Interpunctie, als je dat nou eens zou gebruiken, zouden je posts al wat minder erg zijn om te lezen.Anoniem: 390961 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:44:
Ik vind dat persoonlijk helemaal niet nodig. Het zou indd wel leuk zijn voor de rest dan maar
maar ik vind het maar dom gezeur dat een kaart geen 100watt meer zou mogen gebruiken dan 300watt en ook gewoon goed in ieder systeem kan werken en de garanties behoud. Deze kaarten zijn toch voor de mensen die alleen naar de performance kijken, de rest laat hun koud. Ik heb liever dat er een dure snelle kaart komt die ook echt lekker veel performance geeft, dan een kaar die maar amper sneller is dan de gtx580 en ook duur kost. AMD zit trouwens ook over de 300watt heeen nvidia zou dus dom zijn om niet het zelfde te doen want dan krijgen ze niet die performance crown
Verder lijkt het wel alsof je het niet wilt snappen. Behalve de pci-e spec zijn er meerdere redenen dat videokaarten een maximaal verbruik hebben. Alle warmte moet namelijk ook afgevoerd worden. Met zowel de HD 6990 als de GTX 590 gaat die warmte niet compleet de kast uit. Dan moet je dus goede airflow hebben en dat heeft niet iedereen. Dat zijn allemaal garantie-problemen waiting to happen.
En duur kost, komop zeg