Format-C schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:34:
[...]
Klopt. Zal ik ook niet meer doen.
[...]
Is al wel eens iets mee gedaan. Wat modwerk zeg maar.
[...]
Klopt ook. Maar goed. Die lopen niet het Ati topic vol te spammen.
[...]
Ik zal zo direkt idd wel een beetje bemod gaan worden.
-Aan een ieder die zich ergert aan mijn laatste 3 posts; sorry. Ik zal me inhouden ihvv.
Dat gaat een beetje heen en weer. Momenteel is het nVidia topic het drukst en komen dit soort issues hier voor. Een tijd terug was het AMD topic druk en gebeurde het daar.
Tja, het moet niet te erg worden. Persoonlijk vind ik het erg meevallen, behalve dan dat het topic nu redelijk offtopic gaat...

Als het de spuigaten uitloopt grijpen de mods in, ga ik van uit.
chim0 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:37:
[...]
Al zou het zo zijn, is het niet van gisteren dus zo nieuws is het niet. Het ging erom dat iemand iets erbij haalt wat totaal niet relevant is en zichzelf daarna ongeloofwaardig maakt door een megagroot AMD plaatje te posten.
Ook word ik moe van het constante herhalen dat nVidia kaarten te duur zijn, te warm, teveel zuipen etc. So fucking what! Dan koop je het toch niet? Niermand verplicht je, hoor. Wij wel en wij houden ervan!
Ook als iemand een nVidia kaart wil kopen voor PhysX, komt er 1 met "Wat heb je aan physics? Pff, beetje wapperende vlaggetjes, leuk, heb je niks aan.." Nou en! Als diegene dat nou leuk vindt? Mij hoor je toch ook niet over EF "Pfff, heb je wel ruimte voor 3 monitoren? Pfff, leuk al dat wazige beeld aan de zijkanten, pfff..."
Voor mij was het iig wel nieuws.
Bovendien is het feit dat sommige dingen herbesproken worden inherent aan dit soort topics.
En ja, als je hier al jaren komt dan komen bepaalde discussies bekend voor zeg maar
Hoort er gewoon bij. Niet teveel van aantrekken.
Plaatje had ik niet gezien. Kan ook geblokt geweest zijn hier op werk.
Tja, in dit soort topics worden nu eenmaal goede en minder goede dingen met elkaar vergeleken. Jij vindt het niet belangrijk dat sommige kaarten onzuinig zijn, anderen wel.
Dit topic maar ook het AMD topioc is nu eenmaal niet bedoeld om dat soort dingen niet te noemen.
Bovendien doet nVidia de laatste tijd weer veel goede dingen zoals o.a. de nieuw Geforce 5 serie en Tegra2, 3 etc. Dat wordt ook herhaaldelijk naar voren gehaald in de postings hier.
[
Voor 53% gewijzigd door
Help!!!! op 16-02-2011 14:48
]