Ja mensen het word weer interessant de 2 dual gpu kaarten van beiden kampen, wie gaat er met de eer strijken, wie is het snelste, wie het zuinigste en wie maakt het minste lawaai, om over de prijs nog niet te spreken.
Vind het beiden gewoon prestige projecten puur voor de marketing wat ook weer een logisch onderdeel van een bedrijf is.
Het schaling verhaal tja, beiden ontlopen elkaar echt niet bizar veel, ene keer NVIDIA iets beter andere keer AMD afhankelijk van de game.
Wel vind ik dat AMD een grote slag heeft gemaakt op crossfire gebied het laatste jaar, NVIDIA is ongeveer op het zelfde niveau gebleven( denk ik?) en AMD is er echt op vooruit gegaan.
En het eeuwige gebash tja het is ben ik bang iets wat bij bepaalde personen gewoon in hun aard zit, maar moet zeggen dat het toch al een stukje minder is geworden de laatste tijd op dit forum gedeelte dus dat is mooi.
met elkaar oneens zijn is toch geen enkel probleem zolang je het netjes houd lijkt mij en niet met onzinnige posts komt, en er weer voor de zoveelste keer oude koeien uit 1 of andere sloot die onderhand leeg gelopen is worden gehaald, want mensen die koeien zijn het heen en weer geloop echt beu geloof dat maar en het verveelt.
Zelf kijk ik moet ik bekennen vooral uit naar de generatie na de 500 series van NVIDIA, want ik blijf vinden dat zoals de 500 serie in elkaar zit het in principe gewoon een goede basis heeft, en natuurlijk zijn ze niet perfect maar NVIDIA is wel weer langzaam aan het terug komen en dat is goed, ik verwacht veel van de serie op het kleinere procedé, erg benieuwd wat er dan mogelijk zal zijn en of we dan eindelijk weer grotere stappen gaan zien dan nu het geval is, en dan bedoel ik niet vooral betere prestaties maar andere zaken.
Wat is jullie schatting(gok) wat de dual gpu van NVIDIA onder een stresstest zal verbruiken? 450+?
[
Voor 9% gewijzigd door
pino85 op 05-02-2011 19:33
]