurd, maar heb nog maar 2 andere gevallen kunnen ontdekken met precies hetzelfde probleem, echter geen oplossing.

Iemand enig idee?

P.S. in de agenda app kan ik ook niets toevoegen, omdat daar niets in de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee of het mogelijk is , en hoe , dat je 'voorkeursnummers' in kan stellen. Dus bijv de 5 indrukken en dat ie dan bepaald persoon belt. Het lukt alleen met de 1, de Voicemail, maar de rest?!?! heb de manuels al doorgenomen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Als de camera op 8MP staat dan kan ik niet inzoomen, dit is echter wel mogelijk bij een lagere resolutie (2MP). Is er een 3rd party app beschikbaar om onder deze vreemde beperking uit te komen?

[ Voor 40% gewijzigd door Jeffrey88 op 18-05-2011 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiskneuzer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 15:22
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:17:
Ik heb mijn arc nou zo'n 2 weken en ik vind het een heerlijk toestel echt perfect. Alleen vind ik net een dode pixel onderaan mijn scherm :s. Iemand anders dit gehad en een vervanging gekregen of iets dergelijks?
Mijn Arc heeft zelfs 2 dode pixels. Dacht eerst aan luie pixels en hoopte met een beetje geluk met screen fix apps de pixels weer aan de praat te krijgen. Helaas is dit niet het geval.
Ik stoor me er maar niet te veel aan. Ik acht de kans klein dat ze voor 2 pixels iets gaan doen, en ik ben liever niet mijn mobiel zo lang kwijt als ze wél iets willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Remcoder schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:51:
[...]
Bij mij wordt de led aan de zijkant actief als ik een sms heb. Daarnaast piept hij een keer en trilt als die in mijn broekzak zit. Notificatie verschijnt dan gewoon in het notificatiedeel.
Welk notificicatiedeel bedoel je precies? Ik merk echt helemaal niks wanneer er een sms binnenkomt, zie tot m'n verbazing dat ik nwe berichten heb als ik t berichten menu open... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
het lampje aan de zijkant ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ha ja da's de enige mogelijkheid? een pop-up notificatie zoals op de iphone zou toch ook wel mogelijk moeten zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

habermas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:17:
ha ja da's de enige mogelijkheid? een pop-up notificatie zoals op de iphone zou toch ook wel mogelijk moeten zijn? :p
moet je handcent downloaden, daarmee kun je wel pop ups voor berichten instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:28:
iemand een idee of het mogelijk is , en hoe , dat je 'voorkeursnummers' in kan stellen. Dus bijv de 5 indrukken en dat ie dan bepaald persoon belt. Het lukt alleen met de 1, de Voicemail, maar de rest?!?! heb de manuels al doorgenomen etc
Kan je niet beter een shortcut van de personen op je scherm zetten? Door je scherm aan te raken en als shortcut je contacten toevoegen. Zo heb ik 1 pagina met de meest gebelde contacten bij elkaar staan. Net zo makkelijk en zelfs handiger omdat je ook direct kan mailen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:20:
moet je handcent downloaden, daarmee kun je wel pop ups voor berichten instellen
thanks, heb t uiteindelijk ingesteld met SMS Popup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

WOW, wat een gedoe :P Als je een sms ontvangt zie je bovenaan in je statusbalk een envelopje staan en krijg je een knipperende LED, wat's de deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Deal is dat ik never nooit merk dat ik een sms binnenkrijg, maar met wat tips op de gratis SMS popup app ben gekomen, daarvoor zitten we hier toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hahaha klopt inderdaad, ik vroeg t me gewoon af :P

Anyways, vanmorgen de Opera Mini browser geinstalleerd op mn Arc, werkt best lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
habermas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:35:
[...]

Welk notificicatiedeel bedoel je precies? Ik merk echt helemaal niks wanneer er een sms binnenkomt, zie tot m'n verbazing dat ik nwe berichten heb als ik t berichten menu open... :?
Bovenste deel van het scherm, die zwarte balk die je naar onder kan slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Jeffrey88 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 00:37:
Als de camera op 8MP staat dan kan ik niet inzoomen, dit is echter wel mogelijk bij een lagere resolutie (2MP). Is er een 3rd party app beschikbaar om onder deze vreemde beperking uit te komen?
Denk even goed na over wat je precies doet met digitaal zoomen. Wat jij in feite wilt kan nu al. Op 8 MP digitaal zoomen is hetzelfde als op 2 MP digitaal zoomen. Bij 8 MP zoom je alleen in op een range pixels, wat uiteindelijk in hetzelfde plaatje zal resulteren als digitaal zoomen op 2 MP. ;)

SE acht het dan ook nutteloos die funtionaliteit in te bouwen bij de 8MP stand. Het enige wat je ermee creeert is dat mensen verwachten dat de kwaliteit hetzelfde blijft, wat dus niet het geval is. Mensen weten namelijk niet wat digitaal zoomen inhoud en zien op de computer een zoom beeld van heel slechte kwaliteit. Ook nog eens een gevaar dat ze de camera 'slecht vinden'. De keuze van SE is daarom juist slim en leert mensen wat digitaal zoomen in werkelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Thanks, zie m'n post hierboven, SMS Popup does the trick ;)

Nu op 1DayFly: 16GB Traxdata SDHC Class6 kaartje voor voor 25E, wellicht een verbetering tov 't standaard (Duitse) 8GB kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
habermas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:48:
Thanks, zie m'n post hierboven, SMS Popup does the trick ;)

Nu op 1DayFly: 16GB Traxdata SDHC Class6 kaartje voor voor 25E, wellicht een verbetering tov 't standaard (Duitse) 8GB kaartje
Die gaat niet passen he. Is geen MicroSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ha inderdaad, my bad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag experts,

Heb een arc en wil er gratis boeken op lezen. Is dit wel mogelijk? Heb overigens geen problemen met engelse boeken, zolang ze maar gratis zijn :p. Wat kan ik daarvoor het beste doen?

Trouwens..Tweakersapp moet gauw gefixt worden want dat ding draait niet op m'n arc, terwijl er hier op tweakers duidelijk reclame voor wordt gemaakt op een arc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
FBreader. Prima ebook-reader. En vervolgens op internet gaan zoeken naar gratis ebooks. In het Gutenberg-project is erg veel gedigitaliseerd en daar zitten best veel interessante werken tussen. Vaak wel oud, maar daarom zijn ze rechtenvrij.

Ik neem tenminste aan dat je met 'gratis' ook bedoelt 'rechtenvrij' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:46:
FBreader. Prima ebook-reader. En vervolgens op internet gaan zoeken naar gratis ebooks. In het Gutenberg-project is erg veel gedigitaliseerd en daar zitten best veel interessante werken tussen. Vaak wel oud, maar daarom zijn ze rechtenvrij.

Ik neem tenminste aan dat je met 'gratis' ook bedoelt 'rechtenvrij' ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.gsmarena.com/...pionship-not-so-brightly/

Batterij is dus niet zo slecht als velen denken. Vooral als je veel de browser gebruikt (geldt voor de meesten) dan komt hij er als een van de beste android telefoons uit. Voor de laatste generatie met grote beeldschermen welteverstaan... iphone4 met een klein 3,5" scherm mee testen is niet echt logisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik heb er last van dat als ik met oordopjes wil radio luisteren/muziek luisteren ik vrijwel enkelt ruis hoor. Doe ik dit zonder oordopjes heb ik hier geen last van. Ik heb dit nu met 2 verschillende oordoppen geprobeerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max666
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-04-2024
ik snap niet zo goed waarom mensen zeggen dat de hardware van de arc al vlink achterhaalt is helemaal niet kwa games als je kijkt naar bijvoorbeeld half life 2 een computer spel uit 2005 deze heeft maar een 800mhz proccesor nodig en 128mb ram en een 64mb video kaart en dit is toch een game waarmee ik mij een hele teid kon vermaken en het zag er ook nog is goed uit als ik dat vergelijk met spellen als nova dan vind ik het nogal een groot verschil en dan nog te bedenken dat achter half life windows draait dan zou je toch zeggen dat mobiels dit ook zou moeten kunnen draaien of denk ik nu te simpel ik weet in iedergeval zeker dat een tegra 2 chip het draait... maar wrm niet gwn standaard zulke mobiel games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

denikids schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:11:
Ik heb er last van dat als ik met oordopjes wil radio luisteren/muziek luisteren ik vrijwel enkelt ruis hoor. Doe ik dit zonder oordopjes heb ik hier geen last van. Ik heb dit nu met 2 verschillende oordoppen geprobeerd. Iemand een oplossing?
De connector er goed in duwen?
Heb je gebruik gemaakt van de standaard oordopjes of andere oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een tijdje de Arc. Hij bevalt erg goed, maar nu heb ik toch een "probleempje". Op de één of andere manier heb ik andere/rare toestenborden bij het typen van een sms/whats app of in mijn browser.

Zo kan ik alleen nog maar uit Engels en Chinees kiezen als talen. Als ik m'n telefoon gewoon rechtop houd heb ik geen qwerty toetsenbord maar gewoon weer zo'n toestenbord met de abc onder de 1, def onder 2 etc. Wanneer ik mijn telefoon kantel heb ik wel een qwerty toetsenbord maar geen punt-toets.
In beide gevallen heb ik nu een aparte smiley-toets en de toets met extra tekens is anders dan normaal. De instellingentoets is verdwenen.
Ook beginnen zinnen niet meer automatisch met een hoofdletter.

Bij de toetsenbordinstellingen via het instellingemenu heb ikzelf niets geks kunnen ontdekken. Heeft iemand anders misschien een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
max666 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:46:
ik snap niet zo goed waarom mensen zeggen dat de hardware van de arc al vlink achterhaalt is helemaal niet kwa games als je kijkt naar bijvoorbeeld half life 2 een computer spel uit 2005 deze heeft maar een 800mhz proccesor nodig en 128mb ram en een 64mb video kaart en dit is toch een game waarmee ik mij een hele teid kon vermaken en het zag er ook nog is goed uit als ik dat vergelijk met spellen als nova dan vind ik het nogal een groot verschil en dan nog te bedenken dat achter half life windows draait dan zou je toch zeggen dat mobiels dit ook zou moeten kunnen draaien of denk ik nu te simpel ik weet in iedergeval zeker dat een tegra 2 chip het draait... maar wrm niet gwn standaard zulke mobiel games..
In.ter.punc.tie. Please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinkinTED
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-08 10:53
Gisteren de Arc mogen ontvangen. Erg tof toestel!

Zoek nu een app/widget (gratis uiteraard :)) met een paar knoppen waarmee ik
- 3G
- Wifi
- Sync
- Achtergrondgegevens
Makkelijk aan/uit kan zetten. Liefst nog zo dat er één keer per uur gesync wordt en ik kan zien of er nieuwe items zijn. Weten jullie daar iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LinkinTED schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:43:

- 3G
- Wifi
- Sync
- Achtergrondgegevens
Makkelijk aan/uit kan zetten. Liefst nog zo dat er één keer per uur gesync wordt en ik kan zien of er nieuwe items zijn. Weten jullie daar iets voor?
Widgetsoid kan dit alles en veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Of ExtendedControls.

Heb hem overigens ook vandaag mogen ontvangen, via T-Mobile. Het is gewoon een Nederlandse versie, maar wel met de uitrusting van die Duitse. Dus met twee USB-kabels en een hoesje. Er zat zelfs nog een auto-oplader bij. Kaartje is echter gewoon 8GB en geen 16, maar dat mag de pret niet drukken.

Kortom: goodbye witte X10, hello zilveren Arc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

LinkinTED schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:43:

- 3G
- Wifi
- Sync
- Achtergrondgegevens
Ik gebruik gewoon de standaard widgets/shortcuts en werkt prima. No apps needed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een power controle widget die je in je pull down notificatie bar kan zetten zoals bij de cyanogen mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
@Nollekeuh
Bedankt voor de uitleg. Ik ben geen foto expert en heb er nooit bij stil gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinkinTED
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-08 10:53
MKY schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:33:
[...]
Ik gebruik gewoon de standaard widgets/shortcuts en werkt prima. No apps needed...
Ik heb nu Widgetsoid geinstalleerd en die kun je aanpassen naar je eigen wensen. Werkt perfect.
Bedankt voor de tip Bassie112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boarder327
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09-2021
Mijn arc sluit zich vanzelf af!! Gisteren is dit 3 keer gebeurt!
Iemand een idee wat dit kan zijn? Accu is nog vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

H-S schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:55:
[...]

De connector er goed in duwen?
Heb je gebruik gemaakt van de standaard oordopjes of andere oordopjes?
Dit probleem had ik met de standaard oordopjes, nu heb ik nieuwe oordopjes gehaald bij de dirk van de broek voor 3 euro en daar mee heb ik er geen last meer van( tot nu toe)
Zal wel aan die 2 sets doppen hebben gelegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
boarder327 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:27:
Mijn arc sluit zich vanzelf af!! Gisteren is dit 3 keer gebeurt!
Iemand een idee wat dit kan zijn? Accu is nog vol.
Idee: lees 't topic eens door, gebruik de search, gebruik google; "arc reboot".
robertwebbe schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:16:
Ondertussen heb ik van Sony Ericsson ook vernomen dat het probleem niet meer aanwezig is in de volgende update. Deze staat momenteel gepland omstreeks week 20. Dus nog een paar weken geduld en het probleem is verleden tijd. :)
Krijgt ie nog gelijk ook :)

[ Voor 55% gewijzigd door Nnoitra op 19-05-2011 23:16 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Hier de juiste link.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:24:
is er ook een power controle widget die je in je pull down notificatie bar kan zetten zoals bij de cyanogen mod?
Probeer Notification Toggle eens, en dan vooral de all-in-one functie.

https://market.android.co...gle&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corman schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 00:18:
[...]

Probeer Notification Toggle eens, en dan vooral de all-in-one functie.

https://market.android.co...gle&feature=search_result
thanks, ik zal het eens uitproberen. Ik heb trouwens een eigen custom framework gemaakt voor de Arc. Voor de liefhebbers: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1088141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sinds een paar dagen heb ik geen Status Bar meer. Als ik de telefoon opnieuw opstart krijg ik een paar keer de 'status bar process' error.

Iemand een idee wat dit kan veroorzaken en hoe dit op te lossen? Ik heb een tijdje terug de telefoon geroot. Verder heb ik niet veel apps geinstalleerd, in ieder geval niets dat dit veroorzaakt lijkt me. De laatste app dat ik heb geinstalleerd was 2 wken geleden ofzo....

// melding:

The application Status Bar (com.android.systemui) has stopped unexpectedly. Please try again. (+ 'force close' button)

//edit2

Net maar een factory reset gedaan en nu werkt het weer. Ik vond het al rustig laatste dagen want ik zag net dat ik niet eens de telefoon op een normale manier kon oppakken, er kwam niets in het scherm, ik moest eerst unlocken, dan handmatig naar phone en dan pas oppakken.

pokke telefoon/software ;)

[ Voor 36% gewijzigd door ocdaan op 20-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:47:
[...]

thanks, ik zal het eens uitproberen. Ik heb trouwens een eigen custom framework gemaakt voor de Arc. Voor de liefhebbers: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1088141
Welke dialer zit erin? Ik vind de dialer van de arc (stock android) vergeleken met de desire echt ruk. Totaal niet snel en makkelijk nummers kiezen om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:05:
[...]

Welke dialer zit erin? Ik vind de dialer van de arc (stock android) vergeleken met de desire echt ruk. Totaal niet snel en makkelijk nummers kiezen om te bellen.
Heb alleen het framework en de dialer/menu achtergronden aangepast dus het is nog gewoon de stock dialer
Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste