Tijd geleden dat ik hier heb foto's heb gepost. Ik had een goede reden; meer dan 200GB aan foto's gemaakt op Heathrow
Zaterdagavond thuisgekomen en ik stond zondag alweer netjes buiten de Haarlemmermeer te fotograferen
Vok blue skies ! Japanese Air Defense 744 approaching EHAM Schiphol for the NSS by
nustyR AirTeamImages, on Flickr
Gelukkig was er weinig blauwe lucht, stel je voor
Vok blue skies ! Qatar 77F approaching EHAM Schiphol by
Maar wel zon
Vok blue skies ! Vietnam 777 approaching EHAM Schiphol for the NSS by
Maandagochtend vroeg op gestaan om het 'verkeersinfarct' voor te zijn

Ik stond op een mooie plek, wederom buiten de Haarlemmermeer, tussen de waterhoentjes, ganzen, reigers, buizerds en hazen in. Deze United 767 ging precies doen wat ik eigenlijk van AF-1 had verwacht.
United 767 approaching EHAM Schiphol by
De choppers van mr. President moesten tussendoor nog even ingevlogen worden van Rotterdam Airport.
Gemaakt op 130mm met fullframe. De andere camera stond opgetuigd met 1000mm, daar paste één helikopter in het beeld.
USA - Marine Corps Sikorsky VH-60N Black Hawk 163264 ( also known as Marine-One ) above the Netherlands for the visit by Pr. Obama. by
De komst van AF-1 werd aangekondigd door een oorverdovende stilte op FR24 in een grote straal rondom Schiphol. Op dat moment komt het bericht door dat ze 36R gaat krijgen

Wegrijden is kansloos, maar ik gok dat ik goed sta voor haar baseleg
En daar kwam ze, dwars door een wolk heen , bijna recht op mij af. 1000mm is op een moment gewoon te dichtbij
Vok blauwe lucht gaat niet op bij deze foto, ik refereer naar de gedoogconstructie omtrent 'belly-shots'
AirForce-One approaching EHAM Schiphol for the NSS by
Tsja, dan moest de 'troostprijs' nog langs komen. Die kreeg wel baan 06 ( Kaagbaan ).
AirForce Two approaching EHAM Schiphol for the NSS by
Komen er nog meer foto's ? Tuurlijk

Wanneer

Geen idee