@webcare LijbrandtLijbrandt_Desk schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:06:
[...]
In Eerbeek zullen de eerste klanten deze week geactiveerd worden. In Brummen worden de eerste klanten volgende week geactiveerd. Ik verwacht dat je ouders binnenkort bericht krijgen over de activering van het glasvezel in hun woning. - Fleur
Enig idee hoe dit activeren vordert?
Bij ons is de aansluiting als één van de eersten geplaatst. In augustus is het geheel naar binnen aangesloten. Inmiddels enkele weken geleden hebben we een brief mogen ontvangen van Lijbrandt dat de aannemer binnenkort contact opneemt.
Twee weken geleden maar zelf contact opgenomen met de servicedesk van Lijbrandt. Die gaf aan nog een weekje geduld te hebben. Echter tot op heden nog geen reactie van Lijbrandt of een aannemer.
Ik ben dus benieuwd of er wat verkeerd is gegaan of dat het echt zo lang duurt om te activeren, wat nu al ruim 2 maanden duurt. De buren maken nu al ruim een maand gebruik van de diensten van KPN.
Hebben we dan blijkbaar toch de verkeerde provider gekozen ?
Ook is het onduidelijk of brieven aankomen. Enige tijd (zeg een week of 6 geleden) een brief verstuurd om 2 extra Interactieve HD ontvangers erbij te bestellen en daarin de vraag of men per e-mail of per post een bevestiging wil sturen. Tot op heden nog nooit iets schriftelijks gezien. Wel een mededeling dat de brief was binnen gekomen.
Dit lijkt me toch geen moeilijk verzoek om even een berichtje te versturen dat de extra ontvangers bij het nieuwe abonnement worden bijgeleverd??
Ik hoop dat als alles geactiveerd dat de communicatie beter zal verlopen!