Zo, er komen toch weer wat heerlijke rammers voorbij hier.
Die platen van Frisian Flag, oef, echt jammer dat ik geen vrij kon krijgen, dus volgend jaar maar proberen.
Ik heb een tijdje niet gepost, zeg maar gerust een hele tijd, maar ik durf het weer aan.
Veel geleerd het afgelopen half jaar qua editen en met nieuwe gear komen er zeker weer meer aan van mijn kant.
Anyhow, laat ik maar eens wat zien.
#1 Ik ben van een 70-300 naar een 100-400L lens gegaan, een van de redenen is dit shot. Die extra 100mm is lekker en ook het feit dat deze lens scherp blijft op 400mm. Oh ja gemaakt uit me bedje

.
#2 Deze nog met mijn oude spul. tijdens de first visit van deze heerlijke Icelandair 757 Hekla Aurora.
#3 ANA Pokémon Peace Jet, genomen na een zeer korte nacht op Tokyo Haneda International.
#4 Een van de vele ANA Dreamliners, gezien vanaf de Domestic terminal.
#5 Een Virgin Atlantic A340-300 gezien vanaf Terminal 1 van Narita International Airport.
Enkele weken na deze foto is Virgin gestopt met vliegen naar Japan en inmiddels zijn alle A340-300 van hun uit de vloot.
#6 Deze Tarom was een van de eerste platen gemaakt met me nieuwe spul.
#7 Een ANA 787 op Dùsseldorf Airport, een betere foto dan alles wat ik in Japan gemaakt heb.
#8 Dezelfde ANA, maar nu met een grotere Boeing broer die vertrekt naar Dubai.
#9 Deze Ryanair op Girona Airport, gemaakt lopend naar mijn Transavia na een vertraging van 3 uur.
#10 Ruim een jaar geleden, toestel heeft geen verdere uitleg nodig gok ik.
Tips zijn uiteraard altijd welkom, ik heb dat editen nog niet helemaal onder de knie namelijk.