goldvinger schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 19:00:
Omdat ik interesse in het product van
Lijbrandt heb volg ik dit forum nauwlettend.
Ik heb twee keer een mail na
Lijbrandt gestuurd met vragen maar helaas krijg ik daar geen antwoord op.
Dat schept geen vertrouwen voor een klant die misschien hun product wil gaan afnemen.
Dat kan ik me voorstellen, ik durf
Lijbrandt ook nog niet aan te bevelen bij familie of kennissen, die zou ik adviseren nog eventjes te wachten. (had ik zelf ook moeten doen)
Waar ik ook mijn vraagtekens bij heb is de geheimzinnigheid over de coulance regeling.
Waarom?
Mogen andere gebruikers hier geen lucht van krijgen?
Als ik het zo lees dan hebben sommige op dit forum een hele mooie regeling getroffen.
Maar waarom geld dit niet voor iedereen die in de zelfde situatie zit.
Ik denk dat het wel meevalt met het lucht krijgen van andere gebruikers, de hele discussie is terug te lezen inclusief de oproep van het webteam om contact op te nemen als je vind dat je in aanmerking komt voor een coulance regeling.
Lijbrandt heeft gevraagd het aanbod vertrouwelijk te houden, wat ik inmiddels wel weet is dat ze goed gelezen hebben waar bij iedereen het probleem zat en het aanbod daar op af gestemd hebben, mijn aanbod komt precies tegemoet aan datgene wat ik in mijn postings naar voren bracht en ik weet van een paar anderen dat dit voor hen ook geldt.
Daarbij kan ik me ook voorstellen dat bij diegenen die meer ellende rondom aansluiten en/of facturatie gehad hebben, waar meer geblunderd is het aanbod iets "mooier" is dan bij diegenen waarbij alles goed verlopen is maar die b.v. alleen maar vallen over al of niet gratis zijn van extra pakketten.
Het lijkt me daarom niet helemaal onlogisch dat ze er liever niet mee te koop lopen wat voor een ieder het aanbod is, want dan is het hek van de dam en gaat iedereen ineens voor het allermooiste aanbod.
Maar ik geef toe, ze hadden ook gewoon een algemene leuke actie kunnen bedenken, dat was misschien zelfs ook nog een betere reclame geweest dan deze oplossing.

De meeste Lijbrandt gebruikers lezen dit forum niet en weten dus ook niks van een coulance regeling.
Deze gebruikers zullen dan ook wel niks krijgen.
Dat is iets wat me stoort aan webteams in het algemeen, ik zie het op het Tros Radar forum vaak gebeuren dat klanten door de helpdesks echt als een hond behandeld zijn en geen steek verder komen, maar zodra ze de publiciteit zoeken springt er ineens een webteam voor ze in de bres, dan kan het ineens wel. Dat is geen klantvriendelijkheid, maar puur imago schade beperken.
Klanten die deze weg niet kennen worden inderdaad nooit geholpen.
Wat ik trouwens wel erg positief vind is dat desondanks de vele kritieken Yogoi gewoon op eigen titel netjes blijft antwoorden op de vele vragen die hier op dit forum worden gepost,
Hopelijk blijft hij dit ook doen, ondanks de opmerkingen die hij ook af en toe over zich heen krijgt.